Δράμα | Γυναίκα καταγγέλλει γιατρό για ασέλγεια στο ιατρείο του

Σοκ προκαλεί η καταγγελία μίας 41χρονης στη Δράμα περί ασέλγειας από πνευμονολόγο, την ώρα που βρισκόταν στο ιατρείο του.

Η 41χρονη δεν είναι η μοναδική γυναίκα που κατηγορεί τον συγκεκριμένο πνευμονολόγο για ασέλγεια, καθώς προέκυψε και άλλες καταγγελίες.




Συναντήση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας με τους αρμόδιους φορείς για το πολυδύναμο ιατρείο Οφρυνίου

Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος, πραγματοποίησε συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024. Το κύριο θέμα της συζήτησης ήταν η βελτίωση της υγειονομικής κάλυψης στην ευρύτερη περιοχή της παραλίας του Οφρυνίου και η αντιμετώπιση των υφιστάμενων προβλημάτων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, εξετάστηκαν διάφορα θέματα για την επαρκή στελέχωση του περιφερειακού ιατρείου, αλλά και η ανάγκη για αυξημένη κάλυψη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ώστε να διασφαλιστεί η άμεση διακομιδή ασθενών στο νοσοκομείο της Καβάλας.




Ο Αλέξης Πολίτης παρέδωσε έναν καρδιογράφο στο Περιφερειακό Ιατρείο Αμυγδαλεώνα

Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης παρέδωσε το πρωί της Τετάρτης 2 Ιουλίου στο Περιφερειακό Ιατρείο Αμυγδαλεώνα και στην Διευθύντρια Ιατρό κ. Αθηνά Φωτιάδου έναν Καρδιογράφο για τις ανάγκες του Περιφερειακού Ιατρείου, παρουσία του Προέδρου της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα κ. Δημήτρη Πουρσαϊτίδη.




Λαϊκή Συσπείρωση: Να στελεχωθεί άμεσα το αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου

Επερώτηση Λαϊκής Συσπείρωσης για την λειτουργία του Ιατρείου στην Καλλιράχη Θάσου προς τον Περιφεριακό Συμβούλιο και τον Περιφεριάρχη:
*Αναφορα προς τον Πρόεδρο της Βουλής και τον Υπουργό Υγείας για την στελέχωση του αγροτικού Ιατρείου*
Όπως καταγγέλλουν σωματεία και φορείς της Θάσου, από τις 18 Ιουλίου και εν μέσω τουριστικής περιόδου,  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγω μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.
Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης της περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.
Η υποστελέχωση, η έλλειψη σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, η υποχρηματοδότηση, την ώρα που οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας απολαμβάνουν επιδοτήσεις και άλλα προνόμια εκατομμυρίων ευρώ, αποτελούν τα στοιχεία μιας ενιαίας πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Η παραπέρα υποβάθμιση όλων των δομών Υγείας, η ανυπαρξία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγούν εκ των πραγμάτων στη διόγκωση της «πελατείας» και την αύξηση των κερδών της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που όλες οι παρατάξεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, στηρίζουν και ομνύουν σε αυτήν.
Η απαράδεκτη κατάσταση με το αγροτικό ιατρείο της Καλλιράχης αποδεικνύει αυτό που οι εκλεγμένοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση σε Δήμους και Περιφέρειες κατήγγειλαν την περίοδο της πανδημίας: ότι η τακτική της κυβέρνησης που ανοιγόκλεινε Περιφερειακά Ιατρεία, Αγροτικά Ιατρεία, μετακινούσε προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας στα Νοσοκομεία τα οποία είχε μετατρέψει σε δομές Υγείας μιας νόσου, δεν ήταν αποτέλεσμα «προχειρότητας», ούτε «ανικανότητας» αλλά απόδειξη μιας πολιτικής που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες στο βωμό του κέρδους, που κοστολογεί τα πάντα με βάση τα κριτήρια της «βιωσιμότητας».
Αποτελούσε πρακτική προετοιμασία για τα χειρότερα που ετοιμάζει και ήδη έχει προωθήσει με νόμους της προηγούμενης περιόδου. Το «νέο ΕΣΥ» που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι φτιαγμένο με τα ίδια σάπια υλικά της πολιτικής της ΕΕ και των προηγούμενων κυβερνήσεων στο χώρο της Υγείας.
Αυτήν την πολιτική, η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης» ουδέποτε την πολέμησαν. Αντίθετα την υποστήριξαν με κάθε τρόπο, συνήθως με ανούσιες διαμαρτυρίες και ψηφίσματα, όταν ο λαός της περιοχής αγανακτούσε, αφού έμπαινε σε κίνδυνο η ίδια η υγεία και η ζωή του.
Στα ψηφίσματα αυτά κυριαρχούσαν τα «παρακάλια» προς την κυβέρνηση, η «κατανόηση» για τις δυσκολίες της περιόδου και οι «διεκδικήσεις» (στήριξη της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των δημόσιων δομών, χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα αντί για επίταξή του) που τελικά κατέληγαν στις αιτίες που μας έφεραν ως εδώ.
Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Θάσου για άμεση κάλυψη των αναγκών του αγροτικού ιατρείου Καλλιράχης και άμεση επαναλειτουργία του;
Με ποιο τρόπο θα συμβάλει ώστε να ενισχυθούν όλες οι δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας σε όλη την περιοχή, διεκδικώντας αποκλειστικά από το κράτος προσλήψεις, πόρους και υποδομές αποκλείοντας κάθε λογική μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Διοίκηση;
Τι ενέργειες θα κάνει ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη γραμμή και συνολικά στο νησί;



Kλειστό το Αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου – Σε απόγνωση οι κάτοικοι

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν σωματεία του νησιού :

Στο ίδιο έργο θεατές από τις 18 Ιουλίου και εν μέσο τουριστικής περιόδου  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγο μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.

Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.

Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν συμβάλει στην δημιουργία  τεράστιων προβλημάτων των Κέντρων Υγείας, στην υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, στην απαξίωση του δημόσιου συστήματος πρωτοβάθμιας υγείας.   Χρηματοδοτούν με εκατομμύρια τους επιχειρηματικούς ομίλους της υγείας αλλά και σε κάθε κλάδο και για τις ανάγκες υγείας του λαού πάντα σπεύδουν βραδέως!   Με αυτό τον τρόπο μας σπρώχνουν να τρέχουμε σε ιδιώτες για μία εξέταση ή συνταγογράφηση. Από το τσίμπημα μιας μέλισσας ή μέδουσας, μέχρι τα διάφορα εργατικά ατυχήματα και τα παθολογικά συμβάντα είναι καθημερινή κατάσταση.

Δεν πρέπει να το αφήσουμε να συνεχιστεί αυτό. Συλλογικά και οργανωμένα εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες, συνταξιούχοι, να διεκδικήσουμε άμεσα διορισμό γιατρού στο αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης, δωρεάν υγεία, πρόνοια, για την λαϊκή οικογένεια της υπαίθρου και στη περιοχή μας.

Η επιχείρηση υποβάθμισης της πρωτοβάθμιας φροντίδας και περίθαλψης  δημόσιας υγείας σκοπεύει να παραδώσει το κοινωνικό αγαθό της υγείας στις ιδιωτικές και κερδοσκοπικές εταιρείες, κινείται στην λογική κόστους-κέρδους,  στηρίζεται στην λογική όποιος έχει παράδες μπορεί να γιατρευτεί και όποιος δεν έχει μπορεί να …πεθάνει. Πρέπει να μας βρει όλους απέναντι!

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΚΑΛΛΙΡΑΧΗΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΝΑΤ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΑΣΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝ/ΧΩΝ ΙΚΑ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ

ΑΓΡΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΑΣΟΥ




Επερώτηση Λαϊκής Συσπείρωσης στο Περιφεριακό Συμβούλιο για το Αγροτικό Ιατρείο Καλλιράχης Θάσου

Η Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ κατέθεσε επερώτηση προς τον Πρόεδρο Περιφεριακού Συμβουλίου και Περιφεριάρχη για την λειτουργία του αγροτικού Ιατρείου στην Καλλιράχη της Θάσου:

Όπως καταγγέλλουν σωματεία και φορείς της Θάσου, από τις 18 Ιουλίου και εν μέσω τουριστικής περιόδου,  το αγροτικό ιατρείο Καλλιράχης παραμένει κλειστό λόγω μη «έγκαιρης» προκήρυξης θέσης από το υπουργείο υγείας και ενώ υπάρχουν τρεις ενδιαφερόμενοι για τη θέση γιατροί.

Έτσι οι κάτοικοι ολόκληρης της περιοχής μαζί με τους τουρίστες που κάνουν τις διακοπές τους στερούνται στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες υγείας. Την ίδια ώρα  ακόμη και η μετακίνηση με το ΚΤΕΛ  είναι απαγορευτική,  το ένα δρομολόγιο στις 07:15 το πρωί από την Καλλιράχη και επιστροφή 15:15 από Πρίνο επιδεινώνει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται και να καταξοδεύονται σε ιδιώτες γιατρούς οι κάτοικοι της Καλλιράχης.

Η υποστελέχωση, η έλλειψη σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού, η υποχρηματοδότηση, την ώρα που οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας απολαμβάνουν επιδοτήσεις και άλλα προνόμια εκατομμυρίων ευρώ, αποτελούν τα στοιχεία μιας ενιαίας πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Η παραπέρα υποβάθμιση όλων των δομών Υγείας, η ανυπαρξία της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, οδηγούν εκ των πραγμάτων στη διόγκωση της «πελατείας» και την αύξηση των κερδών της «ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που όλες οι παρατάξεις στο Περιφερειακό Συμβούλιο, εκτός της Λαϊκής Συσπείρωσης, στηρίζουν και ομνύουν σε αυτήν.

Η απαράδεκτη κατάσταση με το αγροτικό ιατρείο της Καλλιράχης αποδεικνύει αυτό που οι εκλεγμένοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση σε Δήμους και Περιφέρειες κατήγγειλαν την περίοδο της πανδημίας: ότι η τακτική της κυβέρνησης που ανοιγόκλεινε Περιφερειακά Ιατρεία, Αγροτικά Ιατρεία, μετακινούσε προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας στα Νοσοκομεία τα οποία είχε μετατρέψει σε δομές Υγείας μιας νόσου, δεν ήταν αποτέλεσμα «προχειρότητας», ούτε «ανικανότητας» αλλά απόδειξη μιας πολιτικής που θυσιάζει τις λαϊκές ανάγκες στο βωμό του κέρδους, που κοστολογεί τα πάντα με βάση τα κριτήρια της «βιωσιμότητας». Αποτελούσε πρακτική προετοιμασία για τα χειρότερα που ετοιμάζει και ήδη έχει προωθήσει με νόμους της προηγούμενης περιόδου. Το «νέο ΕΣΥ» που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι φτιαγμένο με τα ίδια σάπια υλικά της πολιτικής της ΕΕ και των προηγούμενων κυβερνήσεων στο χώρο της Υγείας.

Αυτήν την πολιτική, η σημερινή διοίκηση της Περιφέρειας αλλά και οι υπόλοιπες παρατάξεις της συμπολιτευόμενης «αντιπολίτευσης» ουδέποτε την πολέμησαν. Αντίθετα την υποστήριξαν με κάθε τρόπο, συνήθως με ανούσιες διαμαρτυρίες και ψηφίσματα, όταν ο λαός της περιοχής αγανακτούσε, αφού έμπαινε σε κίνδυνο η ίδια η υγεία και η ζωή του. Στα ψηφίσματα αυτά κυριαρχούσαν τα «παρακάλια» προς την κυβέρνηση, η «κατανόηση» για τις δυσκολίες της περιόδου και οι «διεκδικήσεις» (στήριξη της εμπορευματοποίησης, ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας των δημόσιων δομών, χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα αντί για επίταξή του) που τελικά κατέληγαν στις αιτίες που μας έφεραν ως εδώ.

Με βάση τα παραπάνω Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:

  • Αν προτίθεται να στηρίξει και με ποιον τρόπο τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων της Θάσου για άμεση κάλυψη των αναγκών του αγροτικού ιατρείουΚαλλιράχης και άμεση επαναλειτουργία του;
  • Με ποιο τρόπο θα συμβάλει ώστε να ενισχυθούν όλες οι δημόσιες δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας σε όλη την περιοχή, διεκδικώντας αποκλειστικά από το κράτος προσλήψεις, πόρους και υποδομές αποκλείοντας κάθε λογική μεταφοράς αρμοδιοτήτων στην Τοπική Διοίκηση;
  • Τι ενέργειες θα κάνει ώστε να αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ στη συγκεκριμένη γραμμή και συνολικά στο νησί;