Θρήνος στο ποδόσφαιρο της καβάλας για τον αδικο χαμό του 21χρονου Τάσου Ματσάγκου

Ο ποδοσφαιρικός κόσμος της Καβάλας θρηνεί την απώλεια του 21χρονου τερματοφύλακα Τάσου Ματσάγκου, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα το βράδυ της Τετάρτης, 12 Μαρτίου, κοντά στον κόμβο του Αγίου Σίλα στην Εγνατία Οδό.

Ο Τάσος Ματσάγκος αγωνιζόταν ως τερματοφύλακας στην Αθλητική Ένωση Πιερέων 2004 (Α.Ε.Π. 2004).

Η ομάδα του, καθώς και άλλες τοπικές ομάδες, εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη για την απώλειά του. Η Α.Ε.Π. 2004, σε ανακοίνωσή της, ανέφερε:

Με ανείπωτη θλίψη αποχαιρετούμε σήμερα έναν δικό μας άνθρωπο, έναν εξαιρετικό αθλητή, φίλο και συμπαίκτη. Ο Τάσος, ο φύλακας-άγγελος της εστίας μας, έφυγε πρόωρα από κοντά μας, αφήνοντας πίσω του ένα τεράστιο κενό στις καρδιές μας.

Ο Ορφέας Ελευθερούπολης, σε δική του ανακοίνωση, σημείωσε:

Το ποδόσφαιρο σήμερα είναι πιο φτωχό, καθώς ένα νέο παιδί έφυγε πρόωρα από τη ζωή. Κανείς δεν μπορεί να βρει λόγια που να απαλύνουν τον πόνο μιας τέτοιας απώλειας.

Το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος εξέφρασε επίσης τη θλίψη του:

Η οικογένεια του ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ θρηνεί σήμερα τον άδικο και αδιανόητο χαμό του Αναστάσιου Ματσάγκου που έφυγε από κοντά μας τόσο νωρίς, μόλις στα 21 του χρόνια.

Η απώλεια του Τάσου Ματσάγκου αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην τοπική ποδοσφαιρική κοινότητα, ενώ η σκέψη όλων είναι με την οικογένεια και τους φίλους του σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.




Θρήνος στην Καβάλα: Νεκρός ο 21χρονος Τάσος Ματσάγκος σε τροχαίο

Τραγική εξέλιξη είχε το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή του Αγίου Σίλα, όπου Ι.Χ. όχημα με τρεις επιβαίνοντες εξετράπη της πορείας του, με αποτέλεσμα τον θάνατο του 21χρονου Τάσου Ματσάγκου.

Ο άτυχος νεαρός, που εργαζόταν σε κάβα ποτών στον Δήμο Παγγαίου, υπέκυψε στα τραύματά του στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, όπου είχε μεταφερθεί εσπευσμένα.

Γνωστός στην τοπική κοινωνία τόσο για την επαγγελματική του δραστηριότητα όσο και για την ενασχόλησή του με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, ο Τάσος είχε φορέσει τη φανέλα του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος και της ΑΕ Πιερέων τα τελευταία δύο χρόνια.

Η είδηση του θανάτου του έχει βυθίσει στη θλίψη συγγενείς, φίλους και συμπαίκτες, καθώς ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στην περιοχή. Μάλιστα, πρόσφατα είχε γιορτάσει τα γενέθλιά του.

Την ίδια ώρα, κρίσιμη χαρακτηρίζεται η κατάσταση της υγείας του οδηγού του μοιραίου οχήματος, σύμφωνα με πληροφορίες. Οι έρευνες για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος βρίσκονται σε εξέλιξη.

proininews.gr




Θρήνος για τους τρεις νεαρούς που σκοτώθηκαν στο τροχαίο στη Σπάρτη

Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία της Σπάρτης από το τροχαίο δυστύχημα με θύματα τρία νέα παιδιά. Ηλικίας 24, 21 και 21 ετών, αντίστοιχα, είναι οι νεκροί στο τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα, στο ύψος του πρώτου χιλιομέτρου της εθνικής οδού, Σπάρτης-Μυστρά.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το αυτοκίνητο το οποίο οδηγούσε ο 24χρονος και επέβαιναν οι δύο 21χρονοι, αρχικά εξετράπη, για άγνωστη ακόμη αιτία, από την πορεία του, στην συνέχεια προσέκρουσε σε δένδρο και κατόπιν ανετράπη.

Το δυστύχημα έγινε μόλις 1,5 χιλιόμετρο από την πόλη που αγάπησαν οι τρεις νέοι, οι οποίοι το ξημέρωμα της Παρασκευής 7/3/25 πήγαν για την καθιερωμένη βόλτα τους με ένα αυτοκίνητο Mini Cooper. Το όχημα έφυγε από την πορεία του και «καρφώθηκε» σε δένδρο, με αποτέλεσμα να ανατραπεί.

Η Πυροσβεστική κατέφτασε με 8 άνδρες και τρία οχήματα. Με τροχό «άνοιξαν» τις λαμαρίνες και απεγκλώβισαν τους τρεις νεαρούς χωρίς τις αισθήσεις τους. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τους παρέλαβε και στο Νοσοκομείο Σπάρτης διαπιστώθηκε ο θάνατός τους.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα notospress.gr, ο Σωκράτης Ρουμελιώτης 24 ετών, από τον Μυστρά, ήταν ο οδηγός. Ο Γιώργος Καπελώνης 21 ετών φοιτητής στη Σπάρτη, από Αθήνα, ήταν επιβάτης, καθώς και ο Παναγιώτης Ζαγαρέλος 21 ετών, φοιτητής στη Σπάρτη από την Αμαλιάδα. Και οι τρεις φίλοι ήταν εργαζόμενοι σε κεντρική καφετέρια της Σπάρτης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πίσω από το μοιραίο όχημα ακολουθούσε άλλο με κορίτσια από την ίδια παρέα που, όπως είπαν, είδαν ξαφνικά το αυτοκίνητο να εξαφανίζεται και μια ρόδα να πετάγεται στον αέρα… Ο πατέρας του Σωκράτη δήλωσε: «Πήγαν μια βόλτα κι έγινε το δυστύχημα…».

Η Τροχαία διερευνά τις συνθήκες του δυστυχήματος.

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Καλλιθέα: Θρήνος στην κηδεία του 3χρονου Άγγελου – Το αγαπημένο του αρκουδάκι στο τραπέζι

Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στο κοιμητήριο Καλλιθέας, όπου βρέθηκαν οι συγγενείς του μικρού αγοριού, όπως ο βιολογικός του πατέρας, η γιαγιά του και άλλα μέλη της οικογένειας από την πλευρά της μητέρας του.

Ητελευταία πράξη του δράματος γράφτηκε στο κοιμητήριο της Καλλιθέας, όπου πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, η κηδεία του 3χρονου Άγγελου.

Το παιδί είχε χάσει τη ζωή του με φρικτό τρόπο στο Ηράκλειο, μετά από την κακοποίηση που υπέστη από τη μητέρα του και τον σύντροφό της.
Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε στο κοιμητήριο Καλλιθέας, όπου βρέθηκαν οι συγγενείς του μικρού αγοριού, όπως ο βιολογικός του πατέρας, η γιαγιά του και άλλα μέλη της οικογένειας από την πλευρά της μητέρας του.

Στο νεκροταφείο, εκτός από την οικογένεια, βρέθηκαν και αρκετοί πολίτες, που ήρθαν για να αποχαιρετήσουν το μικρό αγγελούδι και να εκφράσουν τη θλίψη τους για την τραγική του κατάληξη.

Λευκά τριαντάφυλλα τοποθετήθηκαν πάνω στο φέρετρο, ενώ δίπλα στο βιβλίο συλλυπητηρίων υπήρχε ένα αρκουδάκι, το αγαπημένο παιχνίδι του μικρού Άγγελου, για την ζωή που δεν κατάφερε να ζήσει.

Η σορός του παιδιού μεταφέρθηκε με το πλοίο από το Ηράκλειο στον Πειραιά και έφτασε στην Αθήνα νωρίς το πρωί της Τετάρτης, για να οδηγηθεί στην τελευταία του κατοικία.

Πηγή:newsbomb.gr

 




Θρήνος για τον 3χρονο Άγγελο

Όπως επεσήμανε μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» η επικεφαλής του τμήματος συντονισμού στον εθνικό οργανισμό μεταμοσχεύσεων, Γιούλη Μενουδάκου, «έχει ξεκινήσει και ολοκληρώνεται ήδη η διαδικασία και η ομάδα από το Βερολίνο που προσήλθε για τη λήψη αποχωρεί από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου μαζί με το καρδιακό μόσχευμα για να μεταμοσχευθεί σε παιδί αντίστοιχης ηλικίας εκεί».

«Τα τελευταία χρόνια τόσο οι πολίτες όσο και το σύστημα υγείας γίνονται φιλικότεροι προς τη δωρεά οργάνων», τόνισε.

Η απόφαση να δωριστούν τα όργανα του μικρού Άγγελου και ειδικότερα η καρδιά και οι νεφροί του ελήφθη από τη γιαγιά του, που απέκτησε την προσωρινή επιμέλεια, καθώς αφαιρέθηκε από την 26χρονη μητέρα του, ενώ ο πατέρας του δεν το έχει αναγνωρίσει, παρά τις εμφανίσεις στην τηλεόραση, όπου αναφέρει πως το παιδί είναι δικό του.

Για ανθρωποκτονία κατηγορούνται η μητέρα του Άγγελου και ο σύντροφός της

Η 26χρονη μητέρα του 3χρονου Άγγελου και ο 44χρονος σύντροφός της κατηγορούνται πλέον για ανθρωποκτονία.

Και οι δυο τους κρατούνται στις φυλακές Κορυδαλλού και παραμένουν υπό επιτήρηση για τον φόβο επεισοδίων στο σωφρονιστικό κατάστημα.

www.newsbeast.gr

 




Κύθηρα: Θρήνος για τον πρόεδρο κοινότητας – Ο καβγάς πριν την αυτοκτονία και η τελευταία του ανάρτηση με αιχμές

Ο νεαρός πολιτικός ενεπλάκη σε καβγά και εν συνεχεία μετέβη σε ερημικό σημείο όπου και έβαλε τέλος στη ζωή του – «Άλλοι σε γράφουν και άλλοι σε κυνηγούν…» έλεγε λίγα 24ωρα πριν βάλει τέλος στη ζωή του

Συγκλονισμένη παραμένει η κοινωνία στα Κύθηρα μετά τον θάνατο του Κοσμά Τζωρτζόπουλου, προέδρου της τοπικής κοινότητας Καραβά, υπό συνθήκες που έχουν προκαλέσει αναστάτωση και ερωτήματα.

Είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο που έλαβε χώρα μεταξύ του Τζωρτζόπουλου και του προέδρου της Επιτροπής Εγχωρίου Περιουσίας, Βαγγέλη Βενάρδου.

Όπως αναφέρει το kythera.news, σύμφωνα με καταγγελίες του κ. Βενάρδου, ο ίδιος δέχθηκε επίθεση από τον πρόεδρο της κοινότητας, ενώ στο επεισόδιο τραυματίστηκε και η σύζυγός του. Ο κ. Βενάρδος νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο Κυθήρων, ενώ οι λεπτομέρειες της συμπλοκής παραμένουν υπό διερεύνηση.

Μετά το επεισόδιο, ο Τζωρτζόπουλος φέρεται να κατευθύνθηκε στην περιοχή της Πλατειάς Άμμου, όπου έβαλε τέλος στη ζωή του. Στην συνέχεια μεταφέρθηκε στο Τριφύλλειο Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Η αιτία του θανάτου αναμένεται να επιβεβαιωθεί μετά την ολοκλήρωση της ιατροδικαστικής εξέτασης.

Κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν ότι η ένταση μεταξύ των δύο ανδρών είχε βαθιές ρίζες, με φήμες να κάνουν λόγο, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, για προσωπικές διαφορές που σχετίζονται με ζητήματα διαχείρισης της κοινότητας.

Η Ελληνική Αστυνομία έχει ξεκινήσει ενδελεχή έρευνα για να διαλευκάνει την υπόθεση, ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν δοθεί επίσημες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα.

Η κοινή γνώμη στα Κύθηρα παραμένει σε σοκ για τον θάνατο του Τζωρτζόπουλου.

Η τελευταία του ανάρτηση: «Άλλοι γράφουν, άλλοι σε κυνηγούν»

Ο Κοσμάς Τζωρτζόπουλος, λίγα μόνο 24ωρα πριν τον θάνατό του είχε κάνει μία ανάρτηση στο Facebook στην οποία άφηνε αιχμές για την κριτική που ασκείται στο νησί. Ο ίδιος αναφερόταν σε ένα πρόβλημα με διαρροή νερού στην περιοχή Καραβά.

«Προς ενημέρωση κατοίκων: Η Διαρροή νερού λοιπόν έξω από τις τουαλέτες στον Καραβά επισκευάστηκε, όσο και για το οδοιπορικό του Adelinfm Radiofono Kythera στα Μαυρογιωργιάνικα και τις φωτογραφίες με την Σημαία, μπορεί να ήταν στο έλεος του καιρού η σημαία αλλά δεν αποκλείεται να έβαλε κάποιος το χεράκι του γιατί όταν είναι ψηλά και ανεμίζει δεν αρέσει και πολύ…….Με αυτά και με αυτά ασχολούμαστε με γελοία πράγματα όταν το νησί βουλιαμπλέει στα προβλήματα και άλλοι σε γράφουν και άλλοι σε κυνηγούν……», έγραφε χαρακτηριστικά.

Αναρτήσεις στα social media

Διαχειριστής σε τοπική ομάδα στο Facebook κάνει λόγο για σοκ από τον θάνατο του Κοσμά Τζωρτζόπουλο ο οποίος «ανέδειξε την περιοχή του Καραβά και της Πλατειάς Άμμου με τα συνεχή του έργα. Παρά τις όποιες προσπάθειές του ορισμένοι ντόπιοι ήταν μονίμως κριτικοί. Καμία ανάγκη να αναφερθώ σε ονόματα. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε αυτή η εξέλιξη να βαρύνει τη συνείδησή τους».

Άλλος, φίλος του αντιδημάρχου, αναφέρει σε μία συγκινησιακή ανάρτηση: «Είναι και κάποιοι αποχωρισμοί που είναι αταίριαστοι! Πάντα με το χαμόγελο και την καλοσύνη σε θυμάμαι δίπλα μας στις περισσότερες εμφανίσεις μας στα Κύθηρα! Σεμνός δοτικός και κύριος! Καλό ταξίδι φίλε Kosmas Tzortzopoulos και να θέλουμε να σε ξεχάσουμε δεν μπορούμε γιατί ήσουν χαρισματικός και σπάνιος!».




Θρήνος και χάος στη Βαλένθια μετά τις ιστορικές πλημμύρες

Ιστορικές πλημμύρες στην Ισπανία μετέτρεψαν τους δρόμους σε ποτάμια, κατέστρεψαν σπίτια, διέκοψαν συγκοινωνίες και σκότωσαν τουλάχιστον 95 ανθρώπους στη χειρότερη φυσική καταστροφή που έπληξε τη χώρα στην πρόσφατη ιστορία.

Η ισπανική κυβέρνηση κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος από σήμερα Πέμπτη (31/10), ενώ ο πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ δήλωσε οτι θα «διαθέσουμε όλους τους πόρους του κράτους και, εάν χρειαστεί, της Ευρωπαϊκής Ένωσης» για την ανακούφιση των πληγέντων.«Θα σταθούμε στο πλευρό εκείνων που υποφέρουν από την απώλεια των αγαπημένων τους προσώπων» τόνισε
Spain Floods

Πολλοί άνθρωποι πέρασαν ώρες ζητώντας βοήθεια μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, παγιδευμένοι στα αυτοκίνητά τους, στους δρόμους, στα σπίτια και στους χώρους εργασίας τους, κατά τη διάρκεια μιας εφιαλτικής νύχτας. Η Βαλένθια δοκιμάστηκε σκληρά, καταγράφοντας τουλάχιστον 92 θανάτους. Δύο γυναίκες έχασαν τη ζωή τους στις πόλεις Κουένκα και Αλμπαθέτε, όπου αγνοούνται άλλες πέντε, και ένας άνδρας στη Μάλαγα.

Η αστυνομία και οι υπηρεσίες διάσωσης χρησιμοποίησαν ελικόπτερα για να απεγκλωβίσουν ανθρώπους από τα σπίτια τους και λαστιχένιες βάρκες για να φτάσουν στους οδηγούς που είχαν εγκλωβιστεί πάνω από αυτοκίνητα.
APTOPIX Spain Floods

«Ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής μου», δήλωσε ο Ρικάρντο Γαλμπαντόν, δήμαρχος του Ουτιέλ, μιας πόλης στη Βαλένθια, στο εθνικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο RTVE. Είπε ότι έξι κάτοικοι έχασαν τη ζωή τους και περισσότεροι αγνοούνται. «Ήμασταν παγιδευμένοι σαν αρουραίοι. Αυτοκίνητα και κάδοι σκουπιδιών κυλούσαν στους δρόμους. Το νερό ανέβαινε στα 3 μέτρα», είπε.

Υπάρχουν φόβοι οτι ο αριθμός των νεκρών να ανέβει τις επόμενες ώρες, καθώς τα σωστικά συνεργεία προσπαθούν να απεγκλωβίσουν πολίτες, ενώ δεν υπάρχει ρεύμα και τηλέφωνο.

Ισπανία: Έπεσε βροχή ενός έτους σε λίγες ώρες

Το Παρατηρητήριο του Δικτύου Avamet Toris κατέγραψε 630 λίτρα ανά τετραγωνικό μέτρο βροχόπτωσης αυτή την Τρίτη, σύμφωνα με την El Pais.

Αν και δεν είναι επίσημο, καθώς δεν προέρχεται από τα παρατηρητήρια του δικτύου της Κρατικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, αυτό είναι αναμφίβολα τα πιο άγρια ​​δεδομένα για την ποσότητα του νερού που έχει πέσει στη Βαλένθια μέχρι στιγμής: το Παρατηρητήριο Δικτύου Avamet Toris – Canyapar (la Ribera Alta) κατέγραψε χθες 630,6 λίτρα ανά τετραγωνικό μέτρο βροχόπτωσης.

Το νέο ρεκόρ που καταγράφηκε ξεπέρασε τα δεδομένα της μεγαλύτερης βροχόπτωσης που έχει καταγραφεί σε 24 ώρες στην περιοχή που ήταν την 11η Σεπτεμβρίου του 1996, όταν συσσωρεύτηκαν 520 λίτρα στο Tavernes de la Vall.

«Ήμασταν παγιδευμένοι σαν αρουραίοι»: Καταστροφή και απόγνωση -Τι περιγράφουν κάτοικοι της Βαλένθια

«Τα νερά που ανέβαιναν έφεραν μαζί τους λάσπη και πέτρες και ήταν τόσο δυνατά που έσπασαν την επιφάνεια του δρόμου. Το τούνελ που οδηγεί στην πόλη ήταν μισογεμάτο από λάσπη, δέντρα είχαν πέσει και υπήρχαν αυτοκίνητα και κοντέινερ με σκουπίδια που κυλούσαν στους δρόμους. Είναι μια καταστροφή», ανέφερε ο κύριος Δημήτρης Βαμβακάς στο Newsbomb.gr.

Οι πλημμυρισμένες περιοχές αυτή τη στιγμή

Clipboard_10-31-2024_01.jpg

Εικόνες σοκ από τη Βαλένθια

«Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή», αναφέρει ο Υπουργός Μεταφορών

«Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή», επεσήμανε ο Υπουργός Μεταφορών και Βιώσιμης Κινητικότητας της ΙσπανίαςΌσκαρ Πουέντε, μιλώντας απόψε (30/10) για τις συνέπειες του φονικού περάσματος της κακοκαιρίας Dana. Ακόμη, κάλεσε τους πολίτες να επιδείξουν ψυχραιμία και προσοχή, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι αύριο το πρωί (31/10) θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου.

Πάνω από 1.200 άνθρωποι παραμένουν εγκλωβισμένοι στους αυτοκινητοδρόμους

Περίπου 5.000 οχήματα παραμένουν αποκλεισμένα και πάνω 1.200 άνθρωποι παραμένουν παγιδευμένοι μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων A–3 και A–7 της ισπανικής επικράτειας.

Οι εργαζόμενοι της Πολιτικής Φρουράς έχουν πραγματοποιήσει περισσότερες από 2.500 διασώσεις. Αυτήν τη στιγμή, επιχειρούν στις πληγείσες περιοχές 750 άνθρωποι από διάφορες ειδικότητες και όλα τα μέρη της Ισπανίας, με περίπου 300 οχήματα και πολλά πλωτά σκάφη. Μέχρι το τελευταίο φως της μέρας, επιχείρησαν και έξι ελικόπτερα.

Βαλένθια: Μέσα σε οκτώ ώρες, έβρεξε περισσότερο από ό,τι τους τελευταίους είκοσι μήνες

«Στη Βαλένθια, έπεσε περισσότερη βροχή μέσα σε οκτώ ώρες από ό,τι τους τελευταίους είκοσι μήνες», σύμφωνα με την εθνική μετεωρολογική υπηρεσία της Ισπανίας.

Aναμένονται καταιγίδες αύριο (31/10) κατά μήκος των ισπανικών ακτών

Πρωινές καταιγίδες αναμένονται αύριο (31/10) σε πολλά σημεία κατά μήκος των ακτών της Ισπανίας, σύμφωνα με τη Μετεωρολογική Υπηρεσία της Καταλονίας. Θα σημειωθούν και ισχυροί ανατολικοί άνεμοι.

Νωρίτερα, ο Κυβερνήτης της Βαλένθια, Κάρλος Μασόν, προέτρεψε τους ανθρώπους να μείνουν στα σπίτια τους. Ούτως ή άλλως, οι μετακινήσεις κάθε είδους είναι ήδη δύσκολες, λόγω της υψηλής στάθμης νερού που καταγράφεται σε πολλούς δρόμους της πόλης.

Οι “καταστροφικές” σκηνές που άφησαν πίσω τους οι σφοδρές πλημμύρες στη Βαλένθια και σε άλλες περιοχές της νότιας και ανατολικής Ισπανίας, με σχεδόν εκατό νεκρούς και δεκάδες αγνοούμενους, προκάλεσαν μεγάλο σοκ στις Βρυξέλλες, όπου οι επικεφαλής των κυριότερων ευρωπαϊκών θεσμικών οργάνων δεσμεύτηκαν την Τετάρτη να “βοηθήσουν” με όποιον τρόπο χρειαστεί ώστε οι πληγείσες περιοχές να ανακάμψουν το συντομότερο δυνατό και ενθάρρυναν τις εθνικές αρχές να ζητήσουν όλες τις ενισχύσεις που χρειάζονται.

95 οι νεκροί στην Ισπανία

Τουλάχιστον 95 οι νεκροί από την φονική πλημμύρα που έπληξε την Ισπανία.

Σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης 92 είναι οι νεκροί στην Βαλένθια, δύο στην Καστίλη και ένας στην Μάλαγα.

Ισπανία: 71χρονος Βρετανός νεκρός

Στο νοσοκομείο κατέληξε ένας 71χρονος Βρετανός που διασώθηκε από το σπίτι του στη Μάλαγα εν μέσω των ξαφνικών πλημμυρών.

Η πρόεδρος της κυβέρνησης της Ανδαλουσίας, Χουάνμα Μορένα, δήλωσε ότι ο άνδρας διασώθηκε στα περίχωρα της Αλαουρίν ντε λα Τόρε.

Έπασχε από υποθερμία και πέθανε μετά από αρκετές καρδιακές ανακοπές

Φόβοι για δεκάδες νεκρούς σε πόλη που αποκόπηκε από “αποκαλυπτικές” πλημμύρες στην Ισπανία

Ο δήμαρχος μιας ισπανικής πόλης που αποκόπηκε εντελώς από τις πλημμύρες προειδοποίησε ότι ο «κατακλυσμός» θα μπορούσε να έχει προκαλέσει “δεκάδες θανάτους”.

Η Maribel Albalat δήλωσε ότι στην Paiporta, 10 χλμ. νοτιοδυτικά της Βαλένθια, “τίποτα δεν λειτουργεί” και ότι η πόλη “δεν έχει καν νερό”.

Η δήμαρχος δήλωσε ότι φοβάται “δεκάδες” θανάτους, καθώς οι διασώστες αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις των “αποκαλυπτικών” πλημμυρών που κατέκλυσαν την πόλη του και άλλες κατά μήκος της ορεινής ακτογραμμής της ανατολικής Ισπανίας.

Η κ. Albalat δήλωσε ότι ήταν “χειρότερη από την πλημμύρα του 1957”, η οποία σκότωσε τουλάχιστον 81 ανθρώπους στην περιοχή της Βαλένθια. Καθώς οι διασώστες κοσκινίζουν τις ζημιές από τις πλημμύρες, οι οποίες βύθισαν χωριά και έκοψαν δρόμους, υπάρχουν φόβοι ότι ο απολογισμός θα αυξηθεί σημαντικά.

Ταξιδιωτική οδηγία εξέδωσε η Μ. Βρετανία

Το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών απηύθυνε προειδοποίηση προς τους ταξιδιώτες.

Σε μια επικαιροποίηση των ταξιδιωτικών συμβουλών του σήμερα, ανέφερε: “Τα έντονα καιρικά φαινόμενα και οι πλημμύρες επηρεάζουν πολλές περιοχές της νότιας και δυτικής Ισπανίας, ιδίως την περιοχή της Βαλένθια και την Καστίλλη Λα Μάντσα. Τα ταξίδια ενδέχεται να επηρεαστούν.”

Προέτρεψε τους ταξιδιώτες να ελέγχουν τις τελευταίες προειδοποιήσεις για τις καιρικές συνθήκες από την ισπανική μετεωρολογική υπηρεσία πριν πραγματοποιήσουν οποιοδήποτε ταξίδι και να ακολουθούν τις οδηγίες των τοπικών αρχών.

Κατεβαίνει ο στρατός στις πληγείσες περιοχές

Εκατοντάδες στρατιώτες επιστρατεύονται στις πληγείσες από τις πλημμύρες περιοχές

Περισσότεροι από 1.000 στρατιώτες από τις μονάδες αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών της Ισπανίας έχουν αναπτυχθεί στις πληγείσες από τις πλημμύρες περιοχές για να βοηθήσουν στις προσπάθειες.

Οι υπηρεσίες διάσωσης σπεύδουν επίσης προς τα ανατολικά από άλλα μέρη της Ισπανίας.

Τουλάχιστον 73 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα των πλημμυρών, αλλά ο αριθμός των νεκρών πιθανότατα θα αυξηθεί, καθώς άλλες περιοχές δεν έχουν ακόμη αναφέρει θύματα και οι προσπάθειες έρευνας συνεχίζονται σε περιοχές με δύσκολη πρόσβαση.

Νέος συναγερμός για την κακοκαιρία στην Ισπανία

Η κρατική μετεωρολογική υπηρεσία της Ισπανίας αύξησε το επίπεδο συναγερμού για τη δυτική Ανδαλουσία, προειδοποιώντας για «έντονιες βροχές» στην περιοχή.

Προηγουμένως είχε εκδώσει έξτρα προειδοποίηση για την περιοχή γύρω από το Jerez, μια πόλη στα νότια της Ισπανίας.

Το απόγευμα της Τετάρτης, το υπουργείο Περιβάλλοντος της χώρας δήλωσε ότι η περιοχή βρίσκεται τώρα υπό κόκκινο συναγερμό. «Αυτό είναι το μέγιστο επίπεδο», σημειώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιγράφοντας τον κίνδυνο του κινδύνου ως «ακραία».

Βίντεο που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειχναν ανθρώπους να αγωνίζονται να περάσουν τους δρόμους της πόλης, καθώς έτρεφαν σε έναν καταστροφικό να ορμήσει, σε χρώμα νερού.

newsbomb.gr




Σοκ και Θρήνος στη Βαλένθια | Συγκλόνιζει η μαρτυρία του Ελληνα φοιτητή

Πάνω από 70 άνθρωποι, ανάμεσά τους πολλά παιδιά, έχουν χάσει τη ζωή τους στις πρωτοφανείς πλημμύρες που πλήττουν τη Βαλένθια, ενώ τουλάχιστον 200 άτομα αγνοούνται μέχρι στιγμής.

Οι εικόνες βιβλικής καταστροφής προκαλούν παγκόσμιο σοκ, με τα ισπανικά μέσα να καλούν τους κατοίκους να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και να παραμείνουν στα σπίτια τους για λόγους ασφαλείας.

Ο Στέφανος Ανδρεαδάκης-Καϊτατζής, φοιτητής που ζει στη Βαλένθια, μίλησε στο ENACHANNEL, περιγράφοντας την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην πόλη: «Έχουν γίνει πάρα πολλές καταστροφές, είναι πάρα πολύς κόσμος εγκλωβισμένος. Έχουν κοπεί οι επικοινωνίες και το νερό σε κάποιες περιοχές γύρω από τη Βαλένθια, καθώς έχει μολυνθεί».

Ανατρέχοντας στην ιστορία της πόλης, ο φοιτητής σημείωσε ότι, αν και η Βαλένθια έχει φτιάξει ένα τεχνητό κανάλι για να απομακρύνει τα νερά του ποταμού εκτός της πόλης, αυτή είναι η πρώτη φορά που η περιοχή πλήττεται τόσο σφοδρά από πλημμύρες, γεγονός που υπογραμμίζει το πρωτόγνωρο της καταστροφής.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:




Θρήνος για το τροχαίο στη Ξάνθη | Ήταν μόλις 20 – 25 ετών

Το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα που συνέβη στις 8:00 το πρωί της Κυριακής έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία. Τέσσερις νέοι ηλικίας 20-25 ετών, δύο άνδρες και δύο γυναίκες, βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν συγκρούστηκε μετωπικά με λεωφορείο που μετέφερε εργαζόμενους από τοπική επιχείρηση.

Το δυστύχημα έλαβε χώρα στον επαρχιακό δρόμο Ξάνθης – Τοξότες, στο ρεύμα προς Καβάλα. Στο αυτοκίνητο επέβαιναν πέντε άτομα, και από τη σύγκρουση, τέσσερις από αυτούς έχασαν τη ζωή τους ακαριαία. Ο πέμπτος επιβάτης, που ήταν ο συνοδηγός, τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Ξάνθης.

Το λεωφορείο, το οποίο βγήκε εκτός δρόμου λόγω της σύγκρουσης, μετέφερε αρκετούς εργαζόμενους, έξι από τους οποίους τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Η Πυροσβεστική έφτασε άμεσα στο σημείο για να απεγκλωβίσει τα θύματα από τα συντρίμμια.

Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν το ΙΧ αυτοκίνητο, με μεγάλη ταχύτητα, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε μετωπικά με το λεωφορείο. Οι τέσσερις νεκροί νέοι περιλάμβαναν μια φοιτήτρια από την Κομοτηνή με καταγωγή από τη Χαλκίδα και μια αλλοδαπή κάτοικο Ξάνθης. Οι νέοι κατευθύνονταν προς τον Νέστο για μπάνιο μετά από βραδινή διασκέδαση.

Ο τραγικός επίλογος γράφτηκε στο νοσοκομείο της Ξάνθης, όπου συγγενείς των επιβαινόντων κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τις σορούς και να ενημερώσουν τις οικογένειές τους σε Χαλκίδα και Ξάνθη.




Τροχαίο στην Τουρκία: Θρήνος για την 67χρονη Νικολέτα Διαμαντάκου

Τραγικό θάνατο βρήκε στην Τουρκία η υπεύθυνη επικοινωνίας του κόμματος Κοινωνία Αξιών, Νικολέτα Διαμαντάκου. Πρόκειται για τη γυναίκα που βρήκε τραγικό θάνατο στην Τουρκία όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε σε χαντάκι έξω από την πόλη Ουσάκ στα δυτικά της γειτονικής χώρας.

Σύμφωνα με τουρκικά μέσα ενημέρωσης η άτυχη 67χρονη πέθανε στο σημείο αφού εκτοξεύτηκε από το όχημα το οποίο οδηγούσε ένας 59χρονος Έλληνας. Στο αυτοκίνητο επέβαινε και άλλη μια 63χρονη γυναίκα η οποία τραυματίστηκε.

Δύο ημέρες πριν το τροχαίο δυστύχημα η Νικολέτα Διαμαντάκου είχε αναρτήσει μια φωτογραφία από τον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου.

«Θα ήθελα να εκφράσω τα ειλικρινή και βαθιά μου συλλυπητήρια για τον τραγικό χαμό της Νικολέτας Διαμαντάκου, υπεύθυνης επικοινωνίας του κόμματος Κοινωνία Αξιών. Πέρυσι, τέτοια ακριβώς εποχή, κάναμε από κοινού προεκλογική εκστρατεία για τις βουλευτικές εκλογές. Η Νικολέτα ήταν μια αφοσιωμένη μαχήτρια της πολιτικής και της τέχνης. Είναι απολύτως σοκαριστικό, αυτό που συνέβη», έγραψε στο Facebook η δημοτική σύμβουλος Αθηναίων, για την άτυχη 67χρονη.

Η Δέσποινα Λιμνιωτάκη μιλώντας στο patris.gr είπε για την Νικολέτα Διαμαντάκου ότι «ήταν η ψυχή του κόμματος Κοινωνία Αξιών και η οργάνωση πίσω από την ετήσια γιορτή για το “Μικρό Παρίσι των Αθηνών “. Ήταν μαχητική και “κρατούσε” τα κλειδιά της λειτουργίας της Κοινωνίας Αξιών, στα χέρια της.
Πέθανε όπως έζησε, ταξιδεύοντας και αναζητώντας την τέχνη, την ιστορία και την ελευθερία».

newsbomb.gr




Θρήνος στην Πολεμική Αεροπορία | Νεκρός επισμηνίας στην αεροπορική βάση στην Τανάγρα

Νεκρός εντός της Αεροπορικής Βάσης στην Τανάγρα εντοπίστηκε υπαξιωματικός προκαλώντας θρήνο στην Πολεμική Αεροπορία.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για 45χρονο επισμηνία, που υπηρετούσε στην 114 Πτέρυγα Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας και βρέθηκε νεκρός εντός της Μονάδας.

Τα αίτια του θανάτου διερευνώνται αρμοδίως ενώ το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Η ανακοίνωση του ΓΕΑ

«Από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανακοινώνεται ότι, την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024, ο Επισμηνίας (ΟΑΑΔ) Β.Α, ετών 45, ο οποίος υπηρετούσε στην 114 Πτέρυγα Μάχης, στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας, βρέθηκε νεκρός εντός της Μονάδας.

Τα αίτια του θανάτου διερευνώνται αρμοδίως.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του».

Πηγή: ethnos.gr




Εννιά οι συλλήψεις για την κατάρρευση κτιρίου στον Πειραιά | Θρήνος για τον 31χρονο αστυνομικό που σκοτώθηκε

Στη σύλληψη εννέα ατόμων, εκ των οποίων τρεις νοσηλεύονται σε νοσοκομείο, προχώρησε η Αστυνομία για τη χθεσινή τραγωδία με έναν νεκρό στον ΠειραιάΟ 31χρονος εκτός υπηρεσίας ειδικός φρουρός άφησε την τελευταία του πνοή, όταν κατά τη διάρκεια εργασιών σε διώροφη κατοικία επί της οδού Νεωρίων, στην ακτή Μουτσοπούλου, κατέρρευσε μέρος του κτιρίου.

Επτά από τους εργαζόμενους στις εργασίες του κτιρίου προσήχθησαν και κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Δημοτικού Θεάτρου και σήμερα αναμένεται να οδηγηθούν στο πλαίσιο του αυτοφώρου στην εισαγγελία.

Όπως επισημαίνει η ΕΛ.ΑΣ., μεταξύ των συλληφθέντων είναι εργολάβος, ο οποίος κατηγορείται για παραβίαση του άρθρου 286 που αφορά παραβίαση των κανόνων οικοδόμησης και του γενικού οικοδομικού κανονισμού.

Οι υπόλοιποι συλληφθέντες, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, κατηγορούνται για παραβίαση του οικοδομικού κανονισμού.

Στο κτίριο επί της οδού Νεωρίων στο Πασαλιμάνι επιχείρησαν 24 πυροσβέστες με 8 οχήματα, ενώ εκλήθη επίσης η 1η ΕΜΑΚ.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, είχε εκδοθεί ηλεκτρονική άδεια για μικρές εργασίες από τον δήμο Πειραιά.

Για το περιστατικό, διενεργείται προανάκριση από το αρμόδιο τμήμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Ποιος ήταν ο 31χρονος αστυνομικός που σκοτώθηκε

Ο 31χρονος Αγαθάγγελος Παπαδόπουλος ήταν αστυνομικός και πιο συγκεκριμένα ειδικός φρουρός της ομάδας ΔΙΑΣ και φέρεται να εργαζόταν παράλληλα σε οικοδομικές εργασίες, εκτελώντας χρέη οδηγού.

Την ώρα της κατάρρευσης τοίχου του κτιρίου, ο 31χρονος βρέθηκε κάτω από τα συντρίμμια.

O 31χρονος

Σύμφωνα με μαρτυρία, ο 31χρονος πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα.

«Ακούσαμε έναν θόρυβο, δεν μπορούσα να καταλάβω τι έγινε, νόμιζα ότι ήταν μπάζα που έπεφταν από σωλήνα. Είδα τη σκόνη. Από τις φωνές των ανθρώπων που έλεγαν “καλέστε την αστυνομία” αντιλήφθηκα τι συμβαίνει», ανέφερε μάρτυρας και πρόσθεσε: «Όταν καταλάγιασε η σκόνη και βγήκαμε στο μπαλκόνι, είδαμε ότι ήταν πολύ σοκαρισμένοι οι εργάτες. Πυροσβεστική, Αστυνομία ήρθαν πολύ γρήγορα για να βοηθήσουν. Αυτό που είπαν είναι ότι ο άνδρας που έχασε τη ζωή του πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα. Ήταν μεγάλη η προσπάθεια να τον βγάλουν, παλεύανε πολλή ώρα».

Πηγή: newsbeast.gr




Κρήτη | «Είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη» | Θρήνος στο Λασίθι για τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη

Μια τραγωδία σημειώθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο, όπου ο 33χρονος Μανώλης σκοτώθηκε, την ώρα που διασκέδαζε με φίλους του σε πεζόδρομο της πόλης. Ο νεαρός είχε βγει βόλτα στο καρναβάλι με δύο φίλους του. Είχαν μαζί τους περισσότερες από 20 ναυτικές φωτοβολίδες, τις οποίες άναβαν και εκτόξευαν μέχρι που έγινε το μοιραίο.

Ο 33χρονος κρατούσε τη φωτοβολίδα ακριβώς μπροστά από την κοιλιά του και στην προσπάθειά του να την πυροδοτήσει, εκείνη έσκασε και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο συκώτι.

«Είχε τις αισθήσεις του»

«Μετά την καρναβαλική παρέλαση, διασκεδάζαμε στα μαγαζιά εστίασης και κάποια στιγμή ακούσαμε έντονο κρότο», είπε, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Λασιθίου και αυτόπτης μάρτυρας, Μιχάλης Πλακογιαννάκης.

«Μετά από ένα λεπτό, μας ενημέρωσαν ότι κάποιος τραυματίστηκε. Λόγω της ιδιότητάς μου πήγα να δω αν χρειάζεται βοήθεια. Ήταν μια γιατρός εκεί, έδινε ήδη τις πρώτες βοήθειες. Είχε τις αισθήσεις του το παιδί όταν πήγα. (…) Μέχρι που έφυγε από εμάς, είχε τις αισθήσεις του. Στα 7 λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο, μέσα στο νοσοκομείο προφανώς δεν κατάφεραν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, «είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη. Εγώ δεν είδα τίποτα, τη στιγμή που πήγα είχε σβήσει η φωτοβολίδα».

«Πολύ επικίνδυνες»

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, είπε: «Είναι τραγικό εορταστικές ημέρες να τις αμαυρώνουν τέτοια πράγματα. Είναι τραγικό για ποιον λόγο χάνονται ζωές. Αυτές οι φωτοβολίδες είναι πολύ επικίνδυνες. Είχαμε το περιστατικό με τον αστυνομικό (σ.σ. στου Ρέντη)».

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, «κάποιες από αυτές που είχαν, ήταν ληγμένες. Δεν είναι αστείο αυτό. Χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνεις χρήση για οποιονδήποτε λόγο τέτοιων φωτοβολίδων. Τις πουλάνε παντού, το ζήτημα είναι πώς την χρησιμοποιείς».

Πηγή: newsbeast.gr




Θρήνος για τον θάνατο του 4χρονου Γιώργου στην Θάσο – Ήταν θετικός στον στρεπτόκοκκο

Στο πένθος έχει «βυθιστεί» η τοπική κοινότητα της Θάσου, μετά τον ξαφνικό θάνατο του 4χρονου Γιώργου, σήμερα τα ξημερώματα σε κλινική νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης.

Η προγιαγιά του άτυχου αγοριού, Λασκαρίνα Τυρολόγου, μιλώντας αποκλειστικά στο makthes.gr, έκανε λόγο για ένα παιδί «αγγελούδι», το οποίο δεν είχε κανένα ιατρικό παρελθόν. Όπως σημείωσε η κα. Τυρολόγου, «το παιδάκι είχε πυρετό δυο μέρες. Ο οικογενειακός ιατρός πρότεινε στη μητέρα να μην του χορηγηθεί ακόμα αντιβίωση, παρά μόνο αν ανέβαινε ο πυρετός. Δυο εικοσιτετράωρα μετά, η μητέρα – η οποία δουλεύει σε πολυιατρείο της περιοχής – αντιλήφθηκε δύσπνοια στο παιδί και το μετέφερε στη μια τα χαράματα στο Κέντρο Υγείας Πρίνου Θάσου»

«Δεν έγινε άμεση διακομιδή του Γιώργου»

Όπως καταγγέλει η κα. Τυρολόγου, το Κέντρο Υγείας Πρίνου Θάσου δεν ενήργησε με γρήγορους ρυθμούς, με αποτέλεσμα να διαταχθεί η μεταφορά νωρίς το πρωί, καθησυχάζοντας μάλιστα την οικογένεια για την υγεία του παιδιού. «Όταν το παιδί έφτασε στο νοσοκομείο Καβάλας, οι γιατροί κατευθείαν έσπευσαν να το σώσουν. Αλλά από ότι φάνηκε ήταν ήδη αργά. Όταν έφτασε στο Ιπποκράτειο μάθαμε τα δυσάρεστα. Μέχρι και στην Αθήνα με ελικόπτερο θέλαμε να το πάμε, αλλά τελευταία στιγμή βρήκαμε κενό δωμάτιο», πρόσθεσε.

«Πριν λίγες μέρες ήρθε να μου πει και τα κάλαντα»

Η προγιαγιά του παιδιού, στην ανάμνηση του δισέγγονου τους να της λέει τα κάλαντα λίγες μέρες πριν, ξεσπά σε κλάμματα. «Δεν μπορώ να το πιστέψω. Χάσαμε το δισέγγονο μας. Πριν λίγες μέρες, ήρθε εδώ, στο σπίτι μας στον Πρίνο και μας είπε τα κάλαντα. Η αδερφή του, δυο ετών, είναι ο μόνος λόγος που κρατάει όρθιους τους γονείς».

Σημειώνεται ότι, ανήμερα το βράδυ των Θεοφανείων, το αγόρι μεταφέρθηκε από τους γονείς του με εμπύρετη λοίμωξη του αναπνευστικού, στο κέντρο υγείας του Πρίνου, στη Θάσο. Είχε προηγηθεί επίσκεψη στον παιδίατρο της οικογένειας, ενώ στη συνέχεια νοσηλεύτηκε στο κέντρο υγείας και νωρίς το πρωί διακομίσθηκε στο νοσοκομείο της Καβάλας.

Εκεί, επιδεινώθηκε η αναπνευστική του λειτουργία και διασωληνώθηκε, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα. Από το νοσοκομείο Καβάλας κρίθηκε αναγκαίο ότι πρέπει να μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας παίδων του Ιπποκράτειου νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, όπου άφησε την τελευταία του πνοή.




Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του | Σήμερα η κηδεία του

Βαρύ είναι το κλίμα στη Μεγάλη Μαντίνεια Μεσσηνίας τον τόπο καταγωγής του 40χρονου επισμηναγού Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του στην Καλαμάτα καθώς εκεί σήμερα, Παρασκευή (29/12) θα τελεστεί η κηδεία του.

Η πτήση του T-2 Buckeye με χειριστή τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις είχε τραγική και ήταν αυτή που στις 27/12 του στέρησε τη ζωή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς και όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (29/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο η πτώση του αεροσκάφους εάν δεν οφείλεται σε λάθος του πιλότου, θα οφείλεται σε αποκόλληση του πηδαλίου κλίσης είτε του πτερυγίου.

Μέχρι και χθες, Πέμπτη (28/12) αργά το απόγευμα συνεργεία της Πολεμικής Αεροπορίας έκαναν έρευνα στο σημείο προκειμένου να βρουν στοιχεία για τα αίτια του δυστυχήματος.

Πρόκειται για την τελευταία πτήση που θα πραγματοποιούσε ο 40χρονος και μετά θα άλλαζε πτητικό μέσο, καθώς θα αποσυρθεί ο συγκεκριμένος τύπος εκπαιδευτικών αεροσκαφών, και τον περίμεναν η γυναίκα του και τα παιδιά του να φύγουν για διακοπές στην Κρήτη όταν συνέβη το μοιραίο.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών (Τ2) αποσύρεται από 1/1/24 και στη θέση του μπαίνει το Τ6.

Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα

Επρόκειτο για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό, ο 40χρονος ήταν μόνος του. Κάποια στιγμή, λίγο πριν την προσγείωση, το αεροσκάφος αρχίζει να χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται τα σενάρια, αυτό του ανθρώπινου λάθος και το δεύτερο, επειδή έκανε ελιγμούς καταδίωξης, το αεροσκάφος να πήρε μεγάλη κλίση και να έχασε την ευστάθειά του.




Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα | Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του

Τραγική ήταν η κατάληξη που είχε η πτήση του T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας με χειριστή τον έμπειρο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα στην Καλαμάτα. Ο 40χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27/12 κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης με το εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την οποία παρακολουθούσαν η σύζυγός του και το ένα από τα παιδιά τους.

Ο επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.

Το χρονικό της τραγωδίας

Θεωρητικά πρόκειται για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό ο 40χρονος ήταν μόνος του.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (28/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο κάποια στιγμή λίγο πριν την προσγείωση το αεροσκάφος αρχίζει και χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Αφού είχε τελειώσει η πτήση και τα αεροσκάφη επέστρεφαν στο αεροδρόμιο για προσγείωση, στις 11:28 χτύπησε η καταστροφή.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Τα αίτια της πιθανής συντριβής είναι πολλά – τα οποία ερευνώνται – και κάποιοι κάνουν λόγο για έκρηξη στον αέρα.

Έχουν περάσει λίγα λεπτά από τη συντριβή του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και οι χειρότεροι φόβοι έχουν επιβεβαιωθεί. Ο 40χρονος έμπειρος επισμηναγός έχει χάσει τη ζωή του.

Οι πληροφορίες θέλουν τον αδικοχαμένο πιλότο να μην εγκατέλειψε το αεροσκάφος, αν και το μοιραίο Τ-2 διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα…

Κάτοικοι της περιοχής έκαναν λόγο για έναν εκκωφαντικό θόρυβο και στη συνέχεια είδαν ένα μαύρο σύννεφο καπνού να απλώνεται στον ουρανό της πόλης.




Θρήνος για το ζευγάρι ηλικιωμένων στον Βόλο – Η γυναίκα ήταν νεκρή 3 μέρες και ο άντρας αρνιόταν να την αποχωριστεί

Θρήνος επικρατεί στον Βόλο έπειτα από την είδηση ότι ηλικιωμένο ζευγάρι που ζούσε σε διαμέρισμα κεντρικής πολυκατοικίας έφυγε από τη ζωή σε διάστημα λίγων ημερών

Κοντά τους βρέθηκε και το κατοικίδιό τους, μία γατούλα, την οποία φρόντιζαν και τελικά απεγκλώβισαν οι αστυνομικοί.

Συγκλονίζει η πληροφορία που ήρθε σήμερα στο φως για τον 72χρονο σύζυγο της 68χρονης, ο οποίος πεθαίνοντας η αγαπημένη του έχασε τη θέληση για ζωή και παρά το γεγονός ότι ήταν νεκρή τρεις ημέρες από την ώρα που αποφάσισε να την αποχωριστεί και ενημέρωσε τους συγγενείς για την απώλειά της, ο ίδιος συνέχισε να κάνει τις καθημερινές δραστηριότητές του, έχοντας το νεκρό σώμα της στο σπίτι.

Λίγη ώρα μετά το τηλεφώνημα στους συγγενείς του, έφυγε και αυτός από τη ζωή.

Η διάσωση και φροντίδα του κατοικιδίου

Το μέλος της «Φιλοζωϊκής Ομάδας Βόλου», Μάγδα Σουσουρή, με μια ανάρτησή της δηλώνει για το γατάκι που δισώθηκε: «Βρέθηκε, «αρκετά στρεσσαρισμένη, τρομαγμένη και αγχωμένη από αστυνομικούς, δίπλα στα άψυχα σώματα των ηλικιωμένων κηδεμόνων της, στο κέντρο της πόλης μας (οδός Γαλλίας, απέναντι από το πάρκο της Πλατείας Ελευθερίας).

Η γατούλα απεγκλωβίστηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Βόλου, μετά από υπηρεσιακή τηλ. επικοινωνία χθες το απόγευμα και με το κλουβάκι της μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, για προσωρινή φιλοξενία, αφού προηγούμενα υπήρξαν τηλεφωνικές επικοινωνίες με εθελόντρια της Φιλοζωικής Ομάδας Βόλου.

Οι αστυνόμοι της έδωσαν φαγητό, μιας και ήταν νηστική και φρέσκο καθαρό νερό γιατί ήταν ιδιαιτέρως διψασμένη. Παρατήρησαν αρχικά ότι είναι πολύ αδύνατη, έχει έντονο κνησμό στα αυτιά της, μεγάλη απώλεια τριχών και σιελόρροια και την μετέφεραν στην κτηνιατρική κλινική του κ. Φιλήμων Διαμαντή, στο Volos Veterinary Specialists (2ας Νοεμβρίου με Θουκιδίδου) για διερεύνηση της κατάστασης της.

Η γατούλα βρίσκεται ήδη σε νοσηλεία και ευχόμαστε τα καλύτερα!! !!Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τους αστυνομικούς του αστυνομικού τμήματος Βόλου για την ευαισθητοποίηση τους καθώς και για το ενδιαφέρον που έδειξαν για την φροντίδα και διάσωση της γάτας. Τέτοιες πράξεις θα πρέπει να γίνονται γνωστές και εμείς νιώθουμε πως υπάρχει ακόμη ΕΛΠΊΔΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!».

protothema.gr

 




Ο θρήνος της Μ. Παρασκευής | Η Αποκαθήλωση του Εσταυρωμένου και η περιφορά του Επιταφίου

Η Μεγάλη Παρασκευή είναι μια ξεχωριστή ημέρα για τους ορθοδόξους πιστούς. Είναι η ημέρα της κορύφωσης του Θείου Δράματος, όπου κορυφώνονται τα Πάθη του Χριστού και γίνεται η Σταύρωσή Του. Γνωρίζουμε ότι το σεπτό θείο πάθος λειτούργησε λυτρωτικά για μας. Λυπούμαστε για τα αμαρτήματά μας, για την κατάπτωσή μας και προπαντός για την θεοκτονία.

Τη Μεγάλη Παρασκευή αναβιώνεται η πορεία του Ιησού προς τον Σταυρό και τον θάνατο, την ταφή του και την Ανάσταση Αυτού. Τη μέρα εκείνη γίνεται η περιφορά του Επιταφίου, με τους ιερωμένους και τους πιστούς να ψέλνουν θλιβερούς ύμνους.

 

Η Μεγάλη Παρασκευή είναι μέρα απόλυτου πένθους για όλη την Χριστιανοσύνη, απόλυτης αργίας και νηστείας, η μέρα που γίνεται η κορύφωση του Θείου Δράματος, όπου κορυφώνονται τα Πάθη του Χριστού και γίνεται η σταύρωση του Χριστού το ξημέρωμα τις ίδιας μέρας.

Την Ενάτη Ωρα της ημέρας λέγεται το «Τετέλεσται». Η θεία ψυχή του Ιησού Χριστού κατεβαίνει στον Άδη. Το «Πρωτευαγγέλιο», η πρώτη χαρμόσυνη υπόσχεση του Θεού στους πεσμένους Προπάτορες, αρχίζει να εκπληρώνεται.