Στο «μικροσκόπιο» τα υπολείμματα της βόμβας στο υπουργείο Εργασίας | Έμπειροι και αποφασισμένοι οι δράστες

Φύλλο και φτερό κάνουν οι Αρχές κάθε στοιχείο που μπορεί να αφήσαν πίσω τους στην οδό Σταδίου τα μέλη της «Επαναστατικής Ταξικής Αυτοάμυνας» τα οποία έβαλαν στο στόχαστρό τους το υπουργείο Εργασίας στις 1:29 τα ξημερώματα του Σαββάτου (3/2).

Η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία ερευνά τα ελάχιστα υπολείμματα του ισχυρού εκρηκτικού μηχανισμού αλλά και στις κάμερες ασφάλειας που κατέγραψαν τις κινήσεις των βομβιστών για να οδηγηθούν στα ίχνη του.

Οι δράστες, που όπως εκτιμούν οι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής ήταν αποφασισμένοι και έμπειροι, κατάφεραν και έφτιαξαν έναν εκρηκτικό μηχανισμό ο οποίος εξερράγη με απόλυτη ακρίβεια όσον αφορά το χρονικό περιθώριο που είχαν δώσει, γεγονός που αποτυπώνει κατάλληλη τεχνογνωσία.

Παράλληλα, η έκρηξη που προκλήθηκε ήταν ισχυρή, αφήνοντας πίσω ελάχιστα στοιχεία για να επεξεργαστεί η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών.

Τα στοιχεία που έχουν στο «τραπέζι» τους οι Αρχές

Από τις κάμερες ασφάλειας θα προσπαθήσουν να φτιάξουν το δρομολόγιο αλλά και το μέσο διαφυγής των βομβιστών που με τις ενέργειές τους προσπαθούν να αναβιώσουν το αντάρτικο πόλης μετά από μια παύση έξι ετών.

Στο υλικό από τις κάμερες θα αναζητήσουν και τα άτομα που έκαναν κατόπτευση της περιοχής τις προηγούμενες ημέρες πριν το βομβιστικό χτύπημα.

Ταυτόχρονα, όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας (5/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, δεν μπορεί να αποκλειστεί το σενάριο τα υλικά για την κατασκευή του ισχυρότατου εκρηκτικού μηχανισμού να τα προμηθεύτηκαν από άτομα του οργανωμένου εγκλήματος, καθώς είναι γνωστή η ζύμωση που υπάρχει μεταξύ των δύο χώρων.

Το αντιτρομοκρατικό επιτελείο μετά από μια μακρά διάρκεια μη δράσης τρομοκρατικών οργανώσεων στην Ελλάδα, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπο με δύο χτυπήματα με διαφορετικούς, όπως φαίνεται, δράστες, με το κουβάρι της τρομοκρατίας στη χώρα μας να τυλίγεται ξανά με άγνωστη κατάληξη.

πηγή: NewsBeast.gr

 




14χρονος γρονθοκοπούσε συμμαθητή του | Οι υπόλοιποι τραβούσαν βίντεο

Aνεξέλεγκτες διαστάσεις έχει λάβει πλέον το ζήτημα της ενδοσχολικής βίας με τα περιστατικά να αυξάνονται δραματικά.

Η εφημερίδα «Πατρίς» φέρνει σήμερα στο φως ένα νέο περιστατικό που έρχεται να συγκλονίσει την κοινωνία με έναν νεαρό μόλις 14 ετών να γρονθοκοπά συμμαθητή του -μέσα στο σχολείο- και μάλιστα μπροστά στα μάτια των υπόλοιπων συμμαθητών τους, που απλά… κοιτούσαν, γελούσαν και… τραβούσαν βίντεο.

Όλα έγιναν το πρωί της περασμένης Παρασκευής στο Γυμνάσιο της Ανδραβίδας, όταν, όπως αποκάλυψε η μητέρα του θύματος μιλώντας στην εφημερίδα «Πατρίς», ο γιος της δέχτηκε επίθεση από συμμαθητή του για μια ασήμαντη αφορμή… «Του επιτέθηκαν μέσα στο σχολείο, ο γιος μου δεν αντέδρασε, έφαγε ξύλο… Κάποια άλλα παιδιά τραβούσαν βίντεο και στη συνέχεια το μοίρασαν στα social media…», τόνισε στην «Π» η μητέρα του 14χρονου μαθητή, η οποία πέρα των άλλων καταγγέλλει τους εκπαιδευτικούς και τη διεύθυνση του σχολείου για αδιαφορία.

«Ο διευθυντής και οι δύο καθηγητές που ήταν στο διάλειμμα δεν βοήθησαν το παιδί μου… Ο διευθυντής δεν με ενημέρωσε καν για το συμβάν που έγινε… Το παιδί ήρθε χτυπημένο στο σπίτι και έτσι το έμαθα… Ο γιος μου γύριζε στο προαύλιο με τον πάγο στο πρόσωπο και κανείς δεν του έδωσε σημασία… Όλοι ήταν αδιάφοροι και δεν με ειδοποίησε κανένας από το σχολείο…», υποστηρίζει η μητέρα του θύματος, με την ίδια να παραμένει σοκαρισμένη από το συμβάν και να ζητά να τιμωρηθούν οι… ένοχοι – που όπως τονίζει δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργούν πρόβλημα στη σχολική κοινότητα.

«Όταν ήρθε το παιδί μου χτυπημένο στο σπίτι, τρόμαξα… Έφυγα από το σπίτι και πήγα να βρω τους γονείς των παιδιών για να ζητήσω εξηγήσεις… Εγώ έχω πάει και στην αστυνομία… Θέλω να τιμωρηθούν αυτά τα παιδιά, γιατί έχουν δημιουργήσει ξανά προβλήματα στο σχολείο…»

Η μητέρα του 14χρονου κάνει λόγο για ένα προσχεδιασμένο περιστατικό, με την ίδια να δηλώνει ότι «…όλο αυτό το είχαν στήσει, είχαν σχεδιάσει να πάρουν το παιδί στο πίσω μέρος του σχολείου, να το χτυπήσουν και να το τραβήξουν βίντεο». Ο 14χρονος μαθητής που δέχτηκε την επίθεση είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση με τη μητέρα του πλέον να ακολουθεί τον δρόμο της δικαιοσύνης.

newsbeast.gr




Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης | Διαδικτυακά η εξεταστική

Μετά από απόφαση της Συγκλήτου του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, η εξεταστική θα πραγματοποιηθεί για τους φοιτητές διαδικτυακά, στις 7 Φεβρουαρίου, καθώς τελεί υπό κατάληψη.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, αποδεχόμενο ως προτεραιότητα την εκπαίδευση των φοιτητριών και φοιτητών του και την υποχρέωσή του για την εκπλήρωση του καθήκοντός του που συνίσταται στην παροχή εκπαίδευσης βάσει του άρθρου 16 παρ. 5 του Συντάγματος, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη αντιμετώπισης έκτακτων συνθηκών που ανάγονται σε λόγους που δεν επιτρέπουν τη δια ζώσης διεξαγωγή της αξιολόγησης και, έχοντας ως στόχο να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να λάβουν μέρος στην αξιολόγηση με συνθήκες ισονομίας, αποφάσισε ομόφωνα στην Έκτακτη Συνεδρίαση της Συγκλήτου του (απόφαση 1/103/1-2-2024) τη διεξαγωγή των εξετάσεων του χειμερινού εξαμήνου στα Ακαδημαϊκά Τμήματα που τελούν υπό κατάληψη, διαδικτυακά.

Πιο συγκεκριμένα στα Ακαδημαϊκά Τμήματα της Πολυτεχνικής Σχολής η εξ’ αποστάσεως εξεταστική διαδικασία θα ξεκινήσει από την 7η Φεβρουαρίου 2024, μετά από απόφαση της Συνέλευσης κάθε Τμήματος και ενημέρωση των φοιτητών και των φοιτητριών για το τροποποιημένο πρόγραμμα εξετάσεων που θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Τμήματος και θα αποσταλεί ηλεκτρονικά».

newsbomb.gr




Μάκης Παπαδόπουλος |«Aπαλλαγή από δημοτικά τέλη και λογαριασμούς νερού για 2 χρόνια σε όλους τους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου»

Οι επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου δέχονται συνεχώς πλήγματα από τις καθυστερήσεις στις εργασίες της ανάπλασης.

Πέρσι είχαμε το πρώτο πλήγμα στους τζίρους των καταστημάτων. Τότε, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας είχε λανθασμένα αποφασίσει να ξεκινήσει τις εργασίες μέσα στους πιο δυνατούς μήνες της θερινής περιόδου για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Γιατί; Γιατί δήθεν το έργο έπρεπε να τελειώσει μέχρι το τέλος του 2023.

Το έργο φυσικά δεν τελείωσε, πήρε παράταση για άλλους έξι (6) μήνες (όπως είχαμε προτείνει εξαρχής στον Δήμαρχο Καβάλας) και εμφανίστηκαν πάλι νέες καθυστερήσεις. Θα τελειώσει επιτέλους το έργο εγκαίρως ή θα πληγεί και η επόμενη τουριστική σεζόν;

Προτείνουμε προς τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να δώσει ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ για δύο (2) χρόνια στους επαγγελματίες της περιοχής από:

  1. τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας
  1. τα τέλη χρήσης κοινόχρηστου χώρου (τραπεζοκαθισμάτων)
  1. και τους λογαριασμούς νερού της ΔΕΥΑΚ.

Όπως αντίστοιχα είχαμε προτείνει και για τους επαγγελματίες γύρω από την πλατεία Καπνεργάτη.

Είναι μία ελάχιστη πράξη στήριξης στους επαγγελματίες που πλήττονται εξαιτίας του κακού προγραμματισμού και της ανοργανωσιάς της ίδιας της Δημοτικής Αρχής.




Σέρρες | Κλείνουν την Εγνατία Οδό στον κόμβο Στρυμονικού οι αγρότες

Στο συμβολικό κλείσιμο της Εγνατίας Οδού στο ύψος του κόμβου του Στρυμονικού προχωρούν αύριο Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου στις 13:00 μ.μ. οι αγρότες του Νομού Σερρών.

epiloges.tv



Διδυμότειχο | Τέσσερα παιδιά σε 5 χρόνια, απέκτησαν οι γονείς του υποσιτισμένου νεκρού βρέφους

Τέσσερα παιδιά σε διάστημα πέντε χρόνων, απέκτησαν οι γονείς του ηλικίας 4 μηνών βρέφους, που πέθανε την περασμένη Τρίτη και μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου.

Όπως έγραψε από την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου το Evros-news.gr, η νεκροψία-νεκροτομή που διενεργήθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τον Καθηγητή Ιατροδικαστικής Παύλο Παυλίδη, έδειξε ότι το βρέφος πέθανε από εισροή γαστρικού γάλακτος στην αναπνευστική οδό. Ένα νέο στοιχείο που προέκυψε και περιλαμβάνεται επίσης στο πόρισμα του ιατροδικαστή που ήδη διαβιβάστηκε στην Αστυνομία, είναι ότι ήταν και υποσιτισμένο. Άλλωστε και οι γιατροί του νοσοκομείου Διδυμοτείχου όπου μεταφέρθηκε το πρωί της Τρίτης από τους γονείς του νεκρό, διαπίστωσαν ότι δεν είχε φυσιολογική ανάπτυξη λόγω υποσιτισμού και γι αυτό αρχικά αναφέρθηκε ότι ήταν ηλικίας μόνο 2 μηνών.

Το μωρό που “έφαγαν” τα ποντίκα το 2019 και τα συνολικά 4 παιδιά μέσα σε πέντε χρόνια

Χθες έγινε γνωστή άλλη μια τραγική παράμετρος της υπόθεσης, για το ζευγάρι των δύο Ελλήνων μουσουλμάνων Ρομά του Διδυμοτείχου. Από το 2018 έως το 2023 απέκτησαν συνολικά 4 παιδιά, από τα οποία το τελευταίο πέθανε την Τρίτη σε ηλικία μόλις 4 μηνών. Όπως είπε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος της οικογένειας Νίκος Βουλγαρίδης, το πρώτο της παιδί η μητέρα το απέκτησε σε ηλικία 16 ετών. “Η συγκεκριμένη οικογένεια έχει κάνει ένα παιδί το 2018, ένα το 2019, ένα το 2022 και το βρέφος που πέθανε είχε γεννηθεί στις 4 Σεπτεμβρίου του 2023”.

Το 2019 είχε φτάσει ξανά στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου, το δεύτερο παιδί τους που γεννήθηκε εκείνη την χρονιά και ήταν ηλικίας 3 μόνο μηνών.  Έφερε δαγκωματιές από ποντίκια στο πρόσωπο και στα χέρια. Σύμφωνα με τα όσα είχαν δηλώσει τότε από το νοσοκομείο Διδυμοτείχου και Αλεξανδρούπολης όπου μεταφέρθηκε αμέσως, από το κορίτσι είχε αφαιρεθεί το μεγαλύτερο μέρος του δέρματος στη μύτη, ένα μεγάλο τμήμα από το μάγουλο καθώς και από τον βραχίονα στον οποίο αποκαλύφθηκαν οι μύες και τμήμα των οστών. Παράλληλα, έφερε και πολλές εκδορές στα κάτω άκρα. Επίσης το μωρό παρουσίαζε σημάδια αφυδάτωσης.

Το κοριτσάκι υποβλήθηκε σε σειρά χειρουργικών επεμβάσεων για να αντιμετωπιστούν τα εξαιρετκά σοβαρά τραύματά του, τόσο στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όσο και σε νοσηλευτικό ίδρυμα στην Αθήνα όπου και μεταφέρθηκε στη συνέχεια. Τότε, είχαν συλληφθεί οι δύο γονείς και τους είχε αφαιρεθεί η επιμέλεια του παιδιού. Στο δικαστήριο της Ορεστιάδας είχαν αθωωθεί όπως είπε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος τους κ.Βουλγαρίδης, ενώ για την υπόθεση του νεκρού βρέφους επισήμανε ότι «οι πελάτες μου δεν κατηγορούνται. Θα δοθεί κατάθεση μέσα στην επόμενη εβδομάδα». Αναμένεται λοιπόν να δώσουν κατάθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Διδυνοτείχου που έχει σχηματίσει δικογραφία και μαζί με το πόρισμα του ιατροδικαστή θα διαβιβαστούν στον Εισαγγελέα, ο οποίος και θα αποφασίσει για τον περαιτέρω χειρισμό.

Να τονίσουμε ότι η 4χρονη πλέον που είχαν “φάει” τα ποντίκα το 2019 βρίσκεται σε δομή, ενώ έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την υιοθεσία της. Στο διαμέρισμα όπου μετακόμισαν από την τρώγλη όπου έμεναν το 2019, δίπλα στον Ερυθροπόταμο και σε απαράδεκτες συνθήκες, έχουν μείνει τα άλλα δυο παιδιά που γεννήθηκαν το 2018 και το 2022.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, η Ουρανία Νταπιάπη, κοινωνική λειτουργός του νοσοκομείου Διδυμοτείχου δήλωσε πως δεν είχαν ενημερωθεί για την κατάσταση της οικογένειας, ούτε για τη νέα εγκυμοσύνη, μετά το περιστατικό του 2019. Η ίδια πρόσθεσε πως υπήρξε ενημέρωση μόνο αφότου το μωρό μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο. Επισήμανε ότι η οικογένεια άλλαξε κατοικία, καθώς μεταφέρθηκε σε διαμέρισμα από παραπήγματα της περιοχής, ότι «κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι θα τηρεί τους κανόνες υγιεινής ή ότι θα αλλάξει ο τρόπος συμπεριφοράς και φροντίδας απέναντι σε ένα παιδί. Αυτές οι οικογένειες χρειάζεται να παρακολουθούνται από τις κοινωνικές υπηρεσίες, αλλά μετά από εντολή της Εισαγγελίας», τονισε η κ.Νταπιάτη.

«Αν υπάρχει έλλειμμα κοινωνικής υπηρεσίας είναι θέμα της εισαγγελίας. Αυτή τη στιγμή οι πελάτες μου δεν κατηγορούνται για κάτι. Θα δοθεί μια κατάθεση την επόμενη εβδομάδα», πρόσθεσε ο δικηγόρος Νίκος Βουλγαρίδης.

evros-news.gr




Κομοτηνή | Οδηγός παρέσυρε και εγκατέλειψε 15χρονη μαθήτρια

Ο πατέρας της ανήλικης κάνει έκκληση προς όσους είδαν κάτι – την υπόθεση έχει αναλάβει η Αστυνομία

Τροχαίο ατύχημα με παράσυρση κι εγκατάλειψη ανήλικου πεζού είχαμε σήμερα το πρωί στην Κομοτηνή. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες από την ΕΛΑΣ πληροφορίες του «Χ», στην περιοχή του εμπορικού κέντρου κι ακόμη πιο συγκεκριμένα επί της οδού Φιλίππου, όχημα που φέρεται να κινούταν με μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη από το όριο ταχύτητα, παρέσυρε κι εγκατάλειψε στην άσφαλτο μαθήτρια, μόλις 15 ετών.

Μάλιστα, η μαθήτρια περνούσε το δρόμο στο ύψος του περίπτερου από τη διάβαση πεζών. Τα οχήματα που κατευθύνονταν προς το εμπορικό κέντρο σταμάτησαν κανονικά στη διάβαση, ωστόσο όχημα που κατευθυνόταν προς την πόλη δεν σταμάτησε, αντιθέτως την παρέσυρε και την έριξε στην άσφαλτο.

Έκκληση για πληροφορίες

Ευτυχώς, η κοπέλα τη «γλύτωσε» μόνο με μελανιές. Ο πατέρας της ενημερώθηκε από την ίδια τηλεφωνικά και τη μετέφερε άμεσα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και διαπιστώθηκε ότι δεν φέρει κάποιο σοβαρό τραύμα.

Ωστόσο, ο πατέρας της νεαρής μαθήτριας, ο οποίος έχει ειδοποιήσει αρμοδίως την Ελληνική Αστυνομία που ερευνά το συμβάν, κάνει έκκληση μέσα από τον «Χ» σε όποιον είδε τα στοιχεία του οχήματος, να επικοινωνήσει με την ΕΛΑΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το όχημα οδηγούσε γυναίκα.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι επί της οδού Φιλίππου είναι καθημερινό φαινόμενο οχήματα να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες, παραβιάζοντας τα όρια του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ αυτό δεν είναι το πρώτο τροχαίο ατύχημα που έχει συμβεί, σε μία περιοχή μάλιστα, όπου υπάρχουν 5 σχολικά κτίρια σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου.

xronos.gr




Δυναμικό “όχι” από την κοινωνία της Λεκάνης στην δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου

Συνέλευση πραγματοποίησαν το πρωί της Κυριακής 4 Φεβρουαρίου οι κάτοικοι της τοπικής κοινότητας Λεκάνης του Δήμου Νέστου.

Το κυριότερο θέμα που απασχόλησε την συνέλευση ήταν φυσικά η επικείμενη δημιουργία του φωτοβολταϊκού πάρκου λίγο έξω από την Λεκάνη.

Το παρών εκτός από τους κατοίκους έδωσαν και φορείς όπως ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ Γιάννης Πασχαλίδης και ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης

Δείτε φωτογραφίες από την σύσκεψη :




Αναγνώστηκε στους Ιερούς Ναούς η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών

Την εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου, που αντιτίθεται στο νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών διάβασαν οι ιερείς κατά τη διάρκεια της κυριακάτικης λειτουργίας στους ναούς όλης της χώρας.

Η Ιερά Σύνοδος έχει καταδικάσει το νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο, υποστηρίζοντας ότι «ο λεγόμενος “γάμος των ομοφυλοφίλων” είναι ανατροπή του Χριστιανικού Γάμου και του θεσμού της πατροπαράδοτης ελληνικής οικογένειας».Έντονη είναι η αντίθεση της Ιεράς Συνόδου και για το ζήτημα της τεκνοθεσίας, καθώς υποστηρίζει ότι «καταδικάζει τα μελλοντικά παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων», ενώ σημειώνει ότι η παρένθετη μητρότητα θα δώσει κίνητρα για την εκμετάλλευση των γυναικών και την αλλοίωση του θεσμού της οικογένειας.

«Όλα αυτά η Εκκλησία δεν μπορεί να τα αποδεχτεί γιατί θα προδώσει την αποστολή της» τονίζεται στο κείμενο της Ιεράς Συνόδου. «Η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά και σε αυτή την οικογένεια τα παιδιά αναπτύσσονται, γνωρίζοντας τη μητρότητα και την πατρότητα, που θα είναι απαραίτητα στοιχεία στη μετέπειτα εξέλιξή τους» αναφέρουν οι ιεράρχες.




Δυναμικό παρών από Σερραίους αγρότες στο συλλαλητήριο της Agrotica 2024

Βροντοφώναξαν για ακόμη μια φορά οι επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα τα προβλήματα τους. Κατά της διάρκεια του χθεσινού συλλαλητηρίου έξω από τον εκθεσιακό χώρο της Agrotica, αγρότες, κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι   φώναξαν πως φτάνει πια δεν αντέχουν άλλο.

Οι ελληνοποιήσεις  και  οι εισαγωγές προϊόντων από τρίτες χώρες απειλούν την επιβίωση τους και τους προβληματίζει έντονα   η μεγάλη απόκλιση  των τιμών από την παραγωγή στην κατανάλωση.

Πλάνα από epiloges.tv




Τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή ΑΜ-Θ

Το Σάββατο 3-2-2024 στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στο πλαίσιο της τελετής ανέλαβε τα καθήκοντα του από τον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ.

Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων, ο κ. Νικόλαος Ευκαρπίδης ως εκπρόσωπος του  Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, ο κ. Θεμιστοκλής Τζενετίδης ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κομοτηνής, ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Αρμενίων κ. Σαγντζιαν Χοβαννές, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Κομοτηνής κ. Τζιχάτ Χαλήλ, ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Κομοτηνής και Διοικητής της 29ης Ταξιαρχίας (ΠΖ), Ταξίαρχος Ανέστης Ελευθεριάδης, oΔιοικητής της 21ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας (ΧΧΙ ΤΘΤ), Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Αλεξανδρής και ο Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος Σπυρίδων Κούτρας.

Επιπλέον, παρέστησαν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Αστυνομίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Διοικητής της Σχολής Αστυφυλάκων, εκπρόσωποι των Συνδικαλιστικών Ενώσεων και των Ενώσεων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, Απόστρατοι Αξιωματικοί του Σώματος, Αξιωματικοί και λοιπό αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό των αστυνομικών υπηρεσιών της Γενικής, καθώς επίσης συγγενείς και φίλοι του Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας και του νέου Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Στο πλαίσιο της τελετής πραγματοποίησαν ομιλίες ο Υπαρχηγόςτης Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής,ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων,ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας.

Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Υπαρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ απένειμε αναμνηστικές πλακέτες στον Ταξίαρχο ε.α. Ευάγγελο ΓΚΙΚΑ, στον Ταξίαρχο ε.α. Χρήστο ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Αθανάσιο ΣΕΡΤΗ, στον Ταξίαρχο ε.α Πασχάλη ΓΙΩΡΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Κωνσταντίνο ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗ, για την πολύτιμη προσφορά τους στην Ελληνική Αστυνομία.

Ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας απένειμαν αναμνηστικές πλακέτες στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

Ακολούθως, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής απένειμε αναμνηστική πλακέτα, στον απερχόμενο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης του πολύπλευρου, ουσιαστικού και αποτελεσματικού έργου που επιτέλεσε, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Τέλος, ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής Κωνσταντίνος ΠΑΝΤΑΖΗΣ εκπροσωπώντας το προσωπικό του Επιτελείου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προσέφερε συμβολικό δώρο στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.

https://youtu.be/mIE2-Ritwqc




Πρώτη έκθεση γάμου και βάφτισης στην Καβάλα

Για πρώτη φορά η Καβάλα φιλοξένησε στην Μεγάλη Λέσχη, μια έκθεση γαμοβάπτισης απο τα τοπικα καταστήματα της πόλης.

Οι μελλοντικές νύφες αλλά και οι μελλοντικοί νονοί είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά αλλά και να πάρουν ιδέες για τις μοναδικές στιγμές της ζωης τους, τον γάμο και την βάπτιση.

Ενώ όπως δήλωσαν στο Ena Channel, οι εκθέτες που συμμετέχουν στην έκθεση, το ενδιαφέρον των πολιτών ήταν τεράστιο και ίσως η έκθεση αυτή γίνει θεσμός για την πόλη μας.




Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Λιπασμάτων | Πρωταγωνιστής στην προώθηση βέλτιστων πρακτικών

Η συμμετοχή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Λιπασμάτων (ΣΕΒΛ) στην Agrotica 2024 ενισχύει ακόμη περισσότερο τον αγροτικό κλάδο και τη βιομηχανία λιπασμάτων.

Η συμβολή του ΣΕΒΛ στον τομέα των λιπασμάτων και των χημικών αναδεικνύεται ως σημαντική, ενισχύοντας την εξέλιξη και βελτίωση του κλάδου. Οι προσπάθειες του ΣΕΒΛ να διαδραματίσει έναν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τομέα και στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών αποτελούν σημαντικό μέρος της ευρύτερης προσπάθειας για αειφόρο αγροτική παραγωγή. Οι στόχοι του ΣΕΒΛ ενισχύουν τη συνεργασία σε επίπεδο βιομηχανίας και επιχειρήσεων, προωθώντας την ανταλλαγή γνώσεων και την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών.

Με τον τρόπο αυτό, ο ΣΕΒΛ συνεισφέρει στην εδραίωση του αγροτικού κλάδου ως κύριου παράγοντα για τη βιώσιμη ανάπτυξη, ενισχύοντας παράλληλα τον ρόλο του ως πρωταγωνιστή στην προώθηση των βέλτιστων πρακτικών στον τομέα των λιπασμάτων και των χημικών.




Εκθεση agrotica | Δυναμική παρουσία της Εταιρείας Dekagro

Η παρουσία της εταιρείας Dekagro στην έκθεση Agrotica του 2024 επιβεβαιώνει τη σημασία που δίνεται στη χρήση λιπασμάτων και βιοδιεγερτικών στη γεωργία και την αγροτική παραγωγή.

Η εταιρεία προωθεί τον σημαντικό ρόλο αυτών των προϊόντων στην επίτευξη αειφορικής γεωργίας και υψηλής παραγωγικότητας με ταυτόχρονη διατήρηση της υγείας του εδάφους και του περιβάλλοντος.

Η ενίσχυση της Agrotica ως σημείου αναφοράς για τον αγροτικό κλάδο στα Βαλκάνια και στη ΝΑ Ευρώπη, σε συνδυασμό με τη διεθνή ακτινοβολία της, αναμένεται να συμβάλει στο άνοιγμα νέων αγορών για την ελληνική αγροτική παραγωγή. Η παρουσία της Dekagro αντανακλά την επιθυμία της εταιρείας να είναι ενεργό μέλος του αγροτικού κοινού και να συνεισφέρει στη βελτίωση των πρακτικών και των τεχνολογιών στον τομέα.

Η ανάδειξη του σημαντικού ρόλου των λιπασμάτων και βιοδιεγερτικών υπογραμμίζει την προσήλωση της Dekagro στις αρχές της αειφορικής γεωργίας και στην προστασία του περιβάλλοντος. Η σωστή χρήση αυτών των προϊόντων θα συμβάλει στην επίτευξη υψηλής παραγωγικότητας, ενώ ταυτόχρονα θα διασφαλίζει την υγεία του εδάφους και τον σεβασμό προς το περιβάλλον.




Αγρότες | Κορυφώνουν τη διαμαρτυρία με το συλλαλητήριο και επιστρέφουν στα μπλόκα

Κορυφώνονται οι διαμαρτυρίες των αγροτών σήμερα στο πλαίσιο της 30ης Agrotica, στη Θεσσαλονίκη με συμμετέχοντες από τη βόρεια Ελλάδα, τη Θεσσαλία και άλλες περιοχές.

Το συλλαλητήριο των αγροτών βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Στη βόρεια πύλη της ΔΕΘ βρίσκονται αγρότες από τη Νάουσα και τα Γρεβενά. Παράλληλα, στο ίδιο σημείο βρίσκονται περίπου 1.000 Θεσσαλοί αγρότες που έφτασαν από το πρωί με λεωφορεία αλλά και ΙΧ από Λάρισα, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Μαγνησία και άλλες περιοχές.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας τους αγρότες και παραγωγοί πέταξαν κάστανα και μήλα στον δρόμο, ενώ φώναξαν συνθήματα, όπως «αγρότη πολέμα, δεν θα σου μείνει στρέμμα».

Στο πλευρό των αγροτών είναι οι ψαράδες καθώς και πλήθος φοιτητών. Συγκεκριμένα, οι ψαράδες με τα καΐκια τους βρίσκονται στον όρμο της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στις διεκδικήσεις του κλάδου, ενώ μαζί με τους αγρότες είναι και περίπου 100 φοιτητές.

Οι Θεσσαλοί αγρότες δεν φάνηκαν να ικανοποιούνται από τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού και γι’ αυτό σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ανοικτή ομιλία, ενώ αργότερα θα κατευθυνθούν προς τη νότια πύλη της ΔΕΘ, όπου θα ενωθούν με τους συναδέλφους τους από τη Θεσσαλονίκη.

lifo.gr




ΕΠΣ Καβάλας | Εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Ο πρόεδρος της ΕΠΟ έδωσε το παρών στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο της Χρυσούπολης, όπου και  τιμηθηκαν πρόσωπα που πρόσφεραν στο Καβαλιώτικο ποδόσφαιρο

Με μεγάλη χαρά η ΕΠΣ Καβάλας υποδέχθηκε όλα τα σωματεία της και τους ανθρώπους του Καβαλιώτικου ποδοσφαίρου σε μία εκδήλωση – γιορτή για το άθλημα».
https://youtu.be/9bSkHWpjPdQ



Κικίλιας για αντιπυρική περίοδο | Οι υποχρεώσεις είναι περιγεγραμμένες, απαιτείται συστράτευση

Ευρεία διυπουργική σύσκεψη με θέμα την προετοιμασία για την επερχόμενη αντιπυρική περίοδο πραγματοποιήθηκε σήμερα μετά από πρόσκληση του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια.

Στόχος της σύσκεψης, στην οποία συμμετείχαν και στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων, ήταν ο συντονισμός των συναρμόδιων υπουργείων και των επιχειρησιακών βραχιόνων της Πολιτικής Προστασίας με σκοπό την κατάρτιση ολοκληρωμένων διακλαδικών σχεδίων τα οποία θα πρέπει να υλοποιηθούν στον σωστό χρόνο πριν την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου (παρεμβάσεις πρόληψης, εκπαίδευση, κοινές ασκήσεις ετοιμότητας στο πεδίο, καθαρισμοί δασικών/περιαστικών περιοχών και αρχαιολογικών χώρων, διάνοιξη αντιπυρικών ζωνών, συνέργειες Πυροσβεστικού Σώματος- Δασικών Υπηρεσιών κ.ά.)

«Οι αρμοδιότητες, οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις όλων είναι περιγεγραμμένες σε ό,τι έχει να κάνει με την αντιπυρική περίοδο, η προετοιμασία της οποίας ξεκινά, όπως βλέπετε, πολύ νωρίς. Όλα τα συναρμόδια υπουργεία όλες οι υπηρεσίες, τα Σώματα Ασφαλείας, οι Ένοπλες δυνάμεις αλλά και οι πολίτες, οι εθελοντές μας, θα συστρατευθούν φέτος σε αυτή την προσπάθεια. Είμαστε υποχρεωμένοι να προασπίσουμε την ανθρώπινη ζωή, την περιουσία των συμπολιτών μας, το φυσικό κάλλος της χώρας μας, την πατρίδα μας. Και αυτό θα κάνουμε οργανωμένα και με επαγγελματισμό, όπως ανέφερα και πριν την κακοκαιρία η οποία πέρασε από τη χώρα τις προηγούμενες μέρες», δήλωσε ο κ. Κικίλιας ενώ ανακοίνωσε ότι οι συσκέψεις αυτές θα γίνονται κάθε επτά με δεκαπέντε ημέρες.

«Θα ακολουθήσουν κοινές εκπαιδεύσεις και διημερίδες όλων των εμπλεκόμενων και ασκήσεις επί του πεδίου. Η νέα πρόκληση για τη χώρα είναι η κλιματική κρίση και αυτά τα οποία «γεννά». Πρέπει για φέτος να είμαστε όλοι έτοιμοι, στο πεδίο, οργανωμένοι, με συντονισμό και διακλαδικότητα. Θέλω να παρακαλέσω θερμά και τους συμπολίτες μας να συμμετέχουν ενεργά σε αυτή την προσπάθεια για την πατρίδα μας. Και για αυτούς τους λίγους οι οποίοι δεν θέλουν να συμμετέχουν και, αντιθέτως, δημιουργούν ανυπέρβλητα προβλήματα, δηλαδή για τους εμπρηστές καθ’ έξιν και έστω εξ αμελείας κ.λπ., δυστυχώς για αυτούς, ο νόμος πλέον έχει αλλάξει. Οι ποινές είναι πολύ διαφορετικές», τόνισε ο κ. Κικίλιας ενώ προσέθεσε ότι οι ανακοινώσεις θα ξαναγίνουν πριν από την αντιπυρική περίοδο με τον υπουργό Δικαιοσύνης, Γιώργο Φλωρίδη.

«Θέλω όλοι να καταλάβουν ότι δεν μπορεί έστω και εξ αμελείας να βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των συμπολιτών τους. Φεύγουμε σιγά σιγά από την παράκληση σε ό,τι έχει να κάνει με αυτά τα θέματα και πάμε στις υποχρεώσεις οι οποίες είναι σε ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο είναι πλέον πιεστικό για όλους. Πρέπει να βοηθήσουμε και να υπερασπιστούμε το ανώτατο αγαθό που είναι η ανθρώπινη ζωή και δεν μπορεί αυτό να το διακινδυνεύει κανείς», κατέληξε ο κ. Κικίλιας.

Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλης Κικίλιας, ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Ευάγγελος Τουρνάς, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Παπαγεωργίου, ο γενικός γραμματέας Δημοσίας Τάξης Μάνος Λογοθέτης, ο γενικός γραμματέας Πολιτισμού Γεώργιος Διδασκάλου, ο γενικός διευθυντής Δασών του Υπουργείου Περιβάλλοντος Βαγγέλης Γκουντούφας, η προϊσταμένη τής Διεύθυνσης Προϊστορικών & Κλασικών Αρχαιοτήτων και αναπληρώτρια προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών Έλενα Κοντούρη, από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ο διευθυντής Στρατιωτικού Γραφείου ταξίαρχος Ιωάννης Σκούρας, η τμηματάρχης Πολιτικής Προστασίας ταγματάρχης Σοφία Βαρθολομού, η υπεύθυνη Ενημέρωσης Γεωργία Κουτσούκου, από ΓΕΕΘΑ ο επιθεωρητής αναδιοργάνωσης Στρατού Ξηράς & συντονιστής Σύστασης Διοίκησης Κατασκευών & Αντιμετώπισης Φυσικών Καταστροφών ο αντιστράτηγος Μιχαήλ Κλούβας, επιτελής στο ΓΓΕΘΑ ο συνταγματάρχης Ανδρέας Ασημακόπουλος, ο γενικός επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδας της Ελληνικής Αστυνομίας Γεώργιος Μιχαλόπουλος, ο προϊστάμενος Κλάδου Τάξης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας Παναγιώτης Κολλίντζας, από Δ/νση Τροχαίας Αττικής η ταξίαρχος Στυλιανή Ελευθεροπούλου διευθύντρια Τροχαίας Αστυνόμευσης/Α.Ε.Α., ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Θεόδωρος Βάγιας, ο υπαρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Νικόλαος Ρουμελιώτης, ο προϊστάμενος του Επιτελείου του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Αθανάσιος Μπαλάφας, ο διοικητής του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ), υποστράτηγος Δημήτριος Μπριόλας, ο διευθυντής Σχεδιασμού Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας Δημήτρης Αλεξανδρής, ο συνεργάτης του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας Θεοδώρου Φοίβος, ο διευθυντής Δασοπυρόσβεσης του Πυροσβεστικού Σώματος αρχιπύραρχος Δημήτριος Αντωνάκης, ο διευθυντής Νομικής Υποστήριξης του Πυροσβεστικού Σώματος πύραρχος Ευάγγελος Αρβυθάς, ο προϊστάμενος Τμήματος Προληπτικής Πυροπροστασίας του Πυροσβεστικού Σώματος αντιπύραρχος Νικόλαος Μπόρας.

imerisia.gr




Αγρότες | Κορυφώνουν τη διαμαρτυρία με το συλλαλητήριο στην Agrotica και επιστρέφουν στα μπλόκα

Εκατοντάδες τρακτέραγροτικά μηχανήματα και λεωφορεία βρίσκονται παρατεταγμένα στη Θεσσαλονίκη, καθώς σήμερα Σάββατο οι αγρότες καρφώνουν τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας τους στην 30ή Διεθνής Έκθεση «Αgrotica». Οι αγρότες χαρακτηρίζουν τα χθεσινά μέτρα στήριξης που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης «σταγόνα στον ωκεανό» και φωνάζουν πως «τώρα αρχίζει ο πραγματικός αγώνας».

Στη Θεσσαλονίκη θα βρεθούν στις 12.00 αγρότες από τη Θεσσαλία, οι οποίοι θα ενωθούν με τους συναδέλφους τους από την Βόρεια Ελλάδα, που έχουν σταθμεύσει τα τρακτέρ τους στη νότια πύλη της ΔΕΘ. Το συλλαλητήριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στη νότια πύλη της έκθεσης, ενώ στη συνέχεια, είναι πολύ πιθανό η συγκέντρωσή τους να μεταφερθεί σε ανοικτό χώρο μέσα στη ΔΕΘ, προκειμένου να μην δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα στην πόλη.

Από το βράδυ της Παρασκευής υπάρχει μεγάλη κινητοποίηση τόσο από τους αγρότες της Θεσσαλίας οι οποίοι μίσθωσαν λεωφορεία για να έρθουν στη Θεσσαλονίκη όσο και από τους αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας, όλης της κεντρικής Μακεδονίας αλλά και της Στερεάς Ελλάδας.

Τι αποφάσισαν οι αγρότες

Δεν φεύγουν από τα μπλόκα με αυτά τα μέτρα και τις εξαγγελίες

Σταθερά στο νότιο τόξο της ΔΕΘ την Παρασκευή παρέμεναν παρατεταγμένα τα 300 τρακτέρ αγροτών, κτηνοτρόφων, αλιέων και μελισσοκόμων της Κεντρικής Μακεδονίας. Δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να μετακινηθούν, τουλάχιστον μέχρι το Σάββατο, οπότε και θα αναχωρήσουν για τα μπλόκα τους με τη λήξη της 30ής επετειακής Agrotica και σημειώνουν ότι ο αγώνας τους τώρα ξεκινάει.Παρά το αγροτικό συλλαλητήριο που διοργανώνουν Θεσσαλοί συνάδελφοί τους, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι στην Κεντρική Μακεδονία δήλωσαν κατηγορηματικά ότι δεν επιθυμούν να επιτείνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη και το μόνο που ζητούν και διεκδικούν είναι λύσεις ουσιαστικές στα προβλήματά τους.

«Θα παραμείνουμε στη θέση μας εδώ μπροστά στην Agrotica χωρίς να ενοχλούμε κανέναν και θα αποχωρήσουμε σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, σε ώρα που θα προκαλέσουμε μάλιστα τη μικρότερη δυνατή όχληση στο ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακό στην πόλη», τονίζει ο αγρότης από τον ΛαγκαδάΚώστας Παραδείσης.

«Δεν είμαστε ζητιάνοι, να μας πετούν ένα ξεροκόμματο»

«Εμείς περιμένουμε και θέλουμε να ακούσουμε τεκμηριωμένες λύσεις και όχι ανακοινώσεις επιδερμικού χαρακτήρα», επισημαίνει στο ΑΠΕ  ο αγρότης από τον ΛαγκαδάΚώστας Χατζηπαραδείσης και προσθέτει: «Θεωρούμε ότι μας εμπαίζουν, θέλουμε πραγματικές και ουσιαστικές λύσεις». Μεταξύ άλλων σημειώνει ότι ζητούν αγροτικό πετρέλαιο στην αντλία και αναφέρει ότι «η επιστροφή ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο δεν ικανοποιεί κανέναν στον πρωτογενή τομέα». Ενδεικτικά, μάλιστα, αναφέρει ότι για 1.800 στρέμματα καλλιέργειας ο ίδιος καταβάλλει ποσό ύψους τουλάχιστον 25.000 ευρώ, αφού προμηθεύεται ετησίως 25.000 λίτρα το λιγότερο. «Έχω όλα τα τιμολόγια και αποδεικτικά γι’ αυτά που λέω», τονίζει.

«Δεν είμαστε ζητιάνοι, να μας πετούν ένα ξεροκόμματο και να φεύγουμε από τα μπλόκα», επισημαίνει ο αγρότης από το ΚιλκίςΔημήτρης Βαφειάδης, προσθέτοντας «είμαστε επαγγελματίες αγρότες και θέλουμε να παραμείνουμε, αλλά με το κόστος που έχουμε επωμιστεί είναι αδύνατον». Στο πλαίσιο αυτό, μιλά για εθνική στρατηγική ανάπτυξης και ανάτασης του πρωτογενούς τομέα, προσθέτοντας ότι «πρέπει επιτέλους να νοικοκυρευτούμε και να σοβαρευτούμε ως χώρα, εφόσον θέλουμε να έχουμε πρωτογενή τομέα».

«Τώρα αρχίζει ο πραγματικός αγώνας»

Οι κινητοποιούμενοι της Κεντρικής Μακεδονίας τόνισαν ότι ο πρωτογενής τομέας και τα προβλήματά του δεν περιορίζονται στη Θεσσαλία και υπογράμμισαν ότι προφανώς και ορθά ενισχύονται επιπρόσθετα οι πληγείσες περιοχές της χώρας μας από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, ωστόσο δήλωσαν ότι «ο πρωτογενής τομέας είναι όλη η Ελλάδα και όλοι οι επιμέρους κλάδοι του». Μετά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού, αλλά και των κυβερνητικών στελεχών, πολλοί εκ των κινητοποιούμενων ανέφεραν ότι «τώρα είναι που αρχίζει ο πραγματικός μας αγώνας, δεν θα κάνουμε βήμα πίσω».

Σχολιάζοντας δε τις ανακοινώσεις του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο αγρότης από τον ΛαγκαδάΚώστας Χατζηπαραδείσης, εκπροσωπώντας τους κινητοποιούμενους, σημείωσε: «Όλα όσα ανακοίνωσε αποτελούν μια σταγόνα στον ωκεανό. Δεν ακουμπούν καν τα πραγματικά και υπαρκτά προβλήματα του πρωτογενούς τομέα και τα οποία εάν δεν αντιμετωπιστούν θα σβήσουμε και θα φύγουμε από την ελληνική γη, χρεωμένοι και άνεργοι».

 

Σε στάση αναμονής, αλλά σε αναβρασμό, βρίσκονται οι κινητοποιούμενοι του πρωτογενούς τομέα σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, παραμένοντας στα μπλόκα που έχουν στήσει όλες τις προηγούμενες ημέρες και δηλώνοντας ότι «δεν υπάρχει γυρισμός εάν δεν ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματά μας». Πραγματοποιούν διαρκείς συνελεύσεις, με στόχο να επανακαθορίσουν την επόμενή τους κίνηση.

Έκλεισαν συμβολικά τον κόμβο Μουδανίων στη Χαλκιδική

Ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι δήλωσαν οι παραγωγοί Χαλκιδικής, αντιπροσωπεία των οποίων είχε σήμερα συνάντηση με τοπικούς άρχοντες του νομού. «’Αλλα έθετε η αντιπροσωπεία μας, αλλού πήγαιναν την κουβέντα οι ψηφισμένοι βουλευτές, δήμαρχοι και τοπικοί άρχοντες», τόνισε στο ΑΠΕ ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Σημάντρων, Φιλοκλής Γκοτζιάς. «Το μόνο που πήραμε από αυτή τη συνάντηση που διήρκησε περισσότερες από δύο ώρες, είναι η δέσμευση ότι θα επιχειρηθεί να μας κλείσουν ραντεβού με τον πρωθυπουργό», είπε.

Τα αιτήματα των αγροτών Χαλκιδικής είναι οι αποζημιώσεις για την ακαρπία στην ελιά, το αγροτικό ρεύμα και το πετρέλαιο, η επιστροφή 100% των επιδοτήσεων που κόπηκαν, η γρήγορη και δίκαιη κατανομή των αποζημιώσεων του ΕΛΓΑ, δασικοί χάρτες και επαναφορά της εξισωτικής αποζημίωσης στο νομό. Στο πλαίσιο αυτό, θα προχωρήσουν σε συμβολικό αποκλεισμό δύο ωρών, από τις 18.00 και τα δύο ρεύματα, στον κόμβο Μουδανιών επί της οδού με τη Θεσσαλονίκη, ενώ θα συνεδριάσουν να επανακαθορίσουν την επόμενή τους κίνηση.

Μια γροθιά οι αγρότες της Ελλάδας στην Agrotica

Aγροτικό συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί αύριο, Σάββατο 3 Φεβρουαρίου, εν μέσω της 30ής Agrotica. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει σχεδιαστεί να ξεκινήσει στις 12 το μεσημέρι και δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθεί σε υπαίθριο χώρο εντός του εκθεσιακού κέντρου. Το «παρών» στο αυριανό συλλαλητήριο αναμένεται να δώσουν αγρότες από τη Βόρεια Ελλάδα, την Θεσσαλία, τη Στερεά και τη Δυτική Ελλάδα.

ethnos.gr




Βόμβα στο υπουργείο Εργασίας | H «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα» και το ψυχρό τηλεφώνημα

«Σε 40 λεπτά θα σκάσει. Δεν είναι φάρσα». Με αυτά τα λόγια άγνωστος τηλεφώνησε στις 00:48 στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και έδωσε περιθώριο 40 λεπτά για την βόμβα που τοποθετήθηκε έξω από την τράπεζα Alpha Bank επί της Σταδίου, απέναντι από το υπουργείο Εργασίας.

Άμεσα στην ΕΛ.ΑΣ. σήμανε συναγερμός και στην πρώτη κατόπτευση του σημείου διαπιστώθηκε η ύπαρξη υπόπτου σακιδίου που ήταν τοποθετημένο στα κάγκελα του πεζοδρομίου. Ισχυρές δυνάμεις απέκλεισαν τον χώρο και διεκόπη η κυκλοφορία επί της Σταδίου από το ύψος της οδού Πεσματζόγλου με την βόμβα να εκρήγνυται στις 01:29, προκαλώντας ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές. Στο σημείο έσπευσαν από την πρώτη στιγμή υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ., ενώ λίγη ώρα αργότερα στη Σταδίου βρέθηκε και η υπουργός Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Τι λέει στέλεχος της Κατεχάκη για το χτύπημα

«Πρόκειται για ένα σημείο κεντρικότατό, όπου διέρχονται πολλά αυτοκίνητα και πεζοί, το οποίο σίγουρα δεν επέλεξαν τυχαία. Υπάρχουν φθορές από το ωστικό κύμα και σε τριγύρω τζαμαρίες, αλλά όχι μεγάλης έκτασης, γεγονός που μας δίνει μια εκτίμηση της ποσότητας της εκρηκτικής ύλης που χρησιμοποιήθηκε», σχολιάσει στο ethnos.gr στέλεχος της Κατεχακη. Και προσθέτει: «Φαίνεται να είναι περισσότερο ένα συμβολικό χτύπημα, αναμένουμε να δούμε και την προκήρυξη ανάληψης ευθύνης».

Την ευθύνη ανέλαβε η «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα»

Την ευθύνη στο τηλεφώνημα προς τα ΜΜΕ ανέλαβε η πρωτοεμφανιζόμενη «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα», πίσω από την οποία, όπως σχολιάζουν αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής στο ethnos.gr εξετάζεται σοβαρά το σενάριο να είναι πιθανότατα μέλη της «Οργάνωσης Επαναστατικής Αυτοάμυνας», η οποία πρωτοεμφανίστηκε τον Ιούλιο του 2014, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για την επίθεση με Καλάσνικοφ έξω από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, παραμονή των Ευρωεκλογών.

Η δράση της «Επαναστατικής Αυτοάμυνας»

Το επόμενο χτύπημα ήταν 31 Αυγούστου 2016 όταν επιτέθηκαν και πάλι με Καλάσνικοφ αυτή τη φορά εναντίον της πρεσβείας του Μεξικού σε κτήριο στην πλατεία Κολωνακίου και στις 10 Νοεμβρίου του ίδιου έτους πέταξαν χειροβομβίδα εναντίον της Γαλλικής Πρεσβείας στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, κατά την οποία τραυματίσθηκε ελαφρά ένας ειδικός φρουρός.

Τελευταίο τους χτύπημα ήταν στις 10 Ιανουαρίου 2017 όπου επιτέθηκαν με Καλάσνικοφ σε βάρος διμοιρίας των ΜΑΤ και πάλι έξω από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, κατά την οποία τραυματίσθηκε ελαφρά ένας αστυνομικός. Όπως είχε ανακοινώσει τότε η ΕΛ.ΑΣ., το ίδιο όπλο είχε χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερες επιθέσεις της συγκεκριμένης οργάνωσης.

Σε εκτεταμένη επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής στις 08 Νοέμβριου 2019 είχαν γίνει 13 κατ’ οίκον έρευνες, 15 προσαγωγές και 2 συλλήψεις ανδρών, ηλικίας τότε 41 και 45 ετών, με τις κατηγορίες για τρομοκρατικές πράξεις, κατοχή εκρηκτικών, παράβαση του Νόμου περί όπλων και πλαστογραφία. Για τις ίδιες ενέργειες είχε κατηγορηθεί και τρίτος άντρας, ηλικίας 46 ετών, σε βάρος του οποίου είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης, ενώ είχε συλληφθεί και μία 39χρονη για παράβαση του νόμου περί όπλων.

Ειδικότερα, μετά από συστηματική έρευνα, διακριβώθηκε από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία η εμπλοκή τους στη ληστεία που είχε λάβει χώρα τις βραδινές ώρες της 21ης Οκτωβρίου 2029, σε κατάστημα ψυχαγωγικών/τεχνικών παιγνίων στον Χολαργό και εκδόθηκαν σε βάρος τους εντάλματα σύλληψης.

Τι βρήκε τότε η ΕΛ.ΑΣ

Σημειώνεται ότι ο 41χρονος είχε συλληφθεί το 2010 από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, κατηγορούμενος για ένταξη και συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας», υπόθεση για την οποία καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης και αποφυλακίστηκε, στις 12 Φεβρουαρίου 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 43 του Ν. 4489/2017 υπό τον όρο ανάκλησης του υπολοίπου της ποινής (3 έτη, 6 μήνες και 26 ημέρες) σε περίπτωση που υποπέσει μέσα σε πέντε έτη από την αποφυλάκισή του σε νέα αξιόποινη πράξη από δόλο και καταδικαστεί αμετάκλητα οποτεδήποτε σε ποινή στερητική της ελευθερίας μεγαλύτερη των δύο ετών, θα εκτίσει αθροιστικά το υπόλοιπο της ποινής του.

Στις διενεργηθείσες κατ’ οίκον έρευνες είχαν βρεθεί και κατασχεθεί, μεταξύ άλλων:

  • 5 πολεμικά τυφέκια τύπου καλάσνικοφ
  • 1 υποπολυβόλο
  • 2 τεμάχια ζελατινοδυναμίτιδα
  • 2 πυροβόλα πιστόλια
  • 4 χειροβομβίδες δακρυγόνου CS
  • 6 κοινοί πυροκροτητές
  • 9 ηλεκτρικοί πυροκροτητές
  • 2 αυτοσχέδιοι ηλεκτρικοί πυροκροτητές
  • 1 τεμάχιο εκρηκτικής ύλης (πιθανόν TNT)
  • 2 φυσίγγια εκρηκτικής ύλης, πιθανόν ζελατινοδυναμίτιδα
  • 3 πυροδοτικοί μηχανισμοί χειροβομβίδας
  • 3 σώματα χειροβομβίδας

ethnos.gr




Ελευθερούπολη | Βανδαλισμός σε Παιδική χαρά

Αγνωστοι προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε παιδική χαρά στην Ελευθερούπολη καταστρέφοντάς την.

Πρόκειται για πράξεις βανδαλισμού και ασυνειδησίας, για τα μικρά παιδιά που διασκεδάζουν στα παιχνίδια της παιδικής χαράς. Ο σεβασμός και η προστασία του κοινόχρηστου χώρου είναι ζήτημα όλων μας και επιβάλλεται να διαφυλάξουμε ό,τι με μεγάλη προσπάθεια και κόστος έχει δημιουργηθεί, συντηρείται με χρήματα των δημοτών και αποτελεί περιουσία όλων.

Σε ανάρτηση του στα Social Media ο Δήμαρχος Παγγαίου, αναφέρει τα εξής:

Τι μπορώ να γράψω τώρα και πως να περιγράψω την αγανάκτηση μου ….. Βανδαλισμός Παιδικής χαράς στην Ελευθερούπολη. Ας μην ξεχνούμε , ότι η τοποθέτηση καμερών απαγορεύεται.




Ξεκινούν οι διμαρτυρίες των αγροτών της Περιφέρειας ΑΜΘ την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου

Mετά απο τις συσκέψεις και τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες ημέρες απο τους Αγροτικούς Συλλόγους της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, πάρθηκε κοινή απόφαση για πραγματοποίησουν μαζική κινητοποιήση διαμαρτυρίας.
Σύμφωνα λοιπόν με τους προέδρους των αγροτικών Συλλόγων Παγγαίου και Νέστου, απο την ερχόμενη Δευτερά 5 Φεβρουαρίου, οι αγροτές της Περιφέρειας ΑΜ-Θ θα προχωρίσουν σε κινητοποιήσεις στην Κομοτηνή.




Συνάντηση γνωριμίας της Procredit Bank με τον επιχειρηματικό κόσμο της Καβαλας

Συνάντηση γνωριμίας διοργανώνει η αναπτυξιακή γερμανική Τράπεζα Procredit Bank με επιχειρηματίες όλων των κλάδων την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 στις 6 το απόγευμα στο Επιμελητήριο της Καβαλας.

Η Procredit Bank υιοθετεί βέλτιστες διεθνείς πρακτικές με σκοπό την αναβάθμιση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των πελατών της και προηγμένες υπηρεσίες, εξισορροπώντας την ψηφιακή με την παραδοσιακή τραπεζική τακτική. Επίσης προσφέρει ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις, με απόλυτα διαφανείς όρους και προϋποθέσεις, χωρίς «κρυφές» χρεώσεις και προμήθειες. Παράλληλα με τη δανειοδοτική της δραστηριότητα, η ProCredit Bank είναι η «οικογενειακή τράπεζα» για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το αν χρειάζονται χρηματοδότηση.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας κ.Μάρκος Δέμπας και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας κ.Ιωάννης Κελγιώργης, σας προσκαλούν σε συνάντηση γνωριμίας με την γερμανική Τράπεζα ProCredit Bank και τον Πρόεδρο της στην Ελλάδα κ.Petar Slavov. Στις 22 και 23/2/24 θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις στα γραφεία των επιχειρήσεων της περιοχής.

 




40χρονη βρέθηκε νεκρή στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, μακριά από το σπίτι της που κάηκε ολοσχερώς .

Ένα θρίλερ που ξεκίνησε από τα ξημερώματα στους Αγίους Θεοδώρους, με σπίτι το οποίο τυλίχτηκε στις φλόγες και κάηκε ολοσχερώς, ολοκληρώθηκε με τραγικό τρόπο το μεσημέρι της Παρασκευής, όταν εντοπίστηκε νεκρή η 40χρονη ένοικός του, σε άλλο σημείο της περιοχής.

Σύμφωνα με το loutrakiblog η φωτιά ξέσπασε στο σπίτι περίπου στη 1.30 τα ξημερώματα, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία. Στο σημείο έσπευσαν αμέσως η Πυροσβεστική με πέντε πυσοβέστες και δύο οχήματα, καθώς και οι εθελοντές του Συλλόγου Προστασίας του Δάσους των Αγίων Θεοδώρων, που επιχείρησαν για την κατάσβεση.

Μετά την ολοκλήρωση της επιχείρησης, ξεκίνησε η αναζήτηση της 40χρονης γυναίκας που έμενε σε στο σπίτι, καθώς τα ίχνη της είχαν εξαφανιστεί. Λίγη ώρα αργότερα, εντοπίστηκε το αυτοκίνητό της έξω από το νεκροταφείο της περιοχής και σήμερα το μεσημέρι βρέθηκε η ίδια νεκρή, λίγα μέτρα πιο μακριά.
πηγή: Protothema.gr




Επεκτείνεται η τηλεφωνική γραμμή 10306 για ζητήματα βίας σε παιδιά και εφήβους | Θα τους παρέχει ψυχολογική υποστήριξη

Από την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου 2024, αναμένεται να λειτουργεί καθημερινά στην τηλεφωνική γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 νέα ειδική επιλογή για γονείς, εκπαιδευτικούς και κάθε εμπλεκόμενο για συμβουλευτική και υποστήριξη σε θέματα διαχείρισης και πρόληψης βίας και επιθετικότητας παιδιών και εφήβων, στο πλαίσιο της προσπάθειας διαχείρισης και αντιμετώπισης των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων τους.

Τη σχετική ανακοίνωση έκανε το υπουργείο Υγείας και αρμόδιος υφυπουργός Δημήτρης Βαρτζόπουλος.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της εκδήλωσης γεγονότων βίας και επιθετικότητας και ανάλογων συμπεριφορών καθώς και στην πρόληψη. Ειδικότερα, απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και γενικώς κάθε εμπλεκόμενο, που χρειάζεται βοήθεια είτε στο επίπεδο της παρέμβασης για τη διαχείρισή τους, είτε στο επίπεδο της πρόληψης εντός οικογένειας ή σχολικής κοινότητας.

Η γραμμή, όπως επισημαίνει η ΕΡΤ στελεχώνεται από παιδοψυχίατρο και ειδικούς ψυχικής υγείας, εξειδικευμένους σε ζητήματα αναπτυξιακής και σχολικής ψυχολογίας, όπως και συμβουλευτικής στην οικογένεια και την σχολική κοινότητα. Άμεσα στην ιστοσελίδα της Γραμμής 10306.gr αναρτάται σχετικό υλικό για την διαχείριση και πρόληψη σχετικών συμπεριφορών καθώς και οργάνωση σχεδίου προληπτικής δράσης για όλους τους φορείς, που εμπλέκονται με παιδιά και εφήβους.

Αναλυτικές πληροφορίες

• Ωράριο λειτουργίας: 09.00-21.00 ( σε δύο 6ωρες βάρδιες), Δευτέρα με Κυριακή
• Έναρξη λειτουργίας: 1/2/2024

Ποια θέματα διαχειρίζεται η γραμμή

Ζητήματα εκδήλωσης, διαχείρισης ή/και πρόληψης βίας και επιθετικότητας παιδιών και εφήβων με εμπιστευτικότητα και ανώνυμες κλήσεις (αν επιλέξουν οι ίδιοι λένε το όνομά τους) είναι ορισμένα από τα θέματα με τα οποία ασχολούνται οι ειδικοί που στελεχώνουν την τηλεφωνική γραμμή 10306

Ποιους αφορά: Γονείς, εκπαιδευτικούς ή/και όποιους εμπλέκονται με παιδιά και εφήβους ή πέφτουν στην αντίληψή τους τέτοια συμβάντα και θέλει να παρέμβει – όχι καταγγελίες.

Τρόπος παρέμβασης των εκπαιδευμένων στελεχών μας στην κλήση

  • Σε 1ο χρόνο – Διερεύνηση συμβάντος, ενδυνάμωση, αποσαφήνιση, ψυχοεκπαίδευση, αίτημα, σχεδιασμός δράσης, follow up.
  • Σε 2ο χρόνο – Εφόσον δεν υπάρχει ή έχει εξαντληθεί κάθε «άλλος δρόμος», παραπομπή επώνυμα πια στην ομάδα ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής για ψυχοεκπαίδευση.
  • Σε 3ο χρόνο – 10 με 12 διαδικτυακές συνεδρίες σε ατομικό επίπεδο ή έως 6 ομαδικές διαδικτυακές συνεδρίες σε επίπεδο σχολείου – κοινότητας ή παραπομπή στα εξειδικευμένα Κέντρα Ημέρας παιδιών και εφήβων καθώς και υποστήριξης της οικογένειας, που λειτουργούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας.



Απίστευτο περιστατικό στη Νάξο | 14χρονος τραυμάτισε 16χρονο με μαχαίρι

Νέο περιστατικό βίας με πρωταγωνιστές ανήλικους μαθητές, αυτή τη φορά στην Τραγαία της Νάξου. Σύμφωνα με πληροφορίες του naxostimes.gr, 14χρονος μαθητής του Γυμνασίου Τραγαίας έβγαλε μαχαίρι σε 16χρονο μαθητή του ΕΠΑΛ Φιλωτίου, τον οποίο τραυμάτισε στο χέρι.

Τον 16χρονο μετέφερε στο νοσοκομείο Νάξου ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια διακομίστηκε σε νοσοκομείο της Αθήνας, με το τραύμα, ευτυχώς, να μην του έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες το περιστατικό συνέβη μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης 25 Ιανουαρίου αφού οι μαθητές είχαν σχολάσει, έξω από το Γυμνάσιο Τραγαίας και καταγγέλθηκε ανώνυμα, λίγες ημέρες αργότερα, στις αστυνομικές αρχές.

Ο 16χρονος που αρχικά κράτησε μυστικά τα όσα συνέβησαν, ισχυρίζεται ότι ο 14χρονος του έκανε επίδειξη το μαχαίρι που κρατούσε και ο τραυματισμός έγινε χωρίς πρόθεση.




Κρήτη: Ανήλικη κοιμόταν σε εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο | Δικάζεται ο πατέρας της 13χρονης που κατήγγειλε την παραμέλησή της.

Νέες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την 13χρονη από την Κρήτη που δεν την αναζήτησε κανείς όταν έφυγε από το σπίτι της. Το ανήλικο κορίτσι, φαίνεται να κοιμήθηκε σε εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο, όσες μέρες έλειπε από το σπίτι της.

Σύμφωνα με το cretapost, οι αστυνομικές αρχές εξετάζουν με πολύ προσοχή το περιστατικό της παραμέλησης της ανήλικης μετά την καταγγελία που έκανε μόνη της στις Αρχές και η οποία οδήγησε στη σύλληψη του 41χρονου πατέρα της, ο οποίος θα δικαστεί σήμερα στο Αυτόφωρο Δικαστήριο Ηρακλείου.

Τι υποστήριξε η 13χρονη ενώπιον των Αρχών

Η 13χρονη, σύμφωνα με την καταγγελία της στην αστυνομία, έφυγε από το σπίτι της γιατί δεν άντεχε άλλο την κατάσταση στην οποία ζούσε όλα αυτά τα χρόνια. Όπως ανέφερε ο πατέρας της ήταν βίαιος ενώ δεν ενδιαφερόταν για εκείνην και τα αδέρφια της. Έτσι, έφυγε από το σπίτι και πήγε σε ένα εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο όπου και έμεινε για δύο βράδια.

Χθες, βλέποντας ότι δεν την έχει αναζητήσει κανείς αποφάσισε να πάει στο αστυνομικό τμήμα και να αναφέρει τα όσα βιώνει στους αστυνομικούς. Εκείνοι μετά την καταγγελία εντόπισαν τον πατέρα και τον συνέλαβαν. Εκείνος ισχυρίστηκε πως με τη σύζυγό του έψαχναν μόνοι τους να βρουν την κόρη τους, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Η υπόθεση εξετάζεται και από τις κοινωνικές υπηρεσίες, ενώ η 13χρονη φιλοξενείται προσωρινά στην παιδιατρική κλινική του Βενιζελείου.




Το ανώτατο παράσημο της Σαουδικής Αραβίας στον Νικόλαο Παναγιωτόπουλο

Στον Βουλευτή Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας και τέως Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Νικόλαο Παναγιωτόπουλο απονεμήθηκε το παράσημο Α’ Τάξεως του Τάγματος του Βασιλέα της Σαουδικής Αραβίας Αμπντουλαζίζ Α’, την υψηλότερη τιμή που μπορεί να λάβει ένας πολίτης.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε στην οικία του Πρέσβη της Σαουδικής Αραβίας στο Ψυχικό, σε ένδειξη αναγνωρίσεως του έργου που επιτέλεσε ο κ. Παναγιωτόπουλος για την ενίσχυση της στρατηγικής αμυντικής σχέσεως και συνεργασίας Αθηνών και Ριάντ.

Την παρασημοφόρηση έκανε ο Πρέσβης της Σαουδικής Αραβίας Δρ. Σαάντ Αλαμάρ (Dr. Saad Alammar) εκπροσώποντας τον Βασιλέα Σαλμάν μπιν Αμπντουλαζίζ Αλ Σαούντ (Salman bin Abdulaziz Al Saud), κατ’ εφαρμογή σχετικού Βασιλικού Διατάγματος, το οποίο ανέγνωσε ο Ακόλουθος Άμυνας Συνταγματάρχης Ρασίντ Αλαμπουντί (Rashed Alaboudi).

Παρόντες ήταν ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Δημήτριος Χούπης, ο Στρατηγός ε.α. και επίτιμος Α/ΓΕΕΘΑ Κωσταντίνος Φλώρος, η Διευθύντρια Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών Πρέσβης κ. Αγλαΐα Μπαλτά και ο Διευθυντής Ε’ Κλάδου ΓΕΕΘΑ Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Κολοκοτρώνης,

Μετά την τελετή, ο Βουλευτής Καβάλας κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η Ελλάδα και η Σαουδική Αραβία συνδέονται με δεσμούς ισχυρής φιλίας. Είναι τιμή μου που εργάσθηκα υπό τις κατευθύνσεις του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την ενίσχυση των σχέσεων ανάμεσα στους λαούς και τις Ένοπλες Δυνάμεις των χωρών μας.

Με το βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας μοιραζόμαστε κοινές ανησυχίες για τις γεωστρατηγικές προκλήσεις στην ευρύτερη περιοχή αλλά και κοινό όραμα να εργαστούμε στενά για την ειρήνη, τη σταθερότητα και την ευημερία στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή.

Καρπός αυτής της δουλειάς είναι η Συμφωνία Διευθέτησης Καθεστώτος Ενόπλων Δυνάμεων Ελλάδας – Σαουδικής Αραβίας, την οποία υπογράψαμε στις 20 Απριλίου 2021 στο Ριάντ. Βάσει αυτής, προβλέπεται η συγκρότηση της Ελληνικής Δύναμης Σαουδικής Αραβίας και η διάθεση μιας Πυροβολαρχίας Κατευθυνομένων Βλημάτων (ΠΚΒ) του αντιαεροπορικού συστήματος μεγάλου βεληνεκούς “Patriot”.

Σκοπός της αποστολής είναι η ενίσχυση της αεράμυνας και της αντιπυραυλικής προστασίας του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας στο πλαίσιο υλοποίησης της διεθνούς πρωτοβουλίας «Integrated Air and Missile Defence Concept».

Γιατί, σε τελική ανάλυση, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους φίλους, οι καλοί σύμμαχοι στην ανάγκη φαίνονται».

Ο σχεδιασμός

Το παράσημο του Τάγματος του Βασιλέα της Σαουδικής Αραβίας Αμπντουλαζίζ στηρίζεται σε χρυσή ημισέληνο με σταυρωμένα ξίφη και κλάδους δάφνης. Έχει σχήμα χρυσού αστέρα με επτά ακτίνες σε σχήμα ρόμβου γύρω από ένα φάτνωμα λευκού σμάλτου με χρυσούς κλάδους δάφνης, ενώ στο κεντρικό κύκλο από λευκό σμάλτο υπάρχει επιχρυσωμένο αραβογράφημα με το όνομα του Σαουδάραβα Μονάρχη.

 




Σέρρες | Κρατούμενοι αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους | Επενέβησαν η εξωτερική φρουρά και ΜΑΤ

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Παρασκευής στις φυλακές Νιγρίτας στις Σέρρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ όλα συνέβησαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης όταν 60 κρατούμενοι δεν δέχθηκαν να επιστρέψουν στα κελιά τους, ενώ κάποιοι από αυτούς έβαλαν φωτιά στα παπλώματα τους.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες υπήρξε επέμβαση της ειδικής εξωτερικής φρουράς των φυλακών με τη συνδρομή από δύο διμοιρίες ΜΑΤ από Σέρρες και Θεσσαλονίκη.

Στο σημείο έσπευσε όχημα της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ.

Η εξέγεραση έληξε τελικά περίπου στις 4 τα ξημερώματα χωρίς κάποιον τραυματισμό.

πηγή: protothema.gr




Babysitter κακοποιούσε τα παιδιά που πρόσεχε | Προδόθηκε από τις κάμερες

Συνελήφθη 36χρονη babysitter στην Καλαμάτα, η οποία- σύμφωνα με τη μητέρα – κακοποιούσε τα δύο παιδιά τα οποία πρόσεχε. Η μητέρα παρατήρησε ότι τις τελευταίες ημέρες η συμπεριφορά των παιδιών της ήταν διαφορετική και ανοίγοντας τις κάμερες αποκάλυψε το τι ακριβώς συνέβαινε μέσα στο σπίτι.

Το χρονικό

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, η 36χρονη πρόσεχε δύο παιδιά, 3 ετών και 18 μηνών από τον περασμένο Δεκέμβριο σε περιοχή της Καλαμάτας. Η γυναίκα φέρεται να είχε ενημερωθεί από την οικογένεια, ότι ο χώρος παρακολουθείτε και από κλειστό κύκλωμα καμερών.

Η μητέρα κατήγγειλε ότι τις τελευταίες ημέρες παρατήρησε ότι η συμπεριφορά των παιδιών της άλλαξε, γεγονός που την προβλημάτισε. Ανοίγοντας τις κάμερες διαπίστωσε ότι 36χρονη είχε κακοποιητική συμπεριφορά απέναντι στα παιδιά της.

Η μητέρα κατήγγειλε το συμβάν, παραδίδοντας το σχετικό υλικό στην αστυνομία, η οποία συνέλαβε την 36χρονη.

πηγή: ethnos.gr




Αγρότες: “Στρατοπέδευσαν” στη ΔΕΘ | Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις

Στη Θεσσαλονίκη “χτυπάει η καρδιά” των αγροτικών κινητοποιήσεων με τους αγρότες να δίνουν δυναμικό παρών και να φτάνουν με τα τρακτέρ τους έξω από τη ΔΕΘ, διεκδικώντας επιπλέον οικονομική ενίσχυση και μέτρα για τον περιορισμό του κόστους καλλιέργειας και παραγωγής από την κυβέρνηση.

Πάνω από 300 τρακτέρ βρίσκονται έξω από τη νότια πύλη της ΧΑΝΘ, ενώ πριν φτάσουν εκεί έκαναν μια συμβολική πορεία μέσα στους χώρους της Agrotica.

Παράλληλα, σήμερα, σε μία ακόμη προσπάθεια να πείσει τους αγρότες να μην κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους με μπλόκα ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής αναμένεται να ανακοινώσει πρόσθετα μέτρα, για την ενίσχυση των αγροτών αλλά και για τους πληγέντες από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία.

Ο πρωθυπουργός θα απαντήσει στις 11 πμ σε ερώτηση του επικεφαλής της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας. Και όπως ο ίδιος προανήγγειλε χθες από τις Βρυξέλλες, θα αναφερθεί συνολικά σε μέτρα ενίσχυσης των αγροτών και κτηνοτρόφων.

Από ότι φαίνεται οι αγρότες είναι αποφασισμένοι και δεν θα κάνουν εύκολα πίσω, ενόψει και του μεγάλου συλλαλητηρίου που αναμένεται να πραγματοποιηθεί αύριο, Σάββατο (03/02), ενώ τα τρακτέρ θα μείνουν στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον μέχρι την Κυριακή.

πηγή: news247.gr