Εκτέλεσαν με καραμπίνα τη γυναίκα που βρέθηκε νεκρή στο αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη

Δεν έχει γίνει ακόμα ταυτοποίηση.

H γυναίκα που εντοπίστηκε νεκρή το πρωί, μέσα σε ΙΧ αυτοκίνητο, σε αγροτική περιοχή της Χαλκηδόνας, έξω από τη Θεσσαλονίκη φέρεται να δέχθηκε εξ επαφής πυροβολισμό στο κεφάλι με κυνηγετικό όπλο. Αυτό προκύπτει από τα πρώτα ιατροδικαστικά ευρήματα στη σορό της γυναίκας, η οποία είναι περίπου 50 ετών.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ταυτοποίηση, αναφέρει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενώ η υπόθεση ερευνάται από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο βρίσκονται στελέχη του Τμήματος Εγκλημάτων κατά ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, κάνοντας φύλλο και φτερό το αυτοκίνητο και τη γύρω περιοχή.

Στο σημείο βρέθηκε πριν από λίγο και ο δήμαρχος Χαλκηδόνας, Σταύρος Αναγνωστόπουλος, ο οποίος ανέφερε πως δεν γνώριζε περισσότερα για το έγκλημα. «Ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα, δεν έχουμε στοιχεία»

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr




Στη φυλακή ο 25χρονος που προσπάθησε να βιάσει 19χρονη | Είπε πως δεν θυμάται τι συνέβη γιατί ήταν μεθυσμένος

Λίγο ώρα νωρίτερα είχε επιτεθεί και σε μία 22χρονη.

Tον δρόμο για τη φυλακή πήρε μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο 25χρονος ο οποίος καταγγέλθηκε από μία 19χρονη ότι αποπειράθηκε να τη βιάσει, το βράδυ της Πέμπτης (16/3), κοντά στο παλιό 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Στην απολογία του ο κατηγορούμενος, με καταγωγή από τη Βουλγαρία, φέρεται να επικαλέστηκε κενά μνήμης λόγω μέθης. Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος.

Ο ίδιος, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, είχε καταγγελθεί λίγη ώρα πριν από το παραπάνω συμβάν για ανάλογη πράξη με θύμα μία 22χρονη, την οποία φέρεται να ακολούθησε στην πολυκατοικία όπου διαμένει, στην οδό Αγίου Δημητρίου.

Για την περίπτωση αυτή παραπέμφθηκε να δικαστεί στο αυτόφωρο κατηγορούμενος για πλημμέλημα. Το δικαστήριο όμως έκρινε εαυτό αναρμόδιο και διαβίβασε τη δικογραφία στον εισαγγελέα για να χαρακτηριστεί η καταγγελλόμενη πράξη στην κακουργηματική της μορφή.

 

 

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | Κακουργηματικές διώξεις στον απόστρατο που κλείστηκε με τα παιδιά του σε ΙΧ

Στην 5η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης παραπέμφθηκε να απολογηθεί ο 62χρονος, «πρωταγωνιστής» του πρωτοφανούς περιστατικού που σημειώθηκε στο Μελισσοχώρι, όταν κλειδώθηκε με τα 2,5 ετών δίδυμα παιδιά του στο αυτοκίνητο, ανοίγοντας μία φιάλη υγραερίου με την οποία επιχείρησε να ανατινάξει το όχημα.

Μετά το εξιτήριο που πήρε από το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν, οδηγήθηκε στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης που του απήγγειλε κατηγορίες για δύο κακουργήματα και τρία πλημμελήματα.

Πιο συγκεκριμένα, διώκεται για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή, απόπειρα έκρηξης από την οποία μπορεί να προκύψει κίνδυνος για ανθρώπους, σωματική βλάβη σε βάρος συζύγου κατ’ εξακολούθηση, απειλή σε βάρος συζύγου κατά τη διάρκεια του γάμου και παράνομη οπλοφορία.

Ο κατηγορούμενος, απόστρατος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας, πήρε προθεσμία για να απολογηθεί και παραμένει υπό κράτηση.

Σύμφωνα με δικαστικές πηγές, ο 62χρονος βρισκόταν τον τελευταίο καιρό σε αντιδικία με την πρώην σύζυγό του. Η τελευταία είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του, επικαλούμενη λεκτική και σωματική βία σε βάρος της. Ο κατηγορούμενος στη συνέχεια κατέθεσε αίτηση διαζυγίου, η οποία συζητήθηκε πρόσφατα και εκδόθηκε προσωρινή απόφαση με την οποία ανατέθηκε η επιμέλεια των ανήλικων διδύμων (ενός αγοριού και ενός κοριτσιού) στην μητέρα και ρυθμίστηκαν τα ζητήματα επικοινωνίας.

Το επεισόδιο συνέβη το βράδυ της περασμένης Κυριακής κι έγινε αντιληπτό από την πρώην σύζυγο του 62χρονου, η οποία κάλεσε την ‘Αμεση Δράση της ΕΛ.ΑΣ. Περιπολικό του Αστυνομικού Σταθμού Σοχού έφτασε άμεσα στο σημείο και τα μέλη του πληρώματος έσπασαν το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, απεγκλωβίζοντας τα παιδιά και τον πατέρα τους.

Η έγκαιρη επέμβαση των αστυνομικών απέτρεψε τα χειρότερα, καθώς από την έντονη δυσοσμία στην καμπίνα του οχήματος τα ανήλικα δίδυμα είχαν περιέλθει σε ημιλιπόθυμη κατάσταση. Διακομίστηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο «Ιπποκράτειο», όπου νοσηλεύτηκαν εκτός κινδύνου. Την προανάκριση διενήργησε το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Φρίκη στη Θεσσαλονίκη | Κακοποίησε σεξουαλικά 9χρονο, δίνοντάς του ως «επιβράβευση» κάνναβη

Το θύμα είναι ανιψιός της πρώην συντρόφου του 36χρονου.

‘Ενας 36χρονος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη, κατηγορούμενος ότι προέβη σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος ενός 9χρονου αγοριού και για να το «επιβραβεύσει» τού έδωσε να καπνίσει κάνναβη. Οι πράξεις φαίνεται να τελέστηκαν τον Μάρτιο του 2021, στον Εύοσμο, και καταγγέλθηκαν στην αστυνομία, όταν ο ανήλικος (11 ετών σήμερα) εκμυστηρεύτηκε στη μητέρα του όσα είχαν συμβεί. Στο πλαίσιο της αστυνομικής προανάκρισης, ο ανήλικος εξετάστηκε από παιδοψυχολόγο, επιβεβαιώνοντας την καταγγελία του.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το θύμα είναι ανιψιός της (πρώην) συντρόφου του 36χρονου (με καταγωγή από το Πακιστάν) και λόγω αυτή της συγγενικής σχέσης μπαινόβγαινε συχνά στο σπίτι της θείας του. Όλο αυτόν τον καιρό, ο κατηγορούμενος παρέμενε άφαντος. Αναζητείτο -στο μεταξύ- ήδη για εμπλοκή σε υπόθεση παράνομης διακίνησης μεταναστών, έχοντας καταδικαστεί από το Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης σε πολυετή ποινή κάθειρξης. Στη δίκη όμως δεν είχε εμφανιστεί και δικάστηκε διά πληρεξούσιου δικηγόρου.

Τελικά εντοπίστηκε τα προηγούμενα 24ωρα από αστυνομικούς του Τμήματος Αμπελοκήπων – Μενεμένης που του πέρασαν χειροπέδες, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Κρατείται τόσο για την υπόθεση με τον ανήλικο, για την οποία παραπέμφθηκε να απολογηθεί στην Ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, όσο και για την καταδικαστική απόφαση, την οποία -ούτως ή άλλως- θα πρέπει να εκτίσει.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | Στη φυλακή 53χρονος που κακοποιούσε σεξουαλικά τα τρία ανήλικα ανίψια του

Οι πράξεις, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, τελέστηκαν το διάστημα 2009-2013 στη Θεσσαλονίκη, αλλά χρειάστηκαν να περάσουν αρκετά χρόνια για να καταγγελθούν στις διωκτικές Αρχές και συγκεκριμένα το 2021, όταν το ένα από τα θύματα ενηλικιώθηκε.

Σε συνολική κάθειρξη 37 ετών (με εκτιτέα τα 20) καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης ένας 53χρονος που κακοποιούσε σεξουαλικά επί τέσσερα χρόνια τα τρία ανήλικα ανίψια του, παιδιά των αδελφών του, με «δέλεαρ» άλλοτε διάφορα δώρα, όπως σοκολατάκια, κι άλλοτε επιτρέποντάς τα να παίξουν με το κινητό του τηλέφωνο, ενώ – παράλληλα – ο ίδιος κατέγραφε με τη συσκευή τηλεφώνου τις αρρωστημένες του ορέξεις.

Οι πράξεις, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, τελέστηκαν το διάστημα 2009-2013, αλλά χρειάστηκαν να περάσουν αρκετά χρόνια για να καταγγελθούν στις διωκτικές Αρχές και συγκεκριμένα το 2021, όταν το ένα από τα θύματα ενηλικιώθηκε. Φαίνεται δε, ότι οι γονείς των παιδιών γνώριζαν για το τι συνέβαινε, επειδή είχε πέσει στα χέρια τους ένα από τα βίντεο αλλά εκείνοι επέλεξαν να σιωπήσουν, με την εισαγγελέα της έδρας να τους καταλογίζει «εγκληματική αμέλεια».

Όπως έγινε γνωστό, τα ανήλικα θύματα (γεννημένα τα έτη 2003, 2004 και 2006) περνούσαν κάποιες ώρες στο σπίτι των παππούδων τους λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεων των γονιών τους. Στο ίδιο σπίτι ζούσε κι ο 53χρονος«Μας παρίστανε τον καλό και ήσυχο αλλά στην πραγματικότητα ήταν ένα τέρας» ανέφερε από το βήμα του μάρτυρα ένα από τα αδέλφια του κατηγορούμενου.

Στην απολογία του, ο ίδιος ομολόγησε τις πράξεις του ζητώντας συγγνώμη από τα αδέλφια του, ενώ ανέφερε ότι μετάνιωσε για τις πράξεις του.

Νωρίτερα, στην αγόρευσή της η εισαγγελέας της έδρας ζήτησε την παραδειγματική του τιμωρία για να «δικαιωθούν οι αθώες ψυχές». «Έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα» ανέφερε η εισαγγελικός λειτουργός, τονίζοντας ότι ο δράστης κατέστρεψε όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή των παιδιών.

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Προκαταρκτική εξέταση για το θάνατο του 2,5 ετών παιδιού στη Θεσσαλονίκη

Ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, έδωσε εντολή για διερεύνηση της υπόθεσης του θανάτου ενός κοριτσιού 2,5 ετών, στο δημοτικό βρεφοκομείο «Άγιος Στυλιανός», στη Θεσσαλονίκη. 

Προκαταρκτική έρευνα ξεκίνησε το νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Θεσσαλονίκης, μετά από εντολή του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για διερεύνηση του θανάτου του μικρού κοριτσιού, που «έσβησε» στο δημοτικό βρεφοκομείο «Άγιος Στυλιανός».

Tο άτυχο κοριτσάκι εξετάστηκε χθες στο Ιπποκράτειο, και οι γιατροί συνέστησαν να λάβει αγωγή με αντιβίωση, σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr. To κοριτσάκι κοιμήθηκε χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί βρέθηκε νεκρό από τους αρμόδιους του βρεφοκομείου, χωρίς να έχουν διευκρινιστεί ακόμη τα αίτια του θανάτου του.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες από το δήμο Θεσσαλονίκης πρόκειται για ένα παιδάκι από τη Νιγηρία.

Χθες το άτυχο παιδί, μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου εξετάστηκε από γιατρούς οι οποίοι συνέστησαν να του χορηγηθεί αντιβίωση και να γίνει επανεξέταση σε δέκα μέρες για πιθανότητα χειρουργικής αντιμετώπισης, αφού έπασχε από υπερτροφία στις αμυγδαλές.

Εισαγγελική έρευνα:

Παράλληλα, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να διακριβωθεί αν στοιχειοθετούνται τα αδικήματα της έκθεσης με αποτέλεσμα το θάνατο, της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο, της ανθρωποκτονίας εξ’ αμελείας ευθυνών προς πάσα κατεύθυνση.

Σύμφωνα με το grtimes.gr, στο πλαίσιο της έρευνας που ανατέθηκε στην Υποδιεύθυνση Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας, θα προσκομίστουν οι ιατρικοί φάκελοι, έγγραφα από το ίδρυμα και από το νοσοκομείο που αφορούν το παιδί, η ιατροδικαστική έκθεση ενώ θα κληθούν να καταθέσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Κακουργηματική δίωξη σε γιατρό για τον θάνατο 14χρονης

Ο ίδιος γιατρός είχε καταδικαστεί πάλι, για τον θάνατο ενός 24χρονου για παρόμοια υπόθεση.

Κακουργηματική δίωξη για θανατηφόρα έκθεση, άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος γιατρού που κατηγορείται για τον θάνατο της 14χρονης Γεωργίας στην Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ η ανήλικη έκανε χειρουργική επέμβαση, κατά την οποία ο γιατρός της τοποθέτησε γαστρικό δακτύλιο τον Ιούνιο του 2021, σε ιδιωτική κλινική.

Όπως έγινε γνωστό, για την ίδια υπόθεση απαγγέλθηκαν εναντίον του ίδιου γιατρού επιπλέον, κατηγορίες για πλαστογραφία και υπεξαγωγή εγγράφου, σε βαθμό πλημμελήματος. Ο φάκελος της δικογραφίας διαβιβάστηκε σε ανακριτή, ενώπιον του οποίου ο κατηγορούμενος θα κληθεί να απολογηθεί το επόμενο διάστημα.

Ο ίδιος γιατρός είχε καταδικαστεί πέρσι τον Μάιο από το Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε φυλάκιση 4 ετών (προς 5 ευρώ/ημερησίως) για τον θάνατο ενός 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας, κατόπιν ανάλογου χειρουργείου, ενώ για παρόμοια υπόθεση προηγήθηκε μία ακόμη καταδίκη του η οποία ήδη κατέστη αμετάκλητη.

 




Θεσσαλονίκη | Στην τελική ευθεία μπαίνει το Μουσείο Ολοκαυτώματος – Κατεδαφίστηκε τοιχίο στην οδό Κωλέττη

Ανοίγει ο δρόμος για την προέγκριση της οικοδομικής άδειας.

Ενα ακόμη βήμα το οποίο αφορά το έργο του Μουσείου Ολοκαυτώματος έγινε σήμερα, Τετάρτη (15/2) με την κατεδάφιση από συνεργεία του δήμου Θεσσαλονίκης τοιχίου επί της οδού Κωλέττη.

Όπως επεσήμανε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Εφραίμ Κυριζίδη, η κατεδάφιση αυτή ήταν απαραίτητη, ώστε να ανοίξει πλέον ο δρόμος για την προέγκριση της οικοδομικής άδειας, η οποία και αναμένεται μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα.

«Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατεδάφισης, τις αμέσως επόμενες ημέρες θα έχουμε την προέγκριση της οικοδομικής άδειας και θα προχωρήσουμε σε όλες τις επόμενες ενέργειες για την κατασκευή του Μουσείου Ολοκαυτώματος» υπογράμμισε ο κ. Κυριζίδης.

Την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ώστε να δοθεί η προέγκριση της οικοδομικής άδειας μέσα στον Φεβρουάριο, είχε προαναγγείλει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο οποίος και είχε παρουσιάσει παράλληλα σειρά πρωτοβουλιών τις οποίες ανέλαβε ο δήμος Θεσσαλονίκης, ώστε το έργο κατασκευής του Μουσείου Ολοκαυτώματος να περάσει πλέον σε τροχιά υλοποίησης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Θεσσαλονίκης η δημοτική αρχή διέθεσε πάνω από 10 στρέμματα γης, επιλύοντας προβλήματα που είχαν να κάνουν με τη χωροθέτηση του Μουσείου, με τη δημιουργία των απαραίτητων προσβάσεων προς αυτό αλλά και με τη διαμόρφωση θέσεων στάθμευσης και κοινόχρηστων χώρων.

Παράλληλα με την κατασκευή του Μουσείου Ολοκαυτώματος, ο σχεδιασμός του Δήμου Θεσσαλονίκης προβλέπει τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου 100 στρεμμάτων στην ευρύτερη περιοχή, το οποίο θα περιλαμβάνει τμήμα της διαδρομής που ακολουθεί η Πορεία Μνήμης.

Πηγή: newsbeast.gr




Θεσσαλονίκη | Χειροπέδες σε 15χρονο που έδειρε τη μητέρα και την αδελφή του

Θεσσαλονίκη: Σε βάρος του ανήλικου που οδηγήθηκε ενώπιων του Εισαγγελέα, σχηματίσθηκε δικογραφία για ενδοοικογενειακή βία.

Ένα απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε τη Δευτέρα στην περιοχή του Ευόσμου, στη δυτική Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, το μεσημέρι της Δευτέρας (13/2), αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Κορδελιού – Ευόσμου προχώρησαν στη σύλληψη ενός 15χρονος καθώς ο ίδιος, νωρίτερα, φέρεται να χτύπησε την 43χρονη μητέρα τη 18χρονη αδελφή του.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ σήμερα οδηγήθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Αλλοδαποί ξυλοκόπησαν οδηγό λεωφορείου

Δύο αλλοδαποί επιτέθηκαν και χτύπησαν έναν οδηγό λεωφορείο χθες το απόγευμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ένας 48χρονος Αλγερινός και ένας 49χρονος Παλαιστίνιος ξυλοκόπησαν με μπουνιές και κλωτσιές έναν 62χρονο οδηγό λεωφορείου των ΚΤΕΛ που βρισκόταν σε υπηρεσία, επί της οδού 26ης Οκτωβρίου.

Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. προχώρησαν στην αυτόφωρη σύλληψη των δύο δραστών της επίθεσης, οι οποίοι θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα. Τέλος, παραγγέλθηκε ιατροδικαστική εξέταση.

Η ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης για το επεισόδιο:

«Στην αυτόφωρη σύλληψη δύο αλλοδαπών ηλικίας 48 και 49 ετών προχώρησαν αστυνομικοί ομάδας ΔΙ.ΑΣ., καθώς εμπλέκονται σε επίθεση εναντίον οδηγού λεωφορείου.

Συγκεκριμένα, απογευματινές ώρες χθες (12-02-2023), οι προαναφερόμενοι άντρες, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, χτύπησαν στο σώμα και στο κεφάλι 62χρονο οδηγό λεωφορείου που βρισκόταν σε υπηρεσία.

 

Οι δράστες, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα».

 

Πηγή: newsbomb.gr




Σεισμός στην Τουρκία | Αναχωρεί η 2η ΕΜΑΚ από τη Θεσσαλονίκη

Ενισχύεται η Ελληνική αποστολή στην Τουρκία.

Ενισχύεται με επιπρόσθετες δυνάμεις η Ελληνική αποστολή που συνδράμει στις επιχειρήσεις Έρευνας και Διάσωσης στην Τουρκία, προς αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών του ισχυρού σεισμού 7,8 της κλίμακας Ρίχτερ που σημειώθηκε τα ξημερώματα της 6ης Φεβρουαρίου στη Νοτιοανατολική Τουρκία και Συρία.

Ειδικότερα, κατόπιν εντολής του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και σε άμεση συνεννόηση με τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη, αναχωρεί τις αμέσως επόμενες ώρες ομάδα με 15 πυροσβέστες από τη 2η ΕΜΑΚ, με έναν (1) διασωστικό σκύλο και δύο (2) οχήματα.

Την ομάδα θα συνοδεύσουν επιπλέον ένας (1) Αξιωματικός – Μηχανικός του Πυροσβεστικού Σώματος με εξειδίκευση στην υποστύλωση σε ερείπια κτηρίων που έχουν καταρρεύσει, καθώς και τρεις (3) γιατροί και διασώστες από το ΕΚΑΒ.

Η αποστολή θα αναχωρήσει με C-130 από το στρατιωτικό αεροδρόμιο ΣΕΔΕΣ της Θεσσαλονίκης.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | 30 άλογα βγήκαν για… βόλτα στο κέντρο της πόλης – Έκπληκτοι οι περαστικοί

Εικόνες από παρέλαση του πάλαι ποτέ θρυλικού τάγματος Ιππικού θύμισε σήμερα το κέντρο της Θεσσαλονίκης, στους δρόμους του οποίου “κάλπασαν” 3ο άλογα ελληνικών, ισπανικών και Φριζιάν φυλών.

Οι αναβάτες των αλόγων που φιλοξενούνται μέσα στον πολυχώρο της ΔΕΘ κατά τη διάρκεια της 12ης ZOOTECHNIA που ξεκίνησε τη λειτουργία της από σήμερα, «έδωσαν» ραντεβού έξω από το περίπτερο 17 στις 11:30 π.μ. και αυτήν την ώρα έχουν «ξεχυθεί» στο κέντρο της πόλης, προσφέροντας ένα υπερθέαμα στους πολίτες.

Κάποια από τα άλογα είναι έφιππα ενώ κάποια άλλα σέρνουν άμαξες και καλπάζουν μπροστά στο έκπληκτο βλέμμα των περαστικών όπως βλέπετε και στο βίντεο του GRTimes.gr.

Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν είναι η εξής:

Τα 30 άλογα θα διασχίσουν την οδό Τσιμισκή -βγαίνοντας από την νότια πύλη της ΔΕΘ-, στη συνέχεια θα κατέβουν από την Εθνική Αντιστάσεως και περνώντας μπροστά από τον Λευκό Πύργο, θα κινηθούν στην παραλιακή με κατεύθυνση το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου και θα «σταθμεύσουν», προκειμένου να βγουν φωτογραφίες με τους πολίτες.

Να σημειωθεί, πως η 12η ZOOTECHNIA φιλοξενεί για όγδοη συνεχή χρονιά το καθιερωμένο πλέον «ΣΑΛΟΝΙ ΑΛΟΓΟΥ», το οποίο αποτελεί τη μεγάλη συνάντηση των φίλων του αλόγου και των επαγγελματιών του κλάδου από την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.

Στην συγκεκριμένη δράση συμμετείχε έφιππος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικιδης, τονίζοντας πως η «Zootechnia» δεν είναι μόνο γιορτή της κτηνοτροφίας αλλά τελικά είναι και γιορτή της πόλης. «Με αυτή την ενέργεια το χάρηκαν τόσο οι άνθρωποι του αλόγου όσο και οι πολίτες».

 

 

 

Δείτε περισσότερα εδώ: grtimes.gr




Αιματηρό επεισόδιο στη Θεσσαλονίκη | Εξωσχολικοί τραυμάτισαν με μαχαίρι μαθητή έξω από σχολείο

Αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής έξω από το 2ο Γενικό Λύκειο Ωραιοκάστρου, στη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, το περιστατικό έγινε γύρω στις 11:00. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εξωσχολικοί τραυμάτισαν με μαχαίρι έναν 18χρονο μαθητή του σχολείου. Μέχρι στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα αίτια του επεισοδίου.

Για το συμβάν ειδοποιήθηκε η Αστυνομία ενώ στο σημείο κλήθηκε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ο μαθητής διεκομίσθη στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» και σύμφωνα με πληροφορίες φέρει ελαφρύ τραύμα και η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία.

Η Aστυνομία ερευνά την υπόθεση.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Αίσιο τέλος για τη 16χρονη που εξαφανίστηκε από Δομή στο Πανόραμα

Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση εξαφάνισης 16χρονης, η οποία είχε εξαφανιστεί από Δομή στο Πανόραμα της Θεσσαλονίκης.

Η περιπέτεια της ανήλικης έληξε σήμερα το πρωί δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών της ανθρώπων που την αναζητούσαν.

Η 16χρονη βρέθηκε στην περιοχή της Θεσσαλονίκης με την συνδρομής της Ελληνικής Αστυνομίας και είναι καλά στην υγεία της.

«To Χαμόγελο του Παιδιού» θα βρίσκεται κοντά στην ίδια και την οικογένειά της για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Εργατικό ατύχημα στη Θεσσαλονίκη – Έσκασε μπαταρία στο πρόσωπο υπαλλήλου

Mε το σκάσιμο της μπαταρίας πετάχτηκαν καυστικά υγρά στο πρόσωπο και τα μάτια του εργαζομένου ηλικίας περίπου 30 ετών

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη, όταν έσκασε μπαταρία που χειριζόταν υπάλληλος εταιρείας.

Το ατύχημα σημειώθηκε περίπου στις 12:20 μ.μ., όταν κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, με το σκάσιμο της μπαταρίας πετάχτηκαν καυστικά υγρά στο πρόσωπο και τα μάτια του εργαζομένου ηλικίας περίπου 30 ετών.

Στο σημείο κλήθηκε το ΕΚΑΒ και συγκεκριμένα δικυκλιστής διασώστης ο οποίος παρείχε τις πρώτες βοήθειες, ξεπλένοντας με ορό το καυστικό υγρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο εργαζόμενος είναι καλά στην υγεία του και διακομίζεται αυτήν την ώρα για προληπτικούς κυρίως λόγους και εξετάσεις στο εφημερεύον νοσοκομείο.

Πηγή: protothema.gr




Θεσσαλονίκη | Καταγγελία-σοκ για απόπειρα απαγωγής μαθητή έξω από δημοτικό σχολείο

Μια σοκαριστική καταγγελία περί απόπειρας απαγωγής μαθητή από σχολείο της Θεσσαλονίκης, έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Σοκάρει η καταγγελία μιας μητέρας για απόπειρα απαγωγής του παιδιού της, μαθητή της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείου στην ανατολική Θεσσαλονίκη, στην περιοχή του Ντεπό.

O μαθητής έφυγε χθες, το μεσημέρι στις 13.15 από σχολείο με τους φίλους του και ξεκίνησε με τα πόδια για το σπίτι.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία της μητέρας, ένα παλιό αυτοκίνητο, μάρκας Hyundai, χρώματος ασημί, με τρεις επιβάτες, ακολούθησαν τον 12χρονο, όταν αυτός χώρισε από την παρέα των συμμαθητών του, με τους οποίους έφυγε από το σχολείο. Σε κάποιο σημείο της διαδρομής το αυτοκίνητο σταμάτησε και ένας από τους επιβάτες βγήκε και άρχισε να κυνηγάει το παιδί.

Το αγόρι έτρεξε και λίγα μέτρα παρακάτω συνάντησε έναν περαστικό από τον οποίο ζήτησε βοήθεια. Τότε ο επιβάτης του ΙΧ που το καταδίωκε, μπήκε στο αυτοκίνητο και έφυγε.

Το αγόρι έφτασε σπίτι του τρομαγμένο και σε κατάσταση σοκ, όπως περιέγραψε η μητέρα του, η οποία και ενημέρωσε την αστυνομία, αλλά και το σχολείο.

 

Πηγή : newsbomb.gr

 




Άλκης Καμπανός | Ένταση στη δίκη για τη δολοφονία του 19χρονου

Λεκτικοί διαξιφισμοί με εκατέρωθεν βαριές εκφράσεις από τους δικηγόρους, Βασίλη Ταουξή και Αλέξη Κούγια, στη δίκη για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού. 

Ένταση επικράτησε νωρίτερα την Τρίτη στην αίθουσα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης, όπου διεξάγεται η δίκη της δολοφονίας του Αλκη Καμπανού.

Με την έναρξη της σημερινής συνεδρίασης, ζήτησε να λάβει τον λόγο ο εκ των συνηγόρων υπεράσπισης του 12 κατηγορούμενου Βασίλης Ταουξής, προκειμένου να κάνει δήλωση, σχολιάζοντας χθεσινή τοποθέτηση του συνηγόρου πολιτικής αγωγής Αλέξη Κούγια, ο οποίος με αφορμή τη δίκη έκανε λόγο για κλίμα τρομοκρατίας στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Κούγιας απάντησε σε υψηλούς τόνους και ακολούθησαν λεκτικοί διαξιφισμοί με εκατέρωθεν βαριές εκφράσεις. Το δικαστήριο διέκοψε για λίγα λεπτά για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η δίκη για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού συνεχίζεται με τις καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας. Πρώτος ανέβηκε στο βήμα ο πατέρας του 19χρονου Άλκη, η εξέταση του οποίου είναι σε εξέλιξη.

«Θα προτιμούσα τη συγγνώμη να την πουν μπορούσα από το μνήμα του Άλκη» ανέφερε ο πατέρας του 19χρονου Άλκη Καμπανού, λίγη ώρα πριν ξεκινήσει η σημερινή δικάσιμος για την στυγερή δολοφονία του.

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Εργατικό δυστύχημα στο Καλοχώρι – Νεκρός ένας 60χρονος

Το πρωί της Παρασκευής ένας άνδρας ηλικίας 60 ετών έχασε τη ζωή του σε εργατικό δυστύχημα στη Θεσσαλονίκη.

Νωρίτερα σήμερα ένας 60χρονος, τη ζωή του σε εργατικό δυστύχημα στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του typosthes, το περιστατικό έγινε το πρωί της Παρασκευής περίπου στις 06:30 σε μεταφορική εταιρεία που βρίσκεται στο Καλοχώρι της Θεσσαλονίκης.

Ο άτυχος άντρας, ο οποίος ήταν Έλληνας 60 ετών σύμφωνα με τις πληροφορίες, φέρεται να έπεσε από ράμπα φόρτωσης. Στο σημείο βρέθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο τον παρέλαβε, αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες ο άτυχος άνδρας κατέληξε.

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Χειροπέδες σε 15 άτομα για παράνομο τζόγο

Έπαιζαν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια σε ίντερνετ καφέ στην Τούμπα – Δεκαπέντε συλλήψεις για παράνομο τζόγο σε ίντερνετ καφέ στη Θεσσαλονίκη

Ένα ακόμη ισχυρό πλήγμα στον παράνομο τζόγο επέφερε η Ελληνική Αστυνομία. Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας-Τριανδρίας συνέλαβαν, χθες, Τρίτη 17 Ιανουαρίου, συνολικά 15 άτομα που διενεργούσαν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε ίντερνετ-καφέ στην περιοχή της Τούμπας, διαπιστώθηκε ότι 53χρονος υπεύθυνος του καταστήματος είχε εγκαταστήσει και θέσει σε λειτουργία 20 ηλεκτρονικούς υπολογιστές, σε 14 εκ των οποίων διενεργούνταν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί παιγνίων και θα οδηγηθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ:

«Δεκαπέντε συνολικά άτομα που διενεργούσαν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια εντόπισαν και συνέλαβαν χθες (17-01-2023) αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Τούμπας-Τριανδρίας.

Πρόκειται για 13 ημεδαπούς και 2 αλλοδαπούς, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του Νόμου περί παιγνίων.

Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε σε ίντερνετ-καφέ στην περιοχή της Τούμπας, διαπιστώθηκε ότι 53χρονος ημεδαπός υπεύθυνος του καταστήματος είχε εγκαταστήσει και θέσει σε λειτουργία 20 ηλεκτρονικούς υπολογιστές σε 14 εκ των οποίων διενεργούνταν παράνομα ηλεκτρονικά παίγνια από ισάριθμα άτομα, τα οποία και συνελήφθησαν.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές».

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη | Σόι έστησε συμμορία κλέβοντας ηλικιωμένους – Άρπαξαν 290.000€

Οι δράστες ήταν Ρομά ηλικίας από 20 ως 57 ετών από τις περιοχές της Αττικής, της Μαγνησίας και της Θεσσαλονίκης

Συμμορία, η οποία αποτελούνταν από 23 άτομα, έμπαινε σε σπίτια ηλικιωμένων και τους ξάφριζε. Η λεία τους ήταν πάνω από 290.000 ευρώ, σε χρήματα και κοσμήματα.

Η ΕΛ.ΑΣ. εξάρθρωσε την σπείρα που ξεγελούσε πολίτες ταυτοποιώντας τα στοιχεία των φερόμενων ως μελών της (ηλικίας 20 έως 57 ετών), οι οποίοι ήταν όλοι Ρομά από περιοχές της Αττικής, της Μαγνησίας και της Θεσσαλονίκης, με την πλειονότητά τους να συνδέονται συγγενικά μεταξύ τους.

Σύμφωνα με όσα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, οι δράστες ενεργούσαν με διαφορετικές συνθέσεις και προφασιζόμενοι κάποια βλάβη την οποία υποτίθεται θα επιδιόρθωναν ως δήθεν τεχνικοί ηλεκτρικής ενέργειας ή ανελκυστήρων, πραγματοποίησαν το διάστημα από το Νοέμβριο του 2021 έως τον Ιουλίου του επόμενου έτους, το ένα «χτύπημα» μετά το άλλο, φτάνοντας συνολικά στα 24, σε περιοχές της ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Χαριλάου – Ανάληψης διαπίστωσαν ότι επέλεγαν ως υποψήφια θύματα ηλικιωμένους, κυρίως με κινητικά προβλήματα και προβλήματα υγείας, πολλούς από τους οποίους εντόπιζαν σε λαϊκές αγορές όπου έκαναν τα ψώνια τους. Καθώς έμπαιναν στα σπίτια απασχολούσαν τούς παθόντες «εγκλωβίζοντάς» τους σε συγκεκριμένα δωμάτια ώστε να μην γίνονται αντιληπτές οι κινήσεις τους.

Εκτός από δικά τους οχήματα ή συγγενικά τους προσώπων, φαίνεται ότι χρησιμοποιούσαν για τις μετακινήσεις τους ακόμη και οχήματα από εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων. Επτά από τα φερόμενα μέλη της εγκληματικής ομάδας έχουν απασχολήσει κατά το παρελθόν τις διωκτικές Αρχές για παρόμοια αδικήματα. Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους, κακουργηματικού χαρακτήρα, θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλoνίκη: «Βροχή» οι κρατήσεις στην εστίαση για την Πρωτοχρονιά

Δεν θα πέφτει καρφίτσα στα μπαρ και στα κέντρα διασκέδασης την παραμονή της Πρωτοχρονιας αλλά και ανήμερα στη Θεσσαλονίκη.

Ζεστοί για διασκέδαση εμφανίζονται οι Θεσσαλονικείς, οι οποίοι έχουν επιδοθεί τις τελευταίες ημέρες σε κρατήσεις για την παραμονή και ανήμερα της Πρωτοχρονιάς.

Μετά από δύο χρόνια εγκλεισμού λόγω της πανδημίας οι Θεσσαλονικείς φέτος στις γιορτές, τόσο την παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων όσο και την παραμονή και ανήμερα της νέας χρονιάς, είναι έτοιμοι να γιορτάσουν χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις.

Τα καταστήματα εστίασης προετοιμάζονται πυρετωδώς με τα τηλέφωνα να έχουν πάρει «φωτιά», καθώς τόσο μικρές όσο και μεγαλύτερες σε αριθμό παρέες δεν σταματούν να κλείνουν τραπέζια σε εστιατόρια και καταστήματα διασκέδασης.

Είναι χαρακτηριστικό πως τα Χριστούγεννα στην πλειονότητα των καταστημάτων της εστίασης δεν έπεφτε καρφίτσα κάτι που αναμένεται να γίνει και τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς, σύμφωνα με τους εκπροσώπους του κλάδου.

Μάλιστα στα καταστήματα του κέντρου της Θεσσαλονίκης καταγράφεται ζήτηση από Ισραηλινούς αλλά και Βαλκάνιους που βρίσκονται στην πόλη για την εορταστική περίοδο.

«Τα Χριστούγεννα τα καταστήματα της εστίασης είχαν πληρότητα 100%. Σήμερα κορυφώνεται η κίνηση, με τα τηλέφωνα να έχουν σπάσει τις τελευταίες ημέρες. Για τον λόγο αυτόν αν κάποιοι θέλουν να βγουν παραμονή και ανήμερα Πρωτοχρονιάς θα πρέπει να κάνουν κράτηση. Διαφορετικά θα δυσκολευτούν» μιλώντας στο Voria.gr o γενικός γραμματέας της Ένωσης Εστιατόρων, Ψητοπωλών και Καφέ-Μπαρ του νομού Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Επιτροπίδης, υπογραμμίζοντας πως η κίνηση Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς είναι αντίστοιχη με αυτή του 2019, ωστόσο οι καθημερινές, ακόμη και στην εορταστική περίοδο που διανύουμε, είναι υποτονικές.

Πάντως οι ημέρες των εορτών, όσο και αν δημιουργούν χαμόγελα στους ανθρώπους της εστίασης, δεν μπορούν να ισοσκελίσουν τους μειωμένους τζίρους του προηγούμενου διαστήματος, που έχει δημιουργήσει ανασφάλεια για το τι μέλλει γενέσθαι.

Ερωτηθείς ο κ. Επιτροπίδης για το τι εκτιμά για το 2023 σημειώνει πως αναμένεται μία δύσκολη χρονιά με συσσωρευμένα χρέη, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κλάδος θα χρειαστεί στήριξη από την Πολιτεία.

Πηγή: Voria.gr




Αγωνία για 31χρονη στη Θεσσαλονίκη – Αγνοείται για 20 μέρες

Missing Alert για την 31χρονη Χριστίνα που εξαφανίστηκε στη Θεσσαλονίκη.

Συναγερμός έχει σημάνει στη Θεσσαλονίκη καθώς μια 31χρονη γυναίκα αγνοείται από τις 8 Δεκεμβρίου.

Σήμερα Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου το «Χαμόγελο του Παιδιού», ενεργοποίησε το Missing Alert για την αγνοούμενη και έκανε γνωστά τα στοιχεία της.

Πρόκειται για την Χριστίνα Παναγιωτίδου, 31 ετών, με ύψος 1,67 μ. Εχει κανονικό βάρος, έχει μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια. Φορούσε λαδί μπουφάν, μπλουζάκι-τοπ, μαύρο αθλητικό παντελόνι, αθλητικά μπλε.

Όπως αναφέρει το «Χαμόγελο του Παιδιού» η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση για το Missing Alert:

Στις 08/12/2022, πρωινές ώρες, εξαφανίστηκε από την περιοχή της Θεσσαλονίκης, η Παναγιωτίδου Χριστίνα, 31 ετών. Το «Χαμόγελο του Παιδιού προχώρησε σήμερα στη δημοσιοποίηση των στοιχείων της ενήλικης κατόπιν αιτήματος της οικογένειάς της, καθώς ενδέχεται να συντρέχουν λόγοι οι οποίοι θέτουν τη ζωή της σε κίνδυνο.

Η Παναγιωτίδου Χριστίνα έχει ύψος 1,67 μ., έχει κανονικό βάρος, έχει μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια. Φορούσε λαδί μπουφάν, μπλουζάκι-τοπ, μαύρο αθλητικό παντελόνι, αθλητικά μπλε παπούτσια. Κρατούσε μια μαύρη τσάντα και φοράει γυαλιά μυωπίας.

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «ΤοΧαμόγελο του Παιδιού» όλο το 24ωρο, στην «Εθνική Γραμμή για τους Αγνοούμενους Ενήλικες – 1017», σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας αλλά και μέσω της εφαρμογής Missing Alert app οπού υπάρχει ζωντανή ενημέρωση για την εξαφάνιση. Μπορείτε να την κατεβάσετε για Android κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-android και για Apple κινητά εδώ http://bit.ly/missing-alert-apple

Πηγή: newsbomb.gr




Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Ένας 36χρονος νεκρός και δύο τραυματίες

Τραγικό τροχαίο τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη – Ένας νεκρός και δύο τραυματίες

Τα ξημερώματα της Τρίτης (20/12) σημειώθηκε τροχαίο δυστύχημα στη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας 36χρονος άνδρας και να τραυματιστούν άλλα δύο άτομα.

Σύμφωνα με το thestival, το τροχαίο συνέβη στις 4:00 χωρίς να έχουν διευκρινιστεί ακόμα κάτω από ποιες συνθήκες τα δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 36χρονου και τον τραυματισμό ενός 45χρονου άνδρα και μίας 15χρονης κοπέλας.

Στο σημείο έσπευσε και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με δύο οχήματα και έξι πυροσβέστες για να απεγκλωβίσουν τα άτομα. Οι τραυματίες διακομίσθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 45χρονος νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και υπάρχουν ανησυχίες για την πορεία της υγείας του. Η 15χρονη έχει τραυματιστεί ελαφρά.
Πηγή: newsbomb.gr



Γιάννης Χαρούλης: Για τέσσερις χειμερινές συναυλίες στη Θεσσαλονίκη

Ο Γιάννης Χαρούλης θα παίξει στο Block 33 της Θεσσαλονίκης τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2023.

Ο Γιάννης Χαρούλης και οι μουσικοί του, μετά από ένα δυνατό συναυλιακό καλοκαίρι με σταθμούς σε όλη την Ελλάδα και μια ξεχωριστή συναυλία στο Λονδίνο, ετοιμάζονται για τέσσερις μοναδικές εμφανίσεις στο BLOCK 33.

Οn the road again για τη Θεσσαλονίκη, πάντα μαζί με τη μοναδικά δεμένη μπάντα του, έρχεται για τέσσερις βραδιές με ένα πρόγραμμα που ισορροπεί ανάμεσα στην παράδοση, στη ροκιά και την έμπνευση της στιγμής.

Ο Γιάννης Χαρούλης θα υποδεχτεί το κοινό της πόλης και όλους τους φίλους της μουσικής του με όσα τραγούδια αγαπούν ήδη αλλά και με αυτά από τον νέο του δίσκο «ΚΟΛΙΜΠΡΙ». Ένα άλμπουμ γεμάτο με σκέψεις και συναισθήματα που μας θυμίζει πως όσες δυσκολίες και αν βιώνουμε όταν «μοιραζόμαστε», «εκφραζόμαστε» και «επικοινωνούμε» η δύναμή μας πολλαπλασιάζεται.

Ο Γιάννης Χαρούλης θα δώσει τέσσερις μοναδικές συναυλίες στο BLOCK 33, στις 27, 28 Ιανουαρίου και στις 3, 4 Φεβρουαρίου.

Μαζί του οι μουσικοί:
Λευτέρης Ανδριώτης/Λύρα
Βασίλης Μπαχαρίδης/Κρουστά
Θανάσης Dzingovic/Ηλεκτρική κιθάρα
Ορέστης Μπενέκας/Πλήκτρα

Σχεδιασμός Ήχου: Παναγιώτης Ριζόπουλος – Νίκος Κωνσταντάκης
Σχεδιασμός Φωτισμού: Περικλής Μαθιέλλης

Πληροφορίες

Εισιτήρια

Εισιτήριο ορθίων: 15€
Εισιτήριο καθήμενων: 20€
*Με την αγορά των εισιτηρίων καθήμενων απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση 6949809824 / 2310533533

Ώρα Έναρξης: 22.30
Οι πόρτες ανοίγουν: 21.00

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στον «Ευκλείδη»

Συναγερμός σήμανε πριν από λίγο στην ΕΛ.ΑΣ. μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο σχολικό συγκρότημα «Ευκλείδης», στη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, άγνωστος κάλεσε στο 112 στις 11:50 και προειδοποίησε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός.

Επί τόπου έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και το σχολικό συγκρότημα εκκενώθηκε.

Στο σημείο σπεύδει και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που θα προχωρήσει σε έλεγχο του κτηρίου.

Πηγή: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη: Φωτιά κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό

Θεσσαλονίκη: Στις φλόγες τυλίχθηκε ένα αυτοκίνητο που καήκε ολοσχερώς – Κάηκαν και καλώδια

Φωτιά ξέσπασε γύρω στη 1:40 μετά το μεσημέρι, κάτω από άγνωστες έως τώρα συνθήκες, σε υπαίθριο χώρο στην οδό Σαπφούς, κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης.

Επί τόπου έσπευσαν τρία υδροφόρα οχήματα της πυροσβεστικής υπηρεσίας με οκτώ πυροσβέστες που έθεσαν τη φωτιά υπό πλήρη έλεγχο.

Από τις φλόγες ένα αμάξι κάηκε ολοσχερώς. Λόγω της φωτιάς σε καλώδια και ελαστικά, καπνοί κάλυψαν την ευρύτερη περιοχή.

Δείτε φωτογραφίες εδώ: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη: Καρέ-καρέ η ένοπλη ληστεία σε μίνι μάρκετ

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (11/12) στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, με έναν άνδρα να αποσπά περίπου 300 ευρώ από κατάστημα μίνι μάρκετ.

Όπως αναφέρει το thestival.gr ένας άνδρας με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, μπήκε στο κατάστημα περίπου στις 22:30, έδειξε στον υπάλληλο το πιστόλι που έφερε πάνω του και του είπε να αδειάσει το ταμείο.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο από την κάμερα ασφαλείας, ο υπάλληλος -μη μπορώντας να κάνει κάτι άλλο- μάζεψε όλα τα χρήματα από το ταμείο και τα έδωσε στον ληστή, ο οποίος διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση πεζός.

Πηγή: newsbomb.gr




Νύχτα επεισοδίων για τον πυροβολισμό 16χρονου: Μήνυμα από 112 και χάος

Μία ακόμη νύχτα αναταραχών επικράτησε χθες σε αρκετές περιοχές της Δυτικής Αττικής, με πρωταγωνιστές ομάδες Ρομά που επιδόθηκαν σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας μετά τον πυροβολισμό 16χρονου από αστυνομικό στη Θεσσαλονίκη. 

Νύχτα ταραχών με φωτιές, οδοφράγματα, πυροβολισμούς, μολότοφ και οδοφράγματα από Ρομά με αιτία τον σοβαρό τραυματισμό κατά 16χρονου από σφαίρα άνδρα της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη.

Κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν και την Τετάρτη, για τρίτη συνεχή μέρα, σε διάφορες περιοχές της χώρας από Ρομά που αντιδρούν στον πυροβολισμό του 16χρονου μετά την καταδίωξή του στη Θεσσαλονίκη από αστυνομικούς. Μεταξύ άλλων, δυναμική ήταν η παρουσία των Ρομά σε Μέγαρα και Ασπρόπυργο, όπου άναψαν φωτιές και πέταξαν αντικείμενα.

Μάλιστα, λόγω των αντικειμένων που έπεφταν στη νέα Εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου, περίπου στις 20:00 διακόπηκε προσωρινά η κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα μεταξύ του 39ου και του 42ου χλμ.

Επίσης, σταμάτησε τρένο στον Ασπρόπυργο, ενώ υπήρξαν καθυστερήσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού. Σύμφωνα με ανακοίνωση τη Hellenic Train, «εξαιτίας φωτιάς κοντά στις γραμμές στην περιοχή του Ασπροπύργου, με εντολή της πυροσβεστικής η αμαξοστοιχία 1327 σταμάτησε στον σταθμό των Α. Λιοσίων και η αμαξοστοιχία 1326 στον σταθμό του Ασπροπύργου. Αναμένονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια του προαστιακού».

Αφαίρεσαν ελαστικά από κατάστημα

Από κατάστημα στον Ασπρόπυργο αφαιρέθηκαν ελαστικά, ενώ λίγο αργότερα αυτό τυλίχθηκε στις φλόγες.

Αργά το βράδυ της Τετάρτης στάλθηκε μήνυμα από το 112 προς τους κατοίκους των γύρω περιοχών, που ανάφερε: «Αν βρίσκεστε στη λεωφόρο ΝΑΤΟ, περιοχή Ασπροπύργου, καταφύγετε σε κλειστό κτήριο τώρα. Έχει εκδηλωθεί πυρκαγιά σε υπαίθρια αποθήκη ελαστικών. Εκλύονται επικίνδυνοι για την υγεία καπνοί. Κλείστε πόρτες και παράθυρα».

Φωτιά σε λεωφορείο και αποκλεισμοί δρόμων

Την ίδια στιγμή, ομάδα ατόμων έβαλε φωτιά σε αστικό λεωφορείο στο Μενίδι που κάηκε ολοσχερώς. Εντός του λεωφορείου δεν υπήρχαν επιβάτες.

Ρομά προχώρησαν σε νέο αποκλεισμό της παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Βέροιας, στο ύψος της Χαλκηδόνας. Οι συγκεντρωμένοι έστησαν οδοφράγματα και έβαλαν φωτιά σε λάστιχα.

Επίσης, περίπου 100 Ρομά απέκλεισαν από το απόγευμα της Τετάρτης την παλιά εθνική οδό Καλαμάτας – Αθηνών. Ο αποκλεισμός έγινε στο ύψος του Αριοχωρίου και οι συγκεντρωθέντες άναψαν φωτιές κι ανάρτησαν πανό. Διακριτική η παρουσία αστυνομικών, με την κυκλοφορία των οχημάτων να διεξάγεται (προσωρινά) από παρακαμπτήριους δρόμους.

Κλίμα έντασης και στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, στο Αγρίνιο, με περίπου 50 συγκεντρωμένους που έβαλαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων και λάστιχα, ενώ έκλεισαν στο ίδιο σημείο την εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία των οχημάτων να διεξάγεται προσωρινά από παρακαμπτήριους δρόμους. Αργά το βράδυ, όταν αποχώρησαν οι συγκεντρωμένοι, οι πυροσβεστικές δυνάμεις έσβησαν τις φωτιές, ενώ δόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία η εθνική οδός.

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: newsbomb.gr




Θεσσαλονίκη: Νεαρός έπεσε από φωταγωγό

Νεαρό σε ηλικία άτομο έπεσε από φωταγωγό πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Τούμπας.

Νεαρός άνδρας έπεσε από φωταγωγό πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην Τούμπα. Σύμφωνα με το grtimes στο σημείο έχουν σπεύσει ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, αλλά και δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με πέντε πυροσβεστικούς υπαλλήλους.

Όλα συνέβησαν περίπου στις 09:30 το πρωί.

Πηγή: newsbomb.gr




Πέθανε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Κώστας Μπέσιος

Μια γνωστή φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης, o Κώστας Μπέσιος, πέθανε ξαφνικά το βράδυ της Τρίτης (06.12.2022).

Το βράδυ της Τρίτης, έφυγε από τη ζωή στα 73 του χρόνια ο ραδιοφωνικός παραγωγός Κώστας Μπέσιος, γνωστή φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης. Τη θλιβερή είδηση θανάτου του γνωστοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης, αποχαιρετώντας τον Κώστα Μπέσιο με ανακοίνωσή του.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Θεσσαλονίκης αποχαιρετά με θλίψη το σύντροφο Κώστα Μπέσιο και εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένειά του», αναφέρεται στην ανακοίνωση και προστίθεται πως «παρέμεινε μέχρι τέλους ενεργός πολίτης και ακολούθησε με συνέπεια, πάθος αλλά και κριτική διάθεση τις ιδέες της Αριστεράς, μέσα από τις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία»

Ποιος ήταν ο Κώστας Μπέσιος

Ο εκλιπών γεννήθηκε το 1949 και ήταν απόφοιτος της Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Εργάστηκε στη Διεύθυνση Μνημείων της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. Επίσης ήταν για χρόνια παραγωγός μουσικών εκπομπών για το ραδιόφωνο- τελευταία από τη συχνότητα του 91.4 «στο κόκκινο».

Φοιτητής κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, μπλέχτηκε με το αντιδικτατορικό κίνημα και μετά τη μεταπολίτευση οργανώθηκε στο Ρήγα Φεραίο και το ΚΚΕ Εσωτερικού. Πήρε μέρος στις πρώτες μεταδικτατορικές φοιτητικές εκλογές και εκλέχτηκε πρόεδρος στον σύλλογο φοιτητών της Βιομηχανικής.

Πηγή: newsbomb.gr