Ελεύθερος αφέθηκε ο 36χρονος που έβαλε φωτιά στο σπίτι στις Καμάρες

Ελεύθερος αφέθηκε πριν λίγο ο 36χρονος Ρόμα, κατηγορούμενος για τη φωτιά στο σπίτι κοντά στις Καμάρες. 

 Ο 36χρονος ζήτησε και έλαβε νέα αναβολή στη δίκη, τούτη τη φορά για τις 11 Νοέμβρη. 

Ο λόγος της αναβολής αφορά την αδυναμία του συνηγόρου υπεράσπισης να παραστείτε σήμερα στο δικαστήριο. 

Το δικαστήριο αποφασίζει επίσης να αφεθεί ελεύθερος.




Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο- Λύκειο Καβάλας παρουσιάζει παιδικό βιβλίο

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο- Λύκειο Καβάλας διοργανώνει παρουσίαση του παιδικού βιβλίου το οποίο εμπνεύστηκαν και επιμελήθηκαν οι μαθητές  με τίτλο : “Οι φίλοι και το απίθανο τραγούδι τους” , την Τρίτη 30 Μαϊου 2023 και ώρα 7.00 μ.μ. στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός”.

 




Οι επενδύσεις που θα αναβαθμίσουν τουριστικά την Καβάλα

Στις επενδύσεις που αναβαθμίζουν τουριστικά την περιοχή από τον Σταυρό μέχρι την Καβάλα, εστιάζει με ένα κείμενο η σελίδα «Όμορφα Ταξίδια»

Οι επενδύσεις αναβαθμίζουν τουριστικά την περιοχή από τον Σταυρό μέχρι την Καβάλα!

Μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον αποκτά σταδιακά η παραθαλάσσια ζώνη από τον Στρυμονικό κόλπο μέχρι την Καβάλα.

Η περιοχή ήταν για δεκαετίες τουριστικά περιφρονημένη.

Εκεί έκαναν τις διακοπές τους οι κάτοικοι των κοντινών περιοχών και ξένοι τουρίστες χαμηλού μπάτζετ.

Ωστόσο εδώ και μερικά χρόνια αυτό άλλαξε και η συγκεκριμένη περιοχή αναβαθμίστηκε.

Όχι μόνο αύξησε τον τουρισμό της αλλά και την τουριστική περίοδο, ενώ βελτίωσε θεαματικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Μοιραία προσέλκυσε και το ενδιαφέρον των επενδυτών.

Δυο μεγάλες επενδύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η πρώτη στην παραλία Οφρυνίου (Τούζλα) όπου ο Όμιλος Κουρτίδη επενδύει στην δημιουργία πεντάστερου ξενοδοχείου, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι μέλος αλυσίδας της  Marriott.

Επίσης θα κατασκευαστεί συγκρότημα  θερινών κατοικιών, καθώς και μεγάλο θεματικό πάρκο αφιερωμένο στο Μέγα Αλέξανδρο.

Στη Νέα Ηρακλείτσα κοντά στην Καβάλα, βρίσκεται σε εξέλιξη επένδυση Ιρανο-καναδού επιχειρηματία, ο οποίος αγόρασε παραθαλάσσια έκταση από το ΤΑΙΠΕΔ.

Εκεί δημιουργείται πεντάστερο ξενοδοχείο καθώς και 220 βίλες με όλες οι απαραίτητες εγκαταστάσεις .

Στόχος και των δυο επενδύσεων είναι να προσελκύσουν  κοινό από το εξωτερικό.

Κατά καιρούς ενδιαφέρον  έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον  και για άλλες τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή.

Από Ελληνοαμερικανό επιχειρηματία για πεντάστερο ξενοδοχείο δίπλα από την Ασπροβάλτα, καθώς  και σε άλλη παραθαλάσσια έκταση δίπλα από τα Βρασνά.

Επίσης έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον  για τη δημιουργία  μαρίνας στον Σταυρό καθώς και για την αξιοποίηση των πολύπαθων λουτρών της Απολλωνίας.

Δεν ξέρουμε τι από αυτά θα προχωρήσει, το σίγουρο είναι πως η περιοχή με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, έχει πάρει πολύ καλύτερη θέση στον τουριστικό χάρτη.




Δυο κρουαζιερόπλοια βρέθηκαν την ίδια στιγμή στο λιμάνι της Καβάλας

Δυο κρουαζιερόπλοια βρέθηκαν την ίδια στιγμή στο λιμάνι της Καβάλας

Εδώ και λίγη ώρα έχουν δέσει δύο κρουαζιερόπλοια. 

Το Azamara Onward που κατέπλευσε πρώτος στις 6:30 τα ξημερώματα και το Vista που μπήκε στο λιμάνι μετά από λίγη ώρα. 

Και τα δύο θα αναχωρήσουν σήμερα το απόγευμα. 




Τhe Distinguished Gentleman’s Ride: Η ξεχωριστή πομπή μοτοσυκλετών στην Καβάλα

Το Distinguished Gentleman’s Ride (DGR) επιστρέφει και φέτος στην πόλη της Καβάλας την Κυριακή 28/5. Πρόκειται για την πομπή vintage μοτοσυκλετών που οργανώνεται κάθε χρόνο μέσα στο Μάιο σε πολλές χώρες του κόσμου με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για θέματα που αφορούν την ανδρική υγεία, καθώς και τη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση της έρευνας σχετικά με τον καρκίνο του προστάτη. 

Είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία την περσινή περίοδο (22 Μαΐου), διοργανώνοντας μια λαμπρή πορεία από δεκάδες λάτρεις των μοτοσυκλετών που ξεκινώντας από την παραλιακή έφτασαν μέχρι και τη Νέα Ηρακλείτσα. Μάλιστα, ολοκλήρωσαν τη διαδρομή τους με μια συναυλία επιστρέφοντας στην Καβάλα.

Πώς μπορεί κάποιος να δηλώσει συμμετοχή

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από το http://www.gentlemansride.com χωρίς χρέωση, ωστόσο κάθε αναβάτης μπορεί να καλέσει φίλους και γνωστούς ως υποστηρικτές-δωρητές που θα ενισχύουν στο πρόσωπο του, έστω και συμβολικά, τον σκοπό της δράσης. Τον τοπικό συντονισμό της οργάνωσης στη Σαντορίνη έχει και φέτος ο Πωλ Φερχάιεν. 

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 6951099106 και στο σχετικό Facebook Event.

Φέτος, στη Σαντορίνη εκτός από μοτοσυκλέτες μπορούν για πρώτη φορά να κάνουν μέρος και κλασικά αυτοκίνητα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρει κάποιος μέρος στην πομπή είναι να φορά επίσημο ένδυμα και να οδηγεί ρετρό μοτοσυκλέτα, μηχανάκι ή αυτοκίνητο. Το κράνος/ζώνη ασφαλείας είναι επίσης αυτονόητη προϋπόθεση. Η διοργάνωση φέτος θα περάσει και από 10 ακόμη πόλεις της Ελλάδας και συγκεκριμένα Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αρχαία Ολυμπία, Βόλο, Ηράκλειο, Καβάλα, Πάτρα, Σάμο, Σέρρες και Χίο.

Τι είναι το Distinguished Gentleman’s Ride

Το Distinguished Gentleman’s Ride ενώνει αναβάτες κλασικές και vintage μοτοσικλέτες από όλο τον κόσμο για να συγκεντρώσουν χρήματα και να ευαισθητοποιηθούν για την έρευνα για τον καρκίνο του προστάτη και την ψυχική υγεία των ανδρών.

Το Distinguished Gentleman’s Ride ιδρύθηκε στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας από τον Mark Hawwa. Εμπνεύστηκε από μια φωτογραφία του Don Draper της τηλεοπτικής σειράς Mad Men, ο οποίος καβαλούσε καβάλα σε μια κλασική μοτοσικλέτα και φορούσε το καλύτερο κοστούμι του.

Ο Mark αποφάσισε ότι μια θεματική βόλτα θα ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδέσει ειδικούς λάτρεις της μοτοσικλέτας και τις κοινότητες, ενώ παράλληλα θα συγκέντρωνε χρήματα για την υποστήριξη των ανδρών στη ζωή μας.  




Η Ασφάλεια Καβάλας συνέλαβε 4 μέλη εγκληματικής οργάνωσης για διακίνηση κοκαΐνης και κάνναβης

Αστυνομικοί απο την Καβάλα συνέλαβαν 4 μέλη τα οποία δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών

Κατασχέθηκαν πάνω από δυόμισι κιλά ακατέργαστης κάνναβης, 125,51 γραμμάρια κοκαΐνης, ένα σύστημα καλλιέργειας φυτών κάνναβης σε εσωτερικό χώρο, 2 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας, 2 οχήματα και χρηματικό ποσό.

Σχετική ανακοίνωση της αστυνομίας αναφέρει τα εξής:διακίνηση

«Συνελήφθησαν χθες (24-5-2023) το απόγευμα, σε περιοχές της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο οργανώσεων επιχειρήσεων, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, τέσσερις (4) ημεδαποί μέλη εγκληματικής οργάνωσης, οι οποίοι δραστηριοποιήθηκαν στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης και της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.

Αναλυτικότερα, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριών σχετικά με τη διακίνηση ναρκωτικών από τους δράστες, οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση.

Κατά τη διάρκεια αυτής, οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν και συνέλαβαν τους δύο ημεδαπούς, διότι αρχικά εντόπισαν στην περιοχή της Θεσσαλονίκης έναν δράστη να οδηγήσει τον Ι.Χ. Ε. αυτοκίνητο και σε σημείο συνάντησης με έτερο Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο το οποίο οδήγησε ο δεύτερος συνεργός του παρέλαβε δύο νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 1.062 γραμμάρια τις άλλες απέκρυπτες στο αυτοκίνητο του, ενώ σε έρευνα που ακολούθησε στο αυτοκίνητο βρέθηκαν επιπλέον δύο νάιλον συσκευασίες. με μικροποσότητα κοκαΐνης.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έρευνες σε οικίες που διατηρούσαν οι δράστες ως χώρο καλλιέργειας ακατέργαστης κάνναβης και απόκρυψη των ναρκωτικών και στα διαμερίσματα των άλλων δύο δραστών όπου εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν, επιπλέον: ενώ σε έρευνα που ακολούθησε στο αυτοκίνητο βρέθηκαν επιπλέον δύο νάιλον συσκευασίες με μικροποσότητα κοκαΐνης.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έρευνες σε οικίες που διατηρούσαν οι δράστες ως χώρο καλλιέργειας ακατέργαστης κάνναβης και απόκρυψη των ναρκωτικών και στα διαμερίσματα των άλλων δύο δραστών όπου εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν, επιπλέον: ενώ σε έρευνα που ακολούθησε στο αυτοκίνητο βρέθηκαν επιπλέον δύο νάιλον συσκευασίες με μικροποσότητα κοκαΐνης.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έρευνες σε οικίες που διατηρούσαν οι δράστες ως χώρο καλλιέργειας ακατέργαστης κάνναβης και απόκρυψη των ναρκωτικών και στα διαμερίσματα των άλλων δύο δραστών όπου εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν, επιπλέον:

  • 14 νάιλον συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη,
  • συνολικού βάρους 1.636,4 γραμμαρίων,
  • 7 νάιλον συσκευασίες με κοκαΐνη, συνολικού βάρους 123,93 γραμμαρίων,
  • 1 ολοκληρωμένο και λειτουργικό σύστημα για τις φυτικές καλλιέργειες κάνναβης σε εσωτερικούς χώρους. ,
  • μετασχηματιστές,
  • σύστημα εξαερισμού, ανεμιστήρες, χρονοδιακόπτες, αφυγραντήρες, πτυσσόμενο δίχτυ αποξήρανσης κ.α.),
  • εντός του οποίου καλλιεργούσε 5 φυτά κάνναβης,
  • και 2 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας.

Κατασχέθηκαν συνολικά 2 κιλά και 698,4 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, 125,51 γραμμάρια κοκαΐνης, 2 ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας, τα δύο οχήματα που χρησιμοποίησαν οι δράστες ως μέσα μεταφοράς των ναρκωτικών, το χρηματικό ποσό των 1.300 τηλέφωνων ευρώ.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στο αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ το προανακριτικό έργο ενεργεί στο Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας.”




Γιορτή αφιερωμένη στο μπάσκετ στην συνοικία Νεαπόλεως στην Καβάλα

Ο Σύλλογος Κατοίκων Συνοικίας Νεάπολης Δήμου Καβάλας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 24ου Δημοτικού Σχολείου και το 24ου Δημοτικού Σχολείου διοργανώνουν μια γιορτή του μπάσκετ, το πρωί στις 28 Μαΐου και ώρα 10:30’, στο γήπεδο μπάσκετ του 24ου Δημοτικού Σχολείου.

Στην εκδήλωση αυτή θα διεξαχθεί διαγωνισμός ευστοχίας γύρω από τη μπασκέτα ομάδων που θα αποτελούνται από ένα γονέα και ένα παιδί. Επιπλέον, στη γιορτή αυτή θα διεξαχθεί διαγωνισμός τριπόντων για ενήλικες γονείς μαθητών του σχολείου.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής θα τιμηθεί η ομάδα μπάσκετ σε τροχοκαρέκλα του Α.Ο Καβάλα, για τη συμβολή της στην κοινωνικοποίηση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

Συμπαραστάτες μας στην εκδήλωσή αυτή είναι η Διεύθυνση Αθλητισμού του Δήμου Καβάλας (ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ), το Super Market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ, Γραφείο Γενικών Μεταφορών Χατζάτογλου Μιχάλη, το Μακεδονία Σπορ και ο κ Φάρας Μάρκος.

 




Ευχαριστήριο μήνυμα για την αδελφοποίηση Καβάλας – Νυρεμβέργης στο Φεστιβάλ Cosmopolis

Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» Παναγιώτης Αγγελίδης και η γενική διευθύντρια Άλκηστις Βλάχου, εκπροσωπώντας την Επιχείρηση, εκφράζουν τις θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες στον Σύλλογο «Φίλος» για την αδελφοποίηση Καβάλας – Νυρεμβέργης, για την χορηγία ύψους 1000 ευρώ στη διοργάνωση του Φεστιβάλ Cosmopolis.

Προηγήθηκε συνάντηση με τον πρόεδρο του Συλλόγου, Σωτήρη Ξώγνο, ο οποίος γι’ ακόμα μια φορά είναι συνοδοιπόρος του οράματος της Eπιχείρησης και συνεισφέρει τα μέγιστα όλα αυτά τα χρόνια στην επίτευξη των στόχων και στη διευκόλυνση του έργου της Επιχείρησης, μέσα από πλήθος χορηγιών και λοιπών δράσεων στήριξης.

«Χαιρόμαστε που στην πορεία των δράσεών μας βρίσκουμε ένθερμους υποστηρικτές, όπως ο Σύλλογος «Φίλος» που έχουν αποδείξει επανειλημμένα, εδώ και πολλά χρόνια, τη μεγάλη κοινωνική ευθύνη και την ανιδιοτελή προσφορά τους προς τη «Δημωφέλεια» και τον Δήμο Καβάλας» τονίστηκε από τον κ. Αγγελίδη κατά τη συνάντηση με τον κ. Ξώγνο.

Στο ίδιο πλαίσιο συζητήθηκαν και περαιτέρω δράσεις που θα ενισχύσουν τους δεσμούς ανάμεσα στις δύο πόλεις, κυρίως στον τομέα του Πολιτισμού.




Καβάλα: οπαδοί της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ «αρπάχτηκαν» μετά τον τελικό του κυπέλλου

Μετά το τέλος του τελικού Κυπέλλου Ελλάδος ανάμεσα σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ το βράδυ της Τετάρτης (24/05) έγιναν επεισόδια ανάμεσα σε οπαδούς των δύο ομάδων στο κέντρο της Καβάλας

Μετά το τέλος της αναμέτρησης, οπαδοί της ΑΕΚ πανηγύριζαν σε καφετέρια τη νίκη της ομάδας τους και άτομα τα οποία φέρονται να είναι οπαδοί του ΠΑΟΚ προσέγγισαν αιφνιδιαστικά κατάστημα όπου ήταν οπαδοί της ΑΕΚ και παρακολουθούσαν τον τελικό του κυπέλλου. 

Η αστυνομία επενέβη για να σταματήσει η συμπλοκή.

 




Βράβευση σχολείων της Καβάλας για την συμμετοχή τους στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης

Μεγάλη επιτυχία της Τετάρτης 25 Μαΐου 2023, για τρίτη συνεχή χρονιά,σημείωσε η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων του Δήμου Καβάλας στη Μεγάλη Λέσχη, για τη συμμετοχή τους στο Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης!

Στον δημοτικό κήπο, υπό την επίβλεψη του εκπροσώπου της followgreen, Παναγιώτη Λεβέντη, τοποθετήθηκαν εκπαιδευτικά επιδαπέδια παιχνίδια και διαδραστικά εργαστήρια για τους μικρούς μαθητές, με θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.

Κατά την εκδήλωση βράβευσης, τα πρώτα σχολεία σε ανακύκλωση υλικών και πόντων επιβράβευσης, παρέλαβαν από ένα χρηστικό δώρο και ένα βραβείο για τη σχολική τους μονάδα. Επιπλέον, όλα τα σχολεία και οι μαθητές που συμμετείχαν στις δράσεις έλαβαν έπαινο συμμετοχής από τον Δήμο για την προσπάθειά τους. 

Σημειώνεται ότι στη σχολική δράση «Πάμε Ανακύκλωση» συμμετείχαν οι μαθητές από 36 σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Καβάλας, και με τη βοήθεια γονέων και εκπαιδευτικών ανακύκλωσαν σε πέντε ρεύματα υλικών (χαρτί, πλαστικό, αλουμίνιο, τηγανέλαιο και μπαταρίες).

Συγκεκριμένα, συγκεντρώθηκαν συνολικά περισσότερα από 4.153 κιλά απορριμμάτων από 3.330 μαθητές, που αναλυτικά ήταν: Χαρτί: 2.637 κιλά Πλαστικό: 1.307 κιλά Μπαταρίες: 93 κιλά Τηγανέλαιο: 30 κιλά Αλουμίνιο: 87 κιλά

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως η στήριξη των σχολείων από τα μέλη της δημοτικής πλατφόρμας ανακύκλωσης του Δήμου ήταν εξαιρετικά υψηλή, καθώς έγινε πλήρης δωρεά 61.050 πόντων επιβράβευσης. Η ανωτέρω σχολική δράση ξεκίνησε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Followgreen, σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλα και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας.

Ο Δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση βράβευσης, τόνισε ότι : «η Ανακύκλωση των χρησιμοποιημένων υλικών είναι μια πράξη επίδειξης σεβασμού προς το Περιβάλλον. Τα στοιχεία του Δήμου δείχνουν ότι κάθε χρόνο μεγαλώνουν οι ποσότητες των απορριμμάτων που, αντί να πηγαίνουν στη χωματερή σαν άχρηστα υλικά, συλλέγονται και πηγαίνουν για ανακύκλωση. Η χαρά μου όμως είναι μεγαλύτερη όταν βλέπω πόσο σημαντικές είναι και οι ποσότητες των ανακυκλώσιμων που μαζεύουν οι μαθητές στα σχολεία μας.Αυτό δείχνει ότι οι δάσκαλοι τους και οι γονείς τους αξίζουν ένα ιδιαίτερο έπαινο ευαισθητοποίησης, διότι διδάσκουν στα παιδιά ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα ζωής». 

Ευχαρίστησε, τέλος, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς των παιδιών, καθώς και τους χορηγούς: «Energean», «Κάθε Κουτί Μετράει», «Βουγιουκλής Λατομεία», «Μέδουσα ανακύκλωση αδρανών υλικών», «EAST-WEST GREECE» και «Τηγανέλαια Αν. Μακεδονίας-Θράκης», για τη συμβολή τους στο Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης. Στην εκδήλωση παρέστησαν οι Αντιδήμαρχοι Παιδείας και Πολιτισμού, Απόστολος Μουμτσάκης, και Οικονομικών Υπηρεσιών, Γιάννης Προμούσας, ο ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου σε θέματα Προστασίας Περιβάλλοντος, Κώστας Κητής, η Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλας, Κατερίνα Μαρκών Περιφερει και , Ενέργειας και Μεταφορών,




Ευχαριστήριο μήνυμα του ΠΑ.ΣΟ.Κ – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας

Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας ευχαριστεί και συγχαίρει τους υποψήφιους βουλευτές της παράταξής  στο νομό Καβάλας, Χρήστο Καϊντατζόπουλο, Σοφία Μαρτίδου – Χατζηβασιλειάδου, Δημήτρη Παπουτσή, Λεωνίδα Παππά, Γιάννη Πλαφαδέλη και Ευστρατία Χριστοδούλου για την μεγάλη τους προσπάθεια και τον όμορφο αγώνα που έδωσαν, ο οποίος είχε σαν αποτέλεσμα την άνοδο των ποσοστών του κόμματος, τόσο στην περιοχή , όσο και πανελλαδικά,
τη στιγμή, μάλιστα, που τα αντίστοιχα ποσοστά άλλων κομμάτων βρέθηκαν σε «ελεύθερη πτώση»!

“Σαφώς στο ευχαριστήριο αυτό μήνυμά μας, δεν πρέπει να λησμονήσουμε και τους «αφανείς μας ήρωες», τον κόσμο που στελέχωσε το εκλογικό μας κέντρο, που ήρθε στις συγκεντρώσεις μας και δήλωσε«ΠΑΡΩΝ».

Ο αγώνας όμως δεν τελείωσε. Έχοντας στον ορίζοντα νέα εκλογική διαδικασία, συνεχίζουμε όλοι μαζί με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των ποσοστών μας και την ανάδειξη της παράταξής μας στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ώστε κάποια στιγμή, επιτέλους, η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη να δεχθεί την υπεύθυνη και δριμεία κριτική που της αναλογεί.

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό!”




Το έργο των χορωδιών της Καβάλας

Πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες μέρες στην Καβάλα η 24η χορωδιακή συνάντηση. Η παραδοσιακή διοργάνωση του συλλόγου των Φίλων της Μουσικής Καβάλας και της διακεκριμένης σε όλη την Ελλάδα της χορωδίας του.

 Σε υποχώρηση λόγω των μέτρων της πανδημίας, επανήλθε δριμύτερος φέτος. με τη γνωστή επιτυχία. Πάντα στο αμφιθέατρο του ΔΙΠΑΕ Καβάλας (πρώην ΤΕΙ Καβάλας). Με αυτήν την ευκαιρία και λόγω του ότι το γεγονός δεν είχε μεγάλη προβολή, απευθυνθήκαμε στον συμπολίτη κ. Δημήτρη Λυμπεράκη. Είναι μέλος της χορωδίας, διετέλεσε και πρόεδρος του συλλόγου. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τις τοπικές χορωδίες. Επεσήμανε την ανάγκη να ενισχυθούν με νέους στην ηλικία των χορωδών. 

Η συνέντευξη:

Ερ: Μιλήστε μας για την πρόσφατη 24η χορωδιακή συνάντηση Καβάλας που έγινε στις 13 Μάη στο αμφιθέατρο του ΔΙΠΑΕ.

Απ: Μετά από μια ανάπαυλα λόγω Covid έγινε η 24η χορωδιακή συνάντηση στο φιλόξενο χώρο του Αμφιθεάτρου στο ΔΙΠΑΕ Καβάλας. Συμμετείχαν δυο χορωδίες και η δικιά μας. Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά. Άλλωστε η μουσική γενικά εξευγενίζει και ομορφαίνει και τη ψυχή μας. έγινε μια βραδιά απόδρασης λίγο ή πολύ. Απόδραση απ’ όλα αυτά τα τοξικά που συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή. Οπότε ταξιδέψαμε μουσικά και ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά. 

Ερ: Θέλουμε να μας πείτε λίγο για τους χορωδούς. Παραμένουν οι ίδιοι; Ανανεώθηκε η χορωδία; Η χοροδιδάσκαλος παρέμεινε η ίδια απ` ότι διαβάσαμε.

 Απ: Η χοροδιδάσκαλος είναι η ίδια. Είναι η Μαρία Σγουρίδου. Υπάρχει ένα πρόβλημα σ’ όλες τις χορωδίες και φαντάζομαι και πανελλαδικά, ότι δεν ανανεώνεται ο πληθυσμός τους δηλαδή δεν ανανεώνονται τα μέλη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όσοι υπερβούν ένα κατώφλι ηλικιακό να αποσύρονται και να μειώνονται ο αριθμός των χορωδών. Εμείς ήμασταν 56 άτομα όταν κάναμε κάποια αφιερώματα και τώρα η χορωδία είναι 37 άτομα. Ελπίζουμε σε καινούργιες προσθήκες. Υπάρχουν ήδη 5-6 νέα παιδιά τα οποία μπήκαν στο έμψυχο δυναμικό της χορωδίας και ελπίζουμε να έρθουν και άλλοι. 

Ερ: Είναι πλέον πολλές οι χορωδίες στην Καβάλα. Δεν πρέπει να ενωθείτε, να συνεργαστείτε; Να δυναμώσει αυτή η προσπάθεια; 

Απ: Υπήρχε η πρόταση και η σκέψη όταν ήμουν πρόεδρος να κάνουμε μια κοινή εμφάνιση. Οι χορωδίες βασικά είναι τρεις. Η μια είναι με χοροδιδάσκαλο τον Γιάννη Κανάκη, η άλλη με χοροδιδάσκαλο τον Κώστα Κατιώνη και η τρίτη είναι η δικιά μας. Αυτές είναι οι τρεις βασικές. Τιμώ εξίσου και δεν απαξιώνω τις χορωδίες των πολιτιστικών συλλόγων. Αλλά σε επίπεδο τριφωνικό και διδασκαλίας και βαθιάς ενασχόλησης με τη μουσική, είναι αυτές οι τρεις. 

Ερ: Δεν είναι για συνταξιούχους οι χορωδίες. Κακώς δίνεται η εντύπωση ότι ισχύει κάτι τέτοιο. 

Απ: Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να συμμετέχετε σε μια χορωδία με τους όρους που οι συγκεκριμένοι χοροδιδάσκαλοι επιβάλουν; Είναι πάρα πολύ δύσκολο. Απαιτεί πολύ μεγάλη πειθαρχία, πολύ μεγάλη υπακοή και πολύ διάβασμα ακόμη και στο σπίτι. Είναι σαν να θυμάσαι τα μαθητικά χρόνια. Υπήρχε μια σκέψη να γίνει μια κοινή παρουσίαση και είχαν ξεκινήσει κάποιες κουβέντες μεταξύ μας αλλά δυστυχώς μας πρόλαβε ο Covid. Ελπίζω να γίνει κάτι.

Ερ: Ο Covid και για τη δική σας χορωδία ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα; 

Απ: Ναι, ήταν μεγάλο πρόβλημα ειδικά για τη δική μας χορωδία, επειδή είχε κλείσει ο Πυθαγόρας και δεν είχαμε που να κάνουμε πρόβες, οπότε κηρύξαμε αναστολή. Όλες οι χορωδίες, όμως ήταν έτσι. Οι χορωδίες παράγουν αυτή τη στιγμή ένα πολύ σημαντικό έργο και ο κόσμος ανταποκρίνεται στο κάλεσμα. Βλέπω ότι γεμίζει τις αίθουσες όπου εμφανίζονται οι χορωδίες. 

Ερ: έχει κάποια άλλη είδηση ​​για τη μουσική των φίλων της μουσικής; Κάποιο νέο για το καλοκαίρι;

Απ: Θα συμμετέχουμε στις 10 Ιουνίου σε ένα μουσικό φεστιβάλ στο Ναύπλιο και πάμε ολοταχώς μετά για το Φθινόπωρο σε άλλο χορωδιακό φεστιβάλ στην Κέρκυρα.  




Ημέρα γνωριμίας με το μουσικό σχολείο Καβάλας

Την Κυριακή 28 Μαΐου 2023 με στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας θα γίνει μια Ανοιχτή Ημέρα Γνωριμίας. Στις 11:00 το πρωί  προσκαλούνται  μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν σε δημοτικά σχολεία του νομού μας, οι γονείς τους, καθώς και οι συμπολίτες μας που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν το Μουσικό Σχολείο Καβάλας.

Οι επισκέπτες/τριες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μουσικά δρώμενα, να γνωρίσουν και να συνομιλήσουν με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου, να περιηγηθούν στους χώρους του και να ενημερωθούν για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ στα οποία συμμετέχει το Σχολείο.

Για πληροφορίες – διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά στο τηλέφωνο 2510 247190.




Φρίκη στην Καβάλα: Εξετάζονται και τα 8 αδέρφια για κακοποίηση από τον 52χρονο πατέρα

Φρίκη προκαλούν όσα έρχονται στη δημοσιότητα για νέα υπόθεση βιασμού κόρης από τον πατέρα της, αυτή τη φορά σε χωριό του δήμου Νέστου, στην Καβάλα

Όλα τα αδέρφια της οικογένειας θα εξεταστούν από τον ιατροδικαστή για να διαπιστωθεί αν είχε προχωρήσει σε ασελγείς πράξεις και στα υπόλοιπα 8 αδέρφια του θύματος.

 




Οι κεντρικές ομιλίες των Υποψηφίων Βουλευτών της Καβάλας

Οι κεντρικές ομιλίες των  Υποψηφίων Βουλευτών της Καβάλας, κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, κ.Γ Πασχαλίδης, κ. Μ. Λαζαρίδης και ο κ. Δ. Παπουτσής, θα γίνουν σήμερα, Παρασκευή 19 Μαϊου 2023.

                                                           

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ 

Ο κ. Μακάριος Λαζαρίδης, Υποψήφιος Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Π.Ε Καβάλας, οργανώνει την κεντρική του ομιλία ενόψει του προεκλογικού του αγώνα, στο ξενοδοχείο “GALAXY” στις 20.00.

 

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

O κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, Υποψήφιος Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Π.Ε Καβάλας, θα ομιλήσει ενόψει των εκλογών της 21ης Μαϊου 2023, στην αίθουσα εκδηλώσεων ‘Ράνια” στην Ελευθερούπολη, στις 20.30.

 

ΙΩΑΝΝΗΣ  ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ 

Ο κ. Ιωάννης Πασχαλίδης, Υποψήφιος Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Π.Ε Καβάλας, θα πραγματοποιήσει προεκλογική ομιλία στην καφετέρια “Aparton” στην Καβάλα, και ώρα 20.00.

 

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ  

Ο κ. Δημήτριος Παπουτσής, Υποψήφιος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Π.Ε Καβάλας, θα ομιλήσει στο εκλογικό  περίπτερο του κόμματος, με αφορμή της εκλογές της Κυριακής, στις 20.00.




Καβάλα: Βίαζε την 25χρονη κόρη του – Την άφησε δύο φορές έγκυο

Φρίκη προκαλούν όσα έρχονται στη δημοσιότητα για νέα υπόθεση βιασμού κόρης από τον πατέρα της, αυτή τη φορά σε χωριό του δήμου Νέστου, στην Καβάλα.

Σύμφωνα με πηληροφορίες, ο  51χρονος άνδρας που είναι Ρομά φέρεται να βίαζε συστηματικά την κόρη του, ηλικίας 25 ετών.

Ο 51χρονος βίαζε την κόρη του εδώ και τουλάχιστον 18 χρόνια με την κοπέλα να έχει φέρει στον κόσμο δύο παιδιά ηλικίας ενός και επτά ετών.

Η 25χρονη που ζούσε όλα αυτά τα χρόνια τον εφιάλτη από τα χέρια του ίδιου της του πατέρα έχει νοητική υστέρηση. Κατά πληροφορίες ο 51χρονος φέρεται να ομολόγησε στους αξιωματικούς της Ασφάλειας, ότι βίαζε την κόρη του εκμεταλλευόμενος αυτό το πρόβλημά της.




Οι συνδισκαλιστές στηρίζουν το ΚΚΕ

Τη στήριξή τους στο ΚΚΕ στις εκλογές της 21ης Μάη δηλώνουν εκλεγμένοι συνδικαλιστές του νομού Καβάλας, οι οποίοι μέσα από τα σωματεία και τους συλλόγους τους έδωσαν μάχη όλο το προηγούμενο διάστημα απέναντι σε αντιλαϊκές κυβερνήσεις και την αντίστοιχα αντιλαϊκή τους πολιτική που πλήττει όλη την εργατική τάξη μέσα και έξω από τους χώρους δουλειάς.

Αναλυτικά το κείμενο :
“Στις 21 Μάη συμπορευόμαστε, παλεύουμε, ψηφίζουμε ΚΚΕ για να βγει από τις εκλογές πιο ισχυρός ο λαός!

Εμείς, οι εκλεγμένοι στο εργατικό κίνημα, που μπορεί να μη συμφωνούμε σε όλα με το ΚΚΕ, πιστεύουμε όμως ότι είναι η μόνη πολιτική δύναμη στην οποία μπορούν να βρουν στήριγμα οι εργαζόμενοι.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους :

  • Να ψηφίσουν κάνοντας κριτήριο ψήφου την ίδια τους τη ζωή, ενισχύοντας το μόνο Κόμμα το οποίο με συνέπεια αγωνίζεται για τους εργαζόμενους και το λαό.
  • Να γυρίσουν την πλάτη στα κόμματα που κυβερνούν και έχουν κυβερνήσει μέχρι σήμερα, που έφεραν ένα σωρό αντιλαϊκούς νόμους, τσακίζοντας κάθε πλευρά της ζωής μας
  • Να μη “χαραμίσουν” καμία ψήφο στη δίνη της μοιρολατρίας και της παραίτησης με αποχή, λευκό ή άκυρο

Ψηφίζουμε για να δυναμώσουμε τη θέση των εργαζομένων, για να πολλαπλασιάσουμε τις δυνάμεις μας, για να έχουν αποτέλεσμα οι αγώνες μας.”

Υπογράφουν το κείμενο οι :
Μπράτσου Βασιλική – πρόεδρος του Συνδικάτου Τροφίμων, γάλακτος και ποτών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και υποψήφια βουλευτής Καβάλας με το ΚΚΕ
Κωνσταντίνος Βάτσης – γραμματέας του Συνδικάτου τροφίμων, γάλακτος και ποτών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Κατερίνα Μαντοπούλου – πρόεδρος του Συνδικάτου επισιτισμού, τουρισμού και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας και Θάσου
Ναταλία Κοζικοπούλου – γραμματέας του Συνδικάτου επισιτισμού, τουρισμού και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας και Θάσου
Παναγιώτης Αναγνωστόπουλος – μέλος ΔΣ του Συνδικάτου επισιτισμού, τουρισμού και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας και Θάσου
Παναγιώτης Τσολάκης – γραμματέας ΕΛΜΕ Ν. Καβάλας
Ιωάννης Κακογεωργίου – γραμματέας συλλόγου υπαλλήλων ΕΛΤΑ Ν. Καβάλας
Αναγνώστης Καραμπατζάκης – πρόεδρος Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Κωνσταντίνος Τιρτσίδης – γραμματέας Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Γιώργος Μελισσόπουλος – αντιπρόεδρος Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Κωνσταντίνος Χρυσαφούδης – ταμίας Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Θανάσης Ίσα – μέλος ΔΣ Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Βασίλης Κοζικόπουλος – μέλος ΔΣ Συνδικάτου οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Ν. Καβάλας
Ιωάννης Γιαγκίδης – πρόεδρος του Σωματείου εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Ν. Καβάλας και υποψήφιος βουλευτής Καβάλας με το ΚΚΕ

Ξένια Νταλλή – μέλος ΔΣ του Σωματείου εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Ν. Καβάλας

Τερέζα Βασιλείου – γραμματέας του Σωματείου εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Ν. Καβάλας
Αναστασία Καραγεώργη – ταμίας του Σωματείου εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Ν. Καβάλας
Βασίλης Ποιμενίδης – αντιπρόεδρος ΝΤ ΑΔΕΔΥ Καβάλας
Αργυρώ Κουτρουμπάνη – εκλεγμένη στο ΝΤ ΑΔΕΔΥ Καβάλας
Χρήστος Ποτόλιας – εκλεγμένος στο σωματείο πολιτικών συνταξιούχων Καβάλας
Τζένη Πρασίδου – Πρόεδρος σωματείου συνταξιούχων ΙΚΑ Καβάλας
 Απόστολος Σοφιανός – γραμματέας του Σωματείου συνταξιούχων ΙΚΑ Καβάλας

Κωνσταντίνος Μακέδος – μέλος του ΔΣ Σωματείου συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας
Δήμος Ζαχαριάδης  – πρόεδρος Σωματείου πολιτικών συνταξιούχων Καβάλας



Προεκλογική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Καβάλας

Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας, με αφορμή τη λήξη της προεκλογικής περιόδου των επικείμενων εθνικών εκλογών, οργανώνει προεκλογική εκδήλωση  , η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (19.05.2023) και ώρα 20:30 στο εκλογικό κέντρο του κόμματος στην πλατεία Κονσουλίδη της πόλης μας (πρώην περίπτερο ΕΟΤ).

Στην εκδήλωση παρευρεθούν και θα απευθύνουν σύντομο χαιρετισμό όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος  στην Π.Ε. Καβάλας.




Καβάλα: Μετά το καλοκαίρι το έργο του Φυσικού Αερίου στην Ομόνοια

Μετά το καλοκαίρι που επεκτάθηκε στην οδό Ομονοίας το έργο της κατασκευής δικτύου φυσικού αερίου

Σε αυτό φέρονται να συμφώνησαν η ΔΕΔΑ ΑΕ, η ανάδοχος του έργου, η Περιφέρεια ΑΜΘ που χρηματοδοτείται και φυσικά ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας. 

Στη διάρκεια του Καλοκαιριού το έργο που εκτελείται σε διάφορα άλλα σημεία της πόλης. Σήμερα δίκτυο κατασκευάζεται στις δυτικές και ανατολικές συνοικίες της Καβάλας .

Με την προαναφερθείσα εξέλιξη έγινε αίτημα που διατύπωσε ο Εμπορικός Σύλλογος. Ο οποίος δεν ήθελε οι εργασίες να συμπέσουν με την τουριστική περίοδο.




Επίσκεψη υποψήφιων βουλευτών ΠΑΣΟΚ- Κινήματος Αλλαγής στην Λαϊκή Αγορά Καβάλας

Κλιμάκιο της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Καβάλας μαζί με τους υποψήφιους βουλευτές της παράταξης , τον κ. Δημήτρη Παπουτσή, τον κ. Λεωνίδα Παππά και την κ. Ευστρατία Χριστοδούλου, επισκέφτηκαν το Σάββατο 13 Μαϊου,  τη λαϊκή αγορά της Καβάλας, προκειμένου να επικοινωνήσουν με τους πολίτες και τους επαγγελματίες της τοπικής αγοράς. Στους πολίτες μοιράστηκε και ενημερωτικό υλικό, το οποίο ανέλυε, με συντομία, τις θέσεις του κόμματός μας επί των παρακάτω κοινωνικών ζητημάτων και αξόνων:

1. Αλλαγές στο Κράτος
2. Ανθρώπινα Δικαιώματα
3. Εργασία με κανόνες και αξιοπρέπεια
4. Αναγέννηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
5. Επένδυση στην Παιδεία
6. Αξιοπρεπείς Συντάξεις
7. Δεύτερη ευκαιρία στους αδύναμους δανειολήπτες
8. Οι νέοι στην πρώτη γραμμή

Το «κλίμα» καθ΄ όλη τη διάρκεια της επικοινωνίας των υποψηφίων βουλευτών με τους πολίτες ήταν τουλάχιστον ενθαρρυντικό!

 




24η Χορωδιακή Συνάντηση στο αμφιθέατρο του ΔΙ.ΠΑ.Ε Καβάλας

Ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής Νομού Καβάλας σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας την 24η Χορωδιακή Συνάντηση Καβάλας το Σάββατο 13 Μαΐου 2023 και ώρα 19:00 στο αμφιθέατρο του ΔΙ.ΠΑ.Ε Καβάλας (πρώην ΤΕΙ)

Η είσοδος είναι δωρεάν.




Καβάλα: Μηχανή χτύπησε πάνω σε αυτοκίνητο στην Ομόνοια – Τραυματίας ο οδηγός

Το μεσημέρι της Παρασκευής (12/05) τροχαίο ατύχημα έγινε στην οδό Ομονοίας στην Καβάλα

Οδηγός μοτοσυκλέτας, για άγνωστους ακόμα λόγους, χτύπησε σε αυτοκίνητο από την πίσω πλευρά και έπεσε στο έδαφος και τραυματίστηκε. Άμεσα ήρθε ασθενοφόρο και ο τραυματίας οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.




Ειδικές επιχειρησιακές δράσεις για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας στη Βόρεια Ελλάδα

Συνεχίζονται οι ειδικές επιχειρησιακές δράσεις σε περιοχές της Βορείου Ελλάδος με σκοπό την αντιμετώπιση της παραβατικότητας και τη βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των πολιτών

Ειδικότερα, προχθές, Τρίτη 9 Μαΐου 2023, πραγματοποιήθηκαν αστυνομικές επιχειρήσεις σε διάφορες περιοχές στη Βόρεια Ελλάδα σύμφωνα με τον υφιστάμενο στρατηγικό σχεδιασμό και την εφαρμογή των κατά τόπους σχεδίων αστυνόμευσης των Γενικών Περιφερειακών Αστυνομικών Διευθύνσεων.

Στο πλαίσιο αυτό: 

  • ελέγχθησαν -7.755- άτομα και -6.639- οχήματα,
  • προσήχθησαν -230- άτομα,
  • συνελήφθησαν -64-άτομα,
  • εφαρμόστηκε το μέτρο της διοικητικής απέλασης για -87- αλλοδαπούς και
  • βεβαιώθηκαν 1.774 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες αστυνομικές δράσεις, με τη συμμετοχή αστυνομικών διαφόρων Υπηρεσιών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε περιοχές που παρατηρούνται αυξημένα περιστατικά παραβατικότητας.

Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω δράσεων:

  • ελέγχθησαν -3.444- άτομα και -3.031- οχήματα,
  • προσήχθησαν -64- άτομα,
  • συνελήφθησαν -13- άτομα,
  • βεβαιώθηκαν -878- παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. και -77- λοιπές παραβάσεις ενώ
  • ακινητοποιήθηκαν -8- οχήματα.

Οι ειδικές και στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις, που έχουν ως στόχο την πρόληψη και καταστολή της εγκληματικότητας, θα συνεχιστούν.




Καβάλα: Την Κυριακή η κεντρική προεκλογική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ

Άλλαξε η μέρα της κεντρικής προεκλογικής εκδήλωσης του ΠΑΣΟΚ στην Καβάλα

Ο Δημήτρης Μάντζος  θα είναι στην πόλη μας την Κυριακή αντί της Τρίτης.

Το απόγευμα της Κυριακής θα μιλήσει σε πολιτική εκδήλωση που θα γίνει στο εκλογικό πάνω μέρος (λειτουργεί από το πρωί σήμερα) στην Κ. Κονσουλίδη.




Οι Επιχειρηματίες στηρίζουν το σημαντικό έργο του Σωματείου Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβούλιου του Σωματείου «Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας» ευχαριστούν από καρδιάς τους ιδιαίτερα επιτυχημένους και ευαισθητοποιημένους επιχειρηματίες της πόλης μας

Συγκεκριμένα τους κυρίους Τερπουικίδη Κωνσταντίνο (Ιδιοκτήτη της εταιρίας LONDESSA Cosmetics) και Χατζηγιαννάκη Κωνσταντίνο (Ιδιοκτήτη του CONSTANTINOS JEWELLERS),  για τις σημαντικές Δωρεές, ζωτικής σημασίας για το έργο του Σωματείου μας.

Το Σωματείο εθελοντών “Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας” στηρίζει τα παιδιά, που φιλοξενούνται στα ΠΠΠ Περιφέρειας ΑΜΘ, όποτε του ζητηθεί και τους νέους  που έχουν διαγραφεί από τα ΠΠΠ Περιφέρειας ΑΜΘ και αποτελούν μέλη της μεγάλης οικογένειας μας, όπως πραγματικά συμβαίνει σε κάθε σωστή και ολοκληρωμένη οικογένεια της κοινωνίας που ζούμε, χωρίς χρονικούς ή άλλους γραφειοκρατικούς περιορισμούς.

Για τους εθελοντές που συμμετέχουν στο Σωματείο “Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας”, το «διαρκώς κοντά» στα παιδιά και τους νέους της καρδιάς μας, σημαίνει στην κυριολεξία ό,τι σημαίνει για μια «φυσική» οικογένεια. Δεν υπάρχει χρονικός ούτε γεωγραφικός περιορισμός. 

Το Σωματείο ποτέ, όσο υπάρχει, δεν διαγράφει από την προστασία του ένα νεαρό ενήλικα. Για εμάς ακόμη και όταν κάνει οικογένεια θα είναι το παιδί που γνωρίσαμε στην πρώην Παιδόπολη, και που το αισθανόμαστε έμπρακτα, ως μέλος της οικογένειάς μας.

Στην παρούσα φάση, το Σωματείο στηρίζει 12 νέους (που έχουν διαγραφεί από τα ΠΠΠ Περιφέρειας ΑΜΘ) στην ζωή τους και στην προσπάθεια να ενταχθούν ισότιμα στην κοινωνία στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

Το Σωματείο τους παρέχει κάθε είδους στήριξη: οικονομική, συμβουλευτική, ψυχική και υλική  σε θέματα εργασιακά, ιατρικά, νομικά, οικογενειακά κλπ. Γενικά βρίσκεται κάθε μέρα, κάθε ώρα, όλο το χρόνο δίπλα τους. Ανείπωτη χαρά μας, οι επιτυχίες στη ζωή τους!

Αξίζει να υπογραμμισθεί ότι οι εθελοντές-μέλη του Σωματείου προσπαθούν να επιτύχουν το υποστηρικτικό τους έργο με προσωπικό κόστος ( δαπάνες, χρόνο, ψυχική δύναμη ) αλλά και χάρη στη μεγάλη και σημαντική ευεργετική βοήθεια των Δωρητών του Σωματείου «Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας».

Όλους όσους στηρίζουν το έργο του Σωματείου, από καρδιάς το ΔΣ του Σωματείου τους ευχαριστεί διότι όλοι μαζί μπορούμε να οδηγήσουμε τους νέους μας, στην επιτυχία!




Καβάλα: Άρχισαν οι εργασίες συντήρησης στην ακτή της Καλαμίτσας

Από την αρχή της εβδομάδας ο Δήμος Καβάλας με συνεργείο εργατών του βρίσκεται στην ακτή της Καλαμίτσας

Οι πρώτες δουλειές που γίνονται καθημερινά χαρακτηρίζονται ως εργασίες συντήρησης. 

Οι καθιερωμένες για την εποχή που διανύουμε. Οι αρκετοί δημοτικοί υπάλληλοι καθαρίζουν τις καμπίνες, τις συντηρούν και τις «φρεσκάρουν». Προχωρούν αρκετά γρήγορα. Μηχάνημα διώχνει την άμμο, η οποία λόγω του προηγούμενου Χειμώνα έφθασε πάλι ως τις καμπίνες. Ως συνήθως. Το μέχρι τώρα αποτέλεσμα είναι ορατό αν και δεν γίνονται πολλά ακόμη.

Ο Δήμος Καβάλας συνεχίζει τις διαπραγματεύσεις του με την ΕΤΑΔ, στην οποία θα καταθέσει master plan για την Καλαμίτσα. Η ΕΤΑΔ το ζήτησε και θα έχει. Αμέσως μετά τις συζητήσεις θα προχωρήσουν στη νέα συμφωνία παραχώρησης. Θα προχωρήσουν; Κανείς δεν το ξέρεις με σιγουριά. 

Η Εταιρία Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ) συζητά με το Δήμο Καβάλας, το ίδιο ακριβώς θέμα από την προηγούμενη διοίκηση του Δήμου. Η ΕΤΑΔ καθυστερεί. Πολύ και ενοχλητικά. Η αλήθεια είναι ότι άργησε και η εκπόνηση του master plan. Αλλά πάλι κανείς δεν είναι σίγουρος. Ακόμα κι αν κατατεθεί το σχέδιο, πάλι η ΕΤΑΔ μπορεί να ζητήσει και κάτι ακόμη. 

Σε δουλειά να βρισκόμαστε…. Προ λίγων εβδομάδων ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης είχε ξεκαθαρίσει ότι εν όψει του Καλοκαιριού οι παρεμβάσεις στην Καλαμίτσα που είναι πιο οργανωμένες. περισσότερες και πιο ουσιαστικές. Για δύο λόγους. Για την ασφάλεια των λουόμενων και επειδή πρόκειται για συμφωνία με την ΕΤΑΔ. Ας πούμε λοιπόν ότι από τη Δευτέρα αυτό το πλάνο μπήκε σε φάση υλοποίησης.

Τι ακριβώς κάνει στην Καλαμίτσα ο Δήμος Καβάλας δεν ξέρουμε. Ξέρουμε τι κάνει. Από πού άρχισε. Εκτιμούμε και εκτός απροόπτου, ότι θα γίνει κάτι περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα Καλοκαίρια.

Από την 1η Ιουνίου αρχίζει επίσημα η κολυμβητική περίοδος κάτι που σημαίνει ότι ο διαθέσιμος χρόνος δεν είναι αρκετός. Όσο για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι εγκαταστάσεις, ότι άλλαξε προς το χειρότερο. 

Με λίγα λόγια η συντήρηση των καμπίνων ακόμη κι αν γίνει σε όλες, δεν αρκεί. Υπάρχουν κι άλλα πράγματα που πρέπει να συντηρηθούν προκειμένου 1) Να υπάρχει ένα όμορφο και σύγχρονο περιβάλλον, 2) Να μην κινδυνεύει κανείς από αυτούς που θα χρησιμοποιούν τις καμπίνες και τους άλλους χώρους της παραλίας. Οι χώροι που στο παρελθόν νοοικιάζονταν και λειτουργούσαν ως χώροι εστίασης, πάλι φέτος το Καλοκαίρι θα μείνουν άδειοι.




Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου: Εκσυγχρονισμός Δημόσιων Υπηρεσιών, ανάδειξη του Πολιτισμού, αναβάθμιση του Τουρισμού

Συνεχείς είναι οι συναντήσεις της υποψήφιας Βουλευτή με τη Νέα Δημοκρατία  Μαίρης Χατζηκωνσταντίνου με πολίτες και φορείς του Νομού Καβάλας

Η κ. Χατζηκωνσταντίνου συνάντησε τους υπαλλήλους στις Δημόσιες Υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

Άκουσε τα αιτήματα τους για ζητήματα που τους απασχολούν με κυριότερα την υποστελέχωση και τη γραφειοκρατία, με την ίδια να προτείνει λύσεις για ένα Δημόσιο στην διάθεση του πολίτη:

«Οφείλουμε να κάνουμε βήματα προς την τεχνολογική εξέλιξη και να καταπολεμηθούν οι παθογένειες του παρελθόντος με σύγχρονες υπηρεσίες. Με ενίσχυση της λογοδοσίας και διασφάλιση της διαφάνειας.

Με ανασχεδιασμό του συστήματος επιλογής προϊσταμένων με ηλεκτρονικό τρόπο υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ. Με διενέργεια γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ κάθε δύο χρόνια και δημιουργία δεξαμενής υποψηφίων από την οποία καλύπτονται οι θέσεις που προκηρύσσονται εντός της διετίας. Εφαρμογή ηλεκτρονικής κάρτας εργασίας σε όλο το Δημόσιο».  

Στο πλαίσιο των επαφών της η υποψήφια Βουλευτής επισκέφθηκε την διευθύντρια Πολιτιστικού Τουρισμού και Ανάπτυξης της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, Κορίνα Γανίτου και τους εργαζόμενους της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στον τομέα της περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης της Καβάλας:

«Στην Ελλάδα, μια κατεξοχήν νησιωτική και παράκτια χώρα, ο τουρισμός αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας. Στόχος μου η τουριστική περίοδος 12 μήνες τον χρόνο μέσω της ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού και αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι.

Ενίσχυση της ζήτησης του εγχώριου τουρισμού μέσω του προγράμματος «Τουρισμός Για Όλους» και καθιέρωση πολιτικών προσβάσιμου Τουρισμού. Σε αυτόν τον άξονα θα βαδίσω», σημείωσε η κ. Χατζηκωνσταντίνου. 

Ακόμα η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου συνάντησε την Καλλιτεχνική Διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Εύα Οικονόμου Βάμβακα.

Η υποψήφια Βουλευτής τόνισε ότι: «Η θωράκιση και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς αποτελεί βασική μου προτεραιότητα. Η στήριξη μου στους ανθρώπους του Πολιτισμού και της Τέχνης είναι δεδομένη. Στόχος μου η διαβάθμιση, αναβάθμιση και ανωτατοποίηση της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης».

Επιπλέον η κ. Χατζηκωνσταντίνου επισκέφθηκε την προϊσταμένη του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Βιβλιοθηκών της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας, Κατερίνα Κουμανίδου.

«Το βιβλίο αποτελεί πολυδιάστατο πνευματικό αγαθό, όχημα πολιτισμού, δημιουργικότητας και μόρφωσης. Οφείλουμε να σταθούμε δίπλα σε αυτούς που το προστατεύουν», είπε η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου.




Καβάλα: Ακυρώνεται η άσκηση στην σήραγγα Συμβόλου της Εγνατίας Οδού

Ενημερώνουμε τους χρήστες της Οδού ότι, η άσκηση πυρασφάλειας στην σήραγγα Συμβόλου της Εγνατίας Οδού,που ήταν προγραμματισμένη για άυριο , την Πέμπτη 11/05, ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ για τεχνικούς λόγους.




Καβάλα: Πετυχημένη εκδήλωση για το σακχαρώδη διαβήτη

Πραγματοποιήθηκε ενημερωτική εκδήλωση για το σακχαρώδη διαβήτη στις εκδηλώσεις της Δημοτικής Βιβλιοθήκης

Οργανώθηκε από τον τοπικό σύλλογο «Γλυκιά Αγκαλιά». Ο σύλλογος είναι δραστήριος, έχει την ιστορία του στην πόλη και το Νομό. Μια ιστορία 21 ετών! Επηρεάστηκε από την περίοδο της πανδημίας, όταν και περιόρισε τις δραστηριότητές του. 

Αρχικά ήταν επικεντρωμένος στα άτομα με νεανικό διαβήτη. Αυτό στην πορεία άλλαξε. Προς το καλό του συλλόγου. Σήμερα ο σύλλογος αποσκοπεί στη βοήθεια, ενημέρωση και συμπαράσταση όλων των ατόμων με διαβήτη.

Ο Σκοπός του είναι πιο συγκεκριμένα η ενημέρωση και η εκπαίδευση τόσο των ατόμων που πάσχουν από διαβήτη όσο και των οικογενειών και φροντιστών τους. Πραγματοποιείται με εκδηλώσεις όπως αυτή της περασμένης Κυριακής. 

Οι εκδηλώσεις γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα με τη συμμετοχή ιατρών, επαγγελμάτων υγείας. Ο σύλλογος είναι μέλος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη).

Στην εκδήλωση της περασμένης Κυριακής μίλησαν: Γιώργος Τσούτσας ενδοκρινολόγος- διαβητολόγος υποψήφιος, διδάκτορας του ΑΠΘ. Στράτος Ζολώτας ποδολόγος, BSc (Hons) Podiatry BSc Phusics και Βασιλική Λαζαρίδου Διατροφολόγος Διαιτολόγος ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. 

Πριν τις ομιλίες υπήρξαν καλωσόρισμα από εκπρόσωπο του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου. Την ημερίδα – ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Απόστολος Μουμτσάκης, η δημοτικός σύμβουλος Αναστασία Ιωσηφίδου, η υποψήφια βουλευτής ΠΑΣΟΚ Καβάλας Ευστρατία Χριστοδούλου, ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Σμάραγδος Κρεμύδας Πρωτοβάθμιας, η Διεύθυνση Καραβίας Καβάλας, η Εκτρια. 

Επίσης, μέλη του συλλόγου, συγγενείς τους και άλλοι. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της εταιρείας ASCENSIA. Όλες οι ομιλίες επικεντρώθηκαν στη σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Στην εισήγηση του ο κ. Ο Τσούτσας ανέφερε στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του διαβήτη, στις επιπλοκές που μπορεί να προκληθεί από την ύπαρξή του και στη φροντίδα που πρέπει να έχει ένα άτομο που πάσχει.

 Ο κ. Ο Ζολώτας μίλησε για τις επιπλοκές του διαβήτη (νευροπάθεια, αγγειοπάθεια κτλ), τις προϋποθέσεις για μια σωστή υπόθεση σε ένα διαβητικό πόδι. Τις τεχνική πρόληψης και φροντίδας του ποδιού ενός ατόμου που πάσχει. 

Τέλος η κ. Λαζαρίδου για τις διατροφικές τάσεις για τη σακχαρώδη διαβήτη και στις λοιπές παθήσεις, τη φροντίδα που πρέπει να δείξει στη διατροφική τους διαδικασία των ασθενών.




69ο Διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας ΣΕΑΔΟΣ

Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Δωρητών Οργάνων Σώματος “Στέλλα Μανώλα-Κούρτη”  πραγματοποιεί το 69ο Διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας Καβάλας, την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Μαϊου 2023, από τις 8.00 π.μ έως και τις 2.30 μ.μ στο Φουαγιέ Αμφιθεάτρου “Γιώργος Παυλίδης” Π.Ε Καβάλας. 

Σε συναργασία με τον Σύλλογο “Όραμα Ελπίδας” θα επανέλθουν οι δειγματοληψίες δοτών μυελού των οστών με την διαδικασία του στοματικού επιχρίσματος.

Ο ΣΕΑΔΟΣ εκφράζει θερμές ευχαριστίες στον Δήμο Καβάλας, στην Δημωφέλεια, στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας,στους χορηγούς και στις συνεργαζόμενες ομάδες.

Δίνοντας αίμα, δίνεις χαρά και ελπίδα στον συνάνθρωπό σου.