Επιστολή του Χρ. Τοψίδη για αύξηση της χρηματοδότησης του προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης

Επιστολή απέστειλε ο περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης προς το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, διεκδικώντας αύξηση της ενίσχυσης για το ζήτημα χρηματοδότησης του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση/εμπορία και /ή ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων του Στρατηγικού Σχεδίου ΚΑΠ 2023 2027.

Όπως αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Τοψίδης, «το ποσοστό χρηματοδότησης των αιτήσεων στήριξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας -Θράκης ανέρχεται στο 50%. Στο ίδιο πρόγραμμα το υψηλότερο ποσοστό στήριξης των αιτήσεων χρηματοδότησης το 65% δίνεται στην Περιφέρεια Κρήτης μαζί με τις Περιφέρειες Ιονίων Νήσων και μικρών νησιών Αιγαίου, ενώ δημοσιεύματα ήδη προλογίζουν την είσοδο της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην κλίμακα αυτή, λόγω των καταστροφικών πλημμυρών που υπέστη το προηγούμενο έτος και δεν διαφαίνεται να υπάρχει η πολιτική βούληση για αντίστοιχη αύξηση του ποσοστού της Περιφέρειας ΑΜΘ.

www.ertnews.gr




Επιστολή Κυρανάκη σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ακριτικών περιοχών για τις τουρκικές παρεμβολές

Επιστολή στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της παραμεθορίου απέστειλε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναφορικά με το χρόνιο ζήτημα των τουρκικών παρεμβολών στο ελληνικό σήμα. Με την επιστολή αυτή, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει τους ιδιοκτήτες των ραδιοφώνων ακριτικών περιοχών για τις νέες δυνατότητες που τους παρέχονται, καλώντας όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς να αξιοποιήσουν τις πρόσφατες διατάξεις του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπως:

α) δήλωση δευτερευουσών θέσεων εκπομπής, σύμφωνα με την οποία οι ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί όλης της επικράτειας μπορούν να χρησιμοποιούν δευτερεύουσες θέσεις εκπομπής υποβάλλοντας σχετική δήλωση στη γενική γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Σημειωτέον ότι από το 2025 και έπειτα οι εν λόγω δηλώσεις θα μπορούν να υποβάλλονται κάθε έτος από 1 Οκτωβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου.

β) αίτηση χορήγησης δευτερεύουσας συχνότητας για τους παραμεθόριους ραδιοφωνικούς σταθμούς, σύμφωνα με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς οι οποίοι εκπέμπουν σε παραμεθόριες περιοχές να αιτηθούν κατ’ εξαίρεση τη χρήση δευτερεύουσας συχνότητας εκπομπής εφόσον αντιμετωπίζουν προβλήματα κάλυψης του νομού που λειτουργούν είτε λόγω παρεμβολών από αλλοδαπούς σταθμόυς είτε λόγω μορφολογίας του εδάφους. Η αίτηση χρήσης δευτερεύουσας συχνότητας υποβάλλεται οποτεδήποτε, ενώπιον της γενικής γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης η οποία ελέγχει το περιεχόμενο της αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών.

Η πρωτοβουλία έχει ως στόχο την ενίσχυση της εκπομπής του προγράμματος του ελληνικού ραδιοφώνου και την προστασία του από παρεμβολές ξένων σταθμών. Οι παρεμβολές σταθμών γειτονικών κρατών όπως είναι η Τουρκία, είναι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί δεκαετίες ολόκληρες τα ραδιόφωνα ακριτικών περιοχών. Το θέμα είχε τεθεί και σε διαδοχικές συναντήσεις που είχε με τους ιδιοκτήτες νωρίτερα μέσα στο έτος ο κ. Κυρανάκης στον νομό Έβρου, περιοχή όπου καταγράφεται και πιο έντονα το πρόβλημα.

Ο αρμόδιος υφυπουργός είχε δεσμευτεί για την εξεύρεση λύσης στο θέμα και κατόπιν παρεμβάσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι παραμεθόριοι ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν πλέον τη δυνατότητα δήλωσης δευτερευουσών θέσεων εκπομπής, ενώ μπορούν να αιτηθούν να τους χορηγηθεί δευτερεύουσα συχνότητα, όπου αυτό απαιτείται. Οι ρυθμίσεις αυτές αφορούν άμεσα τους νομούς Έβρου και Δωδεκανήσου, όπου τα προβλήματα εντοπίζονται εντονότερα, καθώς και το σύνολο των περιοχών της παραμεθορίου.

Εφόσον οι νέες προβλέψεις αξιοποιηθούν, αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά η μετάδοση του προγράμματος των ακριτικών ραδιοφωνικών σταθμών. «Στεκόμαστε δίπλα στους ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και συνεχίζουμε την προσπάθεια για την απρόσκοπτη μετάδοση του ελληνικού ραδιοφωνικού προγράμματος σε όλη τη χώρα» αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο κ. Κυρανάκης, υπογραμμίζοντας ότι στόχος της πολιτείας είναι η βέλτιστη ραδιοφωνική κάλυψη όλης της ελληνικής επικράτειας.

protothema.gr




Επιστολή ιατρικών συλλόγων ΑΜΘ στον Α. Γεωργιάδη

Προς: Τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη

Κύριε Υπουργέ,
Επανερχόμαστε για μία ακόμη φορά, στα σοβαρότατα προβλήματα υγειονομικής περίθαλψης της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία περιλαμβάνει τόσο παραμεθόριες, όσο και νησιωτικές περιοχές.

Σας τα έχουμε θέσει επανειλημμένα και έχουμε ζητήσει συνάντηση μαζί μας στην περιοχή μας, χωρίς όμως καμία έλευση, αλλά ούτε και απάντηση στα έγγραφά μας.
Επισημαίνουμε εκ νέου και ζητάμε
1. Την άμεση – ταυτόχρονη προκήρυξη όλων των κενών οργανικών θέσεων σε Α’βάθμια και Β’βάθμια περίθαλψη στην ΑΜΘ. Είναι επισφαλής η λειτουργία Κλινικών αρκετών Νοσοκομείων της Περιφέρειάς μας με Ιατρούς που μετακινούνται εδώ και χρόνια για να καλύψουν τις ανάγκες.
2. Πρέπει να προηγηθεί η αναβάθμιση του πλαισίου κινήτρων στις Άγονες περιοχές στη βάση των προτάσεων του ΠΙΣ, οι οποίες βρίσκονται αναξιοποίητες έως σήμερα στο Γραφείο του Υπουργού Υγείας από τον Φεβρουάριο του 2023.
3. Την άμεση αναβάθμιση του μισθολογίου του ΕΣΥ, στα επίπεδα του μέσου όρου των χωρών της Ευρώπης, ώστε το ΕΣΥ να γίνει ελκυστικό για τους γιατρούς, παίρνοντας παράδειγμα και από γειτονικές χώρες, οι οποίες σαφώς δεν συγκαταλέγονται στις πλουσιότερες χώρες. Ταυτόχρονα διατήρηση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο ΕΣΥ.
4. Άμεση κατάργηση του αντιδημοκρατικότατου και κατάπτυστου άρθρου 65 του πρόσφατου Ν/Σ για την Ψυχική Υγεία, το οποίο επιβάλλει την συμμετοχή ελευθεροεπαγγελματιών ιατρών στο ΕΣΥ (με επίταξη!) όταν αποβαίνουν άγονες οι προκηρύξεις. Μεγαλύτερη ομολογία αποτυχίας του Υπουργείου Υγείας να καταστήσει ελκυστικό το ΕΣΥ δεν υπάρχει. Το ΕΣΥ χρειάζεται κίνητρα και όχι μέτρα επιβολής.
5. Στήριξη των ελευθεροεπαγγελματιών ιατρών, με προγράμματα ΕΣΠΑ, αναβάθμισης του εξοπλισμού και της κτιριακής υποδομής .
6. Προκήρυξη θέσεων κλινικών ιατρών συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ, χωρίς αποκλεισμούς, μέσα από μία συλλογική σύμβαση με τον ΠΙΣ, όπως ο σχετικός νόμος προβλέπει.
7. Τροποποίηση του άρθρου 69 που αφορά της άρνηση εξυπηρέτησης ασθενών του ΕΟΠΥΥ από ιδιωτικά εργαστήρια και άμεση κατάργηση του απαράδεκτου, επονείδιστου και εξοντωτικού clawback, το οποίο απειλεί τόσο τη βιωσιμότητα των εργαστηριακών ιατρών, όσο και την δημόσια υγεία με τις επακόλουθες συνέπειές του. Είναι αδήριτη η ανάγκη συλλογικής σύμβασης των Κλινικοεργαστηριακών ιατρών με τον Π.Ι.Σ.

Κύριε Υπουργέ,
Σας καλούμε για πολλοστή φορά να επισκεφτείτε την ακριτική και εθνικά ευαίσθητη περιοχή μας, διαθέτοντας τον απαραίτητο χρόνο, ώστε να συζητήσουμε διεξοδικά τόσο τα υπάρχοντα προβλήματα, όσο και τις προτεινόμενες λύσεις. Το σύστημα υγείας στην περιοχή μας βρίσκεται σε οριακό σημείο και απαιτεί επείγουσες παρεμβάσεις.
Επιλεκτική προτίμηση σε κάποιους Ιατρικούς Συλλόγους, των οποίων ζητάτε τη συνδρομή για να συγγράψετε ΚΥΑ, μόνο ως απαξιωτική και προσβλητική μπορεί να εκληφθεί από τους υπόλοιπους Ιατρικούς Συλλόγους και τουλάχιστον αυτούς που εκπροσωπούμε και σαφώς δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
Η αχαρακτήριστη δικαιολογία ότι «επιλέγω ως συνομιλητή και συνεργάτη τον τάδε Ιατρικό Σύλλογο, επειδή είναι ο μόνος Σύλλογος που στήριξε τις απόψεις και προτάσεις μου», δεν αρμόζει σε Υπουργό Υγείας της δημοκρατικής Ελλάδος. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και δυστυχώς το έχουμε ξαναδεί να συμπεριφέρονται οι Υπουργοί Υγείας ως βουλευτές Αθηνών και όχι ως Υπουργοί της Ελληνικής Επικράτειας.

Απαιτούμε εκ μέρους σας τον ισότιμο σεβασμό όλων των Ελλήνων πολιτών και όλων των Ιατρικών Συλλόγων της χώρας. Η ελληνική περιφέρεια και δη η ακριτική, δεν στηρίζεται με λόγια, αλλά με έργα!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ
ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Έβρου
ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ– Πρόεδρος Ι.Σ. Ροδόπης
ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Ξάνθης
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ– Πρόεδρος Ι.Σ. Καβάλας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΛΓΑ – Πρόεδρος Ι.Σ. Δράμας

xanthidaily.gr



Δένδιας: Υπεγράφη η επιστολή αποδοχής για τα F-35

Την υπογραφή της επιστολής αποδοχής προς την αμερικανική πλευρά για την προμήθεια των F-35, ανακοίνωσε σε  δήλωσή του κατά την επίσκεψή του στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα ο Νίκος Δένδιας

«H Ελλάδα χτίζει πανίσχυρες ένοπλες δυνάμεις αγοράζοντας το πιο σύγχρονο πολεμικό αεροσκάφος στον κόσμο», υπογράμμισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Ολοκληρώθηκε έτσι η διαπραγμάτευση της Αθήνας με την Ουάσινγκτον για την απόκτηση από μεριάς της Ελλάδας των μαχητικών 5ης γενιάς F-35.




Νέο απατηλό ηλεκτρονικό μήνυμα-δήθεν επιστολή του αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας

Για νέο ψευδεπίγραφο – απατηλό ηλεκτρονικό μήνυμα που διακινείται ως δήθεν επιστολή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Δημήτριου Μάλλιου ενημερώνει η ΕΛΑΣ εφιστώντας την προσοχή των πολιτών.

Συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, συνεχίζονται οι προσπάθειες των επιτήδειων να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες με νέο διακινούμενο ψευδεπίγραφο – απατηλό μήνυμα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι δράστες χρησιμοποιούν τα στοιχεία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Δημήτριου Μάλλιου, ενώ στην προσπάθειά τους να προσδώσουν «αληθοφάνεια» στη σχετική επιστολή χρησιμοποιούν το λογότυπο της Ελληνικής Αστυνομίας.

Πιο αναλυτικά, οι δράστες προσποιούμενοι τις αρμόδιες ελεγκτικές Αρχές, διακινούν επιστολή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και προσπαθούν να εξαπατήσουν συμπολίτες μας – χρήστες του διαδικτύου, με το πρόσχημα ότι ο αποδέκτης τους εμπλέκεται σε υπόθεση πορνογραφίας και άλλων αδικημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται ότι το συγκεκριμένο μήνυμα είναι καταφανώς ψευδεπίγραφο και απατηλό και αποστέλλεται από δράστες που επιχειρούν προφανώς να εξαπατήσουν – παραπλανήσουν τους πολίτες και ακολούθως να αποκομίσουν παράνομο οικονομικό όφελος.

Παρακαλούνται οι πολίτες να μην ανταποκρίνονται και να διαγράφουν το συγκεκριμένο μήνυμα καθώς και «να μην ανοίγουν» τα συνημμένα αρχεία για αποφυγή προσβολής από κακόβουλο λογισμικό.

Υπενθυμίζεται ότι, περισσότερες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας (www.astynomia.gr), στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές», ενώ επιπλέον πληροφορίες και συμβουλές για περιστατικά ηλεκτρονικών απατών υπάρχουν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος www.cyberalert.gr.




Επιστολή Ψήφος | Πάνω από 200.000 οι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα

Εξέπνευσε τα μεσάνυχτα της Μεγάλης Δευτέρας η προθεσμία εγγραφής στην πλατφόρμα της επιστολικής ψήφου, με τον τελικό αριθμό εγγεγραμμένων να ξεπερνά τους 200.000 από 128 χώρες.

Οι εγγεγραμμένοι ανήλθαν σε 202.556, εκ των οποίων 153.322 (75,7%) είναι κάτοικοι της επικράτειας και 49.234 (24,3%) Έλληνες που διαμένουν στο εξωτερικό.

Ο μεγαλύτερος αριθμός εγγραφών καταγράφτηκε στη Γερμανία (9.578), στο Ηνωμένο Βασίλειο (9.090), στις ΗΠΑ (3.857), το Βέλγιο (3.491), στην Ολλανδία (3.119) και στην Κύπρο (2.808).

imerisia.gr




Επιστολή των εργαζομένων του εργοστασίου Λιπασμάτων για την σιδηροδρομική χάραξη – Θέτουν θέμα ασφάλειας

Όπως αναφέρει η επιστολή :

Τίποτε δεν έμαθε ο ΕΡΓΟΣΕ από τα Τέμπη.

Η ελληνική κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη από την τραγωδία της 28ης Φεβρουαρίου 2023 και συνεχίζει να θρηνεί πενήντα-επτά αδικοχαμένα θύματα, ανάμεσά τους και νέους ανθρώπους. Ενώ η ελληνική Δικαιοσύνη συνεχίζει να αναζητά υπευθύνους και ενόχους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, ο ΕΡΓΟΣΕ προχωρά σε χάραξη νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή μας, που εγκυμονεί να προκαλέσει τεράστιους κινδύνους για μας και τους κατοίκους της περιοχής, ενώ δημιουργεί αγωνία για το μέλλον.

Εκπροσωπώντας τους χιλίους εκατό εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της λιπασματοβιομηχανίας της στη Νέα Καρβάλη, έχουμε καθήκον να ενημερώσουμε την κοινή γνώμη, αλλά και κάθε υπεύθυνο, ότι η νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το νέο Λιμένα της Καβάλας με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης, διέρχεται μέσα από τους χώρους όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της λιπασματοβιομηχανίας.

Επισημαίνουμε ότι το εν λόγω βιομηχανικό συγκρότημα εμπίπτει στην Οδηγία για τα Μεγάλα Βιομηχανικά Ατυχήματα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ληφθεί κάθε πρόνοια ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο δυστυχήματος πέριξ ή εντός των εγκαταστάσεων της διότι τούτο, λόγω του χαρακτήρα των χημικών προϊόντων της, ενδέχεται να προκαλέσει ντόμινο και να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστροφές με ανυπολόγιστες ανθρώπινες απώλειες. Η διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής εντός του χώρου των εγκαταστάσεων της λιπασματοβιομηχανίας αντιβαίνει και σε κάθε μελέτη Λειτουργίας και Ασφάλειας – Hazard and Operability Study – που επιβάλλει η χάραξή της.

Η τραγική εμπειρία των Τεμπών σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι δεν μπορούν να αρκεστούν ούτε σε Περιβαλλοντολογικές Μελέτες του 2012, ούτε σε ισχυρισμούς ότι οι εγκαταστάσεις της λιπασματοβιομηχανίας στην οποία απασχολούνται περισσότερα από χίλιοι εργαζόμενοι θα αποζημιωθούν.

Λύση υπάρχει και είναι η νέα χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής ώστε αυτή να διέλθει πέραν της Εγνατίας Οδού που, καθώς υπερυψούται, συνιστά και φυσική ζώνη προστασίας. Οι κίνδυνοι από την τρέχουσα χάραξη είναι τόσοι μεγάλοι που αντισταθμίζουν κάθε επιχείρημα περί κόστους, καθυστερήσεων ή απώλειας κοινοτικών κονδυλίων. Όποιος λησμονά το παρελθόν, πόσω μάλλον το πολύ πρόσφατο παρελθόν, κινδυνεύει να το επαναλάβει. Η Ελλάδα δεν αντέχει νέα Τέμπη.

Γεώργιος Θεοφυλακτίδης – Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων στην εταιρεία KAVALA NOVAFERT LTD

Βασίλειος Κοργιανόγλου – Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων στην PFIC LTD




Επιστολή του Δημάρχου Καβάλας προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

Επιστολή του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, για την απόσπαση 30 τουλάχιστον αστυνομικών από
την Α.Δ. Καβάλας στην Α.Δ. Θεσσαλονίκης

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Το τελευταίο χρονικό διάστημα απασχόλησε επί μακρόν την δημοσιότητα, η απόφαση σας να αποσπαστούν για τρεις μήνες 30 τουλάχιστον αστυνομικοί από την Α.Δ. Καβάλας σε αυτή της Θεσσαλονίκης.

Παρά τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν από όλους τους παράγοντες και τους οργανωμένους φορείς της περιοχής μας, ξεκίνησε η υλοποίησή της προκαλώντας έντονη ανησυχία για τη διατήρηση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών. Χωρίς να παραγνωρίζω τις ανάγκες που μπορεί να υπάρχουν στη συμπρωτεύουσα, εκτιμώ πως με την προαναφερθείσα εξέλιξη αγνοείται το νέο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους οι άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας στην Π.Ε. Καβάλας.

Λογικά δεν θα διέλαθε της προσοχής σας αφενός μεν η αύξηση των μεταναστευτικών ροών και αφετέρου η αλματώδης άνοδος του τουριστικού ρεύματος σε διάφορα σημεία της πόλης και των δημοτικών μας ενοτήτων. Η καθημερινή καταγραφή των παραπάνω δεδομένων, καταδεικνύει ότι η λήψη της επίμαχης απόφασης σας δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.

κ. Υπουργέ,

Γνωρίζοντας τη διαχρονική ευαισθησία σας σε τέτοιου είδους ζητήματα, σας ζητώ να επανεξετάσετε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, ανακαλώντας τον διαχειριστικό σας σχεδιασμό. Η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της Α.Δ. Καβάλας χρήζει, πέραν πάσης αμφιβολίας, άμεσης και ουσιαστικής ενίσχυσης, με βάση το επικαιροποιημένο οργανόγραμμά της.

Ευελπιστώ ότι η παρούσα επιστολή θα τύχει της δέουσας προσοχής σας.




Επιμελητήριο Καβάλας | Επιστολή Προέδρου για παράταση στην εφαρμογή της νομοθεσίας για τα POS

Το δίκαιο αίτημα των μελών του επιμελητήριου καβάλας, μετέφερε με επιστολή του στον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, ο πρόεδρος του επιμελητήριου Καβάλας Μάρκος Δέμπας, ζητώντας παράταση έξι (6) μηνών της διαδικασίας διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές για τους παρακάτω λόγους:

  •  Μεγάλη καθυστέρηση για την αναβάθμιση των POS δημιουργείται από τους προμηθευτές, λόγω όγκου εργασιών των υπηρεσιών, δυσκολίες σύνδεσης και δικτύωσής τους από τους προμηθευτές των ταμειακών μηχανών και γενικότερα αδυναμία εξυπηρέτησης των χιλιάδων επιχειρήσεων που πρέπει να διασυνδεθούν.
  •  Δυσκολία προσαρμογής των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα της ψηφιακής φορολογικής διοίκησης, πρόβλημα που απαιτεί εκπαίδευση των επιχειρηματιών ώστε να αποκτήσουν τις στοιχειώδεις γνώσεις.
  • Οι εγκρίσεις για διάθεση των σχετικών μηχανημάτων POS, παρουσιάζουν ιδιαίτερα μεγάλη καθυστέρηση, καθώς οι τράπεζες δεν έχουν άμεσα διαθέσιμα τα αντίστοιχα μηχανήματα, ενώ παράλληλα απαιτείται χρόνος για την εγκατάστασής τους. Το κόστος που απαιτείται για την αγορά του POS και το σχετικό λογισμικό πρόγραμμα αδυνατούν να καλύψουν σήμερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω μειωμένης κατανάλωσης.
  •  Για τη σωστή εφαρμογή στα νέα δεδομένα χρήσης του POS, θα έπρεπε να είχαν προβλεφθεί και ειδικά προγράμματα χρήσης POS.

Ο Πρόεδρος του επιμελητήριου  τόνισε πως αυτή η παράταση των έξι μηνών είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η επιβολή των προστίμων είναι ιδιαίτερα υψηλή και η μη χρήση των συστημάτων δεν θα μπορεί να καταλογιστεί στις επιχειρήσεις δεδομένου, ότι δεν υπήρξε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να προσαρμοστούν στις νέες διαδικασίες, που απαιτούνται για την ορθή λειτουργία της επιχείρησής τους. Παράλληλα, τόνισε πως το αίτημά είναι αναγκαίο ώστε να δοθεί ο ανάλογος χρόνος προσαρμογής των επιχειρήσεών στη νέα ψηφιακή εποχή.




Ανοιχτή επιστολή στους κτηνιάτρους από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία | «Λέμε ναι στη στείρωση»

Μια ανοιχτή επιστολή προς τους κτηνιάτρους της Ελλάδας στέλνει η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία.

Όπως επισημαίνει η ΠΦΠΟ «οι φιλόζωοι λένε “ναι” στη στείρωση» και τονίζει «βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.

Αναλυτικά η επιστολή της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

«Οι φιλόζωοι λένε ναι στη στείρωση και την μείωση των αδέσποτων

Αγαπητοί /ες κτηνίατροι,

Είμαστε οι ενεργοί φιλόζωοι της χώρας, αυτοί που καθημερινά σας φέρνουν τραυματισμένα, άρρωστα και φολιασμένα ζώα.

Αυτοί που συνεχώς καλούνται να μαζέψουν ζώα που εγκαταλείφθηκαν, ζώα ανεπιθύμητα από τους περίοικους και κυρίως αναρίθμητα μωρά γατάκια και κουτάβια.
Αυτοί που τρέχουν, ασχολούνται και πληρώνουν για να εμβολιάζονται, να στειρώνονται και να περιθάλπονται ζώα.

Αυτοί που έτρεξαν και πίεσαν για να γίνουν οι νομοθεσίες που υποχρεώνουν τους Δήμους να σας αναθέτουν κτηνιατρικές εργασίες για τα αδέσποτα ζώα.

Αυτοί που δημιουργούν φιλοζωική παιδεία και προωθούν τις υιοθεσίες έτσι ώστε ολοένα και περισσότεροι να υιοθετούν αδέσποτα.

Είμαστε η αιτία που το επάγγελμα σας είναι από τα πιο ανερχόμενα επαγγέλματα στη χώρα και ταυτόχρονα είμαστε αυτοί που ξοδεύουν το υστέρημά τους στα κτηνιατρεία σας.
Είμαστε αυτοί που πίεσαν και συνεχίζουν να πιέζουν για να ισχύσει η υποχρεωτική στείρωση στα δεσποζόμενα ώστε να μειωθεί η συνεχής πηγή νέων αδέσποτων που είναι οι ανεπιθύμητες γέννες των δεσποζόμενων.

Γνωρίζουμε γιατί εσείς μας το λέτε τόσα χρόνια ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από τη στείρωση υγιών ζώων, αντίθετα τα προφυλάσσει από κινδύνους.

Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο στειρώνονται χιλιάδες αδέσποτα και ποτέ εσείς οι κτηνίατροι δεν είχατε καμία επιφύλαξη γιαυτό.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν οι γέννες των κατοικίδιων γιατί τα ζώα δεν γεννούν σε μαιευτήρια.

Γνωρίζουμε και γνωρίζετε ότι το πρόβλημα των αδέσποτων στη χώρα είναι εκρηκτικό. Είμαστε η χώρα με τα περισσότερα αδέσποτα στην Ευρώπη.

Γνωρίζουμε τέλος ότι η υποχρεωτική στείρωση είναι ένα μέτρο αναγκαίο αλλά όχι αρκετό.
Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μην εφαρμοστεί αν δεν υπάρξουν μηχανισμοί και εντατικοί έλεγχοι ιδιαίτερα στις δύο κατηγορίες που διατηρούν μεγάλους αριθμούς αστείρωτων ζώων, τους κυνηγούς και τους κτηνοτρόφους.

Σας καλούμε λοιπόν να σταθείτε στο πλάι μας και να βοηθήσετε την εφαρμογή της υποχρεωτικής στείρωσης.

Μαζί να διεκδικήσουμε ώστε να γίνουν δημοτικά κτηνιατρεία σε κάθε Δήμο.

Να μειώσουμε τα αδέσποτα ζώα και να αυξήσουμε τον αριθμό των δεσποζόμενων όπως στα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη.

Μην μας αγνοείτε.
Είμαστε οι πιο βασικοί σας σύμμαχοι και είμαστε εθελοντές.
Βοηθήστε μας να αλλάξουμε την ζοφερή κατάσταση των αδέσποτων στην Ελλάδα.
Σταθείτε αρωγοί και όχι εμπόδιο στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων συντροφιάς».

Πηγή: Newsbeast.gr




Θασιακή Ένωση Καβάλας | Επιστολή για το παλαιό αρχοντικό του Βασίλη Βασιλικού

Στον Θεολόγο Θάσου διασώζεται παλαιό αρχοντικό, που αποτελούσε ιδιοκτησία του συγγραφέα, Βασίλη Βασιλικού.

Η ανέγερση του ιστορικού αυτού κτίσματος έγινε από τον Νικόλαο Βασιλείου (1840 – 1911), προπάππο του Βασίλη Βασιλικού. Μετά τον θάνατο αυτού πέρασε στον Βασίλη Βασιλικό, παππού του συγγραφέα, και στη συνέχεια στον πατέρα του, Νικόλαο Βασιλικό.

Τα τελευταία χρόνια ο Βασίλης Βασιλικός επισκεύασε το οίκημα και διέμενε σ’ αυτό τα καλοκαίρια. Πρόθεση της συζύγου και της κόρης του Βασίλη Βασιλικού είναι η αρχοντική αυτή οικία να πωληθεί. Ήδη υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές, μεταξύ των οποίων και βαλκάνιοι.

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε, όπως παρέμβετε για την αγορά του, προκειμένου να στεγαστεί εκεί το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Θάσου.

Πιστεύουμε ότι δεν θα πρέπει αρχοντικά παλαιών οικογενειών της Θάσου να περιέρχονται σε ξένους και δη ένα οίκημα, το οποίο στέγασε μια τέτοια προσωπικότητα, παγκοσμίου φήμης. Αντιθέτως,θεωρούμε ότι είναι η κατάλληλη συγκυρία το αρχοντικό αυτό να περιέλθει στο Ελληνικό Δημόσιο και να παραμείνει ως μνημείο- κληρονομιά της χώρας μας, προάγοντας ταυτόχρονα τον πολιτισμό και την ιστορία της. Τούτο θα το προτιμούσε και ο ίδιος ο αείμνηστος Βασίλης Βασιλικός.

Ο συγγραφέας, μετά την αποκατάσταση της οικίας του, αναφέρει στο «Ημερολόγιο Θάσου», που κυκλοφόρησε το 2015 από τις εκδόσεις Guteberg: «Νιώθω μια παράξενη ηρεμία και ευδαιμονία καθώς πρωτοκατοικώ το πατρικό μου σπίτι στη Θάσο. Τα πνεύματα των προγόνων μου σαν να με ευχαριστούν που το αποκατέστησα στις παλιές του δόξες…

Είμαι ευτυχής που επέστρεψα από εκεί που ξεκίνησε ο πατέρας μου. Αυτό αποτελεί και την κρυφή πηγή της τωρινής μου ευδαιμονίας… ένας Οδυσσέας κι εγώ, που επιστρέφει στη δική του Ιθάκη».

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, είναι ευκαιρία να παρέμβετε τώρα, ώστε το ακίνητο να καταστεί και η δική μας «Ιθάκη».

 




Αυτή είναι η επιστολή Μπλίνκεν στον Μητσοτάκη για τα F-35 – Τι περιλαμβάνει το πακέτο μαμούθ

Στην επιστολή του ο Άντονι Μπλίνκεν μιλά για στενή συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ, τονίζοντας πως αυτή είναι απαραίτητη προκειμένου να προαχθεί η διεθνής ειρήνη και ασφάλεια

Τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα των F-35 και την αγορά των 20+20 υπερσύγχρονων μαχητικών πέμπτης γενιάς καθώς και την πλήρη περιγραφή του δωρεάν πακέτου-«μαμούθ» προς την χώρα μας αναλύει με κάθε λεπτομέρεια στην επιστολή του προς τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών, Άντονι Μπλίνκεν.

Στην επιστολή του ο Άντονι Μπλίνκεν μιλά για στενή συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ, τονίζοντας πως αυτή είναι απαραίτητη προκειμένου να προαχθεί η διεθνής ειρήνη και ασφάλεια, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη συνέχιση της τάξης που βασίζεται σε κανόνες.

Στο ίδιο πλαίσιο ο Αμερικανός ΥΠΕΞ αναφέρει χαρακτηριστικά πως η ελληνοαμερικανική συνεργασία επεκτείνεται σε έξι άξονες. Μεταξύ αυτών λεπτομέρειες για τα F-35 και το δωρεάν πακέτο στρατιωτικού εξοπλισμού. Παράλληλα ό,τι δίνεται από τις ΗΠΑ ως EDA (Excess Defence Articles), δηλαδή από το αμυντικό απόθεμα είναι, είτε δωρεάν είτε με συμβολικό αντίτιμο.

Μητσοτάκης για F-35: Η πατρίδα θωρακίζεται – Ενισχύονται οι Ένοπλες Δυνάμεις μας

Συγκεκριμένα αναφέρει πως το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έχει ήδη ενημερώσει το Κογκρέσο για τις ακόλουθες προτεινόμενες μεταφορές επιχορηγήσεων υπέρβασης αμυντικών ειδών (EDA) προς την Ελλάδα:

  • Δύο αεροσκάφη EDA C-130H,
  • Δέκα κινητήρες EDA για αεροσκάφη P-3 και
  • 60 οχήματα μάχης πεζικού Bradley ως EDA (Excess Defence Articles).

Αντίστοιχα σημειώνει πως θα υποβληθούν προς κοινοποίηση στο Κογκρέσο τα ακόλουθα προς μεταφορά στην Ελλάδα:

  • Μέχρι 40 νέα αεροσκάφη F-35 μέσω Στρατιωτικών Πωλήσεων Εξωτερικού,
  • Τρία πλοία κλάσης Protector ως EDA- και
  • Διάφορα φορτηγά και ρυμουλκούμενα ως EDA.

Ο κ. Μπλίνκεν τονίζει πως «η Ελλάδα έχει κάνει αξιοσημείωτα βήματα για τον εκσυγχρονισμό των αμυντικών της δυνατοτήτων. Ανυπομονώ να αυξήσουμε τη συνεργασία μας και να αναπτύξουμε μια πιο ισχυρή στρατηγική σχέση μεταξύ των ενόπλων μας δυνάμεων».

Αναλυτικά άτυπη μετάφραση της επιστολής Μπλίνκεν στον Μητσοτάκη με την πλήρη στρατιωτική ενίσχυση της Ελλάδας από τις ΗΠΑ:

Το αμυντικό εμπόριο με τους συμμάχους μας στο ΝΑΤΟ αποτελεί θεμελιώδη συνιστώσα των προσπαθειών μας για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ασφάλειας και την ενίσχυση της συλλογικής αποτροπής και άμυνας της Συμμαχίας.

Για τον σκοπό αυτό, επιδιώξαμε να συνεργαστούμε στενά με την Ελλάδα για να προωθήσουμε τα κοινά μας συμφέροντα και να προάγουμε τη διεθνή ειρήνη και ασφάλεια, οι οποίες είναι απαραίτητες για τη συνέχιση της τάξης που βασίζεται σε κανόνες.

Αυτή η ισχυρή διμερής σχέση αποτελεί απόδειξη των διαρκών δεσμών μεταξύ των εθνών μας και είμαι ενθαρρυμένος από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει από κοινού στο πλαίσιο της Συμφωνίας Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας ΗΠΑ-Ελλάδας για τη διατήρηση ισχυρών, ικανών και διαλειτουργικών στρατιωτικών δυνάμεων.

Με την επιφύλαξη της ικανοποίησης από την κυβέρνηση των ΗΠΑ όλων των εφαρμοστέων νομικών απαιτήσεων, συμπεριλαμβανομένης της κοινοποίησης στο Κογκρέσο, σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας σε θέματα ασφάλειας ως εξής.

Πρώτον, στις 27 Σεπτεμβρίου 2022, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες κοινοποίησης στο Κογκρέσο για επιχορηγούμενη βοήθεια ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων για την ξένη στρατιωτική χρηματοδότηση (FMF) για τις αμυντικές αγορές της Ελλάδας, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η κρίσιμη υποστήριξη της Ουκρανίας- και στις 24 Οκτωβρίου 2023, οι Ηνωμένες Πολιτείες διέθεσαν επιπλέον 30 εκατομμύρια δολάρια σε βοήθεια FMF στην Ελλάδα, προκειμένου να ενθαρρύνουν περαιτέρω δωρεές.

Δεύτερον, έχουμε ήδη ενημερώσει το Κογκρέσο για τις ακόλουθες προτεινόμενες μεταφορές επιχορηγήσεων υπέρβασης αμυντικών ειδών (EDA) προς την Ελλάδα:

  • Δύο αεροσκάφη EDA C-130H,
  • Δέκα κινητήρες EDA για αεροσκάφη P-3 και
  • 60 οχήματα μάχης πεζικού Bradley ως EDA.

Τρίτον, θα υποβάλουμε προς κοινοποίηση στο Κογκρέσο τα ακόλουθα προς μεταφορά στην Ελλάδα:

  • Μέχρι 40 νέα αεροσκάφη F-35 μέσω Στρατιωτικών Πωλήσεων Εξωτερικού,
  • Τρία πλοία κλάσης Protector ως EDA- και
  • Διάφορα φορτηγά και ρυμουλκούμενα ως EDA.

Τέταρτον, θα υποβάλουμε στο Κογκρέσο πρόταση νόμου για τη μεταφορά πλοίων με αίτημα να παράσχει την απαραίτητη νομοθετική εξουσιοδότηση για τη μεταφορά στην Ελλάδα έως και τεσσάρων πλοίων παράκτιας μάχης ως EDA (σ.σ. από το απόθεμα άμυνας).

Πέμπτον, συνεχίζουμε να ενδιαφερόμαστε για τις αμυντικές δυνατότητες που θα μπορούσε η Ελλάδα να μεταφέρει ή να πωλήσει στην Ουκρανία. Εάν αυτές οι δυνατότητες ενδιαφέρουν την Ουκρανία και εν αναμονή της επανεξέτασης της κατάστασης και της σχετικής αξίας τους από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, μπορούμε να διερευνήσουμε ευκαιρίες για πιθανές πρόσθετες FMF
έως 200 εκατομμύρια δολάρια για την Ελλάδα.

Έκτον, θα δώσω προτεραιότητα στην Ελλάδα για να λάβει τα πλεονάζοντα οχήματα με προστασία από ενέδρες ανθεκτικά σε νάρκες, καθώς θα καταστούν διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, και θα εξετάσω τις ελληνικές απαιτήσεις σε περίπτωση που καταστούν διαθέσιμα τάνκερ KC-135. Εκτός από τα αεροσκάφη C-130H, το Υπουργείο Άμυνας εργάζεται για
να παράσχει στοιχεία τιμολόγησης και διαθεσιμότητας για μια ελληνική αγορά νέων C-130J.

Η Ελλάδα έχει κάνει αξιοσημείωτα βήματα για τον εκσυγχρονισμό των αμυντικών της δυνατοτήτων. Ανυπομονώ να αυξήσουμε τη συνεργασία μας και να αναπτύξουμε μια πιο ισχυρή στρατηγική σχέση μεταξύ των ενόπλων μας δυνάμεων.

Μητσοτάκης για τα F-35: Η χώρα μας θωρακίζεται

Σημειώνεται πως ως σημαντική ημέρα για την εθνική μας άμυνα και την ελληνική διπλωματία χαρακτήρισε την σημερινή, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης σε δήλωσή του επ’ αφορμής της έγκρισης της συμμετοχής της Ελλάδας στο πρόγραμμα των F-35 και την επακόλουθη αγορά από την χώρα μας 20+20 υπερσύγχρονων μαχητικών αεροσκαφών πέμπτης γενιάς.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός που έλαβε την επιστολή από τον Υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Άντονι Μπλίνεκν τονίζει ότι έτσι «αναδεικνύεται και επισφραγίζεται το στρατηγικό βάθος των ελληνοαμερικανικών σχέσεων» και σημειώνει: «Με αυτήν, η Ελλάδα τίθεται και επισήμως στην τροχιά απόκτησης έως και 40 μαχητικών αεροσκαφών τελευταίας γενιάς F-35».

Όπως επίσης σημειώνει ο πρωθυπουργός, «ταυτόχρονα, όμως, αποκτά και εντελώς δωρεάν ένα πολύ μεγάλο πακέτο εξοπλισμών που ενισχύουν καθοριστικά και τους τρεις κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και το Ελληνικό Λιμενικό. Πρόκειται για φρεγάτες, για μεταγωγικά C-130, για θωρακισμένα άρματα μάχης και οχήματα, αλλά και για πολλά ακόμη στοιχεία αμυντικού υλικού, τα οποία η χώρα μας εξασφάλισε ύστερα από το αίτημα που είχα διατυπώσει, τον Μάιο του 2022, προσωπικά στον Πρόεδρο Biden».

Η δήλωση του πρωθυπουργού για την έγκριση της αγοράς των F-35 από την Ελλάδα:

«Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα για την εθνική μας άμυνα και για την ελληνική διπλωματία. Γιατί, με βάση επιστολή που έλαβα από τον Υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Antony Blinken, αναδεικνύεται και επισφραγίζεται το στρατηγικό βάθος των ελληνοαμερικανικών σχέσεων.

Με αυτήν, η Ελλάδα τίθεται και επισήμως στην τροχιά απόκτησης έως και 40 μαχητικών αεροσκαφών τελευταίας γενιάς F-35. Ταυτόχρονα, όμως, αποκτά και εντελώς δωρεάν ένα πολύ μεγάλο πακέτο εξοπλισμών που ενισχύουν καθοριστικά και τους τρεις κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και το Ελληνικό Λιμενικό.

Πρόκειται για φρεγάτες, για μεταγωγικά C-130, για θωρακισμένα άρματα μάχης και οχήματα, αλλά και για πολλά ακόμη στοιχεία αμυντικού υλικού, τα οποία η χώρα μας εξασφάλισε ύστερα από το αίτημα που είχα διατυπώσει, τον Μάιο του 2022, προσωπικά στον Πρόεδρο Biden.

Η πατρίδα θωρακίζεται, έτσι, διπλά: απ’ τη μία πλευρά η αποτρεπτική της ισχύς μεγεθύνεται σε γη, σε αέρα και σε θάλασσα. Ενώ, από την άλλη, δεν επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος, καθώς αυτό το πακέτο θα διατεθεί δωρεάν, από τα αμερικανικά αποθέματα.

Είναι το αποτέλεσμα μιας μεθοδικής, αθόρυβης και μακράς προσπάθειας, που συνδύασε τη συμμαχική συνέπεια της Ελλάδας στα διεθνή μέτωπα με την προώθηση των εθνικών της συμφερόντων. Αποτέλεσμα το οποίο εδραιώνει, παράλληλα, τη δυναμική και αυτοτελή ελληνοαμερικανική στρατηγική σχέση.

Γιατί η σημερινή εξέλιξη δικαιώνει την ενεργή διπλωματία της αξιοπιστίας που ακολουθούμε παντού τα τελευταία χρόνια: από τον πόλεμο στην Ουκρανία, τη διεύρυνση του ΝΑΤΟ και την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης, μέχρι την ένταση στην Ανατολική Μεσόγειο και το δράμα της Μέσης Ανατολής.

Με καθαρές θέσεις και με πρωτοβουλίες στα μεγάλα ζητήματα, η Ελλάδα ασκεί, πλέον, ενεργό ρόλο στον Δυτικό κόσμο. Κάτι που της αναγνωρίζουν εταίροι και σύμμαχοι, βλέποντας στη χώρα μας έναν σταθερό συμπαραστάτη, έναν έμπιστο συνομιλητή αλλά και έναν αναγκαίο συνοδοιπόρο και συνεργάτη.

Σε μία εποχή αβεβαιότητας, λοιπόν, η πατρίδα μας επιβεβαιώνει ότι στέκει με σοβαρότητα και γεωπολιτική ωριμότητα στον παγκόσμιο χάρτη. Ενώ, την ίδια ώρα, υπηρετεί τα εθνικά της δίκαια, θωρακίζοντας την άμυνά της. Στον δρόμο της σταθερότητας και της ειρήνης, πάντα με υπερηφάνεια και εθνική αυτοπεποίθηση».

Τι σημαίνει για την Ελλάδα η αγορά των F-35 και το πακέτο δωρεάν ενίσχυσης από τις ΗΠΑ

Σημαντική ενίσχυση της αμυντικής ικανότητας της Ελλάδας αλλά και αναβάθμιση της διπλωματικής της θέσης στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου σηματοδοτεί η συμμετοχή στο πρόγραμμα των F-35 για αγορά 20+20 υπερσύγχρονων μαχητικών πέμπτης γενιάς αλλά και το μεγάλο πακέτο αμερικανικής βοήθειας προς τη χώρα μας.

Όπως σημειώνουν κυβερνητικές πηγές, μετά και τη γνωστοποίηση της αποστολής της επιστολής του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών, Άντονι Μπλίνκεν, στον Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά και του μηνύματος του πρωθυπουργού για τις εξελίξεις αυτές, η χώρα μας ενισχύεται σημαντικά.

Συγκεκριμένα όπως σημειώνουν, «με την επιστολή του υπουργού Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών Antony Blinken προς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και την επιστολή του Στέιτ Ντιπάρτμεντ προς το Κογκρέσο (notification) ανοίγει και τυπικά ο δρόμος για την απόκτηση έως και σαράντα F-35 από την Ελλάδα, καθώς το σχετικό αίτημα έχει ήδη εγκριθεί από το Κογκρέσο (και μάλιστα λίγο πριν από τον δεύτερο γύρο των εθνικών εκλογών τον Ιούνιο του 2023)».

Αντίστοιχα επισημαίνουν πως «η επίσημη αποδοχή του ελληνικού αιτήματος για την προμήθεια των F-35, μαζί με την ταυτόχρονη παραχώρηση ενός πολύ σημαντικού πακέτου δωρεάν στρατιωτικού υλικού από το αμερικανικό απόθεμα – που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τέσσερις φρεγάτες LCS, δύο μεταγωγικά C-130, 60 θωρακισμένα άρματα μάχης, περιπολικά πλοία – προς την Ελλάδα αποτελεί “ψήφο εμπιστοσύνης’’ προς την Ελλάδα και την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».

Οι ίδιες πηγές τονίζουν πως πρόκειται για έμπρακτη αναγνώριση του ηγετικού ρόλου της Ελλάδας στην περιοχή, του ρόλου της ως πυλώνα σταθερότητας, ειρήνης και ασφάλειας, καθώς και ενός απαραίτητου και αξιόπιστου εταίρου και συμμάχου που επέδειξε σοβαρότητα, συνέπεια και συμμαχικό πνεύμα στην αντιμετώπιση όλων των μεγάλων κρίσεων των τελευταίων ετών.

Παράλληλα αναφέρουν ότι «η επιστολή Μπλίνκεν δικαιώνει το διπλωματικό κεφάλαιο που έχτισε η κυβέρνηση και την πολιτική που ακολούθησε στις γεωπολιτικές κρίσεις στην περιοχή, από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και την επίτευξη ενεργειακής ασφάλειας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μέχρι την κρίση στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή».

Στο ίδιο πλαίσιο επισημαίνεται πως «η εξέλιξη επισφραγίζει και εδραιώνει το ιστορικά υψηλό των ελληνοαμερικανικών σχέσεων και αποδεικνύει στην πράξη ότι η ελληνοαμερικανική στρατηγική σχέση και αμυντική συνεργασία είναι αυτόνομη και δεν ετεροπροσδιορίζεται. Η σχέση με τις ΗΠΑ είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από σχέσεις με άλλες χώρες και το πέρασμα στα μαχητικά αεροσκάφη πέμπτης γενιάς αποτελεί την καλύτερη απόδειξη για την πορεία των ελληνοαμερικανικών σχέσεων».

Αναφορικά με τα F-16 προς την Τουρκία τονίζεται πως «η Ελλάδα ασχολείται με τη θωράκιση και ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεών της. Δεν μπορεί να υπαγορεύσει την πολιτική των ΗΠΑ σε αμυντικά προγράμματα προς τρίτες χώρες. Ούτε μπορεί να συνδέονται αμυντικές προμήθειες προς την Ελλάδα, ενός αξιόπιστου εταίρου και συμμάχου, με εξοπλιστικά προγράμματα άλλων χωρών».

Καταλήγοντας σημειώνουν πως «η σταθερή ελληνική θέση, ιδιαίτερα στο πλαίσιο συμμετοχής στο ΝΑΤΟ, είναι ότι κανένας εξοπλισμός που αποδίδεται σε μια χώρα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται σε βάρος συμμάχου χώρας. Αυτό άλλωστε εξυπηρετεί την περιφερειακή σταθερότητα και τα συμφέροντα της Συμμαχίας στην περιοχή».




Επιστολή Μάρκου Δέμπα στον Δήμαρχο Καβάλας για την αύξηση των ανταποδοτικών τελών

Ακολουθεί η επιστολή-ανακοίνωση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Καβάλας :

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε

Γνωρίζοντας, για την απόφαση σας να προχωρήσετε σε αυξήσεις, στα τέλη καθαριότητας, τραπεζοκαθισμάτων, και λοιπών τελών, σας μεταφέρουμε την αγωνία της τοπικής αγοράς για τις γενικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα, εμπορικά και εστίασης, καθώς και μεταποίησης, τα τελευταία χρόνια της κρίσης και κυρίως μέσα στην ακρίβεια των τελευταίων 2 ετών, όπου όλες οι τιμές και τα λειτουργικά κόστη των επιχειρήσεων έχουν εκτοξευθεί.

Μεταφέρουμε τις αντιρρήσεις μας και τους προβληματισμούς των επιχειρήσεων μας και πρέπει να δείτε πολύ λελογισμένα τις αυξήσεις, τις οποίες πρόκειται να επιβάλλεται, προκειμένου να μην διαταραχθούν οι λεπτές ισορροπίες στην τοπική οικονομία και σας παροτρύνουμε να μας παρουσιάσετε αναλυτικά, ποια θα είναι τα οφέλη προς την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται ανταποδοτικά, μέσα από αυτές τις αυξήσεις.

Κύριε Δήμαρχε, πρέπει να εξετάσετε και προβληματιστείτε για τον τρόπο και το μέγεθος των αυξήσεων αυτών, που μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση, την ήδη πιεστική κατάσταση που υποφέρουν οι επιχειρήσεις μέλη μας.

Είμαστε στην διάθεση σας, για να συνεργαστούμε και να προσφέρουμε και τις δικές μας προτάσεις (όπως ενδεικτικά, να γίνει σταδιακά η οποιαδήποτε αύξηση αποφασίσετε, καθώς γνωρίζοντας ως επιχειρήσεις την λέξη ανταποδοτικότητα γίνεται άμεσα σαφές και η αναλογικότητα ως προς τα απορρίμματα μας, ως τούτου σας προτείνουμε να προχωρήσουμε άμεσα στο απόλυτα ακριβές μέτρο του μεγέθους απορριμμάτων και όχι με βάση τα τετραγωνικά).

Αναμένουμε να δεχτείτε τις θέσεις του Επιμελητηρίου Καβάλας, στον σχεδιασμό που έρχεστε να υλοποιήσετε για τα τέλη καθαριότητας και λοιπών τελών.

Με εκτίμηση

Μάρκος Δέμπας




Επιστολή Προέδρου ΟΠΑΚΠΑ | Έλαβε την νόμιμη άδεια το Κολυμβητήριο Σερρών

Ως πρόεδρος του Ν.Π. ΟΠΑΚΛΠΑ θα ήθελα να ευχαριστήσω  όλους όσους συνετέλεσαν στην επίλυση των  μεγάλων και έκτακτων προβλημάτων που προέκυψαν  το τελευταίο διάστημα στο δημοτικό κολυμβητήριο Σερρών, τα οποία αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία και σήμερα πλέον έλαβε την νόμιμη άδεια λειτουργίας του  και επαναλειτουργεί.

Αυτοί οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα  με την συμβολή τους για την επίλυση των προβλημάτων  ήταν ο  Δήμαρχος Σερρών  κ. Χρυσάφης Αλέξανδρος, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Σπυρόπουλος Παναγιώτης,  οι εταιρείες ΔΟΜΟΚΑΤ, ΚΤΙΡΙΟΝ , ΠΑΝ ΜΑΡΚΕΤ, ΠΑΡΟΥΣΗΣ Γ., ο Ο.Φ.Κ ,  ο πρόεδρος και  έφορος του ΜΓΣ. Πανσερραικός κκ. Παναγιώτου Αν. και   Γκράτζιος Ζ. , ο πολιτικός μηχανικός κ. Ζώης Κυπαρίσσης, ο Ηλεκτρολόγο μηχανολόγος κ. Ανδρικάκης Π. ο  Ηλεκτρολόγος και μέλος του Δ.Σ. κ. Καρακολίδης Παναγιώτης, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Σερρών, η Δ\νση υγείας της Περιφερειακής ενότητας Σερρών, η επιτροπή  του άρθρου 56Γτου Ν. 2725\1999  δια του Πρόεδρο της κ. Χορταρά Χ. και το προσωπικό του Ν.Π.

Ιδιαίτερα  όμως θέλω να ευχαριστήσω τον  άμεσο συνεργάτη μου  Αντιπρόεδρο  του Δ.Σ και Αντιδήμαρχο κ. Χρυσανθίδη Β. που τα δύο αυτά  τα χρόνια της Προεδρίας μου   ήταν δίπλα μου και με βοήθησε να ανταποκριθώ όσο  το δυνατόν καλύτερα στο  δύσκολο έργο  που μου ανέθεσε ο κ. Δήμαρχος.

Επίσης θα ήθελα να ζητήσω μια συγνώμη από όλους τους χρήστες (αθλητικούς συλλόγους , κοινό κλπ) του δημοτικού κολυμβητηρίου Σερρών που το στερήθηκαν όλο αυτό το διάστημα και υπέστησαν μια μεγάλη ταλαιπωρία , όμως ήταν ένα θέμα το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί και να αντιμετωπιστεί διαφορετικά.

 

Με κάθε εκτίμηση

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ν.Π.

ΓΑΤΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ




Νέα επιστολή του ΟΕΒΕ προς τους βουλευτές σχετικά με τη ψήφιση του φορολογικού νομοσχεδίου

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς: τους βουλευτές της Π.Ε. Καβάλας

κ. Παναγιωτόπουλο Νικόλαο

κ.Πασχαλίδη Ιωάννη

κ.Λαζαρίδη Μακάριο

κα. Δεληκάρη Αγγελική

Θέμα: Έκθεση Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής των Ελλήνων 

Κοιν. Πρόεδρο ΓΣΕΒΕΕ,  Μ.Μ.Ε.

Κυρία και κύριοι Βουλευτές, 

Το βράδυ της Τρίτης, αναρτήθηκε στον ιστότοπο της Βουλής (https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/7b24652e-78eb-4807-9d68-e9a5d4576eff/m-forodiafygh-epist.pdf)  η έκθεση της Επιστημονικής Υπηρεσίας, επί του νέου φορολογικού νομοσχεδίου. Σύμφωνα με την έκθεση, το Σύνταγμα δεν αποκλείει τη θέσπιση, κατά τρόπο γενικό και απρόσωπο, τεκμηρίων προς σύλληψη της φοροδιαφυγής, υπό την προϋπόθεση όμως ότι τα τεκμήρια ανταποκρίνονται στα δεδομένα της κοινής πείρας και ότι είναι μαχητά.

Το επιστημονικό συμβούλιο διατυπώνει τον προβληματισμό του ως προς το ζήτημα των «δεδομένων της κοινής πείρας», ως ένδειξη για το παραγόμενο εισόδημα. Όπως, μεταξύ άλλων επισημαίνεται στην έκθεση, δεν υπάρχει ανάπτυξη των εμπειρικών δεδομένων στα οποία βασίστηκε η καταρχήν ταύτιση του ελάχιστου εισοδήματος των αυτοτελώς απασχολούμενων προσώπων και των ελεύθερων επαγγελματιών με τον νομοθετημένο κατώτατο μισθό ή τις αποδοχές του υψηλότερα αμειβόμενου απασχολούμενου υπαλλήλου κάθε υποχρέου. Προβληματισμός διατυπώνεται και κατά πόσο η βάση προσδιορισμού για το τεκμήριο συμβαδίζει με τις αποφάσεις του ΣτΕ που έκρινε ότι οι μισθωτοί και οι μη μισθωτοί τελούν υπό «ουσιωδώς διαφορετικές συνθήκες απασχολήσεως και παραγωγής εισοδήματος».

Το Επιστημονικό Συμβούλιο επισημαίνει ότι σε αντίθεση με τους μισθωτούς, το εισόδημα των μη μισθωτών είναι διαρκώς μεταβαλλόμενο, δεν συναρτάται, καταρχήν, με τους παράγοντες που διαμορφώνουν το ύψος του νομοθετημένου κατώτατου μισθού ή του μισθού του υψηλότερα αμειβόμενου απασχολούμενου υπαλλήλου, ενώ δεν αποκλείεται να είναι και αρνητικό (ζημίες), κυρίως στους τομείς της βιοτεχνίας και του εμπορίου. «Συνεπώς, η επίκληση των διδαγμάτων της κοινής πείρας για τη συναγωγή τεκμηρίου ως προς το ύψος του ελάχιστου καθαρού εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα που αποκτά ένα φυσικό πρόσωπο βάσει του νομοθετημένου κατώτατου μισθού ή, πολύ περισσότερο, των αποδοχών του υψηλότερα αμειβόμενου απασχολούμενου υπαλλήλου, παρίσταται, ενδεχομένως, προβληματική», αναφέρει το επιστημονικό συμβούλιο.

Όπως εξάλλου σημειώνεται, «δεδομένου ότι, κατά την κοινή πείρα, οι συνθήκες άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι πολύ διαφορετικές στα μεγάλα αστικά κέντρα εν σχέσει προς τις μικρότερες πόλεις ή τα χωριά, με πληθυσμό άνω των 500 κατοίκων, επισημαίνεται ότι, ενδεχομένως, το τεκμήριο θα έπρεπε να διαρθρώνεται σε περισσότερα κλιμάκια αναλόγως της γεωγραφικής θέσης και του πληθυσμού της πόλης ή του χωριού εγκατάστασης του υποχρέου».

Όπως αντιλαμβάνεστε, η έκθεση της επιστημονικής υπηρεσίας της Βουλής, έρχεται να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες μας από την ενδεχόμενη ψήφιση του φορολογικού νομοσχεδίου, ιδιαίτερα στα επίμαχα άρθρα που αναφέρεται ο προσδιορισμός του τεκμαρτού εισοδήματος. 

Ως εκ τούτου σας καλούμε ακόμη μια φορά να μην ψηφίσετε τα εν λόγω επίμαχα άρθρα του νομοσχεδίου και να καλέσετε την ηγεσία του Υπουργείου οικονομικών σε νέα συζήτηση επί του θέματος με τους παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς της Χώρας.

 

 

Εκ της Διοικήσεως




Ευχαριστήρια επιστολή προς Δήμο Παγγαίου και Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Παγγαίου

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή προς τον Δήμο Παγγαίου και την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου θέλοντας να εκφράσει  τις θερμές ευχαριστίες του Εφορευτικού Συμβουλίου, της Προϊσταμένης και του προσωπικού της Βιβλιοθήκης  για τη μακροχρόνια, γενναιόδωρη και συνεπή υποστήριξή τους.

Χάρη σε αυτήν την υποστήριξη κατέστη εφικτό τα τελευταία πέντε χρόνια να υλοποιηθούν πολλές και αξιόλογες δράσεις της Βιβλιοθήκης με καλεσμένους πολύ σημαντικούς ανθρώπους του βιβλίου. Με αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι του Δήμου είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την εμπειρία της άμεσης επαφής και επικοινωνίας με συγγραφείς, αφηγητές και καλλιτέχνες μεγιστοποιώντας έτσι την πολιτιστική αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης.

Ως Βιβλιοθήκη ευχόμαστε η αγαστή αυτή συνεργασία να συνεχιστεί και στο μέλλον ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στην τοπική κοινωνία αξιόλογες πολιτιστικές και εκπαιδευτικές εμπειρίες που ενισχύουν την πνευματική και αισθητική καλλιέργεια όλων μας. Υπενθυμίζουμε ότι η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης είναι ΝΠΔΔ που υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και οι συνεργασίες με τοπικούς φορείς είναι διαρκές ζητούμενο καθώς ενισχύει τη σύσφιξη των δεσμών της τοπικής κοινωνίας και την καλύτερη και πολύπλευρη ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του τόπου




Ευχαριστήρια επιστολή Δήμητρας Τσανάκα

Από τα βάθη της καρδιάς μου θα ήθελα να ευχαριστήσω το προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας της Καρδιολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.

Και για να είμαι πιο αναλυτική  ένα μεγάλο ευχαριστώ: στο Δ/ντή της Μονάδας Εντατικής κ.Νικόλαο Καμπουρίδη, στο Δ/ντη της Καρδιολογικής κ.Νεόφυτο Παπουλίδη και στον συνάδελφό μου Καρδιολόγο, στα χρόνια που δούλευα στο Νοσοκομείο, κ.Χουσεϊν Χουσεϊν.

Στο Νοσηλευτικό Προσωπικό που εργάζεται ακούραστα με την Προϊσταμένη του κ. Σοφία Χαμψή, στο Βοηθητικό Προσωπικό και να μην ξεχάσω το προσωπικό στον τομέα Επειγόντων Περιστατικών που με παρέλαβε, με επικεφαλής την κ. Αικατερίνη Πετράκη.

Το ήθος, την ευγένεια, τον επαγγελματισμό τους και τα ζεστά χαμόγελά τους θα τα θυμάμαι όσο ζώ. Είμαι περήφανη που το Νοσοκομείο Καβάλας έχει μια τέτοια μονάδα υγείας. Είμαι σίγουρη ότι συμφωνούν μαζί μου όλοι οι συμπολίτες μου.

Με εκτίμηση

Δήμητρα Τσανάκα




Κιβωτός του Κόσμου: Η μια ανατροπή διαδέχεται την άλλη με την επιστολή στον πατέρα Αντώνιο

Κιβωτός του Κόσμου: Δεν έχουν τέλος οι ανατροπές στην υπόθεση των καταγγελιών σε βάρος του πατέρα Αντωνίου για κατάχρηση σε ασέλγεια ενός νυν και ενός πρώην φιλοξενούμενου σε δομές της «Κιβωτού του Κόσμου».

Μερικές ημέρες μετά την πρόταση του εισαγγελέα για παραπομπή σε δίκη του πατέρα Αντωνίου, ο ένας εκ των δύο καταγγελλόντων 16 ετών, με επιστολή του, η οποία κατατέθηκε στο δικαστικό συμβούλιο και βιντεοληπτικό υλικό, φέρεται να παίρνει πίσω τις καταγγελίες του.

Δημοσίευμα του TheNewspaper.gr το πρωί της Τρίτης ανέφερε ότι το ένα από τα δύο παιδιά που καταγγέλλουν τον πατέρα Αντώνιο παίρνει πίσω τις κατηγορίες, λέγοντας ότι είναι αθώος και δεν τον άγγιξε ποτέ.

Το TheNewspaper.gr επικοινώνησε με τη μητέρα του 15χρονου (σήμερα του 16χρονου) προκειμένου να επιβεβαιώσει εάν όντως ισχύει ότι ανασκεύασαν τους ισχυρισμούς τους. Ωστόσο, η μητέρα διέψευσε το έγγραφο, που περιλαμβάνει το συμπληρωματικό υπόμνημα που κατέθεσε ο Πάτερ Αντώνιος, λέγοντας ότι ούτε η ίδια, ούτε το παιδί της ανασκεύασαν τίποτα και έκανε λόγο για πλαστογραφία.

Μάλιστα, ο δικηγόρος της οικογένειας δρομολογεί ήδη μηνύσεις.

Αυτό είναι το επικυρωμένο από ΚΕΠ της Λάρισας έγγραφο που αποδίδεται στη μητέρα του 15χρονου και φέρεται επικαλείται ο Πάτερ Αντώνιος προσκομίζοντας το στην ανακρίτρια.




Συγχαρητηρια επιστολή του Χαράλαμπου Χρυσανίδη προς τον κ.Τοψίδη και τον κ. Μουριάδη

Θερμά συγχαρητήρια στον κ. Θεόδωρο Μουριάδη και στον κ. Χριστόδουλο Τοψίδη για τις εκλογικές τους νίκες σε Δήμο Καβάλας και Περιφέρεια ΑΜΘ αντίστοιχα.

Τους εύχομαι υγεία, δύναμη και αντοχή για τα δύσκολα που έρχονται. Η αποτελεσματική συνεργασία -τόσο μεταξύ τους, όσο και με τις αντιπολιτευόμενες σε αυτούς παρατάξεις- είναι επιβεβλημένη, ώστε τα πολλά και χρόνια προβλήματα της περιοχής μας να βρουν επιτέλους λύσεις.




Λαϊκή Συσπείρωση: Ανοιχτή επιστολή προς κάθε υπεύθυνο για την “Δωρεάν” μεταφορά μαθητών

Γονείς μαθητών Σχολικών Μονάδων που βρίσκονται στα όρια του αστικού ιστού, ενημερώθηκαν ότι οι μαθητές που μετακινούνται με το αστικό ΚΤΕΛ, από και προς το Σχολείο τους, θα πληρώνουν εισιτήριο.

Είναι απαράδεκτο το γεγονός, σε μια περίοδο που η ακρίβεια τσακίζει τα κόκαλα των οικογενειών,  αυτές να επιβαρύνονται και με αυτό το έξοδο στην κατά τα άλλα δωρεάν παιδεία.

Καλούμε Δημοτική και Περιφερειακή αρχή να “κόψουν το λαιμό” τους ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά των μαθητών.

 




Κατεπείγουσα επιστολή του Κικίλια για την ολοκλήρωση αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων

Την άμεση εκπόνηση κι ολοκλήρωση αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων ζητεί μέσω κατεπείγουσας επιστολής του προς τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια.

Στο πλαίσιο της απόφασης που ελήφθη στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό- και σε συνέχεια της επιστολής του Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας Β. Παπαγεωργίου προς τις Περιφέρειες σχετικά με τις ενδεδειγμένες ενέργειες εκπόνησης και ολοκλήρωσης των αναγκαίων αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων που γίνονται με τη συνέργεια Περιφερειών, Δήμων και Δασαρχείων- ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας, δεδομένου του υψηλού κινδύνου εκδήλωσης πλημμυρικών φαινομένων ειδικά σε περιοχές που επλήγησαν από πυρκαγιές, με κατεπείγουσα επιστολή του προς όλες τις Περιφέρειες και όλους τους Δήμους της χώρας ζητά:

Α) Την ορθή τήρηση των μέτρων πρόληψης πλημμυρικών φαινομένων σε περιοχές όπου εκδηλώθηκαν δασικές πυρκαγιές κατά το τρέχον έτος, πέριξ των οικισμών πολεοδομικών συγκροτημάτων (ιδίως εφόσον αυτοί βρίσκονται στις εκβολές λεκανών απορροής)

Β) Την ορθή υλοποίηση  των καθαρισμών φρεατίων  ομβρίων υδάτων (ιδίως ενόψει και της μεταβολής των καιρικών συνθηκών από την προσεχή εβδομάδα )

Γ)  Την κατά προτεραιότητα εκτέλεση έργων καθαρισμού των ρεμάτων

Δ) Την άμεση σύγκληση των αρμόδιων συντονιστικών οργάνων Πολιτικής Προστασίας ανά Περιφέρεια με κοινοποίηση προς το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας  και για κάθε απαιτούμενης εκ μέρους του Υπουργείου Συνδρομής (τεχνικής βοήθειας, παροχής μέσων).

Τέλος, στο πλαίσιο της συνολικής παρακολούθησης της πορείας των έργων σε όλη την επικράτεια και προς αποφυγή καθυστερήσεων ή αδυναμιών κατά την εκτέλεση τους, παρακαλείται κάθε Περιφέρεια/Δήμος να κοινοποιήσει στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας εντός των προσεχών πέντε (5) ημερών– και εφεξής εντός του πρώτου δεκαημέρου κάθε μήνα- τα ακόλουθα:

α) συνοπτικό σημείωμα ως προς την άμεση ολοκλήρωση του έργου καθαρισμού των φρεατίων απορροής υδάτων αρμοδιότητας των Δήμων/Περιφερειών (με τακτική επανάληψη του προγραμματισμού εργασιών καθαρισμού καθ’ όλη τη χρονική περίοδο του προσεχούς φθινοπώρου και του χειμώνα)

β) αναλυτική κατάσταση ολοκληρωμένων αντιπλημμυρικών έργων ανά Περιφέρεια.

γ) στην περίπτωση ανολοκλήρωτων αντιπλημμυρικών έργων κατά το χρόνο λήψης της επιστολής του Υπουργού, αναλυτικό χρονοδιάγραμμα εκπόνησής τους ιδίως σε περιοχές υψηλής επικινδυνότητας εκδήλωσης πλημμυρικών φαινομένων.

ΠΗΓΗ : newsbeast.gr



Απάντηση στην επιστολή του Φίλιππου Αναστασιάδη για συνάντηση από την Μαρία Βαρύτη

Δείτε τι απάντησε η κ.α Βαρύτη στην πρόσφατη πρόσκληση του Φίλιππου Αναστασιάδη (διαβάστε εδώ) :

Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα.




Καβάλα: Επικίνδυνη επιδείνωση αυτοκινηστικών ατυχημάτων – απαιτούνται μέτρα

Ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Χρήστος Ποτόλιας  στέλνει ανοιχτή επιστολή 

Συγκεκριμένα στέλνει Ανοιχτή επιστολή προς τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, κ. Πεφάνη, το δήμαρχο της Καβάλας, τους επικεφαλής της αντιπολίτευσης αλλά και τους δημοτικούς συμβούλους.

Μιλά για τα συχνά αυτοκινητιστικά ατυχήματα που συμβαίνουν στην Καβάλα και το Παληό τον τελευταίο καιρό.

«κ. Πρόεδρε,

Μία άκρως επικίνδυνη επιδείνωση των αυτοκινητιστικών ατυχημάτων έχουμε το τελευταίο διάστημα σε Καβάλα και Παληό, με ποιο πρόσφατο τον τραυματισμό μαθητή  στον κόμβο Φαλήρου.

Σήμερα πλέον αποδείχθηκε περίτρανα ότι όλες οι “κυκλοφοριακές μελέτες” που διαχρονικά έκαναν και εφάρμοσαν όλες οι δημοτικές αρχές, εκτός από το κυκλοφοριακό κομφούζιο που συνεχίζει να υπάρχει, το μόνο που άφησαν ήταν τα χαράτσια της “ελεγχόμενης στάθμευσης”.

Η κατάσταση του αλαλούμ της κίνησης επιδεινώθηκε και με τον επί πλέον σταθμό διοδίων που προστέθηκε στα όρια του δήμου (Ν. Καρβάλη), προς “δόξα” των επιχειρηματικών ομίλων που θα αναλάβουν την Εγνατία. Το πρόβλημα δε θα λυθεί μόνο με την ελεύθερη διέλευση των συμπολιτών μας που διέρχονται καθημερινά από το συγκεκριμένο σταθμό, αλλά με την κατάργηση όλων των διοδίων .

Σας καλούμε να θέσετε στην ημερήσια διάταξη της επόμενης συνεδρίασης του ΔΣ, συζήτηση και λήψη αποφάσεων για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Ως Λ.Σ. θεωρούμε ότι απαιτείται συνδυασμός μέτρων όπως:

(α)  Αποφασιστική  ενίσχυση  των  Μέσων  Μαζικής  Μεταφοράς  κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.

β)  Έργα που  θα  εξυπηρετούν  το  συνολικό  πλέγμα  μετακινήσεων  και μεταφορών (Λεύκη, Ν. Καρβάλη,  Χαλκερό, Περιγιάλι, Καβάλα, Νεάπολη, Παληό,  Αμυγδαλεώνα).

γ)  Περιμετρική  οδός.

(δ)  Ανισόπεδοι  κόμβοι.

(ε)  Ανισόπεδες  διαβάσεις  πεζών.    

(στ) Χώροι  στάθμευσης περιφερειακά  του  κέντρου.

(ζ) Απομάκρυνση από το κέντρο πόλων έλξης κίνησης (Υπεραστικό  Κ.Τ.Ε.Υ.Λ., Ι.Κ.Α, δημοτικές, περιφερειακές, κρατικές υπηρεσίες).»




Ράμμος | Εσφαλμένες οι ερμηνείες της επιστολής μου στον υπουργό Δικαιοσύνης

Για «εσφαλμένες ερμηνείες» που διακινήθηκαν για την επιστολή του προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΑΔΑΕ, Χρήστος Ράμμος.

Το νόημα της επιστολής του στον υπουργό Δικαιοσύνης, αποσαφηνίζει ο πρόεδρος της ΑΔΑΕ, Χρήστος Ράμμος, τονίζοντας πως με βάση αυτή, διακινήθηκαν πολλές εσφαλμένες ερμηνείες.

«Επειδή, διακινήθηκαν πολλές εσφαλμένες ερμηνείες σχετικά με το περιεχόμενο της επιστολής μου της 17.1.2023 προς τον κ. Υπουργό της Δικαιοσύνης, με κοινοποίηση και σε άλλους πολιτειακούς παράγοντες, θέλω να διευκρινίσω ότι η επιστολή αυτή, όπως σαφώς, εξ άλλου, προκύπτει από απλή ανάγνωση της, ως μόνο και αποκλειστικό περιεχόμενο έχει το αίτημα της ΑΔΑΕ να πληροφορηθεί από τους Υπουργούς, που εισηγήθηκαν το νέο νόμο 5002/2022, πως αντιλαμβάνονται τις λεπτομέρειες εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 4 § 7 του εν λόγω νόμου. Διάταξης, η οποία περιέχει αοριστίες και ασάφειες και η οποία πρέπει να τύχει αποσαφηνίσεως για να μπορέσει να αρχίσει να εφαρμόζεται.

Η επιστολή, όμως, ουδόλως έχει την έννοια ότι συνομολογείται με αυτήν ότι οι διατάξεις του άρθρου 6 § 1 του ν. 3115/2003 πoυ προβλέπουν τις ελεγκτικές αρμοδιότητες της ΑΔΑΕ έχουν παύσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο να ισχύουν. Όπως είχε καταγραφεί στο δελτίο τύπου που εξέδωσα στις 10.1.2023 πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά ζητήματα.

Είναι άλλο θέμα η ενημέρωση των πολιτών που ζητούν να πληροφορηθούν αν έχει αρθεί κατά το παρελθόν το απόρρητο των επικοινωνιών τους για λόγους εθνικής ασφάλειας (άρθρο 4 § 7 του ν. 5002/2022), και εντελώς διαφορετικό το ζήτημα των ελέγχων που διεξάγει η ΑΔΑΕ αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν καταγγελίας σε παρόχους, στην ΕΥΠ κλπ προκειμένου να διαπιστώσει αν τηρείται η νομιμότητα στον τομέα της άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών και εφαρμόζονται όλες οι σχετικές εγγυήσεις για την διασφάλιση του»(άρθρο 6 § 1 του ν. 3115/2003).»

Πηγή: newsbomb.gr




Θράκη | Πομάκοι προς Ερντογάν… «Θυμήσου τι έπαθε ο Μουσολίνι»

Να θυμηθεί τι έπαθε ο Μουσολίνι το 1940, όταν εισέβαλε στην Ελλάδα καλεί με επιστολή του ο Ιμάμ Αχμέτ Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Πομάκων και Διευθυντής πομακικής εφημερίδας ΖΑΓΑΛΙΣΑ, τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με ανοιχτή του επιστολή…

Ο πρόεδρος του συλλόγου των Πομάκων μάλιστα υπενθυμίζει στον τούρκο Πρόεδρο πως :
«Σταμάτα να αναμοχλεύεις το παρελθόν και τα ιστορικά πάθη. Στην … Γαλάζια πατρίδα, θα μπορούσαν και οι Έλληνες να αντιτάξουν όλη την Μικρά Ασία και την ίδια την Κωνσταντινούπολη. Είναι όμως δυνατόν να σκέφτονται τη σημερινή εποχή οι ηγέτες και οι λαοί έτσι;
Οι απειλές σου δείχνουν ότι είσαι έτοιμος να βυθίσεις στο πένθος χιλιάδες μητέρες και πατεράδες και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου και να προστεθούν και άλλοιπρόσφυγες στους ήδη υπάρχοντες Σύριους, Ιρακινούς, Κούρδους, Κύπριους, Ουκρανούς κ.λ.π.»

 

Το πλήρες κείμενο της επιστολής

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
κ. Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
Ξάνθη, 12/6/2022
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
ανήκω στην αυτόχθονα φυλή των Πομάκων, την ύπαρξη της οποίας και εσύ αναγνώρισες στη διάρκεια της επίσκεψής σου στην Κομοτηνή στις 8 και 9 Δεκεμβρίου 2017.
Παρακολουθούμε με ανησυχία τον ολισθηρό δρόμο του επεκτατισμού στον οποίο βαδίζεις. Με πρόσχημα ότι οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις της Δύσης περικυκλώνουν την χώρα σου στα Βαλκάνια, στον Καύκασο και στη Μέση Ανατολή, ζητάς αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου και του Καστελόριζου, όταν η χώρα σου έχει παρατάξει χιλιάδες άνδρες αποβατικού στρατού και επιθετικά όπλα σε απόσταση αναπνοής από τα ελληνικά νησιά απειλώντας να εισβάλεις σε αυτά.
Κύριε Ερντογάν εάν εσύ ήσουν στη θέση της Ελλάδας τι θα έκανες;
Ξεχνάς βέβαια ότι τα νησιά αυτά είναι ελληνικά για χιλιάδες χρόνια, πολλούς αιώνες πριν οι πρόγονοί σου συναντήσουν για πρώτη φορά στην ιστορία τους, το …γαλάζιο χρώμα του Αιγαίου.
Ελληνικά ήταν και τα νησιά Ίμβρος και Τένεδος. Γιατί εσύ δεν εφαρμόζεις αντιστοίχως ό,τι προβλέπει το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης;
Για τα δύο νησιά, προβλέπεται η θέσπιση καθεστώτος τοπικής αυτονομίας και αυτοδιοίκησης «…θα έχουν ειδική διοικητική οργάνωση αποτελούμενη από τοπικά στοιχεία…Η διατήρηση της τάξης, θα διασφαλίζεται από μια αστυνομική δύναμη τα μέλη της οποίας θα προσλαμβάνονται μεταξύ του τοπικού πληθυσμού από την προαναφερθείσα τοπική διοίκηση και θα τοποθετούνται κάτω από τις διαταγές της»
Γιατί καταπατάς το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης και ζητάς μονομερώς από την Ελλάδα την εφαρμογή άλλων διεθνών συνθηκών;
Στο διεθνές δίκαιο, ισχύει η αρχή «rebus sic stantibus» που σημαίνει ότι οι αντικειμενικές συνθήκες υπό τις οποίες υπογράφηκαν οι συνθήκες έχουν μεταβληθεί θεμελιωδώς διότι η Ελλάδα απειλείται με πόλεμο, άρα και οι τυχόν όροι (όπως της αποστρατικοποίησης) αλλάζουν και παύουν να ισχύουν. Αλλά, τι δουλειά έχεις εσύ με μια Συνθήκη στην οποία η Τουρκία δεν ήταν συμβαλλόμενο μέρος;
Σταμάτα να αναμοχλεύεις το παρελθόν και τα ιστορικά πάθη. Στην … Γαλάζια πατρίδα, θα μπορούσαν και οι Έλληνες να αντιτάξουν όλη την Μικρά Ασία και την ίδια την Κωνσταντινούπολη. Είναι όμως δυνατόν να σκέφτονται τη σημερινή εποχή οι ηγέτες και οι λαοί έτσι;
Οι απειλές σου δείχνουν ότι είσαι έτοιμος να βυθίσεις στο πένθος χιλιάδες μητέρες και πατεράδες και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου και να προστεθούν και άλλοιπρόσφυγες στους ήδη υπάρχοντες Σύριους, Ιρακινούς, Κούρδους, Κύπριους, Ουκρανούς κ.λ.π.
Θα έστελνες να θυσιασθούν τα δικά σου παιδιά, τον γιό σου, την κόρη σου, τον γαμπρό σου στην πρώτη γραμμή του πολέμου; Θα δεχόσουν σφαγές αμάχων, βιασμούς γυναικών, δολοφονίες παιδιών, την εξαθλίωση λαών, καταστροφή πόλεων, υποδομών και υφαρπαγή ξένου πλούτου;
Εμείς οι Πομάκοι δεν θέλουμε να γίνουμε πρόσφυγες του 21ου αιώνα. Η πολιτική σου είναι επικίνδυνη, δυναμιτίζει τις καλές και ειρηνικές σχέσεις που πρέπει να έχουν ο ελληνικός και ο τουρκικός λαός. Καμιά μειονότητα δεν θέλει πόλεμο, πολύ περισσότερο εμείς οι Πομάκοι, αφού πριν από ένα αιώνα εκατοντάδες χιλιάδες σφαγιάστηκαν, εκατομμύρια εκπατρίστηκαν και πολλοί εξ αυτών ζουν στην πατρίδα σου.
Εάν οραματίζεσαι να φθάσεις το πρότυπο και το ανάστημα του Μουσταφά Κεμάλ, μάλλον χρησιμοποιείς λάθος… μεζούρα! Άλλωστε ο Μουσταφά Κεμάλ είχε πει ξεκάθαρα: «Ειρήνη στη χώρα, ειρήνη στον κόσμο». Εσύ, κάνεις το ακριβώς αντίθετο.
Εάν, όμως, όλα αυτά τα κάνεις για να επιβιώσεις πολιτικά, να στρέψεις την προσοχή του φίλου τουρκικού λαού από τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και να εξασφαλίσεις την επανεκλογή σου, τότε έχεις ξεπέσει στο επίπεδο ενός πολύ χαμηλού επιπέδου πολιτευτή.
Σου θυμίζω ότι και ο Μουσολίνι πριν εισβάλει στην Ελλάδα έλεγε μεγάλα λόγια και καυχιόταν για το μέγεθος της πολεμικής του μηχανής. Είδες όμως τι έπαθε…
Με εκτίμηση
Ιμάμ Αχμέτ
Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Πομάκων
Διευθυντής πομακικής εφημερίδας ΖΑΓΑΛΙΣΑ