Δύο λουόμενοι πνίγηκαν σε Λήμνο και Κέρκυρα

Προανακρίσεις για τα περιστατικά διενεργούν τα λιμεναρχεία των δύο νησιών

Δύο ηλικιωμένοι έχασαν χθες τη ζωή τους ενώ κολυμπούσαν σε παραλίες σε Λήμνο και Κέρκυρα, αντίστοιχα. Χθες το απόγευμα, ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από την παραλία Αγίου Ερμολάου κόλπου Πουρνιά . Λήμνου, ένας 76χρονος ο οποίος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Λήμνου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μύρινας.

Επίσης, στην Κέρκυρα χθες το απόγευμα, το λιμεναρχείο ενημερώθηκε, για ύπαρξη ανθρώπινου σώματος στη θαλάσσια περιοχή «ΥΨΟΥ» ν. Κέρκυρας.

Άμεσα στην περιοχή μετέβη περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου ανέσυρε 73χρονο αλλοδαπό χωρίς τις αισθήσεις του. Στη συνεχεία τον μετέφερε στη μαρίνα «ΓΟΥΒΙΩΝ» ν. Κέρκυρας, ενώ διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας, όπου διαπιστώθηκε ο Θάνατός του.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή, ενώ ενημερώθηκε η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Κέρκυρας για την διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Εκλογές 2023: 95χρονη στην Κέρκυρα πήγε να ψηφίσει με ασθενοφόρο

Απίστευτη εκλογική ιστορία

Μια 95χρονη από την Κέρκυρα ήθελε να ασκήσει το εκλογικό της δικαίωμα, παρότι ασθενής και η κόρη της, δεν αρνήθηκε να της κάνει το χατίρι, καλώντας ασθενοφόρο για να την μεταφέρει στο εκλογικό κέντρο.

Η ψηφοφορία στην Κέρκυρα σύμφωνα με την ΕΡΤ, εξελίσσεται ομαλά, αν και σε πολλά εκλογικά τμήματα δεν έχουν προσέλθει όλα τα μέλη των εφορευτικών επιτροπών, ενώ η προσέλευση των ψηφοφόρων μέχρι αργά το μεσημέρι, κινούνταν σε χαμηλά επίπεδα.

Τα πρώτα αποτελέσματα, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Κέρκυρας Κ. Ζορμπά, αναμένονται να ανακοινωθούν έως τις 8 και μισή το βράδυ, ενώ στο ισόγειο της ΠΕ Κέρκυρας έχει στηθεί το κέντρο τύπου για την μετάδοση των αποτελεσμάτων .

Στο μεταξύ σύμφωνα με την ενημέρωση του γ.γ. του υπουργείου Εσωτερικών Μ. Σταυριανουδάκη από τα χαμηλότερα ποσοστά συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία παρουσιάζουν η Κεφαλονιά και η Λευκάδα.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Κ. Μητσοτάκης: Το Σάββατο 22 Απριλίου κλείνει η Βουλη και ξεκινά επίσημα η προεκλογική περίοδος

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κυριάκου Μητσοτάκη το Σάββατο 22 Απριλίου κλείνει η Βουλή και ξεκινάει επισήμως η προεκλογική περίοδος για τις κάλπες της 21ης Μαΐου

Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός μιλώντας από την Κέρκυρα κατά την παρουσίαση του Αναπτυξιακού Προγράμματος είπε χαρακτηριστικά «Αναλογιστείτε το αποτύπωμα του έργου που θέτουμε στην κρίση των πολιτών και έγινε την προηγούμενη τετραετία»

«Μια κυβέρνηση η οποία ποτέ δεν έκρυψε τις αδυναμίες και αναγνώρισε τα λάθη της. Έτσι θα προσέλθουμε στην προεκλογική περίοδο που θα ξεκινήσει το Σάββατο. Οι πολίτες θα μας εμπιστευθούν πιστεύω γιατί τηρήσαμε τις δεσμεύσεις μας και έχουμε σχέδιο για το πως θα αλλάξουμε τα Ιόνια νησιά και την πατρίδα μας. Σκοπός της πολιτικής μας είναι να βελτιώνει τη ζωή όλων των πολιτών».

Το Σάββατο στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης το Σάββατο αναμένεται να γίνει δεκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και στη συνάντησή τους ο πρωθυπουργός θα ζητήσει τη διάλυση της Βουλής.

Στη συνέχεια αναμένεται να εκδοθεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα θυροκολληθεί στη Βουλή, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τις εκλογές 2023.

fonirodopis.gr

 

 




Χιλιάδες κόσμου κατέκλυσε την Κέρκυρα για να δει από κοντά τους μπότηδες

Δείτε εντυπωσιακές εικόνες από το νησί των Φαιάκων που έχει την τιμητική του το Πάσχα – Το παρών έδωσε και ο Αλέξης Τσίπρας

Πλήθος κόσμου έδωσε δυναμικό παρών στην Κέρκυρα, προκειμένου να παρακολουθήσει το έθιμο των μπότηδων που κλέβει την παράσταση το Πάσχα. Στις 9:00 έγινε η περιφορά του Επιταφίου της εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνος, του μοναδικού που γίνεται λίγες ώρες πριν την Ανάσταση, ενώ στις 11:00 ξεκίνησαν να πέφτουν οι κανάτες από τα μπαλκόνια.

Παρών κι ο Αλέξης Τσίπρας

Από τα δύο έθιμα δεν έλειψε ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος βρίσκεται στην Κέρκυρα για τις διακοπές του Πάσχα. Μάλιστα, βρέθηκε και σ’ ένα μπαλκόνι για να πετάξει έναν από τους μπότηδες.

Ο επιτάφιος του Αγίου Σπυρίδωνα

Το έθιμο με την περιφορά του επιταφίου του Αγίου Σπυρίδωνα διατηρείται από το 1574, όταν οι Βενετοί, για λόγους ασφαλείας, απαγόρευσαν στους Ορθοδόξους την περιφορά των Επιταφίων τη Μεγάλη Παρασκευή και επέτρεψαν μόνο τη λιτανεία του Αγίου το Μεγάλο Σάββατο.

Έτσι οι Κερκυραίοι από τότε βγάζουν τον Επιτάφιο της εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνος μαζί με το Σεπτό Σκήνωμα του Αγίου, που στη συγκεκριμένη λιτανεία ο Άγιος έχει θέση χοροστατούντος Επισκόπου και πίσω ακολουθεί ο Επιτάφιος.

Η πομπή κινείται ρυθμικά με τους πένθιμους ήχους των τριών Φιλαρμονικών της πόλης ενώ μετά το τέλος της λιτανείας ο Άγιος Σπυρίδωνας θα παραμείνει στη θύρα του μέχρι την Τρίτη του Πάσχα για προσκύνημα.

Η ιστορία των Μπότηδων

Με το σήμα της πρώτης Ανάστασης στις 11 το πρωί, οι κάτοικοι της Κέρκυρας πετούν τεράστια κανάτια γεμάτα νερό – τους μπότηδες – από τα μπαλκόνια τους. Οι μπότηδες είναι τα πήλινα κανάτια με στενό στόμιο και δυο χερούλια στο πλάι για τη μεταφορά τους. Τα μπαλκόνια είναι στολισμένα και οι κάτοικοι δένουν στους μπότηδες κόκκινες κορδέλες – το κόκκινο είναι το χρώμα της Κέρκυρας.

Το έθιμο με το σπάσιμο των κανατιών το Πάσχα στην Κέρκυρα έχει μακρά ιστορία που χάνεται στην εποχή της Ενετοκρατίας, ωστόσο υπάρχουν διαφορετικές θεωρίες για το πώς ξεκίνησε.

Κάποιοι λένε ότι το έθιμο είναι των Καθολικών της Ενετοκρατίας, όπου στην αρχή του χρόνου οι κάτοικοι πετούσαν τα παλιά τους πράγματα για να μπορέσει ο νέος χρόνος να τους φέρει καινούρια και καλύτερα. Οι κάτοικοι της Κέρκυρας οικειοποιηθήκαν το έθιμο, αντικαθιστώντας όμως τα παλιά πράγματα με τα κανάτια για να προκαλέσουν μεγαλύτερη φασαρία.

Η δεύτερη θεωρία αναφέρεται στην περίοδο των αρχαίων Ελλήνων, οι οποίοι τον Απρίλιο γιόρταζαν την αρχή της γεωργικής και βλαστικής περιόδου, πετώντας τα παλιά τους κανάτια για να γεμίσουν τα νέα με τους νέους καρπούς.




Κέρκυρα | Έκλεψαν τα γαϊδουράκια από το «Χαμόγελο του Παιδιού» – Δάκρυα από παιδιά που έπαιζαν μαζί τους

Οι καλύτεροι φίλοι των παιδιών που μεγαλώνουν στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην Κέρκυρα, δεν βρίσκονται μαζί τους. Οι αντιδράσεις των μικρών προκαλούν συγκίνηση. Άφαντα τα δύο από τα 4 γαϊδούρια…


Το μεσημέρι της Δευτέρας 26 Σεπτεμβρίου 2022, οι άνθρωποι του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με μεγάλη τους λύπη, διαπίστωσαν ότι εκλάπησαν τα δύο από τα τέσσερα συνολικά γαϊδουράκια που είχαν γίνει οι καλύτεροι σύντροφοι ζωής των παιδιών που μεγαλώνουν στην Κέρκυρα, χαρίζοντάς τους καθημερινά στιγμές χαράς, δράσης αλλά και γαλήνης.

Είναι η δεύτερη φορά, τα τελευταία δύο χρόνια, που τα αγαπημένα ζωάκια των παιδιών γίνονται στόχος επιτήδειων, οι οποίοι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν και να σεβαστούν την ήρεμη συνύπαρξη των παιδιών με τα ζώα, τα οποία αποτελούν βάλσαμο για την ψυχούλα τους.

Ο Μάρκος και η Γωγώ, ονόματα που τα ίδια τα παιδιά χάρισαν στα δύο γαϊδουράκια, δημιουργούν ένα μεγάλο κενό  στις καρδιές των παιδιών και τους θα τους λείψουν πολύ. Μπορεί να μην υπάρχει, ακόμα, μηχανισμός Amber και Missing Alert για την εξαφάνιση και αρπαγή των ζώων, υπάρχει, όμως, ο κόσμος που, εδώ και 27 χρόνια, ενδιαφέρεται και στηρίζει τα παιδιά, προστατεύοντας ό,τι πιο πολύτιμο: το Χαμόγελό τους.

Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, ο οργανισμός θα προβεί σε κάθε δυνατή κινητοποίηση για να επιστρέψουν και πάλι τα δύο αγαπημένα γαϊδουράκια στην αγκαλιά των παιδιών. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρακαλεί όλους τους πολίτες, τους φίλους του, αλλά και οποιονδήποτε έχει κάποια πληροφορία, να επικοινωνήσει άμεσα, τόσο με τις Αστυνομικές Αρχές, όσο και με τον Οργανισμό στη Γραμμή SOS 1056, τηρώντας απόλυτη εχεμύθεια.

 

Πηγή: newsit.gr