Ημερίδα για το νέρο απο την ΔΕΥΑ Δράμας και την Europe Direct ΑΜ-Θ

Hμερίδα για το νερό με τίτλο ” Νερό απο την φύση στη βρύση” πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 20 Μαρτίου απο την ΔΕΥΑ Δράμας αλλά και την Europe Direct ΑΜ-Θ. Το παρόν στηνημερίδα αυτή έδωσαν πλήθος φορέων της Π.Ε. Δράμας και του Δήμου Δράμας για να ακούσουν πως μπορούν να βελτιωθούν τα προβλήματα ύδρευσης στην περιοχή.




Ημερίδα για την ανάπτυξή του δημιουργικού τουρισμόυ απο την Αναπτυξιακή Καβάλας

Ημερίδα για τους φορείς του τουρισμού  και των πολιτιστικών συλλόγων  της περιοχής μας, πραγματοποίησε το πρωί της Κυριακής 10 Μαρτίου, η Αναπτυξιακή Καβάλας, με σκοπό τον δημιουργικό τουρισμό. Πιο συγκεκριμένα απο τις 11 εως και τις 2 το μεσήμερι όσοι συμμετείχαν στο ενλόγω σεμινάριο ήταν χωρισμένοι σε ομάδες μοιραζόντας τις ιδέες μεταξύ τους για την ανάπτυξη του τουρισμού σητν περιοχή μας.




Ημερίδα για την τουριστική ανάπτυξη της Θάσου

Ημερίδα για την ανάπτυξη του τουρισμού, πραγματοποίηθηκε την Παρασκευή 8 Μαρτίου στο νησί της Θάσου όπου το παρόν έδωσαν φορείς της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, τοπική φορείς του Δήμου Θάσου, επαγγελματίες του νησιού αλλά και εκπρόσωποι του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού.

https://youtu.be/JBLw_ycpidU




Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού με κεντρικό ομιλητή τον Παναγιώτη Παππά στην Καβάλα

Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού διοργάνωσε ο Σύνδεσμος φροντιστών Καβάλας με κεντρικό ομιλητή τον σύμβουλο επαγγελματικό προσανατολισμού διδάκτορα Παναγιώτη Παππά και αδελφό του δικηγόρου και πολιτευτή Λεωνίδα Παππά.

Η ημερίδα σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς προσέλκυσε εκατοντάδες μαθητές και γονείς.




ΥΠΑΑΤ | Ημερίδα στην Αλεξανδρούπολη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της αλιείας

Ημερίδα ενημέρωσης για την επέκταση και αναβάθμιση του Ολοκληρωμένου Συστήματος Παρακολούθησης και Καταγραφής των Αλιευτικών Δραστηριοτήτων (ΟΣΠΑ) διοργανώνεται από την Γενική Διεύθυνση Αλιείας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024 στην Αλεξανδρούπολη.

Την έναρξη των εργασιών της ημερίδας θα κηρύξει ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Σταύρος Κελέτσης, στου οποίου τις αρμοδιότητες ανήκει η αλιεία.

Το ΟΣΠΑ είναι το κύριο ψηφιακό εργαλείο διαχείρισης και παρακολούθησης των αλιευτικών δραστηριοτήτων και η επέκταση/αναβάθμισή του περιλαμβάνεται τόσο στη Βίβλο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025, όσο και στην Ψηφιακή Στρατηγική του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 2021-2025.

Το ΟΣΠΑ έχοντας συντελέσει καταλυτικά στην ψηφιακή μετάβαση του αλιευτικού κλάδου τα τελευταία χρόνια, αναβαθμίζεται και επεκτείνεται με σκοπό να συμβάλει στη βιωσιμότητα και την αειφορία της ΑΛΙΕΙΑΣ. Προάγει τον ανασχεδιασμό και την απλούστευση των διαδικασιών, τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα, με επίκεντρο τον πολίτη και σε πλήρη συμμόρφωση με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία καθώς και τις συστάσεις των Διεθνών Οργανισμών.

Κύριος του Έργου «Επέκταση / Αναβάθμιση του ΟΣΠΑ » είναι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και υλοποιείται με την χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Θάλασσας, Αλιείας και Υδατοκαλλιέργειας και Αναθέτουσα Αρχή την Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Grand Hotel Egnatia στην Αλεξανδρούπολη στις 10πμ.




Σέρρες | Ημερίδα για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στη Γεωργία

Ημερίδα με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Γεωργία» στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος DigiAgriFood, διοργανώνεται από την Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) της Π.Ε. Σερρών, την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 18.00, στο αμφιθέατρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ).

Θα παρουσιαστούν οι νέες τεχνολογίες και η συμβολή τους στην ενίσχυση της παραγωγής και αγοράς των αγροδιατροφικών προϊόντων, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των
γεωργικών εφοδιαστικών αλυσίδων ωφελεί στην ανταγωνιστικότητα, αποτελεσματικότητα, ποιότητα, διαφάνεια, ιχνηλασιμότητα και βιωσιμότητα του αγροδιατροφικού τομέα.

Πρόκειται για μία διεπιστημονική και ολοκληρωμένη προσέγγιση στις ακόλουθες πτυχές:

  • -Επιχειρηματικά μοντέλα βασισμένα σε ψηφιακές τεχνολογίες που προσθέτουν αξία στα αγροτικά προϊόντα.
  • -Τεχνολογίες δεδομένων για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων στις αγροτικές επιχειρήσεις.
  • -Υπεύθυνη ανταλλαγή δεδομένων και εργαλεία ψηφιακής γεωργίας.
  • -Βιωσιμότητα γεωργικού τομέα μέσα από την χρήση ψηφιακών εργαλείων.



Ψηφιακή κάρτα εργασίας | Ημερίδα απο τον Εμπορικό Σύλλογο Καβάλας

Ημερίδα για την ψηφιακή κάρτα διοργάνωσε ο εμπορικός σύλλογος Καβάλας το απόγευμα της τετάρτης 17 Ιανουαρίου 2024, με την παρουσία του Γενικού Διευθυντή της εταιρείας EPSILON NET.

Η ενσωμάτωση των επιχειρήσεων στο σύστημα της ψηφιακής κάρτας εργασίας από την 1η Ιανουαρίου 2024 είναι μια σημαντική αλλαγή που επηρεάζει τόσο τις επιχειρήσεις του κλάδου της βιομηχανίας όσο και του λιανεμπορίου. Οι εν λόγω επιχειρήσεις-εργοδότες υποχρεούνται αντίστοιχα, από τις ως άνω ημερομηνίες να διαθέτουν και να ενεργοποιούν αντιστοίχως, σύστημα ψηφιακής κάρτας εργασίας για το σύνολο των εργαζομένων τους με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας, που απασχολούνται με φυσική παρουσία στο χώρο παροχής εργασίας της επιχείρησης, περιλαμβανομένων και των εργαζομένων που απασχολούνται στις ανωτέρω επιχειρήσεις μέσω δανεισμού.




Έβρος | Ημερίδα για τα Αγροτικά Θέματα από την «Ένωση» Ορεστιάδας

Hμεριδα ενημέρωσης αγροτών στην Ορεστιάδα

Ημερίδα για την ενημέρωση των Αγροτών του Έβρου σχετικά με τις εξελίξεις στον αγροτικό τομέα διοργανώνει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός δημητριακών Ορεστιάδας «η Ένωση» με θέμα «Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης Έβρου: Χρηματοδοτικά εργαλεία για την αγροτική ανάπτυξη μέσω του ΠΑΑ και του Στρατηγικού Σχεδίου ΚΑΠ», με τη συμμετοχή εκ μέρους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης του
Υφυπουργού κ. Σταύρου Κελέτση και του Γενικού Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων του Υπουργείου κ. Δημήτρη Παπαγιαννίδη μαζί με στελέχη της Γραμματείας.

Σκοπός της ημερίδας είναι η ενημέρωση των Αγροτών του Έβρου σχετικά με τα τρέχοντα θέματα αγροτικής πολιτικής που τους αφορούν (νέα ΚΑΠ, έργα αγροτικής οικονομίας στον Έβρο, νέα Προγράμματα από το ΠΑΑ)

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19/1/2024 στις 11 πμ, στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο του Δήμου Ορεστιάδας. Καλούνται να την παρακολουθήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.




Ενημερωτική ημερίδα απο την ΔΕΔΑ για τους θερμοϋδραυλικούς της Π.Ε Καβάλας

Ενημερωτική ημερίδα πραγματοποίηθηκε το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου το Τεχνικό Επιμελητήριο Ανατολικής Μακεδονίας, η ΔΕΔΑ και ο Σύνδεσμος Θερμοϋδραυλικών ΠΕ Καβάλας  με θέμα  «Ανάπτυξη Δικτύου Φυσικού Αερίου στην πόλη της Καβάλας». Στην ημερίδα αυτή συμμετείχαν Θερμοϋδραυλίκοι, μηχανική αλλα και απλοί πολίτες οι οποίοι ήρθαν για να θέσουν τις απορίες τους στους εκπροσώπου της ΔΕΔΑ.
Ενώ αξίζει να σημειωθεί οτι στην ημερίδα αυτη τέθηκαν τα εξείς θέματα:

  • Πρόοδος Υλοποίησης του Προγράμματος Ανάπτυξης Δικτύου στην πόλη της Καβάλας
  • Διαδικασία Κατάθεσης Αιτήσεων και Συνδέσεων στο Δίκτυο του Φ.Α.
  • Νομοθεσία Εγκαταστάσεων Αερίων Καυσίμων σε Κατοικίες και λοιπούς Καταναλωτές
  • Υποβολή Εγγράφων Εσωτερικών Εγκαταστάσεων
  • Τεχνικές Λεπτομέρειες για την Υλοποίηση των Εσωτερικών Εγκαταστάσεων




Ημερίδα με θέμα την Ανασυγκρότηση του Έβρου πραγματοποίησε η Αντιπεριφέρεια της περιοχής

Σε απόλυτη ομοφωνία οι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, του Κοινοβουλίου, της αυτοδιοίκησης και των φορέων του νομού αποφάσισαν να συνεργαστούν από κοινού για την Ανασυγκρότηση του Έβρου. Το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση θα κατατεθεί το τελικό Πρόγραμμα προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση, η οποία περιλαμβάνει έργα σε όλο το νομό, με έμφαση ωστόσο από τον κεντρικό Έβρο έως το βορειότερο σημείο του νομού, το Τρίγωνο. Ως έδρα της Επιτροπής, η οποία θα συνεδριάζει μια φορά το μήνα, ορίστηκε η Δαδιά. 

Εισηγητές στην εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Βασίλη Δελησταμάτη, ήταν ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Πρόεδρος της Ειδικής Επιτροπής για την κατάρτιση Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος για τον Έβρο, Χρήστος Τριαντόπουλος, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής του νομού Σταύρος Κελέτσης, ο Πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και Μέλος της Ειδικής Επιτροπής Φώτιος Μάρης, καθώς και ο Πρόεδρος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ» Σταύρος Μπένος, επίσης Μέλος της Ειδικής Επιτροπής και επικεφαλής της επιτροπής ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας. 

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και κατέθεσαν τις απόψεις και προτάσεις τους ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος, ο βουλευτής  Χρήστος Δερμεντζόπουλος, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος, οι Δήμαρχοι: Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ζαμπούκης, Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος, Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, Ορεστιάδος Βασίλης Μαυρίδης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Διδυμοτείχου, κ. Χαμζά Οσμάν, ο Πρόεδρος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γαρδικιώτης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Βιοτεχνιών – Βιομηχανιών και Εξαγωγικών Επιχειρήσεων Έβρου Χρήστος Γεωργαμλής, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης Απόστολος Παλακίδης, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου Χρήστος Χατζηπαπάς , ο Πρόεδρος της Ένωσης Εμπόρων και Βιοτεχνών Σουφλίου Θεόδωρος Τσιαμίτας, ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Θράκης Δημήτριος Λιουρίκας, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Έβρου Τριαντάφυλλος Χατζάκης ο νεοεκλεγής δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ν. Έβρου Γιώργος Δεμερίδης,ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Της Μετάξης “Χρυσαλλίδα” Γιώργος Τσιακίρης, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Νέων Ορεστιάδας Χρήστος Μουταφίδης, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, καθώς και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι Φορέων, Ενώσεων, Συνεταιρισμών, Συλλόγων και Σωματείων. 

Ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος επεσήμανε ότι το Πρόγραμμα θα έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και θα στηριχτεί σε 3 πυλώνες: στο Πόρισμα της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής, στο Πρόγραμμα που ήδη υλοποιείται και το οποίο περιλαμβάνει 360 έργα σε όλη την Περιφέρεια, πολλά εκ των οποίων αφορούν τον Έβρο, καθώς και στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν από τη φυσική καταστροφή. Δήλωσε επίσης σύμφωνος στη δημιουργία Επιτροπής του νομού, η οποία θα φιλτράρει τις προτάσεις και θα συμμετέχει στις συνεδριάσεις της Επιτροπής που δημιούργησε η Κυβέρνηση.

«Οι συνέργειες είναι το κλειδί στην επιτυχία της Ανασυγκρότησης και είμαστε όλοι κάτω από την ίδια ομπρέλα» τόνισε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης. Ο κος Κελέτσης αναφέρθηκε στα χρήματα που ήδη καταβάλλει το ΥΠΑΑΤ σε ασφαλισμένες αλλά και μη ασφαλισμένες καλλιέργειες και κτηνοτροφικές μονάδες. Μετά τη χθεσινή πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής, ανέφερε ο κος Κελέτσης, είμαι πιο αισιόδοξος. Η καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί ως η μεγάλη ευκαιρία για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα ολιστικό πρόγραμμα ανάπτυξης για το νομό, χρηματοδοτούμενο από όλες τις πιθανές «δεξαμενές». 

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος αναφέρθηκε στα έργα που ήδη υλοποιεί η Περιφέρεια, σε όλο το νομό,  έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, αρδευτικά, αναδασμούς, αλλά και έργα στον τομέα του πολιτισμού, τα οποία θα αποτελέσουν τη βάση στη νέα αυτή προσπάθεια που ξεκινά με πρωτοβουλία της Περιφέρειας 

Ο Βουλευτής Έβρου Χρήστος Δερμεντζόπουλος, επεσήμανε ότι ο οδικός χάρτης υπάρχει, υπάρχουν οι προτάσεις, από την Διακομματικής Επιτροπή και τους φορείς, υπάρχουν τα αναπτυξιακά εργαλεία, οπότε, πρόσθεσε, ας μην χάνουμε χρόνο και ας πάμε ένα βήμα παρακάτω. 

Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης κ.κ. Άνθιμος επαίνεσε την πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου και τόνισε ότι η Μητρόπολη θα συμβάλλει στην όλη προσπάθεια ανασυγκρότησης του νομού. 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Βασίλης Δελησταμάτης και διοργανωτής του Ανοιχτού Διαλόγου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση του συνόλου των φορέων του νομού, αλλά και την ταχύτητα ανταπόκρισης της Επιτροπής και δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «το νερό μπήκε στο αυλάκι». 

Ως σημαντικότερη πρόκληση όλων, όμως, ανέφερε είναι «η ευθύνη μας να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους, να τους προσκαλέσουμε – προκαλέσουμε να συμμετέχουν στις προτάσεις και όπου απαιτείται στην υλοποίησή τους. Χωρίς τη συνεργασία τους τα μέτρα θα μείνουν ημίμετρα. Η γήρανση του πληθυσμού, το μεταναστευτικό, η υγεία, η ανεργία δεν είναι στατιστικά νούμερα. Είναι η καθημερινότητα κάθε συμπολίτη μας και η δική μας. Όσο μεγαλόπνοα λοιπόν και αν είναι τα σχέδιά μας, θα παραμείνουν ανεφάρμοστα και αναποτελεσματικά αν δεν συμπεριλάβουμε στις προτάσεις μας την καρδιά του νομού που χτυπά ακόμα και στο πιο μικρό χωριό». 

«Χρηματοδοτήσεις, αλλά και ανθρώπινοι πόροι θα απαιτηθούν για την υλοποίηση του ολιστικού προγράμματος ανάπτυξης του Έβρου», τόνισε ο Πρύτανης του ΔΠΘ Φώτιος Μάρης και εδώ, πρόσθεσε, έρχεται το Δημοκρίτειο, το οποίο διαθέτει επιστήμονες με όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται. Το Πανεπιστήμιο, πρόσθεσε, ξεκίνησε ήδη, το διάλογο με την κοινωνία και τους παραγωγικούς φορείς και οι δομές και τα εργαλεία που αναπτύξαμε θα συγκλίνουν στον εθνικό αυτό στόχο.

Ο κος Σταύρος Μπένος, στην εξαιρετικά εμπεριστατωμένη εισήγησή του, παρουσίασε την αρχιτεκτονική του Προγράμματος Ανασυγκρότησης και το χρονοδιάγραμμα, καθώς και την εμπειρία από το αντίστοιχο πρόγραμμα Ανασυγκρότησης της Εύβοιας.  

Είναι σημαντικό, τόνισε, ότι το Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης αντλεί πόρους από όλα τα ταμεία, ευρωπαϊκά και εθνικά: το ΠΕΠ, τα τομεακά προγράμματα ΕΣΠΑ 2021-2027, το Ταμείο Ανάκαμψης, το Πράσινο Ταμείο,  τα αυτοδιοικητικά ταμεία, καθώς και ιδιωτικούς πόρους και δεν στερεί πόρους από άλλες δράσεις. Επεσήμανε επίσης ότι πρωταγωνιστής σε όλη αυτή την προσπάθεια θα είναι η αυτοδιοίκηση και τα υπουργεία θα είναι οι δορυφόροι. 

Στην πρώτη φάση τόνισε θα δοθεί προτεραιότητα στα ώριμα προγράμματα ώστε να μην υπάρξουν καθυστερήσεις. Έμφαση θα δοθεί στην εδαφική συνοχή και την κοινωνική συμμετοχή, στην τριπλή αειφορία των μνημείων της φύσης και του πολιτισμού – και στη διπλή μετάβαση, την πράσινη και την ψηφιακή. 

Η λογοδοσία της Επιτροπής τόνισε θα είναι καθημερινή, μέσα από την ιστοσελίδα www.evros-meta.gov.gr την οποία θα δημιουργήσει το Σωματείο Διάζωμα και στην οποία θα αποτυπώνεται η πρόοδος των έργων. 

Την πλήρη παρουσίαση του κου Σταύρου Μπένου μπορείτε να βρείτε στο microsite της εκδήλωσης  www.evros-meta.gr 

Ακολούθησαν τοποθετήσεις εκπροσώπων φορέων του νομού, οι προτάσεις των οποίων, αφού κατατεθούν, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου.

Το επόμενο ραντεβού της Επιτροπής ορίσθηκε για τον Ιανουάριο 2024. 




Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας | 108 νοσηλευτές στην ημερίδα για την πρόληψη και αντιμετώπιση ελκών εκ πιέσεως

Η νοσηλευτική υπηρεσία σε συνεργασία με το Γραφείο Εκπαίδευσης διοργάνωσαν την Τετάρτη 15  Νοεμβρίου 2023 στο Αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας εκπαιδευτική Ημερίδα με θέμα: «Πρόληψη και αντιμετώπιση ελκών εκ πιέσεως». Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν οι κ.κ. Μητσκοπούλου Ροδούλα, RN, MSc ©, Ελεσνίτσαλης Γεώργιος, RN, B. Hum.Sc, MSc, PhD, Προϊστάμενος, ΜΕΘ Γ.Ν.Θ. Παπαγεωργίου, Φόρογλου Περικλής, Αν. Καθηγητής Πλαστικής Χειρουργικής  ΑΠΘ,  Γ.Ν.Θ. Παπαγεωργίου. 

Το άρτια δομημένο επιστημονικό πρόγραμμα σε συνδυασμό με την ορθή διοργάνωση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, οι οποίοι ήταν στο σύνολο 108 νοσηλευτές του Γ.Ν. Καβάλας. Αρχικά, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν το θεωρητικό πλαίσιο και ακολούθως, εκπαιδεύτηκαν on the spot στη σταδιοποίηση ελκών κατά ΝPUAP και στη χρήση των αλγόριθμων πρόληψης και αντιμετώπισης των ελκών εκ πιέσεως.

Ευχαριστούμε θερμά το Γ.Ν.Θ. Παπαγεωργίου για την άριστη συνεργασία, τη Διοίκηση του ΓΝ Καβάλας, τον κ. Βάρναλη Άγγελο, προϊστάμενο Τεχνολογίας τροφίμων για την άριστη συνεργασία και την υποστήριξη κατά τη διοργάνωση. Τέλος, ευχαριστούμε τους φούρνους Φελλαχίδη για την ευγενική τους χορηγία με αρτοσκευάσματα.

Δελτίο τύπου




Ημερίδα με θέμα την διαχείριση των αστικών απορριμάτων από τον Δήμο Καβάλας

Ημερίδα σχετικά με την Ορθή Διαχείριση Απορριμμάτων διοργανώνει ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο των δράσεων, τις οποίες υλοποιεί για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των δημοτών του αναφορικά με την ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων, και συγκεκριμένα στο πλαίσιο της Πράξης «ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020».

Η Ημερίδα, η οποία συμπίπτει με την ολοκλήρωση των δράσεων, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 07 Νοεμβρίου, στις 10:00 π.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων της Μεγάλης Λέσχης.

Αξιολογώντας το θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων ως μείζον ζήτημα που αφορά άμεσα στην ευημερία του τόπου και των δημοτών, στόχος του Δήμου Καβάλας είναι η Ημερίδα να αποτελέσει την αφετηρία της δημιουργίας μίας ισχυρής δικτύωσης ανάμεσα στους Δήμους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και τη διαμόρφωση πεδίου για γόνιμο διάλογο με διάρκεια, ώστε, μέσω της ανταλλαγής τεχνογνωσίας, καλών πρακτικών και εμπειρίας, να υπάρξει υψηλό επίπεδο ανταπόκρισης των ΟΤΑ στις απαιτήσεις της εποχής, προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.

Στο πνεύμα αυτό, έχουν προσκληθεί και θα συμμετάσχουν στις εργασίες της Ημερίδας ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων κ. Μανώλης Γραφάκος, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης κ. Ε. Καραμίντζιος, ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Απορριμμάτων (Ο.Σ.Δ.Α.) & Τεχνικών Υπηρεσιών της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. Α.Α.Ε κ. Γ. Χ. Βογιατζής, ο Γ.Γ. της Ανατολικής Αναπτυξιακής Α.Ε. κ. Ιάκωβος Σαρηγιάννης, ο κ. Κωνσταντίνος Κητής, επιστημονικός συνεργάτης του Δημάρχου Καβάλας, καθώς και η Προϊσταμένη του Τμήματος Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης του Δήμου Δράμας, κ. Κατερίνα Ιωσηφίδου, στη βάση της εμπειρίας που αποκόμισε ο Δήμος Δράμας από την επιτυχή υλοποίηση συναφούς έργου που πρόσφατα ολοκλήρωσε, καθώς και Δήμαρχοι όμορων Δήμων.

Παρεμβάσεις θα πραγματοποιήσουν εκπρόσωποι των Συλλογικών Συστημάτων Εναλλακτικής Διαχείρισης Απορριμμάτων.
Την Ημερίδα θα χαιρετίσουν ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και ο Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής του Δήμου Καβάλας, κ. Κυριάκος Σταυρίδης.

Τις εργασίες της Ημερίδας και τη συζήτηση που θα ακολουθήσει θα συντονίσει ο κ. Νίκος Χαζαρίδης, υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Δήμου Καβάλας.




Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική Ημερίδα με θέμα “Ναρκωτικά και Εξαρτήσεις”

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023, η ενημερωτική Ημερίδα με θέμα “Ναρκωτικά και Εξαρτήσεις”, την οποία συνδιοργάνωσαν η Διεύθυνση
Αστυνομίας Καβάλας και η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε συνεργασία με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας “Β. Βασιλικός”, στην
αίθουσα εκδηλώσεων της εν λόγω βιβλιοθήκης.

Η ημερίδα περιλάμβανε ομιλίες από διακεκριμένους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, με ενεργό ρόλο στην πρόληψη και αντιμετώπιση του πολυσύνθετου αυτού ζητήματος. Ειδικότερα,
εισηγήσεις πραγματοποίησαν ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής ΚΟΨΙΔΑΣ Αθανάσιος, Διοικητής του Τμήματος Ασφαλείας Καβάλας, η κα ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Χάιδω, ψυχολόγος – ψυχοθεραπευτρια και υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Κέντρου Καβάλας ΚΕΘΕΑ-ΚΙΒΩΤΟΣ και ο κ ΛΕΩΝΙΔΗΣ Βλαδίμηρος, ψυχολόγος – στέλεχος πρόληψης στο Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Καβάλας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου κ.κ. Στέφανος, ο Πανοσιολογιότατος Πατέρας Κύριλλος ως
εκπρόσωπος της Ιεράς Μητρόπολης Ελευθερούπολης, η κα ΚΕΛΕΠΤΣΟΓΛΟΥ Παρασκευή ως εκπρόσωπος του Βουλευτή Καβάλας ΝΔ κ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ Ιωάννη, ο κ. ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΗΣ
Αναστάσιος ως εκπρόσωπος της Βουλευτού Καβάλας ΝΔ κας ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελικής, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων της Π.Α.Μ.Θ. κ. ΓΡΑΝΑΣ Αρχέλαος, ο
Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Καβάλας κ. ΜΟΥΜΤΣΑΚΗΣ Απόστολος ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Καβάλας κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ Θεόδωρου, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός
Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης, ο οποίος εκπροσώπησε και τον Γενικό Επιθεωρητή Αστυνομίας Βορείου Ελλάδος Αντιστράτηγο κ. ΣΚΛΑΒΟ Σπυρίδωνα, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ιωάννης, ο Υποπλοίαρχος Λ.Σ. κ. ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ Γρηγόριος ως εκπρόσωπος του
Λιμενάρχη Καβάλας Αντιπλοίαρχου κ. ΒΡΥΖΑ Αθανάσιου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Αστυνόμος Α΄ κ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Άγγελος και ο

Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Συνοριακής Φύλαξης Νομού Καβάλας κ. ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ Στυλιανός.

Η Ένωσή μας θα συνεχίζει να στηρίζει και να ενθαρρύνει συλλογικές προσπάθειες που αγγίζουν ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα, προωθούν τη συνεργασία μεταξύ των φορέων και επιμορφώνουν τα στελέχη του Σώματος και την τοπική κοινωνία.

 




Ημερίδα για τα έργα Οδικής Ασφάλειας του ΕΣΠΑ διοργάνωσε η Περιφέρεια ΑΜΘ στην Ξάνθη

Έργα της Περιφερειακής Διοίκησης που υλοποιούνται και αυτά που σχεδιάζονται παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος

Την πολιτική της Διοίκησής του στοντομέα της Οδικής Ασφάλειας παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος σε ειδική ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφέρεια στην Ξάνθη

Ο κ. Μέτιος ξεκίνησε την ομιλία τουπαρουσιάζοντας στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τις επιπτώσεις που έχουν τα τροχαία ατυχήματα διεθνώς όσον αφορά την απώλεια ανθρώπινων ζωών, την υποβάθμιση του επιπέδου ζωής ατόμων που έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα, τη ζημία σε οχήματα και υποδομές, τη μείωση της παραγωγικότητας, το οικονομικό κόστος κ.ά.

Ανέφερε ότι το ζήτημα της Οδικής Ασφάλειας είναι παγκόσμιο και πανευρωπαϊκό και πωςη Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά από τα κράτη-μέλη και από τις Περιφέρειες την εκπόνηση Σχεδίων Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Μέτιος τόνισε πως η Περιφέρεια ΑΜΘ έχει εκπονήσει και επικαιροποιεί το δικό της Ολοκληρωμένο Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο χρηματοδοτεί από το ΕΣΠΑ.

Την Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 εντάχθηκαν για χρηματοδότηση 15 έργα Οδικής Ασφάλειας συνολικού προϋπολογισμού 35,6 εκατομμυρίων ευρώ:

ΠΕ Έβρου

  • Βελτίωση επαρχιακού δρόμου Κομάρων – Ελιάς, π/υ 3 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Ροδόπης

  • Συντήρηση του δρόμου Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή –– Αρριανά π/υ 2,2 εκ. € (εκτελείται)
  • Βελτίωση του δρόμου Ίασμος – Κοπτερό, π/υ 5,1 εκ. € (υπογράφεται η σύμβαση)
  • Κατασκευή νέας γέφυρας στο Κόσμιο στην ίδια θέση με τη σημερινή, π/υ 2,2 εκ. €(εκτελείται)
  • Βελτίωση οδικής ασφάλειας ΠΕ Ροδόπης, π/υ 1 εκ. € (εκτελείται)

ΠΕ Ξάνθης

  • Παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στο δρόμο Ξάνθη – Τοξότες, π/υ 6,4 εκ. € (ολοκληρώθηκε)
  • Βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 2 (Συδινή – Πολύσιτος) και της γέφυρας Πολυσίτου, π/υ 3,5 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Καβάλας

  • Παράκαμψη Ελαιοχωρίου, π/υ 1,5 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Δράμας

  • Ανακατασκευή του κόμβου ΣΟΦΤΕΞ και μετατροπή του σε κυκλικό, π/υ 900.000 € (εκτελείται)
  • Συντήρηση – ασφαλτόστρωση από τη διασταύρωση της

ΒΙΠΕ Δράμας έως τη διασταύρωση προς Βώλακα, π/υ 1,4 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

  • Βελτίωση της οδικής ασφάλειας από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Πλατανιάς έως τα όρια του νομού Ξάνθης, π/υ 1,2 εκ. € (υπογράφεται η σύμβαση)
  • Κατασκευή της γέφυρας Μαρμαριάς, π/υ 3,6 εκ. € (ολοκληρώθηκε)
  • Ανακατασκευή του κόμβου Ξηροποτάμου και μετατροπή του σε κυκλικό, π/υ 928.000 € (ολοκληρώθηκε)
  • Βελτίωση της οδικής Ασφάλειας από τη Δράμα έως το

Σιδηρόνερο, π/υ 1,3 εκ. €(εκτελείται)




Δράμα: Ημερίδα για την κοινωνική πολιτική της Περιφέρειας ΑΜΘ

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ημερίδα με θέμα «Η Κοινωνική Πολιτική της Περιφέρειας ΑΜΘ στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ» πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Δράμας σήμερα το πρωί
Στο Α’ μέρος της Ημερίδας, παρουσιαζεται από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο, η Κοινωνική Πολιτική της Περιφέρειας ΑΜΘ και ακολούθως, στο Β’ Μέρος της Ημερίδας, θα λάβει χώρα Τεχνική Συνάντηση ανάλυσης των διαδικασιών για τη συνέχιση των Κοινωνικών Δομών από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη» 2021-2027.



Ημερίδα με Θέμα την διαθεματική προσέγγιση της ιστορίας της Εγνατίας οδού της Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής – Άυλος Πόρος

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023, η ημερίδα παρουσίασης του έργου: Διαθεματική προσέγγιση της ιστορίας της Εγνατίας οδού, της Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής – Άυλος Πόρος, ένα συγχρηματοδοτούμενο έργο που υλοποιεί η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας και το οποίο αποσκοπεί να φέρει τα νεότερα μέλη της τοπικής κοινωνίας σε επαφή με το πολιτιστικό και φυσικό απόθεμα της αρχαίας και νέας Εγνατίας οδού.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και εκπρόσωποι τοπικών φορέων.

Την ημερίδα   προλόγισε η Διευθύντρια Πολιτιστικού Τουρισμού και Ανάπτυξης της Επιχείρησης, Κυριακή Γανίτου, η οποία συντόνισε και την εκδήλωση, ενώ ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης, αναφέρθηκε στους στόχους  του έργου τονίζοντας, μεταξύ άλλων,  ότι αρμοδιότητα και βασικός ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι η «συμμετοχή» της στην παραγωγή του πολιτισμικού προϊόντος της εκάστοτε περιοχής.

Χαιρετισμό απηύθυνε και η διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, Αθανασία Γαϊτανίδου, με τις δύο Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Καβάλας να συμβάλλουν καθοριστικά στην υλοποίηση του έργου. Στη συνέχεια στελέχη του τμήματος Ανάπτυξης παρουσίασαν το έργο και έδωσαν απαντήσεις στα ερωτήματα  που έθεσαν οι συμμετέχοντες.




Επιμελητήριο Καβάλας : Ενημερωτική ημερίδα για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος

Το Επιμελητήριο Καβάλας, μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Στήριξης Επιχειρήσεων Enterprise Europe Network, σας ενημερώνει ότι θα διοργανώσει ενημερωτική ημερίδα για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, η οποία θα πραγματοποιηθεί, την Τετάρτη 7 Ιουνίου και ώρα 17:30, στο καφέ Fragokota (παραλιακή οδός Νίκης 15, Νέα Πέραμος)

Στόχος των εκδηλώσεων είναι η ενημέρωση των υπευθύνων των καταστημάτων (μαζικής εστίασης, λιανικής πώλησης, επιχειρήσεων παρασκευής η/και συσκευασίας, παροχής υπηρεσιών υγειονομικού ενδιαφέροντος κλπ) για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στα αρχεία της επιχείρησης και να επιδεικνύονται στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές (ΕΦΕΤ-ΔΝΣΗ ΥΓΕΙΑΣ-ΔΝΣΗ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΣΕΠΕ κλπ).

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

  •  Δημήτριος X. Χίζαρης
    Επόπτης Δημ. Υγείας -Υγιεινολόγος Τ.Ε/ Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΦΕΤ/ Τέως Προϊστάμενος της Δ/νσης Δημόσιας Υγεία ς Π.Ε Καβάλας
  • Νικόλαος Τζιτζιφάκης
    Διπλωμ. Ηλεκτρολόγος-Μηχανολόγος Μηχανικός / Τεχνικός Ασφαλείας
  • ΑΡΙΣΤΗ ΜΠΑΝΤΗ
    ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ «ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ»

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην Υπηρεσία του Επιμελητηρίου, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο τηλ. 2510 222212 κα Σούζη Μαυρομμάτη και κος Κωνστανίνος Δημητριάδης .




Με επιτυχία έγινε η ημερίδα του Συλλόγου Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Καβάλας

Την Κυριακή, 7/5/2023, στις 11:00, στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας, ο Σύλλογος Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Ν. Καβάλας «Γλυκιά Αγκαλιά», διοργάνωσε με επιτυχία την ημερίδα με τίτλο “Η φροντίδα του Σακχαρώδη Διαβήτη”.

Την ημερίδα άνοιξε και απηύθυνε χαιρετισμό, η Αντιπρόεδρος του Συλλόγου, κα. Αποστολίδου Ελένη. Επίσης, σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Μουμτζάκης Αποστόλος, Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού, ο κ. Τσούτσας Γιώργος, Ενδοκρινολόγος-Διαβητολόγος, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ (Πανελλήνια Οργάνωση Σωματείων-Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη), ο κ. Κρεμμύδας Μάκης, πρόεδρος Περιφερειακής Ομοσπονδίας ΑΜΕΑ περιφέρειας ΑΜΘ, η κα Χριστοδούλου Ευστρατία , υποψήφια βουλεύτρια ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, η κα Ιωσιφίδου Αναστασία, Δημοτική Σύμβουλος, υποψήφια Δήμαρχος. Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κ. Γεώργιος Τσούτσας, Ενδοκρινολόγος – Διαβητολόγος, Υποψήφιος Διδάκτορας ΑΠΘ, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ), ο κ. Ζολώτας Στράτος, Ποδολόγος, BSc (Hons) Podiatry, BSc Physics και η κα Λαζαρίδου Βασιλική, Διατροφολόγος-Διαιτολόγος ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου
Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Ν. Καβάλας “Γλυκιά Αγκαλιά”.

Ο Σύλλογος ευχαριστεί ιδιαίτερα, τον Δήμο Καβάλας για την παραχώρηση της αίθουσας της Δημοτικής
Βιβλιοθήκης για την υλοποίηση της Ημερίδας, την εταιρεία Ascencia για την ευγενική της χορηγία και όλους όσους παρεβρέθηκαν αυτήν την μέρα.




Ημερίδα της Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Ορεστιάδας

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής (ΔΑΟΚ) Ορεστιάδας της Π.Ε. Έβρου, σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, διοργανώνουν ημερίδα με θέμα «Αξιοποίηση εντόμων σαν πηγή θρεπτικών συστατικών για τις ζωοτροφές: Κυκλική Οικονομία στην πράξη».

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Ορεστιάδα, την Τετάρτη 10 Μαϊου 2023 στις 5.30 μ.μ, στο
αμφιθέατρο «Ζαφείρης Άμπας» της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας
του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ). Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ημερίδας απευθύνεται στο ευρύ κοινό και
κυρίως σε νέους αγρότες, κτηνοτρόφους ή/και παραγωγούς, οι οποίοι απασχολούνται στον κλάδο της αγροτικής παραγωγής/κτηνοτροφίας.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της ημερίδας:

 

Οι ομιλητές, θα αναφερθούν σε διάφορα ζητήματα όσο αφορά την σίτηση των ζώων και την αξιοποίηση τως εντόμων ως ζωοτροφή. Επίσης, επιπλέον ζητήματα που θα σχολιαστούν είναι η αξιοποίηση φαρμακευτικών φυτών στην μαζική εκτροφή εντόμων, τις επιδράσεις που θα έχει η χρήση τους στις ζωοτροφές σχετικά με την μακροζωία των ζώων αλλά και τη λειτουργία μονάδας εκτροφής εντόμων.

Η αφίσα της διοργάνωσης:




ΜΟ.ΔΙ.Π : Ημερίδα για την Διοίκηση Ποιότητας στην Καβάλα

Η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας, διοργανώνει ημερίδα με θέμα «Εκπαίδευση Προσωπικού και Φοιτητών σε θέματα Διοίκησης Ποιότητας», στις 10 Μαίου 2023 από τις 10.00 π.μ – 4.00 μμ.  , στο Φουαγιέ του Μεγάλου Αμφιθεάτρου της Πανεπιστημιούπολης.

Η εκπαίδευση αφορά όλα τα γενικά και ειδικά θέματα ποιότητας τα οποία εντάσσονται στη λειτουργία και στον ευρύτερο ρόλο του Πανεπιστημίου στην κοινωνία. Η ημερίδα αυτή αποτελεί μέρος του τρίτου κύκλου εκπαιδεύσεων που υλοποιούνται στην Καβάλα μετά την επιτυχή υλοποίηση των εκπαιδευτικών Ημερίδων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη και στις Σέρρες. Το αναλυτικό πρόγραμμα έχει ως εξής:

Κατά την πρώτη ημερίδα (10 Μαΐου) θα πραγματοποιηθεί Εναρκτήρια εκδήλωση στις
9:30, την οποία θα χαιρετήσουν Μέλη της Διοίκησης του ΔΙ.ΠΑ.Ε..
Η Ημερίδα θα διεξαχθεί στις 10 Μαΐου 2023, στο Φουαγιέ του Μεγάλου Αμφιθεάτρου της
Πανεπιστημιούπολης, μεταξύ των ωρών 10:00 – 16:00 και απευθύνεται στο Προσωπικό της
ΜΟ.ΔΙ.Π. και τα στελέχη της Διοίκησης.

Εισηγητές των εκπαιδεύσεων είναι καταξιωμένα στελέχη των Συμβουλευτικών και Εκπαιδευτικών
Εταιρειών AQS &ABPM. Επισυνάπτεται η σχετική πρόσκληση και το ωρολόγιο πρόγραμμα της
ημερίδας.
Οι Δηλώσεις Συμμετοχής γίνονται ηλεκτρονικά (μέχρι 2 μέρες πριν την εκδήλωση) στο linkhttps://www.ihu.gr/modip/imerides/




Σιδηρόκαστρο: Ημερίδα για τους εργαζόμενους του Τουρισμού

Χθες, 26 Απριλίου 2023 και ώρα 7.00 μ.μ, διεξήχθη η ημερίδα για τους επαγγελματίες του Τουρισμού στον Ξενώνα “Οικοπεριηγητής” στην Κερκίνη. Πρωτοβουλία για τον προγραμματισμό της ημερίδας ανέλαβε η Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση ΝΙΚΗ της Σιντικής, με θέμα «Διάλογοι Στρατηγικού Σχεδιασμού Τουρισμού Δήμου Σιντικής»

Θεματολογία της ημερίδας:
1. Ο Αγροτουρισμός- Γαστρονομία-Οίνος- Σύνδεση πρωτογενή τομέα με
τον Τουρισμό, με εισηγητή τον κ.Γιώργο Παλησίδη chef.
2. Ευκαιρίες στον Ιαματικό Τουρισμό με εισηγητή τον κ.Αχιλλέα
Μεταλλούλη, Γραμματέα Πανελληνίου Συλλόγου Ιαματικών πηγών
και Λουτροπόλεων.

Συντονιστής της Ημερίδας ήταν ο κ.Πάνος Γεωργιάδης -Εκδότης Boarding
Passport.

Μετά το τέλος των εισηγήσεων δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες
να υποβάλλουν ερωτήματα προς τους εισηγητές και τον υποψήφιο Δήμαρχο
Γεώργιο Τάτσιο κι ακολούθησε ένας γόνιμος διάλογος.
 Στοχεύουμε στη δημιουργία υποδομών για τον Τουρισμό!
 Ενημερώνουμε τους επιχειρηματίες του Τουρισμού για τις επιχειρηματικές
ευκαιρίες που υφίστανται!
 Ενεργούμε με εξωστρέφεια!
 Προγραμματίζουμε τις ενέργειες που θα οδηγήσουν στην επιτυχία!

Στοχεύουμε στη ΝΙΚΗ της Σιντικής !
Ώρα για Αλλαγή! Ώρα για τη ΝΙΚΗ της Σιντικής !




Καβάλα | Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα με θέμα «ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ»

Μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας το θέμα της Ενδοοικογενειακής  βίας. Η Νοσηλευτική υπηρεσία και το Γραφείο Εκπαίδευσης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη διοργάνωσε Ημερίδα με θέμα «ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ», η οποία πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία χθες, 21 Μαρτίου 2023 στο αμφιθέατρο του ΓΝ Καβάλας υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Χαιρετισμό απηύθυναν η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κα Συρεγγέλα, η Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, κα Γούλα, ο Διευθυντής της Νοσηλευτικής υπηρεσίας, κ. Γ. Τσιγάρας, ο Αν. Διοικητής του ΓΝ Καβάλας, κ. Αχ. Γερόπουλος και ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας, κ. Ε. Καμπουρίδης.

Εξαιρετικοί και διακεκριμένοι ομιλητές στον χώρο τους, ανέπτυξαν και ανέλυσαν θέματα που άπτονται του κοινωνικού ζητήματος της βίας. Η κα Ελένη Φώτου, Δικαστική ψυχολόγος, υπεύθυνη προγράμματος δραστών, πραγματογνώμων για τις εισαγγελίες Καβάλας και Δράμας, μέλος του ΒΙΑ-ΣΤΟΠ, πραγματοποίησε την εισαγωγή στη βία και ανέλυσε «Χαρακτηριστικά στοιχεία του δράστη ενδοοικογενειακής βίας και εκτίμηση κινδύνου», ο Δρ. Σπυρίδων Κουτσούκης, Ειδικός Ιατροδικαστής, στην Ιατρική Υπηρεσία Θράκης, μέλος του Διοικητικού Συμβούλιου του φορέα ΒΙΑ-ΣΤΟΠ, παρουσίασε τις  «Ενδείξεις σωματικής και σεξουαλικής κακοποίησης», η κα. Χρυσάνθη Καδόγλου, Αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών Καβάλας ανέλυσε και δέχτηκε ερωτήματα σχετικά με το «Νομικό πλαίσιο Ενδοοικογενειακής Βίας», η κα Ευφροσύνη Σπανέα, Δρ. Κλινικής Ψυχολογίας, μέλος του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών Συντάγματος, της Γενικής Γραμματείας Ισότητας παρουσίασε τη διάλεξη «Μου έχει κάνει τόσα, θέλω να τον χωρίσω, αλλά στο τέλος επιστρέφω»: Ψυχολογικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην παραμονή της γυναίκας σε μια κακοποιητική σχέση. Από τη σκοπιά των επαγγελματιών υγείας, η κα Αικατερίνη Πετράκη, νοσηλεύτρια του τμήματος Επειγόντων ΓΝΚ, Πρόεδρος Σωματείου εργαζομένων Γ.Ν. Καβάλας και μέλος του Γενικού Συμβουλίου ΠΟΕΔΗΝ παρουσίασε «τον ρόλο του Νοσηλευτή του ΤΕΠ στη διαχείριση των περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας. 

Στην ημερίδα συμμετείχε μεγάλος αριθμός νοσηλευτών, ιατρών, κοινωνικών λειτουργών και εργαζομένων από  διάφορα τμήματα του Νοσοκομείου. Συνολικά 270 εργαζόμενοι παρακολούθησαν την ημερίδα. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ομιλητές. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Διοίκηση του Νοσοκομείου, στην υποδιεύθυνση της  Πληροφορικής και στον προϊστάμενο και το προσωπικό της Τεχνολογίας τροφίμων-Διατροφής για την υποστήριξη τους.

 

 




Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας | Ημερίδα για την ενδοοικογενειακή βία και τον ρόλο των Επαγγελματιών Υγείας

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση διοργανώνει η διεύθυνση της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πρόληψης και Θεραπείας της Βίας και Προώθησης της Ισότητας των δύο φύλων  με θέμα «Ενδοοικογενειακή Βία και Βία κατά των Γυναικών: Ο ρόλος των Επαγγελματιών Υγείας». Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21 Μαρτίου, στο αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.

Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα της ημερίδας :




ΓΕΩΤΕΕ ΑΜ | 2ο διαδικτυακό σεμινάριο για Γεωτεχνικούς & άλλους Επαγγελματίες

Το Εργαστήριο Οικολογικής Μηχανικής και Τεχνολογίας του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και το Γεωτεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας, συνδιοργανώνουν διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο την Παρασκευή 4-3-2022, ώρα
10:00 με τίτλο: «Επεξεργασία δορυφορικών εικόνων, συστήματα καταγραφής και προσομοίωσης για την εφαρμοσμένη άρδευση ακριβείας»

Το σεμινάριο διοργανώνεται στο πλαίσιο του έργου PONTOS που συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασίας για την Λεκάνη της Μαύρης Θάλασσας. Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιαστεί στους γεωτεχνικούς και άλλους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες και επιστήμονες η μεθοδολογία επεξεργασίας και ανάλυσης δορυφορικών εικόνων του συστήματος Copernicus για τη συστηματική παρακολούθηση αγροτικών καλλιεργειών, τα σύγχρονα συστήματα παρακολούθησης και προσομοίωσης εδαφικών παραμέτρων και παραμέτρων ανάπτυξης φυτών, ενταγμένα μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της άρδευσης ακριβείας, με στόχο την εξοικονόμηση αγροτικού νερού και ενέργειας.

Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν:

• Στην εύρεση, επιλογή και συλλογή δορυφορικών εικόνων από ελεύθερες στον χρήστη βάσεις δεδομένων,
• στην εισαγωγή και επεξεργασία των δορυφορικών εικόνων με τη χρήση λογισμικού Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (QGIS),
• στη διαδικασία υπολογισμού δεικτών βλαστικής ανάπτυξης,
• στα συστήματα καταγραφής και τηλεμετάδοσης δεδομένων από αγροτικές καλλιέργειες,
• στα σύγχρονα εργαλεία προσομοίωσης και λήψης απόφασης στα πλαίσια της ολοκληρωμένης
άρδευσης ακριβείας σε επίπεδο αγροτικής καλλιέργειας.