Μόνο με εισιτήριο η πρόσβαση στην τουαλέτα του ΚΤΕΛ Καβάλας

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας να περιορίσει τη χρήση των τουαλετών του μόνο σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήριο. Η απόφαση τέθηκε σε ισχύ πρόσφατα και ήδη έχει προκαλέσει σχόλια τόσο από πολίτες όσο και από επισκέπτες της πόλης.

Συγκεκριμένα, στην είσοδο των τουαλετών του σταθμού έχει τοποθετηθεί ενημερωτική πινακίδα που αναφέρει ότι η χρήση της τουαλέτας επιτρέπεται μόνο σε κατόχους εισιτηρίου, ενώ, όπως αναφέρεται, ο έλεγχος γίνεται από το προσωπικό του σταθμού.

Η απόφαση που δίχασε

Σύμφωνα με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, η απόφαση ελήφθη για λόγους υγιεινής, ασφάλειας και προστασίας των υποδομών, καθώς, όπως υποστηρίζουν, παρατηρήθηκαν επαναλαμβανόμενα φαινόμενα φθοράς, βανδαλισμών και ακαθαρσίας στους χώρους υγιεινής από άτομα που δεν ήταν επιβάτες.

Ωστόσο, η απόφαση έχει ήδη προκαλέσει κύμα αρνητικών σχολίων, ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί κάτοικοι της Καβάλας κάνουν λόγο για κοινωνικό αποκλεισμό, ενώ άλλοι εκφράζουν ανησυχία για την αντιμετώπιση ευάλωτων ομάδων, όπως ηλικιωμένοι, ασθενείς ή άτομα με ανάγκη άμεσης πρόσβασης σε τουαλέτα.

Πολίτες: «Δεν είναι όλοι επιβάτες, αλλά είναι όλοι άνθρωποι»

«Δεν μπορείς να αρνηθείς σε κάποιον την πρόσβαση σε τουαλέτα, ειδικά όταν πρόκειται για δημόσιο σταθμό», δήλωσε χαρακτηριστικά κάτοικος της περιοχής. Άλλοι τόνισαν ότι πρόκειται για μία αντιδημοφιλής και απάνθρωπη απόφαση, ειδικά σε μια πόλη που φιλοξενεί τουρίστες και επισκέπτες καθημερινά.

Ορισμένοι πρότειναν εναλλακτικές λύσεις, όπως τη χρήση κερματοδέκτη ή τον διαχωρισμό των εγκαταστάσεων, αντί για τον απόλυτο αποκλεισμό των μη επιβατών.

Ανοικτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης

Μέχρι στιγμής, η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση για να απαντήσει στις αντιδράσεις, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα συζητείται εσωτερικά και δεν αποκλείεται να επανεξεταστεί η απόφαση, ειδικά αν υπάρξουν προτάσεις για εναλλακτικές λύσεις που δεν θα επιβαρύνουν την υποδομή αλλά και δεν θα αποκλείουν πολίτες.




Μ. Παπαδόπουλος | Η Διοίκηση του Δ. Καβάλας να ανακαλέσει τις αυξήσεις στο εισιτήριο του κλειστού Κολυμβητηρίου

Ως παράταξη έχουμε έγκαιρα ενημερώσει τους δημότες, με ανακοίνωσή μας στις 14 Νοεμβρίου, για την άδικη απόφαση της Δημοτικής Αρχής να αυξήσει τις χρεώσεις στη χρήση του κλειστού Κολυμβητηρίου.

Πιο συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας αποφάσισε:

– να αυξήσει κατά 100% το γενικό εισιτήριο για όλους τους δημότες (από 25 ευρώ σε 50 ευρώ η γενική είσοδος/ μήνα) και να καταργήσει την ημερήσια είσοδο 5 ευρώ.

– να αυξήσει και τη μειωμένη είσοδο (από 15 ευρώ/μήνα σε 25 ευρώ/μήνα) που ισχύει για φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ!

Επειδή γινόμαστε συνεχώς αποδέκτες διαμαρτυριών για τις αυξήσεις αυτές από δημότες που χρησιμοποιούν το κλειστό Κολυμβητήριο, και ειδικά από δημότες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αναθεωρήσει την απόφασή της και να επιστρέψει στις προηγούμενες χρεώσεις.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Παγοδρόμιο Καβάλας | Πρόταση Μάκη Παπαδόπουλου για μείωση 50% στο εισιτήριο

Στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας της Παρασκευής 8 Δεκεμβρίου 2023, το Σώμα ενέκρινε κατά πλειοψηφία τη λειτουργία και φέτος στο κάτω μέρος της πλατείας Ελευθερίας του Παγοδρομίου για την περίοδο των γιορτών.

Η παράταξη του Τόπου της Ζωής μας κατέθεσε την εξής πρόταση για τη λειτουργία του παγοδρομίου:

  • Να μειωθεί το εισιτήριο κατά 50%: από 8 ευρώ σε 4 ευρώ (για τις ώρες από το πρωί μέχρι τις 4.00 το μεσημέρι) και από 10 ευρώ σε 5 ευρώ (για τις ώρες από τις 4.00 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ).
  • Να μην λάβει ο Δήμος ενοίκιο 1.000 ευρώ, αλλά να δώσει τη δυνατότητα σε 200 παιδιά από οικογένειες που έχουν ανάγκη να απολαύσουν ΔΩΡΕΑΝ το παγοδρόμιο, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου.

Η πρόταση αυτή σύφωνα με τον κ. Μάκη Παπαδόπουλο, δεν έγινε δεκτή και ο ίδιος ζητα απο τον δήμαρχο Καβάλας να την ξανα σκεφτεί για το καλό των δημοτών της Καβάλας.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Προτείνουμε μείωση 50% στο εισιτήριο του παγοδρομίου»

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου καταθέσαμε την εξής πρόταση για τη λειτουργία του παγοδρομίου:

Να μειωθεί το εισιτήριο κατά 50%: από 8 ευρώ σε 4 ευρώ (για τις ώρες από το πρωί μέχρι τις 4.00 το μεσημέρι) και από 10 ευρώ σε 5 ευρώ (για τις ώρες από τις 4.00 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ).

Να μην λάβει ο Δήμος ενοίκιο 1.000 ευρώ, αλλά να δώσει τη δυνατότητα σε 200 παιδιά από οικογένειες που έχουν ανάγκη να απολαύσουν ΔΩΡΕΑΝ το παγοδρόμιο, στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου.

Από τη στιγμή που ο Δήμος Καβάλας αποφασίζει να αναλάβει το κόστος για τη λειτουργία του παγοδρομίου ως προσφορά προς τους δημότες και τα παιδιά, προτείναμε αυτές τις δύο βελτιώσεις.

Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή από τη Δημοτική Αρχή. Ωστόσο, εμείς ως παράταξη εγκρίναμε τη λειτουργία του παγοδρομίου.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Αλέξανδρος Εξάρχου: Τον Νοέμβριο 2024 το πρώτο εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Τον Νοέμβριο του 2024 θα κοπεί το πρώτο εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου σε συνάντηση με δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με τον κο Εξάρχου, το κατασκευαστικό σκέλος έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του. Το έργο πλέον είναι στο στάδιο εγκατάστασης των ηλεκτρομηχανολογικών. «Κάναμε τις παραγγελίες των ηλεκτρομηχανολογικών, πληρώσαμε και τώρα περνάμε στο στάδιο της εγκατάστασης» είπε χαρακτηριστικά. Μόλις ολοκληρωθεί ο κύκλος των ηλεκτρομηχανολογικών θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια με όλα τα συστήματα σε λειτουργία, που θα σημάνει και την αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία του.

Αξίζει να επισημανθεί πως λίγες ώρες μετά και την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ‘Ακτωρ από την Intrakat, ο κος Εξάρχου επισκέφθηκε αμέσως την συμπρωτεύουσα προκειμένου να ενημερωθεί για την κατάσταση του έργου και να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης του Μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να τεθεί σε τροχιά ολοκλήρωσης και να παραδοθεί εγκαίρως στο Ελληνικό Δημόσιο.

Ο Όμιλος Intrakat, όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, παρείχε ρευστότητα ζωτικών κεφαλαίων ύψους 85 εκατ. ευρώ στην ‘Ακτωρ μετά την εξαγορά, προκειμένου να καλυφθούν ομαλά όλες οι τρέχουσες υποχρεώσεις της εταιρείας. Είναι ένα ποσό που είχε ήδη προ-εκτιμηθεί και πρόκειται να ανακτηθεί πλήρως από τον Όμιλο.

Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου απέκλεισε το ενδεχόμενο νέας αύξησης κεφαλαίου στην Intrakat, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τα παρόντα δεδομένα δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη νέας κεφαλαιακής ενίσχυσης, ενώ έκανε λόγο για δύο νέες επιχειρηματικές κινήσεις του Ομίλου που θα λάβουν χώρα μέχρι το τέλος του έτους, αρνούμενος ωστόσο να αποκαλύψει τι αφορούν. Από εκεί και πέρα, επισήμανε, πως ο Όμιλος πλέον, έχοντας την απόλυτη τεχνογνωσία για κάθε είδους έργο, από υποδομές, αντιπλημμυρικά έως και γέφυρες και οδικά, στοχεύει να συμμετέχει σε κάθε διαγωνισμό που θα κρίνει ότι μπορεί να διεκπεραιώσει και να βγει με όφελος.




Προκριματικά Euro 2024: «Σφράγισε» το εισιτήριο η Κροατία με νίκη επί της Αρμενίας

Την πρόκρισή της στο Euro 2024 πανηγυρίζει η Κροατία, η οποία υποδέχθηκε την Αρμενία για την τελευταία αγωνιστική του ομίλου και με γκολ του Μπούντιμιρ πήρε τη νίκη με 1-0 και κλείδωσε τη 2η θέση πίσω από την Τουρκία, η οποία την ίδια ώρα αναδείχθηκε ισόπαλη με την Ουαλία εκτός έδρας.

Το ενδιαφέρον στους αγώνες της Τρίτης (21/11) περιοριζόταν στον 4ο όμιλο, όπου η Τουρκία είχε εξασφαλίσει την πρόκριση και απέμενε να φανεί ποια εκ των Κροατίας ή Ουαλίας θα την ακολουθούσε. Φαβορί, πάντως, υπήρχε και ήταν η παρέα του Λούκα Μόντριτς αφού ήταν στο +2 και είχε και πιο εύκολο παιχνίδι υποδεχόμενη την Αρμενία.

Οι Κροάτες, με λίγα λόγια, το μόνο που είχαν να κάνουν για να εξασφαλίσουν την πρόκριση ήταν να νικήσουν τους Αρμένιους εντός έδρας και το γκολ του Μπούντιμιρ στο 43ο λεπτό ήταν αρκετό, με το 1-0 να μένει ως το τέλος της αναμέτρησης.

Ακόμη κι αν δεν νικούσε, πάντως, η Κροατία θα έπαιρνε και πάλι την πρόκριση αφού η Τουρκία, αν και αδιάφορη, πήρε εκτός έδρας ισοπαλία 1-1 από την Ουαλία που ήταν -και παρέμεινε- στην 3η θέση.

2ος ΟΜΙΛΟΣ

Γιβραλτάρ – Ολλανδία 0-6
Ελλάδα – Γαλλία 2-2

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Γαλλία 22

Ολλανδία 18
Ελλάδα 13
Ιρλανδία 6
Γιβραλτάρ 0

4ος ΟΜΙΛΟΣ

Κροατία – Αρμενία 1-0
Ουαλία – Τουρκία 1-1

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Τουρκία 17

Κροατία 16
Ουαλία 12
Αρμενία 8
Λετονία 3

9ος ΟΜΙΛΟΣ

Ανδόρα – Ισραήλ 0-2
Κόσοβο – Λευκορωσία 0-1
Ρουμανία – Ελβετία 1-0

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Ρουμανία 22

Ελβετία 17
Ισραήλ 15
Λευκορωσία 12
Κόσοβο 11
Ανδόρα 2




Γιορτή του Σινεμά 2023 σήμερα, με εισιτήριο 2 ευρώ σε όλες τις αίθουσες

Σήμερα, Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, η Ελλάδα μετατρέπεται σε ένα… τεράστιο κινηματογράφο. Η Γιορτή του Σινεμά έρχεται στη χώρα για δεύτερη χρονιά και για μία μόνο ημέρα, σε όλες τις αίθουσες πανελλαδικά ταινίες θα έχουν εισιτήριο 2 ευρώ.

Η ενέργεια αυτή διοργανώνεται από τους διανομείς κινηματογραφικών ταινιών και έχει την υποστήριξη των επιχειρήσεων των κινηματογραφικών αιθουσών πανελλαδικά. Σημειώνεται ότι η πρώτη Γιορτή του Σινεμά πραγματοποιήθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2022, παραμονή της αργίας της 28ης Οκτωβρίου, όπου συνολικά κόπηκαν 110.934 εισιτήρια.

Φέτος, η Γιορτή του Σινεμά πέφτει μαζί με την εορτή του Αγίου Δημητρίου και ίσως θα ήταν μία καλή ιδέα για έξοδο με τους εορτάζοντες και τις παρέες τους.

Πηγή: iefimerida.gr