Αναβάλλεται η μουσική εκδήλωση της Περιφέρειας ΑΜΘ στη Νέα Ηρακλείτσα

Δεν θα γίνει η προγραμματισμένη για σήμερα το βράδυ μουσική εκδήλωση της Περιφέρειας ΑΜΘ στη Νέα Ηρακλείτσα

Αποφάσισε την αναβολή της ο κ. Πολίτης. Η απόφαση έχει σχέση με την πυρκαγιά στο Δήμο Νέστου και τις συνέπειες της.

 




ΚΚΕ: Εκδήλωση στο Ποδοχώρι

Την Κυριακή 13 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στην τοποθεσία “Τζιρίφ” στο Ποδοχώρι στα πλαίσια των προφεστιβαλικών εκδηλώσεων του 49ου Φεστιβάλ της ΚΝΕ και του “Οδηγητή”

Στην εκδήλωση χαιρέτησε ο υποψήφιος δήμαρχος με τη “Λαϊκή Συσπείρωση” στον δήμο Παγγαίου, Μιχάλης Διαμαντόπουλος. Μίλησε ο Διονύσης Κλάδης, υποψήφιος Περιφερειάρχης ΑΜΘ με τη “Λαϊκή Συσπείρωση”, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και γραμματέας της ΕΠ ΑΜΘ (επισυνάπτεται η ομιλία του).
Η εκδήλωση εξελίχθηκε σε μεγάλο, γνήσιο λαϊκό γλέντι, με ζωντανή μουσική από τη “Λαϊκή Βάρδια”, όπου στο χορό και στο τραγούδι έσμιξαν οι παλιότερες γενιές με το κέφι και τη ζωντάνια της νεολαίας. Ιδιαίτερα ξεσήκωσαν τα τραγούδια του αγώνα και των θυσιών του λαού μας, που εναλλάσσονταν με συνθήματα.
Η μεγάλη επιτυχία και μαζικότητα της εκδήλωσης αποτέλεσε αισιόδοξο μήνυμα για τη συγκρότηση αγωνιστικού ψηφοδελτίου στο δήμο Παγγαίου και για τις μάχες που έχει μπροστά του το εργατικό, αγροτικό, λαϊκό και νεολαιίστικο κίνημα της περιοχής.
Παράλληλα αποτέλεσε και την καλύτερη απάντηση στις θρασύδειλες προσπάθειες του φασιστικού, νεοναζιστικού βούρκου να λερώσει το προπαγανδιστικό υλικό του Κόμματος τις προηγούμενες μέρες με τα εμετικά του σύμβολα.
Το αγωνιστικό ραντεβού δόθηκε στη συνέχεια των φεστιβαλικών εκδηλώσεων και της πολιτικής δραστηριότητας του Κόμματος, στα καλέσματα του εργατικού και λαϊκού κινήματος και στην εκλογική μάχη για την Τοπική Διοίκηση τον Οκτώβρη.
(επισυνάπτονται φωτογραφίες της εκδήλωσης)



Πρόσκληση για συμμετοχή στην εκδήλωση BIKE FRIENDLY

O Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής και η Αριστοτελική Σύμπραξη Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη σας προσκαλούν στην εκδήλωση για την ανανέωση της BIKE FRIENDLY πιστοποίησης του Δήμου Αριστοτέλη

Η εκδήλωση, κατά τη διάρκεια της οποίας θα παρουσιαστεί η νέα μελέτη για την ενίσχυση – νέα σήμανση του ποδηλατικού δικτύου της προ του Άθω περιοχής (παραλιακή ζώνη Δήμου Αριστοτέλη) θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023, στις 12 το μεσημέρι στον αύλιο χώρο του Mount Athos Resort – στην Ιερισσό.

Η συμμετοχή σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.




Πρόσκληση Συλλόγου Προυσαλιωτών σε Μουσικοχορευτική εκδήλωση στην Καβάλα

O Πολιτιστικός Σύλλογος Προυσαλιωτών Νομού Καβάλας, με την υποστήριξη του Δήμου Καβάλας, διοργανώνει την Κυριακή 16 Ιουλίου, εορταστικό πρόγραμμα μουσικοχορευτικής εκδήλωσης μετά το πέρας του εσπερινού της Αγίας Μαρίνης, στο προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Καβάλας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 16 Ιουλίου, 19:00: Ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Προύσης κ. Ιωακείμ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 17 Ιουλίου, 7:00: Ο Όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Προύσης κ. Ιωακείμ.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης της Κυριακής 16 Ιουλίου:

1. Τραγούδια και χοροί του Πόντου από την Λέσχη Ποντίων Ν. Καβάλας
Χοράρχης: Παρθένα Καζαντζίδου
Δασκάλα χορού: Ματίνα Τσουλφίδου

2. Παραδοσιακά τραγούδια από την Χορωδία του Π.Σ. Αρίων Κυργίων
Χοράρχης: Μιχάλης Γεροντίδης

3. Παραδοσιακά τραγούδια της Μ. Ασίας από την Χορωδία του Συλλόγου Προυσαλιωτών Καβάλας
Χοράρχης: Νικόλαος Μπογιάρης.




Το 1ο Φεστιβάλ “Πάμε Καρβαλλοιώτικα” έρχεται στο παραλιακό πάρκο της Νέας Καρβάλης.

Το τριήμερο 14,15 και 16 Ιουλίου 2023 ο Σύλλογος Γονέων Δημοτικού Νέας Καρβάλης διοργανώνει το 1ο Πάμε Καρβαλλοιώτικα RockShots316 φεστιβάλ στο παραλιακό πάρκο της Νέας Καρβάλης.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων είναι:

Παρασκευή 14/07 έναρξη στις 20:00, με χορό Zumba από το Pollet Dance Studio, έκθεση αγωνιστικών αυτοκινήτων και επίδειξη συστημάτων ήχου αυτοκινήτων. Η βραδιά κλείνει με μουσική από τον Capital Fm.

Σάββατο 15/07 έναρξη στις 20:00, με αγώνες Kick Boxing, στην αρχή με παιδικά τμήματα και μετά με ενήλικες αθλητές. Χορευτικές ανάσες από το Pollet Dance Studio. Η βραδιά κλείνει με συναυλία από το συγκρότημα Juke Box.

Κυριακή 16/07 έναρξη στις 20:00, με επίδειξη πολεμικών τεχνών από τμήματα της σχολής του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Master Ισκάν Σελίμ. Η βραδιά κλείνει με συναυλία από το συγκρότημα Ματωμένα Τριαντάφυλλα.

Σε όλες τις εκδηλώσεις η είσοδος είναι ελεύθερη.




Πρόσκληση στην εκδήλωση του προγράμματος «Fishing For Litter» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Fishing For Litter – Ψαρεύοντας Απορρίμματα», που υλοποιεί η iSea σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη και τη συμμετοχή 42 αλιέων, πραγματοποιείται εκδήλωση στην Καβάλα με στόχο την ενημέρωση και την ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των συμμετεχόντων, συνεργατών και ειδικών από τη Μεσόγειο. 

Η διήμερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023, στην αίθουσα “Νίκος Μάρτης” της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Μπορείτε να βρείτε την τοποθεσία εδώ.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μπορείτε να καλέσετε  στο τηλέφωνο 2313090696.



Η Χορωδία του Δήμου Θάσου στην εκδήλωση «1923-2023»: 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ»

Χορωδία Δήμου Θάσου. «1923-2023»: 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ»

«1923-2023»: 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΑ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ». Η Χορωδία του Δήμου Θάσου έλαβε τιμητική πρόσκληση να συμμετάσχει στις επετειακές εκδηλώσεις για την συμπλήρωση των 100 ετών από την ίδρυση της πόλης, τη Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023.

Η διοίκηση του Δήμου Θάσου και της ΔΗ.Κ.Ε.Θ. αποδέχθηκαν την τιμητική πρόσκληση. Με την αποστολή της Χορωδίας του Δήμου Θάσου προβάλλεται ο Δήμος μας και προσκαλεί τους συνευρισκόμενους να επισκεφθούν το όμορφο νησί μας, καθώς η μουσική ενώνει τόπους και ανθρώπους.

Τη Χορωδία του Δήμου Θάσου διδάσκει η καθηγήτρια μουσικής Πελαγία Αναγνωστάκη και διευθύνει εθελοντικά η μαέστρος Αργυρώ Παπαλάσκαρη.




Εκδήλωση από το STEP UP KAVALA με εθελοντική δράση

Η Aστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία χορού Step Up Kavala με την υποστήριξη του Δήμου Καβάλας, σας προσκαλούνε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε μια ξεχωριστήεκδήλωση αφιερωμένη στην ζωή! Μαθαίνουμε πως μπορούμε να χαρίσουμε ζωή σε συνανθρώπους μας που νοσούν από λευχαιμία.

Ενημερωνόμαστε για τη σπουδαιότητα της εθελοντικής προσφοράς αιμοποιητικών κυττάρων και συλλέγουμε δείγματα στοματικού επιχρίσματος (σάλιου) από νέους εθελοντές δότες με τη βοήθεια του Συλλόγου Εθελοντών κατά του Καρκίνου Ν. Καβάλας και του Συλλόγου ‘’ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ’’.

Παράσταση ¨Είμαστε δυνατές, είμαστε ΓΥΝΑΙΚΕΣ¨ από τη σχολή χορού Step Up Kavala με πάνω από 80 χορεύτριες αφιερωμένη στη Γυναίκα που στη σύγχρονη κοινωνία, καλείται καθημερινά να αναλάβει δεκάδες ρόλους φέρνοντας τους όλους εις πέρας .

Πέφτει, σηκώνεται , προσπαθεί , δεν σταματά ποτέ, γίνεται υπερήρωας, γίνεται αερικό…Αναγεννάται.

Μια εκδήλωση εμπνευσμένη από τον αγώνα που έδωσε με την οξεία λευχαιμία η Καβαλιώτισσα Ρεγγίνα Μακέδου ¨χορεύοντας¨ τον καρκίνο της. Δίνοντας χαρά και ελπίδα με αυτόν τον τρόπο και σε άλλους νοσούντες, παροτρύνοντας παράλληλα συνεχώς όλο και περισσότερο κόσμο σε όλη την Ελλάδα να γίνουν εθελοντές δότες.

Κατόπιν της επιτυχημένης της μεταμόσχευσης μυελού των οστών ένα χρόνο πριν, είναι απαραίτητο να συνεχίζουμε τις δράσεις ενημέρωσης των πολιτών στοχεύοντας μέσω της αλληλεγγύης στην αύξηση εθελοντικής προσφοράς αιμοποιητικών κυττάρων, δίναντας ελπίδα σε περισσότερους συνανθρώπους μας. Πέρυσι φτάσαμε τους 150 νέους δότες!

Μάθε Πως Να Χαρίσεις Ζωή & όλοι μαζί θα καταφέρουμε ακόμα μεγαλύτερο αριθμό νέων δοτών!

Παρασκευή 23 Ιουνίου στην κεντρική Πλατεία Καβάλας.
18:00 – Έναρξη εδήλωσης Μάθε πως να χαρίσεις ΖΩΗ Vol.2
18:00- 22:00 – Ενημέρωση για τον τρόπο που μπορείς να γίνεις εθελοντής δότης μυελού των
οστών και λήψεις δειγμάτων σιέλου από νέους δότες από το Σύλλογο Εθελοντών κατά του
καρκίνου Ν. Καβάλας

Παράλληλα και μέχρι την έναρξη της παράστασης θα υπάρχει Party για μικρους και
μεγάλους με Dj και performers ξεσηκώνοντας τον κόσμο να χορέψουν όλοι μαζί
γιορτάζοντας την ζωή!

20:00 – Χαιρετισμός από την Ξακοπούλου Κέλυ – Πρόεδρο της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής
Εταιρείας Step Up Καβάλα
Ομιλήτριες
Στέλλα Αργυρίου – ψυχολόγος, σύμβουλος για θέματα ψυχικής υγείας του Δήμου Καβάλας
Κεντρική ομιλήτρια: Ρεγγίνα Μακέδου – Γυμνάστρια
20:30 – Παράσταση Είμαστε Δυνατές, Είμαστε Γυναίκες από τη σχολή χορού
Step Up Kavala

*Για να εγγραφείς ως εθελοντής δότης αιμοποιητικών κυττάρων/μυελού των οστών στο Εθνικό και Παγκόσμιο Αρχείο μυελού των οστών αρκεί:
1)Να είσαι 18-45 ετών, υγιής
2)Να συμπληρώσεις αίτηση εγγραφής και ένα σύντομο ιατρικό ιστορικό.
3)Να δώσεις δείγμα στοματικού επιχρίσματος (σιέλου) .

Το δείγμα αυτό αποστέλλεται σε εξειδικευμένο εργαστήριο για την εξέταση της ιστικής σου ταυτότητας και ανώνυμα, με έναν κωδικό αριθμό, καταχωρείσαι στο Εθνικό και Παγκόσμιο Αρχείο Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών. Σε αυτό το αρχείο βρίσκονται οι ελπίδες των ασθενών που χρειάζονται μεταμόσχευση μυελού των οστών από όλο τον κόσμο.




Εκδήλωση με θέμα την Αιγυπτιακή παράδοση στον Αμυγδαλεώνα

Το Τμήμα Αιγυπτιακού Χορού του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμυγδαλεώνα σε συνεργασία με το Αθλητικό και Πολιτιστικό Σύλλογο Καλλιπάτειρα Αγίου Αθανασίου Δράμας παρουσιάζουν μια εκδήλωση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού  Συλλόγου Αμυγδαλεώνα την Κυριακή 18 Ιουνίου στις 20.00 με θέμα ” Η παραδοσιακή Αιγυπτιακή φορεσιά και η Εξέλιξη της “. “Το πριν και το μετά ” .

Μέσα από αυτήν την εκδήλωση δίνεται η ευκαιρία σε δεκάδες ανθρώπους να γνωρίσουν την παραδοσιακή αιγυπτιακή κουλτούρα και τα πολλαπλά οφέλη των ανατολίτικων χορών για την σωματική αλλά και την ψυχική τους υγεία.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κ. Κονόρτου Αθηνά στο τηλέφωνο 6979448123




Δήμος Καβάλας – «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» : Εκδήλωση Μουσείου Καπνού Δήμου Καβάλας

Εκδήλωση Μουσείου Καπνού Δήμου Καβάλας – Παρουσιάστηκε στο κοινό ο άτλαντας της πόλης

Ο Δήμος Καβάλας και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» επέλεξαν να τιμήσουν την φετινή Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων με έναν ιδιαίτερο τρόπο, παρουσιάζοντας στους ιστορικούς ερευνητές και στο κοινό ένα σημαντικό απόκτημά του, έναν άτλαντα στον οποίο αποτυπώνεται η πόλη της Καβάλας λίγα χρόνια μετά το 1930, σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα στο Μουσείο Καπνού.

Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε ο δήμαρχος Καβάλας, Θεόδωρος Μουριάδης, ο οποίος έκανε κυρίως λόγο για την 20ετή αναμονή της πόλης της Καβάλας σε ό,τι αφορά στη συντήρηση, την αναπαλαίωση και τη μετατροπή της Δημοτικής Καπναποθήκης σε χώρο Πολιτισμού.

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας, η Δημοτική Καπναποθήκη θα γίνει Κέντρο Πολιτισμού, που, εκτός των άλλων, θα δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες και ιδίως τους ερευνητές να έχουν πρόσβαση σε ντοκουμέντα του παρελθόντος της Καβάλας, προσβλέποντας στο να ανακαλύψουν κι άλλες κρυφές πτυχές της Ιστορίας. Κλείνοντας τον λόγο του έκανε αναφορά και στη μετονομασία της Δημοτικής Καπναποθήκης σε Πολιτιστικό Κέντρο «Λευθέρης Αθανασιάδης».

Ο πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», Παναγιώτης Αγγελίδης εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ουσία της χθεσινής εκδήλωσης που αφορά στην προβολή των δύο τομέων δραστηριότητας
του Μουσείου Καπνού, του εκθεσιακού χώρου και του αρχείου, με τον δεύτερο να είναι αυτός που στηρίζει το πρώτο ως προς τα εκθέματά του. Από το αρχείο αντλούνται τα
στοιχεία εκείνα που δημιουργούν κάθε φορά και σε κάθε αλλαγή εκθεμάτων στηρίζουν το αφήγημα του Μουσείου Καπνού.

Επί της ουσίας αυτός ήταν και ο στόχος της εκδήλωσης. Η έκθεση ενός τεκμηρίου από χαρτί και η εμπειρία του επισκέπτη του Μουσείου μέσα από την ψηφιακή του επίσκεψη σε ένα tablet.

Η γενική διευθύντρια της Επιχείρησης, Άλκηστις Βλάχου, σημείωσε ότι τα Μουσεία ως χώροι ενταγμένοι στην κοινωνία οφείλουν να συν-δημιουργούν μαζί της πολιτισμικό
κεφάλαιο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, τόσο των παρόντων όσο και των επερχόμενων γενεών. Στο ίδιο πλαίσιο ανέλυσε τον όρο αειφορία στους μουσειακούς χώρους καθώς το θέμα της φετινής εορτής ήταν : «Μουσεία, Αειφορία και Ποιότητα Ζωής», προσθέτοντας στη συζήτηση που έχει ξεκινήσει εδώ και πολλές δεκαετίες για τη σχέση του πολιτισμού με την ανάπτυξη.

Τέλος η ιστορικός Πολιτισμού με ειδίκευση στη Δημόσια Ιστορία, Κλεοπάτρα Χαλβατζόγλου, στο πλαίσιο παρουσίασης του άτλαντα ανέφερε ότι για τις ανάγκες μιας έρευνας η αναζήτηση στο αρχείο έφερε στο φως το αντικείμενο που από σήμερα θα εκτίθεται στο Μουσείο Καπνού. Πρόκειται για ένα σύνολο χειρόγραφων τοπογραφικών της Καβάλας που παρουσιάζει το ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης στα μέσα της δεκαετίας του 1930.

Δωρίθηκε στο Μουσείο Καπνού τον Μάιο του 2006 από τις αδελφές Μαρία-Αγλαΐα και Ευλαμπία-Χριστίνα Αντύπα, θυγατέρες του Ξενοφώντα, κατοίκων Θεσσαλονίκης. Στη τεκμηρίωση του άτλαντα βοήθησε και το Αρχείο Χαρτογραφικής Κληρονομιάς των ΓΑΚ

Θεσσαλονίκης και από σήμερα θα εκτίθεται στο Μουσείο Καπνού, σε προθήκη. Ωστόσο οι επισκέπτες θα μπορούν να περιηγούνται στους χάρτες με τη βοήθεια ενός tablet που βρίσκεται δίπλα στη προθήκη.




Προεκλογική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Καβάλας

Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κινήματος Αλλαγής Καβάλας, με αφορμή τη λήξη της προεκλογικής περιόδου των επικείμενων εθνικών εκλογών, οργανώνει προεκλογική εκδήλωση  , η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (19.05.2023) και ώρα 20:30 στο εκλογικό κέντρο του κόμματος στην πλατεία Κονσουλίδη της πόλης μας (πρώην περίπτερο ΕΟΤ).

Στην εκδήλωση παρευρεθούν και θα απευθύνουν σύντομο χαιρετισμό όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος  στην Π.Ε. Καβάλας.




Επίτιμο μέλος του Society of Petroleum Engineers (SPE) ο Νίκος Παναγιωτόπουλος

Η Σχολή Θετικών επιστημών του ΔΙΠΑΕ και το Διεθνές Επιμελητήριο Μηχανικών Πετρελαίου (SPE), οργανώνουν εκδήλωση την Παρασκευή, 5 Μαϊου και ώρα 12.00 μ.μ ,στο φουαγιέ του Μεγάλου Αμφιθεάτρου της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας. 

Οι διοργανωτές, ανακοίνωσαν την αναγόρευση του υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Νικολάου Παναγιωτόπουλου, σε επίτιμο μέλος του Society of Petroleum Engineers (SPE) και ο τιμώμενος θα μιλήσει με θέμα την “Γεωστρατηγική Σημασία της Ελλάδας στον Ενεργειακό Τομέα”. 

Επιπλέον, Συνέντευξη Τύπου έχει οριστεί για την Τετάρτη 3 Μαϊου και ώρα 12.00 μ.μ όπου θα δοθεί το πλήρες πρόγραμμα και αναλυτικότερες πληροφορίες για την εκδήλωση, στο γραφείο του Κοσμήτωρα της Σχολής Θετικών Επιστημών καθ. Αθ. Μητρόπουλου στο Εργαστήριο ΗΦΑΙΣΤΟΣ της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας.




Ελευθερούπολη : Εκδήλωση Ενημέρωσης-Δειγματοληψία Δωρεάς Μυελού των Οστών

Την Κυριακή 30/4 από τις 11πμ- 14.00 μ.μ. στον Κήπο της Ελευθερούπολης δίπλα στην παιδική χαρά, θα πραγματοποιηθεί δειγματοληψία σιέλου, από ανθρώπους που θέλουν να γίνουν δότες μυελού των οστών.

Σε συνέχεια της ενημέρωσης που είχε γίνει πρόσφατα στο αμφιθέατρο ο Δήμος Παγγαίου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών κατά του καρκίνου οργανώνουν την εν λόγω εκδήλωση για την πραγματοποίηση δειγματοληψίας και φυσικά την ενημέρωσή μας αναφορικά με την όλη διαδικασία, η οποία είναι πολύ πιο απλή από όσο φανταζόμαστε!

Ευχής έργον είναι βέβαια η συμβατότητα να είναι θετική προς έναν συνάνθρωπο που θα του δοθεί η ευκαιρία να ξανακερδίσει τη ζωή του, γιατί μπορεί να είναι ένα παιδάκι, ένας νέος άνθρωπος, ένας συγγενής, ένας Άνθρωπος από την άλλη άκρη της γης.

Η διαδικασία είναι τόσο απλή, με τη λήψη λίγου σιέλου.

Τονίζουμε επίσης ότι και η διαδικασία λήψης μυελού των οστών όταν υπάρχει συμβατότητα προς κάποιον ασθενή, είναι πλέον εντελώς ανώδυνη, χωρίς καμία επιβάρυνση στην υγεία του δότη, αλλά και χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση σε εργαστηριακούς και Ιατρικούς ελέγχους.

Αν είσαι λοιπόν 18 – 45 ετών κι έχεις μια καλή κατάσταση υγείας, έλα κι εσύ να δώσεις δείγμα σιέλου, προκειμένου να σώσεις τη ζωή κάποιου συνανθρώπου.

Πρόκειται για μια υπέρτατη πράξη Πολιτισμού και αγάπης προς τον συνάνθρωπο, τόσο απλή, μα ανεκτίμητης αξίας.

Μαζί μας θα βρίσκεται και η γνωστή Γυμνάστρια Ρεγγίνα Μακέδου, που πέρασε την διαδικασία της λευχαιμίας και χάρη σ’ έναν συμβατό προς αυτήν Δότη, ξανακέρδισε τη ζωή της και χαιρόμαστε τόσο πολύ γι αυτό.

ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΔΟΤΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ.

ΣΩΣΕ ΜΙΑ ΖΩΗ.




Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Καβάλας: Εκδήλωση τιμής για τους εργαζομένους

Την Κυριακή 7 Μαϊου 2023 και ώρα 11.00 π.μ θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση τιμής και μνήμης στους εργαζομένους της Καβάλας που εδώ και 100 χρόνια δημιουργούν και προσφέρουν στην πόλη, στο Εργατικό Κέντρο Καβάλας (Δαγκλή 19).

Ο Πρόεδρος  του ΙΝ.Ε ΓΣΕΕ κ. Γιάννης Παναγόπουλος και η Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Καβάλας, κα Σταματία Τσούτσα, προσκαλούν με μεγάλη χαρά το ευρύ κοινό να παραστεί στην εκδήλωση.

Στην εκδήλωση θα τιμηθούν:

  • Η Ιερά Μητρόπλη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου,
  • Ο Δήμος Καβάλας
  • Η Ιατρική Εταιρεία Καβάλας.

           Οι φορείς της πόλης τα χρόνια εκείνα στήριξαν τους εργαζομένους στην καπνεργασία, συνέδραμαν στην δημιουργία ανθρώπινων συνθηκών ζωής, οργάνωσαν συσσίτια διατροφής, στήριξαν τους αγώνες τους για καλύτερες συνθήκες ζωής ενώ οι γιατροί της πόλης με αυταπάρνηση προσέφεραν τις υπηρεσίες τους όταν η φυματίωση “θέριζε” τους καπνεργάτες.

  • Ο Πρόεδρος του ΓΣΕΕ κ. Γιάννης Παναγόπουλος για την πολύχρονη συνδικαλιστική δράση
  • Οι διετελέσαντες Προέδροι του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ν.Καβάλας και οι Γενικοί Γραμματείς για την συμμετοχή τους στο Συνδυκαλιστικό Κίνημα του Νομού.

Θα παρουσιαστεί το λεύκωμα του ΙΝ.Ε. της ΓΣΕΕ για την ιστορική διαδρομή του Εργατικού Κέντρου Καβάλας και θα μοιραστεί σε όλους τους παρευρισκόμενους.




Σύλλογος Εβριτών Ν.Καβάλας | Συμπλήρωση 40 ετών για το σύλλογο

Συμπληρώνοντας 40 έτη δράσεις ο σύλλογος Εβριτων νόμου Καβάλας πραγματοποίησε μια προπασχαλιά εκδήλωση.

Δείτε το Δελτίο Τύπου: 

“Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι από το γραφείο του Υπουργού Άμυνας, η Βουλευτής Καβάλας Τάνια Ελευθεριάδου, ο Αντιπεριφεριάρχης ανάπτυξης και διεθνών σχέσεων Αρχέλαος Γρανάς, ο Δήμαρχος Καβάλας Θεόδωρος Μουριάδης ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Πολιτισμού και Δημοτικής Αστυνομίας Μουμτσάκης Απόστολος, ο υποψήφιος Δήμαρχος Ιωάννης Εριφυλλίδης, ο πρώιν πρόεδρος του ΤΕΙ Καβάλας Αναστάσιος Μπόγλου, ο πρώτος διευθυντή του μουσικού σχολείου Καβάλας κύριος Κυριάκος Μιμίδης εκπρόσωποι από συλλογικότητες. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην καλαίσθητη αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης που παραχωρήθηκε από τον Δήμο Καβάλας με πολύ μεγάλη συμμετοχή των συμπολιτών μας ξεπέρασαν τα 180 άτομα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντελεστές της εκδήλωσης, τον ιερέα Νικόδημο Βαιραμιτσλή, εφημέριο του ιερού Ναού Παληού Καβάλας, που ερμήνευσε έργα Bach στο πιάνο καθώς επίσης διάβασε διάφορα εκκλησιαστικά κείμενα, τον κύριο Παύλο Σταυρόπουλο για την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων, τον κύριο Χρύσανθο Γιαννικόπουλο για την εκτέλεση έργων για βιολί του Bach και τις δύο κυρίες από το χώρο της εκπαίδευσης καθηγήτριες Ισπανικών και Γερμανικών, κυρία Νέλλη Αιναλή και κύρια Όλγα Κυριαζούδη για την συνδρομή τους.”

 

 




Καβάλα | Εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: «Έχουμε πολλές «κοιλάδες των Τεμπών».Τα εργατικά ατυχήματα στους χώρους δουλειάς και τα ελλιπή μέτρα προστασίας.»

Τα εργατικά σωματεία και οι φορείς της Καβάλας, καλούμε τους εργαζόμενους, τους φοιτητές, τους αυτοαπασχολούμενους, τους συνταξιούχους και όλο το λαό της Καβάλας,  την Τετάρτη 5/4/2023 στις 18:00 στην αίθουσα της ΟΕΒΕΚ (Ερμού 13, πεζόδρομος, στα παλιά παντοφλαδικα), στην εκδήλωση – συζήτηση που διοργανώνουμε με θέμα: «Έχουμε πολλές «κοιλάδες των Τεμπών» γύρω μας. Τα εργατικά ατυχήματα στους χώρους δουλειάς και τα ελλιπή μέτρα προστασίας.»

Θα μιλήσουν:

Βογιατζίδης Νίκος: Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων ΒΦΛ
Κελαϊδάκης Μανώλης: Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων στην Καβάλα Όιλ «ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ»
Καραμπατζάκης Αναγνώστης: Πρόεδρος Σωματείου Οικοδόμων και Συναφών
επαγγελμάτων Καβάλας
Τζανέτης Νίκος: Μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Μεταλλωρύχων Ελλάδας
Τα εργατικά σωματεία και οι φορείς:

Σωματείο εργαζομένων στην Καβάλα Οιλ «Το βαρέλι»
Σωματείο εργαζομένων ΒΦΛ
Συνδικάτο οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας
Συνδικάτο γάλακτος τροφίμων και ποτών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Συνδικάτο εργατοϋπαλλήλων επισιτισμού τουρισμού και συναφών επαγγελμάτων Καβάλας
– Θάσου
Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων και ιδιωτικών υπαλλήλων Ν. Καβάλας
Σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ Καβάλας
Φοιτητικός Σύλλογος Χημικού ΔΙΠΑΕ Καβάλας
Φοιτητικός Σύλλογος Φυσικού ΔΙΠΑΕ Καβάλας
Φοιτητικός Σύλλογος Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ Καβάλας
Φοιτητικός Σύλλογος Λογιστικής ΔΙΠΑΕ Καβάλας
Σύλλογος εστιαζομενων φοιτητών ΔΙΠΑΕ Καβάλας
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας
Σωματείο συνταξιούχων ΒΦΛ
Σωματείο συνταξιούχων ΝΑΤ Καβάλας
Σωματείο συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας
Σωματείο Πολιτικών Συνταξιούχων Καβάλας
Σύλλογος Δημοτικών υπαλλήλων Καβάλας – Νέστου

Σωματείο εργαζομένων στις ΔΟΥ Καβάλας – Δράμας
Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας
Σωματείο ιδιοκτητών ταξί Καβάλας «η πρόοδος»
Σωματείο σχολικών τροχονόμων Καβάλας
Σύλλογος Γυναικών Καβάλας (μέλος της ΟΓΕ)
ΠΕΑΕΑ-ΔΣΕ Καβάλας
Επιτροπή Ειρήνης Καβάλας

 




Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας | Εκδήλωση για τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Ζυγού

Συμπληρώνονται αισίως φέτος σαράντα έξι (50) χρόνια από την 21η Μαρτίου του 1973, ημερομηνία που με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας&Τροφίμων (F. A. O.) του ΟΗΕ, ορίστηκε ως η «Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας», με κύριο σκοπό να φέρει τον άνθρωπο πιο κοντά στα δάση που καλύπτουν το 25% της επιφάνειας της Γης, να του κεντρίσει το ενδιαφέρον για να μάθει περισσότερα για τις λειτουργίες τους, αλλά και για την ανάγκη προστασίας τους, που είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη επιβίωση.

H 21η Μαρτίου μέχρι το 2011 εορταζόταν ως η Παγκόσμια Μέρα Δασοπονίας. Τον Δεκέμβριο του 2012 όμως, η Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών κήρυξε την 21η Μαρτίου, ως «Διεθνή Μέρα Δασών». Με βάση την απόφαση αυτή, όλα τα κράτη μέλη του ΟΗΕ κλήθηκαν να υιοθετήσουν από το 2013 και εντεύθεν, την 21η Μαρτίου, ως την ημέρα κατά την οποία θα τιμάται το δάσος. Περαιτέρω, αποφασίστηκε όπως κάθε χρόνο καθορίζεται και ένα θέμα για ανάδειξη, όσον αφορά την προσφορά των δασών στην ανθρωπότητα. Θέμα της φετινής χρονιάς, όπως καθορίστηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, είναι: «Δάση και υγεία – Υγιή δάση για υγιείς ανθρώπους». Η Διεθνής Μέρα Δασών στοχεύει στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία των δασικών οικοσυστημάτων και των δασών γενικότερα και έχει καθιερωθεί ως μέρα για την προβολή της αξίας και σημασίας που έχουν τα δάση, καθώς επίσης και για την ανάγκη προστασίας τους, ώστε να διατηρηθεί η ζωή στον πλανήτη μας. Ιδιαίτερα στις μέρες μας, με τις αρνητικές εξελίξεις στα περιβαλλοντικά θέματα, όπως οι κλιματικές αλλαγές, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η ερημοποίηση της γης, οι απειλές στη βιοποικιλότητα και η εκτεταμένη υλοτόμηση των τροπικών δασών.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα δασοπονίας – διεθνή μέρα δασών, κάθε χρόνο τιμούμε την προσφορά των δασών, εξαίρουμε τη σπουδαιότητα τους και περισσότερο από κάθε άλλη φορά, τονίζουμε την άμεση ανάγκη προστασίας και επαύξησης τους ως απαραίτητη προϋπόθεση για την δική μας επιβίωση, ενέργειες τις οποίες θα πρέπει να κάνουμε κάθε μέρα του έτους ώστε να πετύχουμε τον επιθυμητό στόχο που είναι η προστασία των δασών.

Τα υγιή δάση είναι απαραίτητα για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Λειτουργούν ως φυσικά φίλτρα, παρέχοντας καθαρό αέρα και νερό και αποτελούν καταφύγια βιολογικής ποικιλότητας. Πολλά από τα φάρμακα στα οποία βασιζόμαστε σήμερα προέρχονται από δάση. Το 25% των φαρμάκων που χρησιμοποιούνται στις ανεπτυγμένες χώρες είναι φυτικής προέλευσης, ενώ στις αναπτυσσόμενες χώρες μπορεί να φτάσει και το 80%. Περνώντας χρόνο μέσα στο δάσος και στη φύση μειώνεται το άγχος, μειώνεται η αρτηριακή πίεση και βελτιώνεται η διάθεση. Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι τόσο η άσκηση στα δάση όσο και η απλή επίσκεψη σε αυτά έχει θετικές επιδράσεις στον άνθρωπο και στην υγεία του. Άρα τα δάση συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας του ανθρώπου.

Τα τελευταία χρόνια έγινε πια συνείδηση ότι αυτή η καταστροφική πορεία πρέπει να ανακοπεί και έγινε κοινώς αποδεκτό ότι έπρεπε να παρθούν πρωτοβουλίες ώστε αυτή η
ολέθρια διαδρομή, που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό, να αναστραφεί. Το ερώτημα όμως είναι το κατά πόσο δυνατή είναι αυτή η αναστροφή και πως μπορεί ο άνθρωπος να αλλάξει τη ροή της ιστορίας που διαγράφει δεμένος επάνω στο άρμα της ανεξέλεγκτης τεχνολογικής εξέλιξης. Η απάντηση είναι μία και απλή: ΠΡΕΠΕΙ όλοι να καταλάβουμε αυτό που οι πρόγονοι μας θεωρούσαν αυτονόητο, ότι ο άνθρωπος είναι μέρος της φύσης, άρρηκτα συνδεδεμένος με αυτήν. Δεν είναι κυρίαρχός της άλλα κομμάτι της σε απόλυτη αρμονία με αυτήν και οποιαδήποτε διαταραχή στη λεπτή αυτή ισορροπία θα έχει ολέθρια και ανεπανόρθωτα αποτελέσματα για τον ίδιο.

Το παράρτημα της Ανατολικής Μακεδονίας του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, υπηρετώντας το ρόλο του, ως θεσμοθετημένου συμβούλου σε θέματα πρωτογενούς παραγωγής και προστασίας περιβάλλοντος, προσηλωμένο στις αρχές της ορθολογικής και αειφορικής διαχείρισης, της οικονομικότητας και της κοινής ωφέλειας, της διατήρησης της βιοποικιλότητας και της συνολικής κι ολοκληρωμένης προσέγγισης, έχει αναλάβει πρωτοβουλίες με την υποστήριξη των επιστημόνων μελών του, προς την εξασφάλιση της διατήρησης των πόρων και των προσόδων στο διηνεκές σε συνδυασμό με την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων.

Η 21 η Μαρτίου 2023, η Παγκόσμια Ημέρα της Δασοπονίας και εαρινή ισημερία ας αποτελέσει την απαρχή για μια νέα, πιο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη πολιτική που θα αναβαθμίσει το διαταραγμένο φυσικό περιβάλλον αλλά και θα δώσει οικονομικές και παραγωγικές λύσεις σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού της χώρας μας. Τότε και μόνο τότε θα επιτευχθεί ο  πολυπόθητος στόχος της βελτίωσης της ποιότητας της ζωής μας.

Στα πλαίσια αυτού του εορτασμού το Παράρτημα μας, σε συνεργασία με άλλους φορείς διοργανώνει μια βιωματική εκδήλωση στο Περιαστικό Δάσος Ζυγού για τα παιδιά του δημοτικού σχολείου Ζυγού, που στοχεύει στην ενημέρωση, ψυχαγωγία κι ευαισθητοποίηση των παιδιών της περιοχής. 




Καβάλα | Πρόσκληση Παρουσίασης Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης ΔΙΠΑΕ

Πρόσκληση συμμετοχής στην αυριανή εκδήλωση  για την παρουσίαση του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης ΔΙΠΑΕ.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Μαρτίου και ώρα  11.00 π.μ  στο Φουαγέ του Κεντρικού Αμφιθεάτρου του Κόμβου της Καβάλας –  όπου θα γίνει η  παρουσίαση του  “Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης ” του ΔΙΠΑΕ.

Το αρχικό  έργο του Γραφείου Στήριξης  μετεξελίχθηκε σε Αυτόνομο Οργανισμό “Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης” του Ιδρύματος,   και αναμένετε να έχει σημαντικό ρόλο στην εξωστρέφεια του Πανεπιστημίου μας, καθώς θα υποστηρίζει  τεχνολογίες αιχμής στις διαδικασίες Διδασκαλίας και Μάθησης οι οποίες θα παρέχονται στα μέλη ΔΕΠ και τους Φοιτητές του ΔΙΠΑΕ και στη συνέχεια και σε υπόλοιπα Πανεπιστήμια.
Έμφαση θα δοθεί και στην προσβασιμότητα του εκπαιδευτικού υλικού από φοιτητές ΑΜΕΑ,  κάτι στο οποίο όλοι μας πρέπει να έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία.
Στην εκδήλωση θα προεδρεύσει  o  Αντιπρόεδρος ΔΙΠΑΕ κ. Αγγελόπουλος που θα μας τιμήσει με την παρουσία του,  καθώς επίσης μέσω zoom,  η  Αντιπρόεδρος ΔΙΠΑΕ κα  Μακρίδου,    και εξ Αμερικής  η κα. Γαβριηλίδου  (Καθηγήτρια ΔΠΘ, Υπεύθυνη της Οριζόντιας Δράσης των Κέντρων Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης ΑΕΙ”) .




Σύγχρονο Ωδείο Παγγαίου | “ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ – ΟΙ ΗΡΩΕΣ του 1821”

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σάββατο 26 Μαρτίου 2022 στο Αμφιθέατρο “Φρ. Παπαχρηστίδης” στο Δήμο Παγγαίου στην Ελευθερούπολη, η μουσική-αφηγηματική παράσταση “ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ – ΟΙ ΗΡΩΕΣ του 1821”, αφιέρωμα στα τραγούδια που αναφέρονται στον αγώνα του 1821 για την Ανεξαρτησία του Έθνους και στους Ήρωες της επανάστασης κατά του Τούρκικου ζυγού.

Την εκδήλωση πλαισίωσε η ορχήστρα “ΠΑΓΓΑΙΟΡΕΙΤΕΣ” με 30 μουσικούς και τραγουδιστές καθώς και η μικτή χορωδία του Σύγχρονου Ωδείου Παγγαίου. Την επιμέλεια των κειμένων και την αφήγηση έιχε ο Βασίλης Καλτσογιάννης, ενώ, την διεύθυνση της ορχήστρας ο Νίκος Μπογιάρης. Αξιζει να σημειωθεί, πως, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την συνδρομή της ΦΡΟΥΡΑΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ.