Καβάλα| Ο Γιάννης Χαρούλης έρχεται για να ενώσει τον «παλμό» του με τον δικό μας!

Το Akontisma θα είναι μία από τις επερχόμενες «στάσεις» της καλοκαιρινής περιοδείας του δημοφιλούς ερμηνευτή

 

Ο Γιάννης Χαρούλης και οι μουσικοί του συνεχίζουν τις καλοκαιρινές συναυλίες και υπόσχονται να μοιραστούν μαζί μας τραγούδια, μουσικές και χαρές που όλοι έχουμε ανάγκη. Παλιά και νέα τραγούδια θα γίνουν ένα το φετινό καλοκαίρι, όπως ακριβώς μια καλή παρέα που δεν κοιτά ηλικίες, χρώματα και διακρίσεις.

Ο Γιάννης Χαρούλης υπόσχεται να μας παρασύρει με όσα τραγούδια έχουμε αγαπήσει και να μας συστήσει και καινούργια, από τον νέο του δίσκο «ΚΟΛΙΜΠΡΙ». Ένα άλμπουμ γεμάτο με σκέψεις και συναισθήματα που μας θυμίζουν ότι όσες δυσκολίες και αν βιώνουμε όταν «μοιραζόμαστε», «εκφραζόμαστε» και «επικοινωνούμε» η δύναμή μας πολλαπλασιάζεται.

Ραντεβού λοιπόν στις 3 Σεπτεμβρίου 2022 στο Akontisma της Νέας Καρβάλης για να δώσουμε και να πάρουμε τη δύναμη που δημιουργείται όταν οι καρδιές των ανθρώπων χτυπούν με τον ίδιο παλμό!

 

Μαζί του οι μουσικοί:

Λευτέρης Ανδριώτης/Λύρα
Βασίλης Μπαχαρίδης/Κρουστά
Θανάσης Dzingovic/Ηλεκτρική κιθάρα
Ορέστης Μπενέκας/Πλήκτρα

Σχεδιασμός Ήχου: Παναγιώτης Ριζόπουλος-Νίκος Κωνσταντάκης
Σχεδιασμός Φωτισμού: Περικλής Μαθιέλλης

                                                                                       

Info

Γιάννης Χαρούλης
Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022
Akontisma, Νέα Καρβάλη Καβάλας

Προπώληση
ticketservices.gr

Εισιτήρια
Γενική Είσοδος: 15€
Εκπτωτικό: 12€

Οι πόρτες ανοίγουν: 19:30
Έναρξη: 21:00

Χορηγός επικοινωνίας
KAVALA POST

 

Πηγή:  kavalapost.gr




Μελίνα Ασλανίδου (live) στο Ακόντισμα

Περιγραφή

ΜΕΛΙΝΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ ζωντανά στο Ακόντισμα
ΤΕΤΑΡΤΗ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ | ΑΚΟΝΤΙΣΜΑ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΑ
Ώρα προσέλευσης 20:00
Ώρα έναρξης 21:30
Theatron Stage

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ από 15€

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:
— viva.gr (πανελλαδικά)
— Καταστήματα Wind (πανελλαδικά)
— Υποβρύχιο Café Bar (Καβάλα)
— Κυριακίδης Travel (Δράμα)

*Αυστηρά περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων, συστήνεται η έγκαιρη προσέλευση.

__________

ΜΕΛΙΝΑ ΑΣΛΑΝΙΔΟΥ

Με το βλέμμα να αγκαλιάζει τα θετικά της ζωής, η Μελίνα Ασλανίδου κι αυτό το καλοκαίρι θα ταξιδέψει σε όλη τη χώρα θέλοντας να μοιραστεί ξεχωριστές στιγμές με τον κόσμο που την αγαπά και την ακολουθεί.

H Μελίνα Ασλανίδου είναι μία ερμηνεύτρια με «μαγική» χροιά, με τραγούδια που αγαπήθηκαν από το πρώτο τους άκουσμα, με εμφανίσεις γεμάτες συναίσθημα, με σκηνική παρουσία γεμάτη δυναμική !!
Με απόλυτο σεβασμό και τεράστια αγάπη στο λαϊκό τραγούδι, παρουσιάζει ένα μοναδικό πρόγραμμα έχοντας δίπλα της μια ομάδα από εξαίρετους μουσικούς!
Τραγούδια από το προσωπικό της ρεπερτόριο αλλά και μεγάλα λαϊκά τραγούδια !

Ραντεβού με την Μελίνα !!

Καλοκαίρι 2022

 

Πηγή: kavala.citypedia.gr




MONOPHONICS & ΤΑΦ ΛΑΘΟΣ live στο Ακόντισμα

MONOPHONICS & ΤΑΦ ΛΑΘΟΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ | ΑΚΟΝΤΙΣΜΑ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΑ

Ώρα προσέλευσης 20:00 | ώρα έναρξης 21:30 | Theatron Stage

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ : Από 18€

 

Πηγή: viva.gr




“Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το φετινό Φεστιβάλ Cosmopolis “ δηλώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Άλκης Ζοπόγλου

Ολοκληρώθηκε το Φεστιβάλ Cosmopolis με το Φεστιβάλ Χρωμάτων. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής κ. Άλκης Ζοπόγλου δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος από την διοργάνωση.

Όπως ανέφερε “Το Φεστιβάλ Χρωμάτων έκλεισε ουσιαστικά το φετινό Φεστιβάλ Cosmopolis και έτσι έδωσε την τελική χροιά της μεγάλης επιτυχίας. Νέα παιδιά και γονείς έκαναν ένα μεγάλο πάρτι στην κεντρική πλατεία.

Ένα πάρτι που είχε στηθεί για να ευαισθητοποιήσει τους καβαλιώτες σε ένα πιο οικολογικό μήνυμα προς το περιβάλλον.

Έκλεισε ο κύκλος του Φεστιβάλ για φέτος. Έχουμε δύο συναυλίες βέβαια, η μια είναι των Active Member και η άλλη του Ζουγανάκη οι οποίες θα γίνουν  σήμερα Τετάρτη και στις 30 του μηνός. Μετά έχουμε το Cosmoclassical το οποίο βέβαια είναι το Νοέμβριο και θα μιλήσουμε και πάλι για αυτό!

Δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος ενώ πάνω από 18 χιλιάδες πολίτες έχουν επισκεφθεί το Φεστιβάλ. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα και μας δημιουργεί τη δυνατότητα αυτό το νούμερο να πολλαπλασιασθεί”.

 

Πηγή:  efimeridakavala.gr




Ο Βασίλης Καρράς στο Ακόντισμα

 Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε συνεργασία με το Ακόντισμα παρουσιάζουν στα πλαίσια του Φεστιβάλ “Θρακικό Πέλαγος 2022”

 

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ ζωντανά στο Ακόντισμα ΠΕΜΠΤΗ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ | ΑΚΟΝΤΙΣΜΑ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ, ΚΑΒΑΛΑ

 

Ώρα προσέλευσης 20:00 | ώρα έναρξης 21:00

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ | ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕΣΩ viva.gr

 

Πηγή:  kavalanews.gr 




Απόστολος Παύλος | Ο Απόστολος των Εθνών που απο την Καβάλα εκχριστιάνισε την Ευρώπη

Ασπάστηκε τον Χριστιανισμό μετά τον θάνατο και την ανάσταση του Ιησού και αναδείχθηκε σε έναν από τους ηγέτες του, με καθοριστικό ρόλο στην εξάπλωσή του πέραν των ορίων του ιουδαϊσμού, ώστε να καταστεί οικουμενική θρησκεία. Η μνήμη του εορτάζεται απ’ όλες τις ομολογίες του Χριστιανισμού στις 29 Ιουνίου, μαζί με τον Απόστολο Πέτρο.

Ο ιουδαϊκού θρησκεύματος Παύλος γεννήθηκε στην Ταρσό της Κιλικίας το 5 και προτού γίνει χριστιανός ονομαζόταν Σαούλ ή Σαύλος στα ελληνικά. Επειδή, όμως, απέκτησε την ιδιότητα του Ρωμαίου πολίτη είχε και δεύτερο όνομα, το ρωμαϊκό Πάουλους (Παύλος στα ελληνικά). Στην πατρίδα του έμαθε την ελληνική γλώσσα και στα Ιεροσόλυμα σπούδασε εβραϊκή θεολογία κοντά στον σοφό Γαμαλιήλ. Επίσης, σύμφωνα με τις συνήθειες της εποχής έμαθε και μία τέχνη, αυτή του σκηνοποιού.

Έλαβε μέρος στον λιθοβολισμό του Στέφανου και ήταν γεμάτος έχθρα κατά των χριστιανών. Όταν έμαθε ότι στη Δαμασκό υπήρχαν πολλοί χριστιανοί, πήγε στους αρχιερείς και πήρε την άδεια και συνοδούς να πάει να τους συλλάβει και να τους φέρει δεμένους στα Ιεροσόλυμα. Ένα όραμα που είδε καθ’ οδόν προς τη Δαμασκό τον έκανε να μεταστραφεί στον χριστιανισμό.

Ένα μεσημέρι, καθώς έτρεχε με το άλογό του προς τη Δαμασκό, μία τρομερή λάμψη τον χτύπησε στο πρόσωπο και τον έριξε στο έδαφος. Μια φωνή ακούστηκε να του λέει:

– «Σαούλ, Σαούλ γιατί με καταδιώκεις;»
Κατατρομαγμένος ο Σαούλ απάντησε: «Ποιος είσαι, Κύριε;»

– «Εγώ είμαι ο Ιησούς, που συ καταδιώκεις. Είναι σκληρό για σένα να λακτίζεις πάνω στα καρφιά», απάντησε η φωνή.

Τότε ο Σαούλ είδε ολοζώντανο τον Ιησού να του λέει:
– «Σήκω επάνω Σαούλ και πήγαινε στη Δαμασκό. Εκεί θα μάθεις τι πρέπει να κάμεις».

Ο Σαούλ σηκώθηκε, μα δεν έβλεπε. Ήταν τυφλός. Οι συνοδοί του καταφοβισμένοι τον πήραν από το χέρι και τον έφεραν στην πόλη, στο σπίτι του Ιούδα. Εκεί έμεινε τρεις ημέρες νηστικός, τυφλός, χωρίς να μπορεί να διακρίνει τίποτα μπροστά του. Την τρίτη ημέρα κατά διαταγή του Χριστού πήγε και τον βρήκε ο Ανανίας και του είπε:

– «Σαούλ αδελφέ μου, παρουσιάσθηκε σε μένα ο Χριστός και με διέταξε να έλθω να σε γιατρέψω.
Πράγματι, ο Ανανίας έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι του Σαούλ και αμέσως μετά άνοιξαν τα μάτια του, φωτίστηκε με Άγιο Πνεύμα, πίστεψε στον Χριστό και από τρομερός διώκτης του χριστιανισμού έγινε ο θερμότερος κήρυκας του Ευαγγελίου.

Δεν πέρασαν πολλές μέρες και ο Σαούλ ξεχύθηκε στους δρόμους και τις συναγωγές της Δαμασκού, κηρύττοντας το Χριστό. Επειδή, όμως, οι Ιουδαίοι σκέπτονταν να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, οι χριστιανοί τον έκρυψαν σ’ ένα σπίτι στην άκρη της πόλης και τη νύχτα τον κατέβασαν μ’ ένα καλάθι από τα τείχη έξω από την πόλη.

Από τη Δαμασκό ο Παύλος πήγε στα Ιεροσόλυμα, όπου γνωρίστηκε με πολλούς χριστιανούς, που τον υποδέχθηκαν έμπλεοι χαράς. Αμέσως άρχισε να κηρύττει τον Λόγο του Θεού, αλλά και πάλι προκάλεσε το μίσος και την οργή των Ιουδαίων, οι οποίοι έψαχναν τρόπο να τον σκοτώσουν. Τότε, ο Σαούλ αναγκάστηκε να φύγει για την Καισάρεια της Παλαιστίνης κι αργότερα για την πατρίδα του, την Ταρσό.

Από εκεί με τον Βαρνάβα πήγε στην Αντιόχεια της Συρίας για να κηρύξει. Εκεί, οι οπαδοί του Χριστού πήραν για πρώτη φορά το όνομα Χριστιανοί. Στην Αντιόχεια, ο Σαούλ κατάστρωσε τα σχέδιά του για τη διάδοση και εξάπλωση του χριστιανισμού. Για τον σκοπό αυτό διάλεξε τις μεγάλες πόλεις της εποχής και έκανε τέσσερις περιοδείες.

Πρώτη Περιοδεία

Το 45 ο Παύλος μαζί με τον Βαρνάβα και τον ευαγγελιστή Μάρκο ξεκίνησαν από την Αντιόχεια για τη Σελεύκεια, όπου κήρυξαν. Κατόπιν με πλοίο πήγαν στην Κύπρο, όπου ίδρυσαν χριστιανικές εκκλησίες. Στην Πάφο ο πρώτος που πίστεψε ήταν ο Ρωμαίος διοικητής Σέργιος Παύλος. Από την Κύπρο με πλοίο επισκέφθηκαν την Πέργη της Μικράς Ασίας, το Ικόνιο, τα Λύστρα και τη Δέρβη, όπου πίστεψε ο Τιμόθεος. Το 48 ο Παύλος πήγε στα Ιεροσόλυμα και πήρε μέρος στην Αποστολική Σύνοδο.

Δεύτερη Περιοδεία

Το 52, ξεκινώντας από την Αντιόχεια, επισκέφθηκε πόλεις της Μικράς Ασίας κι έφθασε ως την Τροία. Στην αποστολή συμμετείχαν ο Τιμόθεος, ο Σίλας και ο ευαγγελιστής Λουκάς. Από την Τροία με πλοίο πήγε στην Καβάλα κι από εκεί στους Φιλίππους, όπου ίδρυσε εκκλησία. Η πρώτη που πίστεψε ήταν η Λυδία με την οικογένειά της. Ακολουθώντας την Εγνατία οδό έφθασε στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια. Κατόπιν πήγε στην Αθήνα, όπου κήρυξε στον Άρειο Πάγο τον αληθινό θεό. Στην Αθήνα πίστεψε ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης και η γυναίκα του Δάμαρις. Κατόπιν, πήγε στην Κόρινθο και κατέληξε στην Έφεσο.

Τρίτη Περιοδεία

Το 56 επισκέφθηκε μέρη της Μικράς Ασίας, της Ελλάδας (Κόρινθο και Μακεδονία) και κατόπιν τα Ιεροσόλυμα. Εκεί τον έπιασαν οι Ιουδαίοι, αλλά ο Ρωμαίος διοικητής τον έστειλε στην Καισάρεια της Παλαιστίνης, όπου έμεινε φυλακισμένος για δύο έτη. Τότε, επικαλέστηκε την ιδιότητα του Ρωμαίου πολίτη και τον έστειλαν συνοδεία στη Ρώμη για να δικασθεί. Στη Ρώμη, αφού έμεινε δύο χρόνια στη φυλακή, τελικά δικάσθηκε και αθωώθηκε.

Τέταρτη Περιοδεία

Αφού απελευθερώθηκε, επισκέφθηκε πόλεις της Μικράς Ασίας, της Κρήτης και της Ηπείρου. Το 67 πήγε στη Ρώμη και σύμφωνα με ορισμένες πηγές συναντήθηκε με τον Απόστολο Πέτρο. Τότε, όμως, τον συνέλαβε ο Νέρων και τον θανάτωσε στις 29 Ιουνίου, οπότε γιορτάζεται η μνήμη του.

Εκτός από το κήρυγμα 30 περίπου ετών, ο Παύλος συνέγραψε και 14 επιστολές, στις οποίες διδάσκει ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά των χριστιανών, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο.

Πηγή: sansimera.gr




Καβάλα | Με τη δέουσα λαμπρότητα ο εορτασμός του πολιούχου της, Αποστόλου Παύλου

Τον πολιούχο της Απόστολο Παύλο τιμά σήμερα με τη δέουσα λαμπρότητα η Καβάλα, παράλληλα με τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης από την βουλγαρική κατοχή

Οι λατρευτικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν το απόγευμα της Τρίτης.

Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, η λιτάνευση της εικόνας του Αποστόλου Παύλου μεταφέρθηκε για σήμερα στις 10 το πρωί.




Νίκος Παναγιωτόπουλος | Χρόνια πολλά Καβάλα! Χρόνια πολλά Μακεδονία!

Με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Εθνικής Άμυνας υπενθυμίζει πως “Σαν σήμερα, το 1913, τα αντιτορπιλικά «Δόξα», «Πάνθηρ» και «Ιέραξ» αποβίβασαν αγήματα και απελευθέρωσαν τη γενέτειρά μου και επίσημη αγαπημένη μου, την Καβάλα. Αυτός ήταν ο πρώτος θρίαμβος του #ΠΝ στην έναρξη του Β’ Βαλκανικού Πολέμου. Ακολούθησε η απελευθέρωση των Σερρών και της Δράμας.”

Η ανάρτηση του υπουργού έχει ως εξής :

“Σαν σήμερα, το 1913, τα αντιτορπιλικά «Δόξα», «Πάνθηρ» και «Ιέραξ» αποβίβασαν αγήματα και απελευθέρωσαν τη γενέτειρά μου και επίσημη αγαπημένη μου, την Καβάλα. Αυτός ήταν ο πρώτος θρίαμβος του #ΠΝ στην έναρξη του Β’ Βαλκανικού Πολέμου. Ακολούθησε η απελευθέρωση των Σερρών και της Δράμας.
Χρόνια πολλά #Καβάλα! Χρόνια πολλά Μακεδονία!”

 




Α.Ιωσηφίδου | «Ναι… θα είμαι υποψήφια δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές»

Η Αναστασία Ιωσηφίδου, πρώην πρόεδρος της Δημωφέλειας και δημοτικός σύμβουλος του δήμου Καβάλας δηλώνει πανέτοιμη για τη δημιουργία μιας νέας Δημοτικής παράταξης με σκοπό την κάθοδο στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Παρά το ότι αρκετοί είχαν συνδέσει την θέληση της να ηγηθεί μιας παράταξης προκειμένου να λάβει τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας, η ίδια ξεκαθαρίζει ότι η ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Ντίνου Κλειτσιώτη δεν μπορεί να καθορίσει την απόφαση που πήρε και απομένει μόνο ο χρόνος στον οποίο η ίδια και οι συνεργάτες της θα επιλέξουν να ανακοινώσουν.

Όπως μας είπε, η ίδια δεν έκρυψε ποτέ την πολιτική της ταυτότητα (Νέα Δημοκρατία) αλλά το θέμα της υποψηφιότητας της αφορά όλους τους πολίτες και είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει τη διοίκηση του δήμου Καβάλας με τη στήριξη όλων.

«Κάθε στήριξη είναι ευπρόσδεκτη. Κανείς δεν μπορεί να διεκδικεί το δήμο Καβάλας βασιζόμενος μόνο σε κομματικές ομάδες πολιτών. » μας είπε, υποστηρίζοντας οτι θα είναι λάθος από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας να βιαστεί παίρνοντας θέση τόσο νωρίς.

Άλλωστε, το ενδεχόμενο προκήρυξης βουλευτικών εκλογών τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, είναι ένα από τα σενάρια που ακούγονται ολοένα και πιο έντονα το τελευταίο διάστημα.

Πηγή:kavalapoint.gr




ΕΠΟ | Απορρίφθηκε η προσφυγή της ΠΑΕ Α.Ο Καβάλα 1965

Σχεδόν ένα μήνα μετά την εκδίκαση της υπόθεσης ο Α.Ο Καβάλα και ο Πιερικός ενημερώθηκαν πως το Διαιτητικό Δικαστήριοτης ΕΠΟ δεν έκανε δεκτά τα αιτήματά τους.
Οι δύο ομάδες ζητούσαν να ακυρωθεί η απόφαση της διοργανώτριας για ολική επικύρωση της βαθμολογίας του βορείου ομίλου, όμως κρίθηκε ότι ορθά έπραξε.

Σημειώνεται, πάντως, ότι τόσο ο Απόλλων Πόντου όσο και ο Πιερικός την Πέμπτη (23/06) στον αθλητικό δικαστή τόνισαν ότι η κατάταξη μπορεί να αλλάξει με απόφαση του πρωτοβάθμιου μονομελούς πειθαρχικού οργάνου. Όπως αναφέρει το άρθρο 20 παρ.2 του ΚΑΠ: «Μετά την τελική επικύρωση του βαθμολογικού πίνακα δεν είναι δυνατή καμία αλλαγή, πλην αν ρητά διαταχθεί η μεταβολή του πίνακα με απόφαση των δικαιοδοτικών οργάνων της οικείας διοργανώτριας ή της ΕΠΟ ή του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ ή από το CAS».

 

H ANAKOINΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

«Κατά την τελευταία του συνεδρίαση, το Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε τις εξής αποφάσεις.

πορρίπτει την από 11.5.2022 και με αριθμό πρωτ. Ε.Π.Ο. 12879/2022 προσφυγή της ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα 1965 κατά της Super League 2.

Απορρίπτει την προσφυγή της ΠΑΕ Πιερικός ΣΦΚ 1961 κατά της από 06.05.2022 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Superleague 2 και την πρόσθετη παρέμβαση των ΠΑΕ ΑΟ Καβάλα 1965 και ΠΑΕ Απόλλων Πόντου υπέρ της προσφεύγουσας».

 

Πηγή:kavalapoint.gr




Καβάλα: Ο ξυλοδαρμός γυναίκας καθυστέρησε την αναχώρηση πλοίου – Τι της είπε ο καπετάνιος

Επεισοδιακή ήταν η επιβίβαση στο πλοίο «Διαγόρας» για γυναίκας, που είχε εισιτήριο αλλά ήταν εμφανώς χτυπημένη. Πληροφορίες ότι προηγήθηκε άγριος καυγάς με τον σύζυγό της, στην Καβάλα…

Η ιστορία εκτυλίχθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής στο κεντρικό λιμάνι στην Καβάλα και προκάλεσε μικρή καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου «Διαγόρας». Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι είχε έρθει στην Καβάλα με αυτοκίνητο. Είχε ξεκινήσει από πόλη της Μακεδονίας.

Στο λιμάνι και για επιβίβαση στο πλοίο εμφανίστηκε μόνο η γυναίκα. Ήταν φανερό ότι είχε πέσει θύμα ξυλοδαρμού. Τραυματισμένη ζήτησε να μπει στο πλοίο, γεγονός που αρχικά αρνήθηκε ο καπετάνιος. Στο λιμάνι έφθασε ασθενοφόρο για να την μεταφέρει στο Νοσοκομείο.

Η γυναίκα επέμενε να ταξιδέψει. Υπέγραψε σχετική δήλωση και μόνο μετά από αυτό της επιτράπηκε η επιβίβαση. Ο άνδρας ή σύντροφος της, Έλληνας κατά πληροφοριες, δεν εμφανίστηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του proininews.gr, το Λιμεναρχείο ενημερώθηκε, ασχολήθηκε με το περιστατικό και έτσι θα σχηματίσει δικογραφία

Με πληροφορίες απο proininews.gr

 

 




Καβάλα | Αρκετά είναι και φέτος τα κρουαζιερόπλοια που θα επισκευθούν την περιοχή

Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος ασχολείται με τη θετική προοπτική για φέτος του τουρισμού κρουαζιέρας.
Έτσι λοιπόν συγκέντρωσε στοιχεία από όλα τα ελληνικά λιμάνια και κατέληξε σε ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι στο λιμάνι της Καβάλας, φέτος θα φτάσουν 51 κρουαζερόπλοια γεγονός που διαψεύδεται από τον πρ. της Δηλωφέλεια, κ. Παναγιώτη Αγγελίδη, ο οποίος δηλώνει ότι τα κρουαζιερόπλοια που θα επισκεφτούν φέτος την Καβάλα είναι 36, ένας αριθμός αρκετά ικανοποιητικός για την περιοχή.

Την ίδια ώρα για την άφιξη των κρουαζιερόπλοιών στην Καβάλα μιλάει στο EnaChannel, ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας, τονίζοντας το πόσο βοηθάνε οι αφίξεις την τοπική αγορά.

Συνεχίζοντας ο κ. Δέμπας, κάνει λόγο και για την μεγάλη έλλειψη προσωπικού για την τουριστική σεζόν κάνοντας γνωστό ότι γινονται προσπάθειες, σε συνεργασία με το Υπουργείο Απασχόλησης, να έρθει ανθρώπινο δυναμικό από τρίτες χώρες όπως είναι η Ινδία, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές.




Νέες απάτες σε Δράμα και Καβάλα με λεία 85.510 ευρώ

Σε εξέλιξη οι έρευνες από τις αστυνομικές αρχές.

Με μήνυμα σε κινητό τηλέφωνο κατάφερε και απέσπασαν από Δραμινή 73.000 ευρώ

Δύο νέες υποθέσεις απάτης μέσω μηνυμάτων σε κινητό τηλέφωνο, διερευνούν οι αστυνομικές στη Δράμα και την Καβάλα.

Στην Καβάλα

Σε περιοχή της Καβάλας, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με έτερη παθούσα και με διάφορα τεχνάσματα κατάφερε να αποσπάσει τους τραπεζικούς της κωδικούς, πραγματοποιώντας στη συνέχεια μεταφορά χρηματικού ποσού ύψους 12.510 ευρώ από τον λογαριασμό της.

Την προανάκριση και τις έρευνες διενεργούν αντίστοιχα το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας και το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου Καβάλας.

Με αφορμή τα παραπάνω περιστατικά, κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθούν οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης των πολιτών:

Δεν συμπληρώνουμε ποτέ στοιχεία πρόσβασης τραπεζικών λογαριασμών σε φόρμες που αποστέλλονται από άγνωστες ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή μηνύματα ή μέσω υπερσυνδέσμων (links).

Δεν δίνουμε ΠΟΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.

Καμία τράπεζα ή οργανισμός δεν ζητά τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.

Να είστε καχύποπτοι όταν σας ζητούνται προσωπικές πληροφορίες μέσω μεμονωμένων e-mail ή sms.

Στη Δράμα

Στην περίπτωση μάλιστα της Δράμας, μέσω μηνύματος (SMS) σε κινητό τηλέφωνο Δραμινής, οι απατεώνες κατάφεραν να την αποσπάσουν 73.000 ευρώ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση στην Καβάλα, κατάφεραν και υπέκλεψαν κωδικούς, με αποτέλεσμα να αρπάξουν 12.510 ευρώ.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για την ταυτοποίηση αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών, οι οποίοι την 30-5-2022 εξαπάτησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, δύο πολίτες σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, στη Δράμα, παθούσα έλαβε μήνυμα (sms), που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα που την ενημέρωνε ότι «απαιτείται άμεση δράση» και το οποίο εμπεριείχε σύνδεσμο (link). Η παθούσα μεταφέρθηκε στον παραπάνω σύνδεσμο, που προσομοίαζε με αυτή της τράπεζας, όπου πληκτρολόγησε τους τραπεζικούς της κωδικούς, με αποτέλεσμα ο δράστης να αποκτήσει πρόσβαση στον τραπεζικό λογαριασμό και να προβεί σε μεταφορές χρημάτων, συνολικού ύψους 73.000 ευρώ περίπου.




Καβάλα | Φωτιά σε αυτοκίνητο στη χερσόνησο της Παναγίας

Φωτιά εκδηλώθηκε περίπου στις 11:40 πμ το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Μαΐου σε επαγγελματικό αυτοκίνητο στη χερσόνησο της Παναγίας στην Καβάλα.


Η επέμβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων ήταν άμεση με αποτέλεσμα να σβήσει η φωτιά, ενώ το όχημα υπέστει σοβαρές ζημιές.

 

 




Καβάλα | Ενθουσιασμένος ο Τούρκος Πρόξενος στην Κομοτηνή με το Blue City Μultisport Event

Έλαβε μέρος στο τρίαθλο, «ξεφεύγοντας» για λίγο από τα διπλωματικά του καθήκοντα στο γραφείο.

Στη διοργάνωση Blue City Multisport, που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα, και συγκεκριμένα στο Τρίαθλο της Κυριακής, έλαβε μέρος ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Μουράτ Ομέρογλου.

Σύμφωνα με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ήταν η πρώτη φορά που ο κ. Ομέρογλου έλαβε μέρος σε τρίαθλο. Στόχος του ήταν η να τερματίσει σε λιγότερο από 2 ώρες, κάτι που συνέβη με 10 λεπτά καθυστέρηση και όπως αναφέρει ο Τούρκος διπλωμάτης, αυτό συνέβη λόγω των καιρικών συνθηκών στο κολύμβι.

Μάλιστα ο κ. Ομέρογλου σημειώνει πως ο αγώνας του τριάθλου διεξήχθη με καιρικές συνθήκες ζέστης και υγρασίας, άλλα παρόλα αυτά ήταν μία ωραία αλλαγή από τις δουλειές που έχει στο γραφείο του.




Καβάλα | Το έγκλημα που συγκλόνισε την Ελλάδα: Σκότωσε τον 7χρονο γιο του πρώην εραστή της για να τον εκδικηθεί

Ήταν 16 Οκτωβρίου 1989. Η ώρα ήταν 7 και είχε ήδη σκοτεινιάσει. Ανάμεσα στα σταθμευμένα αυτοκίνητα της ήσυχης γειτονιάς της Μεταμόρφωσης στην Καβάλα, κρυβόταν μία νεαρή κοπέλα με αγριεμένη όψη.

Είχε στήσει καρτέρι σε ένα εφτάχρονο αγόρι που την ώρα εκείνη επέστρεφε μαζί με ένα φίλο του από το σχολείο. Πριν ο μικρός προλάβει να αντιδράσει, η γυναίκα πετάχτηκε από την κρυψώνα της και του επιτέθηκε με ένα σουγιά.

Η Ανδρομάχη ήταν 20 χρόνων και φοιτήτρια της ιταλικής φιλολογίας. Διέμενε στην Καβάλα με τους θετούς γονείς της και τον μεγαλύτερο αδερφό της.

Η ίδια έμαθε ότι ήταν υιοθετημένη όταν έγινε 17. Το γεγονός αυτό φαίνεται να στιγμάτισε τη νεαρή κοπέλα. Από τη στιγμή εκείνη η συμπεριφορά της άλλαξε. Έγινε αντικοινωνική, απομονώθηκε, ενώ σταδιακά παρουσίαζε κρούσματα ακραίων συμπεριφορών αλλά ακόμα και παραισθήσεις.

Μετά την αποφοίτηση από το σχολείο, γνώρισε τον Γιάννη. Ήταν ένας 47χρονος πρώην ποδοσφαιριστής και πλέον εργολάβος οικοδομών. Γνωστός σε όλους και αγαπητός στην περιοχή. Είχε χάσει τη γυναίκα του πριν από τρία χρόνια και πάσχιζε να μεγαλώσει μόνος του τα τέσσερα ανήλικα παιδιά του. Ο γοητευτικός άντρας πολύ γρήγορα έγινε το αντικείμενο του πόθου της νεαρής φοιτήτριας.

Το αποτρόπαιο έγκλημα συγκλόνισε την ήσυχη κοινωνία της Καβάλας.

Η ερωτική έλξη της Μάχης, όπως τη φώναζαν, δεν άργησε να μετατραπεί σε εμμονή. Αρχικά το φλερτ της βρήκε κάποια ανταπόκριση και άρχισαν να συναντιούνται σε ξενοδοχείο της πόλης, αλλά όπως παραδέχθηκαν και οι δύο αργότερα, οι σχέσεις αυτές δεν ήταν ολοκληρωμένες. Σύμφωνα με τον 47χρονο, η Μάχη ήταν παρθένα και τον πίεζε να την παντρευτεί. Ήθελε μονιμότητα στο δεσμό τους. Εκείνος δεν έβλεπε προοπτική και σύντομα αποφάσισε να διακόψουν τη σχέση τους. Τότε, η Μάχη άλλαξε συμπεριφορά. Άρχισε να τηλεφωνεί καθημερινά στο σπίτι του, να τον ενοχλεί στη δουλειά του, ακόμα και να πηγαίνει στο σχολείο των παιδιών του. Μάλιστα, ο πατέρας της αποκάλυψε ότι συχνά την είχε πιάσει να βγαίνει στο απέναντι μπαλκόνι και να επιδεικνύει τα στήθη της στον ποδοσφαιριστή, φωνάζοντάς τον «ανίκανο».

Αυτή η ακραία συμπεριφορά δεν άργησε να φέρει τον άντρα στα όριά του. Κάποια μέρα, ανέβασε τους τόνους και ξεκαθάρισε στη φοιτήτρια ότι αυτό που υπήρχε μεταξύ τους είχε λήξει οριστικά. Η Μάχη αντέδρασε και άρχισε να φωνάζει και να εξαπολύει απειλές ότι θα τον εκδικούταν. Δυστυχώς, ο 47χρονος δεν την πήρε στα σοβαρά.

Η αποτρόπαια εκδίκηση
Ήταν αρχές Οκτωβρίου του ’89 και η 20χρονη πήρε απόφαση να τον εκδικηθεί. Αυτές τις σκέψεις μοιράστηκε με μία 17χρονη φίλη της και της ζήτησε να τη βοηθήσει. Συγκεκριμένα της είπε ότι ήθελε να «σημαδέψει ένα παιδάκι». Η φίλη της τρόμαξε και την επόμενη κιόλας μέρα πήγε στην Ασφάλεια να ενημερώσει τις αρχές. Όπως παραδέχθηκε θέλησε να προστατεύσει την φίλη της.. Οι αστυνομικοί κάλεσαν τη φοιτήτρια, η οποία αρνήθηκε τα πάντα. Της έκαναν, ωστόσο, αυστηρές συστάσεις. «Πρόσεξε, αν γίνει κάποιο φονικό ή τραυματισμός, η πρώτη που θα συλλάβουμε θα είσαι εσύ». Δυστυχώς έτσι κι έγινε.

Στις 16 Οκτωβρίου η κοπέλα έθεσε το μακάβριο σχέδιό της σε εφαρμογή. Είχε μάθει τα ωράρια του επτάχρονου γιου του πρώην εραστή της και έστησε ενέδρα έξω από το σχολείο. Οπλισμένη με ένα σουγιά, κρυβόταν ανάμεσα στα παρκαρισμένα αμάξια. Όταν θεώρησε ότι η περιοχή ήταν αρκετά απομονωμένη και ο φωτισμός αρκετά χαμηλός, πετάχτηκε από την κρυψώνα της και αιφνιδίασε τα δύο αγόρια. Με το αριστερό της χέρι έπιασε τον επτάχρονο από το κεφάλι και με το σουγιά που κρατούσε στο δεξί τον μαχαίρωσε κάτω από το αυτί. Ύστερα τράπηκε σε φυγή.

Διήνυσε περίπου δύο χιλιόμετρα πεζή μέχρι που μπήκε σε ένα κατάστημα επισκευής ηλεκτρονικών συσκευών και ζήτησε να πλυθεί. Μάλιστα, μπροστά στα έντρομα μάτια του ιδιοκτήτη, πέταξε το μαχαίρι που κρατούσε, στον υπόνομο δίπλα από το μαγαζί. Δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι έμπλεξε σε καυγά με έναν νεαρό. Μόλις κατέφθασε το ασθενοφόρο στο σημείο ήταν πλέον αργά. Ο θάνατος του μικρού ήταν ακαριαίος και προήλθε από αιμορραγικό σοκ και καρδιαναπνευστική ανεπάρκεια.

Η καταδίκη
Όλες οι υποψίες γρήγορα έπεσαν στην 20χρονη, η οποία συνελήφθη τις επόμενες μέρες. Ωστόσο, εκείνη αρνούταν τα πάντα. Δήλωνε αθώα, ενώ υποστήριζε ότι δεν γνωριζόταν καν με τον πατέρα του παιδιού.

Τα στοιχεία που είχε αφήσει πίσω της όμως ήταν αρκετά ώστε ο εισαγγελέας να την παραπέμψει σε δίκη. Η απουσία άλλοθι, οι λεκέδες αίματος πάνω στον σουγιά που ταίριαζαν με την ομάδα αίματος του μικρού Νίκου, η μαρτυρία της φίλης της μερικές ημέρες πριν, η κατάθεση του φίλου του επτάχρονου. Όλα καταδείκνυαν την ίδια.

Οι γονείς της ήταν σοκαρισμένοι. Δεν μπορούσαν να υπερασπιστούν την πράξη της κόρης τους, αλλά από την άλλη έριχναν το φταίξιμο στα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια. Την ίδια γραμμή ακολούθησε και η υπεράσπισή της. Όταν η ίδια ανέβηκε στο ειδώλιο να καταθέσει, τα λόγια της δεν είχαν ειρμό και λογική. «Λυπάμαι γιατί έχασα το φίλο μου, το φίδι, το φωνάζω και δεν έρχεται. Με έφεραν εδώ από το μοναστήρι αλλά δεν γνωρίζω γιατί». Ισχυριζόταν ότι είχε παραισθήσεις ότι όλον αυτό τον καιρό βρισκόταν κλεισμένη σε κάποια μονή.

«Πρώτη φορά βλέπω μαχαίρι»
Όταν ο δικαστής της έδειξε το σουγιά και τη ρώτησε τι ήταν το αντικείμενο αυτό, εκείνη αποκρίθηκε:

«Είναι μαχαίρι. Πρώτη φορά το βλέπω. Δεν έχω πια δει μαχαίρι, γιατί το ψωμί και τις σαλάτες στο μοναστήρι μας τις φέρνουν έτοιμες».

Η τελική απόφαση βγήκε τα ξημερώματα της 20ης Μαρτίου του 1991. Η Ανδρομάχη καταδικάστηκε σε 20 χρόνια φυλάκισης για ανθρωποκτονία από πρόθεση και 5 χρόνια για οπλοφορία και οπλοχρησία. Κατά τη συγχώνευση, της επιβλήθηκε συνολική ποινή 23 ετών και 6 μηνών, από τα οποία τα 10 τουλάχιστον χρόνια έπρεπε να παραμείνει έγκλειστη στο Δημόσιο Ψυχιατρείο.

Όταν ο συνήγορός της την ενημέρωσε για την καλή έκβαση της υπόθεσης -εφόσον γλίτωσε τα ισόβια-, η εικοσάχρονη άλλαξε ύφος και στάση. Χαμογέλασε γαλήνια και είπε: «Επιτέλους θα ηρεμήσω». Ύστερα ρίχτηκε στην αγκαλιά των γονιών της.

Πηγή: Μηχανή του Χρόνου




Καβάλα | Σύσκεψη με τους Προξένους Ρουμανίας και Βουλγαρίας για τον συντονισμό της έλευσης τουριστών

Η ενθάρρυνση των Ρουμάνων και των Βουλγάρων να επισκεφθούν την Ελλάδα και ιδιαίτερα της περιοχές της Καβάλας και της Θάσου καθώς και τα διάφορα ζητήματα που αντιμετωπίζουν κατά το ερχομό τους στη χώρα μας και κατά την παραμονή τους αναλύθηκαν σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Καβάλας.

Η σύσκεψη προκλήθηκε μετά από σχετικό έγγραφο του Γενικού Διευθυντή του Προξενικού Τμήματος του υπουργείου Εξωτερικών της Ρουμανίας προς το Δήμο Καβάλας.

Παρόντες στη σύσκεψη ήταν από Ελληνικής Πλευράς ο αντιδήμαρχος Καβάλας Απόστολος Μουμτσάκης, ο δήμαρχος Θάσου Λευτέρης Κυριακίδης εκπρόσωποι της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας και του Λιμενικού Σώματος και ο πρόεδρος της Εργοανάπτυξης Αρχέλαος Γρανάς εκπροσωπώντας τον εντεταλμένο σύμβουλο Τουρισμού της Περιφέρειας
Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και του διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.

Αξίζει να σημειωθεί πως πέρα από την ρουμανική αντιπροσωπεία και τον ίδιο τον πρόξενο της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, παρόν ήταν και ο πρόξενος της Βουλγαρίας.
Σύμφωνα με τη Ρουμανική πλευρά ο αριθμός των Ρουμάνων που αναμένεται να αφιχθούν φέτος στη χώρα μας θα ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο.




Καβάλα | 12 μήνες φυλάκιση γιατί έδειρε τη μητέρα του και την κλείδωσε στο σπίτι

Σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών με αναστολή καταδικάστηκε χθες (26-05-2022) στο Τριμελές ένας κάτοικος από την Καβάλα, ο οποίος το 2018 ξυλοκόπησε άγρια τη μητέρα του, μετά από καυγά.

Στη συνέχεια όπως έγινε γνωστό, την εγκατέλειψε κλειδωμένη στο διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης. Αφορμή για τον εφιάλτη της μητέρας, ήταν η διαμάχη με τον γιο της, για ένα σπίτι που ήταν στο όνομά της.

Όπως έγινε γνωστό, ο κατηγορούμενος το νοίκιαζε και έπαιρνε το ενοίκιο. Όταν το διαμέρισμα άδειασε η μητέρα πήγε να το αναλάβει και κάλεσε τεχνικούς για να αποκαταστήσουν τις ζημιές. Αντί για τους τεχνικούς όμως, είδε μπροστά της, τον γιο της, που μπήκε στο σπίτι με άγριες διαθέσεις.

Όπως είπε η άτυχη γυναίκα, πρώτα την κλώτσησε, την χαστούκισε και στη συνέχεια την έβρισε. Σύμφωνα με την εφημερίδα Πρωινή, η ηλικιωμένη που βρέθηκε κλειδωμένη στο διαμέρισμα, τηλεφώνησε στον άλλο γιο της, που έφτασε λίγο αργότερα με αστυνομικούς. Την απελευθέρωσαν με τη βοήθεια κλειδαρά.

Η άτυχη γυναίκα χρειάστηκε να νοσηλευτεί δύο ημέρες σε νοσοκομείο, από τα χτυπήματα που είχε δεχτεί. Κατά τη διάρκεια της δίκης, αναφέρθηκε ότι ο δράστης όλα αυτά τα χρόνια δεν της έχει ζητήσει ούτε μία συγγνώμη.

 

Πηγη: Πρωινή




Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου απο την Καβάλα μετά από χειρουργική επέμβαση

Θεσσαλονίκη: Καταπέλτης η εισαγγελέας για τον θάνατο υπέρβαρου μετά από χειρουργική επέμβαση
Ο 24χρονος υπέρβαρος έχασε τη ζωή του, στη Θεσσαλονίκη, μετά από χειρουργική επέμβαση για τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου. Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή δύο γιατρών…

Την ενοχή των δύο γιατρών για το θάνατο 24χρονου υπέρβαρου μετά την χειρουργική επέμβαση για την τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου πρότεινε η εισαγγελέας του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου εκτός από τον γιατρό που χειρούργησε το θύμα κάθεται και άλλος ένας συνάδελφός του, από το νοσοκομείο Καβάλας ο οποίος φέρεται πως δεν αντιμετώπισε σωστά την κατάσταση, μετά τις επιπλοκές.

 

Η εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή τους για ανθρωποκτονία από αμέλεια δια παραλείψεως. «Διέγνωσαν πνευμονική εμβολή ενώ η κλινική εικόνα υποδείκνυε περιτονίτιδα. Ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερη περίπτωση που έχριζε χειρουργικής επέμβασης» ανέφερε η εισαγγελική λειτουργός.

Σύμφωνα με το grtimes.gr, επισήμανε ακόμα ότι: «ο πρώτος επέδειξε ολιγωρία. Και οι δύο επέδειξαν αμέλεια στην άσκηση των ιατρικών τους καθηκόντων. Δεν αξιολόγησαν τα εργαστηριακά ευρήματα για ύπαρξη περιτονίτιδας, αρκέστηκα στην χορήγηση αντιβίωσης».

Το περιστατικό καταγράφηκε τον Μάιο του 2017. Ο 24χρονος από την Κεραμωτή Καβάλας, ο οποίος ήταν υπέρβαρος, είχε αποφασίσει να προχωρήσει στην τοποθέτηση γαστρικού δακτυλίου ενώ έλαβε τη διαβεβαίωση του χειρουργού ότι όλα θα πάνε καλά, παρά τις δικές του ανησυχίες.

Σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή ο θάνατος επήλθε «από πολυοργανική ανεπάρκεια επί εδάφους περιτονίτιδας.»

 

 

Πηγή:newsit.gr




Συλλυπητήρια από το Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας για το θάνατο του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Βεροίας

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Καβάλας εκφράζει την βαθύτατη οδύνη του για τον αδόκητο θάνατο του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Βέροιας Φώτη Καραβασίλη.

Ο Φώτης Καραβασίλης, άνθρωπος ενεργός, μαχητικός, με ευγένεια και ήθος, αγαπητός φίλος και συνάδελφος, είχε έντονη κοινωνική δράση, ενεργό συμμετοχή στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και σε αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία.
Δραστήριο μέλος της Ολομέλειας με το ήθος του, την έντονη και διαρκή συμμετοχή του και τις δημοκρατικές του θέσεις αποτέλεσε εξαίρετο μέλος του δικηγορικού σώματος.
Η απώλειά του είναι βαρύτατη και δυσαναπλήρωτη.
Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του και στους συναδέλφους του Δικηγορικού Συλλόγου Βέροιας.




Εορτασμός των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης, με αφορμή τη λήξη του Β Παγκοσμίου Πολέμου.

Πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα ο εορτασμός των Εθνικών Αγώνων και της Εθνικής Αντίστασης, με αφορμή τη λήξη του Β Παγκοσμίου Πολέμου.

Ήταν μία εκδήλωση κατά του ναζισμού και του φασισμού και υπέρ της ειρήνης, της προόδου και της ευημερίας των λαών.

Υπήρξε σημαιοστολισμός και φωταγώγηση όλων των δημόσιων κτιρίων της πόλης, ενώ στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου , τελέστηκε Δοξολογία.

Αμέσως μετά, οι θεσμικοί εκπρόσωποι και οι εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων, της Πυροσβεστικής και των Σωμάτων Ασφαλείας, κατευθύνθηκαν στο Ηρώων , όπου και τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση.

Κατατέθηκαν στεφάνια, ενώ υπήρξε σιγή ενός λεπτού, υπέρ όλων αυτών που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας.

Η τελετή έληξε με την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.

Δηλώσεις για το νόημα της ημέρας, έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης και ο δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης

 




Σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατά της ξενοφοβίας μετείχε το 1ο Γυμνάσιο Καβάλας

Μαζί για την Ευρώπη-Μαθαίνοντας από το παρελθόν για την αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων όπως η ξενοφοβία στην Ευρώπη” είναι ο γενικός τίτλος του ευρωπαϊκού προγράμματος στο οποίο συμμετείχε το 1ο Γυμνάσιο Καβάλας.

 

Μάλιστα το σχολείο έχει ήδη αδελφοποιηθεί από το 2019 με το Johannes-Scharrer Gymnasium Nurnberg (Νυρεμβέργης Γερμανίας) και το διάστημα 3/5/2022 έως 8/5/2022 υλοποιήθηκε το πρόγραμμα.

Για την εκπαιδευτική κοινότητα άλλωστε θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός πως και τα μέλη της, μπορούν να συμβάλλουν, με τον δικό τους τρόπο, στην αύξηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των λαών των δύο χωρών και στην αποδόμηση των εκατέρωθεν προκαταλήψεων.

Εξάλλου είναι αποδεκτό ότι εκδηλώσεις τέτοιου χαρακτήρα ανοίγουν νέους ορίζοντες και νέες προκλήσεις στους μαθητές ώστε να ανακαλύψουν διαφορετικές κουλτούρες και γλώσσες.

Το εν λόγω πρόγραμμα ανταλλαγής νέων χρηματοδοτείται από το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα νεολαίας και οι δράσεις ολοκληρώθηκαν με την τελετή αποχαιρετισμού.

 

 




Μακάριος Λαζαρίδης|«Εξαντλούμε κάθε δυνατότητα για τη στήριξη της κοινωνίας»

«Το μεγάλο – από εξωγενείς παράγοντες – κόστος των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος αποτελεί το κορυφαίο πρόβλημα στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Γι’ αυτό ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε το νέο εθνικό πρόγραμμα στήριξης απέναντι στις συνέπειες του πολέμου και της εισαγόμενης ενεργειακής “έκρηξης”». Αυτό τονίζει ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής» και το δημοσιογράφο κ. Ν. Οικονόμου.

Με τη συγκεκριμένη παρέμβαση, όπως σημειώνει, «υπάρχει πολύ ουσιαστική στήριξη, προς όλους και με ευρύ χρονικό ορίζοντα και μάλιστα αναδρομικά από τον περασμένο Δεκέμβριο. Μεταξύ άλλων, η Πολιτεία επιστρέφει στον κάθε ιδιοκτήτη ή ενοικιαστή πρώτης κατοικίας το 60% των πρόσθετων επιβαρύνσεων για το ηλεκτρικό ρεύμα, για τον Μάϊο και τον Ιούνιο θα καλύπτεται κατά 50% η όποια αύξηση στην κατανάλωση και πέραν των 300 kwh που επιδοτούνται έως σήμερα, ενώ αναστέλλεται η περιβόητη ρήτρα αναπροσαρμογής. Η Κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εξαντλήσει κάθε δυνατότητα που επιτρέπει η οικονομία μας, προκειμένου όλοι μαζί να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη συγκυρία που διανύουμε και να περάσουμε με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες και αυτήν την κρίση. Και φυσικά αυτό δεν αναιρεί την πάγια θέση μας ότι χρειάζονται ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία για την αντιμετώπιση των ενεργειακών ανατιμήσεων».

Ο κ. Λαζαρίδης αναφέρει ότι «η ελληνική οικονομία, αν και προέρχεται από μια πολυετή περίοδο κρίσης, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτική. Σε αυτό συμβάλλει η συνετή δημοσιονομική πολιτική που εφαρμόζεται από τον Ιούλιο του 2019, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως, παρά τις πιέσεις, η οικονομία μας θα παραμείνει εντός τροχιάς. Η ισορροπία που καλούμαστε να κινηθούμε, μεταξύ των αναγκών της κοινωνίας και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων, είναι λεπτή, ωστόσο έχουμε αποδείξει πως μπορούμε».

Χαρακτηρίζει δε «αναγκαίες» γι’ αυτό την αλλαγή και την ευελιξία στους δημοσιονομικούς κανόνες. «Η Ευρώπη οφείλει να δείξει ότι έχει διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος. Ύστερα από δύο οικονομικές κρίσεις, απαιτούνται οι απαραίτητες προσαρμογές», υπογραμμίζει.

Αναφορικά με το 14ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Λαζαρίδης σημειώνει: «Μετά από δύο χρόνια – λόγω της πανδημίας – ξαναβρισκόμαστε. Το στοίχημά μας μεγάλο και καθοριστικό για το μέλλον του τόπου. Πίστη μας είναι ότι και στις επικείμενες εθνικές εκλογές, οι πολίτες θα ξαναεμπιστευτούν τη Νέα Δημοκρατία. Θα αναλογιστούν πόσο σημαντικό έργο επιτέλεσε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, παρά τις συνεχείς δυσκολίες και κρίσεις που προέκυπταν, θα διαπιστώσουν πως οι προεκλογικές μας δεσμεύσεις έγιναν πράξη στη συντριπτική τους πλειοψηφία και θα σκεφτούν πώς θα ήταν η κατάσταση στη χώρα στην περίπτωση που τις κρίσεις αυτές καλείτο να αντιμετωπίσει ο Αλέξης Τσίπρας. Τα διλήμματα που θα κληθούν να απαντήσουν είναι “σταθερότητα ή νέες περιπέτειες”, “πρόοδος ή οπισθοδρόμηση”, “αδράνεια ή δημιουργία”. Η Νέα Δημοκρατία είναι καθ’ όλα έτοιμη – και το έχει αποδείξει – για να συνεχίσει το έργο της».




Γεωπολιτικό πόκερ με τα λιμάνια – Αμερικανοί και στην Καβάλα

Το ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε προτιμητέο επενδυτή για το λιμάνι Καβάλας κοινοπραξία υπό την αμερικανική Black Summit που ενδιαφέρεται και για την Αλεξανδρούπολη

Ένα ακόμη βήμα υλοποίησης των αμερικανικών γεωστρατηγικών σχεδιασμών στην Ελλάδα θα αποτελέσει η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Καβάλας, το οποίο – εκτός συγκλονιστικού απροόπτου – θα περιέλθει υπό τον έλεγχο και τη διαχείριση επιχειρηματικού σχήματος που “πατρονάρεται” από την Ουάσιγκτον και χρηματοδοτείται από κρατικό επενδυτικό fund των ΗΠΑ.

Στην τελική φάση του διαγωνισμού για την παραχώρηση του λιμανιού της Καβάλας, το ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε χθες ως προτιμητέο επενδυτή κοινοπρακτικό σχήμα του οποίου ηγείται η αμερικανική Black Summit Financial Group, ενώ από ελληνικής πλευράς συμμετέχουν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η EFA Group, ένας όμιλος εταιρειών αμυντικού εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας.

Εάν δεν υπάρξουν περιπλοκές της τελευταίας στιγμής και το deal ολοκληρωθεί, η Ουάσιγκτον θα προσθέσει έναν ακόμη κρίκο στην “αλυσίδα” στρατηγικών επενδύσεων γεωπολιτικού και “αμυντικού” – στρατιωτικού ενδιαφέροντος που προωθεί στην Ελλάδα. Η αλυσίδα περιλαμβάνει μέχρι στιγμής το Νεώριον Σύρου, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, τον τερματικό σταθμό φυσικού αερίου (LNG) στην Αλεξανδρούπολη και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης – το οποίο θεωρείται ήδη “αμερικανικό”, πριν ακόμη ολοκληρωθεί η διαδικασία παραχώρησης -ιδιωτικοποίησης του.

Με κρατική χρηματοδότηση από ΗΠΑ

Η Black Summit Financial Group που ηγείται της κοινοπραξίας στην Καβάλα και ενδιαφέρεται επίσης για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ενεργεί εν προκειμένω ως βραχίονας υλοποίησης αμερικανικών σχεδιασμών, έχοντας πολύπλευρη υποστήριξη από την Ουάσιγκτον.

Υποστηρίζεται χρηματοδοτικά από τον κρατικό αμερικανικό οργανισμό IDFC (International Development Finance Corporation), ο οποίος με κεφάλαια 100 δισ. δολάρια προωθεί “επενδύσεις” οι οποίες εξυπηρετούν γεωστρατηγικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ.

Επικεφαλής της Black Summit είναι οι Ελληνοαμερικανοί John και Joel Charalambakis, που επιλέχθηκαν από την IDFC ως οι καταλληλότεροι για την υλοποίηση του σχεδίου “αμερικανοποίησης” των δύο στρατηγικής σημασίας λιμανιών της Βόρειας Ελλάδας, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος… “ρωσοποίησης” τους υπό τον έλεγχο εταιρειών του Ιβάν Σαββίδη.

Η προϊστορία

Στην Ελλάδα η Black Summit είχε εμφανισθεί πριν ακόμη συνδεθεί με το κρατικό αμερικανικό επενδυτικό fund IDFC. Τον Απρίλιο του 2014 είχε αποκτήσει το 10,8% της εισηγμένης εταιρίας πληροφορικής Quality & Reliability (Q&R) από τη Eurobank. Δύο χρόνια αργότερα πούλησε τη συμμετοχή του.

Επανεμφανίστηκε όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης των λιμανιών Αλεξανδρούπολης και Καβάλας, συνεργαζόμενη αρχικά με τον Όμιλο Κοπελούζου και την Goldair. Τελικά, έχοντας εξασφαλίσει εν τω μεταξύ τη στήριξη της Ουάσιγκτον και της IDFC, δημιούργησε άλλο επενδυτικό σχήμα, όπου έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ενδιαφέρον στοιχείο για τη “φυσιογνωμία” του επιχειρηματικού σχήματος που θα αναλάβει εκτός απροόπτου το λιμάνι της Καβάλας, είναι η συμμετοχή του EFA Group, ενός ελληνικού ομίλου που δεν έχει καμία σχέση με τη διαχείριση λιμένων και τις εμπορευματικές μεταφορές, αλλά δραστηριοποιείται στον τομέα αμυντικού εξοπλισμού και συστημάτων ασφάλειας υψηλής τεχνολογίας.

Πηγή: sofokleousin.gr

 




Καβάλα | Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 43χρονη φαρμακοποιο.

«Της έσφιξα το λαιμό, χωρίς να καταλάβω πόσο δυνατά» φέρεται να κατέθεσε ο συζυγοκτόνος

Σήμερα, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Μητέρας, φίλοι και συγγενείς θα οδηγήσουν στην τελευταία της κατοικίας την 43χρονη φαρμακοποιό που στραγγαλίστηκε από τον 55χρονο σύζυγό της στο χωριό Πηγές του δήμου Νέστου στην Καβάλα.

Η νεκρώσιμος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί πραγματοποιηθεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στον Αμυγδαλεώνα της Καβάλας, ενώ η 43χρονη θα ταφεί στο νεκροταφείο του χωριού. Στην κηδεία αναμένεται να παραστεί και ο αδερφός της, ο οποίος ζει στις ΗΠΑ. Είχε έρθει στην Ελλάδα για το Πάσχα και πρόσφατα είχε επιστρέψει στην Αμερική.

Τραγικές φιγούρες, τα δύο ανήλικα αγοράκια, 6 και 10 ετών, που είχε αποκτήσει με τον καθ’ ομολογία δολοφόνο της.

«Της έσφιξα το λαιμό, χωρίς να καταλάβω πόσο δυνατά, δεν ήθελα να τη σκοτώσω»
Την πρώτη του κατάθεση μέσα από το νοσοκομείο έδωσε στους αστυνομικούς της Ασφάλειας Καβάλας ο 55χρονος συζυγοκτόνος, ο οποίος θα απολογηθεί την ερχόμενη Τρίτη.

Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, ο σύζυγος της 43χρονης φαρμακοποιού υποστήριξε στην κατάθεση του ότι δεν είχε πρόθεση να την σκοτώσει: «Βρισκόμασταν στο κουζινάκι του φαρμακείου. Εκεί λογομαχήσαμε. Προσπάθησα να την πείσω άλλη μία φορά να μην φύγει. Μου είπε: “Θα ζητήσω διαζύγιο”. Φοβήθηκα ότι δεν θα ξαναέβλεπα τα παιδιά μου. Την έσφιξα στο λαιμό, χωρίς να καταλάβω πόσο δυνατά. Όταν κατάλαβα ότι είναι νεκρή αποφάσισα να βάλω τέλος και στη ζωή μου. Δεν ήθελα να την σκοτώσω».

Όπως μετέδωσε ο ALPHA, o 55χρονος που παρέμεινε 7 ώρες μέσα στο φαρμακείο προκαλώντας τραύματα στα χέρια και το λαιμό του, έστειλε μήνυμα στον αδερφό της 43χρονης, ο οποίος ζει μόνιμα στις ΗΠΑ, γράφοντας «Ο κόσμος είναι άδικος. Θα φύγω με την Άιντα από τη ζωή».

Στο καμαράκι του φαρμακείου βρέθηκε ένα στρατιωτικό μαχαίρι, με το οποίο αυτοτραματίστηκε ο συζυγοκτόνος. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το μαχαίρι βρισκόταν ήδη εκεί ή το είχε μαζί του με σκοπό να την μαχαιρώσει.

Πηγή:newsbeast.gr




«Ο κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να πάρει μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται» τόνισε ο Α. Τσίπρας απο την Καβάλα

«Έντρομος μπροστά στην οργή και την αγανάκτηση της κοινωνίας ο κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να πάρει κάποια μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, οποίος κάλεσε τον πρωθυπουργό να προσφύγει στη λαϊκή ετυμηγορία και τους πολίτες να πάρουν μέρος στις εσωτερικές διεργασίες του κόμματος την Κυριακή 15 Μαΐου για να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα αλλαγής.

«Αφού εννιά μήνες ο κ. Μητσοτάκης, με την πολιτική του να αφήσει ανεξέλεγκτη την αισχροκέρδεια στην ενέργεια, έχει λεηλατήσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, σήμερα έντρομος μπροστά στην οργή και την αγανάκτηση της ελληνικής κοινωνίας προσπαθεί να πάρει κάποια μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται», ανέφερε ο κ. Τσίπρας κατά την περιοδεία του στο κέντρο της Καβάλας.

«Για μας όποια μέτρα, έστω και αυτά τα πολύ αργοπορημένα, είναι καλοδεχούμενα. Ακόμα πιο καλοδεχούμενη όμως είναι μία απόφαση που πρέπει να πάρει: Την προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία. Για να σταματήσει αυτή η παρακμή για τον τόπο, η Ελλάδα να είναι πρωταθλήτρια στην ακρίβεια, να έχει γονατίσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, την ίδια στιγμή που είναι τελευταία στους μισθούς, τελευταία στην ελευθερία του Τύπου, τελευταία σε επιδόσεις που ντροπιάζουν τη χώρα πανευρωπαϊκά. Εδώ, από την Καβάλα, θέλω να δείξω, για άλλη μία φορά, την ανάγκη να στηριχθεί με κάθε τρόπο η ελληνική κοινωνία, οι μισθωτοί, οι χαμηλόμισθοι κυρίως, τα νοικοκυριά, οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες, εδώ από την Καβάλα που έχει γίνει συνώνυμο της εργασιακής εκμετάλλευσης της εργασιακής ζούγκλας με τους χιλιάδες απολυμένους», σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Στις 15 του Μάη καλούμε τους πολίτες στις εσωτερικές μας διεργασίες, να συμμετέχουν ενεργά και να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα πολιτικής αλλαγής. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρία χρόνια τώρα άοκνα εργάζεται για να κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους, τους μεσαίους φτωχούς και τους φτωχούς φτωχότερους. Αυτό πρέπει να τελειώσει. Όσο γρηγορότερα τόσο το καλύτερο», πρόσθεσε.

Ο κ. Τσίπρας περπάτησε στο εμπορικό κέντρο, σταμάτησε σε αρκετά καταστήματα και συνομίλησε με καταστηματάρχες και πολίτες. Αναφερόμενος στα μέτρα που ετοιμάζεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός, σχολίασε με την παροιμία «να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω μέλι».

Στη διαδρομή συνάντησε τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Βασίλη Λεμονίδη, ο οποίος τον ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά, ο εμπορικός κόσμος από την πανδημία και την ενεργειακή κρίση. Ένας ιδιοκτήτης ψητοπωλείου τού είπε ότι ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος από 600 με 700 ευρώ που ήταν, τώρα έχει φτάσει τα 1.350 ευρώ, ενώ ένας άλλος του έδειξε τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος με τη μεγάλη αύξηση. «Ανεβάστε κι άλλο τους τόνους, τα κομμωτήρια δεν είναι βιώσιμα, κλείνουν το ένα μετά το άλλο, προσφέρουμε δωρεάν κουρέματα», είπε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ μία ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου.

Ένας απολυμένος από τη βιομηχανία ζάχαρης του είπε ότι εδώ και τρία χρόνια περιμένει να πάρει την αποζημίωση απόλυσης και στην ίδια δεινή θέση με αυτόν βρίσκονται 100 απολυμένοι. Ένας αγρότης επεσήμανε ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα όταν ένα τσουβάλι λίπασμα έχει φτάσει στα 40 ευρώ.

Ο κ. Τσίπρας βρέθηκε και σε συγκέντρωση απολυμένων από τα Λιπάσματα και τα Πετρέλαια Καβάλας, όπου του επιφύλασσαν υποδοχή με συνθήματα, τύμπανα και καπνογόνα, διεκδικώντας πίσω τη δουλειά τους.

“Απευθύνω αγωνιστικό χαιρετισμό στους απολυμένους. Η πόλη έχει γίνει συνώνυμο των αγώνων αλλά και συνώνυμο της εργασιακής ζούγκλας. H Καβάλα μέσα από την υπόθεση της εξέλιξης της κατάστασης με τα λιπάσματα έχει γίνει παράδειγμα προς αποφυγήν. Ένα παράδειγμα πως η διαπλοκή της οικονομικής με την πολιτική εξουσία διαμορφώνει ένα καθεστώς παράνομων απολύσεων και εργασιακής ζούγκλας με τις πλάτες της κυβέρνησης” τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας.

 

 

Πηγή:ertnews.gr




Σύντομα η δημοπράτηση της ΜΕΑ Καβάλας

Μετά τα εγκαίνια της μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων στην Αλεξανδρούπολη από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη αναμένεται σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΙΑΑΜΑΘ Μανώλη Τσέπελη η δημοπράτηση της ανάλογης μονάδας στην Καβάλα. «Τα εγκαίνια της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) είναι η απόδειξη ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξεις, η κυβέρνησή μας προτιμά τα έργα», σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα όπως σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΙΑΑΜΑΘ και Δήμαρχος Ξάνθης Μανώλης Τσέπελης αναμένεται να δημοπρατηθεί και η μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων της Καβάλας, μετά τα εγκαίνια της αντίστοιχης μονάδας στην Αλεξανδρούπολη από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Παράλληλα θα προχωρούν και έργα μικρότερης εμβέλειας στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων όπως είναι η μονάδα προεπεξεργασίας στην Ξάνθη, η αποκατάσταση της χωματερής στην Κομοτηνή καθώς και η μονάδα προεπεξεργασίας της Αλεξανδρούπολης.
Η Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στην Αλεξανδρούπολη, εφαρμόζοντας έξυπνες, καινοτόμες και βιώσιμες τεχνολογικές λύσεις για την αξιοποίηση των αποβλήτων, οδηγεί στην επίτευξη των στόχων για την μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία με υψηλό επίπεδο αξιοποίησης των πόρων.

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στα εγκαίνια της μονάδας αναφέρθηκε στους στόχους και τις επιδόσεις της κυβέρνησης γενικότερα στον τομέα των αποβλήτων, οπού ως γνωστόν η χώρα μας έχει λάβει ουκ ολίγες και κίτρινες και κόκκινες κάρτες από την ΕΕ.
«Τα εγκαίνια της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) είναι η απόδειξη ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξεις, η κυβέρνησή μας προτιμά τα έργα», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε ότι το καλοκαίρι του 2019, οπότε ανέλαβε η κυβέρνησή του, σε όλη την Ελλάδα λειτουργούσαν 3 ΜΕΑ και άλλες 5 ήταν υπό κατασκευή με αβέβαιη χρηματοδότηση. Σήμερα λειτουργούν 6 ΜΕΑ, 11 είναι υπό κατασκευή, 7 προς συμβασιοποίηση και άλλες 12 είναι στη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας.

 

 

 




Στην ΧΧ ΤΘ ο Νίκος Παναγιωτόπουλος την Κυριακή του Πάσχα

Την ΧΧ ΤΘ (Εικοστή Τεθωρακισμένη Μεραρχία), που εδρεύει στην Καβάλα επισκεύθηκε την Κυριακή του Πάσχα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος.
Συγκεκριμένα σε ανάρτηση του στον λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:

«Σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, επισκέφθηκα την έδρα της ΧΧ ΤΘ Μεραρχίας «Μακεδονία» στην Καβάλα, και είχα την ευκαιρία να ανταλλάξω γιορτινές ευχές με τον Διοικητή της Υποστράτηγο Αθανάσιο Γαρίνη, τα στελέχη και το προσωπικό του Σχηματισμού. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!»

 




Ανάσταση με πυροτεχνήματα | Eικόνες από drone στην Καβάλα

Ο ουρανός μετατράπηκε σε έναν πολύχρωμο καμβά, αφιερωμένο στον Θεάνθρωπο και την Ανάστασή του.

Η νύχτα μέρα έγινε το βράδυ της Ανάστασης στην Καβαλα χάρη στα εντυπωσιακά πυροτεχνήματα και τα βεγγαλικά, για τα οποία είχε μεριμνήσει ο Δήμος Καβαλας.




Καβάλα | Με κατάνυξη εκατοντάδες Καβαλιώτες στην κεντρική πλατεία

Μετά από δύο χρόνια λόγω πανδημίας…

Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα, πλήθος κόσμου, κατέκλυσε την κεντρική πλατεία της Καβάλας, πιστοί, εκπρόσωποι αρχών και φορέων, έκαναν Ανάσταση κρατώντας λαμπάδες και μέσα σε κλίμα θρησκευτικής ευλάβειας και κατάνυξης αναφώνησαν το Χριστός Ανέστη.

Η Αναστάσιμη Λειτουργία συνεχίστηκε στην Κεντρική Πλατεία της πόλης, ως είθισται, με τον Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως & Θάσου να ψέλνει το Χριστός Ανέστη, και τους πιστούς να σπεύδουν να λάβουν το Άγιο Φως.