ΚΚΕ: Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου για τις δηλώσεις Μητσοτάκη μετά την σύσκεψη περί “οπαδικής βίας”

Ένα ακόμα ρεσιτάλ υποκρισίας και αποπροσανατολισμού δίνει η κυβέρνηση με επικεφαλής τον πρωθυπουργό, όταν προβάλει ότι η δήθεν αντιμετώπιση της “οπαδικής βίας” μπορεί να γίνει με όλους όσοι ενσαρκώνουν το “ποδόσφαιρο – επιχείρηση”, στο έδαφος του οποίου συγκροτούνται και δρουν επίσημοι και ανεπίσημοι “οπαδικοί στρατοί” για λογαριασμό επιχειρηματικών συμφερόντων.

Όταν μάλιστα οι Ανώνυμες Εταιρείες στον αθλητισμό έχουν ευθύνη και για τη δράση φασιστικών ομάδων, οι οποίες με τον μανδύα του “οπαδού” αξιοποιούν τους συνδέσμους ως κάλυψη για την εγκληματική δράση τους.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη γι’ αυτό από το γεγονός ότι ίδια ή παρόμοια μέτρα “αυστηροποίησης” έχουν κατά καιρούς εξαγγελθεί ή και νομοθετηθεί από όλες τις κυβερνήσεις      χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Γιατί πολύ απλά δε θιγούν τον πυρήνα του προβλήματος.

Είναι δε εξοργιστικό το γεγονός ότι σήμερα ο Κ. Μητσοτάκης εμφανίστηκε σαν να μην είδε αυτό που τόσες μέρες βλέπει όλος ο ελληνικός λαός και η νεολαία, ότι η δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή ήταν αποτέλεσμα της εγκληματικής δράσης ομάδας Κροατών φασιστών, οι οποίοι έδρασαν ανενόχλητοι μέσα στη χώρα μας, με την ανοχή του κρατικού μηχανισμού.

Το ΚΚΕ καλεί τους φιλάθλους, ιδιαίτερα όλους όσοι έχουν σχέση με τους οργανωμένους συνδέσμους οπαδών, να απομονώσουν τους φασίστες από κάθε σύνδεσμο. Να αντιπαλέψουν τα νήματα που συνδέουν τον αθλητισμό με τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα.




Κοινές δηλώσεις Μητσοτάκη – Τσεφέριν μετά τη συνάντηση στο Μαξίμου

 

Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της UEFA καθώς λίγο πριν τις 10:30 ο κ. Τσεφέριν έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου.

 

Στις 12:00 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος της UEFA, Αλεξάντερ Τσεφέριν μετά τη διευρυμένη σύσκεψη με ιδιοκτήτες ποδοσφαρικών ομάδων θα προχωρήσουν σε κοινές δηλώσεις.

 

Υπενθυμίζεται ότι η συνάντηση  γίνεται σχετικά με το ζήτημα της οπαδικής βίας και τα πρόσφατα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια, όπου έχασε τη ζωή του ο 29χρονος Μιχάλης -μετά από δολοφονικό χτύπημα.




Φορολογικές δηλώσεις 2023: Τέλος χρόνου για την υποβολή τους – Ένας στους τρεις πληρώνει πρόσθετο φόρο

Χρεωστικό εκκαθαριστικό έλαβε φέτος περίπου το 35% των φορολογουμένων, που υπέβαλαν φορολογική δήλωση για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2022, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Σημειώνεται πως το 91% των υπόχρεων έχει υποβάλλει τη φορολογική του δήλωση, ενώ απομένουν ακόμα περίπου 600.000 δηλώσεις για να ολοκληρωθεί η διαδικασία στις 31 Αυγούστου.

Όσοι φορολογούμενοι υποβάλλουν τις δηλώσεις τους στο τέλος του μηνός και έχουν χρεωστικό εκκαθαριστικό, θα πρέπει να πληρώσουν διπλή δόση (Αυγούστου και Ιουλίου). Φέτος ο φόρος εισοδήματος καταβάλλεται σε 8 δόσεις με την τελευταία στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η παροχή έκπτωσης 3% έχει χαθεί για όσους δεν υπέβαλαν τη δήλωση τους μέχρι το τέλος Ιουλίου, μεταδίδει η ΕΡΤ.

Από τα στοιχεία της ΑΑΔΕ προκύπτει ότι μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί 5.942.844 φορολογικές δηλώσεις σε σύνολο 6.500.000 δηλώσεων.

• Το 48,16% των φορολογουμένων δεν πληρώνει επιπλέον φόρο στο ελληνικό Δημόσιο. Συγκεκριμένα σε σύνολο 5.942.844 δηλώσεων οι 2.862.072 είναι μηδενικές δηλαδή μία στις δύο.

• Για το 16,27% των φορολογικών δηλώσεων προέκυψε επιστροφή φόρου που κατά μέσον όρο φθάνει τα 353 ευρώ. Με βάση τα στοιχεία της ΑΑΔΕ επιστροφή φόρου δικαιούνται 1.085.757 φορολογούμενοι εκ των οποίων οι 674.360 έχουν ήδη λάβει την επιστροφή και συγκεκριμένα τους έχουν πιστωθεί συνολικά 161 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι όσοι δεν έχουν οφειλές στο δημόσιο ή τον ΕΦΚΑ και ποσά για συμψηφισμούς λαμβάνουν άμεσα την επιστροφή φόρου που δικαιούνται.

• Το 35,57% των φορολογουμένων καλείται να πληρώσουν επιπλέον φόρο για τα εισοδήματα που απέκτησε το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, για 2.101.984 δηλώσεις το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης είναι χρεωστικό, με το συνολικό ποσό του φόρου να ανέρχεται σε 3,05 δισ. ευρώ. Ο μέσος φόρος για τις δηλώσεις αυτές ανέρχεται στα 1.453 ευρώ.

Πώς θα εξοφλήσετε τον φόρο εισοδήματος

Για όσους φορολογούμενους προκύψει χρεωστικό εκκαθαριστικό έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν το φόρο με διάφορους τρόπους και σε περισσότερες από 8 δόσεις που παρέχει το υπουργείο Οικονομικών.

Η νομοθεσία παρέχει τη δυνατότητα στους οφειλέτες του δημοσίου να κάνουν χρήση της πάγιας ρύθμισης του υπουργείου Οικονομικών, ενώ όσοι πλήρωσαν εφάπαξ το φόρο έως το τέλος Ιουλίου είχαν έκπτωση 3%.

Ο φετινός φόρος εισοδήματος μπορεί να αποπληρωθεί με την πάγια ρύθμιση η οποία προσφέρει έως 24 δόσεις οι οποίες όμως είναι έντοκες. Το επιτόκιο φτάνει στο 4,5% για τις 12 δόσεις και πάνω από το 6% για τις 24 δόσεις. Για την ένταξη στη ρύθμιση» δεν χρειάζεται να έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη καμία δόση της οφειλής του εκκαθαριστικού. Η αίτηση για την υπαγωγή στη ρύθμιση πρέπει να συμπληρωθεί και να υποβληθεί ηλεκτρονικά μαζί με σχετική υπεύθυνη δήλωση.




Μέχρι 3 Σεπτεμβρίου οι δηλώσεις για το “Kavala Tango Days”

Ανακοίνωση για τις δηλώσεις συμμετοχής για τον 2ο Διαγωνισμό Σύνθεσης Kavala Tango Days εξέδωσε το Cosmopolis Festival

Ανακοίνωση:

Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον 2ο Διαγωνισμό Σύνθεσης Kavala Tango Days παραμένουν ανοιχτές μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου 2023.

– Δηλώστε συμμετοχή: https://www.cosmopolisfestival.gr/…/kavala-tango-days…/

Ο διαγωνισμός σύνθεσης έργου tango μουσικής είναι ανοιχτός σε όλους τους συνθέτες όλων των εθνικοτήτων και ηλικιών.

Πρόκειται για τη σύνθεση ενός έργου σε ύφος tango (tango, tango vals, milonga, tango nuevo, κλπ) με διάρκεια 3 ως 5 λεπτά για οργανικό σύνολο 4 ως 6 οργάνων.

kavalanews.gr

 

 




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία
χρόνια.
Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.
Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου
2023.
Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται
από κάποιους για να εκδηλωθεί;
Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.  Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν
προσπαθώντας να δίνω λύσεις.  Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας! Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.

Μαρία Βαρύτη
Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία χρόνια

Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.

Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου 2023.

Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται από κάποιους για να εκδηλωθεί;

Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.

Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν προσπαθώντας να δίνω λύσεις.

Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας!

Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.




Φορολογικές δηλώσεις 2023: Παράταση καταβολής και αναβολή πληρωμής φόρων για τους πυρόπληκτους

Την παράταση των προθεσμιών των φορολογικών υποχρεώσεων για τους πυρόπληκτους, αποφάσισαν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και η ΑΑΔΕ

Ειδικότερα, με αποφάσεις που υπέγραψαν ο υφυπουργός Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης και ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής για τους πυρόπληκτους, προβλέπονται τα εξής:

Ι. Με απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών παρατείνονται οι προθεσμίες καταβολής και αναστέλλεται η είσπραξη των βεβαιωμένων οφειλών των φυσικών και νομικών προσώπων με κύρια κατοικία ή έδρα ή επαγγελματική εγκατάσταση στις πληγείσες από τις πυρκαγιές περιοχές για χρονικό διάστημα έξι μηνών.

Συγκεκριμένα για πρόσωπα που κατοικούν ή έχουν έδρα ή εγκατάσταση:

α) στις Δημοτικές Κοινότητες Πύλης και Στεφάνης της Δημοτικής Ενότητας Δερβενοχωρίων του Δήμου Τανάγρας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας του Δήμου Ελευσίνας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στη Δημοτική Κοινότητα Μάνδρας της Δημοτικής Ενότητας Μάνδρας και στη Δημοτική Κοινότητα Οινόης της Δημοτικής Ενότητας Οινόης του Δήμου Μάνδρας- Ειδυλλίας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στις Δημοτικές Κοινότητες Λουτρακίου-Περαχώρας και Ισθμίας της Δημοτικής Ενότητας Λουτρακίου – Περαχώρας και στη Δημοτική Κοινότητα Αγίων Θεοδώρων της Δημοτικής Ενότητας Αγίων Θεοδώρων του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στη Δημοτική Κοινότητα Κουβαρά της Δημοτικής Ενότητας Κουβαρά του Δήμου Σαρωνικού της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, η καταβολή των βεβαιωμένων οφειλών παρατείνεται έως και 17/1/2024,

β) στις Δημοτικές Ενότητες Καμείρου, Ατταβύρου, Λινδίων, Ρόδου, Καλλιθέας, Πεταλούδων, Αφάντου, Αρχαγγέλου του Δήμου Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και Νοτίου Ρόδου του Δήμου Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η καταβολή των βεβαιωμένων οφειλών παρατείνεται έως και 18/1/2024,

γ) στο Δήμο Μεγαρέων της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, η καταβολή των βεβαιωμένων οφειλών παρατείνεται έως και 19/1/2024,

δ) στη Δημοτική Κοινότητα Πλατανιστού της Δημοτικής Ενότητας Καρύστου και στη Δημοτική Κοινότητα Κομίτου της Δημοτικής Ενότητας Καφηρέα του Δήμου Καρύστου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, η καταβολή των βεβαιωμένων οφειλών παρατείνεται έως και 23/1/2024.

Οι δόσεις ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής που λήγουν έως τις ως άνω ημερομηνίες παρατείνονται μετά το πέρας του προγράμματος ρύθμισης. Η πρώτη δόση της ρύθμισης από εκείνες τις δόσεις για τις οποίες χορηγείται παράταση καταβολής καταβάλλεται την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα της τελευταίας δόσης του προγράμματος ρύθμισης τμηματικής καταβολής. Οι επόμενες παραταθείσες δόσεις καταβάλλονται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών από την καταληκτική ημερομηνία καταβολής της πρώτης παραταθείσας. Η συνολική διάρκεια για τις ρυθμίσεις αυτές παρατείνεται κατά τους μήνες της χορηγηθείσας παράτασης.

Τέλος, όσα από τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν τις προϋποθέσεις, σύμφωνα με το άρθρο 3 του ν.5036/2023, να προβούν στην αναβίωση των ευεργετικών ρυθμίσεων των 120 δόσεων και των 72 δόσεων, η προθεσμία για την υπαγωγή τους σε αυτές παρατείνεται έως και τις 31 Αυγούστου 2023.

ΙΙ. Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ παρατείνονται οι προθεσμίες εκπλήρωσης των δηλωτικών φορολογικών υποχρεώσεων, παρακρατούμενων φόρων, φόρων μεταβίβασης Κεφαλαίου, ΦΠΑ, τελών και λοιπών έμμεσων φόρων για τους φορολογούμενους που έχουν την έδρα ή υποκατάστημα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας ή την κατοικία τους στις περιοχές που επλήγησαν από πυρκαγιές τον Ιούλιο εφέτος.

Συγκεκριμένα, για φορολογούμενους που έχουν την έδρα ή υποκατάστημα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας:

α) στις Δημοτικές Κοινότητες Πύλης και Στεφάνης της Δημοτικής Ενότητας Δερβενοχωρίων του Δήμου Τανάγρας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,

β) στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας του Δήμου Ελευσίνας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής,

γ) στις Δημοτικές Ενότητες Ρόδου, Καλλιθέας, Ιαλυσού, Πεταλούδων, Αφάντου, Αρχαγγέλου, Καμείρου, Ατταβύρου και Λινδίων του Δήμου Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,

δ) στη Δημοτική Κοινότητα Μάνδρας της Δημοτικής Ενότητας Μάνδρας και στη Δημοτική Κοινότητα Οινόης της Δημοτικής Ενότητας Οινόης του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής,

ε) στις Δημοτικές Κοινότητες Λουτρακίου- Περαχώρας και Ισθμίας της Δημοτικής Ενότητας Λουτρακίου-Περαχώρας και στη Δημοτική Κοινότητα Αγίων Θεοδώρων της Δημοτικής Ενότητας Αγίων Θεοδώρων του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων της Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου,

στ) στη Δημοτική Κοινότητα Κουβαρά της Δημοτικής Ενότητας Κουβαρά του Δήμου Σαρωνικού της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής,

ζ) στη Δημοτική Κοινότητα Πλατανιστού της Δημοτικής Ενότητας Καρύστου και στη Δημοτική Κοινότητα Κομίτου της Δημοτικής Ενότητας Καφηρέα του Δήμου Καρύστου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,

η) στη Δημοτική Ενότητα Νοτίου Ρόδου του Δήμου Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Ρόδου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,

θ) στο Δήμο Μεγαρέων της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής,
παρατείνονται έως και την 31η Αυγούστου 2023 οι προθεσμίες:

  • υποβολής των ανακεφαλαιωτικών πινάκων, των οποίων η καταληκτική προθεσμία υποβολής τους είναι στις 26/7/2023.
  • υποβολής των δηλώσεων ΦΠΑ, των οποίων η καταληκτική προθεσμία υποβολής τους είναι στις 31/7/2023 και η προθεσμία καταβολής του φόρου που τυχόν προκύπτει από αυτές έως και 31/8/2023. Η ίδια ημερομηνία (31/8/2023) είναι καταληκτική και για τις δύο δόσεις στην περίπτωση επιλογής καταβολής του οφειλόμενου ποσού σε δόσεις.
  • απόδοσης των τελών χαρτοσήμου και υποβολής των δηλώσεων λοιπών εμμέσων φόρων, τελών και εισφορών υπέρ του Δημοσίου ή τρίτων που έχουν καταληκτική ημερομηνία από 26/7/2023 έως την 31/7/2023.

    Οι αρχικές δηλώσεις απόδοσης:

    α) παρακρατούμενου φόρου στο εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις, και

    β) παρακρατούμενου φόρου των διατάξεων του άρθρου 64 και των περ. α’ και γ’ της παρ. 5 του άρθρου 69 του ν. 4172/2013, που έχουν καταληκτική ημερομηνία υποβολής την 31η Ιουλίου 2023

Οι δηλώσεις των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων, για την απόδοση φόρων κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών, κερδών από τυχερά παίγνια και μεταβίβασης ακινήτων, που έχουν καταληκτική ημερομηνία από τις 15/7/2023.

newsit.gr

 




ΑΑΔΕ: Άνοιξε η υποβολή συμπληρωματικών δηλώσεων στην εφορία για τα αναδρομικά

Αναδρομικά: Ο φόρος που θα βεβαιωθεί θα πρέπει να καταβληθεί εφάπαξ μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2024 ή να ρυθμιστεί σε δόσεις. 

Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί τέθηκε η εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τα αναδρομικά του 2021 και οι φορολογούμενοι μπορούν πλέον να υποβάλλουν τις συμπληρωματικές δηλώσεις τους για τα ποσά που έλαβαν το 2022 ως αναδρομικά.

Σημειώνεται πως οι δικαιούχοι που εισέπραξαν το 2022 αναδρομικά που αντιστοιχούν στα έτη 2015 – 2021, έχουν προθεσμία να τα δηλώσουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023, ενώ ο φόρος που θα βεβαιωθεί θα πρέπει να καταβληθεί εφάπαξ μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2024 ή να ρυθμιστεί σε δόσεις. Οι συμπληρωματικές δηλώσεις θα πρέπει να υποβληθούν ξεχωριστά για κάθε έτος.

Α. Παράλληλα, από την εφαρμογή αυτή της ΑΑΔΕ μπορείτε να υποβάλετε:

  • Την αρχική εκπρόθεσμη ή εμπρόθεσμη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για τα φορολογικά έτη 2017 και εφεξής.
  • Την τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος για τα φορολογικά έτη 2015 και εφεξής.
  • Το έντυπο Ε2 (αναλυτική κατάσταση για τα μισθώματα ακίνητης περιουσίας).
  • Το έντυπο Ε3 (κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα).

Επίσης, να εκτυπώσετε τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματός σας και τα αντίστοιχα Εκκαθαριστικά Σημειώματα/Πράξεις Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου για τα οικονομικά έτη 2003 και εφεξής.

Β. Προσυμπλήρωση εντύπου Ε3

Από το φορολογικό έτος 2022 και εφεξής, εμφανίζονται προσυμπληρωμένες οι κατηγορίες εσόδων και εξόδων βάσει των δεδομένων που έχουν διαβιβαστεί και χαρακτηριστεί στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA. Τα προσυμπληρωμένα ποσά δύνανται να τροποποιούνται από τον φορολογούμενο.

 

Πηγή: newsbomb.gr




Δήλωση του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη για το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών

“Οι σημερινές εκλογές ολοκληρώθηκαν σε ήρεμο κλίμα περισυλλογής και ωριμότητας, όπως αρμόζει σε μία σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία, με τη συμμετοχή μάλιστα των αποδήμων μας να αποτελεί ένα πρόσθετο ελπιδοφόρο ξεκίνημα.

Ευχαριστώ από καρδιάς τα εκατομμύρια των Ελληνίδων και των Ελλήνων που και πάλι ανέδειξαν τη Νέα Δημοκρατία τον μεγάλο και αδιαμφισβήτητο νικητή. Με την ψήφο τους έδειξαν πως αναγνωρίζουν τα σημαντικά βήματα προόδου που η χώρα μας έκανε αυτά τα τέσσερα χρόνια.

Τα δεδομένα της κάλπης είναι καταλυτικά. Αποδεικνύουν ότι η Νέα Δημοκρατία έχει την έγκριση των πολιτών να κυβερνήσει αυτοδύναμη και δυνατή. Αυτό ζήτησαν, άλλωστε, σήμερα οι ψηφοφόροι και το ζήτησαν με τρόπο εμφατικό, θα έλεγα με τρόπο απόλυτο.

Αλλά μας ζήτησαν και κάτι ακόμα: να τρέξουμε πιο γρήγορα στον δρόμο της προόδου, στον δρόμο των τολμηρών μεταρρυθμίσεων. Για καλύτερους μισθούς, για περισσότερες θέσεις εργασίας, για μία καλύτερη δημόσια υγεία, για μία κοινωνία με λιγότερες ανισότητες, για μία Ελλάδα ισχυρή και ασφαλή σε ένα αβέβαιο διεθνές περιβάλλον.

Η ελπίδα νίκησε την απαισιοδοξία και η ενότητα νίκησε τον διχασμό. Είμαι υπερήφανος, είμαι και συγκινημένος, καθώς αισθάνομαι πολύ βαριά την ευθύνη που εναποθέτει στους ώμους μου ένα τόσο εντυπωσιακό ποσοστό. Δεσμεύομαι ότι θα εργαστώ ακόμα πιο σκληρά για να τιμήσω την εμπιστοσύνη σας.

Η δυναμική του αποτελέσματος είναι παραπάνω από σαφής: οι πολίτες θέλουν μία ισχυρή κυβέρνηση, με ορίζοντα τετραετίας, με πιο τολμηρές αλλαγές ώστε να καλύψουμε γρήγορα το χαμένο έδαφος που μας χωρίζει ακόμα από την Ευρώπη.

 

Πρώτος εγώ ξέρω πόση πολλή δουλειά έχουμε τώρα μπροστά μας. Χρειάζεται μία κυβέρνηση που πραγματικά να πιστεύει στις μεταρρυθμίσεις, αλλά και να μπορεί να τις υλοποιήσει. Και αυτή βεβαίως δεν μπορεί να προκύψει ούτε από «εύθραυστους» αριθμούς, ούτε από αβέβαιους κοινοβουλευτικούς συσχετισμούς.

Συνεπής στις δεσμεύσεις μου, από αύριο θα ακολουθήσω όλες τις διαδικασίες που προβλέπει το Σύνταγμά μας. Διατηρώντας όμως σταθερή την άποψή μου ότι τα μαθηματικά της απλής αναλογικής παραπέμπουν σε κομματικά παζάρια και τελικά καταλήγουν σε αδιέξοδα.

Χωρίς αμφιβολία, ο πολιτικός «σεισμός» που εκδηλώθηκε σήμερα μας καλεί όλους να επιταχύνουμε τη διαδικασία για οριστική κυβερνητική λύση στον τόπο, ώστε η πατρίδα μας να έχει το συντομότερο δυνατόν έμπειρο χέρι στο τιμόνι της. Αυτό, άλλωστε, δήλωσαν και οι πολίτες, εγκρίνοντας τη βασική μας επιλογή, την επιλογή της αυτοδύναμης Ελλάδος και της αυτοδύναμης Νέας Δημοκρατίας, αλλά και την προγραμματική μας θέση ότι αυτός τελικά είναι ο μόνος δρόμος για να υλοποιήσουμε τις μεγάλες αλλαγές που χρειάζεται ο τόπος.

Σήμερα κλείνει ένας κύκλος και ανοίγει ένας καινούργιος. Θα τον διανύσουμε και πάλι μαζί, με οδηγούς τη γλώσσα της αλήθειας αλλά και τη σχέση εμπιστοσύνης που με τόσο κόπο έχουμε χτίσει, την ειλικρινή διάθεση για αυτοκριτική και την προσπάθεια για διαρκή, για συνεχή βελτίωση. Χωρίς αλαζονεία και χωρίς έπαρση, που προσωπικά δεν πρόκειται να ανεχτώ.

Με κινητήρια δύναμή μας, το σχέδιο για την Ελλάδα του 2027. Και με πίστη στις δυνατότητες του λαού μας να διεκδικεί και τελικά να κατακτά ένα καλύτερο αύριο για εμάς και για τα παιδιά μας.

Σας ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας.

Απευθύνομαι, επίσης, ενωτικά σε όσους δίστασαν να κάνουν το βήμα, γιατί τις μεγάλες αλλαγές τις φέρνουν τελικά οι μεγάλες πλειοψηφίες και τις πραγματοποιούν μόνο οι ισχυρές κυβερνήσεις.

Συνεχίζουμε λοιπόν, προχωράμε σταθερά, τολμηρά και μόνο μπροστά.

Σας ευχαριστώ.”




Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Δράμας: “Το ΣΒΑΚ είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους και είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξή του”

Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, φαίνεται να απασχολεί τόσο την κοινωνία της Δράμας όσο και τον Πρόεδρου του Εμπορικού Συλλόγου κ. Κύρτση Γεώργιο. Με αφορμή λοιπόν, την ισχύουσα συνθήκη έκανε δηλώσεις στις οποίες αναφέρει το εξής:

«Ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τα προβλήματα και τις παθογένειες της καθημερινότητάς μας και θέλοντας να συμμετέχει ενεργά στο μέλλον και την βιωσιμότητα της πόλης μας, συναντήθηκε με το υπεύθυνο της ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) κ. Τσακίρη Δημήτριο, ώστε να ενημερωθεί αλλά και να προτείνει διάφορες στρατηγικές κινήσεις, ώστε να επιδιώξει να εναρμονιστεί το σήμερα με το αύριο για μία ουσιαστική και ήπια μετάβαση αστικής ανάπτυξης. Συζητήθηκαν σημαντικά  θέματα όπως οι αφετηρίες των μέσων μαζικής μεταφοράς, η αναγκαιότητα χωρών στάθμευσης, η προσθήκη κόμβων, η ενεργοποίηση ηλεκτρικών ποδηλάτων, οι οδοί χαμηλής και υψηλής κυκλοφορίας, η αστικές συγκοινωνίες και άλλα πολλά ζητήματα που θα διευκολύνουν την μετάβαση στην Πράσινη ανάπτυξη και θα εκσυγχρονίσουν την πόλη μας. Ο εμπορικός κόσμος είναι πρόθυμος να κάτσει στο τραπέζι των συζητήσεων για την χάραξη της Στρατηγικής που θα ακολουθηθεί τα επόμενα χρόνια και θα έχει ως σκοπό την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της πολυαγαπημένης μας πόλης.»