Αυτοκίνητο παρέσυρε εργαζόμενη της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου

Το ΕΚΑΒ μετέφερε στο νοσοκομείο την τραυματισμένη γυναίκα

Τροχαίο σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας, όταν αυτοκίνητο παρέσυρε μια γυναίκα, η οποία εργαζόταν στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καβάλας.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έφτασε στο σημείο, όπου παρέλαβε και μετέφερε στο νοσοκομείο την τραυματισμένη γυναίκα.



Η έκθεση Δεινοσαύρων στην Καβάλα

Στο γήπεδο “Ανθή Καραγιάννη” θα φιλοξενηθεί από 5 έως 30 Ιουλίου, μια έκθεση Δεινοσαύρων. Μια αξιοθαύμαστη έκθεση ρομποτικών δεινοσαύρων σε πραγματικές διαστάσεις.

Οι “Δεινόσαυροι” έρχονται στην πόλη μας για ένα μοναδικό θέαμα!!!

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να γυρίσουν πίσω στο παρελθόν, αφού τα τεράστια ρομποτικά εκθέματα με τα χρώματα, τους ήχους και την ατμόσφαιρα θα τους πάνε στην εποχή των εντυπωσιακών αυτών ζώων. Τα σπάνια αυτά γιγαντιαία ζώα που κυριαρχούσαν στη Γη κατά τον Μεσοζωικό αιώνα δεν γίνεται απλώς με την απλή ξενάγηση και περιήγηση σε ένα εκθεσιακό χώρο φυσικού περιβάλλοντος με πελώρια εκθέματα, φυτά και απολιθώματα. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από την κίνηση των δεινοσαύρων να οδηγηθούν σε μια φανταστική περιπέτεια!

Ο Τυραννόσαυρος ΡΕΞ ο εντυπωσιακός δεινόσαυρος που παρουσιάζεται στην έκθεση, τεραστίων διαστάσεων, ο οποίος συνεχίζει ακάθεκτος να μαγνητίζει την ανθρώπινη προσοχή! Παραμένει «γαλαζοαίματος» στην επικράτεια των δεινόσαυρων, ένα από τα δεινότερα σαρκοφάγα που είχαν την τιμή να τρομοκρατήσουν ποτέ τη Γη μας. Εκτός από τον Ρεξ με 6 μέτρα ύψος και 14 μέτρα μήκος, επίσης ο Διπλόδολος με τη μακριά ουρά που παρασέρνει τους πάντες στο πέρασμά της, ο Βραχιόσαυρος, με τον πανύψηλο λαιμό που θυμίζει ελέφαντα και πολλά άλλα, διαφόρων μεγεθών, προϊστορικά ζώα που εξιτάρουν τη φαντασία μικρών και μεγάλων! Όλα τα εκθέματα είναι ρομποτικά, με κινήσεις, χρώματα, υφές και ήχους, που σε συνδυασμό με τη διακόσμηση του χώρου, ο επισκέπτης βιώνει την αίσθηση ότι βρίσκεται στον πραγματικό κόσμο που ζούσαν αυτά τα εντυπωσιακά προϊστορικά ζώα.

Περιλαμβάνει πρωτότυπες ιδέες που σχεδιάστηκαν, κατά βάση, για τις ανάγκες της οικογενειακής ψυχαγωγίας και των σχολικών επισκέψεων, οι οποίες καλύπτουν όμως και τα ενδιαφέροντα των
μεμονωμένων, ενήλικων και ξένων επισκεπτών. Μικροί και μεγάλοι επισκέπτες θα αντικρύσουν τους τεράστιους και αγαπημένους δεινόσαυρους, όπως ποτέ μέχρι σήμερα μέσα από τα βιβλία, τις ταινίες, τα παραμύθια, τα κινούμενα σχέδια, τις εκπομπές και τα κόμικς.

Από την αρχή μέχρι το τέλος της έκθεσης ο επισκέπτης θα παρακολουθεί και θα συμμετέχει σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στην εποχή των δεινοσαύρων. Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία ο επισκέπτης θα συνειδητοποιήσει ότι βίωσε και έμαθε πολλά ενδιαφέροντα και σημαντικά πράγματα για την ιστορία αυτών των προϊστορικών ζώων!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : Από 5 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΩΣ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 

Κάθε Μέρα από 18.00 – 23.00
*τελευταία είσοδος στην έκθεση 50′ λεπτά πριν το κλείσιμο
Κάθε Τρίτη Κλειστά

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
Παιδικό (έως 12 ετών) 8 €/άτομο
Για μεγάλους 10 €/άτομο
Οικογενειακό (2 γονείς με 2 παιδιά) 30€

ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
 Στο ταμείο της έκθεσης
 Στο http://www.dinosaurslive.net

Τηλέφωνο Πληροφοριών : 6940502756




Θόδωρος Μουριάδης: “Τα επιχειρήματα της κυρίας Ιωσηφίδου δεν ευδοκιμούν στην άμμο της Καλαμίτσας”

Απάντηση του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, στην επικεφαλής της παράταξης “Ώρα δημιουργίας”, Αναστασία Ιωσηφίδου για την Ακτή της Καλαμίτσας

“Το θέμα της Ακτής της Καλαμίτσας είναι σοβαρό, αλλά δεν είναι το μόνο που απασχολεί τη διοίκηση του Δήμου, ώστε να αναλώνεται με την προεκλογική… μονοκαλλιέργεια της κυρίας Αναστασίας Ιωσηφίδου. Εκείνη επιμένει να θεωρεί τρεις διοικήσεις του Δήμου (Σιμιτσή, Τσανάκα και σημερινή, καθώς και τους δεκάδες δημοτικούς συμβούλους ανόητους. Γι’ αυτόν και μόνο τον λόγο υπενθυμίζουμε στους Καβαλιώτες με μεγαλύτερες λεπτομέρειες το ιστορικό της υπόθεσης, δηλώνοντας ότι η καθημερινότητα και τα σημαντικά έργα του Δήμου δεν επιτρέπουν περαιτέρω ενασχόληση με την επαναλαμβανόμενη, νομικά αβάσιμη, που αγγίζει τα όρια της συκοφαντίας, άποψη της κυρίας Ιωσηφίδου. Θα πρέπει να βρει άλλους τρόπους αντιπαράθεσης.
Ο Καβαλιώτικος Λαός, βλέπει ποιοι είναι αυτοί που καθημερινά παλεύουν για την διατήρηση της ελεύθερης πρόσβασης στην Καλαμίτσα, πασχίζοντας για την καθαριότητα και ευπρέπεια της μεγάλης λαϊκής πλαζ της πόλης μας, ώστε να μπορεί αξιοπρεπώς να φιλοξενεί χιλιάδες δημότες, επισκέπτες και τουρίστες από όλον τον κόσμο κάθε χρόνο. 
Στις ανακρίβειες και τις υπερβολές που εκτοξεύονται κατά καιρούς, με σκοπό τον εντυπωσιασμό, διευκρινίζουμε -μια για πάντα- τα εξής: 
1. Η παραχώρηση της Ακτής στον ΕΟΤ το έτος 1969, δεν ήταν «κενή περιεχομένου», όπως λέει η κ. Ιωσηφίδου. Γιατί με Διάταγμα τον Οκτώβριο του 1969 χαρακτηρίσθηκε ως «Τουριστικό Δημόσιο Κτήμα» όλη παραλία Καλαμίτσας μήκους περίπου 800 μ. και ο αιγιαλός μπροστά από τα δύο (2) τεμάχια, που αποτυπώθηκαν  σε τοπογραφικό διάγραμμα που συνόδευε το διάταγμα. Ένα μήνα μετά, η διοίκηση και διαχείριση της Ακτής της Καλαμίτσα δόθηκε στον ΕΟΤ, ο οποίος στη συνέχεια, το έτος 2000, απέκτησε και την ιδιοκτησία (κυριότητα) της Ακτής με νόμο. 
2. Είναι επίσης φανερό ότι, αν δεν είχε αποκτηθεί από τον ΕΟΤ το «Τουριστικό Δημόσιο Κτήμα» Καλαμίτσας, τότε δεν θα ήταν δυνατή η παραχώρησή του κατά χρήση (και όχι κατά κυριότητα) στον Δήμο μας, που όπως είναι γνωστό έγινε το έτος 1985, με απόφαση του Γ.Γ. του ΕΟΤ, για 30 χρόνια . Όμως η παραχώρηση αυτή έληγε το  έτος 2015. Συνεπώς, ο Δήμος μας δεν απέκτησε ποτέ δικαίωμα ιδιοκτησίας στην Ακτή Καλαμίτσας, είτε με τρόπο παράγωγο (λ.χ. από αγορά, δωρεά) είτε με τρόπο πρωτότυπο (λχ. χρησικτησία) . 
3. Το γεγονός ότι επί διοίκησης Εριφυλλίδη ο Δήμος, χωρίς νόμιμο τίτλο και στην ουσία χωρίς κανένα δικαίωμα, δήλωσε την Ακτή Καλαμίτσας στο Εθνικό Κτηματολόγιο, δεν σήμαινε απολύτως τίποτε. Η εγγραφή στο Κτηματολόγιο δεν αποτελεί τίτλο ιδιοκτησίας, ούτε αποδίδει δικαιώματα, παρά μόνο μετά την παρέλευση μιας προθεσμίας που συνεχώς παρατείνεται. Όλοι οι νομικοί (και όχι μόνο) γνωρίζουν αυτό που φαίνεται πως αγνοεί η κ. Ιωσηφίδου: Ο πλημμελής έλεγχος κατά τη κτηματογράφηση οδήγησε στην καταχώριση χιλιάδων ανύπαρκτων δικαιωμάτων στο Εθνικό Κτηματολόγιο, δημιουργώντας υποθέσεις που κατά εκατοντάδες εισάγονται και λύνονται στα δικαστήρια. Όμως, μέχρι να οριστικοποιηθούν οι εγγραφές μιας περιοχής (έως 31.12.2023), οι νόμιμοι κύριοι, μέχρι και την τελευταία στιγμή έχουν δικαίωμα να αναζητήσουν δικαστικά την αναγνώριση των δικαιωμάτων τους, όπως και έγινε με την ΕΤΑΔ . 
4. Η ΕΤΑΔ από την ίδρυσή της, το 1998, απέκτησε τη διοίκηση και διαχείριση ακινήτων κυριότητας ΕΟΤ, και από το έτος 2011 τη διοίκηση και διαχείριση των ακινήτων που διοικούσε και διαχειριζόταν η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου. Στη συνέχεια, με νόμους του 2016, η κυριότητα και νομή όλων των ακινήτων που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο και στον ΕΟΤ και τα διαχειριζόταν η ΕΤΑΔ μεταβιβάστηκαν αυτομάτως στην ΕΤΑΔ χωρίς αντάλλαγμα. 
5. Ο καθορισμός οριογραμμής αιγιαλού του 1982 (ΦΕΚ 166 Δ΄/1983) στην περιοχή ήταν λανθασμένος. Ο Δήμος μας, γνωρίζοντας την αδυναμία νομιμοποίησης των καταστημάτων που εκμίσθωνε μέχρι το 2015, διότι εμφανίζονταν εντός αιγιαλού, κινδυνεύοντας με κλείσιμο (αδυναμία χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας), με αίτησή του προς την Κτηματική Υπηρεσία το 2013, ζήτησε τον επανακαθορισμό του αιγιαλού σε ολόκληρη την Ακτή. Μόνο με τον επανακαθορισμό, τα υφιστάμενα εντός της Ακτής καταστήματα και λοιπά οικοδομήματα, θα ήταν πλέον εκτός αιγιαλού και θα ήταν δυνατή η με διαπιστωτική πράξη του ΕΟΤ, νομιμοποίησή τους. 
6. Όμως ο επανακαθορισμός δεν έγινε το 2013 όπως αφήνει να εννοηθεί η κ. Ιωσηφίδου, αλλά το 2015, επί διοικήσεως Δήμητρας Τσανάκα, επίλεκτο στέλεχος, δημοτική σύμβουλος και στενή συνεργάτιδα τής οποίας ήταν η επιλήσμων Αναστασία Ιωσηφίδου! 
7. Το έτος 2014, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών επί διοικήσεως Τσανάκα, Φίλιππος Φιλιππίδης, ζήτησε από την ΕΤΑΔ την παραχώρηση στο Δήμο της Ακτής Καλαμίτσας. Με το ίδιο έγγραφο, ο ίδιος Αντιδήμαρχος, προφανώς με τη σύμφωνη γνώμη και προτροπή της τότε Δημάρχου, και εν γνώσει και της κ. Ιωσηφίδου, ζήτησε την επίσπευση της διαδικασίας επανακαθορισμού της οριογραμμής του αιγιαλού και ενημέρωση για το τι πρέπει να κάνει ο Δήμος.
8. Το 2016, με απόφασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας ενέκρινε την υποβολή αίτησης του Δήμου Καβάλας προς την ΕΤΑΔ για την παραχώρηση χρήσης της Ακτής Καλαμίτσας. Την απόφασή αυτή υπερψήφισαν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της τότε διοίκησης Τσανάκα (και η κυρία Ιωσηφίδου), ενώ μειοψήφησε μόνον ο κ. Ποτόλιας. Στην εισήγηση του Αντιδημάρχου Φιλιππίδη, αναφέρονται λεπτομερώς όλα αυτά (εκτάσεις και κτήρια) που θα ζητούνταν από την ΕΤΑΔ. 
9. Συμπερασματικά, το να αρνείται ο Δήμος να αντιληφθεί την πραγματικότητα, και να επιδίδεται σε τυχοδιωκτικούς «δονκιχωτισμούς» κυνηγώντας ανεμόμυλους, αντί να φροντίσει για την εκ νέου παραχώρηση της Ακτής, βλάβη θα επέφερε, και όχι όφελος στους Καβαλιώτες και στα συμφέροντά τους. 
10. Κανένας δεν απέκρυψε την ύπαρξη της αγωγής της ΕΤΑΔ κατά του Δήμου. Όλα ήταν γνωστά, όπως και η ύπαρξη της αντιδικίας μεταξύ ΕΤΑΔ και Δήμου, και επίσης το γεγονός ότι μόνον εν μέρει αμφισβητείτο το δικαίωμά της ΕΤΑΔ επί της Ακτής, σύμφωνα με την εμπεριστατωμένη μελέτη–τεχνική έκθεση που συνέταξαν αρμόδιοι της Τεχνικής μας Υπηρεσίας, γνωρίζοντας όλη την «προϊστορία» της παραχώρησης κατά χρήση της Ακτής στο Δήμο μας, με σοβαρότητα, ευπρέπεια, εντιμότητα, ενεργώντας βάσει της αρχής της νομιμότητας. Ο Δήμος δεν μπορεί να λειτουργεί ως αριβίστας, ακολουθώντας πρακτικές ευκαιριακές που τα συναλλακτικά χρηστά ήθη αποδοκιμάζουν, ακόμη και για ιδιώτες. 
16. Τέλος τονίζεται πως είναι προφανές, εύλογο και σύννομο, η έφεση κατά της συγκεκριμένης απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Καβάλας, να ασκηθεί, μόνον για εκείνα τα κεφάλαιά της, που απέρριψαν τους ισχυρισμούς, τις αρνήσεις και τις ενστάσεις που πρόβαλε πρωτόδικα ο Δήμος μας, και που αφορούν το μόνο διεκδικούμενο τμήμα του ακινήτου που αφέθηκε επί δεκαετίες σε κοινή χρήση, και έτσι έγινε κοινόχρηστο δημοτικό πεζοδρόμιο και κράσπεδο. 
17. Και επειδή «καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται» καλούμε την κ.Ιωσηφίδου να αφήσει τις ανούσιες, δίκην πυροτεχνημάτων απειλές της. Αν πιστεύει πως υπάρχει κάτι επιλήψιμο, ας ενεργήσει τα νόμιμα”.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



66 ο Φεστιβάλ Φιλίππων: ANGERLAND ή τελευταίοι κάτοικοι ενός παλιού κόσμου

Παρουσίαση/παράσταση του εφηβικού εργαστηρίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

10ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας

Πέμπτη 6 & Παρασκευή 7 Ιουλίου, ώρα 21.15 και 22.30

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, στο πλαίσιο του 66 ου Φεστιβάλ Φιλίππων, παρουσιάζει την Πέμπτη 6 και την Παρασκευή 7 Ιουλίου στις 21.15 και στις 22.30 στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας την παράσταση του εφηβικού εργαστηρίου του «Angerland ή τελευταίοι κάτοικοι ενός παλιού κόσμου».

Ιούλιος 2023. Παραμονή της ημέρας που θα αλλάξει τον κόσμο. Ένας μεγάλος μετεωρίτης πλησιάζει τη γη και όταν τη συναντήσει τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Οι άνθρωποι βρίσκονται σε αναβρασμό: κρίσεις πανικού, ψυχοσωματικά, βίαια ξεσπάσματα, θυμός. Μια παρέα εφήβων αποφασίζει να περάσει την τελευταία μέρα της γης μαζί και να ξορκίσει ό,τι την φοβίζει. Αόρατοι για τους περισσότερους που έχουν –εδώ και χρόνια μεγαλύτερα προβλήματα να λύσουν, δίνουν το συνηθισμένο τους ραντεβού στην αυλή -σε μια μέρα που δεν μοιάζει με καμία άλλη- για να αντιμετωπίσουν όλοι μαζί το τέλος. Η παράσταση-παρουσίαση του εφηβικού εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ μας συστήνει αυτούς τους αόρατους ήρωες που έχουν συνηθίσει να ζουν στο μεταίχμιο και που για πρώτη φορά αποφασίζουν να γίνουν λίγο περισσότερο ορατοί, αφήνοντας οριστικά πίσω τους όλα όσα τους πληγώνουν.

Κείμενο και Σκηνοθεσία: Εύα Oικονόμου Βαμβακά, Μαρίνα Τσελεπή
Φωτισμοί και σκηνικό περιβάλλον: Βασίλης Αποστολάτος
Κινησιολογική Επιμέλεια: Φωτεινή Μελετιάδου

Βοηθός σκηνοθετριών: Λιλή Νταλανίκα

Παίζουν οι έφηβοι του Εφηβικού Εργαστηρίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας
Συμμετέχουν οι Pink Salamanders

Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο μετά την έναρξη της παράστασης.

Είσοδος ελεύθερη (με δελτία εισόδου) για περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, ο κάθε θεατής θα μπορεί να πάρει έως 3 δελτία εισόδου και η διανομή τους θα γίνεται στο Κέντρο Πληροφόρησης Επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510- 620566, καθημερινά από τη Δευτέρα 3 Ιουλίου (10:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 (10.00-14:00)




Πρόσκληση στην εκδήλωση του προγράμματος «Fishing For Litter» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Fishing For Litter – Ψαρεύοντας Απορρίμματα», που υλοποιεί η iSea σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη και τη συμμετοχή 42 αλιέων, πραγματοποιείται εκδήλωση στην Καβάλα με στόχο την ενημέρωση και την ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των συμμετεχόντων, συνεργατών και ειδικών από τη Μεσόγειο. 

Η διήμερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023, στην αίθουσα “Νίκος Μάρτης” της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Μπορείτε να βρείτε την τοποθεσία εδώ.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μπορείτε να καλέσετε  στο τηλέφωνο 2313090696.



Energean: Η πρώτη εκφόρτωση πετρελαίου μετά το restart του Πρίνου

Η πρώτη εκφόρτωση πετρελαίου μετά την επανέναρξη της παραγωγής στον Πρίνο πραγματοποιήθηκε κατά το διήμερο 28 και 29 Ιουνίου από τις εγκαταστάσεις της Energean στη Νέα Καρβάλη.

Συνολικά, εκφορτώθηκαν με απόλυτη ασφάλεια περί τα 200.000 βαρέλια αργού πετρελαίου που παρήχθησαν κυρίως από τις αρχές Μαϊου και μετά οπότε και επανεκκίνησε πλήρως η παραγωγή του Πρίνου η οποία είχε διακοπεί από τον Σεπτέμβριο του 2021, αρχικά λόγω του προγραμματισμένου shut down για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων και στη συνέχεια λόγω των γνωστών γεγονότων με την κατάληψή τους από το Σωματείο των πρώην εργαζομένων στην εταιρεία.


Αγοραστής του συνόλου της παραγωγής πετρελαίου του Πρίνου είναι πελάτης της British Petroleum (BP) στη βάση εμπορικής συμφωνίας που τελεί σε ισχύ. Σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες που αποσκοπούν τόσο στην διατήρηση της παραγωγής όσο και στον εκσυγχρονισμό λειτουργιών των εγκαταστάσεων που είναι απαραίτητες για την ασφαλή και απρόσκοπτη συνέχιση της παραγωγικής διαδικασίας.

Η παραγωγή χαρακτηρίσθηκε από ιδιαίτερα αυξημένα κόστη λόγω της διεθνούς συγκυρίας και λόγω του μεγάλου χρονικού διαστήματος που η παραγωγική διαδικασία παρέμεινε εκτός λειτουργίας εξαιτίας της κινητοποίησης των πρ, εργαζομένων και των προβλημάτων που συσσώρευσε η ομαδική μη προσέλευσή τους στην εργασία. Η συγκυρία αναδεικνύει με ακόμη πιο πιεστικό τρόπο την ανάγκη εκσυγχρονισμού και πραγματοποίησης των νέων επενδύσεων που έχει προγραμματίσει η εταιρεία.

Η Energean και οι εργαζόμενοί της στην Καβάλα προχωρούν πλέον με κοινό όραμα την συνέχιση της ανάπτυξης υδρογονανθράκων από τα κοιτάσματα του Πρίνου, του Βόρειο Πρίνου και του Έψιλον αλλά και την υλοποίηση ενός νέο μεγάλου κύκλου επενδύσεων. Ανάμεσά τους, και η εμβληματική αποθήκευση CO2, η οποία θα έχει σημαντικό όφελος στο περιβάλλον, θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία και θέσεις εργασίας στην τοπική και στην εθνική οικονομία, θα διασφαλίσει την συνέχιση της δραστηριότητας της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες και θα καταστήσει τον Πρίνο σε πρότυπο βιομηχανικό συγκρότημα όχι μόνο για την χώρα μας αλλά συνολικά για τη Μεσόγειο.




Νέα παράκαμψη στην οδό Κ.Τσολάκη – Κλειστή η Φιλίππου

Συνεχίζονται από το πρωί τα έργα στην οδό Κ.Τσολάκη για την κατασκευή του δικτύου Φυσικού Αερίου στην πόλη της Καβάλας.

Λόγω των έργων δημιουργήθηκε νέα κυκλοφοριακή παράκαμψη, που οδηγεί τα αυτοκίνητα από την Κ.Τσολάκη(ύψος του ΚΑΠΗ) ,στην οδό Σερδάρογλου, Θεσσαλονίκης και Υψηλάντου.

Τα έργα συνεχίζονται και στην οδό Φιλίππου κοντά στην οδό Δαγκλή, που παραμένει κλειστή από το πρωί.




Μια μεγάλη καλοκαιρινή γιορτή στην αγορά της Καβάλας με μεγάλες εκπτώσεις και συναυλία με τη Ζόζεφιν

Summer Shopping Day: Τι προβλέπει η διοργάνωση και πότε θα γίνει-Ποιες οι διαφορές με τις Λευκές Νύχτες-Κοινή συνισταμένη η πεζοδρόμηση της Ομόνοιας

Μια νέα διοργάνωση για την τόνωση της αγοράς υιοθετεί ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας, με τη σύμπραξη φορέων της αγοράς και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ο λόγος για το Summer Shopping Day, το οποίο θα διοργανωθεί την Τρίτη 22 Αυγούστου 2023, τελευταίες μέρες των θερινών εκπτώσεων, με πρώτιστο μέλημα εκείνες τις μέρες να υπάρχουν μεγάλες εκπτώσεις από τα εμπορικά καταστήματα της πόλης, προς όφελος των επαγγελματιών και των πελατών.

Όπως αναφέρει μιλώντας στο KAVALA POST ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Γιάννης Κελγιώργης, η συγκεκριμένη διοργάνωση μοιάζει ως προς τη φιλοσοφία της για την ενίσχυση της αγοράς με τις Λευκές Νύχτες, ωστόσο έχει διακριτές διαφορές ως προς την οργάνωσή της.

Η ταυτότητα της διοργάνωσης

Καταρχάς προβλέπεται η πεζοδρόμηση της οδού Ομονοίας και όσοι επαγγελματίες το επιθυμούν θα μπορούν να βγάλουν εμπορεύματά τους στο πεζοδρόμιο με stand. Παράλληλα, θα υπάρχει μουσική με Dj’s σε όλο το κέντρο της πόλης, ενώ η αγορά θα μείνει ανοιχτή ως τις 22:00, για να ακολουθήσει η συναυλία με τη Ζόζεφιν και του συγκροτήματός της στην πλατεία Ελευθερίας.

Μετά το πέρας της συναυλίας όσοι επιθυμούν θα συνεχίσουν τη διασκέδασή τους στα καταστήματα εστίασης, τα οποία θα διοργανώσουν τα δικά τους events, ενώ η όλη διοργάνωση θα διαφημιστεί στοχευμένα προκειμένου να προσελκυθούν επισκέπτες από όμορους Δήμους.

Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν:

  • Εμπορικός Σύλλογος
  • Επιμελητήριο
  • Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας
  • Δήμος Καβάλας
  • ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ

 

Πηγή: kavalapost.gr




Συλλήψεις σε Καβάλα και άλλες περιοχές της ΑΜΘ στα πλαίσια ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών συνελήφθησαν δέκα (10) άτομα σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 21 έως και 28-6-2023 σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, Ροδόπης, Καβάλας και Δράμας, οκτώ (8) ημεδαποί και δύο (2) αλλοδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκαν εννέα ξεχωριστές δικογραφίες, για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών ουσιών.

Ειδικότερα, το παραπάνω χρονικό διάστημα οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν ελέγχους κατά τη διάρκεια των οποίων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν από Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, δύο οικίες και την κατοχή των δραστών κατά περίπτωση, συνολικά 354,1 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, τέσσερα (4) ναρκωτικά δισκία χωρίς την απαιτούμενη ιατρική συνταγή, τρεις (3) θρυμματιστές, μία (1) ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, δύο (2) κινητά τηλέφωνα και ένα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο ως μέσο τέλεσης αξιόποινης πράξης.

Αναλυτικότερα συνελήφθησαν οκτώ ημεδαποί σε περιοχές της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής, της Καβάλας και της Δράμας για κατοχή ναρκωτικών ουσιών καθώς επίσης και δύο αλλοδαποί στην Καβάλα, οι οποίοι φέρεται να δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών και σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν βρέθηκαν πέντε συσκευασίες με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης συνολικού βάρους 340,2 γραμμαρίων, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και δύο κινητά τηλέφωνα.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις εννέα υποθέσεις ενήργησαν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και τα Τμήματα Ασφάλειας Κομοτηνής, Καβάλας και Δράμας.




Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

‘Αλλη μια υποψηφιότητα για τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά» του Γιάννη Εριφυλλίδη. Ο κ.Εριφυλλίδης ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του Αναγνώστη-Εμμανουήλ Στεφάνου με σχετικό Δελτίο Τύπου.

Δείτε το Δελτίο Τύπου:

Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Αναγνώστη-Εμμανουήλ να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Αναγνώστης-Εμμανουήλ Στεφάνου. Γεννήθηκα στην Καβάλα το 2003 και μεγάλωσα στη συνοικία του Αγίου Λουκά. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο 1 ο ΕΠΑΛ με την ειδικότητα του μηχανολόγου μηχανικού. Εργάζομαι στην οικογενειακήεπιχείρηση Αμαξώματα Στεφάνου και Σία ΟΕ, όπου είμαι και μέτοχος.

Ασχολούμαι επαγγελματικά με την πυγμαχία εδώ και 10 χρόνια. Είμαι μέλος του συλλόγου «Μονομάχοι Καβάλας» και έχω συμμετάσχει και διακριθεί με διάφορα μετάλλια σε πανελλήνιους και διασυλλογικούς αγώνες».

Πιστεύουμε ότι το πάθος του για τον αθλητισμό, η σημαντική πορεία που έχει ήδη διαγράψει σε τόσο νεαρή ηλικία στο άθλημα της πυγμαχίας, η σεμνότητα, η εργατικότητα και η μεγάλη αγάπη του για την πόλη μας καθιστούν τον Αναγνώστη- Εμμανουήλ Στεφάνου πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τον αθλητισμό, τη στήριξη της νεολαίας της περιοχής μας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Αναγνώστη- Εμμανουήλ, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus: Το 2ο ΕΠΑΛ Καβάλας στη Νότια Ιταλία

Κατά την εβδομάδα 19-23 Ιουνίου 2023 διοργανώθηκε και υλοποιήθηκε η 8 η και τελευταία συνάντηση Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus με τίτλο «ACEITE DE OLIVA: NUESTRO PATRIMONIO COMÚN» (ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΚΟΙΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ) στις εγκαταστάσεις του εταιρικού σχολείου “ Raffaele Piria” High School – Rosarno, περιοχή Reggio Calabria, της Νότιας Ιταλίας με τη συμμετοχή 6 μαθητών/τριών από το 2ο ΕΠΑΛ Καβάλας και 3 συνοδών εκπαιδευτικών, στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στην υλοποίηση του παραπάνω αναφερόμενου προγράμματος κατά το διάστημα 2020-2023.

Το πρόγραμμα συντονίζει σχολείο από την Ισπανία και συμμετέχουν ως εταίροι σχολεία από την Ελλάδα (2 ο ΕΠΑΛ Καβάλας), την Ιταλία και την Πορτογαλία, όλες χώρες καλλιέργειας ελιάς και παραγωγής ελαιόλαδου.

Η συνάντηση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα της διεθνούς ομάδας στο σχολείο από τους μαθητές, τους καθηγητές και τη διευθύντρια του σχολείου. Στην συνέχεια και μετά την ξενάγηση στους χώρους του σχολείου, πραγματοποιήθηκε πρώτα Εργαστήριο με θέμα τη Μεσογειακή Διατροφή: Οφέλη, Υγεία και Απολαύσεις, που παρουσιάστηκε από τους μαθητές του Ιταλικού σχολείου και ακολούθησε ενότητα για να παρουσιάσουν οι εκπαιδευτικοί τις εθνικές πολιτικές και στατιστικά στοιχεία όσον αφορά την παραγωγή και την κατανάλωση του ελαιόλαδου.

Ακολούθησε έκθεση γαστρονομίας με εργαστήριο μεσογειακής διατροφής παρασκευής παραδοσιακών εδεσμάτων της Ιταλικής κουζίνας, δεν έλειψε η μουσική και οι χοροί από όλες τις συμμετέχουσες χώρες.

Παράλληλα, κατά τη σύσκεψη των συντονιστών της κάθε αποστολής συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα στο έργο, το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων διάδοσης των αποτελεσμάτων του έργου, η υποβολή της τελικής αναφοράς και τελικός έλεγχος της ιστοσελίδας του έργου.

Η διεθνής ομάδα επισκέφτηκε επίσης στην περιοχή Lamezia Terme, τον ελαιώνα και το ελαιοτριβείο “Azienda Agricola De Lorenzo” παραγωγών του φημισμένου “The treasures of the sun” (Οι θησαυροί του ήλιου). Εκεί αντίκρυσε με δέος ένα από τα γεροντότερα ελαιόδεντρα της περιοχής, ηλικίας 1000 χρόνων, έμαθε λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου και έκανε γευσιγνωσία σε διάφορα είδη και ποιότητες λαδιού ελιάς.

Ακόμη στο «The University of Mediterranean Studies of Reggio Calabria» (Πανεπιστήμιο Μεσογειακών Σπουδών του Ρέτζιο Καλάμπρια – Τμήμα Γεωργίας) υλοποιήθηκε εργαστήριο με τίτλο «Βιώσιμα μοντέλα και νέες τεχνολογίες για την ενίσχυση της ελαιοκαλλιέργειας και του εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου της Calabria».

Τέλος, επισκέψεις πολιτιστικού ενδιαφέροντος πραγματοποιήθηκαν στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Ρέτζιο Καλάμπρια (Museo Archaeologico Nazionale di Reggio Calabria) με τα δύο θαυμάσια χάλκινα αγάλματα “The Riace Bronzes” να δεσπόζουν σε πλήθος αρχαιολογικών ευρημάτων της περιοχής της Μεγάλης Ελλάδας και στην Σικελία, στην Ταορμίνα όπου οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν το αρχαίο θέατρο και το ιστορικό κέντρο, καθώς και περιήγηση στην ακτή των Θεών, στο Capo Vaticano στην Τροπέα και στη Scilla.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: «Θα κάνουμε την Καλαμίτσα “ένα κόσμημα” για τον τόπο μας»

Μάκης Παπαδόπουλος: «Θα κάνουμε την Καλαμίτσα “ένα κόσμημα” για τον τόπο μας, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

Σχετικά με την Καλαμίτσα, η κατάσταση σήμερα έχει ως εξής: Ο Θόδωρος Μουριάδης υπηρέτησε για τέσσερα χρόνια ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ακόμη τέσσερα χρόνια ως Δήμαρχος Καβάλας. Τι έχει “κατορθώσει”;

Δυστυχώς (!) η Καλαμίτσα να είναι αναξιοποίητη και σε τριτοκοσμική κατάσταση…

Δυστυχώς (!) η Καβάλα να έχει χάσει την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας…

ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ:

ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ ΕΝΑ “ΚΟΣΜΗΜΑ”!

ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΕΣ!

Το επόμενο καλοκαίρι του 2024 η Καλαμίτσα θα είναι “μία κούκλα”!

Γιατί εμείς είμαστε υπέρ της ΡΙΖΙΚΗΣ και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ΑΚΤΗΣ και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ θα είναι ελεύθερη για όλους!

Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ΤΗΣ ΑΚΤΗΣ Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για την λειτουργία της παραλίας.

Έχουμε την εμπειρία, έχουμε την γνώση και ξέρουμε πώς να το κάνουμε!

Σχετικά με τη δίκη για την κυριότητα της ΑΚΤΗΣ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ, που βρίσκεται σε εξέλιξη, έχουμε να πούμε ότι:

Ακόμη και στην περίπτωση που θα προκύψει αρνητικό αποτέλεσμα από τη δίκη αυτή,

ΕΜΕΙΣ θα το παλέψουμε, θα διεκδικήσουμε, θα υπερασπιστούμε τα συμφέροντα της Καβάλας και των Καβαλιωτών! Αυτό είναι το χρέος και το καθήκον μας.

ΕΜΑΣ δεν μας τρομάζει ένα αρνητικό αποτέλεσμα, διότι το μοντέλο που προτείνουμε θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο και πάλι.

Εμείς γνωρίζουμε! Και σε κάθε περίπτωση, θα αξιοποιήσουμε την Καλαμίτσα!

Σε κάθε περίπτωση, θα έχουμε ελεύθερη είσοδο!

Γνωρίζουμε πώς να το κάνουμε!

Είμαστε έτοιμοι να διοικήσουμε!

Μάκης Παπαδόπουλος,
Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας : Συμμετοχή στο Πανελλήνιο Προκριματικό Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων

Ο Αθλητικός Σύλλογος Ταεκβοντό Καβάλας  ανακοινώνει τη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Προκριματικό Πρωτάθλημα Παίδων Κορασίδων, το οποίο θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Ιουνίου στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (ΟΑΚΑ).

Ο Σύλλογος θα εκπροσωπηθεί από τρεις ταλαντούχους αθλητές/αθλήτριες, οι οποίοι έχουν επιδείξει εξαιρετική προσπάθεια και αφοσίωση στην προπόνηση του Ταεκβοντό. Οι αθλητές/αθλήτριες που θα συμμετάσχουν είναι:

Κωνσταντινίδης Σάββας

Λαζάρου Σόφια

Παλτόγλου Βασιλική Βαρβάρα

Η αποστολή θα συνοδεύεται από τον προπονητή του Συλλόγου, Παλτόγλου Χάρη, ο οποίος έχει δείξει την εξαιρετική ικανότητα του και επιτυχία στην καθοδήγηση των αθλητών/αθλητριών.

Ο σκοπός της συμμετοχής  στο Πανελλήνιο Προκριματικό είναι η στελέχωση τής Εθνικής ομάδας Παίδων Κορασίδων.

 Η Εθνική μας ομάδα θα έχει την ευκαιρία να αγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Taekwondo Cadet στο Σεράγεβο, 28 – 31  Αυγούστου 2023.




“Η Καβάλα των Φεστιβάλ – Η Ιστορία της εκτύπωσης μέσα από την δημιουργική ματιά της Θώμης Αγγέλου”

Τρίτη 4 Ιουλίου 2023, Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης ΕΚΘΕΣΗ

“Η Καβάλα των Φεστιβάλ – Η Ιστορία της εκτύπωσης μέσα από την δημιουργική ματιά της Θώμης Αγγέλου”.

20:30 – Εγκαίνια έκθεσης

– Προβολή θεματικού βίντεο σε συνεργασία με τους μουσικούς Π.Λαζαρίδη, Χ.Πεχλιβανίδη, Crea Centers Kavala

Διάρκεια έκθεσης: 4 Ιουλίου – 7 Ιουλίου 2023
Ώρες λειτουργίας: Πρωί: 10.00 – 13.00, Απόγευμα: 19.00 – 22.00

Παράλληλες δράσεις:

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023 , Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης, Δημοτικός Κήπος Καβάλας, 10:00-12:00
– Masterclass : Οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στην έννοια της αφίσας ως βασικό επικοινωνιακό εργαλείο, στην ιστορία της, στα βασικά βήματα για την δημιουργία της και σε καλές πρακτικές.
– Βιωματικό Εργαστήριο: Οι συμμετέχοντες δημιουργούν τη δική τους αφίσα εμπνευσμένη από το θεσμό των Ελευθερίων, με την καλλιτεχνική τεχνική εκτύπωσης Stencil Art (low abilities needs)

Δηλώσεις Συμμετοχής στα τηλέφωνα: 2510 232005 & 6977 527317

Παρασκεύη 7 Ιουλίου 2023 _ 20:30 _ Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης Ομιλία-Απονομή.

«Αναδρομή στην ιστορία της τυπογραφίας στην πόλη του καπνού και της προσφυγιάς» Παρουσίαση: Κωνσταντίνος Π. Παπακοσμάς – Ερευνητής Τοπικής Ιστορίας, Βασίλης Λωλίδης, Δημοσιογράφος ΑΠΕ.

Απονομή επαίνων σε παλαίμαχους τυπογράφους.

Συνδιοργάνωση:
– Crea Centers Kavala
– ΕΚΤυποΣΕ_Σωματείο Καταστηματαρχών Τυπογράφων & Συναφών Επαγγελμάτων Ν.Καβάλας

Με την υποστήριξη:
– Τμήμα Μαγειρικής Τέχνης Δ.ΙΕΚ Καβάλας
– 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας,
– 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καβάλας
– Εurope Direct ΑΜΘ
– Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας Δ.Κ.
– Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού Τ.Τ. Καβάλας




Έναρξη εγγραφών στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Καβάλας

Έναρξη εγγραφών στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Καβάλας: Από τις 28 Ιουνίου 2023 και ώρα 07:00 έως και τις 07 Ιουλίου 2023 και ώρα 23:59

Το ΕΠΑ.Λ. (Επαγγελματικό Λύκειο) είναι σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που απευθύνεται σε αποφοίτους Γυμνασίου, Σ.Δ.Ε., ΕΠΑ.Σ., Τ.Ε.Σ., Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ., καθώς και σε αποφοίτους άλλου ΕΠΑ.Λ. ή Γενικού Λυκείου.

Η φοίτηση στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καβάλας είναι μία σοβαρή εναλλακτική πρόταση σπουδών, για όσους δεν επελέγησαν για να φοιτήσουν στην ειδικότητα της προτίμησής τους στα Δημόσια ΙΕΚ. Η εγγραφή στο ΕΠΑ.Λ. γίνεται χωρίς διαδικασία επιλογής.

Το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. αποτελεί την αληθινή, χειροπιαστή ευκαιρία για εκπαίδευση και εξειδίκευση για κάθε εργαζόμενο ή άνεργο, που επιθυμεί την απόκτηση προσόντων για την αναβάθμιση του Βιογραφικού του, με τη λήψη Απολυτηρίου και Πτυχίου ταυτόχρονα.

Δεδομένου ότι οι ανάγκες για βιοπορισμό δεν επιτρέπουν πάντα στους ενήλικες εργαζόμενους να φοιτήσουν σε ημερήσια σχολεία, το 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. καλύπτει απόλυτα αυτό το κενό, καθώς δίνει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση, στην εκπαίδευση και αμβλύνει έτσι όλες τις κοινωνικές ανισότητες.

Ορισμένοι από τους λόγους που οι μαθητές επιλέγουν το 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ.:
• Η εργασία την ημέρα, η ηλικία, οι αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις,
• Η επιθυμία απόκτησης περισσότερων γνώσεων,
• Η ολοκλήρωση των σπουδών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
• Η συνέχιση των σπουδών σε Πανεπιστημιακές Σχολές, καθώς και σε σχολές εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ),
• Η βελτίωση της υπάρχουσας εργασιακής τους κατάστασης (απόκτηση τυπικών αλλά και ουσιαστικών προσόντων),
• Η διευκόλυνση της πρόσβασης στην αγορά εργασίας, μέσω του θεσμού της Μαθητείας.

Κυριότερα χαρακτηριστικά του 2ου Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. είναι:

•Απογευματινό ωράριο (18.00 ́- 22.30 ́),
• Αναβολή στράτευσης,
• Χορήγηση δελτίου μαθητικού εισιτηρίου (πάσο) για τη δωρεάν μετάβαση στο σχολείο,
• Χορήγηση οικονομικής αποζημίωσης σε όσους διαμένουν εκτός Καβάλας, και χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους για τη μετάβαση στο σχολείο,
• Διατήρηση των πλεονεκτημάτων της ιδιότητας του ανέργου, όσο υπάρχει, κατά τη διάρκεια της φοίτησης,
• Λήψη Πτυχίου (επιπέδου 4) και απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων, χωρίς υποχρεωτική πρακτική άσκηση και εξετάσεις πιστοποίησης,

• Λήψη Απολυτηρίου ισοτίμου με αυτό του Γενικού Λυκείου,
• Ευκολότερη πρόσβαση, με ειδικές εξετάσεις, στα Πανεπιστήμια,
• Δυνατότητα συμμετοχής στα Προγράμματα Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. (αμειβόμενη εκπαίδευση και λήψη Διπλώματος επιπέδου 5).

Οι κάτοχοι Απολυτηρίου Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου ή ισότιμου τίτλου, εγγράφονται απ’ ευθείας στη Β ́ τάξη του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., απαλλάσσονται από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας, παρακολουθώντας μόνο τα μαθήματα Ειδικότητας και αποκτούν δικαίωμα πρόσβασης σε Πανεπιστημιακές Σχολές με ειδικές εξετάσεις.

Οι Ειδικότητες που θα λειτουργήσουν στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καβάλας είναι:

Το 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καβάλας στεγάζεται στο ίδιο σχολικό συγκρότημα με το 1ο ΕΠΑ.Λ. Καβάλας, το Ε.Κ. Καβάλας και το Εσπερινό Γυμνάσιο. Η θέση του το καθιστά εύκολα προσβάσιμο από όλες της περιοχές της πόλης και της ευρύτερης επαρχίας.

Η φοίτηση στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. είναι 3ετής.

Για όποιον έχει ήδη Απολυτήριο Λυκείου η φοίτηση είναι 2ετής.

Οι εγγραφές αρχίζουν την Τετάρτη 28 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023. Απαραίτητοι οι κωδικοί Taxisnet (username & password).

Πληροφορίες στο τηλ.2510837789& 2510837653, καθημερινά από 18:00 ́ έως 22:00 ́.




Λεωνίδας Παππάς : ” Πρώτο μέλημα η αλλαγή πολιτικής όσον αφορά τη Δημόσια Υγεία”

Με αφορμή το θάνατο μιας τουρίστριας στο νησί της Θάσου, ο κ. Λεωνίδας Παππάς εξέδωσε σχετικό Δελτίο Τύπου αναφέροντας και την επίσκεψή του στο ΕΚΑΒ την προηγούμενη εβδομάδα, όπου συζητήθηκαν διάφορα προβλήματα όπως έλλειψη προσωπικού.

Δείτε παρακάτω το Δελτίο Τύπου:

Μόλις μία εβδομάδα νωρίτερα, στις 20/06/2023, είχα επισκεφτεί το ΕΚΑΒ Καβάλας και είχα επισημάνει αυτό που μου είπαν οι εργαζόμενοι, ότι δηλαδή το βασικό πρόβλημα της υπηρεσίας είναι η έλλειψη προσωπικού, η οποία δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των πολιτών.

Σήμερα, δυστυχώς, πληροφορηθήκαμε από τοπικό μέσο ενημέρωσης ότι μία ξένη τουρίστρια έχασε την ζωή της στην Αστρίδα της Θάσου, περιμένοντας για περισσότερα από 45 λεπτά την έλευση του μοναδικού ασθενοφόρου.

Προφανώς και δεν μπορούμε να ζητήσουμε ευθύνες από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. Όμως, επειδή στην κυβέρνηση βρίσκεται και πάλι η ΝΔ, αυτό που πρέπει να συζητήσουμε και να απαιτήσουμε είναι η αλλαγή πολιτικής όσον αφορά τη Δημόσια Υγεία. Είναι αδιανόητο να ακούμε επί σειρά μηνών για δημοσιονομικό χώρο για παροχές και να μην αποτελούν οι προσλήψεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας απόλυτη προτεραιότητα της εκάστοτε κυβέρνησης. Πολλώ δε μάλλον όταν υπάρχουν χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης, που επιτρέπουν την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Η ανθρώπινη ζωή είναι πέρα και πάνω από αριθμούς και προϋπολογισμούς και η κυβέρνηση οφείλει άμεσα να κάνει αυτό που συνειδητά δεν έκανε την προηγούμενη τετραετία, δηλαδή να θωρακίσει το Ε.Σ.Υ. και να παρέχει σε όλους τους Έλληνες πολίτες, αλλά και στους τουρίστες που κατά εκατομμύρια συρρέουν στην χώρα μας, αξιοπρεπείς συνθήκες περίθαλψης. Επιπλέον, όμως, η συγκεκριμένη είδηση είναι και εξόχως δυσφημιστική για τον τουρισμό μας. Τη στιγμή που και η Θάσος αλλά και ολόκληρος ο νομός βασίζει μεγάλο μέρος της τοπικής οικονομίας στον τουρισμό, είναι αδιανόητο να επικρατούν αυτές οι συνθήκες και να αρκούμαστε να παρακαλάμε να μην έχουμε έκτακτα και σοβαρά περιστατικά στην διάρκεια της τουριστικής περιόδου.

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο σοβαρό πρόβλημα είναι και το πρώτο που πρέπει άμεσα να απασχολήσει τους νεοεκλεγέντες βουλευτές της Ν.Δ. στο Νομό Καβάλας.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ Γ. ΠΑΠΠΑΣ




Cosmopolis Festival: Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη υπόσχεται μια συναυλία  «Εξω καρδιά!»

Διαδικτυακό κάλεσμα απηύθυνε η Άλκηστις Πρωτοψάλτη, μέσω των social media ενόψει της συμμετοχής της στο Cosmopolis Festival.

Στις 25 Ιουλίου  η μοναδική  Άλκηστις Πρωτοψάλτη έρχεται στην κεντρική σκηνή του Cosmopolis festival  για να μας συνεπάρει σε μία συναυλία  «Εξω καρδιά!» . Το ρεπερτόριό της, η συγκλονιστική φωνή της και η αξεπέραστη ενέργεια της πάνω στη σκηνή, είναι τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν μία από τις πιο διαχρονικές μορφές την σύγχρονης ελληνικής μουσικής σκηνής.

https://www.facebook.com/watch/?v=2011406889208128

 

 

 




Η ανακοίνωση του Γ.Ν.Καβάλας σχετικά με τη λειτουργία του ΔΙΕΚ, για το εκπαιδευτικό έτος 2023-2024

Στο Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας θα λειτουργήσει το εκπαιδευτικό έτος 2022-2023 το πρώτο και τρίτο Χειμερινό Εξάμηνο της ειδικότητας «Βοηθός Νοσηλευτικής Γενικής Νοσηλείας» (ΦΕΚ Β΄3027/ 08-05-23).

Δυνατότητα εγγραφής στο Α΄ Χειμερινό Εξάμηνο έχουν:

Οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ καθώς και κάτοχοι ισότιμων τίτλων.

Επίσης δυνατότητα εγγραφής στο Γ΄ Χειμερινό Εξάμηνο έχουν οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ και ισότιμων τίτλων σπουδών( Τ.Ε.Ε Β’ κύκλου Τ.Ε.Λ.).

Οι εγγραφές θα πραγματοποιούνται από 1 Σεπτεμβρίου έως και 15 Σεπτεμβρίου 2023.

Οι αιτήσεις και τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στη Γραμματεία του Δ.Ι.Ε.Κ. (Πρώην Σανατόριο)

Από 1 Σεπτεμβρίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2023
Ώρες 9:00π.μ. – 12:00μ.μ.
Τηλ. Επικοινωνίας: 2510 830454.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι τα ακόλουθα:

1.Αίτηση με τα προσωπικά στοιχεία του υποψηφίου( Παραλαμβάνεται από τη Γραμματεία )
2.Απολυτήριο ή πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
3.Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο (φωτοτυπία)
4.Ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς
5.Άδεια διαμονής ενιαίου τύπου
6.Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
7.Βεβαίωση απόδοσης ΑΜΚΑ η δημόσιο έγγραφο που να αναγράφεται
8. Επιπλέον, για τους υποψήφιους καταρτιζόμενους χωρών της Ε.Ε. ή τρίτων χωρών απαιτείται γνώση ελληνικής γλώσσας κατ’ ελάχιστον επιπέδου Β1, όπως προβλέπεται στο άρθρο 76 τ του ν. 4763/2020 (Α΄ 254).




Συλλήψεις διακινητών που προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθησαν 4 διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθησαν χθες και σήμερα (25 και 26-6-2023) σε περιοχές της Ροδόπης, της Ξάνθης και της Καβάλας, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ροδόπης, Ξάνθης και Καβάλας, τέσσερις αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, χθες το απόγευμα σε Επαρχιακή οδό της Ροδόπης, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης συνέλαβαν δύο δράστες, διότι εντόπισαν τον έναν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να λειτουργεί ως προπομπός για την αποφυγή αστυνομικών ελέγχων σε έτερο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε ο δεύτερος δράστης και μετέφερε παράνομα στην ενδοχώρα οκτώ (8) μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι οι δύο οδηγοί στερούνται άδειας ικανότητας οδήγησης.

Στη δεύτερη περίπτωση, σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες σε αγροτική περιοχή της Ξάνθης, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ξάνθης συνέλαβαν τον τρίτο διακινητή, διότι οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, μετέφερε παράνομα στο εσωτερικό της χώρας εννέα (9) μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι ο οδηγός διακινητής ο οποίος στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών και συνέχισε την πορεία του, ενώ ακολούθως ακινητοποίησε το όχημα και επιχείρησε να διαφύγει πεζός χωρίς να τα καταφέρει, αντιστεκόμενος κατά τη σύλληψή του.

Επιπλέον προέκυψε ότι για το όχημα έχει δηλωθεί κλοπή την 22-6-2023 σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής.

Στη τρίτη περίπτωση, σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες σε Επαρχιακή οδό της Καβάλας αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας συνέλαβαν τον τέταρτο διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης και να μεταφέρει παράνομα στην ενδοχώρα έξι (6) μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις τρεις υποθέσεις ενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Σαπων και Ξάνθης και το Τμήμα Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας.




Πρόσκληση από το Σύλλογο Αγίου Λουκά στο ετήσιο λαϊκό του πανηγύρι

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΙΟΥ ΛΟΥΚΑ , διοργανώνει το ετήσιο λαϊκό του πανηγύρι, το Σάββατο 1 Ιουλίου, ώρα 8.30΄μ.μ., στο πάρκο του Αγίου Λουκά (παιδική χαρά) απέναντι από την Μεραρχία.

Η εκδήλωση θα πλαισιώνεται με ζωντανή μουσική από τους μουσικούς:
1. Βίκυ Κυριακίδου Τραγούδι
2. Χρήστος Παγώνης Μπουζούκι και τραγούδι
3. Περικλής Τριανταφυλλίδης Κλαρίνο
4. Ηλίας Χατζηευστρατίου Πλήκτρα
5. Παναγιώτης Κοσμίδης Τύμπανα

Επίσης θα συμμετέχει η χορευτική ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμυγδαλεώνα.

 




Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων: Ο ΤΥΧΑΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ του Ντάριο Φο

Μετά από δύο «σε εξαντλητικό βαθμό» sold out σεζόν και πολλά θεατρικά βραβεία, η «παράσταση της χρονιάς» που αποθεώθηκε από 140.000 θεατές και για την οποία παραμιλάνε δύο χρόνια τώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κάνει μεγάλη καλοκαιρινή περιοδεία.

Οπότε, το απόλυτο talk of the town, το πλέον πολυπόθητο θεατρικό εισιτήριο, ταξιδεύει! Αυτή τη φορά σε επιλεγμένες πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Για να έχουν την ευκαιρία οι απανταχού θεατρόφιλοι να απολαύσουν μια παράσταση με δαιμονική ενέργεια, τραγούδια, ζωντανή μουσική και καυστικό χιούμορ από μια ομάδα ηθοποιών που παίζουν, χορεύουν, τραγουδούν διακωμωδώντας βιωματικά το δικό τους σήμερα μέσα από την ιστορία του έργου.

Οι Πάνος Βλάχος, Φοίβος Ριμένας, Ιφιγένεια Αστεριάδη, Κωνσταντίνος Μαγκλάρας, Παναγιώτης Κατσώλης και Στέλιος Πέτσος -πάντα υπό τη σκηνοθετική οδηγία του Γιάννη Κακλέα- μας μυούν στο καυστικό και καταγγελτικό σύμπαν του Ντάριο Φο!

Ο Ντάριο Φο, αυτός ο δαιμόνιος δραματουργός, βασιζόμενος σε πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στην Ιταλίας σε καιρούς έντασης, έγραψε μια αριστουργηματικά φαρσική και καταγγελτική σάτιρα για τη βία, την ηλιθιότητα, την αυθαιρεσία της εξουσίας, κατασκευασμένα ψεύδη και τη σκόπιμα «τυφλή» Δικαιοσύνη, υπηρέτη ενός συστήματος διαφθοράς.

ΤΟ ΕΡΓΟ

Μέσα από μια έξυπνη και επίκαιρη κωμωδία, η εξουσία ξεγυμνώνεται και παρουσιάζονται τα «αδιάσειστα» στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την ενοχοποίηση κάποιου. Ένα ανοιχτό παράθυρο στον έκτο όροφο μπορεί να αποτελέσει λύση όταν η ψυχραιμία χάνεται και ο θάνατος θα αρχειοθετηθεί απλώς ως «τυχαίος»!

Ο Ντάριο Φο καταφέρνει να ξεσκεπάσει μέσα από το έργο του, τη δολοφονία του «αναρχικού σιδηροδρομικού» Τζουζέπε Πινέλι, που διαπράχθηκε από την ιταλική αστυνομία. Με σατιρικό και ειρωνικό τρόπο καταγγέλλει το τραγικό συμβάν, καυτηριάζει την κατάχρηση της εξουσίας και αν και γράφτηκε πριν από χρόνια για να ασκήσει κριτική στην ασύδοτη εξουσία του συστήματος δικαιοσύνης της Ιταλίας και της κυβερνητικής διαφθοράς, σήμερα, χρόνια μετά, ο θεατής δεν θα δυσκολευτεί να βρει πολλές –πάρα πολλές- ομοιότητες με την Ελλάδα του σήμερα. Λέει ο Ντάριο Φο: «Το έργο παίζεται από τον καιρό που γράφηκε με αμείωτη επιτυχία. Ίσως γιατί στη ζωή πληθαίνουν κάθε τόσο η αιματοχυσία, οι βόμβες τα μεγάλα λόγια και τα μεγάλα σκάνδαλα… Πάντα από τα ίδια συστήματα που οργανώνουν τη βία και που δεν μπορούν να χωνέψουν αυτούς που δεν σκύβουν το κεφάλι.»

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Στην παράστασή μας το έργο, η πλοκή και η ανατρεπτική ματιά του συγγραφέα είναι η βάση για να σχολιάσουμε με χιούμορ την δική μας πραγματικότητα ακολουθώντας και την άποψη του Ντάριο Φο: «Δεν θεωρώ ένα έργο μου ολοκληρωμένο, αλλά ανοιχτό σε συνεχείς διαφοροποιήσεις. Ακόμη και σήμερα όποιος ανεβάζει κείμενά μου σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου πρέπει να ξέρει πως έχει να κάνει με ένα υλικό ρευστό, ικανό να το προσαρμόσει κανείς και να το πλάσει στα μέτρα της δικής του πραγματικότητας και να ανασύρει αναφορές που θα κάνουν την πλατεία
του θεάτρου να θυμώσει, να σκεφτεί, να γελάσει.»

Με αφορμή το έργο του Ντάριο Φο η παράσταση ακολουθεί τα χνάρια ενός αρχετυπικού Γελωτοποιού. Μία διαχρονική δαιμονική, αστεία και επικίνδυνη φιγούρα για κάθε εξουσία και κάθε στερεότυπο. Αρχίζουμε από τη γέννησή του, τα ταξίδια του στον χώρο και στον χρόνο και καταλήγουμε στο εδώ και τώρα.

«Είμαι εδώ είμαι μια στιγμή,
αφορμή για ρωγμή με τιμή,
χωρίς τιμή είμαι το πάν – δωρεάν.
Έχω περίεργες ορέξεις
για λέξεις
με λόγια κοφτερά
κόβω τα φτερά

σε ψεύτες και απατεώνες.
Άλλα λόγια τα κάνω λάμες
που κόβουν τις παλάμες
αυτών που κλέβουν τους αγώνες
που βάζουν ψέματα στα βλέμματα
σε όσους γελάνε για να ξεγελάνε.

Όχι δεν διψάω για αίμα
θέλω να ρίξω φως στο ψέμα
σε αυτά που μένουν στα σκοτάδια
σ’ αυτούς που σκότωσαν με χάδια
Πήρα ανάσα μα δεν την κράτησα

Κοίτα πως τρέχω,
ποτέ δεν σταμάτησα
βρήκα την τέλεια ευκαιρία
να πω αυτή την ιστορία:

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία/Δραματουργική επεξεργασία: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Ηλένια Δουλαδίρη/Γιάννης Κακλέας
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Μουσική σύνθεση: Βάϊος Πράπας
Στίχοι τραγουδιών: Πάνος Βλάχος
Χορογραφίες: Αγγελική Τρομπούκη
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Λητώ Τριανταφυλλίδου, Ρέα Σαμαροπούλου
Βοηθός ενδυματολόγου: Ιωάννα Καλαβρού
Βοηθός φωτίστριας: Στέβη Κουτσοθανάση
Γραφείο Τύπου – Επικοινωνία: Μαρία Τσολάκη
Διαφήμιση – Social Media: Renegade Media / Βασίλης Ζαρκαδούλας
Παραγωγή: ΤΕΧΝΗΧΩΡΟΣ
Παίζουν: Πάνος Βλάχος, Φοίβος Ριμένας, Ιφιγένεια Αστεριάδη, Κωνσταντίνος Μαγκλάρας, Στέλιος Πέτσος, Παναγιώτης Κατσώλης.
Μουσικός επί σκηνής: Βάιος Πράπας

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ, ΚΑΒΑΛΑ
Ημέρα: Σάββατο 8 & Κυριακή 9 Ιουλίου
Γενική είσοδος: 20€
Προπώληση εισιτηρίων: https://www.viva.gr/tickets/theater/o-tyxaios-thanatos-enos-anarxikou-periodeia/




Η δήλωση της Τάνιας Ελευθεριάδου για το χθεσινό εκλογικό αποτέλεσμα

Μέσω του λογαριασμού της στο Facebook ,η κ.Τάνια Ελευθεριάδου ,έκανε μια ανάρτηση σχετικά με το χθεσινό εκλογικό αποτέλεσμα.

Το χθεσινό αποτέλεσμα ήταν δυσάρεστο για εμάς τόσο σε κεντρικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους χιλιάδες συμπολίτες και συμπολίτισσές μου από την Καβάλα και τη Θάσο, που μας εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους και με τίμησαν προσωπικά δύο
φορές, εκλέγοντάς με Βουλεύτρια Καβάλας το 2019 και τον Μάιο.
Θέλω να ευχαριστήσω ακόμα περισσότερο εκείνα τα στελέχη και μέλη του κόμματός μας, που αρνήθηκαν πεισματικά την αποστράτευση στα δύσκολα και έδωσαν με όλες τους τις δυνάμεις τη μάχη μέχρι την τελευταία στιγμή.
Και τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου και ιδιαίτερα τον Ταρασίδη Ευρυπίδη, τη Σοφία Καθαρόπούλου και τη Βίκη Νάτση που στάθηκαν μέρα και νύχτα δίπλα μου σαν πραγματική οικογένεια και φυσικά τον πατέρα μου, τη μητέρα μου, τον αδελφό μου και τα παιδιά μου.
Τόσο στις πρώτες εκλογές του Μαϊου, όσο και στη χθεσινή αναμέτρηση, παλέψαμε μόνοι ενάντια στον συντονισμένο πόλεμο που δεχτήκαμε από τη ΝΔ και το πανίσχυρο σύστημα εξουσίας που τη στηρίζει, αλλά δυστυχώς και από τα μικρότερα κόμματα του δημοκρατικού τόξου, που είχαν ανοίξει μονομέτωπο με τον ΣΥΡΙΖΑ αντί με τη ΝΔ.
Δώσαμε αυτόν τον αγώνα με αξιοπρέπεια, πολιτικό πολιτισμό και προγραμματική αντιπαράθεση, χωρίς να μπούμε ούτε στιγμή στον πειρασμό να λασπολογήσουμε κατά των πολιτικών μας αντιπάλων ή να εμπλακούμε σε υπόγειες πολιτικές συναλλαγές.
Παρόλη την προσπάθεια, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ απώλεσε την έδρα του στο Νομό Καβάλας και, ως απερχόμενη Βουλεύτρια και επικεφαλής του ψηφοδελτίου του κόμματος στις χθεσινές εκλογές, αναλαμβάνω στο ακέραιο τις πολιτικές ευθύνες που μου αναλογούν για αυτό το ιδιαίτερα αρνητικό αποτέλεσμα.
Ο αγώνας δεν τελειώνει απόψε. Το επόμενο διάστημα θα εκτιμήσουμε στα συλλογικά μας όργανα τι έφταιξε για την χθεσινή μας ήττα και την επικίνδυνη συντηρητική στροφή της κοινωνίας που καταγράφηκε στα εκλογικά αποτελέσματα.
Θα χαράξουμε όλοι και όλες μαζί με αποφασιστικότητα, τους αναγκαίους νέους δρόμους και τις απαραίτητες ριζικές αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο κόμμα μας, για να ανασυγκροτηθεί γρήγορα ως πρωταγωνιστική δύναμη της προοδευτικής παράταξης της πατρίδας μας.
Τώρα είναι η ώρα να συζητήσουμε ανοιχτά και να προχωρήσουμε σε τολμηρές τομές.
Έχουμε μπροστά μας κρίσιμες μάχες, γιατί την προσεχή περίοδο τα κοινωνικά προβλήματα θα ενταθούν, όπως θα ενταθεί και η επίθεση της ΝΔ στα θεμελιώδη δημόσια αγαθά. Θα κάνουμε τα πάντα για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα της κοινωνικής πλειοψηφίας και της περιοχής μας, όπως κάναμε με συνέπεια την προηγούμενη τετραετία μέσα κι έξω από τη Βουλή.
Συγχαίρω τον κ. Παναγιωτόπουλο, τον κ. Πασχαλίδη, τον κ. Λαζαρίδη και την κ. Δεληκάρη για την εκλογή τους. Εύχομαι να εκπροσωπήσουν όπως αρμόζει την Καβάλα και τη Θάσο στη νέα Βουλή.
Σε ό,τι με αφορά, δεν έχω μάθει να εγκαταλείπω τη μάχη στα δύσκολα.
Δεν θα κάνω πίσω τώρα.
Θα είμαι παρούσα στις εξελίξεις και θα συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην ενίσχυση του κόμματός μας κεντρικά και τοπικά.
Τώρα είναι η ώρα τις ανασυγκρότησης. Είναι η ώρα να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας.
Συνεχίζουμε με ψηλά το κεφάλι να δίνουμε τον αγώνα των αξιών και των ιδεών μας, τον αγώνα της αξιοπρέπειας, με το βλέμμα πάντα στραμμένο στα προβλήματα και στις ανάγκες της κοινωνίας.
Είμαστε δίπλα σας!!!

https://www.facebook.com/teleftheriadou/posts/pfbid0R4t1KZNKKQHEdsrkTxtv9ENVq67Wxp7WWMNxSk4viZ3LqqXsHi5Dpe6xvcYP5TjPl?__cft__%5B0%5D=AZVU40qqaeECe3a2mIOKcpVopMzFbOElMHh1_MqVOdGm3bgmS0PeBc6u-yeF6–1FLiYlI4sgw7jbVWL4eiQ99mLzgF4KROka-WlpivA65xhBnrS75lXj73h36s0mjMU-Sfeo9uuICeOPZDkKDxANA-Xiy-PBou52d191r1hP0xkg799_CmmlLorLqzKVM4Y_t9J2lD00ne6wn1vBgmoq3B1&__tn__=%2CO%2CP-R




Μακάριος Λαζαρίδης: «Μεγαλειώδης η νίκη της Νέας Δημοκρατίας, συνέχιση της πορείας προς τα εμπρός»

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, για το αποτέλεσμα των εκλογών της 25 ης Ιουνίου, έκανε την εξής δήλωση:

«Ο λαός μίλησε!

Οι πολίτες έδωσαν ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Επέλεξαν η χώρα να πορευτεί μπροστά, ακόμα πιο γρήγορα, ακόμα πιο αποφασιστικά.

Συνεχίζουμε την σημαντική προσπάθεια που ξεκινήσαμε πριν από τέσσερα χρόνια, εν μέσω τόσων δυσκολιών. Η μεγαλειώδης νίκη της Νέας Δημοκρατίας είναι νίκη της πατρίδας μας. Αφορά όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες.

Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε το στόχο μας για ένα καλύτερο αύριο.

Προσωπικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τις Καβαλιώτισσες και τους Καβαλιώτες που με τίμησαν και πάλι με την εμπιστοσύνη τους.

Τους διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω να βρίσκομαι δίπλα τους και να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις για την επίλυση των προβλημάτων τους και τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Η επόμενη μέρα δεν θα είναι εύκολη.

Οι δυσκολίες πολλές και συχνά απρόβλεπτες.

Ωστόσο, έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να τις ξεπερνάμε.

Με σχέδιο, βούληση, εμπειρία και γνώση προχωράμε για την Ελλάδα και την Καβάλα του αύριο».




Η Καβάλα φιλοξενεί το τουρνουά μπάσκετ 3×3 Master Series-Κατηγορία FIBA Quest

Tο διήμερο 30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου 2023 θα πραγματοποιηθεί στην Καβάλα το τουρνουά μπάσκετ 3×3 Master Series, το οποίο συνδιοργανώνουν ο Δήμος Καβάλας και η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, ακολουθώντας τις τάσεις του παγκόσμιου αθλητικού στερεώματος και τις πρωτοβουλίες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (FIBA).

Για την εξασφάλιση καλύτερων όρων τέλεσης των αναμετρήσεων της εν λόγω κορυφαίας διοργάνωσης, αποφασίστηκε να αλλάξει ο χώρος διεξαγωγής της. Κατόπιν σχετικής συνεννόησης μεταξύ των διοργανωτών (Δήμος Καβάλας, ΕΟΚ), το τουρνουά θα λάβει χώρα στον Δημοτικό Κήπο (Πλατεία Ηρώων) αντί του παραλιακού μετώπου της πόλης, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Υπενθυμίζεται ότι η Καβάλα, μαζί με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τον Βόλο και τα Χανιά, είναι μία από τις πέντε πόλεις της χώρας που έχει επιλεγεί για να φιλοξενήσει το φετινό καλοκαίρι το τουρνουά μπάσκετ 3×3 Master Series-Κατηγορία FIBA Quest!

Χορηγοί

  • ΟΠΑΠ
  • ΔΕΗ



Hungarian house: Αυθεντική ουγγρική κουζίνα στην Καβάλα

Δυο νέα παιδιά ο Φέρεντς (μάγειρας) και ο Γκάμπορ (ζαχαροπλάστης) από τη Βουδαπέστη αποφάσισαν να εγκατασταθούν στην Καβάλα και να ανοίξουν ένα μικρό ethnic εστιατόριο το “Hungarian house” στην οδό Μητροπόλεως 14.

Θα βρείτε γεύσεις της Ουγγρικής κουζίνας που κατά γενική ομολογία είναι βαριές, πικάντικες αλλά νόστιμες, τουρσιά, σούπες, αλλαντικά από πάπρικα, καυτερές σάλτσες, πικάντικα καρυκεύματα , αλλά και ξεχωριστά γλυκά με κορυφαίο τη καμινάδα (chimney cake). 

Λοιπόν η comfort κουζίνα τους προσφέρει το δημοφιλές γκούλας (gulyas) σιγομαγειρεμένο μοσχαρίσιο κρέας με λαχανικά καρυκευμένα με πάπρικα και άλλα μπαχαρικά. Το Λέτσο (lecsó) ένα μαγειρευτό φαγητό μόνο με λαχανικά, που συνδυάζει τα τρία πιο αγαπημένα υλικά των Ούγγρων, τις πιπεριές, τις ντομάτες και την πάπρικα, προσθέτουν όμως και σκόρδο ενώ σοτάρουν όλα τα υλικά με χοιρινό λαρδί. 

Ο Φέρεντς θα σας φτιάξει το «Μπρασόι απροπέτσινιε» (Brassoi) χοιρινό κρέας μαγειρεμένο με κρεμμύδι, πατάτες και ουγγρικά μπαχαρικά. Θα βρείτε επίσης μοσχαρίσιο κοκκινιστικό κρασάτο, μπέργκερ με παραδοσιακά μπαχαρικά της Ουγγαρίας, λουκάνικα ζάχαρη με καυτερές σάλτσες και το διάσημο γλυκό καμινάδα (chimney cake).




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας

Σήμερα, Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας.

Κατά την συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τους εργαζομένους του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και συνδέονται άμεσα με την λειτουργία του ΕΚΑΒ στη Θάσο και την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών της Θάσου.

Ειδικότερα συζητήθηκε το θέμα της έλλειψης του απαιτούμενου προσωπικού, η δυνατότητα δημιουργίας 2 ης βάσης του 6ου ΕΚΑΒ στη Θάσο (εκτός των δομών του Κέντρου Υγείας Πρίνου Θάσου) με την στήριξη του Δήμου Θάσου, η ανάγκη της επίσπευσης των διαδικασιών για την παράδοση από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην Λιμενική Αρχή της Θάσου του νέου σύγχρονου περιπολικού σκάφους με υγειονομικό εξοπλισμό (με ειδικό διαμορφωμένο θάλαμο ασθενών με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό).

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε: «Ο Δήμος της Θάσου διαχρονικά και στα πλαίσια των δυνατοτήτων του στέκεται αρωγός στις δομές υγείας της Θάσου, όπως το Κέντρο Υγείας Πρίνου Θάσου και το 6ο ΕΚΑΒ Καβάλας. Η απρόσκοπτη λειτουργία του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών του στην Θάσο αποτελεί ζήτημα ύψιστης σημασίας για το Δήμο της Θάσου, καθώς συνδέεται άρρηκτα με την ασφάλεια της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της. Στη σημερινή συνάντηση με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας επιβεβαιώθηκε η στενή συνεργασία μας και αναζητήθηκαν από κοινού σημεία ενίσχυσής της με την στήριξη του Δήμου Θάσου».




Παιδική Παράσταση “Το Μαγεμένο Δάσος”

Παιδική Παράσταση “Το Μαγεμένο Δάσος” Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023 ώρα 19:30

Στα πλαίσια του προγράμματος πολιτιστικών εκδηλώσεων της Π.Ε. Καβάλας, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας οργανώνουν, την Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023 και ώρα 19.30, στον περιβάλλοντα χώρο του Διοικητηρίου Καβάλας (απέναντι από Λούνα Παρκ), την παιδική παράσταση “Το Μαγεμένο Δάσος”.

Το δέντρο που μιλάει, λουλουδονεράιδες, ξυλοπόδαροι, μπαλονοκατασκευές, face painting  και πολλές άλλες εκπλήξεις περιμένουν τους μικρούς και τους μεγάλους φίλους, που θα τιμήσουν με την παρουσία τους τη ξεχωριστή βραδιά. Μία ψυχαγωγική αλλά και διδακτική, εμπειρία περιμένει τους μικρούς μας φίλους, καθώς πέρα από την διασκέδαση, σκοπός της δράσης είναι να διδαχθούμε τη σημασία να συνυπάρχουμε αρμονικά στην φύση και να προστατεύουμε τα δάση και το περιβάλλον της πόλης μας.

Για αυτόν τον λόγο σας προσκαλούμε και σας περιμένουμε με χαρά, να συμμετέχετε όλοι στην εκδήλωση, να εξερευνήσετε “Το Μαγεμένο Δάσος” και να ανακαλύψετε όλα τα μυστικά που κρύβει.




66ο Φεστιβάλ Φιλίππων – 7ο Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ 7ο Εργαστήριου Αρχαίου Δράματος

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023, ώρα 20.00
Ευρύτερη Περιοχή του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων

Ελεύθερη Είσοδος

Φέτος, για έβδομη συνεχόμενη χρονιά στην ευρύτερη περιοχή του αρχαίου θεάτρου Φιλίππων, διεξάγεται το εργαστήριο αρχαίου δράματος. Ξαναγυρνώντας εκεί από όπου ξεκίνησε, τοποθετείται και πάλι στο κέντρο του η εκπαιδευτική διαδικασία και οι δοκιμές. Έχοντας ως εισηγητές τέσσερις νέους αλλά ήδη καταξιωμένους καλλιτέχνες το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας κάλεσε με μια ανοιχτή διαδικασία επαγγελματίες του θεάτρου να συμμετέχουν στις δράσεις του 7 ου Εργαστηρίου Αρχαίου Δράματος και όλοι μαζί, ξεκινώντας από το μηδέν δημιούργησαν κάτι νέο.

Αντλώντας κυρίως εργαλεία από τις αρχές του θεάτρου documentο και αξιοποιώντας σύγχρονα αφηγηματικά υλικά εργάστηκαν όλοι μαζί για δώδεκα μέρες με στόχο να συν-δημιουργηθούν νέες εκδοχές των γνωστών ιστοριών τοποθετώντας αυτή τη φορά στον πυρήνα της έρευνάς τους όχι τους πρωταγωνιστές αλλά όσους τους περιβάλλουν, τους αφανείς ήρωες της αρχαιότητας. Και τώρα ανάβουν τα φώτα για να μας παρουσιάσουν σε μορφή work in progress όσα κατάφεραν να ανακαλύψουν.

No Man’s Land

Εισηγητής: Χάρης Πεχλιβανίδης
Ώρα έναρξης 20:00
Η Ευρυδίκη, αφανές πρόσωπο στο έργο του Σοφοκλή «Αντιγόνη» γίνεται αφορμή για να θυμηθούμε μια άλλη γυναίκα σε μια πολύ πιο σύγχρονη ιστορία. Η Φατίμα Σέικ Ρασίντ ήταν 55 χρονών όταν άφησε την τελευταία της πνοή εγκλωβισμένη σε μια νησίδα του Έβρου το 2022. Κοινό στοιχείο των δύο γυναικών είναι πως πρωταγωνίστησαν σε γνωστά δράματα αλλά λίγοι τις θυμούνται. Η Φατίμα και η Ευρυδίκη στο δικό μας No Man’s Land μας αφηγούνται την ιστορία τους ως ύστατη προσπάθεια ενάντια στη λήθη.  Το ερώτημα παραμένει διαχρονικά το ίδιο: Οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα στη ζωή και στο θάνατο; Η λύση απομένει να δοθεί από τον κατεξοχήν δημοκρατικό θεσμό, το διάλογο.

Συμμετέχουν οι: Γιάννης Κατής, Δημήτρης Κουστολίδης, Αναστασία Κρόγκου, Θοδωρής Λουφόπουλος, Χρύσα Μπολλάτι

Ιπποδάμεια 

Εισηγήτρια: Μάρθα Μπουζιούρη
Ώρα έναρξης 21:20
O πόλεμος, από τότε που η Ιστορία άρχισε να καταγράφεται, είναι η ιστορία του άνδρα (HiStory). Τι θα συμβεί ωστόσο αν η ιστορία γραφτεί αυτή τη φορά από τη σκοπιά της γυναίκας (HerStory); Συγκεκριμένα, της γυναίκας-λάφυρο του πολεμιστή; Με άξονα τα ίχνη της έμφυλης βίας σε ένα κείμενο που μετράει σχεδόν 3000 χρόνια ζωής, την Ιλιάδα, η παράσταση πραγματοποιεί, με σύγχρονα υλικά, ένα βιωματικό ταξίδι μέσα από τα μάτια της «αφανούς ηρωίδας» Βρισηίδας, επιχειρώντας να αναδείξει το πολιτικό μέσα από το ανθρώπινο. Με άξονα τα ίχνη της έμφυλης βίας σε ένα κείμενο που μετράει σχεδόν 3000 χρόνια ζωής, η ομάδα κοιτάζει πώς αυτή εγγράφεται σήμερα, με διαφορετικό λεξιλόγιο, επάνω σε νέα σώματα «αφανών ηρώων». Οι ιστορίες έξι ανθρώπων που συναντήθηκαν για πρώτη φορά με αφορμή ένα εργαστήριο αρχαίου δράματος τέμνονται, μπαίνουν η μία μέσα στην άλλη, ανανοηματοδοτούν το συλλογικό παρελθόν μέσα από το προσωπικό παρόν.

Συμμετέχουν οι: Ζωγραφιά Μεντεσίδου, Λαμπρινή Μίγγου, Γιώργος Παπαδόπουλος, Δανάη Πολυκάρπου, Χρήστος Ροδάμης, Σπύρος Στεριάδης

Dirty Old Women

Εισηγήτρια: Δανάη Λιοδάκη
Ώρα έναρξης 22:15
Στο έργο οι κοινωνικές νόρμες ανατρέπονται όταν οι γυναίκες καταφέρνουν να πάρουν την εξουσία και να εφαρμόσουν νέους κανόνες για την ιδιοκτησία και τον έρωτα. Βάσει αυτών των νέων κανονισμών η ιδιοκτησία γίνεται κοινή για όλους στην πόλη και ο έρωτας ελεύθερος. Για να υπάρξει όμως δικαιοσύνη θεσπίζεται ένα ειδικό σύστημα σύμφωνα με το οποίο κάθε νέος που θέλει να συνευρεθεί ερωτικά με μια νέα, πρέπει πρώτα να περνάει από μια ηλικιωμένη γυναίκα.Με αφορμή τις Εκκλησιάζουσες του Αριστοφάνη και την προσέγγιση του ποιητή στην ερωτική επιθυμία των γυναικών της τρίτης ηλικίας, η ομάδα επιχειρεί να φωτίσει την οπτική τριών αφανών ηρωίδων, των τριών γριών – όπως τις αποκαλεί ο Αριστοφάνης – που διεκδικούν την ερωτική συντροφιά ενός νέου. Προσεγγίζει έτσι το έργο και τα θέματα που ανοίγει, αλλά και συνολικά επισκέπτεται ερωτήματα όπως η κοινωνική δικαιοσύνη και η καταπίεση των γυναικών, το γήρας και την ερωτική επιθυμία.  

Συμμετέχουν οι: Στέφανος Κρητικίδης, Βαγγέλης Ντιλιλίγκας, Σωτηρία Παπαντίδου, Πηνελόπη Σκαλκώτου

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ
Σχεδιασμός Φωτισμών: Βασίλης Αποστολάτος
Τεχνικοί σκηνής: Γιώργος Μαστοράκης, Γιάννης Σταυρίδης
Φροντιστής: Κώστας Γαρουφαλλίδης
Ηλεκτρολόγος: Κώστας Τριανταφυλλίδης
Ηχολήπτης: Παναγιώτης Λαζαρίδης
Οργάνωση παραγωγής: Θεοδώρα Βαβαλέσκου

*Το εργαστήριο αποτελεί μέλος του Δικτύου Αρχαίου Δράματος και πραγματοποιείται με την αιγίδα και την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.




Καβάλα :Σύλληψη διακινητή που μετέφερε μη νόμιμους μετανάστες

Εχθές  20/06 , στην Εγνατία οδό Ξάνθης – Καβάλας, αστυνομικοί του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Καβάλας συνέλαβαν τον ημεδαπό διακινητή, διότι οδηγώντας Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο μετέφερε παράνομα στην ενδοχώρα πέντε  μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι στην κατοχή του δράστη βρέθηκε μεταξύ άλλων μικροποσότητα ηρωίνης, ενώ επιπλέον όπως διαπιστώθηκε στερείται άδεια ικανότητας οδήγησης και το όχημα έφερε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας.




Γίνε εθελοντής του Cosmopolis Festival 2023

«Πέντε ημέρες έμειναν για να δηλώσεις συμμετοχή σαν εθελοντής του Cosmopolis Festival και να γίνεις και εσύ κομμάτι της φετινής διοργάνωσης»

Γίνε εθελοντής και ζήσε από κοντά την εμπειρία της φετινής διοργάνωσης! Οι εθελοντές του Cosmopolis συμβάλλουν σημαντικά στην πραγματοποίηση του φεστιβάλ και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των δράσεων του. Το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος και καλή διάθεση!

Προθεσμία αιτήσεων 25 Ιουνίου 2023

Δήλωσε συμμετοχή εδώ : https://www.cosmopolisfestival.gr/gine-ethelontis/

*Οι εθελοντές του φεστιβάλ θα λάβουν βεβαιώσεις συμμετοχής