Υφυπουργός Εργασίας Β. Σπανάκης | «Οι υλικές ζημιές από τη βόμβα στο υπουργείο Εργασίας ήταν πολλές και εκτεταμένες, έσπασαν 35 με 40 τζάμια»

Για την έκρηξη της βόμβας στο υπουργείο Εργασίας τα ξημερώματα του Σαββάτου (3/2) μίλησε το πρωί ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Σπανάκης. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε, οι ζημιές ήταν εκτεταμένες, ενώ επεσήμανε πως έχουν αποκατασταθεί στο 100%.

Ο Βασίλης Σπανάκης κατά τη διάρκεια δηλώσεών του στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Συνδέσεις» είπε ότι «το υπουργείο λειτουργεί κανονικά, με τους εργαζόμενους να βρίσκονται στις θέσεις τους. Οι υλικές ζημιές, οι οποίες ήταν πολλές και εκτεταμένες έχουν αποκατασταθεί στο 100%».

«Σήμερα λοιπόν με ασφάλεια οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις θέσεις τους και αυτό το οποίο θέλω να τονίσω είναι ότι το κτίριο του υπουργείου Εργασίας είναι δημόσια περιουσία, ανήκει στον ελληνικό λαό και η συντήρησή του πληρώνεται από τον έλληνα φορολογούμενο», υπογράμμισε.

Ο υφυπουργός παράλληλα διευκρίνισε: «Έχουμε πάνω από 35 με 40 τζάμια τα οποία είχαν σπάσει από τον καπνό από το ωστικό κύμα. (…) Έγινε μια υπερπροσπάθεια μέσα στο Σαββατοκύριακο και σήμερα μπορεί να λειτουργεί κανονικά το υπουργείο και μάλιστα θέλω να πω ότι θα ήταν πάρα πολύ άδικο και άσχημο να μην είχαν τη δυνατότητα οι εργαζόμενοι να δουλεύουν για την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα».

πηγή: Newsbeast.gr




Διευκρινίσεις για τις ενισχύσεις σε παραγωγούς για τις ζημίες από τις Πυρκαγιές 2023

Σε απάντηση ερωτημάτων, τα οποία ετέθησαν στον ΕΛ.Γ.Α. από τους παραγωγούς, των οποίων οι δενδροκαλλιέργειες επλήγησαν από τις Πυρκαγιές 2023, σε συνδυασμό με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού της 2ας Αυγούστου 2023, ως προς το ύψος  των ενισχύσεων, διευκρινίζονται τα εξής:

Είναι προφανές ότι το τελικό ποσό της ενίσχυσης-ανά κατηγορία ζημίας-θα διαμορφωθεί, όπως πάντα, λαμβάνοντας  υπόψιν το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ενισχύσεων της Κρατικής Αρωγής, επί των εισηγήσεων του ΕΛ.Γ.Α., όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ 1963/Β’/19-04-2022 και εφαρμόστηκε στις περιπτώσεις των Πυρκαγιών 2021 και 2022.

Οι τιμές ενισχύσεων, τις οποίες εισηγείται ο ΕΛ.Γ.Α. είναι ακριβώς ταυτόσημες με εκείνες των πυρκαγιών προηγούμενων ετών, χωρίς προσαυξήσεις.

Ειδικότερα, το εν λόγω θεσμικό πλαίσιο – αυτό της Κρατικής Αρωγής – προσαρμόστηκε για να καλύψει τις αδυναμίες του Προγράμματος των Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων, διαμορφώνοντας διαδικασίες ενίσχυσης των πολυετών δενδρωδών καλλιεργειών από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, με επίπεδο ενίσχυσης υπερπολλαπλάσιο, αλλά και σε χρόνους υποπολλαπλάσιους, από το αντίστοιχο των Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων.

Έτσι, για παράδειγμα, η τελική ενίσχυση που προβλέφθηκε για τις περιπτώσεις ολικά κατεστραμμένων ελαιόδεντρων στις προηγούμενες πυρκαγιές (από το 2021 και έπειτα) δεν ξεπέρασε τα εκατό (100) ευρώ ανά δένδρο, με κλιμάκωση προς τα κάτω για τις περιπτώσεις που η καταστροφή του ελαιόδεντρου δεν ήταν ολοκληρωτική.

Και, μάλιστα, προβλέφθηκε προκαταβολή στο 50% της εν λόγω ενίσχυσης, ώστε οι αγρότες να έχουν όσο πιο σύντομα γίνεται μια σημαντική αρωγή, ενώ η καταβολή του επόμενου ποσού θα σχετίζεται και με την αποκατάσταση. Αντίστοιχη πρόβλεψη υπάρχει και για άλλες καλλιέργειες.

Συνεπώς, τις επόμενες ημέρες και σε εφαρμογή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου -όπως σε κάθε περίπτωση συμβαίνει- οι εμπλεκόμενοι φορείς, σε συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής θα λάβουν τις σχετικές αποφάσεις, χωρίς, όμως, αυτές να αποκλίνουν από τις δεδομένες ρυθμίσεις στήριξης, όπως αυτές έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα.

 

 




Ανεμοστρόβιλος προκάλεσε ζημιές σε Ξάνθη και Ροδόπη

Σοβαρές καταστροφές άφησε πίσω του το ξαφνικό μπουρίνι σε καλλιέργειες απο δυνατό ανεμοστρόβιλο σε Ξάνθη και Ροδόπη

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ απο το ENA CHANNEL:




Οι ζημιές από το κύμα κακοκαιρίας των τελευταίων τριών ημερών στη Βόρεια Ιταλία ανέρχονται σε δισεκατομμύρια ευρώ

H περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια θα κηρυχθεί σε κατάσταση φυσικής καταστροφής

Οι ζημιές από το κύμα κακοκαιρίας των τελευταίων τριών ημερών στην περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια ανέρχονται σε δισεκατομμύρια ευρώ, όπως δήλωσε σήμερα ο πρόεδρός της, Στέφανο Μπονατσίνι. Την περασμένη νύχτα, εξαιτίας των συνεχών βροχοπτώσεων, πλημμύρισε και η ευρύτερη περιοχή της Ραβένα.

Πιο συγκεκριμένα, στις πόλεις Λούγκο και Τσέρβια η στάθμη του νερού ξεπέρασε το ένα μέτρο και η ηλεκτροδότηση, όπως και οι τηλεφωνικές συνδέσεις, έχουν διακοπεί.

Σωστικά συνεργεία συνεχίζουν να καταφθάνουν στις πληγείσες περιοχές απ’ όλη την χώρα. Ο απολογισμός των θυμάτων έχει φθάσει τους 9 νεκρούς, ενώ 13.000 άνθρωποι έχουν αναγκαστεί να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Η Ιταλική Πυροσβεστική Υπηρεσία έχει κινητοποιήσει σχεδόν 800 άνδρες, με 250 οχήματα.

Παράλληλα, στις πλημμυρισμένες περιοχές επιχειρούν μέλη της Πολιτικής Προστασίας, του ιταλικού στρατού, των καραμπινιέρων και της αστυνομίας, αλλά και της ακτοφυλακής, με χρήση ελικοπτέρων.

Ο Ιταλός υπουργός Περιβάλλοντος, Τζιλμπέρτο Πικέτο Φρατίν, μιλώντας στη ραδιοφωνία της Rai, υπογράμμισε ότι «στις 23 του μηνός, το υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης Μελόνι θα κηρύξει σε κατάσταση φυσικής καταστροφής την περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια της Ιταλίας και θα εγκριθούν νέα, συγκεκριμένα μέτρα, όπως το πάγωμα της πληρωμής φόρων και δανείων για τους κατοίκους».

Στο μεταξύ, έπειτα από τη χθεσινή διακοπή της κυκλοφορίας, ξανάρχισαν να ανοίγουν δρόμοι και αυτοκινητόδρομοι. Εξαιτίας νέας κατολίσθησης, όμως, στον αυτοκινητόδρομο A1 (o οποίος συνδέει το Μιλάνο με την Νάπολη) την ώρα αυτή η ουρά των αυτοκινήτων ξεπερνά τα 14 χιλιόμετρα.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Καταγγελία φοιτητών της Πανσπουδαστικής στη Λογιστική Καβάλας: Ανάψαμε το φως και… εκδηλώθηκε φωτιά

Για απαράδεκτη κατάσταση στο κτιριακό συγκρότημα κάνουν λόγο οι φοιτητές. Δείτε φωτογραφίες

Μια απαράδεκτη κατάσταση στο κτιριακό συγκρότημα του ΔΙΠΑΕ Καβάλας κάνουν λόγο οι εκλεγμένοι φοιτητές με την Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας στον Φοιτητικό Σύλλογο Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΔΙΠΑΕ Καβάλας, ενώ καταγγέλουν ότι από τύχη δεν έχει προκληθεί μέχρι στιγμής κάποιο ατύχημα.

Η ανακοίνωση των φοιτητών

Από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης του Φοιτητικού Συλλόγου διεκδικούμε την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης των πανεπιστημίων για την επισκευή και συντήρηση των εγκαταλελειμμένωνκτηριακών εγκαταστάσεων του ΔΙΠΑΕ Καβάλας. Καθημερινά οι φοιτητές στα τμήματα της λογιστικής έρχονται αντιμέτωποι με αίθουσες που στάζουν, με μετάβαση «μετ΄εμποδίων» στις αίθουσες μαθημάτων αφού ένας φοιτητής για προσεγγίσει την αίθουσα του πρέπει να κάνει «ζικ-ζακ» ανάμεσα στους απλωμένους κουβάδες στους διαδρόμους για να μαζεύουν τα νερά που στάζουν!

Πέρυσι εν ώρα μαθήματος έπεσε ένα κομμάτι σοβά σε μία φοιτήτρια. Ένας τοίχος την προηγούμενη εβδομάδα έσκασε από την υγρασία. Αποκορύφωμα και πραγματικός κίνδυνος για την ασφάλεια των φοιτητών είναι ότι τη Τρίτη 02/05/2023 και ώρα 17:30 στην αίθουσα 24 εν ώρα μαθήματος,«τολμήσαμε» να ανάψουμε το φως και στον ήδη σκασμένο τοίχο από την υγρασία και εκδηλώθηκε φωτιά! Απλά απαράδεκτο! Δεν πρόλαβαν να περάσουν δύο μήνες από το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη, βλέπουμε τα επόμενα Τέμπη να έρχονται και το κέδρος για άλλη μια φορά πάνω από την ανθρώπινη ζωή!
Δε θα τους περάσει! Δεν ανεχόμαστε να κάνουμε μάθημα σε απάνθρωπες συνθήκες. Δε θα βάζουμε τις ζωές μας σε κίνδυνο για τα κέρδη των λίγων!
Δυναμώνουμε το Φοιτητικό μας Σύλλογο. Στις 10 Μάη 1η η Δύναμη Πανσπουδαστική ΚΣ για να δυναμώσει η φωνή των Φοιτητών!

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

  • Να μην πραγματοποιηθεί κανένα άλλο μάθημα στην αίθουσα έκτρωμα μέχρι να φτιαχτούν οι ζημιές στο 100%
  • Αύξηση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων στο επίπεδο των αναγκών μας για την επισκευή και συντήρηση των εγκαταστάσεων

 

Πηγή: kavalapost.gr