Καβάλα | Στο Cosmopolis 2023 η Άλκηστις Πρωτοψάλτη

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη «διέρρευσε» την επίσημη συμμετοχή της στη φετινή διοργάνωση του Cosmopolis, αναρτώντας στον προσωπικό της λογαρισμό στο Facebook ότι πρόκειται να εμφανιστεί την Τρίτη 25 Ιουλίου 2023 στην πλατεία Μεχμέτ Αλή, στην Παναγία, στο πλαίσιο του φεστιβάλ.

Aν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη το πρόγραμμα των εκδηλώσεων του φεστιβάλ Cosmopolis 2023, ήρθε η πρώτη «διαρροή» για μία εκ των μεγάλων συναυλιών της διοργάνωσης του φετινού καλοκαιριού. Η Άλκηστης Πρωτοψάλτη ανακοίνωσε την εμφάνισή της ,το βράδυ της Κυριακής μέσω του προσωπικού της λογαρισμού στο Facebook.

Την ανάρτηση της κ. Πρωτοψάλτη κοινοποίησε και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Cosmopolis Άλκης Ζοπόγλου.

https://www.facebook.com/AlkistisProtopsalti/posts/pfbid034wbab1iWQL72uS5U8Z1ymy6MCgtNQoKeh3Hd6QCkwaWxANTgX2G2ozuYrZkALGHCl?__cft__[0]=AZXsdlH22rrI8Pd920Rz6p7X3IkKtP76rlrOGcnAYCq56LO7Gc39O1GgY05qraVN_ZBTrciq_1wYph0rSLXzcrIDqJ1OJmKRvFdx3a5heLe3UkW-jzjPfZ0t9ku2lYJo4L39OV0Dz9qJnmYTemge7SSb5vqUgmmyOwFjlBPhrnLVudKfx-H2eu6IQxLIOt0DaAN_vqhcJumGlp2BMHA8A5_s&__tn__=%2CO%2CP-R

 

 




Κλείνουν τα Κέντρα Κατάταξης Νεοσυλλέκτων σε όλο τον Έβρο

Η απόφαση αυτή προκάλεσε εξαιρετικά αρνητική εντύπωση σε όλη τη μεθόριο και την παραμεθόριο για πολλούς λόγους.

Κλείνουν με απόφαση του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που έφτασε προχθές σε όλες τις στρατιωτικές μονάδες του Έβρου, στα Κέντρα Κατάταξης Νεοσυλλέκτων που λειτουργούσαν από το 2018 σε Αλεξανδρούπολη, Καβησσό, Σουφλί και Λαγό Διδυμοτείχου.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το evros24, η απόφαση αυτή προκάλεσε εξαιρετικά αρνητική εντύπωση σε όλη τη μεθόριο και την παραμεθόριο για πολλούς και σημαντικούς λόγους, καθώς είναι απόφαση που πλήττει άλλη μια φορά την ακριτική και εθνικά ευαίσθητη περιοχή του νομού Έβρου, και υλοποιήθηκε προχθές, όταν στάλθηκε η σχετική διαταγή από το ΓΕΣ, τη στιγμή που στον Έβρο βρισκόταν για επίσκεψη ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Χαρδαλιάς.

Μια απόφαση που είχε παρθεί το 2018, οι νεοσύλλεκτοι να παρουσιάζονται κατευθείαν στις μονάδες, στα 23 Σημεία Υποδοχής Οπλιτών (ΣΥΠΟ), χωρίς δηλαδή να κάνουν το δίμηνο της βασικής εκπαίδευσης στα κέντρα, όπου και ορκίζονταν, όπως συνέβαινε παλαιότερα, ανάμεσά τους και σε τρία Κέντρα Κατάταξης Νεοσυλλέκτων σε Αλεξανδρούπολη, Σουφλί και Λαγό, καταργήθηκε.

Η δικαιολογία που προβάλλεται είναι ότι κάποιες στρατιωτικές μονάδες στα σύνορα δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν ικανοποιητικά στη μαζική κατάταξη και την αρχική εκπαίδευση των νεοσυλλέκτων.

Κι αυτό διότι είχαν το βάρος της κύριας εκπαίδευσης, της εκπαίδευσης ειδικότητας και τις υπόλοιπες υψηλές απαιτήσεις που έχουν τέτοιες μονάδες της παραμεθορίου.

Αντί όμως να δοθούν λύσεις με το κατάλληλο προσωπικό εκπαίδευσης και να αυξηθούν σε αριθμό τα Κέντρα Κατάταξης Νεοσυλλέκτων στον Εβρο, αντί να έρθουν ακόμα και παραγωγικές σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων στην περιοχή για βασική εκπαίδευση των στελεχών, έκλεισαν και τα Κέντρα Κατάταξης.

Να θυμίσουμε πως αυτά τα τέσσερα χρόνια που ίσχυε η συγκεκριμένη απόφαση εκατοντάδες νεοσύλλεκτοι παρουσιάζονταν κάθε τόσο στις στρατιωτικές μονάδες του Έβρου που είχαν οριστεί ως Κέντρα Κατάταξης και τόνωναν την τοπική κοινωνία στις εξόδους τους, ενώ ενίσχυαν την ασφάλεια της περιοχής.

 

 

Πηγή: makthes.gr




Ν.Καβάλας | Ο καιρός της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα

 Σύμφωνα με το Meteokav ,ο καιρός της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα θα είναι άστατος για τον Νομό Καβάλας.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του των επόμενων ημερών φαίνεται ότι θα είναι κάποια ΄΄ψίγματα΄΄ αστάθειας που κατά περιόδους θα δίνουν πρόσκαιρες τοπικές βροχές και η θερμοκρασία σε γενικές γραμμές θα παραμείνει σε ελαφρώς χαμηλές για την εποχή τιμές. Παρακάτω, θα αναφερθούμε σε κάθε μέρα ξεχωριστά ενώ στο www.meteokav.gr κάθε μέρα θα επικαιροποιείται η πρόγνωση με βάση τα νεότερα δεδομένα.
Μεγάλη Δευτέρα: Μετά το μεσημέρι νεφώσεις τοπικά αυξημένες. Έτσι, τις απογευματινές-πρώτες βραδινές ώρες πιθανότητα για πρόσκαιρες τοπικές βροχές κυρίως στα ορεινά και γύρω από αυτά και στα δυτικά του νομού, μικρή πιθανότητα στα υπόλοιπα. Στην συνέχεια τα όποια φαινόμενα θα σταματήσουν, ενώ στην Θάσο η πιθανότητα για τοπική πρόσκαιρη βροχή παραμένει μέχρι αργά το βράδυ.
Μεγάλη Τρίτη: ΄Λίγες νεφώσεις τοπικά και κατά περιόδους αυξημένες. Τις απογευματινές ώρες πιθανότητα για τοπικές βροχές-μπόρες κυρίως στα ορεινά και γύρω από αυτά (ιδίως στο όρος Λεκάνης και γύρω από αυτό), μικρή πιθανότητα στα υπόλοιπα. Θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή.
Μεγάλη Τετάρτη: Λίγες νεφώσεις που τοπικά θα είναι αυξημένες (κυρίως μετά το μεσημέρι). Τις μεταμεσημβρινές-απογευματινές ώρες πιθανότητα για τοπικές βροχές-μπόρες 1) υψηλή πιθανότητα στα ορεινά (ιδίως όρος Λεκάνης) 2) αξιόλογη πιθανότητα στα πεδινά κοντά σε ορεινά και στα βόρεια πεδινά 3) μικρή πιθανότητα στα υπόλοιπα. Μικρή αλλά υπαρκτή πιθανότητα εκδήλωσης έντονων εξάρσεων και μεμονωμένων καταιγίδων.
Μεγάλη Πέμπτη: Αίθριος καιρός με άνοδο της θερμοκρασίας μέσα στην μέρα, φυσιολογικές τιμές.
Μεγάλη Παρασκευή: Λίγες νεφώσεις που φαίνεται ότι θα αυξηθούν από το μεσημέρι και μετά. Τις απογευματινές-βραδινές ώρες πιθανότητα για πέρασμα βροχής από τα δυτικα (θα το δούμε τις επόμενες μέρες).
Μεγάλο Σάββατο: Λίγες νεφώσεις που τοπικά και κατά περιόδους θα είναι αυξημένες μικρή πιθανότητα για τοπικές βροχές. Μικρή πτώση της θερμοκρασίας.
Κυριακή και Δευτέρα του Πάσχα: Νεφώσεις που κατά περιόδους θα είναι αυξημένες και υπάρχει πιθανότητα ότι θα δίνουν κατά περιόδους τοπικές βροχές, ενώ υπαρκτό είναι και το ενδεχόμενο μιας πιο γενικευμένης κακοκαιρίας (κυρίως την Δευτέρα του Πάσχα). Η θερμοκρασία το διήμερο αυτό θα παρουσιάσει σταδιακή πτώση, επιστρέφοντας σε ελαφρώς χαμηλές για την εποχή τιμές.
Για κάθε νεότερο επισκεφθείτε το www.meteokav.gr , ενώ να αναφέρουμε ότι πιθανότατα το σκηνικό του καιρού θα παραμείνει άστατο και την επόμενη εβδομάδα με χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες.



Καβάλα | Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας της αγοράς

Το Πασχαλινό ωράριο λειτουργίας της αγοράς όπως ανακοινώθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης.

Το πασχαλινό ωράριο των καταστημάτων της αγοράς της Καβάλας , θα ισχύει μέχρι και τις 17 Απριλίου.

  • Μ.Δευτέρα 10/04/2023 : 08:30-15:00
  • Μ.Τρίτη 11/04/2023: 08:30-14:00 & 17:30-21:00
  • Μ.Τετάρτη 12/04/2023: 08:30-14:00 & 17:30-21:00
  • Μ.Πέμπτη 13/04/2023: 08:30-14:00 & 17:30-21:00
  • Μ.Παρασκευή 14/04/2023: 13:00-18:00
  • Μ.Σάββατο  15/04/2023: 08:30-15:00
  • Κυριακή του Πάσχα 16/04/2023 : ΚΛΕΙΣΤΑ
  • Δευτέρα Πάσχα 17/04/2023: ΚΛΕΙΣΤΑ 



Παραιτήθηκε ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου μετά την παρέμβασή του για το κόμμα Κασιδιάρη

Την παραίτησή του από το δικαστικό σώμα δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου, Χρήστος Τζανερρίκος, μετά τον σάλο που προκάλεσε η δήλωση – βόμβα που έκανε για το «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη. 

Την παραίτηση του από το δικαστικό σώμα δήλωσε πριν απο λίγο ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και πρόεδρος του Α1 Τμήματος Χρήστος Τζανερρίκος, που χθες είχε τοποθετηθεί δημόσια για την υπό ψήφιση τροπολογία της κυβέρνησης για το αποκαλούμενο κόμμα Κασιδιάρη.

Ο αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου επρόκειτο να προεδρεύσει του Α1 Τμήματος που θα κρίνει τη νομιμότητα συμμετοχής στις εκλογές, όλων των κομμάτων και σχηματισμών, δήλωσε παραίτηση μετά και τις αντιδράσεις για την δημόσια τοποθέτηση δικαστή για υπόθεση πριν αυτή κριθεί.

Πλέον η προεδρία του Α1 Τμήματος θα περάσει στα χέρια της αρχαιότερης αρεοπαγίτη Ευδοξίας Κιουπτσίδου. Στο μεταξύ, η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Μαρία Γεωργίου που παρέλαβε την παραίτηση του αντιπροέδρου θα την κρατήσει καθώς υπάρχει από τον νόμο προθεσμία ενός μηνός αν ο παραιτηθείς ανώτατος δικαστικός θελήσει να ανακαλέσει. Σημειώνεται, ότι στο τέλος Ιουνίου ο Χρήστος Τζανερίκος συνταξιοδοτείται.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Υπουργείο Παιδείας | Δεν προσμετρώνται οι απουσίες από κορονοϊό

Διευκρινιστική εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις απουσίες των μαθητών, οι οποίοι νοσούν από κορονοϊό.

Δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών έως πέντε ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορονοϊό COVID-19, διευκρινίζει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που εστάλη στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.

Ειδικότερα, μετά την άρση των έκτακτων μέτρων προστασίας από τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, διευκρινίστηκε ότι με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων των σχολικών μονάδων, οι εν λόγω απουσίες καταχωρίζονται αλλά δεν θα προσμετρηθούν.

Η απόφαση του Συλλόγου εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών ή των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικοι, μαζί με την οποία προσκομίζεται σχετική υπεύθυνη δήλωση, επιδεικνυόμενης ταυτόχρονα στον Διευθυντή ή Προϊστάμενό των σχολικών μονάδων της αντίστοιχης βεβαίωσης θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR).

Επιπλέον, προβλέπεται ότι, στην περίπτωση που μαθητής νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο εξαιτίας νόσησης από κορωνοιό COVID-19, οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας.

Οι παραπάνω απουσίες είναι πέραν του προβλεπόμενου από τις γενικότερες ή ειδικότερες διατάξεις αριθμού απουσιών.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Σέρρες | Κρατούμενος βρέθηκε απαγχονισμένος σε κρατητήριο αστυνομικού τμήματος

Σέρρες: Κρατούμενος βρέθηκε απαγχονισμένος στα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Σιδηροκάστρου.

Απαγχονισμένος μέσα στα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Σιδηροκάστρου Σερρών εντοπίστηκε, το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου, ένας άνδρας, 41 ετών, όπως έγινε γνωστό από την ΕΛ.ΑΣ.

Είχε παραδοθεί λίγη ώρα νωρίτερα αυτοβούλως στο εν λόγω Αστυνομικό Τμήμα, καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε δικογραφία -μεταξύ άλλων- για κλοπές. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο 41 ετών ημεδαπός απαγχονίστηκε -χωρίς να γίνει αντιληπτός- χρησιμοποιώντας ως αυτοσχέδιο βρόγχο, ύφασμα από τον ρουχισμό του.

Φαίνεται ότι εκείνη την ώρα βρισκόταν μόνος του στο κελί. Τον εντόπισε ο αξιωματικός υπηρεσίας και παρότι κλήθηκε στο σημείο γιατρός που έκανε προσπάθειες ανάνηψης, ήταν ήδη αργά.

Από το Αστυνομικό Τμήμα Σιδηροκάστρου διεξάγεται προανάκριση.

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Super League | Η βαθμολογία των playoffs μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της Λεωφόρου

Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία των playoffs της Stoiximan Super League μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού στο ντέρμπι της Λεωφόρου. Στην κορυφή το τριφύλλι χέρι – χέρι με την Ένωση, έμειναν στους 63 οι ερυθρόλευκοι.

Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικητής στο ντέρμπι της Λεωφόρου, καθώς επικράτησε 2-0 του Ολυμπιακού για την τέταρτη αγωνιστική των playoffs της Stoiximan Super League. Οι πράσινοι παραμένουν στην κορυφή έχοντας 69 βαθμούς, ενώ οι ερυθρόλευκοι έμειναν στους 63 και είναι στο -6 από το τριφύλλι και την ΑΕΚ.

Νωρίτερα, η ΑΕΚ νίκησε 3-1 τον Άρη στην OPAP Arena και ο ΠΑΟΚ επέστρεψε στις νίκες επικρατώντας του Βόλου 4-2.

Τα κριτήρια κατάταξης

  • Το σύνολο των βαθμών που συγκέντρωσε η καθεμιά σε όλους τους μεταξύ τους αγώνες του Πρωταθλήματος (κατά την Κανονική Περίοδο και τα Playoffs / Playouts αθροιστικά).
  • Τη διαφορά τερμάτων που έχει η κάθε ομάδα μεταξύ των εκ νέου ισοβαθμούντων ομάδων σε όλους τους μεταξύ τους αγώνες του Πρωταθλήματος (κατά την Κανονική Περίοδο και τα Playoffs / Playouts αθροιστικά).
  • Τη θέση που κατέλαβε η κάθε ομάδα μεταξύ των εκ νέου ισοβαθμούντων ομάδων στην Κανονική Περίοδο του Πρωταθλήματος.

Η πρώτη αγωνιστική

  • Βόλος – Ολυμπιακός 0-3
  • Άρης – ΠΑΟΚ 1-2
  • ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 0-0

Η δεύτερη αγωνιστικήΠΑΟΚ

ΑΡΗΣ

Κυριακή 2 Απριλίου

  • Παναθηναϊκός – Βόλος 0-0
  • ΠΑΟΚ – ΑΕΚ 0-1
  • Ολυμπιακός – Άρης 2-2

Η τρίτη αγωνιστική

Τετάρτη 5 Απριλίου

  • Βόλος – ΑΕΚ 0-1
  • Άρης – Παναθηναϊκός 0-1
  • Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ 3-1

Η τέταρτη αγωνιστική

Κυριακή 9 Απριλίου

  • ΑΕΚ – Άρης 3-1
  • ΠΑΟΚ – Βόλος 4-2
  • Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 2-0

Η πέμπτη αγωνιστική

  • Βόλος – Άρης
  • Ολυμπιακός – ΑΕΚ
  • ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός

Η έκτη αγωνιστική

  • ΑΕΚ – ΠΑΟΚ
  • Άρης – Ολυμπιακός
  • Βόλος – Παναθηναϊκός

Η έβδομη αγωνιστική

  • Ολυμπιακός – Βόλος
  • ΠΑΟΚ – Άρης
  • Παναθηναϊκός – ΑΕΚ

Η όγδοη αγωνιστική

  • ΑΕΚ – Ολυμπιακός
  • Άρης – Βόλος
  • Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ

Η ένατη αγωνιστική

  • Άρης – ΑΕΚ
  • Βόλος – ΠΑΟΚ
  • Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός

Η δέκατη αγωνιστική

  • ΑΕΚ – Βόλος
  • ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός
  • Παναθηναϊκός – Άρης

 

Πηγή: sport24.gr




Αυτός είναι ο αστυνομικός που διακινούσε ναρκωτικά με το υπηρεσιακό του αμάξι

Θηριώδης είναι ο αστυνομικός που συνελήφθη για διακίνηση ναρκωτικών με το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο. Είχε ασχοληθεί με το μπόντι μπίλντινγκ. 

Στο Αστυνομικό Τμήμα Φαλήρου φέρονται να υπηρετούν ο αστυνομικός και ο ειδικός φρουρός που συνελήφθησαν καθώς έκαναν οι ίδιοι διακίνηση ναρκωτικών και μάλιστα με το υπηρεσιακό τους όχημα!

Εις εκ των δύο συλληφθέντων είναι ο θηριώδης άνδρας που ποζάρει στις φωτογραφίες που παρουσίασε το Star και ο οποίος -όπως είναι εμφανές άλλωστε – έχει παρελθόν στο χώρο του μπόντι μπίλντινγκ.

Ο σωματώδης άνδρας, φέρεται μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός να είναι το βασικό πρόσωπο στην υπόθεση.

Δρούσε από τον Οκτώβρη του 2022

Αστυφύλακας μέλος κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών, μετέφερε τα ναρκωτικά με το υπηρεσιακό όχημα κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του! Εκτός από τον αστυφύλακα, συνελήφθη και ειδικός φρουρός που υπηρετεί στην Αττική.

Όπως προέκυψε από την έρευνα ο Αστυφύλακας δρούσε από τον Οκτώβρη του 2022, διακινούσε κυρίως ακατέργαστη κάνναβη. Ως Καβατζα είχε το σπίτι του. Όσον αφορά στην εμπλοκή στην υπόθεση του Ειδικού Φρουρού, διαπιστώθηκε ότι προμηθεύτηκε ναρκωτικές ουσίες για ιδία χρήση.

Ο εμπλεκόμενος Αστυφύλακας χρησιμοποιούσε μέτρα προφύλαξης, όπως κωδικοποιημένες συνομιλίες και χρήση διαδικτυακών εφαρμογών για να μην εντοπίζεται από τους συναδέλφους του. Σε 6 συλλήψεις έχουν προχωρήσει συνολικά οι άνδρες του Εσωτερικών Υποθέσεων.

Συγκεκριμένα χθες το απόγευμα ο εν λόγω Αστυφύλακας, ενώ βρισκόταν σε διατεταγμένη εποχούμενη υπηρεσία, προφασίστηκε στον συνοδό του την αναγκαιότητα προσωπικής εξυπηρέτησης και μετάβασης σε σημείο για να συναντήσει συγγενικό του πρόσωπο, που επρόκειτο να ταξιδέψει.

Εκεί αποβιβάστηκε και απομακρύνθηκε από το υπηρεσιακό όχημα και αφού ήρθε σε επαφή με έτερο εκ των συλληφθέντων, τον προμήθευσε κάνναβη βάρους οκτώ γραμμαρίων.

Σε έρευνες που ακολούθησαν στις οικίες των εμπλεκομένων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: 2 κιλά και 536,2 γραμ. ακατέργαστης κάνναβης, 3 τρίφτες κάνναβης, 3 ζυγαριές ακριβείας, 46 δισκία και 11 φιαλίδια με άγνωστες υγρές ουσίες, 2 συσκευαστές κενού αέρος και σφράγισης συσκευασιών, πλήθος νάιλον συσκευασιών και 265 ευρώ.

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

«Ο νόμος είναι νόμος και ισχύει για όλους»

«Υπερασπιζόμαστε το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αστυνομίας και την προσφορά της στην ελληνική κοινωνία αλλά παραμένουμε αμείλικτοι με όσους αποδειχθούν επίορκοι. Ο νόμος είναι νόμος και ισχύει για όλους» αναφέρει σε ανάρτησή του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος σχετικά με τον αστυφύλακα που διαπιστώθηκε πως ήταν μέλος κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών, την οποία μάλιστα πραγματοποιούσε με το υπηρεσιακό του όχημα και κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του. Εκτός από τον αστυφύλακα, συνελήφθη και ειδικός φρουρός που υπηρετεί στην Αττική.

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Τροπολογία για το κόμμα Κασιδιάρη | «Ανάβει φωτιές» – Πώς τη «διαβάζουν» συνταγματολόγοι και κόμματα

Πότε θα ψηφιστεί η πρόσθετη νομοθετική ρύθμιση για το «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη.

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση για την τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση για το «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη. Η τροπολογία θα ψηφιστεί από τη Βουλή αύριο Μεγάλη Τρίτη, λίγο πριν τη διάλυση του κοινοβουλίου εν όψει των βουλευτικών εκλογών στις 21 Μαΐου.

Όπως έχει γίνει γνωστό από τις προηγούμενες ημέρες, η τροπολογία έχει ενταχθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών υπό τον τίτλο «Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού – Διατάξεις για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Διατάξεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα – Λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες επείγουσες διατάξεις».

Δημόσια αντιπαράθεση Τζανερίκου – Βορίδη

Μετά την κατάθεση της τροπολογίας, σε μια κίνηση που θεωρείται πρωτοφανής για ανώτατο δικαστικό, προχώρησε ο πρόεδρος του τμήματος Α1 του Αρείου Πάγου, Χρήστος Τζανερίκος. Ο αντιπρόεδρος του ανώτατου δικαστηρίου, με ανακοίνωσή του, κατηγόρησε την κυβέρνηση για ευθεία παρέμβαση στη λειτουργία του Αρείου Πάγου, ενώ εκτιμά ότι η κατάθεση της συμπληρωματικής ρύθμισης είναι φωτογραφική και αποτυπώνει δυσπιστία και έλλειψη εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του.

Στον κ. Τζανερίκο απάντησε, με δική του ανακοίνωση, ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης. Ο υπουργός σημείωσε ότι «είναι αυτονόητο ότι σε δημοκρατικά πολιτεύματα η νομοθέτηση ανήκει στην αρμοδιότητα της Βουλής και όχι στην επιλογή του κάθε δικαστή», ενώ τόνισε ότι «η νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης θωρακίζει την κρίση της Δικαιοσύνης, όποια και αν θα είναι αυτή».

«Θα γίνει μια μικρή δίκη στον Άρειο Πάγο»

Μια σειρά συνταγματολόγοι έχουν τοποθετηθεί σχετικά με την πρόσθετη νομοθετική ρύθμιση για το «μπλόκο» στο κόμμα του καταδικασμένου για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, Ηλία Κασιδιάρη.

Ο συνταγματολόγος Κώστας Μποτόπουλος δήλωσε: «Το ότι αυτό δεν έχει ξαναγίνει δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι είναι παράνομο πάντως πράγματι και το είπα και λέγοντας πριν ότι δεν ήταν αναγκαία, αυτό ήταν ένα ζήτημα που αποτελεί interna corporis. Δηλαδή και εσωτερική λειτουργία του δικαστηρίου. Όμως ξαναλέω, κατά τη γνώμη μου, από μόνη της η νομοθετική αυτή ρύθμιση όσο και αν έχει τα προβλήματα που είπαμε δηλαδή δεν είναι αναγκαία και συνιστά κακή νομοθέτηση, δεν νομίζω ότι είναι παράνομη».

«Τον οδηγεί σε αυτοεξαίρεση»

Ο Πάνος Λαζαράτος, καθηγητής Διοικητικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών είπε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ: «Θεωρώ θεσμικά απαράδεκτο να διεξάγονται τέτοιες συζητήσεις, ιδίως την πρωτοβουλία του ανώτατου δικαστή σε μία τέτοια στιγμή που αν θέλετε τον οδηγεί σε αυτοεξαίρεση, θεωρώ πως θα κάνει δήλωση αποχής από τη διαδικασία που έρχεται σε λίγες ημέρες. Μιλάει για φωτογραφική αντιμετώπιση ως προς το πρόσωπό του. Αυτό κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει, δεν πρόκειται για φωτογραφική ρύθμιση σε καμία περίπτωση, πρόκειται και πάλι για γενική και αφηρημένη ρύθμιση η οποία εξοπλίζει με πολύ περισσότερες εγγυήσεις αυτή την απόφαση».

Στην υπόθεση παρενέβη και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος χαρακτήρισε «θεσμικά αδιανόητο» τον δημόσιο διάλογο του αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου με τον υπουργό Εσωτερικών. Ο ίδιος πρότεινε να νομοθετηθεί η αρμοδιότητα της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για να αποφανθεί για την υπόθεση.

«Θεωρώ αυτονόητο ότι ο κ. Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου θα προβεί σε δήλωση αποχής από οποιαδήποτε σχετική διαδικασία», σημείωσε ο κ. Βενιζέλος.

«Διασφάλιση της όποιας απόφασης του Αρείου Πάγου»

Ο Αντώνης Μανιτάκης, ομότιμος καθηγητής του ΑΠΘ, Επικεφαλής Επιτροπής Επιστημονικού Συμβουλίου Νομικής Λευκωσίας τόνισε: «Δεν βλέπω εκ πρώτης όψεως ανεπίτρεπτη συνταγματικά παρέμβαση ούτε στο έργο ούτε στην οργάνωση ούτε στη λειτουργία του δικαστηρίου. Η αύξηση αυτή που αποφασίζεται πιστεύω ότι παρέχει μεγαλύτερα εχέγγυα και αντικειμενικότητας και απρόσωπης και ορθής κρίσης. Αφού θα αποφασίζει ένας διπλάσιος αριθμό δικαστών. Η ρύθμιση έχει στόχο την διασφάλιση της όποιας απόφασης του Αρείου Πάγου, έναντι πιθανών ενστάσεων».

Ο καθηγητής Δημοσίου Δικαίου Χαράλαμπος Ανθόπουλος δήλωσε ότι μένει έκπληκτος με το επιθετικό ύφος και το απροσδόκητο ύφος λόγου για ανώτατο δικαστή. «Το επιχείρημα ότι αυτό δεν έχει ξαναγίνει δεν είναι εύλογο καθώς ούτε μια τέτοια υπόθεση είχε ξαναγίνει. Η ρύθμιση είναι δικαιολογημένη λόγω της κρισιμότητας του θέματος και μου φαίνεται αδικαιολόγητη η παρέμβαση του κ. Τζανερίκου», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Αναγκαιότητα αντιναζιστικής νομοθεσίας»

Για το θέμα τοποθετήθηκε και ο Θανάσης Καμπαγιάννης, από τους δικηγόρους της Πολιτικής Αγωγής στη δίκη της Χρυσής Αυγής.

Σε ανάρτησή του, ανάμεσα σε άλλα, επισήμανε ότι: «Τώρα η κυβέρνηση εισπράττει τις συνέπειες των επιλογών της. Αντί να νομοθετήσει μια καθαρή διάταξη βασιζόμενη στην καταδίκη για τη διεύθυνση της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης, με δέσμια αρμοδιότητα του Αρείου Πάγου και με πλατιά νομιμοποίηση στη Βουλή, προχώρησε μόνη της και άνοιξε τον δρόμο της πολιτικοποίησης της απόφασης με κρίση για το αν το κόμμα εξυπηρετεί την ‘ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος’».

Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι: «Αυτός ήταν και ο λόγος που στην πρότασή μας στη σχετική συζήτηση μιλήσαμε για την αναγκαιότητα αντιναζιστικής νομοθεσίας. Γιατί μόνο ο φασισμός και ο ναζισμός διαθέτουν προσβάσεις στον κρατικό μηχανισμό, που σε συνδυασμό με την οικοδόμηση ενός αντιδραστικού κινήματος μπορούν να σημάνουν την εκχώρηση της εξουσίας, με συνέπεια όλα τα φρικιαστικά εγκλήματα που ξέρουμε».

Πώς θα ψηφίσουν τα κόμματα

Η νέα τροπολογία για το «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη αναμένεται να υπερψηφιστεί από τους κυβερνητικούς βουλευτές και τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

Η Χαριλάου Τρικούπη, σε ανακοίνωση, τόνισε ότι «αν είχε εισακουστεί η πρότασή μας για εισαγωγή του ζητήματος στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου, δεν θα είχαμε φτάσει στις σημερινές δυσάρεστες εξελίξεις». Ωστόσο, σημείωσε ότι «ως κόμμα του δημοκρατικού τόξου που σθεναρά και παγίως έχει σταθεί απέναντι στον νεοναζισμό, θα συνεισφέρουμε δημιουργικά με γνώμονα την υπεράσπιση της Δημοκρατίας και όπως δήλωσε πρόσφατα ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης θα αγωνιστούμε για να μη βρει χώρο στη Βουλή το νεοναζιστικό μόρφωμα».

«Μεγαλύτερος χορηγός της Ακροδεξιάς»

Ο ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του, ανάμεσα σε άλλα, τόνισε ότι: «Ο κ. Μητσοτάκης με τους τραγικά ερασιτεχνικούς χειρισμούς του μετατρέπεται στον μεγαλύτερο χορηγό της Ακροδεξιάς».

Στην ίδια ανακοίνωση πρόσθεσε ότι: Αφού μαζί με το ΠΑΣΟΚ ψήφισε μία τροπολογία, που δυστυχώς αποδείχτηκε φιάσκο, σήμερα έρχεται να διορθώσει το λάθος με ένα μεγαλύτερο λάθος.

Όπως καταγγέλλει και ο Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου, η νέα τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή συνιστά πρωτοφανή στα χρονικά παρέμβαση στη Δικαιοσύνη και στην λειτουργία του Αρείου Πάγου.

Το μόνο που καταφέρνει ο κ. Μητσοτάκης όμως με αυτές τις συνταγματικές ακροβασίες είναι να προσδίδει αντισυστημικά χαρακτηριστικά και να φουσκώνει τα ποσοστά της ακροδεξιάς.

Δεν μας άκουσε όταν προειδοποιούσαμε και απέρριψε την τροπολογία που είχαμε καταθέσει και αποτελούσε την μόνη λύση για τον αποκλεισμό των νεοναζί.

Τώρα, σε αυτήν την παρωδία ας αναλάβει μόνος του την ευθύνη».

«Επικίνδυνες διατάξεις»

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας από τη μεριά του ΚΚΕ σε ομιλία του την Παρασκευή 7/4 σημείωσε για την τροπολογία ότι: «Τώρα με αφορμή την υπόθεση με το κόμμα του ναζί Κασιδιάρη, η κυβέρνηση και διάφορα άλλα παπαγαλάκια χύνουν κροκοδείλια δάκρυα, όταν είναι οι ίδιοι που ανέχονται και στρώνουν το έδαφος με την πολιτική τους στον ρατσισμό και τον ναζισμό, όταν είναι οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ που ευθύνονται για την καθυστέρηση στη δίκη της XA, που αν είχε ολοκληρωθεί, δεν θα έμπαινε θέμα για τη συμμετοχή τέτοιων ναζιστών εγκληματιών στις εκλογές.

Και τώρα προσπαθούν να την αποτρέψουν με επικίνδυνες διατάξεις, αποδίδοντάς τους μάλιστα τον τίτλο του «αντισυστημικού», όταν αποδεικνύεται ότι τέτοια κόμματα είναι σάρκα από τη σάρκα του συστήματος».

Τη συμπληρωματική ρύθμιση για το κόμμα Κασιδιάρη θα καταψηφίσει και το ΜέΡΑ25, όπως είχε κάνει και με την πρώτη τροπολογία.

Την τροπολογία αναμένεται να καταψηφίσει και η Ελληνική Λύση.

Πότε θα παρθεί η απόφαση για το κόμμα Κασιδιάρη

Η απόφαση του Αρείου Πάγου για το κόμμα Κασιδιάρη θα ληφθεί το αργότερο έως τις 5 Μαΐου, όταν και θα ολοκληρωθεί η ανακήρυξη των κομμάτων που θα λάβουν μέρος στις επικείμενες εκλογές της 21ης Μαΐου, έλεγχος που θα ξεκινήσει στο ανώτατο δικαστήριο από τις 2 Μαΐου.

 

 

Δείτε περισσότερα εδώ: in.gr




Κομοτηνή Δυνατά | «Αν δεν κάνεις τίποτα για να προστατέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει»

Ο Αντώνης Γραβάνης, της Δημοτικής Παράταξης Κομοτηνή Δυνατά, μίλησε σχετικά με τη διάρηξη στο δημαρχείο Κομοτηνής και την έλλειψη μέτρων ασφαλείας .

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου: 

“«Αν δεν κάνεις τίποτα για να προστατέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει» Δήμαρχε…

Η διάρρηξη που έγινε στο δημαρχείο Κομοτηνής εξέθεσε ανεπανόρθωτα για ακόμη μία φορά την διοίκηση του κ. Γκαράνη και απέδειξε την ανευθυνότητα της. Όχι τόσο η διάρρηξη ως γεγονός, όσο η παντελής έλλειψη εφαρμογής οποιουδήποτε μέτρου ασφαλείας. Οι δικαιολογίες του δε, γι’ αυτό που συνέβη είναι εξοργιστικές.
Το Δημαρχείο δεν φυλάσσεται, το Δημαρχείο δεν έχει συναγερμό, το Δημαρχείο δεν έχει τίποτα άξιο κλοπής μέσα «εκτός από χαρτιά και υπολογιστές», δήλωσε σε συνέντευξή του.
Δηλαδή η δημοτική περιουσία δεν χρειάζεται να είναι ασφαλής, το δημαρχείο δεν χρειάζεται να προστατεύεται από διαρρήκτες και κλέφτες, γιατί δεν το είχαν διαρρήξει στο παρελθόν όπως δήλωσε ο Δήμαρχος.
Δηλαδή οι φάκελοι των υποθέσεων που διαχειρίζεται ο Δήμος, των διαγωνισμών, των έργων, τα προσωπικά δεδομένα των δημοτών, οι εργασιακοί χώροι των δημοτικών υπαλλήλων, όλα αυτά δεν έχουν αξία για τον Δήμαρχο. Η Ιστορική Σημαία της Πόλης δεν έχει αξία για το Δήμαρχο. Δεν νοιώθει πως πρέπει να τα προστατεύει σαν κόρη οφθαλμού. Δεν αισθάνεται
υπεύθυνος για αυτά απέναντι σε όλους μας. Όταν ανήλικοι μπορούν να εισβάλλουν στο Δημαρχείο Κομοτηνής, στο κεντρικότερο σημείο της
Κομοτηνής, και να προκαλέσουν τέτοιες υλικές ζημιές, τι εμποδίζει άλλους, να πράξουν τα ίδια;
Είναι σοβαρότατη αμέλεια της διοίκησης Γκαράνη να μην εφαρμόζεται οποιοδήποτε μέτρο ασφάλειας στο δημαρχείο. Δεν υπάρχει συναγερμός,
φύλαξη, πόρτες και παράθυρα ασφαλείας. Η διοίκηση αμέλησε να πράξει τα αυτονόητα, ενώ ήταν αδιαμφισβήτητη υποχρέωση της.
Όταν κάποιος θέλει να είναι ο πρώτος πολίτης, όπως λέμε για τον Δήμαρχο, έχει την υποχρέωση και να είναι.”

 

https://www.facebook.com/antonisgravanis.komotini/posts/680445870753982

 




Έδεσε τα σκυλιά του με αλυσίδες και το ένα στραγγαλίστηκε

Ο 58χρονος ιδιοκτήτης του κτήματος στη Δράμα συνελήφθη από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας.

Βαριά «καμπάνα» περιμένει έναν 58χρονο, ο οποίος αλυσόδεσε τους δυο σκύλους του στο κτήμα του στη Δράμα χωρίς να τους εξασφαλίσει ασφαλές κατάλυμα, με αποτέλεσμα η αλυσίδα του ενός ζώου να πιαστεί στην περίφραξη και να βρει μαρτυρικό θάνατο από στραγγαλισμό!

Ο 58χρονος ιδιοκτήτης του κτήματος συνελήφθη από τους αστυνομικούς της Ασφάλειας μετά από έρευνα στο κτήμα ιδιοκτησίας του, στην επαρχιακή οδό των οικισμών Πανοράματος– Καλλιφύτου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του άτυχου σκυλιού, μετά από καταγγελία του προέδρου του συλλόγου «Φίλοι των Ζώων Δράμας».

Σε βάρος του 58χρονου σχηματίστηκε δικογραφία με τις κατηγορίες της θανάτωσης και μη τήρηση κανόνων ασφαλείας και ευζωίας ζώου συντροφιάς και οδηγήθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Δράμας, ενώ θα του επιβληθεί και το ανάλογο πρόστιμο. Το νεκρό σκυλί παραδόθηκε στην αρμόδια υπηρεσία για νεκροτομή, που θα επιβεβαιώσει την αιτία θανάτου του.

 

 

Πηγή: protothema.gr




Βόρεια Ελλάδα | «Σαρώνουν» οι προκρατήσεις στα Airbnb για το καλοκαίρι -Οι τοπ περιοχές, οι πληρότητες

Σε χρονιά-ρεκόρ εξελίσσεται το 2023 για τα καταλύματα τύπου Airbnb στους δημοφιλείς προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, με τις πληρότητες για Πάσχα να κυμαίνονται πάνω από 90% και με τις προκρατήσεις για το καλοκαίρι να καταγράφουν υψηλά για την εποχή νούμερα.

Εσωτερικός και εισερχόμενος τουρισμός ανεβάζουν ταχύτητες με την καλοκαιρινή σεζόν να ξεκινά νωρίτερα και την Airbnb, τη γνωστή πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης, να ανακοινώνει ότι η φετινή ζήτηση και οι προκρατήσεις για την χώρα μας είναι αυξημένες κατά 60% σε σχέση με το 2019.

Προβλέπεται η καλύτερη χρονιά σε προκρατήσεις Airbnb
Σε δηλώσεις του στο ThessToday.gr ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων (ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α.) Ανδρέας Χίου ανέφερε ότι η χρονιά μπήκε δυναμικά για τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει την καλύτερη στην ιστορία της Airbnb τόσο στη ζήτηση και τις προκρατήσεις όσο και στις αφίξεις επισκεπτών από εσωτερικό-εξωτερικό.

«Οι πληρότητες για Πάσχα, οι οποίες είναι και προάγγελος των καλοκαιρινών, κυμαίνονται ήδη πάνω από 90% για τριήμερο και τετραήμερο, από Μεγάλη Παρασκευή έως και Δευτέρα του Πάσχα, ενώ αναμένεται να αγγίξουμε και το 100% τις επόμενες ημέρες στη Βόρεια Ελλάδα. Τα μηνύματα είναι αρκετά θετικά, η σεζόν ξεκινά μετά το Πάσχα και οδεύουμε για ρεκόρ το καλοκαίρι. Τις προηγούμενες χρονιές συνήθως μετά την πασχαλινή περίοδο σημειωνόταν μια πτώση στις κρατήσεις μέχρι και την έναρξη της τουριστικής σεζόν. Φέτος, όμως, παρατηρούμε μια συνεχόμενη ζήτηση και ελάχιστη μόνο πτώση μετά τις ημέρες του Πάσχα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χίου.

Οι προκρατήσεις για καλοκαίρι ανά περιοχή
Οι προκρατήσεις για το καλοκαίρι κινούνται σε ανοδική τροχιά, ενώ παρατηρείται ότι φέτος οι τουριστικοί προορισμοί της Βόρειας Ελλάδας θα γεμίσουν με τουρίστες από το Ισραήλ και την Τουρκία, καθώς η ζήτηση από αυτές τις χώρες παρουσιάζεται αρκετά έντονη το φετινό καλοκαίρι. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε στο ThessToday.gr ο πρόεδρος του ΠΑ.ΣΥ.Δ.Α., η εικόνα των πληροτήτων διαμορφώνεται ως εξής:

  • Θεσσαλονίκη: 65%
  • Δήμος Θερμαϊκού (Περαία, Νέοι Επιβάτες, Επανομή κτλ.): 70%
  • Χαλκιδική: Νέα Προποντίδα (70%), Κασσάνδρα (75%), Πολύγυρος (70%) και Σιθωνία (75%)
  • Καβάλα: 70%
  • Θάσος: 75%
  • Σαμοθράκη: 80%
  • Αλεξανδρούπολη: 70%

«Τα νούμερα είναι αρκετά ικανοποιητικά και όσο πλησιάζουμε προς την καλοκαιρινή περίοδο θα έχουν ανοδική πορεία αγγίζοντας και το 100%. Πρόκειται για προκρατήσεις που δεν είχαμε ούτε το 2019 από αυτήν την εποχή», σημείωσε ο κ. Χίου.

Το προφίλ των τουριστών
Όσον αφορά τους τουρίστες από το εξωτερικό, Άγγλοι και Γερμανοί είναι στην κορυφή της λίστας των επισκεπτών, ενώ στη Βόρεια Ελλάδα οι κρατήσεις στα καταλύματα προέρχονται πρώτα από Βαλκάνιους και στη συνέχεια, ακολουθούν Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία, Γαλλία και Ιταλία. Ωστόσο, τη φετινή σεζόν θα δούμε περισσότερες κρατήσεις από Ισραήλ και Τουρκία, σύμφωνα με τον κ. Χίου, καθώς η ζήτηση από αυτές τις δύο χώρες εμφανίζεται πιο αυξημένη για το 2023 συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές.

Σχετικά με το κόστος των διανυκτερεύσεων στα Airbnb, υπολογίζεται κατά μέσο όρο από 60 έως 120 ευρώ τη βραδιά ανάλογα με το είδος του ακινήτου και πόσα δωμάτια παρέχει.

Ανοδικά και το πρώτο τρίμηνο του 2023
Ανοδικά κινήθηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2023 με τις κρατήσεις στα Airbnb να σημειώνουν 40% αύξηση συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. «Από το πρώτο δίμηνο, Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2023 η ζήτηση από το εξωτερικό ήταν μεγάλη, όταν τις προηγούμενες χρονιές οι κρατήσεις ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα για τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Η Ελλάδα έχει μπει στον χάρτη του χειμερινού τουρισμού και δέχεται κυρίως Ευρωπαίους τουρίστες», επισήμανε ο κ. Χίου.

Όπως επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία, τα καταλύματα τύπου Airbnb έχουν τα σκήπτρα των κλινών και των αφίξεων αποτελώντας το κυρίαρχο μοντέλο στην τουριστική βιομηχανία της χώρας μας. Συνεχώς, μάλιστα, προστίθενται στις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης και νέα καταλύματα. «Υπάρχει μια νέα τάση στην αγορά που αφορά την κατασκευή ακινήτων αποκλειστικά για χρήση Airbnb. Θεωρείται μια σίγουρη επένδυση που θα αποφέρει έσοδα στον διαχειριστή του ακινήτου. Έντονα το βλέπουμε τόσο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όσο και της Αθήνας», είπε καταλήγοντας ο πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ.

 

 

Πηγή: iefimerida.gr




Θεσσαλονίκη | 42χρονος χτύπησε αστυνομικό γιατί επέπληξε τον 15χρονο γιο του για μια κλοπή

Ο 15χρονος μαζί με έναν φίλο του, απέσπασαν μια σακούλα με πράγματα μικρής αξίας από γυναίκα – Πατέρας και αστυνομικός αλληλομηνύθηκαν και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης, έξω από μαγαζί, στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, στη Μενεμένη της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, 42χρονος Ρομά χτύπησε 49χρονο αστυνομικό ο οποίος επέπληξε τον 15χρονο γιο του, καθώς νωρίτερα ο ίδιος, μαζί με συνεργό του, φέρεται να έκλεψαν από γυναίκα μία σακούλα με διάφορα προϊόντα μικρής αξίας.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 19:30 και ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 15χρονος, στην προσπάθειά του να ξεφύγει, γλίστρησε και έπεσε.

Ο 49χρονος αστυνομικός μετέβη στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, ενώ σύμφωνα με τους γονείς του ανήλικου, χρειάστηκε η μεταφορά και του 15χρονου σε νοσοκομείο της πόλης, χωρίς να κινδυνεύει κανενός η ζωή.

Έπειτα από αντεγκλήσεις μεταξύ των δύο ανδρών, η ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε στη σύλληψή τους. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.

 

Πηγή: protothema.gr




Πάσχα 2023 | Αυξημένα τα μέτρα της Τροχαίας από σήμερα σε όλο το οδικό δίκτυο

Ποια μέτρα της Τροχαίας ξεκινούν να εφαρμόζονται από σήμερα, ενόψει της εορταστικής περιόδου του Πάσχα.

Λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, ενόψει του εορτασμού του Πάσχα, η Ελληνική Αστυνομία προχωράει από σήμερα 7/04 έως και τις 23 Απριλίου στη λήψη αυξημένων μέτρων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση ο σχεδιασμός των μέτρων, που πραγματοποιήθηκε βάσει του Στρατηγικού Σχεδιασμού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας περιλαμβάνει:

-αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής,

αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων,

-αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων,

-ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης,

-αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.),

-κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις,

-παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας,

-την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες

-ενημέρωση των πολιτών μέσω των Γραφείων Τύπου, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.

Παράλληλα καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας Αστυνόμευσης. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά την περίοδο εορτασμού του Πάσχα

Επιπρόσθετα εκτός των παραπάνω μέτρων και για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την περίοδο του Πάσχα, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης της κυκλοφορίας που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης των φορτηγών αυτοκινήτων μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων.

Συγκεκριμένα για το ρεύμα εξόδου η απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών θα ισχύει από τη Μεγάλη Πέμπτη (13/4) από τις 15:00 έως τις 22:00 και από τη Μεγάλη Παρασκευή (14/4) από τις 6:00 έως τις 16:00.

Για το ρεύμα εισόδου η απαγόρευση θα ισχύει από τη Δευτέρα (17/4), από τις 12:00 έως τις 22:00, ενώ την Τρίτη (18/4) από τις 11:00 έως τις 23:00.

Παράλληλα η Ελληνική Αστυνομία συνιστά στους πολίτες:

  • Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.
  • Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

  • Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.

  • Να μη χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.

  • Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.

  • Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.

  • Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.

  • Να χρησιμοποιούν αντιολισθητικές αλυσίδες, όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός κ.λπ.).

  • Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.

  • Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Μάκης Παπαδόπουλος | «Είμαστε στο πλευρό των σωματείων που αδικήθηκαν από τον Δήμαρχο Καβάλας!»

O Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας, Μάκης Παπαδόπουλος , επισήμανε  πως η παράταξη “Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ” είναι συνεχώς στο πλευρό όλων των αθλητικών και πολιτιστικών σωματείων του Δήμου και μίλησε για την πρόσφατη χρηματοδότηση των σωματείων από τον Δήμο Καβάλας.

 

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου:

 

“Είναι σε όλους γνωστό πως η παράταξή μας ήταν και είναι συνεχώς στο πλευρό όλων των αθλητικών και πολιτιστικών σωματείων του Δήμου, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.

Όλα αυτά τα χρόνια όμως, είναι εξίσου γνωστή και η επιδεικτική αδιαφορία του Δημάρχου Καβάλας για τα ερασιτεχνικά ποδοσφαιρικά και λοιπά αθλητικά σωματεία, γεγονός το οποίο καταγγέλλαμε και συνεχίζουμε να καταγγέλλουμε μέχρι και σήμερα.

Μετά από τις συνεχείς πιέσεις μας, τη γενική κατακραυγή των παραγόντων και των διοικήσεων των σωματείων και ενόψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών, ο Δήμαρχος Καβάλας αναγκάστηκε προεκλογικά να συρθεί σε χρηματοδότηση των σωματείων. Δυστυχώς όμως για άλλη μια φορά δεν μπόρεσε να αποφύγει τον κακό του εαυτό. Αντί να προχωρήσει σε μια δίκαιη και με αντικειμενικά κριτήρια χρηματοδότηση όλων των σωματείων, ο Δήμαρχος Καβάλας προχώρησε σε μια άδικη και επιλεκτική χρηματοδότησημοιράζοντας τα χρήματα του Δήμου με κριτήρια προεκλογικά και καθαρά ρουσφετολογικά.

Αναγκαζόμαστε λοιπόν να απευθυνθούμε στον Δήμαρχο Καβάλας και να του υπενθυμίσουμε ότι: τα χρήματα που διαμοιράζει δεν προέρχονται από την προσωπική του περιουσία, αλλά είναι χρήματα των δημοτών και γι΄ αυτό θα πρέπει να κατανεμηθούν με τρόπο δίκαιο και αντικειμενικό σε όλα τα σωματεία του Δήμου μας, χωρίς προσωπικές προεκλογικές σκοπιμότητες, πολιτική μνησικακία και άδικους αποκλεισμούς.”




ΟΠΕΚΑ | Πότε πληρώνεται το επίδομα παιδιού

Ο ΟΠΕΚΑ ανακοίνωσε ότι αύριο Παρασκευή 7 Απριλίου θα γίνει η καταβολή του επιδόματος παιδιού και στους δικαιούχους που δεν πληρώθηκαν την 31η Μαρτίου 2023, λόγω εκκρεμοτήτων φορολογικής φύσης των προηγούμενων ετών.

Οι ως άνω δικαιούχοι θα έχουν τη σχετική προσωποποιημένη πληροφόρηση μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του επιδόματος παιδιού.

«Κόπηκαν» 4.000 αιτήσεις

Στην απόρριψη περίπου 4.000 αιτήσεων για ορισμένες περιπτώσεις δικαιούχων του επιδόματος παιδιού προχώρησε το υπουργείο Εργασίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά την τακτική εκκαθάριση του επιδόματος παιδιού του μηνός Μαρτίου και ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της πληρωμής των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου, προέκυψαν απορρίψεις αιτήσεων σε ορισμένους δικαιούχους, λόγω εκκρεμοτήτων φορολογικής φύσης των προηγούμενων ετών, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ποσά ως αχρεωστήτως καταβληθέντα. Όπως προκύπτει από ενημέρωση της ΗΔΙΚΑ, το παραπάνω αφορά κοντά στις 4.000 περιπτώσεις, ενώ οι δικαιούχοι που θα πληρωθούν είναι 523.941.

 

Πηγή: cnn.gr




Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο στρατιωτικός που κατηγορείται για βιασμό

Ενώπιον του Στρατιωτικού Εισαγγελέα, στο Στρατοδικείο της Ξάνθης προσήλθε την Πέμπτη (06/04) ο 25χρονος στρατιωτικός που κατηγορείται για υπόθεση βιασμού στην Ορεστιάδα. 

Μετά την απολογία του ο στρατιωτικός αφέθηκε προσωρινά ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Ο νεαρός στρατιωτικός κατηγορείται για δύο αδικήματα ασελγών πράξεων, εκ των οποίων το ένα κακουργηματικού χαρακτήρα, σε βάρος ενός 14χρονου.

Για την ίδια υπόθεση είχε συλληφθεί μάλιστα και ο 14χρονος ο οποίος κατηγορείται ότι γρονθοκόπησε τον στρατιωτικό. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο δικηγόρος του 25χρονου στρατιωτικού, ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες περί βιασμού και επικαλέστηκε το σχετικό πόρισμα της Ιατροδικαστικής εξέτασης, ενώ τόνισε πως δεν γνώριζε την ηλικία του 14χρονου.

 

 

Πηγή: xanthinea.gr




Ανάδειξη των ιστορικών μεταλλείων της Σίφνου που ανήκουν στα αρχαιότερα του κόσμου

Αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο.

Έντονο διεθνές ενδιαφέρον είχε η συμμετοχή του Δήμου Σίφνου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Ferien Messe”, όπου παρουσιάστηκε το έργο «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ: Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο». Στο πλαίσιο του έργου αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο, τη Σέριφο, την Κύθνο και στην Κοινότητα Ασγάτας Κύπρου.

Πλήθος φίλων του περιπατητικού και πολιτιστικού – αρχαιολογικού τουρισμού ανταποκρίθηκαν στην «επίσημη πρώτη» του Δήμου Σίφνου και ενημερώθηκαν για τις περιηγητικές διαδρομές που οδηγούν στα αρχαία μεταλλεία αργύρου στον ‘Αγιο Σώστη και στα διάσημα χρυσωρυχεία της Σίφνου στην περιοχή του Φάρου.

Η δράση «ταξίδεψε» το κοινό χιλιετίες πίσω, καθώς η μεταλλουργική και μεταλλευτική δραστηριότητα στη Σίφνο ξεκίνησε από την 3η χιλιετία π.Χ. Τα αρχαία λατομεία της Σίφνου θεωρούνται από τα πρώτα οργανωμένα λατομεία στον κόσμο και σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, η Σίφνος ήταν στην αρχαιότητα από τις πλουσιότερες οικονομίες της ανθρωπότητας! Στο πλαίσιο της εκθεσιακής συμμετοχής, πληροφοριακό υλικό διανεμήθηκε σχετικά με την αρχαία μεταλλευτική κληρονομιά των νησιών Σίφνου, Σερίφου και Κύθνου.

Η Πράξη «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ – Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο», εγκρίθηκε και υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A Ελλάδα – Κύπρος 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Τ.Π.Α.) και από Εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Τι απαντά ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων στον Κούγια για το “εμπόριο οργάνων”

Την υποστήριξή τους στον Ανδρέα Ηλιάδη, μάρτυρα στη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου, εξέφρασαν ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων καθώς και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, ύστερα από τις κατηγορίες του Αλέξη Κούγια για “εμπόριο οργάνων”.

Κατά την ακροαματική διαδικασία στη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου, που πραγματοποιήθηκε χτες, Τετάρτη (5/4), ο δικηγόρος υπεράσπισης της κατηγορούμενης, Αλέξης Κούγιας, κατηγόρησε τον μάρτυρα και γιατρό, Ανδρέα Ηλιάδη, για εμπόριο οργάνων.

Συγκεκριμένα, κατά την κατάθεσή του, ο μάρτυρας ρωτήθηκε από τον κ. Κούγια “αν είναι αλήθεια” πως αποστέλλει όργανα για μεταμόσχευση στο εξωτερικό με τον μάρτυρα να απαντά πως είναι περήφανος για αυτό και πως “είναι προσβολή στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων. Προσβολή για τους γονείς που έχουν δωρίσει όργανα. Είναι ύψιστο αγαθό να δίνει η μητέρα όργανο του παιδιού της για να ζήσει ένα άλλο”. Στην επιμονή του συνηγόρου ο κ. Ηλιάδης αφού του είπε πως δεν “είμαι κούριερ” απευθύνθηκε στην πρόεδρο, λέγοντάς της “προστατέψτε με”.

Σε απάντηση όσων ακούστηκαν στο δικαστήριο, ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων, με ανακοίνωσή του υποστήριξε τον γιατρό Ανδρέα Ηλιάδη, και κάλεσε “τους λειτουργούς της δικαιοσύνης να προστατεύσουν τον θεσμό της Δωρεάς Οργάνων και τον μάρτυρα κατηγορίας από επιθέσεις αποπροσανατολισμού.

Η ανακοίνωση του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων:

“Με ιδιαίτερη έκπληξη παρακολουθούμε σήμερα, στο πλαίσιο ακροαματικής διαδικασίας πολύκροτης δίκης, να πλήττεται βάναυσα η διαδικασία της Δωρεάς Οργάνων καθώς και εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό που εμπλέκεται σε αυτή.

Ο κ. Ανδρέας Ηλιάδης, Δ/ντης της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Π.Γ.Ν. του Ρίο Πατρών, χαρακτηρίστηκε, από συνήγορο υπεράσπισης, ως «διακινητής οργάνων προς μεταμόσχευση» σε χώρα του εξωτερικού. Προφανώς, ο συνήγορος δεν έχει επαρκή ενημέρωση και δεν γνωρίζει ότι στις αποφάσεις και στις διαδικασίες της δωρεάς οργάνων εμπλέκονται δεκάδες ιατροί, τόσο στην πιστοποίηση του εγκεφαλικού θανάτου του δότη, όσο και στην αφαίρεση και μεταμόσχευση των οργάνων.

Επιπρόσθετα, ο συνήγορος υπεράσπισης δεν γνωρίζει ότι η προσφορά των οργάνων, μετά την πιστοποίηση του εγκεφαλικού θανάτου και την απαραίτητη συναίνεση της οικογένειας του δότη, συντονίζεται από τον Ελληνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ) και μόνο. Ο ΕΟΜ προσφέρει, βάσει αυστηρών κανόνων και πρωτοκόλλων, τα όργανα σε μεταμοσχευτικές μονάδες της χώρας μας ή στην Ιταλία, με την οποία η χώρα μας διατηρεί διακρατική συνεργασία, κυρίως για παιδιατρικές μεταμοσχεύσεις οργάνων, που δεν πραγματοποιούνται στην Ελλάδα. Δεκάδες παιδιά από την Ελλάδα έχουν μεταμοσχευτεί στην Ιταλία με μοσχεύματα που προέρχονται από Έλληνες ή Ιταλούς δότες.

Ο ΕΟΜ, ως αρμόδιος φορέας για τη διασφάλιση των μεταμοσχεύσεων και τη διαχείριση κάθε δότη και κάθε προσφερόμενου οργάνου στην Ελλάδα, στέκεται στο πλευρό του κ. Ηλιάδη, όπως και κάθε ιατρού, που θεωρεί ότι το ιατρικό του καθήκον δεν σταματάει με την απώλεια ενός ασθενούς, αλλά συνεχίζεται και στη σωτηρία άλλων ανθρώπων. Ο κ. Ηλιάδης χαίρει του απόλυτου σεβασμού και της εκτίμησης τόσο της ιατρικής μεταμοσχευτικής κοινότητας της χώρας, όσο των ίδιων των οικογενειών των παιδιών που έγιναν δωρητές οργάνων, ως ο ιατρός που πρόσφερε μια ανακουφιστική διέξοδο στην απώλεια του παιδιού τους.

Σήμερα, ο κ. Ηλιάδης και το προσωπικό της ΜΕΘ του Ρίο, όπως και η Ιδέα της Δωρεάς Οργάνων, δέχονται μια ανοίκεια επίθεση με αβάσιμα επιχειρήματα που φαίνεται να εκπορεύονται από πλημμελή ενημέρωση και πιθανόν συνωμοσιολογία. Σε μία χρονική περίοδο, που όλη η κοινωνία, όλη η ιατρική, η δημοσιογραφική κοινότητα και η πολιτική τάξη της χώρας, έχουν υποστηρίξει έμπρακτα τη Δωρεά Οργάνων και γίνονται ενέργειες που στοχεύουν να βγάλουν τη χώρα μας από το μεταμοσχευτικό τέλμα δεκαετιών, το οποίο στερεί στους Έλληνες πολίτες το δώρο της μεταμόσχευσης.

Ο ΕΟΜ καλεί τους λειτουργούς της δικαιοσύνης να προστατεύσουν τον θεσμό της Δωρεάς Οργάνων και τον μάρτυρα κατηγορίας από επιθέσεις αποπροσανατολισμού. Η αναστολή των πρωτοβουλιών από τους ιατρούς των ΜΕΘ, αναφορικά με την εκκίνηση των διαδικασιών δωρεάς θα κοστίσει άμεσα σε ζωές ασθενών”.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=689262569866776&id=100063491171131

Πλεύρης: Είμαστε δίπλα στους γιατρούς μας με πλήρη νομική υποστήριξη

Σήμερα, Πέμπτη (6/4), πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας Μίνας Γκάγκα, του διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη και τον διευθυντή ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών Ανδρέα Ηλιάδη.

Η πολιτική ηγεσία εξέφρασε την πλήρη στήριξη στο γιατρό για τη στοχοποιηση που δέχεται ίδιος και οι άλλοι γιατροί και τονίστηκε ότι θα υπάρξει πλήρης νομική υποστήριξη από την ΥΠΕ στις μηνύσεις που τους έχουν υποβληθεί αλλά και σε μηνύσεις που θα κάνουν για την προάσπιση της προσωπικότητας τους.

Το Υπουργείο Υγείας θα αναζητήσει τα πρακτικά της δίκης και αν έχουν ειπωθεί πράγματα που θίγουν θεσμούς του Υπουργείου, θα κινηθεί αυτοτελώς το Υπουργείο Υγείας.

“Εκράζουμε την απόλυτη στήριξη μας στους θεσμούς του Υπουργείου και ειδικά στον ΕΟΜ και στο θεσμό των μεταμοσχεύσεων, ο οποίος στη χώρα μας γίνεται με πλήρη ασφάλειά και διαφάνεια και από τις μεταμοσχεύσεις σώζονται εκατοντάδες ζωές ετησίως. Ειδικά μάλιστα τη στιγμή που σε ένα ήδη αυστηρό πλαίσιο προβήκαμε στην αναθεώρηση του, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη διασφάλιση των δικαιωμάτων των ασθενών και των συμμετεχόντων και επομένως αποκρούουμε κάθε φωνή που με προκλητικό τρόπο δυναμιτίζει έναν θεσμό που σώζει ζωές” ανέφεραν πηγές του υπουργείου Υγείας.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: news247.gr




LIVE NEWS | Άγριος ξυλοδαρμός ηλικιωμένων από τον γιο τους – Βίντεο ντοκουμέντο

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί το βίντεο ντοκουμέντο που βλέπει το φως της δημοσιότητας και δείχνει τον άγριο ξυλοδαρμό ηλικιωμένων γονέων περίπου 80 ετών από τον 50χρονο γιο τους, με τις εικόνες να είναι σκληρές και εξωφρενικές και να συμβαίνουν εδώ και πολλά χρόνια, όπως καταγγέλλουν συγγενείς.

Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο, που φέρνει αποκλειστικά στη δημοσιότητα το σκληρό βίντεο, ο 50χρονος γιος τρομοκρατεί κυριολεκτικά τους γονείς του μέσα στο σπίτι τους. Ο ξυλοδαρμός συνεχίζεται ενώ ο ίδιος φωνάζει, λέγοντας στη μητέρα του «σκάσε, σκάσε, σκάσε!».

«Κάτσε κάτω και μη μιλάς! Εάν δεν ήμουν εδώ θα της έτρωγες από το πρωί» ακούγεται να λέει ο 50χρονος στη μητέρα του ενώ η εν διαστάσει σύζυγός του, μια γυναίκα από την Ουκρανία, ακούγεται να σχολιάζει και να κατηγορεί τα ηλικιωμένα πεθερικά της ότι δεν βοήθησαν την οικογένειά της οικονομικά.

«10 χρόνια διαρκεί. Ο γιος και η νύφη κατεβαίνουν στο διαμέρισμα του πατέρα τους, και με διάφορες προθέσεις, ενώ τους απειλούν, αρχίζουν και τους χτυπούν και σπάνε, και καταστρέφουν το σπίτι, ζητώντας λεφτά. Χθες και η νύφη κατέβηκε μόνη της, τους έδειρε, τους χτύπησε τόσο πολύ που κάλεσαν στο νοσοκομείο» αποκαλύπτει στο LIVE NEWS συγγενής των ηλικιωμένων.

Η αιτία του τσακωμού… τα κοινόχρηστα

Όπως αναφέρθηκε στο LIVE NEWS, η αιτία του συγκεκριμένου τσακωμού είναι τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας, με τον 50χρονο γιο να ζητάει λεφτά, απειλώντας τον 80χρονο πατέρα του, ο οποίος έχει σοβαρότατα προβλήματα υγείας και προσπαθεί να φωνάξει για βοήθεια.

Αν και προσπαθούν να τους διώξουν από το σπίτι, οι προσπάθειές τους είναι μάταιες. Μάλιστα, αυτό συμβαίνει τα τελευταία 10 χρόνια, όπως αποκαλύπτουν συγγενείς, ενώ κανείς δεν έχει βοηθήσει τους ηλικιωμένους γονείς. Αν και η υπόθεση έχει φτάσει 3 φορές σε εισαγγελέα μετά από μηνύσεις, δεν έχει γίνει το παραμικρό.

«Η αστυνομία, το τμήμα Πεντέλης, τους τηλεφωνώ επανειλημμένως, βαρεθήκανε να πηγαινοέρχονται να τους λύσουν τα προβλήματα. Η απάντηση της αστυνομίας είναι να φύγει ένας από την πολυκατοικία. Τους ζητάνε λεφτά, να πουλήσουνε… ο παππούς έχει και ακίνητη περιουσία, και του ζητά να πουλήσει την ακίνητη περιουσία για να τους δώσει τα λεφτά», αποκαλύπτει συγγενής του ηλικιωμένου ζευγαριού.

Στο ΚΑΤ οι ηλικιωμένοι, δεν τους αφήνει φαγητό να φάνε

Πριν από δύο μέρες, οι δύο ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΚΑΤ αφού τους έδειρε η Ουκρανή νύφη τους. Παράλληλα, ο γιος των ηλικιωμένων τους έχει πάρει το ψυγείο για να μην τρώνε, τους έχει πάρει τα τηλέφωνα για να μην επικοινωνούν και τους έχουν σπάσει την πόρτα για να μπορέσει να μπαινοβγαίνει.

Στενός συγγενής της οικογένειας, μίλησε στο LIVE NEWS και στον Νίκο Ευαγγελάτο για το τι συμβαίνει μέσα σε αυτήν την οικογένεια. «Αυτό είναι η βία από τον έναν γιο του ζευγαριού. Έχουν άλλον έναν γιο. Ο συγκεκριμένος δεν έχει δουλέψει ποτέ και απαιτεί χρήματα από τον πατέρα του εδώ και 10 χρόνια.

Ο άνθρωπος ζει με μία σύνταξη και ο γιος τους μαζί με τη νύφη έχουν βρει πολλούς τρόπους για αν τους αναγκάσει να του δίνουν τη σύνταξη. Ο άλλος ο γιος έχει κάνει κάποιες κινήσεις αλλά δεν είδαμε να γίνεται κάτι και γι’ αυτό είπαμε να απευθυνθούμε και στην εκπομπή σας.

Αυτό που φοβόμαστε όλοι είναι τα χειρότερα και όσο γνωρίζω τους ανθρώπους, δεν το αξίζουν. Έχουν βρει τρόπο και μπαίνουν κάθε μέρα στο σπίτι, στο οποίο έχουν κάνει ζημιές και το έχουν καταστρέψει», δήλωσε ο συγγενής.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsit.gr




Βορίδης | Τη Δευτέρα στη Βουλή πρόσθετη νομοθετική παρέμβαση για το κόμμα Κασιδιάρη

Στη Βουλή θα συζητηθεί, τη Δευτέρα, το «μπλόκο» στο κόμμα Κασιδιάρη, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης.

«Η παρέμβαση της κυβέρνησης για το κόμμα Κασιδιάρη θα εκδηλωθεί και θα τη συζητήσουμε στη Βουλή» ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών, μιλώντας στο προεκλογικό debate της ΕΡΤ.

Ο Μάκης Βορίδης σημείωσε ότι «υπάρχουν δύο ζητήματα τα οποία, κατά τη γνώμη μου, δεν πρέπει να συγχέονται», όπως είπε:

«Το ένα είναι οι πολιτικές προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εξτρεμιστική ψήφος. Αυτό είναι ένα πολιτικό ζήτημα. Είναι ένα ζήτημα το οποίο συνδέεται με το πόσο αποτελεσματικές μπορούν να είναι κάθε φορά οι πολιτικές που ακολουθούν με το πόσο οικοδομούν μια κοινωνική συνοχή. Οικοδομούν μία συνείδηση η οποία επιτρέπει στους πολίτες να συμμετέχουν με έναν τρόπο που υπερασπίζονται την πραγματικότητα, την κοινοβουλευτική δημοκρατία, την αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Η λεγόμενη αντισυστημική ψήφος, να το πω έτσι, στην πραγματικότητα προφανώς και δεν αποτελεί λύση και δεν παράγει ουσιαστικές προτάσεις. Αποτελεί ένα είδος τυφλής διαμαρτυρίας και, ναι, χρήζει πολιτικής αντιμετωπίσεως».

Ο Μάκης Βορίδης πρόσθεσε ειδικά για το κόμμα «Έλληνες»:

«Το θέμα με τον Κασιδιάρη έχει και κάτι πρόσθετο… Το πρόσθετο είναι ότι ο Κασιδιάρης δεν είναι απλώς κάποιος στον οποίο διοχετεύεται η αντισυστημική ψήφος, είναι ένας καταδικασμένος εγκληματίας για ηγεσία σε εγκληματική οργάνωση, στην οποία αποδίδονται συγκεκριμένες βαριές κακουργηματικές πράξεις. Άρα, λοιπόν, εδώ αυτά τα δύο πράγματα πρέπει να διαχωριστούν. Η παρέμβαση την οποία έχει κάνει η κυβέρνηση είναι ένα ζήτημα. Να συζητήσουμε λοιπόν το πρώτο, που είναι σύνθετες πολιτικές και σύνθετες δράσεις και μπορούμε να συζητάμε πολύ γι’ αυτό. Είναι ένα άλλο ζήτημα το να συζητήσουμε το δεύτερο, που είναι ότι δεν μπορεί να υπάρχει μια βαθιά αντίφαση που λέει ότι από τη μια μεριά το ποινικό τμήμα της Δικαιοσύνης τον καταδικάζει ως αρχηγό εγκληματικής οργανώσεως και έρχεται ένα άλλο τμήμα της Δικαιοσύνης επίσης, το Α1 του Αρείου Πάγου, που λέει ότι είναι πολιτικός αρχηγός».

Για να αποκαλύψει ο κ. Βορίδης: «Η παρέμβασή μας θα εκδηλωθεί και νομίζω ότι θα τη συζητήσουμε εκτενώς στη Βουλή τη Δευτέρα».

Όπως αποκάλυψε το iefimerida.gr, η κυβέρνηση εξετάζει επιπλέον ρύθμιση προκειμένου να τεθεί οριστικό μπλόκο στην κάθοδο του κόμματος του καταδικασμένου Ηλία Κασιδιάρη.

Η επιπλέον ρύθμιση που εξετάζει είναι η απόφαση να ληφθεί από την ολομέλεια του Α’ Τμήματος του Αρείου Πάγου, δηλαδή και των 10 μελών, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου, και όχι μόνο από την πενταμελή επιτροπή, όπως ισχύει μέχρι σήμερα.

 

 

Πηγή: iefimerida.gr

 




«Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» | Εντάσσονται στο πρόγραμμα επιπλέον 105.000 νοικοκυριά

Μετά και τη σημερινή ένταξη νέων νοικοκυριών στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», δίνεται η δυνατότητα συνολικά σε 541.000 δικαιούχους να αντικαταστήσουν τις παλιές ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές τους.

Την ένταξη επιπλέον 105.000 νοικοκυριών στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», από την υπάρχουσα λίστα επιλαχόντων ανακοίνωσε σήμερα (06.04.2023) το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Οι νέοι ωφελούμενοι για την αντικατάσταση των ηλεκτρικών τους συσκευών ειδοποιούνται με προσωπικό μήνυμα στα κινητά τους τηλέφωνα.

Μετά και τη σημερινή ένταξη νέων νοικοκυριών στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», δίνεται η δυνατότητα συνολικά σε 541.000 δικαιούχους να αντικαταστήσουν τις παλιές ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές τους, με νέες, ενεργειακά αποδοτικότερες. Αριθμός που αντιπροσωπεύει πάνω από το 61,5% όσων έχουν κάνει αίτηση στο πρόγραμμα μέχρι σήμερα.

Σημειώνεται ότι ο αρχικός προϋπολογισμός του προγράμματος «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή», έχει σχεδόν διπλασιαστεί, με τους συνολικούς πόρους να αγγίζουν τα 287 εκατ. ευρώ.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος κι Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Αυξάνουμε για ακόμα μια φορά τον αριθμό των ωφελουμένων στο πρόγραμμα “Ανακυκλώνω- Αλλάζω Συσκευή”, πιστοί στη δέσμευσή μας για σταδιακή ένταξη του συνόλου των επιλαχόντων. Με αυτό τον τρόπο, ανταποκρινόμαστε στο τεράστιο ενδιαφέρον των πολιτών για τον ενεργειακό εκσυγχρονισμό των νοικοκυριών και την εξοικονόμηση ενέργειας. Μαζί με τους πολίτες, που αποτελούν τη μεγάλη μας δύναμη, δημιουργούμε ένα καλύτερο μέλλον για τη Ελλάδα».

 

 

Πηγή: newsbomb.gr




Ανοίγει η πλατφόρμα για τις 72 έως 120 δόσεις | Οι προϋποθέσεις και η διορία για την ρύθμιση οφειλών στον ΕΦΚΑ

Την Παρασκευή 7 Απριλίου, εκτός απροόπτου, αναμένεται να ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων για την αναβίωση των 72 έως 120 δόσεων προς τον e-ΕΦΚΑ, σύμφωνα με πληροφορίες του Dnews.

Ειδικότερα όσοι έως 01/02/2023 είχαν απολέσει τις ευνοϊκές ρυθμίσεις ως 120 δόσεις και ως 72 δόσεις θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία του ΚΕΑΟ έως 31 Ιουλίου 2023. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να καταβάλλει μέχρι τις 31 Ιουλίου δύο δόσεις αναβιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις ρυθμίσεις.

Αν όμως έχει αρρύθμιστες ληξιπρόθεσμες οφειλές πέραν αυτών που ενέταξε στις δόσεις, π.χ. απλήρωτες οφειλές από φόρο εισοδήματος 2022 ή ΕΝΦΙΑ 2022 υποχρεούται να τις εντάξει στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων μέσα σε προθεσμία ενός μηνός από την ημερομηνία επικύρωσης της αναβίωσης της ρύθμισης των 120 δόσεων.

Η αναβίωση των παλιών ρυθμίσεων θα γίνει υπό τους όρους της αρχικής ρύθμισης για την υπολειπόμενη οφειλή. Οι δόσεις που χάθηκαν θα ενταχθούν στο τέλος της ρύθμισης. Ετσι, εάν κάποιος οφειλέτης δεν έχει πληρώσει για 12 μήνες, η ρύθμιση των 120 δόσεων θα επεκταθεί για επιπλέον 12 μήνες.

Για τη ρύθμιση των 120 δόσεων το επιτόκιο ανέρχεται στο 3%, ενώ για τις δόσεις που αφορούν τα χρέη που δημιουργήθηκαν την περίοδο της πανδημίας για όσους εξοφλήσουν την οφειλή σε 36 δόσεις δεν υπάρχει τόκος, ενώ για περισσότερες δόσεις το επιτόκιο διαμορφώνεται στο 2,5%.

Για την πάγια ρύθμιση το επιτόκιο ανέρχεται στο 4,37% για όσους εξοφλήσουν την οφειλή σε 12 δόσεις και σε 5,87% για 24 δόσεις. Σημειώνεται ότι για μέχρι 12 μηνιαίες δόσεις ο τόκος υπολογίζεται µε βάση το τελευταίο δημοσιευμένο μέσο ετήσιο επιτόκιο δανείων σε ευρώ, που δημοσιεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, πλέον 0,25% και προσαυξάνεται αναλόγως του αριθμού των δόσεων της ρύθμισης. Για περισσότερες από 12 μηνιαίες δόσεις, το επιπλέον είναι 1,5%.

Με την ένταξη στη ρύθμιση ο οφειλέτης θα λαμβάνει αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, ενώ αναστέλλονται τα αναγκαστικά μέτρα, οι κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων και οι ποινικές διώξεις και θα αποδεσμεύεται ο τραπεζικός του λογαριασμός.

Ωστόσο οφειλέτες που δημιούργησαν ληξιπρόθεσμες οφειλές στο χρονικό διάστημα από την 1η Νοεμβρίου του 2021 έως και την 1η Φεβρουαρίου του 2023 και τις έχουν ήδη εντάξει στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων, έχουν τη δυνατότητα να τις υπαγάγουν και αυτές στην νέα ρύθμιση των 36 ή 72 δόσεων.

Αν την 1η Νοεμβρίου του 2021 είχε ρυθμισμένες οφειλές στην πάγια ρύθμιση των 24 ή 48 δόσεων η οποία μεταγενέστερα χάθηκε και ταυτόχρονα βεβαιώθηκαν νέες οφειλές, μετά την 1η Νοεμβρίου του 2021, τότε οι νέες αυτές οφειλές μπορούν να ενταχθούν στη νέα ρύθμιση των 36 – 72 δόσεων. Ταυτόχρονα, όμως, εντός του μήνα από την υπαγωγή των νέων οφειλών στην ρύθμιση των 36 – 72 δόσεων, τις οφειλές της απολεσθείσας πάγιας να ενταχθούν σε νέα πάγια ρύθμιση των 24 δόσεων.

Με την μη καταβολή δύο συνεχόμενων μηνιαίων δόσεων ή με την καθυστέρηση της καταβολής των 2 τελευταίων δόσεων της ρύθμισης για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 2 μηνών, η ρύθμιση χάνεται με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή του υπόλοιπου των οφειλών (ισχύει και για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών εισφορών).

Το ελάχιστο ποσό της μηνιαίας δόσης ανέρχεται σε 30 ευρώ.

 

Πηγή: dikaiologitika.gr




Στεγαστικά δάνεια | Οι τράπεζες «παγώνουν» για έναν χρόνο τα επιτόκια

Αποδέχτηκαν την πρόταση Σταϊκούρα – Αφορά  όλα τα στεγαστικά με κυμαινόμενο επιτόκιο, όπως και τα ενήμερα στεγαστικά  σε ελβετικό φράγκο – Τα επιτόκια θα κλειδώσουν σε ημερομηνία που θα συμφωνήσουν οι τράπεζες.

Δραστικά μέτρα ώστε να ανακόψουν ένα νέο κύμα «κόκκινων» δανείων, λαμβάνουν οι τράπεζες, παγώνοντας – για περίπου ένα χρόνο – τα επιτόκια βάσης (Euribor ενός και τριών μηνών, libor και βασικό επιτόκιο ΕΚΤ), βάσει των οποίων τιμολογούνται τα στεγαστικά δάνεια.

Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές, οι τραπεζίτες αποδέχθηκαν πρόταση του υπουργού Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταικούρα για «πάγωμα» των επιτοκίων, οι διαδοχικές αυξήσεις των οποίων έχουν αυξήσει υπέρμετρα το κόστος εξυπηρέτησης για τους δανειολήπτες.

Οι βασικοί άξονες του σχεδίου είναι οι εξής:

• Το μέτρο είναι οριζόντιο, αφορά, δηλαδή, σε όλα τα στεγαστικά δάνεια κυμαινόμενου επιτοκίου, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε ελβετικό φράγκο, που είναι ενήμερα. Δεν αφορά γενικά στα δάνεια που έχουν υποθήκη στην πρώτη κατοικία, στα μικρά επιχειρηματικά, ενώ εκτός μένουν και όσα θα χορηγηθούν στη συνέχεια.

• Το επιτόκιο θα κλειδώσει σε μία συγκεκριμένη ημερομηνία που θα συμφωνήσουν οι τράπεζες. Για παράδειγμα, τα τέλη του περασμένου Μαρτίου. Οι δόσεις, λοιπόν, που θα πρέπει να πληρωθούν από εδώ και στο εξής, θα τιμολογούνται με βάση το επίμαχο επιτόκιο – ανεξαρτήτως των αυξήσεων που ενδεχομένως ακολουθήσουν – συν το περιθώριο που χρεώνει η εκάστοτε τράπεζα. Με τον τρόπο αυτό, τα δάνεια με κυμαινόμενο επιτόκιο μετατρέπονται σε σταθερά, αφού για ένα χρόνο οι δανειολήπτες θα γνωρίζουν ακριβώς το ύψος της δόσης που πρέπει να καταβάλουν.

• Σε περίπτωση που εντός 12μήνου επέλθει αποκλιμάκωση των επιτοκίων αναφοράς, τότε το πρόγραμμα θα διακόπτεται και οι τράπεζες θα περνούν το όφελος στον δανειολήπτη.

• Το κόστος για τις τράπεζες υπολογίζεται στα 200 εκατ. ευρώ και προστίθεται στο ποσό που έχουν ήδη προυπολογίσει για την επιδότηση του 50% της αύξησης στους ευάλωτους δανειολήπτες, ήτοι πέριξ των 120 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney, η παρέμβαση στο επιτόκιο αναφοράς φέρεται να έχει το «πράσινο φως» από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), ενώ μένει να αποσαφηνιστεί εάν θα απαιτηθεί – σε δεύτερο χρόνο – και την έγκριση της Ευρώπης.

 

 

Πηγή: protothema.gr




Μακάριος Λαζαρίδης | «Περιπολικό σκάφος με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό για τη Θάσο»

Την υλοποίηση της δέσμευσής του για απόκτηση από τη Θάσο ενός περιπολικού σκάφους με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό, υπογραμμίζει με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Όπως σημειώνει, «στις 3 Νοεμβρίου 2021 δεσμεύτηκα να αποκτήσει η Θάσος περιπολικό σκάφος με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό.

Μετά από συντονισμένες ενέργειες με το Υπουργείο Ναυτιλίας, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και το Δήμο Θάσου, η δέσμευσή μου γίνεται πράξη, θωρακίζοντας την υγεία των κατοίκων του νησιού.

Δεσμεύτηκα! Έγινε! Συνεχίζουμε!», καταλήγει στην ανάρτησή του ο κ. Λαζαρίδης.




Σύλλογος Εβριτών Ν.Καβάλας | Συμπλήρωση 40 ετών για το σύλλογο

Συμπληρώνοντας 40 έτη δράσεις ο σύλλογος Εβριτων νόμου Καβάλας πραγματοποίησε μια προπασχαλιά εκδήλωση.

Δείτε το Δελτίο Τύπου: 

“Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι από το γραφείο του Υπουργού Άμυνας, η Βουλευτής Καβάλας Τάνια Ελευθεριάδου, ο Αντιπεριφεριάρχης ανάπτυξης και διεθνών σχέσεων Αρχέλαος Γρανάς, ο Δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Πολιτισμού και Δημοτικής Αστυνομίας Μουμτσάκης Απόστολος, ο υποψήφιος Δήμαρχος Ιωάννης Εριφυλλίδης, ο πρώιν πρόεδρος του ΤΕΙ Καβάλας Αναστάσιος Μπόγλου, ο πρώτος διευθυντή του μουσικού σχολείου Καβάλας κύριος Κυριάκος Μιμίδης εκπρόσωποι από συλλογικότητες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην καλαίσθητη αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης που παραχωρήθηκε από τον Δήμο Καβάλας με πολύ μεγάλη συμμετοχή των συμπολιτών μας ξεπέρασαν τα 180 άτομα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντελεστές της εκδήλωσης, τον ιερέα Νικόδημο Βαιραμιτσλή, εφημέριο του ιερού Ναού Παληού Καβάλας, που ερμήνευσε έργα Bach στο πιάνο καθώς επίσης διάβασε διάφορα εκκλησιαστικά κείμενα, τον κύριο Παύλο Σταυρόπουλο για την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων, τον κύριο Χρύσανθο Γιαννικόπουλο για την εκτέλεση έργων για βιολί του Bach και τις δύο κυρίες από το χώρο της εκπαίδευσης καθηγήτριες Ισπανικών και Γερμανικών, κυρία Νέλλη Αιναλή και κύρια Όλγα Κυριαζούδη για την συνδρομή τους.”

 

 




ΝΔ | Στο κόμμα του κ. Τσίπρα χάθηκε η τσίπα

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Κάτσης, στην προσπάθειά του να ξεπλύνει την επιλογή Μιθριδάτη, φτάνει στο έσχατο σημείο αθλιότητας να ταυτίσει τη Νέα Δημοκρατία με “φίλους παιδοβιαστών”, υιοθετώντας για πρώτη φορά επίσημα άθλια συνθήματα και hashtags του βούρκου των υπογείων της Κουμουνδούρου! Στο κόμμα του κ. Τσίπρα χάθηκε η τσίπα. Σε ένα κανονικό κόμμα ο κ. Κάτσης θα είχε ήδη διαγραφεί! Στον ΣΥΡΙΖΑ της χυδαιότητας και του Πολακισμού είναι απλώς ένας ακόμη “άξιος” εκφραστής της κεντρικής γραμμής!».




Σέρρες | Επαναλειτουργεί το κολυμβητήριο απο 6 Απριλίου

Επαναλειτουργεί από σήμερα Πέμπτη 6 Απριλίου το Δημοτικό Κολυμβητήριο Σερρών.

Το Δημοτικό Κολυμβητήριο της Κοιλάδας Αγ.Αναργύρων μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων επαναλειτουργεί από σήμερα, Πέμπτη 6 Απριλίου 2023 τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, σύμφωνα με τις οδηγίες, που δόθηκαν από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Σερρών.




Καβάλα | Η Μαριάννα Καμπουρίδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Η Μαριάννα Καμπουρίδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη.

Η Μαριάννα Καμπουρίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Είναι απόφοιτη της αγγλικής γλώσσας και εργάζεται ως καθηγήτρια αγγλικών. Είναι ιδιοκτήτρια του Κέντρου Ξένων Γλωσσών ΙΣΟΝ του Ομίλου Στρατηγάκη Αγίου Λουκά.

Έχει διατελέσει γραμματέας του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συμμετείχε στο ΔΣ πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων της πόλης μας. Έχει συμμετάσχει εθελοντικά σε πολλές δράσεις συλλόγων και φορέων της πόλης, καθώς και σε δράσεις που έχουν διοργανώσει τα κέντρα ξένων γλωσσών του Ομίλου Στρατηγάκη με σκοπό την ενίσχυση συλλόγων της Καβάλας.

Η Μαριάννα είναι παντρεμένη με τον ψυχολόγο Σταύρο Γιαννουλίδη και έχουν δύο κόρες οι οποίες φοιτούν σε ελληνικά πανεπιστήμια.

Πιστεύουμε ότι οι γνώσεις της, η δυναμική προσωπικότητά της, η επαφή της με τη νεολαία της πόλης μας και η εθελοντική συμμετοχή και προσφορά της στους συλλόγους και άλλους
φορείς της περιοχής μας καθιστούν τη Μαριάννα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Μαριάννα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.