Σέρρες: «Τώρα θα δεις ποιος είμαι», είπε στον 34χρονο ο δολοφόνος

Στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών μεταφέρθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης οι δύο εκ των κατηγορουμένων για τη δολοφονία του 34χρονου τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, στο κέντρο της πόλης, που έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν τη Δευτέρα.

Πρόκειται για έναν 29χρονο από την Αλβανία και ένα 27χρονο Έλληνα οι οποίοι συνελήφθησαν λίγη ώρα μετά από τη φονική συμπλοκή, ενώ άφαντοι παραμένουν οι δύο ακόμα κατηγορούμενοι, ένας 28χρονος και ένας 30χρονος.

Με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί εις βάρος τους για ανθρωποκτονία με πρόθεση και συναυτουργία, οι δύο συλληφθέντες πέρασαν το «κατώφλι» του εισαγγελέα ποινικής δίωξης και στη συνέχεια  παραπέμφθηκαν στον ανακριτή από τον οποίο ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν τη Δευτέρα.

«Τον μαχαίρωσαν δύο φορές»

Μιλώντας στο protothema.gr, ο αδελφός του 34χρονου θύματος εξηγεί ότι όλα έγιναν περίπου στις 4.30 το πρωί όταν ο αδελφός του, μαζί με τον κουνιάδο του, έφτασαν στην είσοδο του γνωστού club της περιοχής. Εκεί είχε αναμονή από κόσμο και ο αδελφός του που είχε καταναλώσει αλκοόλ και δεν ήθελε να περιμένει στη σειρά προσπέρασε την ουρά του κόσμου και πήγε μπροστά. Τότε, ο εργαζόμενος στην «πόρτα» της επιχείρησης του ζήτησε να πάει πίσω για να περιμένει, με το θύμα να τον ρωτάει «ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις να περιμένω;».

«Αυτός του απάντησε “τώρα θα δεις ποιος είμαι”. Έφυγε και μετά από μισή ώρα γύρισε με τον ξάδελφό του, αυτός κρατούσε το μαχαίρι και ο ξάδελφός του το όπλο. Τον μαχαίρωσε δύο φορές στη μέση του δρόμου, μια στη γεννητική αρτηρία και μια στο πλάι και μας είπανε ότι τον μαχαίρωσε πισώπλατα», αναφέρει.

Σέρρες: «Τώρα θα δεις ποιος είμαι», είπε στον 34χρονο ο δολοφόνος

«Είναι μπλεγμένοι με νονούς της νύχτας»

Ο αδελφός του θύματος σημειώνει ότι δεν έδωσαν ραντεβού απλά ο 34χρονος τους περίμενε στο σημείο μέχρι να έρθουν οι δράστες, ενώ εκτός από τις μαχαιριές που κατάφεραν στο θύμα ξυλοκόπησαν και τον κουνιάδο του. Προσθέτει, δε, ότι αυτά τα άτομα είναι μπλεγμένα με «νονούς της νύχτας» και ο αδελφός του τους γνώριζε όμως δεν έκαναν παρέα.

«Αυτός που τον μαχαίρωσε δεν έχει συλληφθεί ακόμα, ούτε αυτός που πυροβόλησε με το αεροβόλο όπλο», υπογραμμίζει ο αδελφός του θύματος.
Υπενθυμίζεται ότι ο άτυχος άνδρας ήταν πατέρας δύο παιδιών και σε λίγο καιρό περίμενε το τρίτο του, καθώς η σύζυγός του είναι έγκυος. Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο που εκτυλίχθηκε το αιματηρό περιστατικό εντόπισαν και κατάσχεσαν 6 κάλυκες από πιστόλι κρότου-αερίου.

protothema.gr



Ηλεία | Λύγισαν και οι αστυνομικοί με τα όσα εκστόμισε στην κατάθεσή του ο δολοφόνος της 11χρονης Βασιλικής

Ολόκληρη την κατάθεση του δολοφόνου και θείου της 11χρονης Βασιλικής στην Ηλεία φέρνει στο φως της δημοσιότητας το newsit.gr. 

Παρότι ο 37χρονος στην αρχή κρατούσε σκληρή στάση και δεν έλεγε το παραμικρό, τελικά τα στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους οι αστυνομικοί τον ανάγκασαν να ομολογήσει την κτηνωδία που διέπραξε το βράδυ της 9ης Ιουνίου δολοφονώντας την 11χρονη ανιψιά του. Ακόμα και οι έμπειροι αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ ανατρίχιασαν όταν άκουγαν τα όσα τους εξιστορούσε στην κατάθεσή του ο σφαγέας του ανήλικου κοριτσιού στην Ηλεία.

Με ψυχραιμία κατέγραψαν την προανακριτική του κατάθεση και την πρόσθεσαν στη δικογραφία με τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από δόλο, της απόπειρας βιασμού ανηλίκου, της αρπαγής ανηλίκου, της οπλοκατοχής και της οπλοχρησίας.

O 37χρονος δολοφόνος αφού τελικά αποδέχτηκε την πράξη του και ζήτησε συγνώμη, ξεκίνησε την κατάθεση του λέγοντας στους αστυνομικούς: «Το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου ήμουν στο κέντρο του χωριού Μυρτιά Ηλείας και σταμάτησα με το αυτοκίνητό μου στο φούρνο. Το αυτοκίνητο μου είναι μάρκας Volkswagen Golf, χρώματος μαύρου. Εκεί τυχαία, ήταν η ανιψιά μου Βασιλική. Η Βασιλική με ρώτησε πότε θα πάμε για μπάνιο όλοι μαζί με τα παιδιά μου και εγώ της είπα ότι θα τους πάω όποια μέρα σχολάσω νωρίς. Εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω πώς μου ήρθε και είπα στη Βασιλική να περάσω να την πάρω το βραδάκι και να πάμε μια βόλτα και αυτή δέχτηκε και κανονίσαμε να πάω κατά τις 8:00. Πράγματι, πήγα στο σπίτι της περίπου στις 8:20 της 9ης Ιουνίου και έκατσα με τη Βασιλική και τη μητέρα της, Ιουλία. Η Βασιλική μου έπλυνε το αυτοκίνητο και μετά έφυγα περίπου στις 9:30 ώρα. Όταν έφυγα εγώ, έφυγε και η Βασιλική από το σπίτι της και όπως είχαμε κανονίσει θα βρισκόμασταν λίγο έξω από το χωριό για να μη μας δουν».

Στη συνέχεια ο δράστης όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε, ανέφερε στους αστυνομικούς το σημείο όπου θα συναντιόταν με την 11χρονη. «Εγώ πήγα με το αυτοκίνητό μου και την περίμενα πίσω από το χωριό στο δρόμο προς Χανάκια. Μετά από λίγο η Βασιλική ήρθε, μπήκε στο αυτοκίνητο με τη θέλησή της και ξεκινήσαμε να πάμε βόλτα.  Πρώτα ήρθαμε στο σούπερ μάρκετ στον Πύργο και έβγαλα λεφτά, μετά στο βενζινάδικο στον Πύργο και έβαλα βενζίνη, περάσαμε από τον Άγιο Ιωάννη και πήραμε να πιούμε από το περίπτερο ενεργειακά ποτά και φύγαμε και πήγα προς Λεχαινά. Η Βασιλική μου είπε πού πάμε και εγώ της είπα πάμε βόλτα και συνέχισε να πίνει ένα ενεργειακό ποτό».

Θόλωσα και άρχισα να την καρφώνω με το κατσαβίδι

Αμέσως μετά ο 37χρονος περιέγραψε στους αστυνομικούς το σκηνικό της δολοφονίας της 11χρονης Βασιλικής. Όπως φαίνεται ο δολοφόνος του παιδιού ήταν αποφασισμένος να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες ορέξεις του στο παιδί.

«Όταν φτάσαμε σε μία αγροτική περιοχή μεταξύ Λεχαινά και Αρετής σταμάτησα το αυτοκίνητο και κατεβήκαμε και οι δύο κάτω. Τότε εγώ της έπιασα το χέρι και ήθελα να συνευρεθούμε ερωτικά αλλά η Βασιλική αντέδρασε και δεν ήθελε και μου είπε ότι θα το πει στον πατέρα της και τη μάνα της. Εγώ θόλωσα, την έσπρωξα και έπεσε κάτω και πήγα στο αμάξι, στην πόρτα του οδηγού που είχα ένα κατσαβίδι και το πήρα και πήγα πάλι σε αυτή. Ήταν ακόμα κάτω και άρχισα να την καρφώνω με το κατσαβίδι. Την κάρφωνα στο λαιμό, την πλάτη και στο πλάι και είδα ότι έβγαινε αίμα. Την τράβηξα από τα μαλλιά και την πήγα λίγο πιο πέρα και τότε αυτή έβγαλε ένα ήχο σαν “ωχ” και μετά δεν ξαναμίλησε. Μετά την πήγα πιο πέρα να την κρύψω γιατί φοβήθηκα και την έκρυψα σε κάτι καλάμια και τη σκέπασα με ξερά χόρτα».

Πήγε να παρηγορήσει τους γονείς…

Ο δολοφόνος περιέγραψε στους αστυνομικούς τις επόμενες κινήσεις του έπειτα από την αποτρόπαια πράξη του. Μάλιστα ψύχραιμος και χωρίς να δώσει την παραμικρή υποψία ενοχής στους γονείς της 11χρονης,  βρέθηκε και πάλι στο σπίτι της Βασιλικής λίγες ώρες μετά τη δολοφονία.

«Μετά έφυγα και πήγα σπίτι της μάνας μου στην Αρετή που έμενα λίγες μέρες με τα παιδιά μου. Το βράδυ, η ξαδέρφη μου Ιουλία πήρε τηλέφωνο τη γυναίκα μου και της είπε ότι χάθηκε η κόρη της η Βασιλική και η γυναίκα μου ανησύχησε και μου είπε να την πάω το πρωί στην Μυρτιά και όταν ξυπνήσαμε το πρωί πήγαμε. Άφησα τη γυναίκα μου και τα παιδιά στην Ιουλία και πήγα για δουλειά. Περίπου στις 1:30 που σχόλασα με πήρε η γυναίκα μου και μου είπε να πάω να την πάρω και πήγα. Έκατσα λίγο εκεί και τότε ήρθαν οι αστυνομικοί και με ρώτησαν αν το αυτοκίνητο μάρκα Volkswagen Golf μαύρο είναι δικό μου και εγώ τους είπα ναι. Μετά από αυτό οι αστυνομικοί με πήγαν στο τμήμα. Στην αρχή που με ρώτησαν οι αστυνομικοί δεν είπα την αλήθεια αλλά όταν μου έδειξαν τα βίντεο τους είπα τι ακριβώς είχε γίνει και τους πήγα και τους έδειξα που είχα βάλει τη Βασιλική. Δεν τη βίασα την έπιασα από το χέρι και ήθελα να συνευρεθούμε ερωτικά αλλά αυτή δεν ήθελε και δεν έγινε τίποτα μεταξύ μας. Άλλο τίποτα δεν έχω να πω».




Έγκλημα στο Μενίδι: Κυνικός και αποφασισμένος ο δολοφόνος

Η Ενκελεϊντα η άτυχη μάνα που δολοφονήθηκε από τα χέρια του συζύγου της είχε προσπαθήσει με κάθε τρόπο να γλιτώσει από εκείνον κι εκείνος με τη σειρά του προσπαθούσε με κάθε τρόπο να της καταστρέψει τη ζωή όταν η γυναίκα αποφάσισε να προχωρήσει χωρίς εκείνον και του ζήτησε να χωρίσουν.

Ο δράστης πίστευε ότι θα τον συγχωρέσει για άλλη μια φορά όπως έκανε το θύμα στο παρελθόν και θα επιστρέψει στο σπίτι όμως η 40χρονη ήταν αποφασισμένη να προστατέψει τα παιδιά της από τον κακοποιητικό τους πατέρα. Ήταν αποφασισμένη να σταθεί στα πόδια της και να μην του επιτρέψει ποτέ ξανά να τραυματίσει το σώμα και την ψυχή της.

Ο καθ ομολογίαν δράστης την είχε απειλήσει ότι θα την σκοτώσει, την παρακολουθούσε και έβρισκε συνεχώς ευκαιρίες να προκαλεί επεισόδια με τελευταίο εκείνο στις 7 Μαΐου. Την απειλούσε και τη χτύπησε μπροστά στην κόρη τους για ακόμη μια φορά. Η Ενκελεϊντα τον κατήγγειλε όπως και η κόρη του με τη μητέρα να ζητά από τους αστυνομικούς να βάλουν στο κινητό της το panic button όμως δεν πρόλαβε να το πατήσει.

Ο δράστης όπως ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς στις 5:30 η ώρα έφυγε από το σπίτι της οδού Πάγκαλου, έστησε καρτέρι στην πρώην σύζυγο του και 22 λεπτά μετά την κατακρεούργησε με περισσότερες από 10 μαχαιριές, κάρφωσε το μαχαίρι στην κοιλιά της και έτρεξε να κρυφτεί σε ένα εγκαταλειμμένο κτήριο στο Καματερού. Τα όσα είπε στους αστυνομικούς προκαλούν οργή. Υποστήριξε ότι η πρώην σύζυγος του είχε παράλληλες σχέσεις όσο ήταν μαζί και πως δεν άντεχε να βλέπει έναν άλλο άντρα να οδηγεί το αυτοκίνητο. Ούτε λεπτό δεν εμφανίστηκε μετανιωμένος για την πράξη του. «Δεν είχα πιει όταν τη σκότωσα» φέρεται να είπε. Ήταν κυνικός και αμετανόητος.

Στους άνδρες του Ανθρωποκτονιών κατέθεσε και η κόρη της οικογένειας. Το 22χρονο κορίτσι το οποίο ήταν στήριγμα για τη μητέρα της, πάντα δίπλα της σε όλα. Το κορίτσι με λυγμούς περιέγραψε στους αστυνομικούς τον σταυρό που κουβαλούσε η μητέρα της και περιέγραψε τον εμμονικό πατέρα της ο οποίος μάλιστα έβριζε και απειλούσε και την ίδια. Η νεαρή σύμφωνα με πληροφορίες, το πρωινό του φονικού δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την εργασία της μητέρας της. Την ενημέρωναν ότι δεν είχε πάει στη δουλειά ρωτώντας το παιδί αν είναι όλα καλά. Αμέσως το μυαλό της πήγε στο κακό. Είχε διαβάσει για τη γυναικοκτονία στο Μενίδι όμως μέχρι τότε δεν ήξερε ότι πρόκειται για τη μητέρα της. Κατευθύνθηκε προς το σημείο της τραγωδίας και δείχνοντας την φωτογραφία της ατυχής γυναίκας ρωτούσε τους αστυνομικούς αν η γυναίκα που ήταν στο έδαφος ήταν η μητέρα της.

Η Ενκελεϊντα μιλούσε για όσα βίωνε. Πρώην συνάδελφοι της, την είχαν δει στην δουλειά με μελάνια στο πρόσωπο ενώ σε συνάδελφο της είχε δείξει φωτογραφίες με τα τραύματα στο σώμα της. Τους έλεγε πως ο σύζυγος της όταν πίνει τη χτυπά και πως δεν αντέχει άλλο δίπλα του. Όπως λένε οι ίδιοι στο newsbomb για περίπου 4 χρόνια ο δράστης είχε φύγει από τη χώρα και ζούσε στην Αλβανία όμως όταν επέστρεψε ξεκίνησε να την παραλαλάει να είναι μαζί και της υποσχόταν μια ήρεμη ζωή. Οι συνάδελφοι της την συμβούλευαν να μείνει μακριά του όμως εκείνος ήταν χειριστικός και κατάφερνε να την πείσει.

Ο δολοφόνος σήμερα θα δώσει εξηγήσεις στη δικαιοσύνη για το φόνο της πρώην συζύγου του.

newsbomb.gr




Δεμένος με ιμάντες στο κρεβάτι του ο δολοφόνος της Κυριακής | Πετούσε πράγματα και προσπάθησε να κάνει ζημιές

Σε ειδικά διαμορφωμένο δωμάτιο στο Τζάνειο βρίσκεται ο 39χρονος δολοφόνος της 28χρονης Κυριακής Γρίβας. Ο άνδρας, που φρουρείται συνεχώς από αστυνομικούς, είναι πλέον δεμένος με ιμάντες στο κρεβάτι του, καθώς πετούσε αντικείμενα και προσπαθούσε να προκαλέσει φθορές στον χώρο.

Ο 39χρονος, μετά την αποσωλήνωσή του στο «Αττικόν» εξετάστηκε από ψυχίατρο, ο οποίος όμως δεν κατάφερε να εκτιμήσει την κατάστασή του, αφού ο δράστης επέδειξε πλημμελή συνεργασία και απαντούσε στις ερωτήσεις μονολεκτικά ή με νοήματα.

Συστήνεται, ωστόσο, η αυστηρή επιτήρησή του, καθώς κρίνεται ικανός να αποπειραθεί ξανά να κάνει κακό στον εαυτό του, κάτι που θεωρούν σίγουρο άνθρωποι του περιβάλλοντός του.

Στο Τζάνειο ο 39χρονος, όπως μετέδωσε σε σχετικό ρεπορτάζ το πρωί της Παρασκευής 12/4 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο,, αρνείται να συνεργαστεί με τους γιατρούς, ενώ ζήτησε να δει τη μητέρα του.

Τι έδειξαν οι τοξικολογικές

Η τοξικολογική εξέταση του δράστη έδειξε ότι, εκτός από χάπια και αλκοόλ, τα οποία είχαν αναφερθεί αρχικά, είχε κάνει χρήση και κοκαΐνης αλλά και άλλων ναρκωτικών ουσιών πριν από το έγκλημα.

Ωστόσο, ειδικοί εξηγούν ότι παρά το προαναφερόμενο κοκτέιλ των ουσιών, ήταν απόλυτα λειτουργικός και απόλυτος γνώστης του τι ακριβώς έκανε. «Κατανάλωσα κρασί και ουσίες», είπε στην απολογία του ο δολοφόνος της Κυριακής, χωρίς όμως να αποκαλύψει ποιες είναι αυτές οι ουσίες.

Ο 39χρονος βρέθηκε θετικός σε αμφεταμίνες, κανναβινοειδή, κοκαΐνη, οπιούχα και βαρβιτουρικά.

Στις βενζοδιαζεπίνες που αντιστοιχούν σε αγχολυτικά – ηρεμιστικά χάπια, η συγκέντρωση που εντοπίστηκε ήταν εξαιρετικά υψηλή.

newsbeast.gr




Σε ειδικό – απομονωμένο θάλαμο στο Τζάνειο ο δολοφόνος της Κυριακής | Οι τρεις λόγοι που ο Κορυδαλλός τού έβγαλε «κόκκινη κάρτα»

Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, καθώς υπάρχουν φόβοι ότι θα προσπαθήσει να αυτοκτονήσει ξανά, νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Τζάνειο ο δολοφόνος της Κυριακής Γρίβας, ο οποίος τη σκότωσε έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων. Ο 39χρονος μετά το θρίλερ που ακολούθησε το εξιτήριο το οποίο έλαβε από το Αττικόν βρίσκεται σε ειδικό – απομονωμένο θάλαμο, όπου τον επιτηρούν συνεχώς αστυνομικοί.

Γιατί η ψυχιατρική του Κορυδαλλού δεν τον δέχτηκε

Από την ώρα που ο 39χρονος έφυγε από το Αττικόν, καθώς οι γιατροί έκριναν ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί η νοσηλεία του στο νοσοκομείο, αρχικά μεταφέρθηκε στον Κορυδαλλό και ειδικότερα στο ψυχιατρείο.

Η ψυχιατρική πτέρυγα του Κορυδαλλού, όμως, δεν δέχτηκε να κρατήσει τον 39χρονο για τρεις λόγους.

  • Πρώτον, επειδή η δομή επεσήμανε ότι δεν έχει τις υποδομές για να παρέχει τα απαραίτητα σε ένα άτομο που λίγες ώρες νωρίτερα είχε αποσωληνωθεί και είχε βγει από την Εντατική.
  • Δεύτερον, υπήρχε ο φόβος να προβεί σε νέο αυτοτραυματισμό.
  • Και τρίτον, καθώς υπήρχαν πιθανότητες να σημειωθούν επεισόδια βίας από τη στιγμή που δεν θα μπορούσε να βρίσκεται σε θάλαμο μόνος του.

Μετά λοιπόν την «κόκκινη κάρτα» από τον Κορυδαλλό ο 39χρονος αποφασίστηκε να μεταφερθεί εκ νέου στο Αττικόν και να νοσηλευθεί σε απλό θάλαμο, αλλά τελικά πήρε τον δρόμο για το Τζάνειο με εντολή εισαγγελέα, διότι εκεί υπάρχει ειδικό δωμάτιο για κρατούμενους.

Τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως για τη στιγμή της εν ψυχρώ δολοφονίας

Νέες σοκαριστικές φωτογραφίες από τη στιγμή της εν ψυχρώ δολοφονίας της 28χρονης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Ανάργυρων έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Είναι η στιγμή που ο 39χρονος μαχαιρώνει μέχρι θανάτου την 28χρονη που ξεψυχά μπροστά στον σκοπό του τμήματος.

Στα νέα ντοκουμέντα διακρίνεται ακόμα και το πώς απομακρύνεται το μαχαίρι από τα χέρια του, όταν όμως είναι πολύ αργά.

Οι νέες εικόνες, όπως μετέδωσε το Mega, συμπεριλαμβάνονται στη δικογραφία του εγκλήματος.

 Πηγή: Newsbeast.gr




Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε ο δολοφόνος της Κυριακής

Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε ο δολοφόνος της Κυριακής Γρίβα, ενώ νοσηλευόταν στο ψυχιατρείο των φυλακών. Ο δολοφόνος φέρεται να έχει χρησιμοποιήσει ένα σεντόνι για να απαγχονιστεί.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες, ο 39χρονος εντοπίσθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο κελί του, περίπου στη μία τα ξημερώματα. Του έκαναν ΚΑΡΠΑ και διακομίσθηκε στο νοσοκομείο Αττικόν, όπου κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία του στην Εντατική. Η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.




Καβάλα | Ποιο το κίνητρο του δολοφόνου του 52χρονου – Τι αναφέρει ο αδερφός του

Στην υπόθεση της δολοφονίας του 52χρονου επιστάτη επιχείρησης μαρμάρων, έξω από τη Χρυσούπολη Καβάλας αναφέρθηκε ο αδερφός του δράστη που ομολόγησε την πράξη.


Σύμφωνα με πληροφορίες, μία ημέρα πριν τη δολοφονία, ο 52χρονος και ο αδερφός του δράστη είχαν διαπληκτιστεί. Οι δυο τους ήταν φίλοι και πήγαιναν μαζί για κυνήγι. Σε αυτόν τον τσακωμό, μάλιστα, δεν αποκλείεται να κρύβεται το κίνητρο της δολοφονίας.

Μιλώντας αποκλειστικά στην εκπομπή “Live News” ο ίδιος μίλησε για το συμβάν της λογομαχίας του με τον 52χρονο.

«Υπήρχε μια λογομαχία προτού γίνει το συμβάν με το θύμα. Είχε περάσει ο 52χρονος από την αυλή, μιλήσαμε, μου είπε για κάποιο θέμα με το σκυλί. Μου είπε να το πουλήσω, να μου δώσει όσα χρήματα χρειάζομαι για να το πάρουν την καινούργια σεζόν. Του είπα όχι, αυτός το πήρε αλλιώς και μου είπε ‘εγώ κάποια στιγμή θα το πάρω ή αλλιώς θα γίνει κάποια ζημιά’».

O αδερφός του δράστη χαρακτήρισε τον 52χρονο «έναν δύσκολο άνθρωπο». «Ήταν ένας δύσκολος άνθρωπος. Ο αδερφός μου, τα τρία χρόνια που περνούσε στη δουλειά (σ.σ. στο μαρμαράδικο), έκανε εξωτερικές δουλείες, επειδή ο 52χρονος είχε το πάνω χέρι. Έστελνε τα παιδιά σε εξωτερικές, δικές του δουλειές».

Όπως σημειώνει, το κίνητρο της δολοφονίας εντοπίζεται «στην αδυναμία που μου έχει ο αδερφός μου. Ήταν αυτό που το όπλισε το χέρι, καθώς και τα τελευταία λόγια του θύματος προς εμένα».

«Ο αδερφός μου είναι ένα παιδί που δεν γνωρίζει ούτε από όπλα, ούτε από κυνήγι. Μου έλεγε ‘εσύ που κυνηγάς είσαι τρελός’».

«Πέρασε πολλά στη δουλειά»

Όπως λέει ο αδερφός του δράστη, ο 25χρονος είχε περάσει πολλά στη δουλειά στο μαρμαράδικο.

«Έφυγε από εκεί για να φτιάξει τη ζωή του διαφορετικά. Είχε ενημερώσει τον διευθυντή του εργοστασίου για το τι τραβούσε. Αυτό σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί αυτό που έκανε. Ευχόμαστε συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος. Ήταν ένα παιδί που τα κρατούσε όλα μέσα του, δε μου ανοίχτηκε για να γλυτώσουμε κάτι».

Αύριο στην απολογία του 25χρονου, αναμένεται να καταθέσουν μάρτυρες οι οποίοι θα πιστοποιήσουν τα όσα περνούσε στη δουλειά ο νεαρός.

«Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνεκτιμώνται. Αύριο θα καταθέσουν μάρτυρες που υποστηρίζουν το bullying που έχουν υποστεί τα ίδια και οι ίδιοι», λέει ο συνήγορος του κατηγορουμένου, Μανώλης Βονικάκης.

O 25χρονος οδηγήθηκε στην εισαγγελία Καβάλας, επιμένει ότι δεν είχε την πρόθεση να τον σκοτώσει, παρά μόνο να τον τρομάξει, στήνοντάς του καρτέρι έξω από τη δουλειά του, αιφνιδιάζοντας τον νωρίς το πρωί.

Ο 25χρονος ζήτησε νέα προθεσμία και θα απολογηθεί στον ανακριτή αύριο το μεσημέρι. Αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και της παράνομης οπλοκατοχής και οπλοχρησίας.

 

Πηγή: newsit.gr