Δασκάλα κατηγορείται πως έκανε σεξ με τον 11χρονο μαθητή της στο αυτοκίνητό της | «Τον εκβίαζε για να βρίσκονται»

Μια παντρεμένη δασκάλα από το Κονέκτικατ των ΗΠΑ φέρεται πως έκανε σεξ με έκανε σεξ με έναν 11χρονο μαθητή της στο αυτοκίνητό της, έξω από το σχολείο τους. Μάλιστα, πριν προβεί στην αποτρόπαια πράξη, η  δασκάλα είχε δώσει στον μαθητή ένα βραχιόλι που έγραφε «οι καλύτεροι όχι – μόνο – φίλοι για πάντα».

Η 42χρονη Άλισον Κράνικ παραδόθηκε στις αστυνομικές αρχές του Κονέκτικατ την Τρίτη (14/11). Τώρα, έχει εις βάρος της έχει κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση πρώτου βαθμού, κίνδυνο τραυματισμού ανηλίκου και προσβολής των ηθών του παιδιού, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο nypost.com.

Αφού ολοκληρώθηκε η έρευνα της αστυνομίας, η Κράνικ, που είναι μητέρα δύο παιδιών, απολύθηκε από τη σχολική μονάδα που εργαζόταν, καθώς κατηγορείται πως έκανε επανειλημμένως σεξ με το αγόρι, από την ηλικία των 11 έως 12 ετών. Μέσα σε διάστημα δύο μηνών, το αγόρι «έβγαινε από το σπίτι του έως και 14 φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας, προκειμένου να συναντηθεί με την Άλισον Κέντρικ».

Εκείνη περίμενε είτε κρυμμένη πίσω από θάμνους ενός γειτονικού σπιτιού, είτε πήγαινε ακριβώς έξω από το σπίτι του μαθητή. Φέρεται πως έκαναν σεξ στο αυτοκίνητό της αρκετές φορές.

Από πλευράς του, το αγόρι είχε αναφέρει σε έναν συγγενή του, πως επικοινωνούσε με τη δασκάλα μέσω iMessage και Snapchat, ενώ στη συνέχεια μιλούσαν μέσω της εφαρμογής Discord. Στα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί από την έρευνα, αναφέρεται πως η 42χρονη «εκβίαζε συναισθηματικά τον 11χρονο για να περνά περισσότερο χρόνο μαζί της», όμως, το παιδί άρχισε να αρνείται να τη δει.

Όσα είπε η δασκάλα στις Αρχές

Όταν παραδόθηκε, η Κράνικ ανέφερε στις Αρχές πως δεν επιδίωκε τη σεξουαλική επαφή με το αγόρι. Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι προσπαθούσε να τον παρηγορήσει επειδή φοβόταν για κάποια οικογενειακά θέματα.

Όταν ολοκληρώθηκε η έρευνα, η δασκάλα απολύθηκε από το σχολείο. Από πλευράς τους, οι υπεύθυνοι του σχολείο ενημέρωσαν την κοινότητά τους για το περιστατικό. «Κάθε καταγγελία για ανάρμοστη επαφή με ανηλίκους είναι ανησυχητική και προκαλεί ανησυχίες για την ασφάλεια των παιδιών της σχολικής μας κοινότητας», είπαν στην ανακοίνωσή τους.

Ο δικαστής είπε στους γονείς της Κράνικ ότι πρέπει να πληρώσουν το 10% της εγγύησης των 500.000 δολαρίων για να την απελευθερώσουν και να την πάρουν πίσω στην Πενσυλβάνια, από όπου κατάγεται.

 




Δασκάλα έσωσε μαθητή που πνιγόταν από σταφύλι στις Σέρρες

Σωτήρια αποδείχθηκε η παρέμβαση εκπαιδευτικού στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο των Σερρών.  Ένας μαθητής του ολοήμερου σχολείου άρχισε να πνίγεται στη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος από μία ρόγα σταφυλιού. Αμέσως η  κυρία Αντωνία Βαγενά με ψυχραιμία εφάρμοσε τη λαβή Χάιμλιχ.

ρεπορτάζ ΕΠΙΛΟΓΕΣ




Μαθητής μαχαίρωσε καθηγήτρια και απείλησε με όπλο συμμαθητές του σε σχολείο του Μιλάνου

Η γυναίκα νοσηλεύεται εκτός κινδύνου ενώ ο 16χρονος παραδόθηκε

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Δευτέρα στο γυμνάσιο Alessandrini στη Via Einaudi στο Μιλάνο της Ιταλίας καθώς ένας 16χρονος μαθητής μαχαίρωσε μια 51χρονη καθηγήτρια μέσα στο σχολείο.

Ο νεαρός μπήκε στην τάξη με ένα όπλο, ευτυχώς ψεύτικο, και απείλησε τους συμμαθητές του. Τους διέταξε να φύγουν από την τάξη και στη συνέχεια φέρεται να τραυμάτισε τον δάσκαλο στο αντιβράχιο με ένα μαχαίρι.

Σύμφωνα με την Messaggero, όταν έφτασαν οι αστυνομικοί, ο 16χρονος παραδόθηκε, αφήνοντας το όπλο, ένα αντίγραφο πραγματικού όπλου, σε ένα παγκάκι.

Το θύμα είναι μια 51χρονη δασκάλα, τραυματίστηκε στο χέρι και στο κεφάλι.

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Legnano. Η κατάστασή της είναι σοβαρή, αλλά φαίνεται να βρίσκεται εκτός κινδύνου.

Δηλώσεις για το περιστατικό έκανε και ο υπουργός Παιδείας, Giuseppe Valditara, αναφέροντας πως: «Θα πάω στο Abbiategrasso, όπου σημειώθηκε ένα πραγματικά ενοχλητικό περιστατικό. Μετά τον covid, βλέπουμε τα επεισόδια βία να πολλαπλασιάζονται επειδή οι προσωπικές σχέσεις, που αποτελούν το βασικό θεμέλιο της παιδείας, διαταράχθηκαν».

 

Πηγή: newsbeast.gr

 

 

 




Καβάλα | Πώς νοσηλεύτρια έσωσε από πνιγμό μαθητή Β Δημοτικού

Ο μαθητής της Β Δημοτικού λίγο έλειψε να πνιγεί από μια μπουκιά κρέπας, αλλά σώθηκε τελικά χάρη στην ψυχραιμία της εκπαιδευτικού αλλά και χάρη στην παρουσία μιας σχολικής νοσηλεύτριας που έδρασε πολύ γρήγορα.

Λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του μαθητής της Β’ Δημοτικού στην Καβάλα από μια μπουκιά κρέπας. «Το παιδάκι το είδα να πνίγεται και αντέδρασα χωρίς να σκεφτώ», ανέφερε στο MEGA η δασκάλα του παιδιού.

Ο μαθητής της Β’ Δημοτικού σώθηκε τελικά χάρη στην ψυχραιμία της εκπαιδευτικού αλλά και χάρη στην παρουσία μιας σχολικής νοσηλεύτριας που έδρασε πολύ γρήγορα. «Αν δεν έχεις ψυχραιμία, δεν γίνεται», ανέφερε η ίδια.

«Ο Θεός μας βοήθησε»

Το κουδούνι χτύπησε και οι μαθητές επέστρεψαν στις τάξεις τους από το ολιγόλεπτο διάλειμμα. Ένας 7χρονος βιάστηκε να τελειώσει την κρέπα που τρώει και δαγκώνει μια μεγάλη μπουκιά. Το φαγητό στέκεται στον λαιμό του και ξαφνικά το αγοράκι δεν μπορεί να αναπνεύσει.

Αμέσως πάνω του έτρεξε η δασκάλα, η οποία προσπάθησε να βοηθήσει το παιδί που πνίγεται. «Εκείνη την ώρα δεν ξέρω ο Θεός με βοήθησε. Η Παναγία. Του έκανα αυτήν τη λαβή που είχα δει στην τηλεόραση. Τι κάνεις, πώς το πιάνεις, πώς το πιέζεις κάτω από το στήθος. Βγήκε λίγο το φαγητό αλλά δεν βγήκε τελείως».

Το παιδί παρέμεινε στο πάτωμα μην μπορώντας να αναπνεύσει. Είναι η κομβική στιγμή που η σχολική νοσηλεύτρια θα πάρει την κατάσταση στα χέρια της. «Δεν ήταν τίποτα το σπουδαίο. Πνιγόταν το παιδί. Βοήθησε και η δασκάλα πολύ. Με το φαγητό πνίγηκε, έφαγε μεγάλη μπουκιά και απλά έκανα τη λαβή και το παιδί ανέπνεε», ανέφερε στο MEGA.

«Αν δεν ήταν η νοσοκόμα, δεν ξέρω τι θα κάναμε. Το τράβηξε το παιδί έξω, το είδε ότι πνιγόταν. Εγώ δεν έβαζα τόση δύναμη γι’ αυτό και το παιδί δεν μπορούσε να πετάξει την τροφή. Του έκανε τη λαβή και πέταξε την τροφή έξω. Και την πέταξε σαν ρουκέτα», είπε η δασκάλα. Και πρόσθεσε: «Θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα και ο καθένας θα αντιδρούσε έτσι. Το σημαντικό είναι ότι υπήρχε νοσοκόμα στο σχολείο κι αυτή βοήθησε πάρα πολύ».

Το ευχαριστώ των γονιών:

Οι γονείς πληροφορήθηκαν από το τηλέφωνο ότι ο 7χρονος γιος τους λίγο έλειψε να πνιγεί από μια μπουκιά κρέπας και γι’ αυτό ευχαρίστησαν το σχολείο που τον έσωσε. «Είναι εξαιρετικό παιδάκι που προσέχει. Γενικά ήταν η κακιά η στιγμή. Σήμερα ήρθε στο σχολείο η γυναίκα. Έφερε πίτες για όλους. Μας ξαναευχαρίστησε. Με δάκρυα στα μάτια ‘Ευχαριστώ για το παιδί μου. Γι’ αυτό που κάνατε’. Που σας λέω δεν ήταν τίποτα. Ο κάθε άνθρωπος έτσι θα αντιδρούσε», λέει η δασκάλα του παιδιού.

 

Δείτε περισσότερα εδώ: newsbomb.gr