Μ. Παπαδόπουλος | Η Διοίκηση του Δ. Καβάλας να ανακαλέσει τις αυξήσεις στο εισιτήριο του κλειστού Κολυμβητηρίου

Ως παράταξη έχουμε έγκαιρα ενημερώσει τους δημότες, με ανακοίνωσή μας στις 14 Νοεμβρίου, για την άδικη απόφαση της Δημοτικής Αρχής να αυξήσει τις χρεώσεις στη χρήση του κλειστού Κολυμβητηρίου.

Πιο συγκεκριμένα, η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας αποφάσισε:

– να αυξήσει κατά 100% το γενικό εισιτήριο για όλους τους δημότες (από 25 ευρώ σε 50 ευρώ η γενική είσοδος/ μήνα) και να καταργήσει την ημερήσια είσοδο 5 ευρώ.

– να αυξήσει και τη μειωμένη είσοδο (από 15 ευρώ/μήνα σε 25 ευρώ/μήνα) που ισχύει για φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ!

Επειδή γινόμαστε συνεχώς αποδέκτες διαμαρτυριών για τις αυξήσεις αυτές από δημότες που χρησιμοποιούν το κλειστό Κολυμβητήριο, και ειδικά από δημότες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αναθεωρήσει την απόφασή της και να επιστρέψει στις προηγούμενες χρεώσεις.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Μ. Παπαδόπουλος | Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να εφαρμόσει σωστά την απόφαση 119/2022 για την πιάτσα ΤΑΧΙ του ΟΤΕ

Η Τεχνική Έκθεση που εγκρίθηκε με την απόφαση 119/2022 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για τη μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ του ΟΤΕ προέβλεπε το εξής:

«Η παρακείμενη πιάτσα των ΤΑΞΙ θα πρέπει να μεταφερθεί 1) σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες, 2) σε κατάλληλη θέση πιθανά επί της οδού Βενιζέλου, 3) αφού εκτιμηθούν οι επιπτώσεις μιας τέτοιας ρύθμισης».

Η παραπάνω απόφαση λήφθηκε στο πνεύμα της πρότασης που συζητούνταν εκείνη την περίοδο ανάμεσα στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας, το Σωματείο ΤΑΧΙ και το Αστικό ΚΤΕΛ για τη μεταφορά της πιάτσας στην οδό Βενιζέλου, χωρίς όμως να έχει καταλήξει.

Από τη στιγμή όμως που δεν τηρείται το σύνολο των παραπάνω προϋποθέσεων, η Δημοτική Αρχή οφείλει:

– να ανακαλέσει την πρόσφατη απόφαση 260/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου για την οριστική μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ στην οδό Βενιζέλου.

– να συνεχίσει τις εργασίες ανάπλασης στην πλατεία Καπνεργάτη, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΑ την απόφαση 119/2022 και ξεκινώντας επιτέλους έναν ουσιαστικό διάλογο στη βάση μίας πρότασης που θα έχει μελετηθεί σωστά, θα είναι κατάλληλη και ασφαλής και θα έχει όχι μόνο τη σύμφωνη γνώμη του Σωματείου ΤΑΧΙ, αλλά και όλων των φορέων της Καβάλας.

Εμείς θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην οριστική λύση του προβλήματος, που θα φέρει την ηρεμία στην Καβάλα, χωρίς αντιπαραθέσεις και με ασφάλεια.




ΕΓΕΣΥΚ: Αντίθεση στην ποινή στέρησης μισθού αγγειοχειρουργού από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γενικών Γιατρών ΕΣΥ Καβάλας (ΕΓΕΣΥΚ) εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας να επιβάλει ποινή στέρησης μισθού για οκτώ ημέρες σε αγγειοχειρουργό του νοσοκομείου. Η ποινή σχετίζεται με τη δημόσια τοποθέτηση του γιατρού σχετικά με τη μη λειτουργία του αγγειογράφου του νοσοκομείου, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση είχε ήδη απαντήσει δημοσίως στο ζήτημα.

Η ΕΓΕΣΥΚ τόνισε ότι τέτοιες πρακτικές φίμωσης δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές, καθώς οι γιατροί έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζουν δημοσίως τις απόψεις τους, υπό την προϋπόθεση ότι το κάνουν με κόσμιο τρόπο και επιχειρήματα. Κάλεσε τη διοίκηση να ανακαλέσει την απόφαση και να επιλέξει ηπιότερους τρόπους για την έκφραση οποιασδήποτε διαφωνίας.




Δήμος Θάσου | Στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την Εξαίρεση Πρόστιμων 72.000 Ευρώ

Ο Δήμος Θάσου συνεχίζει την καθιερωμένη πρακτική του υποβάλλοντας προσφυγή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για τα πρόστιμα που του επιβλήθηκαν και φέτος το καλοκαίρι. Η ενέργεια αυτή αποσκοπεί στην ελπίδα ότι, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα πρόστιμα που του επιβλήθηκαν για τις πολυσύχναστες παραλίες που δεν διέθεταν ναυαγοσώστες θα ακυρωθούν.

Ο Δήμος Θάσου υποστηρίζει, όπως και οι άλλοι Δήμοι που έχουν βρεθεί στην ίδια θέση, ότι έχει πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την πρόσληψη ναυαγοσωστών και δεν ευθύνεται για τις καθυστερήσεις. Τελικά, ναυαγοσώστες επιλέχθηκαν και εργάστηκαν στις παραλίες του Δήμου.

Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής της Θάσου στις 29 Αυγούστου, αποφασίστηκε μεταξύ άλλων ότι το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας είχε ενημερώσει τον Δήμο για την υποχρέωση πρόσληψης 14 ναυαγοσωστών, εκτός των εποπτών. Ο Δήμος Θάσου υπέβαλε ενστάσεις σχετικά με τον αριθμό των απαιτούμενων ναυαγοσωστών, σημειώνοντας ότι η αύξηση ήταν κατά τρεις περισσότεροι από άλλες χρονιές χωρίς προφανή αιτία.

Μετά από τις αντιρρήσεις του Δήμου, το Κεντρικό Λιμεναρχείο αναγνώρισε την ευστοχία των παρατηρήσεων και μείωσε τον αριθμό των απαιτούμενων ναυαγοσωστών κατά τρεις.

Ο Δήμος είχε ήδη προετοιμαστεί με την εκπόνηση μελέτης, ενώ αναμένοντας την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου, ξεκίνησε τη διαδικασία ηλεκτρονικού διαγωνισμού, η οποία περιλάμβανε και προσυμβατικό έλεγχο από το ελεγκτικό συνέδριο. Η σύμβαση με τον ανάδοχο υπογράφηκε στις 17 Ιουλίου 2024, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία του διαγωνισμού.




Νέα δεινά για τον Καβαλιώτικο λαό από την «Ενεργειακή Κοινότητα» που αποφάσισαν διοίκηση και αντιπολίτευση!

Στη συνεδρίαση “Λογοδοσίας” (28-8-24) η δημοτική αρχή «πέρασε πίστα», σχετικά με την “ενεργειακή κοινότητα” και το φωτοβολταϊκό πάρκο που θα κατασκεύαζε:

Μετά τους διθυράμβους ότι το εγχείρημα θα χρηματοδοτηθεί – επιδοτηθεί, που τελικά δεν ευόδωσε.

Τις απατηλές προσδοκίες ότι, στην εποχή της πλήρους απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, με τέτοιες “επενδύσεις”, ως την κότα που γεννούν τα χρυσά αυγά, θα μπορούν να ωφεληθούν συγχρόνως ο δήμος, οι λαϊκές οικογένειες και οι επιχειρηματικοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Η δημοτική αρχή στην ουσία εφαρμόζει την πολιτική της “πράσινης οικονομίας”, στο όνομα της οποίας μοιράζεται πακτωλός δισεκατομμυρίων σε μονοπωλιακούς ομίλους. Δεν χρηματοδοτούνται όμως οι “επενδύσεις” των δήμων, προκειμένου να “σπρωχτούν” στους ιδιώτες (βλέπε ΣΔΙΤ).

Τις φρούδες ελπίδες ότι, εν μέσω του αδυσώπητου ανταγωνισμού ανάμεσα στα μεγαθήρια της ενέργειας, θα “έλυνε” δήθεν τα ενεργειακά προβλήματα του δήμου, καθώς και χιλιάδων “ευάλωτων”, με την παραγωγή και διάθεση φτηνού ηλεκτρικού ρεύματος.

Ο δήμαρχος δήλωσε ότι το επόμενο βήμα για την κατασκευή του φωτοβολταϊκού είναι ο δανεισμός από τράπεζες εξωτερικού και εσωτερικού και η συνεργασία με ιδιώτη, ΣΔΙΤ δηλαδή.

Η δημοτική αρχή αντί να διεκδικήσει τα εκατομμύρια ευρώ που χρωστάει το κράτος στο δήμο, δέχεται την πολιτική της υποχρηματοδότησης και ως “φάρμακο” προχωρά σε επώδυνο δάνειο.

Δηλαδή οι Καβαλιώτες θα φορτωθούμε ένα δάνειο χωρίς να ξέρουμε τελικά πού θα πάνε αυτά τα χρήματα, αφού δεν είναι σίγουρο πως θα καταλήξει αυτό το εγχείρημα. «Πίστα» επίσης πέρασαν και οι άλλες παρατάξεις που μαζί με τη διοίκηση ψήφισαν (αριθ. απ. 352/2021) για την ενεργειακή κοινότητα, τη στιγμή που όλοι τους γνώριζαν το αρνητικό νομικό πλαίσιο.

Καλούμε το λαό να βγάλει συμπεράσματα και από αυτή την εξέλιξη. Τέτοια εγχειρήματα προωθούν παραπέρα την απελευθέρωση της ενέργειας, που έφερε αυξήσεις του ρεύματος για τα λαϊκά νοικοκυριά πάνω από 50% και πάνω από 150 % στο χαράτσι για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Ο ρόλος των ενεργειακών κοινοτήτων είναι συμπληρωματικός στη δράση των επιχειρηματικών ομίλων. Στην απελευθερωμένη αγορά η τιμή διαμορφώνεται «ελεύθερα» με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, τον ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ενέργειας.

Σε έναν τέτοιο ανταγωνισμό οι “μεγάλοι” θα καθορίζουν την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας, όλοι θα λειτουργούν με βάση το κέρδος. Με τον ανταγωνισμό το μεγάλο κεφάλαιο θα τρώει το μικρό….

Την ίδια στιγμή από την κατασκευή τέτοιων μονάδων, κέρδος στις πλάτες του λαού θα έχουν και οι παραγωγοί του αναγκαίου υλικού για την κατασκευή τους, καθώς επίσης και οι κατασκευαστικές εταιρίες των ΑΠΕ. Κέρδος επίσης θα έχουν και οι τράπεζες, σαν αυτές που θα δανείσουν το δήμο. Κέρδη δηλαδή μόνο για το κεφάλαιο και φτώχεια για το λαό!!!

Η λύση που προτείνουμε:

ΑΠΕ προς όφελος του λαού, ενταγμένες σε έναν πολύμορφο κοινωνικοποιημένο τομέα ενέργειας που θα είναι λαϊκή περιουσία. Από σήμερα όμως οργανώνουμε την αντεπίθεση μας, δεν περιμένουμε πότε θα έρθει αυτή η μέρα, θέτουμε το πλαίσιο πάλης για:

μείωση τιμολογίων

κατάργηση πράσινων τελών

κατάργηση έμμεσων φόρων στο ρεύμα

φτηνό ρεύμα όπως των βιομηχάνων στους αγρότες

κατάργηση ΦΠΑ στα μέσα και τα εφόδια των αγροτών

 

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Διοίκηση ΠΑΜΘ | Σχόλιο αναφορικά με τη συναυλία που διοργάνωσε στην Κομοτηνή ο Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης

Σχετικά με τη συναυλία που διοργανώθηκε στην Κομοτηνή από τον Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης, στην οποία συμμετείχε η τραγουδίστρια Ισίν Καρατζά, και δεδομένων των αντιδράσεων που προκλήθηκαν από την εκτέλεση του «Εμβατηρίου της Σμύρνης», θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

  1. Καταδίκη του γεγονότος
    Είναι αυστηρά καταδικαστέο το γεγονός ότι ακούστηκε το συγκεκριμένο τραγούδι στη συναυλία της Ισίν Καρατζά στην Κομοτηνή. Το «Εμβατήριο της Σμύρνης» είναι στρατιωτικού τύπου εμβατήριο και δεν έχει θέση σε καλλιτεχνικά δρώμενα. Επιπλέον, προσβάλλει την ελληνική ιστορική συλλογική μνήμη, γεγονός που δικαιολογεί πλήρως τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν.
  2. Οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου
    Η οικονομική ενίσχυση των 2.000 ευρώ προς τον Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης, ο οποίος διοργάνωσε τη συναυλία, πραγματοποιήθηκε βάσει του Προγράμματος Δράσης που παρέλαβε η νυν Διοίκηση από την προηγούμενη. Η παρέμβαση της υφιστάμενης Διοίκησης στο εν λόγω Πρόγραμμα αφορούσε κυρίως οικονομικές διορθώσεις με στόχο την ενίσχυση όσο το δυνατόν περισσότερων Συλλόγων, ώστε να παρουσιάσουν καλλιτεχνικά δρώμενα και παραστάσεις. Για τον λόγο αυτό, το ποσό της επιχορήγησης μειώθηκε από τις 4.000 ευρώ στις 2.000 ευρώ τόσο για τον συγκεκριμένο Σύλλογο όσο και για άλλους, ώστε όλοι οι Σύλλογοι να λάβουν κατά μέσο όρο από 1.500 έως 2.000 ευρώ, ανάλογα με το ύψος της προγραμματιζόμενης δράσης.
  3. Κριτήρια επιλεξιμότητας
    Οι επιχορηγήσεις δίνονται εφόσον οι Σύλλογοι πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια επιλεξιμότητας και προσκομίσουν το καταστατικό της λειτουργίας τους, επικυρωμένο από τις ελληνικές αρχές, μαζί με τα υπόλοιπα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ο Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης πληρούσε αυτά τα κριτήρια και, ως εκ τούτου, έλαβε την επιχορήγηση.
  4. Αξιολόγηση χρηματοδοτούμενων δράσεων
    Δεν είναι εφικτό για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης να προκαθορίζει ή να λογοκρίνει το περιεχόμενο κάθε εκδήλωσης που χρηματοδοτεί, ωστόσο έχουμε την ευθύνη να κρίνουμε και να αξιολογούμε το αποτέλεσμα των δράσεων αυτών. Συνεπώς, ο Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης, όπως και κάθε άλλος Σύλλογος που έλαβε επιχορήγηση από την Περιφέρεια, θα αξιολογηθεί και θα κριθεί βάσει του αποτελέσματος της χρηματοδοτούμενης δράσης πριν από την κατάρτιση του Προγράμματος Δράσης για το έτος 2025.
  5. Στόχος της Διοίκησης
    Η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εργάζεται διαρκώς για την προαγωγή του πολιτισμού στην περιοχή, διασφαλίζοντας ότι οι δράσεις χρηματοδοτούνται με ενδεδειγμένους τρόπους. Για κάθε δράση που χρηματοδοτείται, ο φορέας που την υλοποιεί κρίνεται και τα συμπεράσματα καταγράφονται για την επόμενη φορά που θα αιτηθεί οικονομική συνδρομή.
  6. Δέσμευση για αρμονική συμβίωση
    Τέλος, η Διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα συνεχίσει να εργάζεται για την αρμονική συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στον νομό Ροδόπης και σε ολόκληρη την Περιφέρεια, με προσήλωση στις αρμοδιότητές της και στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο.



Θάνος Κουλουτμπάνης υποψήφιος για τη διοίκηση του ΕΕΘ στις εκλογές του Νοεμβρίου

Την υποψηφιότητά του για την προεδρία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), ως επικεφαλής του συνδυασμού «Ισχυροί Επαγγελματίες», ανακοίνωσε ο κ. Θάνος Κουλουτμπάνης, νυν Γ’ Αντιπρόεδρος του φορέα, παρουσιάζοντας τις βασικές θέσεις του συνδυασμού και ανακοινώνοντας, παράλληλα, τα πρώτα 116 ονόματα του ψηφοδελτίου του.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η επιλογή του ονόματος του συνδυασμού –«Ισχυροί Επαγγελματίες»- αντικατοπτρίζει την αντίληψη και τη στόχευση του συνδυασμού και του επικεφαλής του: τη μετατόπιση του κέντρου βάρους από τον Θεσμό στον Επαγγελματία, δίνοντας την έμφαση στην ισχυροποίηση των ίδιων των επαγγελματιών.

Στην ανακοίνωσή του, ο κ. Κουλουτμπάνης χωρίς να παραλείπει να αποδώσει τα εύσημα στον απερχόμενο Πρόεδρο κ. Ζορπίδη για την αξιοσημείωτη ενδυνάμωση του θεσμού κατά την περίοδο της ηγεσίας του, εστιάζει στον νέο στόχο του ΕΕΘ, τον οποίο θέτει ως άξονα της υποψηφιότητάς του, και ο οποίος δεν είναι άλλος από την πρόκληση της εξέλιξης και ενδυνάμωσης του κάθε μέλους-επαγγελματία.

Τη στόχευσή του αυτή αντανακλούν, εξάλλου, οι βασικές θέσεις του συνδυασμού, έτσι όπως αυτές διατυπώνονται στην ανακοίνωση της υποψηφιότητάς του:

Ίδρυση Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Επαγγελματιών (ΤΕΑΕ), προαιρετικού χαρακτήρα, με σκοπό την παροχή συμπληρωματικής επαγγελματικής ασφαλιστικής προστασίας και ενίσχυση της σύνταξης.

Ίδρυση Ταμείου Μικροπιστώσεων, για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών των μελών μας.

Επανασύσταση της Αναπτυξιακής Επιχείρησης του ΕΕΘ, ως απαραίτητου και κρίσιμου εργαλείου για τη διεκδίκηση χρηματοδοτικών κονδυλίων, ευρωπαϊκών και ελληνικών, για τη στήριξη των μικρομεσαίων παραγωγικών επιχειρήσεων και τον εκσυγχρονισμό τους μέσω προγραμμάτων ανταγωνιστικότητας, εξωστρέφειας, κατάρτισης και εξειδίκευσης ανθρώπινου δυναμικού.

Δημιουργία Δομής Στήριξης Επιχειρήσεων (ΔΣΕ), με στόχο την παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης & υποστήριξης για θέματα :

Ασφαλιστικά

Φορολογικά

Νομικά

Επιδοτήσεων

Επενδύσεων

Εκπαιδευτικά

Καινοτομίας

Δημιουργία Θερμοκοιτίδας Επιχειρηματικότητας, εξοπλισμένη για τη φιλοξενία νεοσύστατων επιχειρήσεων και κατάλληλα στελεχωμένη για την παροχή υπηρεσιών mentoring – συμβουλευτικής.

Ο κ. Κουλουτμπάνης, εκλεγμένος για πρώτη φορά μέλος της διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης το 2011 και Γ’ Αντιπρόεδρός του από το 2017, έχει μεγάλη εμπειρία και βαθιά γνώση της αγοράς της Θεσσαλονίκης και των αναγκών της, δεδομένου ότι αποτελεί ένα από τα πιο δραστήρια μέλη της, με συνεχή παρουσία στο επιχειρηματικό πεδίο από το 2006 αλλά και συμμετοχή σε διοικήσεις επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων.

Η επιχειρηματική του δραστηριότητα ξεκίνησε με την ίδρυση της εταιρείας παροχής υπηρεσιών Συμβούλων και Πληροφορικής «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΠΕ» – Com&Com, η οποία είναι μέλος του ΕΕΘ και του Συνδέσμου Εταιρειών Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος. Από το 2014, συμμετέχει στην εταιρεία ΛΥΣΕΙΣ ΕΥΦΥΩΝ ΠΟΛΕΩΝ Α.Ε. (Smart Cities Solutions S.A.), ενώ από το 2017, στην εταιρεία NovelTech. Από τον Νοέμβριο του 2022, είναι Πρόεδρος και CEO της εταιρείας INFOTRUST, επίσης μέλος του ΕΕΘ.

Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ και διευθυντικό στέλεχος των Κατασκηνώσεων ΧΑΝΘ επί μία δεκαετία (1993-2003). Από το 2020 έως το 2022, διατέλεσε Προέδρος του Συνδέσμου Συμβούλων Ελλάδος (ΣΥΣΕΠ). Επιπλέον, την περίοδο 2011-2014, διατέλεσε Β’ Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Ιμβριακής Ένωσης, στο πλαίσιο της έντονης δραστηριότητάς του στο ζήτημα των δικαιωμάτων της των Ιμβρίων, λόγω της ιμβριακής καταγωγής του την οποία τιμά ιδιαίτερα.

Είναι παντρεμένος με τη Χριστίνα Τολλίλη με την οποία έχουν αποκτήσει δίδυμα αγόρια.

Τα ονόματα των πρώτων 116 επαγγελματιών που, μέχρι στιγμής, στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο των «Ισχυρών Επαγγελματιών» είναι:




Αναπληρωματικός στη διοίκηση της ΕΠΟ ο Γιώργος Πριονίδης

Η εκλογή του προέδρου της ΕΠΣ Καβάλας, Γιώργου Πριονίδη, ως αναπληρωματικού μέλους στην 3η θέση του νέου Δ.Σ. της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ), αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το καβαλιωτικό ποδόσφαιρο. Η ΕΠΣ Καβάλας επίσης συγχαίρει το νέο πρόεδρο της ΕΠΟ, Μάκη Γκαγκάτση, και όλο το νέο διοικητικό συμβούλιο για την εκλογή τους, ευχόμενη επιτυχία στο έργο τους. Θερμά συγχαρητήρια και καλή δύναμη.




Φράγμα Μαρμαρά: Η νέα πολιτική διοίκηση του ΥΠΑΑΤ επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για την ολοκλήρωση του έργου

Η αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, δεν θα επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα των εργασιών για την ολοκλήρωση των έργων στο Φράγμα Μαρμαρά, τόνισε ο νέος υπουργός κ. Κώστας Τσιάρας στον Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη και τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο που τον επισκέφτηκαν, την Τρίτη 2 Ιουλίου, για να τον ενημερώσουν για τη δυσμενή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η κατασκευή, μετά από μια θητεία (2019 – 2023) απραξίας, αλλά και για τη ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει η ταχύτερη ολοκλήρωση και λειτουργία του, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων για την άρδευση, υδάτων.

Ο κ. Τσιάρας τόνισε ότι η πολιτική δέσμευση που ανέλαβε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ισχύει και θα τηρηθεί και από τη νέα, καθώς είναι αντιληπτό το ειδικό βάρος και η σημασία του έργου για την αγροτική παραγωγή της δυτικής πλευράς της Π.Ε. Καβάλας. Στην συνάντηση επαναβεβαιώθηκε ο σχεδιασμός που έχει συμφωνηθεί και περιλαμβάνει την προκήρυξη ενός νέου έργου, από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με ευθύνη της εκεί αρμόδιας υπηρεσίας, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί το έργο μέσα στα στενά χρονικά περιθώρια που έχουν απομείνει, εξαιτίας της ολιγωρίας της προηγούμενης διοίκηση της Περιφέρειας ΑΜΘ.

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Τοψίδης σε δηλώσεις του επισήμανε ότι «η κλιματική κρίση διαμορφώνει ένα πολύ πιεστικό περιβάλλον, με ελάχιστα χρονικά περιθώρια προσαρμογής και στον αγροτικό τομέα, οπότε εκ των πραγμάτων οφείλουμε να καταβάλουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για να μην χαθεί χρόνος και να περιοριστούν οι επιπτώσεις στην αγροτική παραγωγή. Το φράγμα του Μαρμαρά είναι ένα κομβικό έργο στην κατεύθυνση αυτή». Τέλος ευχαρίστησε τον κ. Τσιάρα για την θετική του στάση απέναντι σε αυτό το σημαντικό για την αγροτική παραγωγή και ανάπτυξη, έργο της Π.Ε. Καβάλας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Μαρκόπουλος τόνισε ότι «η διοίκηση του Χριστόδουλου Τοψίδη δεν περιμένει τις εκλογές για να ασχοληθεί με τα σημαντικά έργα που έχει ανάγκη ο τόπος. Συνεχώς παρακολουθεί την εξέλιξη τους, παρεμβαίνει όπου και όταν χρειάζεται και βρίσκεται σε μια διαρκή ετοιμότητα για την αξιοποίηση του χρόνου και κάθε δυνατού χρηματοδοτικού πόρου προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας. Αυτή είναι η συνταγή για να είμαστε συνεπείς με τις δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει απέναντι στους πολίτες της Περιφέρειας ΑΜΘ».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας δίνει “το οριστικό χτύπημα” στους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου

Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας έχει λάβει την απόφαση να δώσει νέα παράταση στις εργασίες ανάπλασης στην περιοχή του Αγ. Νικολάου μέχρι τις 20 Αυγούστου!

Εδώ και δύο χρόνια, ο Δήμαρχος Καβάλας παραπλανά τους πάντες. Στην αρχή, μας έλεγε ότι το έργο έπρεπε να τελειώσει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, θυσιάζοντας την περσινή θερινή τουριστική περίοδο.Μετά έδωσε παράταση για τις 31 Μαΐου 2024 και τώρα φτάνει στις 20 Αυγούστου, θυσιάζοντας και τη φετινή θερινή τουριστική περίοδο!

Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμαρχος Καβάλας, με δική του ευθύνη, βάζει οριστικά “ταφόπλακα” στους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου για δεύτερη χρονιά!Όπως πέρσι έτσι και φέτος, χάνεται η θερινή τουριστική περίοδος, κλείνουν επιχειρήσεις, επαγγελματίες παθαίνουν ζημιά και εργαζόμενοι χάνουν τις δουλειές τους!Είναι προφανές πια ότι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης και παίρνει “αλλοπρόσαλλες” αποφάσεις που πλήττουν άμεσα επαγγελματίες και εργαζόμενους εν μέσω θερινής τουριστικής περιόδου!




Μάκης Παπαδόπουλος | «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!»

Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!

Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!

Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο! Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!

Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ! Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!

Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες! Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!

Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της… Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και
Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…




Μάκης ΠΗ διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!

Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!

Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!

Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο!

Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!

Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!

Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες!

Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!

Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της…

Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…




Καβάλα | Παραίτηση των μελών του ΒΙΟΠΑ για να οριστεί νέα διοίκηση

Την Τετάρτη 8 Μαίου 2024 τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Βιοτεχνικού Πάρκου Καβάλας, 

Παύλος Τσουμάκης Πρόεδρος Δ.Σ.

Μάρκος Δέμπας Αντιπρόεδρος Δ.Σ.

Θεόδωρος Μουριάδης Μέλος

Αβραάμ Δημητριάδης Μέλος 

Κυριάκος Μπάης Μέλος

του οποίου μέτοχοι είναι η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, ο Δήμος Καβάλας και το Επιμελητήριο Καβάλας, υπέβαλλαν την παραίτηση τους, προκειμένου να διευκολύνουν την πρόθεση της Περιφέρειας, που κατέχει το 51% να ορίσει νέα διοίκηση. 

Σεβόμενοι τον ρόλο μας και την δυνατότητα της πλειοψηφίας να ορίσει νέο ΔΣ, ολοκληρώνουμε την θητεία μας, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019, με σημαντικές ενέργειες οι  οποίες έφεραν έναν τελματωμένο και απαξιωμένο χώρο, χωρίς Δ.Σ τότε, με χρέη και υποχρεώσεις, που κανείς δεν επιθυμούσε να ασχοληθεί, σε μια μορφή διαχειρίσιμη και με προοπτικές περεταίρω ανάπτυξης.

Σε δύσκολους καιρούς, ξεκίνησε μια προσπάθεια, προκειμένου το ΒΙΟΠΑ να προχωρήσει σε εξυγίανση των οικονομικών του και με στοχευμένες ενέργειες, να εξασφαλίσει  την βιωσιμότητα του, χωρίς να επιβαρυνθούν οι εταίροι με επιπρόσθετα κόστη.

Η σημερινή του εικόνα, είναι διαφορετική, όπου πλέον δεν υπάρχουν τραπεζικές υποχρεώσεις,  ρυθμίστηκαν όλες οι οφειλές σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και εφορία καθώς και με τους συνεργάτες της εταιρείας. 

Έγινε επίσης μια προσπάθεια, όπου παλιοί οικοπεδούχοι, ρύθμισαν τις οφειλές τους, ορισμένοι αποχώρησαν, ενώ ελεύθερα οικόπεδα διατέθηκαν σε νέους επενδυτές. 

Μια πολύ δύσκολη και επίπονη προσπάθεια με θετικά αποτελέσματα. 

Υπάρχουν σε εξέλιξη αρκετά ζητήματα, όπως η σιδηροδρομική σύνδεση,  η επέκταση του ΒΙΟΠΑ, καθώς και λειτουργικές επενδύσεις, που θα βοηθήσουν τους επενδυτές, τα επόμενα χρόνια. 

Ευχόμαστε το νέο ΔΣ να πετύχει τους σκοπούς του ΒΙΟΠΑ!

Δελτίο Τύπου

 




ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν»

Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τις συνθήκες νοσηλείας του Δημήτρη Καλλιάνου, ο οποίος πέθανε σήμερα, διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν». Νωρίτερα σήμερα, είχε γίνει γνωστό πως ο πατέρας του βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών.

Η ανακοίνωση αναφέρει: Σε συνέχεια του χθεσινού δελτίου τύπου του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ανακοινώνουμε σήμερα 25/4/2024 το θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου και εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

Για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών νοσηλείας του περιστατικού από την ημέρα της εισαγωγής του έως σήμερα, η Διοίκηση του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» διέταξε τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

Ο κ. Καλλιάνος έχει κάνει πολλές αναρτήσεις για τον πατέρα του τις τελευταίες ημέρες, καταγγέλλοντας την αντιμετώπιση που είχε κατά τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο «Αττικόν».

Σύμφωνα με τις καταγγελίες του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου, γιατροί και άλλοι αρμόδιοι από το νοσοκομείο ήταν καθησυχαστικοί επανειλημμένως απέναντι στην οικογένεια, διαβεβαιώνοντάς τους ότι ο πατέρας του «τα πάει υπέροχα», ενώ ο ίδιος και ο αδερφός του επέμεναν ότι είναι σε κακή κατάσταση.

«Μετά από 5 μέρες που τον παρακαλούσαμε γονυπετείς ότι πια είναι ένα βήμα πριν τον θάνατο, έδειξε ένα μικρό ενδιαφέρον και με το πάσο του τον έβαλε σε πλατφόρμα να μπει σε ΜΕΘ», έγραφε για καθηγητή γιατρό του νοσοκομείου.

Για το θέμα του Γ. Καλλιάνου και το γεγονός ότι ένας κυβερνητικός βουλευτής περιέγραψε την κακή κατάσταση στο σύστημα υγείας, με αφορμή την ασθένεια του πατέρα του, κλήθηκε να απαντήσει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, νωρίτερα σήμερα στην εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ.

«Σέβομαι έναν άνθρωπο που για να βοηθήσει τον πατέρα του δίνει μάχη. Αυτό είναι σεβαστό, συγκινητικό και απολύτως κατανοητό και υπό την έννοια αυτή ο Γ. Καλλιάνος που είναι φίλος μου έχει την κατανόησή μου», είπε και πρόσθεσε ότι υπάρχει και η πλευρά του συστήματος υγείας.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας, ο κ. Καλλιάνος δεν κατηγορεί το ΕΣΥ για έλλειψη γιατρών ή ότι δεν βρήκε κρεβάτι στο νοσοκομείο αλλά για λανθασμένη ιατρική κρίση. «Ως υπουργός Υγείας δεν εμπλέκομαι στην κρίση των γιατρών», υπογράμμισε και συμπλήρωσε ότι για μπει ασθενής σε ΜΕΘ ο θεράπων γιατρός πρέπει να τον δηλώσει σε πλατφόρμα και να ακολουθηθεί η διαδικασία μεταφοράς στην κοντινότερη.

«Το πρώτο κριτήριο είναι ο ασθενής διασωληνωμένος», διευκρίνισε ο κ. Γεωργιάδης τονίζοντας στη συνέχεια ότι για να μπει ασθενής σε ΜΕΘ «δεν υπάρχει διάκριση αν είσαι βουλευτής».

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου

Ανακοίνωσε εξέδωσε χθες και η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν», που ανέφερε ότι ο Δημήτρης Καλλιάνος εισήχθη στην Α’ Πανεπιστημιακή Αγγειοχειρουργική Κλινική στις 6/4/2024 λόγω γάγγραινας του άκρου του αριστερού ποδιού.

«Ο ασθενής υποβλήθηκε σε επιτυχημένη χειρουργική αντιμετώπιση της γάγγραινας, ενώ τα σύνθετα προϋπάρχοντα προβλήματά του αξιολογήθηκαν και αντιμετωπίστηκαν εντατικά κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του από όλες τις εμπλεκόμενες ειδικότητες (καρδιολόγοι, πνευμονολόγοι, νεφρολόγοι, λοιμωξιολόγοι)».

Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζονταν επίσης ότι «η εισαγωγή των ασθενών σε κάθε ΜΕΘ της χώρας γίνεται με αυστηρές προϋποθέσεις και κριτήρια και αφού καταγραφούν σε κεντρικά ελεγχόμενη πλατφόρμα του ΕΚΑΒ, κριτήρια τα οποία ο συγκεκριμένος ασθενής μέχρι τις 23/4 δεν πληρούσε. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας του ΕΚΑΒ, κανένας μη διασωληνωμένος παθολογικός ασθενής δεν συμπεριλήφθηκε στην πλατφόρμα τον τελευταίο μήνα».

Ο Αλέξης Κούγιας ανέλαβε την εκπροσώπηση της οικογένειας Καλλιάνου

Την εκπροσώπηση του Γιάννη Καλλιάνου, του αδελφού και της μητέρας του για την υπόθεση του πατέρα του βουλευτή ανέλαβε το δικηγορικό γραφείο Αλέξη Κούγια, το οποίο, σε δελτίο Τύπου, αναφέρει ότι αφού λάβει τον ιατρικό φάκελο θα προχωρήσει σε ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων.

Ειδικότερα, στο δελτίο Τύπου αναφέρεται:

«Ο κος Γιάννης Καλλιάνος, η μητέρα του και ο αδελφός του ανέθεσαν στον επικεφαλής του γραφείου μας κο Αλέξιο Κούγια την νομική τους εκπροσώπηση στην υπόθεση που έχει δημοσιοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες από τον κο Γιάννη Καλλιάνο και αφορά τις συνθήκες νοσηλείας και τις ιατρικές επιλογές γιατρών γνωστού νοσοκομείου της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε ο πατέρας του και μετά από μια σειρά ακρωτηριασμών, ενώ αρχικά οι γιατροί του νοσοκομείου τον είχαν διαβεβαιώσει ότι η κατάσταση της υγείας του πατέρα του ήταν τέτοια που δεν κινδύνευε η ζωή του σε καμία περίπτωση, τελικώς υπέστη ανακοπή, ακολούθως περιήλθε σε κωματώδη κατάσταση και σήμερα έχασε τη ζωή του.

Το δικηγορικό μας γραφείο με τους συνεργάτες του και τη βοήθεια ειδικών ιατροδικαστών, αφού λάβουμε στην κατοχή μας τον ιατρικό φάκελο τον οποίον θα μελετήσουν οι επιστημονικοί συνεργάτες μας, θα προχωρήσουμε στις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων».

Πηγή: newsbeast.gr




8 μήνες φυλακή με αναστολή στη διοίκηση του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας

Ποινές φυλάκισης οκτώ [8] μηνών με αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στα μέλη της διοίκησης του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας, καταδικάζοντάς τους για το αδίκημα της παράνομης βίας.

Το Δικαστήριο δέχθηκε ότι τα μέλη του ΔΣ ήταν υπεύθυνα για τον αποκλεισμό της διοίκησης της Energean από τις εγκαταστάσεις από τις αρχές Αυγούστου έως τις 21 Δεκεμβρίου 2021, οπότε και η κατάληψη των εγκαταστάσεων έληξε με την παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων. Η απόφαση του Δικαστηρίου ήταν ομόφωνη!

Επιπλέον, με ποινές που φθάνουν έως και τους 14 μήνες (με αναστολή ή μετατρέψιμες) καταδικάστηκαν 4 ακόμη πρώην εργαζόμενοι για σειρά ποινικών δικαιωμάτων. Οι υπόλοιποι 141 πρώην εργαζόμενοι αθωώθηκαν από κάθε κατηγορία.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Να μας πει η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας: θα λειτουργήσει το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;»

Ακολουθεί η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Ρωτάμε ευθέως τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας:

  • Θα λειτουργήσει φέτος το Πηλοπεραπευτήριο των Κρηνίδων, ναι ή όχι;
  • Αν δεν λειτουργήσει, για ποιους λόγους θα γίνει αυτό;
  •        Αναλογίζεται η Δημοτική Αρχή τι σοβαρό “πλήγμα” θα προκαλέσει μία τέτοια απόφαση στους ανέργους και τους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού και της αγοράς της περιοχής;

Μιλάμε για απώλεια ενός σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας στο Πηλοθεραπευτήριο όπου εργάζονται εποχικά άνεργοι της περιοχής, χιλιάδων επισκεπτών και σημαντικών εσόδων μέσα στη θερινή περίοδο!

  • Λογαριάζει καθόλου τους επισκέπτες που έχουν ήδη κάνει κρατήσεις σε ξενοδοχεία και τοπικά καταλύματα για το καλοκαίρι, αλλά και όσους συνεχίζουν να κάνουν κρατήσεις; Πότε θα ανακοινώσει η Διοίκηση του Δήμου την απόφασή της;

Η στάση της Διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει το λιγότερο ασέβεια και στους ανέργους και στους τοπικούς επαγγελματίες, αλλά και στους επισκέπτες.

Κυρίως όμως η στάση της Δημοτικής Αρχής προκαλεί σοβαρότατη δυσφήμιση της περιοχής μαςπροκαλώντας ζημιά και στην επόμενη θερινή περίοδο του 2025.

Ζητούμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να ξεκαθαρίσει ΑΜΕΣΑ τη θέση της, για να ενημερωθούν ΑΜΕΣΑ άνεργοι, επαγγελματίες και επισκέπτες.

 

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Μάκης Παπαδόπουλος | «Ας πει επιτέλους την αλήθεια η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ!»

Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας δήλωσε ότι η πρόταση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων (ΚΕΔΕ) για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ δεν προτείνει συγχωνεύσεις σε νομαρχιακό επίπεδο.

Αντίθετα, πολλοί Δήμαρχοι της Περιφέρειάς μας μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ δηλώνουν ξεκάθαρα (με την απόφαση 35/2024 του ΔΣ της ΠΕΔ ΑΜ-Θ) πως η πρόταση της ΚΕΔΕ προωθεί τη συγχώνευση των ΔΕΥΑ σε νομαρχιακό επίπεδο, και μάλιστα εκφράζουν την έντονη διαφωνία τους με την πρόταση αυτή της ΚΕΔΕ, η οποία έχει και την έγκριση της Ένωσης των ΔΕΥΑ της χώρας (ΕΔΕΥΑ).

Ρωτούμε λοιπόν ευθέως τον Δήμαρχο Καβάλας και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ:

 Ποιος λέει την αλήθεια για την ουσία της πρότασης της ΚΕΔΕ – ΕΔΕΥΑ;

 Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας, που είναι υπέρ της πρότασης της ΚΕΔΕ;

 Ή οι Δήμαρχοι μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ, που είναι κατά της πρότασης της ΚΕΔΕ;




Ανακοίνωση από την Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση ΑΜΘ για τις αγροτοδασικές πυρκαγιές

Εφιστά την προσοχή και ζητά την τήρηση της νομοθεσίας, ενημερώνοντας για τη διενέργεια εκτεταμένων ελέγχων και περιπολιών

 Η Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με αφορμή το γεγονός ότι, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν εκδηλωθεί αρκετές δασικές και αγροτοδασικές πυρκαγιές κυρίως κατά την καύση φυτικής ύλης και υπολειμμάτων καλλιεργειών, ανακοινώνει ότι:

Εφιστούμε την προσοχή των πολιτών ώστε, να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας, όπως προβλέπονται στην υπ’ αριθμ. 9/2021 Πυροσβεστικής Διάταξης «Καθορισμός μέτρων για την πρόληψη και αποφυγή εκδήλωσης πυρκαγιών σε δασικές, αγροτικές εκτάσεις και οικοπεδικούς χώρους» (ΦΕΚ Β’ 1923), σχετικά με ενέργειες δραστηριότητες και εργασίες στην ύπαιθρο, που αφορούν το άναμμα τη διατήρηση και τη χρήση πυρός, τη εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα, τη χρήση ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών, την τοποθέτηση, φύλαξη, απόρριψη ή εγκατάλειψη εύφλεκτων υλικών ή ουσιών, απορριμμάτων, ογκωδών αντικειμένων, λοιπών καυστών υλικών κλπ.

Ήδη πραγματοποιούνται εκτεταμένοι έλεγχοι – περιπολίες, προς διαπίστωση της τήρησης των συγκεκριμένων μέτρων.

Σε περίπτωση μη τήρησης της ανωτέρω διάταξης, προβλέπονται κυρώσεις σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 19/2020 Πυροσβεστική Διάταξη «Διαδικασία επιβολής διοικητικών προστίμων για παραβάσεις επί κανονιστικών διατάξεων νομοθεσίας πυροπροστασίας».

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Διάταξη υπ’ αριθ. 20/2023, (ΦΕΚ Β’ 2549), καθορίζονται τα προληπτικά μέτρα πυροπροστασίας οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σε εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και σε εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα.

Ο καθαρισμός περιλαμβάνει:

– Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.

– Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.

– Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου.

– Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.

– Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.

– Ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού.

Επισημαίνεται ότι κυρίως για την καύση φυτικής ύλης και υπολειμμάτων καλλιεργειών, έως και την 30 Απριλίου 2024, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στις κατά τόπους Πυροσβεστικές Υπηρεσίες, ώστε να ενημερώνονται για τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν καθώς και για περαιτέρω πληροφορίες. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα και μέσα πυροπροστασίας.

Τονίζουμε ότι, η πιστή τήρηση των ανωτέρω είναι απαραίτητη για την ασφάλεια και την προστασία όλων!

 




Εκ νέου στην διοίκηση της Κ.Ε.Δ.Ε ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης

Ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης εξελέγη εκ νέου στο διοικητικό συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Καβάλας.

Ο κ. Αναστασιάδης ήταν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο Κυζίρογλου που επικράτησε άνετα έναντι του Χάρη Δούκα.




Καβάλα | Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών

Η επίσκεψη του κου Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελου Τουρνά, στη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Καβάλας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2024.

Η επίσκεψη αυτή ακολούθησε σύσκεψη ευρείας κλίμακας στην Περιφερειακή Πυροσβεστική Διοίκηση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που είχε προηγηθεί στην Κομοτηνή.

Στην επίσκεψη παρευρέθηκαν επίσης ο Γενικός Επιθεωρητής Π.Υ. Βορείου Ελλάδος, Αντιστράτηγος Π.Σ. Ευάγγελος Φαλάρας, ο Συντονιστής Επιχειρήσεων Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Υποστράτηγος Π.Σ. Θεόδωρος Κοσμίδης, καθώς και ο Διοικητής της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος Σπυρίδων Κούτρας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Τουρνάς ενημερώθηκε για τη δομή και τη λειτουργία των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών του Νομού Καβάλας, ακούσανε τα υφιστάμενα προβλήματα και τις ανάγκες των υπηρεσιών. Επίσης, αναφέρθηκε στις προπαρασκευαστικές ενέργειες ενόψει της επερχόμενης αντιπυρικής περιόδου, στα χρηματοδοτικά προγράμματα που υλοποιούνται, και στην πρόσληψη νέων Πυροσβεστών που είναι σε εξέλιξη.

Ο κ. Τουρνάς έδωσε κατευθυντήριες οδηγίες σε όλους τους παρευρισκόμενους σχετικά με την άσκηση του επιχειρησιακού έργου και εξέφρασε τη στήριξη και συμπαράστασή του σε όλους τους Πυροσβεστικούς Υπαλλήλους του Νομού Καβάλας.




Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Σε μια εποχή ακρίβειας και αβεβαιότητας, οι δημότες Καβάλας δέχτηκαν ένα ακόμη «χαστούκι» από τη διοίκηση του δήμου

Στην δεύτερη κιόλας συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, όλοι οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας ψήφισαν ΟΜΟΦΩΝΑ τις υπερβολικές αυξήσεις των δημοτικών τελών που κυμαίνονται από 50% έως 150%.

Με τον τρόπο αυτό η διοίκηση επιχειρεί:

  1. Να καλύψει τις αλόγιστες προεκλογικές δαπάνες που εξάντλησαν οικονομικά το Δήμο Καβάλας.
  2. Να ξεχαστεί η απόφαση αυτή μέχρι τις επόμενες εκλογές.

  3. Να υπάρχει στην επόμενη προεκλογική περίοδο η δυνατότητα για νέες εξυπηρετήσεις, γιορτές και πανηγύρια, ίσως και για…μειώσεις των (επί σειρά ετών υπερβολικά αυξημένων) δημοτικών τελών, δήθεν για την ανακούφιση των δημοτών.

Όμως, εάν πραγματικά νοιαζόταν για τους συνδημότες μας και ήθελε να τους στηρίξει μειώνοντας το κόστος ζωής τους, χωρίς να υστερήσει στις παρεχόμενες υπηρεσίες, θα έπρεπε να λάβει υπόψιν και να μελετήσει τις προτάσεις που καταθέσαμε στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο. Προτάσεις, που θα έδιναν τη δυνατότητα για ελάχιστες, ακόμη και μηδαμινές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη.

Συγκεκριμένα προτείναμε:

  1. Αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του Δήμου, που δημιουργήθηκε κυρίως από τον αείμνηστο Λευτέρη Αθανασιάδη αλλά και από τους επόμενους δημάρχους.
  • Αύξηση των τακτικών εσόδων από μισθώματα και άλλες πηγές (πχ διαφημίσεις, πρόστιμα από παράνομη χρήση κοινόχρηστων χώρων, συνέδρια, εκδηλώσεις κ.α.).

  • Καλή οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου για τη μέγιστη απόδοση αυτών, με τη σωστή κατανομή του εργατοϋπαλληλικού δυναμικού.

  • Μείωση της οφθαλμοφανούς σπατάλης σε καύσιμα, αναλώσιμα, ανταλλακτικά, εργατοώρες κ.α.

  • Άμεση αντικατάσταση των λαμπτήρων φωτισμού με τύπου LED (διαδικασία με πραγματικό κόστος 3-4 εκ ευρώ, που η διοίκηση προσπάθησε στο παρελθόν να αναθέσει σε εργολάβο με δαπάνη 12 εκ ευρώ (!) , κάτι που ευτυχώς η προηγούμενη αντιπολίτευση και οι υπηρεσιακοί παράγοντες απέτρεψαν με τις αντιδράσεις τους).

  • Επίσπευση της υλοποίησης της ενεργειακής κοινότητας για την παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, για την οποία ακούγαμε προεκλογικά ότι άμεσα θα ολοκληρωθεί, αλλά και σήμερα συνεχίζεται το ίδιο τροπάριο

  • Κατασκευή μικρών έργων με αυτεπιστασία, αντί των πολλών απευθείας αναθέσεων σε εργολάβους, μειώνοντας έτσι το κόστος και το χρόνο εκτέλεσης των έργων στο μισό.

  • Όλα τα παραπάνω όμως προϋποθέτουν γνώσεις, θέληση και όρεξη για πολλή δουλειά. Η διοίκηση του κ. Μουριάδη χωρίς καμία εκτίμηση των δεδομένων και χωρίς έστω τη στοιχειώδη διαβούλευση, επέλεξε τον εύκολο δρόμο της αύξησης των δημοτικών τελών αδιαφορώντας για τους συνδημότες μας.

    Επειδή θεωρούμε τη διαδικασία που η διοίκηση ακολούθησε εντελώς άδικη, άκαιρη και βασισμένη επί πλασματικών στοιχείων, θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια που μας δίνει η ισχύουσα νομοθεσία ώστε η απόφαση αυτή να ακυρωθεί.

    Υ.Γ. Κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι της σημερινής διοίκησης που υπερψήφισαν τις άδικες αυτές αυξήσεις, κάποτε ως εκπρόσωποι επαγγελματικών φορέων φώναζαν
    ότι οι επαγγελματίες δεν αντέχουν άλλα βάρη… Άραγε κορόιδευαν τους συναδέλφους και συνδημότες τους τότε ή μήπως τους
    κοροϊδεύουν σήμερα;

    «Αχ, που σαι νιότη που 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος…».




    Μάκης Παπαδόπουλος | «H διοίκηση του Δήμου Καβάλας αυξάνει τα δημοτικά τέλη μέχρι και 150%!»

    Σε μία περίοδο που τα νοικοκυριά και οι επαγγελματίες πλήττονται από την ακρίβεια, η διοίκηση του Δήμου Καβάλας επιβάλλει εξωφρενικές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη για το 2024, που φτάνουν μέχρι και 150%!

    Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.

    Η κακοδιαχείριση, η ανοργανωσιά και οι σπατάλες της διοίκησης του Δήμου Καβάλας, ήδη από την προηγούμενη περίοδο 2019-2023, έχουν ως συνέπεια την επιβάρυνση δημοτών και επαγγελματιών!

    Οι αριθμοί “μιλούν” από μόνοι τους:

    ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ  

    2021

    (ανά τ.μ.)

     

    2024

    (ανά τ.μ.)

     

    Αύξηση

    Κατοικίες

    (Καβάλα)

     

    1,57 ευρώ 2,50 ευρώ 60%
    Κατοικίες

    (Χωριά)

     

    1,10 ευρώ 1,70 ευρώ 55%
    Εμπορικά καταστήματα (Καβάλα)

     

    2,60 ευρώ 4,10 ευρώ 58%
    Εμπορικά καταστήματα

    (Χωριά)

     

    1,40 ευρώ 2,10 ευρώ 50%
    Καφετέριες  Εστιατόρια

    Ταβέρνες

    (Καβάλα)

     

    2,60 ευρώ 5,00 ευρώ 92%
    Καφετέριες  Εστιατόρια

    Ταβέρνες

    (Χωριά)

     

    1,40 ευρώ 3,50 ευρώ 150%

    Η Δημοτική Αρχή, αντί να βοηθήσει με μειώσεις ή τουλάχιστον να κρατήσει σταθερά τα δημοτικά τέλη, “στέλνει τον λογαριασμό” της ανεύθυνης πολιτικής της σε νοικοκυριά και επαγγελματίες.




    Έκοψε την πίτα της για το 2024 η νέα διοίκηση της Π.Ε Καβάλας με μηνύματα ενότητας και συνεργασίας

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η διοίκηση της ΠΕ Καβάλας έκοψε την Πρωτοχρονιάτική της πίτα ανήμερα της Πρωτοχρονιάς.

    Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Θόδωρου Μαρκόπουλου μεταξύ πολλών επίσημων.

    Την βασιλόπιτα ευλόγησε ο Μητροπολίτης ΦΝΘ Στέφανος.

    https://youtu.be/E8SigDh2VgQ

     




    Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει στο gov.gr – Για έλευση μιας νέας εποχής στη δημόσια διοίκηση έκανε λόγο ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

    Για έλευση μιας νέας εποχής στη δημόσια διοίκηση και στο gov.gr, με την είσοδο και αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, έκανε λόγο ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

    Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο υπουργός αναφέρθηκε στα έργα και τις μεταρρυθμίσεις που θα έρθουν το επόμενο διάστημα, τονίζοντας πως τα προηγούμενα χρόνια έγιναν τεράστια βήματα προκειμένου «να δείξουμε και να πείσουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε την Ελλάδα».

    Ο υπουργός εξήγησε πως οι πολίτες πλέον θα μπορούν να πληκτρολογούν ή να εκφωνούν αυτό που αναζητούν και ο ψηφιακός βοηθός θα «υποδεικνύει» τον δρόμο για να μπορέσουν να βρουν αυτό που ακριβώς ψάχνουν.

    Το «μοντέλο αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται και σε 15 ημέρες το υπουργείο θα το παρουσιάσει στο ευρύ κοινό», είπε ο κ. Παπαστεργίου υπογραμμίζοντας την προστιθέμενη αξία της συμβουλευτικής επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη που έχει συσταθεί με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

    Το νέο Wallet καταργεί την ψηφιακή γραφειοκρατία

    Για εξεύρεση λύσεων και υλοποιήσεις που «τρέχουν» ήδη αυτή τη στιγμή, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες και οι διαδικασίες του δημοσίου να ολοκληρώνονται από το ίδιο το δημόσιο, έκανε λόγο ο υπουργός, ώστε να μη διαιωνίζονται ανορθολογικές καταστάσεις.

    Σημείωσε, μάλιστα, ότι με το νέο Wallet δεν θα χρειάζεται «να εκδίδουμε πιστοποιητικά από το δημόσιο για το δημόσιο», αλλά ούτε καν να διακινούμε ψηφιακά τα ίδια έγγραφα.

    Οπως εξήγησε, με το νέο Wallet ο πολίτης θα δίνει απλά την έγκρισή του, ώστε η κάθε υπηρεσία ή φορέας να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένα στοιχεία που ζητούνται τη δεδομένη χρονική στιγμή, προκειμένου να ολοκληρωθεί η απαιτούμενη διαδικασία, όπως για παράδειγμα να κάνει μια νέα σύνδεση τηλεφώνου σε κάποια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.

    Τόνισε δε ότι θα πρόκειται για μια απλή διαδικασία, όπως αντίστοιχα θα είναι και ο ψηφιακός βοηθός, καθώς η «τεχνολογία θα πρέπει να είναι συμπεριληπτική και να μην αφήνει κανέναν πίσω».

    Η «Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας»
    Ιδιαίτερη έμφαση στη λέξη εμπιστοσύνη έδωσε ο κ. Παπαστεργίου μιλώντας για τον κρίσιμο τομέα της κυβερνοασφάλειας και αναφέρθηκε στην υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής σύμφωνα με τις εθνικές ανάγκες και τις ευρωπαϊκές δεσμεύσεις.

    Η νέα δομή που θα δημιουργηθεί με το σχετικό νομοσχέδιο, θα αναλάβει να συντονίζει, να εφαρμόζει και να κάνει και ελέγχους, ώστε να «αρχίσουμε όλοι σε αυτό τον νέο ψηφιακό κόσμο να νιώθουμε πολύ πιο ασφαλείς», τόνισε.

    Σημείωσε επίσης, ότι με την εφαρμογή της νέας οδηγίας, NIS2, από τους 70 φορείς που εποπτεύονται σήμερα, η «ομπρέλα» θα περιλαμβάνει περισσότερους από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

    Σημαντική μεταρρύθμιση ο Προσωπικός Αριθμός

    Αριθμός ταυτότητας, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αριθμός μητρώου πολιτών σύντομα θα «αντικατασταθούν» από τον Προσωπικό Αριθμό. Εναν και μοναδικό αριθμό για τον κάθε πολίτη, τον οποίο θα χρησιμοποιεί για όλες του τις συνδιαλλαγές και θα είναι και ο μόνος που θα χρειάζεται να γνωρίζει.

    Ο Προσωπικός Αριθμός θα αποτελείται από το ΑΦΜ και τρία επιπλέον ψηφία, από τα οποία τα δύο θα τα επιλέγει ο ίδιος ο πολίτης, ενώ προσέθεσε ότι οι διαδικασίες προχωρούν γρήγορα και υπολογίζεται ότι θα έχουν τελειώσει μέχρι το τέλος του έτους.

    Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

    Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

    Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

    Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

    Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

    Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

    Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

    Το αύριο είναι το τώρα!

     




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

    Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

    Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

    Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

    Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

    Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

    Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

    Το αύριο είναι το τώρα!




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να αναλάβουμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

    Μέσα σε πανηγυρικό κλίμα και μπροστά σε ένα ενθουσιασμένο πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου η κεντρική προεκλογική ομιλία του υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου.

    Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος παρουσίασε ένα σχέδιο με 15 Προτεραιότητες, 10 Έργα πρώτης γραμμής και 5 Μεγάλες Πρωτοβουλίες που αλλάζουν την Καβάλα και τους Φιλίππους.

    Αναλυτικά η ομιλία του είναι η εξής:

    «Σήμερα, εδώ,  βλέπω ξεκάθαρα πως ΜΑΖΙ μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

    Σήμερα είμαστε εδώ όλοι ΜΑΖΙ, στην ίδια ομάδα, με το ίδιο όραμα, για έναν Δήμο Καβάλας που θα αποκτήσει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση!

    Είμαστε στην ίδια πρωταθλήτρια ομάδα, με την φανέλα μας να γράφει ΚΑΒΑΛΑ και ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΜΑΖΙ και με κοινό στόχο να αλλάξουμε ό,τι μας πονάει.

    Να κάνουμε το άπιαστο, εφικτό! Να πιάσουμε τον στόχο και να τον ξεπεράσουμε!

    Ο πατέρας μου, ο Γιώργος Παπαδόπουλος, όταν ήμουν μικρός μου έλεγε… Μάκη, να βάζεις στόχους στη ζωή σου και να προσπαθείς συνεχώς να τους πιάσεις με σκληρό αγώνα… Τίποτα δε θα σου χαριστεί… Τίποτα δε θα είναι εύκολο… Αλλά όλα θα γίνουν, αν αγωνιστείς σκληρά και επιμείνεις!

    Τα λόγια του τα κράτησα… Τα χρόνια πέρασαν, έβαζα στόχους, συνεχώς αγωνιζόμουν, άλλοτε τα κατάφερνα, άλλοτε όχι…

    Τη μεγάλη προσπάθεια όμως, τον μεγάλο αγώνα και τους υψηλούς στόχους τους έζησα όταν γνώρισα τη Λένα Γαρυφάλλου, τη σύντροφο της ζωής μου… και φυσικά όταν μεγάλωσα τα παιδιά μου, τη Τζένη και τη Χριστίνα.

    Τότε κατάλαβα ότι δεν χρειάζεται μόνο να βάζεις στόχους. Κατάλαβα ότι μέσα από τον αγώνα αυτό, πρέπει να γίνεσαι και καλύτερος!

    Όταν ακολούθησα τον δρόμο της Αυτοδιοίκησης στην Περιφέρεια και στον Δήμο, έμαθα και κάτι ακόμη…

    Να υπηρετώ τον συνάνθρωπό μου και να στέκομαι δίπλα του στο πρόβλημά του, χωρίς να ζητάω κανένα αντάλλαγμα! Ίσως γι’ αυτό άργησα να πετύχω… αυτόν τον στόχο!

    Εδώ θα ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι το πιο γοητευτικό σε αυτό το ταξίδι είναι ότι απέκτησα γνώσεις.

    Η αγάπη σας μου έδωσε δύναμη, η εμπιστοσύνη σας μου έδωσε κουράγιο και η ανταμοιβή μου είναι το αίσθημα ότι αξίζει τον κόπο!

    Μας ενώνει ένας κοινός στόχος, να κάνουμε την Καβάλα, τις γειτονιές μας, τις συνοικίες μας,  και φυσικά τους Φιλίππους, τη Νέα Καρβάλη και όλα τα χωριά μας, να τα κάνουμε έναν τόπο για να ζούμε με ποιότητα,

    με ασφάλεια, με ευημερία και με υπερηφάνεια!

    Έναν τόπο όπου ζούμε, δημιουργούμε και κάνουμε όνειρα ΕΔΩ! Στον Τόπο της Ζωής μας!

    Ο δρόμος ήταν μακρύς… Και στη διαδρομή αυτή, η γνώση και η εμπειρία μάς άνοιξε τον ορίζοντα να δούμε τη Νέα Εποχή, τη Μεγάλη Προοπτική για τον Δήμο Καβάλας.

    Αυτή τη νέα εποχή την παρουσιάσαμε μέσα από ένα σχέδιο που έχει 15 προτεραιότητες και ένα συνεκτικό σύνολο έργων και παρεμβάσεων που μας ξεχωρίζει από τους άλλους υποψήφιους και τις άλλες παρατάξεις.

    Ήδη έχουμε εντοπίσει τα 10 έργα πρώτης γραμμής και τα έχουμε παρουσιάσει. Τα έργα αυτά αναδεικνύουν τη σχέση της Καβάλας και των Φιλίππων με την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό τοπίο και το περιβάλλον.

    Είναι προτάσεις που έχουν συζητηθεί πολύ, αλλά κανένας από τους προηγούμενους Δημάρχους δεν τόλμησε. Γιατί άραγε δεν τόλμησε; Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές στη ζωή μου και έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: γιατί δεν είχαν την πολιτική βούληση, την πίστη που χρειάζεσαι, την οργάνωση που χρειάζεσαι, τους συνεργάτες που χρειάζεσαι για να παλέψεις και να πετύχεις έναν μεγάλο στόχο.

    Εμείς λοιπόν αυτά τα Έργα Πρώτης Γραμμής τα δρομολογούμε αμέσως!

    1. Περιμετρική Καβάλας
    2. Νέα περιαστική αναδάσωση
    3. Δίκτυο ιστορικών χώρων Φιλίππων
    4. Νέα Δημοτική Καπναποθήκη
    5. Ανάπλαση παραλίας – χώρου ανοιχτού κολυμβητηρίου
    6. Ανάδειξη θαλάσσιου μετώπου
    7. Καλαμίτσα και Ραψάνη
    8. Σύνδεση λιμανιού – Χερσονήσου Παναγίας και Φρουρίου
    9. Υπόγεια και περιφερειακά πάρκινγκ με πράσινο
    10. ΚΑΙ θέσεις θέας της εξαιρετικής ομορφιάς της Καβάλας και των Φιλίππων.

    Παράλληλα, παρουσιάσαμε 5 μεγάλες πρωτοβουλίες που ανεβάζουν τον πήχη της δικής μας παρουσίας, ώστε η Καβάλα και οι Φίλιπποι να βγουν από την εσωστρέφεια και να αποκτήσουν ένα λαμπερό αστέρι σε ό,τι ζητάει η εποχή μας. Μια εποχή στοχευμένης ανάπτυξης, τεχνολογίας και τουριστικής στρατηγικής.

    Και ποιες είναι αυτές οι πρωτοβουλίες:

    1. Καβάλα τουριστική πόλη 365 μέρες τον χρόνο. Μια ατζέντα εκδηλώσεων όλο τον χρόνο, που θα κάνουν φωτεινή και ελκυστική την πόλη μας, θα δώσουν ζωή και κίνηση και θα μας φέρουν νέους επισκέπτες.
    2. Καβάλα ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ. Φέρνουμε τη νέα τεχνολογία στη ζωή μας και την κάνουμε πιο εύκολη και καλύτερη, όπως κάνουμε περισσότερο αποδοτικές και τις υπηρεσίες του Δήμου.
    3. Άθληση και Υγεία. Φτιάχνουμε τις αθλητικές υποδομές που χρειαζόμαστε, ώστε ο Δήμος μας να πρωταγωνιστήσει και πάλι και να εξασφαλίσουμε ποιότητα ζωής, υγεία και ευεξία στους δημότες μας.
    4. Φροντίδα στους φίλους μας τα ζώα. Οργανώνουμε ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης στα αδέσποτα: με ένα σύγχρονο Καταφύγιο Ζώων, με τη δημιουργία ενός Νεκροταφείου Ζώων και με δίκτυα υπεύθυνης υιοθεσίας. Έτσι, κάνουμε μία ουσιαστική παρέμβαση για την προστασία των δημοτών και των ζώων.
    5. Και τέλος, η πέμπτη μας Πρωτοβουλία, “ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ”! Για εμάς, αυτή η πρωτοβουλία είναι η “κορώνα” της πολιτικής μας…Έχουμε τη βούληση να παρέχουμε στήριξη και φροντίδα στους δημότες μαςπου έχουν ανάγκη, που ζουν χωρίς αξιοπρέπεια.

    Για όλους αυτούς τους συμπολίτες μας έχουμε ανακοινώσει πολύ συγκεκριμένες παρεμβάσεις που θα τους δώσουν τη δυνατότητα να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

    • Δίνουμε Voucher σε 150 παιδιά της Τρίτης Λυκείου από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Καλύπτουμε τα δύο από τα τέσσερα μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων σε φροντιστήρια του Δήμου μας. Στηρίζουμε τις υποχρεώσεις των γονιών τους και δίνουμε στα παιδιά μας την ευκαιρία “να ανοίξουν τα φτερά τους”!
    • Δίνουμε Voucher σε οικογένειες με έναν γονέα, σε γυναίκες και άνδρες που μεγαλώνουν μόνοι τα παιδιά τουςΕπιδοτούμε τετράωρη απασχόληση νταντάς, που θα ελαφρύνει τα έξοδά τους και θα διώξει το άγχος να δουλεύουν για να πληρώνουν τη φροντίδα του παιδιού!
    • Δημιουργούμε Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για άτομα με ειδικές ανάγκες. Στηρίζουμε τους γονείς και τους συγγενείς των ατόμων με αναπηρία, εκπαιδεύουμε τα ίδια τα άτομα με αναπηρία να ζουν μόνα τους με αξιοπρέπεια και δίνουμε λύση σε ένα πολύ σοβαρό και περίπλοκο πρόβλημα που “καταδικάζει” τους γονείς και τους συγγενείς σε ένα μόνιμο άγχος τι θα απογίνουν τα παιδιά τους ή τα αδέρφια τους, όταν μείνουν μόνα τους στη ζωή.
    • Μελετούμε τη λειτουργία Δημοτικού Γηροκομείου.  Αφουγκραζόμαστε την κοινωνία και τις ανάγκες της, γνωρίζουμε πολύ καλά το μεγάλο πρόβλημα με την φροντίδα των ηλικιωμένων συμπολιτών μας. Είμαι αποφασισμένος να προχωρήσουμε σε μία λύση, για να ανακουφίσουμε τα παιδιά και τους συγγενείς των ηλικιωμένων που έχουν ανάγκη για φροντίδα και αξιοπρέπεια.
    • Και φυσικά, δεν ξεχνάμε τις οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά:

    – Κάνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ για τους τρίτεκνους.

    – Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε παιδί που θα γεννηθεί σε πολύτεκνη οικογένεια.

    – Παρέχουμε ελεύθερη είσοδο στις εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνους και πολύτεκνους

    Ήρθε η στιγμή, όλοι μαζί, να δώσουμε… ”γκάζια” στην προσπάθεια να αλλάξουμε τον Δήμο Καβάλας!

    Να αφήσουμε πίσω το μίζερο παρελθόν, τις μίζερες και άτολμες διοικήσεις που άφησαν την Καβάλα και τους Φιλίππους στην τύχη τους και να κερδίσουμε αυτή την Κυριακή το πρώτο στοίχημα, που θα μας δώσει τον αέρα για την τελική νίκη την επόμενη Κυριακή!

    ΟΜΩΣ: Δεν σταματάμε, δεν ησυχάζουμε!

    Πόρτα – πόρτα, σπίτι – σπίτι, μεταδίδουμε το ΜΗΝΥΜΑ ΝΙΚΗΣ για την Καβάλα και τους Φιλίππους και αγκαλιάζουμε όλους τους δημότες, για να τους πείσουμε, ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ, Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ ΨΗΛΑ!

    Δέκα χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι. Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.

    Ξέρετε τις προτάσεις μου για το πώς θα αναπτυχθεί ο τόπος μας, πώς θα φέρουμε νέα έσοδα στον Δήμο, πώς θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, πώς θα μείνουμε και θα ζήσουμε καλά στον τόπο μας, και εμείς και τα παιδιά μας.

     

    Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ!

    Γεννήθηκα στην Καβάλα, μεγάλωσα στην Καβάλα, εδώ είναι ο τόπος της Ζωής μου! Σας ζητώ λοιπόν να προχωρήσουμε μαζί!

    Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω, ότι ΝΑΙ, μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

    Να γυρίσουμε σελίδα στην Καβάλα και στους Φιλίππους!

     

    Να φτιάξουμε την ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ, να πιάσουμε τον ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΧΟ.

     

    Αξίζει τον κόπο!

     

    Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα που μας αξίζει!

     

    ΕΙΣΤΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!

     

    ΕΙΣΤΕ Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ!

     

    Πάμε όλοι μαζί να γυρίσουμε σελίδα!

     

    Πάμε όλοι μαζί να τα αλλάξουμε όλα!

     

    Πάμε όλοι μαζί να γράψουμε ιστορία! Για τον τόπο που αγαπάμε, για το μέλλον των παιδιών μας!

     

    Και μην ξεχνάτε: Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε ένα άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά!».

     




    Χαράλαμπος Χρυσανίδης: «Η Νέα Καρβάλη και οι ανατολικοί οικισμοί, αποτελούν τη νέα μεγάλη πρόκληση για την επόμενη διοίκηση του Δήμου Καβάλας».

    Τις επαφές και τις συνομιλίες με πολίτες σε όλο το Δήμο Καβάλας συνεχίζει ο υποψήφιος δήμαρχος και επικεφαλής του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» Χαράλαμπος Χρυσανίδης.

    Στις αρχές τις εβδομάδας, κινήθηκε στα ανατολικά με προορισμό τον οικισμό της Νέας Καρβάλης. Συνοδευόμενος από υποψήφιους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους,  επισκέφθηκε τον Ιερό Ναό του Αγίου Γρηγορίου, το παραλιακό μέτωπο, τα καταστήματα και τις γειτονιές της περιοχής.

    Εκεί, είχε την ευκαιρία να συναντήσει τους κατοίκους, να τους μοιράσει το προεκλογικό πρόγραμμα και να τους παρουσιάσει τις βασικές θέσεις του συνδυασμού για την ιστορική αυτή κοινότητα του δήμου μας.

    Ο  ίδιος υπογράμμισε πως «οι ανατολικοί οικισμοί (Νέα Καρβάλη, Χαλκερό και Λεύκη) που τόσο έχουν υποβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια, αποτελούν τη νέα μεγάλη πρόκληση για την επόμενη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. Μπορούμε με τις γνώσεις και τις ιδέες μας, να δώσουμε στην περιοχή την ώθηση που χρειάζεται για να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο».

    Μιλώντας με τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων στην παραλία της Νέας Καρβάλης, αλλά και με κατοίκους που διαμένουν στην περιοχή, τους ενημέρωσε για το σχεδιασμό του συνδυασμού όσον αφορά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, ώστε η τουριστική προοπτική που έχει ο οικισμός να αρχίσει να αποδίδει καρπούς.

    Οι προτάσεις του συνδυασμού «ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ» για τους ανατολικούς οικισμούς του Δήμου Καβάλας:

     

    • Αυστηρός έλεγχος όλων των βιομηχανικών εγκαταστάσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, ώστε η ατμοσφαιρική ρύπανση να περιορίζεται στο ελάχιστο.

     

    • Αναβάθμιση του Βιοτεχνικού Πάρκου με προσέλκυση κι άλλων επενδύσεων, δημιουργώντας επαγγελματικές εγκαταστάσεις μέχρι το Χαλκερό.

     

    • Αξιοποίηση του εκθεσιακού κέντρου «Απόστολος Μαρδύρης» με διοργάνωση διεθνών εκθέσεων και συνεδρίων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

     

    • Ανάδειξη του παγκοσμίως γνωστού κουραμπιέ, και των άλλων προϊόντων που παράγουν οι τοπικές βιοτεχνίες της περιοχή, όπως γλυκά κουταλιού.

     

    • Ένταξη του Ιερού Ναού του Αγίου Γρηγορίου στο πλέγμα του θρησκευτικού τουρισμού.

     

    • Προβολή του Ιστορικού και Εθνολογικού Μουσείου της Νέας Καρβάλης.

     

    • Στενότερη συνεργασία με το παραδοσιακό χωριό «Ακόντισμα», με συναυλίες και άλλες εκδηλώσεις.

     

    • Ανάδειξη της Νέας Καρβάλης ως ένα Χριστουγεννιάτικο χωριό του Αγίου Βασιλείου της Καισάρειας, δίνοντας σημαντική ώθηση στον τουρισμό τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο.




    Λαϊκή Συσπείρωση: “Κροκοδείλια δάκρυα για τη Δαδιά απο διοίκηση και ψευτοαντιπολίτευση στο περιφεριακό συμβούλιο ΑΜΘ”

    Η Λαϊκή Συσπείρωση για τις καταστροφικές πυρκαγιές:

    Μια συζήτηση γεμάτη υποκρισία και προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών της Κυβέρνησης, της Περιφέρειας και των Δήμων ήταν αυτή που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ σχετικά με τις καταστροφικές πυρκαγιές στην περιοχή μας σε Έβρο, Ροδόπη και Καβάλα.

    Η διοίκηση προσπάθησε να «βγάλει λάδι» την κυβέρνηση, να παραγραφούν οι τεράστιες ευθύνες της, όπως και όλων των προηγούμενων για την εγκληματική εγκατάλειψη των δασών, της δασοπροστασίας,τις ελλείψεις σε Πυροσβεστική, Δασαρχεία,όπως και οι δικές της μεγάλες ευθύνες, αφού υπηρετεί την ίδια πολιτική που λογαριάζει ως κόστος την προστασία της ζωής, του φυσικού περιβάλλοντος, της περιουσίας του λαού και βλέπει όφελος στις μπίζνες που προετοιμάζει η κυβέρνηση στα αποκαΐδια.

    Τι μας είπε ο κύριος Περιφερειάρχης; Τα ίδια με την κυβέρνησή του! Οι άνεμοι, οι υψηλές θερμοκρασίες, τα πρωτοφανή φυσικά φαινόμενα κλπ. Ότι δηλαδή λέγανε και πέρυσι για τη Δαδιά στον Έβρο και το Παππίκιο Όρος στη Ροδόπη, στην «πρόβα τζενεράλε» της φετινής ολοκληρωτικής καταστροφής.

    Τι δεν μας είπε; Ότι αυτές οι «πρωτόγνωρες συνθήκες» ήρθαν για να μείνουν και αυτό το γνωρίζουμε εδώ και χρόνια, αλλά το σχέδιο παραμένει το ίδιο: «τρέξτε να σωθείτε» και η πυρκαγιά … κάποτε θα σβήσει και μόνη της!

    Από κοντά και η ψευτοαντιπολίτευση της έτερης (της ανεπίσημης) κυβερνητικής παράταξης που είδε τις ευθύνες της διοίκησης στο αν το κυβερνητικό κλιμάκιο ήρθε στην περιοχή με πρόσκληση του περιφερειάρχη (!!!) και όχι το γεγονός ότι αυτό έγινε 10 μέρες αφού καταστράφηκε η Δαδιά και οι υπόλοιπες δασικές εκτάσεις της περιοχής, όχι για το πρακτικό αποτύπωμα αυτής της επίσκεψης του κυβερνητικού κλιμακίου που δεν βρήκε να πει ούτε μια συγγνώμη στο λαό της περιοχής και έταξε … τα γνωστά ψίχουλα.

    Η αντιπαράθεση των δύο κυβερνητικών παρατάξεων για το ποιανού οι περιφερειακοί σύμβουλοι τριγυρνούν στα πανηγύρια και αν το έριξαν στο χορό αλλά … Πατούλη ή όχι, την ώρα που ακόμα η πυρκαγιά κατακαίει τη Δαδιά, αποτελεί πρόκληση για το λαό της περιοχής και ιδιαίτερα για τους πυρόπληκτους.

    Η κυβέρνηση της ΝΔ μπορεί πλέον να είναι πιο ήσυχη με τα «λιβανιστήρια» που διαθέτει στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ο λαός όμως όχι!

    Για αυτό έχει τεράστια σημασία το κάλεσμα της Λαϊκής Συσπείρωσης να οργανωθεί ο λαός και να διεκδικήσει εδώ και τώρα μέτρα αντιπυρικής προστασίας, αντιπλημμυρικά και αντιδιαβρωτικά έργα άμεσα, αποζημιώσεις στο 100% της καταστροφής για σπίτια, επαγγελματικές στέγες, κτηνοτροφικές μονάδες, αποθήκες, καλλιέργειες, φυτικό και ζωικό κεφάλαιο και άλλες υποδομές. Για παροχή ζωοτροφών σε όσους κτηνοτρόφους το έχουν ανάγκη. Για να μπουν εμπόδια σε επιχειρηματικούς ομίλους που βλέπουν «ευκαιρίες μέσα από την καταστροφή»!

    Σε αυτό τον αγώνα οι εκλεγμένοι και οι υποψήφιοι της Λαϊκής Συσπείρωσης θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους, όπως κάνουν και την κρίσιμη ώρα της μάχης στο πεδίο της κατάσβεσης.