Φονικό στη Λάρισα: Πουλούσε τα μηχανήματα για να εξασφαλίσει ένα εισόδημα για το παιδί του, λέει ο δικηγόρος του 60χρονου

Τραγικό τέλος είχε το θρίλερ με τον ξυλουργό στους Γόννους Λάρισα, που σκότωσε δύο άτομα. «Ο άνθρωπος αυτός έπασχε από καρκίνο στο κεφάλι, τελικό στάδιο και είχε κάνει μετάσταση στον νωτιαίο μυελό», λέει ο δικηγόρος του, Στέλιος Σούρλας.

«Ήταν ένας πολύ φτωχός άνθρωπος και άρχισε να πουλάει τα μηχανήματά του, τα οποία είχε για τη δουλεία του στο ξυλουργείο, προκειμένου να έχει το παιδί του όταν θα έχει το παιδί του ένα εισόδημα 1.000 ευρώ τον μήνα προκειμένου να επιβιώσει», εξήγησε ο δικηγόρος.

Όπως είπε: «Όταν κατάλαβε ότι οι άνθρωποι αυτοί τον εξαπάτησαν με πλαστές επιταγές και ήρθαν να επαναλάβουν το σκηνικό, να πάρουν κι άλλα μηχανήματα με τον ίδιο τρόπο, έφτασε ο κόμπος στο χτένι, το μυαλό του γύρισε και οδηγήθηκε σε αυτό ο έγκλημα».

«Προσπάθησα όταν το πληροφορήθηκα να τον πείσω να παραδοθεί στις Αρχές και να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη, όμως είχε πάρει ήδη την απόφαση του μέσα του. Μάλιστα αυτό το ανέφερε και στους αστυνομικούς. Με αποχαιρέτισε, μου λέει, “γεια σου παλίκαρε, χάρηκα που σε γνώρισα, τιμή μου και να κανονίσεις για την κηδεία μου αύριο, γιατί δεν υπάρχει καθόλου χρήμα”», συμπλήρωσε.

Πηγή:newsbeast.gr

 




Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής – Τι απαντά ο δικηγόρος του για το υλικό παιδικής πορνογραφίας

«’Ηρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα»

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση των ανήλικων παιδιών του αλλά και της συζύγου του. Ο δικηγόρος του 45χρονου στρέφεται κατά της γυναίκας του ένστολου ενώ εστιάζει στο υλικό παιδικής πορνογραφίας που λέγεται ότι βρέθηκε στην κατοχή του πελάτη του.

Ο Όθων Παπαδόπουλος, δικηγόρος του κατηγορούμενου αστυνομικού της Βουλής, μίλησε το πρωί της Τρίτης 21/1 στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα» τονίζοντας:

«Έχω ακούσει και εγώ τα σενάρια. Άλλοτε ότι της χορηγούσε ψυχοτρόπες ουσίες και είχε ζητήσει την εξέταση τριχών από τα μαλλιά της για την οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτα, έχει αποσυρθεί αυτό το επιχείρημα προφανώς, είτε δεν έγινε ποτέ η εξέταση είτε δεν έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελε η ίδια.

Άλλοτε ότι ήταν κυριευμένη, βρισκόταν σε καθεστώς φόβου και αγωνίας για τη ζωή της, τη στιγμή που ήταν εκπαιδευμένο πρόσωπο ως έχουσα την ιδιότητα της αστυνομικού, υπηρετούσε μάλιστα στο κεντρικό αστυνομικό μέγαρο της χώρας ολόκληρης».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε αναφορικά με τα όσα κατηγορείται ο εντολέας του, «ήρθε μια κατάθεση ξαφνικά, η οποία λέει μέσα παράλογα και υπερβολικά πράγματα».

Εστιάζοντας στις καταθέσεις των παιδιών, ο ίδιος επεσήμανε ότι «δεν είναι η πρώτη φορά σε μία υπόθεση κατά την οποία εργαλειοποιούνται τα παιδιά, ούτως ώστε χειραγωγούμενα από κάποιον από τους συζύγους να παίξουν ενεργό ρόλο στη μεταξύ των συζύγων αντιπαράθεση και αντιδικία».

Αναφερόμενος δε στις πληροφορίες που ανέφεραν ότι βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας, στο κινητό του κατηγορούμενου αστυνομικού, ο Όθων Παπαδόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για τη διαρροή μιας ψευδούς είδησης, καθώς δεν βρέθηκε ποτέ τέτοιο υλικό στο κινητό του εντολέα μου», όπως δήλωσε δεν είναι σε θέση να σχολιάσει αν το υλικό αυτό είναι κάποιου από τα παιδιά, καθώς βρέθηκε σε φορητό υπολογιστή και πρόσθεσε επιπλέον πως θα πρέπει να διερευνηθεί το τι εννοούμε με τον όρο πορνογραφία ανηλίκων, αν όντως πρόκειται για ανήλικους ή όχι.

«Παίρνουμε μία μία τις καταθέσεις της καταγγέλουσας και θα καταθέσουμε μήνυση για εξαπάτηση των δικαστικών αρχών, και πρόκειται να στηρίξουμε μέχρι τέλους ώστε να λάμψει η αλήθεια» δήλωσε κλείνοντας.




Δικηγόρος κατήγγειλε διάρρηξη στη μεζονέτα του στη Νέα Ερυθραία | Άρπαξαν 20.000 ευρώ, λίρες και ρολόι 5.000 ευρώ

Δικηγόρος κατήγγειλε ότι άγνωστοι διέρρηξαν τη μεζονέτα του στη Νέα Ερυθραία. Η καταγγελία έγινε την Τρίτη 12 Μαρτίου και, σύμφωνα με αυτήν, ενώ απουσίαζε από τη μεζονέτα τριών επιπέδων στην οποία διαμένει, κατά το χρονικό διάστημα από τις 16:00 έως τις 23:00 της προηγούμενης ημέρας, άγνωστος ή άγνωστοι δράστες, αφού παραβίασαν παράθυρο που βρίσκεται στο ισόγειο με χρήση λοστού, απέκτησαν πρόσβαση στην τραπεζαρία του σπιτιού.

Από το εσωτερικό της οικίας αφαίρεσαν ένα χρηματοκιβώτιο που βρισκόταν σε αποθήκη του πρώτου ορόφου και περιείχε το χρηματικό ποσό των 20.000 ευρώ σε μετρητά και 3.000 ευρώ σε τιμαλφή.

Τα τιμαλφή ήταν περίπου δεκαπέντε κομμάτια παλιά νομίσματα, αλλά και λίρες βαφτιστικές της κόρης του.

Επίσης οι άγνωστοι δράστες εισήλθαν στην κρεβατοκάμαρά του και αφαίρεσαν από το κομοδίνο το ρολόι του μάρκας «CARTIER» μοντέλο RODSTER αξίας περίπου 5.000 ευρώ.

Η οικία διαθέτει κλειστό κύκλωμα καμερών και το υλικό εξετάζεται από τους αστυνομικούς.

πηγή: newsbeast.gr




Η δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης για την υπόθεση του Κολωνού | «Αδικαιολόγητη και πρόχειρη η πρόταση της εισαγγελέως»

Αντίστροφη μέτρηση  για την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου όπου εκδικάζεται η πολύκροτη υπόθεση μαστροπείας της 12χρονης από τον Κολωνό. Μετά από δύο μήνες ακροαματικής διαδικασίας, η οποία διενεργείται κεκλεισμένων των θυρών, η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, εισηγήθηκε την καταδίκη της μητέρας της για την οποία υπήρξε «καταπέλτης».

Η εισαγγελική λειτουργός έβαλε στο «κάδρο» ως κεντρικό πρόσωπο στην εκμετάλλευση του παιδιού την ίδια του τη μητέρα, που από την πρώτη στιγμή έχει αρνηθεί την εμπλοκή της στην υπόθεση έχοντας στο πλευρό της την 12χρονη αλλά και ολόκληρη την οικογένειά τους.

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελική λειτουργός και για τον βασικό κατηγορούμενο της υπόθεσης για τέσσερα αδικήματα, όχι όμως για βιασμό, αδίκημα για το οποίο εισηγήθηκε την αθώωσή του, λόγω αμφιβολιών.

Η εισαγγελέας ζήτησε να κριθεί ένοχος ο 55χρονος καταστηματάρχης για τα αδικήματα της διακεκριμένης κατάχρησης ανηλίκου, της κατοχής πορνογραφικού υλικού (με ανήλικο κάτω 12 ετών αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία), της διευκόλυνσης της ανήλικης να εκδίδεται και της οπλοκατοχής.

Αντίθετα, εισηγήθηκε την απαλλαγή του, εκτός από το αδίκημα του βιασμού, και από τις κατηγορίες της μαστροπείας σε οίκους ανοχής, της μαστροπείας μέσω εξαναγκασμού με αποκόμιση πορνικών εσόδων και της εμπορίας. Μιλώντας στο MEGA η Σοφία Πολυζωγοπούλου, δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης, ανέφερε πως η εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία της δικογραφίας στην πρότασή της.

«Η πρόταση της εισαγγελέως ως προς το σκέλος που αφορά τη μητέρα, αλλά και την κατηγορία του βιασμού που αποδίδεται στον κατηγορούμενο, είναι επιεικώς πρόχειρη και αδικαιολόγητη. Η κα εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία στη δικογραφία και όλα όσα έχουν προκύψει κατά την ακροαματική διαδικασία», είπε. Όπως είπε η δικηγόρος, η μητέρα της ανήλικης σοκαρίστηκε από την εισαγγελική πρόταση και επιμένει στην αθωότητά της.

Πρόταση ενοχής και για τον «Μιχάλη»

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελέας και για τον περιβόητο «Μιχάλη», ο οποίος κατηγορείται ότι προωθούσε μέσω διαδικτύου την ανήλικη σε άλλους άνδρες, για τον οποίο ζήτησε να κριθεί ένοχος για διακεκριμένη μαστροπεία και διακεκριμένη πορνογραφία ανηλίκου. Η εισαγγελέας ζήτησε, επίσης, να κριθούν ένοχοι και οι 22 εκ των 23 κατηγορουμένων που κατηγορούνται κατά περίπτωση για την τέλεση γενετήσιων πράξεων με την ανήλικη και παιδική πορνογραφία.

Στα πρόσωπα αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων επιχειρηματίες, καταστηματάρχες, ένας γιατρός και ένας οδοντοτεχνίτης και ένας πρώην διαιτητής.

πηγή: newsbeast.gr

 




Δικηγόρος Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση για το μακελειό στη Γλυφάδα | Πιθανόν να «είχε σκοπό να πάρει όμηρο τη Δέσποινα»

«Δεν υπάρχει καμία εξήγηση για το έγκλημα, το οποίο δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση», δικηγόρος στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο Γιάννης Ηρειώτης, δικηγόρος της Μαρίας και Δέσποινας Καρνέση, αναφορικά με το μακελειό στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα.

Όπως επεσήμανε, «περιμένουμε την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών», προκειμένου να φανεί αν υπήρξαν τηλεφωνήματα ή συναντήσεις του 76χρονου Αιγύπτιου πριν από την εισβολή και τους πυροβολισμούς στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας.

«Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από την οικογένεια για οποιαδήποτε απειλή από τον Αιγύπτιο εναντίον της», επεσήμανε ο Γιάννης Ηρειώτης, περιγράφοντας χαλαρό κλίμα στην εταιρεία στην διάρκεια συναντήσεων του με τα τρία θύματα του Αιγύπτιου και την Δέσποινα Καρνέση»

Ο δικηγόρος τόνισε ότι «ο δράστης πήγε αποφασισμένος να σκοτώσει, πήγε με όπλα στο αυτοκίνητο του, δεν τσακώθηκε και εκείνη την στιγμή άρπαξε ένα μαχαίρι», ενώ σχετικά με το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας είπε ότι «εξωτερικούς χώρους κατέγραφαν οι κάμερες, αλλά τι να δει κανείς; Ένας άνθρωπος πήγε με δύο όπλα, αποφασισμένος να σκοτώσει».

«Από ό,τι μου είπαν εργαζόμενοι, η ταχύτατη επέμβαση της Αστυνομίας, που έφτασε σε δύο λεπτά, προφανώς του χάλασε τα σχέδια. Γίνονται σκέψεις ότι είχε σκοπό να πάρει όμηρο την κ. Δέσποινα και δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Θα ήταν μεγαλύτερη τραγωδία κατά την εκτίμησή μου αν δεν υπήρχε η ταχύτατη παρέμβαση της Αστυνομίας», είπε ο κ. Ηρειώτης.

Ανέφερε εν συνεχεία πως με βάση όσα γνωρίζει η αδελφή και σύζυγος δύο εκ των θυμάτων, που βρισκόταν στα γραφεία την ώρα της επίθεσης, κλειδώθηκε σε μια τουαλέτα γραφείου για να μην την προσεγγίσει ο Αιγύπτιος ή ο δράστης ήταν εκείνος που την κλείδωσε σε συγκεκριμένο δωμάτιο, μαζί με ακόμη μια γυναίκα, έχοντας άλλα πράγματα στο μυαλό του για την συνέχεια, που όμως δεν υλοποιήθηκαν χάρη στην άφιξη των αστυνομικών σε μόλις δύο λεπτά μετά από την κλήση στην Άμεση Δράση. 

Πηγή: Newsbeast.gr




Ο δικηγόρος του διαψεύδει τα δημοσιεύματα για τις επιδείξεις της υγείας του Βασίλη Καρρά

Δημοσιεύματα που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες θέλουν την υγεία του Βασίλη Καρρά να εμφανίζει επιδεινώσεις. Ο δημοφιλής τραγουδιστής αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα μια σοβαρή περιπέτεια υγείας, όμως ακολουθεί τις απαραίτητες θεραπείες. 

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικηγόρου του τραγουδιστή, Γρηγόρη Κωτσόπουλου , η κατάσταση της υγείας του Βασίλη Καρρά δεν εμφανίζει καμία επιδείνωση. Αντιθέτως, αναφέρει πως ο τραγουδιστής ακολουθεί τις θεραπείες του κι οι ιατρικές ομάδες που τον φροντίζουν είναι πολύ ευχαριστημένες με την εξέλιξή του.

 Όπως δήλωσε ο ίδιος : «Οποιαδήποτε πληροφορία επιδείνωσης της υγείας του Βασίλη Καρρά διαψεύδεται πλήρως! Η καθημερινότητά του είναι η ίδια. Δεν έχει αλλάξει τίποτα το τελευταίο διάστημα. Οποιαδήποτε ιατρική επίσκεψη γίνεται στο πλαίσιο της θεραπείας που ακολουθεί για τη βελτίωση της κατάστασης της υγείας του. Προφανώς και χρειάζεται ιατρική φροντίδα και έχει ανάγκη αυξημένης προσοχής, αλλά όσα ακούγονται και αναπαράγονται για έκτακτες εισαγωγές στο νοσοκομείο δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα. Ο ίδιος παραμένει εξαιρετικά ψυχραιμος και ευδιάθετος και αντιμετωπίζει με γενναιότητα την περιπέτειά του».




Δικηγόρος Αλέξη Γεωργούλη: Ζήτησε για 4η φορά την άρση της ασυλίας του, για να προχωρήσει η υπόθεση

Σταματίνα Μαλλά: Η δικηγόρος του Αλέξη Γεωργούλη μίλησε για τις εξελίξεις στην υπόθεση του ηθοποιού

Η συνεδρίαση της Επιτροπής Νομικών Υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου, αναμένεται να γίνει την Τρίτη 23 Μαΐου, προκειμένου να αποφασίσει για την άρση ασυλίας του πρώην ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Γεωργούλη.

Υπενθυμίζεται πως ο κ. Γεωργούλης κατηγορείται για βιασμό και σωματική κακοποίηση εις βάρος στελέχους του ΠΑΣΟΚ, με την καταγγελία να έγινε από το ίδιο το θύμα.

Η Σταματίνα Μαλλά, δικηγόρος του Αλέξη Γεωργούλη μίλησε για τις εξελίξεις στην υπόθεση του ηθοποιού αποκλειστικά στην εκπομπή «Πάμε Δανάη».

«Η εξέλιξη που έχουμε είναι ότι το θέμα της άρσης της ασυλίας του κ. Αλέξη Γεωργούλη έχει εισαχθεί προς συζήτηση στην επιτροπή νομικών υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου για την 23η Μαΐου. Είναι δηλαδή στην ατζέντα της Επιτροπής. Ο ίδιος έχει κληθεί να εκθέσει τις απόψεις του.

»Ωστόσο, εξέφρασε και πάλι την επιθυμία του να αρθεί η ασυλία του χωρίς ακρόαση προς διευκόλυνση και επίσπευση των διαδικασιών, ώστε να γίνει το συντομότερο δυνατό η άρση της ασυλίας του και να προχωρήσει η υπόθεση».

Ο Αλέξης Γεωργούλης, μέχρι στιγμής, έχει αποστείλει 3 επιστολές για την επίσπευση των διαδικασιών στο παρελθόν και αυτή την φορά στέλνει και τέταρτη, η δικηγόρος του σχολίασε σχετικά:

«Είχε γίνει πρώτη φορά με την επιστολή που είχε στείλει στην πρόεδρο του Ευρωκοινοβουλίου, την κα. Metsola. Δεύτερη φορά με επίσημο έγγραφο πάλι προς την πρόεδρο. Τρίτη φορά διαμέσου της προέδρου προς την Επιτροπή και πλέον αυτή η φορά ήταν απευθείας στην Επιτροπή, η οποία πλέον τον κάλεσε κι επισήμως για να εκθέσει τις απόψεις του».

Σε ερώτηση πότε περίπου προβλέπεται να συμβεί η άρση της ασυλίας, αλλά και πότε θα έχουν στα χέρια τους την δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση απάντησε η δικηγόρος: «Το λογικό είναι ότι εφόσον κι ο ίδιος το επιθυμεί, θα σταλεί κατευθείαν στην επόμενη ολομέλεια προκειμένου να ψηφιστεί η άρση. Δεν θα μπουν καν στην συζήτηση του θέματος, καθώς και η πλευρά του κ. Γεωργούλη επιθυμεί την άρση.

»Θεωρητικά μετά την άρση της ασυλίας θα πάρουμε την δικογραφία. Είναι κάτι που περιμένουμε, καθώς θα ήθελα να τονίσω για όλους ότι το τεκμήριο αθωότητας είναι το βασικότερο στοιχείο και ο βασικότερος πυλώνας που έχουμε στο ποινικό δίκαιο κι ότι ακόμη ο κ. Γεωργούλης αυτή την στιγμή είναι ύποπτος τέλεσης κάποιας πράξης που έχει καταγγελθεί και δεν έχει ακόμη την ιδιότητα καν του κατηγορούμενου».

Και συμπλήρωσε η κα Μαλλά: «Το λέω αυτό γιατί έχουν ακουστεί πάρα πολλά κατά καιρούς και θα ήθελα να το τονίσω για να είμαστε όλοι πολύ προσεκτικοί στον χειρισμό της υπόθεσης».

 

Πηγή: newsbomb.gr




Μοσχάτο | «Μιλάμε για αυτοκτονία, όχι για δολοφονία», λέει η δικηγόρος της 47χρονης

Σύμφωνα με τη δικηγόρο της 47χρονης που βρέθηκε στο σπίτι του 50χρονου που βρέθηκε κρεμασμένος, «προσπάθησε να αποτρέψει την αυτοκτονία». Το ότι κλώτσησε την καρέκλα, δεν ισχύει, υποστηρίζει.

Νεότερα στοιχεία σχετικά με την υπόθεση του 50χρονου που εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο διαμέρισμά του στο Μοσχάτο δείχνουν ότι ο άνδρας πέθανε από απαγχονισμό, ωστόσο μένει να διευκρινιστεί αν η 47χρονη βοήθησε σε αυτό.

Σύμφωνα με τη δικηγόρο της Κατερίνα Τσιώνα«δεν μιλάμε για μια δολοφονία μιλάμε για μια αυτοκτονία». Όπως ανέφερε, η δικηγόρος, η 47χρονη «προσπάθησε να αποτρέψει την αυτοκτονία». Συγκεκριμένα, όταν εκείνος κρεμάστηκε, εκείνη προσπάθησε να τον κρατήσει. Το ότι κλώτσησε την καρέκλα, έχει διαρρεύσει έτσι αλλά δεν είναι έτσι, τόνισε η κα Τσιώνα.

Παράλληλα, ανέφερε ότι υπάρχουν περισσότερα από ένα βίντεο και αυτά που δείχνουν βοηθούν την κατηγορουμένη. «Δεν είναι εκείνη υπεύθυνη για τον θάνατό του», επεσήμανε η δικηγόρος.

Ο συνδικαλιστής αστυνομικός Γιώργος Καλλιακμάνης είπε πως η συμμετοχή σε αυτοκτονία είναι πλημμέλημα και πως «αν προσπάθησε μετά να βοηθήσει να μην προκληθεί ο θάνατος είναι θέμα πραγματικό από τα στοιχεία».

«Αυτό που εξετάζει η αστυνομία είναι αν υπήρχε συμμέτοχος, που δεν υπήρχε όπως φαίνεται και από τα βίντεο και από τα λεγόμενα των γειτόνων», ανέφερε και συμπλήρωσε πως αναμένονται τα αποτελέσματα από το DNA και τα αποτυπώματα.

«Από ό,τι φαίνεται ο συγκεκριμένος είχε τοποθετήσει ο ίδιος τη ζώνη στο μονόζυγο και είπε ότι θέλει να αυτοκτονήσει», είπε ο κ. Καλλιακμάνης.

Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση

Τα στοιχεία της ιατροδικαστικής εξέτασης που έφτασαν στα χέρια των αστυνομικών της Ασφάλειας κατατείνουν στο συμπέρασμα ότι ο θάνατος του 50χρονου προήλθε όταν απομακρύνθηκε η καρέκλα από τα πόδια του, με αποτέλεσμα τον απαγχονισμό του από μονόζυγο στο οποίο είχε περάσει τη θηλιά του. Έτσι, αποκλείστηκε το σενάριο του στραγγαλισμού.

Η εξέλιξη αυτή είναι σημαντική καθώς αποκλείει την εκδοχή πρώτα να δολοφονήθηκε ο 50χρονος και στη συνέχεια να τοποθετήθηκε στο σημείο όπου βρέθηκε νεκρός (κρεμασμένος από το μονόζυγο). Σημειώνεται ότι η 47χρονη που συνελήφθη είχε καταθέσει ότι πριν τον απαγχονισμό του ασφαλιστή είχε αποπειραθεί να τον πνίξει με κορδόνι. Τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής φαίνεται ότι επιβεβαιώνουν τον ισχυρισμό της ότι δεν κατάφερε να τον στραγγαλίσει.

Η 47χρονη υποστήριξε ότι ο 50χρονος χρωστούσε στην ίδια και σε συγγενικά της πρόσωπα περίπου 150.000-200.000 ευρώ και ότι είχε πάει στο σπίτι του ασφαλιστή για να διεκδικήσει τα χρήματά της. Όταν ο 50χρονος ανέβηκε στην καρέκλα για να αυτοκτονήσει, τότε εκείνη του απομάκρυνε την καρέκλα (όπως υποστήριξε η συλληφθείσα).

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ: newsbomb.gr