Επί ποδός η ΔΕΥΑΚ για το σπάσιμο του αγωγού λυμάτων στην Ραψάνη

Επί ποδός βρίσκονται από την πρώτη στιγμή οι εργαζόμενοι της ΔΕΥΑ Καβάλας στην Ακτή της Ραψάνης μετά το σπάσιμο του αγωγού λυμάτων (διαβάστε εδώ).

Στο σημείο βρίσκονται και βυτιοφόρα από την ΔΕΥΑ Παγγαίου ενώ η προσπάθεια για να μην βρεθούν λύματα στην θάλασσα συνεχίζεται.

Παράλληλα συνεχίζεται και η απαγόρευση κολύμβησης στην ακτή.

Στο σημείο βρίσκεται και ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.




Νέες εργασίες στον Αμυγδαλεώνα από την ΔΕΥΑΚ

Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Απόστολος Χρόνης, αύριο Τρίτη 6 Ιουνίου η δημοτική επιχείρηση θα ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες στην Αμυγδαλεώνα. Σκοπός του έργου είναι να κλειστούν τα χαντάκια που είχαν δημιουργηθεί από προηγούμενο έργο κατασκευής εσωτερικού δικτύου ύδρευσης, με την εκ νέου υλοποίηση του. 

Ο κ. Χρόνης εξήγησε ότι οι δικηγόροι και των δύο πλευρών συζητούν για τους όρους και τις προϋποθέσεις διάλυσης της εργολαβίας. Κι ενώ αυτή η συμφωνία θα γίνει αλλά καθυστερεί, η ίδια η ΔΕΥΑΚ θα κλείσει τα πολλά χαντάκια μέσα στους δρόμους του χωριού. Τα περισσότερα εμποδίζουν τους κατοίκους ακόμη και να μπουν ή να βγουν από τα σπίτια τους! 

Σύμφωνα με τον κ. Χρόνη το πρόβλημα είναι εκτεταμένο εντός του Αμυγδαλεώνα.

Θα γίνει μια ιεράρχηση και μια συντονισμένη εργασία που υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει ένα περίπου μήνα, μέχρι να κλείσουν όλα τα χαντάκια. Ακόμη και την περασμένη Παρασκευή μηχανικοί της ΔΕΥΑΚ μαζί με τον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου έκαναν αυτοψίες για να δουν από κοντά στα σημεία των επεμβάσεων.

 Όλοι εύχονται τούτη τη φορά η ΔΕΥΑΚ να κρατήσει το λόγο της. 




Καβάλα | Διακοπές Υδροδότησης σήμερα Δευτέρα

Η Υπηρεσία Ύδρευσης Καβάλας ανακοίνωσε ότι λόγω εργασιών θα διακοπεί η παροχή νερού σήμερα Δευτέρα 17-04-2023 από τις 23:00 έως την Τρίτη 18-04-2023 στις 14:00.

Οι διακοπές νερού αφορούν τις οδούς Κορίνθου, Χανίων, Λαμίας, Αθηνών, Ίμβρου και Τροίας, καθώς και στις περιοχές Μπάτη – Όφμαν – Τόσκα και Παληό.

Η υδροδότηση θα αποκατασταθεί σταδιακά μετά το πέρας των εργασιών.




Συνεχόμενες 4ωρες στάσεις εργασίας από τους εργαζόμενους στις ΔΕΥΑ της χώρας

Κλιμακώνεται η κινητοποίηση με μοναδικό αίτημα να αποσυρθεί τώρα το Νομοσχέδιο για την ΡΑΑΕΥ που ιδιωτικοποιεί τα νερά.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕ ΔΕΥΑ συνεδρίασε στην Αθήνα την Παρασκευή 10/03/2023 και ώρα 11:00π.μ. με μόνο Θέμα: Συνέχιση των κινητοποιήσεων για την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου που κατατέθηκε τη Δευτέρα 6/3 στη Βουλή, μετά από διαβούλευση λίγων μόνο ημερών, με τίτλο «Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) και διεύρυνση του αντικειμένου της με αρμοδιότητες επί των υπηρεσιών ύδατος και της διαχείρισης αστικών αποβλήτων, ενίσχυση της υδατικής πολιτικής…»

Διαπιστώθηκε ότι η κινητοποίηση της Πέμπτης 09/03/2023, είχε μεγάλη συμμετοχή από τους εργαζόμενους του κλάδου και σημείωσε τεράστια επιτυχία, λόγω και της αποδοχής που είχε από τις τοπικές κοινωνίες. (από τις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις των τελευταίων ετών).

Επειδή ο προγραμματισμός είναι να ψηφισθεί από την Βουλή  το νομοσχέδιο την Τρίτη 14/03/2023, αποφασίσθηκε:

Προκηρύσσονται δύο συνεχόμενες στάσεις εργασίας, μια την προηγούμενη της ψήφισης του Νομοσχεδίου και μια την ημέρα της ψήφισης του στην βουλή ως εξής:

  1. Την Δευτέρα 13/03/2023 από ώρα 11:00πμ μέχρι το πέρας του ωραρίου.
  2. Την Τρίτη 14/03/2023 από ώρα 11:00πμ μέχρι το πέρας του ωραρίου.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι «ο αγώνας συνεχίζετε και καλούμε τα σωματεία και τους εργαζόμενους να συμμετέχουν με την ίδια δυναμική, να κάνουν συγκεντρώσεις στις πρωτεύουσες των νομών και σε όλες τις πόλεις που έχουν ΔΕΥΑ, αλλά και να κάνουν ενημερώσεις με διάφορες δράσεις που θα επιλέξουν για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών.

Η επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση των νερών είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους, Δήμους, Περιφέρειες, κόμματα, το σύνολο των πολιτών της χώρας, τους βουλευτές τους οποίους καλούμε να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο.

Καλούμε όλους να συμμετάσχουν σ’ αυτό τον αγώνα, απαιτώντας: Να αποσυρθεί ΤΩΡΑ το Νομοσχέδιο για την ΡΑΑΕΥ που ιδιωτικοποιεί τα νερά».

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται μια εξέλιξη της τελευταίας στιγμής που έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο ΥΠΕΝ κος Σκρέκας κάλεσε τους Προέδρους της ΕΔΕΥΑ κο Μαρινάκη και της ΚΕΔΕ κο Παπαστεργίου σε συνάντηση την Δευτέρα 13/03/2023 για διαβούλευση μετά την μεγάλη επιτυχία των κινητοποιήσεων. «Κατόπιν τούτω είναι πιθανή η αλλαγή ημερομηνίας ψήφισης του νομοσχεδίου από την βουλή. Σε περίπτωση που γίνει μετάθεση της ημερομηνίας θα ενημερωθείτε για τις κινητοποιήσεις με νέα ανακοίνωση.

Όλοι στον αγώνα. Όλοι μαζί να βροντοφωνάξουμε ότι το νερό είναι αγαθό, δεν είναι εμπόρευμα και δεν θα το επιτρέψουμε να γίνει» καταλήγει η ανακοίνωση.

 

Πηγή: kavalapost.gr

 




ΔΕΥΑΚ | Έναρξη εργασιών ολοκλήρωσης του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης

Συνέντευξη τύπου με θέμα την έναρξη των εργασιών στο εσωτερικό δίκτυο ύδρευσης του Δήμου Καβάλας, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 19 Μαρτίου στο δημαρχείο της Καβάλας. Κεντρικοί ομιλητές για την παρουσίαση των έργων ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης, κ. Νικόλαος Παναγιώτοπουλος, ο δήμαρχος Καβάλας, κ. Θοδωρος Μουριάδης αλλά και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας, κ. Απόστολος Χρονης.

“Το δίκτυο χρειάζεται μία γενναία αναβάθμιση χρειάζεται ένα ανανεωμένο και καινούργιο δίκτυο ύδρευσης είμαι διατεθειμένος να συνεργαστώ με τη δημοτική αρχή και με οποιαδήποτε δημοτική αρχή όταν ζητηθεί η βοήθειά μου” τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος κατά την παρουσίαση της έναρξης των εργασιών ολοκλήρωσης του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στην Καβάλα. Eνα εμβληματικό έργο της ΔΕΥΑΚ στο οποίο προβλέπονται παρεμβάσεις συνολικού μήκους 192.000 μέτρων του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης σε τρεις περιοχές εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Καβάλας.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας Απόστολος Χρόνης τόνισε πως η πόλη γυρίζει σελίδα σε ένα δίκτυο το οποίο έχει ξεπεράσει τα 50 χρόνια ζωής γυρνώντας μία καινούργια σελίδα αλλαγής στην ύδρευση.

Παράλληλα, ο δήμαρχος Καβάλας τόνισε, πως, τα οφέλη που θα προκύψουν από την ολοκλήρωση ανακατασκευής του εσωτερικού δικτύου είναι προφανή καθώς θα υπάρχει μείωση των διαρροών, θα ελαχιστοποιηθεί το κόστος λειτουργίας και συντήρησης του συστήματος ύδρευσης ενώ οι δαπάνες για την ηλεκτρική ενέργεια και για τη συντήρηση του δικτύου θα μειωθούν. “Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι μόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία, μπορούμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ανάπτυξης του Δήμου Καβάλας και να τον καταστήσουμε περισσότερο ελκυστικό για τους δυνητικούς επισκέπτες της περιοχής μας” τόνισε.

Αξίζει να σημειωθεί πως το έργο ξεκίνησε το 2000 επί δημαρχίας του Στάθη Εριφυλλίδη, ενώ πλέον σήμερα μιλάμε για ενα ιδιαιτέρως σημαντικό (εμβληματικό) έργο καθότι ανταποκρίνεται σε μία ολιστική προσέγγιση επίλυσης ιεραρχημένων υδρευτικών προβλημάτων, ένα μεγάλο έργο αλλαγής που θα δώσει ποιότητα στην τοπική κοινωνία, τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας Απόστολος Χρόνης.




Μ. Λαζαρίδης | Στο Πρόγραμμα ‘’Αντώνης Τρίτσης’’ το σημαντικό έργο της ΔΕΥΑ Καβάλας

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, κάνει γνωστό ότι το έργο της ΔΕΥΑ
Καβάλας, που αφορά την αντικατάσταση των αντλιοστασίων ύδρευσης και αποχέτευσης της πόλης της Καβάλας, ύψους 6.100.000 ευρώ, εντάσσεται πλέον και
επισήμως στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».

Είχε προηγηθεί συνάντησή του με τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα στις 11 Νοεμβρίου 2021, όταν και είχε ανακοινωθεί η οριστική και αμετάκλητη δρομολόγηση τριών μεγάλων έργων ύδρευσης και αποχέτευσης σε Καβάλα και Κρηνίδες. Ένα εξ αυτών ήταν και το συγκεκριμένο.

Με την εξέλιξη αυτή, όπως αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Λαζαρίδης, «μεταξύ άλλων, θα εξοικονομηθούν σημαντικοί οικονομικοί και υδάτινοι πόροι.
Η προσπάθεια για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών συνεχίζεται», καταλήγει.




Γ. Πασχαλίδη | Χρηματοδότηση ΔΕΥΑΚ με σχεδόν 6.000.000 ευρώ

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους συμπολίτες του ότι ο Αναπληρωτής Υπουργός
Εσωτερικών κ.Στυλιανός Πέτσας, υπέγραψε τη σχετική απόφαση αναφορικά με τις Παρεμβάσεις και τις Δράσεις Βελτίωσης της Διαχείρισης Ενέργειας και Αξιοποίησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στις υποδομές διαχείρισης υδάτων και λυμάτων του Δήμου Καβάλας συνολικού προϋπολογισμού 5.942.235 ευρώ. Δικαιούχος και φορέας της υλοποίησης είναι η ΔΕΥΑ Καβάλας.

Ο Βουλευτής είχε θέσει επανειλημμένως το ζήτημα της χρηματοδότησης που αφορά τη λειτουργική και ενεργειακή αναβάθμιση του συνόλου των αντλιοστασίων
ύδρευσης και αποχέτευσης του Δήμου Καβάλας και είχε πραγματοποιήσει πολλές συναντήσεις και συνομιλίες με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, ο οποίος, αντιλαμβανόμενος την τεράστια σημασία του έργου, είχε δεσμευτεί για την υλοποίησή του.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε: « Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου προς τον κ.Πέτσα , ο οποίος από την αρχή είχε επιδείξει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το έργο αυτό. Η συνεργασία μας υπήρξε για μία ακόμη φορά άψογη. Μετά τη χρηματοδότηση του Δήμου Θάσου με το ποσό των 50.000,00€ , ο κ.Πέτσας στέκεται και πάλι δίπλα στα προβλήματα της περιοχής μας, χρηματοδοτώντας στοχευόμενα έργα τα οποία έχουν πολλαπλασιαστικό όφελος προς την κοινωνία.»