Καβάλα: Νταλίκα «παρέσυρε» ΙΧ αυτοκίνητο

Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στον κόμβο του Φαλήρου στην Καβάλα

Συγκεκριμένα, σήμερα λίγο πριν τις 09:00 το πρωί (28-04-23)  σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα στην περιοχή του Φαλήρου στην Καβάλα με σύγκρουση και  παράσυρση ΙΧ αυτοκινήτου από μία νταλίκα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο οχήματα «κατέβαιναν» την οδό 7ης Μεραρχίας, όταν ο οδηγός του ΙΧ αυτοκινήτου βρέθηκε μπροστά από την νταλίκα, η οποία «παρέσυρε» και… έσυρε το αμάξι μέχρι τα φανάρια του κόμβου Φαλήρου!

Ευτυχώς, από τη σύγκρουση δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός.




Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλα: Ανακοίνωση για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Το Σάββατο 29 Απριλίου 2023, θα πραγματοποιηθεί ο «Ποδηλατικός Γύρος Θάσου». Με αφορμή λοιπόν τον ποδηλατικού αγώνα θα γίνουν προσωρινές αλλαγές στην ρύθμιση της κυκλοφορίας στην Ε.Ο. Θάσου – Λιμεναρίων και στην Επ. Ο. Θάσου –
Λιμεναρίων.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

Έχοντας υπόψη:
1.- Τις διατάξεις των άρθρων 26, 49, 52 και 109 του Ν.2696/1999 «Περί κύρωσης Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας»,
όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.
2.- Την από 06-04-2023 προκήρυξη της Οργανωτικής Επιτροπής σχετικά με την τέλεση ποδηλατικού
αγώνα με την ονομασία «Ποδηλατικός Γύρος Θάσου», ο οποίος πρόκειται να διεξαχθεί το Σάββατο
(29-04-2023) από ώρα 12.00.
3.- Την υπ’ αριθ. 1479 από 21-04-2023 έγκριση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας.
4.- Την υπ’ αριθ. 4429/23/832756 από 26-04-2023 αναφορά του Α.Τ. Θάσου.
5.- Την ανάγκη διασφάλισης ομαλής και ασφαλούς πραγματοποίησης του εν λόγω αγώνα.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
ΑΡΘΡΟ 1ο

1.- Την αυστηρή τήρηση των διατάξεων του Κ.Ο.Κ. από τους συμμετέχοντες στον αγώνα καθ’ όλες τις
κινήσεις τους από Ποτό μέχρι Σκάλα Ποταμιάς και συγκεκριμένα:
α) Στην Επ. Ο. Θάσου – Λιμεναρίων (από την εκκίνησή τους στον Ποτό μέχρι τα Λιμενάρια).
β) Στην Ε.Ο. Θάσου – Λιμεναρίων.
γ) Στην Περιφερειακή Οδό Θάσου (Λιμένα) και
δ) Στην Επ. Ο. Θάσου – Λιμεναρίων (στο τμήμα από περιφερειακή οδό Θάσου μέχρι Σκάλα
Ποταμιάς.

2.- Τη διακοπή κυκλοφορίας παντός οχήματος στην Επ. Ο. Θάσου – Λιμεναρίων, στο ρεύμα προς

Λιμενάρια και συγκεκριμένα στο τμήμα από Σκάλα Ποταμιάς (κεντρική διασταύρωση) έως Ποτό,
κατά την πραγματοποίηση του αγώνα ταχύτητας.
-Οι ρυθμίσεις του συγκεκριμένου εδαφίου θα ισχύσουν τριάντα (30) λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα
ταχύτητας (περίπου 13.00΄) και θα αρθούν μετά τη διέλευση και του τελευταίου ποδηλάτη.
3.- Κατά τη διάρκεια πραγματοποίησης του αγώνα ταχύτητας στην Επ. Ο. Θάσου – Λιμεναρίων (από
Σκάλα Ποταμιάς έως Ποτό), να μην επιτραπεί η είσοδος των ποδηλάτων στο αντίθετο ρεύμα
κυκλοφορίας, στο οποίο θα διεξάγεται κανονικά η κίνηση των οχημάτων, λόγω μη ύπαρξης άλλης
παρακαμπτηρίου οδού.

ΑΡΘΡΟ 2ο

Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται
μέσω παρακαμπτηρίων οδών, σύμφωνα με την υπάρχουσα σήμανση και της υποδείξεις του
προσωπικού του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου.
-Οι ανωτέρω απαγορεύσεις – ρυθμίσεις δύναται να αρθούν νωρίτερα από την καθορισμένη κατά
περίπτωση ώρα, μετά τη διέλευση του τελευταίου αθλητή και την άρση της υπάρχουσας σήμανσης.

ΑΡΘΡΟ 3ο

Οι παραβάτες της παρούσας, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την ανάρτησή της στο διαδίκτυο και την
υλοποίησή της με τις υποδείξεις των τροχονόμων ή την τοποθέτηση της προβλεπόμενης από τον
Κ.Ο.Κ. σήμανσης από τον οικείο Δήμο, σε συνεργασία με τους διοργανωτές της εκδήλωσης και το
Αστυνομικό Τμήμα Θάσου, τιμωρούνται με κράτηση ή πρόστιμο, σύμφωνα με τις διατάξεις του
άρθρου 420 του Π.Κ. και των κατά περίπτωση άρθρων του Ν.2696/1999 «Περί Κ.Ο.Κ.», όπως τροπ.
με Ν.3542/2007.

 




Κ. Κατσιμίγας: Η πεσμένη Γέφυρα εξακολουθεί να είναι ένα άθλιο αξιοθέατο

Αμείωτος ο εμπαιγμός των πολίτων της Καβάλας και της ΑΜΘ από Κυβέρνηση και Περιφέρεια

Στην Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία ο Κώστας Κατσιμίγας αναφορικά για την πεσμένη γέφυρα και την περιμετρική οδό Καβάλας:

Η πεσμένη γέφυρα της Καβάλας μπροστά από το παλιό Νοσοκομείο της πόλης θα εξακολουθήσει να είναι ένα άθλιο αξιοθέατο για τα επόμενα χρόνια που θα μαρτυρά το έντονο ενδιαφέρον της Κυβέρνησης Μητσοτάκη για την ευρύτερη περιοχή, αλλά και την αποτελεσματικότητα της Διοίκησης Μέτιου στην Περιφέρεια ΑΜΘ.

Το τμήμα αυτό της γέφυρας έπεσε στα τέλη του 2018. Τον επόμενο χρόνο επιλέχθηκε από την Διοίκηση της ΠΑΜΘ να ανατεθεί η σχετική μελέτη αποκατάστασης του πεσμένου τμήματος στην «Εγνατία Οδό ΑΕ».  Τους μικροπολιτικούς λόγους επιλογής της συγκεκριμένης «λύσης» τους είχε αναλύσει κάποια στιγμή η δήμαρχος κα Τσανάκα, αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.

Το Δεκέμβριο του 2022 η «Εγνατία Οδός ΑΕ» ζήτησε παράταση για την εκπόνηση της μελέτης αυτής μέχρι και τον Οκτώβριο του 2023, εστιάζοντας σε προβλήματα χρηματοδότησης της μελέτης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) αλλά και την απουσία έγκρισης της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που εκκρεμεί στο αρμόδιο Υπουργείο από το 2020!

Το Περιφερειακό Συμβούλιο εξετάζοντας το αίτημα της εταιρείας στη συνεδρίασή του στα τέλη Μαρτίου του 2023 ενέκρινε την παράταση που αιτούνταν η εταιρεία.

Η παράταξή μας επισήμανε ότι η παράταση που η Εγνατία Οδός ΑΕ ζήτησε «δεν θα είναι η τελευταία» καθώς η Κυβέρνηση εξακολουθεί και εμπαίζει την Περιφέρειά μας, περιορίζοντας κατά τρόπο απαράδεκτο τη χρηματοδότηση των έργων από το ΠΔΕ.

Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2023 το έργο φέρει τον κωδικό 2019ΜΠ03100000 και τον τίτλο «ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΟΔΟΥ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ» έχει δε προϋπολογισμό 831.080,00 €.

Με την υπαριθ 18565/28-2-2023 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης Ιωάννη Τσακίρη, μεταβλήθηκε ο προϋπολογισμός του έργου και μειώθηκε σε 754.096,25 € κι υπό τον ίδιο τίτλο δόθηκε νέος κωδικός: 2022ΝΠ43100014. Από το ΠΔΕ (εθνικό σκέλος) φαίνεται ότι η Κυβέρνηση είναι διατεθειμένη φέτος να διαθέσει το ποσό των …100.000 €.

Τουλάχιστον στα λόγια… Και κυρίως στο πλαίσιο της μαγειρικής που έχει επιδοθεί τον τελευταίο καιρό το Υπουργείο του κου Άδωνη Γεωργιάδη να παραποιεί το σύνολο των στοιχείων που αφορούν το ΠΔΕ για να μην καταδειχθεί, αφενός η κυβερνητική αθλιότητα της στέρησης πολύτιμων πόρων από τα τεχνικά έργα της Περιφέρειας που οδηγεί στην απένταξη των έργων, αφετέρου η ανικανότητα της Διοίκησης της Περιφέρειάς μας σε όλα όσα συμβαίνουν και τα οποία, είτε δεν κατανοεί, είτε προσπαθεί να συγκαλύψει.

Έτσι με την ως άνω απόφαση το ΕΠΑ (Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξής) 2021 – 2025 περιορίστηκε πλέον στα 33.737.027,52 € με 30 μόλις έργα για τα οποία οι απορροφήσεις έως 31.12.2022 ήταν της τάξης μόλις των 2.602.170,51 €. Μας υπόσχεται δε η Κυβέρνηση ότι για το 20023 από το ΠΔΕ, θα διατεθούν για τα 30 αυτά έργα 7.327.674 €. Από αυτά τα 3.000.000 € κατευθύνονται στο έργο ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΜΘ (ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 2012ΕΠ03100000) (2014ΕΠ53100006)

Ανάμεσα στα 30 έργα της παραπάνω απόφασης περιλαμβάνεται και το έργο «Επιχορήγηση της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” για την Ανάθεση, Έγκριση Μελετών και Σύνταξη Τευχών Δημοπράτησης για την κατασκευή του έργου: «Περιμετρική Οδός Καβάλας» με παλαιό κωδικό 2018ΜΠ03100017. Το έργο είχε προϋπολογισμό 2.000.000 € και μέχρι 31/1/2021 είχαν γίνει πληρωμές 33.970,64 €. Σύμφωνα με την υπαριθ 71772/15-7-2022 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης Ι.Τσακίρη, υφίστατο το καλοκαίρι του 2022 ανεκτέλεστο υπόλοιπο 1.966.029,36 €.

Στο παραπάνω έργο – άγνωστο για ποιους λόγους – ο προϋπολογισμός του πλέον (με βάση την απόφαση 18565/28-2-2023 του υφυπουργού Ανάπτυξης) συρρικνώθηκε στο ποσό των 19.314,57 €, ποσό που θα απορροφηθεί (ω του θαύματος!) εντός του 2023. Έτσι και πάλι οι μελέτες που μέσω τρίτων εκπονεί η Εγνατία Οδός ΑΕ θα καθυστερήσουν, τουλάχιστον σε ότι αφορά την …Περιμετρική Οδό Καβάλας.

Ας σημειωθεί ότι την μείωση του Προϋπολογισμού του έργου εισηγήθηκε «δια της υπογραφής του» ο κος Μέτιος. Προφανώς κατόπιν συνεννοήσεως με τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Κ. Σιμιτσή.

 

 




Σύλλογος Ποταμουδίων Καβάλας: Ημερήσια εκδρομή στο Πόρτο Λαγος και στην Ξάνθη

 Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ποταμουδίων Καβάλας διοργανώνει ημερήσια εκδρομή στο πόρτο Λάγος και στην Ξάνθη την Κυριακή 7 Μαΐου 2023

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Αναχώρηση στις 8:30π.μ. από το κλειστό γυμναστήριο των Ποταμουδίων.

 

Επίσκεψη στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου και στο Πόρτο Λάγος για καφεδάκι και βόλτα στο παζάρι.

 

Αναχώρηση στις 13:30 για την πόλη της Ξάνθης.

 

Ελεύθερος χρόνος στο κέντρο της πόλης για φαγητό και απογευματινό καφέ.

 

Αναχώρηση για την Καβάλα στις 6:00μ.μ.

 

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

ΔΩΡΕΑΝ για τα μέλη του συλλόγου που συμμετέχουν στις δραστηριότητες

12€/άτομο για τα μέλη

15€/άτομο για τα μη μέλη

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ την μετακίνηση με πούλμαν.

 

Για δηλώσεις συμμετοχής:

Γιώτα Λατσούρη 6945555378

 

 




Κάλεσμα στο συλλαλητήριο της εργατικής Πρωτομαγιάς

Η πρώτη ημέρα του Μαίου είναι αφιερωμένη στους αγώνες των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο με σκοπό την εξασφάλιση ευνοϊκότερης εργασιακής ζωής. Την Δευτέρα 1 Μαϊου 2023 και ώρα 10.30 π.μ, στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας , θα τελεστεί το συλλαλητήριο της εργατικής Πρωτομαγιάς, με σκοπό να τιμηθούν οι αγώνες των εργατών στο Σικάγο, μιας και φέτος συμπληρώνονται 137 χρόνια από την εξέργεση τους , στις 1 Μαϊου του  1886, για την απόκτηση των εργασιακών διακιωμάτων τους.

Οι αγώνες των εργατών στο Σικάγο αλλά και μεταγενέστερα, πέτυχαν με θυσίες:
την καθιέρωση του 8ωρου, την Κοινωνική Ασφάλιση, την υπεράσπιση της μητρότητας,
την κανονική άδεια, τα συνδικαλιστικά δικαιώματα, τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας,
την πρόσβαση στα κοινωνικά αγαθά τις δωρεάν υπηρεσίες Υγείας, Παιδείας, Πολιτισμού.

«Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…»

Κατά των αντεργατικών νομοσχεδίων που ψήφισε η Κυβέρνηση στη Βουλή και με
τα οποία κατήργησε το 8ωρο, τις συλλογικές συμβάσεις, καθώς και το δικαίωμά μας στην
απεργία. Ιδιωτικοποίησε την επικουρική ασφάλιση και τον ΕΦΚΑ και μείωσε δραστικά τις
δαπάνες για την Υγεία και την Παιδεία.

Το περασμένο χρονικό διάστημα με αφορμή το έγκλημα των Τεμπών χιλιάδες εργαζόμενοι βγήκαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις βάρβαρες πολιτικές που ασκούνται.

Οι μαζικές απεργιακές κινητοποιήσεις στις 8 και στις 16 του Μάρτη αποτελούν
παρακαταθήκη για τους αγώνες που έρχονται και σηματοδοτούν την αφετηρία για
ενωτικούς – αποφασιστικούς αγώνες για την ανατροπή των νεοφιλελεύθερων πολιτικών.

Σήμερα είναι χρέος μας να αγωνιστούμε ακόμη και για τα αυτονόητα και κεκτημένα !
Σήμερα, είναι χρέος μας να φωνάξουμε ΟΧΙ στο πισωγύρισμα!
ΟΧΙ στην εκμετάλλευση του εργαζόμενου !

ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 1η  ΜΑΗ – 10:30 ΤΟ ΠΡΩΙ.




Γενική Συνέλευση του Συλλόγου για το Παιδί και την Οικογένεια “ΠΝΟΗ”

Ο Σύλλογος για το Παιδί και την Οικογένεια “ΠΝΟΗ” , θα πραγματοποιήσει την ετήσια γενική συνέλευσή της, την Τετάρτη 3 Μαϊου 2023, στις 6.00 μ.μ. Η Συνεύλευση θα γίνει στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Καβάλας (Ομονοίας 50- 2ος όροφος- άνωθεν PUBLIC ).

Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα παρακάτω:

1. Εκλογή Προεδρείου Γενικής Συνέλευσης
2. Διοικητικός απολογισμός από 01/01/2022- 31/12/2022.
3. Οικονομικός απολογισμός από 01/01/2022- 31/12/2022.
4. Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.
5. Έγκριση διοικητικού και οικονομικού απολογισμού και απαλλαγή του Δ.Σ.
6. Έγκριση Προϋπολογισμού 2023
7. Διαγραφές μελών.
8. Άλλα θέματα.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απαρτία η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί την ίδια
ημέρα, στον ίδιο χώρο και ώρα 6.30 μ.μ.
Παρακαλούνται τα μέλη προσερχόμενα στη Γενική Συνέλευση να τακτοποιήσουν τις
οικονομικές τους υποχρεώσεις.
Η παρουσία των μελών είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του Συλλόγου.




Μηχανική βλάβη στο AQUA BLUE στο δρομολόγιο προς Καβάλα

Γύρισε πίσω στο Λαύριο.

Παρουσιάστηκε δυσλειτουργία στα χειριστήρια της γέφυρας-Στο πλοίο επέβαιναν 87 επιβάτες και 50 άτομα πλήρωμα.

Μηχανική βλάβη λόγω δυσλειτουργίας στα χειριστήρια της γέφυρας παρουσιάστηκε στο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ AQUA BLUE Ν.Π. 12393 ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή 10 ναυτικά μίλια από το λιμάνι του Λαυρίου, κατά την εκτέλεση του δρομολογίου από το Λαύριο για Αϊ Στράτη, Λήμνο και Καβάλα.

Το πλοίο, στο οποίο επέβαιναν 87 επιβάτες και 50 άτομα πλήρωμα, επέστρεψε στο λιμάνι του Λαυρίου, ενώ εκείνη την ώρα έπνεαν στο σημείο βόρειοι άνεμοι έντασης 5 μποφόρ.

 

Πηγή: kavalapost.gr




Εκδήλωση για καλό σκοπό από το Make-A-Wish Καβάλας

Στον προαύλιο χώρο του Δημαρχείου Καβάλας, θα γίνει η εκδήλωση του Make-A-Wish (Κάνε μια ευχή) Καβάλας,το Σάββατο 29 Απριλίου 2023, με την αμέριστη συνεργασία του Δήμου Καβάλας που έχει ως σκοπό να εορταστεί η Παγκόσμια Ημέρα Ευχής. Μάλιστα, η Εκπρόσωπος του Make-A-Wish , κα Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου, προσκαλεί τον κόσμο να παρευρεθεί στην φιλανθρωπική εορτή.

Το Make-A-Wish (Κάνε μια ευχή), γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ευχής,  με την Ελλάδα να είναι ανάμεσα στις 50
χώρες σε όλον τον κόσμο με διάφορες δράσεις, φωταγωγώντας σημαντικά μνημεία σε μπλε
αποχρώσεις και διαδίδοντας το όραμα του Οργανισμού.
Στην Ελλάδα, στη μπλε φωταγώγηση συμμετέχουν και αρκετοί Δήμοι, ξεπερνώντας φέτος
τους 65 και δεν θα έλειπε το Δημαρχείο Καβάλας το οποίο θα φωταγωγηθεί στα χρώματα
του Make-A-Wish.
Η 29η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Ευχής. Πρόκειται για την 43η
επέτειο από την εκπλήρωση της πρώτης ευχής παιδιού με σοβαρή ασθένεια, του μικρού
Chris, στο Φοίνιξ της Αριζόνα, το 1980.
«Σας περιμένουμε όλους το Σάββατο στις 20:00, ντυμένους με τα μπλε σας. Σκοπός της
ημέρας αυτής είναι η εκπλήρωση περισσότερων ευχών και η ανάγκη να μοιραστεί ελπίδα,
φως και δύναμη σε όλα εκείνα τα παιδιά που πάσχουν από ασθένειες που απειλούν τη ζωή
τους», αναφέρει η εκπρόσωπος του Make-A-Wish (Κάνε Μια Ευχή) Καβάλας, Μαίρη
Χατζηκωνσταντίνου.
Όποιος θέλει να συμβάλλει μπορεί να φωτογραφηθεί και να αναρτήσει τις φωτογραφίες
στα social media, κάνοντας tag ή mention τον οργανισμό (@Make-A-Wish Greece).




Γ.Πασχαλίδης: Βγήκε το ΦΕΚ για de minimis στους αμπελοκαλλιεργητές

Σήμερα, 26 Απριλίου 2023, δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ, που αφορά το de minimis για τις επιτραπέζιες ποικιλίες Καβάλας, του έτους 2021,  μετά από ανακοίνωση του Βουλευτή Π.Ε Καβάλας και Θάσου, Γιάννη Πασχαλίδη.

Πρόκειται για το υπ’ αριθμ.2762/26.4.2023 ΦΕΚ Β’ αναφορικά με τη «Χορήγηση
ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών
προϊόντων και ειδικότερα στον τομέα των σταφυλιών ΠΕ Καβάλας, Σερρών, Κιλκίς
και Χαλκιδικής έτους 2021 κ.α., στα πλαίσια εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ)
αρ.1408/2013 της Επιτροπής (ΕΕ L 352, 24.12.2013).

Σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.1 περ.β δικαιούχοι είναι: «… οι γεωργοί που διαθέτουν
αγροτεμάχια με καλλιέργεια επιτραπέζιων σταφυλιών στις ΠΕ Καβάλας, Σερρών,
Κιλκίς και Χαλκιδικής, οι οποίοι έχουν υποβάλλει ενιαία αίτηση ενίσχυσης για το έτος
2021, διαθέτουν αμπέλια σε ωρίμανση (άνω των 3 ετών) ανά ποικιλία και διατηρούν
τουλάχιστον ένα (1) στρέμμα καλλιέργειας αμπελιού σε ωρίμανση ανά ποικιλία
επιτραπέζιου σταφυλιού».
Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο παρ.2. «Το ύψος του κατ’ αποκοπή ποσού
ενίσχυσης ήσσονος σημασίας (de minimis) καθορίζεται: ….β) για τους δικαιούχους της
περ. β της παρ. 1, σε 150 ευρώ/στρέμμα. Όσοι από τους δικαιούχους της περ. β της
παρ. 1 είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων
(Μ.Α.Ε.Ε.) του Υπ.Α.Α.Τ με την ιδιότητα του “επαγγελματία αγρότη” για το έτος 2021
από 01.01.2021 έως και την 23.02.2022, λαμβάνουν το 100% του ύψους της ενίσχυσης.

Οι υπόλοιποι δικαιούχοι της περ. β της παρ. 1, λαμβάνουν το 50% του ύψους της
ενίσχυσης..»
Ο Βουλευτής επισημαίνει ότι γίνονται προσπάθειες για όσο το δυνατόν πιο άμεση
καταβολή της ενίσχυσης που θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Μαΐου.
Επιπλέον, σε μια πολύ σημαντική εξέλιξη, ο Βουλευτής ενημερώθηκε ότι μέχρι τα
τέλη της επόμενης εβδομάδας θα γίνει και η καταβολή του 20% των αποζημιώσεων
στους δικαιούχους.
Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε: «Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.Γεώργιο Γεωργαντά, τον Αναπληρωτή Υπουργό
Οικονομικών κ.Θεόδωρο Σκυλακάκη και όλους τους αρμοδίους για την πολύμηνη
συνεργασία μας, δια της οποίας επετεύχθη η στήριξη των παραγωγών μας σε
περιόδους ειδικών δυσχερειών. Ήμουν από την πρώτη στιγμή της θητείας μου στο
πλευρό των αγροτών μας και έδινα καθημερινά τον εαυτό μου για να τους βοηθήσω.
Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να συνεχίσω τον αγώνα μου για τη στήριξή τους.»




Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Καβάλας: Εκδήλωση τιμής για τους εργαζομένους

Την Κυριακή 7 Μαϊου 2023 και ώρα 11.00 π.μ θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση τιμής και μνήμης στους εργαζομένους της Καβάλας που εδώ και 100 χρόνια δημιουργούν και προσφέρουν στην πόλη, στο Εργατικό Κέντρο Καβάλας (Δαγκλή 19).

Ο Πρόεδρος  του ΙΝ.Ε ΓΣΕΕ κ. Γιάννης Παναγόπουλος και η Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Καβάλας, κα Σταματία Τσούτσα, προσκαλούν με μεγάλη χαρά το ευρύ κοινό να παραστεί στην εκδήλωση.

Στην εκδήλωση θα τιμηθούν:

  • Η Ιερά Μητρόπλη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου,
  • Ο Δήμος Καβάλας
  • Η Ιατρική Εταιρεία Καβάλας.

           Οι φορείς της πόλης τα χρόνια εκείνα στήριξαν τους εργαζομένους στην καπνεργασία, συνέδραμαν στην δημιουργία ανθρώπινων συνθηκών ζωής, οργάνωσαν συσσίτια διατροφής, στήριξαν τους αγώνες τους για καλύτερες συνθήκες ζωής ενώ οι γιατροί της πόλης με αυταπάρνηση προσέφεραν τις υπηρεσίες τους όταν η φυματίωση “θέριζε” τους καπνεργάτες.

  • Ο Πρόεδρος του ΓΣΕΕ κ. Γιάννης Παναγόπουλος για την πολύχρονη συνδικαλιστική δράση
  • Οι διετελέσαντες Προέδροι του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ν.Καβάλας και οι Γενικοί Γραμματείς για την συμμετοχή τους στο Συνδυκαλιστικό Κίνημα του Νομού.

Θα παρουσιαστεί το λεύκωμα του ΙΝ.Ε. της ΓΣΕΕ για την ιστορική διαδρομή του Εργατικού Κέντρου Καβάλας και θα μοιραστεί σε όλους τους παρευρισκόμενους.




“Άδοντες και Ψάλλοντες εν την καρδία”: Συνέντευξη Τύπου των φορέων.

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θόδωρος Μουριάδης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας,κ. Αλέξης Πολίτης και οι εκπρόσωποι των υπολοίπων διοργανωτών του φεστιβάλ “Άδοντες και Ψάλλοντες εν τη καρδία”, θα παραχωρήουν συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη 26 Απριλίου 2023, στις 1.30 μ.μ, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, προκειμένου να αναφερθούν στο πρόγραμμα του εν λόγω κορυφαίου πολιτιστικού θεσμού της περιοχής μας.




Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου: Στην Παραλία Οφρυνίου με… άρωμα γυναίκας

Ο Πολιτισμός, η αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας και θέματα καθημερινότητας βρέθηκαν στο επίκεντρο των επαφών της Μαίρης Χατζηκωνσταντίνου στην Παραλία Οφρυνίου, ενώ συνομίλησε με γυναίκες με εμπειρία στην τοπική Αυτοδιοίκηση.

Η υποψήφια Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία της Π.Ε. Καβάλας είχε συναντήσεις μεταξύ άλλων, με στελέχη της τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες συζητώντας προτάσεις ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν η οποία αναμένεται και φέτος δυναμική.

Η Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Παγγαίου, Μυρσίνη Χρυσαφούδη έκανε λόγο για την ετοιμότητα που έχει ο Δήμος Παγγαίου ώστε να υποδεχθεί τους επισκέπτες.
Η κ. Χατζηκωνσταντίνου στάθηκε στην ανάγκη για ενίσχυση του Πολυδύναμου Ιατρείου της περιοχής ώστε να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις του πληθυσμού που αυξάνεται κατά χιλιάδες τους καλοκαιρινούς μήνες.

Επίσης έγινε αναφορά στα έργα υποδομής της περιοχής και την ασφάλεια τουριστών και μόνιμων κατοίκων, με την υποψήφια Βουλευτή να τονίζει για μία ακόμα φορά πως η συνεργασία κρατικού μηχανισμού και τοπικής Αυτοδιοίκησης πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.

Ακόμα, η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου συνεχάρη την κ. Χρυσαφούδη για τις συνεχείς εκδηλώσεις των πολιτιστικών συλλόγων που με πρωτοβουλίες της λαμβάνουν χώρα όλη τη διάρκεια του έτους στον ευρύτερο Δήμο Παγγαίου.

Στο πλαίσιο της περιοδείας της στην Τούζλα, η κ. Χατζηκωνσταντίνου συνάντησε τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Ν.Δ. στο Παγγαίο, Γιάννη Παναγιωτίδη συζητώντας μαζί του θέματα που απασχολούν τη νεότερη γενιά και κυρίως αυτούς που θέλουν να μείνουν, να δουλέψουν ή να επενδύσουν στον τόπο τους και δεν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.

Πολύτιμες συμβουλές εισέπραξε η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου στη συνάντηση της από την κ. Φανή Αναστασιάδου, μητέρα του Δημάρχου Παγγαίου, Φίλιππου Αναστασιάδη και την κ. Βούλα Καραγκούνη.




Καβάλα: Επιστρέφει η καιρική αστάθεια με βροχές και καταιγίδες

Επιστρέφουν τα  φαινόμενα καιρικής αστάθειας στην Ανατολική Μακεδονία και στο Νομό της Καβάλας  με χαμηλή πτώση θερμοκρασίας τις επόμενες μέρες

Σύμφωνα με το  Meteokav, σε πρώτη φάση τις επόμενες ώρες περίπου λίγο πριν τα μεσάνυχτα και μετά αναμένεται ένα πέρασμα βροχής-μπόρας από τα δυτικά του Νομού που θα κινηθεί ανατολικά επηρεάζοντας το μεγαλύτερο κομμάτι του Νομού.

Τοπικά υπάρχει πιθανότητα για έντονες εξάρσεις και μεμονωμένες καταιγίδες. Η μεγαλύτερη πιθανότητα για κάτι τέτοιο εντοπίζεται στο νοτιοδυτικό κομμάτι του Νομού. Έπειτα ο καιρός θα παρουσιάσει γρήγορη βελτίωση.

Την Τρίτη 25 Απριλίου 2023 λίγες τοπικές νεφώσεις που μετά τοπικά θα είναι αυξημένες. Τις μεταμεσημβρινές-απογευματινές ώρες υπάρχει πιθανότητα για τοπικές βροχές-μπόρες και μεμονωμένες καταιγίδες στα ορεινά και γύρω από αυτά και στα βορειότερα τμήματα του Νομού, μικρή η πιθανότητα για φαινόμενα στα υπόλοιπα τμήματα. Τις βραδινές ώρες αναμένεται πέρασμα τοπικών βροχών από τα δυτικά προς ανατολικά με πιθανότητα για μεμονωμένες καταιγίδες.

Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2023 αναμένονται τοπικές νεφώσεις από τις πρωινές ώρες που από το μεσημέρι θα αυξηθούν. Κατά τις μεσημβρινές-απογευματινές ώρες αναμένονται κατά περιόδους τοπικές βροχές-μπόρες και καταιγίδες. Τοπικά τα φαινόμενα θα παρατηρούνται έντονες εξάρσεις, φαινόμενα με διάρκεια και μεγάλα ύψη βροχής (μεγαλύτερη πιθανότητα για τα παραπάνω εντοπίζεται σε ορεινά και σε πεδινά γύρω από αυτά). Η θερμοκρασία θα παρουσιάσει πτώση.

Η πιθανότητα για χαλαζόπτωση μικρού-μεσαίου μεγέθους είναι μικρή και εντοπίζεται κυρίως την Tρίτη το απόγευμα και την Τετάρτη σε ορεινές περιοχές και σε πεδινές περιοχές κοντά σε ορεινά.

Την Πέμπτη 27 Απριλίου 2023 αναμένεται περιορισμός της αστάθειας στα ηπειρωτικά και βορειότερα τμήματα, πολύ πιο τοπικά και πρόσκαιρα φαινόμενα. Η θερμοκρασία θα παρουσιάσει πτώση ως προς τις ελάχιστες, μικρή άνοδος μέσα στη μέρα.

Την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023 φαίνεται περαιτέρω περιορισμός της αστάθειας, ενώ η θερμοκρασία θα παρουσιάσει άνοδο ως προς τις μέγιστες.

kavalapost.gr

 

 




Καβάλα: 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist

Στο 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist θα συμμετέχουν 9 Καβαλιώτες

Συγκεκριμένα, στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Microsoft Office Specialist η Καβάλα έχει κατακτήσει 4 χρυσά, 3 αργυρά και 5 χάλκινα μετάλλια τα τελευταία 4 χρόνια.

Σχετική ανακοίνωση της Expertin αναφέρει τα εξής:

Αυτοί είναι οι 9 Καβαλιώτες που θα παρευρεθούν στον Πανελλήνιο τελικό Microsoft Office Specialist, ανάμεσα στους καλύτερους χρήστες Microsoft Office στην Ελλάδα.

Γεωργία Μαρουσιάδου (Φοιτήτρια Πληροφορικής) & Ζωγραφιά Καντιφούδη (Φοιτήτρια Χημείας) ισοβάθμησαν στην 4η θέση το 2022 στον Πανελλήνιο τελικό του Word. Προκρίθηκαν και φέτος στην ίδια εφαρμογή και είναι αποφασισμένες για κάτι πολύ καλύτερο.

Η Αλκμήνη Γαϊταντζή (Φοιτήτρια Πληροφορικής), Χάλκινη πρωταθλήτρια Ελλάδας στο Excel το 2022, προκρίθηκε και φέτος στον τελικό με βαθμολογία 1000 και χρόνο μικρότερο από 20 λεπτά. Στόχος της το χρυσό μετάλλιο.

Ο Νικόλαος Μπόσκος, από το Λύκειο Νέας Περάμου, ήταν το 2022 ανάμεσα στους 4 καλύτερους χρήστες στο Excel σε όλη την Ελλάδα. Έχει εμπειρία δύο τελικών και φέτος θέλει να επιστρέψει με ένα μετάλλιο.

Ο Αναστάσιος Τσάλμας (Φοιτητής Πληροφορικής) κάνει το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist στην κατηγορία του Excel. Ένας από τους καλύτερους μαθητές που έχουν περάσει ποτέ από την ExpertIN. Οι γνώσεις και η ταχύτητά του μπορούν να τον φέρουν στην υψηλότερη θέση.“

4 συμμετοχές για την Καβάλα στον τελικό του PowerPoint

O Χρήστος Κιοφτετζής (Φοιτητής Πληροφορικής), το νούμερο ένα στην Ευρώπη στο Excel το 2019, επιστρέφει σε άλλη εφαρμογή, αυτή την φορά στο PowerPoint. H μεγάλη εμπειρία του Χρήστου από Πανελλήνιους τελικούς, καθώς επίσης και η εμπειρία του από τον Παγκόσμιο τελικό της Νέας Υόρκης τον καθιστούν ένα από τα μεγάλα φαβορί της φετινής διοργάνωσης.

Η Κατερίνα Ζαχοπούλου μαθήτρια του 6ου Γυμνασίου, φιναλίστ στο Πανελλήνιο τελικό του PowerPoint το 2022, προκρίθηκε και φέτος, στον ανταγωνιστικότερο τελικό PowerPoint που έχει γίνει έως τώρα. Η Κατερίνα γνωρίζει ότι θα είναι από τους λίγους φιναλίστ με εμπειρία τελικού και θέλει αυτό να αποτελέσει το συγκριτικό της πλεονέκτημα.

Δήμητρα Χρόνη από το Λύκειο Κρηνίδων και Μαρία Γαβριηλίδου από το 6 ο Γυμνάσιο Καβάλας, δύο νέα ονόματα που συμπληρώνουν την σύνθεση της Καβαλιώτικης αποστολής. 

Η Δήμητρα και η Μαρία δεν αποτελούν έκπληξη για τον καθηγητή τους. Τόσο η άριστη βαθμολογία τους στην προκριματική φάση, στην πρώτη επαφή τους με το εξεταστικό σύστημα την Microsoft Office Specialist, όσο και ο υπερβολικά χαμηλός τους χρόνος, υποδηλώνουν ότι η παρουσία τους στον τελικό δεν θα περάσει απαρατήρητη.

Ο Προπονητής της Εθνικής Ελλάδας Microsoft Office Specialist Ασλανίδης Παναγιώτης, προετοίμασε  και τους 9 φιναλίστ της Καβάλας, μέσα από τα αγωνιστικά τμήματα της ExpertIN.

Στους Πανελλήνιους διαγωνισμούς Microsoft Office Specialist, η Καβάλα έχει επιστρέψει τα τα τελευταία 4 χρόνια, με 4 χρυσά, 3 αργυρά και 5 χάλκινα μετάλλια.

Η σχολή πληροφορικής ExpertIN έχει τουλάχιστον 9 λόγους για να ελπίζει στο 5ο συνεχόμενο πρωτάθλημα, που θα της δώσει το εισιτήριο για τον Παγκόσμιο τελικό, που φέτος θα διεξαχθεί στην Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, στην καρδιά της Disney World.

Μαθητές της ExpertIN, εκπροσωπούν την χώρα μας τα τελευταία 4 χρόνια στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Οι επιδόσεις των Ελλήνων Πρωταθλητών είναι ανελλιπώς μέσα στις 10 κορυφαίες θέσεις του πλανήτη.”

 

 

 




Άρχισε η εποχή των καφέ κάδων ανακύκλωσης στον Δήμο Καβάλας

Ξεκίνησε η χωριστή συλλογή βιοαποβλήτων σε 100 και πλέον νοικοκυριά στη συνοικία της Νεάπολης που παρέλαβαν δωρεάν έναν μικρό καφέ κάδο κουζίνας μαζί με βιοδιασπώμενες σακούλες για τη συλλογή του υλικού.

Ο Δήμος Καβάλας πάντα πρωτοπόρος και καινοτόμος σε θέματα περιβαλλοντικής πολιτικής εντάσσει στην καθημερινότητα των δημοτών ένα ακόμη ρεύμα ανακύκλωσης, τη χωριστή συλλογή υπολειμμάτων τροφών (βιοαπόβλητα).

Με στόχο την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας (άρθρο 50 του Ν.4819/2021), που αναφέρει την υποχρέωση όλων να συμμετέχουν στη χωριστή συλλογή βιοαποβλήτων, ο Δήμος προχωράει σε σταδιακή εφαρμογή του προγράμματος καφέ κάδου στις επιχειρήσεις και στις κατοικίες μέχρι το τέλος του 2023.

Στις 24 Απριλίου ξεκίνησε η σταδιακή τοποθέτηση καφέ κάδων στην πιλοτική περιοχή ΔΕΠΟΣ του Δήμου. Με τη βοήθεια εξειδικευμένων συνεργατών της Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής, καθώς και εθελοντών του συλλόγου κατοίκων Νεάπολης, 100 και πλέον νοικοκυριά παρέλαβαν δωρεάν έναν μικρό καφέ κάδο κουζίνας μαζί με βιοδιασπώμενες σακούλες για τη συλλογή του υλικού, καθώς και το αντίστοιχο ενημερωτικό υλικό.

Οι διανομές των καφέ κάδων θα συνεχιστούν έως και την Παρασκευή 28 Απριλίου, όπου και θα εξυπηρετηθεί το σύνολο της πιλοτικής περιοχής.
Επιπλέον, το πρόγραμμα του καφέ κάδου θα επεκταθεί  και σε επιλεγμένους μεγάλους παραγωγούς, που δραστηριοποιούνται στην πόλη της Καβάλας.

Στόχος του Δήμου, είναι η καθολική εφαρμογή του προγράμματος μέσω της σταδιακής ανάπτυξης του δικτύου καφέ κάδου σε όλα τα νοικοκυριά και τις υπόχρεες επιχειρήσεις.

Οδηγίες για τον καφέ κάδο

– Ο καφέ κάδος αφορά στη χωριστή συλλογή υπολειμμάτων τροφών (βιοαποβλήτων).
– Στον καφέ κάδο ρίχνουμε ΜΟΝΟ υπολείμματα μαγειρεμένων τροφών, φρούτα και λαχανικά, υπολείμματα καφέ και τσάι, ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι και όσπρια, τσόφλια αυγών, γαλακτοκομικά, και λίγα φύλλα.
– Στον καφέ κάδο ΔΕΝ ρίχνουμε: νωπά κρέατα και νωπά ψάρια, μαγειρικά λάδια, λίπη, συσκευασίες μεταλλικές, πλαστικές ή χάρτινες, κάψουλες καφέ, ξύλινα αντικείμενα, πριονίδι, στάχτη, αποτσίγαρα, ακαθαρσίες κατοικίδιων.

Πρακτικές Συμβουλές

– Αφήνουμε τα υγρά υπολείμματα να στραγγίξουν πριν τα απορρίψουμε στον κάδο ή τα τυλίγουμε με εφημερίδα/χαρτί.
– Απορρίπτουμε τα υπολείμματα τροφών είτε σε σακούλες (βιοαποδομήσιμες/ κομποστοποιήσιμες ή χάρτινες μαναβικής) είτε χύμα.
– Αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικής σακούλας.

Εδαφοβελτιωτικό – κόμποστ

Τα υπολείμματα τροφών που συλλέγονται μέσω του καφέ κάδου, θα οδηγούνται σε μονάδα κομποστοποίησης, και από την επεξεργασία τους θα παράγεται ειδικό εδαφοβελτιωτικό (κόμποστ) έτοιμο για χρήση!

Το κόμποστ είναι ένα υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εργασίες κηποτεχνίας και σε καλλιέργειες ως λίπασμα ή εδαφοβελτιωτικό, βελτιώνοντας τα φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του εδάφους και συνεισφέροντας στη θρέψη των φυτών!

Μαθαίνουμε περισσότερα και συμμετέχουμε!

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα χωριστής συλλογής υπολειμμάτων τροφών (βιοαποβλήτων) που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στην πόλη μας μπορείτε να βρείτε στη ιστοσελίδα του Δήμου www.kavala.gov.gr.

 

Πηγή: kavalapost.gr




Έκθεση φωτογραφίας του Φωτογραφικού Ομίλου Καβάλας και της ομάδας «Φωτοδός» της Κύπρου

Μια έκθεση φωτογραφίας και ένα φωτογραφικό λεύκωμα με τη συμμετοχή μελών του Φωτογραφικού Ομίλου Καβάλας και της ομάδας «Φωτοδός» της Κύπρου είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο ομάδων.

Τα εγκαίνια της ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο «Φωτοδός Λευκωσία – Φωτογραφικός Όμιλος Καβάλας», θα πραγματοποιηθούν τον Σάββατο 29 Απριλίου 2023 και ώρα 20:00, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας.

Από τον Φωτογραφικό Όμιλο Καβάλας στην έκθεση συμμετέχουν οι: Δημήτρης Κισσουδάκης, Κωνσταντίνα Τσιρογιάννη, Λιουντμίλα Σαϊτανίδη, Μυρτώ Κωνσταντινίδου, Ηλίας Κουμουλίδης, Αναστάσιος Μαρκουλίδης, Παντελής Ευθυμιάδης, Θάνος Τσουκαλάς, Σώτη Τυρολόγου, Λία Τσορλίνη, Μαρία Παλαβούροβα, Χρήστος Ζαπώνης, Μαρία Καροφυλλίδου, Μαρία Ψωμαδάκη, Δώρα Γεωργακούδη, Χριστίνα Μπέζα, Δημοσθένης Βαρδαβούλιας, Δημήτριος Αθανασιάδης, Δημήτρης Ντήμος, Nikolia Schickl και από την ομάδα της Φωτοδού οι: Γιαννάκης Βάκης, Βαρνάβας Βαρνάβα, Ιωάννης Γέρου, Μιχάλης Γεωργιάδης, Δώρος Δημητρίου, Μιχάλης Θεοχαρίδης, Αλέξανδρος Κόρμπιτζ, Μάριος Νικολάου, Anastasia Potekhina, Βασίλης Χρυσάνθου.

Χορηγός της έκθεσης και του λευκώματος που την συνοδεύει, είναι οι Πολιτιστικές Υπηρεσίες του Υφυπουργείου Πολιτισμού Κύπρου.

Η έκθεση παρουσιάστηκε στην Κύπρο από τις 24 – 31 Μαρτίου 2023 και στην Καβάλα θα φιλοξενηθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο, από το Σάββατο 29/4 έως την Κυριακή 14/05 ενώ θα είναι επισκέψιμη με ελεύθερη είσοδο κατά τις ώρες λειτουργίας του Μουσείου.

Συνδιοργάνωση: Φωτογραφικός Όμιλος Καβάλας και Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας.




Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας : 10 μετάλλια στο δεύτερο Προκριματικό Πρωτάθλημα της ΕΤΑΒΕ

Ο Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας κατέκτησε 10 μετάλλια στο δεύτερο Προκριματικό Πρωτάθλημα της ΕΤΑΒΕ με σκοπό τη συγκρότηση κλιμακίων για το 2024.

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου του Συλλόγου:

“Ολοκληρώθηκε  το δεύτερο προκριματικό πρωτάθλημα της ΕΤΑΒΕ για το 2023 στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης με σκοπό τη συγκρότηση κλιμακίων για το 2024. Σε ένα από τα μεγαλύτερα  πρωταθλήματα της χρονιάς με τις συμμετοχές να φτάνουν τις 1000 μέσα από 100 συλλόγους από όλη τη Βόρεια Ελλάδα, ο ΑΣ Ταεκβοντό Καβάλας έδωσε για μια ακόμη φορά δυναμικό παρόν καταφέρνοντας να αποσπάσει 10 μετάλλια!

Ο προπονητής του συλλόγου Χάρης Παλτόγλου μετά τη λήξη των αγώνων δήλωσε χαρακτηριστικά “είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση  των αθλητών μας. Το συγκεκριμένο πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με πολλούς αθλητές και αθλήτριες να παρουσιάζουν εξαιρετικές επιδόσεις. Συγχαρητήρια σε όλους που συμμετείχαν και επάξια στάθηκαν απέναντι στους αντιπάλους τους πραγματοποιώντας  πολύ καλές επιδόσεις.

Ο επόμενος στόχος μας είναι η συμμετοχή των μικρών μας αθλητών σε φιλικούς αγώνες και  η διοργάνωση  του 15ου Kids Open στην πόλη της  Καβάλας Κυριακή 14 ης Μάϊου”.

Συγκεκριμένα, τα μετάλλια κατέκτησαν:

Χρυσό μετάλλιο:

Ιακωβίδης Θεόδωρος

Λαζάρου Σοφία

Τριανταφύλλου Αναστασία

 

Αργυρό μετάλλιο:

Ευμορφοπούλου Αθανασία

Παλτόγλου Βασιλική Βαρβάρα

Τριανταφυλλίδου Δήμητρα

Χρυσαφίδης Σταμάτιος

 

Χάλκινο μετάλλιο:

Κιλιακώβου Ευθύμης

Παπαδόπουλος Νικόλαος

Τριανταφυλλίδου Ιωάννα

 

Συμμετείχαν  οι αθλητές: Βαρδαβούλιας Άγγελος Μιχαήλ, Κωνσταντινίδης Σάββας, Πατένταλη Κυριακή, Τζίκος Αθανάσιος δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό.”

 




«Το πιο λαμπρό αστέρι» βρίσκεται πλέον στον «γαλαξία» των κέρινων ομοιωμάτων του Θόδωρου Κοκκινίδη

Η Αλίκη της ψαραγοράς και η σταρ Αλίκη του θεάτρου: Οι δύο εκδοχές της ηθοποιού στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων στα Κηπιά Καβάλας-Έπεται το ομοίωμα του Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων στα Κηπιά Καβάλας φιλοξενεί ακόμη μια σταρ και μάλιστα σε δύο εκδοχές της: Την Αλίκη Βουγιουκλάκη της ψαραγοράς και η σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη του θεάτρου.

Ο Θόδωρος Κοκκινίδης, μετά το σοβαρό τροχαίο ατύχημα που είχε, ολοκλήρωσε και τις τελευταίες λεπτομέρειες του έργου και πλέον ετοιμάζει και το επόμενο, αυτό του Δημήτρη Παπαμιχαήλ, για να «συμπρωταγωνιστήσει» δίπλα σε αυτό της Αλίκης.

Ο Θόδωρος Κοκκινίδης μάς συστήνει το νέο του έργο

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη χάραξε μία μοναδική πορεία στον χώρο του σινεμά και του θεάτρου στην Ελλάδα. Έλαμψε και αγαπήθηκε από το κοινό όσο καμία άλλη ηθοποιός. Έφτασε στην κορυφή. Έγινε «το πιο λαμπρό αστέρι». Προσωπικότητες όπως η Αλίκη δε σταματούν να εμπνέουν. Από εκείνη την εποχή των έγχρωμων ταινιών της εμπνεύστηκα και φιλοτέχνησα το κέρινο της ομοίωμα.

Στο μυαλό μου επικρατούσαν δυο εικόνες της Αλίκης: Αυτή του λαϊκού κοριτσιού που υποδυόταν στις ταινίες της και τα κατάφερνε να φτάσει στην κορυφή και αυτή της Αλίκης σταρ. Από τον πάγκο της ψαραγοράς στο πιο λαμπρό αστέρι και από την ταξιθεσία του θεάτρου, η πρώτη πρωταγωνίστρια. Έτσι παρουσιάζω το έργο μου. Με δύο διαφορετικά ρούχα που συνθέτουν αυτές τι εικόνες. Την Αλίκη της ψαραγοράς και τη σταρ Αλίκη του θεάτρου τραγουδώντας το «γείρε στην την πέτρα».

Τον Μάρτιο του 2022 ξεκίνησα να δημιουργώ το γλυπτό ολοκληρώνοντας το στο τέλος του Σεπτέμβρη του 2022, αφήνοντας μικρές λεπτομέρειες σε εκκρεμότητα.

Τον Οκτώβρη άρχισα ήδη να φιλοτεχνώ το επόμενο έργο, το ομοίωμα του Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Σπουδαίος ηθοποιός και αγαπημένος του κόσμου. Άρρηκτα συνδεδεμένος με την Αλίκη. Όμως το άτυχες συμβάν με το αυτοκινητιστικό ατύχημα που μου συνέβη στο τέλος του Οκτώβρη του 2022 και κάποιοι γνωρίζετε, με κράτησε και με κρατά ακόμη εκτός δημιουργίας.

Μόλις η υγεία μου το επιτρέψει, με ανυπομονησία θα προχωρήσω και θα ολοκληρώσω το ομοίωμα του Δημήτρη Παπαμιχαήλ, ώστε να πάρει τη θέση του δίπλα σε αυτό της Αλίκης.

Για το κέρινο ομοίωμα της Αλίκης θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα απ την καρδιά μου τον οδοντοτεχνίτη Αντώνη Καραγιαννίδη και την συνεργάτιδά του Βίκυ Μαρινοπούλου που με υπομονή και δοτικότητα δημιούργησαν την οδοντοστοιχία του έργου. Επίσης ευχαριστώ θερμά τον Περικλή Τσαχαλίδη που με αγάπη και δεξιοτεχνία έκανε το χτένισμα του ομοιώματος.

 

Πηγή: kavalapost.gr

 




Την λαϊκή αγορά της Καβάλας προτίμησαν οι καταναλωτές για να γεμίσουν το ψυγείο τους

Αυξημένη παρουσιάζεται και αυτό το Σάββατο η κίνηση στην λαϊκή αγορά της Καβάλας, με τους καταναλωτές να επιλέγουν τα προϊόντα της λαϊκής για να γεμίσουν το ψυγείο αλλά και την ντουλάπα τους.

Οι επαγγελματίες της λαϊκής την ίδια ώρα, με βάση αυτές τις εικόνες είναι αισιόδοξοι για την καλοκαιρινή περίοδο, όπου και αυτοί όπως όλοι οι επαγγελματίες περιμένουν τους τουρίστες για την περαιτέρω αύξηση της καταναλωτικής κίνησης.




Στις 5 Μαΐου η Λευκή Νύχτα στην Καβάλα

Η Λευκή Νύχτα η οποία έχει γίνει θεσμός για την Καβάλα, φέτος αναμένεται να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Μαΐου.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, η νύχτα αυτή έκτος απο ανοιχτά καταστήματα εώς και τα μεσάνυχτα, θα έχει και πολλές δράσεις σε όλο το κέντρο της πόλης για μικρούς και μεγάλους.

Ενώ την ίδια ώρα μετά την Λευκή Νύχτα, η αγορά της Καβάλας ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή περιόδο, όπου με βάση τα δεδομένα η τουρίστες που θα βρεθούν φέτος στην περιοχή θα ξεπεράσουν κάθε προσδοκία.

 




Περιοδεία Μητσοτάκη στην Θράκη – Τα σεναρία για την επισκεψή του στην Καβάλα

Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της Θράκης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της προεκλογικής του περιόδου απο την Πέμπτη 27 Απριλίου θα επικέφτει τους Νομούς Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου.
Σύμφωνα μάλιστα με τους τοπικούς παράγοντες της ΝΔ, ο κ. Μητσοτάκης δεν αποκλείεται να βρέθει και στην πόλη της Καβάλας, καθώς η περιοδεία του θα ξεκινήσει απο την Ξάνθη, απο όπου θα πραγματοποιήθει η προεκλογική του ομιλία.




Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Ενίσχυση του Αστυνομικού Σταθμού Ορφανίου.

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε εχθές 20/04/2023, συνάντηση με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Ελευθέριο Οικονόμου, κατά τη διάρκεια της οποίας κατατέθηκε αίτημα για την ενίσχυση με αστυνομική δύναμη του Αστυνομικού Σταθμού Ορφανίου.

Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί παραλλήλως και ο Αστυνομικός Σταθμός Νέας Περάμου, εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου και της αυξημένης τουριστικής κίνησης που παρατηρείται στις αναφερόμενες περιοχές.

Επί του ως άνω αιτήματος ο Υφυπουργός διαβεβαίωσε ότι θα πραγματοποιηθεί η ενίσχυση, με αποσπάσεις αστυνομικών αλλά και με μετακινήσεις δόκιμων αστυφυλάκων.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τον Υφυπουργό, ο οποίος εγκύπτει με πραγματικό ενδιαφέρον στα ζητήματα που του τίθενται, αναζητώντας λύσεις στα προβλήματα.




Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου: Στο Πανελλήνιο Κύπελλο Σκοποβολής στη Φωλιά

Βραβεύσεις των κορυφαίων γυναικών και ανδρών.

Στη Φωλιά Παγγαίου για το Πανελλήνιο Κύπελλο Πρακτικής Σκοποβολής Αστυνομικών βρέθηκε την Τετάρτη 19 Απριλίου 2023 η υποψήφια Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία της Π.Ε. Καβάλας, Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου, η οποία απένειμε τα μετάλλια στις γυναίκες που διακρίθηκαν.

Πιο συγκεκριμένα, η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο σκοπευτήριο του Σκοπευτικού Ομίλου Νομού Καβάλας (ΣΚΟ.Ν.Κ.) στη Φωλιά Παγγαίου. Το Κύπελλο διοργανώθηκε από την Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδος από κοινού με το Δήμο Παγγαίου και με την υποστήριξη της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Ο αγώνας διεξήχθη σε συνεργασία με τους Σκοπευτικούς Ομίλους Καβάλας και Δράμας και τη Σκοπευτική Ομοσπονδία Ελλάδος. Οι συμμετοχές ήταν δεκάδες απ’ όλη τη χώρα με τις επιδόσεις στο στόχο να είναι εξαιρετικές.

Η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και να ανταλλάξει απόψεις που αφορούν την Ελληνική Αστυνομία, με τον Άγγελο Παπαθεμελή Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. ΑΜ-Θ και τον Γιώργο Ζάχαρη Πρόεδρο του Παραρτήματος Βορείου Ελλάδος της Αθλητικής Ένωσης Αστυνομικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σκοπευτικός Όμιλος Νομού Καβάλας άρχισε το 1989 από μια ομάδα «Φίλων των Όπλων» που ήταν φίλοι και με την ίδρυση του ΣΚΟ.Ν.Κ. βρήκαν διέξοδο στην υλοποίηση του ονείρου τους, δηλαδή την ενασχόλησή τους με τα πυροβόλα ραβδωτά όπλα.

Η κ. Χατζηκωνσταντίνου συνάντησε τον πρόεδρο του Σκοπευτικού Ομίλου Νομού Καβάλας Γιώργο Καραγκιόζογλου, τον ταμία του Ομίλου Γιάννη Στυλιανού και τον έφορο και μέλος του Δ.Σ. Μπάμπη Γεωργιάδη. Συζήτησαν για το παρόν και το μέλλον του ΣΚΟ.Ν.Κ., τις δράσεις που λαμβάνουν χώρα και τη δυνατότητα που έχουν οι πολίτες να εντάξουν στα ενδιαφέροντα τους το άθλημα της σκοποβολής.

Η υποψήφια Βουλευτής της Ν.Δ. είχε την τιμή να απονείμει τα μετάλλια στις γυναίκες που κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις, τονίζοντας ότι «μέσα σε ένα χώρο που οι άνδρες αποτελούν πλειοψηφία οι γυναίκες αστυνομικοί υπηρετούν σε όλες τις Υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. τόσο σε επιτελικές όσο και σε μάχιμες θέσεις, λαμβάνοντας την ίδια εκπαίδευση με τους άνδρες συναδέλφους τους και στέκονται ισότιμα και ισάξια δίπλα τους κατά την εκτέλεση των καθημερινών τους υπηρεσιών και καθηκόντων».

 

 




Στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού οι μαθητές της Σταυρούπολης

Στις 04/04/2023 το Γυμνάσιο με Λ.Τ. Σταυρούπολης διεξήγαγε διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού στην Καβάλα με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την υπογραφή της Συνθήκης της Λοζάνης. 

Η συνθήκη αυτή έβαλε τέλος στην μακραίωνη παρουσία των Ελλήνων στην περιοχή της Μικρασίας. 

Ο Σύλλογος Μικρασιατών Καβάλας σε μια προσπάθεια να διατηρήσει, να διαφυλάξει και να μεταφέρει στις επόμενες γενιές τις μνήμες των προγόνων μας έστησε με πολύ μεράκι το φιλόξενο αυτό χώρο, ο οποίος, αν και πολύ μικρός για το μέγεθος των αναμνήσεων που στεγάζει, περικλείει περίπου 1300 αυθεντικά αντικείμενα- κειμήλια, που έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες από τις πατρίδες τους και άλλα που απέκτησαν εδώ κατά τα πρώτα χρόνια της εγκατάστασής τους. 

Ψυχή του μουσείου είναι το ζεύγος Ζαχαροπούλου, η κυρία Έλενα και ο κύριος Μανώλης, οι οποίοι μας φιλοξένησαν με περισσή ζεστασιά.

Οι 50 μαθητές μας, απόγονοι οι περισσότεροι από Μικρασιάτες ή Πόντιους πρόσφυγες, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όσα άκουγαν και συχνά διέκοπταν την  παραστατική αφήγηση των οικοδεσποτών μας, για να συμπληρώσουν τις προσωπικές τους διηγήσεις ή για να διατυπώσουν απορίες. 

Τους μαθητές συνόδευαν η κα Καρατζόγλου Παρθένα, διευθύντρια του σχολείου, και οι εκπαιδευτικοί: Καραμπούκα Αλέκα, Γκεϊβανίδου Ματένια, ΜαρινίδουΧριστοφορία, Σαββατιανού Δήμητρα, Τσαλουχίδης Νίκος και Βαρδάκης Γεώργιος.

 

Για άλλη μια φορά θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς την κυρία Έλενα και τον κύριο Μανώλη για τη ζεστή φιλοξενία και τις συγκινητικές ιστορίες που μοιράστηκαν μαζί μας! Μας συγκίνησαν ο ζήλος, η ζέση και το μεράκι τους για το μεγάλο έργο που έχουν αναλάβει. Κι ας μην ξεχνάμε πως «κι απ΄ τον θάνατο πιο πικρή ΄σαι προσφυγιά».
Στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού οι μαθητές της Σταυρούπολης
Στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού οι μαθητές της Σταυρούπολης
Στο Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού οι μαθητές της Σταυρούπολης
Πηγή: xanthinea.gr

 




Καβάλα: Το ρωμαϊκό Υδραγωγείο- σημείο αναφοράς για την πόλη της Μακεδονίας

Ένα μνημείο που στέκει αγέρωχο στο πέρασμα του χρόνου.

Το Υδραγωγείο της Καβάλας αποτελεί πραγματικό σημείο αναφοράς για την όμορφη πόλη της Μακεδονίας, κόβοντας στην ουσία την πόλη στα δύο. Ένα μνημείο που στέκει αγέρωχο στο πέρασμα του χρόνου, θυμίζοντας στους επισκέπτες της πόλης την πλούσια ιστορία του τόπου.

Σήμα κατατεθέν της πόλης, που συνδέει το χθες με το σήμερα, το ρωμαϊκό υδραγωγείο εντυπωσιάζει τους ταξιδιώτες με το μεγαλείο και την επιβλητικότητά του, προκαλώντας θαυμασμό και δέος μόνο στη θέασή του.

Καβάλα: Το ρωμαϊκό μνημείο που χωρίζει την πόλη στα δύο

Και ενώ οι περισσότεροι έχουν συνδυάσει την Καβάλα με την πολύχρωμη Παλιά της Πόλη, με τις γραφικές εικόνες και το κάστρο στην κορυφή της, αλλά και το διάσημο Ιμαρέτ, ένα ξενοδοχείο- κόσμημα για την πόλη, το Υδραγωγείο στην Καβάλα, χαρακτηρίζεται ως το φυσικό σύνορο της παλιάς με την σύγχρονη πόλη, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και χαρακτηριστικά σημεία της.

Γνωστό και ως «Καμάρες» το εντυπωσιακό, τοξωτό Υδραγωγείο στέκει αγέρωχο στο πέρασμα του χρόνου από τις αρχές του 16ου αιώνα, προκαλώντας δέος και θαυμασμό στον επισκέπτη που θα βρεθεί πολύ κοντά του. Χτίστηκε στο πλαίσιο κατασκευής μεγάλων έργων υποδομής μεταξύ 1520- 1530, προκειμένου να επιτευχθεί η ανασυγκρότηση της Καβάλας μετά την καταστροφή του 1391.

Αρκετά δυσανάλογο με τον οικισμό της Παναγίας που καλείτο να εξυπηρετήσει, το τεράστιο αυτό έργο με μήκος 270 μέτρων και μέγιστο ύψος 25 μέτρα, αποδίδεται στον Ιμπραήμ πασά, βεζίρη του σουλτάνου Σουλεϊμάν του Νομοθέτη.

Πιθανολογείται, μάλιστα, ότι στο ίδιο ακριβώς σημείο λειτουργούσε παλαιότερα και ρωμαϊκό υδραγωγείο. Η χρήση του διήρκεσε μέχρι τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, καθώς υδροδοτούσε την Καβάλα μέσω της περιοχής του Σούγελου (ο δρόμος του νερού).

Παρόλο που σήμερα δεν χρησιμοποιείται πια για τον λόγο που δημιουργήθηκε, το Υδραγωγείο της Καβάλας αποτελεί πραγματικό σύμβολο της πόλης και αναπόσπαστο μέρος της, υπενθυμίζοντας τόσο στους κατοίκους της, όσο και στους επισκέπτες την άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία της.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Καβάλα: Άνδρας καταδικάστηκε για βία σε βάρος της συζύγου του

Ανδρας καταδικάστηκε για ενδοοικογενειακή βία σε βάρος της συζύγου του στην Καβάλα.

Συγκεκριμένα, ο άνδρας καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή σε βάρος της 31χρονης συζύγου του.

Συμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα απειλήθηκε με μαχαίρι απο τον σύζηγο της μέσα στο ίδιο τους το σπίτι στην Καβάλα, το οποίο στη συνέχεια βρέθηκε στον νεροχύτη μετα τον ερχομό του 10χρονου γιου τους.

Εγινε γνωστό οτι τον τελευταίο καιρό οι αντιπαραθέσεις ανάμεσα στο ζευγάρι ήταν πολύ συχνές με την γυναλικα  να ισχυρίζεται οτι θελει να χωρίσει αλλα δεν έχει ακομα την οικονομική δυνατότητα λόγω του οτι μόλις ένα χρόνο έχει που ξεκίνησε να εργάζεται.

Τέλος, ο άνδρας μετά την καταδίκη του άσκησε ύφεση και αφέθηκε ελέυθερος.

 

 




ΤΑΙΠΕΔ | Αγονος ο διαγωνισμός για την υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου στην Καβάλα

Αφορά την παραχώρηση της χρήσης, ανάπτυξης και εκμετάλλευσης του υπόγειου φυσικού χώρου που προκύπτει από το σχεδόν εξαντληθέν κοίτασμα φυσικού αερίου «Νότια Καβάλα», με σκοπό τη μετατροπή του σε υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου.

λοκληρώθηκε, χωρίς την υποβολή προσφορών, η β’ φάση του διεθνούς διαγωνισμού για την παραχώρηση της χρήσης, ανάπτυξης και εκμετάλλευσης του υπόγειου φυσικού χώρου που προκύπτει από το σχεδόν εξαντληθέν κοίτασμα φυσικού αερίου «Νότια Καβάλα», με σκοπό τη μετατροπή του σε υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου (ΥΑΦΑ).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ, το Ταμείο θα αξιολογήσει τις συνθήκες στις διεθνείς αγορές φυσικού αερίου, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα που έχουν δημιουργήσει η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και οι αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του σχεδίου REPowerEU, προκειμένου να εξετάσει το ενδεχόμενο προκήρυξης νέου διαγωνισμού στο άμεσο μέλλον για την αξιοποίηση του υπόγειου χώρου του κοιτάσματος φυσικού αερίου ως ΥΑΦΑ.

Μεταξύ των παραμέτρων που θα εξεταστούν θα είναι η δυνατότητα αποθήκευσης υδρογόνου, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στο σχέδιο REPowerEU για την ταχύτερη απεξάρτηση από τις εισαγωγές ορυκτών καυσίμων και την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας των κρατών- μελών.

 

Πηγή: imerisia.gr




Καβάλα | Διακοπές Υδροδότησης σήμερα Δευτέρα

Η Υπηρεσία Ύδρευσης Καβάλας ανακοίνωσε ότι λόγω εργασιών θα διακοπεί η παροχή νερού σήμερα Δευτέρα 17-04-2023 από τις 23:00 έως την Τρίτη 18-04-2023 στις 14:00.

Οι διακοπές νερού αφορούν τις οδούς Κορίνθου, Χανίων, Λαμίας, Αθηνών, Ίμβρου και Τροίας, καθώς και στις περιοχές Μπάτη – Όφμαν – Τόσκα και Παληό.

Η υδροδότηση θα αποκατασταθεί σταδιακά μετά το πέρας των εργασιών.




Καβάλα | Πλήθος Πιστών βρέθηκε στην Ακολουθία του Επιταφίου στα Νεκροταφεία

Πλήθος πιστών βρέθηκε το απόγευμα της Μ.Παρασκευής στην Ακολουθία του Επιταφίου στα Νεκροταφεία της Καβάλας 

Δείτε τις φωτογραφίες απο τον Θρήνο του Επιταφιου παρακάτω:




Πετρέλαια Καβάλας | Δικαίωση των απολυμένων εργαζομένων η δικαστική απόφαση για νόμιμη επίσχεση

Δικαίωση και μια πρώτη νίκη των εργαζομένων στα «Πετρέλαια Καβάλας» αποτελεί η σημερινή δικαστική απόφαση που κρίνει νόμιμη την επίσχεση εργασίας που διαρκεί από την 1/1/22. Η απόφαση του δικαστηρίου έχει άμεση σχέση με τις μαζικές απολύσεις που έκανε η εργοδοσία καθώς για το λόγο αυτό οι 190 απολυμένοι εργαζόμενοι είχαν προχωρήσει στην επίσχεση εργασίας. 

Σε δήλωσή του στο KavalaNews.gr ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων Μανώλης Κελαϊδάκης τόνισε πως «η απόφαση αυτή είναι μια πρώτη νίκη. Εκκρεμούν οι αποφάσεις για τις δικές μας προσφυγές κατά της εταιρείας αλλά πιστεύουμε ότι θα είναι το ίδιο ικανοποιητικές για τους εργαζόμενους. Η απόφαση αυτή καταδεικνύει ότι απολυθήκαμε αδίκως και πως ο μόνος λόγος που έγινε ήταν για να αποδεχθούμε το σχέδιο της εταιρείας για εξυγίανση μέσω απολύσεων».

 Η εργοδοσία είχε προσφύγει κατά της επίσχεσης εργασίας και η εκδίκαση έγινε στις 28 Φεβρουαρίου.

Έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Καβάλας είχαν συγκεντρωθεί μέλη σωματείων και φορέων της Καβάλας, εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των εργαζομένων στα «Πετρέλαια Καβάλας» ενάντια στις απολύσεις και τις συνδικαλιστικές διώξεις και την εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη.

 

Πηγή : 902.gr