Ολοκληρώνονται οι εργασίες του Kavala Open Mall | Αποξήλωση ξύλινων στύλων ΔΕΗ

Στην αποξήλωση των παλιών ξύλινων στύλων της ΔΕΗ στην περιοχή του Αγίου Νικολάου προχώρησε το πρωί της Τρίτης 18 Μαρτίου 2025 το εξειδικευμένο συνεργείο της αναδόχου εταιρείας, υπό την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Αλέξη Γούλα.

Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί ένα από τα τελευταία στάδια του φιλόδοξου έργου Kavala Open Mall, το οποίο αλλάζει ριζικά την εικόνα της περιοχής. Στο πλαίσιο του έργου, εκσυγχρονίζεται ο φωτισμός με την εγκατάσταση συστήματος τηλεμετρίας για μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ υλοποιούνται καινοτόμες παρεμβάσεις, όπως:

Έξυπνο σύστημα ελέγχου στάθμευσης
Πλατφόρμα ενίσχυσης τοπικής επιχειρηματικότητας
Σύγχρονες οθόνες εξωτερικού χώρου για την προώθηση επιχειρήσεων
Ανάπτυξη προηγμένου δικτύου Wi-Fi
Εγκατάσταση έξυπνου αστικού εξοπλισμού (παγκάκια, φωτισμός, IoT πλατφόρμα διαχείρισης υποδομών)

“Από την αρχή, επιλέξαμε να μην περιοριστούμε στις βασικές παρεμβάσεις του προγράμματος, αλλά να προχωρήσουμε σε έργα ουσίας. Ο εκσυγχρονισμός του δικτύου της ΔΕΗ, η αντικατάσταση των παλιών δικτύων ύδρευσης και ομβρίων, καθώς και η αποξήλωση των ξύλινων στύλων, είναι κομβικά σημεία αυτής της προσπάθειας. Με την ολοκλήρωση των τελευταίων εργασιών, το Kavala Open Mall γίνεται πραγματικότητα, δίνοντας μια νέα, σύγχρονη ταυτότητα στην παραδοσιακή γειτονιά του Αγίου Νικολάου.”




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Νέα πιάτσα ταξί στη Βενιζέλου: Ξεκίνησαν οι εργασίες διαμόρφωσης

Με αυτεπιστασία, δηλαδή με εργαζόμενους του Δήμου, ξεκίνησαν το πρωί οι εργασίες διαμόρφωσης στη λεωφόρο Βενιζέλου για τη δημιουργία της νέας πιάτσας ταξί, η οποία θα βρίσκεται μπροστά από τον Δημοτικό Κήπο.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η πιάτσα θα είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα: ένα με τέσσερις θέσεις και ένα δεύτερο με τρεις θέσεις. Η ολοκλήρωση του δεύτερου τμήματος θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθούν και οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη.

Ικανοποιημένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες των ταξί για την έκβαση του θέματος, καθώς η αρχική πρόθεση του Δήμου ήταν η δημιουργία της πιάτσας σε διαφορετικό σημείο της Βενιζέλου. Μετά από συζητήσεις και παρεμβάσεις, η τελική απόφαση κρίνεται θετική για την εύρυθμη λειτουργία των ταξί και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι εργασίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς και υπολογίζεται ότι η νέα πιάτσα θα είναι έτοιμη μέσα στον μήνα, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση των πολιτών και την οργάνωση των ταξί στο κέντρο της πόλης.




Εργασίες επεξεργασίας ιλύος και αναβάθμιση του βιολογικού Δάτου

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής της μονάδας προχωρημένης επεξεργασίας ιλύος από τις Ε.Ε.Λ. των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου(1) και εκσυγχρονισμού του Βιολογικού Σταθμού του Δάτου(2), από τα συνεργεία της αναδόχου εταιρείας “ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε. – INTRAPOWER”.

Η Μονάδα Ηλιακής Ξήρανσης Λυματολάσπης των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου (επιφάνεια 43 στρέμματα) κατασκευάζεται πλησίον του ΧΥΤΑ Καβάλας. Είναι ένα έργο σημαντικής περιβαλλοντικής παρέμβασης καθ’ όσον Λυματολάσπη που παράγεται από τους βιολογικούς των δύο Δήμων, θα υποβάλλεται σε ξήρανση, βοηθούμενη από ηλιακούς συλλέκτες (σχεδόν μηδενική ηλεκτρική κατανάλωση). Η μονάδα μπορεί να επεξεργάζεται ποσότητα ίση με 13.581 τόνους/έτος. Το παραγόμενο προϊόν θα διατίθεται ως προϊόν εδαφοκάλυψης σε λατομεία και, με την κατάλληλη χημική επεξεργασία, ως λίπασμα σε δενδρώδεις καλλιέργειες.

Οι εργασίες αναβάθμισης, επέκτασης και εκσυγχρονισμού της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) Δ.Ε. Φιλίππων και επαναχρησιμοποίησης επεξεργασμένου νερού, που βρίσκεται στην περιοχή του Δάτου, περιλαμβάνουν την αποξήλωση των παλιών εγκαταστάσεων, την κατασκευή νέων υποδομών για την υποδοχή και προεπεξεργασία λυμάτων και βοθρολυμάτων και την τοποθέτηση φωτοβολταϊκού συστήματος συμψηφισμού και εξοικονόμησης ενέργειας.

 




Ολοκληρώνονται οι εργασίες αναβάθμισης στην αγορά του Αγίου Νικολάου

Η αναβάθμιση της αγοράς του Αγίου Νικολάου προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, φέρνοντας μια νέα εικόνα στην περιοχή.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν τη βελτίωση της αισθητικής και της λειτουργικότητας του χώρου, με παρεμβάσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών.

Πρόσφατα, τοποθετήθηκαν νέα παγκάκια στον χώρο μπροστά από τον ιερό ναό, προσφέροντας περισσότερες επιλογές ξεκούρασης και αναψυχής για τους περαστικούς. Παράλληλα, αντικαταστάθηκαν τα καλαθάκια απορριμμάτων, ενισχύοντας την καθαριότητα και την ευταξία της περιοχής.

Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν στην αναβάθμιση της εμπορικής και κοινωνικής δραστηριότητας, δημιουργώντας έναν πιο φιλόξενο και λειτουργικό χώρο για επαγγελματίες και καταναλωτές. Με τις εργασίες να πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους, η περιοχή αποκτά νέα δυναμική, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών.




Ολοκληρώνονται οι εργασίες αναβάθμισης στην αγορά του Αγίου Νικολάου

Ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στο πανελλαδικό συλλαλητήριο και την απεργία που διοργανώνεται με αφορμή την τραγωδία στα Τέμπη.

Η κινητοποίηση αυτή έρχεται ως ένδειξη διαμαρτυρίας και διεκδίκησης δικαιοσύνης, αλλά και ως μήνυμα για την ανάγκη βελτίωσης της ασφάλειας στις μεταφορές. Στο πλαίσιο της απεργίας, η αγορά της Καβάλας θα παραμείνει κλειστή από τις 11:30 το πρωί έως τις 14:30 το μεσημέρι της Παρασκευής. Μετά τη στάση εργασίας, τα καταστήματα θα λειτουργήσουν κανονικά το απόγευμα. Την ίδια στάση εργασίας αποφάσισε και ο σύλλογος επαγγελματιών του Λιμένα Θάσου, εκφράζοντας την υποστήριξή του στις κινητοποιήσεις.




Τουρκική κορβέτα παρενόχλησε ξανά ερευνητικά πλοία που εκτελούν εργασίες βόρεια της Κρήτης

Συνεχίζεται η προκλητική δράση της Τουρκίας στο Αιγαίο, σε μια ακόμη προσπάθεια να δημιουργήσει τετελεσμένα, ακόμη και οβρείως της Κρήτης.

Η κορβέτα TCG Bartın του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού, παρεχνόλησε ξανά τα ερευνητικά πλοία «Ievoli Relume» και «NGWorker», που βρίσκονται βόρεια της Κρήτης, πραγματοποιώντας εργασίες πόντησης υποθαλάσσιων καλωδίων.
Η νέα αυτή πρόκληση έρχεται μόλις 9 ημέρες μετά την παρενόχληση των ερευνητικών πλοίων και πάλι στην περιοχή της Κρήτης.
  • Διαβάστε επίσης: Τουρκική κορβέτα παρακολουθεί τις έρευνες στο Κρητικό Πέλαγος – Επί τόπου Φρεγάτα του ΠΝ

Το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό εξέδωσε νέα NAVTEX που δεσμεύει θαλάσσια περιοχή βόρεια της Κρήτης από τις 11 έως τις 13 Φεβρουαρίου 2025, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες για την πόντιση υποθαλάσσιων καλωδίων σε διεθνή ύδατα.

Από την πλευρά της η Άγκυρα, έστειλε ξανά την τουρκική κορβέτα TCG Bartın, η οποία έφτασε σε απόσταση 20 μιλίων από τα δύο ερευνητικά πλοία και τα παρενόχλησε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έστειλε μήνυμα μέσω ασυρμάτου ότι τα ερευνητικά πλοία βρίσκονται παράνομα σε περιοχή εκτός ελληνικής δικαιοδοσίας και τα κάλεσε να σταματήσουν τις εργασίες τους.

Στο σημείο έχει αναπτυχθεί ήδη ελληνική φρεγάτα, όπως ακριβώς και την προηγούμενη φορά, ενώ το τουρκικό πολεμικό πλοίο δεν έχει πλησιάσει περισσότερο τα δύο ερευνητικά πλοία, που συνεχίζουν απρόσκοπτα τις εργασίες τους στην περιοχή της NAVTEX.

Πηγή:cnn.gr




Εργασίες ασφαλτόστρωσης στην οδό Κουντουριώτου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και παράπονα

Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στην οδό Κουντουριώτου, μήκους περίπου 150 μέτρων, ξεκίνησαν χθες και ολοκληρώνονται σήμερα.

Το έργο περιλαμβάνει και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί και να συνεχίσει να επηρεάζει η κυκλοφορία τόσο στην περιοχή όσο και στο κέντρο της πόλης. Κατά τη διάρκεια των εργασιών, η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τη Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία. Ωστόσο, υπήρξε δυσαρέσκεια λόγω της έλλειψης έγκαιρης ενημέρωσης, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, η άδεια για την ασφαλτόστρωση δόθηκε την τελευταία στιγμή.




Εργασίες σήμανσης από σήμερα στην Εθνική Οδό 2 Θεσσαλονίκης – όρια νομού Καβάλας

Τις εργασίες οριζόντιας σήμανσης στην Εθνική Οδό 2 Θεσσαλονίκης -όρια νομού Καβάλας που δεν πραγματοποιήθηκαν  λόγω των καιρικών συνθηκών προγραμματίζει να συνεχίσει η Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, από σήμερα, Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου έως και την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, με ώρα έναρξης στις 09.30 π.μ. και ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

Πρόκειται για εργασίες οριζόντιας σήμανσης με επαναδιαγραμμίσεις των κόμβων σε Λαγυνά, Καβαλάρι και Λαγκαδίκια (ζέμπρες – βέλη) καθώς και της διάβασης στον οικισμό του Αγίου Βασιλείου.

Κατά την εκτέλεση των εργασιών η κίνηση των οχημάτων θα διενεργείται κατά περίπτωση. Ήδη έχει η σχετική συνεννόηση με το Τμήμα Τροχαίας Λητής ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλέστερη διεξαγωγή της κυκλοφορίας στη διάρκεια των εργασιών.

Πηγή: www.voria.gr




Ροδόπη | Ξεκινούν οι εργασίες καθαίρεσης της γέφυρας Κοσμίου

Ξεκινούν οι εργασίες καθαίρεσης της γέφυρας Κοσμίου στο πλαίσιο του υπό εξέλιξη έργου «Κατασκευή γέφυρας Κοσμίου και ποδηλατόδρομου από Ραδιοφωνικό Σταθμό έως Κόσμιο» της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης/Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης.

Για τις ανάγκες εκτέλεσης του έργου τίθενται σε εφαρμογή, από την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024, προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σύμφωνα με την με αριθ. 67632/7-6-2024 (ΑΔΑ: 6Θ4ΔΟΡ1Υ-ΞΘ5) (ΦΕΚ 3643Β’/25-6-2024) απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης.

Συγκεκριμένα για την πραγματοποίηση των εργασιών καθαίρεσης της υπάρχουσας γέφυρας Κοσμίου και της κατασκευής νέας, απαιτείται η παράκαμψη της κυκλοφορίας των οχημάτων που κινούνται επί της Επαρχιακής οδού προς Ξυλαγανή και αντίστροφα και η εφαρμογή διατάξεων εκτροπής κυκλοφορίας και στις δύο κατευθύνσεις. Η κίνηση των οχημάτων και στις δύο κατευθύνσεις θα διεξάγεται μέσω της διαδρομής «παράπλευρη οδός Εγνατίας – ιρλανδική διάβαση Τρελοχείμαρου–Κόσμιο» και αντίστροφα. Η ιρλανδική διάβαση βρίσκεται 500 m ανατολικά της υπό καθαίρεση γέφυρας.

Σε περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας των οχημάτων από την ιρλανδική διάβαση λόγω πλημμυρικών φαινομένων, συνιστάται όπως η κυκλοφορία για τα οχήματα με κατεύθυνση την Ξυλαγανή να διεξάγεται από την επαρχιακή οδό Κομοτηνής – Iτέας (με αφετηρία τα Κοιμητήρια Κομοτηνής), και ακολουθώντας στην συνέχεια τις πληροφοριακές πινακίδες που θα έχουν τοποθετηθεί. Για τα οχήματα με κατεύθυνση από Ξυλαγανή προς Κομοτηνή, συνιστάται το αντίθετο δρομολόγιο (με αφετηρία τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ) ακολουθώντας και πάλι τις πληροφοριακές πινακίδες.

Υπεύθυνος για την εφαρμογή των απαιτούμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων είναι ο Ανάδοχος του έργου, ενώ έχουν ενημερωθεί αρμοδίως οι Αστυνομική Διεύθυνση Κομοτηνής-Τμήμα Τροχαίας, Δήμοι Κομοτηνής και Μαρωνείας – Σαπών, Πυροσβεστική Υπηρεσία, ΕΚΑΒ, Υπεραστικό και Αστικά ΚΤΕΛ Κομοτηνής.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ροδόπης Εμμανουήλ Ταπατζάς ζήτησε την κατανόηση των διερχόμενων και την συμμόρφωσή τους στις ρυθμίσεις, για τον περιορισμό της όποιας όχλησης προκύψει στη διάρκεια υλοποίησης του έργου. Τόνισε πως η παράκαμψη έχει διαμορφωθεί με τρόπο ώστε να επιτρέπει την ασφαλή διέλευση οχημάτων παντός τύπου και είναι διπλής κατεύθυνσης, ενώ υπάρχει πρόβλεψη, όπως περιγράφεται παραπάνω, σε περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας των οχημάτων από την ιρλανδική διάβαση λόγω πλημμυρικών φαινομένων.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της νέας γέφυρας στο Κόσμιο, η οποία θα έχει μήκος 33,00 μ. και πλάτος 16,75 μ. εκ των οποίων τα 11,00 μ. καταλαμβάνονται από τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας και τα υπόλοιπα 5,75 μ. από τα πεζοδρόμια και τον ποδηλατόδρομο. Πέρα από την κατασκευή της γέφυρας, προβλέπεται η προσαρμογή-βελτίωση του τμήματος της επαρχιακής οδού από τον Ραδιοφωνικό Σταθμό Κομοτηνής έως την είσοδο του οικισμού Κοσμίου, συνολικού μήκους 1 χλμ, με την πρόσθετη κατασκευή ποδηλατόδρομου πλάτους 2,00 μ.




Ξεκινούν οι εργασίες αναβάθμησης της παλαίας εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Καβάλας

Προβλέπονται παρεμβάσεις στις γέφυρες Απολλωνίας, Μοδίου, Ρεντίνας, τοποθετήσεις στηθαίων ασφαλείας, νέες διαγραμμίσεις, καθώς και κοπή χόρτων και κλαδιών στις δύο άκρες της οδού.

Στην αναβάθμιση της παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Καβάλας, προχωρά η Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, με τις προβλεπόμενες εργασίες συνολικού προϋπολογισμού 1, 7 εκ. ευρώ από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, να ξεκινήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα.

Με την υπογραφή  της σύμβασης από τον Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Κώστα Γιουτίκα, μπαίνουν σε φάση  εκτέλεσης εκτεταμένες εργασίες αναβάθμισης, ανακατασκευής και συντήρησης κατά μήκος των 80 χιλιομέτρων της παλαιάς ε.ο. Θεσσαλονίκης – Καβάλας, από το ύψος  του Δερβενίου έως τα όρια  με τον νομό Καβάλας (Δερβένι –  Βασιλούδι – Γερακαρού – Απολλωνία- Ασπροβάλτα – όρια νομού Καβάλας).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται  για μια καίριας  σημασίας παρέμβαση στο οδικό δίκτυο εντός των ορίων του νομού Θεσσαλονίκης, καθώς η παλαιά  ε.ο. Θεσσαλονίκης – Καβάλας, δέχεται καθημερινά υψηλούς  κυκλοφοριακούς φόρτους, εξυπηρετώντας  ταυτόχρονα, διεθνείς μεταφορές προϊόντων και αγαθών, εκατοντάδες επιχειρήσεις, χιλιάδες διερχόμενους, κατοίκους των δήμων Ωραιοκάστρου, Λαγκαδά και Βόλβης, επισκέπτες και τουρίστες.

Στο πλαίσιο των προβλεπόμενων εργασιών περιλαμβάνονται ασφαλτοστρώσεις:

  • Στην κατηφόρα του Δερβενίου από το ύψος της παλαιάς  γέφυρας έως τα Λαγυνά
  • Στην ευρύτερη περιοχή πέριξ του σηματοδότη προς Λαγυνά
  • Στη διασταύρωση Καβαλαρίου
  • Σε μήκος 3 χιλιομέτρων από το ύψος  του Περιστερώνα έως τα Λουτρά Ν. Απολλωνίας
  • Στο ύψος του Μοδίου (περιοχή φυτωρίων)

Στην ευρύτερη περιοχή των οικισμών Βασιλουδίου, Αγίου Βασιλείου και Στίβου, προκειμένου για την αποτροπή της μεταφοράς  φερτών υλικών εξαιτίας των βροχοπτώσεων στο οδόστρωμα της παλαιάς ε.ο. Θεσσαλονίκης – Καβάλας.

Επιπλέον, προβλέπονται παρεμβάσεις στις γέφυρες Απολλωνίας, Μοδίου, Ρεντίνας, τοποθετήσεις στηθαίων ασφαλείας, νέες διαγραμμίσεις, καθώς  και κοπή χόρτων και κλαδιών στις δύο άκρες  της οδού.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,7 εκ. ευρώ από ίδιους πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

«Είναι ένας  δρόμος με μεγάλους φόρτους και αρκετές φθορές που χρήζει άμεσων επεμβάσεων. Εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση από ίδιους πόρους της Περιφέρειας και προχωρούμε  με ταχύτητα στις απαραίτητες εργασίες. Οι συμπολίτες μας και οι ανάγκες του αποτελούν σταθερή  μας προτεραιότητα», υπογραμμίζει ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Κ. Γιουτίκας.

voria.gr




Δημοτικό Στάδιο “ΑΝΘΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ” | Σε εξέλιξη εκτεταμένες εργασίες βελτίωσης

Ο Δήμος Καβάλας εκτελεί εκτεταμένες εργασίες για τη βελτίωση των υποδομών στο Δημοτικό Στάδιο “ΑΝΘΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ”, με σκοπό την αναβάθμιση των αθλητικών εγκαταστάσεων. Μέχρι στιγμής, έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές παρεμβάσεις, όπως η επιδιόρθωση φθορών του χλοοτάπητα μέσω πλήρους σποράς, τοποθέτησης άμμου, λίπανσης και συντήρησης του αρδευτικού συστήματος, σε συνεργασία με τον ΑΟΚ.

Επιπλέον, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση νέων μπόιλερ 500 λίτρων στα αποδυτήρια τόσο του ΑΟΚ όσο και των φιλοξενούμενων ομάδων. Έγινε επίσης έλεγχος στατικότητας και οξείδωσης των πυλώνων από εξειδικευμένο συνεργείο της Τεχνικής Υπηρεσίας.Οι εργασίες συνεχίζονται, εστιάζοντας στη βελτίωση των υπολοίπων υποδομών, ενώ σχεδιάζεται και η αντικατάσταση των μεταλλικών εστιών ποδοσφαίρου με νέες αλουμινίου, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια και λειτουργικότητα για τις αθλητικές δραστηριότητες.




Ξεκίνησαν οι Εργασίες Αναβάθμισης του Επιχειρηματικού Κέντρου “Χρήστος Μέγκλας” και η Επέκταση του Χώρου

Με εντατικούς ρυθμούς ξεκίνησαν οι εργασίες για την αναβάθμιση και επέκταση του πρώην στρατοπέδου, που πλέον στεγάζει το Επιχειρηματικό Κέντρο “Χρήστος Μέγκλας” στις Σέρρες, όπου φιλοξενείται η ετήσια έκθεση SEREXPO. Το έργο αυτό αποτελεί σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου και πολυλειτουργικού κέντρου.




Αναβαθμίζω το σπίτι μου | Έρχεται το νέο πρόγραμμα το 2025 – Ποιες εργασίες αφορά

Το νέο πρόγραμμα «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2025 και αναμένεται να δώσει ευκαιρία «ανακαίνισης» σε κατοικίες, στην πλειονότητά τους, παλιές.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν προ ημερών ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη σε κοινή συνέντευξη Τύπου, στόχος είναι η ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών περίπου 20.000 νοικοκυριών.

Νωρίτερα, τον Νοέμβριο, αναμένεται να τρέξει το…νέο πρόγραμμα Ανακαινίζω – Νοικιάζω, με αύξηση των επιδοτήσεων στο 60% και μέγιστο επιδοτούμενο όριο δαπάνης 13.330 ευρώ.

Το πρώτο μέτρο αφορά τη χορήγηση άτοκων δανείων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ, χωρίς εισοδηματικά, ηλικιακά ή περιουσιακά κριτήρια.

Το όφελος

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι ενταχθούν στο πρόγραμμα, θα πρέπει να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε δαπάνη ενεργειακής αναβάθμισης (κουφώματα, συστήματα ψύξης-θέρμανσης, κα), χωρίς τους περιορισμούς αναβάθμισης ενεργειακής κατηγορίας των προγραμμάτων Εξοικονομώ, θα έχουν μηδενικό επιτόκιο για δάνεια έως 25.000 ευρώ με περίοδο αποπληρωμής έως 7 χρόνια.

Επί της ουσίας, εάν κάποιος λάβει το μέγιστο ποσό δανείου των 25.000 ευρώ, θα πληρώνει λιγότερα από 300 ευρώ τον μήνα για 7 χρόνια, προκειμένου να αποπληρώσει το συγκεκριμένο δάνειο.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης (300 εκατ. ευρώ) και τις τράπεζες (100 εκατ. ευρώ) με πλήρη επιδότηση επιτοκίου.

Οι εργασίες

Οι δαπάνες που θα χρηματοδοτηθούν περιλαμβάνουν:

  • Θερμομόνωση
  • Πράσινη στέγη
  • Αντικατάσταση κουφωμάτων
  • Ηλιακός θερμοσίφωνας
  • Συστήματα Θέρμανσης – Ψύξης
  • Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών / μικρών ανεμογεννητριών / άλλων ΑΠΕ
  • Εργασίες τοποθέτησης



Δεν προχωρούν οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη λόγω της πιάτσας ταξί ισχυρίζεται ο εργολάβος!

Οι εργασίες στην Πλατεία Καπνεργάτη φαίνεται πως έχουν  σταματήσει εδώ και περίπου έναν μήνα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται απορίες και ερωτηματικά από πλευράς των πολιτών αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής στο πότε θα τελειώσει επιτέλους το έργο.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη στο Radio ENA 90,5 ο εργολάβος φαίνεται πως ισχυρίζεται ότι λόγω κολλήματος που υπάρχει με την πιάτσα ταξί στο νότιο μέρος της πλατείας δεν μπορεί να προχωρήσουν οι εργασίες (!)

Το αξιοπερίεργο είναι ότι και στο βόρειο τμήμα της πλατείας υπάρχουν ακόμα εργασίες που πρέπει να γίνουν οι οποίες ωστόσο έχουν μείνει στάσιμες.

Όσον αφορά την πιάτσα ταξί οι οδηγοί έχουν ήδη δηλώσει την πρόθεση τους να κινηθούν νομικά κατά του Δήμου επειδή όπως αναφέρουν δεν έχουν εισακουστεί τα αιτήματα τους.




Αδ. Γεωργιάδης | Διερευνητικές εργασίες για ΜΕΘ Παίδων στην Αλεξανδρούπολη

Ο υπουργός Υγείας απάντησε στην πρόσφατη γραπτή ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ.

Αινιγματική ήταν η απάντηση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη σε πρόσφατη γραπτή ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ιλχάν Αχμέτ, με την οποία ο πολιτικός ζητά να μάθει, εάν θα προχωρήσει η δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Θυμίζουμε ότι ήδη υπάρχει πίεση από τους Ιατρικούς Συλλόγους ΑΜΘ και τον Δήμο Αλεξανδρούπολης προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ρητά διατυπωμένη είναι η πρόθεση της Gastrade να δωρίσει τον κατάλληλο εξοπλισμό για τουλάχιστον δύο κλίνες.

«Η 4ηΥΠΕ σε συνεργασία και συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας έχει ξεκινήσει διερευνητικές διαδικασίες για την δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας ΜΕΘ Παίδων, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», αναφέρει στη γραπτή του απάντηση ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Τα στοιχεία και το αινιγματικό συμπέρασμα
Θυμίζουμε ότι στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργεί μία Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο, με προβλεπόμενες 10 κλίνες εκ των οποίων ανεπτυγμένες και σε λειτουργία είναι 8 κλίνες.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας υπηρετούν συνολικά 11 ιατροί, εκ των οποίων 2 επικουρικοί και 2 ειδικευόμενοι. Υπηρετούν συνολικά 33 νοσηλευτές, εκ των οποίων οι 9 είναι επικουρικοί. Επιπλέον, υπηρετούν 2 υπάλληλοι λοιπό επικουρικό προσωπικό. H μέση πληρότητα της κλινικής μόλις αγγίζει το 58%. Πιο συγκεκριμένα: 2021 ήταν 55%, 2022 ήταν 52%, 2023 ήταν 58%. «Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι, σε επίπεδο εξυπηρέτησης των αναγκών της ευρύτερης περιοχής της Βορείου Ελλάδας, η λειτουργούσα ΜΕΘ Παίδων καλύπτει τις ανάγκες», σημειώνει ο υπουργός Υγείας.

Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη α) ότι στη Βόρεια Ελλάδα δεν λειτουργεί αμιγώς παιδιατρικό Νοσοκομείο για την ολιστικήαντιμετώπιση των παιδιατρικών ασθενών καιβ) ότι πέραν των στατιστικών στοιχείων λαμβάνονται υπόψη και παράμετροι όπως ηαναγκαστική μετακίνηση της οικογένειας των παιδιών που νοσηλεύονται στη ΜΕΘ, η απόσταση για την διακομιδή κλπ, στο νέο Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο –Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, όπου θα λειτουργήσουν και παιδιατρικές χειρουργικές κλινικές όπως η ΠαιδοΝευροχειρουργική, ΠαιδοΚαρδιοχειρουργική, κλπ, έχουν προβλεφθεί και θα αναπτυχθούν συνολικά 3 τομές των 11 κλινικών έκαστος, σύνολο δηλαδή 33 κλίνες ΜΕΘ.

xronos.gr




Εργασίες επανασποράς και αναβάθμισης στο γήπεδο Ανθή Καραγιάννη

Ξεκίνησαν οι εργασίες επανασποράς στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου “Ανθή Καραγιάννη”, με στόχο την πλήρη ετοιμότητά του για την δεύτερη αγωνιστική.Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πραγματοποιούνται μικροεπεμβάσεις, ενώ το γήπεδο έχει ήδη λάβει την απαραίτητη αδειοδότηση. Τα υπόλοιπα έργα που είχε εξαγγείλει ο Δήμαρχος Καβάλας, όπως η ανακαίνιση των αποδυτηρίων, η δημιουργία θεωρείων και η βελτίωση του φωτισμού, βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου, το συνολικό κόστος των έργων στο “Ανθή Καραγιάννη” θα ανέλθει στα 3 εκατομμύρια ευρώ.




Καβάλα | Εργασίες Αντικατάστασης των προβολέων στο “Ανθή Καραγιάννη”

Ο χώρος είναι ιδιοκτησίας του Δήμου Καβάλας και στεγάζει εκτός από τα ποδοσφαιρικά τμήματα, σχεδόν όλα τα τμήματα του στίβου, εσωτερικούς χώρους γυμναστηρίων και αποτελεί πόλο έλξης όχι μόνο για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής αλλά και των φιλοξενούμενων της δομής.

Οι εργασίες θα περιλαμβάνουν την αποξήλωση των υφιστάμενων προβολέων, την προμήθεια και τοποθέτηση των νέων, την σταθεροποίηση στη σωστή θέση και μέτρηση με ειδικά όργανα όλων των παραμέτρων που αφορούν τη ένταση και την ποιότητα του φωτισμού σε όλα τα σημεία του σταδίου για κατηγορία UEFA LEVEL B, την αντικατάσταση των καλωδίων τροφοδοσίας και όλων των αυτοματισμών που απαιτούνται για την σωστή και ασφαλή λειτουργία τους.




Πλατεία Ποταμουδίων | Προχωρούν οι εργασίες αναβάθμισης

Με κανονικούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα της πλατείας Ποταμουδίων. Ο βασικός στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της περιοχής και η εξασφάλιση των προϋποθέσεων για την ολοκληρωμένη νοητική, συναισθηματική, κοινωνική και εκπαιδευτική ανάπτυξη των μικρών παιδιών και των μαθητών του 11ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας.

Η μελέτη περιλαμβάνει Κατασκευή γηπέδου μπάσκετ, εξεδρών, στεγάστρων και ξύλινων δαπέδων, τοποθέτηση φωτιστικών φυτεύσεις δέντρων και λουλουδιών, δημιουργία τοιχίων, κατασκευή περίφραξης, τοποθέτηση μπαρών στάθμευσης ποδηλάτων και έξυπνων ηλιακών παγκακιών, κατασκευή ελαστικού δαπέδου ασφαλείας, πλακών όδευσης τυφλών και κυκλικών καθισμάτων και κατασκευή ράμπας ΑμΕΑ.

Όπως μας ενημέρωσε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Αλέξης Γούλας μιλώντας στην κάμερα του Ena Channel.




Το Φορολογικό νομοσχέδιο κυριάρχησε στις εργασίες της διευρυμένης σύσκεψης της Κ.Ε.Ε.Ε στην Κόρινθο

Σε εξέλιξη είναι οι εργασίες της διευρυμένης σύσκεψης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) στην Κόρινθο

Την πρώτη μέρα των εργασιών κυριάρχησε η συζήτηση για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο. Η σύσκεψη συγκέντρωσε εκπροσώπους από όλα τα επιμελητήρια της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των επιμελητηρίων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και τον Υφυπουργό Οικονομικών Χρίστο Δήμα.

Οι πρόεδροι των επιμελητηρίων από όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις απόψεις τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους σχετικά με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ανάγκες των τοπικών επιχειρήσεων και στην αναγκαιότητα για προσαρμοσμένα μέτρα που θα στηρίξουν την ανάπτυξη σε κάθε περιοχή.

Οι πρόεδροι των επιμελητηρίων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εξέφρασαν τις ιδιαίτερες ανάγκες των περιοχών τους, τονίζοντας τη σημασία της στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της τοπικής οικονομίας.




Εργασίες της ΔΕΥΑ Καβάλας στην οδό Βενιζέλου επί της Κουντουριώτου

Σε εξέλιξη είναι από νωρίς το πρωί του Σαββάτου εργασίες στην οδο Βενιζέλου επί της οδού Κουντουριώτου από την ΔΕΥΑ Καβάλας.

Όπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης οι εργασίες γίνονται για να εγκατασταθεί το νέο δίκτυο ύδρευσης ενώ έχουν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.




Στην τελική ευθεία οι εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης του Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων

Οι εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης του Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων μπήκαν το τελευταίο χρονικό διάστημα στην τελική τους ευθεία και μετά τις δρομολογημένες παρεμβάσεις στους εσωτερικούς χώρους, την οροφή του σχολείου και στο κλειστό γυμναστήριο, οι οποίες θα ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό στην αρχή της νέας σχολικής χρονιάς.

Το πρωί της Τετάρτης 12 Ιουνίου, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Αλέξη Γούλα, ενημερώθηκε από τα στελέχη της αναδόχου εταιρείας για την πρόοδο των εργασιών σε όλους τους τομείς, καθώς και για την τοποθέτηση νέου εξοπλισμού και τις ενέργειες ευπρεπισμού του περιβάλλοντος χώρου.

Το συγκεκριμένο έργο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τις εξής εργασίες:

  • Αντικατάσταση κουφωμάτων με νέα πιστοποιημένα υψηλής ενεργειακής απόδοσης
  • Μόνωση των εξωτερικών τοίχων όλων των κτηρίων και του Γυμναστηρίου
  • Αντικατάσταση δαπέδου Γυμναστηρίου με ξύλινο
  • Προσθήκη μόνωσης στο δώμα
  • Προσθήκη εξωτερικών σταθερών σκίαστρων στα ανοίγματα της νότιας και της βόρειας πλευράς του κτηρίου, καθώς και στον εξωτερικό χώρο
  • Διαμόρφωση του αίθριου, ως χώρο συνάθροισης μαθητών
  • Κατασκευή μεγάλου παρτεριού με παγκάκια, δένδρα και αρωματικά φυτά
  • Κατασκευή κερκίδων στην αυλή
  • Κατασκευή πράσινης περίφραξης στα σύνορα με το οικόπεδο του Δημοτικού Σχολείου
  • Κατασκευή νέας ράμπας ΑμεΑ και αναδιαμόρφωση της υπάρχουσας, προκειμένου να τηρεί τις σύγχρονες προδιαγραφές
  • Χρωματισμό των γραμμών του Γηπέδου Μπάσκετ-Βόλεϊ

Η ταυτότητα του έργου: Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης 2014-2020, Προϋπολογισμός 1.513.380 ευρώ.

Δήμος Καβάλας




Ξεκίνησαν οι εργασίες βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην οδό Κουντουριώτου στην Καβάλα

Ξεκίνησαν το πρωί της Παρασκευής 1 Μαρτίου 2024 από τα συνεργεία της εταιρίας “ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Τ.Ε.Β.Ε.”, οι εργασίες βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στη συμβολή των οδών Ομονοίας – Κουντουριώτου και Κουντουριώτου – Ερυθρού Σταυρού.

Συνοπτική περιγραφή

Η λειτουργία της οδού Κουντουριώτου, που αποτελεί κύρια οδική αρτηρία, η οποία συνδέει το κέντρο της πόλης της Καβάλας με την ανατολική επέκτασή της, έχει γίνει αρκετά προβληματική και απαιτεί σημαντικές παρεμβάσεις.

️Η λύση που επιλέχθηκε περιλαμβάνει:

  • Εγκατάσταση κυκλικού κόμβου στην συμβολή των οδών Κουντουριώτου, Ομονοίας, Πιπίνου και Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού
  • Διαμόρφωση της οδού Κουντουριώτου με μια λωρίδα πλάτους 3,75 μέτρων ανά κατεύθυνση, που θα διαχωρίζονται μεταξύ τους από νησίδα πλάτους 1,50 μέτρου
  • Κατάλληλη διαμόρφωση των πεζοδρομίων, ώστε, αφενός να εξυπηρετηθεί η ανεμπόδιστη κίνηση πεζών και ΑμεΑ, και αφετέρου να φιλοξενηθεί εκατέρωθεν παρόδια στάθμευση πλάτους 2,00 μέτρων
  • Αναδιαμόρφωση του οδικού δικτύου στη συμβολή της οδού Κουντουριώτου με την παραλιακή οδό Ερυθρού Σταυρού, με τη δημιουργία τριγωνικής νησίδας

Με την προτεινόμενη διαμόρφωση επιτυγχάνονται τα εξής:

  • Αποτροπή της παράνομης στάθμευσης
  • Αύξηση της κυκλοφοριακής ικανότητας της οδού, λόγω της αποτροπής της παράνομης στάθμευσης
  • Αύξηση της οδικής ασφάλειας τόσο για την μηχανοκίνητη κυκλοφορία όσο και για τους πεζούς. Η εγκατάσταση της νησίδας δίνει την δυνατότητα στους πεζούς να διασχίσουν την οδό σε δύο φάσεις, καθιστώντας ευκολότερη την διάβαση ακόμη και για τις περισσότερο ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες.
  • Βελτίωση της αισθητικής της οδού.

Στόχος της παρέμβασης είναι, αφενός να αποτρέπεται η παράνομη στάθμευση και αφετέρου να διευκολύνονται οι κινήσεις των οχημάτων και, έτσι, να μεγιστοποιείται η κυκλοφοριακή ικανότητα και η οδική ασφάλεια.

Το έργο περιλαμβάνει επίσης τις παρακάτω παρεμβάσεις:

  1. Κατασκευή κόμβου επί της επαρχιακής οδούς Αμυγδαλεώνα – Σταυρούπολης στο ύψος του οικισμού του Νέου Ζυγού
  2. Βελτίωση της οδικής ασφάλειας εντός του οικισμού του Ζυγού

Στοιχεία έργου

  • Προϋπολογισμός: 3.070.000€
  • Χρηματοδότηση: Πρόγραμμα Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
  • Χρόνος περαίωσης: 18 μήνες

πηγή: Δήμος Καβάλας




Ξεκίνησαν οι εργασίες για την αντιπυρική θωράκιση της Ελευθερούπολης

Ξεκίνησαν περιμετρικά της Ελευθερούπολης οι εργασίες απο την ανάδοχο εταιρεία για την αντιπυρική θωράκηση της περιοχής. Οι εργασίες αυτές προβλέπουν κλάδεμα και κόψιμο δέντρων αλλά και άλλων φυτών που βρίσκονται κοντά σε σπίτια ενώ σύμφωνα με τους φορείς του Δήμου Παγγαίου οι εργασίες αυτές θα πάρουν αρκετούς μήνες, ίσως να μην ολοκληρωθούν για την φετινή αντιπυρική περίοδο αλλά είναι απαραίτητα και πολύ σημαντικά για τα επόμενα χρόνια.

 




Συνεχίζονται οι εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση του κλειστού γυμναστηρίου Ελευθερούπολης

Συνεχίζονται οι εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση του κλειστού Γυμναστηρίου του Δήμου Παγγαίου, αλλά και η επέκταση του χώρου για να υπάρχει χωρητικότητα 600 θέσεων για τους θεατές. Οι εργασίες αυτές αναμένονται να ολοκληρωθούν μετα το καλοκαίρι του 2024 ενω αξίζει να σημειωθεί οτι μετά την ολοκληρωση των εργασιών το στάδιο και το κλειστο γυμναστήριο θα μπορουν πλέον να φιλοξενούν μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και μεγάλες ομάδες.




Σε έναν μήνα ολοκληρώνονται οι εργασίες στο Κλειστό Γυμναστήριο του Αμυγδαλεώνα

Στην τελική ευθεία έχουν μπεί οι εργασίες ανακαίνησης του Κλειστού Γυμναστητίου του Αμυγδαλέωνα, με τις εργασίες στον αγωνιστίκο χώρο να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και αρκετό καιρό ενώ μεσα στον επομόμενο ένα μήνα θα όλοκληρώθουν και οι εργασίες που αφορούν τα αποδυτήρια, τις τουαλέτες αλλά και τα γραφεία της ομάδας που στεγάζεται στο εν λόγω γήπεδο.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί, οτι παρά τις εργασίες οι προπονήσεις τοσό της ομάδας volley όσο και της ομάδας basket πραγματοποιηούνται κανονικά.




Εργασίες ανακατασκευής στο Κλειστό Γυμναστήριο Αμυγδαλεώνα

Με ταχείς ρυθμούς, μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης, προχωρούν οι εργασίες ανακατασκευής των χώρων φιλοξενίας στο Κλειστό Γυμναστήριο Αμυγδαλεώνα.
 ️Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι της εταιρείας που έχει αναλάβει το εν λόγω έργο άλλαξαν μέσα σε λίγες ημέρες την εικόνα των αποδυτηρίων, της αίθουσας βαρών, των τουαλετών, του γυμναστηρίου, του ιατρείου, της γραμματείας, του κυλικείου και των πάγκων.
Το σύνολο των εργασιών αναμένεται να ολοκληρωθεί σε έναν περίπου μήνα.



Ξεμπλοκάρουν οι εργασίες στον Άγιο Νικόλαο – Παρεμβάσεις από Εμπορικό Σύλλογο και Επιμελητήριο Καβάλας

“Πήραμε την πρωτοβουλία αυτή με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας, τον κ. Δέμπα, ώστε να δοθεί μία λύση στο ζήτημα, γιατί 20 μέρες περίπου για την πρόσληψη προσωπικού είναι ένα μεγάλο διάστημα για να είναι το έργο σταματημένο” είπε σε δηλώσεις του στο ENA CHANNEL ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Γιάννης Κελγιώργης

«Θα προσληφθούν, πιθανόν ακόμη και την Τρίτη (13/2), ένας αρχαιολόγος και δυο εργάτες, προκειμένου να προχωρήσει το έργο και να μην χαθεί το διάστημα των 15 – 20 ημερών μέχρι την πρόσληψη από την Αρχαιολογική Υπηρεσία του απαιτούμενου προσωπικού. Εμείς θα αναλάβουμε καθ’ υπόδειξη της Εφορείας Αρχαιοτήτων γι’ αυτά τα τρία άτομα, ώστε να δούμε τι είδους ευρήματα είναι αυτά που εντοπίστηκαν και να ξεκολλήσει το έργο στο συγκεκριμένο σημείο. Γενικότερα πρέπει να πούμε ότι τα καταστήματα έχουν καθημερινά την αγωνία τους. Είναι πολύ δύσκολο να είναι κλειστό το κατάστημά σου και να είσαι ανήμπορος να δουλέψεις. Οι υποχρεώσεις τρέχουν, οι καιροί που περνάμε δεν είναι και οι καλύτεροι, ώστε να πούμε ότι μπορούμε να μείνουμε κλειστοί για έναν και δύο μήνες. Πήραμε την πρωτοβουλία αυτή με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας, τον κ. Δέμπα, ώστε να δοθεί μία λύση στο ζήτημα, γιατί 20 μέρες περίπου για την πρόσληψη προσωπικού είναι ένα μεγάλο διάστημα για να είναι το έργο σταματημένο», συμπλήρωσε σχετικά ο κ. Κελγιώργης.

 




Προχωρούν οι εργασίες για την δημιουργία Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου στον Άγιο Νικόλαο στην Καβάλα

Ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα οι εργασίες στους δρόμους της αγοράς του Αγίου Νικολάου, στο πλαίσιο του έργου «Ανοιχτό Κέντρο Εμπορίου».

Οι πρώτες εργασίες αφορούν το δρόμο μπροστά από τον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου Καβάλας.




Νέα παράταση πήραν οι εργασίες ανακαίνισης στο σχολειο των Κρηνίδων

Σχεδόν στην τελική ευθεία έχουν μπεί οι εργασίες ανακαίνισης στο σχολείο των Κρηνίδων.
Σύμφωνα με την Διευθύντρια του σχολείου, κ. Αρετή Κώτση ,οι εργάσιες πήραν μια νέα παράταση για να ολοκληρώθουν με αποτέλεσμα το σχολείο να είναι έτοιμο τον Απρίλιο.
Μάλιστα με την ίδια, δηλώνει οτι οι μαθητές θα παραμείνουν στο σχολείο της Λυδίας και η μετακόμηση στο νέο ανακαινισμένο σχολείο θα γίνει απο την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς.