Σαλαμίνα: Ο 71χρονος σκότωσε την 43χρονη και μετά πήγε για καφέ με φίλους του στο Κερατσίνι

Συνελήφθη το απόγευμα της Τρίτης ο βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της 43ης γυναίκας που πυροβολήθηκε στη Σαλαμίνα.

Νέα στοιχεία έρχονται να προστεθούν στη δολοφονία της 43χρονης που έχασε τη ζωή της από τα χέρια του 71χρονου συντρόφου της.

Σύμφωνα με βίντεο που παρουσιάστηκε στην τηλεόραση του Star, ο 71χρονος λίγη ώρα μετά τη δολοφονία της άτυχης Γεωργίας πήγε στο Κερατσίνι για καφέ με φίλους του.

Όπως φαίνεται στο βίντεο ο 71χρονος συμπεριφέρεται φυσιολογικά σαν να μην έχει πυροβολήσει και τραυματίσει θανάσιμα την 43χρονη γυναίκα. Κατά πληροφορίες, δε, ο 71χρονος δράστης δεν έμεινε για λίγη ώρα στο συγκεκριμένο καφέ αλλά πέρασε περίπου δύο ώρες στην καφετέρια στο Κερατσίνι.

Από την πρώτη στιγμή της σύλληψής του ο 71χρονος, ο οποίος είναι οδηγός σε σχολικό και διατηρούσε σχέση με το θύμα τα τελευταία επτά χρόνια, ούτε έδειξε κάποιο ίχνος μεταμέλειας για την αποτρόπαια πράξη του, ούτε «μάσησε» τα λόγια του όταν βρέθηκε ενώπιον των αστυνομικών.

Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι λίγες μέρες πριν το φονικό έπιασε την 43χρονη με άλλον άνδρα, κάτι που, όπως είπε, δεν μπόρεσε να αποδεχθεί και αποφάσισε να την σκοτώσει. «Την έπιασα με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να την σκοτώσω», υποστήριξε.

Στην ερώτηση γιατί δεν επέλεξε να την αφήσει αντί να κάνει φόνο, ο άνδρας απάντησε «γιατί να την αφήσω; Μετά από τόσα χρόνια που είμαστε μαζί να με κερατώσει;. Πώς μου το έκανε αυτό;», προσθέτοντας πως ένιωσε προδομένος από τις πράξεις της.




Δήμος Καβάλας: Ο καφέ κάδος θα αλλάξει την περιβαλλοντική ταυτότητα του Δήμου

Ο Δήμος Καβάλας με στόχο την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών για τη διαχείριση των απορριμμάτων, εφαρμόζει τη χωριστή συλλογή υπολειμμάτων τροφών σε νοικοκυριά και επιλεγμένες επιχειρήσεις της πόλης

Τα αποτελέσματα, για το σύντομο χρονικό διάστημα που εφαρμόζεται το πρόγραμμα, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και προμηνύουν πως το νέο αυτό ρεύμα αποβλήτων θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην περιβαλλοντική ταυτότητα του Δήμου.

Έναρξη του Καφέ Κάδου

Στις 24 Απριλίου ξεκίνησε η σταδιακή διανομή οικιακών καφέ κάδων στην πιλοτική περιοχή της Νεάπολης του Δήμου. Μέχρι σήμερα, με τη βοήθεια εξειδικευμένων συνεργατών, 433 νοικοκυριά (αντιστοιχεί στο 70% του συνόλου των νοικοκυριών της περιοχής) παρέλαβαν δωρεάν έναν μικρό καφέ κάδο κουζίνας μαζί με βιοδιασπώμενες σακούλες για τη συλλογή του υλικού, καθώς και το αντίστοιχο ενημερωτικό υλικό.

Επιπλέον, στο πρόγραμμα συμμετέχουν 12 επιχειρήσεις, που περιλαμβάνουν την Κεντρική Λαχαναγορά, μια ξενοδοχειακή μονάδα, εστιατόρια, supermarket, παντοπωλεία, καθώς και τα εστιατόρια της φοιτητικής λέσχης και του στρατοπέδου.

Συνολικά έχουν τοποθετηθεί 56 καφέ κάδοι που εξυπηρετούν όλους τους συμμετέχοντες, ενώ η συλλογή τους πραγματοποιείται από ειδικό απορριμματοφόρο Υπηρεσία Καθαριότητας με 3 δρομολόγια/εβδομάδα και το υλικό οδηγείται σε μονάδα παραγωγής κόμποστ.

Αποτελέσματα Καφέ Κάδου

Κατά το πρώτο τετράμηνο (Μάιος – Αύγουστος) εφαρμογής του προγράμματος χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων, οι ποσότητες που συλλέχθηκαν αγγίζουν τους 42 τόνους.

Σημαντική άνοδος παρατηρείται στις μηνιαίες συλλεγόμενες ποσότητες, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται κατά τον μήνα Ιούλιο, όπου συγκεντρώθηκαν κατά 86% υψηλότερες ποσότητες βιοαποβλήτων συγκριτικά με τον μήνα Ιούνιο.

Σε εβδομαδιαία βάση πραγματοποιείται έλεγχος της ποιότητας του συλλεγόμενου υλικού. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως η καθαρότητα των συλλεγόμενων βιοαποβλήτων είναι υψηλή, υποδεικνύοντας πως οι συμμετέχοντες εφαρμόζουν με ορθό τρόπο την διαλογή στην πηγή.

Από την επεξεργασία των συλλοεγόμενων βιοαποβλήτων αναμένεται η παραγωγή περίπου 15 τόνων εδαφοβελτιωτικού υλικού (κομπόστ).

Οδηγίες για τον καφέ κάδο

Ο καφέ κάδος αφορά στη χωριστή συλλογή υπολειμμάτων τροφών (βιοαποβλήτων).

Στον καφέ κάδο ρίχνουμε ΜΟΝΟ υπολείμματα μαγειρεμένων τροφών, φρούτα και λαχανικά, υπολείμματα καφέ και τσάι, ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι και όσπρια, τσόφλια αυγών, γαλακτοκομικά, και λίγα φύλλα.

Στον καφέ κάδο ΔΕΝ ρίχνουμε: νωπά κρέατα και νωπά ψάρια, μαγειρικά λάδια, λίπη, συσκευασίες μεταλλικές, πλαστικές ή χάρτινες, κάψουλες καφέ, ξύλινα αντικείμενα, πριονίδι, στάχτη, αποτσίγαρα, ακαθαρσίες κατοικίδιων.

Πρακτικές συμβουλές

  • Αφήνουμε τα υγρά υπολείμματα να στραγγίξουν πριν τα απορρίψουμε στον κάδο ή τα τυλίγουμε με εφημερίδα/χαρτί.

  • Απορρίπτουμε τα υπολείμματα τροφών είτε σε σακούλες (βιοαποδομήσιμες/ κομποστοποιήσιμες ή χάρτινες μαναβικής) είτε χύμα.

  • Αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικής σακούλας.

Μαθαίνουμε περισσότερα και συμμετέχουμε

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα χωριστής συλλογής υπολειμμάτων τροφών (βιοαποβλήτων) που έχει ξεκινήσει στην πόλη μας μπορείτε να βρείτε στη ιστοσελίδα του Δήμου www.kavala.gov.gr και στο τηλέφωνο 2513 500 381.




Στέφανος Κασσελάκης: Με βερμούδα, τον σύντροφό του και τον σκύλο τους για καφέ την επόμενη ημέρα της νίκης

«Είναι οι μέρες του κόσμου» είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Χαλαρός με βερμούδα και κοντομάνικο μπλουζάκι πήγε το πρωί της Δευτέρας στη γειτονιά που μένει ο Στέφανος Κασσελάκης για να πάρει καφέ λίγες ώρες μετά την μεγάλη του νίκη στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ.

Μαζί του, όπως κατέγραψε η κάμερα του ALPHA, ήταν ο σύντροφός του, Τάιλερ, και ο σκύλος που έχουν.

Ο σύντροφος του Στέφανου Κασσελάκη αν και ρωτήθηκε για τα συναισθήματά του μετά την επικράτηση αρνήθηκε ευγενικά να απαντήσει με τον υποψήφιο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να χαιρετά ονομαστικά τους συμμετέχοντες στο πάνελ της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου.

Όταν, μάλιστα, ρωτήθηκε για τις δηλώσεις του Αλέξη Κούγια για το πρόσωπό του, ο Στέφανος Κασσελάκης αρκέστηκε να πει στον δημοσιογράφο «παιδιά μην ξενυχτάτε εδώ».

Στην παρατήρηση, δε, ότι η ερώτηση έγινε επειδή «είναι οι μέρες τώρα κύριε Κασσελάκη», ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε «είναι οι μέρες του κόσμου».

Από την πλευρά της η ιδιοκτήτρια του καφέ είπε για τον Στέφανο Κασσελάκη ότι πίνει φρέντο εσπρέσο σκέτο προσθέτοντας για τον υποψήφιο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και τον σύντροφό του ότι «είναι τα καλύτερα παιδιά, τους εύχομαι καλή δύναμη».

 

 

Πηγή: https://www.protothema.gr/greece/article/1413810/stefanos-kasselakis-me-vermouda-ton-sudrofo-tou-kai-ton-skulos-tous-gia-kafe-tin-epomeni-imera-tis-nikis/

 

 




Τέλος τα μέτρα στην εστίαση πριν το Πάσχα

Τα μέτρα στην εστίαση αλλάζουν σε λίγες εβδομάδες, με τον Γκίκα Μαγιορκίνη, καθηγητή στο Τμήμα Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής στο ΕΚΠΑ, να δίνει μάλιστα και ημερομηνία κατάργησης του πιστοποιητικού εμβολιασμού.

«Δεν υπάρχει πιθανότητα να μηδενιστούν τα κρούσματα» είπε χαρακτηριστικά χθες στην ΕΡΤ ο κ. Μαγιορκίνης, σχολιάζοντας τη νέα έξαρση κρουσμάτων κορονοϊού στη χώρα μας, ενώ αναφερόμενος στο Πάσχα σημείωσε πως οι πιθανότητες είναι 50% να μην έχουμε τότε το πιστοποιητικό εμβολιασμού:«Είναι μια πιθανότητα να μην έχουμε το Covid pass για τους χώρους της εστίασης».

Επίσης, ο κ. Μαγιορκίνης είπε για τη μάσκα ότι είναι πιθανό να σταματήσει η χρήση της σε κλειστούς χώρους. «Ήρθαν για να μείνουν στα νοσοκομεία» σημείωσε.

Τι θα γίνει με τους ανεμβολίαστους στην εστίαση

Μέχρι στιγμής, στους κλειστούς χώρους συνεχίζει να απαγορεύεται η είσοδος σε όσους δεν έχουν κάνει εμβόλιο, ή δεν έχουν κάνει ακόμα την αναμνηστική δόση μετά τους έξι μήνες ή μετά τους τρεις μήνες με το μονοδοσικό Johnson & Johnson.

Ο Θάνος Πλεύρης είχε πει ότι δεν βρίσκεται καν στο τραπέζι της συζήτησης η άρση του συγκεκριμένου μέτρου και πως όσο ανοίγει ο καιρός τα πράγματα θα είναι πιο ανοιχτά και για τους ανεμβολίαστους. Ωστόσο, με την κατάργηση του πιστοποιητικού εμβολιασμού, αυτό φαίνεται να αναιρείται και πλέον θα μπορούν να μπαίνουν και οι ανεμβολίαστοι στην εστίαση.

Ωστόσο, δεν έχει αποσαφηνιστεί καθόλου τι θα γίνει με τις υπόλοιπες δραστηριότητες στις οποίες αποκλείονται.

Υπενθυμίζεται πως μέχρι στιγμής όσοι δεν έκαναν τρίτη δόση εμβολίου δεν έχουν πρόσβαση σε:

  • κέντρα διασκέδασης
  • κλειστούς χώρους εστίασης
  • θέατρα
  • κινηματογράφους
  • μουσεία
  • εκθέσεις
  • συνέδρια
  • γυμναστήρια

Έρχεται κατάργηση της μάσκας και σε κλειστούς χώρους

Όπως είπε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, πρόσφατα, σε επίσκεψή του σε δημοτικό σχολείο: «Πιστεύω ότι και σύντομα θα απαλλαγούμε από τις μάσκες εντός της τάξης γιατί ξέρω ότι ήταν μεγάλος μπελάς και δύσκολο για εσάς και μπράβο σας που τα καταφέρατε να είστε τόσο πειθαρχημένοι αλλά νομίζω ότι τελειώνει πια η πανδημία και θα μπορέσουμε σιγά-σιγά να επανέλθουμε στην κανονικότητα μας».

Πηγή: ieidiseis.gr