Φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην Ελευθερούπολη

Η Ελευθερούπολη φόρεσε τα γιορτινά της!

Με λαμπρότητα και γιορτινή διάθεση, πραγματοποιήθηκε η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική πλατεία της πόλης, σηματοδοτώντας την έναρξη της εορταστικής περιόδου.

Μικροί και μεγάλοι συγκεντρώθηκαν για να απολαύσουν τη μαγική στιγμή που το δέντρο φωτίστηκε, γεμίζοντας την ατμόσφαιρα με λάμψη, μουσική και χαμόγελα. Οι παρευρισκόμενοι αντάλλαξαν ευχές, ενώ οι γιορτινές μελωδίες και οι μυρωδιές από παραδοσιακά κεράσματα συνέβαλαν στη ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα.

Η Δημοτική Αρχή έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας και αγάπης, ευχόμενη σε όλους υγεία, ευτυχία και ειρήνη. Με την ευχή «Καλές Γιορτές σε όλο τον κόσμο!», η Ελευθερούπολη καλωσορίζει τα Χριστούγεννα με χαρά και ενότητα.




Βλάβη στο δίκτυο άφησε την Ελευθερούπολη και χωριά χωρίς ρεύμα

Μία μεγάλη βλάβη στο δίκτυο φαίνεται πως άφησε το βράδυ της Παρασκευής χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα όλη την Ελευθερούπολη αλλά και αρκετά χωριά όπως το Σιδηροχώρι, Καραβαγγέλη κ.α

Η βλάβη αποκαταστάθηκε για την Ελευθερούπολη σχετικά άμεσα καθώς οι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ έδωσαν ηλεκτρικό ρεύμα από άλλες γραμμές.




Ελευθερούπολη | Η παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου




Ελευθερούπολη Καβάλας | Τιμή στους Ήρωες του ’40

Με υπερηφάνεια και τιμή γιορτάστηκε η εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στην Ελευθερούπολη Καβάλας, με εκδηλώσεις που ανέδειξαν τη σημασία του «ΟΧΙ» και την αξία της ελευθερίας. Οι κάτοικοι, μαζί με εκπροσώπους τοπικών αρχών, σχολεία, συλλόγους και φορείς της περιοχής, συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της πόλης, αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ανεξαρτησία και την κυριαρχία της πατρίδας μας.

Η ημέρα ξεκίνησε με τη δοξολογία, όπου πλήθος κόσμου παρακολούθησε την τελετή με θρησκευτική κατάνυξη. Αμέσως μετά, πραγματοποιήθηκε κατάθεση στεφάνων στο ηρώο της πόλης, από εκπροσώπους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, του Δήμου Παγγαίου, των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και από μαθητές και εκπροσώπους συλλόγων και οργανώσεων της Ελευθερούπολης. Η στιγμή ήταν γεμάτη συγκίνηση, καθώς μικροί και μεγάλοι απέτισαν φόρο τιμής σε όσους πολέμησαν με αυταπάρνηση στα βουνά της Πίνδου και αντιστάθηκαν στη φασιστική εισβολή.

Η κορύφωση των εκδηλώσεων ήρθε με την καθιερωμένη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση. Μαθητές από όλα τα σχολεία της περιοχής, καθώς και τοπικές πολιτιστικές ομάδες παρήλασαν με περηφάνια στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, ενώ οι πολίτες χειροκροτούσαν με ενθουσιασμό. Στη διάρκεια της παρέλασης, το βλέμμα των κατοίκων στράφηκε στους μικρότερους μαθητές, που κρατώντας τις ελληνικές σημαίες έδωσαν έναν ζωντανό και ελπιδοφόρο τόνο στην εθνική γιορτή. Η συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων πρόσθεσε κύρος και σεβασμό στις εκδηλώσεις, υπενθυμίζοντας το διαχρονικό αίσθημα ασφάλειας και προστασίας.

Ο δήμαρχος Παγγαίου, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, απηύθυναν μηνύματα προς τους πολίτες, τονίζοντας τη σημασία της ενότητας και της εθνικής συνείδησης. Ο δήμαρχος ανέφερε πως το «ΟΧΙ» του 1940 δεν ήταν απλώς μια άρνηση, αλλά ένα σύμβολο αντίστασης και πίστης στα ιδανικά της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας. Στο ίδιο μήκος κύματος, τόνισε πως η ημέρα αυτή είναι μια ευκαιρία για αναστοχασμό και έμπνευση για τις νέες γενιές, που καλούνται να διατηρήσουν ζωντανή την ιστορική μνήμη.




Σύγχρονο έργο οδικής ασφάλειας στην Ελευθερούπολη εντάσσεται για χρηματοδότηση από την Περιφέρεια ΑΜΘ

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας με την ένταξη νέου έργου χρηματοδότησης στην ανατολική είσοδο της Ελευθερούπολης. Το έργο αυτό, που αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος οδικών παρεμβάσεων στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, εντάχθηκε στις προτεραιότητες της σημερινής διοίκησης της Περιφέρειας υπό τον Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλο Τοψίδη.

Από τον περασμένο Μάιο, σε κοινή συνέντευξη Τύπου στην Καβάλα με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο, ανακοινώθηκε ότι ανάμεσα στις κύριες προτεραιότητες για το 2024, που έχει κηρυχθεί “Έτος Οδικής Ασφάλειας” από την Περιφέρεια ΑΜΘ, είναι η ενίσχυση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο. Οι προγραμματισμένες παρεμβάσεις περιλαμβάνουν σύγχρονες υποδομές, όπως κυκλικούς κόμβους, έξυπνες διαβάσεις και άλλα έργα που θα διασφαλίσουν την ασφαλή και ομαλή κυκλοφορία στους δρόμους της περιοχής.

Ένα από τα πέντε σημεία που έχουν εντοπιστεί ως προτεραιότητα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας είναι ο κόμβος στην ανατολική είσοδο της Ελευθερούπολης. Ο κ. Μαρκόπουλος ανέφερε ότι «εδώ και χρόνια υπάρχει ανάγκη επιδιορθωτικών παρεμβάσεων, και τώρα η Περιφέρεια, μαζί με το Δήμο Παγγαίου που έχει ήδη εκπονήσει σχετική μελέτη, προχωρά στη χρηματοδότηση και κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου».

Παρά τις προσπάθειες του Δήμου Παγγαίου να χρηματοδοτήσει το έργο μέσω του αρμόδιου υπουργείου, η μελέτη δεν κατάφερε να λάβει πόρους. Ωστόσο, η Περιφέρεια ΑΜΘ αποφάσισε να προχωρήσει με την ένταξη του έργου στον «άξονα οδικών έργων» του ΠΕΠ ΑΜΘ, με την υποβολή της πρότασης έως τις 30 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να εκδοθεί η απόφαση χρηματοδότησης αμέσως μετά.

Με την υλοποίηση του κυκλικού κόμβου στην Ελευθερούπολη, οι οδηγοί θα απολαμβάνουν σημαντικά βελτιωμένη οδική ασφάλεια, και η περιοχή θα αναμορφωθεί συνολικά, ενώ η διοίκηση Τοψίδη επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να αναβαθμίσει τις υποδομές σε όλη την Περιφέρεια ΑΜΘ.

Η Περιφέρεια, μέσω των έργων αυτών, αποδεικνύει πως είναι πιστή στις δεσμεύσεις της, δημιουργώντας ασφαλέστερες και σύγχρονες οδικές συνθήκες για τους πολίτες της.

 

 




Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη | Πλημμύρισε απο κόσμο στη συναυλία των ONIRAMA

Η δεύτερη μέρα για το Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη, ήταν άκρως επιτυχημένη.

Το βράδυ του Σαββάτου, 22 Ιουνίου 2024, η προσέλευση ήταν τόσο μεγάλη ενώ η συναυλία των ONIRAMA έκλεψε την παράσταση, προσελκύοντας πλήθος κόσμου που απόλαυσε τη μουσική και τη ζωντάνια του φεστιβάλ. Η τελευταία μέρα του φεστιβάλ θα κλείσει με ρεμπέτικους ρυθμούς, προσφέροντας μια ακόμα μοναδική εμπειρία στους παρευρισκόμενους.




Με πολύ κόσμο το 2ο Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη

Με πολύ κόσμο πραγματοποιείται η πρώτη μέρα του 2ου Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη Καβάλας.

Το 2ο Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη ξεκίνησε σήμερα το απόγευμα και υπόσχεται να προσφέρει μια ανεπανάληπτη γαστρονομική εμπειρία για όλους τους επισκέπτες!

Θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή 23 Ιουνίου.

 




Προετοιμάζεται το 2ο Food Truck Festival στην Ελευθερούπολη Καβάλας

Μια πρωτόγνωρη γευστική εμπειρία στο 2o Food Truck Festival! Παρασκευή 21 Ιουνίου έως Κυριακή 23 Ιουνίου!

Τοποθεσία: Ελευθερούπολη Καβάλας, Κόμβος πρώην Λέσχης Αξιωματικών (Πράσινο παρκάκι).

Ωράριο:

Παρασκευή : 17:00 – 00:00

Σάββατο : 17:00 – 00:00

Κυριακή : 17:00 – 00:00

Είσοδος: Δωρεάν για όλες τις μέρες! Μαζί μας φέτος η εκπληκτική μπάντα «ONIRAMA» με Θοδωρή Μαραντίνη και την παρέα του να κάνουν στάση πριν την καλοκαιρινή τους περιοδεία στην υπέροχη Ελευθερούπολη καλεσμένοι του Εμπορικού Συλλόγου Ελευθερούπολης.

Μουσικό Πρόγραμμα:

Παρασκευή 21-06

Η μπάντα Jukebox Band Live βγαίνει δυνατά, μ’ ένα πρόγραμμα για όλα τα γούστα, με μουσικές που θα μας βάλουν στο mood του Φεστιβάλ μας και θα μας ξεσηκώσουν! Ξεκινάμε στις 21:30!

Σάββατο 22-06

Οι Onirama δεν χρειάζονται συστάσεις! Έρχονται Σάββατο βράδυ και το κέφι απογειώνεται! Ξεκινάμε στις 21:30!

Κυριακή 23-06

Το Σύγχρονο Ωδείο Παγγαίου και η κομπανία Paggaioreites μ’ ένα πλούσιο λαϊκό – ρεμπέτικο πρόγραμμα θα μας κρατήσουν συντροφιά στο κλείσιμο του τριημέρου μας! Ξεκινάμε στις 21:30!

Μια πανδαισία γεύσεων με τις πιο δημοφιλείς καντίνες που κάνουν tour σε όλη την Ελλάδα! Ζουμερά Βurgersαφράτα BaoBuns , πρωτότυπα και κλασικά HotDogs, Τσιγγάνικη κουζίνα, ανεπανάληπτα καπνισμένα κρέαταcrispy fried chickenμοναδικά corndogs , αλλά και cocktailmocktail και φυσικά μπύρες θα βρίσκονται στο πιο ωραίο Φεστιβάλ φαγητού του δρόμου. Από γλυκά η ποικιλία μεγάλη σε παγωτάchurros ,λαχταριστούς λουκουμάδες, γλυκό του Δούναβη, βάφλες  και ατέλειωτα ζαχαρωτά!

Συμμετέχουν οι επιχειρήσεις:

OutlawSmokeHouseThessaloniki

Home’s Street Food

Τhe Nass Project  – Crazy Chicken

Moira Cocktail

Corn Dogs on Wheels SKG

Canteenito

ΠαραδοσιακοίΛουκουμάδεςΟρφανίδης

Umami Cat – Bao Bun

The Vanners

AθηναϊκήΖυθοποιία – ΜπύραΆλφα

Chimney Cake

The Gipsy Street Food

Camelot

TheVanCage

Διοργάνωση: Εμπορικός Σύλλογος Ελευθερούπολης. Υποστήριξη: Σωματείο Street Foods In Greece. Υπό την αιγίδα: Δήμος Παγγαίου, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Καβάλας.

Ετοιμαστείτε για την πιο ωραία γιορτή φαγητού, με τα πιο ωραία χαμόγελα, διάθεση, γεύσεις, μουσικές για να περάσουμε όλοι ΥΠΕΡΟΧΑ! Πείτε το σε όλους! Ερχόμαστε για ένα τριήμερο γεμάτο αγάπη και φροντίδα στο φαγητό του δρόμου με καλεσμένους όλους εσάς!

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)




Την 1η Αυγούστου η Λευκή Νύχτα στην Ελευθερούπολη με Β. Παπακωνσταντίνου

Για την Πέμπτη 1η Αυγούστου οριστικοποιήθηκε η Λευκή Νύχτα στην Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου.

Μάλιστα εκτός από τις δράσεις και τα ανοιχτά καταστήματα έγινε γνωστό από πλευράς του Δήμου ότι θα υπάρξει και συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο κέντρο της Ελευθερούπολης.

 




7ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ο Γαβριήλ Αραμπατζής από την Ελευθερούπολη με νέο πανελλήνιο ρεκόρ

Πολύ καλή παρουσία του Γαβριήλ Αραμπατζή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ιαπωνίας, στην κατηγορία Τ20, όπου τελικά τερμάτισε στην 7η θέση με νέο πανελλήνιο ρεκόρ, το οποίο είναι παράλληλα και ατομικό.

Όπως δήλωσε στο ENA Channel ο Γαβριήλ Αραμπατζής ο ίδιος είναι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση του και προχωρά πλέον για την επόμενη διοργάνωση.




Με βαθειά κατάνυξη η περιφορά των επταφίων στην Ελευθερούπολη

Με βαθειά κατάνυξη πραγματοποίηθηκε η πριφόρα των επιταφίων και στου Ιερούς Ναούς της Ελευθερούπολης του Δήμου Παγγαίου, όπου όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποίηθηκε η συνάντηση των επιταφίων των δύο ενορίων, του Αγίου Ελευθέριου και του Αγίου Νικολάου στην κεντρική πλατεια της πόλης. Ενω αξίζει σημειωθεί οτι και φέτος ρίγη συγκίνησης έφεραν τα πένθιμα εμβατήρια της Φιλαρμονικής της Ελευθερόυπλης που συνόδεψαν την περιφορά του επιταφίου.




Στην Ελευθερούπολη Δήμου Παγγαίου έφτασε η Ολυμπιακή Φλόγα

Αφίχθη το πρωί της Τρίτης 23 Απριλίου η Φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελευθερούπολη του Δ. Παγγαίου. Πρώτα πραγματοποιήθηκε η λαμπαδηδρομία με τους καταξιωμένους αθλητές ενώ στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε η τελετή αφής της Φλόγας ακολουθούμενη από ύμνους και την έπαρση των σημαιών.

Ωστόσο εντυπωσιακά ήταν και τα πολιτιστικά δρώμενα που έλαβαν χώρα με μικρά παιδιά να αναπαραστάνουν τα αθλήματα των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων και να καθηλώνουν τους παρευρισκόμενους.




Παρουσιάστηκε το βιβλίο του Θ. Διαμαντόπουλου «Χωρίς στέμμα. Η αβασίλευτη του Μεσοπολέμου» στην Ελευθερούπολη

Το Παράρτημα Καβάλας του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Ευρωπαϊκής Κίνησης, έφερε εις πέρας επιτυχώς την εκδήλωση -παρουσίαση του βιβλίου του Καθηγητού Πολιτικών Επιστημών Θανάση Διαμαντόπουλου  «Χωρίς στέμμα. Η αβασίλευτη του Μεσοπολέμου» το απόγευμα του Σαββάτου. Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Ιεράς Μητροπόλεως Ελευθερουπόλεως.

Για το βιβλίο μίλησαν ο πρόεδρος του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Ευρωπαϊκής Κίνησης και υποψήφιος ευρωβουλευτής της Ν.Δ Μιχάλης Αγγελόπουλος, ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης, ο συγγραφέας Θανάσης Διαμαντόπουλος ενώ την εκδήλωση συντόνιζε ο δημοσιογράφος Γιάννης Χατζηεμμανουήλ.

Δείτε video :




Ελευθερούπολη | Δείτε την παρέλαση της 25ης Μαρτίου

 




Ελευθερούπολη | Λαμπαδηδρομία Παγγαίου 2024

 Οι τέσσερις λαμπαδηδρόμοι που θα έχουν την τιμή να μεταφέρουν την Ολυμπιακή Φλόγα εντός των ορίων του Δήμου Παγγαίου είναι:

1)Κατερίνα Μαμούτη: Πανελληνιονίκης, συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Ατλάντα το 1996 με την Εθνική Ομάδα στο Σύνθετο Ομαδικό αλλά και στα ατομικά
αγωνίσματα στην Ενόργανη Γυμναστική. Προπονήτρια Ενόργανης Γυμναστική στο σύλλογο Γυμναστική Αθλητική  Ακαδημία Παγγαίου .

2) Βασιλική Σταυρίδου: Πανελληνιονίκης, Πρωταθλήτρια Ευρώπης και Βαλκανίων στην Πυγμαχία. μέλος της Εθνικής Ομάδας,   Αθλήτρια των Μαχητών Ελευθερούπολης.

3) Χρήστος  Καραϊτης:  Πανελληνιονίκης, Παγκόσμιος  Πρωταθλητής, Πρωταθλητής  Ευρώπης και Βαλκανίων στην Πυγμαχία, μέλος της Εθνικής Ομάδας. Αθλητής των
Μαχητών Νέας Περάμου.

4) Γρηγόρης Μοσχοβίδης Πανελληνιονίκης και μέλος της Εθνικής Ομάδας Άρσης Βαρών σε πάγκο που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Ντουμπάι.




Ο Γαβριήλ Αραμπατζής από την Ελευθερούπολη έπιασε το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

Οαθλητής από την Ελευθερούπολη, Γαβριήλ Αραμπατζής έπιασε στους αγώνες στο Σχηματάρι το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου της κατηγορίας Τ20 που θα γίνει στο Κόμπε της Ιαπωνίας, αλλά και για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

Μπράβο Γαβριήλ!




Ελευθερούπολη | Ξεκίνησε το έργο της αντιπυρικής προστασίας

Ξεκίνησε το έργο για την αντιπυρική προστασία της Ελευθερούπολης. Η προστασία από πυρκαγιές είναι ζωτικής σημασίας, και η επέκτασή της σε όλη την περίμετρο της πόλης, καλύπτοντας και σημαντικά κτίρια όπως το ξενοδοχείο, η πυροσβεστική, η μπουζίνα, το ΕΠΑΛ και το στρατόπεδο, αποτελεί σημαντική προσπάθεια.

Η διατήρηση της φυσικής ομορφιάς της πόλης ενώ παράλληλα ενισχύεται η αντιπυρική προστασία είναι εξαιρετικά σημαντική για την ευημερία της κοινότητας. Η συντονισμένη δράση και οι συνεχείς πιέσεις μπορούν να οδηγήσουν σε παρόμοιες προσπάθειες και σε άλλες περιοχές, ενισχύοντας έτσι την προστασία από πυρκαγιές σε ολόκληρη την περιοχή.




Προχωρά τεράστιο έργο αντιπυρικής θωράκισης στην Ελευθερούπολη

Ένα τεράστιο έργο, το οποίο πρόκειται να θωρακίσει την Ελευθερούπολη από πιθανές πυρκαγιές, μετά από προσπάθειες πολλών ετών ξεκίνησε να εκτελείται από την προηγούμενη εβδομάδα.

Το έργο αυτό,  ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Παγγαίου, Χρήστος Μποσμπότης, αφορά την κοπή όλων των δέντρων περιμετρικά της πόλης από το ύψος του ξενοδοχείου μέχρι και το ΕΠΑ.Λ. σε πρώτη φάση, ενώ σε δεύτερη φάση η διαδικασία θα συνεχιστεί από το ΕΠΑ.Λ. μέχρι την συνοικία “Γύφτικα”.




Ελευθερούπολη | Αδέσποτο σκυλί δάγκωσε 7χρονο μαθητή

Μεσημβρινές ώρες την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου μαθητής ενώ αποχωρούσε από το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Ελευθερούπολης όπου φοιτά, δέχθηκε επίθεση από αδέσποτο σκυλί. Το σκυλί δάγκωσε τον μαθητή.

Το περιστατικό έγινε έξω από το σχολείο αλλά σε μικρή απόσταση από την είσοδο του. Οι γονείς συνόδευσαν το παιδί τους (ηλικίας 7 ετών) αρχικά στο Κ.Υ. Ελευθερούπολης, στη συνέχεια στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Προσφέρθηκαν οι πρώτες βοήθειες, ακόμη και σήμερα ο μαθητής ακολουθεί θεραπευτική αγωγή. Οι γονείς του διαμαρτύρονται επειδή το συγκεκριμένο σκυλί ακόμη και σήμερα κυκλοφορεί ελεύθερο- ισχυρίζονται- στην ίδια περιοχή κοντά στο σχολείο.

proininews.gr




Ελευθερούπολη | Βανδαλισμός σε Παιδική χαρά

Αγνωστοι προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε παιδική χαρά στην Ελευθερούπολη καταστρέφοντάς την.

Πρόκειται για πράξεις βανδαλισμού και ασυνειδησίας, για τα μικρά παιδιά που διασκεδάζουν στα παιχνίδια της παιδικής χαράς. Ο σεβασμός και η προστασία του κοινόχρηστου χώρου είναι ζήτημα όλων μας και επιβάλλεται να διαφυλάξουμε ό,τι με μεγάλη προσπάθεια και κόστος έχει δημιουργηθεί, συντηρείται με χρήματα των δημοτών και αποτελεί περιουσία όλων.

Σε ανάρτηση του στα Social Media ο Δήμαρχος Παγγαίου, αναφέρει τα εξής:

Τι μπορώ να γράψω τώρα και πως να περιγράψω την αγανάκτηση μου ….. Βανδαλισμός Παιδικής χαράς στην Ελευθερούπολη. Ας μην ξεχνούμε , ότι η τοποθέτηση καμερών απαγορεύεται.




Ελευθερούπολη | Φωτιά σε οροφή πολυκατοικίας

Φωτιά εκδηλώθηκε σε οροφή πολυκατοικίας, πλησίον του Δημαρχείου στην Ελευθερούπολη.

Φαίνεται να έχει σχέση με φωτοβολταϊκά που υπάρχουν σ’ αυτήν. Η άμεση επέμβαση της Π.Υ. έλεγξε την κατάσταση. Προς το παρόν η αιτία είναι άγνωστη.

proininews.gr




Μειωμένη η κίνηση στην αγορά της Ελευθερούπολη – Ανήσυχοι οι επαγγελματίες

Ο απολογισμός των γιορτών φαίνεται πως δεν ήταν θετικός για όλους τους κλάδους και για όλους τους επαγγελματίες καθώς όπως αναφέρει στο ENA CHANNEL, ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου της Ελευθερούπολης, η καταναλωτική κίνηση στην αγορά της Ελευθερούπολης δεν ήταν η αναμενόμενη με τους επαγγελματίες να βρίσκονται σε έντονη ανησυχία για το τι θα ακολουθήσει το επόμενο χρονικό διάστημα για τον δικό τους κλάδο.




Μαθητική καρναβαλική παρέλαση στην Ελευθερούπολη στα τέλη Μαρτίου

Κατί νέο έρχεται το επόμενο χρονικό διάστημα στον Δήμο Παγγαίο και πιο συγκεκριμένα στην Ελευθερούπολη.
Όπως ανέφερε στο ENA CAHNNEL, o αντιδήμαρχος πολιτισμού και αθλητισμού, κ. Χρήστος Μποσμπότης, στα τέλη Μαρτίου ο Δήμος Παγγαίου σχεδιάζει να φέρει στην Ελευθερούπολη μια μαθητική καρναβαλική παρέλαση αντίστοιχη με αυτή της Καβάλας.




Γέμισε η Υπόγεια διάβαση στην Ελευθερούπολη για το Χριστουγεννιάτικο πάρτι με DJs

Γεμάτη από κόσμο ήταν το βράδυ της Παρασκευής 29 Δεκεμβρίου 2023 η Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου.

Ο λόγος ήταν ένα πολύ ωραίο πάρτι με Djs το οποίο διοργάνωσε ο Δήμος Παγγαίου στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.

Δείτε video :




Σε Χρυσούπολη και Ελευθερούπολη ο στενός φίλος του Τζο Μπαϊντεν, Κρις Σπύρου

Στην Καβάλα βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες ο φίλος του νέου προέδρου της Αμερικής Τζο Μπάιντεν, Κρις Σπύρου, ο οποίος πραγματοποίησε συναντήσεις με τοπικούς φορείς.

Αρχικά το βράδυ της Παρασκευής βρέθηκε στην Χρυσούπολη όπου είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Νέστου Σάββα Μιχαηλίδη εκεί όπου τέθηκε το ζήτημα της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης και της επαναλειτουργίας της από τον Σάββα Μιχαηλίδη. Από την πλευρά του ο κ. Σπύρου έκανε λόγο ότι θα το μεταφέρει το θέμα προς τον πρόεδρο Τζο Μπάϊντεν.

Στην συνέχεια το βράδυ του Σαββάτου ο κ. Σπύρου βρέθηκε στον Δήμο Παγγαίου και στην Ελευθερούπολη εκεί όπου είχε συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως Χρυσόστομο.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελευθερούπολη

Σήμερα το βράδυ της Παρασκευής (8/12), φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου.

Βίντεο :

 




Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ελευθερούπολη λόγω Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων

Προσωρινή ρύθμιση της κυκλοφορίας στην Ελευθερούπολη – Καβάλας την 08-12-2023, λόγω πραγματοποίησης χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

 Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των άρθρων 52 και 109 του Ν.2696/1999 «Περί κύρωσης Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροπ. με Ν.3542/2007.
  2. Την υπ’ αριθ. 4432/23/2436173 από 02-12-2023 αναφορά του Α.Τ. Παγγαίου, με το συνημμένο σ’ αυτήν έγγραφο του Δήμου Παγγαίου.
  3. Την ανάγκη διασφάλισης ομαλής και ασφαλούς πραγματοποίησης της εν λόγω εκδήλωσης.

-Αποβλέποντας στην αποφυγή της άσκοπης ταλαιπωρίας του κοινού κατά την προσέλευσή του για την παρακολούθηση της ανωτέρω εκδήλωσης και τη λήψη έκτακτων μέτρων για την ασφαλή διεξαγωγή αυτής,

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

ΑΡΘΡΟ 1ο

Απαγορεύουμε την κυκλοφορία όλων των οχημάτων κατά τις ώρες 17.00-22.00 της 08-12-2023 στην οδό Φρίξου Παπαχρηστίδη, από τη συμβολή της με την οδό Εθνικής Αντιστάσεως έως τη συμβολή της με την οδό Δήμου Δημάδη.

ΑΡΘΡΟ 2ο

Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων η κίνηση των οχημάτων θα διεξάγεται μέσω της περιμετρικής οδού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των τροχονόμων και την υπάρχουσα σήμανση.

ΑΡΘΡΟ 3ο

Οι παραβάτες της παρούσας, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την ανάρτησή της στο διαδίκτυο και την υλοποίησή της με τις υποδείξεις των τροχονόμων ή την τοποθέτηση της προβλεπόμενης από τον Κ.Ο.Κ. σήμανσης από τον οικείο Δήμο, σε συνεργασία με τους διοργανωτές της εκδήλωσης και το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου, τιμωρούνται σύμφωνα με τις ποινές που ορίζονται από το Ν.2696/1999 «Περί Κ.Ο.Κ.», όπως τροποποιήθηκε – αντικαταστάθηκε και ισχύει, καθώς και με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

1. ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΓΓΑΙΟΥ

-Για ενημέρωση και ανάλογη εφαρμογή.

2. ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

3.  κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜ/ΚΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ

4. ΔΗΜΟ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 

    -Για ενημέρωση με κάθε πρόσφορο μέσο του κοινού ως προς τις εν λόγω ρυθμίσεις και την τοποθέτηση της αναγκαίας για τη διεξαγωγή των εκδηλώσεων σήμανσης.

5. ΓΕ.Π.Α.Δ.Α.Μ.Θ.

Ο 

Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Η Σ

Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Ταξίαρχος 




Γιόρτασε το Πυροβολικό στην Ελευθερούπολη

Προστάτης του Πυροβολικού είναι η Αγία Βαρβάρα και όπως είναι φυσικό τιμήθηκε στην Ελευθερούπολη και στο στρατόπεδο Λοχαγού Αμβράζη.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί της Δευτέρας 4 Δεκεμβρίου στο Στρατόπεδο Πυροβολικού και πιο συγκεκριμένα στη μονάδα 193 των MLRS στην Ελευθερούπολη εκδήλωση για τον εορτασμό της Προστάτιδας του Πυροβολικού.

Δείτε φωτογραφίες :




«Προσπαθούσα να κρατήσω τον πατέρα μου στη ζωή» συγκλονίζει ο γιος του άντρα που πέθανε στην Ελευθερούπολη

Όλα έγιναν λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Τετάρτης 29 Νοεμβρίου στο κέντρο της Ελευθερούπολης στην Καβάλα, σε ακόμη ένα περιστατικό όπου χρειάστηκε κάποιο ασθενοφόρο. Ο 61χρονος άνδρας βρισκόταν στην καφετέρια που δούλευε ο 18χρονος γιος του.

Ξαφνικά αισθάνθηκε αδιαθεσία και το παιδί του προσπάθησε από την πρώτη στιγμή να του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Περίοικοι τηλεφώνησαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής για να καλέσουν ασθενοφόρο, όμως το μοναδικό που υπάρχει εξυπηρετούσε άλλο περιστατικό.

Στη συνέχεια κλήθηκε ασθενοφόρο από το ΕΚΑΒ της Καβάλας, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έφτασε στο σημείο περίπου δέκα λεπτά μετά την κλήση, όμως, ήταν πλέον αργά.

Ο 18χρονος γιος του άτυχου 61χρονου περιγράφει όσα έγιναν στο newsit.gr και συγκλονίζει:

«Δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο τη στιγμή που έπρεπε και ο πατέρας μου έφυγε από τη ζωή. Δεν ξέρω αν είχε προβλήματα υγείας ο πατέρας μου. Έβλεπα ότι ήταν κουρασμένος, όμως, προσπαθούσε να βρει ραντεβού για εξετάσεις στο νοσοκομείο.

Έβλεπα ότι δεν ήταν δυναμικός, ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά δεν μου έλεγε κάτι. Δεν ήθελε να με στενοχωρεί. Εγώ εκείνη τη μέρα δούλευα στην καφετέρια. Είχα σχολάσει και περίμενα να φύγω, λέει και συνεχίζει τη συγκλονιστική περιγραφή:

«Ο πατέρας μου ήταν εκεί, μού έκανε παρέα και μιλούσε με έναν φίλο του. Ξαφνικά, στα καλά καθούμενα, έβηξε δύο φορές και έπεσε κάτω. Εγώ έτρεξα αμέσως να τον βοηθήσω. Είδα ότι γύρισε η γλώσσα του και επειδή γνώριζα τι έπρεπε να κάνω, του έβγαλα τη γλώσσα για να τον βοηθήσω. Του έκανα ΚΑΡΠΑ, κάποιοι έφεραν απινιδωτή, όμως δεν ήξεραν πώς λειτουργεί… Του έδινα εγώ οξυγόνο, ήρθε και μία γιατρός να βοηθήσει. Του μιλούσα ταυτόχρονα. Του έλεγα κάνε υπομονή, κάνε κουράγιο»!

Προσπαθούσα για μισή ώρα με κάθε τρόπο να τον κρατήσω στη ζωή!

Ήμουν εγώ, ο πατέρας μου και ο Χάρος από την άλλη μεριά που προσπαθούσε να τον τραβήξει μαζί του…

Πήραν τηλέφωνο στο δικό μας Κέντρο Υγείας και κάλεσαν ασθενοφόρο, όμως δεν υπήρχε διαθέσιμο γιατί ήταν σε άλλο περιστατικό. Έχουμε μόνο ένα ασθενοφόρο σε όλο τον δήμο μας. Πού να πρωτοπάει και αυτό;

Αναγκαστικά έπρεπε να έρθει ασθενοφόρο από την Καβάλα. Όμως, όταν ήρθε ήταν ήδη αργά. Ο πατέρας μου πρέπει να είχε ήδη πεθάνει. Εγώ ό,τι μπόρεσα έκανα για να τον κρατήσω στη ζωή, όμως δεν τα κατάφερα», καταλήγει ο 18χρονος που είδε τον πατέρα του να φεύγει από τη ζωή.

newsit.gr – Άγγελος Λαμπίδης




Το ΚΚΕ Καβάλας για τον θάνατο 65χρονου στην Ελευθερούπολη

Η ανακοίνωση της Τομεακής Επιτροπής Καβάλας του ΚΚΕ.

Ο θάνατος 65χρονου στην Ελευθερούπολη Καβάλας, ο οποίος έχασε τη ζωή του περιμένοντας ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από την Καβάλα, καθώς το μοναδικό ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Ελευθερούπολης βρισκόταν σε άλλο περιστατικό σε χωριό του Δήμου Παγγαίου, επιβεβαιώνει με τον πιο τραγικό τρόπο τις αγωνίες και τις δίκαιες διεκδικήσεις των υγειονομικών και των εργαζομένων που χθες και σήμερα βρίσκονται σε κινητοποιήσεις με αποκορύφωμα την 48ωρη απεργία των νοσοκομειακών γιατρών.  

Το ΚΚΕ επανειλημμένα με δημόσιες παρεμβάσεις και ερωτήσεις προς το αρμόδιο υπουργείο έχει απαιτήσει την πλήρη στελέχωση όλων των δημόσιων υγειονομικών μονάδων της περιοχής, των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας, των αγροτικών και περιφερειακών ιατρείων, των ΤΟΜΥ και του ΕΚΑΒ. Ιδιαίτερα για τις διακομιδές των ασθενών και των επειγόντων περιστατικών έχουμε αναδείξει τις εγκληματικές ευθύνες διαχρονικά όλων των κυβερνήσεων για την απαράδεκτη  κατάσταση. Για το γεγονός ότι σε ολόκληρο το Δήμο Παγγαίου τα πληρώματα του ΕΚΑΒ δεν επαρκούν με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται όλες οι βάρδιες, αλλά και η κάλυψη των βαρδιών να γίνεται μόνο με ένα ασθενοφόρο!

Σε μία από τις πολλές ερωτήσεις που καταθέσαμε στον υπουργό υγείας, το Νοέμβρη του 2021 υπογραμμίζαμε ότι «Το Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης στην ΠΕ Καβάλας εξυπηρετεί ασθενείς του Δήμου Παγγαίου με πληθυσμό περίπου 32.000 που τους καλοκαιρινούς μήνες αυξάνεται εξαιτίας της τουριστικής κίνησης … η περιοχή εξυπηρετείται από το ΕΚΑΒ στην Καβάλα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην άμεση και έγκαιρη αντιμετώπιση περιστατικών, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη ότι ο Δήμος Παγγαίου εκτείνεται σε περίπου 700 τετραγωνικά χιλιόμετρα με ορεινές και πεδινές περιοχές. Η μεταφορά για κάποιο επείγον περιστατικό μπορεί να απαιτεί ακόμα και περισσότερο από 1 ώρα».

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής της υποχρηματοδότησης, της υποστελέχωσης και της εμπορευματοποίησης της Υγείας! Οι μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα δείχνουν το δρόμο για να μπει φρένο στον κατήφορο, για να μην καταρρεύσει συνολικά το δημόσιο σύστημα υγείας.

Αυτός ο αγώνας πρέπει να γίνει υπόθεση όλου του λαού, να κλιμακωθεί ακόμα περισσότερο, ιδιαίτερα μπροστά στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2024, για να απαιτήσουμε να αυξηθούν οι δαπάνες, για αποκλειστικά δημόσιες, δωρεάν, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Υγείας – Πρόνοιας.