Ελευθερούπολη | Άντρας πέθανε στον δρόμο επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να τον διακομίσει στο Κ.Υ!

Ένα δυσάρεστο περιστατικό έκανε γνωστό ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης στα social media.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει ότι ένας άνδρας έχασε την ζωή του σήμερα στην Ελευθερούπολη καθώς δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο να το διακομίσει στο Κ.Υ Ελευθερούπολης!

Η ανάρτηση του Δημήτρη Λυμπεράκη

Κέντρο Ελευθερούπολης σήμερα το μεσημέρι. Άνδρας μέσης ηλικίας παθαίνει, μάλλον, ανακοπή. Σπεύδουν πολλοί προς βοήθεια. Χρησιμοποιούν απινιδωτή και κάποιοι προσπαθούν να κάνουν ΚΑΡΠΑ. Καλούν απεγνωσμένα να έλθει ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης. Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο!!! Καλούν ασθενοφόρο από Καβάλα. Έρχεται μετά από 25 λεπτά. Ο άνδρας πεθαίνει αβοήθητος. Στην τηλεόραση παίζεται το σίριαλ των Ελγινείων…

Ωστόσο για το γεγονός τοποθετήθηκε στο enanews.gr και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του ΕΚΑΒ Απόστολος Δάμκαλης ο οποίος τόνισε ότι το ασθενοφόρο βρέθηκε στο συμβάν μέσα σε διάστημα 9 λεπτών και όχι 25 λεπτών όπως αναφέρθηκε από τον κ. Λυμπεράκη.




Ελευθερούπολη | Επιχείρηση διάσωσης γάτας που είχε ανέβει σε κολώνα της ΔΕΗ

Οι υπάλληλοι του Δήμου Παγγαίου χρησιμοποίησαν γερανοφόρο όχημα για τον απεγκλωβισμό μίας γάτας η οποία όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο είχε εγκλωβιστεί πάνω σε κολώνα της ΔΕΗ.

δ




Δήμος Παγγαίου: Η Ελευθερούπολη ετοιμάζεται να αποκτήσει μια κυψέλη πολιτισμού σε ένα εμβληματικό κτίριο

Άμεσα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης και επανάχρησης (προϋπολογισμού 1εκ. ευρώ) του κτιρίου της πρώην Λέσχης Αξιωματικών στην Ελευθερούπολη, ένα κτίσμα το οποίο έχει παραχωρηθεί με μακροχρόνια μίσθωση από το ΤΕΘΑ στον Δήμο Παγγαίου, όπως ανακοίνωσε με ανάρτησή του στο Facebook ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.

Το κτίριο της πρώην Λέσχης Αξιωματικών Ελευθερούπολης έχει κατασκευασθεί περίπου στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο και δώμα. Λειτουργούσε, έως και την παραχώρησή του στον Δήμο Παγγαίου, ως χώρος εστίασης αξιωματικών του Ελληνικού Στρατού.

«Το υπάρχον κτιριακό κέλυφος θα διατηρηθεί και θα πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες επισκευές για την αποκατάσταση βλαβών και φθορών και στη συνέχεια οι απαραίτητες εργασίες για τη διαμόρφωση του πολυχώρου εκδηλώσεων, με απώτερο στόχο το εμβληματικό αυτό κτίριο να μετατραπεί σε μια κυψέλη πολιτισμού», αναφέρει ο κ. Μποσμπότης.

 




Με υπερηφάνεια η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην Ελευθερούπολη

Παρουσία πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου και ο εορτασμός του ‘ΟΧΙ’ στην Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου από νωρίς το πρωί.

Μάλιστα, το πρωί πραγματοποιήθηκε η Δοξολογία από τον Μητροπολίτη Ελευθερούπολης Χρυσόστομο, στον Ι.Ν Αγίου Νικολάου ενώ ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο, με παρόντες πολιτικούς φορείς, αρμόδιους της πόλης, διμοιρία του στρατού και αξιωματικούς και τα σχολεία της πόλης.

Οι εορταστικές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με την μαθητική και στρατιωτική παρέλαση, τα σχολεία της πόλης και πολιτιστικούς συλλόγους, με όλους τους κατοίκους να περευρίσκονται στον κεντρικό δρόμο για να τους καμαρώσουν.

https://youtu.be/dNoFwr3KFQQ

 




Ελευθερούπολη | Έντονη η ανησυχία των επαγγελματιών λόγω των ανατιμήσεων

Μειώμενη είναι τις τελευταίες εβδομάδες η καταναλωτική κίνσηση στα εμπορικά καταστήματα της Ελευθερούπολης, όπου σύμφωνα με τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Ελευθερούπολης, κ. Φώτη Τουφεξή το γεγονόες αυτό οφείλεται στις ανατιμήσεις που υπάρχουν σε όλα τα αγαθά, στα κάυσιμα αλλά και στο ηλεκτρικό ρεύμα.
Σύμφωνα με τον κ. Τουφεξή, η κίνηση που επικρατούσε στην αγορά κατα τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν καλύτερή λόγω της αυξημένης τουριστικής επισκεψημότητας στην περιοχή, όμως με το τέλος του καλοκαιριού η εικόνα αυτή έχει αλλάξει.




Αυτοκτόνησε νεαρός στην Ελευθερούπολη – Τον βρήκε η μητέρα του και ο αδερφός του

Το μεσημέρι της Παρασκευής, ένας νεαρός άνδρας περίπου 26 ετών έβαλε τέλος στην ζωή του στην Ελευθερούπολη.

Βρέθηκε νεκρός εντός της κτηνοτροφικής μονάδας της οικογένειας του από την μητέρα και τον αδερφό του.

 

 




Πυροσβέστες από Ελευθερούπολη βοηθούν στην κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς στην Ρόδο

«Τα παλικάρια της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Ελευθερούπολης βρίσκονται στην Ρόδο. Καλή δύναμη και προσοχή! Για δε τους κριτές του πληκτρολογίου ας σταματήσουν για λίγο να κάνουν τους πολύξερους! Όλοι οι πυροσβέστες έχουν την πλήρη εμπιστοσύνη μας και τον θαυμασμό μας», αναφέρει στο μήνυμά του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.




Η Μαρία Βαρύτη υποψήφια Δήμαρχος Δήμου Παγγαίου

Σε αίθουσα του ξενοδοχείου Πράβι της Ελευθερούπολης, το απόγευμα της Πέμπτης 20 Ιουλίου 2023, η υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη, παρουσίασε επίσημα την υποψηφιότητά της για τον Δήμο Παγγαίου στις προσεχείς εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Παρουσία πολλών συνδημοτών και υποστηρικτών της προσπάθειάς της, από όλους τους πολιτικούς χώρους, ουσιαστικά έστειλε το μήνυμα μιας προσπάθειας η οποία θα βασίζεται σε καθαρά αυτοδιοικητικά χαρακτηριστικά, ακομμάτιστη και ανεξάρτητη που όπως ανέφερε, θα έχει ως επίκεντρο τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον.

Η κυρία Βαρύτη τόνισε ότι, η απόφασή της να διεκδικήσει την θέση του Δημάρχου Παγγαίου ήταν αποτέλεσμα μιας μακράς, αλλά δημιουργικά γόνιμης προσπάθειας με κύριο στόχο την αλλαγή διοίκησης και την αλλαγή νοοτροπίας και αποτελεσμάτων για τον Δήμο Παγγαίου.

Για την ίδια ως προσωπικότητα και για την θαρραλέα και ελπιδοφόρα κίνησή της, αναφέρθηκαν σε σύντομους χαιρετισμούς πολιτικά και αυτοδιοικητικά στελέχη της περιοχής του Παγγαίου, δίνοντας ουσιαστική στήριξη και ελπίδα ότι η υποψηφιότητα του συνδυασμού της Μαρίας Βαρύτη, θα έχει την ανάλογη επιβράβευση από τις δημότισσες και δημότες του Δήμου Παγγαίου.

Η ίδια ευχαρίστησε όσους την τίμησαν με την παρουσία τους, αλλά και αυτούς που λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπόρεσαν να είναι παρόντες και δεσμεύθηκε ότι θα προχωρήσει τάχιστα στην ολοκλήρωση του συνδυασμού της, μια και ήδη υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον ενώ το προσεχές διάστημα θα δώσει στη δημοσιότητα το όνομα του συνδυασμού της και τις προγραμματικές της δηλώσεις.

Τους κάλεσε όλους να συστρατευτούν μαζί της στην κοινή προσπάθεια, με στόχο να αλλάξουν την εικόνα και να δώσουν προοπτική ανάπτυξης, στον Δήμο Παγγαίου.




Καλοκαιρινή Εκστρατεία 2023 στη Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης

Καλοκαιρινή Εκστρατεία 2023 στη Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης «100 ακριβώς! Θησαυροί της Άλκης και της Ζωρζ…»

Η καλοκαιρινή εκστρατεία ανάγνωσης και δημιουργικότητας είναι και πάλι εδώ!

Από την Τρίτη 27 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ελευθερούπολης συντονίζεται με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και το Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών και μέσα από 18 δράσεις μας γνωρίζει τα βιβλία των μεγάλων…

Φέτος η εκστρατεία είναι εμπνευσμένη από τα έργα δύο μεγάλων συγγραφέων, της Άλκης Ζέη και της Ζωρζ Σαρή, από των οποίων τη γέννηση έχουν περάσει 100 χρόνια ακριβώς! Δύο παράλληλες ζωές, δύο παράλληλες πορείες, μια σχέση ζωής όπως εκείνη καταγράφεται σε εκατοντάδες βιβλία!

Με αφόρμηση όλον αυτόν τον πολύτιμο θησαυρό, οι δράσεις οδηγούν σε δημιουργικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες βασισμένες σε θέματα όπως η ιστορία, τα συνθήματα, τα ταξίδια, οι
καλοκαιρινές μας συναντήσεις κ.ά.

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης για να βρείτε πληροφορίες και το πρόγραμμα των εκδηλώσεων ( http://bit.ly/3XxE9CF). Όλες τις δράσεις υπάρχει ένας μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Για δηλώσεις συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο προσωπικό της Βιβλιοθήκης (Πλ. Αγίου Νικολάου 6, τηλ. 2592022545).




Food Festival στην Ελευθερούπολη

Ο Εμπορικός Σύλλογος Ελευθερούπολης σε συνεργασία με το Σωματείο και street foods στην Ελλάδα τον δήμο Παγγαίου, διοργανώνει τριήμερο Φεστιβάλ Φαγητού – Food Truck Festival, από τις 16 έως τις 18 Ιουνίου 2023.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον κοινόχρηστο χώρο στον κυκλικό κόμβο του Αγ. Νικολάου Το φεστιβάλ θα ανοίξει την πρώτη μέρα με τη συναυλία του Κώστα Μπίγαλη … ώρες λειτουργίας από τις 5:00 το απόγευμα μέχρι τις 12:00 το βράδυ.

 Η είσοδος είναι ελεύθερη. 




Η Λένα Μαντά στην Ελευθερούπολη – παρουσιάζει και υπογράφει το νέο της βιβλίο

Το νέο βιβλίο της Λένας Μαντά “Το μωρό της σοφίτας” παρουσιάζουν την Τρίτη 30 Μαΐου στις 8:00 το απόγευμα στο Αμφιθέατρο «Φρίξος Παπαχρηστίδης» στην Ελευθερούπολη το Βιβλιοπωλείο ΖΑΠΩΝΗΣ και οι Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Η συγγραφέας θα συνομιλήσει με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου της.

“Το μωρό της σοφίτας”:

Μια ιστορία θέλω να σου πω, χωρίς ήρωες αλλά με πολλά θύματα. Χωρίς όπλα αλλά με καθημερινές μάχες. Χωρίς νίκες αλλά με δυνατούς νικητές. Μια ιστορία θέλω να σου πω για την ελπίδα… Εσύ που κρατάς στα χέρια σου τούτο το γραπτό, άκουσες ποτέ για τα «μωρά της σοφίτας»;

Σου πέρασε από το μυαλό πόσες ψυχές δεν είδαν ποτέ το φως του ήλιου, ενώ έτρεχαν να το ανταμώσουν γλιστρώντας από τα σπλάχνα της μάνας τους; Ανίδεος είσαι, αναγνώστη, για τα μικρά και μεγάλα δράματα μιας κοινωνίας που έκρυβε, όπως η γάτα τις ακαθαρσίες της, ολισθήματα, αμαρτίες, ακόμη και ακολασίες, όπου μπορούσε. Σε υπόγεια, σε σοφίτες, και κάτω από το χώμα καμιά φορά…

Βρέθηκαν πολλά τέτοια μωρά, έπειτα από χρόνια, όταν τα παλιά αρχοντικά ήρθε η ώρα τους να γίνουν πολυκατοικίες. Οι συνθήκες υγρασίας φαίνεται ότι έπαιξαν ρόλο ώστε να μετατραπούν σε μικροσκοπικές μούμιες που σόκαραν όσους τα ανακάλυψαν.

Τα μωρά της σοφίτας… Εγώ δε βρίσκομαι ανάμεσά τους όμως… Είμαι ένα μωρό της σοφίτας αλλά εγώ έζησα. Και μεγάλωσα…. Για να γράψω την ιστορία μου…

Η ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη αλλά ήρθε στην Ελλάδα σε μικρή ηλικία. Σπούδασε νηπιαγωγός χωρίς ποτέ να θελήσει να ασκήσει το συγκεκριμένο επάγγελμα. Επί τρία χρόνια είχε δικό της θίασο κουκλοθέατρου, με έργα δικής της συγγραφής.

 




Το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα στην Ελευθερούπολη

H Τελική Φάση του Σχολικού Πρωταθλήματος διεξήχθη στις 4-5 Μαϊου στην Ελευθερούπολη Καβάλας

Το κύριο Πρόγραμμα ήταν την Τετάρτη ενω την Πέμπτη το πρωί έγιναν τα αγωνίσματα βάδην και ολοκληρώθηκαν τα σύνθετα.

Αποτελέσματα

Η Ζωή Ράπτη έφτασε στο τριπλούν  στα 12,72 και έκανε και το όριο για το Ευρωπαϊκό Κ20 ( 3η Θέση η Καβαλιώτισσα Στέλλα Χατζηραφαηλίδου).

Ο Πέτρος Παπαγιάννης έτρεξε σε 21.44 τα 200μ. βελτιώνοντας κατα 1 εκ. το ατομικό του και έκανε σε αξιολογημένο αγώνα το όριο για το Ευρωπαϊκο Κ20.

Απο τις καλύτερες επιδόσεις καθώς και ρεκόρ αγώνων είχαμε στο ύψος , όπου ο Αντρέα Μίτα πέρασε τα 2,17- ξεπερνώντας την επίδοδη που είχε ο Κύπριος Τζιώνης απο το 1979 και η Νικολέτα Μιχαηλίδου τα 1,82μ υπαιρβαίνοντας μετά απο 20 χρόνια αυτή της Στεργίου.

Για τον Μίτα που είχε κερδίσει και πέρυσι ήταν ατομικό ενώ για την Μιχαηλίδου ήταν για τον ανοικτό καθώς ‘εχει 1,84 στον κλειστό. Αμφότεροι έιχαν ήδη το όριο για Ιεροσόλυμα.

Στο τριπλούν ο Γιάννης Γκάρτσιος σημείωσε 15,88μ αλλά με άνεμο πάνω απο το επιτρεπτό , στα +32 ( το ρεκόρ αγώνων είναι 15,83 του Πανταζή) Ο Γιώργος Γρέψιος έκανε 14,99μ.

Στο επί κοντώ η Ηλιάνα Τριανταφύλλου έκανε 4,11μ και πήρε το ρεκόρ αγώνων της Κατερίνας Στεφανίδη ( που το είχε κάνει 1 μήνα πριν γεννηθεί η Τριανταφύλλου το 2005) 

Η Τριανταφύλλου είχε ήδη το ρεκόρ  για το  Ευρωπαϊκό Κ20.

 Ο Παύλος Κριαράς που έχει το όριο για το Ευρωπαϊκο Κ20 κέρδισε στα αγόρια με 4,80 όπως κ πέρυσι. 

Ρεκόρ Αγώνων έκανε επίσης ο Νίκος Αλεξόπουλος στο φινάλε των αγώνων την Πέμπτη με 6592β στο 10θλο .

Ρεκόρ σχολικών αγώνων

Ο Κύπριος Ιωσήφ Κεσίδης έριξε 81,4 στη σφύρα. Είχε κάνει ήδη στους Παγκυπριους μαθητικούς και βελτίωσε το ρεκόρ αγώνων που είχεκάνει πέρυσι στην τελική φάση.

Πλέον βέβαι δεν ανήκει στην κατηγορία Κ18 ωστόσο το σχολικό διεξάγεαι με τα διαγωνίσματα και προδιαγραφές της κατηγορίας αυτής ( διαφέρουν σε εμπόδια και ρίψεις εκτός απο τα 400μ εμπόδια κοριτσιών και την δισκοβολία κοριτσιών).

Η Κύπρια Βαλεντίνα Σάββα ήταν και φέτος νικήτρια στο αγώνισμα των κοριτσιών με 64,19μ. 

Να θυμίσουμε οτι το δίδυμο αυτό είχε κερδίσει πέρυσι το Ευρωπαϊκο Κ18.

Η Κύπρος συμμετέχει με 1 αθλητή-τρια σε κάθε αγώνα (μαζί με τους νικητές των 7 ομίλων της Ελλάδος και τις επόμενες καλύτερες επιδόσεις για την 12αδα ) και είχε ακόμα νίκες στα 110μ με τον Χρήστο Οικονομίδη- που ήταν και πέρυσι νικητής- με 13,86 στα 400μ αγοριών με τον Ευάγγελο Πογιατζή με 48,90 και στο μήκος με τον Ανδρέα Μαχαλλεκίδη με 7,36μ.

Ο Δημήτρης Αντωνάτος έριξε 19,85 στη σφαιροβολία και κέρδισε φέτος το αγώνισμα.

 Ο Χαρίτων Τάσσης στα 100μ με 10,93 και η Ευγενία Σχίζα στο μήκος με 5,81 ήταν επίσης αθλητές που είχαν κερδίσει και πέρυσι.

Το 2021 ( όπως και το 2020) δεν είχει γίνει σχολικό πρωτάθλημα. Κεσίδης-Σββα, Οικονομίδης, Τάσσης και Μίττα ήταν τα παιδία γεν.2005 που επανέλαβαν νίκη ενώ του 2006 οι Μιτα, Κριαράς, Αντωνάτος.

Στα 800μ. η Ιουλιάνα Ρούσσου με 2.11.75, στα 3000μ. η Μυρτώ Βαλαχά με 10.00.44, στη θέση της Βερονίκης Μπουγά με 7.14.71, στη σφαιροβολία η Μαρία Ραφαηλίδου με 14,32μ., στον ακοντισμό ο Παναγιώτης Ασλαματζίδης με 64,80μ. και στο 7αθλο η Ελένη Ταμπούρλου με 4303β. ήταν τα παιδιά γεν. 2007 (Α΄Λυκείου) που κέρδισαν αγωνίσματα. 

 




Ελευθερούπολη : Εκδήλωση Ενημέρωσης-Δειγματοληψία Δωρεάς Μυελού των Οστών

Την Κυριακή 30/4 από τις 11πμ- 14.00 μ.μ. στον Κήπο της Ελευθερούπολης δίπλα στην παιδική χαρά, θα πραγματοποιηθεί δειγματοληψία σιέλου, από ανθρώπους που θέλουν να γίνουν δότες μυελού των οστών.

Σε συνέχεια της ενημέρωσης που είχε γίνει πρόσφατα στο αμφιθέατρο ο Δήμος Παγγαίου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών κατά του καρκίνου οργανώνουν την εν λόγω εκδήλωση για την πραγματοποίηση δειγματοληψίας και φυσικά την ενημέρωσή μας αναφορικά με την όλη διαδικασία, η οποία είναι πολύ πιο απλή από όσο φανταζόμαστε!

Ευχής έργον είναι βέβαια η συμβατότητα να είναι θετική προς έναν συνάνθρωπο που θα του δοθεί η ευκαιρία να ξανακερδίσει τη ζωή του, γιατί μπορεί να είναι ένα παιδάκι, ένας νέος άνθρωπος, ένας συγγενής, ένας Άνθρωπος από την άλλη άκρη της γης.

Η διαδικασία είναι τόσο απλή, με τη λήψη λίγου σιέλου.

Τονίζουμε επίσης ότι και η διαδικασία λήψης μυελού των οστών όταν υπάρχει συμβατότητα προς κάποιον ασθενή, είναι πλέον εντελώς ανώδυνη, χωρίς καμία επιβάρυνση στην υγεία του δότη, αλλά και χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση σε εργαστηριακούς και Ιατρικούς ελέγχους.

Αν είσαι λοιπόν 18 – 45 ετών κι έχεις μια καλή κατάσταση υγείας, έλα κι εσύ να δώσεις δείγμα σιέλου, προκειμένου να σώσεις τη ζωή κάποιου συνανθρώπου.

Πρόκειται για μια υπέρτατη πράξη Πολιτισμού και αγάπης προς τον συνάνθρωπο, τόσο απλή, μα ανεκτίμητης αξίας.

Μαζί μας θα βρίσκεται και η γνωστή Γυμνάστρια Ρεγγίνα Μακέδου, που πέρασε την διαδικασία της λευχαιμίας και χάρη σ’ έναν συμβατό προς αυτήν Δότη, ξανακέρδισε τη ζωή της και χαιρόμαστε τόσο πολύ γι αυτό.

ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΔΟΤΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ.

ΣΩΣΕ ΜΙΑ ΖΩΗ.




Δήμος Παγγαίου | Στις 14 Ιουλίου η Λευκή Νύχτα

Στην εκπομπή «ΜΑΖΙ» στο ΕΝΑ CHANNEL, μίλησε η πρόεδρος του κοινωφελούς του Δήμου Παγγαίου, κ. Μυρσίμη Χρυσαφούδη, η οποία αναφέρει οτι έχουν ξεκινήσει η προετοιμασίες τόσο απο την πλευρά του Δήμου όσο και απο την πλευρά του Εμπορικού Συλλόγου του Δήμου Παγγαίου για την Λευκή Νύχτα.

Η ίδια δηλώνει οτι ακόμα δεν έχει αποφασιστεί ποιος θα είναι ο καλλιτέχνης που θα πλαισιώνει την βραδία αυτή με τις συζητήσεις να συνεχίζονται, ενω η επικρατέστερη ημέρα ειναι η 14η Ιουλίου, όπως έχει ζητηθεί απο τον Εμπορικό Σύλλογο.

 




Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου από Ελευθερούπολη: Σχέση εμπιστοσύνης και προτάσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας

Η Ελευθερούπολη ήταν ο επόμενος σταθμός για την υποψήφια Βουλευτή με τη Νέα Δημοκρατία της Π.Ε. Καβάλας, Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου.

Η κ. Χατζηκωνσταντίνου περπάτησε στην κεντρική αγορά, συνομίλησε με τους καταστηματάρχες, τους υπαλλήλους και συζήτησαν για τις καθημερινές ανάγκες των εμπόρων και την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Η υποψήφια Βουλευτής, γνώρισε νέα σε ηλικία άτομα καλλιεργώντας μία σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Στη συνέχεια επισκέφθηκε το παζάρι της Ελευθερούπολης. Έμποροι και παραγωγοί έθεσαν στην κ. Χατζηκωνσταντίνου ζητήματα γύρω από την αγροτική οικονομία.

Η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου άκουσε τις αγωνίες των πολιτών, ενώ τόνισε «ότι ο κόσμος δεν εκφράζει μόνο παράπονα. Θέλει στήριξη σε προβλήματα καθημερινότητας που χρήζουν άμεσης λύσης. Χρειάζεται να ακούσει απόψεις και όχι απλά να ψηφίσει ένα κόμμα. Η προσωπική επαφή είναι πολύ σημαντική».




Ελευθερούπολη : Η Πάολα έρχεται για ένα εκρηκτικό live

Στην Ελευθερούπολη έρχεται το Σάββατο 29 Απριλίου, η  δημοφιλής τραγουδίστρια Πάολα Φωκά.

Μια από τις κορυφαίες ερμηνεύτριες της ελληνικής μουσικής σκηνής έρχεται στην πρωτεύουσα του Δήμου Παγγαίου στις 29 Απριλίου και αναμένεται να “βάλει φωτιά” στο βράδυ του Σαββάτου.

Η τραγουδίστρια θα φιλοξενηθεί για ένα βράδυ στο Amnesia club της Ελευθερούπολης , που φέτος διοργάνωσε πολλά επιτυχημένα event με πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες.

 




Ελευθερούπολη: Η Ευγενία Σίσκου κατέκτησε την 2η Θέση στους Πανελλήνιους Αγώνες Τέννις

Η Ευγενία Σίσκου κατάφερε να κατακτήσει την 2η θέση στους Σχολικούς Πανελλήνιους Αγώνες Αντισφαίρισης στην Ελευθερούπολη

Ο Δήμος Παγγαίου την συχγαίρει για την επιτυχία της με την εξής ανάρτηση:

“Ενα ακόμα δικό μας παιδί κατάφερε να διακριθεί στον αθλητικό χώρο.

Ο δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης, και όλοι εμείς αισθανόμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι και συγχαίρουμε την Ευγενία Σίσκου για την κατάκτηση της 2ης θέσης στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Αντισφαίρισης στα μονα κοριτσιών που έγιναν στο Πολιτιστικό Κέντρο Παλαιού Φαλήρου (Φλόισβος) στην Αθήνα. 

Η Ευγενία από 6 ετών ξεκίνησε το αγαπημένο της άθλημα στο μοναδικό γηπεδάκι τέννις της Ελευθερούπολης και συνέχισε κάνοντας πρωταθλητισμό καταφέροντας να διακριθεί πολλές φορές όλα αυτά τα χρόνια.

Ένας απο τους στόχους που έθεσε ήταν η κατάκτηση μιας απο τις τρεις θέσεις του σχολικού πρωταθλήματος ώστε να κερδίσει μοριοδότηση για την συνέχιση των σπουδών της.

Τα κατάφερε!

Προχωράει ακάθεκτη για τους επόμενους στόχους και εμείς στεκόμαστε στο πλάι της και την στηρίζουμε! Συνέχισε να μας κάνεις υπερήφανους Ευγενία!

 

 

 

 

 

 

 




Λευκή Νύχτα Ελευθερούπολης | Πότε θα γίνει, ποιος γνωστός καλλιτέχνης «ψηφίστηκε» για να έρθει

Οι συζητήσεις με τον γνωστό τραγουδιστή βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο-Στόχος η φετινή Λευκή Νύχτα στην έδρα του Δήμου Παγγαίου να σπάσει κάθε ρεκόρ από πλευράς προσέλευσης κόσμου.

Την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023 θα πραγματοποιηθεί η Λευκή Νύχτα στην Ελευθερούπολη, με την έδρα του Δήμου Παγγαίου να ετοιμάζεται να υποδεχτεί -αν όλα πάνε καλά- τον τραγουδιστή Γιάννη Κότσιρα, εκτός από την πληθώρα δράσεων και εκδηλώσεων.

Αυτό μετέφερε ο Δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης στον εμπορικό κόσμο του Δήμου, όπως και το ότι οι συζητήσεις με τον γνωστό καλλιτέχνη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, με την εν λόγω επιλογή να έχει ως στόχο την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερου κόσμου κατά τη Λευκή Νύχτα.

«Το μόνο σίγουρο ειναι οτι η παρουσία του Γιάννη Κότσιρα θα λαμπρύνει τη Λευκή Νύχτα της Ελευθερούπολης και η προσέλευση του κόσμου θα ξεπεράσει και αυτήν της Λευκής Νύχτας του 2018 με καλεσμένο τον Στέλιο Ρόκκο», αναφέρει με ανάρτησή του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης.

 

Πηγή: kavalapost.gr




Το 1 ο ΕΠΑ.Λ. Ελευθερούπολης δημιουργεί

Το 1 ο ΕΠΑ.Λ. Ελευθερούπολης πραγματοποιεί την 3 η Έκθεση Μαθητικών Έργων των τομέων από τη Δευτέρα 27 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023. Στην έκθεση θα παρουσιαστούν έργα που έχουν εκπονήσει οι μαθητές στα πλαίσια των εργαστηριακών μαθημάτων των τομέων του σχολείου μας, καθώς και άλλες δράσεις που πραγματοποιεί το σχολείο κατά το σχολικό έτος 2022-23. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος και θα την επισκεφτούν περισσότεροι από 300 μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων του Δήμου Παγγαίου.

Στα πλαίσια της έκθεσης των εργαστηρίων θα παρουσιαστεί από τον Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής & Αυτοματισμού το «ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ», έργο το οποίο αφορά στην κατασκευή μιας πλήρους εγκατάστασης οικιακού αυτοματισμού που ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε αυτό τον τομέα. Το έργο αυτό αποτελεί την μία εκ των δύο Υποδράσεων του Σχεδίου Δράσης, με τίτλο «Καινοτόμες Δράσεις στην Τεχνολογία και τον Πολιτισμό», που εκπονεί το σχολείο μας.

Το Σχέδιο Δράσης υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης» του έργου Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» 2014-2020, με τη χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου. Το εν λόγω Πρόγραμμα υλοποιείται από το ΙΔΡΥΜΑ – «ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ» – ΝΟΗΣΙΣ.




Δήμος Παγγαίου | Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου του κ.Πέτρου Παναγιώτου

Ο Δήμος Παγγαίου σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου του π. Δημάρχου Ελευθερούπολης κ Παναγιώτου την Κυριακή 19 Μαρτίου 2023 και ώρα 11:00 π.μ. στο Αμφιθέατρο Φ.  Παπαχρηστίδης στην Ελευθερούπολη.
Για το βιβλίο και τον συγγραφέα μεταξύ άλλων θα μιλήσει και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ν. Παναγιωτόπουλος.

 

Δελτίο Τύπου




Σχολικοί Αγώνες Στίβου Ελλάδας – Κύπρου στην Ελευθερούπολη

Τεράστια τιμή για τον Δήμο Παγγαίου η φιλοξενία του Τελικού των Πανελλήνιων Σχολικών Αγώνων Λυκείων Ελλάδας και Κύπρου στο άθλημα του Στίβου. Εκτός από αυτό, έχουμε την ευκαιρία να φιλοξενήσουμε και αγώνες του 5ου Ομίλου της Β΄ Φάσης. Βήμα – βήμα, με σημαντικές νίκες φτάνουμε τον αθλητισμό της περιοχής μας πολύ ψηλά. Η εμπιστοσύνη των διοργανωτών προς το πρόσωπό μας αποδεικνύει και ακόμη μία φορά το εξαιρετικό επίπεδο αθλητισμού της περιοχής και τις σύγχρονες εγκαταστάσεις μας.

Οι Πανελλήνιοι Σχολικοί Αγώνες Λυκείων Ελλάδας – Κύπρου  αποτελούν μία αθλητική γιορτή που διοργανώνεται σε ετήσια βάση από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών και Αθλητικών Δραστηριοτήτων υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Η εν λόγω διοργάνωση περιλαμβάνει αγωνίσματα κλασικού – μοντέρνου αθλητισμού αλλά και ομαδικά αθλήματα.

Ο Δήμαρχος Παγγαίου Αναστασιάδης Φίλιππος και οι συνεργάτες του δεσμεύονται πως η προσπάθεια δεν θα σταματήσει. Αντιθέτως, με συντονισμένες δράσεις συνεχίζουμε να πετυχαίνουμε την ύπαρξη σύγχρονων και οργανωμένων αθλητικών εγκαταστάσεων και την εύκολη πρόσβαση σε αυτές, φτάνοντας τον αθλητισμό της περιοχής μας σε τέτοιο επίπεδο ώστε να αποτελεί πόλο έλξης για τους εντός και εκτός δήμου πολίτες. Όπως πολύ σωστά έλεγαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας…

‘’Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ’’

 

Πηγή: xanthinea.gr

 

 




Φυσιολατρικός Σύλλογος Παγγαίου PLANET και Βικτώρια Αθανασιάδου | Έκθεση ζωγραφικής για την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας , στο Αμφιθέατρο Φρίξου Παπαχρηστίδη,στο Δημαρχείο Ελευθερούπολης θα πραγματοποιηθεί η έκθεση ζωγραφικής με θέμα “Αγαπάμε και φροντίζουμε για την φύση και των πλανήτη μας.”

Ο Φυσιολατρικός Σύλλογος Παγγαίου PLANET και η καλλιτέχνης Βικτωρια Αθανασιαδου σας προσκαλούν  στην   έκθεση ζωγραφικής με αφορμή την παγκόσμια ημέρα γυναίκας ώστε όλοι μαζί, μέσα από τη μαγεία της τέχνης, να ταξιδέψουμε σε εικόνες μοναδικές, γεμάτες χρώμα και αισιοδοξία!

Η φύση είναι μοναδική πηγή έμπνευσης και δύναμης ώστε να ζούμε αρμονικά σε έναν όμορφο κόσμο γύρω μας!

 

Θέμα : Αγαπάμε και φροντίζουμε για την φύση και των πλανήτη μας.
Τοποθεσία :Αμφιθέατρο Φρίξου Παπαχρηστίδη, Ελευθερούπολη
Ώρα λειτουργίας έκθεσης :12.00 με 21.00
Ώρα εκδήλωσης: 18:00
Ημερομηνία :7/3/2023
Είσοδος ελεύθερη.



Δήμος Παγγαίου | Μουσική εκδήλωση για τον ξεριζωμό των Ελλήνων της Μικράς Ασίας

Το Μουσικό Σχολείο Καβάλας σε συνεργασία με το Δήμο Παγγαίου διοργανώνει ένα αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τον ξεριζωμό των Ελλήνων της Μικράς Ασίας με τίτλο: «1922-2022 Οι Μικρασιάτες Πρόσφυγες Μουσικοί»

Στην εκδήλωση η Λαϊκή – Παραδοσιακή Ορχήστρα και Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Καβάλας θα ερμηνεύσουν τραγούδια από την μουσική παράδοση της Μικράς Ασίας με επίκεντρο τους δημιουργούς της Σμυρνέικης Σχολής. Συνθέτες, μουσικοί και τραγουδιστές που έζησαν την δόξα και την ακμή τους κοσμοπολίτικης Σμύρνης, αλλά και τα τραγικά γεγονότα, τους λεηλασίες και την προσφυγιά, προσπάθησαν και κατάφεραν στη συνέχεια να βάλουν στα χείλη του πολύπαθου ελληνικού λαού τα τραγούδια τους. Μέσα από την αφήγηση κειμένων, αποτυπώνονται τόσο οι τραυματικές μνήμες, όσο και ο αγώνας για την καινούργια ζωή. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο «Φρίξος Παπαχρηστίδη» στην Ελευθερούπολη την Κυριακή 10.04.2022 και ώρα 20:00.




Σύγχρονο Ωδείο Παγγαίου | “ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ – ΟΙ ΗΡΩΕΣ του 1821”

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 26 Μαρτίου 2022 στο Αμφιθέατρο “Φρ. Παπαχρηστίδης” στο Δήμο Παγγαίου στην Ελευθερούπολη, η μουσική-αφηγηματική παράσταση “ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ – ΟΙ ΗΡΩΕΣ του 1821”, αφιέρωμα στα τραγούδια που αναφέρονται στον αγώνα του 1821 για την Ανεξαρτησία του Έθνους και στους Ήρωες της επανάστασης κατά του Τούρκικου ζυγού.

Την εκδήλωση πλαισίωσε η ορχήστρα “ΠΑΓΓΑΙΟΡΕΙΤΕΣ” με 30 μουσικούς και τραγουδιστές καθώς και η μικτή χορωδία του Σύγχρονου Ωδείου Παγγαίου. Την επιμέλεια των κειμένων και την αφήγηση έιχε ο Βασίλης Καλτσογιάννης, ενώ, την διεύθυνση της ορχήστρας ο Νίκος Μπογιάρης. Αξιζει να σημειωθεί, πως, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την συνδρομή της ΦΡΟΥΡΑΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ.




Τ. Ελευθεριάδου | Τιμή και δόξα στους αγωνιστές του ’21

Το δικο της μήνυμα απέστειλε η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Τάνια Ελευθεριάδου, για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου 1821. Συγκεκριμένα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην ανάρτηση της αναφέρει:
“Σήμερα, τον καιρό των πολέμων, της προσφυγιάς, του ρατσισμού οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για τις πανανθρώπινες αξίες της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς, οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση για την Ελευθερία, τη Δημοκρατία, την κοινωνική Δικαιοσύνη.
Τιμή και δόξα στους αγωνιστές του ’21!
Χρόνια πολλά στους Έλληνες και στις Ελληνίδες απανταχού της Γης”.



Σύγχρονο Ωδείο Παγγαίου | Αφιέρωμα στα τραγούδια του 1821

 

Πρόκειται για μια μουσική-αφηγηματική παράσταση αφιέρωμα στα τραγούδια που αναφέρονται στον αγώνα του 1821 για την Ανεξαρτησία του Έθνους και στους Ήρωες της επανάστασης κατά του Τούρκικου ζυγού. Μέσα από συγγράμματα προσπαθούμε να μεταφέρουμε το κλίμα της εποχής, τις αγωνίες των ανθρώπων, τις θυσίες και τα ιδανικά που τους οδήγησαν να αντισταθούν στον δυνάστη και να αποκτήσουν την ελευθερία τους αφήνοντας παρακαταθήκη μια ελεύθερη πατρίδα για τις επόμενες γενιές.

Την εκδήλωση πλαισιώνει η ορχήστρα “ΠΑΓΓΑΙΟΡΕΙΤΕΣ” με 30 μουσικούς και τραγουδιστές καθώς και η μικτή χορωδία του Σύγχρονου Ωδείου Παγγαίου.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την συνδρομή της ΦΡΟΥΡΑΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ. Την επιμέλεια των κειμένων και την αφήγηση έχει ο Βασίλης Καλτσογιάννης ενώ την διεύθυνση της ορχήστρας ο Νίκος Μπογιάρης.

To “ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ – ΟΙ ΗΡΩΕΣ του 1821” θα πραγματοποιηθει  το Σάββατο στις 26 Μαρτίου 2022 στις 19:00 στο Αμφιθέατρο “Φρ.Παπαχρηστίδης” στο Δήμο Παγγαίου στην Ελευθερούπολη. Η Είσοδος ειναι ΕΛΕΥΘΕΡΗ για το κοινο.



Ελευθερούπολη | 5ος “ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ”

Ο «Παπαχρηστίδειος Δρόμος», είναι ένας αγώνας δρόμου ο οποίος γίνεται στη μνήμη του μεγάλου ευεργέτη της Ελευθερούπολης Φρίξου Παπαχρηστίδη. Τον αγώνα διοργανώνουν ο δήμος Παγγαίου, σε συνεργασία με την Κοινωφελή Επιχείρηση του δήμου, τον Όμιλο Κλασικού Αθλητισμού Καβάλας και την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Για τον λόγο αυτό, διαδικτυακή συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας  14 Μαρτίου 2020 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παγγαίου.