Διακομιδή ηλικιωμένου από τη Θάσο στην Κεραμωτή

Η διακομιδή έγινε με ferry boat με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής

Ένας 85χρονος διακομίστηκε με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής από το λιμάνι του Λιμένα της Θάσου στο λιμάνι της Κεραμωτής με το Ε/Γ-Ο/Γ«ΑΕΡΙΑ» Ν.Π. 12500.

Ο ασθενής έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας για νοσηλεία.

 

www.kavalapost.gr




Καταδικάστηκε στο Εφετείο γιατρός για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή μετά την τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου

οινή φυλάκισης τριών ετών επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Θεσσαλονίκης σε γιατρό που καταδικάστηκε για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας, μετά από χειρουργική επέμβαση τοποθέτησης γαστρικού δακτυλίου, τον Μάιο του 2017.

Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ το δικαστήριο αποφάσισε η ποινή του να είναι εξαγοράσιμη προς πέντε ευρώ ημερησίως. Πρωτόδικα στον γιατρό είχε επιβληθεί εξαγοράσιμη ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών.

Σημειώνεται ότι ο ίδιος γιατρός κατηγορείται και για τον θάνατο της 14χρονης από την Επανομή Θεσσαλονίκης, τον Ιούνιο του 2021, έπειτα από ανάλογο χειρουργείο.




Ένα έργο-ανάσα για την κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Κεραμωτή

Ο Δήμαρχος Νέστου, κ. Σάββας Μιχαηλίδης, μίλησε για την πρόσφατα την ολοκλήρωση και παράδοση μιας ώριμης προμελέτης από τον Δήμο Νέστου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) για την κατασκευή νέας προβλήτας στην Κεραμωτή. Το σημαντικό αυτό έργο έχει ως στόχο να δώσει λύση σε ένα από τα πιο πιεστικά προβλήματα της περιοχής, την κυκλοφοριακή συμφόρηση, η οποία γίνεται ιδιαίτερα έντονη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και της καθημερινής διακίνησης οχημάτων και επισκεπτών προς τη Θάσο.

Η Κεραμωτή, ως ένα από τα κύρια λιμάνια σύνδεσης με τη Θάσο, δέχεται καθημερινά μεγάλο όγκο επισκεπτών, τουριστών και κατοίκων που χρησιμοποιούν τα δρομολόγια των φέρι μποτ. Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, η κυκλοφορία οχημάτων και πεζών στην περιοχή αυξάνεται σημαντικά, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφοριακή ροή. Το υπάρχον λιμάνι, αν και λειτουργικό, αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον αυξημένο όγκο οχημάτων, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις και δυσκολίες στην κυκλοφορία, επηρεάζοντας αρνητικά την εμπειρία των επισκεπτών και την καθημερινότητα των κατοίκων.Η νέα προβλήτα, όπως προβλέπεται από την προμελέτη που παραδόθηκε στην Περιφέρεια ΑΜΘ, θα κατασκευαστεί σε απόσταση 300 μέτρων από το υφιστάμενο λιμάνι, δίπλα στο Καρνάγιο της Κεραμωτής. Το έργο αυτό θεωρείται κομβικό για τη βελτίωση της κυκλοφοριακής κατάστασης, καθώς θα προσφέρει ένα νέο σημείο διακίνησης επιβατών και οχημάτων, συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση του υπάρχοντος λιμένα. Με την υλοποίηση της νέας προβλήτας, θα είναι εφικτό να διαχωριστεί η κίνηση, επιτρέποντας πιο οργανωμένη και ασφαλή ροή τόσο των επιβατών όσο και των οχημάτων.




Κεραμωτή | Απαγόρευση φορτοεκφορτώσεων εμπορικών πλοίων

Η απόφαση που έλαβε προ λίγων ημερών το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΚ, ξαφνιάζει

Σε συνέχεια προηγούμενης και ακριβώς ίδιας, απαγορεύει όλες τις φορτοεκφορτώσεις εμπορικών πλοίων στο λιμάνι της Κεραμωτής ως τον Απρίλιο του 2025. Ουσιαστικά αποκλείει το συγκεκριμένο λιμάνι από τα εμπορικά πλοία, τα οποία κατευθύνει είτε στο «Φίλιππος Β’», είτε σε αυτό του Πόρτο Λάγους.

Η πρώτη απόφαση ίσχυε το Καλοκαίρι κι είχε σχέση με τον τουρισμό, διευκόλυνε κυρίως τα φέρι μποτ. Με τη λήξη της Καλοκαιρινής περιόδου ο ΟΛΚ επανέρχεται με μια νέα απαγόρευση. Χειμερινή και όχι μόνο.

Η οποία φυσικά και τείνει να καθιερωθεί. Αυτό σημαίνει ότι το λιμάνι της Κεραμωτής θα εξυπηρετεί κίνηση φέρι μποτ και αλιευτικών σκαφών μόνο. Τα εμπορικά πλοία δεν προσεγγίζουν συχνά την Κεραμωτή.

Σε ετήσια βάση τα πλοία είναι 10 ή λίγο περισσότερα. Ωστόσο η απαγόρευση σε αυτά αποφασίζεται για Χειμερινή περίοδο πρώτη φορά. Η αλλαγή επηρεάζει και τους λιμενεργάτες της Κεραμωτής που κατόπιν συνεννόησης θα εργάζονται στα νέα λιμάνια που θα «πιάνουν» πλοία που αρχικά είχαν προορισμό το συγκεκριμένο λιμάνι.




Συνεχίζονται οι μεγάλες ουρές οχημάτων στην Κεραμωτή κατά την θερινή περίοδο – Αναζητούνται λύσεις

Παρά τις προσπάθειες των τοπικών αρχών, το πρόβλημα των μεγάλων ουρών οχημάτων στο λιμάνι της Κεραμωτής παραμένει άλυτο κατά την θερινή περίοδο, προκαλώντας σημαντική ταλαιπωρία στους επισκέπτες και τους κατοίκους της περιοχής. Κατά τη διάρκεια των μηνών αιχμής, η αυξημένη κίνηση που συνδέεται με τα δρομολόγια των πλοίων προς τη Θάσο δημιουργεί κυκλοφοριακή συμφόρηση, με τα οχήματα να σχηματίζουν ατελείωτες ουρές τόσο στις προσβάσεις προς το λιμάνι όσο και στους κεντρικούς δρόμους της Κεραμωτής.

Οι οδηγοί και οι επιβάτες εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους, ενώ οι επιχειρηματίες της περιοχής ανησυχούν για τις επιπτώσεις στην τουριστική εμπειρία. Η ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση της κυκλοφορίας και πιθανές λύσεις, όπως η βελτίωση των υποδομών ή η δημιουργία εναλλακτικών δρομολογίων, βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί βιώσιμη λύση.

Η κατάσταση αυτή συνεχίζει να επηρεάζει την καθημερινότητα και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση δράση από τις αρμόδιες αρχές.

 




Συλλόγος Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Κεραμωτής | Αυθαίρετη κατάληψη παραλίας στη Κεραμωτή

Δελτίο Τύπου για την Αυθαίρετη Κατάληψη Παραλίας της Αμμόγλωσσας Κεραμωτής Νέστου, εξέδωσε ο Συλλόγος Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Κεραμωτής. Στο δελτίο τύπου αναφέρει τα εξής:

Σε παραλία της αμμόγλωσσας Κεραμωτής Νέστου πραγματοποιήθηκε αυθαίρετη κατάληψη. Συγκεκριμένα, σε τμήμα της παραλίας έμπροσθεν του Δημοτικού Camping Κεραμωτής έχουν τοποθετηθεί μεγάλος αριθμός σταθερών ομπρελών με ξαπλώστρες. Οι ξαπλώστρες κλειδώνονται στις ομπρέλες μετά τη χρήση τους, αποκλείοντας έτσι την τοποθέτηση αφαιρετών ομπρελών από ημερήσιους επισκέπτες της παραλίας. Οι καταληψίες είναι κυρίως αλλοδαποί που διαμένουν στο Camping.

Αυτό το φαινόμενο παρατηρήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι και, παρά τη δημοσιοποίησή του, δεν έγινε καμία ενέργεια αντιμετώπισης, με αποτέλεσμα να τείνει να καθιερωθεί. Σύμφωνα με τη γνώμη μου, η Δημοτική επιχείρηση διαχείρισης του Camping θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το χώρο της παραλίας της, παίρνοντας σχετική άδεια για την τοποθέτηση ομπρελών με ξαπλώστρες. Με αυτόν τον τρόπο, θα απέκλειε την αυθαίρετη κατάληψη της παραλίας και θα δημιουργούσε νέες θέσεις εργασίας




Κεραμωτή | Απαντά το Λιμενικό για το παιδί ΑμεΑ

Το Λιμενικό Σώμα αντέδρασε στην κατάσταση που περιέγραψε το περιστατικό με τη μητέρα και το παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο στο ferry boat από την Κεραμωτή Καβάλας προς τη Θάσο. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Λιμενικού Σώματος, Νίκος Αλεξίου, δήλωσε πως  κατά τη διερεύνηση του συμβάντος, προσφέρθηκε στη μητέρα η επιλογή να μεταφερθεί το παιδί της στο κατάλληλο ειδικό κάθισμα-φορέα που υπάρχει στα πλοία.

Ωστόσο, η οικογένεια δεν επέλεξε αυτήν την πρόταση. Παρέχθηκαν στην οικογένεια νερά, αναψυκτικά και καρέκλες για να καθίσουν. Τους προσφέρθηκε επίσης η δυνατότητα να μεταφερθούν σε ένα άλλο, στεγασμένο σημείο του πλοίου, αλλά η οικογένεια προτίμησε να παραμείνει στο γκαράζ για να απολαύσει τον ήλιο.

Η απάντηση αυτή αποδεικνύει ότι το Λιμενικό Σώμα ενήργησε σύμφωνα με τις διαθέσιμες δυνατότητες και τις επιθυμίες της οικογένειας. Παρόλο που προσφέρθηκαν εναλλακτικές λύσεις και υπηρεσίες, η οικογένεια επέλεξε να μη χρησιμοποιήσει το ειδικό κάθισμα-φορέα και να παραμείνει στο γκαράζ του πλοίου για να απολαύσει τον ήλιο.

 




Δήμος Νέστου | Ένας μαθητής έπιασε τον τίμιο σταυρό στην κεραμωτή

Με κατάνυξη εορτάστηκε στην κεραμωτή του δήμου Νέστου η γιορτή των Φώτων.

Οι καμπάνες ήχησαν χαρμόσυνα στον Ιερό Ναό Αγ. Νικόλαου και εκατοντάδες πιστοί προσήλθαν στην εκκλησία για να γιορτάσουν τα Θεοφάνια να λάβουν αγιασμό και να παρακολουθήσουν στη συνέχεια την τελετή αγιασμού των υδάτων και την ρίψη του Τιμίου Σταυρού στην θάλασσα, παρουσία του Δήμαρχου Νέστου, Σάββα Μιχαηλίδη.

Ο καλός καιρός βοήθησε όσους αποφάσισαν να τηρήσουν το έθιμο των Θεοφανίων, ενώ σκάφη και καΐκια βρίσκονταν από νωρίς στο παλιό λιμάνι μπροστά από την εξέδρα. Οι κολυμβητές προκάλεσαν ρίγη συγκίνησης, ενώ, καταχειροκροτήθηκαν από όσους βρεθήκαν εκεί, καθώς, για πρώτη φορά 18 ήταν τολμηροί κολυμβητές βούτηξαν στα κρύα νερά του λιμανιού της Κεραμωτής. Τον σταυρό έπιασε ο νεαρός και μαθητής λυκείου Μαργιάννης Δημήτρης.




Κεραμωτή Καβάλας | Ιερά θεία λειτουργία για τα Θεοφάνεια

Πλήθος πιστών βρέθηκαν το πρωί του Σάββατο 6 Ιανουαρίου στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στην Κεραμωτή για να παρακολουθήσουν την ιερά θεία λειτουργία για την εορτή των Θεοφανείων.




Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην Κεραμωτή – Νεκρός 50χρονος αλλοδαπός

Την 28-11-2023 και ώρα 13.45΄, στην περιφερειακή οδό Κεραμωτής Καβάλας, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 50χρονος αλλοδαπός εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε κολώνα φωτισμού, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.

Τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Καβάλας, όπου και κατέληξε λίγο αργότερα. Την προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου Καβάλας.




Σχέδιο κατασκευής νέας προβλήτας στην Κεραμωτή προωθεί ο Σάββας Μιχαηλίδης

Το σχέδιο για την κατασκευή ενός νέου λιμανιού στην Κεραμωτή που θα επιδιωχθεί να είναι δημοτικό, παρουσίασε χθες μιλώντας στο ράδιο Πρωινή ο Δήμαρχος Νέστου-υποψήφιος στις εκλογές του Οκτώβρη- Σάββας Μιχαηλίδης

Αν και αναφέρθηκε στην κατασκευή νέας προβλήτας, το σχέδιο είναι μεγαλύτερο και αφορά τελικά τις νέες λιμενικές. Που απλώς θα ξεκινήσουν με τον προαναφερθέντα τρόπο. Η υλοποίηση του πλάνου που είναι σε εξέλιξη αφορά τον Αναπτυξιακό Οργανισμό του Δήμου Νέστου. Αυτός ωριμάζει τις διαδικασίες και με τη δημιουργία ενός Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, αυτού της Κεραμωτής. 

Ο κ. Ο Μιχαηλίδης είπε ότι η πρόταση θα κατασκευαστεί σε τέτοιο σημείο στην Κεραμωτή ώστε η κίνηση που θα υπάρξει να μην ενοχλεί το χωριό. Στη νέα προβλήτα θα εξυπηρετούνται τα φέρι μποτ ενώ το υπάρχον λιμάνι προτείνεται να φιλοξενήσει πλωτές εξέδρες.

 Ο κ. Ο Μιχαηλίδης για την προεκλογική περίοδο και τα άλλα θέματα δημοτικής επικαιρότητας μεταξύ άλλων δήλωσε: « Αυτήν τη φορά οι εκλογές άρχισαν αργά. Είναι πιο ήσυχες. Ο κόσμος είναι κατασταλαγμένος. Ο Μάλλον έχει επιλέξει έναν άλλο τρόπο λειτουργίας, του στην προεκλογική συζήτηση. 

Για μας υπήρξε το δυσάρεστο γεγονός της πυρκαγιάς. Καταστράφηκαν 62 οικήματα, δέντρα και καλλιέργειες. Γενικά είχαμε μεγάλες απώλειες. Η διαδικασία των αποζημιώσεων προχωρά καλά. Ειδικά σε ότι αφορά το Δήμο Νέστου. 

Πιστεύω και περιμένω άμεση χρηματοδότηση. Σας θυμίζω ότι ο Δήμος Νέστου διορθώνει οίκημα για να στεγάσει δύο ανθρώπους που σήμερα φιλοξενούνται σε συγγενείς τους. Προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε να επιστρέψουν σπίτι τους στο Διαλεκτό. 

Ταυτόχρονα συμπαραστεκόμαστε στη ζημία των εγκαταστάσεων που έπαθε κτηνοτρόφος. Για την 4ετία που τελειώνει ο Δήμος Νέστου εξασφάλισε έργα 51 εκ ευρώ. Έργα που εκτελούνται».




Φωτιά μετά από κάψιμο καλαμιών για ακόμα μία φορά στην Κεραμωτή

Για ένα ακόμα καλοκαίρι κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν δυσκολότερη την δουλειά των πυροσβεστών της Π.Υ Καβάλας…

Πιο συγκεκριμένα για μία ακόμα φορά οι πυροσβέστες της Π.Υ Καβάλας και Νέστου κληθήκαν να σβήσουν μία φωτιά που ξέσπασε μετά από κάψιμο καλαμιών στην αγροτική περιοχή της Κεραμωτής.

Μάλιστα ο καπνός ήταν ορατός τόσο από την Θάσο όσο και από την Καβάλα.

Δείτε video :




Ανάρτηση γαλάζιας σημαίας στο beach bar “Paralia” στην Κεραμωτή

Με 617 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα κατέχει και πάλι την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), που αποτελεί τον Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη χώρα μας.

Γαλάζια σημαία κατέκτησε και το beach bar “Paralia” στην Κεραμωτή του Δήμου Νέστου και πραγματοποιήθηκε μάλιστα και εκδήλωση το πρωί του Σαββάτου για την ανάρτηση της σημαίας.

Δείτε το ρεπορτάζ του ENA Channel




Καβάλα: Πνιγμός 36χρονου στην Κεραμωτή

Ένας ακόμη άνθρωπος έχασε τη ζωή του σε παραλία της Καβάλας

Το περιστατικό σημειώθηκε την Δευτέρα 24 Ιουλίου σε παραλία της Κεραμωτής.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 36χρονος ήταν κάτοικος Χρυσούπολης.

 




Σε Κεραμωτή, Θάσο και Δράμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα (06/06/2023)  θα επισκεφθεί την Κεραμωτή Καβάλας και στη συνέχεια θα μεταβεί στη Θάσο.

O πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, μία ημέρα μετά την περιοδεία του στη Νέα Ιωνία, θα μεταβεί στην ανατολική Μακεδονία στο πλαίσιο της προεκλογικής του εκστρατείας εν όψει των δεύτερων βουλευτικών εκλογών.

Στις 19:30 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθύνει χαιρετισμό σε συγκέντρωση πολιτών στη Δράμα, στον πεζόδρομο της Ζερβού.




Κεραμωτή: “Έπιασαν δουλειά” τα κουνούπια και η ΠΕ Καβάλας ξεκινάει τη «μάχη» με ψεκασμούς

Τέσσερα επίγεια συνεργεία και ένα ελικόπτερο θα προβούν άμεσα σε εκτεταμένες προνυμφοκτονίες με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Αλέξη Πολίτη

Τα κουνούπια κάνουν ήδη… αισθητή την παρουσία τους στην περιοχή της Κεραμωτής στον Δήμο Νέστου, με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Αλέξη Πολίτη να έχει δώσει εντολή να ξεκινήσουν άμεσα οι ψεκασμοί, προκειμένου να περιοριστεί η δραστηριότητά τους, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου.

«Λόγω αυξημένης όχλησης από κουνούπια στην περιοχή της Κεραμωτής, την οποία διαπίστωσα και ιδίοις όμμασι, οργανώσαμε το δυναμικό μας και τη Δευτέρα 8 Μαΐου τέσσερα επίγεια συνεργεία και ένα ελικόπτερο θα προβούν σε εκτεταμένες προνυμφοκτονίες στην ευρύτερη περιοχή», αναφέρει σχετικά ο κ. Πολίτης.

 




Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής | Γιορτάστηκε η παγκόσμια ημέρα υγροτόπων 2023

Συνεργασία με την ομάδα του ερευνητικού προγράμματος «Eye4water» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) και το Γραφείο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Europe Direct ΑΜΘ).

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Υγροτόπων 2023, η  Μονάδα Διαχείρισης των Εθνικών Πάρκων Δέλτα Νέστου-Βιστωνίδας και Ροδόπης πραγματοποίησε την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου ενημερωτική δράση  για τους μαθητές του Γυμνασίου Χρυσούπολης (ΠΕ Καβάλας). Η εκδήλωση έγινε σε συνεργασία με την ομάδα του ερευνητικού προγράμματος «Eye4water» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ) και το Γραφείο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Europe Direct ΑΜΘ), με σκοπό την ανάδειξη των αξιών των υγροτόπων και την συμβολή τους στην ευημερία του ανθρώπου.

Η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου, σε ανάμνηση της υπογραφής της Σύμβασης Ραμσάρ (Ramsar Convention) στην ομώνυμη πόλη  του Ιράν,  το 1971. Η σύμβαση  αποσκοπεί στην προστασία και τη συνετή χρήση όλων των υγροτόπων, μέσω τοπικών και  εθνικών δράσεων και μέσω της διακρατικής συνεργασίας.

Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής: Γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

Οι υγρότοποι διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Δεσμεύουν το διοξείδιο του άνθρακα της ατμόσφαιρας, αποθηκεύοντάς το πρώτα στη βιομάζα τους και στη συνέχεια στα ιζήματά τους, με ρυθμό 10-20 φορές μεγαλύτερο από αυτόν των εύκρατων ή αρκτικών δασών. Με την καταστροφή των υγροτόπων, η λειτουργία αυτή αντιστρέφεται, απελευθερώνοντας  τα αποθέματα αυτά   πίσω στην ατμόσφαιρα και  αυξάνοντας τα αέρια του θερμοκηπίου!

Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής: Γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής: Γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

Το Εθνικό Πάρκο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι το μεγαλύτερο υγροτοπικό οικοσύστημα των Βαλκανίων, με το Δέλτα του Νέστου, τη Λιμνοθάλασσα Βιστωνίδα και τη Λίμνη Ισμαρίδα, καθώς και τις μικρότερες λιμνοθάλασσες να καταλαμβάνουν μία έκταση περίπου ενός εκατομμυρίου στρεμμάτων.

Μέσα από online ερωτηματολόγια, διαδραστικά παιχνίδια και προβολή βίντεο, οι μαθητές ενημερώθηκαν για την προστατευόμενη περιοχή, τη σημασία των υγροτόπων και την αναγκαιότητα προστασίας τους, και επισκέφτηκαν τη λιμνοθάλασσα της Κεραμωτής, για ορνιθοπαρατήρηση.  Στη συνέχεια, εκπρόσωποι της ομάδας «Eye4water» έκαναν δειγματοληψίες και μετρήσεις της ποιότητας των υδάτων και παρουσίασαν στους μαθητές τους διάφορους μικροοργανισμούς που κατέγραψαν.

Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.:

Ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.) είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και σκοπός του είναι η εφαρμογή της πολιτικής που χαράσσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αιχμή τις βιώσιμες πρακτικές, για τη διαχείριση των προστατευόμενων περιοχών στην Ελλάδα και τη διατήρηση της βιοποικιλότητάς τους, την προώθηση και υλοποίηση δράσεων αειφόρου ανάπτυξης και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Εποπτεύεται από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, έχει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια και λειτουργεί προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος κατά τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας.

Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής: Γιορτάστηκε η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου απο την Καβάλα μετά από χειρουργική επέμβαση

Θεσσαλονίκη: Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου μετά από χειρουργική επέμβαση
Ο 24χρονος υπέρβαρος έχασε τη ζωή του, στη Θεσσαλονίκη, μετά από χειρουργική επέμβαση για τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου. Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή δύο γιατρών…

Την ενοχή των δύο γιατρών για το θάνατο 24χρονου υπέρβαρου μετά την χειρουργική επέμβαση για την τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου πρότεινε η εισαγγελέας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου εκτός από τον γιατρό που χειρούργησε το θύμα κάθεται και άλλος ένας συνάδελφός του, από το νοσοκομείο Καβάλας ο οποίος φέρεται πως δεν αντιμετώπισε σωστά την κατάσταση, μετά τις επιπλοκές.

 

Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή τους για ανθρωποκτονία από αμέλεια δια παραλείψεως. «Διέγνωσαν πνευμονική εμβολή ενώ η κλινική εικόνα υποδείκνυε περιτονίτιδα. Ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση που έχριζε χειρουργικής επέμβασης» ανέφερε η εισαγγελική λειτουργός.

Σύμφωνα με το grtimes.gr, επισήμανε ακόμα ότι: «ο πρώτος επέδειξε ολιγωρία. Και οι δύο επέδειξαν αμέλεια στην άσκηση των ιατρικών τους καθηκόντων. Δεν αξιολόγησαν τα εργαστηριακά ευρήματα για ύπαρξη περιτονίτιδας, αρκέστηκα στην χορήγηση αντιβίωσης».

Το περιστατικό καταγράφηκε τον Μάιο του 2017. Ο 24χρονος από την Κεραμωτή Καβάλας, ο οποίος ήταν υπέρβαρος, είχε αποφασίσει να προχωρήσει στην τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου ενώ έλαβε τη διαβεβαίωση του χειρουργού ότι όλα θα πάνε καλά, παρά τις δικές του ανησυχίες.

Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή ο θάνατος επήλθε «από πολυοργανική ανεπάρκεια επί εδάφους περιτονίτιδας.»

 

 

Πηγή:newsit.gr




Καβάλα | Πρώτη άφιξη για το “PROTOPOROS VI”

Το πρωί του Σαββάτου 26 Μαρτίου 2022 μπήκε στο κεντρικό λιμάνι της Καβάλας  το νέο μεγάλο ferry-boat της εταιρείας Σ. Φιλιαγκου “PROTOPOROS VI”. Το πλοίο ήρθε πρόσφατα στην περιοχή και θα εκτελεί τα δρομολόγια από την Κεραμωτή προς τη Θάσο και αντίστοιχα.

Η εταιρεία μας απορροφά στο 100% την αύξηση των πετρελαίων, δεν έχουμε καμία αύξηση στη γραμμή Θάσου-Κεραμωτής. Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον κόσμο και θέλουμε ο κόσμος να βοηθήσει την εταιρεία μας, να επιβραβεύσει την προσπάθειά μας που δεν έχουμε κάνει καμία αύξηση στα εισιτήρια ενώ οι άλλες εταιρείες έχουν αυξήσει από 10 έως 50% στην τιμή του εισιτηρίου ανάλογα τις κατηγορίες. “Εμείς παραμένουμε σταθεροί στις τιμές”. Το πλοίο είναι υπερσύγχρονο τονίζει ο κ. Φιλιάγκος, έχει πιστοποιητικά για διεθνή ταξίδια, ενώ έχει και το δικαίωμα να ταξιδεύει με περισσότερα μποφόρ από όλα τα υπόλοιπα πλοία.




Στο εδώλιο του κατηγορουμένου οι 2 γιατροί για τον θάνατο του 24χρονου από την Κεραμωτή

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου οι 2 γιατροί για τον θάνατο του 26χρονου από την Κεραμωτή ύστερα από τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου.

Το πρωί της Τετάρτης πραγματοποιήθηκε, ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης η δίκη για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας. Ο 24χρονος έχασε τη ζωή του, τον Μάιο του 2017, λίγες μέρες αφότου είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση τοποθέτησης γαστρικού δακτυλίου.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθισαν ο γιατρός που χειρούργησε τον 24χρονο, και ο συνάδελφός του από το νοσοκομείο της Καβάλας, όπου είχε διακομιστεί ο ασθενής. Οι γιατροί κατηγορούνται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Πατέρας θύματος: «Υπήρξε αδιαφορία από τους γιατρούς»

Η αποδεικτική διαδικασία ξεκίνησε με την κατάθεση του πατέρα του θανόντος, ο οποίος καταλόγισε στους γιατρούς «εγκληματική αδιαφορία».

Συγκεκριμένα ανέφερε: 

«Υπήρξε μια αδιαφορία από την επέμβαση μέχρι το τέλος. Εδώ υπάρχει έγκλημα. Το παιδί μου ήταν υγιέστατο και τώρα βρίσκεται στο χώμα. Όταν συγχωρέθηκε το παιδί (ο πρώτος) γιατρός ετοίμασε τα χαρτιά για να πάω να τον θάψω. Εγώ ζήτησα να γίνει ιατροδικαστική για να μάθω τα αίτια θανάτου».

Σύμφωνα με το ιατροδικαστικό πόρισμα, ο θάνατος επήλθε από πολυοργανική ανεπάρκεια επί εδάφους περιτονίτιδας. Στη δίκη κλήθηκαν να καταθέσουν, εκτός από τους συγγενείς της οικογένειας του νεαρού και γιατροί. Αναμένεται η διαδικασία να κρατήσει μέρες.

Τη δίκη παρακολουθούν και οι γονείς της 14χρονης, κόρης του ιερέα από την Επανομή Θεσσαλονίκης, που κατέληξε από επιπλοκές ύστερα από ανάλογο χειρουργείο που είχε πραγματοποιήσει ο ίδιος γιατρός που έκανε την επέμβαση και στον 24χρονο.

Δείτε το video