Δήμος Σερρών: Έκκληση της Διεύθυνσης Καθαριότητας για απόβλητα και ογκώδη απορρίμματα

Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Σερρών απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες (κατοίκους της πόλης και όλων των κοινοτήτων) να μη απορρίπτουν (βγάζουν και εγκαταλείπουν) ογκώδη απορρίμματα (στρώματα, τραπέζια, καναπέδες και λοιπά έπιπλα, καρότσια, ποδήλατα, ηλεκτρικές συσκευές κ.λ.π.) από 14 έως και 20 Αυγούστου.

Υπενθυμίζουμε ότι:

α. Τα απόβλητα από εκσκαφές, ανακαινίσεις, κατασκευές, κατεδαφίσεις (ΑΕΚΚ), δεν παραλαμβάνονται από τον Δήμο. Οι παραγωγοί τους με δική τους ευθύνη  πρέπει να τα οδηγούν στις αδειοδοτημένες επιχειρήσεις διαχείρισης ΑΕΚΚ, συμβεβλημένες με τα Συλλογικά Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης (ΣΣΕΔ) ΑΕΚΚ  (ΚΥΑ 36259/1757/Ε103/23.8.2010)

β. Η απόρριψή τους (ογκώδη και ΑΕΚΚ) μέσα σε κάδους κοινών απορριμμάτων και απορριμμάτων ανακύκλωσης (πράσινους, μεταλλικούς και μπλε κάδους) όπως και η απόρριψή τους στο περιβάλλον απαγορεύεται ρητώς και οι παραβάτες τιμωρούνται με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Για περαιτέρω διευκρινήσεις απευθυνθείτε στο 2321 0 36 170 (τηλεφωνικό κέντρο Τμ. Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης).

 




Δήμος Σιντικής: Ξεκίνησε το έργο της Ενεργειακής Αναβάθμισης του Δημοτικού Μεγάρου προϋπολογισμού 1.641.000€

Η υλοποίηση ενός ακόμη μεγάλου έργου ξεκίνησε στον Δήμο Σιντικής. Την Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023 ο ανάδοχος εργολάβος ξεκίνησε τις εργασίες για την Ενεργειακή Αναβάθμιση του Δημοτικού Μεγάρου στο Σιδηρόκαστρο

Ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού1.641.000€, το οποίο θα αναβαθμίσει το Δημοτικό Μέγαρο, τόσο όσον αφορά την ενεργειακή του συμπεριφορά, όσο και τις θερμομονωτικές του ικανότητες.

Ο Δήμαρχος Σιντικής Φώτης Δομουχτσίδης τόνισε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης του Δημοτικού Μεγάρου Σιντικής. Ένα έργο, που αποτελούσε όραμά μαςκαι προεκλογική μας υπόσχεση, το οποίο πλέον άρχισε να υλοποιείται και θα συνδράμει τα μέγιστα στη μείωση του ενεργειακού κόστους, αλλά και του ενεργειακού αποτυπώματος του Δήμου. Πρόκειται για ακόμη ένα μεγάλο έργο που υλοποιείται στον Δήμο Σιντικής χάρη στις προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής και θα έχει και συνέχεια με την ανάληψη της νέας πενταετίας! Προχωράμε!».

Από την πλευρά του ο ανάδοχος εργολάβος Θεοχάρης Μιχαηλίδης σημείωσε: «Αφού πήραμε προεγκρίσεις για όλα τα υλικά και τα μηχανήματα που θα χρησιμοποιηθούν, σήμερα ξεκινήσαμε τις εργασίες των αποξηλώσεων, που είναι και το δυσκολότερο κομμάτι του έργου. Βρισκόμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος του έργου, το οποίο προβλέπει την αποπεράτωσή του σε δώδεκα (12) μήνες και που θα συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση του κόστους ενέργειας για τον Δήμο».

Το έργο περιλαμβάνει οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, όπως:

  • Αντικατάσταση πεπαλαιωμένων λεβήτων με νέο σύστημα θέρμανσης
  • Αντικατάσταση συστημάτων κλιματισμού
  • Σύστημα αερισμού
  • Σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης
  • Αναβάθμιση συστήματος τεχνητού φωτισμού

Εγκατάσταση ηλεκτρολογικών πινάκων διανομής και φωτοβολταϊκών συστημάτων




Στα δικαστήρια Δήμος Καβάλας και Τ.ΕΘ.Α. για το «Ασημακοπούλου»

Ασφαλιστικά Μέτρα κατά του Ταμείου Εθνικής Άμυνας (Τ.ΕΘ.Α.) κατέθεσε χθες στο Πρωτοδικείο ο Δήμος Καβάλας.

Ζητά να απομακρυνθούν όλα τα εμπόδια ώστε να δημιουργηθεί έργο στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου Περιγιαλίου. Πιο συγκεκριμένα ο Δήμος Καβάλας ζητά το Τ.ΕΘ.Α. να αποδεχθεί το υφιστάμενο Σχέδιο και να μην διαφωνεί:

1) στην κατεδάφιση του τοίχου στον πρώην όρχο (απέναντι από τα κτίρια του ΟΑΕΔ), 2) να αποδεχθεί την κατεδάφιση του τοίχου στην πίσω πλευρά του πρώην στρατοπέδου (μπροστά από τις παλιές εργατικές κατοικίες) φωτογραφία).

Τα δύο μέρη Δήμος Καβάλας και Τ.ΕΘ.Α. είχαν συμφωνήσει στα πιο πάνω, όλα άλλωστε προβλέπονται στο υφιστάμενο Σχέδιο Περιγιαλίου. Κατά τους εκπροσώπους του Δήμου, το Τ.ΕΘ.Α. υπαναχώρησε και θέτει θέματα ιδιοκτησίας του στο πρώην στρατόπεδο.

Σημειώνουμε ότι για να προχωρήσουμε στο διπλό έργο κατεδαφίσεων του Δήμου θα πρέπει να περιοριστούν μερικώς και οι χώροι αναψυχής –εσωτερικοί και εξωτερικοί- των προσφύγων που φιλοξενούνται εντός της «Ασημακοπούλου».

Βρίσκονται βόρεια και ανατολικά στην ίδια έκταση. Ο Δήμος Καβάλας έχει γενικότερο στόχο να ξεκινήσει να διαμορφώσει το βασικό νέο δρόμο στο Περιγιάλι, ο οποίος περνά πίσω ακριβώς από την Ασημακοπούλου και φθάνει ως τη βόρεια πλευρά στη διασταύρωση Μπέλλου.

Τα Ασφαλιστικά Μέτρα θα συζητηθούν στο τέλος Σεπτέμβρη. ο οποίος περνά πίσω ακριβώς από την Ασημακοπούλου και φθάνει ως τη βόρεια πλευρά στη διασταύρωση Μπέλλου.

Τα Ασφαλιστικά Μέτρα θα συζητηθούν στο τέλος Σεπτέμβρη. ο οποίος περνά πίσω ακριβώς από την Ασημακοπούλου και φθάνει ως τη βόρεια πλευρά στη διασταύρωση Μπέλλου. Τα Ασφαλιστικά Μέτρα θα συζητηθούν στο τέλος Σεπτέμβρη.




Ο Δήμος Αριστοτέλη σε ρυθμούς πολιτιστικής δικτύωσης και αδελφοποίησης με τη γενέτειρα του Κομφούκιου

Τη Δευτέρα 31 Ιουλίου ο Δήμος Αριστοτέλη έχει την τιμή να υποδέχεται στην Ουρανούπολη 6μελή αντιπροσωπεία από την κινέζικη επαρχία Shandong, στην οποία ανήκει η πόλη Qufu –γενέτειρα του διανοητή και κοινωνικού φιλόσοφου Κομφούκιου

Ανταποκρινόμενοι στην πρόταση του Δημάρχου Στέλιου Βαλιάνου και στην αντίστοιχη της Προέδρου του Διεπιστημονικού Κέντρου Αριστοτελικών Μελετών του Α.Π.Θ. (www.dikam.auth.gr), Δήμητρα Σφενδόνη – Μέντζου:

για ενδεχόμενη πολιτιστική δικτύωση του Δήμου Αριστοτέλη και του ΔήμουQufu με κοινό σημείο αναφοράς τις φιλοσοφικές διατυπώσεις των δύο κορυφαίων φιλοσόφων, οι Κινέζοι έδειξαν άμεσο και ζωηρό ενδιαφέρον για την πολυδιάστατη αυτή πολιτιστική ανταλλαγή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόταση απευθύνθηκε λίγες ημέρες πριν – κατά τη διάρκεια του Συμποσίου με τίτλο «Αριστοτέλης Κομφούκιοςγια την ηθική του 21ου αιώνα», που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά στη χώρα μας το δίκτυο Sustainable Development Solutions Network (SDSN) των Ηνωμένων Εθνών, σε σύμπραξη με κορυφαίους φορείς της Ελλάδας και της Κίνας. Μέρος των εργασιών του πραγματοποιήθηκε στην Αρχαία Αγορά των Σταγείρων την Παρασκευή 7 Ιουλίου.

Αυτή η κορυφαία, διεθνούς ενδιαφέροντος συνάντηση, θα φιλοξενηθεί στο συνεδριακό κέντρο του Eagles Palace Resort στις 11 το πρωί. Σας προσκαλούμε να την καλύψετε και να την καταγράψετε: τιμά τη χώρα, τιμά τη γενέθλια γη του Αριστοτέλη, τιμά το έργο του Δήμου Αριστοτέλη.

 




Δήμος Κομοτηνής: 9+1 Αξονες για τον Τουρισμό

Η Δημοτική Παράταξη Κομοτηνή Δυνατά προτείνει προτάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στον Δήμο Κομοτηνής:

Μπορεί η Κομοτηνή να αυξήσει την επισκεψιμότητα της επενδύοντας στην τουριστική ανάπτυξη;

Η απάντηση είναι ναι.

Όλοι μας στην καθημερινότητα μας βλέπουμε τις  φυσικές ομορφιές, τις πλούσιες πολιτιστικές παραδόσεις και κληρονομιά της περιοχή μας, και αισθανόμαστε πως ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει ένας από τους πυλώνες της ανάπτυξής μας και της ευημερίας μας.

H γεωγραφική της θέση, η παραλιακή ζώνη, η πολυπολιτισμικότητα, ο ορεινός όγκος, η γαστρονομία και το υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών είναι μερικά από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα.

Ταυτόχρονα όμως αναρωτιόμαστε με μία δόση απογοήτευσης γιατί όλα αυτά παραμένουν αναξιοποίητα.

Σήμερα, παρουσιάζουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για τον τουρισμό που στοχεύει στην προώθηση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, στην αύξηση της επισκεψιμότητας, στην προσέλκυση νέων επενδύσεων και στην αναβάθμιση των υποδομών μας.

Στηριζόμενοι στην αγάπη μας για τον τόπο και στην υποστήριξή σας, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν προορισμό, με ανοιχτά φιλόξενα χέρια προς τον κόσμο, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες σε κάθε επισκέπτη.

Είναι μια πολυδιάστατη πρόκληση που σας προσκαλώ να αναλάβουμε μαζί, γιατί η ευημερία μας βασίζεται και στον τουρισμό του αύριο. Ας ορίσουμε μαζί τον δρόμο προς ένα ακόμα φωτεινότερο μέλλον!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους βασικούς άξονές τους προγράμματος μας για να επιτευχθεί μια αειφόρος βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στο Δήμο Κομοτηνής και να αποκτήσει τη δική του, ξεχωριστή, τουριστική ταυτότητα. 

Επανασύσταση Επιτροπής Τουρισμού Δήμου Κομοτηνής

 Θεσμοθετούμε ξανά την Επιτροπή Τουρισμού Δήμου Κομοτηνής.

Σκοπός της  είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός πολυδιάστατου προγράμματος αξιοποίησης του τουριστικού τομέα, με στόχο την ανάδειξη του Δήμου Κομοτηνής  σε πόλο ανάπτυξης του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας.

Έργο της είναι συμβουλευτική δράση προς το Δημοτικό Συμβούλιο σε θέματα στρατηγικής και στόχων στον τομέα του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας, αλλά και η εφαρμογή των πολιτικών και του στρατηγικού σχεδιασμού.

Θα προεδρεύει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος και θα συμμετέχει το σύνολο των  τουριστικών  επιχειρήσεων , των οργανισμών, των  φορέων , των ειδικών και των επιστημόνων, που εμπλέκονται στο τοπικό τουριστικό κύκλωμα , ώστε να διαμορφωθεί ένα ολιστικό και καινοτόμο πρόγραμμα τουριστικής ανάπτυξης, εφαρμοσμένο στην ταυτότητα και τις ιδιαιτερότητες του Δήμου Κομοτηνής.

 eCityBranding

Η τοποθέτηση της  Κομοτηνής  στον τουριστικό χάρτη μέσω του e citybranding αφορά στη δημιουργία μιας online εικόνας της πόλης και των οικισμών και περιλαμβάνει τα εξής:

  • Αναβάθμιση του διαδικτυακού χώρου, όπου θα παρέχονται όλες οι πληροφορίες για την πόλη, τους οικισμούς, τα σημεία ενδιαφέροντος και τις επιχειρήσεις.
  • Αναβάθμιση των SocialMedia, όπου θα ανεβαίνει επικαιροποιημένο υλικό.
  • Ανάπτυξη τουριστικής εφαρμογής σε λειτουργικά συστήματα Apple&Android.
  • Δημιουργία ψηφιακού οπτικοακουστικού υλικού και υλοποίηση ψηφιακών εκστρατειών, με σκοπό την προώθηση του Δήμου, μέσω κοινωνικών δικτύων και σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας.
  • Ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας σε τρεις επιπλέον γλώσσες αγγλικά, τουρκικά και βουλγάρικα, σε συγκεκριμένες γειτονικές περιοχές της Βουλγαρία και την Τουρκία

DigitalNomads

 Επιπλέον, στοχεύουμε στη δυνατότητα να εντάξουμε τον Δήμο Κομοτηνής στο αναδυόμενο κεφάλαιο των ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΝΟΜΑΔΩΝ.

Οι ενέργειες που θα υλοποιήσουμε  για την προσέλκυση τους είναι οι εξής:

  • Προώθηση και προβολή του Δήμου Κομοτηνής ως ιδανικός προορισμός για ψηφιακούς νομάδες και υιοθέτηση δράσεων και πολιτικών για τη δημιουργία «κοινότητας επιχειρηματικής διασύνδεσης νομάδων» στην πόλη μας.
  • Παροχή πρακτικών διευκολύνσεων και ανέσεων στους ψηφιακούς νομάδες για την εγκατάσταση και παραμονή τους στην πόλη.
  • Βελτίωση υποδομών ευρυζωνικότητας ειδικά σε σχέση με τις γρήγορες ταχύτητες internet.
  • Συνεργασία και ανταλλαγή τεχνογνωσίας υποδομών και βέλτιστων πρακτικών με άλλες πόλεις οι οποίες προσανατολίζονται στους ψηφιακούς νομάδες.

 Πολιτιστικός Τουρισμός

 Για την παράταξη μας, ο πολιτιστικός και σχολικός τουρισμός αποτελεί ένα αποτελεσματικό μέσο προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς του Δήμου μας, και θα  συμβάλλει στην οικονομική και κοινωνική του ανάπτυξη. Προτείνουμε λοιπόν:

  • Δημιουργία Δικτύου Μουσείων Δήμου Κομοτηνής όπου Μουσεία και Πολιτιστικοί φορείς του Δήμου Κομοτηνής θα συνυπογράψουν όλοι μαζί ένα Μνημόνιο Συνεργασίας. Το δίκτυο θα βασίζεται σε δημιουργία κοινής επικοινωνιακής προβολής, ανταλλαγή τεχνογνωσίας και συνεργασία σε τεχνικό και επιστημονικό επίπεδο, σχεδιασμό και υλοποίηση κοινών δράσεων ανοικτών στο κοινό.
  • Δημιουργία«Πολιτιστικής Διαδρομής», στην οποία θα συμπεριλαμβάνονται ιστορικοί οικισμοί του Δήμου, Μουσεία του Δικτύου, τέχνη και αρχιτεκτονική του Δήμου με στόχο τη δικτύωση τόπων, εκδηλώσεων και φορέων.
  • Ανάδειξη και υποστήριξη πολιτιστικών γεγονότων των συλλόγων και φορέων, σε ένα ολοκληρωμένο ετήσιο πρόγραμμα δράσης
  • Δημιουργία Πολιτιστικών σημείων και αποκέντρωση των πολιτιστικών γεγονότων με έμφαση στις πλατείες και γειτονιές της πόλης και εντός των οικισμών.

Αστικός Τουρισμός (Citybreak)- Family & Youth Destination

 Η Κομοτηνή  συνδυάζει – τόσο μορφολογικά, όσο και πολιτισμικά – διαφορετικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία αποτελούν πλεονέκτημα ώστε να εδραιώσει την θέση της  στην αγορά του τουρισμού πόλης, και ειδικότερα να αποτελέσει προορισμό για οικογένειες και για τη νέα γενιά (family&youthdestination).

Η δυνατότητα αξιοποίησης των ιδιαίτερων τουριστικών πόρων της Κομοτηνής, φυσικό περιβάλλον, πολιτιστικό, θρησκευτικό και λαογραφικό απόθεμα, γαστρονομικός πλούτος και νυχτερινή ζωή, μπορεί να αποτελέσει συγκριτικό πλεονέκτημα για το συγκεκριμένο είδος τουρισμού.  Σημαντικά σημεία αποτελούν:

  • Αλλάζουμε την φιλοσοφία των ετήσιων εκδηλώσεων, οι οποίες θα αναδιαμορφωθούν, θα αναβαθμιστούν και θα λειτουργήσουν ως πόλος έλξης επισκεπτών. Καθιέρωση στην πόλη τεσσάρων κύκλων εκδηλώσεων: Σεπτέμβριο: Γιορτές Νεολαίας σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο, υποδοχή νέων φοιτητών και reunion όλων των παλαιών, Δεκέμβριο: Χριστούγεννα στο πάρκο της Αγίας Παρασκευής και την πλατεία,  Καρναβάλια, και το Μάιο εκδηλώσεις για τα «Ελευθέρια».
  • Βελτίωση των υποδομών με ήπιες παρεμβάσεις στο Πάρκο της Αγίας Παρασκευής, την κεντρική Πλατεία και τα περιφερειακά πάρκα.
  • Επανεξέταση των μελετών σχετικά με τον αστικό ιστό, με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με νέες θέσεις στάθμευσης, πάρκινγκ, πεζοδρομήσεις, διανοίξεις, αναπλάσεις, κοινόχρηστους χώρους.
  • Συνεργασία μεταξύ του Δήμου Κομοτηνής και των τουριστικών πρακτόρων, για τη δημιουργία οικονομικών πακέτων στις χαμηλές περιόδους, και πακέτων CityBreak, όπου θα συνδυάζονται η διασκέδαση και ψυχαγωγία με εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
  • Συνεργασία με το Δ.Π.Θ,  θα καθιερώσουμε ένα Επιστημονικό Συνέδριο τον Οκτώβριο και θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το Συνέδριο των ΣΕΦΑΑ.
  • Θα αναβαθμίσουμε τον Συνεδριακό τουρισμό, παρέχοντας κίνητρα για την διοργάνωση συνεδρίων στην Κομοτηνή, αξιοποιώντας το Μέγαρο Μουσικής και τα αμφιθέατρα του ΔΠΘ.
  • Πιστοποίηση του Δήμου ως FamilyFriendly&YouthFriendly προορισμός
  • Πιστοποίηση του Δήμου ως BikeFriendly προορισμός

Θρησκευτικός Τουρισμός

 Η ανάδειξη και η συνύπαρξη διαφορετικών θρησκειών στο Δήμο Κομοτηνής, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες. Προτείνουμε:

  • Την ανάδειξη ενός δικτύου θρησκευτικών μνημείων, χώρων προσκυνήματος (εκκλησιών, Μοναστηριών, τζαμιών), όπου θρησκευτικοί ύμνοι, βιβλία εικόνες, γιορτές και έθιμα των δυο θρησκειών θα αποτελούσαν σημείο τουριστικού ενδιαφέροντος. Στόχος είναι η δημιουργία θρησκευτικών διαδρομών με την χρήση κατάλληλων εργαλείων αφήγησης.
  • Την ψηφιοποίηση και ανάδειξη της πορείας και ιστορίας των δύο θρησκειών ως μέσο διάσωση της πολιτιστικής και θρησκευτικής κληρονομιάς.
  • Την καθιέρωση του «Πάσχα στην Κομοτηνή» σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Μαρωνείας και Κομοτηνής.

Αξιοποίηση παραλιακού μετώπου Δήμου Κομοτηνής

 Η πλεονεκτική γεωγραφική θέση και η εύκολη οδική προσβασιμότητα λόγω του κάθετου άξονα, καθιστά το Δήμο Κομοτηνής πύλη εισόδου από τις χώρες των Βαλκανίων. Η παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου Κομοτηνής μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών.

Οι προτάσεις μας περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Διεκδίκηση για τη δημιουργία υδατοδρομίουστην περιοχή της παραλιακής ζώνης, σχεδιασμός που προβλέπεται στο εθνικό σχέδιο για το 2030.
  • Εκσυγχρονισμός και μετατροπή του λιμανιού του Φαναρίου σε σύγχρονη μαρίνα.
  • Αναβάθμιση του αλιευτικού καταφυγίου Φαναρίου ώστε να μπορεί να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες και να αγκυροβολούν σκάφη αναψυχής.
  • Ενίσχυση της προβολής της παραθαλάσσιας ζώνης του Δήμου και έμφαση σε όλες τις παράλληλες δραστηριότητες στην περιοχή, όπως τα θαλάσσια σπορ και η πλούσια γαστρονομική παράδοση.
  • Ήπιες παρεμβάσεις και αναπλάσεις στους παραθαλάσσιους οικισμούς και στις παραλίες.
  • Παρεμβάσεις για την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων τουριστικών χώρων όπως τα σημεία «Μπαρακούντα», «Μώλος» και παραλία Ιουλία
  • Δημιουργία «SummerSchool» σε συνεργασία με το Δ.Π.Θ.
  • Αναβάθμιση και επέκταση του δικτύου φωτισμού
  • Εγκατάσταση δικτύου για δωρεάν ασύρματο ίντερνετ
  • Έγκαιρη έναρξη εργασιών για το καθαρισμό των παραλιών
  • Οριστική Λύση για Υδροδότηση και Βιολογικό

 Αθλητικός Τουρισμός

 Δημιουργία «sportscampus» σε συνεργασία με το Δ.Π.Θ. με σκοπό

  • Διοργάνωση Εθνικών &Ευρωπαικών αθλητικών διοργανώσεων.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων Τουρισμού Αθλητικής Αναψυχής και Περιπέτειας στις κατασκηνώσεις Πανδρόσου και στο περαστικό άλσος.
  • Προγράμματα υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτωνδραστηριότητες με βάση το τρέξιμο, περιπατητικές εκδρομές (ενδεικτικά hiking, trekking) σε φυσικά και τεχνητά μονοπάτια στην ύπαιθρο, τα χωριά, στην παραλιακή ζώνη.
  • Προγράμματα αθλητικής αναψυχής στις Δημοτικές Κατασκηνώσεις Πανδρόσου.
  • Δημιουργία σύγχρονης πίστας Skateboard και τοίχου Αναρρίχησης.

 

Οικοτουρισμός – Αγροτουρισμός

  • Δημιουργία και αναβάθμιση υποδομών παρατήρησης και ερμηνείας της φύσης, π.χ. παρατηρητήρια, κέντρα ενημέρωσης επισκεπτών, και ορειβατικά καταφύγια, που θα εκτείνονται στις λίμνες και στον ορεινό όγκο του Δήμου Κομοτηνής.
  • Προώθηση, υποστήριξη και ανάδειξη της αγροτουριστικής δραστηριότητας σε οικισμούς του Δήμου, μας με πρωτοβουλία των τοπικών συλλόγων, που θα χρηματοδοτούνται επιπλέον.
  • Ανάδειξη και αξιοποίηση του μονοπατιού Ε6.
  • Δημιουργία ορειβατικών και περιπατητικών μονοπατιών με σκοπό την προσέλκυση εναλλακτικού αθλητικού τουρισμού.
  • Αξιοποίηση των Κατασκηνώσεων της Πανδρόσου ως κυνηγητικό καταφύγιο.
  • Αναβάθμιση και ήπιες αναπλάσεις στο Άλσος της Νυμφαίας, σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς.
  • Ανάδειξη της συστάδας λιμνών στο Μητρικό για την παρατήρηση των 60.000 διαφορετικών ειδών πτηνών που διέρχονται από την περιοχή
  • Δημιουργία τοπικού clusterαγροδιατροφής, με αντικείμενο τον τουριστικό και αγροδιατροφικό κλάδο, με σκοπό την αύξηση της ανταγωνιστικότητας τοπικών προϊόντων και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
  • Ανάδειξη και υποστήριξη δράσεων σε τοπικά οινοποιία και ζυθοποιίες, τα οποία μπορούν να είναι επισκέψιμα προς το κοινό και να αποτελέσουν τουριστικό προϊόν και τουριστικό προορισμό.

Στοχευμένη Τουριστική Προβολή 

Κάθε χρόνο σε συνεργασία  με τον ΕΟΤ και  τον Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού Αν.Μακεδονίας – Θράκης, το δημοτικό συμβούλιο θα αποφασίζει για την Τουριστική Προβολή, η οποία μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει:

  • Τη συμμετοχή του Δήμου σε εκθέσεις τουρισμού ανάλογα με τα κοινά – στόχους του
  • Προβολή σε Πανελλαδικής εμβέλειας κεντρικά ΜΜΕ (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Εφημερίδες, Ιστοσελίδες, SOCIAL)
  • Προβολή σε ΜΜΕ του εξωτερικού σε χώρες που πληρούν το προφίλ των επισκεπτών που στοχεύουμε (π.χ. Βαλκάνια, Τουρκία)
  • Ταξίδια εξοικείωσης (FAM TRIPS) για δημοσιογράφους, bloggers και influencers από Ελλάδα και εξωτερικό
  • Στοχευμένες καμπάνιες για προσέλκυση και ανάπτυξη του σχολικού τουρισμού, μέσω ψηφιακής επικοινωνίας και παρουσίασης του Δήμου Κομοτηνής στα Γυμνάσια και Λύκεια, καθώς και στα 15μελή συμβούλια και τις αρμόδιες σχολικές επιτροπές, με πρόσκληση και κίνητρα για την επισκεψιμότητα.
  • Θεματικά φεστιβάλ (π.χ Φεστιβάλ Θρακιώτικης Γαστρονομίας, Φεστιβάλ Φαναρίου κτλ.)
  • Αθλητικές εκδηλώσεις για την προσέλκυση αθλητικών συλλόγων, σωματείων και οικογενειών.
  • Παραγωγή video-τηλεοπτικό σποτ, το οποίο θα προβάλλεται σε εκθέσεις, μετρό, αεροδρόμια, σταθμούς ΟΣΕ.
  • Παραγωγή έντυπου υλικού καθώς επίσης και διαφημιστικών – αναμνηστικών δώρων της περιοχής (πχ καλάθια με προϊόντα παραγωγών της περιοχής με σκοπό την ανάδειξη των δικών μας προϊόντων)
  • Τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης κατά μήκος της παραλιακής ζώνης και σε όλα τα σημεία που απαιτείται από τον κάθετο άξονα της Νυμφαίας, της Εγνατίας Οδού και μέσα στη πόλη

 

 




Δήμος Παγγαίου | Πρόσκληση Φίλιππου Αναστασιάδη στην Μαρία Βαρύτη

Όπως γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Παγγαίου :

Αξιότιμη κα. Βαρύτη,

Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να θέσετε υποψηφιότητα για το αξίωμα της Δημάρχου Παγγαίου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Παράλληλα, εύχομαι καλό αγώνα σε εσάς και στους συνεργάτες σας. Ευελπιστώ να έχουμε μία δίκαιη και υγιή εκλογική αναμέτρηση.

Τέλος, επιθυμώ να προσκαλέσω εσάς και τους συνεργάτες σας στο γραφείο μου στο Δημαρχείο του Δήμου μας. Θεωρώ πως θα έχουμε έναν ευρύ και παραγωγικό διάλογο, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας.




Από το δημόσιο και τους Δήμους ξεκινάει το… δελτίο στο ρεύμα

Σήμερα η κυβέρνηση ανακοινώνει στοχευμένα μέτρα περιορισμού της ενεργειακής κατανάλωσης, ωστόσο έπονται παρεμβάσεις και για τις βιομηχανίες, ακόμα και για τα νοικοκυριά.


Την εξοικονόμηση ενέργειας και ειδικά τον περιορισμό χρήσης του φυσικού αερίου, μέσα από προαιρετικά και υποχρεωτικά μέτρα, θέτει ως μέγιστη προτεραιότητα η κυβέρνηση, στον απόηχο της επ’ αόριστον διακοπής της παροχής ρωσικού αερίου από τον αγωγό Nord Stream 1 προς την Κεντρική Ευρώπη.

Η ανάγκη να μην ξεμείνει η χώρα από φυσικό αέριο το χειμώνα ανεβαίνει σε υπ’αριθμόν ένα στόχο και προς τούτο έχει δοθεί το πράσινο φως για την εφαρμογή σχετικών μέτρων περιορισμού της κατανάλωσης ρεύματος και φυσικού αερίου, τα οποία θα «ξεδιπλωθούν» σταδιακά, ανάλογα και με τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο…

Όπως εξηγούν αρμόδιες πηγές, από την συνολική ετήσια κατανάλωση φυσικού αερίου 70 Τεραβατωρών, οι 50 Τεραβατώρες χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Από τις τελευταίες ποσότητες το στοίχημα είναι να εξοικονομηθούν περί τις 10 Τεραβατώρες, που αντιστοιχούν σε 10 με 12 φορτία LNG λιγότερο.

Ο δημόσιος τομέας

Σήμερα θα παρουσιαστούν τα μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας στο Δημόσιο, σε κοινή συνέντευξη Τύπου του υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη, του υπουργού Ενέργειας Κώστα Σκρέκα και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Θόδωρου Σκυλακάκη, υπό τον συντονισμό του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου.

Στις αρχές του Ιουλίου τέθηκε σε ισχύ η κοινή υπουργική απόφαση με σειρά μέτρων για την εξοικονόμηση κατά 10% της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας στις 212.000 εγκαταστάσεις του δημόσιου τομέα.

Με βάση την ΚΥΑ οι δημόσιοι φορείς θα έπρεπε να καταχωρίσουν σε ηλεκτρονική πλατφόρμα τους υπεύθυνους των ενεργειακών εγκαταστάσεων και κτιρίων και τα μέτρα και αποτελέσματα εξοικονόμησης. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ανταπόκριση ήταν εξαιρετικά χαμηλή, κι ενώ όλο το δημόσιο κινείται σε ετήσια κατανάλωση της τάξης των 5.300 GWh.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση προχωρά με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα στην εφαρμογή του σχεδίου αφού διαπιστώνεται η αδιαφορία των δημόσιων φορεών.

Στην εξοικονόμηση ενέργειας στο Δημόσιο αναφέρθηκε χθες και ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος επισήμανε ότι «θα υπάρξει ένταση των προσπαθειών, ώστε όλοι να συμβάλουν, για να μπορέσουμε πρώτα από όλα να οριοθετήσουμε και να ορίσουμε υπεύθυνους και μετά να κάνουμε εξοικονομήσεις», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, για να προσθέσει ότι αν από κάποιο στάδιο και μετά δεν υπάρξουν απτά αποτελέσματα μείωσης της ενεργειακής κατανάλωσης από το Δημόσιο, τότε θα εφαρμοστούν αντικίνητρα, όπως έχει προαναγγείλει ο υπουργός Εσωτερικών.

Η βαριά βιομηχανία

Η δεύτερη παρέμβαση στοχεύει στον περιορισμό της κατανάλωσης ρεύματος και φυσικού αερίου από τις ενεργοβόρες βιομηχανίες. Όπως έχει γίνει γνωστό, ήδη ο κ. Σκρέκας συναντήθηκε με τους κορυφαίους εκπροσώπους των βιομηχανιών ΤΙΤΑΝ, ΒΙΟΧΑΛΚΟ και Αλουμίνιον της Ελλάδος ζητώντας τους να εκπονήσουν σχέδια περιορισμούς της κατανάλωσης ενέργειας.

Σχέδια τα οποία είναι δυνατόν να εφαρμοστούν, όπως για παράδειγμα με την υποκατάσταση της χρήσης φυσικού αερίου από πετρέλαιο.

Οικιακός τομέας

Η τρίτη παρέμβαση αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των οικιακών καταναλωτών και επιχειρήσεων για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύντομα θα ξεδιπλώνονται εκστρατείες ενημέρωσης από ενεργειακές εταιρείες και διαχειριστές που θα προτρέπουν μέσα από συμβουλές τους πολίτες στη ρύθμιση του θερμοστάτη στους 19 βαθμούς Κελσίου το χειμώνα και στο σβήσιμο των φώτων σε δωμάτια που δεν χρησιμοποιούνται.

Πρώτη καμπάνια, λένε οι πληροφορίες, θα είναι αυτή της ΔΕΠΑ Εμπορίας που θα παρέχει χρηστικές πληροφορίες στα νοικοκυριά για την «υπεύθυνη κατανάλωση» φυσικού αερίου.

Ταυτόχρονα θα υπάρξουν μέτρα που θα εισάγουν αντικίνητρα για τη χρήση φυσικού αερίου για θέρμανση, με παράλληλη προώθηση του πετρελαίου που παραμένει σημαντικά φθηνότερο.

Στο πλαίσιο αυτό οι πληροφορίες αναφέρουν ότι για τον εφετινό χειμώνα θα αυξηθεί το επίδομα θέρμανσης για χρήση πετρελαίου, ενώ θα μειωθούν οι επιδοτήσεις στη χρήση φυσικού αερίου.

 

Πηγή: Θοδωρής Παναγούλης | news247.gr

 

 




Δήμαρχος Σερρών | Προστατεύουμε τους τετράποδους φίλους μας

Ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων έστειλε το παρακάτω μήνυμα:

«Η σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων είναι αφιερωμένη στους μικρούς φίλους μας, που παλεύουν να ζήσουν στον δρόμο μέσα σε δύσκολες συνθήκες και συχνά πέφτουν θύματα κακομεταχείρισης και κακοποίησης. Είναι μία ευκαιρία να δείξουμε όλοι το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας και να αναλάβουμε δράση για τα αδεσποτάκια.

Για αυτό προστατεύουμε τους τετράποδους φίλους μας. Στειρώνουμε τα ζώα συντροφιάς και δεν τα εγκαταλείπουμε στον δρόμο. Αν είμαστε έτοιμοι να βάλουμε ένα ζώο στη ζωή μας, υιοθετούμε ένα αδέσποτο! Στον Δήμο Σερρών δίνουμε προτεραιότητα στη μείωση του αριθμού των αδέσποτων, στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής τους, καθώς και στην ομαλή συνύπαρξή τους με τους Δημότες. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Σερρών προχώρησε σε συντονισμένες και εντατικές ενέργειες για την περισυλλογή και διαχείριση των αδέσποτων σε συνεργασία με τα Φιλοζωικά Σωματεία και ταυτόχρονα σε συνέργιες για την αύξηση των υιοθεσιών.

Έτσι, ολοκληρώθηκαν:

-1.250 περισυλλογές αδέσποτων

-1.810 υιοθεσίες

-671 στειρώσεις σκύλων

-1.488 εμβολιασμοί

Παράλληλα, για πρώτη φορά πραγματοποιήσαμε πρόγραμμα μαζικών στειρώσεων για αδέσποτες γάτες σε συνεργασία με τον Φιλοζωικό Όμιλο Σερρών με εντυπωσιακά αποτελέσματα ολοκληρώνοντας, μόνο στην πόλη των Σερρών, 371 στειρώσεις. Επιπλέον, προχωράμε στην αναβάθμιση των υποδομών του Δημοτικού Κυνοκομείου, όπου δημοπρατούμε σύντομα σχετικό έργο ύψους 300.000 για την επισκευή των εγκαταστάσεων και την προμήθεια εξοπλισμού.Πρώτο μας μέλημα είναι να μην έχουμε κανένα ζώο αδέσποτο ή κακοποιημένο στους δρόμους της πόλης!»




Smart Cities Conference 2022 | Ετήσια συνάντηση Καινοτομίας και Τεχνολογίας

O Υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης ως Εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης θα κηρύξει την έναρξη του 10ου Smart Cities Conference 2022 που φιλοξενεί 28 ομιλητές από το εξωτερικό και την χώρα μας καθώς και προμηθευτές σχετικών τεχνολογιών και λύσεων, που στοχεύουν μέσα από παρουσιάσεις, case studies και διαδραστικές συζητήσεις να αλλάξουν την καθημερινότητα των κατοίκων, την προσβασιμότητα τους στις υπηρεσίες και να βελτιώσουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των πολιτών.

Οι «έξυπνες» πόλεις είναι σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην Ελλάδα. Η πανδημία του Covid -19 κατέδειξε το πόσο σημαντική είναι η αναπροσαρμογή της λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών προς όφελος των πολιτών. Οι εφαρμογές που έχουμε δει αποτελούν την αρχή για ένα μέλλον που σίγουρα θα είναι συναρπαστικό για όλους προκειμένου η Ελλάδα να συγκλίνει με το μέσο όρο της Ε.Ε στις ψηφιακές υπηρεσίες, έως το 2025 Καλές έξυπνες πρακτικές  λύσεις που άλλαξαν ή και θα αλλάξουν την καθημερινότητα των κατοίκων, την προσβασιμότητα τους στις υπηρεσίες και θα βελτιώσουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο θα παρουσιάσει και θα συζητήσει το Smart Cities Conference 2022, που διοργανώνoυν για 10η συνεχή χρονιά οι εκδόσεις netweek και Manufacturing της BOUSSIAS. Το Smart Cities Conference 2022 έχει και εορταστικό ενδιαφέρον, καθόσον 10 χρόνια οικοδομεί ευφυείς και βιώσιμες ελληνικές πόλεις. Μια σημαντική επέτειος που μας δίνει ορμή  σε όλους μας για να συνεχίζουμε δυνατά με στόχο μία ευφυή και βιώσιμη Ελλάδα.

  • Αναπτύξτε συνεργασίες που θα οδηγήσουν στην επίτευξη των στόχων σας
  • Αξιοποιήστε το networking με τους προμηθευτές της αγοράς των Smart Cities

Δείτε τους Ομιλητές, την Ατζέντα του συνεδρίου και εξασφαλίστε από σήμερα τη Συμμετοχή σας στο www.smartcitiesconference.gr.

H συμμετοχή είναι ελεύθερη για Στελέχη Δήμων, Περιφερειών και Υπουργείων.

Παρακολουθήστε το συνέδριο απομακρυσμένα Digital Conference Ticket (Free) ή από κοντά  Physical Conference Ticket (Free) με εγγραφή στο site http://www.smartcitiesconference.gr




Από το Α έως το Ω | Μία Ακαδημία για Γονείς» υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ

Το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ), μέλος του οποίου είναι και ο Δήμος Αλεξανδρούπολης διοργανώνει το πρόγραμμα
προαγωγής υγείας «Από το Α έως το Ω: μία Ακαδημία για Γονείς», το οποίο πραγματοποιείται για 6η συνεχή χρονιά από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της
Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Νοσοκομείο Παίδων «Π Α Κυριακού». Το ανωτέρω πρόγραμμα περιλαμβάνει δίωρες διαδραστικές συναντήσεις γονέων τη δεύτερη Τετάρτη κάθε μήνα στις 18:15-20:00 έως τον Μάϊο, όπου παρουσιάζονται θέματα σχετικά με την υγεία, την ανάπτυξη και τη συμπεριφορά των παιδιών, τις σχέσεις στην οικογένεια και το σχολείο κ.λπ. και τελεί υπό την Αιγίδα του ΕΔΔΥΠΠΥ και του Υπουργείου Υγείας.

Αυτήν την Τετάρτη 12 Μαΐου 2021, θέμα της συνάντησης είναι “Διαχείριση άγχους και ενδυνάμωση στόχων” με εισηγητές τον Άρη Λορέντζο, Ψυχολόγο
MSc Ακαδημαϊκό Υπότροφο ΕΚΠΑ Μονάδα Εφηβικής Υγείας (ΜΕΥ), Β΄ Παιδιατρική Κλινική ΕΚΠΑ Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», τη Βάσια
Μπούμπα Ψυχολόγο MSc, Ακαδημαϊκή Υπότροφος ΕΚΠΑ ΠΜΣ «Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας». Συντονισμός/Σχολιασμός: Νίκος Σκεντέρης Αναπλ. Καθηγητής Αναπτυξιακής/Κοινωνικής Παιδιατρικής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να παρακολουθήσουν τη διαδραστική συνάντηση των Ακαδημιών Γονέων στο https://www.youtube.com/watch?v=N9M_q6lV68k




Γιορτή του Μυδιού | Καβάλα

Η Καβάλα είναι ο τιμώμενος προορισμός γαστρονομίας για το 2019 από το Athos κουζίνα, μετά από την συνεργασία του οργανισμού με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας,  όπου την τιμητική τους έχουνε τα μύδια Κεραμωτής και το γαστρονομικό πάντρεμα της Καβάλας με την Χαλκιδική, από όπου παίρνουμε την γαστρονομική  σκυτάλη για το έτος που διανύουμε.

  Η εκδήλωση πραγματοποιείτε με την υποστήριξη του ΕΟΤ, του Δήμου αλλά και του επιμελητηρίου Καβάλας. Στην εκδήλωση θα συμμετέχει και ο χορευτικός Σύλλογος Μυτιληναίων Καβάλας. Σας περιμένουμε Τετάρτη 22/5/19 και ώρα 19:00 στην παραλία απέναντι από το Δωδώνη.