Καταγγελία για ξυλοδαρμό εργαζομένου που δεν υπέγραψε «οικειοθελή» αποχώρηση

Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος

Σοκάρει η νέα καταγγελία εργοδοτικής αυθαιρεσίας, αυτή τη φορά στη Μεσσηνία, όπου εργοδότες σε επιχείρηση εμπορίας γαλακτοκομικών προϊόντων προχώρησαν σε ξυλοδαρμό εργαζόμενου, που αρνήθηκε να υπογράψει την απόλυσή του με την μέθοδο της «οικειοθελούς αποχώρησης».

Το περιστατικό σημειώθηκε την Παρασκευή 3 Αυγούστου στη Μεσσήνη, με τον 37χρονο εργαζόμενο να έχει καταθέσει ήδη μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Καλαμάτας, περιμένοντας ταυτόχρονα την ιατρική γνωμάτευση το Νοσοκομείου της πόλης, όπου κατέφυγε για εξετάσεις. Παράλληλα, με αίτησή του στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, ζητά να διενεργηθεί εργατική διαφορά με τον εργοδότη, για την ικανοποίηση κάθε νόμιμου δικαιώματος του.

Τι συνέβη

Συγκεκριμένα, ο εργαζόμενος Α.Π. είχε λάβει 10ήμερη αναρρωτική άδεια από το ΙΚΑ, λόγω προβλήματός του στη μέση. Με την επιστροφή στην εργασία του (σ.σ. Πέμπτη 2 Αυγούστου), ενημερώθηκε από την εργοδοσία, ότι δεν του είχε καταβληθεί ακόμη η μισθοδοσία, επειδή με δική του ευθύνη επειδή εκκρεμούσε το έγγραφο του ΕΦΚΑ που καθορίζει την αποζημίωση από τον Οργανισμό και τη συμμετοχή του εργοδότη.

Σύμφωνα με το 902.gr, όλα αυτά ταχτοποιήθηκαν από τον εργαζόμενο, την επόμενη μέρα, ωστόσο η εταιρεία, του ανακοίνωσε απόλυση με την αιτιολογία, της υποτιθέμενης καθυστέρησης κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών για την αναρρωτική άδεια και του γεγονότος ότι είχε λάβει και άλλη πέρυσι, την ίδια περίοδο, λόγω του ότι είχε κολλήσει covid.

Μάλιστα αντί για χαρτί απόλυσης, παρέδωσε στον εργαζόμενοι χαρτί «οικειοθελούς αποχώρησης».

Στην άρνησή του εργατοϋπαλλήλου να υπογράψει το συγκεκριμένο έγγραφο, ο εργοδότης του επιτέθηκε φραστικά και τον απείλησε, ενώ στη συνέχεια επιτέθηκε και σωματικά, απαιτώντας να παραδώσει και το κινητό του τηλέφωνο. Ο 37χρονος, βρέθηκε ζαλισμένος στο πάτωμα, μετά από χτύπημα στο κεφάλι, έξω από το γραφείο του εργοδότη του, ενώ το κινητό του το έσπασε ο ένας εκ του ζευγαριού των εργοδοτών.

Το θέμα έφερε στην επιφάνεια το Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Μεσσηνίας μετά την καταγγελία του εργαζόμενου. Ο 37χρονος εργαζόμενος, απαιτεί την προστασία του από περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, βίας και παρενόχλησης και  διεκδικεί ότι προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία σχετικά με τη καταχρηστική άσκηση διευθυντικού δικαιώματος και προσβολή της προσωπικότητας του, καθώς και την προσπάθεια του εργοδότη και της επιχείρησης εξαναγκασμού του, με βίαιη συμπεριφορά, σε οικειοθελή αποχώρηση από τη δουλειά του.

in.gr

 




Ξεκίνησε για μια βουτιά στους Αμμόλοφους της Καβάλας και κατέληξε με καταγγελία στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας

ΟΒασίλης Τσαουσίδης καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με θητεία στο MIT πήγε να κάνει ένα μπάνιο στους Αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο Καβάλας. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε χιλιοστό ελεύθερο παραλίας από τις ξαπλώστρες συγκεκριμένης επιχείρησης που είχαν κατακλύσει τον χώρο.

Σύμφωνα με την καταγγελία του και όπως περιγράφει αναλυτικά και στην ανάρτησή του στο Facebook όταν η παρέα του βρήκε εν τέλει ελεύθερο σημείο να ακουμπήσει τα πράγματά της «κοντά στα βράχια» και να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα, οι υπάλληλοι της επιχείρησης τους πλησίασαν και τους ζήτησαν να απομακρυνθούν, αν δεν κάτσουν στις ξαπλώστρες με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Ο καθηγητής αποφάσισε καθώς η επιχείρηση υποστήριζε πως έχει άδεια από τον δήμο για τις ξαπλώστρες να απευθυνθεί στην Κτηματολογική Υπηρεσία Καβάλας και στον δήμο Παγγαίου. Εκεί αντίκρισε, σύμφωνα με την ανάρτηση, την αδιαφορία των δημόσιων υπαλλήλων για το εν λόγω ζήτημα, με αποτέλεσμα να κινηθεί νομικά.

Η ανάρτηση του καθηγητή για το περιστατικό με τις ξαπλώστρες στην παραλία

«Από μια βουτιά, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Στη διαδρομή μας χθες το απόγευμα για Δράμα, με την Ανθή και την Αγγελική, αποφασίσαμε να κάνουμε μια σύντομη μικρή παράκαμψη και να θυμηθούμε τους αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο της Καβάλας. Σκοπός μας ήταν μια γρήγορη βουτιά, μισή-μια ώρα, το πολύ» γράφει αρχικά ο κ. Τσαουσίδης.

«Το μπαρ στο οποίο πήγαμε, το πρώτο στη σειρά, δεν είχε αφήσει καθόλου χώρο για ελεύθερους λουόμενους. Αν και σχεδόν όλες οι ξαπλώστρες ήταν άδειες, είχε δεσμευτεί ολόκληρος ο χώρος της παραλίας από άδειες ξαπλώστρες – όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Το ίδιο συνέβαινε και στη συνέχεια, στα επόμενα μπαρ. Η αναγραφόμενη τιμή για τη χρήση του χώρου 7 ευρώ το άτομο. Αναγκαστήκαμε να βολευτούμε στη μοναδική ελεύθερη γωνιά, κοντά στα βράχια. Σύντομα, λίγο μετά τη βουτιά μας, εμφανίστηκε ο πρώτος εργαζόμενος που μας ζήτησε (με σπαστά ελληνικά) να φύγουμε. Του εξήγησα ευγενικά ότι δεν επιτρέπεται να μας παρενοχλεί και έφυγε. Σε λίγο, εμφανίστηκε ο δεύτερος υπάλληλος, ο οποίος μάζευε αποτσίγαρα· όταν έφτασε στο μέρος μας, μας ζήτησε να αποχωρήσουμε. Του εξήγησα ότι εφόσον το επιθυμεί μπορεί να φωνάξει την αστυνομία ή να μας κάνει μήνυση – αυτός αποχώρησε πιο εξοργισμένος. Στη συνέχεια, εμφανίστηκε μια κυρία· μας ενημέρωσε ότι δεν είναι το αφεντικό, αλλά το κατάστημα έχει άδεια από το δήμο, πληρώνει ένα κάρο λεφτά και πρέπει ή να πληρώσουμε ή να αποχωρήσουμε διότι αδικούμε τους πελάτες που πλήρωσαν. Αποχωρήσαμε λίγο μετά, όταν η καθυστέρησή μας άρχισε ήδη να μας βγάζει εκτός προγράμματος για το ταξίδι μας στη Δράμα» συνεχίζει.

«Το πρωί πήρα τηλέφωνο στον δήμο Παγγαίου. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν έχει εκδώσει ο δήμος καμία άδεια μέχρι να παραχωρήσει την αρμοδιότητα της αδειοδότησης για χρήση του αιγιαλού στην Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας. Η Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας με ενημέρωσε ότι δεν απαντάει σε “πολίτες”, όταν δήλωσα ότι την πληροφορία σχετικά με την παραχώρηση άδειας χρήσης αιγιαλού την ζητώ ως απλός πολίτης. Τελικά, μου έκλεισε το τηλέφωνο. Στο επόμενο τηλεφώνημα, μετά την επιμονή μου, με παρέπεμψε στην αρμόδια υπάλληλο. Η αρμόδια υπάλληλος, αφού μου είπε ότι η προηγούμενη (σ.σ. η διπλανή της) μπορεί και να μη μου έκλεισε το τηλέφωνο και πώς ξέρω ότι μου το έκλεισε και ότι δεν έπεσε η γραμμή, αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει. Αρνήθηκε να μου πει αν έχει εκδώσει η υπηρεσία της άδεια χρήσης του αιγιαλού, αρνήθηκε να μου πει γιατί δεν υπάρχει καμία άδεια στη Διαύγεια, με παρέπεμψε στον δήμο Παγγαίου, στη συνέχεια δέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδιος πλέον ο δήμος Παγγαίου και μου είπε να κάνω αν θέλω καταγγελία ώστε να έχω έννομο συμφέρον. Ότι τα πράγματα είναι μπερδεμένα και μπορεί να μην έχει άδεια κάποιος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζητηθεί άδεια ή ότι δεν εμπλέκονται πολλοί φορείς – ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ βέβαια, οι επιχειρήσεις λειτουργούν. Όταν της εξήγησα ότι για να κάνω καταγγελία πρέπει να γνωρίζω αν και πού ακριβώς έγινε η παράβαση, ποιος την έκανε (θα μπορούσε π.χ. να την έχει κάνει η κτηματική υπηρεσία) αν δηλ. έχει δοθεί άδεια και ποιον χώρο ακριβώς αφορά, μου απάντησε ότι δεν θα απαντήσει σε καμία άλλη ερώτησή μου. Επέμενε να κάνω καταγγελία, αν θέλω στοιχεία. Και έκανα» εξηγεί ο καθηγητής.

Στη συνέχεια διευκρινίζει πως η «καταγγελία μου αφορά την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας, η οποία αρνείται επίμονα να εξυπηρετήσει τους πολίτες, των οποίων τα δικαιώματα είναι αρμόδια να προστατεύει. Περιέγραψα το ιστορικό με τον αιγιαλό, τον εκφοβισμό στον αιγιαλό, την άρνηση εξυπηρέτησης από την Κτηματική Υπηρεσία – στην Αρχή Διαφάνειας.

Είναι πραγματικά κατάντια αυτό που συμβαίνει πλέον με τις ξαπλώστρες, και τις άπειρες κακόγουστες κατασκευές και είναι ντροπή για τις υπηρεσίες που το επιτρέπουν – και στην πράξη το υπερασπίζονται. Άλλο πράγμα η υγιής επιχειρηματικότητα και άλλο η παντελής έλλειψη αισθητικής και η παραβίαση ακόμα και των στοιχειωδών δικαιωμάτων των πολιτών» καταλήγει.




Διεύθυνση Μεταφορών: Καταγγελία για την λειτουργία του

Καταγγελία για την λειτουργία της Διεύθυσης Μεταφορών της ΠΕ Καβάλας

Η δικαστική έρευνα βρίσκεται στο στάδιο της προανάκρισης στο Πταισματοδικείο Καβάλας.

Συγκεκριμένα, πριν ένα έτος έγιναν καταγγελίες για την διαδικασία απόκτησης διπλωμάτων οδήγησης. Στην συνέχεια ακολούθησε ένορκη Διοικητική Εξέταση και απόστολη του πορίσματος της στην Δικαιοσύνη.

Μετά την αναμενόμενη εισαγγελική παρέμβαση ακολούθησε η προανάκριση και όλοι οι εμπλεκόμενοι οι γνωρίζοντες την υπόθεση καλούνται να καταθέσουν στο Πταισματοδικείο Καβάλας.

Σύμφωνα με τις εως τώρα ανεπισημες πληροφορίες καταγγέλθηκε απο επαγγελματία του χώρου η μη σύννομη διαδικασία για την έκδοση αδειών οδήγησης(διπλωμάτων) κυρίως για φορτηγά.

Οι καταγγελίες έγιναν στην κεντρική διοίκηση περιφέρειας ΑΜΘ στην Κομοτηνή με SMS.

Ετσι το θέμα κράτησε την μυστικότητα και με πρώτη ενέργεια της ΕΔΕ προέκυψε οτι στις εξετάσεις την άνοιξη το καλοκαίρι του 2022 ως προς την απόκτηση διπλώματος οδήγησης φορτηγού δεν βρέθηκαν στο αρχείο τα γραπτά των εξεταζόμενων.Πρόκειτε για μια εξέταση που γίνεται χειρόγραφα.

Απο την διαδικασία  αυτή επωφελήθηκαν 9 εώς 12 πολίτες εκ των οποίων σχεδόν όλοι ήταν αλλοδαποί που ολοι τους έγιναν κάτοχοι των διπλωμάτων με μη νόμιμο τρόπο και για αυτό τον λόγο έγιναν έλεγχοι στη διαδικασία και το 2021.

Επίσης, λέγεται οτι εντοπίστηκαν νέα ίδια θέματα, λιγότερα όμως, ως προς την απόκτηση διπλώματος ΙΧ.

Σχετικά με την υπόθεση ακούγονται πολλά ακόμη και για αυτό είναι προτιμότερο να υπάρξει αναμονή όσο διαρκεί η διακαστική έρευνα. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε εάν αυτό έγινε απο σκοπιμότητα η απο ανθρώπινο λάθος  ή πολύ περισσότερο για οικονομικό αντάλλαγμα.

proininews.gr

 

 

 

 

 

 




Χωρίς τέλος οι αποκαλύψεις για τον Αλέξη Γεωργούλη: «Έβριζε και είχε εξάρσεις»

Τι ακολουθεί για τον ευρωβουλευτή.

Πληροφορίες κάνουν λόγο για νέες καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά του, οι οποίες τέθηκαν στην πορεία στο αρχείο

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για την υπόθεση του Αλέξη Γεωργούλη, ο οποίος τέθηκε εκτός ΣΥΡΙΖΑ όταν ήρθε στο φως η καταγγελία που έκανε σε βάρος του πριν από τρία περίπου χρόνια η Ελένη Χρονοπούλου. Πληροφορίες για νέες καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά του ευρωβουλευτή, οι οποίες τέθηκαν στην πορεία στο αρχείο βλέπουν το φως της δημοσιότητας, μετά την ανακοίνωση της προέδρου του Ευρωκοινοβουλίου ότι οι βελγικές αρχές ζητούν την άρση της ασυλίας του.

«Υπήρξε καταγγελία σε αρμόδια υπηρεσία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για εργασιακή κακομεταχείριση από συνεργάτη του περίπου στην αρχή της θητείας του. Έβριζε και είχε εξάρσεις» αναφέρει νέα μαρτυρία, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Το χρονικό της καταγγελίας

Από την πλευρά της, η νομική σύμβουλος της Κομισιόν έδωσε απαντήσεις στα πολλά ερωτήματα που έχουν προκύψει, σχετικά με την χρονική συγκυρία της δημοσιοποίησης της καταγγελίας σε βάρος του ευρωβουλευτή για βιασμό και σωματική βλάβη. «Η καταγγελία μου έγινε την επόμενη μέρα του συμβάντος προσκομίζοντας τα απαραίτητα στοιχεία (ιατροδικαστικές εκθέσεις, κ.α.) και 4 μήνες μετά, τον Μάιο 2020, ένιωσα έτοιμη να δώσω και το όνομα του θύτη στις βελγικές αρχές, οι οποίες είναι και οι μόνες αρμόδιες για το χειρισμό της υπόθεσης.

[…] Η δε δημοσιοποίηση του γεγονότος τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έγινε μετά το επίσημο αίτημα των βελγικών αρχών για άρση ασυλίας του ευρωβουλευτή μετά από ενδελεχή εξέταση της υπόθεσης» αναφέρει.

«Η κ. Χρονοπούλου έχει το ψυχικό σθένος και τη δύναμη να ανταπεξέρχεται σε ολο αυτό που γίνεται τις τελευταίες δύο μέρες χωρίς να είναι, όπως νομίζω απολύτως σαφές σε όλους, δική της επιλογή» τονίζει ο δικηγόρος της καταγγέλλουσας Σπήλιος Σπηλιάκος.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι έρευνες για την υπόθεση διήρκησαν τρία χρόνια, γεγονός εξαιρετικά ασυνήθιστο στο Βέλγιο.

«Τρία χρόνια για μία έρευνα για βιασμό για την οποία από τη πρώτη στιγμή μέσα σε 2-3-4 μήνες έχουν όλα τα στοιχεία δοθεί στην εισαγγελία, είναι υπερβολική για τα βελγικά δεδομένα» τονίζει ο δικηγόρος Βελγίου, Νίκος Κορογιαννάκης.

Ο ευρωβουλευτής μέσω των πληρεξούσιων δικηγόρων του δηλώνει άγνοια για την καταγγελία εις βάρος του και αρνείται τις κατηγορίες.

«Δεν έχει κληθεί ποτέ, δεν γνωρίζουμε την δικογραφία, δεν έχουμε λάβει γνώση ακόμη της καταγγελίας που έχει γίνει, ότι μαθαίνουμε το μαθαίνουμε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και γι΄αυτό το λόγο δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε σε φήμες, θα περιμένουμε να λάβουμε την δικογραφία πιθανόν την Πέμπτη, το μεσημέρι και μετά θα μπορέσουμε να κάνουμε κάποια τοποθέτηση» επισημαίνει η δικηγόρος του Αλέξη Γεωργούλη, Σταματίνα Μαλλά.

Ο βελγικός ποινικός κώδικας προβλέπει βαρύτατες ποινές για το αδίκημα του βιασμού.

«Η ποινή που ορίζει ο βελγικός ποινικός κώδικας είναι 5 έως 10 χρόνια φυλακή για τον βιασμό. Τα εκτιτέα είναι πολύ περισσότερα από αυτά που εκτίονται στην Ελλάδα. Αν είναι 5 χρόνια συζητάμε για 3 στη φυλακή, δεν συζητάμε για μήνες στη φυλακή».

Ο κ. Γεωργούλης μέσω των δικηγόρων του, δηλώνει ότι έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο βελγικό δικαστικό σύστημα με το οποίο σκοπεύει να συνεργαστεί ενεργά.

Την Πέμπτη στα χέρια των δικηγόρων του Αλέξη Γεωργούλη η δικογραφία

Την Πέμπτη 20 Απριλίου αναμένεται να λάβουν την δικογραφία οι δικηγόροι του Αλέξη Γεωργούλη.

Την ίδια ώρα, στις Βρυξέλλες πληθαίνουν οι συζητήσεις για επιπλέον περιπτώσεις με μαρτυρίες, οι οποίες κάνουν λόγο και για κακοποιητική εργασιακή συμπεριφορά.

Δεν αποκλείεται να δει το φως της δημοσιότητας και νέα καταγγελία. Υπάρχει έντονη κινητικότητα αλλά ακόμη δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Κάτι που επίσης συζητείται έντονα είναι ότι ο ίδιος είχε αλλάξει πολλούς συνεργάτες μέχρι τώρα, με πληροφορίες να μιλούν για τουλάχιστον πέντε άτομα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Στην περίπτωση που αρθεί η ασυλία του κ. Γεωργούλη, οι αρχές θα στείλουν επιστολή και θα τον καλέσουν να καταθέσει εξηγώντας τον λόγο που τον καλούν ή θα μπορούσε να πάει αστυνομικός στο σπίτι του να τον καλέσει να καταθέσει. Συνήθως, γίνεται με επιστολή.

Στη συνέχεια, ο ίδιος δίνει τη δική του εκδοχή και εν συνεχεία ο ανακριτής αποφασίζει για προφυλάκιση ή μη.

Έγκριτοι νομικοί των Βρυξελλών αναφέρουν ότι επειδή ήδη έχουν περάσει τρία χρόνια, το πιο πιθανόν είναι να μην προφυλακιστεί, αλλά αντιθέτως να δοθεί ημερομηνία της δίκης λ.χ. σε ένα εξάμηνο και μέχρι τότε ο ίδιος θα παραμένει εκτός φυλακής και χωρίς περιοριστικούς όρους.

Εφόσον καταδικαστεί για βιασμό, η ποινή είναι από πέντε μέχρι δέκα χρόνια. Αναμένεται, πλέον, να συζητηθεί η υπόθεση στην Επιτροπή Νομικών Υποθέσεων.

 

Πηγή: newsbeast.gr




«Δεύτερη γυναίκα ετοιμάζει καταγγελία κατά του Αλέξη Γεωργούλη»

Είναι πρώην ασκούμενη στο γραφείο του

Μια δεύτερη γυναίκα φέρεται πως ετοιμάζεται να καταθέσει καταγγελία εις βάρος του Αλέξη Γεωργούλη και αναμένεται να κατηγορήσει για σεξουαλική κακοποίηση τον πρώην ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, η γυναίκα είναι πρώην ασκούμενη στο γραφείο του, ενώ φέρεται να έχει ήδη απευθυνθεί σε δικηγόρο για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Με βάση το ρεπορτάζ του σταθμού, φέρεται πως σκέφτεται σοβαρά να καταγγείλει και εκείνη τον Αλέξη Γεωργούλη, ύστερα από την πρώτη καταγγελία που είδε το φως της δημοσιότητας.

Σημειώνεται, πως η Πόπη Τσαπανίδου σε τηλεοπτική της εμφάνιση ζήτησε από τον ευρωβουλευτή να παραδώσει την έδρα που διατηρεί στο Ευρωκοινοβούλιο, καθώς πλέον δεν είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Αρνείται τα πάντα για την κατηγορία κακοποίησης»

Σύμφωνα με τα όσα μεταδόθηκαν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Ant1, οι δικηγόροι του Αλέξη Γεωργούλη στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν πως ο πελάτης τους αρνείται επισήμως όλες τις κατηγορίες που στρέφονται εναντίον του και επιθυμεί να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεσή του ενώ επεσήμαναν πως θα συνεργαστεί με τις αρχές για τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση τους:

«Ο κ. Γεωργούλης ενημερώθηκε την Μεγάλη Παρασκευή 14 Απριλίου 2023 από το Γραφείο της Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα, ως προς το αίτημα της Εισαγγελίας των Βρυξελλών για την άρση της ευρωβουλευτικής του ασυλίας, ύστερα από καταγγελία που έχει γίνει εις βάρος του και για την οποία δεν είχε καμία απολύτως γνώση.

Την ίδια ημέρα ανταποκρίθηκε, αιτούμενος και ο ίδιος της άρση της ασυλίας του, με σκοπό να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και να διαλευκανθεί η υπόθεση. Τη Δευτέρα 17 Απριλίου 2023, έγινε και η ανάλογη ανακοίνωση από το Προεδρείο στην Ολομέλεια.

Ο κ. Γεωργούλης αρνείται επισήμως και κατηγορηματικά τις κατηγορίες που στρέφονται εναντίον του και επιθυμεί οπωσδήποτε το ταχύτερο δυνατόν να χυθεί όλο το φως σε αυτήν την υπόθεση που μόλις του γνωστοποιήθηκε. Έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στο βελγικό δικαστικό σύστημα με το οποίο σκοπεύει να συνεργαστεί ενεργά.

Οι Βέλγοι δικηγόροι του, Me Cédric Vergauwen και Me Olivia Venet, έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τον ανακριτή και θα επικοινωνήσουν σε εύθετο χρόνο σχετικά με αυτήν τη δικογραφία για την οποία ο κ. Γεωργούλης θεωρείται αθώος.

Έως τότε, δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία περαιτέρω δήλωση πέραν αυτής της αθωότητας του.

Οι πληρεξούσιοι δικηγόροι

Me Cédric Vergauwen

Me Olivia Venet

Σταματίνα Μαλλά»

«Τον κατήγγειλα για βιασμό και σωματική βλάβη»

Η Ελένη Χρονοπούλου, η γυναίκα που έκανε την καταγγελία κακοποίησης κατά του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Γεωργούλη μίλησε για πρώτη φορά για το περιστατικό μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook.

«Πριν από 3 χρόνια, στις αρχές του 2020, προχώρησα σε καταγγελία κατά συγκεκριμένου Έλληνα ευρωβουλευτή για τα αδικήματα του βιασμού και της πρόκλησης σωματικής βλάβης», αναφέρει αρχικά στην ανάρτησή της στο Facebook η Ελένη Χρονοπούλου.

Στη συνέχεια η δικηγόρος και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ προσθέτει πως: «Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι αυτή η διαδικασία ενδεχομένως θα αποβεί επώδυνη για εμένα, την οικογένεια μου, τους οικείους μου, όπως δυστυχώς πολύ συχνά συμβαίνει με τα θύματα τέτοιων συμπεριφορών. Το έπραξα όμως θεωρώντας ότι το οφείλω στον εαυτό μου αλλά και σε κάθε γυναίκα που μπορεί να βρεθεί σε ανάλογη θέση.

Η καταγγελία μου έγινε την επόμενη μέρα του συμβάντος προσκομίζοντας τα απαραίτητα στοιχεία (ιατροδικαστικές εκθέσεις, κ.α.) και 4 μήνες μετά, τον Μάιο 2020, ένιωσα έτοιμη να δώσω και το όνομα του θύτη στις βελγικές αρχές, οι οποίες είναι και οι μόνες αρμόδιες για τον χειρισμό της υπόθεσης».

Η Ελένη Χρονοπούλου σημειώνει παράλληλα ότι: «Τα 3 αυτά χρόνια επέλεξα απολύτως συνειδητά να αντιμετωπίσω το ζήτημα μόνο με τους δικηγόρους μου, χωρίς να ενημερώσω κανέναν άλλο, ούτε καν την οικογένειά μου την οποία προσπάθησα να προστατεύσω με κάθε τρόπο. Η δε δημοσιοποίηση του γεγονότος τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έγινε μετά το επίσημο αίτημα των βελγικών αρχών για άρση ασυλίας του ευρωβουλευτή μετά από ενδελεχή εξέταση της υπόθεσης».

Σχετικά με τη διαρροή του ονόματός της, η Ελένη Χρονοπούλου αναφέρει: «Η χθεσινή διαρροή του ονόματός μου έγινε προφανώς χωρίς τη συναίνεσή μου και αποτελεί από μόνη της μια σοβαρότατη παραβίαση της ιδιωτικότητάς μου αλλά και της ποινικής διαδικασίας. Είναι δε λυπηρό κάποιοι που παριστάνουν τους υπέρμαχους των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στον βωμό της πολιτικής διαχείρισης, να με βάζουν στη δίνη χυδαίων και εξοργιστικών επιθέσεων.

Στην πολιτική βρίσκομαι για να παλέψω, μέσα από το ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, για τις ιδέες και τις αρχές μου και δεν επιθυμώ η όποια δημόσια παρουσία μου να καθορίζεται από αυτή την δυσάρεστη για μένα υπόθεση».

«Έχει έρθει ο καιρός το αίσθημα ντροπής και ενοχής να μη βαραίνει τα θύματα, αλλά τους δράστες ανάλογων περιστατικών και όσους τους ανέχονται», σημειώνει κλείνοντας την ανάρτησή της στο Facebook η δικηγόρος.

newsbeast




Ελένη Χρονοπούλου: Αυτή είναι η γυναίκα που κατήγγειλε τον Αλέξη Γεωργούλη

Η Ελένη Χρονοπούλου στέλεχος του  ΠΑΣΟΚ και πρώην υπάλληλος του Ευρωκοινοβουλίου κατήγγειλε τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ  Αλέξη Γεωργούλη.

Συγκεκριμένα, η Ελένη Χρονοπούλου, μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, νομική σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, είναι η γυναίκα που έχει καταγγείλει τον ευρωβουλευτή εκλεγμένο με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Πιο αναλυτικά, η κ. Χρονοπούλου εργάζεται στην Κομισιόν, ενώ υπήρξε υπάλληλος του Ευρωκοινοβουλίου και κατήγγειλε τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Γεωργούλη, δρομολογώντας εξελίξεις με τον δημοφιλή ηθοποιό.

Οι βέλγικες αρχές έχουν καταθέσει στο Ευρωκοινοβούλιο αίτημα άρσης της ασυλίας του και το θέμα έχει παραπεμφθεί στο νομικό τμήμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα επόμενα βήματα.

Το χρονικό της υπόθεσης

Σύμφωνα με πληροφορίες, καταγγελία σε βάρος του Αλέξη Γεωργούλη έχει υποβληθεί για περιστατικό προ τριετίας. Όπως αναφέρει ο γνωστός ηθοποιός και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αιτήθηκε ο ίδιος την άρση της ευρωβουλευτικής του ασυλίας ώστε να λύσει το θέμα στη Δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με το Open, οι βελγικές αρχές κάνουν έρευνα με φόντο την καταγγελία σε βάρος του Αλέξη Γεωργούλη. Η πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ανακοίνωσε ότι έχει γίνει αίτημα για άρση της ασυλίας από τις βελγικές αρχές. Την υπόθεση αναλαμβάνει η νομική υπηρεσία του Ευρωκοινοβουλίου και θα ακολουθηθούν τα προβλεπόμενα στάδια για την άρση της ασυλίας ενός ευρωβουλευτή. Οι πρώτες πληροφορίες είναι ότι το αίτημα για άρση της ασυλίας αφορά υπόθεση παρενόχλησης σε γυναίκα.

«Έλαβα αίτημα από τις αρμόδιες αρχές του Βελγίου για άρση της κοινοβουλευτικής ασυλίας του Αλέξη Γεωργούλη. Το αίτημα παραπέμπεται την επιτροπή νομικών υποθέσεων» ανέφερε η πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μέτσολα

ΣΥΡΙΖΑ: Εκτός κόμματος μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση

Με ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ, δηλώνει ότι ο ευρωβουλευτής τίθεται εκτός ΣΥΡΙΖΑ μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεσή του: «Ο ευρωβουλευτής Αλέξης Γεωργούλης τίθεται εκτός ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σε συνέχεια της ενημέρωσης που ειχαμε σήμερα για καταγγελία εις βάρος του και δεδομένης της ανάγκης να διαλευκανθεί πληρως η σχετική υπόθεση».

Γεωργούλης: Καταφανώς ψευδής συκοφαντική καταγγελία

Αναλυτικά σε σχετική ανακοίνωσή του ο Αλέξης Γεωργούλης αναφέρει: «Δυστυχώς ζούμε σε δύσκολες και επικίνδυνες εποχές.

Προς μεγάλη μου έκπληξη πληροφορούμαι ότι υποβλήθηκε σε βάρος μου, καταφανώς ψευδής και συκοφαντική καταγγελία, για περιστατικό που δήθεν συνέβη πριν τρία χρόνια.

Απέναντι σε αυτήν την ψευδή και προσβλητική επίθεση, που πραγματοποιείται – μάλλον όχι τυχαία – λίγες ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές, προτίθεμαι να δώσω τη μάχη μου στη δικαιοσύνη, για την αλήθεια και την αποκατάσταση του ονόματός μου, αιτούμενος ο ίδιος την άρση της ευρωβουλευτικής μου ασυλίας.

Στο πλαίσιο αυτό και επειδή δεν θέλω επ’ ουδενί να επηρεάσω τον αγώνα που δίνει ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, σε όλα τα επίπεδα, με ένα καθαρά προσωπικό ζήτημα, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση των οργάνων του κόμματος και υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του κόμματος καθώς και από την Ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

newsbomb.gr




Καταγγελία ΚΚΕ Καβάλας για σύλληψη υποψήφιου βουλευτή

Η Τομεακή Επιτροπή Καβάλας του ΚΚΕ καταγγέλλει την σύλληψη υποψήφιου βουλευτή

Συγκεκριμένα, η Τομεακή Επιτροπή Καβάλας του ΚΚΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη, στοχευμένη και προκλητική στάση των αστυνομικών και των λιμενικών αρχών της πόλης απέναντι σε δύο στελέχη του Κόμματος, που παρότι από την πρώτη στιγμή δήλωσαν την ιδιότητά τους, υπέστησαν έλεγχο σε χειραποσκευές, με πρόσχημα τον έλεγχο για ναρκωτικά!

Προσήγαγαν δε για εξακρίβωση στοιχείων το Γιάννη Γιαγκίδη, γνωστό σε όλη την πόλη συνδικαλιστή, πρόεδρο του σωματείου ιδιωτικών υπαλλήλων, μέλος της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου, μέλος της ΕΠ ΑΜΘ και υποψήφιο βουλευτή του ΚΚΕ.

Οι αστυνομικές και λιμενικές αρχές γνωρίζουν πολύ καλά πως τα στελέχη και τα μέλη, οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ βρίσκονται σταθερά στην πρώτη γραμμή του αγώνα ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται σε μια πορεία κλιμάκωσης των διώξεων απέναντι στο ΚΚΕ, συνδέεται με προηγούμενες όπως η απαίτηση από κλιμάκιο του ΚΚΕ να μην διακινεί κομματικό υλικό στην παραλιακή ζώνη, το ξήλωμα κάθε μέσου επικοινωνίας του ΚΚΕ, η προσαγωγή και άσκηση δίωξης με εντολή εισαγγελέα στο Γραμματέα της Τομεακής Επιτροπής κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων του 48 ου Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του Οδηγητή.

Ματαιοπονούν όσοι νομίζουν ότι μπορούν με τέτοιου είδους διώξεις να περιορίσουν τη δράση και την απήχηση της πολιτικής του ΚΚΕ. Οι προκλητικές αυτές ενέργειες μπροστά και στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές δεν θα μείνουν αναπάντητες. Ούτε από το ΚΚΕ, ούτε από το λαό που το στηρίζει! Το μήνυμα που επιχειρούν να στείλουν
έχει μάλλον λάθος παραλήπτη!




Θεσσαλονίκη | Καταγγελία-σοκ για απόπειρα απαγωγής μαθητή έξω από δημοτικό σχολείο

Μια σοκαριστική καταγγελία περί απόπειρας απαγωγής μαθητή από σχολείο της Θεσσαλονίκης, έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Σοκάρει η καταγγελία μιας μητέρας για απόπειρα απαγωγής του παιδιού της, μαθητή της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου στην ανατολική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή του Ντεπό.

O μαθητής έφυγε χθες, το μεσημέρι στις 13.15 από σχολείο με τους φίλους του και ξεκίνησε με τα πόδια για το σπίτι.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία της μητέρας, ένα παλιό αυτοκίνητο, μάρκας Hyundai, χρώματος ασημί, με τρεις επιβάτες, ακολούθησαν τον 12χρονο, όταν αυτός χώρισε από την παρέα των συμμαθητών του, με τους οποίους έφυγε από το σχολείο. Σε κάποιο σημείο της διαδρομής το αυτοκίνητο σταμάτησε και ένας από τους επιβάτες βγήκε και άρχισε να κυνηγάει το παιδί.

Το αγόρι έτρεξε και λίγα μέτρα παρακάτω συνάντησε έναν περαστικό από τον οποίο ζήτησε βοήθεια. Τότε ο επιβάτης του ΙΧ που το καταδίωκε, μπήκε στο αυτοκίνητο και έφυγε.

Το αγόρι έφτασε σπίτι του τρομαγμένο και σε κατάσταση σοκ, όπως περιέγραψε η μητέρα του, η οποία και ενημέρωσε την αστυνομία, αλλά και το σχολείο.

 

Πηγή : newsbomb.gr

 




Βόλος: «Έχει σηκώσει τσεκούρι» – Μητέρα καταγγέλλει τον σύζυγό της

«Με έσωσε η κόρη μου. Έχω καταθέσει ασφαλιστικά για να μην με πλησιάζει και δεν καταλαβαίνει τίποτα», ανέφερε η μητέρα τεσσάρων παιδιών στο δικαστήριο στον Βόλο. 

Τρομοκρατημένη εμφανίστηκε τη Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου, στο δικαστήριο στον Βόλο μία 35χρονη μητέρα τεσσάρων παιδιών, η οποία κατήγγειλε ότι την κακοποίησε ο σύζυγός της, ακόμα και με τσεκούρι. Στο πλευρό της ήταν η 17χρονη κόρη της ενώ έχει ακόμα άλλα τρία παιδιά, εκ των οποίων το ένα βρέφος.

Ο 38χρονος σύζυγος, με τον οποίο βρίσκεται σε διάσταση, εμφανίζεται, όπως είπε, μόνο για να την χτυπήσει. Προχθές, με το πρόσχημα ότι ήθελε να δει το 18 μηνών βρέφος, πήγε σπίτι και απείλησε για μια ακόμη φορά να την σκοτώσει.

«Έχει σηκώσει τσεκούρι για να μου ανοίξει το κεφάλι και με έσωσε η κόρη μου. Έχω καταθέσει ασφαλιστικά για να μην με πλησιάζει και δεν καταλαβαίνει τίποτα» είπε η γυναίκα χθες στο δικαστήριο. Ακόμη, όπως αποκάλυψε στο δικαστήριο, αναγκάστηκε για ένα διάστημα να ζητήσει συνδρομή από τον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών, ώστε να μπορέσει να προστατευθούν η ίδια και τα παιδιά.

Τα αρνείται όλα ο σύζυγος

Ο 38χρονος που ήταν παρών στο δικαστήριο, αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες. Υποστήριξε πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βλέπει τα παιδιά του. «Πήγα να τα δω και δεν ήθελαν. Η μάνα τους τα έχει στρέψει εναντίον μου» είπε.

Το δικαστήριο του επέβαλε ποινή 21 μηνών και περιοριστικοί όροι, τους οποίους αν δεν τηρήσει θα βρεθεί στη φυλακή αναφέρει το gegonota.news. Στο πλαίσιο αυτό του απαγορεύτηκε να πλησιάζει το σπίτι που διαμένει η εν διαστάσει σύζυγός του και τα παιδιά σε απόσταση τουλάχιστον 100 μέτρων και να παρουσιάζεται μία φορά τον μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα.

Πηγή: newsbomb.gr




Κιβωτός του Κόσμου: Έστελναν παιδιά με κουτάκι σε κηδείες για λεφτά

Καταγγελία πως ο πατέρας Αντώνιος έστελνε παιδιά που έμεναν σε δομές της Κιβωτού του Κόσμου να μαζεύουν λεφτά σε κηδείες, από πρώην τρόφιμο της Κιβωτού του Κόσμου.

«Σαν φιλοξενούμενη ήμουν ένα χρόνο στην Κιβωτό. Είχα ζήσει – είναι δική μου εμπειρία αυτό – είχα διαγνωστεί με κατάθλιψη. Δεν είχα την αντιμετώπιση που θα περίμενα. Με πάρκαραν με είχαν αφήσει μέσα στη δομή» αναφέρει η τρόφιμος που μίλησε στον ΑΝΤ1.

Η ίδια καταγγέλλει ότι από την Κιβωτό του Κόσμου, την έστελναν σε κηδείες για να μαζεύει χρήματα. «Όταν διαγνώστηκα με κατάθλιψη είπαμε με τον πατέρα να μείνω στη δομή. Δεν υπήρχε ψυχολόγος στη δομή. Με άφησαν να ψάξω μόνη μου τον ψυχολόγο.

Με στέλνανε σε κηδείες. Κάθε οικογένεια που έχανε τον άνθρωπό της, άφηνε μια επιθυμία αντί για στεφάνια να πάνε στην Κιβωτό. Πήγαινε με κουτάκι που έγραφε «Κιβωτός του Κόσμου». Ήμουν 17 ετών. Γενικά το έκανε σε όλους εκεί μέσα. Στη γραμματεία τα παρέδιδα τα χρήματα.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: newsbomb.gr