Βήμα πίσω δεν κάνουν οι αγρότες | Δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις και να φτάσουν ως την Αθήνα

Με παρατεταγμένα τα τρακτέρ τους και ζεσταμένες τις μηχανές τους παραμένουν οι αγρότες, οι οποίοι δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους και να φτάσουν ακόμη και στην Αθήνα. Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαιτέρως κρίσιμη για τα επόμενα βήματα των επαγγελματιών του αγροτικού κλάδου, καθώς το μεσημέρι στο Πολιτιστικό Κέντρο στη Νίκαια της Λάρισας θα πραγματοποιηθεί πανελλαδική σύσκεψη παρουσία των μπλόκων από όλη την Ελλάδα.

Οι αγρότες της κεντρικής Μακεδονίας δηλώνουν πως θα συνεχίσουν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Τη Δευτέρα (5/2), μάλιστα, από τα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής επιχείρησαν να φτάσουν με τα τρακτέρ τους στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης (στη Θεσσαλονίκη), για να καταθέσουν ψήφισμα. Ωστόσο, δεν τα κατάφεραν, καθώς αποκλείστηκαν από την Ελληνική Αστυνομία, στην Εθνική οδό, στο ύψος του Λακκώματος. Λίγη ώρα αργότερα οι αγρότες επέλεξαν να φύγουν από την περιοχή και να επιστρέψουν στο μπλόκο των Μουδανιών.

Την ίδια ώρα στο ψήφισμα με τα αιτήματά τους, οι αγρότες της Θεσσαλονίκης έθεταν ως πρωταρχική επιδίωξη τις αποζημιώσεις για την ακαρπία της πράσινης ελιάς στη Χαλκιδική, που αγγίζει το 90%.

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και οι αγρότες της Φλώρινας

Παράλληλα, οι αγρότες από τη Φλώρινα πραγματοποίησαν συγκέντρωση στον σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης. Αμέσως μετά ακολούθησε μια μηχανοκίνητη πορεία τόσο μέχρι το κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας, όπου επέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματά τους στον αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας, όσο και ως το τελωνείο της Νίκης (στα σύνορα της χώρας μας με τη Βόρεια Μακεδονία), όπου παρέταξαν τα τρακτέρ δεξιά και αριστερά του οδοστρώματος, ώστε να μπορέσουν να διατρανώσουν, όπως αναφέρουν, τα αιτήματά τους στους κατοίκους και στους επισκέπτες.

Στις Σέρρες οι αγρότες έκλεισαν την Εγνατία Οδό στον κόμβο του Στρυμονικού

Στις Σέρρες οι αγρότες έκλεισαν συμβολικά για 15 λεπτά την Εγνατία Οδό, στον κόμβο του Στρυμονικού. «Αυτό που καταφέραμε είναι να έχουμε ένα μπλόκο στον κόμβο του Στρυμονικού. Θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας» δήλωσε ο Διαμαντής Διαμαντόπουλος, πρόεδρος του Πανσεραϊκού Αγροτικού Συλλόγου.

Συγκέντρωση αγροτών με τρακτέρ στην πόλη των Τρικάλων

Την πόλη των Τρικάλων κατέκλυσαν τη Δευτέρα 5/1 αγρότες με τα τρακτέρ τους από περιοχές που έχουν πλημμυρίσει. Οι αγρότες συναντήθηκαν με την αντιπεριφερειάρχη Χρύσα Ντιντή, στην οποία υπέβαλαν υπόμνημα με τα αιτήματά τους. Μαζί τους διαμαρτύρονται αγρότες από τα μπλόκα της Θεσσαλίας, αγρότες από πληγείσες περιοχές αλλά και φοιτητές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις σπουδές τους λόγω των πλημμυρών του Σεπτεμβρίου.

Όπως ανέφεραν οι αγρότες στην ΕΡΤ, «δεν θα φύγουν από τα μπλόκα, εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, καθώς οι ίδιοι έχουν ετοιμάσει τους φακέλους με τις ζημιές που έχουν υποστεί και πολλές φορές ξεπερνάνε τις 100.000 ευρώ, ενώ η πρώτη αρωγή που έχουν πάρει αγγίζει τις 2.000 ευρώ». Σήμερα θα υπάρξουν τοπικές συσκέψεις των αγροτών σε όλα τα μπλόκα της Θεσσαλίας ενόψει και της αυριανής πανελλαδικής σύσκεψης.

πηγή: newsbeast.g




Συνταξιούχοι | Στους δρόμους στις 13 Φεβρουαρίου

Στους δρόμους θα βρεθούν στις 13 Φεβρουαρίου στις 10.30πμ στην Πλατεία Εθνικής Αντίστασης οι συνταξιούχοι.

Επίσης στα αιτήματά τους είναι μεταξύ άλλων, η επαρκής χρηματοδότηση των δημοσίων νοσοκομείων, η εξασφάλιση δωρεάν, πλήρους και απρόσκοπτης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και νοσηλείας, η πλήρης στελέχωση του ΕΚΑΒ, δημιουργία δημοσίων δομών και οίκων ευγηρίας για την τρίτη ηλικία, κλπ

Περιφερειακές συγκεντρώσεις με ανάλογο πλαίσιο θα πραγματοποιηθούν από τα συνταξιουχικά σωματεία σε όλη τη χώρα. Όπως αναφέρουν οι συνταξιούχοι, έχουν σταλεί υπομνήματα στα υπουργεία Εργασίας και Εθνικής Οικονομίας και ζητούν συναντήσεις.

newsbomb.gr



Διδυμότειχο | Τι συνέβη στο 9χρονο κορίτσι που πέθανε από στρεπτόκοκκο

Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος ενός μόλις 9 ετών κοριτσιού από στρεπτόκοκκο. Το ανήλικο παιδί άφησε την τελευταία του πνοή τη Δευτέρα (5/2). Σύμφωνα με τους γονείς, έπαιρνε ήδη αντιβίωση, ωστόσο η κατάστασή του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και λίγη ώρα μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο κατέρρευσε.

«Παρά το ότι έπαιρνε κάποια προφύλαξη από παιδίατρο ιδιώτη, από την Παρασκευή παρουσίασε επιδείνωση, γι’ αυτό και το μετέφεραν στα εξωτερικά ιατρεία της παιδιατρικής. Το είδε αμέσως παιδίατρος, έκανε το τεστ το οποίο βγήκε θετικό, κάναμε μια ακτινογραφία θώρακος την οποία είδα εγώ προσωπικά, και είδα ότι είχε μια πολύ βαριά πνευμονία, βρογχοπνευμονία, διάσπαρτη», επεσήμανε ο διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Διδυμοτείχου, Κωνσταντίνος Βαφειάδης.

Πώς κατέρρευσε το κορίτσι

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης 6/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ζητήθηκε άμεσα διακομιδή του κοριτσιού στην Αλεξανδρούπολη, ωστόσο το παιδί ξαφνικά κατέρρευσε και, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.

Η σορός του κοριτσιού θα διακομιστεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή.

Συναγερμός για την ιλαρά

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές, καθώς δύο κρούσματα ιλαράς σε ενήλικες εμφανίστηκαν και στη χώρα μας, σε Κρήτη και βόρεια Ελλάδα.

Τα δύο αυτά άτομα είχαν έρθει σε επαφή με άτομα που διαμένουν σε Ρωσία και Ρουμανία, όπου παρατηρείται έξαρση της ασθένειας.

Άλλα δύο κρούσματα, που ανήκουν σε ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, διερευνώνται, με τους ασθενείς και τις άμεσες επαφές τους να έχουν απομονωθεί.

Ο ΕΟΔΥ προχώρησε σε σύσταση ομάδας ειδικών που θα παρατηρούν την εξέλιξη των κρουσμάτων, ενώ θα ξεκινήσει και εκστρατεία ενημέρωσης για τη νόσο και κυρίως για τον εμβολιασμό, καθώς υπάρχουν περιοχές στη χώρα που παρουσιάζουν χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη.

 




Ώρα αποφάσεων για τους αγρότες

Στην κλιμάκωση των κινητοποιήσεων προσανατολίζονται οι αγρότες, εκπρόσωποι των οποίων θα συναντηθούν σήμερα στη Νίκαια της Λάρισας για να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Στο τραπέζι είναι όλα τα ενδεχόμενα από την αύξηση των μπλόκων σε κεντρικά σημεία του οδικού δικτύου μέχρι την κάθοδο των τρακτέρ στην Αθήνα σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Οι εκπρόσωποι των αγροτών ζητούν να ανοίξει η «βεντάλια» των μέτρων και να υπάρξει συνάντηση με τον πρωθυπουργό, καθώς  θεωρούν πως το πακέτο που ανακοινώθηκε δεν είναι αρκετό.

Δεδομένο είναι πως το αγροτικό αποτελεί το βασικό πρόβλημα που καλείται σ’ αυτή τη συγκυρία να αντιμετωπίσει το Μαξίμου και στο τραπέζι είναι εναλλακτικά σενάρια. Το μήνυμα που εκπέμπεται είναι πως οι πόρτες του διαλόγου είναι ανοιχτές, ενώ οι επόμενες κινήσεις που θα γίνουν θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό και από το τι θα αποφασίσουν σήμερα οι εκπρόσωποι των αγροτών.

Στο γαλάζιο στρατόπεδο σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να οδηγηθούν σε μετωπική με τους αγρότες, που αποτελούν  ένα κοινό με το οποίο η Νέα Δημοκρατία διατηρεί στενούς δεσμούς (όπως φάνηκε και στις τελευταίες εκλογές). Ωστόσο πρόκειται για μια δύσκολη εξίσωση καθώς τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι δεδομένα και επομένως οι όποιες αποφάσεις πρέπει να είναι κοστολογημένες.

Από την κυβέρνηση σε αυτή τη χρονική συγκυρία εστιάζουν στην άμεση υλοποίηση των μέτρων που έχουν ήδη εξαγγελθεί και στην  επιτάχυνση της καταβολής των αποζημιώσεων προκειμένου να εισπράξουν ζεστό χρήμα οι αγρότες. Επισήμως το μήνυμα που εκπέμπεται είναι πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν περιθώρια για νέα μέτρα και το θέμα θα μπορούσε να επανεξεταστεί μετά το Σεπτέμβριο.

Πάντως – με δεδομένη την πρόθεση των αγροτών να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις-  στην κυβέρνηση εξετάζουν με προσοχή ποιες πρόσθετες κινήσεις θα μπορούσαν να γίνουν  προκειμένου να αποφευχθεί μια οριστική ρήξη. Σε κάθε περίπτωση πολλά θα κριθούν από τις αποφάσεις που θα πάρουν σήμερα οι αγρότες και τις κινήσεις που θα κάνουν τις επόμενες ημέρες.

Η ευρωπαϊκή διάσταση του προβλήματος

Έμφαση δίνεται από την κυβέρνηση  και στις αποφάσεις που θα ληφθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς τα τρακτέρ έχουν βγει στους δρόμους και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. «Προφανώς υπάρχουν κάποια πολύ σημαντικά αιτήματα που ξεπερνούν αυτό που λέμε παρεμβάσεις με δημοσιονομικό κόστος, όπως είναι η διαπραγμάτευση για την αναθεώρηση ή τροποποίηση ή, τέλος πάντων, μια πιο ήπια προσαρμογή της ΚΑΠ» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης. Για να προσθέσει πως «σε αυτή την κατεύθυνση εργάζεται η κυβέρνηση και προσωπικά ο πρωθυπουργός και εκτός συνόρων»

Μάλιστα χθες ο Κυριάκος  Μητσοτάκης, μιλώντας στην παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Τσιόδρα με τίτλο «Ευρωπαϊκή Ενοποίηση. Οι περιπέτειες ενός οράματος», ανέφερε ότι η κυβέρνηση κατάφερε και διατήρησε τους ίδιους πόρους από την ΚΑΠ όταν αυτοί μειωθήκαν για άλλες χώρες. «Προσωπικά έκανα αυτή τη διαπραγμάτευση. Ήταν το ΕΛΚ που κατάφερε και έβαλε κάποιους φραγμούς σε ενίοτε υπερβολικές απαιτήσεις και προτάσεις των πράσινων και των σοσιαλιστών. Για όλα αυτά τα οποία εν πολλοίς διαμαρτύρονται οι Ευρωπαίοι αγρότες. Η πράσινη μετάβαση είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να γίνει με προσοχή» σημείωσε.

Τα πολιτικά μηνύματα στο δρόμο προς τις ευρωεκλογές

Στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως «δεν είναι κάλπες που προσφέρονται για αποστολή ανέξοδων μηνυμάτων διαμαρτυρίας». Στην κυβέρνηση δεν θέλουν να υπάρξει μια ψήφος διαμαρτυρίας στην αναμέτρηση του καλοκαιριού και στόχος είναι να αυξηθεί η συσπείρωση των γαλάζιων  ψηφοφόρων.

Στο δρόμο προς τις κάλπες θα τονίζεται διαρκώς από την Πειραιώς η ανάγκη να επιβεβαιωθεί εκ νέου η καθαρή υπέροχη της Νέας Δημοκρατίας στο πολιτικό σκηνικό προκειμένου να τρέξουν μια σειρά κομβικών  μεταρρυθμίσεων. Να σημειωθεί πως την Παρασκευή και το Σάββατο αναμένεται να πραγματοποιηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εκδηλώσεις για το ρόλο του Ταμείου Aνάκαμψης στην οικονομία αλλά και γενικότερα στην κοινωνική συνοχή και μάλιστα στους ομιλητές θα είναι και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Μ. Βέμπερ.

ethnos.gr




Σέρρες | Καβγάς μεταναστών σε δομή, ενώ πετροβόλησαν και ασθενοφόρο

Εκτεταμένος καβγάς μεταξύ μεταναστών σε δομή των Σερρών οδήγησε σε τραυματισμούς, ενώ στόχος επίθεσης έγινε και το ασθενοφόρο που έφτασε στο σημείο.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το infonews24.gr, συμπλοκή στη δομή μεταναστών στην πόλη των Σερρών σημειώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας.

Η συμπλοκή που σημειώθηκε περίπου στις 11 το βράδυ ήταν έντονη και χρειάστηκε να σπεύσει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο- όμως- δέχθηκε επίσης επίθεση.

Οι ίδιες πληροφορίες του Infonews24 αναφέρουν πως πέταξαν πέτρες στο ασθενοφόρο, με αποτέλεσμα να σπάσουν τζάμια του οχήματος. Μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, τρία άτομα από τη δομή, ενώ εξετάσθηκε και ο οδηγός του ΕΚΑΒ.

newsbomb.gr




Κόκκινα δάνεια | Γκάζωσε ο εξωδικαστικός

Ρεκόρ αιτήσεων

Το μεγαλύτερο «κούρεμα» έως και 27% στις ενυπόθηκες οφειλές και η υποχρεωτική αποδοχή από τους πιστωτές των προτεινόμενων ρυθμίσεων που αφορούν ευάλωτους, κινητοποίησαν – καθώς φαίνεται – τους οφειλέτες και οι νέες αιτήσεις ξεπέρασαν τις 5.000 τον Ιανουάριο καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ για την πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού.

Οι αλλαγές στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό θα αποτυπωθούν σε μεγάλο βαθμό τους επόμενους μήνες, όταν θα υπάρχουν τα ποιοτικά στοιχεία – χαρακτηριστικά των αιτήσεων/ρυθμίσεως και κυρίως πόσες από αυτές τις αιτήσεις αφορούν ευάλωτους, τα «κουρέματα» των ενυπόθηκων οφειλών κ.λπ. Σημειώνεται ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, πιστοποιητικό ευαλωτότητας είχαν πάρει 3.405 οφειλέτες, 1.634 κρίθηκαν μη επιλέξιμοι ενώ ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων ξεπερνά τις 43.400.

Στο παρά πέντε τουπλειστηριασμού

Ένα ακόμα στοιχείο που θα έχει ενδιαφέρον είναι ο αριθμός των οφειλετών που βρίσκονται στο παρά πέντε του πλειστηριασμού (τους έχει κοινοποιηθεί πλειστηριασμός) και θα επιλέξουν να καταβάλουν προκαταβολή εως και 10% προκειμένου να σταματήσουν την εκποίηση της πρώτης κατοικίας τους και να ενταχθούν στον εξωδικαστικό μηχανισμό.

Η θεσμοθέτηση της δυνατότητας των servicers να ζητούν προκαταβολή από την συγκεκριμένη κατηγορία οφειλών έχει στόχο να μην χρησιμοποιείται ο Μηχανισμός ως παρελκυστικό μέσο.

Το μεγάλο στοίχημα

Το μεγάλο στοίχημα είναι να μειωθεί δραστικά το ποσοστό των ρυθμίσεων που «χαλάνε» από τους πρώτους κιόλας μήνες, ποσοστό που ήταν στο 30% – 40%.

Οι επιδόσεις του Ιανουαρίου

Ειδικότερα, σε ότι αφορά στις επιδόσεις του Ιανουαρίου:

  • Πραγματοποιήθηκαν 5.031 εκκινήσεις νέων αιτήσεων στην πλατφόρμα και 1.075 νέες επιτυχείς ρυθμίσεις οφειλών οι οποίες αντιστοιχούν σε ιδιαίτερα υψηλό σύνολο αρχικών οφειλών 425 εκ. ευρώ. Σημειώνεται ότι από την αρχή λειτουργίας του μηχανισμού στο σύστημα βρίσκονται 51.370 αιτήσεις που αντιστοιχούν σε αρχικές οφειλές συνολικού ύψους 26 δις ευρώ εκ των οποίων τα 9,86 δις ευρώ (37,88% του συνόλου) να αφορούν ολοκληρωμένα αιτήματα.
  • Το 58% των οφειλών που βρίσκονται στον Εξωδικαστικό αφορούν επιτηδευματίες
  • Η πλειοψηφία των οφειλών (76,5%) είναι προς χρηματοδοτικούς φορείς.
  • Η πλειοψηφία των αιτήσεων βρίσκονται στο εύρος οφειλής 50.000-200.000 ευρώ ενώ οι οφειλές άνω του 1 εκατ. ευρώ ανέρχονται συνολικά σε 15,3 δις ευρώ και αποτελούν το 59% του συνόλου των οφειλών.
  • Μόνο το 9% των οφειλών είναι ενήμερο.
  • Στο 73% διαμορφώνεται το ποσοστό εγκρισιμότητα των χρηματοδοτικών φορέων στις προτεινόμενες ρυθμίσεις με βάση το πλήθος και στο 71% το αντίστοιχο ποσοστό βάσει οφειλών.
  • Στο 16,96% το μέσο κούρεμα για οφειλές προς Δημόσιο και 27% προς χρηματοδοτικούς φορείς. Το 45% των ρυθμίσεων προς χ.φ. (βάσει οφειλών) έλαβε κούρεμα, μεγαλύτερο του 30%
  • Το συνολικό ποσό διαγραφής ανέρχεται σε 1,39 δις ευρώ.
  • Το μέσο «κούρεμα» στα στεγαστικά ήταν 13%, στα επιχειρηματικά 30,24%, στα καταναλωτικά 34,31% και για τις οφειλές προς το δημόσιο 16,96%.
  • 17 χρόνια  είναι μέση διάρκεια αποπληρωμής για οφειλές προς Δημόσιο και 18 προς χρηματοδοτικούς φορείς.
  • Οριακή μείωση καταγράφεται στις απορρίψεις των οφειλετών στις πολυμερείς και διαμορφώνεται στο 35% και στο  17% στις διμερείς.
  • Βασικοί λόγοι απόρριψης από τους χρηματοδοτικούς φορείς είναι η ανεπαρκής οικονομική δυνατότητα εξυπηρέτησης της ρύθμισης (απόρριψη για το 16,84% των συνολικών οφειλών), κάποιος «άλλος» λόγος ή μη – αιτιολόγηση (16,7%) ενώ το 12% απορρίφθηκε καθώς κρίθηκε ότι ο Εξωδικαστικός δεν είναι το κατάλληλο εργαλείο ρύθμισης της συγκεκριμένης οφειλής λόγω ύψους ή φύσης αυτή.
  • Οι οφειλέτες από την πλευρά για το 62,6% των προτεινόμενων ρυθμίσεων που απορρίφθηκαν δεν έχουν αιτιολογία ενώ το 21,6% των προτεινόμενων ρυθμίσεων που απορρίφθηκαν αποδίδονται σε «αδυναμία εξυπηρέτησης». Στις διμερείς, το 80% δεν έχει σημειώσει αιτιολογία και  6,6% αξιολόγησε την αίτηση ως μη συμφέρουσα.

imerisia.gr




Ακρίβεια | Συνεχίζονται οι παραπλανητικές οικονομικές συσκευασίες στα σούπερ μάρκετ

Ιστορίες ακρίβειας και εξαπάτησης των καταναλωτών με δήθεν προσφορές που επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο την τσέπη ενός νοικοκυριού, κατέγραψε το OPEN και η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος».

Όπως φαίνεται στις τιμές των σούπερ μάρκετ, οι παραπλανητικές προσφορές δεν έχουν τέλος. Εάν δεν κάτσει κάποιος και υπολογίσει την προσφορά σε συνάρτηση με την μονή συσκευασία ενός προϊόντος εύκολα μπορεί να πέσει θύμα παραπλάνησης και τελικά να πληρώσει μέχρι και τα διπλά στο ταμείο.

Δείτε παραδείγματα:

Σε πολυεθνική εταιρεία, στην οποία έχει επιβληθεί 1 εκατομμύριο πρόστιμο πριν 3 μήνες και η οποία θα έπρεπε να είχε συμμορφωθεί και να προσαρμόσει τις τιμές της, ένα γνωστό απορρυπαντικό σήμερα κοστίζει 11,52 ευρώ, ενώ όταν έπεσε το πρόστιμο το ίδιο απορρυπαντικό κόστιζε 11,45 ευρώ! Όπως φαίνεται, η τιμή όχι μόνο δεν προσαρμόστηκε αλλά αυξήθηκε. Μάλιστα, το ίδιο απορρυπαντικό, στη μισή ποσότητα είναι ακόμη πιο ακριβό, και κοστίζει 12,36 ευρώ!

Σε άλλο παράδειγμα, ένα κρουασάν με γέμιση 110 γραμμαρίων που είχε συν 40% δωρεάν προϊόν κόστιζε 1 ευρώ. Η απλή συσκευασία των 98 γραμμαρίων είναι 1,50 ευρώ.

Σε μια γκοφρέτα η μονή συσκευασία έχει 0,34 λεπτά ενώ η οικονομική συσκευασία των 3 τεμαχίων έχει 1,28 ευρώ, με τα μαθηματικά επίσης να μην βγαίνουν…

Αντίστοιχα στα σπαγγέτι, η μονή συσκευασία έχει 0,78 λεπτά ενώ η συσκευασία 3+1 δώρο 3,09 λεπτά.

Και σε ταλιατέλες, η εικόνα είναι ίδια. 1,95 ευρώ η μια συσκευασία ενώ αυτή με τις δύο συσκευασίες που είναι και σε προσφορά -70 λεπτά έχει 3,90 ευρώ!

Ο κ. Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος εργαζομένων καταναλωτών καλεί σε μποϊκοτάζ των προϊόντων και των εταιρειών που κερδοσκοπούν στις εποχές ακρίβειας που διανύουμε σε βάρος των καταναλωτών με τέτοιες πρακτικές.

ethnos.gr




Procredit Bank | Συνάντηση γνωριμίας με τον επιχειρηματικό κόσμο της Καβάλας

Συνάντηση γνωριμίας διοργανώνει η αναπτυξιακή γερμανική Τράπεζα Procredit Bank με επιχειρηματίες όλων των κλάδων την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 στο Επιμελητήριο της Καβάλας στις 18.00.

O Πρόεδρος της ProCredit Bank κ. Petar Slavov αφού ευχαρίστησε για την θερμή υποδοχή τόσο τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας κ. Μάρκο Δέμπα όσο και τον Πρόεδρο του Εμπορικού συλλόγου Καβάλας κ. Ιωάννη Κελγιώργη, τόνισε : “Χαιρόμαστε που εκκινούμε την αλληλογνωριμία της smart bank Procredit Bank με τον επιχειρηματικό κόσμο της Καβάλας, με όραμα και φιλοδοξία να συμβάλουμε στην δημιουργία θέσεων εργασίας και να συνεισφέρουμε στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της περιοχής .

Η Procredit Bank υιοθετεί βέλτιστες διεθνείς πρακτικές με σκοπό την αναβάθμιση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των πελατών μας και προηγμένες υπηρεσίες ,εξισορροπώντας την ψηφιακή με την παραδοσιακή τραπεζική τακτική .Επίσης προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις, με απόλυτα διαφανείς όρους και προϋποθέσεις, χωρίς «κρυφές» χρεώσεις και προμήθειες.

Παράλληλα με τη δανειοδοτική της δραστηριότητα, θέλουμε η ProCredit Bank να είναι η «οικογενειακή τράπεζα» για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το αν χρειάζονται χρηματοδότηση.

Επιλέγουμε τα στελέχη μας να επισκέπτονται τους πελάτες μας στις εγκαταστάσεις τους, να συζητούν δια ζώσης τα σχέδια και τις προκλήσεις ανάλογα με τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται Ετσι τις επόμενες 3 ημέρες μετά την εκδήλωση θα πραγματοποιήσουμε επισκέψεις σε όσες επιχειρήσεις της Καβάλας , εκδηλώσουν ενδιαφέρον .

Μέχρι σήμερα ,κατέληξε, τα πράσινα δάνεια αποτελούν το 70 % του συνολικού δανειακού χαρτοφυλακίου της στην Ελλάδα . Είμαστε ιδιαίτερα δραστήριοι στη χρηματοδότηση πράσινων έργων για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος (πράσινα δάνεια, δάνεια ενεργειακής απόδοσης , Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας).

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PROCREDIT BANK

H ProCredit Bank Greece, η «έξυπνη» ψηφιακή τράπεζα παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες και είναι διαθέσιμη 24/7 για να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη, με την υποστήριξη του έμπειρου προσωπικού της, αλλά και μέσω μίας προηγμένης, φιλικής στη χρήση, πλατφόρμας e-banking.

Μέλος του γερμανικού ομίλου ProCredit Holding, με έδρα την Φρανκφούρτη, διαθέτει δυναμική παρουσία σε 10 χώρες της ΝΑ Ευρώπης, δραστηριοποιείται απο το 2015 στην ελληνική αγορά, αλλάζοντας τα τραπεζικά δεδομένα.

Δίχως «ψιλά» γράμματα, με διαφάνεια, πελατοκεντρική προσέγγιση, ποιοτική εξυπηρέτηση, αλλά και με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της νέας τεχνολογίας, υλοποιεί με συνέπεια στις αξίες της υπεύθυνης τραπεζικής, το όραμά της για ένα καλύτερο μέλλον. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της ProCredit Bank βρίσκεται η υποστήριξη της μικρομεσαίας
επιχειρηματικότητας, καθώς πιστεύει, ότι η ανάπτυξή της είναι καθοριστική για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και αναγκαία συνθήκη για μία συνεχή μεγέθυνση της οικονομίας, με γνώμονα την κοινωνική συνοχή.

Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Μέσω της καταρτισμένης ομάδας της στην Ελλάδα, προσφέρει σε ιδιώτες, επαγγελματίες, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μία αναβαθμισμένη και εξατομικευμένη εμπειρία, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και γραφειοκρατία, δίνοντας πάντα έμφαση στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Οι υπηρεσίες της είναι ιδανικές τόσο για φυσικά πρόσωπα που θέλουν να βελτιώσουν τη ζωή τους, όσο και για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επενδύουν στον εκσυγχρονισμό του μοντέλου λειτουργίας τους, στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι μέσω της διεθνούς της παρουσίας, η ProCredit Bank διαθέτει την εμπειρία για να στηρίξει σε επίπεδο συμβουλευτικής τους πελάτες της, προς την κατεύθυνση ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους με αποτελεσματικό τρόπο και με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Οι αριθμοί για την Procredit Bank -Holding

Στοιχεία ενεργητικού 8 δις Ευρώ

  • 45 000 Επιχειρηματικοί πελάτες – 3200 άτομα Προσωπικό και 92%

Δανειακό χαρτοφυλάκιο σε ΜμΕ Δανειακό χαρτοφυλάκιο της ProCredit Bank στην Ελλάδα

Έμφαση σε τομείς που συνεισφέρουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας ,μέσο εκταμιευμένο επιχειρηματικό δάνειο 400.000 .ευρώ .Το 2022 , το 99% του συνολικού δανειακού χαρτοφυλακίου αφορούσε δάνεια προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Χρηματoδότηση “πράσινων” έργων
Υποστήριξη συνολικά 600 έργων: Ενεργειακές κοινότητες ,ανανεώσιμη ενέργεια ,εξοπλισμός και μηχανήματα ενεργειακής αποδοτικότητας

Επιχειρηματικά αποτελέσματα της τράπεζας ProCredit 65% των πελατών είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, 200 εκατομμύρια ευρώ αφορούν σε εμβάσματα κάθε μήνα & 50% των μεταφορών σε διεθνή εμβάσματα.

Γιά περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ να επικοινωνήσετε με την Ειρήνη Νικολοπούλου , Υπεύθυνη Επικοινωνίας της τράπεζας στο irene.nikolopoulou@gmail.com
*ProCredit Bank – Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης:

Στέλιου Καζαντζίδη 47, Τ.Κ. 57001, 9o χλμ Θεσσαλονίκης-Θέρμης https://www.procreditbank.gr/

https://www.youtube.com/channel/UCL7yhINr20S0TvqKBZYSrJQ

https://www.facebook.com/procreditbankgreece

https://www.linkedin.com/company/procredit-bank-greece/

https://www.instagram.com/procreditbankgr/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

https://youtu.be/P4-3pDlhahU

 




Επί μία ώρα προσπαθούσαν να κρατήσουν στη ζωή την 9χρονη που πέθανε από στρεπτόκοκκο στο Διδυμότειχο

Περισσότερες λεπτομέρειες γίνονται γνωστές για τον θάνατο του 9χρονου κοριτσιού από στρεπτόκοκκο, στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, μέσα από το ιατρικό ανακοινωθέν που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Όπως αναφέρεται, το κορίτσι διακομίστηκε στις 12 το μεσημέρι στο νοσοκομείο λόγω υψηλού πυρετού και δύσπνοιας.

Στη συνέχεια, η ασθενής ετοιμάστηκε για διακομιδή στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, αλλά κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη διακομιδή παρουσίασε μεγάλο επεισόδιο αιμόπτυσης και αιφνίδια απώλεια συνείδησης.

Για τον λόγο αυτό κατέφθασαν αναισθησιολόγος, καρδιολόγος, ουρολόγος χειρουργός, οι οποίοι με την παιδίατρο επεχείρησαν ανάνηψη για περισσότερο από 1 ώρα αλλά δυστυχώς η 9χρονη κατέληξε.

Ολόκληρο το ιατρικό ανακοινωθέν

Σχετικά με τον επισυμβάντα ξαφνικό θάνατο 9χρονου κοριτσιού στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου:

Περί ώρα 12μ.μ. προσκομίστηκε στο Νοσοκομείο 9χρονο κορίτσι από τη μητέρα του λόγω υψηλού εμπύρετου, δύσπνοιας και διαρροικών κενώσεων.

Συνωδά Συμπτώματα: Ρινίτιδα, Βήχας. Μετά από εξετάσεις διαπιστώθηκε η σοβαρότητα της κατάστασης (ύπαρξη στρεπτόκοκκου και μάλιστα επιθετικού, και βαριά πνευμονία με άλλα συνωδά συμπτώματα: Ωχρότητα, περιστοματική κυάνωση, δύσπνοια, ταχυπαλμία κλπ), και η ασθενής ετοιμάστηκε για διακομιδή στο ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης, αλλά κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη διακομιδή η ασθενής παρουσίασε μεγάλο επεισόδιο αιμόπτυσης και αιφνίδια απώλεια συνείδησης. Κλήθηκαν κατέφθασαν και επελήφθησαν του περιστατικού: Αναισθησιολόγος, Καρδιολόγος, Ουρολόγος Χειρουργός, οι οποίοι με την παιδίατρο επεχείρησαν ανάνηψη για περισσότερο από 1 ώρα αλλά δυστυχώς αναποτελεσματικά. Η μικρή ασθενής κατέληξε περί την 14.30 μ.μ.

Το χρονικό της υπόθεσης

Η 9χρονη διακομίστηκε από τη μητέρα της στο νοσοκομείο. Ήταν σε πολύ βαριά κατάσταση και κρίθηκε άμεση και επιβεβλημένη η διασωλήνωσή της, όπως και έγινε. Στο τεστ που έγινε, το παιδί βγήκε θετικό στο βακτήριο του στρεπτόκοκκου, όπως μετέδωσε νωρίτερα η ΕΡΤ.

Μάλιστα, προκειμένου να κερδηθεί πολύτιμος χρόνος για την επείγουσα νοσηλεία του αξιολογήθηκε ότι πρέπει να διακομιστεί άμεσα στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, παρότι πρόκειται για ΜΕΘ ενηλίκων.

Ωστόσο, η εξέλιξη της υγείας της 9χρονης ήταν ραγδαία. Η διακομιδή δεν έγινε ποτέ. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, το παιδί κατέληξε στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου. Δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμη πόσες ημέρες νοσούσε η 9χρονη ούτε αν είχε γίνει ιατρική εκτίμηση από άλλη δομή, ιδιωτική ή δημόσια.

Το βέβαιον είναι πως για μια ακόμη φορά η διεισδυτική λοίμωξη IGas στρεπτόκοκκου στέρησε τη ζωή σε ένα ακόμη παιδί. Πρόκειται για το πρώτο παιδί που καταλήγει στη χώρα μας το 2024. Αλλά 10 παιδιά έχουν αναφερθεί ότι έχουν καταλήξει λόγω των επιπλοκών της λοίμωξης από στρεπτόκοκκο.

Η σορός του παιδιού θα διακομισθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή.




“Καταπέλτης” το βούλευμα για τον γιατρό που προχωρούσε σε επεμβάσεις τοποθέτησης γαστρικών δακτυλίων

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα καθίσει ο γιατρός που προχωρούσε σε επεμβάσεις τοποθέτησης γαστρικού δακτυλίου.

Μετά από αυτές τις επεμβάσεις μάλιστα τρία άτομα έχασαν την ζωή τους και ένα άτομο εμφάνισε κινητικά προβλήματα.

Το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης είναι καταπέλτης για τον γιατρό, ο οποίος παραπέμπεται σε δίκη ενώπιον του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου γιατί από τις επεμβάσεις που έκανε προκλήθηκαν και οι θάνατοι.

Ανάμεσα σε αυτούς τους θανάτους ήταν και ένας 24χρονος από την Κεραμωτή Καβάλας με τον αδερφό του να μιλά στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel και να ζητά να υπάρξει δικαιοσύνη στις συγκεκριμένες υποθέσεις.




Σιδηρόκαστρο | Αναστέλλεται η λειτουργία των Λουτρών Σιδηροκάστρου

Η δημοτική αρχή Σινικής αποφάσισε την προσωρινή αναστολή της λειτουργίας των Λουτρών Σιδηροκάστρου μέχρι νεοτέρας.

Ο δήμαρχος κ. Γιώργος Τάτσιος ανακοίνωσε την απόφαση αυτή κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σιντικής. Οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση είναι η έλλειψη σχετικών πιστοποιητικών νόμιμης λειτουργίας των λουτρών, τα οποία, σύμφωνα με τον δήμαρχο, λειτουργούν παράνομα εδώ και καιρό.




Καβάλα | Εκσυγχρονίζεται το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων

Η διακήρυξη του διαγωνισμού για το έργο “Εκσυγχρονισμός των υποδομών του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας” πραγματοποιήθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 2022. Αυτό το έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2014-2020”.

Το έργο προβλέπει τον εκσυγχρονισμό του Θερμαλιστικού Κέντρου με την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων ή την τροποποίηση/μετατροπή των υφιστάμενων. Ο στόχος είναι η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του χώρου και η βελτίωση των υπηρεσιών προς τους χρήστες.

Οι μελέτες του έργου περιλαμβάνουν:

Κατασκευή δέκα (10) οικίσκων τουριστικής χρήσης, ένας εκ των οποίων θα εξυπηρετεί Α.με.Α., με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών διαμονής και τη φιλοξενία σε 12μηνη βάση.

Μετατροπή υφιστάμενων κτιρίων camping σε χώρους ατομικής πηλοθεραπείας και υδροθεραπείας.

Η υλοποίηση αυτών των δράσεων αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη και την τουριστική προσέλκυση της περιοχής, ενισχύοντας παράλληλα την προσφορά υπηρεσιών προς τους επισκέπτες.

Μετατροπή στεγάστρου εισόδου σε κλειστό χώρο αναμονής, προκειμένου να διευκολυνθεί η παραμονή των επισκεπτών σε όλες τις καιρικές συνθήκες με σκοπό την επέκταση της περιόδου λειτουργίας του Πηλοθεραπευτηρίου

Διακόσμηση – διαμόρφωση του υφιστάμενου εστιατορίου, για παροχή γευμάτων  στους επισκέπτες

Διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου και του χώρου λιμνών και πρασίνου, που θα συμβάλλουν στην βελτίωση της αισθητικής αλλά και των όρων ασφάλειας

Υπαίθρια δεξαμενή υδροθεραπείας – υδρομασάζ (πισίνα)

Κατασκευή δύο, μικρού μεγέθους, ανοιχτών τεχνητών δεξαμενών ιαματικού νερού

Εγκατάσταση ποσιθεραπείας

– Εκσυγχρονισμός εξοπλισμού και επίπλωσης (ερμάρια spa κ.α.)

– Προϋπολογισμός 2.960.000 €

 




Προχωρά η μετεγκατάσταση της 1ης ΤΑΞΑΣ στην Χρυσούπολη;

Του Κώστα Σαρικά

Αντίστροφα μετρά πλέον η κλεψύδρα για τις οριστικές αποφάσεις σχετικά με τη μετεγκατάσταση της 1ης ΤΑΞΑΣ από την πλημμυρισμένη Βάση στο Στεφανοβίκειο Μαγνησίας. Τα έως τώρα δεδομένα φαίνεται ότι έχουν αλλάξει καθώς η αρχική σκέψη ήταν να μεταφερθεί στα Μέγαρα και στο 2ο Συγκρότημα Αεροπορίας Στρατού ο μεγαλύτερος αριθμός των ελικοπτέρων, αλλά και η έδρα της Ταξιαρχίας, ενώ τα υπόλοιπα ελικόπτερα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας όπου εδρεύει το 3ο ΤΕΑΣ και το Κέντρο Εκπαίδευσης της Αεροπορίας Στρατού.

Οι Επιτελείς όμως των ΓΕΕΘΑ/ΓΕΣ φαίνεται πλέον να καταλήγουν στην απόφαση να χρησιμοποιηθεί το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα όπου εδρεύει και Αεροπορικό Απόσπασμα της Πολεμικής Αεροπορίας ως κύρια Βάση της Αεροπορίας Στρατού και πιθανότατα ως η νέα έδρα της 1ης ΤΑΞΑΣ με εναλλακτική Βάση αυτή της Αλεξάνδρειας.

Μια σειρά από πλεονεκτήματα της Χρυσούπολης φαίνεται ότι γέρνουν πλέον την πλάστιγγα υπέρ της μεταφοράς της «φωλιάς» των ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού στην περιοχή της Καβάλας και όχι στα Μέγαρα τα οποία έως τώρα προέβαλαν ως το μεγάλο φαβορί.

Η εγγύτητα με τα χερσαία σύνορα της χώρας και τις περιοχές όπου έχουν αναπτυχθεί οι Μονάδες του Δ’ Σώματος Στρατού, του πιο ισχυρού σχηματισμού του Στρατού Ξηράς, αποτελούν ένα από τα βασικά κριτήρια επιλογής της Χρυσούπολης.

Επιπλέον εκτός από την κρίσιμη για την εθνική ασφάλεια περιοχή του Έβρου, η Χρυσούπολη βρίσκεται και σε κοντινή απόσταση από τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Οι καλές κλιματολογικές συνθήκες στην περιοχή και η περιορισμένη αεροπορική κυκλοφορία σε σχέση με την κορεσμένη περιοχή των Μεγάρων αλλά και το γεγονός ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται πολύ κοντά τόσο στο λιμάνι της Καβάλας όσο και της Αλεξανδρούπολης αποτελούν επιπλέον πλεονεκτήματα της Χρυσούπολης.

Στα αβαντάζ περιλαμβάνεται και η ύπαρξη του μεγάλου Πεδίου Βολής στο Πετρωτό της Ξάνθης αλλά και των Πεδίων Βολής σε Ψηλό Στάλο και Αετό στον Έβρο. Το σχέδιο το οποίο βρίσκεται υπό μελέτη καθώς δεν έχουν ακόμη ληφθεί τελικές αποφάσεις προβλέπει την ταυτόχρονη μεταφορά ελικοπτέρων και υποδομών και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας.

Η εγγύτητα με το Πεδίο Βολής στο Λιτόχωρο το οποίο χρησιμοποιείται συνεχώς από την Αεροπορία Στρατού αποτελεί καίριας σημασίας παράμετρο για την περαιτέρω αξιοποίηση της Βάσης. Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Αλεξάνδρεια θα φιλοξενεί τα Αμερικανικά ελικόπτερα τα οποία τα τελευταία χρόνια μετασταθμεύουν σχεδόν σε μόνιμη βάση στο Στεφανοβίκειο για κοινές ασκήσεις και συνεκπαιδεύσεις με τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος έχει ήδη αρχίσει και πιέζει καθώς η μεταφορά των ελικοπτέρων της 1ης ΤΑΞΑΣ στην 110 Πτέρυγα Μάχης στη Λάρισα χαρακτηρίζεται ως προσωρινή. Η Αεροπορική Βάση της Λάρισας η οποία φιλοξενεί την 337 Πολεμική Μοίρα «ΦΑΝΤΑΣΜΑ» αλλά και Αμερικανικά μη επανδρωμένα UAV δεν προσφέρεται για να καλύψει τις μεγάλες πτητικές ανάγκες της Αεροπορίας Στρατού.

Ήδη τα προβλήματα που παρατηρούνται καταδεικνύουν την άμεση ανάγκη για επιλογή άλλης Βάσης ως έδρα της 1ης ΤΑΞΑΣ. Άλλωστε τα εναέρια μέσα της 1ης ΤΑΞΑΣ μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στη Λάρισα το περασμένο Φθινόπωρο κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Daniel» καθώς η 110 Πτέρυγα Μάχης ήταν η κοντινότερη.

Ακόμα και σήμερα σημεία της Βάσης στο Στεφανοβίκειο παραμένουν πλημμυρισμένα από νερά και λάσπες με τα Στελέχη της Αεροπορίας Στρατού να μεταφέρουν εξοπλισμό, υλικά, ανταλλακτικά ακόμα και οπλισμό από τους πλημμυρισμένους χώρους του αεροδρομίου, υπόστεγα και αποθήκες. Τα υλικά ελέγχονται και επαναπιστοποιούνται προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες συντήρησης και υποστήριξης των ελικοπτέρων.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των ΓΕΕΘΑ/ΓΕΣ τόσο στην Χρυσούπολη – αν τελικά επιλεγεί ως έδρα της 1Ης ΤΑΞΑΣ – όσο και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας θα μετακινηθούν μικτά συγκροτήματα τα οποία θα περιλαμβάνουν τόσο επιθετικά ελικόπτερα AH-64 Apache όσο και αναγνωριστικά OH-58 Kiowa και όχι μόνο έναν τύπο ελικοπτέρων.

Άλλωστε ο νέος σχεδιασμός του ΓΕΕΘΑ προσανατολίζεται στη δημιουργία Τακτικών Συγκροτημάτων τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα όπως έχει δείξει η εμπειρία των τελευταίων πολέμων ειδικά στην Ουκρανία αλλά και στη Μέση Ανατολή.




Κομοτηνή: Αστυνομική επέμβαση με 13 προσαγωγές στην κατάληψη της Νομικής

Επέμβαση από αστυνομικές δυνάμεις στην Νομική Κομοτηνής – στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – η οποία από το πρωί τελούσε υπό κατάληψη πραγματοποιήθηκε από αστυνομικές δυνάμεις το απόγευμα της Δευτέρας, λίγο μετά τις 4.

Φοιτητές καταγγέλλουν προσαγωγές και βιαιοπραγίες από τις αστυνομικές δυνάμεις, όπως τόνισε ο εκλεγμένος εκπρόσωπος της Πανσπουδαστικής κ. Μπαλαντίνος Γεώργιος.

 

 




Διδυμότειχο | Πέθανε 9χρονη με στρεπτόκοκκο

Τη μάχη για τη ζωή της έχασε μια 9χρονη που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου με βαριά αναπνευστική ανεπάρκεια, λόγω λοίμωξης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στο τεστ που του έγινε βγήκε θετικό στο βακτήριο του στρεπτόκοκκου. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών το κορίτσι κατέληξε.

Η σορός της θα διακομισθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία νεκροτομή.

Στρεπτόκοκκος: Ποια είναι τα συμπτώματα, πώς μεταδίδεται και οι ευάλωτες ομάδες

Σύμφωνα με τους γιατρούς, ο στρεπτόκοκκος της ομάδας Α, γνωστός και ως πυογόνος στρεπτόκοκκος ή GAS (Group A Streptococcus) είναι ένα βακτήριο που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο, συνήθως ήπιες αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις πολύ σοβαρές, ακόμη και θανατηφόρες αν δεν αντιμετωπιστούν κατάλληλα.

Σε ένα μικρό ποσοστό (1-5%) ατόμων το βακτήριο εντοπίζεται στον φάρυγγα ή το δέρμα τους ή και σε άλλα σημεία, χωρίς να νοσούν, αποτελούν δηλαδή αυτά τα άτομα υγιείς φορείς του βακτηρίου.

Πώς μεταδίδεται ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α

Ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α μεταδίδεται μέσω:

  • Των μολυσμένων σταγονιδίων από τις εκκρίσεις ασθενών
  • Της επαφής με επιμολυσμένες επιφάνειες
  • Την επαφή με μολυσμένες δερματικές βλάβες ασθενών
  • Από υγιείς φορείς του βακτηρίου

Ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α μεταδίδεται πολύ πιο εύκολα από άτομα που είναι συμπωματικά και νοσούν, παρά από υγιείς φορείς του βακτηρίου.




Αυγενάκης | Συμμαχία των χωρών του Νότου για αλλαγές στην ΚΑΠ

Επιμένουμε στον διάλογο, επανέλαβε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης, σε συνέντευξή του στον Νίκο Χατζηνικολάου και στον Αντώνη Δελατόλα, στον real fm.

Όπως επισήμανε, μέσα από τον διάλογο προκύπτουν πράγματα χρήσιμα για όλους και επανέλαβε ότι στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, έχουμε ανοικτές τις πόρτες στους αγρότες, για οτιδήποτε θέλουν να συζητήσουμε. Και όπως ανέφερε, στο πλαίσιο της Agrotica είδε και συνεργάσθηκε όχι μόνο με δεκάδες θεσμικούς φορείς από τον αγροτικό χώρο, αλλά και με μεμονωμένες αντιπροσωπείες αγροτών από την Κοζάνη, την Κομοτηνή, τη Χαλκιδική, την Ημαθία και άλλες περιοχές.

Ο υπουργός σημείωσε ότι η σχέση του πρωθυπουργού, της κυβέρνησης αλλά και της ΝΔ, διαχρονικά ήταν καλές και έχουν ενισχυθεί λόγω της αξιοπιστίας  και της ειλικρίνειας του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αναφέρθηκε στα μέτρα που περιλαμβάνει το πακέτο στήριξης των αγροτών, αναγνωρίζοντας ότι υπάρχουν λάθη στην ΚΑΠ που πρέπει να διορθωθούν από την ΕΕ. Έκανε μάλιστα ιδιαίτερη αναφορά στη συμμαχία των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου, της ομάδας EUMED-9, η οποία μετά από πρωτοβουλία της χώρας μας συνεδρίασε για πρώτη φορά σε επίπεδο υπουργών Γεωργίας και Αλιείας, προκειμένου να χαραχθεί κοινή γραμμή σε μείζονα ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες, όπως είναι η αναθεώρηση της ΚΑΠ, η δημιουργία μόνιμου μηχανισμού αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών, η αξιοποίηση του 2% της ΚΑΠ κάθε χώρας, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, και των ψαριών εισβολέων στη Μεσόγειο.

Εκτίμηση του ΥπΑΑΤ είναι ότι η ΕΕ πρέπει παράλληλα με τις πολιτικές για την προστασία του περιβάλλοντος να προωθεί και τα θέματα του πρωτογενούς τομέα τα οποία, όπως τόνισε είναι αλληλένδετα.

Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις αποζημιώσεις που έχουν δοθεί από την πλευρά του ΥπΑΑΤ για τη Θεσσαλία αλλά και τα ειδικά προγράμματα που έχουν εκπονηθεί για τη στήριξη των κτηνοτρόφων και των παρακάρλιων περιοχών. Επίσης είπε ότι ήδη το ΥπΑΑΤ έχει καταβάλλει 180 εκατ. ευρώ σε περιπτώσεις ασφαλισμένων και ανασφάλιστων πληγέντων, ενώ έχουν προϋπολογισθεί ακόμα, τουλάχιστον 110 εκατ. ευρώ, για εξόφληση των ασφαλισμένων στον ΕΛΓΑ έως  τις 30 Ιουνίου.




Σημαντικά έργα για την περιοχή περιέχει η ατζέντα του νέου αντιπεριφερειάρχη Δράμας

Στο τιμόνι της νέας διοίκησης της Π.Ε Δράμας, τον τελευταίο ένα μήνα βρίσκεται ο νέος αντιπεριφερειάρχης της Δράμας, κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο οποίος είναι πλήρος ενημερωμένος για τα θέματα που αφορούν την περιοχή.

Η ατζέντα του κύριου Μουρβετίδη μάλιστα είναι γεμάτη με σημαντικά έργα με κυρίαρχο θέμα να είναι ο οδικός άξονας Δράμας – Καβάλας αλλα και η σωστή λειτουργία του Φαλακρού της Δράμας την νέα σεζόν.




Ρέθυμνο | Φρίκη με τον βιασμό ανήλικης από πολλούς άντρες | Κακοποιούνταν από 12 ετών

Φρίκη προκαλεί μια υπόθεση που ερευνά το τελευταίο διάστημα η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου.

Ένα ανήλικο κορίτσι φαίνεται να έχει πέσει θύμα βιασμού από πολλούς άνδρες, στην περιοχή του Μυλοποτάμου.

Συγκεκριμένα, για βιασμό και γενετήσιες πράξεις σε βάρος της 15χρονης κατηγορούνται 12 άτομα, Έλληνες και αλλοδαποί, σύμφωνα με τη δικογραφία που έχουν σχηματίσει οι Αρχές και όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Μάλιστα, ένας εκ των κατηγορουμένων συνελήφθη τις προηγούμενες ημέρες και μετά την απολογία του προφυλακίστηκε.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κουβάρι της υπόθεσης, που πλέον βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών, άρχισε να ξετυλίγεται κατόπιν ανώνυμης καταγγελίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, η σεξουαλική κακοποίηση του κοριτσιού φέρεται να συνέβαινε κατ’ εξακολούθηση τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ήταν, δηλαδή, 12 ετών.

Πληροφορίες του e-kriti.gr αναφέρουν πως για την υπόθεση έχει συλληφθεί και προφυλακίστηκε πριν από περίπου 8 ημέρες ένας αλλοδαπός άνδρας.

Και το flashnews.gr μεταδίδει πως η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν έφτασε στην υποδιεύθυνση ασφαλείας Ρεθύμνου, καταγγελία σύμφωνα με την οποία η ελληνίδα ανήλικη, ερχόταν σε σεξουαλική επαφή με άγνωστους αλλοδαπούς άνδρες έναντι αμοιβής. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτό συνέβαινε από το 2022.

Οι αστυνομικές αρχές ερεύνησαν την καταγγελία και σχημάτισαν δικογραφία την οποία έστειλαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών. Στη συνέχεια η δικογραφία εστάλη στον Ανακριτή Ρεθύμνου με την υπόθεση να βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης.

Πηγές:
Newsbeast.gr
e-kriti.gr
flashnews.gr
Creta24




ΑΟΚ Μπάσκετ σε αμαξίδιο | Νικήτρια η ομάδα της Καβάλας

Το απόγευμα του Σαββάτου 4 Φεβρουαρίου 2024 στο κλειστό γυμναστήριο «Αλεξάνδρα Δήμογλου» στην Καλαμίτσα η ομάδα μπάσκετ σε αμαξίδιο Α.Ο. Καβάλα αντιμετώπισε την ομάδα του Πανσερραϊκού στο πλαίσιο των αγώνων της πρώτης φάσης του κυπέλλου Ελλάδος.

Η ομάδα της Καβάλας αναδείχθηκε νικήτρια με σκορ 53-36. Τα δεκάλεπτα του αγώνα 14-6,13-10,14-10, 53-36.

Οι συνθέσεις των ομάδων:  

Α.Ο.Κ. : Ζαρωτιάδης (προπονητής), Βεντάυεβ 16, Σαουλίδης 14, Χατζησάββας 8, Πετράκης 4, Δομβρίδης 4, Αράμπογλου 3, Βρασίδας 2, Πολυχρονιάδης 2, Μασμανίδης

Πανσερραϊκός : Καριοφυλλάκη (προπονήτρια) Γέργος 17, Γκέρης 11, Γκουτζουρέλας 6, Καπούλας 2 , Βαφειάδης, Κατσούρης




Πρώτο Βραβείο Ποίησης απέσπασε η ποιήτρια Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου από την Θάσο

Πρώτο βραβείο ποίησης απέσπασε η ποιήτρια Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου από την Θάσο, στην κατηγορία του ελεύθερου στίχου, ανάμεσα σε 250 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα με το ποίημα της με τίτλο: Πολυσημία.

 Τον διαγωνισμό είχε προκηρύξει η Λογοτεχνική Ένωση Θεσσαλονίκης: Αμφικτυονία Ελληνισμού, το βραβείο το αφιερώνει η ποιήτρια τόσο στην θετή της πατρίδα την Θάσο, όσο και στη πατρογονική πατρίδα της, την Νίσυρο!

Τα βραβευμένα ποιήματα αλλά και οι απλές συμμετοχές, των διαγωνιζομένων, ανθολογήθηκαν σε ένα υπέροχο βιβλίο ποίησης, που πραγματικά είναι ένα Ανθολόγιο πολλών σκέψεων, το οποίο αξίζει κανείς να διαβάσει…

Το Ανθολόγιο προλογίζεται από τον πρόεδρο της Αμφικτυονίας Ελληνισμού, κύριο Δημήτριο Μπουκόνη, ας είναι καλοτάξιδο.
Πολυσημία 
Αχ Κι αυτές οι λέξεις
Με την Aμφισημία τους
Άλλο να γράφεις κι άλλο να εννοείς !.
Εκείνα τα ευλογημένα αποσιωπητικά
Που μας εισάγουν στις σκιώδεις περιοχές του λόγου στα άρρητα…στα υπόρρητα
Τα αποσιωπητικά, που ανατρέπουν όλα τα στερεότυπα και
απροσδόκητα μας εισάγουν
Σε ποικίλες σημασιακές αποχρώσεις ….
Πώς είναι να ντύνεις την Απουσία με Παρουσία!
Να φτιάχνεις, το Σώμα του Ερωτα, με άυλα υλικά!
Να σου φτάνει, μια σπίθα, μια φλόγα, για να ζεστάνεις τις νύχτες !..
Κι εκείνη, η άνω τέλεια
άλλοτε να κόβει τον δρόμο κι άλλοτε να τον ορίζει !
Το σύρσιμο της φωνής, η βραχνάδα, ο κόμπος
Και η τελεία που περιμένει πάντα απίκο,
ένα νόημα να σηματοδοτήσει ….
Και μετά το κεφαλαίο γράμμα, που επιμένει για μια Αρχή Νοήματος,
για Πέρασμα σε μια Εννοια
Η αγωνία του Νοήματος …
Αλήθεια.
Τι νόημα να έχουν όλα ;
Ερωτηματικά…
πολλά ερωτηματικά, αναπάντητα όλα …
Η αλήθεια μέσα, πάντα μέσα
Φυλαχτό στο στήθος καλά κουμπωμένο
 και Σύ, να επιμένεις να ζεστάνεις τις νύχτες, με μια σπίθα
κι εκείνα τα άχραντα
Άυλα υλικά Ερωτα, πανιά μεταξωτά στο σώμα, το ντύνουν επιτέλους !
Τι νόημα να ‘χουν οι λέξεις ;
Συχνά αμφίσημες συχνά ατελείς
συχνά ανεπαρκείς,να χωρέσουν μια Θάλασσα …
που θέλει να βρει το όριο της, η ακόμα και να το ξεπεράσει !
Μια Θάλασσα κρυμμένη πίσω από την πόρτα .
Εμπρός . ! Εμπρός;
Εμπρός, μεταφορικό η κυριολεκτικό ;
Αχ, αυτές οι λέξεις
Με την Πολυσημία τους.
Η δυνατότητα των σημαινόντων, να αντιστοιχούν σε πολλά σημαινόμενα .
Άλλο να γράφεις κι άλλο να εννοείς !…
 
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ.



Στον «χορό» των κινητοποιήσεων και οι αγρότες της Κρήτης | Απέκλεισαν την εθνική οδό

Σε συμβολικό ολιγόλεπτο αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Χανίων – Ρεθύμνου στην περιοχή Μεγάλα Χωράφια προχώρησαν σήμερα το μεσημέρι αγρότες μετά από κάλεσμα της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Χανίων η οποία με ανακοίνωση της κάλεσε όλους τους αγρότες να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις, διεκδικώντας μέτρα προστασίας του εισοδήματός τους.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωτικής Ομοσπονδίας Μανούσο Σταυριανουδάκη, οι αγρότες ζητούν μείωση του κόστους παραγωγής, αναπλήρωση του εισοδήματος τους, αλλαγή του κανονισμού του ΕΛΓΑ, αύξηση του αφορολόγητου και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δακοκτονίας με κρατική ευθύνη.

Η πορεία των αγροτικών κινητοποιήσεων στα Χανιά, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, θα κριθεί στην προγραμματισμένη για αύριο συνεδρίαση της πανελλαδικής επιτροπής των μπλόκων που θα πραγματοποιηθεί στη Νίκαια Λάρισας.

Πηγές:
φωτογραφίες – βίντεο: flashnews.gr 
Κείμενο: Newsbeast.gr




Έπιμελητηριο Καβάλας | Ενημέρωση συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις της Περιφέρειας ΑΜΘ

Το Επιμελητήριο Καβάλας, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Στήριξης Επιχειρήσεων Enterprise Europe Network, σας ενημερώνει, ότι η Περιφέρεια ΑΜΘ για το α εξάμηνο του 2024, θα συμμετέχει στις εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν:

  • από 15 έως 18 Φεβρουαρίου στην Διεθνή Έκθεση TTR ROMEXPO στο Βουκουρέστι, με δικό της περίπτερο
  • από 23 έως 26 Φεβρουαρίου στην Διεθνή Έκθεση IFT στο Βελιγράδι, σε booth ως συνεκθέτης του ΕΟΤ
  • από 5 έως 7 Μαρτίου στην Διεθνή Έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο, σε booth ως συνεκθέτης του ΕΟΤ
  • από 13 έως 15  Μαρτίου στην Διεθνή Έκθεση HOLIDAY AND SPA στην Σόφια, με δικό της περίπτερο
  • από 14 έως 17 Μαρτίου στην Διεθνή Έκθεση Ferien Messe στην Βιέννη, σε booth ως συνεκθέτης του ΕΟΤ
  • από 19 έως 21 Απριλίου στην Διεθνή Έκθεση TRAVEL EXPO CYPRUS στην Λευκωσία, σε booth ως συνεκθέτης του ΕΟΤ

Ως εκ τούτου σας ενημερώνουμε, ότι όσοι από εσάς επιθυμείτε να συμμετάσχετε σε κάποια από τις ανωτέρω εκθέσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν τα περίπτερα και τα booth της Περιφέρειάς, έτσι ώστε να προβάλετε τις επιχειρήσεις τους αυτοπροσώπως, είτε μοιράζοντας έντυπο διαφημιστικό υλικό (το οποίο θα μεταφέρετε οι ίδιοι στην έκθεση), είτε συμμετέχοντας σε επιχειρηματικές συναντήσεις με τους ξένους εκθέτες.

Επισημαίνεται, ότι οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν με προσωπική τους επιμέλεια να προμηθευτούν τις κάρτες εισόδου τους για τους χώρους διεξαγωγής των ανωτέρω εκθέσεων, τις οποίες μπορούν να τις προμηθευτούν από τις σχετικές επίσημες ιστοσελίδες.

Οι υπηρεσίες του φορέα μας παραμένουν στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, ενώ για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε κ. Γεώργιος Παναγόπουλος, τηλ. 2551350573, κιν. 6944959959.




Προφυλακιστέος ο 78χρονος παππούς για τον βιασμό της εγγονής του στο Κερατσίνι

Στα δικαστήρια Πειραιά οδηγήθηκε σήμερα ο 78χρονος από το Κερατσίνι, ο οποίος κατηγορείται ότι βίαζε από την ηλικία των 9 ετών την εγγονή του μέσα στο σπίτι της οικογένειάς της και μετά την απολογία του κρίθηκε προφυλακιστέος, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ο 78χρονος παρουσιάστηκε ενώπιον του ανακριτή για να απολογηθεί, έχοντας στο πλευρό του τη μία από τις δύο κόρες του, η οποία μαζί με τα υπόλοιπα αδέλφια υπερασπίζουν τον πατέρα τους, λέγοντας ότι δεν ισχύουν όσα καταγγέλλει η ανήλικη.

Ο άνδρας θα οδηγηθεί στις φυλακές Τρίπολης.

πηγή: newsbeast.gr




Energean | Για μια ακόμη χρονιά, σημαντική η συνεισφορά της στην οικονομία του Ν. Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής

Για μια ακόμη χρονιά, η συνεισφορά της Energean στην οικονομία του Νομού Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής υπήρξε σημαντική. Σύμφωνα με την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας, στη διάρκεια του 2023 η Energean συνεισέφερε το ποσό των 11 εκατ. ευρώ στην τοπική οικονομία.

Πρόκειται για το σύνολο των ποσών που κατέβαλε ως μισθούς στους περίπου 150 εργαζόμενούς της, οι οποίοι διαμένουν μόνιμα στο Νομό Καβάλας και τις γύρω περιοχές, σε τοπικούς εργολάβους, σε τοπικούς προμηθευτές που παρέχουν τεχνικές και κάθε είδους υπηρεσίες καθώς και σε φορείς που επιτελούν κοινωνικό, αθλητικό και πολιτιστικό έργο, στο πλαίσιο της πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Το προϊόν αυτό αντανακλά και τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στη διάρκεια του 2023 για την βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας, την αναβάθμιση του εξοπλισμού και τον εκσυγχρονισμό του τρόπου λειτουργίας των εγκαταστάσεων, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η συνεισφορά αυτή προέκυψε παρά το γεγονός ότι στη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου δεν είχε ακόμη αποκατασταθεί η παραγωγή πετρελαίου.

Συνολικά, από το 2008, όταν και η Energean ανέλαβε τις άδειες των κοιτασμάτων του Πρίνου, στην τοπική οικονομία έχουν εισφερθεί πάνω από 230 εκατ. ευρώ. Όλο αυτό το διάστημα, η βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας συνεχίστηκε με ένα εξαιρετικό αποτύπωμα στην Υγεία, την Ασφάλεια και το Περιβάλλον και σε απόλυτη αρμονία τόσο με την καθημερινότητα των πολιτών της Καβάλας και της Θάσου όσο και με τις οικονομικές δραστηριότητες στο νομό, όπως ο τουρισμός και η αλιεία.

Με άξονα την συνέχιση της παραγωγικής δραστηριότητας από τα κοιτάσματα Πρίνος, Βόρειος Πρίνος και Έψιλον καθώς και με την μεγάλη επένδυση της τάξης των 400 εκατ. για την δημιουργία χώρου αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο, οι προοπτικές για ακόμη μεγαλύτερη συνεισφορά στην οικονομία και τις κοινωνίες της περιοχής αναδεικνύονται ως ιδιαίτερα ευοίωνες και για τις επόμενες δύο δεκαετίες.




Ανησυχία για την έξαρση της βίας ανηλίκων: Έρχεται panic button για παιδιά | Πώς θα λειτουργεί

Τη δημιουργία panic button για ανήλικους έχει στα σκαριά το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έξαρση της βίας μεταξύ ανηλίκων που παρατηρείται.

Παρενόχληση, ληστείες, επιθέσεις με οπαδικά κίνητρα με δράστες ανήλικους είναι ορισμένα εγκλήματά, που απασχολούν συχνά το αστυνομικό δελτίο.Τα  στατιστικά στοιχεία, μάλιστα, επιβεβαιώνουν ότι δεν πρόκειται για δημοσιογραφική υπερβολή, αλλά για μια πραγματική πανδημίας βίας, που βρίσκεται εν εξελίξει.

Την ίδια ώρα, ανησυχία προκαλεί η αυξημένη συμμετοχή ανήλικων σε πιο άγριες μορφές εγκληματικότητας, που παρατηρείται. Μόνο το 2023, τις Αρχές απασχόλησαν 646 υποθέσεις για εξαρτησιογόνες ουσίες, με εμπλοκή 753 ανηλίκων ηλικίας 8 έως 18 ετών, καθώς και 201 υποθέσεις για αδικήματα του νόμου περί όπλων, με εμπλοκή 229 ανήλικων ηλικίας 8 έως 18 ετών.

Γονείς και παιδιά θα ειδοποιούν μέσα από το panic button

Το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Προστασίας του πολίτη στοχεύει στην έγκαιρη ειδοποίηση της αστυνομίας για τα περιστατικά βίας και αναπτύσσεται σε δύο βασικούς άξονες, με την τεχνολογία να πρωτοστατεί.

Όπως είπε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κατά τα πρότυπα του panic button που δημιουργήθηκε για την έμφυλη βία θα δημιουργηθεί κι ένα panic button για ανήλικους.

«Θα δημιουργηθεί ένα 24ωρης βάσης τηλέφωνο στην αστυνομία για να δέχεται καταγγελίες. Όπως είπαμε για το panic button, ακριβώς το ίδιο να δημιουργηθεί στην αστυνομία μία εφαρμογή, όπου αμέσως οι γονείς ή τα παιδιά θα μπορούν να ειδοποιούν. Θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο πρόβλημα που απασχολεί τη σύγχρονη εποχή μας» δήλωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Τρία περιστατικά βίας σε λίγες ώρες

Ενδεικτικό της έξαρσης της βίας που παρατηρείται είναι ότι μόλις τις τελευταίες ώρες έγιναν γνωστά τρία περιστατικά με πρωταγωνιστές ανήλικους σε Αθήνα και Άρτα.

Στην Καλλιθέα ένας 13χρονος δέχθηκε άγρια επίθεση από ανήλικους το απόγευμα της Παρασκευής. To αγόρι είχε μόλιες τελείωσει το μάθημα στο φροντιστήριο, όταν τον προσέγγισαν ένας 16χρονος και τρεις άλλοι ανήλικοι. Όπως κατήγγειλε, του ζήτησαν να πάνε παρακάτω να μιλήσουν. «Γιατί κρύβεσαι; Πάρε τον πατέρα σου τηλέφωνο να τον σκοτώσουμε», του είπαν.

«Μου έσκισαν το χείλος και άρχισαν να τρέχουν»

Εκείνη τη στιγμή ο 13χρονος έβγαλε από την τσέπη το κινητό του τηλέφωνο με έναν από τους άλλους τρεις ανήλικους να προσπαθεί να του το αρπάξει, όπως μεταδίδει το Mega. Όταν ο 13χρονος προσπάθησε να φύγει, ένας εκ των τριών δραστών τον γρονθοκόπησε στο πρόσωπο και το κεφάλι προκαλώντας του τραύματα στα χείλη, στα ούλα και στα ζυγωματικά. Μετά τον ξυλοδαρμό, οι δράστες διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση και αναζητούνται.

«Γύρναγα στο σπίτι από το φροντιστήριο όταν στην οδό Λασκαρίδου κοντά στην πλατεία με σταμάτησε ο …. Μου ζήτησε να πάμε λίγο πιο κάτω να μιλήσουμε και δέχτηκα. Τότε χωρίς λόγο μου λέει ‘γιατί κρύβεσαι; Πάρε τον πατέρα σου να έρθει να τον σκοτώσουμε’. Φοβήθηκα, έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη και τότε ένας άλλος στην ηλικία μου, μου το τράβηξε για να μου το πάρει. Τράβηξα το χέρι μου και προσπάθησα να φύγω. Τότε, ο ίδιος που προσπάθησε να μου πάρει το κινητό άρχισε να με χτυπάει στο πρόσωπο. Μου έσκισαν το χείλος και άρχισαν να τρέχουν», είπε ο 13χρονος.

Ανήλικος απειλούσε άλλο ανήλικο μέσω social media

Το βράδυ του Σαββάτου συνελήφθη ανήλικος στην Άρτα που έστελνε απειλητικά μηνύματα σε άλλον ανήλικο, ενώ οι Αρχές πέρασαν χειροπέδες και στους γονείς του για παραμέληση εποπτείας.

Προηγήθηκε καταγγελία από άλλο ανήλικο, ενώ στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε μία σιδερογροθιά.

Σε βάρος του ανήλικου σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, σύμφωνα με το epiruspost.gr.

Η δικογραφία θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας.

Τον ρώτησαν πού μένει, τι ομάδα είναι και έπειτα του επιτέθηκαν

Ανήλικος κατήγγειλε ότι δέχθηκε επίθεση από άλλους δύο ανήλικους το βράδυ της Παρασκευής, 2 Φεβρουαρίου, έξω από το μετρό στην περιοχή της Ακρόπολης. 

Σύμφωνα με όσα είπε ο 16χρονος, ενώ κινούταν επί της Αρείου Πάγου με κατεύθυνση προς το μετρό δύο συνομήλικοί του τον πλησίασαν και τον ρώτησαν, αν είχε μαζί του χρήματασε ποια περιοχή μένει και τι ομάδα είναι.

Ο 16χρονος προσπάθησε να φύγει, όμως, οι δράστες τον απείλησαν και του άρπαξαν το κινητό. Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ εντόπισαν τους ανήλικους δράστες στο Μοναστηράκι -κοντά στο μετρό- και τους συνέλαβαν.

πηγή: ethnos.gr




Ρόδος | 43χρονος κατηγορείται ότι μετέδωσε σκόπιμα AIDS στη σύντροφό του

Αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη είναι ένας 43χρονος από τη Ρόδο ο οποίος κατηγορείται ότι μετέδωσε σκόπιμα AIDS στη σύντροφό του. Ο άνδρας δικάζεται σήμερα, Δευτέρα 5/2 στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο στην Κω.

Η υπόθεση, όπως επισημαίνει η Ροδιακή πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης μετά από έγκληση που κατέθεσε η σύντροφος του 43χρονου σε βάρος του και είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη και την προσαγωγή του στη δικαιοσύνη.

Στον άνδρα ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος συντρόφου και μετά την απολογία του, στις 24 Φεβρουαρίου 2023, ο 43χρονος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και οδηγήθηκε στη φυλακή.

Η παραπομπή σε δίκη έγινε με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου και σύμφωνα με αυτό, ο 43χρονος, το χρονικό διάστημα από τα τέλη Ιουλίου 2020 έως και τον Ιούλιο του 2022, που συμβίωνε με τη σύντροφό του, αν και γνώριζε ότι ήταν φορέας του ιού HIV (AIDS) ερχόταν καθημερινά σχεδόν, σε απροφύλακτη σεξουαλική επαφή μαζί της παρότι γνώριζε ότι με τον τρόπο αυτό θα της μετέδιδε τον ιό, όπως και έγινε.

Όπως επισημαίνει το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου, μεταξύ άλλων, «επίσης γνώριζε, ότι η νόσος αυτή είναι βαριά και ανίατη και συνεπάγεται μόνιμη αναπηρία, καθώς αναστέλλει εφ’ όρου ζωής τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και εμποδίζει τον πάσχοντα να χρησιμοποιεί το σώμα του, όπως ένας υγιής άνθρωπος, καθώς χωρίς τη λήψη καθημερινής βαριάς φαρμακευτικής αγωγής (με σοβαρές παρενέργειες για τον οργανισμό, όπως στεφανιαία νόσο, δυσλιπιδαιμία, σύνδρομο λιποδυστροφίας, σακχαρώδη διαβήτη κ.ά.) μπορεί και μία απλή καθημερινή ίωση να φέρει στον πάσχοντα τον θάνατο, ενώ εφ’ όρου ζωής θα πρέπει να λαμβάνει προφυλάξεις για να μην μεταδώσει και σε άλλους τον ιό».

πηγή:Newsbeast.gr




Αγρότες διασχίζουν χωράφια για να μπουν στη Θεσσαλονίκη μετά το μπλόκο της αστυνομίας

Ένταση στην μηχανοκίνητη πορεία με τους αγρότες να προσπαθούν να παρακάμψουν το μπλόκο της αστυνομίας, για να συνεχίσουν προς την Θεσσαλονίκη…

Συναγερμός στην ΕΛΑΣ. καθώς μέσα από χωράφια οι αγρότες της Χαλκιδικής επιχειρούν να παρακάμψουν το μπλόκο της ΕΛΑΣ. και να φτάσουν στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, χρειάστηκε να ανοίξουν κιγκλιδώματα για να περάσουν. Αιτία το μπλόκο που συνάντησαν στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, με αστυνομικούς να τους ζητούν να σταματήσουν.

Οι αγρότες ξεκίνησαν λίγο μετά τις 9 το πρωί πορεία από τα Νέα Μουδανιά με προορισμό το κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα το υφυπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, με σκοπό να καταθέσουν ψήφισμα με τα αιτήματά τους.

Όμως, λίγο μετά τις 10, δυνάμεις της Αστυνομίας έστησαν φραγμό στην πορεία στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, στο ύψος του χωριού Λάκκωμα, προκειμένου να μην μπουν στην πόλη.

 

Οι αγρότες τόνισαν στους αστυνομικούς πως διαδηλώνουν ειρηνικά και ζήτησαν να τους αφήσουν να περάσουν. Όταν αυτό δεν συνέβη, κάποιοι ξεκίνησαν μέσα από τα χωράφια, όπως βλέπουμε στο επόμενο βίντεο του thesstoday.gr.

Οι αγρότες της Χαλκιδικής ζητούν λύσεις από την κυβέρνηση για το τεράστιο όπως χαρακτηρίζουν ζήτημα της ακαρπίας, καθώς μετρούν απώλειες εσόδων δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Σκοπεύουν, μάλιστα, να επιδώσουν ψήφισμα στον υφυπουργό Εσωτερικών για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη.

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Σημάντρων Χαλκιδικής Φιλοκλής Κοτζιάς, οι αγρότες σκοπεύουν να επιδώσουν στον υφυπουργό Μακεδονίας – Θράκης Στάθη Κωνσταντινίδη ψήφισμα με τα αιτήματά τους, θέτοντας στην κορωνίδα των προσδοκιών τους «τις αποζημιώσεις για την ακαρπία της πράσινης ελιάς στη Χαλκιδική, που αγγίζει -σύμφωνα με έρευνα του ΑΠΘ- το 90%».

πηγή: newsit.gr




Υφυπουργός Εργασίας Β. Σπανάκης | «Οι υλικές ζημιές από τη βόμβα στο υπουργείο Εργασίας ήταν πολλές και εκτεταμένες, έσπασαν 35 με 40 τζάμια»

Για την έκρηξη της βόμβας στο υπουργείο Εργασίας τα ξημερώματα του Σαββάτου (3/2) μίλησε το πρωί ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Σπανάκης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, οι ζημιές ήταν εκτεταμένες, ενώ επεσήμανε πως έχουν αποκατασταθεί στο 100%.

Ο Βασίλης Σπανάκης κατά τη διάρκεια δηλώσεών του στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Συνδέσεις» είπε ότι «το υπουργείο λειτουργεί κανονικά, με τους εργαζόμενους να βρίσκονται στις θέσεις τους. Οι υλικές ζημιές, οι οποίες ήταν πολλές και εκτεταμένες έχουν αποκατασταθεί στο 100%».

«Σήμερα λοιπόν με ασφάλεια οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις θέσεις τους και αυτό το οποίο θέλω να τονίσω είναι ότι το κτίριο του υπουργείου Εργασίας είναι δημόσια περιουσία, ανήκει στον ελληνικό λαό και η συντήρησή του πληρώνεται από τον έλληνα φορολογούμενο», υπογράμμισε.

Ο υφυπουργός παράλληλα διευκρίνισε: «Έχουμε πάνω από 35 με 40 τζάμια τα οποία είχαν σπάσει από τον καπνό από το ωστικό κύμα. (…) Έγινε μια υπερπροσπάθεια μέσα στο Σαββατοκύριακο και σήμερα μπορεί να λειτουργεί κανονικά το υπουργείο και μάλιστα θέλω να πω ότι θα ήταν πάρα πολύ άδικο και άσχημο να μην είχαν τη δυνατότητα οι εργαζόμενοι να δουλεύουν για την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα».

πηγή: Newsbeast.gr




«Θέλω να μπει φυλακή», λέει ο πατέρας της ανήλικης την οποία βίαζε ο παππούς της στο Κερατσίνι

Φρίκη και αποτροπιασμό προκαλούν οι αποκαλύψεις που «βλέπουν το φως» της δημοσιότητας και αφορούν τον βιασμό ανήλικου κοριτσιού από τον ίδιο τον παππού της στο Κερατσίνι. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το κορίτσι ζούσε τον εφιάλτη στα χέρια του 78χρονου παππού της, ο οποίος φέρεται να ασελγούσε σε βάρος της από τα 9 της χρόνια.

Το παιδί δεχόταν σιωπηρά τις αρρωστημένες πράξεις του παππού της από το 2017, αλλά πέρυσι αποφάσισε να μιλήσει σε μια φίλη της και έτσι αποκαλύφθηκε η νοσηρή δράση του ηλικιωμένου.

Ο πατέρας του κοριτσιού μίλησε στην κάμερα του Star και τη δημοσιογράφο Άννα Σταματιάδου για όσα φρικτά βίωνε το παιδί του.

«Τα βλέπεις στην τηλεόραση, είναι αλλιώς, όμως, όταν σου χτυπάει την πόρτα. Να είστε πάντα καχύποπτοι, προσοχή στα κοντινά πρόσωπα, στους παππούδες, στους θείους. Γίνεται συνήθως εκεί που δεν το περιμένεις. Εμείς δεν το ξέραμε. Το μάθαμε», είπε ο πατέρας της 15χρονης σήμερα κοπέλας μιλώντας στο Star. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, όλα γινόντουσαν την ώρα που στο σπίτι βρίσκονταν η μαμά και η γιαγιά του κοριτσιού. «Από τη στιγμή που το εκμυστηρεύτηκε, έφυγε το βάρος από πάνω της. Έχουμε πάει και σε παιδοψυχολόγους, είναι μια χαρά. Εγώ τον βοηθούσα και οικονομικά και υλικά και από όλα. Δεν διεκδικώ τίποτα από χρήματα, έστω να μπει μέσα με αυτή τη ρετσινιά θέλω. Υπάρχει εισαγγελική εντολή. Έχει γίνει η σύλληψη. Το πράγμα έχει μπει στον δρόμο που πρέπει».

Σύμφωνα με το παιδί, ο παππούς την άγγιζε μέσα στο σπίτι της οικογένειας, ενώ παρακολουθούσαν ταινία. 

Βαριές οι κατηγορίες για τον 78χρονο – Στο δικαστήριο σήμερα Δευτέρα

Ο 78χρονος κατηγορείται για βιασμό ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση, γενετήσιες πράξεις κατ’ εξακολούθηση και κατάχρηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει τα 14 έτη. Και θα δώσει εξηγήσεις στον ανακριτή σήμερα Δευτέρα (05/02).

πηγή: Newsbeast.gr




Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης με τα τρακτέρ τους οι αγρότες | Mηχανοκίνητη πορεία με προορισμό το ΥΜΑΘ

Μηχανοκίνητη πορεία, με τελικό προορισμό το ΥΜΑΘ (Υπουργείο Εσωτερικών, τομέας Μακεδονίας-Θράκης), ξεκίνησαν το πρωί της Δευτέρας (5/2) αγρότες της Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Μουδανιών, στο ύψος της εθνικής οδού Νέων Μουδανίων-Θεσσαλονίκης, όπου είναι παρατεταγμένα τα τρακτέρ τους.

Όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Σημάντρων Χαλκιδικής, Φιλοκλής Κοτζιάς, οι αγρότες σκοπεύουν να επιδώσουν στον υφυπουργό Μακεδονίας-Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, ψήφισμα με τα αιτήματά τους, θέτοντας στην κορωνίδα των προσδοκιών τους «τις αποζημιώσεις για την ακαρπία της πράσινης ελιάς στη Χαλκιδική, που αγγίζει -σύμφωνα με έρευνα του ΑΠΘ- το 90%».

Περίπου 40 τρακτέρ συμμετέχουν στη μηχανοκίνητη -ειρηνική, όπως της χαρακτήρισε ο κ. Κοτζιάς- πορεία των αγροτών προς το ΥΜΑΘ, ενώ στον κόμβο των Μουδανιών παραμένουν 120 τρακτέρ. Μετά την επίδοση του ψηφίσματός τους στον υφυπουργό, οι αγρότες θα επιστρέψουν στο μπλόκο, στον κόμβο των Μουδανιών.

Πηγή φωτογραφίας: thestival.gr
Άρθρο: Newsbeast.gr