Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Γραφείου ΝΙΚΗΣ στην Καβάλα

Με επισημότητα και την παρουσία μελών και φίλων του Κινήματος ΝΙΚΗ, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Γραφείου ΝΙΚΗΣ στην Καβάλα, που βρίσκεται στην οδό Δαγκλή 10, στον 1ο όροφο.

Το νέο Γραφείο φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα κέντρο πληροφόρησης και επικοινωνίας για τα μέλη του Κινήματος στην περιοχή, ενώ θα εξυπηρετεί καθημερινά τους πολίτες. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, δόθηκε έμφαση στη σημασία της τοπικής οργάνωσης και στη συμβολή της στη διάδοση των αρχών και των στόχων της ΝΙΚΗΣ. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με θερμές ευχές για επιτυχία στο έργο του Γραφείου και ενεργό ρόλο στην τοπική κοινωνία.




Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα εγκαίνια του Μετρό

Η μια μετά την άλλη οι μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης παίρνουν σάρκα και οστά με τον πρωθυπουργό να έχει αναλάβει το βάρος της προβολής του κυβερνητικού έργου. Το επόμενο διήμερο θα αποδοθεί στους πολίτες ένα έργο το οποίο είχε βαλτώσει επί δεκαετίες και επιτέλους γίνεται πραγματικότητα, το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρεθεί  από σήμερα στην πόλη καθώς θα ξεναγηθεί, με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, από την Υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, στον αρχαιολογικό χώρο και τα ευρήματα των ανασκαφών του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Για την κυβέρνηση η υλοποίηση του έργου του Μετρό και κυρίως ο σταθμός Βενιζέλου που είχε γίνει αντικείμενο μεγάλης πολιτικής αντιπαράθεσης και καθυστερήσεων είναι μια δικαίωση με πολλά κυβερνητικά στελέχη που έχουν δει τον συγκεκριμένο σταθμό να μιλούν για τον πιο όμορφο της Ευρώπης.

«Υπάρχει ένα κράτος το οποίο νοιάζεται για μία ισόρροπη και ισότιμη ανάπτυξη κάθε πόλης και κάθε περιφέρειας»

«Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα έργο το οποίο θα δείξει στην πράξη ότι η πόλη και η περιφέρεια συνολικά βγαίνει από την αφάνεια και υπάρχει ένα κράτος το οποίο νοιάζεται για μία ισόρροπη και ισότιμη ανάπτυξη κάθε πόλης και κάθε περιφέρειας που βρίσκεται εκτός της Αττικής και εκτός της Αθήνας» επισήμανε ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος.

«Όταν οι πολίτες έχουν δει εγκαίνια με μουσαμάδες είναι λογικό να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στο πολιτικό σύστημα», σχολίαζε συνεργάτης του πρωθυπουργού.

«Ξέρω, ότι κάθε φορά που οι πολίτες βλέπουν μία τέτοια ωραία παρουσίαση αντιμετωπίζουν πάντα τα έργα αυτά με έναν σχετικό σκεπτικισμό. Σε έναν βαθμό νομίζω ότι αυτός ο σκεπτικισμός είναι και εν μέρει δικαιολογημένος. Δεκαετίες τώρα θυμούνται το παράκτιο μέτωπο σε αυτή την κατάσταση και έχουν δει ουκ ολίγους πολιτικούς να παρουσιάζουν φιλόδοξα σχέδια, ωραίες φωτορεαλιστικές απεικονίσεις έργων, τα οποία τελικά δεν γίνονται ποτέ πραγματικότητα», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσιάζοντας το νέο Μητροπολιτικό Πάρκο.

Όμως κάλεσε τους πολίτες να τον εμπιστευτούν όπως έγινε και στη Θεσσαλονίκη.

Όπως τόνιζαν συνεργάτες του πρωθυπουργού τα περισσότερα έργα που έχουν είτε υλοποιηθεί, είτε δρομολογηθεί χρηματοδοτούνται από το ταμείο ανάκαμψης με την συγκεκριμένη κυβέρνηση να αξιοποιεί στο έπακρο τους πόρους αυτούς για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Όπως τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία για τα οποία είχε μιλήσει πέρσι τον Ιούνιο ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξαγγέλοντας μια σειρά από μεγάλες παρεμβάσεις στο ΕΣΥ. Στόχος αυτού του προγράμματος είναι να περιοριστεί η λίστα αναμονής και η ταλαιπωρία των πολιτών. Επισημαίνεται ότι ήδη έχουν προγραμματιστεί παραπάνω από 1.500 δωρεάν χειρουργεία για τις πρώτες δύο εβδομάδες σε νοσοκομεία ολόκληρης της χώρας.

www.newsbeast.gr




Καβάλα | Εγκαίνια έκθεσης «Η Καππαδοκία των ζώντων μνημείων» στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024, στις 17:30, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα εγκαίνια της έκθεσης κειμηλίων με τίτλο «Η Καππαδοκία των ζώντων μνημείων – Ιερά σκεύη των Μοναστηριών στην Καρβάλη (Γκέλβερι)» στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας και το Κέντρο Καππαδοκικών Μελετών Νέας Καρβάλης, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια Προσφυγικής Μνήμης των Καππαδοκών.

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, ο Σταύρος Ανεστίδης, Διευθυντής του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών, παρουσίασε τον Επετειακό Κώδικα, ο οποίος αποτελεί αφιέρωμα στη μακρά πολιτιστική κληρονομιά της Καππαδοκίας. Επιπλέον, απονεμήθηκαν τιμητικές πλακέτες στους εισηγητές του συνεδρίου «Η Καππαδοκία των ζώντων μνημείων», ως αναγνώριση της συμβολής τους στην ανάδειξη και διατήρηση της ιστορικής μνήμης.

Η έκθεση, που φιλοξενεί σπάνια κειμήλια από τα μοναστήρια της Καρβάλης, προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για το κοινό να γνωρίσει την πλούσια πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά της Καππαδοκίας.




Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας στην Καβάλα

Το βράδυ της Πέμπτης, 24 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας των Αχιλλέα Ηλιάδη, Αριστείδη Μπαλτατζή, Γιώργου Μυτιληνού και Κωνσταντίνου Χρυσοχόου στην Καβάλα. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Απόστολο Μουμτσάκη, και τον Πρόεδρο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, Αρχέλαο Γρανά.

Η έκθεση χωρίζεται σε πέντε θεματικές ενότητες που αντικατοπτρίζουν διαφορετικές πτυχές της φύσης και της ζωής στην Ελλάδα: «Πουλιά του υδροβιότοπου της λίμνης Κερκίνης», «Η ζωή στο Μηχανουργείο», «Μετέωρα», και «Σύννεφα στην πόλη». Η ιδιαίτερη αυτή καλλιτεχνική πρωτοβουλία προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μαγεία της ελληνικής φύσης και να δουν τη ζωή υπό νέες οπτικές γωνίες.

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως την Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2024Η εκδήλωση αποτελεί σημείο αναφοράς για τον πολιτισμό της Καβάλας, αναδεικνύοντας την πόλη ως κέντρο καλλιτεχνικής έκφρασης και συνάντησης.




Εγκαίνια του ανακαινισμένου Γενικού Λυκείου Κρηνίδων

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πλήρως ανακαινισμένου Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου Κρηνίδων, παρουσία του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλου Τοψίδη. Η νέα μονάδα που ανακαινίστηκε με στόχο να προσφέρει αναβαθμισμένες εκπαιδευτικές υποδομές, ευλογήθηκε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανο.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης ανάπτυξης κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης υγείας κ Γιώργος Δαλακούρας καθώς και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, κ. Δανιήλ Εμμανουηλίδης. Παρόντες ήταν επίσης συνεργάτες και φίλοι του σχολείου, που παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την εκδήλωση.Το ανακαινισμένο Λύκειο Κρηνίδων αναμένεται να προσφέρει βελτιωμένες συνθήκες μάθησης στους μαθητές της περιοχής, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης στην τοπική κοινωνία.




Καβάλα | Εγκαίνια της ανακαινισμένης σχολικής μονάδας Γυμνασίου – Λυκείου Κρηνίδων

Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια της ανακαινισμένης και ενεργειακά αναβαθμισμένης Σχολικής Μονάδας Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Κρηνίδων.

Η τελετή έλαβε χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, παρουσία σημαντικών τοπικών αξιωματούχων και παραγόντων της περιοχής.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο και Περιφερειακούς Συμβούλους της Π.Ε. Καβάλας. Την ευλογία της ανακαινισμένης σχολικής μονάδας έκανε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, ενώ στην τελετή παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θεόδωρος Μουριάδης, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας κ. Δανιήλ Εμμανουηλίδης, καθώς και συνεργάτες και φίλοι του σχολείου.

Η ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση της σχολικής μονάδας αποτελεί ένα σημαντικό έργο για την τοπική κοινωνία, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες εκπαίδευσης και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα του κτιρίου. Το νέο σχολικό συγκρότημα παρέχει πλέον ένα σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον χώρο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, συμβάλλοντας παράλληλα στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια γιορτή για την τοπική κοινότητα, με τους παρευρισκόμενους να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για το έργο και τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ανακαινισμένη σχολική μονάδα.




Εγκαίνια με στυλ | Το νέο ζαχαροπλαστείο ‘Ντίνος’

Με μια βραδιά που συνδύαζε φινέτσα, εξαιρετικές γεύσεις και εκπλήξεις, το νέο ζαχαροπλαστείο Ντίνος έκανε την εμφάνισή του με τρόπο που υπόσχεται να αφήσει το αποτύπωμά του στην πόλη. Τα εγκαίνια δεν ήταν απλώς μια τυπική εκδήλωση, αλλά μια πραγματική γιορτή για τους παρευρισκόμενους, γεμάτη ενθουσιασμό και ζεστή φιλοξενία.

Οι δύο νέοι ιδιοκτήτες, ο Χρυσόστομος και ο Κωνσταντίνος, με πάθος για την τέχνη της ζαχαροπλαστικής, δημιούργησαν μια εμπειρία αντάξια των προσδοκιών. Η εκδήλωση προσέλκυσε καλεσμένους από διαφορετικούς χώρους, όπως πολιτικούς, επιχειρηματίες, αλλά και φίλους και συνεργάτες. Ο χώρος του ζαχαροπλαστείου έλαμπε από τον κομψό και πρωτότυπο στολισμό, όπου το κλασικό συνδυαζόταν αρμονικά με το μοντέρνο.

Η διακόσμηση ενθουσίασε τους καλεσμένους με μοναδικές συνθέσεις λουλουδιών, που δημιουργούσαν μια ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Κεντρικό ρόλο, ωστόσο, έπαιζε το εντυπωσιακό candy bar, που έμοιαζε βγαλμένο από παραμύθι, γεμάτο πολύχρωμα και καλλιτεχνικά διακοσμημένα γλυκά. Η στιγμή της κοπής της κορδέλας ήταν το αποκορύφωμα της βραδιάς, με τους δύο ιδιοκτήτες να σηματοδοτούν την έναρξη μιας νέας, γεμάτης υποσχέσεις, επιχείρησης.

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους παρευρισκόμενους, καθώς η γυναικεία μουσική ομάδα Fortissimo έντυσε τη βραδιά με ατμοσφαιρικές μελωδίες. Η μουσική πρόσθεσε μια μαγική διάσταση στην ήδη εντυπωσιακή εκδήλωση, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τις αισθήσεις. Ο συνδυασμός των μελωδιών, της εκλεπτυσμένης διακόσμησης και του πλούσιου μπουφέ, με σαμπάνια και εκλεκτά εδέσματα, απέδιδε έναν κοσμοπολίτικο αέρα που δύσκολα θα ξεχαστεί.

Το ζαχαροπλαστείο Ντίνος δεν πρόκειται απλά για έναν ακόμα χώρο που προσφέρει γλυκά, αλλά για έναν προορισμό όπου οι γεύσεις, η τέχνη και η φιλοξενία συναντιούνται σε απόλυτη αρμονία. Αν τα εγκαίνια ήταν ενδεικτικά της φιλοσοφίας των ιδιοκτητών, τότε μπορούμε να περιμένουμε πολλά περισσότερα από αυτή τη νέα επιχείρηση, που φαίνεται πως θα κερδίσει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των επισκεπτών.

Με δημιουργίες που υπόσχονται να μαγέψουν τις αισθήσεις, το ζαχαροπλαστείο Ντίνος είναι ένας πραγματικός θησαυρός για την πόλη, που αξίζει την προσοχή και την αγάπη όλων.




Τα εγκαίνια του Εθνικού Σταδίου Καβάλας πριν 54 χρόνια

Η Καβάλα πριν 54 χρόνια τέτοιες ημέρες ζούσε ..μεγάλες στιγμές .. εγκαινιάζονταν το Εθνικό της Στάδιο στην περιοχή Περιγιαλίου.

Γράφει ο Κωνσταντίνος Παπακοσμάς
Η ποδοσφαιρική της ομάδα ο Α.Ο.Κ. αγωνίζονταν στην Α΄ Εθνική κατηγορία και η πρεμιέρα του πρωταθλήματος θα γίνονταν στο νέο στάδιο , υπό το φως των υπερσύγχρονων προβολέων αλλά και στον καταπράσινο αγωνιστικό χώρο, αφού το στάδιο διέθετε χλοοτάπητα , κάτι σπάνιο για την εποχή. Αντιπαλη ομάδα αυτή του Ηρακλή Θεσσαλονίκης. Οι κερκίδες του σταδίου είχαν γεμίσει από νωρίς το απόγευμα και όπως λέει ο ..λαός “δεν έπεφτε καρφίτσα”.
Τα εγκαίνια του Εθνικού Σταδίου Καβάλας έγιναν στις 20 Σεπτεμβρίου 1970, από τον τότε Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Κωνσταντίνο Ασλανίδη, παρουσία όλων των τοπικών αρχών. Την ίδια μέρα το πρωί , στην “Μεγάλη Λέσχη” ο Κωνσταντίνος Ασλανίδης ανακηρύσσονταν επίτιμος δημότης Καβάλας από τον Δήμαρχο Ευάγγελο Ευαγγελίου. Το στάδιο κόστισε 32.500.000 δραχμές και θα ακολουθούσαν σύμφωνα με την ομιλία του Δημάρχου Ε. Ευαγγελίου η θεμελίωση του Εθνικού Κολυμβητηρίου αλλά και του Εθνικού Σκοπευτηρίου. Ήδη στην πόλη κατασκευάζονταν το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο (σημερινό πάρκο Φαλήρου).
Στον ποδοσφαιρικό αγώνα η ομάδα του “ΗΡΑΚΛΗ” είχε προηγηθεί στο σκορ με σουτ του Κασάπη και ισοφάρισε η Καβάλα με κεφαλιά του Χαραλαμπίδη. Διαιτητής ήταν ο Λάτσιος. Η Καβάλα είχε αγωνιστεί με τους Παντελάκο, Μπουγατσά Τάτση, Καραμπετάκη, Μπλέκο, Πάτσα (76 Παπαδόπουλο), Αβραμίδη Γκαρανάτσο,(56 Μαχαιρίδη), Χαραλαμπίδη Κοψαχείλη, Φιλιππίδη. Προπονητής στην ομάδα της Καβάλας ήταν Μπέλα Πάλφυ.
Ο Παναγιώτης Χατζηεμμανουηλ με έγραψε: “ Ο Μπέλα Πάλφυ ήταν εξαιρετικός προπονητής , καθηγητής αθλητισμού στο Βελιγράδι. Έμαθα πάρα πολλά για την προπόνηση διαφόρων αγωνισμάτων . Σχεδόν κάθε μέρα μου ανέπτυσσε ένα διαφορετικό θέμα” .
Ο Κώστας Πούλιας με έγραψε: “Η πρώτη νίκη του ΑΟΚ στο γήπεδο αυτό ήταν στο επόμενο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, 1-0. Το Εθνικό Στάδιο Καβάλας είναι συνδεδεμένο με το Δημοτικό Σχολείο Φιλίππων, κτίστηκαν συγχρόνως από τον ίδιο εργολάβο (Χρήστος Μπάτσης) και τους ίδιους τεχνίτες. Το ένα είχε προϋπολογισμό περίπου 30.000.000 δραχμές και το άλλο 800.000 δραχμές”.
Ο Αβραάμ Μαστοράκης με έγραψε για το γεγονός: “Πριν τον αγώνα προηγήθηκε αγώνας επίδειξης ανάμεσα στην Β ομάδα του ΑΟΚ και τη Νέα Καρβάλη. Η φωτογραφία, από το αρχείο του Σάββα Χατζάτογλου, δεν είναι απλώς ιστορική αλλά τεκμήριο ανυπολόγιστης σημασίας! Όπως προκύπτει από το συλλεκτικό λεύκωμα για την ιστορία της Α΄ Εθνικής (επιμέλεια Δημήτρης Τσακίρης) ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ο πρώτος μεταξύ ομάδων της Α’ Εθνικής που διεξήχθη νύχτα υπό το φως προβολέων! Προφανώς προβολείς προϋπήρχαν σε κάποια ελληνικά γήπεδα και ίσως είχαν ήδη διεξαχθεί νυχτερινοί ευρωπαϊκοί αγώνες. Αγώνες όμως μεταξύ ελληνικών ομάδων γίνονταν μόνο ημέρα. Συνεπώς ο αγώνας ΑΟΚ-Ηρακλής είναι ο πρώτος επίσημος νυχτερινός μεταξύ ελληνικών ομάδων Α Εθνικής.
Το πραγματικά υπέροχο όμως της ιστορίας είναι ότι ο αγώνας που προηγήθηκε ανάμεσα στον Ναζιανζό και την Β’ ομάδα του ΑΟΚ είναι προφανώς ο πρώτος νυχτερινός αγώνας στην Ελλάδα μεταξύ ελληνικών ομάδων ανεξαρτήτως κατηγορίας! Για την ιστορία οι ποδοσφαιριστές του Ναζιανζού που φαίνονται στην φωτογραφία είναι:
7 Γιώργος Θεοφυλάκτου
5 Σάββας Χατζάτογλου
15 Θανάσης Ατλαμάζογλου
2 Νίκος Χαΐτογλου
14 Κώστας Παπαπαϊσίου
16 Ζήσης Γκίκας
3 Ζαχαρίας Βαφειάδης
12 Μωυσής Χατζηθεοδώρου”.
Γιώργος Τζινόπουλος με έγραψε: “Ο αγώνας με τον Ηρακλή 1-1 υπό το φως των προβολέων έγινε με τα επίσημα εγκαίνια του Εθνικού Σταδίου. Ήταν η δεύτερη χρονιά που ο ΑΟΚ χρησιμοποιούσε το Εθνικό Στάδιο ως έδρα του. Το χρησιμοποίησε την προηγούμενη χρονιά, που ήταν και η πρώτη του στην Α Εθνική, σε ξερό ακόμη γήπεδο με πρώτο αγώνα ΑΟΚ ΟΦΗ 1-0 και δεύτερο ΑΟΚ – Παναχαϊκή 2-1. Ο χλοοτάπητας του γηπέδου έγινε το καλοκαίρι, στο ενδιάμεσο διάστημα της πρώτης και της δεύτερης χρονιάς”.
Ο Γιώργος Γιαγκουδάκης με έγραψε: “Πριν τον αγώνα έκαναν παρέλαση στο στάδιο όλα τα σχολεία της Καβάλας”.
Οι φωτογραφίες της εποχής εκείνης είναι από το σχετικό οπτικοακουστικό υλικό που υπάρχει στο Ε.Ο.Α.



Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου τα Εγκαίνια της SEREXPO 2024

Με λαμπρότητα και την παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της SEREXPO 2024 στις Σέρρες. Η ετήσια έκθεση, που αποτελεί θεσμό για την επιχειρηματικότητα της Βόρειας Ελλάδας, συγκέντρωσε πλήθος εκθετών και επισκεπτών, προβάλλοντας τις δυνατότητες και τις προοπτικές της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Τάκης Θεοδωρικάκος: “Στήριξη της Τοπικής Επιχειρηματικότητας”

Κατά την ομιλία του, ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε τη σημασία της SEREXPO ως έναν δυναμικό πυλώνα ανάπτυξης και εξέφρασε τη στήριξή του στην ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση είναι αρωγός στην προώθηση των επενδύσεων και της καινοτομίας, ενώ υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της περιφέρειας για τη συνολική ανάπτυξη της χώρας.

 




88η ΔΕΘ | Εγκαίνια του Περιπτέρου της ΚΕΕΕ με Παρουσία της Υφυπουργού Ανάπτυξης

Τα εγκαίνια του περιπτέρου της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν με την παρουσία της υφυπουργού Ανάπτυξης.

Η εκδήλωση αυτή υπογράμμισε τη σημασία του θεσμού της ΔΕΘ για την ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών δεσμών στην Ελλάδα, ενώ ανέδειξε τον ρόλο των επιμελητηρίων στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης. Στο πλαίσιο των εγκαινίων, παρουσιάστηκαν δράσεις και πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την καινοτομία και την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων.

Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) συμμετέχει δυναμικά στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εκπροσωπώντας 47 επιμελητήρια από όλη τη χώρα και 263 επιχειρήσεις. Τα επιμελητήρια αυτά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Η ΚΕΕΕ καταλαμβάνει τα Περίπτερα 2 και 3, σε έναν χώρο συνολικής έκτασης 4.000 τετραγωνικών μέτρων, προσφέροντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν καινοτόμες επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες. Οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν τις δράσεις τους και να προωθήσουν την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων στην παγκόσμια αγορά, δίνοντας έμφαση στη συνέχιση της ανάπτυξης και της δικτύωσης.

 




Θεσσαλονίκη: Δείτε ζωντάνα την ομιλία Μητσοτάκη για τα εγκαίνια της ΔΕΘ

Η ομιλία του πρωθυπουργού από το Βελλίδειο

Ο Έλληνας πρωθυπουργός έφτασε στο Βελλίδειο, χειροκροτούμενος από τους παρευρισκόμενους, με ιδιαίτερο τόνο να δίνουν αρκετά μέλη της ΟΝΝΕΔ, ενώ στην ομιλία του αναμένεται να παρουσιάσει τον οδικό χάρτη των μεταρρυθμίσεων των επόμενω ετών.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να ανακοινώσει:
    • μείωση ασφαλιστικών εισφορών κατά μία ποσοστιαία μονάδα από το 2025. Ένα μέτρο που θα προσφέρει ανάσα στις επιχειρήσεις, αλλά και έμμεσες αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα
    • Τριετή φοροπαλλαγή των εισοδημάτων από ενοίκια για όσους βγάλουν στη μακροχρόνια μίσθωση airbnb ή κλειστά ακίνητα.
    • Διορθώσεις στον τεκμαρτό τρόπο φορολόγησης των ελευθέρων επαγγελματιών
    • Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος

Σημαντικές αυξήσεις στα επιδόματα τέκνων, στέγασης και το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης

  • Αυξήσεις στις συντάξεις 2,5% από τις αρχές του επομένου έτους
  • Επίδομα Χριστουγέννων τουλάχιστον 250 εκατ. ευρώ σε ευάλωτους και χαμηλοσυνταξιούχους
  • Μπόνους παραγωγικότητας στο δημόσιο
  • Κίνητρα για περισσότερους νέους στις στρατιωτικές σχολές
  • Ετήσιο επίδομα έως και 7.200 ευρώ για τους γιατρούς στις άγονες και προβληματικές περιοχές

Δείτε ζωντανά την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη:




Εγκαίνια του Περιπτέρου της Γραμματείας Γενικής Ενημέρωσης στην ΔΕΘ Παρουσία του Παύλου Μαρινάκη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του περιπτέρου της Γραμματείας Γενικής Ενημέρωσης στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), παρουσία του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη.

Στην εκδήλωση συζητήθηκαν τα σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της δημοσιογραφίας και της ενημέρωσης στη σύγχρονη εποχή, με έμφαση στην ψηφιακή μετάβαση και τις προκλήσεις που επιφέρει η εξάπλωση της παραπληροφόρησης.

Ο κ. Μαρινάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της ποιοτικής και έγκυρης ενημέρωσης, τονίζοντας την ανάγκη στήριξης των δημοσιογράφων και των μέσων ενημέρωσης μέσα από νέα εργαλεία και υποδομές.

Επιπλέον, έγινε αναφορά στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου στον τομέα της ενημέρωσης και την προώθηση διαφάνειας στα ΜΜΕ.

 




Θεολόγος Θάσου | Εγκαίνια του ανακαινισμένου πνευματικού κέντρου

Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου 22 Ιουνίου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου Πνευματικού Κέντρου Θεολόγου και η ονοματοδοσία της βιβλιοθήκης-αίθουσας συσκέψεων σε “Βασίλη Βασιλικό”, προς τιμήν του πρόσφατα εκλιπόντος συγγραφέα.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αρχοντής Παναγιώτης, ο Δήμαρχος Θάσου Κυριακίδης Ελευθέριος, οι Αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, ο Πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας Τσιλογεώργης Νικόλαος, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Δέμπας Μάρκος, ο πρώην Δήμαρχος Θάσου Χατζηεμμανουήλ Κωνσταντίνος, φίλοι του Βασίλη Βασιλικού και κάτοικοι.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου “Χατζηγιώργης” Καραντέλος Γιάννης και ο Δήμαρχος Θάσου, ενώ για τον συγγραφέα και το έργο του μίλησαν ο Πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας Τσιλογεώργης Νικόλαος, η φιλόλογος Καρατζαφέρη Γεσθημανή, ο πρώην Δήμαρχος Θάσου Χατζηεμμανουήλ Κωνσταντίνος, ο εκδότης του περιοδικού “Θασίων Γη” Σωτήρης Γεαρακούδης και ο καθηγητής ιστορικός Κωνσταντίνος Χιόνης.

Οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την έκθεση κοχυλιών, οστράκων και παλαιών φωτογραφιών κατοίκων του Θεολόγου που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου.




Εγκαίνια της έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” στο Μετρό Συντάγματος

Μετά την μεγάλη επιτυχία της περσινής διοργάνωσης, τα έξι Επιμελητήρια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, μέσω του συλλογικού τους Οργάνου, Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο ΑΜΘ (ΠΕΣΥ), διοργανώνουν την 2η Έκθεση Τροφίμων και Ποτών με τον τίτλο «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία Θράκη», στην καρδιά της μεγαλύτερης αγοράς της χώρας μας, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα.

Η φετινή έκθεση θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από Τετάρτη 10 έως Σάββατο 13 Απριλίου 2024 ενώ τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 10 Απριλίου.




Εγκαίνια για την “Εικαστική Περιπλάνηση 2024” στην Μεγάλη Λέσχη Καβάλας

Η έκθεση “Εικαστική Περιπλάνηση 2024” παρουσιάζει μια εκλεκτή συλλογή από περίπου 60 έργα 21 καλλιτεχνών, καλύπτοντας μια ευρεία παλέτα θεμάτων, που αντανακλούν την προσωπική εξέλιξη και την αισθητική των καλλιτεχνών. Κάθε έργο μεταφέρει το δικό του μοναδικό μήνυμα και συναισθήματα, δημιουργώντας έναν διάλογο με τον θεατή.




Έρχεται το νέο Πυροσβεστικό πλοίο της Καβάλας – Εγκαίνια στο Λιμάνι του Πειραιά παρουσία του Πρωθυπουργού

Το Πυροσβεστικό Σώμα, απέκτησε δύο νέα υπερσύγχρονα πυροσβεστικά πλοία, που θα βοηθήσουν με πολλαπλές χρήσεις, το έργο της κατάσβεσης, έρευνας και διάσωσης.

Το ένα εξ αυτών μάλιστα το επόμενο χρονικό διάστημα (ίσως μέσα στο Σαββατοκύριακο) να βρίσκεται ήδη στο Λιμάνι της Καβάλας όπου και θα εγκατασταθεί.

Τα γενικά χαρακτηριστικά των πυροσβεστικών πλοίων

Τα πυροσβεστικά πλοία κατασκευάστηκαν στην Πούλα της Κροατίας, από το ναυπηγείο Techomont shipyard σε σχέδια της αγγλικής εταιρείας Carmac design με επιβλέπον την κατασκευή τον γαλλικό νηογνώμονα Bureau Veitas και την επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής του Πυροσβεστικού Σώματος.




Αυγενάκης στα εγκαίνια της Agrotica | Καλώ τους αγρότες να επενδύσουμε στον διάλογο

«Είμαστε διαθέσιμοι για συνεργασία και κοινή προσπάθεια, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Δεν είστε μόνοι, είμαστε μαζί» τόνισε από το βήμα της 30ης Agrotica ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρης Αυγενάκης, απευθυνόμενος στους αγρότες.

Μήνυμα για συνεργασία στους αγρότες που κάνουν κινητοποιήσεις, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων τους που έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής και ενεργειακής κρίσης, έστειλε από το βήμα της 30ής Agrotica ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης.

«Καλώ τους αγρότες να επενδύσουμε στον διάλογο. Το υπουργείο μας, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, στεκόμαστε γενναία και διαχρονικά στο πλευρό των αγροτών της χώρας μας. Το ίδιο κάνουμε και τώρα. Μαζί, ενωμένοι και με απόλυτη κατανόηση στις δυσκολίες και στα κίνητρα που σας οδήγησαν στους δρόμους, δηλώνουμε διαθέσιμοι για συνεργασία και κοινή προσπάθεια, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Δεν είστε μόνοι, είμαστε μαζί, με κοινές αγωνίες και θέληση να βρούμε λύσεις και να δώσουμε απαντήσεις στα προβλήματα», τόνισε.

Παράλληλα, χαρακτήρισε «δίκαιες» τις προσπάθειες του αγροτικού κόσμου, τόσο στη χώρα μας όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς μέσα από τις κινητοποιήσεις τους δίνεται η δυνατότητα να αναδειχθούν σημαντικά προβλήματα, τα οποία συνθλίβουν τον κόπο τους.

«Προβλήματα που τα γνωρίζουμε και εργαζόμαστε συλλογικά ώστε να δώσουμε ουσιαστικές λύσεις και να μετριάσουμε άγχη, αγωνίες και αβεβαιότητα για το μέλλον τους».

Στην εφετινή Agrotica μετέχουν περίπου 2.000 εκθέτες, γεγονός που, όπως επισήμανε ο υπουργός, «αναδεικνύει τη σπουδαιότητα του αγροτοδιατροφικού κλάδου στον επιχειρηματικό κόσμο, στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή».

Στα εγκαίνια ήταν παρόντες η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος της Κύπρου Μαρία Παναγιώτου, ο Υπουργός Γεωργίας, Αλιείας, Τροφίμων και Δικαιωμάτων Ζώων της Μάλτας Antόn Refalo, ο Υφυπουργός Γεωργίας και Τροφίμων της Βουλγαρίας Ντεγιάν Στράτεβ και ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντή της Διεθνούς Οργάνωσης Τροφίμων και Γεωργίας, FAO, των Ηνωμένων Εθνών Μαουρίτσιο Μαρτίνα.

Παρόντες ήταν, επίσης, ο Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Γεώργιος Κεφαλάς και ο Πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας.

Μετασχηματισμός του πρωτογενούς τομέα

Όπως είπε ο υπουργός, η φετινή Agrotica, εκτός από τις αγροτικές κινητοποιήσεις, συμπίπτει και με τη δοκιμασία στη Θεσσαλία και την προσπάθεια για ανασυγκρότησή της, αλλά και με την προσπάθεια της κυβέρνησης «να μετασχηματίσει τον πρωτογενή τομέα σε στρατηγικό πυλώνα του νέου παραγωγικού και οικονομικού μοντέλου της χώρας μας». «Όπως, επίσης, συμπίπτει και με μια διαρκή συζήτηση που γίνεται σε κάθε κορυφαίο παγκόσμιο οργανισμό αναφορικά με τα τεράστια ζητήματα, προκλήσεις και κρίσεις που απειλούν τον παγκόσμιο πρωτογενή τομέα και τελικά την ευημερία και την ασφάλεια όλων μας».

Η κλιματική κρίση, έχει αναδείξει προβλήματα όπως η «υγεία του εδάφους», επισήμανε ο υπουργός, καθώς υπάρχει διαρκής συρρίκνωση των διαθέσιμων εδαφών για καλλιέργεια και αυξανόμενη λειψυδρία. Τα φαινόμενα αυτά, όπως σημείωσε, δημιουργούν «μία εκρηκτική διεθνή απειλή με απίστευτες συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία και, κυρίως, την κοινωνική συνοχή, λόγω της ολοένα μεγαλύτερης αύξησης των αναγκών για παραγωγή τροφίμων».

Αναφερόμενος στα γενικότερα μέτρα για την ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής, ο ΥπΑΑΤ επισήμανε ότι αξιοποιούνται:

Η διασύνδεση της γεωργικής παραγωγής με τον τουρισμό και τον πολιτισμό μέσω των Leader, ύψους 600 εκατ. ευρώ.
Η νέα πρόσκληση για Σχέδια Βελτίωσης με προϋπολογισμό 230 εκατ. ευρώ
Η εξισωτική αποζημίωση, που πληρώθηκε τον Δεκέμβριο, ύψους 235 εκατ. ευρώ σε ευάλωτες και μειονεκτικές περιοχές.
Οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης, από το οποίο 420 εκατ. οδηγούνται στον Οικονομικό Μετασχηματισμό του Αγροτικού Τομέα και 18 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις σε Υδατοκαλλιέργειες.
Οι πόροι του προγράμματος «ΥΔΩΡ 2.0», για εκσυγχρονισμό εγγειοβελτιωτικών έργων μέσω του οποίου γίνεται μόχλευση 4 δις ευρώ.
Εξυγίανση ΟΠΕΚΕΠΕ
Όπως είπε ο υπουργός, στόχος του είναι να επιταχύνει δύο δομικές μεταρρυθμίσεις στον χώρο, εκσυγχρονίζοντας τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τον ΕΛΓΑ με τρόπο απόλυτα δίκαιο και διάφανο, ώστε να καταστούν «πολλαπλασιαστές της προσπάθειας των αγροτών».

Σχετικά με τον ΟΠΕΚΕΠΕ ανακοίνωσε:
Τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου στον ΟΠΕΚΕΠΕ για την ενημέρωση των δικαιούχων
Πληρωμή των συνδεδεμένων ενισχύσεων εντός του Απριλίου – 245 εκατ. ευρώ.
Διόρθωση ενιαίας ενίσχυσης 2023. Η διορθωτική πληρωμή, ύψους 88 εκατ. ευρώ, θα γίνει πριν από το Πάσχα
Έναρξη των διαδικασιών προκειμένου να αποπληρωθούν οι δικαιούχοι για τα έτη 2014-2019 με βάση την παλιά ΚΑΠ όσο και για τη μεταβατική περίοδο 2020- 2022.
Άνοιγμα της αίτησης ΟΣΔΕ 2024 τον Μάρτιο.
Πληρωμή των οικολογικών σχημάτων έως το Πάσχα- 425 εκατ. ευρώ.
Εκκαθάριση των 16.000 δεσμευμένων ΑΦΜ μετά από έλεγχο και αποδέσμευση των νομίμων. Τα υπόλοιπα θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη.
Πληρωμή όσων δικαιούχων έχουν δικαιωθεί από τη Δικαιοσύνη.
Σε ό,τι αφορά στους ελέγχους, ο ΥπΑΑΤ είπε ότι θα συνεχιστούν τόσο στην αγορά όσο και στις πύλες εισόδου της χώρας «με στόχο την προστασία των καταναλωτών, των έντιμων γαλακτοβιομηχάνων, αλλά και των κτηνοτρόφων μας. Η τιμή του γάλακτος πρέπει να προστατευθεί. Σε αυτό θα είμαστε αμείλικτοι».

Είπε συγκεκριμένα:

«Η πρόσφατη συνάντηση, με ελληνική πρωτοβουλία, των 9 Υπουργών Γεωργίας του Ευρωπαϊκού Νότου που διοργανώσαμε στις Βρυξέλλες δείχνει ακριβώς αυτή την επιλογή μας.

Με τη σύμφωνη γνώμη των χωρών Γαλλίας, Ιταλίας, Ισπανίας, Πορτογαλίας, Μάλτας, Κροατίας, Σλοβενίας και Κύπρου έχουμε πρόταση για:

αξιοποίηση 2% της ΚΑΠ για την αντιμετώπιση κρίσεων, όπως αυτή που προκάλεσε την πλημμύρα Daniel,
αύξηση του Γεωργικού Αποθεματικού που διαθέτει η ΕΕ,
δημιουργία νέου ταμείου για την κάλυψη απώλειας παραγωγής εξαιτίας έντονων φαινομένων της κλιματικής κρίσης,
απλούστευση των διαδικασιών για την αύξηση της απορροφητικότητας ευρωπαϊκών κονδυλίων αλλά ακόμα και
απλούστευση της λειτουργίας της ΚΑΠ 2023-2027,
ετέθησαν επίσημα τα προβλήματα του περονόσπορου, της ακαρπίας και των ψαριών εισβολέων».
Επίσης χαρακτήρισε «εξαιρετικά σημαντική» την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με την οποία δίνεται κι εφέτος η δυνατότητα σε 128.000 Έλληνες παραγωγούς να καλλιεργήσουν 1,5 εκατ. στρέμματα που είχαν μπει σε πρόγραμμα αγρανάπαυσης, έχοντας με τον τρόπο αυτό διπλό κέρδος.

Το στοίχημα της Θεσσαλίας
Αναφερόμενος στη Θεσσαλία, ο ΥπΑΑΤ είπε ότι η ανασυγκρότησή της αποτελεί στοίχημα για όλους.

«Η πραγματική πρόκληση είναι πώς θα εξασφαλίσουμε το αύριο της Θεσσαλίας, πώς θα δώσουμε και πάλι ζωή στο περιβόλι της χώρας μας, τον Θεσσαλικό κάμπο, αλλά και πώς θα θωρακίσουμε κάθε γωνιά της πατρίδας μας απέναντι σε μελλοντικά χτυπήματα της κλιματικής κρίσης, τα οποία είναι εξαιρετικά πιθανά» τόνισε, και έκανε αναφορά στα μέτρα που έχουν ληφθεί.

Όπως είπε:

καταβάλαμε μέχρι αυτή την ώρα προκαταβολές 160 εκατ. € για αποζημιώσεις μέσω του ΕΛΓΑ για απώλειες ζωικής παραγωγής και φυτικού κεφαλαίου
εξασφαλίσαμε πλέον των 260 εκατ., από τον Κρατικό Προϋπολογισμό για την κάλυψη του συνόλου των αποζημιώσεων που θα καταβάλει ο ΕΛΓΑ έως τέλος Ιουνίου, όπως έχουμε δεσμευτεί
διασφαλίσαμε 1,5 εκατ. €, μέσω de minimis, για τους αλιείς
καταβάλαμε χθες, όπως είχαμε υποσχεθεί, 15,8 εκατ. € από το Γεωργικό Αποθεματικό του 2023, για όσους παραγωγούς δεν είχαν ασφαλιστεί στον ΕΛΓΑ,
Κατόπιν εισήγησής μου, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛΓΑ, στη χθεσινή συνεδρίαση, αποφάσισε την έναρξη της πληρωμής αποζημιώσεων στους παραγωγούς για ζημίες του έτους 2023, από την 20ή Φεβρουαρίου 2024.
Οι πληρωμές αποζημιώσεων καταβάλλονται δύο μήνες νωρίτερα από τα οριζόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία.
Οι πληρωμές των αποζημιώσεων θα είναι στο 100% της υπολογιζόμενης αξίας.
Εφαρμόζουμε ειδικό μέτρο (ΠΑΑ) για κάλυψη εισοδήματος των παραγωγών στις παρακάρλιες περιοχές, ύψους αρχικά 40 εκατ. ευρώ.
Υλοποιούμε το Μέτρο 5.2 του ΠΑΑ, ύψους αρχικά 45 εκατ. €, που προβλέπει 100% κάλυψη για αντικατάσταση απολεσθέντος ζωικού κεφαλαίου και για κατασκευή σταβλικών εγκαταστάσεων και μελετών.
Ενισχύσαμε με επιπλέον 20 εκατ., φτάνοντας συνολικά τα 37,2 εκατ. € για όλα τα Σχέδια Βελτίωσης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Συνεργαζόμαστε στενά με τον νέο περιφερειάρχη κ. Κουρέτα για την αποτελεσματικότερη απορρόφησή τους.
Ενισχύσαμε την κρατική αρωγή που θα λάβουν οι πληγέντες και προορίζεται για την κάλυψη ζημιών στον εξοπλισμό, από τις 2.000 έως και τις 10.000 ευρώ, ανάλογα με το ύψος των ζημιών, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Ο ΥπΑΑΤ αναφέρθηκε στις προσπάθειες που κάνει το Υπουργείο για ενίσχυση της αγροτικής εκπαίδευσης.«Κάνουμε άλματα γνώσης», είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας την αναβάθμιση της Γεωργικής Σχολής Μεσσαράς.

Τέλος, αναφερόμενος στην ίδρυση των αγροτικών τμημάτων στα Επιμελητήρια, είπε ότι με τον τρόπο αυτόν θα τονωθεί η αγροτική επιχειρηματικότητα.

«Ανοίγουμε οργανωμένα τις πόρτες στο επιχειρείν στην κοινωνία του πρωτογενούς τομέα, ενώ παράλληλα χτίζουμε ένα σύγχρονο, πλούσιο σε πληροφορίες και στοιχεία Μητρώο Επαγγελματιών Αγροτών, Κτηνοτρόφων, Μελισσοκόμων και Αλιέων», επισήμανε ο Λευτέρης Αυγενάκης.

iefimerida.gr




Εγκαίνια της έκθεσης Agrotica 2024 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

To απόγευμα της Πέμπτης 1 Φεβρουαρίου, πραγματοποίηθηκαν τα εγκαίνια της 30ης Αgrotica στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης παρουσία πλήθος πολιτών, με τις πύλες της έκθεσης να παραμένουν ανοιχτέςέως τις 4 Φεβρουαρίου.

Ενω αξίζει να σημειωθεί πως το κορυφαίο “ραντεβού” της γεωργίας για το 2024 συγκεντρώνει πάνω από 1.800 εκθέτες από 49 χώρες. 




Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας “Εικόνες από Μετάξι” στην Αλεξανδρούπολη

Με ιδιαίτερη χαρά, τα μέλη του Κέντρου Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης σας προσκαλούν στα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας με τίτλο “Εικόνες από Μετάξι” την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023, στις 19:30.

Το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης συνεχίζοντας την δημιουργική του πορεία και ακολουθώντας την φιλοσοφία για συνεχή ανανέωση και εξέλιξη, υλοποίησε το φωτογραφικό έργο με τίτλο “Εικόνες από Μετάξι”.

Οι φωτογράφοι του Κέντρου, χρησιμοποιώντας τη φωτογραφία ως μέσο δημιουργικής έκφρασης φωτογράφισαν το μετάξι. Η διαδρομή από την μουριά μέχρι το ύφασμα του μεταξιού, κρύβει ιστορίες και στιγμές που αποτυπώθηκαν μέσα από τον φωτογραφικό φακό μοναδικά. Έργα τέχνης, από έναν άλλο κόσμο – παράλληλο από αυτόν που βιώνουμε.

Το φωτογραφικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα τυπώθηκε πάνω σε ύφασμα από μετάξι. Οι φωτογραφίες θα εκτεθούν, φέρνοντας το κοινό σε επαφή με ένα «διπλό» έργο τέχνης. Το ύφασμα από μετάξι προϊόν 100% βιολογικής καλλιέργειας και τις εικόνες από όλη την διαδικασία παραγωγής του.

Οι δημιουργοί – φωτογράφοι: Νίκος Ανδρεαδάκης, Γιάννης Γκόγκος, Χριστίνα Γκούσιου, Ηλίας Γρηγοριάδης, Γεωργία Δημητρίου, Νίκος Ζωάκης, Δημοσθένης Καραγεωργίου, Μιχάλης Μπολιάκης, Γιάννης Μπουλταδάκης, Ηλίας Παπαδάκης, Κατερίνα Παπαπαναγιώτου, Γιούλα Πατσή, Ανέζα Σπανοπούλου, Τζούλια Τσιρίδου.

Στόχος του project είναι μέσω της φωτογραφικής τέχνης, το ευρύ κοινό να ανακαλύψει και να μάθει για την τέχνη του μεταξιού μέσα από εικόνες, δημιουργίες των φωτογράφων. Πιο συγκεκριμένα η έκθεση φωτογραφίας θα παρουσιαστεί στο Σουφλί στην πρωτεύουσα του μεταξιού και στην Αλεξανδρούπολη.

Σκοπός είναι, με το παρόν έργο να επιτευχθεί η ανάδειξη και προβολή της τέχνης του μεταξιού αλλά και η σύγχρονη έκφραση μέσω της φωτογραφικής τέχνης.

Το αποτέλεσμα του έργου παρουσιάζεται στο ευρύ κοινό, μέσω της έκθεσης φωτογραφίας “Εικόνες από Μετάξι” η οποία υλοποιείται, με την οικονομική υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Περιφερειακή Ενότητα Έβρου και του Δήμου Σουφλίου καθώς και την Υποστήριξη του Μουσείου Τέχνης Μεταξιού.

Εκθεσιακό Εικαστικό Κέντρο Νομαρχείου Έβρου (Βασιλέως Βασ. Αλεξάνδρου & Ψαρών, 68100, Αλεξανδρούπολη, 68400, Σουφλί), από 15 έως 20 Δεκεμβρίου 2023, καθημερινά 18:00 – 21:30.




Σουφλί | Εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας, με τίτλο “Εικόνες από Μετάξι”

Το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης, πραγματοποίησε το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023, τα εγκαίνια της έκθεσης φωτογραφίας, με τίτλο “Εικόνες από Μετάξι”, στο Μουσείο Τέχνης Μεταξιού στην πόλη του Σουφλίου.

Μια έκθεση η οποία αποτυπώνει την μοναδική διαδρομή από την μουριά μέχρι το ύφασμα του μεταξιού, η οποία κρύβει ιστορίες και στιγμές που αποτυπώθηκαν μέσα από τον φωτογραφικό φακό μοναδικά. Έργα τέχνης, από έναν άλλο κόσμο – παράλληλο από αυτόν που βιώνουμε. Οι φωτογράφοι του Κέντρου, χρησιμοποιώντας τη φωτογραφία ως μέσο δημιουργικής έκφρασης φωτογράφισαν το μετάξι. Το φωτογραφικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα τυπώθηκε πάνω σε ύφασμα από μετάξι. Οι φωτογραφίες εκτίθενται, φέρνοντας το κοινό σε επαφή με ένα «διπλό» έργο τέχνης. Το ύφασμα από μετάξι προϊόν 100% βιολογικής καλλιέργειας και τις εικόνες από όλη την διαδικασία παραγωγής του.

Οι δημιουργοί – φωτογράφοι: Νίκος Ανδρεαδάκης, Γιάννης Γκόγκος, Χριστίνα Γκούσιου, Ηλίας Γρηγοριάδης, Γεωργία Δημητρίου, Νίκος Ζωάκης, Δημοσθένης Καραγεωργίου, Μιχάλης Μπολιάκης, Γιάννης Μπουλταδάκης, Ηλίας Παπαδάκης, Κατερίνα Παπαπαναγιώτου, Γιούλα Πατσή, Ανέζα Σπανοπούλου, Τζούλια Τσιρίδου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου, κ. Βασίλης Δελησταμάτης, ο Δήμαρχος Σουφλίου, κ. Παναγιώτης Καλακίκος, ο Πρόξενος της Ελλάδας στην Αδριανούπολη, κ. Άρης Ραδιόπουλος, ο πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών, Εμπόρων & Βιοτεχνών Σουφλίου & Περιφέρειας, κ. Θεόδωρος Τσιαμίτας, η υπεύθυνη του Μουσείο Μετάξης του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) κα. Δημισκίδου Δήμητρα, επιχειρηματίες – παραγωγοί μεταξιού καθώς και πλήθος κόσμου.

Ο Δήμαρχος Σουφλίου, κ. Παναγιώτης Καλακίκος εγκαινιάζοντας την έκθεση δήλωσε, “Με μεγάλη χαρά ο Δήμος Σουφλίου παραχώρησε την αιγίδα του στην έκθεση φωτογραφίας που διοργανώνει το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα το οποίο προβάλει τόσο το μετάξι όσο και την πόλη του Σουφλίου. Συνεχάρη τους φωτογράφους για τις φωτογραφίες που δημιουργήσαν και δήλωσε ότι η συνεργασία με το Κέντρο Δημιουργικής Φωτογραφίας Θράκης θα συνεχιστεί και με άλλες δράσεις”.

Η έκθεση φωτογραφίας “Εικόνες από Μετάξι” υλοποιείται, με την οικονομική υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Περιφερειακή Ενότητα Έβρου, την αιγίδα του Δήμου Σουφλίου και την υποστήριξη του Μουσείου Τέχνης Μεταξιού.

Η έκθεση φωτογραφίας θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 π.μ έως 21:00 μ.μ. μέχρι τις 6/12/2023.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kedifot.gr

Φωτογραφικό υλικό σε υψηλή ανάληση μπορείτε να κάνετε λήψη από τον παρακάτω σύνδεσμο (link):  https://we.tl/t-6goip6usOs

Φωτογραφίες: Ηλίας Γρηγοριάδης




Εγκαίνια για την 29η Kavala Expo 2023 παρουσία της Υφυπουργού Ανάπτυξης

Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 29 Σεπτεμβρίου 2023 στο Εκθεσιακό Κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης» της Νέας Καρβάλης τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης KAVALA EXPO που διοργανώνει για 29η χρονιά το Επιμελητήριο Καβάλας.

Την κορδέλα των εγκαινίων έκοψε η Υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη μαζί με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκο Δέμπα και τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανο.

 




Σήμερα τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του Λευτέρη Κυριακίδη στη Θάσο

Τα εγκαίνια του εκλογικού του κέντρου πρόκειται να πραγματοποιήσει ο υποψήφιος δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, σήμερα, Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

 

Αναλυτικά, η πρόσκληση αναφέρει:

Σας καλούμε στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της δημοτικής μας παράταξης «Σύμπραξη Ευθύνης» για το Δήμο Θάσου, που θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 19:30 μ.μ., στο λιμένα θα σου (Π. Μελά & Θεαγένους γωνία – πρώην κατάστημα Καφές και Καπνός Δ. Μανίτσα)




ΚΕΕΕ :  Διευρυμένη Διοικητική Επιτροπή με Εγκαίνια SEREXPO 2023

Σε κλίμα αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του κορυφαίου επιχειρηματικού γεγονότος των Σερρών, της επιχειρηματικής έκθεσης SEREXPO, με εκατοντάδες συμμετέχουσες επιχειρήσεις. Κατά τα εγκαίνια και τη συνεδρίαση της διευρυμένης διοικητικής επιτροπής της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, κ. Ιωάννης Μασούτης,  αφού ευχαρίστησε τον πρόεδρο του επιμελητηρίου Σερρών, κ. Αθανάσιο Μαλλιαρά, για την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στην έκθεση, επεσήμανε την άριστη πρακτική του Επιμελητηρίου για την αξιοποίηση ενός χώρου, ο οποίος μετά από αγώνα αποδόθηκε στην κοινωνία και την  επιχειρηματικότητα.

«Εντυπωσιάστηκα με το μέγεθος της έκθεσης, τους εκθέτες και την οργάνωση. Πρέπει να αξιοποιηθούν τα υφιστάμενα κτήρια και οι υποδομές σε όλες τις πόλεις. Συνδυάζονται όλες οι επιχειρηματικές δραστηριότητες, το εμπόριο και η διασκέδαση» πρόσθεσε και δήλωσε: «Συζητάμε όλα τα θέματα που απασχολούν τον τόπο και θα μεταφέρουμε στην κυβέρνηση τα ζητήματα προς επίλυση».

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Μάξιμος Σενετάκης, στο χαιρετισμό του, υπογράμμισε: «Αποτελεί ισχυρή βούληση του υπουργείου Ανάπτυξης  μια δυναμική συνεργασία με τα Επιμελητήρια. Τα μέτρα για την ακρίβεια, την ενίσχυση των  πολιτών  και την αντιμετώπιση καταστροφών περνούν μέσα από τα Επιμελητήρια και αναζητούμε τις προτάσεις των Επιμελητήριων» .

«Για άλλη μια χρονιά υλοποιούμε όλοι μαζί το όραμα του Χρήστου Μέγκλα με την SEREXPO. Τα Επιμελητήρια δίνουν συμβουλές στους πολιτικούς και αποτελούν ένα ισχυρό κοινωνικό πρόσωπο. Η επενδυτική βαθμίδα θα τονώσει την επιχειρηματικότητα και την εξωστρέφεια» ανέφερε από το βήμα της διευρυμένη διοικητικής, ο βουλευτής του νομού Σερρών, κ. Τάσος Χατζηβασιλείου.

«Είναι τιμή μας που έχουμε τον πρόεδρο της ΚΕΕΕ, κ. Γιάννη Μασούτη, και τη διευρυμένη διοικητική στις Σέρρες» δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών, κ. Αθανάσιος Μαλλιαράς  ενώ μιλώντας για το επιχειρηματικό κέντρο  είπε ότι στόχος είναι η ανακαίνιση όλων των υποδομών, ώστε να φιλοξενούν την επιχειρηματική κοινότητα των Βαλκανίων. Την ανοιχτή συνεδρίαση διεύθυνε ο γενικός γραμματέας της ΚΕΕΕ, κ. Παναγιώτης Αγνιάδης, ο οποίος δήλωσε ότι η ΚΕΕΕ είναι δίπλα στις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου Σερρών.

«Τα Επιμελητήρια συνεχίζουν να στηρίζουν την επιχειρηματικότητα. Αλλάζουν την παροχή υπηρεσιών την τελευταία 20ετια. Η ΚΕΕΕ με συναντήσεις με αρμόδιους υπουργούς πετυχαίνει πολλά ζητήματα που απασχολούν το επιχειρείν» δήλωσε ο Α’ αντιπρόεδρος, κ. Ιορδάνης Τσώτσος και συμπλήρωσε ότι τα 250 στρέμματα που κατάφερε να αξιοποιήσει το επιμελητήριο Σερρών είναι παράδειγμα για κάθε πόλη σε κάθε νομό. «Ανοίγει πόρτα και για άλλες περιοχές. Πρέπει να ανοίξει η πολιτεία τα αυτιά της και να παραχωρήσει τους χώρους στην επιχειρηματική κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Χρειάζονται κοινές πολιτικές στις υποδομές και στην ανάπτυξη από τα Επιμελητήρια» τόνισε ο υπεύθυνος Εξωστρέφειας & Διεθνών Σχέσεων, κ. Στέφανος Γεωργιάδης και αναφέρθηκε στη δράση και το φεστιβάλ γαστρονομίας της Δράμας που είναι αφιερωμένο στους πληγέντες της Θεσσαλίας και του Έβρου. Μέρος από τα έσοδα  θα διατεθούν σε αυτές τις περιοχές.

«Τα όσα βιώνουμε στην Θεσσαλία είναι δύσκολα. Σε αυτή τη συγκυρία, το μόνο αισιόδοξο είναι ότι υπάρχει αλληλεγγύη από τον επιχειρηματικό κόσμο. Πέρασε η μπόρα αλλά οι πληγές τώρα φαίνονται στις επιχειρήσεις μας. Θα το παλέψουμε και θα το καταφέρουμε» δήλωσε ο οικονομικός επόπτης της ΚΕΕΕ, κ. Βασίλης Γιαγιάκος.

«Δύσκολη εποχή για εκθέσεις αλλά η SEREXPO απευθύνεται στην κοινωνία, σιγουρά βοηθάει την επιχειρηματικότητα και αποτελεί παράδειγμα για τα υπόλοιπα Επιμελητήρια» ανέφερε από την πλευρά του, ο υπεύθυνος ΓΕΜΗ & Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, κ. Εμμανουήλ Αλιφιεράκης.

«Εντάσσουμε αμιγώς γυναικείες ομάδες επιχειρηματιών που καταφέρνουν να αποσπάσουν βραβεία» δήλωσε η πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου. «Ευχαριστούμε όλα τα επιμελητήρια της χωράς για την ανταπόκριση στην έκκληση για εμφιαλωμένο νερό και βασικά ήδη ανάγκης»  δήλωσε πρόεδρος του επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Τέλης Μπασδάνης.

«Ελπίζουμε να είναι το ελάχιστο δυνατό πλήγμα και να είναι μικρός ο αριθμός των επιχειρήσεων που χάθηκαν στη Θεσσαλία» ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας.

Τα εγκαίνια της SEREXPO 2023 πραγματοποίησε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας.




Εγκαίνια εκλογικού κέντρου Σάββα Μιχαηλίδη

Σε πανηγυρικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου και ώρα 20:30 το απόγευμα τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του συνδυασμού «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» του υποψηφίου Δημάρχου, κ. Σάββα Μιχαηλίδη, καθώς και η παρουσίαση των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων του συνδυασμού

Το “παρών” στην εκδήλωση έδωσε πέραν των υποψηφίων πλήθος δημοτών και φίλων οι οποίοι στέλνουν το μήνυμα για ένα σαφές προβάδισμα στην επαναδιεκδίκηση του Δημαρχιακού θώκου. 

Στην εκδήλωση το παρών επίσης έδωσαν υποψήφιοι Περιφερειακοί σύμβουλοι, του κ. Χ. Μέτιου ο υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Χ.Τοψίδης, ο τ. Υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος και ο βουλευτής Νομού Καβάλας κ. Γιάννης Πασχαλίδης.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. 

 




“Σύγχρονος Δήμος”: Εγκαίνια του εκλογικού Κέντρου

Η Δήλωση του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη:

“Εκφράζω τη μεγάλη ικανοποίηση και τη χαρά μου για την θερμή παρουσία σας στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του συνδυασμού μας.

Η αγκαλιά των εκατοντάδων υποψηφίων και φίλων, που γέμισε την οδό Παύλου Μελά δείχνει περίτρανα ότι η σκληρή δουλειά μας στη διοίκηση του Δήμου επί τέσσερα χρόνια έχει αντανάκλαση στους συνδημότες μας.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή σας που πολλαπλασιάζει τη σιγουριά μου για τη βέβαιη ΝΙΚΗ του ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΔΗΜΟΥ στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.

Με την ίδια δυναμική και μεθοδικότητα θα συνεχίσουμε το έργο μας και την επόμενη πενταετία για να δημιουργήσουμε την Καβάλα του μέλλοντος.

Συνεχίζουμε μαζί να παλεύουμε για να δημιουργήσουμε έναν πιο ισχυρό, δημοκρατικό δήμο, με σύγχρονες υπηρεσίες, έναν Δήμο της Καινοτομίας και της Κοινωνικής Αλληλεγγύης, του Πολιτισμού και του Αθλητισμού, έναν Δήμο ανοιχτό στους νέους και τις ιδέες τους”.




Εγκαίνια Εκλογικού Κέντρου στο Παρανέστι της Παράταξης ‘Τόπος να Ζώ’

Σε μια ομολογουμένως μεγάλη συγκέντρωση στο Παρανέστι στην έδρα του Δήμου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια και ο αγιασμός του Nέου εκλογικού κέντρουτης παράταξης μας. Ακολούθησε παρουσίαση των υποψηφίων για τις Δημοτικές Εκλογές του Οκτωβρίου

Στην ομιλία του ο Δήμαρχος Παρανεστίου Αναστάσιος Καγιάογλου έκανε αναφορά στο έργο της Δημοτικής Αρχής κατά την περίοδο 2019-2023. Ένα έργο που το αναγνωρίζουν όλοι. Ένα έργο που δεν επηρεάστηκε ούτε από πανδημία, ούτε από την ενεργειακή κρίση. Μεθοδικά και στοχευόμενα κατάφερε η Δημοτική Αρχή να εντάξει σε Ευρωπαϊκά και Εθνικά Προγράμματα πληθώρα έργων.

Ενδεικτικά κάποια από τα έργα που υλοποιήθηκαν η βρίσκονται στο στάδιο υλοποίησης στη Δημοτική Ενότητα Παρανεστίου είναι:Προετοιμασία φακέλου για υποβολή αίτησης στην UNESCO για το Παρθένο Δάσος,Ενεργειακή αναβάθμιση Γυμνασίου με ΑΤ Παρανεστίου, Ενεργειακή αναβάθμιση Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου + τοποθέτηση φωτοβολταϊκών,Παράδοση σύγχρονου ιατρικού εξοπλισμού στο Κέντρο Υγείας,ΚΕΠ,Συντήρηση δρόμων προς Θερμιά, Ανάπλαση Πλατείας Παρανεστίου, Δημιουργία παραρτήματος εθελοντών Πολιτικής Προστασίας,Αγροτική οδοποιία,Δημιουργία μονοπατιών και ποδηλατικής διαδρομής, Ανάπλαση πάρκου έναντι Δημαρχείου, Κατασκευή φρεατίων γύρω από το Δημαρχείο ,Συντήρηση ποτιστρών,Αίτημα παραχώρησης του χώρου του ΟΣΕ ,Δίκτυο ύδρευσης Διποτάμων,Δρόμος προς  Πρασινάδα,Επαναλειτουργία Ιερά Μονή του Σωτήρος, Υποβολή πρότασης στο Πράσινο Ταμείο για συντήρηση γηπέδων δημιουργία Παιδικής Χαράς και χώρου πρασίνου.

Βέβαια πάντα πρώτο μέλημα ήταν, είναι και θα είναι η καθημερινότητα των  πολιτών με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Καγιάογλου Αναστάσιος ανέφερε : «Ευχαριστώ για την μεγάληαυτή συγκέντρωση των εγκαινίων του εκλογικού μας κέντρου στο Παρανέστι και την αγάπη που δείχνεται στο πρόσωπο το δικό μου και των υποψηφίων της παράταξης μας.

Είναι συγκινητικό να αισθανόμαστε τους συνδημότες δίπλα μας.

Στα 4 χρόνια ως Δημοτική αρχή δώσαμε αγώνες, δουλέψαμε σκληρά, είμαστε καθημερινά δίπλα σε κάθε πολίτη και καταφέραμε να υλοποιήσουμε  ένα τεράστιο έργο για τα δεδομένα του Δήμου μας και να γίνουμε παράδειγμα προς μίμηση.

Όλοι μαζί χτίζουμε το νέο Δήμο Παρανεστίου».

 




Πραγματοποιήθηκαν τα Εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου της Παράταξης Πόλη + Ζωή

Παρουσία πλήθους κόσμου, πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή το πρωί 3 Σεπτεμβρίου 2023 τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της παράταξης μας που βρίσκεται στην οδό Εθνικής Αμύνης 49 (απέναντι από το ξενοδοχείο Ξενία)

Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό ο Επικεφαλής της παράταξης μας και υποψήφιος Δήμαρχος Δράμας κ. Κυριάκος Χαρακίδης προέβει σε μια σύντομη ομιλία στην οποία ανέφερε :

“Φίλες και φίλοι

Η μέρα σήμερα είναι ιδιαίτερη και συγκινητική για εμένα προσωπικά γιατί βλέπω ανθρώπους σήμερα εδώ οι οποίοι συνδέονται μαζί μου σε αγώνες από τα παλιά, από το επιμελητήριο, αλλά και μετέπειτα του Δήμου.

Χαίρομαι ιδιαίτερα που είστε όλοι εσείς εδώ, που στηρίζετε αυτήν την παράταξη που στηρίζετε και εμένα προσωπικά ως υποψήφιο Δήμαρχο.

Είμαστε εδώ σήμερα για να ξεκινήσουμε τυπικά τον προεκλογικό μας αγώνα, γιατί ουσιαστικά έχει ήδη ξεκινήσει.

Σήμερα έχουμε ένα όμορφο αλλά και Ευλογημένο εκλογικό κέντρο.

Ας είναι ευλογημένος και ο αγώνας μας από εδώ και πέρα μέχρι τη τελική νίκη στις 8 Οκτωβρίου, που θα δώσουμε όλοι μαζί.

Θέλω λοιπόν να σας δηλώσω ότι είμαι πάρα πολύ περήφανος γιατί πριν από μερικές μέρες ολοκληρώσαμε και καταθέσαμε το ψηφοδέλτιό μας. Ένα ψηφοδέλτιο το οποίο απαρτίζεται από ανθρώπους, από όλους τους χώρους κοινωνικούς, πολιτικούς, πολιτιστικούς, γεωγραφικά από παντού.

Ένα ψηφοδέλτιο το οποίο μπορώ να τολμήσω να πω, ίσως γιατί μας δόθηκε και από τον εκλογικό νόμο η δυνατότητα, ότι είναι ένα από τα καλύτερα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα.

Οι εκλογές είναι μπροστά μας. Στο χέρι μας είναι να κερδίσουμε αυτές τις εκλογές.

Εδώ είμαστε λοιπόν σε ένα εκλογικό κέντρο που έχει ανοιχτές πόρτες και αγκαλιές. Είμαστε εδώ για να αγκαλιάσουμε όλους τους Δραμινούς. Να έρθουν εδώ όποιον κι αν υποστηρίζουν. Να συζητήσουνε μαζί μας, να μας πούνε και προβλήματα αλλά και προτάσεις.

Μπαίνουμε λοιπόν πλέον στην τελική ευθεία για τις εκλογές και είμαστε έτοιμοι.

Είμαστε έτοιμοι και με το πρόγραμμα μας .

Ένα πρόγραμμα που θα το παρουσιάσουμε σε ανοιχτή εκδήλωση την Τετάρτη 6/9/23 στις 19.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Δράμας και θα μπορούν όλοι οι Δραμινοί να είναι εκεί είτε μας ψηφίζουν είτε δεν έχουν αποφασίσει ακόμη ποιόν θα στηρίξουν.

Θα διαπιστώσουν λοιπόν ότι η παράταξη ΠΟΛΗ+ΖΩΗ δεν ξέρει μόνο να υλοποιεί όπως μας είδαν στα 3,5 χρόνια που ήμασταν δημοτική αρχή, αλλά ξέρει να σχεδιάζει πολύ καλά το μέλλον της πόλης και των χωριών μας.

Ξέρει πολύ καλά να κοστολογεί το πρόγραμμά της, και ξέρει ακόμη καλύτερα από που θα βρει τα χρήματα για να το υλοποιήσει.

Το πρόγραμμά μας είναι όντως πολύ φιλόδοξο αλλά και αντάξιο των προσδοκιών των Δραμινών. Και πιστέψτε με είναι αντάξιο και των ικανοτήτων μας.

Ξέρουμε ποιοι είμαστε, ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε, το αποδείξαμε, θα το αποδείξουμε άλλη μια φορά αρκεί να μας δώσουν αυτήν την δυνατότητα οι συνδημότες μας.

Και δεν μιλώ για έργα υποδομών μόνο, γιατί εκεί σήμερα κανένας Δραμινός δεν αμφισβητεί ότι η παράταξη ΠΟΛΗ+ΖΩΗ και οι συνεργάτες του Κυριάκου Χαρακίδη μπορούν να υλοποιήσουν μεγάλα προγράμματα υποδομών.

Το έχουμε αποδείξει, τα βλέπουν καθημερινά τα έργα μας, μπορούν να μας συγκρίνουν με όποια δημοτική αρχή θέλουν.

Στο πρόγραμμα μας έχουμε εντάξει δράσεις που αφορούν την καθημερινότητα, τον κοινωνικό τομέα, την προληπτική ιατρική, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την παιδεία.

Σας υπόσχομαι ότι το πρόγραμμα μας είναι πάνω από τις προσδοκίες σας.

Θα δείτε έναν δήμο μετά το 2024 που θα τον ζηλεύουν όλοι .

Όλοι μαζί να πάμε τη Δράμα Μπροστά,

όλοι μαζί να χαράξουμε μια Νέα Ποιότητα Ζωής

για τον Δήμο και τους Δραμινούς.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που είστε σήμερα όλοι εδώ”.




Εγκαίνια και Αγιασμός στο εκλογικό κέντρο του Γιάννη Εριφυλλίδη παρουσία πλήθους Καβαλιωτών

Τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» με υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας τον Γιάννη Εριφυλλίδη πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή, με τους Καβαλιώτες να δίνουν δυναμικό παρών, εκφράζοντας με τη μαζική προσέλευσή τους τη στήριξή τους στον συνδυασμό του και τον ίδιο, με την επίσημη πλέον έναρξη του προεκλογικού αγώνα. Παράλληλα, τελέστηκε, ως είθισται, Αγιασμός

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης, μιλώντας από στήθους, εμφανώς συγκινημένος από την προσέλευση του κόσμου, τόνισε ότι η Καβάλα μπορεί να πάει μπροστά με τη δική του διοίκηση και την ομάδα των συνεργατών του που επεξεργάστηκαν προγραμματικές θέσεις, όχι ανέφικτες, αλλά πραγματοποιήσιμες. Αναφέρθηκε στα πέντε μεγάλα έργα που ήδη επικοινωνήθηκαν στους Καβαλιώτες, αλλά και στις προτεραιότητές του από την 1η Ιανουαρίου 2024, ως εκλεγμένος Δήμαρχος Καβάλας, υπογραμμίζοντας ότι το άλφα και το ωμέγα της διοίκησής του θα είναι η χάραξη μιας νέας κοινωνικής πολιτικής, προσαρμοσμένης στις αυξανόμενες  ανάγκες των καιρών, αλλά και η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ταλανίζει την πόλη, το οποίο καμία διοίκηση δεν αντιμετώπισε αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα των νυχτερινών δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ, τη δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 και άνω των 65 ετών και τη δημιουργία νέων παρκινγκ.

Ακόμη, υπογράμμισε ότι ο ίδιος δεν ασχολείται με τους άλλους συνδυασμούς, το αντίθετο άλλοι συνδυασμοί εμμονικά ασχολούνται με τον συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά», ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα, επικαλούμενος το κλίμα νίκης που καταγράφει στην πόλη ο συνδυασμός με την ολοένα αυξανόμενη αποδοχή των Καβαλιωτών, ότι στις 15 Οκτωβρίου η μεγάλη νίκη θα γιορταστεί στον ίδιο χώρο.

Το παρών στην τελετή των εγκαινίων έδωσαν και πολλά πρόσωπα προερχόμενα από τον πολιτικό στίβο, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Μπάμπης Δράκος, ο πρ. Δήμαρχος Φιλίππων Λάζαρος Τσαταλμπασίδης, ο πρ. Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Γιώργος Παπαφιλίππου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Καρασαββόγλου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φιλήμων Ξουλόγης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο πρ. Αντινομάρχης Γιώργος Τσαλουχίδης, ο πρ. Αντιδήμαρχος Δημήτρης Θεοδοσίου, αλλά και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, όπως ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Γιάννης Κελγιώργης. Παρούσα και η στενή συνεργάτιδα του Στάθη Εριφυλλίδη, πρ. Δημοτική Σύμβουλος και Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Μαργαρίτα Βλάσση.

 

 




Εγκαίνια εκλογικού κέντρου και παρουσίαση υποψηφίων για τον Χαράλαμπο Χρυσανίδη

Την επιβεβλημένη ανάγκη, ο δήμος Καβάλας να αποκτήσει μια νέα διοίκηση που θα δώσει ουσιαστικές και άμεσες λύσεις στα συσωρευμενα προβλήματα που αντιμετωπίζουν η πόλη και οι οικισμοί, τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμου ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, Χαράλαμπος Χρυσανίδης, κατά την ομιλία του στα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού. Ο κ. Χρυσανίδης ζήτησε από τον κόσμο να συγκρίνει και να αποφασίσει ποιοι είναι ικανοί να βγάλουν το Δήμο Καβάλας από τα προβλήματα που σήμερα τον πνίγουν. «Καλούμε τους συνδημότες μας», τόνισε, «να κάνουν αυτή την επιλογή τους με πολύ μεγάλη προσοχή. Όχι με κριτήριο τη συγγένεια, τη φιλία, το κουμπαριό ή τις κομματικές προτιμήσεις. Αλλά με βάση την αξιοσύνη, τις γνώσεις, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα. «Μαγικά ραβδιά δεν υπάρχουν και τα προβλήματα θα λυθούν μόνο με πολλή δουλειά», συμπλήρωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας υπογραμμίζοντας με έμφαση «καλούμε τους συνδημότες μας να κλείσουν τα αυτιά τους στην πολλή θεωρία, στα μεγάλα “ΘΑ” και τις αμέτρητες υποσχέσεις. Το ξαναείδαμε αυτό το έργο. Το ζήσαμε και το νιώσαμε «στο πετσί μας».  Τα αποτελέσματα είναι δυστυχώς ορατά διά γυμνού οφθαλμού». Απευθυνόμενος στους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, τους φίλους και συνεργάτες που τίμησαν με την παρουσία τους τα εγκαίνια του πολιτικού γραφείου/εκλογικού κέντρου του συνδυασμού ο Χαράλαπος Χρυσανίδης επισήμανε ότι «από σήμερα ουσιαστικά μπαίνουμε στην τελική ευθεία της προσπάθειάς μας. Μιας προσπάθειας που ξεκίνησε επίσημα στις αρχές του έτους. Με κίνητρα ειλικρινή και ξεκάθαρα:

Την ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο μας. Την επιθυμία μας να προσφέρουμε έργο. Την απόφασή μας για αλλαγή, σε όλα αυτά που μας πληγώνουν εδώ και χρόνια στο Δήμο Καβάλας.

Όλα αυτά στα οποία η σημερινή διοίκηση του δήμου απέτυχε παταγωδώς να διορθώσει. Όλο το προηγούμενο διάστημα, μιλήσαμε για τα μεγάλα προβλήματα της Καβάλας και των οικισμών όχι με γενικότητες και ασάφειες.  Αλλά με συγκεκριμένες προτάσεις, που ναι μεν χρειάζονται πολλή δουλειά, αλλά είναι ρεαλιστικές και μπορούν να δώσουν οριστικές λύσεις». Στην ομιλία του ο υποψήφιος δήμαρχος παρουσίασε επιγραμματικά τις βασικές προγραμματικές θέσεις του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ για όλα τα θέματα που απασχολούν το Δήμο Καβάλας και χρειάζονται άμεση αντιμετωπίση:

Για τις αναγκαίες αλλαγές στο σχέδιο πόλης. Για την αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης. Για τα απαραίτητα έργα υποδομών στο Περιγιάλι. Για τις αναγκαίες παρεμβάσεις στην ιστορική μας Παναγία. Για τη διάσωση του πλούσιου κτιριακού μας αποθέματος. Για την αξιοποίηση του παλιού Νοσοκομείου. Για την επιτακτική ανάγκη να κλείσουν χρόνιες «πληγές» της πόλης μας. Για την ακτή της Καλαμίτσας που για χρόνια παραμένει αντικείμενο ιδιοκτησιακής διαμάχης. Για τις ριζικές λύσεις που προωθούμε για τον οικισμό του Παληού. Για τις δυνατότητες της Ν. Καρβάλης να μπει σε τροχιά ανάπτυξης με την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. Για την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων και του Βαπτιστηρίου της Λυδίας. Για ένα Δήμο που θα οργανωθεί, θα κόψει τις σπατάλες, θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα σέβεται τα χρήματα των δημοτών. Για ένα δήμο, όπου ο πολιτισμός θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα.

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ:

Με καθαρούς δρόμους και πεζοδρόμια. Με καλύτερη προσβασιμότητα για ηλικιωμένους και ΑμεΑ Με τις κοινωνικές υπηρεσίες δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη. Με εκσυγχρονισμό των αθλητικών εγκαταστάσεων και τη δημιουργία νέων. Με σεβασμό στην αρχιτεκτονική κληρονομιά. Με σεβασμό στα αδέσποτα ζώα, στο πράσινο και το περιβάλλον. Με σεβασμό στη φύση και με την έγκαιρη θωράκιση απέναντι σε ακραία φαινόμενα.

Ολοκληρώνοντας ο επικεφαλής του συνδυασμού έκανε μια αναδρομή στην οκταετή, και κατά γενική ομολογία πετυχημένη θητεία του ως δήμαρχος στο πρώην δήμο Ελευθερών, στα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποίηθηκαν στην περιοχή, έργα που άλλαξαν ριζικά την εικόνα των οικισμών βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των μόνιμων κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών. Κλείνοντας, παρουσίασε τους 54 υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους που συμμετέχουν στο συνδυασμού, δηλώνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στην ανακοίνωση και νέων συμβούλων που θα συνδράμουν στην κοινή προσπάθεια.

Αβραμίδου Δήμητρα:Κοινωνική λειτουργός

Ακριτίδου Όλγα: Ελεύθερη επαγγελματίας

Αναστασιάδης Ιωάννης: Υπάλληλος ΕΛ.ΤΑ.

Αποστόλου Γεωργία: Καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας – Μεταφράστρια

Αργυρουδάκης Κωνσταντίνος: Συν/χος ηλεκτρολόγος βιομηχανικών εγκαταστάσεων

Βαλσαμίδου Κούλα: Εφοριακός – Πρόεδρος Εργαζομένων Δ.Ο.Υ. Καβάλας & Δράμας – Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 16ου Δ.Σ. Καβάλας

Βαρδάκας Γεώργιος: Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων

Γενημαχαλελής Σωφρόνης: Ηλεκτρολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης

Γεννετίδου Λαμπρινή: Κομμώτρια – Αισθητικός

Γιαλίδης Κωνσταντίνος: Διευθυντής ξενοδοχειακών μονάδων

Δαλεμιάρης Ευστράτιος: Πολιτικός μηχανικός – DAIKIN Καβάλας

Δανιήλ Αθανασία:Μισθώσεις ακινήτων

Δεληγιάννης Μίλτιάδης: Ελαιοχρωματιστής

Δρακονάκη Ευαγγελία: Υπάλληλος Πολεοδομίας Δήμου Παγγαίου – τ. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Καβάλας – Εν ενεργεία δημοτική σύμβουλος

Δρακόντης Σάββας: Πολιτικός μηχανικός – Τοπογράφος

Εδιάρογλου Αναστάσιος: Επαγγελματίας οδηγός – Ιδιωτικός υπάλληλος

Ζορμπάς Δημήτρης: Επαγγελματίας οδηγός

Καλανταρίδης Ηλίας: Καθηγητής πληροφορικής – τ. Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Καβάλας – Εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος

Καλλιοντζή Κατερίνα: Πολιτικές επιστήμες – Διοίκηση επιχ/σεων μόδας – Ιδιοκτήτρια καταστήματος ενδυμάτων

Καραγιαννίδης Αναστάσιος:Ιδιωτικός υπάλληλος

Κατάκαλος Στέλιος: Προγραμματιστής Η/Υ – Ιδρυτής της εταρείας ABSTERGO

Κελίδου Πολυξένη: Εκπαιδευτικός πληροφορικής

Κοκκίνης Δημήτριος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Οικοδομικές εργασίες

Κουλακίδης (Λαφίδης) Άνθιμος: Βοηθός φυσιοθεραπευτή

Κυριακίδης Ιωάννης: Συν/χος αστυνομικός – πρ.πρόεδρος Κοινότητας Φιλίππων

Κυριακίδου Μαρία: Φιλόλογος ιστορίας & εθνολογίας

Κυρλής Μάριος:Μηχανολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης – Εργολάβος ιδιωτικών έργων

Λουτρούκης Στέλιος:Πολιτικός μηχανικός

Μακέδου Ελένη: Ιδιωτική υπάλληλος

Μαρμάνης Δημήτριος:Αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Χημείας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος

Μαρτίδης Γεώργιος: Στρατιωτικός – Πρωταθλητής Ελλάδας στην ελεύθερη πάλη

Ματζουράνη Μαρία: Ιστορικός – Ερευνήτρια

Μόμτσος Νότης: Υπάλληλος Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων

Μοσχίδης Στέφανος:  Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία – Ξενοδοχοϋπάλληλος

Νεστορίδης Χρήστος: Ιδιωτικός υπάλληλος – Λογιστής στην Ένωση Αγροτών Συνεταιρισμένων Καβάλας

Παπαδόπουλος Δημήτριος: Μαιευτήρας – Γυναικολόγος στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας

Παπακοσμίδης Θάνος: Οικονομολόγος – Ελεύθερος επαγγελματίας

Παρίδης Γεώργιος: Ιδιοκτήτης μεταφορικής εταιρείας

Πασχαλίδης Κυριάκος: Συν/χος εργολάβος οικοδομών

Πασχαλίδης Φώτης: Εργολάβος οικοδομών

Περίτσαλη Όλγα: Υγειονομικός στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας – Γραμματέας Κέντρου Πολιτισμού Νικοπόλεως Πόντου Ελλάδας

Πετρέλη Τάνια: Μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Ανθρωπολογία & τη Γερμανική Λογοτεχνία – Καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας – Διαχείριση ακινήτων

ΠολυχρονίδηςΔημήτριος: Εργολάβος ιδιωτικών έργων –  Οικοδομικές εργασίες

Σιδηρόπουλος Αναστάσιος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Εστίαση

Σουλόγλου Βασίλειος: Ελεύθερος επαγγελματίας – Μάρμαρα

Σωτηρέλης Γεώργιος: Ελεύθερος επαγγελματιας – Εμπορικό κατάστημα

Τσαρουχάς Χρύσανθος: Οικονομολόγος – Επιχειρηματίας – Διευθύνων σύμβουλος στην Ανώνυμη Εταιρεία ΑΦΟΙ ΤΣΑΡΟΥΧΑ

Τσέλιος Ιωάννης: Οικονομολόγος – Εκπαιδευτικός

Τσίγκου – Χατζηαναστασίου Σοφία: Λογίστρια

Τσόλης Αχιλλέας: Συν/χος καθηγητής φυσικής αγωγής

Φουρνιάδου Ροδιά: Δικηγόρος

Χαρπαντίδης Κοσμάς: Δικηγόρος – Συγγραφέας

Χατζηπαπαδόπουλος Παναγιώτης: Εκπαιδευτικός

Χατζηχαραλάμπους Κωνσταντίνος: Ηλεκτρολόγος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης – Τεχνικός υποστήριξης στη βιομηχανία τροφίμων ARIVIΑ




Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Πληροφοριακού Κέντρου της Ελληνικής Αστυνομίας στην 19 η Διεθνή Έκθεση Αλεξανδρούπολης – ALEXPO 2023

Οι θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται στους χώρους του περιπτέρου αφορούν την προστασία των συνόρων και την διαχείριση των μεταναστευτικών ροών, την οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή αγωγή, την ασφάλεια στο διαδίκτυο και για την ενδοοικογενειακή βία.
Οι επισκέπτες έχουν επίσης την δυνατότητα να ενημερωθούν για το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας, τις νέες μορφές αστυνόμευσης που εφαρμόζονται στην περιοχή και τις νέες δυνατότητές μας σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογικά μέσα

Οι πολίτες θα μπορούν να επισκέπτονται το Πληροφοριακό μας Κέντρο καθ’ όλη της διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης και να
ενημερώνονται τόσο μέσα από τη διαπροσωπική επικοινωνία με αστυνομικούς, όσο και μέσα από το σχετικό έντυπο και ψηφιακό ενημερωτικό υλικό.

Το Πληροφοριακό Κέντρο της Ελληνικής Αστυνομίας άνοιξε χθες (12-5-2023) το απόγευμα τις πόρτες του, στις εγκαταστάσεις της 19 ης Διεθνούς Έκθεσης Αλεξανδρούπολης – ALEXPO 2023.

Για ακόμη μία φορά η Διεύθυνση Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συμμετέχει στην Διεθνή Έκθεση Αλεξανδρούπολης με περίπτερο, το οποίο θα είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες της έκθεσης καθ’ όλη της διάρκεια λειτουργίας της, δηλαδή έως
και την 16 Μαΐου, κατά τις ώρες 18.00 – 23.00, πλην της 14ης Μαΐου 2023 που θα λειτουργεί κατά τις ώρες 13.00 – 23.00.

Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλέγμα των ειδικών δράσεων που αναπτύσσουν οι υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με γνώμονα τον άνθρωπο και ειδικότερα την εμπέδωση
του αισθήματος ασφάλειας, την αμεσότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τις τοπικές κοινωνίες.

Οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα με τη βοήθεια έντυπου και ψηφιακού υλικού, αλλά και μέσα από διαπροσωπική επικοινωνία με τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας που βρίσκονται στους χώρους του Πληροφοριακού Κέντρου, να ενημερωθούν για τα εξής θέματα:

  •  Προστασία των συνόρων και διαχείριση των μεταναστευτικών ροών
  •  Οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή αγωγή
  •  Ασφάλεια στο διαδίκτυο
  • Ενδοοικογενειακή βία

Στον ίδιο χώρο οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να ενημερωθούν για το έργο που επιτελεί η Ελληνική Αστυνομία στην περιοχή των συνόρων του Έβρου, με την παρουσίαση μέρους του εξοπλισμού της που διαθέτει, ο οποίος αποτελείται από τεχνητά μέσα επιτήρησης συνόρων, μη επανδρωμένα συστήματα αεροσκαφών καθώς και τεθωρακισμένο όχημα βαρέως τύπου με τη συμμετοχή της Ειδικής Επιχειρησιακής Ομάδας και του αστυνομικού σκύλου.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών σε θέματα οδικής ασφάλειας, έχουν τοποθετηθεί στους χώρους του περιπτέρου, ειδικά γυαλιά εξομοίωσης επήρειας οινοπνεύματος (μέθη), δίνοντας την δυνατότητα στους επισκέπτες, μέσα από τη βιωματική μάθηση, να αντιληφθούν ότι το αλκοόλ δεν συνδυάζεται με την οδήγηση.

Επίσης, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενημέρωση των παιδιών, έχει διαμορφωθεί ειδικός χώρος, στο οποίο, οι μικροί επισκέπτες, μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουν να κυκλοφορούν με ασφάλεια, τηρώντας πάντοτε τον Κώδικα Οδικής
Κυκλοφορίας, ενώ έχουν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με υπηρεσιακή δίκυκλη μοτοσικλέτα.

Το κοινό λαμβάνει ενημερωτικό υλικό που αφορούν το φαινόμενο της Ενδοοικογενειακής Βίας, με στόχο την πρόληψη και την αποτελεσματική αντιμετώπιση του θέματος καθώς επίσης και συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση από εξειδικευμένο προσωπικό της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

Στα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν χθες (12-5-2023) το απόγευμα, παρευρέθηκαν ο Γενικός Περιφερικός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος κ. Πασχάλης Συριτούδης, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, Αστυνομικός Διευθυντής κ. Λάμπρος Τσιάρας και αστυνομικό προσωπικό.

Στο χαιρετισμό που απηύθυνε ο Γενικός Περιφερικός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μεταξύ άλλων, ανέφερε:

…Από την πλευρά μας, ως Ελληνική Αστυνομία, δίνουμε σταθερά το δικό μας
«παρών» σε αυτή τη διοργάνωση. Στο χώρο της Έκθεσης λειτουργεί το
Πληροφοριακό μας Κέντρο, με το οποίο προσδοκούμε να έρθουμε πιο κοντά
στους πολίτες της περιοχής μας, να τους ενημερώσουμε και να τους
ευαισθητοποιήσουμε πάνω σε διάφορα θέματα…

…Η παρουσία μας εδώ καταδεικνύει την στενή σχέση της Ελληνικής Αστυνομίας
με την τοπική κοινωνία, προστατεύοντας και υπηρετώντας τους πολίτες. Μέλημά
μας είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για την ανάπτυξη της
επιχειρηματικότητας στην περιοχή, συμβάλλοντας στην επίτευξη των στόχων
προόδου και ευημερίας του κάθε πολίτη…

…Αυτό είναι το ουσιαστικό περιεχόμενο της συμμέτοχής μας σήμερα εδώ. Και
αυτόν το στόχο θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε με πλήρη συνείδηση της
γεωστρατηγικής ιδιαιτερότητας της περιοχής, με επαγγελματισμό – με φιλότιμο
και με πατριωτισμό…