Ενημερωτική εσπερίδα με θέμα  «Τουρισμός και Γαστρονομία ως πυλώνας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης του τόπου» στο Επιμελητήριο Καβάλας.

Τα Επιμελητήρια Καβάλας Δράμας και Τρικάλων με την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, συνδιοργάνωσαν  ενημερωτική εσπερίδα  με θέμα  «Τουρισμός και Γαστρονομία ως πυλώνας οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης του τόπου» στο Επιμελητήριο Καβάλας.

Στην εσπερίδα παρουσιάστηκε  η καλή πρακτική του Brand «Meteorisimo» από τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Τρικάλων & Οικονομικό επόπτη ΚΕΕΕ, Βασίλειο Γιαγιάκο και τον Αντιπρόεδρο του Επιμελητηρίου Τρικάλων κ. Δημήτρη Τσόλα, ενώ  ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των προσκεκλημένων με αντικείμενο τον Αγροτοδιατροφικό τομέα και τον γαστρονομικό τουρισμό.

Θεματικές παρεμβάσεις και τοποθετήσεις, έγιναν από τον Πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας κ. Γιάννη Μασούτη, από τους Προέδρους των Επιμελητηρίων, Καβάλας Μάρκο Δέμπα και Δράμας  Στέφανο Γεωργιάδη.

Επίσης συμμετείχαν και έγιναν προτάσεις από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Αλέξη Πολίτη, τον Πρόεδρο της Δημωφέλειας Παναγιώτη Αγγελίδη, τον Πρόεδρο Ξενοδόχων Θάσου κ. Πάρη Παρασχούδη, τον Πρόεδρο Ξενοδόχων Δράμας κ. Άγγελο Καλλία και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας κ. Ιωάννη Κελγιώργη.

 




Γιάννης Εριφυλλίδης: Νέα αρχή και για κάθε Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Καβάλας

Γιάννης Εριφυλλίδης: Νέα αρχή και για κάθε Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Καβάλας– Το πρόγραμμα του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» για το Χαλκερό

Ακούγοντας τις σκέψεις και τις προτάσεις των κατοίκων, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον και εκμεταλλευόμενοι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, προτείνουμε ένα πρόγραμμα, ταυτόχρονα πρωτοποριακό και ρεαλιστικό, σχεδιασμένο ειδικά για την κοινότητα του Χαλκερού, με συγκεκριμένες, άμεσες παρεμβάσεις σε όλους τους τομείς και στόχο τη μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ για το ΧΑΛΚΕΡΟ.    

Ύδρευση:

  • Ολοκλήρωση ημιτελούς αρδευτικού έργου, ώστε να έχουν επάρκεια νερού οι αγρότες 
  • Αναβάθμιση και κατασκευή νέων ποτιστρών για τις ανάγκες των κτηνοτρόφων και συνεχής υδροδότησή τους  

Έργα οδοποιίας – ηλεκτροφωτισμός – αναπλάσεις

  • Ασφαλτόστρωση και αποκατάσταση όλων των δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των αγροτικών οδών 
  • Συντήρηση, αναβάθμιση και μετατροπή του Πολύκεντρου σε χώρο συνάντησης των κατοίκων και των επισκεπτών  
  • Ανάπλαση παιδικής χαράς και κοινόχρηστων χώρων
  • Ανάπλαση του ρέματος στο δυτικό τμήμα της κοινότητας  
  • Αναβάθμιση ηλεκτροφωτισμού με λάμπες LED  

Τουρισμός – Πολιτισμός – Αθλητισμός

  • Συντήρηση και αναβάθμιση του γηπέδου ποδοσφαίρου 
  • Ενίσχυση του Ατρόμητου Χαλκερού 
  • Ένταξη στο τουριστικό δίκτυο των κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας, το οποίο θα συστήσει η Δημοτική μας Αρχή, με επίκεντρο το ιερό προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου στη Νέα Καρβάλη    
  • Παροχή κινήτρων για τη δημιουργία μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και νέων επιχειρήσεων τουριστικού ενδιαφέροντος   
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου 

Κοινωνική πολιτική

  • Βελτίωση της λειτουργίας του θεσμού «Βοήθεια στο Σπίτι» 
  • ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για συνδημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών και ενίσχυση των δρομολογίων
  • Μόνιμη παρουσία υπαλλήλου του Δήμου Καβάλας και τακτική παρουσία Δημοτικού Ιατρού στο Πολύκεντρο 

Άλλες παρεμβάσεις

  • Γενναία πάγια προκαταβολή στην κοινότητα για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών 
  • Διορισμός δύο μόνιμων οδοκαθαριστών   
  • Άμεση και οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος των «αδέσποτων αγελάδων»

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Η Ειρήνη Βρανά δηλώνει ΠΑΡΟΥΣΑ στην κοινή προσπάθεια για την αυτοδυναμία της Ν.Δ!

Την Κυριακή 18 Ιουνίου 2023, η υποψηφία Βουλευτής Π.Ε Καβάλας της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Ειρήνη Βρανά, παραβρέθηκε στην εκδήλωση η οποία διοργανώθηκε από την Δ.Ε.ΕΠ. Καβάλας της ΝΔ και πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο της Χρυσούπολης.

Η κ. Ειρήνη Βρανά ήταν και μια εκ των ομιλητών της εκδήλωσης όπως και όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές.

Κατά την ομιλία της αναφέρθηκε στα προτάγματα της Ν.Δ για τις εκλογές της Κυριακής 25 Ιουνίου 2023, τα έργα που έγιναν στην περιοχή του Νέστου, αλλά και
ανέλυσε και την πολιτική της ΝΔ για την επόμενη μέρα.

Ορισμένα σημεία της ομιλίας της:

«Είμαι πολύ φρέσκια στην πολιτική. Είναι η πρώτη μου εκλογική αναμέτρηση και έχω πέσει κατευθείαν στα βαθιά. Όμως η αγάπη σας και η στήριξή σας που αντικατοπτρίζεται στον αριθμό ψήφων που πήρα στην εκλογική αναμέτρηση της 21ης Μαΐου μου δίνει θάρρος και δύναμη να συνεχίσω με σθένος, τόλμη και αγάπη την απόφαση που πήρα να είμαι η φωνή σας στο Κοινοβούλιο.
Μία νέα φωνή που θα είναι πάντα δίπλα σας, όχι μόνο την προεκλογική περίοδο αλλά συνεχώς για να αισθάνεστε ότι υπάρχει ένας άνθρωπος που ανά πάσα στιγμή θα γνωρίζει τα προβλήματά σας και θα προσπαθεί για το καλό του τόπου μας. Αυτό πρεσβεύει και ο Πρόεδρος μας, Κυριάκος Μητσοτάκης, αυτό αντιπροσωπεύει και μένα προσωπικά ως νέα Πολιτεύτρια.

«Θέλω να επισημάνω ότι οι  εκλογές δεν κρίνονται στην προεκλογική περίοδο. Κρίνονται στη διάρκεια της 4ετίας. Όλοι εμείς σήμερα οι παρόντες ιεραρχούμε ψηλά την πρόοδο  του τόπου μας και θα δώσουμε όλες τις δυνάμεις μας για την επίτευξη του σκοπού αυτού. Ενδεικτικά αναφέρω ότι βασική προϋπόθεση της πολιτικής μας είναι ο πρωτογενής τομέας και ο τουρισμός. Εγώ προσωπικά ασχολούμαι επιχειρηματικά με τον τουρισμό και θα διοχετεύσω όλη μου την ενέργεια για να συμβάλω στην επίτευξη μεγαλύτερης  τουριστικής  προβολής του τόπου μας, για επιμήκυνση τουριστικής σεζόν για ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και μεγαλύτερης στόχευσης στον οικοτουρισμό .

Επίσης λόγω της συμμετοχής μου στο Δ.Σ. του Ο.Λ.Κ γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι ένα νέο λιμάνι στην Κεραμωτή  και η εκτροπή της κυκλοφορίας μέσα από τον οικισμό . Αδιαμφισβήτητα αναγκαία επίσης η επέκταση του χωροταξικού για περαιτέρω  ανάπτυξη της τουριστικής παραλιακής ζώνης. Μέσα από το σημαντικό εργαλείο της πολιτικής που εφαρμόζει η παράταξή μας είνα η εξωστρέφεια και η διεθνής αναγνώριση και προβολή των μοναδικών προϊόντων του Νέστου μας, τα δικά σας ακτινίδια, σπαράγγια , ρύζι, φασόλια, κηπευτικά, φρούτα, αυγοτάραχο.

Στόχος μας επίσης η ανάπτυξη μέσω προγραμμάτων της μεταποίησης των κτηνοτροφικών προϊόντων. Έμφαση θα δώσουμε στη ξεκάθαρη σχέση των τοπικών κοινωνιών με τις περιοχές Natura χωρίς να εμποδίζονται αμφίδρομα οι δραστηριότητες.

Τέλος ύψιστης σημασίας για εμάς το Ειδικό Πρόγραμμα ενδυνάμωσης του Δημογραφικού για τους ορεινούς οικισμούς με παράλληλο δίκτυο κοινωνικής φροντίδας σε ηλικιωμένους.

Όλα τα προαναφερόμενα μαζί θα τα πετύχουμε μαζί θα κάνουμε πράξη το όραμα !

Όλοι μαζί ενωμένοι, αγαπημένοι με προσήλωση στον κοινό μας στόχο που είναι μία ασφαλής πλειοψηφία, μία ισχυρή Κυβέρνηση της Ν.Δ.

Για αυτό την Κυριακή 25 Ιουνίου, στην κάλπη αγαπητές φίλες και φίλοι της Ν.Δ. καλούμαστε να δώσουμε ξανά το ραντεβού με την ευθύνη, να πρεσβεύσει η λογική , να επιτευχθεί με τη ψήφο σας μία άνετη αυτοδυναμία της Ν.Δ. με αυτοσκοπό τη σταθερότητα της προοπτικής και της ανάπτυξης της Ελλάδας, της Καβάλας , του Νέστου, της Θάσου, του Παγγαίου.

Σας καλούμε να ξαναγεμίσετε τις κάλπες με ψηφοδέλτια της Ν.Δ και να στείλουμε όλοι μαζί ένα ηχηρό ακόμα πιο εκκωφαντικό μήνυμα νίκης και να ενισχύσουμε την πλειοψηφική επιλογή που κάναμε στις εκλογές της 21ης Μαΐου.

Μην ξεχνάτε ότι οι εκλογές βγάζουν Κυβέρνηση, όχι η Αντιπολίτευση και δείχνουν στα κόμματα της Αντιπολίτευσης τι πρέπει να κάνουν. Οι πραγματικοί πατριώτες κρίνονται στις πράξεις όχι στα λόγια!

Όλοι μαζί ενωμένοι, αγαπημένοι, μία γροθιά, ένας στόχος, ένα καλύτερο μέλλον για εμάς , για τα παιδιά μας για τους γονείς μας.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Να είστε όλοι καλά!

Με την Νίκη της 25ης Ιουνίου!»

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ανοιχτή επιστολή της Τάνιας Ελευθεριάδου στους πολίτες της Π.Ε. Καβάλας

Η υποψήφια Βουλευτής Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ, Τάνια Ελευθεριάδου έστειλε ανοιχτή επιστολή στους πολίτες της Π.Ε. Καβάλας.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή:

Καβαλιώτη και Καβαλιώτισσα,

τα τελευταία 4 χρόνια, καταθέσαμε ΜΑΖΙ 1.200 ερωτήσεις στο ελληνικό κοινοβούλιο.
Αυτά τα 4 χρόνια καταφέραμε πολλά. Και τα καταφέραμε μαζί.
 
Τώρα, είναι η ώρα να ακούσετε προσεκτικά αυτό που λένε απροκάλυπτα. 
 
Έχουν, λέει, στόχο να κάνουν το 4-0 στην Καβάλα. 
 
Έχουν στόχο να μην υπάρχει βουλευτής της αντιπολίτευσης στην περιοχή. 
 
Έχουν στόχο να σιωπήσει κάθε φωνή διεκδίκησης. Να φιμωθεί κάθε διαφορετική άποψη. 
 
Να μη βρουν κανένα εμπόδιο σε οποιοδήποτε σχέδιο. 
Έχουν στόχο, οι πολίτες και συλλογικότητες, να μην μπορούν να απευθυνθούν σε βουλευτή της
αντιπολίτευσης για να διεκδικήσουν πολιτική λύση στα δίκαια αιτήματά τους, όταν η κυβέρνηση
κωφεύει.  

Θα τους αφήσεις;

Σε αυτές τις εκλογές, ψηφίζουμε και για την εκπροσώπηση της Καβάλας στη Βουλή. 
Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μαθηματικώς τις πιθανότητες για εκλογή βουλευτή. 
 
Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι εκεί αύριο για να υπερασπιστεί τα δικαιώματά σου στη Βουλή. 
 
Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κλείνει το μάτι στη ΝΔ, όπως κάνει το ΠΑΣΟΚ, κάνοντας τα δύο κόμματα να
δρουν ως συμπληρωματικές δυνάμεις.
 
Τώρα είναι η ώρα να σκεφτείς ξανά. Για να δώσουμε μαζί προοπτική στην ελληνική κοινωνία,
προοπτική Δημοκρατίας. Για μη σβήσει η ελπίδα της δικαιοσύνης σ’ αυτό τον τόπο. Για μια
κοινωνία δίκαιη, με ευημερία για όλους.

Η υπ. βουλεύτρια Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.
Τάνια Ελευθεριάδου




Επίσκεψη του Λεωνίδα Παππά στο Ε.Κ.Α.Β.

Επίσκεψη στο Ε.Κ.Α.Β. Καβάλας πραγματοποίησε την Τρίτη 20/06/2023 ο υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Π.Ε. Καβάλας Λεωνίδας Παππάς, όπου και είχε την ευκαιρία να συζητήσει με το προσωπικό (διασώστες, επικουρικό προσωπικό και διοικητικό προσωπικό) για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους

Κυρίαρχο ζήτημα είναι η μεγάλη έλλειψη προσωπικού, η οποία μοιραία οδηγεί σε σοβαρά κενά, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο ανταπόκρισης της υπηρεσίας στα περιστατικά και, κατ’ επέκταση, και για την υγεία των πολιτών του Νομού Καβάλας. Εξίσου σημαντικό είναι και το πάγιο αίτημα για μονιμοποίηση του επικουρικού προσωπικού που υπηρετεί στο ΕΚΑΒ.

Τέλος, πολύ σημαντική είναι και η ανάγκη για την εξαγορά πλωτού ασθενοφόρου για τα περιστατικά της Θάσου, ώστε να μειωθεί ο χρόνος μεταφοράς των ασθενών στο Νοσοκομείο της Καβάλας.
Ο Λεωνίδας Παππάς μετέφερε στο προσωπικό την θέση του ΠΑΣΟΚ για πρόσληψη προσωπικού, για ένταξη του συνόλου του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού του Ε.Σ.Υ. στο καθεστώς βαρέων και ανθυγιεινών και δεσμεύτηκε να μεταφέρει τα προβλήματα του προσωπικού στον αρμόδιο τομέα του ΠΑΣΟΚ, ώστε να αναδείξει ακόμη περισσότερο το ζήτημα.

Ενημέρωσε δε το προσωπικό ότι υπάρχουν πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης για προσλήψεις στην Δημόσια Υγεία και ότι η σημερινή κατάσταση στο ΕΚΑΒ (όχι μόνο της Καβάλας) είναι αποτέλεσμα των επιλογών της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Κοινός παρονομαστής σε κάθε δραστηριότητα αναφορικά με το Ε.Σ.Υ. είναι ότι η ΝΔ και ο κύριος Μητσοτάκης, παρότι είχαν στην διάθεσή τους τα απαραίτητα κονδύλια, επέλεξαν την απαξίωση και την υποβάθμιση της Δημόσιας Υγείας, σπρώχνοντας τους πολίτες στον ιδιωτικό τομέα, με αποτέλεσμα σήμερα να είμαστε η 2 η χώρα στην ευρωζώνη με τις μεγαλύτερες ιδιωτικές δαπάνες υγείας, ενώ την ίδια ώρα βρισκόμαστε στις τελευταίες θέσεις από άποψη αγοραστικής δύναμης.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Συνάντηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Καβάλας με το Σωματείο Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ

Κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. επισκέφτηκε το πρωί της Τρίτης τις εγκαταστάσεις του ΕΚΑΒ, με σκοπό την ενημέρωση για τα αυξανόμενα προβλήματα λειτουργίας του.

Οι εργαζόμενοι έθεσαν τα σοβαρά προβλήματα που αφορούν τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, που ήταν η αιτία των τελευταίων τραγικών περιστατικών (Κως, Νέα Μάκρη, Χαλκιδική), το αίτημα ένταξής τους στα βαρέα και ανθυγιεινά (για το οποίο δεσμεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.), τη μονιμοποίηση των επικουρικών (θέση που στηρίζουμε απόλυτα για το προσωπικό που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας) και άλλα ζητήματα που αφορούν την Δημόσια Υγεία και τον κίνδυνο περαιτέρω υποβάθμισής της.

Τονίσαμε ότι η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. περιλαμβάνει:

  • Αποκατάσταση του δημόσιου χαρακτήρα του ΕΣΥ με ακύρωση των νόμων της Ν.Δ. για τιςεργασιακές σχέσεις και την ιδιωτικοποίηση του συστήματος Υγείας
  • Ένταξη νοσηλευτών και πληρωμάτων ΕΚΑΒ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα
  • Μονιμοποίηση όσων βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της πανδημίας
  • 15.000 στοχευμένες προσλήψεις σε βάθος τετραετίας
  • Αύξηση των δημόσιων δαπανών για την Υγεία, με στόχο τη σύγκλιση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.



Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας : Ανάβαση στο Φαλακρό από Ξηροπόταμο

Παρά τις απαισιόδοξες καιρικές προβλέψεις, την Κυριακή 18 Ιουνίου δώδεκα μέλη του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καβάλας 1933 ακολούθησαν το επίσημο πρόγραμμα αναβάσεων του συλλόγου και εξόρμησαν στο γειτονικό Φαλακρό σε μια διαδρομή άγνωστη στους περισσότερους που αποδείχθηκε όμως πολύ όμορφη αλλά και αρκετά απαιτητική.

Η ορειβατική ομάδα προωθήθηκε στο Φαράγγι του Ξηροπόταμου και ξεκίνησε την ανάβαση της ακολουθώντας ένα παλιό ποιμενικό μονοπάτι μέσα σε πυκνό δάσος με οργιώδη βλάστηση, για να καταλήξει σε βράχινη ράχη με όμορφη θέα. Ακολουθώντας την απότομη ράχη που σε κάποια σημεία απαιτούσε εύκολη αναρρίχηση η ομάδα προωθήθηκε ψηλά στα καταπράσινα αλπικά λιβάδια του βουνού μέχρι τα 1800 μέτρα.

Τα πυκνά όμως σύννεφα που έκαναν την εμφάνιση τους και οι προβλέψεις για επιδείνωση του καιρού ανάγκασαν τους καβαλιώτες ορειβάτες να διακόψουν την πορεία τους προς την κορυφή του Φαλακρού και να αποφασίσουν την επιστροφή τους στην ασφάλεια του δάσους.

Η ήπια βροχή δεν δυσκόλεψε τα μέλη του ΕΟΣ Καβάλας 1933 που επέστρεψαν εύκολα στην αφετηρία ολοκληρώνοντας την όμορφη πορεία τους, καλύπτοντας την υψομετρική διαφορά των 1200 μέτρων που χρειάστηκαν σε συνολικά 7 ώρες.     




Kavala Robo Camp 2023 : Ένα camp αφιερωμένο στην Εκπαιδευτική Ρομποτική

Ένα camp αφιερωμένο στην Εκπαιδευτική Ρομποτική, θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα την επόμενη εβδομάδα. 

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου: 

Ένα εξαιρετικό camp αποκλειστικά αφιερωμένο στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και το STEAM.

Στην Καβάλα δίπλα στη θάλασσα, στον εκπληκτικό χώρο του Vranas Resort, από τις 26 μέχρι και 30 Ιουνίου 2023 θα μάθουμε, θα κατασκευάσουμε ρομποτικά οχήματα και θα διασκεδάσουμε!!
26 με 30 Ιουνίου 2023
Ώρες 08:00 – 16:00
Για παιδιά 6 με 16 ετών

Στο Kavala Robo Camp 2023 θα έρθουμε σε επαφή με την εκπαιδευτική ρομποτική, τη θεωρία της και τα υλικά της. Θα εξερευνήσουμε τον υπέροχο κόσμο της, θα φτιάξουμε και θα προγραμματίσουμε ρομποτικές κατασκευές και θα μάθουμε με τρόπο διασκεδαστικό και αποδοτικό.

Παράλληλα, μέσα από δραστηριότητες στη φύση θα καλλιεργήσουμε δεξιότητες απαραίτητες στη ρομποτική αλλά και στην καθημερινότητα μας.

Μια αξέχαστη εμπειρία γνώσης και διασκέδασης για τα παιδιά !!!

Λεπτομέρειες λειτουργίας camp

Διάρκεια: Μία εβδομάδα, πέντε ημέρες λειτουργίας (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 26 Ιουνίου μέχρι και τις 30 Ιουνίου 2023.

Συμμετέχοντες: Παιδιά 6 με 16 ετών
Ωράριο λειτουργίας: Πλήρες 8ωρο (λειτουργία camp 08:00 με 16:00)

Κατά τη διάρκεια του 8ώρου θα υπάρχει πλήρες ωρολόγιο πρόγραμμα και μεσημεριανό γεύμα.

Χώρος: Vranas Resort, σε ένα εξαιρετικό χώρο δίπλα στη θάλασσα, ιδανικό για να μας εμπνεύσει και να μας ενεργοποιήσει.

Πληροφορίες εγγραφές στα τηλ. 2541027185 και 6972076579




Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων : Στην τελική ευθεία οι πρόβες των ΒΑΚΧΩΝ

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η προετοιμασία των της πολυαναμενόμενης παράστασης των «Βακχών» του Ευριπίδη. Ο Δημήτρης Λάλος στο ρόλο του Διόνυσου και ο Γιώργος Χριστοδούλου στο ρόλο του Πενθέα, στην πιο δυνατή σκηνική αναμέτρηση-σύγκρουση, σε έργο αρχαίου δράματος.

Ένα πολλά υποσχόμενο θεατρικό γεγονός αρχίζει το ταξίδι του σε επιλεγμένες πόλεις και θέατρα της Ελλάδας. Την σκηνοθεσία υπογράφει η σημαντική σκηνοθέτις-ηθοποιός Έλενα Μαυρίδου.

Την Τετάρτη 9 Αυγούστου, στις 21.30, η παράσταση θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων. Πρόκειται για παραγωγή της 5ης Εποχής και του θεάτρου του Νέου Κόσμου.

Ένας θίασος εξαιρετικών ηθοποιών, ερμηνεύει την κορυφαία τραγωδία της αρχαίας ελληνικής πραγματείας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΛΟΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΒΙΚΥ ΒΟΛΙΩΤΗ, ΕΛΕΝΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΟΒΡΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΟΝΤΑΚΙΩΤΗΣ και ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΥΖΑ.

Αναπόσπαστο στοιχείο της παράστασης είναι η πρωτότυπη μουσική, που ερμηνεύεται επί σκηνής από τον συνθέτη Γιώργο Μαυρίδη και τον Βασίλη Κόκλα.

Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ εισιτηρίων ξεκίνησε.

Ισχύει ΠΡΟΣΦΟΡΑ στις τιμές εισιτηρίων από τη viva.gr

Η παράσταση

Η παράσταση προσεγγίζει ερμηνευτικά το έργο και διερευνά την διονυσιακή μανία ή «βακχεία» με βασικά εργαλεία τον λόγο του Ευριπίδη, τον συνδυασμό της σύγχρονης με την παραδοσιακή μουσική, και μια κινησιολογία βασισμένη στην τελετουργία των Αναστεναρίων, που πιθανότατα αποτελεί επιβίωση θρησκευτικών πρακτικών από τη λατρεία του Διονύσου. Μια δυναμική εκδοχή των Βακχών με τις ρίζες της βαθιά στην παράδοση.

Το έργο

Ο Διόνυσος, καρπός της ένωσης του Δία με τη Σεμέλη, κόρη του βασιλιά της Θήβας Κάδμου, δεν αναγνωρίστηκε ποτέ ως θεός και δεν τιμήθηκε ποτέ στην πατρίδα της μητέρας του. Έχοντας ήδη κατακτήσει την Ασία, ο Διόνυσος καταφθάνει τώρα στη Θήβα, συνοδευόμενος από έναν όμιλο γυναικών από την Λυδία -των Βακχών- που τον ακολουθούν πιστά. Σκοπός του να διαδώσει τη λατρεία του στη Θήβα και σε όλη την Ελλάδα, αλλά και να δώσει ένα μάθημα στους ασεβείς που τον αρνούνται. Πιο άσπονδος, ανάμεσά τους, ο Πενθέας, εγγονός του Κάδμου και βασιλιάς πλέον της Θήβας.

Ισχύει ΠΡΟΣΦΟΡΑ [περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων από τη viva.gr].
Τιμές εισιτηρίων: 20 €, 17 € [ ανέργων, φοιτητικό, μαθητικό, άνω των 65, ΑμεΑ]

ΦΙΛΙΠΠΟΙ – Σημεία προπώλησης: Ταμείο φεστιβάλ – Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών, κεντρική πλατεία, Τηλ. 2510620566

 




Ντίνος Κλειτσιώτης : Παρουσίαση των βασικών αξόνων του προγράμματος του συνδυασμού του

”Όραμα για το Μέλλον” , είναι το όνομα του συνδυασμού του υποψηφίου δημάρχου Καβάλας, Ντίνου Κλειτσιώτη. Η παρουσίαση του ονόματος, αλλά και 40 νέων υποψηφίων δημοτικών συμβούλων, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 19 Ιουνίου, σε κατάστημα εστίασης στην περιοχή του Τελωνείου Καβάλας.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Ντίνος Κλειτσιώτης παρουσίασε πέντε από τους βασικούς άξονες του προγράμματος του συνδυασμού του, που αφορούν τον Τουρισμό, την Ποιότητα Ζωής την Καθημερινότητα, την Κοινωνική Μέριμνα, την Αειφόρο Ανάπτυξη και τον Αθλητισμό – Πολιτισμό και την Παιδεία.

Όπως τόνισε με έμφαση στην ομιλία του ο κ. Κλειτσιώτης, στόχος του συνδυασμού ”Όραμα για το μέλλον”, είναι η νίκη στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές.

”Ήρθε η ώρα να κλείσουμε οριστικά πια τον κύκλο των χαμένων ευκαιριών για το Δήμο μας .Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε ο καθένας μας την ευθύνη των πράξεών του. Να μην μεμψιμοιρούμε για όσα λάθη έχουν γίνει, αλλά να συνδράμουμε στην επίλυση των προβλημάτων που μας απασχολούν. Ήρθε η ώρα να βάλουμε τέλος στις κούφιες υποσχέσεις και στα ψέμματα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κλειτσιώτης.

”Για να έχει μέλλον αυτή η πόλη και οι τοπικές μας κοινότητες, ο Δήμος Καβάλας πρέπει να στελεχωθεί με πρόσωπα με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Με πρόσωπα που δεν κουβαλάνε συνήθειες του παρελθόντος, που δεν ασπάζονται την μικροπολιτική, που φέρνουν φρέσκιες ιδέες. Αυτοί νομίζω πως είναι οι δικοί μου άνθρωποι. Αυτοί είστε όλοι εσείς που δεχθήκατε να πλαισιώσετε την προσπάθεια μας”, τόνισε ακόμη ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον” επισήμανε στη συνέχεια ότι ”ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σελίδα, να αφήσουμε στην άκρη πολιτικές και πρόσωπα που έγιναν κατεστημένο και διεκδικούν την αιωνιότητα στην τοπική κοινωνία. Ήρθε η ώρα να φτιάξουμε ένα Δήμο δουλειάς, διαφάνειας, δικαιοσύνης, έργων και όχι λόγων”.

Τέλος, όσον αφορά το πρόγραμμα του συνδυασμού του, ο κ. Κλειτσιώτης σημείωσε ότι αυτό θα περιέχει συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις κι όχι γενικές και αόριστες. Ένα πρόγραμμα που να μπορεί να υλοποιηθεί, με γνώμονα πάντοτε τις αρμοδιότητες και τις δυνατότητες που έχει θεσμοθετημένα ο Δήμος στη διάθεσή του, χωρίς να προσπαθεί να υποκαταστήσει το κυβερνητικό έργο.

Ένα πρόγραμμα λιτό, αλλά ουσιαστικό, το οποίο δεσμεύτηκε ότι θα υλοποιήσει.

Δείτε φωτοφραφίες: 

 




Σύλληψη σε Έβρο, Καβάλα και Ροδόπη 8 διακινητών – Στο λεωφορείο είχαν δημιουργήσει ειδική κρύπτη στην οροφή του οχήματος

Συνελήφθησαν την Πέμπτη (15-6-2023) σε περιοχές του Έβρου, της Καβάλας και της Ροδόπης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Ροδόπης, οκτώ διακινητές, εκ των οποίων επτά αλλοδαποί και μία ημεδαπή, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις, 29 μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το πρωί στην Εγνατία οδό Κήπων – Αλεξανδρούπολης, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φερών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν δύο αλλοδαπούς διακινητές, διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε ΙΧ λεωφορείο και να μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της Χώρας 11 μη νόμιμους μετανάστες, τους οποίους είχαν αποκρύψει σε ειδικά διαμορφωμένη κρύπτη και λοιπούς χώρους του οχήματος.

Επιπλέον συνελήφθησαν σε περιοχή του Έβρου ένας αλλοδαπός και μία ημεδαπή οι οποίοι επέβαιναν σε ΙΧΕ αυτοκίνητο και όπως διακριβώθηκε είχαν μεταφέρει σε προγενέστερο χρόνο το λεωφορείο σε προκαθορισμένο σημείο, όπου το παρέλαβαν οι παραπάνω διακινητές.

Στη δεύτερη περίπτωση, το μεσημέρι σε αγροτική περιοχή του Έβρου, αστυνομικοί της ίδιας Υπηρεσίας, συνέλαβαν έναν αλλοδαπό διακινητή, διότι οδηγώντας ΙΧΕ αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, μετέφερε παράνομα στο εσωτερικό της Χώρας 4 μη νόμιμους μετανάστες.

Στη τρίτη περίπτωση, το απόγευμα στην Εγνατία οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας συνέλαβαν δύο αλλοδαπούς διακινητές, διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε  ΙΧΕ αυτοκίνητο και να μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της Χώρας 4 μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι ο οδηγός διακινητής στερούταν άδειας ικανότητας οδήγησης.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την  προανάκριση για τις τέσσερις υποθέσεις ενήργησαντα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Φερών και Ιάσμου και το Τμήμα Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας.

 




Αναβάλλεται λόγω καιρού το Wood Water Wild festival

Ύστερα από την σημερινή ανακοίνωση της Ε.Μ.Υ. πως από σήμερα Παρασκευή (16-06-2023) έως και την Κυριακή (18-06-2023) στην περιοχή μας θα προκληθεί επιδείνωση του καιρού, με έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες, που θα συνοδεύονται από μεγάλη συχνότητα κεραυνών και πιθανώς χαλαζοπτώσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν συνιστώνται στο σύνολο της χώρας οι εξωτερικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, είμαστε στη δυσάρεστη θέση – πάντα με γνώμονα την ασφάλεια των παιδιών, των αθλητών και όλων των επισκεπτών μας – να αναβάλουμε το φεστιβάλ και όλες τις δράσεις του.
Οι νέες ημερομηνίες διεξαγωγής του φεστιβάλ θα ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο διάστημα.
Μπορεί να είναι καρτούν κατσίκα, πρόβατο, αφίσα, περιοδικό και κείμενο που λέει "ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΝ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ SEE SOON YOU 5 Wodv woodwaterwild woodwaterwild.gr"



Ακρίβεια στα πάρκινγκ της Καβάλας

Προς μια περίπου εβδομάδα αύξησαν τις χρεώσεις τους στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τα δύο παρκινγκ που μισθώνονται από τον ΟΛΚ και λειτουργούν στο ΝΟΚ και πίσω από το Τελωνείο. Η ίδια επιχείρηση που τα εκμεταλλεύεται αύξησε κατά 50 λεπτά την είσοδο του κάθε αυτοκινήτου.

Και στα δύο παρκινγκ η πρώτη και βασική χρέωση έγινε 2,5 ευρώ από 2 που ήταν. Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο χώροι προσαρμόστηκαν στα δεδομένα της τοπικής αγοράς και ακολούθησαν την τιμολογιακή πολιτική άλλων τοπικών παρκινγκ. Κατόπιν τούτου το φθηνότερο παρκινγκ στην Καβάλα είναι αυτό απέναντι από την εκκλησία του Άη Γιάννη με 1,6 ευρώ. Στα 2 ευρώ κρατά την είσοδο οχήματος στο χώρο του παρκινγκ του Διοικητηρίου. Πρόσφατα στα 2,5 ευρώ αύξησε την κάθε είσοδο στο ανοιχτό παρκινγκ στον Άη Γιώργη.

Από καιρό έχουν την ίδια βασική χρέωση οι χώροι της Ροδόπης και της περιοχής Καπνεργάτη. Το κλειστό παρκινγκ της Δ. Αγοράς ακολουθεί άλλη τακτική, δικαιότερη και φθηνότερη, χρεώνοντας 50 λεπτά την κάθε ώρα στάθμευσης. Όλα δείχνουν ότι οι αυξήσεις δεν τελειώνουν εδώ. Σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια αφού:

Η στάση στο πάρκινγκ της Καβάλας θεωρείται φθηνή σε σχέση με άλλες πόλεις Υπάρχει συνεχώς κίνηση και οι χώροι είναι καθημερινά γεμάτοι Τα ενοίκια που πληρώνονται, όπως ισχυρίζονται οι επαγγελματίες, αυξάνονται επίσης.

Κάποτε μάλιστα οι διαθέσιμες θέσεις συγκεκριμένων χωρών (παρκινγκ) μειώνονται. Θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε ότι ταυτόχρονα αναπροσαρμόστηκαν όλες οι άλλες χρεώσεις. Έτσι για μια 24ωρη παραμονή οχήματος σε ένα από τα παρκινγκ της Καβάλας υπάρχει οικονομική υποχρέωση ακόμη και 11,5 ευρώ. Αυτή η τιμή που μάλλον είναι η ακριβέστερη ισχύει μετά τις αυξήσεις, στους χώρους του ΝΟΚ και του Τελωνείου. 

Το δε παρκινγκ του Τελωνείου όπως είναι γνωστό είναι το μεγαλύτερο στο κέντρο της πόλης. Τα διάφορα έργα που εκτελούνται στο κέντρο της Καβάλας μειώνουν γενικά τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης. Στις εγγραφές ισχύει η ελεγχόμενη στάθμευση. Η εφαρμογή της δεν είναι κι η καλύτερη. Η Δημοτική Αστυνομία κάτι σπάνιους ελέγχους και όχι σε όλους τους κεντρικούς δρόμους. Συνήθως ελέγχει όποτε έχει χρόνο και μόνο σε δύο τρεις δρόμους! 

Με τα ίδια εκτελούμενα έργα οι πεζόδρομοι αυξάνονται κι έτσι οι Καβαλιώτες ή θα πρέπει να πληρώσουν για να παρκάρουν ή θα πρέπει να μετακινηθούν μέσα στη μαζική μεταφορά. Η επιλογή να κάνουν βόλτες στο κέντρο μέχρι να βρουν ελεύθερη θέση είναι όλο και δυσκολότερη. Όλα αυτά έχουν τη σημασία τους. 

Κι επειδή νέοι χώροι στάθμευσης δεν φαίνεται να συμβαίνουν, όχι τουλάχιστον άμεσα, οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκινγκ αυξάνουν τις χρεώσεις. 

Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκ αυξάνουν τις χρεώσεις. 

Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκ αυξάνουν τις χρεώσεις.

 Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο. 




«ΠΝΟΗ Σύλλογος για το παιδί και την Οικογένεια» : Πρόσκληση σε έκθεση φωτογραφίας

Η «ΠΝΟΗ Σύλλογος για το παιδί και την Οικογένεια» ως εταίρος υλοποίησης του έργου «Ενεργοί Παρατηρητές και Ενεργοί Αποτροπείς: Προλαμβάνοντας την Έμφυλη Βία στη ζωή των Νέων» διοργανώνει έκθεση φωτογραφίας την Τρίτη 20 & Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, με ώρες λειτουργίας 10.00 – 13.00 και 18.30 – 21.00 στην Παλιά Μουσική

Στην έκθεση φιλοξενούνται 25 φωτογραφίες οι οποίες αναδείχτηκαν έπειτα από διαγωνισμό.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν νέοι, ηλικίας 15 έως 35 ετών απ’ όλη την Ελλάδα με στόχο να καταγράψουν τον τρόπο που βλέπουν οι ίδιοι την έμφυλη βία και τις συνέπειές της, απεικονίζοντας οπτικά τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους σε σχέση με τις μαρτυρίες περιστατικών έμφυλης βίας ή σε σχέση με προσωπικά τους βιώματα.

Οι φωτογραφίες συμπυκνώνουν την έννοια της έμφυλης βίας και εκφράζον με καλλιτεχνικό τρόπο τα παρακάτω μηνύματα:

  • « Σπάσε τη σιωπή – σπάσε τον κύκλο της Βίας»
  • «Δεν είσαι μόνη/μόνος! Δεν είναι δικό σου λάθος!»
  • «Μαζί, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο χωρίς φόβο και βία!».
  • «Όχι άλλες δικαιολογίες. Όχι άλλη ανοχή. Όχι άλλη βία. »
  • «Είμαστε όλοι πρωταγωνιστές στον τερματισμό της Έμφυλης βίας!».

Οι 25 καλύτερες φωτογραφίες που αναδείχθηκαν μέσα από διαδικτυακή ψηφοφορία θα εκτεθούν στην έκθεση στην Καβάλα, ανοιχτή στην τοπική κοινωνία και με προσκεκλημένους εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών και διαμορφωτές της κοινωνικής γνώμης ΜΜΕ) από την τοπική κοινωνία και γειτονικές περιφέρειες και θα ανακοινωθούν οι 10 καλύτερες που θα λάβουν επαίνους.

Στη συνέχεια θα μεταφερθεί η έκθεση στην Αθήνα και θα ανακοινωθούν οι 2 καλύτερες φωτογραφίεςπου θα πάρουν τα 2 πρώτα βραβεία

Είσοδος Ελεύθερη

Το έργο «Ενεργοί Παρατηρητές και Ενεργοί Αποτροπείς: Προλαμβάνοντας την Έμφυλη Βία στη ζωή των Νέων» υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Active citizens fund, με φορέα υλοποίησης τον Όμιλο για την Επιχειρηματικότητα και την Κοινωνική Οικονομία (ΕΚΟ) και εταίρους το Σύλλογο ΠΝΟΗ για ο παιδί και την οικογένεια με έδρα την Καβάλα, το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με έδρα την Αθήνα, και τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Terram Pacis με έδρα το Όσλο, Νορβηγία.

 Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενίσχυση της βιωσιμότητας της κοινωνίας των πολιτών και στην ανάδειξη του ρόλου της στην προαγωγή των δημοκρατικών διαδικασιών, στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και στην προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τη διαχείριση της επιχορήγησης του προγράμματος Active citizens fund για την Ελλάδα έχουν αναλάβει από κοινού το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το SolidarityNow.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: http://www.activecitizensfund.

 




2ο ΕΠΑΛ Καβάλας : Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus – Συνάντηση στη Σλοβακία

Κατά το διάστημα 5 ως 9 Ιουνίου 2023, 6 μαθήτριες και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί τους από το 2 ο ΕΠΑΛ Καβάλας ταξίδεψαν στη μικρή, γραφική πόλη Spišská Nová Ves της Σλοβακίας για να εκπροσωπήσουν το σχολείο στην 5 η και τελευταία συνάντηση ενός από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus που συμμετέχει το 2 ο ΕΠΑΛ Καβάλας κατά την χρονική περίοδο 2020-2023 και έχει τίτλο “Language(O)Lympics”, ακρωνύμιο “LOL” και θέμα την απόκτηση-βελτίωση γλωσσολογικών δεξιοτήτων της Αγγλικής Γλώσσας ως μέσου διεθνούς επικοινωνίας, μέσα από αθλητικές δράσεις.

Στη συνάντηση εκτός των συμμετεχόντων από ελληνικό εταιρικό σχολείο 2o ΕΠΑΛ Καβάλας, συμμετείχαν ακόμη 19 μαθητές/τριες και οι 6 συνοδοί εκπαιδευτικοί τους από τη Γερμανία, την Ισπανία, την Πολωνία καθώς και μαθητές και εκπαιδευτικοί από το συντονιστικό σχολείο «Gymnázium» που εδρεύει στην πόλη Spišská Nová Ves, στην κεντροοανατολική Σλοβακία.

Το συντονιστικό σχολείο της Σλοβακίας στεγάζεται σε εντυπωσιακό ιστορικό κτίριο 170 χρόνων και κατά την πρώτη ημέρα της συνάντησης, μετά από την εναρκτήρια τελετή υποδοχής στο σχολείο που πραγματοποιήθηκε σε μια υπέροχη αίθουσα εκδηλώσεων, ακολούθησαν περιήγηση στο σχολείο, παιχνίδια εξοικείωσης των μαθητών, εργαστήριο ιστορίας με τίτλο «πίσω από τον αθλητισμό», συνάντηση με τρεις διάσημους Σλοβάκους αθλητές που αποφοίτησαν από το σχολείο εταίρο, πολυτελής, επίσημη τελετή υποδοχής στο Δημαρχείο και ξενάγηση στα αξιοθέατα της πόλης Spisska Nova Ves και τέλος Μπάρμπεκιου καλωσορίσματος στην αυλή του σχολείου και αθλητικές δραστηριότητες.

Τις επόμενες ημέρες η διεθνής ομάδα ανακάλυψε σταδιακά τον πολιτισμό και την κουλτούρα της Σλοβακίας συμμετέχοντας σε ποικίλες, ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές δραστηριότητες, επισκέφτηκε το σπήλαιο με πάγους Dobsinska, τις αθλητικές εγκαταστάσεις για χειμερινά αθλήματα και τη λίμνη στο θέρετρο Strbske pleso στην οροσειρά High Tatras. ξεναγήθηκε σε σημεία ενδιαφέροντος του Kosice όπου επισκέφθηκε το και το Βοτανικό Κήπο του, της περιοχής Levoca με πανύψηλους ναούς γοτθικού ρυθμού .που προκαλούν δέος, ανέβηκε στο κάστρο Spis, θαυμάζοντας το πανόραμα από την κορυφή του βράχου, διασκέδασε παίζοντας bowiling και περιηγήθηκε στο εικονογραφημένο πάρκο Tricklandia. Ενώ, την τελευταία ημέρα το απόγευμα μετέβηκε στο Aquacity στο Poprad για κολυμβητικές δραστηριότητες.

Κατά την πρωινή συνεδρία της τελευταίας ημέρας οι συμμετέχοντες συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια Τζούντο και τοξοβολίας και έπαιξαν μπάσκετ μπολ. Οι συντονιστές στην τελευταία σύσκεψη του προγράμματος με φυσική παρουσία, συζήτησαν όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων του προγράμματος και την υποβολή της τελικής αναφοράς.

Όλη η διεθνής ομάδα απόλαυσε την παρουσίαση του ηλεκτρονικού βιβλίου του προγράμματος που οι νεαροί εργατικοί μαθητές του Γερμανικού εταιρικού σχολείου δημιούργησαν και επιμελήθηκαν με άριστο αποτέλεσμα.

Τέλος, όλοι παρέλαβαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους και κατά την ολοκλήρωση του προγράμματος και την αποχαιρετιστήρια τελετή, το κλίμα συγκίνησης ήταν έντονα εμφανές.




Δράση των Προσκόπων Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης «Ταξιδέψτε μαζί μας στη Γαλάζια Πολιτεία»

Στα πλαίσια της δράσης «Ταξιδέψτε μαζί μας – στη Γαλάζια Πολιτεία» θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα 17-18 Ιουνίου 2023 εκδρομή του Κλάδου Προσκόπων (παιδιών ηλικίας 12-15 ετών) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης.

Στα πλαίσια των Ελευθερίων της πόλης της Καβάλας το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας διοργανώνει “Παιχνίδι Θησαυρού” με μνημεία της πόλης της Καβάλας χρησιμοποιώντας την νέα τεχνολογία , με QR code 100 παιδιά από την Α.Μ.Θ. θα αναζητήσουν Ιστορικά μνημεία της πόλης της Καβάλας.
Έναρξη στο Κήπο της Δημαρχίας Σάββατο 17-6-2023 11:15 το πρωί.
Στις 21:30 το Σαββάτο συναυλία με συγκρότημα της πόλης στο Πάρκο Φαλήρου.
Επίσης της Κυριακή το απόγευμα στο Ναυτικό μουσείο θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την Ιστορία του Ναυτοπροσκοπισμού Καβάλας. Μια Ιστορία που ξεκινά από το 1945.
Ώρα έναρξης εκδήλωσης 20:00



«Πρωτιά» για το αεροδρόμιο Καβάλας στην επιβατική κίνηση – Συνεχίζονται οι καλές επιδόσεις του «Μακεδονία»

Την μεγαλύτερη αύξηση στην επιβατική κίνηση για τον μήνα Μάιο σημείωσε το αεροδρόμιο της Καβάλας ενώ στις καλές του επιδόσεις φαίνεται πως επέστρεψε και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς άνοδο κατέγραψε τόσο η εγχώρια, όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2022 κατά 14% αλλά και της χρονιάς ρεκόρ του 2019 κατά 1.7%.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιοποίησε η Fraport, ο Μάιος του 2023 έκλεισε με 4,979 πτήσεις για το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το «Μακεδονία» εκ των οποίων 3,153 ήταν διεθνείς πτήσεις (9.9% αύξηση συγκριτικά με το 2022) και 1,826 εγχώριες πτήσεις (11.3% αύξηση σε σχέση με τον Μάιο του 2022).

Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη αφίχθησαν συνολικά τον Μάιο 629,127 επιβάτες από τους οποίους οι 446,194 προέρχονται από το εξωτερικό (15.8% άνοδο σε σύγκριση με τον Μάιο του 2022) και οι 182,933 από το εσωτερικό (9.9% άνοδο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς), με τα μηνύματα για την πορεία των αφίξεων να είναι αρκετά ενθαρρυντικά και για τους επόμενους μήνες, δεδομένου ότι και ο ελληνικός τουρισμός επανακάμπτει πλήρως.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας είχε την μεγαλύτερη άνοδο στην επιβατική κίνηση (+29.9%) σε σχέση με τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport αλλά και σε σύγκριση με τον Μάιο του 2022, καθώς διακινήθηκαν συνολικά 24,311 επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού. Αν λάβουμε υπόψη όμως τα επίπεδα του 2019, η Καβάλα σημείωσε την μεγαλύτερη μείωση (19,1%) στην επιβατική κίνηση.

Στοιχεία κίνησης Μάιος 2023

Άνοδος συγκριτικά με Μάιο του 2019

Συγκρίνοντας παράλληλα, με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, έτος ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, συνεχίστηκε η αύξηση της τάξεως του 1.7% στην συνολική επιβατική κίνηση του αεροδρομίου «Μακεδονία». Όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της Fraport, τον Μάιο του 2023 διακινήθηκαν συνολικά 629,127 επιβάτες, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2019 κινήθηκαν 618,776. Όσον αφορά τους αριθμούς επιβατών εσωτερικού, σημειώθηκε άνοδος της τάξεως του 4.8% και 0.4% στους ξένους επιβάτες (446,194 άτομα προσγειώθηκαν συνολικά στη Θεσσαλονίκη). Σχετικά με τις πτήσεις (αφίξεις και αναχωρήσεις αεροσκαφών εσωτερικού και εξωτερικού), καταγράφεται ωστόσο μικρή μείωση κατά 0.2% έναντι του 2019.

Το πρώτο πεντάμηνο του 2023, η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ανήλθε σε 2,346,739 επιβάτες και είναι αυξημένη έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2019 κατά 0.4%. Αντιθέτως, οι πτήσεις το συγκεκριμένο διάστημα παρουσίασαν μια πτώση της τάξεως του 5%.

Στοιχεία κίνησης Μάιος 2023 – 2019

Το Ηνωμένο Βασίλειο ψήφισε τον Απρίλιο Ελλάδα

Και τον μήνα Μάιο, το Ηνωμένο Βασίλειο βρέθηκε πρώτο στη λίστα με τις χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα ενώ στη συνέχεια, ακολούθησαν με διαφορά η Γερμανία, η Ολλανδία και η Πολωνία. Σημειώνεται ότι την πρώτη πεντάδα των τουριστών που ταξίδεψαν προς την χώρα μας συμπλήρωσε η Γαλλία, με την κατάταξη να διαφοροποιείται ελάχιστα σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, καθώς η Σουηδία και η Δανία βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα.

Στοιχεία για τις χώρες προέλευσης

 

Πηγή: thesstoday.gr




Διεκομίσθη από την Θάσο στο νοσοκομείο Καβάλας

Νέα επείγουσα διακομιδή ασθενούς από το Λιμάνι που πραγματοποιήθηκε το τελευταίο 24ωρο, Θάσου, στο λιμάνι της Κεραμωτής. Πρόκειται για μία 84χρονη γυναίκα που έπρεπε να διακομιστεί άμεσα στο νοσοκομείο.

 Η 84χρονη, διακομίστηκε, με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΘΑΣΟΥ» Ν. Π. 11234.




Το ανακαινισμένο Celebrity Infinity θα καταπλέει από το 2024 και στην Καβάλα

Τον Φεβρουάριο του 2024 θα κατακτήσει την πρώτη φορά στο κεντρικό λιμάνι το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Infinity. 

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας της Celebrity Cruises, που εγκαταστάθηκε στον Πειραιά και έως και τον Μάρτιο που αναχωρεί για Ισραήλ, Αίγυπτο και Τουρκία με κρουαζιέρες 10 και 11 νυχτών ενώ από τον Απρίλιο που αναχωρεί για ελληνικά λιμάνια, όπως ο Βόλος, η Καβάλα, η Θεσσαλονίκη, η Μύκονος και η Σαντορίνη, και το Κουσάντασι της Τουρκίας. 

Το GTS Celebrity Infinity είναι ένα κρουαζιερόπλοιο κλάσης Millennium που εκμεταλλεύεται η Celebrity Cruises, θυγατρική του Royal Caribbean Group. Έχει μέγεθος 90.940 GT και μήκος 294 μέτρα και χωράει 2.604 επιβάτες σε 12 καταστρώματα. Ανακαινίστηκε το Νοέμβριο του 2020 με καινοτομίες όπως το Sun Retreat Desk και το Retreat Lounge στις σουίτες, ανακαινισμένο μπάνιο και spa, στρώμματα με κασμίρ στα κρεβάτια. 

Ακόμα, και μπαρ σαν το Oceanview Café και το Martini Bar ανακαινίστηκαν επίσης για να παρέχουν πολυτελείς υπηρεσίες και να δώσουν μια νέα διάσταση στις κρουαζιέρες της εταιρείας. 




Energean: Αιμοδοσία στις εγκαταστάσεις της Καβάλας για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

Στην οργάνωση εθελοντικής αιμοδοσίας από τους εργαζόμενους της εταιρείας στην Καβάλα προχώρησε η Energean για να τιμήσει την 14η Ιουνίου, η οποία έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.), τον Ερυθρό Σταυρό και την Ερυθρά Ημισέληνο ως η Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη

Η αιμοδοσία οργανώθηκε από τα τμήματα Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Energean και πραγματοποιήθηκε στο ιατρείο των χερσαίων εγκαταστάσεων της Νέας Καρβάλης στην Καβάλα, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Καβάλας. Χαρακτηρίσθηκε, δε, από μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων της εταιρείας στις χερσαίες εγκαταστάσεις και στις θαλάσσιες εξέδρες του Πρίνου.

Η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά:

«Πρόκειται για μια πραγματικά πολύ σημαντική πρωτοβουλία από τα τμήματα Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Energean, τα οποία θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ προσωπικά. Οι ανάγκες σε αίμα είναι πάντα αυξημένες, ειδικά στη διάρκεια της θερινής περιόδου που έχει ξεκινήσει, και πιστεύουμε ότι τόσο οι πολίτες σε ατομικό επίπεδο, όσο και οι φορείς, οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κινητοποιούνται έχοντας ακριβώς αυτές τις μεγάλες ανάγκες κατά νου – και, παράλληλα, να παρακινούν, ώστε η πρωτοβουλία της αιμοδοσίας να βρίσκει συνεχώς μιμητές.

Στην Energean δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με ένταση αυτήν την προσπάθεια και να διοργανώσουμε τους επόμενους μήνες μια εθελοντική αιμοδοσία και για τους συναδέλφους μας στην Αθήνα».

Από την πλευρά του, ο Κυριάκος Ταφανίδης, Διευθυντής Υγείας, Ασφάλειας και Περιβάλλοντος της Energean στην Ελλάδα, ανέφερε τα εξής:

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ προσωπικά σε όλους τους συναδέλφους που αγκάλιασαν αυτήν την πρωτοβουλία και προσφέρθηκαν να δώσουν αίμα, πολύτιμο αγαθό για την υγεία όλων. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και αισιοδοξούμε ότι, μετά και την πραγματοποίηση εθελοντικής αιμοδοσίας και στα γραφεία της εταιρείας μας στην Αθήνα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, θα καταφέρουμε να συγκεντρώσουμε περί τις 50 φιάλες αιμοδοσίας.

Δημιουργούμε έτσι μια Τράπεζα Αίματος για το προσωπικό της εταιρείας μας στην Ελλάδα και, βέβαια, είναι αυτονόητο ότι το αίμα είναι διαθέσιμο για κάθε ανάγκη του Εθνικού Συστήματος Υγείας».

Την ευθύνη της αιμοδοσίας είχε η Διευθύντρια του Τμήματος Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Καβάλας Ευαγγελία Πανώρη, η οποία ευχαρίστησε θερμά την εταιρεία για την πρωτοβουλία της, τονίζοντας πόσο σημαντική είναι η συχνή αιμοδοσία, καθώς το προσφερόμενο αίμα είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί μέσα σε μερικές μόνο εβδομάδες.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο μήνυμά του το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, η ημέρα αυτή, είναι μία ευκαιρία για να ευχαριστήσουμε και τιμήσουμε τους ανώνυμους εθελοντές αιμοδότες, αλλά  και για να ευαισθητοποιήσουμε τον ευρύτερο πληθυσμό, σχετικά με την αναγκαιότητα εθελοντικής προσφοράς αίματος.

«Φέτος το  κεντρικό μήνυμα του εορτασμού, είναι “Ζούμε, επειδή ΕΣΥ προσφέρεις-Δώσε  αίμα,  δώσε  πλάσμα,  μοιράσου  τη  ζωή, μοιράσου  συχνά” και  επικεντρώνεται  κυρίως  στους  πολυμεταγγιζόμενους  ασθενείς, τονίζοντας την αναγκαιότητα για τακτική προσφορά αίματος και πλάσματοςTo μήνυμα αυτό  δημιουργήθηκε για να τονίσει τον σημαντικό ρόλο της εθελοντικής, μη αμειβόμενης προσφοράς αίματος στη δημιουργία ενός πλέγματος προστασίας για τους ευάλωτους συνανθρώπους μας και παράλληλα να αναδείξει και να αποτυπώσει το αίσθημα ευθύνης και ανθρωπισμού, που διακατέχει τον εθελοντή αιμοδότη ως μία  συνειδητή έκφραση αλληλεγγύης», τονίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας.




Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας για την ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

Η 14 η Ιουνίου καθιερώθηκε ως ημέρα του ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ από τον Π.Ο.Υ και την Ερυθρά Ημισέληνο.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας τιμά και ευχαριστεί τους ανώνυμους εθελοντές αιμοδότες και υπογραμμίζει ότι η ευαισθητοποίηση του ευρύτερου πληθυσμού είναι προτεραιότητα στη σύγχρονη κοινωνία για την κάλυψη των αναγκών αίματος.

Το κεντρικό μήνυμα του φετινού εορτασμού «ΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ-ΔΩΣΕ ΑΙΜΑ, ΔΩΣΕ ΠΛΑΣΜΑ, ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ, ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΣΥΧΝΑ», αναφέρεται στους πολυμεταγγιζόμενους ασθενείς που έχουν ανάγκη τακτικών μεταγγίσεων και προσπαθεί να δημιουργήσει ένα πλέγμα προστασίας στην ευάλωτη ομάδα των συνανθρώπων μας, παράλληλα με την αντιμετώπιση των εκτάκτων σε μετάγγιση αίματος και παραγώγων.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας θεωρεί την 14 η Ιουνίου σα μια ημέρα υψηλού συμβολισμού, εξαίρει τη σημασία της συστράτευσης στην προώθηση κοινών ανθρωπιστικών αξιών και καλεί όλους σε καθημερινές δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης, αλλά και τους υπεύθυνους φορείς για την αύξηση χρηματοδότησης και αναβάθμιση των συστημάτων αιμοδοσίας.




Διάκριση μαθητών της ΣΤ’ Τάξης στον 11ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικού

Οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης συμμετείχαν με επιτυχία στον 11ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Δημοτικού που διοργανώθηκε από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Οι μαθητές εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο μας και οι εμπειρίες που αποκόμισαν ήταν πολύτιμες.

Οι μαθητές διαγωνίστηκαν στην Α’ Φάση του διαγωνισμού στις 19 Φεβρουαρίου και κατάφεραν να διακριθούν περνώντας στη Β’ φάση του διαγωνισμού που πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου.

Στην τελική φάση του διαγωνισμού απέσπασαν βραβεία οι ακόλουθοι μαθητές:

  • 2ο Βραβείο: Δελόγλου Σταύρος, Θεοδωρίδου Ιουλιέττα, Σταυρόπουλος Χριστόφορος
  • 3ο Βραβείο: Λιόλιος Παναγιώτης

Συγχαρητήρια αξίζουν όχι μόνο στους διακριθέντες αλλά και στους συμμετέχοντες. Οι εκπαιδευτικοί του 17ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας στηρίζουν πάντοτε τέτοιου είδους εγχειρήματα που αναδεικνύουν τις φυσικές επιστήμες και δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους και να εμβαθύνουν την αξία και την ουσία της μάθησης.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Δέσμευση πρώτη: Ανάπλαση του ανοιχτού κολυμβητηρίου και του παράλιου μετώπου

Η σημερινή κατάσταση του ανοιχτού κολυμβητηρίου αποτελεί πραγματικά μνημείο αδιαφορίας όλων των πρόσφατων Δημοτικών Αρχών. Η σημερινή εικόνα του ντροπιάζει την πόλη μας. Για την κατάσταση αυτή δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, αφού το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ανοιχτού κολυμβητηρίου δεν αμφισβητείται από κανέναν, η χρήση του είναι παραχωρημένη στον Δήμο Καβάλας. Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η ριζική ανάπλαση του χώρου του ανοιχτού κολυμβητηρίου. Στην πισίνα θα μπορούν να απολαμβάνουν το μπάνιο τους οι Καβαλιώτες και οι τουρίστες της πόλης μας (σε θαλασσινό νερό το οποίο θα έχει προηγουμένως καθαριστεί με υπερσύγχρονα μηχανήματα), χωρίς αυτό να αποκλείει και την με σωστό προγραμματισμό παράλληλη χρήση για θερινές κολυμβητικές διοργανώσεις.

Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, στον ίδιο χώρο θα λειτουργήσει υπερσύγχρονο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας (με πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Δήμου Χανίων).

Η ανάπλαση, όμως, αυτή δεν θα είναι ολοκληρωμένη εάν δεν επεκταθεί και σε ολόκληρο το παράλιο μέτωπο της πόλης. Κάνοντας την αρχή με την περιοχή μπροστά από το Διοικητήριο και το Πάρκο Φαλήρου, ήρθε η ώρα η χρήση του παράλιου μετώπου να περάσει οριστικά από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας στα χέρια του Δήμου και όλων των Καβαλιωτών. Ένας χώρος που έχει να αναπλαστεί για περίπου 20 χρόνια θα γίνει το πραγματικό στολίδι της Καβάλας.

Μέσα από έναν διεθνή διαγωνισμό, στα πρότυπα μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως η Βαρκελώνη, θα προκριθεί ο σχεδιασμός εκείνος που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα του παράλιου μετώπου της πόλης μας. Και για αυτήν την παρέμβαση υπάρχουν και θα χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία (βλέπε το πιο πρόσφατο παράδειγμα της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου στον Δήμο Γλυφάδας).

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Τον έπιασαν με 15 κιλά όστρακα παράνομης αλιείας

Στη σύλληψη ενός 52χρονου Έλληνα, προέβησαν, σήμερα τα ξημερώματα, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Καβάλας, για αλιεία με σκοπό την πώληση και  την εμπορία δίθυρων μαλακίων (οστράκων) του είδους “Τελίνα” (Donax Trunculus), το σύνολο των οποίων ήταν υπολειπομένων διαστάσεων.

Συγκεκριμένα, κατόπιν ελέγχου στελεχών της οικείας Λιμενικής Αρχής, επί της Εγνατίας οδού στο ύψος της Νέας Καρβάλης, εντοπίστηκε ο 52χρονος να κατέχει εντός Ι.Χ.Ε οχήματος, τα δίθυρα μαλάκια υπολειπόμενων διαστάσεων, συνολικού βάρους δεκαπέντε κιλών (15kg), τα οποία είχε αλιεύσει με τη χρήση παράνομου αλιευτικού εργαλείου και χωρίς την προβλεπόμενη άδεια.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκε το αλιευτικό εργαλείο και η εν λόγω ποσότητα οστράκων, η οποία επαναποντίστηκε στη θάλασσα.




Οι Locomondo έρχονται στην Καβάλα για μια μοναδική συναυλία

Για την προμήθεια των εισιτηρίων της συναυλίας των Locomondo εξέδωσε ανακοίνωση το Cosmopolis Festival.

Προμηθευτείτε το εισιτήριο σας σήμερα  https://www.ticketservices.gr

• Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Καβάλας. Tourist information center (Καθημερινές 9.00- 20.30 Σάββατο 9.00-14.30)

Οι Locomondo έρχονται να γιορτάσουν τα 20α τους γενέθλια στη σκηνή του Cosmopolis festival 2023 στις 30 Ιουλίου!

Είκοσι χρόνια συναυλιών -χειμώνα ή καλοκαίρι- στην Ελλάδα και το εξωτερικό!

Η μεγάλη μουσική παρέα των reggae, ska και latin ρυθμών έχει κερδίσει -πλέον- τις καρδιές όλων –μικρών και μεγάλων– αφού «κρύο δεν κάνει στην Ελλάδα, κρύο δεν έκανε ποτέ», στίχος που δεν έχει αφήσει ασυγκίνητο ούτε το κοινό της Ευρώπης!




Η συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού στην Καβάλα

Και επίσημα στις 30 του Αυγούστου, η Καβάλα θα φιλοξενήσει τον Κωνσταντίνο Αργυρό, στη συναυλία του διάσημου τραγουδιστή στο «Ανθή Καραγιάννη». Ταξιδεύει με το «Elpida Tour», μία μεγάλη, εντυπωσιακή και υψηλών προδιαγραφών παραγωγή της Panik Live, με την υποστήριξη της Coca-Cola.

Η έναρξη του «Elpida Tour by Coca-Cola» θα γίνει στις 23 Ιουνίου από την Κύπρο  και ακολουθούν συναυλίες στην Κομοτηνή , στην Πάτρα και στα Ιωάννινα . 

Εισιτήρια προπωλούνταιhttps://linktr.ee/elpidatour




Λεωνίδας Παππάς: “Η απαξίωση της Καβάλας συνεχίζεται”

Με αφορμή την ανακοίνωση για την μείωση των πτήσεων από Καβάλα προς Αθήνα τοποθετήθηκε ο Υποψήφιος Βουλευτής Καβάλας κ. Παππάς, αναφέροντας:

“Με έκπληξη και οργή πληροφορηθήκαμε χθες από τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό την μείωση των δρομολογίων των πτήσεων από το αεροδρόμιο της Καβάλας προς την Αθήνα. Εν μέσω τουριστικής περιόδου και ενώ όλοι οι αρμόδιοι φορείς συζητούν και προτείνουν λύσεις για την ανάπτυξη και αύξηση του τουριστικού προϊόντος, όχι μόνο μειώνονται τα δρομολόγια προς την
πρωτεύουσα αλλά τοποθετούνται χρονικά και σε ώρες εντελώς ακατάλληλες για τους πολίτες.

Μόλις πριν λίγες ημέρες ο κ. Μητσοτάκης, στα πλαίσια της επίσκεψής του  στην Θάσο και την Δράμα, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας, ένα από τα πλέον απαξιωμένα αεροδρόμια με ό, τι αυτό συνεπάγεται για το τουριστικό
προϊόν της Καβάλας.

Οι δηλώσεις που έκανε, όμως, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας περιορίστηκαν αποκλειστικά και μόνο στην προσπάθεια και στην επιθυμία της παράταξής του να εκλέξει και 4ο βουλευτή στην εκλογική αναμέτρηση της 25 ης Ιουνίου. Επιδιώκει, λοιπόν, η ΝΔ ένα κοινοβουλευτικό μονοπώλιο στην περιοχή μας χωρίς καμία αντιπολιτευτική φωνή από άλλες παρατάξεις.

Ο κ. Μητσοτάκης προσπέρασε επιδεικτικά τα προβλήματα της Καβάλας, ακόμη κι αν βρίσκονταν μπροστά του, και προέταξε μόνο το κομματικό διακύβευμα. Επειδή, λοιπόν, η ενδεχόμενη εκλογή και της 4 ης βουλευτικής έδρας από τη ΝΔ θα οδηγήσει σε τέτοιες καταστάσεις χωρίς κανέναν απολύτως αντίλογο, το ΠΑΣΟΚ θα παλέψει ως η μόνη δύναμη που μπορεί να σταθείαπέναντι σε αυτές τις λογικές και πρακτικές. Οφείλουμε να ενώσουμε όλοι τις φωνές μας και να κινητοποιήσουμε την κοινωνία της Καβάλας ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω απαξίωση του αεροδρομίου μας.




Ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας για τη μείωση των πτήσεων στο Μέγας Αλέξανδρος

Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας για τη μείωση των πτήσεων από Καβάλα προς Αθήνα.

Μετά λύπης μας πληροφορηθήκαμε την μείωση των δρομολογίων των αεροπορικών πτήσεων από το αεροδρόμιο της Καβάλας προς Αθήνα.

Ο αερολιμένας Μέγας Αλέξανδρος είναι ένα αεροδρόμιο που στοίχησε στους Έλληνες φορολογούμενους εξυπηρετώντας τα τελευταία χρόνια τους νομούς Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης. Πρέπει να ανακηρυχθεί σε αεροδρόμιο ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, προκειμένου να έχει τα προνόμια του αεροδρομίου της Αλεξανδρούπολης από τη στιγμή που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από τους ακριτικούς νομούς Δράμας και Ξάνθης οι οποίοι βρίσκονται στην εμβέλεια εξυπηρέτησής τους. Να κατέχει ανταγωνιστική θέση και να αποτραπεί μια δυσμενής κατηγοριοποίησή του με αρνητικές επιπτώσεις για την περιοχή μας.

Επίσης, δεν μπορούμε να μιλάμε για τουριστική ανάπτυξη στην Καβάλα και αύξηση του τουριστικού προϊόντος, όταν αντί να τονώσουμε την κίνηση του αεροδρομίου με περισσότερα δρομολόγια σε ανταγωνιστικές τιμές και πιο έξυπνα τοποθετημένα χρονικά αντιθέτως να μειώνουμε την κίνηση με λιγότερα δρομολόγια σε υψηλό κόστος σε σχέση με την Αλεξανδρούπολη και τη Θεσσαλονίκη.

Καλούμε τη νέα Κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές και τους νέους Βουλευτές καθώς και τους τοπικούς φορείς, να δουν σοβαρά και να μην συνυπογράψουν στην περαιτέρω υποβάθμιση του, κάνοντας προσπάθειες για πραγματική ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μάκης Παπαδόπουλος: «Μόνιμη και ασφαλής λύση, η οδική σύνδεση της χωματερής με την Εγνατία οδό»

Η παράταξη ο “Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ” εξέδωσε δελτίο τύπου με σχετικές προτάσεις  για μια ασφαλή λύση με τη χωματερή .

Δείτε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

Μάκης Παπαδόπουλος: «Μόνιμη και ασφαλής λύση, η οδική σύνδεση της χωματερής με την Εγνατία οδό»

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ:

  • πρώτον, ως άμεσο μέτρο, να γίνουν τεχνικές παρεμβάσεις στο δρόμο και να εξεταστεί από τον Δήμο Καβάλας η τοποθέτηση (στο ύψος του ιδρύματος “Αγ. Μαρίνα”) μιας ειδικής μπάρας ασφαλείας με φύλακα, ώστε να ελέγχεται η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων σε ώρες λειτουργίας της χωματερής.
  • και δεύτερον, να μπει ΑΜΕΣΑ σε προτεραιότητα η δημιουργία οδικής σύνδεσης της χωματερής με την Εγνατία οδό μέσω κατάλληλων κόμβων, σε συνεργασία φυσικά με την Περιφέρεια ΑΜ-Θ και την Εγνατία Α.Ε., ώστε να απαλλάξουμε μια και καλή τους κατοίκους του Περιγιαλίου από τα απορριμματοφόρα και τα προβλήματα που προκαλούν! Εξάλλου, ο ΧΥΤΑ Καβάλας ήδη χρησιμοποιείται και θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται και από άλλους Δήμους της Περιφέρειάς μας.

Η λύση της Περιμετρικής δεν αποτελεί κατάλληλη επιλογή, γιατί η Περιμετρική έχει άλλη σκοπιμότητα, όχι την εξυπηρέτηση τέτοιων βαρέων οχημάτων.
Ωστόσο, τα ερωτήματα για τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας παραμένουν αμείλικτα:

– Είναι οι δρόμοι της συνοικίας του Περιγιαλίου κατάλληλοι για τη διέλευση των απορριμματοφόρων και των βαρέων οχημάτων;
– Είχαν γίνει τα προηγούμενα χρόνια τεχνικές εργασίες στους δρόμους του Περιγιαλίου από τη διοίκηση του Δήμου για την ασφαλή διέλευση των βαρέων οχημάτων;
– Έχει διερευνηθεί και αδειοδοτηθεί η διέλευση απορριμματοφόρων και τέτοιων βαρέων οχημάτων μέσα από την κατοικημένη περιοχή του Περιγιαλίου;

Περιμένουμε από τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά.




Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Κωνσταντίνος Γερακίνης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Κωνσταντίνο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Γερακίνης του Δημητρίου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Είμαι πατέρας δύο παιδιών, του Δημήτρη και του Μάρκου.

Υπηρέτησα στον Δήμο Καβάλας επί τριάντα δύο (32) έτη σε διάφορα τμήματα, αποκομίζοντας μια σφαιρική εικόνα της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου, των υποχρεώσεών τους, καθώς και των αναγκών των πολιτών. Η μακροχρόνια υπαλληλική μου σχέση με τον Δήμο Καβάλας με οδήγησε σε πολλά συμπεράσματα, με πρώτο και καθοριστικό τον σπουδαίο και καίριο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην καθημερινότητα των πολιτών, όπως και στην επαγγελματική και κοινωνική τους δραστηριότητα.

Είχα την τιμή να εκλεγώ για δύο (2) θητείες Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Δήμων Καβάλας και Νέστου (Μάρτιος 2012 – Μάρτιος 2015 και Μάρτιος 2018 – Μάρτιος 2021) και μία (1) θητεία ως Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου (Μάρτιος 2015 – Μάρτιος 2018). Ιδιαίτερη τιμή για εμένα ήταν επίσης όταν τον Απρίλιο του 2015 στο 43 ο Τακτικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) εκλέχθηκα ως Μέλος στο Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας (2015-2018). Στη θητεία μου ως Γενικός Σύμβουλος είχα την τύχη να γνωρίσω στελέχη των Δήμων όλης της χώρας και να δω από κοντά προβλήματα και καταστάσεις που υπήρχαν σε Δήμους πέρα από τον Δήμο Καβάλας. Επίσης, το ίδιο χρονικό διάστημα (2015-2018) εκλέχθηκα από τους Δημόσιους Υπαλλήλους Ν. Καβάλας ως Μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομαρχιακού Τμήματος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ν. Καβάλας.

Η απόφασή μου να λάβω μέρος στις δημοτικές εκλογές και να προσπαθήσω να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση στο επίπεδο του Δημοτικού Συμβούλου με υποχρέωσε (σύμφωνα με τον νόμο που ίσχυε) να αποχωρήσω από υπάλληλος του Δήμου Καβάλας, διότι οι δημοτικοί υπάλληλοι δεν μπορούσαν να λάβουν μέρος σε δημοτικές εκλογές στον Δήμο όπου υπηρετούσαν. Από τον Απρίλιο του 2021 υπηρετώ ως Διοικητικός Υπάλληλος στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καβάλας. Οι συνάδελφοί μου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τίμησαν εκλέγοντάς με ως Μέλος της Τοπικής Επιτροπής Καβάλας του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας».

Πιστεύουμε ότι η άριστη και σε βάθος γνώση της λειτουργίας όλων των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, η μακρά και επιτυχημένη συνδικαλιστική του πορεία, σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, η αγωνιστικότητα, ο ευθύς και μαχητικός χαρακτήρας και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Κωνσταντίνο Γερακίνη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των προτάσεών μας για την επίτευξη ορθολογικής αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, προς όφελος τόσο των δημοτικών υπαλλήλων όσο και των δημοτών, την οικοδόμηση κλίματος αμοιβαίας
εμπιστοσύνης μεταξύ της διοίκησης και των δημοτικών υπαλλήλων ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου Καβάλας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Κωνσταντίνε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ