Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στο Νοσοκομείο και στον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας

Επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης , η υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου, επικεφαλής ομάδας υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Συναντήθηκε με την διοίκηση καθώς και με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ιδρύματος και είχε την ευκαιρία να ακούσει τα προβλήματα και τα αιτήματα τους.

Η κα Ιωσηφίδου δήλωσε στους εκπροσώπους των εργαζομένων πως την δεδομένη χρονική στιγμή και όχι μόνο , όλη η κοινωνία του δήμου μας , τάσσεται στο πλευρό τους , αναγνωρίζοντας και με τον τρόπο αυτό την προσφορά τους, ιδιαίτερα μάλιστα κατά την πρόσφατη περίοδο της πανδημίας , ενώ τόνισε την σημασία της ποιότητας της παρεχόμενης νοσοκομειακής φροντίδας τόσο για την ποιότητα της ζωής των δημοτών μας όσο και για την ελκυστικότητα της Καβάλας ως τουριστικού προορισμού.

Το μεσημέρι η κα Ιωσηφίδου με τους συνεργάτες της επισκέφθηκε τα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας , μέλος του οποίου είναι και η ίδια , όπου έτυχε θερμής υποδοχής από τον πρόεδρο του Δ.Σ. Γεώργιο Γραμμένο και τους λοιπούς συναδέλφους της , μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.




Εκπαίδευση και ασφάλεια οι στόχοι του Ευριπιδη Στυλιανίδη κατά την επίσκεψη του στη 87η Διεθνή Θεσσαλονικής

Την 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στ. Στυλιανίδης. Βρέθηκε σε πολλά περίπτερα Υπουργείων, φορέων και επιχειρήσεων

Στάθηκε όμως ιδιαίτερα στο περίπτερο της Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας όπου και συναντήθηκε με τους Πρυτάνεις των Δημοσίων Πανεπιστημίων της Χώρας καθώς και τους επικεφαλείς του ΔΟΑΤΑΠ και της Ανεξάρτητης Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Στον εκθεσιακό χώρο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ο πρώην Υπουργός Παιδείας μαζί με τον Πρύτανη κ. Φώτη Μάρη και το Συμβούλιο του Πανεπιστημίου μας, είχε την ευκαιρία να συζητήσει αναλυτικά με τους πρυτάνεις των άλλων Πανεπιστημίων και τον Πρόεδρο της Αρχής τα θέματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης και κυρίως την αναθεώρηση του άρθρου 16 που προετοιμάζει η Κυβέρνηση διαμορφώνοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα, χρήσιμα και για τον ίδιο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ή στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος όποτε εκ νέου συσταθεί.

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης και σε άλλα περίπτερα της ΔΕΘ, ο Ευριπίδης Στυλιανίδης θεώρησε χρέος του να επισκεφθεί την Διμοιρία Υποστηρίξεως των Αστυνομικών από την Κομοτηνή που είχε την ευθύνη φύλαξης του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης. Η επίσκεψη του ήταν μια ευχάριστη και χρήσιμη έκπληξη για τα μάχιμα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας της Ροδόπης που είχαν την ευκαιρία να τον ενημερώσουν για θέματα που αφορούν στους ίδιους αλλά και στην βελτίωση του εξοπλισμού και γενικότερα των μέσων που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους προς όφελος της ασφάλειας των πολιτών. Ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας με αυτή του τη συμβολική κίνηση θέλησε να τιμήσει τη Διμοιρία που πρώτη το 2020 έσπευσε να στηρίξει τη μάχη του Έβρου.




Επίσκεψη Ιωσηφίδου στα σχολεία Νέας Καρβάλης και Σούγιελου για τον αγιασμό

Με την ευκαιρία έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς η υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου επισκέφθηκε και συμμετείχε στην τελετή αγιασμού στα σχολεία Νέας Καρβάλης και
Σούγελου

Κατά την διάρκεια του χαιρετισμού που απηύθυνε προς τους παρευρισκόμενους μαθητές , εκπαιδευτικούς και γονείς ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά .

Συζητώντας στο τέλος με γονείς και εκπαιδευτικούς , άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και ιδιαίτερα όσο αφορά το κτιριακό απόθεμα και τις σχολικές υποδομές και δεσμεύθηκε πως η νέα δημοτική αρχή θα βρίσκεται συνεχώς στο πλάι του της σχολικής κοινότητας , αρωγός στην προσπάθεια τους για μάθηση και πρόοδο στη ζωή των μαθητών.

Αμέσως μετά , συνοδευόμενη από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και συναδέλφους της , επισκέφτηκαν το «σπίτι τους», το Δικαστικό Μέγαρο Καβάλας , όπου τους υποδέχθηκαν με θέρμη δικηγόροι και δικαστικοί υπάλληλοι.

Τέλος το απόγευμα η επικεφαλής της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ περιόδευσε με τους υποψήφιους της στην συνοικία του Αγίου Λουκά και συναντήθηκε στα γραφεία του πολιτιστικού συλλόγου της περιοχής , με μέλη του διοικητικού συμβουλίου και κατοίκους της συνοικίας.




Κινητοποίηση κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Αλεξανδρούπολη

Κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αλεξανδρούπολη πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας από σωματεία και φορείς.

«Δεν πάει άλλο»

Στο κάλεσμά τους για τη διαδήλωση αναφερόταν ότι: «Δεν πάει άλλο! Οι συνέπειες από τις καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο θα συνεχίζονται για πολλά χρόνια στο μέλλον.

Διεκδικούμε άμεσα μέτρα στήριξης των πληγέντων και προστασίας της ζωής μας:

  • Έκτακτη οικονομική ενίσχυση σε όλους τους πληγέντες για τις βασικές ανάγκες επιβίωσης χωρίς κανέναν όρο και προϋπόθεση
  • Αποζημίωση στο 100% χωρίς όρους και προϋποθέσεις, για την αποκατάσταση των ζημιών σε σπίτια, αποθήκες, στάβλους, σε φυτικό και ζωικό κεφάλαιο, για όλο τον εξοπλισμό
  • Να δοθούν τώρα ζωοτροφές σε όλους τους κτηνοτρόφους για όσο καιρό χρειαστεί, για να μπορέσουν να σιτίσουν τα ζώα τους
  • Να ξεκινήσουν όλα τα απαραίτητα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας και αποκατάστασης των ζημιών που έχουν γίνει στο δίκτυο ηλεκτρισμού και ύδρευσης
  • Πάγωμα και αναστολή χρεών σε εφορία, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΑ, τράπεζες. Απαγόρευση κατασχέσεων, πλειστηριασμών.
  • Επιδότηση ενοικίου για όσους το έχουν ανάγκη και για όσο διαρκέσει η αποκατάσταση των κατοικιών.
  • Ειδικό επίδομα θέρμανσης για τους κατοίκους των πυρόπληκτων οικισμών που θερμαίνονται με ξυλεία.
  • Να στελεχωθούν τα Δασαρχεία με επιστημονικό προσωπικό για τα αντιπλημμυρικά έργα, την αναδάσωση, την προστασία του δάσους καθώς και με εργάτες από τις πυρόπληκτες περιοχές με σταθερή σχέση εργασίας. Προσλήψεις στην Πυροσβεστική, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, επαρκή και σύγχρονα μέσα πυρόσβεσης.
  • Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό για δασοπροστασία και δασοπυρόσβεση.
  • Να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη αποκατάσταση των δασών που κάηκαν. Καμία αλλαγή χρήσης γης, που θα επιτρέψει σε επιχειρηματικούς ομίλους να κάνουν μπίζνες πάνω στα καμένα».



Επίσκεψη στις Λαϊκές Αγορές της πόλης ο επικεφαλής της παράταξής ΠΟΛΗ+ΖΩΗ

Επίσκεψη στις Λαϊκές Αγορές της πόλης μας πραγματοποίησε ο επικεφαλής της παράταξής ΠΟΛΗ+ΖΩΗ κ. Κυριάκος Χαρακίδης μαζί με υποψηφίους χθες Παρασκευή8 Σεπτεμβρίου

Ο Κυριάκος ΧΑΡΑΚΙΔΗΣ παρουσίασε το πρόγραμμα της παράταξης μας για τις λαϊκές αγορές και συζήτησε εκτενώς την θέση μας για την κατασκευή νέας, σύγχρονης, και αυτόνομης ενεργειακά στεγασμένης Λαϊκής Αγοράς.

Σε δηλώσεις του ο Κυριάκος Χαρακίδης ανέφερε : «Είχαμε την ευκαιρία σήμερα να συζητήσουμε για τα προβλήματα και τις ανησυχίες των παραγωγών και των πωλητών των λαϊκών μας αγορών, καθώς και για τις θέσεις της παράταξης μας στα θέματα που τους απασχολούν.

Είμαστε δίπλα στους ανθρώπους της βιοπάλης, στους ανθρώπους που καθημερινά αγωνίζονται για να έχουμε όλοι μας  ποιοτικά, αγνά προϊόντα σε χαμηλές τιμές. Ψήφο εμπιστοσύνης λοιπόν στις λαϊκές αγορές της πόλης μας.

 

Γραφείο Τύπου

e-mail: polikaizoi2023@gmail.com

Διαδίκτυο: www.poli-zoi.gr




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου

Με επίσκεψη στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου συνεχίσθηκαν οι επαφές της υποψήφιας  δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου , την οποία συνόδευε κλιμάκιο υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, καθώς και η ομάδα πολιτικού σχεδιασμού και οργάνωσης προεκλογικού αγώνα, με επικεφαλής το έμπειρο στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τέως Γενικό Διευθυντή της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Ευστράτιο Μαρουλά.

Στην συνάντηση με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Στέφανο , η κα Ιωσηφίδου είχε την ευκαιρία να αναπτύξει το πρόγραμμα της παρατάξης της,  τονίζοντας ιδιαιτέρως τα σημεία που αφορούν  τις σχέσεις Δήμου και Εκκλησίας καθώς και να συζητήσει μαζί του θέματα που σχετίζονται με το κοινωνικό έργο των δύο φορέων και την ενίσχυση των από κοινού δράσεων τους.




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στο Επιμελητήριο Καβάλας

Συνεχίζοντας τις επαφές της με φορείς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, η υποψήφια Δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου επισκέφθηκε σήμερα με ομάδα υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ το Επιμελητήριο Καβάλας.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψης είχε την ευκαιρία να έχει μακρά συνομιλία και να ανταλλάξει απόψεις με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Μάρκο Δέμπα και τον υπεύθυνο συμβουλευτικής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων κ. Λευτέρη Κουκουτίνη.

Η επικεφαλής της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ανέπτυξε στους εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας το πρόγραμμα του συνδυασμού της για θέματα προσέλκυσης επενδύσεων και αξιοποίησης της περιουσίας του Δήμου μέσω ΣΔΙΤ, για την περαιτέρω αξιοποίηση του εκθεσιακού κέντρου Νέας Καρβάλης, για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος , και για συνέργειες Δήμου Επιμελητηρίου , σε δράσεις προβολής και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών της περιοχής.

Η παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ευχαριστεί τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μάρκο Δέμπα για την θερμή υποδοχή και την εξαιρετικά ουσιαστική συζήτηση.




Επίσκεψη Ευκλείδη Τσακαλώτου στην Καβάλα αύριο Τρίτη 05/09/2023

Την Τρίτη 05/09/2023 ο Ευ. Τσακαλώτος θα επισκεφθεί την Καβάλα, όπου θα συζητήσει με μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο καφέ MARINE (Ερυθρού Σταυρού 19) στις 11:00 πμ




Πιθανή επίσκεψη Άδωνι Γεωργιάδη στην Καβάλα

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άδωνις Γεωργιάδης προετοιμάζει την επίσκεψη του στην Καβάλα

Μάλλον την ερχόμενη Πέμπτη. Η επίσκεψη του έχει φυσικά σχέση με την παρουσία στη Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά, όλης της Κυβέρνησης. Λόγω των εγκαινίων της Δ.Ε.Θ. από το Πρωθυπουργό.




Επίσκεψη Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών ΑΜΘ στο εργαστήριο ΩΣΑΚ

Πρωτοπόρες μέθοδοι ελέγχου κατασκευών και βελτίωσης ασφάλειας στην Περιφέρεια ΑΜΘ

Επίσκεψη του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών ΑΜΘ Μιχάλη Αμοιρίδη, στο Εργαστήριο Ωπλισμένου Σκυροδέματος και Αντισεισμικών Κατασκευών (Εργ. ΩΣΑΚ) του Τομέα Επιστήμης Δομικών Κατασκευών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης του ΔΠΘ.

Ο αντιπεριφερειάρχης υποδομών ΑΜΘ, κος Μιχάλης Αμοιρίδης, επισκέφθηκε την Τετάρτη  30/08/2023, το Εργαστήριο Ωπλισμένου Σκυροδέματος και Αντισεισμικών Κατασκευών (Εργ. ΩΣΑΚ) του Τομέα Επιστήμης Δομικών Κατασκευών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών στην Πολυτεχνική Σχολή Ξάνθης του ΔΠΘ.

Είχε ενημέρωση και εποικοδομητική συζήτηση με τον Καθηγητή Κωνσταντίνο Χαλιορή, Δρ. Πολιτικό Μηχανικό και Αντιπρύτανη ΔΠΘ σχετικά με τις ερευνητικές δραστηριότητες του Εργαστηρίου ΩΣΑΚ, τις πειραματικές υποδομές (σεισμική τράπεζα και χώρος εργαστηριακών δοκιμών κατασκευών σε φυσικό μέγεθος) και τις δυνατότητες συνεργασίας με την Περιφέρεια ΑΜΘ.

Μεταξύ άλλων, ιδιαίτερα επίκαιρο και ενδιαφέρον είναι το Ασύρματο Σύστημα Ελέγχου Δομικής Ακεραιότητας (ΑΣΕΔΑ) κατασκευών και υποδομών που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου «Κέντρο Εκτίμησης Διακινδύνευσης και Ανθεκτικότητας Κεφαλαίου (ΚΕΔΙΑΚ), ΠΑΜΘ».

Το σύστημα αναπτύχθηκε από τα μέλη του Εργαστηρίου ΩΣΑΚ και εγκαταστάθηκε σε γέφυρα του οδικού δικτύου Ξάνθης – Κιμμερίων ευθύνης της περιφέρειας ΑΜΘ, που διέρχεται από την πανεπιστημιούπολη Ξάνθης, είναι σε λειτουργία, αυτόνομο και αυτοτροφοδοτούμενο με φωτοβολταϊκά και έχει τη δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείριση μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας για λήψη μετρήσεων και αποφάσεων σχετικά με την κατάσταση της γέφυρας σε πραγματικό χρόνο. Με τον αντιπρύτανη, καθηγητή του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Δρ. Κωνσταντίνο Χαλιορή, έγινε ιδιαίτερη συζήτηση για το συγκεκριμένο πρωτοποριακό ερευνητικό έργο, επί τόπου επίσκεψη στη γέφυρα και σχετική ενημέρωση για τις πιθανότητες περαιτέρω πιλοτικής εφαρμογής του και σε άλλες γέφυρες της περιφέρειας ΑΜΘ.

 Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών ΑΜΘ κος Μιχάλης Αμοιρίδης δήλωσε:

‘’Είναι δεδομένη η εκτίμηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κου Χρήστου Μέτιου για το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τη διοίκηση, το ανθρώπινο δυναμικό και το εκπαιδευτικό – ερευνητικό έργο που υλοποιείται. Είναι πολύπλευρο και εκτεταμένο.

Η περιφέρεια συνεργάζεται με το ΔΠΘ και είναι απόφαση του Χρήστου Μέτιου αυτή η συνεργασία να συνεχισθεί ενισχυμένη τα επόμενα χρόνια, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Με τον αντιπρύτανη καθηγητή Κωνσταντίνο Χαλιορή, συζητήσαμε ειδικότερα, τη δυνατότητα να συνεργαστούμε με το ΔΠΘ ενισχύοντας και εφαρμόζοντας το Ασύρματο Σύστημα Ελέγχου Δομικής Ακεραιότητας (ΑΣΕΔΑ) κατασκευών και υποδομών σε σειρά γεφυρών της ΠΑΜΘ στα πλαίσια βελτίωσης της οδικής ασφάλειας των πολιτών μας, ενισχύοντας παράλληλα και το πρωτοπόρο ερευνητικό έργο του ΔΠΘ.

Η Περιφέρεια ΑΜΘ μεριμνά για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας αλλά και τον έλεγχο – συντήρηση των υποδομών της.

Ένα εκτεταμένο δίκτυο εποπτεύεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες μας και εκατομμύρια ευρώ αξιοποιούνται για το σκοπό αυτό από όλες τις περιφερειακές ενότητες. Οι ανάγκες είναι πολλές και στοχευμένα τις καλύπτουμε ανάλογα με τους διαθέσιμους πόρους.

Ο περιφερειάρχης κος Χρήστος Μέτιος, έχει αποφασίσει να αναζητήσουμε και να εφαρμόσουμε σύγχρονες μεθόδους και τρόπους βελτίωσης του ελέγχου υποδομών. Μεθόδους που θα μας δίνουν στοιχεία ελέγχου, θα εξοικονομήσουν πόρους αλλά το σημαντικότερο θα ισχυροποιήσουν την ασφάλεια του πολίτη.

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης είναι αξιόπιστος σύμμαχος και συστήματα όπως το ΑΣΕΔΑ μπορεί να αναδειχθούν σημαντικά προς την επίτευξη του στόχου αυτού, ενισχυμένα από την Περιφέρεια ΑΜΘ προς όφελος των πολιτών μας.’’

   Ο Αντιπρύτανης Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης ΔΠΘ, Καθηγητής κος Κωνσταντίνος Χαλιορής, Δρ. Πολιτικός Μηχανικός δήλωσε:

“Η συνεργασία της Περιφέρειας ΑΜΘ με το ΔΠΘ και ειδικά του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κου Χρήστου Μέτιου με τον Πρύτανη ΔΠΘ κο Φώτη Μάρη είναι μακρά, σημαντική και σε πολλά επίπεδα.

Η ερευνητική δραστηριότητα του ΔΠΘ είναι αξιόλογη, διεπιστημονική και διεθνώς αναγνωρισμένη. Το εν λόγω ΑΣΕΔΑ αναπτύχθηκε έπειτα από πολυετή έρευνα και εγκαταστάθηκε πιλοτικά σε μία οδική γέφυρα στα πλαίσια του ερευνητικού έργου ΚΕΔΙΑΚ-ΠΑΜΘ.

Σημειώνεται ότι στο έργο αυτό συμμετείχαν και συνεργάσθηκαν πολλοί επιστήμονες από διαφορετικά Τμήματα του ΔΠΘ, ΑΠΘ, ΙΤΣΑΚ και τη Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της ΠΑΜΘ. Σήμερα, είχαμε την ιδιαίτερη χαρά να μας επισκεφθεί ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών ΑΜΘ κος Μιχάλης Αμοιρίδης και να ενημερωθεί εκτενώς για τις δυνατότητες του Εργαστηρίου ΩΣΑΚ και του ΑΣΕΔΑ.

Η περαιτέρω εφαρμογή του συστήματος για την έγκαιρη διάγνωση βλαβών, έλεγχο και βελτίωση ασφάλειας κατασκευών – γεφυρών – οδικού δικτύου θα μπορούσε να αποτελέσει μια ακόμα συνεργασία των δύο φορέων ΠΑΜΘ και ΔΠΘ προς όφελος όλης της περιοχής.”




“Project για την Δράμα” : Επίσκεψη στο Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων

Ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα κοινωνικής πολιτικής, η υποψήφια δήμαρχος Παρθένα Κιόρτεβε επισκέφθηκε σήμερα, παραμονή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, το Θεραπευτήριο χρονίων παθήσεων.

Η κ. Κιόρτεβε και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι στη συνάντηση  με τη διευθύντρια και το προσωπικό του ιδρύματος  άκουσαν με προσοχή τα προβλήματα, τις δυσκολίες και την αγωνία των εργαζομένων, οι οποίοι δίνουν καθημερινά έναν τιτάνιο αγώνα.

Στον προαύλιο χώρο του ιδρύματος η Παρθένα Κιόρτεβε είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με κάποιους φιλοξενούμενους του θεραπευτηρίου, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να εκφράσουν την ικανοποίησή τους για τις υπηρεσίες και την  προσφορά του προσωπικού.

Η δημοτική παράταξη ¨Project για τη Δράμα¨ έχει προτεραιότητα τα θέματα κοινωνικής πολιτικής. Στόχος μας είναι η ενίσχυση των κοινωνικών υπηρεσιών προκειμένου να καλύπτονται αποτελεσματικότερα οι ανάγκες της κοινωνίας. Βοηθώντας τους συνδημότες μας να μην απομονώνονται εξαιτίας διαφόρων σοβαρών προβλημάτων, ενδυναμώνουμε την κοινωνική συνοχή και συνεργασία.

facebook page: Project για τη Δράμα

web page: www.projectdrama2020.gr/

youtube account: https://www.youtube.com/@project-drama

email: project.drama2020@gmail.com

instagram: https://www.instagram.com/project_drama




Επίσκεψη του Γ. Πασχαλίδη στο εκλογικό κέντρο του Ντίνου Κλειτσιώτη

Επίσκεψη στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”, του υποψηφίου δημάρχου Καβάλας, Ντίνου Κλειτσιώτη, πραγματοποίησε την Πέμπτη 10 Αυγούστου, ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πασχαλίδης

Στη διάρκεια της συνάντησής τους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, οι κύριοι Κλειτσιώτης και Πασχαλίδης, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Δήμος Καβάλας, αλλά και για τις προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν για τον τόπο μας.

Από τη μεριά του ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη του στον υποψήφιο δήμαρχο Ντίνο Κλειτσιώτη, σε σχέση με το πρόγραμμά του συνδυασμού του για την ανάπτυξη του Δήμου Καβάλας, ενώ υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας τους για ευημερία κι ένα καλύτερο μέλλον για την τοπική κοινωνία.




“Project για τη Δράμα”: Επίσκεψη στους υλοτόμους του δάσους της Ελατιάς

Επίσκεψη στους υλοτόμους του δάσους της

Η υποψήφια Δήμαρχος Δράμας Παρθένα Κιόρτεβε συνοδευόμενη από τον Δασολόγο και υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο Καραγιαννίδη Μάκη, επισκέφθηκαν τους υλοτόμους που δραστηριοποιούνται στο δάσος της Ελατιάς.

Η κ. Κιόρτεβε βρέθηκε στην καρδιά του ορεινού όγκου και συνομίλησε με τους εργαζόμενους στην υλοτομία, οι οποίοι της εξέθεσαν  τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στην ιδιαίτερα απαιτητική εργασία τους.

Αποτελεί προτεραιότητα και δέσμευση για την παράταξή μας η απόδοση μέρους του ποσού από το ποσοστό (5%) που λαμβάνει ο Δήμος από την παραγωγή και τις πωλήσεις των δασικών προϊόντων, ανταποδοτικά στις τοπικές κοινότητες του ορεινού όγκου που μέχρι σήμερα ουδέποτε αποδόθηκαν.

Η ανταποδοτικότητα αυτή σε συνδυασμό με Ευρωπαϊκά Προγράμματα αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη του ορεινού όγκου καθώς με τη στοχευμένη διάθεση των πόρων αυτών δύναται να αυξηθούν τα εισοδήματα του τοπικού πληθυσμού και κατ΄ επέκταση τα έσοδα του Δήμου.

Μέχρι σήμερα τα έσοδα αυτά δεν αποδόθηκαν ποτέ στις τοπικές κοινότητες.

Η ανάπτυξη του ορεινού όγκου του Δήμου Δράμας έχει να προσδώσει τεράστια οφέλη και προοπτικές και αποτελεί βασική προτεραιότητα της παράταξής μας. Το Project για τη Δράμα πρόκειται να συνεργαστεί με όλους τους φορείς που εμπλέκονται χωροταξικά και θεσμικά με το περιβάλλον συμβάλλοντας στην αειφορική διαχείριση του δασικού μας πλούτου και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

 

 




Επίσκεψη της Αγγελικής Δεληκάρη στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λευτέρη Αυγενάκη και τον Υφυπουργό κ. Διονύση Σταμενίτη είχε η Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη την Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023. Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε αγροτικά θέματα που αναφέρονται κυρίως στον Δήμο Νέστου.

Η κυρία Δεληκάρη ζήτησε από τον Υπουργό να κάνει σύντομα την Π.Ε. Καβάλας και Θάσου, προκειμένου να συζητηθούν επί τόπου με τους αρμόδιους παράγοντες διάφορα μείζονα προβλήματα της περιοχής (π.χ. αγροτικές υποδομές, καλλιέργειες, αποζημιώσεις) αλλά και προτάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη. 

Ο πρωτογενής τομέας αποτελεί έναν νευραλγικό πυλώνα της οικονομίας της Π.Ε. Καβάλας και Θάσου και γι’ αυτό η συνεχής και εμπεριστατωμένη ενημέρωση και οι παρεμβάσεις, όπου και όταν κρίνεται αναγκαίο.   




Φωτιές: Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στις δυνάμεις αεροπυρόσβεσης στην Αεροπορική Βάση Ελευσίνας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια, παρακολούθησε την απογείωση ενός «κύματος» δύο ελληνικών, δυο γαλλικών και ενός κροατικού CL-415, και ευχαρίστησε τους χειριστές και τους μηχανικούς, σημειώνοντας ότι έχουν την αμέριστη στήριξη της πολιτείας στο έργο τους.

«Κάνετε πολύ σπουδαία δουλειά και σας είμαστε πολύ βαθιά υποχρεωμένοι, και σε σας και στους τεχνικούς. Αυτό το οποίο μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να φροντίσουμε να αναβαθμίσουμε τα αεροπλάνα σας και φυσικά να αποκτήσουμε το συντομότερο δυνατόν καινούργια Canadair, για να αντικαταστήσουμε κυρίως τα παλαιότερα, τα CL- 215.

Η επένδυση στις υποδομές πολιτικής προστασίας, ειδικά στα αεροσκάφη μας, είναι απολύτως απαραίτητη. Να ξέρετε ότι θα έχετε όλη μας τη στήριξη, ο Υπουργός θα τρέξει “σφαίρα” τα προγράμματα», σημείωσε ο πρωθυπουργός μιλώντας με τους πιλότους της 383 Μοίρας η οποία έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη αλλά αναπτύσσεται στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Ελευσίνας κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

«Ξέρετε, οι κάμερες δείχνουν αυτούς που πετάνε τα αεροπλάνα, αλλά σπανίως δείχνουν εσάς που τα κρατάτε στον αέρα. Οπότε εσείς δουλεύετε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Δίνετε τη δυνατότητα να μπορούμε να αποδείξουμε κάτι σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Οπότε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλο το τεχνικό προσωπικό», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνομιλία που είχε με το τεχνικό προσωπικό της Μοίρας.

Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τους πιλότους της 355 Μοίρας που πετούν τα CL-215 για την επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Δυτική Αττική: «Πραγματικά νομίζω ότι αυτή η φωτιά ήταν μια δύσκολη φωτιά, αλλά σίγουρα τα εναέρια κάνανε πολύ σημαντική δουλειά. Φροντίσαμε κι εμείς όσο μπορούμε να σας ενισχύσουμε με εναέρια από το εξωτερικό, νομίζω ό,τι μπορούσαμε να βρούμε το επιστρατεύσαμε και το φέραμε εδώ. Είναι κι αυτή μια πολύ έμπρακτη, ωραία απόδειξη της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.

Κι επειδή ξέρω ότι πετάτε κι ένα αεροπλάνο το οποίο είναι παλιό και δύσκολο και βγάζει βλάβες, ειδικά για τους χειριστές των CL- 215 έχω πολύ βαθιά εκτίμηση. Η δική μας η δουλειά είναι να σας υποστηρίζουμε έμπρακτα στη δουλειά την οποία κάνετε εσείς και το συντομότερο δυνατόν να αντικαταστήσουμε πια τα CL-215 με τα καινούρια CL-515.

Είναι στο προγραμματισμό μας να είμαστε από τους πρώτους οι οποίοι θα τα αποκτήσουμε όταν με το καλό ξαναπάρει μπροστά η γραμμή παραγωγής, για να μπορείτε κι εσείς να πετάτε το πιο σύγχρονο αεροπλάνο το οποίο θα υπάρχει διαθέσιμο», επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός που είχε συνομιλία και με τον αξιωματικό – σύνδεσμο της γαλλικής αποστολής επισκέφθηκε και το υπόστεγο όπου γίνεται νυχθημερόν η συντήρηση των Canadair και συνομίλησε με τους μηχανικούς της Πολεμικής Αεροπορίας και της ΕΑΒ που δούλευαν εκείνη την ώρα πάνω στα αεροσκάφη.

newsit.gr

 

 




Πρόγραμμα της Επίσκεψης του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Νότη Μηταράκη στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Νότης Μηταράκης θα επισκεφθεί, αύριο Τρίτη, 18 Ιουλίου, την Αλεξανδρούπολη.

Ακολουθεί το πρόγραμμά του:
α) Στις 10:15 θα μετάσχει σε σύσκεψη στη Διεύθυνση Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης.
β) Στις 12:15 θα επισκεφθεί τα γραφεία της Περιφερειακής Διοίκησης Έβρου όπου θα έχει σύσκεψη με εκπροσώπους της Περιφέρειας και των Δήμων της περιοχής.
γ) Στις 17:30 θα επισκεφθεί περιοχή όπου θα επεκταθεί το αποτρεπτικό εμπόδιο (Φράχτης) του Έβρου πλησίον Σουφλίου.
δ) Στις 19:00 θα συναντηθεί με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμο.




Ο Νίκος Δένδιας μεταβαίνει αύριο στην Κύπρο

Την πρώτη επίσκεψη ως υπουργός Άμυνας θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη ο Νίκος Δένδιας.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης, κ. Νίκος Δένδιας, θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στην Κύπρο, την Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2023.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης θα συνοδεύεται κατά την επίσκεψή του από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Κωνσταντίνο Φλώρο.

Ο κ. Δένδιας θα γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκο Χριστοδουλίδη, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Στη συνέχεια θα μεταβεί στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όπου θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον ομόλογο του, κ. Μιχάλη Γιωργάλλα. Μετά το πέρας της συνάντησης οι δύο Υπουργοί θα προβούν σε κοινές δηλώσεις προς τον Τύπο.

Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης θα επισκεφθεί επίσης τον «Τύμβο της Μακεδονίτισσας» και τα «Φυλακισμένα Μνήματα», ενώ θα μεταβεί ακολούθως στο Στρατόπεδο της Ελληνικής Δυνάμεως Κύπρου (ΕΛΔΥΚ).

Υπενθυμίζεται πως χθες πραγματοποίησε την πρώτη επίσκεψη στην Κύπρο, ως υπουργός Εξωτερικών, ο Γιώργος Γεραπετρίτης.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Επίσκεψη κλιμακίου της Νέας Δημοκρατίας σε Δράμα και Σέρρες

Στο πλαίσιο των επισκέψεων της Νέας Δημοκρατίας, ενόψει των εκλογών της 25ης Ιουνίου, κλιμάκιο με επικεφαλής τον Αντιπρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Ευρωβουλευτή και πρώην Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη, πραγματοποίησε διήμερη επίσκεψη σε Δράμα και Σέρρες.
 
Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας της περιοδείας, ο κ. Μεϊμαράκης συνοδευόμενος από τους υποψήφιους βουλευτές του νομού, τον πρόεδρο και τα μέλη της ΔΕΕΠ βρέθηκε στην πόλη της Δράμας όπου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με κομματικά στελέχη αλλά και να συνομιλήσει με επαγγελματίες και εργαζόμενους της περιοχής, σε βόλτα που πραγματοποίησε στην αγορά της πόλης. Έπειτα, ο ίδιος είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις προγραμματικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για την επόμενη τετραετία σε κατοίκους της Προσοτσάνης ενώ το πρόγραμμά του ολοκληρώθηκε με την εγκάρδια και φιλική συζήτηση που είχε με τον Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωροθέο.
 
Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας της περιοδείας ο κ. Μεϊμαράκης επισκέφθηκε τις Σέρρες, όπου με τη συνοδεία των υποψήφιων βουλευτών, του προέδρου της ΔΕΕΠ και των τοπικών ΔΗΜΤΟ, πραγματοποίησε επίσκεψη σε εμπορικά καταστήματα, καφέ και χώρους εστίασης στην πόλη των Σερρών ενώ βρέθηκε τις περιοχές Ροδόπολη, Ηράκλειο και Σιδηρόκαστρο, αναλύοντας το μήνυμα της συσπείρωσης για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου.
 
Μετά το τέλος της διήμερης επίσκεψης τους σε Δράμα και Σέρρες, ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Ευρωβουλευτής και πρώην Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Μεϊμαράκης δήλωσε: «Θεωρώ ότι οι πολίτες, όχι μόνο των Σερρών και της Δράμας, αλλά και όλης της Ελλάδας θα πρέπει την Κυριακή να είναι στις κάλπες, γιατί θα ψηφίσουμε για τα επόμενα χρόνια. Απαιτείται να υπάρχει μια κυβέρνηση σταθερή, αυτοδύναμη, που να μπορεί να πάρει τις μεγάλες αποφάσεις για να ολοκληρώσουμε το μεταρρυθμιστικό μας έργο. Μ’ αυτές τις σκέψεις, εκτελώ μια περιοδεία που έχει οργανώσει η Νέα Δημοκρατία, εδώ με τους εκλεκτούς φίλους, τα στελέχη και τους υποψήφιους βουλευτές στα ψηφοδέλτια των Νομών, για να εμψυχώσουμε ακόμα περισσότερο τους πολίτες. Για να τους πούμε ότι πρέπει να πάνε στην κάλπη και ότι πρέπει να ψηφίσουν και φυσικά να ψηφίσουν τη Νέα Δημοκρατία».

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Συνάντηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Καβάλας με το Σωματείο Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ

Κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. επισκέφτηκε το πρωί της Τρίτης τις εγκαταστάσεις του ΕΚΑΒ, με σκοπό την ενημέρωση για τα αυξανόμενα προβλήματα λειτουργίας του.

Οι εργαζόμενοι έθεσαν τα σοβαρά προβλήματα που αφορούν τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού, που ήταν η αιτία των τελευταίων τραγικών περιστατικών (Κως, Νέα Μάκρη, Χαλκιδική), το αίτημα ένταξής τους στα βαρέα και ανθυγιεινά (για το οποίο δεσμεύεται ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ.), τη μονιμοποίηση των επικουρικών (θέση που στηρίζουμε απόλυτα για το προσωπικό που βρέθηκε στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας) και άλλα ζητήματα που αφορούν την Δημόσια Υγεία και τον κίνδυνο περαιτέρω υποβάθμισής της.

Τονίσαμε ότι η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. περιλαμβάνει:

  • Αποκατάσταση του δημόσιου χαρακτήρα του ΕΣΥ με ακύρωση των νόμων της Ν.Δ. για τιςεργασιακές σχέσεις και την ιδιωτικοποίηση του συστήματος Υγείας
  • Ένταξη νοσηλευτών και πληρωμάτων ΕΚΑΒ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα
  • Μονιμοποίηση όσων βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της πανδημίας
  • 15.000 στοχευμένες προσλήψεις σε βάθος τετραετίας
  • Αύξηση των δημόσιων δαπανών για την Υγεία, με στόχο τη σύγκλιση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.



Επίσκεψη του Υποψήφιου Βουλευτή Στυλιανίδη στην Πυροσβεστική Κομοτηνής

Την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κομοτηνής θα επισκεφθεί αύριο 15 Ιουνίου στις 11:00 π.μ ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης προκειμένου να τους παραδώσει υλικά διάσωσης για πυροσβέστες, σημαντική δωρεά προς την
Υπηρεσία της Κομοτηνής από ομογενειακές οργανώσεις της Γερμανίας.

Στο χώρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ο Ευριπίδης Στυλιανίδης θα προβεί και σε σχετικές δηλώσεις.




Επίσκεψη Παναγιωτόπουλου σε Καρβάλη και Παληό

Σε Παληό και Νέα Καρβάλη βρέθηκε, την Τρίτη 13 Ιουνίου 2023, ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας και υποψήφιος βουλευτής Καβάλας με τη Δημοκρατία, Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Σε σχετικές αναρτήσεις ο κ. Παναγιωτόπουλος αναφέρει: «Συναντήθηκα με τους συμπολίτες μου στον οικισμό του Παληού. Ανταλλάξαμε απόψεις για τον τόπο μας αλλά και για την Ελλάδα που με την κυβέρνηση της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη μπορεί να πάει σταθερά, τολμηρά μπροστά μετά τις εκλογές της 25ης Ιουνίου. #kai_synexizoume» «Βρέθηκα ανάμεσα σε φίλους και συμπολίτες στη Νέα Καρβάλη και συζητήσαμε για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου και την ανάγκη για μια ισχυρή Ελλάδα με κυβέρνηση της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη!




Ο Δήμαρχος Καβάλας συνάντησε τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Θωμά στο Παληό

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με τους μαθητές του διθέσιου Νηπιαγωγείου Θωμά, στο Παληό, είχε το πρωί της Πέμπτης 8 Ιουνίου 2023, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, με αντικείμενο τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην περιοχή για να βελτιωθεί η εικόνα των χώρων που παίζουν σε καθημερινή βάση.

Οι μαθητές, αφού επισήμαναν στον Δήμαρχο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην παιδική χαρά του οικισμού τους από την παρουσία μεγαλύτερων παιδιών και έλλειψη πολλών παιχνιδιών, του πρότειναν να δημιουργηθεί ένα γιγαντιαίο σκάκι, γωνιές ζωγραφικής και αναρρίχησης, καθώς και μια γωνιά παιδικής βιβλιοθήκης.

Ο κ. Μουριάδης άκουσε με προσοχή τους μικρούς μαθητές και τους υποσχέθηκε ότι οι προτάσεις τους θα υλοποιηθούν σε απόλυτο βαθμό. Παράλληλα, με δηλώσεις τους στη δημόσια τηλεόραση, ευχαρίστησε τους γονείς και το εκπαιδευτικό προσωπικό του εν λόγω νηπιαγωγείου, τονίζοντας ότι έμεινε εντυπωσιασμένος από το περιεχόμενο και την οργάνωση που είχε η σημερινή εκδήλωση.




ΔΙΕΚ Καβάλας : Επίσκεψη στο Αλάτρι της Ιταλίας στα πλαίσια υλοποίησης Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus

Στο Αλάτρι της Ιταλίας και κατά το χρονικό διάστημα από 22 ως 26 Μαΐου 2023, έτυχαν της ευκαιρίας να ταξιδέψουν έξι σπουδαστές/στριες του ΙΕΚ Καβάλας μαζί με δύο συνοδούς εκπαιδευτές τους, προκειμένου να συμμετάσχουν στην 6 η και τελευταία διακρατική συνάντηση στα πλαίσια υλοποίησης Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus που έχει τίτλο “Innovative agricultural techniques to boost entrepreneurial skills of future farmers” και ακρωνύμιο “Farmers for future”.

Στην παραπάνω σύμπραξη επαγγελματικής/τεχνικής εκπαίδευσης με συντονιστικό σχολείο από την κεντρική Ιταλία και εταίρους από Πορτογαλία, Ρουμανία, Φινλανδία και Λιθουανία συμμετέχει και το ΙΕΚ Καβάλας κατά την τριετία 2020-2023.

Ο στόχος αυτής της κινητικότητας ήταν η συνεργασία σε διεθνή βάση στην Ενότητα 6: « Η start up επιχείρηση μας!».

Οι συμμετέχοντες ήδη, από τις προηγούμενες συναντήσεις στην Φινλανδία και την Λιθουανία είχαν αρχίσει να δημιουργούν τις start up τους σε διεθνείς ομάδες. Στην Ιταλία οι νεοφυείς επιχειρήσεις συζητήθηκαν και αξιολογήθηκαν σύμφωνα με τον κύκλο Deming.

Οι ενδιαφερόμενοι και οι συνδεδεμένοι εταίροι συμμετείχαν στη συζήτηση και βοήθησαν τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις ιδέες τους, να εξελίξουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους να γίνουν αληθινές, παρέχοντας πληροφορίες για το πώς να λάβουν κεφάλαια για νέους αγρότες.

Οι δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν στους χώρους του σχολείου υποδοχής «IIS “S.PertinI”», στο Αλάτρι αλλά και εκτός σχολείου. Κατά τη διάρκεια των εργασιών έγιναν παρουσιάσεις από όλες τις διεθνείς ομάδες των σχολείων, των τόπων τους και των start up επιχειρήσεων τους.

Ανάμεσα στις επισκέψεις που έγιναν ιδιαίτερα σημαντική ήταν αυτή στην Οικονομική Σχολή του Πανεπιστήμιου «Torvergata» της Ρώμης, όπου οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τις ιδέες τους και ανέπτυξαν τα επιχειρηματικά τους σχέδια για νέες καινοτόμες επιχειρήσεις στις τοπικές τους κοινωνίες, στις χώρες τους αλλά και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς και η επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία του Διεθνούς Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας FAO http://(https://www.fao.org/home/en).

Επίσης ενδιαφέρουσες ήταν οι επισκέψεις στην βοτανολογική εταιρία και εταιρεία ποτών Sarandrea που ιδρύθηκε το 1918 http://(https://sarandrea.it/), στις φάρμες εκτροφής βουβαλιών και εργοστασίου παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων “Ranch Saint Lucia” και “Ponte di Legno”, όπου οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν πώς φτιάχνεται η μοτσαρέλα και γεύτηκαν φρεσκοφτιαγμένα ιταλικά τυριά από βουβαλίσιο γάλα.

Επιπλέον, ταξίδεψαν στο Collepardo και στην Terracina, περπάτησαν στη Ρώμη, φωτογραφήθηκαν στο Κολοσσαίο, επίσης επισκέφθηκαν το Αβαείο Certosa στο Trisulti (https://www.grottepastenacollepardo.it/certosa-di-trisulti/), την Μονή Fossanova http://(https://www.abbaziadifossanova.it/ive/) και το μεσαιωνικό χωριό εκεί.
Την τελευταία ημέρα της συνάντησης έγινε απονομή των πιστοποιητικών συμμετοχής και των Europasses από την Πρέσβειρα Erasmus+ USR των συντονιστών του Λάτσιο και αποχαιρετιστήριο πάρτι με μουσική, χορό, πολλές εκπλήξεις και πολύ συγκίνηση.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του ΙΕΚ Καβάλας https://iek-kavalas.gr/και στην ιστοσελίδα του προγράμματος http://farmersforfuture.eu/




Βελόπουλος: Ξεκινάει η περιοδεία του σε Αλεξανδρούπολη και Καβάλας

Το Σάββατο 6 Μαΐου 2023, συνοδεία κλιμακίου υποψηφίων βουλευτών και στελεχών του κόμματος, θα περιοδεύσει ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος στις πόλεις της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας.

Πρώτος σταθμός της περιοδείας του κου Βελόπουλου θα είναι η Αλεξανδρούπολη, όπου στις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο Εμπορικό Επιμελητήριο (Λ. Δημοκρατίας 307).
Ακολούθως ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης θα αναχωρήσει από την Αλεξανδρούπολη με προορισμό την Καβάλα, όπου στις 18:30 μ.μ. θα δώσει συνέντευξη τύπου στο ξενοδοχείο AIROTEL GALAXY HOTEL (Ελ. Βενιζέλου 27).



2ο ΓΕΛ Καβάλας | Επίσκεψη γνωριμίας στο ΔΙΠΑΕ της Καβάλας

Η επίσκεψη έγινε προκειμένου οι μαθήτριες, οι οποίοι σε λίγους μήνες θα κληθούν να επιλέξουν Πανεπιστημιακά τμήματα, να αποκτήσουν μια εικόνα του Πανεπιστημίου στην πόλη μας.

το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) στην Καβάλα επισκέφτηκαν τη Δευτέρα 27/3 μαθήτριες και μαθητές των κατευθύνσεων Θετικής, Υγείας και Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ’ τάξης του 2ου ΓΕΛ Καβάλας, συνοδευόμενοι/ες από τους καθηγητές Φρόσω Ζουμπούλη, Κωνσταντίνο Πάνο, Πέτρο Γεμεντζόπουλο και Μιχάλη Μακάριο.

Η επίσκεψη έγινε μετά από αίτημα στο ΔΙΠΑΕ προκειμένου οι μαθήτριες και μαθητές, οι οποίοι σε λίγους μήνες θα κληθούν να επιλέξουν Πανεπιστημιακά τμήματα, να αποκτήσουν μια εικόνα του Πανεπιστημίου στην πόλη μας.

Ξεναγήθηκαν στους χώρους των εργαστηρίων Ήφαιστος, VCR και Grid καθώς και στα εργαστήρια του Χημικού Τμήματος της Σχολής Φυσικών Επιστημών κι εντυπωσιάστηκαν από τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό και το επίπεδο σπουδών του ΔΙΠΑΕ Καβάλας.

Σε ανακοίνωση της η διεύθυνση του 2ου ΓΕΛ Καβάλας ευχαριστεί τον κύριο Μητρόπουλο, Κοσμήτορα της Σχολής καθώς και τις κυρίες Παντελίδου και Μουτζούρογλου που οργάνωσαν την επίσκεψη και όλο το επιστημονικό προσωπικό για την πλήρη και διεξοδική ενημέρωση των μαθητών.

 

Πηγή: kavalapost.gr



Επίσκεψη του Τούρκου πρέσβη στην έδρα της ΕΜΑΚ | Το «ευχαριστώ» για τους σεισμούς

Ο Τούρκος πρέσβης στην Αθήνα επισκέφτηκε την έδρα της ΕΜΑΚ.

Επίσκεψη στην έδρα της Ειδικής Μονάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών (ΕΜΑΚ) πραγματοποίησε ο πρέσβης της Τουρκίας στην Αθήνα Τσαγατάι Ερτσιγιές, μαζί με τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη.

Σύμφωνα με ανάρτηση της τουρκικής πρεσβείας στο Twitter, ο κ. Ερτσιγιές επανέλαβε την ευγνωμοσύνη της Τουρκίας και ευχαρίστησε εκ νέου τα στελέχη της ΕΜΑΚ και του ΕΚΑΒ που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις διάσωσης μετά τους φονικούς σεισμούς.

Οι ελληνικές δυνάμεις διέσωσαν πέντε ανθρώπους από τα ερείπια κτιρίων στην επαρχία Χατάι της νοτιοανατολικής Τουρκίας.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό, ο αριθμός των νεκρών από τους σεισμούς σε Συρία και Τουρκία έχει ξεπεράσει τους 55.000.

Στην Τουρκία τη Δευτέρα ο νεότερος απολογισμός κάνει λόγο για 48.448 νεκρούς, ενώ στη Συρία η τελευταία καταμέτρηση ανέφερε τον θάνατο 7.259 ανθρώπων.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Με άγημα ευζώνων η επίσημη υποδοχή Χριστοδουλίδη στην Αθήνα

Στο Προεδρικό Μέγαρο υποδέχθηκε στην Αθήνα τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η Ελληνίδα ομόλογός του Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Οι δύο Προέδροι περπάτησαν στο κόκκινο χαλί έξω από το Προεδρικό Μέγαρο όπου άγημα ευζώνων απέδωσε τιμές και έγινε ανάκρουση του εθνικού ύμνου. Στη συνέχεια οι δύο χαιρέτησαν τις αντιπροσωπείες των χωρών.

Ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης υπέγραψε το βιβλίο επισκεπτών ενώ τιμήθηκε με τον Μεγάλο Σταυρό του Σωτήρος το κορυφαίο παράσημο του Τάγματος του Σωτήρος που απονέμεται σε εξέχουσες προσωπικότητες.

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται και οι διευρυμένες συνομιλίες των δύο αντιπροσωπειών.

Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης θα μεταβεί στο Μέγαρο Μαξίμου προκειμένου να έχει επίσημη συνάντηση με τον  Έλληνα Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Νωρίτερα το πρωί ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης, συνοδευόμενος από την σύζυγό του, Φιλίππα Καρσερά Χριστοδουλίδη κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη μπροστά από τη Βουλή των Ελλήνων.

 

Πηγή: iellada.gr




Ξάνθη | Επίσκεψη Κινεζικής Αντιπροσωπείας στο Δ.Π.Θ.

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023 ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Beijing Yinggeli Educational Technology Co., Ltd. China (YGL), κ. Liu Jiting, και κ. Shen Rong, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τους εκπροσώπους του YGL υποδέχτηκαν ο Πρύτανης Καθηγητής Φώτιος Μάρης και η Καθηγήτρια Μαρία Μιχαλοπούλου, μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης του Δ.Π.Θ.

Το YGL στοχεύει στην προώθηση εκπαιδευτικών και πολιτιστικών ανταλλαγών και συνεργασίας μεταξύ κινεζικών και ξένων πανεπιστημίων σε όλα τα επίπεδα. Στους Κινέζους εκπροσώπους που συνοδεύονταν από τον Βουλευτή Ροδόπης κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη, πρώην Υφυπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας και πρώην Υπουργό Παιδείας, παρουσιάστηκε το εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο του Δ.Π.Θ. καθώς και οι ερευνητικές και αθλητικές υποδομές του. Το ενδιαφέρον τους εστιάστηκε στις σπουδές και την έρευνα σχετικά με τις επιστήμες του Μηχανικού και του Αθλητισμού καθώς και στη διεθνή κατάταξη των Τμημάτων του Δ.Π.Θ. ανά θεματική περιοχή.

Οι εκπρόσωποι του YGL πρότειναν την προώθηση της συνεργασίας του Δ.Π.Θ. με κινεζικά πανεπιστήμια προκειμένου να έχουν την ευκαιρία να υποβάλουν από κοινού αιτήσεις στο πλαίσιο της εγκεκριμένης Ελληνο-Κινεζικής συνεργασίας, καθώς και για ανάπτυξη κοινών προγραμμάτων σπουδών, κοινή εποπτεία διδακτορικών διατριβών, επιστημονική και ερευνητική συνεργασία, και κατάρτιση εκπαιδευτικών. Επίσης, πρότειναν πιθανούς Κινέζους εταίρους και εξέφρασαν τις ελπίδες για μελλοντική συνεργασία μεταξύ του Δ.Π.Θ. και των κινεζικών πανεπιστημίων.




Επίσκεψη Ταραντίλη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης | Έρευνα και καινοτομία για βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη

Ολοήμερη επίσκεψη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ) πραγματοποίησε ο Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ και Πρόεδρος της Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας της Βουλής, Καθηγητής Χρήστος Ταραντίλης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει τον τελευταίο χρόνο με στόχο την ανάδειξη του έργου της ελληνικής ερευνητικής κοινότητας και την καταγραφή προτάσεων για την επιχειρηματική αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων που παράγονται στα ελληνικά πανεπιστήμια και τα ερευνητικά κέντρα. 

Αρχικά ο κ. Ταραντίλης βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη, όπου τον υποδέχθηκαν ο Πρύτανης του ΔΠΘ, Καθ. Φ. Μάρης, ο Αντιπρύτανης Έρευνας και Καινοτομίας, Καθ. Γ. Μπρούφας, η Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων, Καθ. Μ. Γρηγορίου, και η Καθ. Μ. Μιχαλοπούλου, Μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης. Ο κ. Ταραντίλης επισκέφθηκε τη Σχολή Επιστημών Υγείας, και συγκεκριμένα το Τμήμα Ιατρικής και το Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής. Από τις συνομιλίες που είχε με τους Προέδρους των δύο τμημάτων, με μέλη του διδακτικού προσωπικού και ερευνητές του πανεπιστημίου, προέκυψε ότι η έρευνα που διεξάγεται στο ίδρυμα παράγει υψηλού επιπέδου αποτελέσματα, τα οποία μπορούν να μετασχηματιστούν σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Εξίσου ελπιδοφόρο είναι το γεγονός ότι η έντονη ερευνητική δραστηριότητα του ΔΠΘ έδωσε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης τη δυνατότητα για υπερσύγχρονο εξοπλισμό προς όφελος του πολίτη.

Στη συνέχεια, μεταβαίνοντας στην Ξάνθη ο κ. Ταραντίλης είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις δράσεις της πανεπιστημιακής θερμοκοιτίδας Thinc, που ιδρύθηκε πρόσφατα με σκοπό την ανάπτυξη και επιτυχία εκκολαπτόμενων εταιρειών καινοτομίας στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, παρέχοντας συμβουλευτική, νομική και χρηματοοικονομική υποστήριξη, δικτύωση και προώθηση για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.

Επιπλέον, ενημερώθηκε για τον Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Κόμβο Καινοτομίας DiGi AgriFood, όπου το ΔΠΘ συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος και συντονιστής στο θεματικό πεδίο της Αγροδιατροφής, επιδιώκοντας την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας και την πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες σε έναν τομέα ζωτικής σημασίας για τη στοχευμένη περιφερειακή ανάπτυξη και τη διατήρηση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας είχε ακόμη συνομιλίες με ερευνητές -καθηγητές που παρουσίασαν σημαντικά ερευνητικά αποτελέσματα και με ιδρυτές εταιρειών τεχνοβλαστών του ΔΠΘ (spin-off). Τα παραδείγματα αυτά αναδεικνύουν τις αλλαγές που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά πανεπιστήμια, ιδίως μετά την ψήφιση των διατάξεων που καθόρισαν το θεσμικό πλαίσιο για τους τεχνοβλαστούς, δηλαδή τις εταιρείες επιχειρηματικής αξιοποίησης της πνευματικής ιδιοκτησίας που αναπτύχθηκε εντός ενός ερευνητικού ιδρύματος.

Τέλος, διαπιστώθηκε ότι η αξιοποίηση χρηματοδοτικών προγραμμάτων, όπως η «Περιφερειακή Αριστεία» και το «Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ», συνέβαλε στη διατήρηση και την προσέλκυση ανθρώπινου δυναμικού υψηλής εξειδίκευσης στη Θράκη – μια περιοχή με έντονο δημογραφικό πρόβλημα – πιστοποιώντας ότι η έρευνα και η καινοτομία δείχνουν τον δρόμο για το μέλλον του πανεπιστημίου αλλά και συνολικά για βιώσιμη περιφερειακή ανάπτυξη με κοινωνικό πρόσημο.

 

Πηγή: real.gr




«Ο κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να πάρει μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται» τόνισε ο Α. Τσίπρας απο την Καβάλα

«Έντρομος μπροστά στην οργή και την αγανάκτηση της κοινωνίας ο κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να πάρει κάποια μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, οποίος κάλεσε τον πρωθυπουργό να προσφύγει στη λαϊκή ετυμηγορία και τους πολίτες να πάρουν μέρος στις εσωτερικές διεργασίες του κόμματος την Κυριακή 15 Μαΐου για να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα αλλαγής.

«Αφού εννιά μήνες ο κ. Μητσοτάκης, με την πολιτική του να αφήσει ανεξέλεγκτη την αισχροκέρδεια στην ενέργεια, έχει λεηλατήσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, σήμερα έντρομος μπροστά στην οργή και την αγανάκτηση της ελληνικής κοινωνίας προσπαθεί να πάρει κάποια μέτρα για να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται», ανέφερε ο κ. Τσίπρας κατά την περιοδεία του στο κέντρο της Καβάλας.

«Για μας όποια μέτρα, έστω και αυτά τα πολύ αργοπορημένα, είναι καλοδεχούμενα. Ακόμα πιο καλοδεχούμενη όμως είναι μία απόφαση που πρέπει να πάρει: Την προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία. Για να σταματήσει αυτή η παρακμή για τον τόπο, η Ελλάδα να είναι πρωταθλήτρια στην ακρίβεια, να έχει γονατίσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, την ίδια στιγμή που είναι τελευταία στους μισθούς, τελευταία στην ελευθερία του Τύπου, τελευταία σε επιδόσεις που ντροπιάζουν τη χώρα πανευρωπαϊκά. Εδώ, από την Καβάλα, θέλω να δείξω, για άλλη μία φορά, την ανάγκη να στηριχθεί με κάθε τρόπο η ελληνική κοινωνία, οι μισθωτοί, οι χαμηλόμισθοι κυρίως, τα νοικοκυριά, οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες, εδώ από την Καβάλα που έχει γίνει συνώνυμο της εργασιακής εκμετάλλευσης της εργασιακής ζούγκλας με τους χιλιάδες απολυμένους», σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Στις 15 του Μάη καλούμε τους πολίτες στις εσωτερικές μας διεργασίες, να συμμετέχουν ενεργά και να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα πολιτικής αλλαγής. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη τρία χρόνια τώρα άοκνα εργάζεται για να κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους, τους μεσαίους φτωχούς και τους φτωχούς φτωχότερους. Αυτό πρέπει να τελειώσει. Όσο γρηγορότερα τόσο το καλύτερο», πρόσθεσε.

Ο κ. Τσίπρας περπάτησε στο εμπορικό κέντρο, σταμάτησε σε αρκετά καταστήματα και συνομίλησε με καταστηματάρχες και πολίτες. Αναφερόμενος στα μέτρα που ετοιμάζεται να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός, σχολίασε με την παροιμία «να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω μέλι».

Στη διαδρομή συνάντησε τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Βασίλη Λεμονίδη, ο οποίος τον ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά, ο εμπορικός κόσμος από την πανδημία και την ενεργειακή κρίση. Ένας ιδιοκτήτης ψητοπωλείου τού είπε ότι ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος από 600 με 700 ευρώ που ήταν, τώρα έχει φτάσει τα 1.350 ευρώ, ενώ ένας άλλος του έδειξε τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος με τη μεγάλη αύξηση. «Ανεβάστε κι άλλο τους τόνους, τα κομμωτήρια δεν είναι βιώσιμα, κλείνουν το ένα μετά το άλλο, προσφέρουμε δωρεάν κουρέματα», είπε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ μία ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου.

Ένας απολυμένος από τη βιομηχανία ζάχαρης του είπε ότι εδώ και τρία χρόνια περιμένει να πάρει την αποζημίωση απόλυσης και στην ίδια δεινή θέση με αυτόν βρίσκονται 100 απολυμένοι. Ένας αγρότης επεσήμανε ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα όταν ένα τσουβάλι λίπασμα έχει φτάσει στα 40 ευρώ.

Ο κ. Τσίπρας βρέθηκε και σε συγκέντρωση απολυμένων από τα Λιπάσματα και τα Πετρέλαια Καβάλας, όπου του επιφύλασσαν υποδοχή με συνθήματα, τύμπανα και καπνογόνα, διεκδικώντας πίσω τη δουλειά τους.

“Απευθύνω αγωνιστικό χαιρετισμό στους απολυμένους. Η πόλη έχει γίνει συνώνυμο των αγώνων αλλά και συνώνυμο της εργασιακής ζούγκλας. H Καβάλα μέσα από την υπόθεση της εξέλιξης της κατάστασης με τα λιπάσματα έχει γίνει παράδειγμα προς αποφυγήν. Ένα παράδειγμα πως η διαπλοκή της οικονομικής με την πολιτική εξουσία διαμορφώνει ένα καθεστώς παράνομων απολύσεων και εργασιακής ζούγκλας με τις πλάτες της κυβέρνησης” τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας.

 

 

Πηγή:ertnews.gr