Δήμος Αλεξανδρούπολης: Διανομή τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής

Η Κοινωνική Σύμπραξη ΠΕ ΕΒΡΟΥ –ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ , στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ), πρόκειται να προχωρήσει σε διανομή προϊόντων από τη Δευτέρα 29/05/2023 έως και την Παρασκευή 2/06/2023 ως εξής :

Στο χώρο του Πολυκοινωνικού Καρτάλη 2 και ώρες από 8:30 π.μ έως 14:30 μ.μ.

Δευτέρα : 29/05/2023 οι δικαιούχοι από το Α έως το Γ (μόνο για τη Δευτέρα παραλαβή από τις 10:00 π.μ.)

Τρίτη : 30/05/2023 οι δικαιούχοι από το Δ έως το Κ

Τετάρτη : 31/05/2023 οι δικαιούχοι από το Λ έως το Μ

Πέμπτη : 01/06/2023 οι δικαιούχοι από το Ν έως το Π

Παρασκευή :0 2/06/2023 οι δικαιούχοι από το Ρ έως το Ψ

Παρακαλούνται οι ωφελούμενοι να προσέρχονται με στοιχεία ταυτότητας και ΑΜΚΑ. Η παραλαβή των προϊόντων από τρίτο πρόσωπο απαιτεί εξουσιοδότηση.

Οι δικαιούχοι των Δήμων Σουφλίου και Σαμοθράκης, θα ενημερωθούν για την ακριβή ημερομηνία και ώρες διανομής από τους υπευθύνους ΤΕΒΑ της περιοχής τους.

Όλοι οι ωφελούμενοι θα ειδοποιηθούν και τηλεφωνικά




Συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης

Το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης στα πλαίσια των εκδηλώσεων του εορτασμού των Ελευθερίων του Δήμου, διοργανώνει συναυλία των καθηγητών του ωδείου σε έργα κλασικής και μοντέρνας μουσικής.

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Μαΐου στις 20:30 στο Δημοτικό θέατρο Αλεξανδρούπολης.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό




Εκπρόσωποι μαθητών και μαθητριών συζητούν για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης

Τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις, προτάσεις, φρέσκιες ιδέες αλλά και τους προβληματισμούς τους είχαν μαθητές Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων του Δήμου Αλεξανδρούπολης σε δύο ξεχωριστές συνεδριάσεις Συμβουλίων Εφήβων που πραγματοποιήθηκαν στις 16 και 17 Μαΐου στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, παρουσία του δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη.

Εκπροσωπώντας τα σχολεία τους, τα παιδιά παρουσίασαν τις προτάσεις τους για μια βιώσιμη πόλη έχοντας προηγουμένως μελετήσει τους 17 στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη σύμφωνα με την Ατζέντα του Ο.Η.Ε.

Αστική κινητικότητα, διαχείριση απορριμμάτων, ποιοτική εκπαίδευση, προστασία του δημόσιου χώρου από βανδαλισμούς και καταστροφές αλλά και το δικαίωμα στο παιχνίδι ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν τόσο από τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων που συμμετείχαν στην πρώτη συνεδρίαση όσο και από τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων που συμμετείχαν στη δεύτερη.

O δήμαρχος αφού ευχαρίστησε τα παιδιά και τους/τις συνοδούς εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στη συνεδρίαση, παρουσίασε αρχικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο θεσμός του Δημοτικού Συμβουλίου, τονίζοντας ότι μέσα από τη συμμετοχή τους, τους δίνεται η δυνατότητα να εξοικειωθούν με τις αρχές της δημοκρατίας και της αυτοδιοίκησης. Άκουσε με προσοχή όλες τις τοποθετήσεις των παιδιών και ακολούθησε διαλογική συζήτηση, την οποία συντόνιζε το προεδρείο αποτελούμενο επίσης από μαθητές και μαθήτριες, σε μια σειρά από θέματα που όλα έχουν άμεση σχέση με τη βιώσιμη ανάπτυξη και τις βιώσιμες πόλεις.

Τα παιδιά που ανταποκρίθηκαν με υποδειγματικό τρόπο στον ρόλο τους, δήλωσαν ενθουσιασμένα από τη διαδικασία και ανανέωσαν το ραντεβού τους σε μια επόμενη συνεδρίαση.




ΣΟΠΠ: Συνεδρίαση ενόψει της αντιπυρικής περιόδου

Συνεδρίαση έγινε σήμερα 27/04/2023 στην Αλεξανδρούπολη από το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας
της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου και με την κατεύθυνση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου κ. Δημητρίου Πέτροβιτς.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου ξεκίνησε την εισήγησή του κάνοντας αναφορά στη δασική πυρκαγιά της Δαδιάς που σημειώθηκε πέρυσι συγχαίροντας εκ νέου όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την προσπάθεια που κατέβαλαν και τη συνδρομή τους στην αντιμετώπιση και κατάσβεση αυτής. Ο κ. Πέτροβιτς επεσήμανε ότι ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει η βασική αιτία πρόκλησης πυρκαγιάς και ζήτησε να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο χρόνος απόκρισης των εμπλεκομένων
και η διαλειτουργικότητα των υπηρεσιών. Τόνισε ότι θα πρέπει να ελεγχθεί η επάρκεια στις δεξαμενές νερού και η πρόσβαση σε αυτές, ενώ ανέφερε ότι η εφαρμογή του Μητρώου μηχανημάτων έργου λειτούργησε καταλυτικά κατά την
κατάσβεση της πυρκαγιάς της Δαδιάς για αυτό θα πρέπει να επικαιροποιείται τακτικά. Κλείνοντας ο κ. Πέτροβιτς έκανε εκτενή αναφορά στην ανάγκη πραγματοποίησης ασκήσεων αντιμετώπισης κινδύνων από φυσικές καταστροφές,
όπως πχ. άσκηση εκκένωσης οικισμών, ιδιαίτερα σε περιοχές αυξημένου κινδύνου, υπογραμμίζοντας, επίσης, τη σπουδαιότητα διαρκούς επικαιροποίησης των Σχεδίων των εμπλεκόμενων.
Κατά τη συνεδρίαση επισημάνθηκε, επιπρόσθετα, η υποχρέωση των ιδιοκτητών για καθαρισμό των οικοπέδων τους από χόρτα σύμφωνα με τη σχετική πυροσβεστική διάταξη, καθώς και η εφαρμογή και αυστηρή τήρηση της
απαγόρευσης κυκλοφορίας σε δάση, δασικές εκτάσεις και πάρκα, όταν υπάρχει υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Σαμοθράκης Νικόλαος Γαλατούμος, ο Αντιδήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ηλίας Δαστερίδης, ο Προϊστάμενος της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας ΑΜΘ Κωνσταντίνος Χουβαρδάς, ο Διοικητής των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών του Νομού Σπύρος Κούτρας, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αλεξανδρούπολης Κωνσταντίνος Κουκουλομάτης, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ορεστιάδας Αντώνιος Χαμαλίδης, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Διδυμοτείχου Αναστάσιος Λαδόπουλος, ο Προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Σουφλίου Γιουσούφ Πίσκα, εκπρόσωποι της Ελληνικής Αστυνομίας, του Στρατού, του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης, της Διεύθυνσης Δασών, της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ, του ΕΚΑΒ, του ΟΣΕ, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, της
Εταιρείας Προστασίας Βιοποικιλότητας Θράκης, εθελοντικών ομάδων (Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Παράρτημα Αλεξανδρούπολης, Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Παραρτήματα Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου, Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων Ν. Έβρου), των κατασκηνώσεων, των Τμημάτων Πολιτικής Προστασίας των Δήμων Ορεστιάδας, Αλεξανδρούπολης, Σουφλίου και των υπηρεσιών της Π.Ε. Έβρου.

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Δήμος Αλεξανδρούπολης: Μέτρα για την αποτροπή πυρκαγιάς

Ο δήμος Αλεξανδρούπολης, ενημερώνει τους ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές και μισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται:

  • εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων
  • εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο
  • εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων από τα όρια των ανωτέρω περιοχών
  • εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα

ότι για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασης της, σύμφωνα με νεότερες νομοθετικές διατάξεις (Π.Δ 20/23, άρθρο 75, παρ. Ι-β-26 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 266, του Ν.5037/2023), υποχρεούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ιδιοκτησιών τους καθώς στη συντήρηση τους καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρική περιόδου (1η Μαΐου- 31η Οκτωβρίου).

Ο καθαρισμός περιλαμβάνει:

  • Την υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δένδρων και κλαδιών καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
  • Την απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης από την επιφάνεια του εδάφους, όπως ξερά χόρτα και κλαδιά.
  • Την αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δένδρων.
  • Την αραίωση της θαμνώδους βλάστησης.
  • Την απομάκρυνση τυχόν άλλων καυστών, αναφλέξιμων και εκρήξιμων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.

Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείριση τους.

Η μη τήρηση των υποχρεώσεων επιφέρει κυρώσεις.

 

 




Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting

Το τριήμερο 21 με 23 Απριλίου 2023, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της Αλεξανδρούπολης, πραγματοποιήθηκε το Διεθνές Κολυμβητικό Meeting «Φάρος Έλενα Σαΐρη 2023», μια σπουδαία διοργάνωση από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τον κολυμβητικό σύλλογο ΟΦΘΑ υπό την αιγίδα της ΚΟΕ.

Στο μίτινγκ, συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες κολυμβητές.

Μια σημαντική διοργάνωση υψηλού επιπέδου εφόσον οι επιδόσεις μετρούσαν για όρια πρόκρισης για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών 2023, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Έφηβων –Νεανίδων του 2023, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2023 και Εφήβων – Νεανίδων  της φετινής περιόδου

Σε αυτό το άρτια οργανωμένο meeting  έλαβε μέρος, ο Κολυμβητικός Όμιλος Ξάνθης ο μόνος σύλλογος που εκπροσώπησε τον Νομό Ξάνθης με 7 αθλητές του, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να βρεθούν δίπλα σε σπουδαίους κολυμβητές και να αγωνιστούν ισάξια μαζί τους, αποκτώντας εμπειρίες  και αναμνήσεις για μια ζωή.

Οι αθλητές μας είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν από κοντά κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα της Ελληνικής κολύμβησης  και όλους τους πρωτοκλασάτους κολυμβητές 27 συλλόγων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι επτά αθλητές του Κ.Ο. Ξάνθης  που έλαβαν μέρους σε αυτούς τους μεγάλους αγώνες, μας έδειξαν ότι  βρίσκονται σε πολύ καλή  αγωνιστική κατάσταση ενώ βρίσκονται σε περίοδο προετοιμασίας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Οι αθλητές που έλαβαν μέρος:

1) Μουτουσίδης Κωνσταντίνος Νικόλαος κατηγορία Παίδων 50μ &100μ Ελεύθερο, 50μ &100μ Πεταλούδα ο οποίος κατέρριψε τους ατομικούς του χρόνους και προκρίθηκε σε όλους τους τελικούς και έβαλε τον Κολυμβητικό Όμιλο Ξάνθης δίπλα στους καλύτερους.

2) Τζούμα Ευαγγελία κατηγορία Γυναικών 50μ & 100μ Ύπτιο και 50μ Ελεύθερο με πρόκριση σε όλους τους τελικούς με κατάκτηση των πρώτων θέσεων στους μικρούς τελικούς.

3) Εμμανουήλ Νάγια κατηγορία Κορασίδων 50&100 Πρόσθιο, 50μ&100μ Ύπτιο με νέα ατομικά ρεκόρ

4) Κουτσάκη Ελίζα κατηγορία Παγκορασίδων 50μ, 100μ & 200μ Ελεύθερο με νέα ατομικά ρεκόρ

5) Τζανίδου Βασιλική  κατηγορία Κορασίδων 50μ Πρόσθιο & 100μ Ελεύθερο πρώτη συμμετοχή

6) Τσεβδός Δημήτριος κατηγορία Παμπαίδων 100μ Ελεύθερο νέο ατομικό ρεκόρ

7) Στρατής Ιωάννης κατηγορία Παμπαίδων 50μ Πρόσθιο & 100μ Ελεύθερο νέα ατομικά ρεκόρ

Οι αθλητές και αθλήτριες του ομίλου μας κατάφεραν να δώσουν ένα ηχηρό παρόν και πολλές υποσχέσεις για το μέλλον, στο Ελληνικό κολυμβητικό στερέωμα. 

Η κολύμβηση της Ξάνθης επέστρεψε και πάλι στις κορυφαίες θέσεις.

Με αφορμή τις επιτυχίες των αθλητών μας, στους εν λόγω αγώνες, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την  Προπονήτρια μας κυρία Ευαγγελία Πολίτου που με περισσό ζήλο και αφοσίωση βρίσκεται όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στους  αθλητές του ΚΟΞ.

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον μεγάλο μας χορηγό Flamingo Retail Park και τους υποστηρικτές μας Συνεταιριστική Ασφαλιστική, Novamed Xanthi και Dost Group

Ο ΚΟΞ, για ακόμα μια φορά, αποδεικνύει με το έργο του και τα αποτελέσματα των αθλητών του ότι ο σύλλογος έχει ΙΣΤΟΡΙΚΟ παρελθόν, ΔΥΝΑΜΙΚΟ παρόν αλλά και ΛΑΜΠΡΟ μέλλον.

Πάντα ψηλά, Πάντα μπροστά.

Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting [ΦΩΤΟ]

Ηχηρή παρουσία από τον ΚΟΞ στο Διεθνές Κολυμβητικό Meeting [ΦΩΤΟ]

 

Πηγή: xanthinea.gr

 

 




Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Travel Expo Cyprus 2023”

Με αέρα εξωστρέφειας και ισχυρή αυτοπεποίθηση ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συμμετέχει με δικό του περίπτερο σε μια ακόμη διεθνή τουριστική έκθεση ενισχύοντας την εικόνα του στο εξωτερικό!

Ο λόγος για την 24η διεθνή τουριστική έκθεση “Travel Expo Cyprus 2023” που διοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA) και τον Όμιλο Εταιρειών Display Art Plc και πραγματοποιείται στους χώρους της Κρατικής Έκθεσης Λευκωσίας από τις 21 έως τις 23 Απριλίου 2023.

Η εξειδικευμένη αυτή έκθεση χαρακτηρίζεται από τις πιο επιτυχημένες εκθέσεις που οργανώνονται στην Κύπρο και προσελκύει πάνω από 10,000 επισκέπτες κάθε χρόνο, ενώ αποτελεί και την μόνη τουριστική έκθεση που πραγματοποιείται στη χώρα.

Η έκθεση προσφέρει ολόπλευρη πληροφόρηση και ενημέρωση στους ταξιδιώτες, καθώς και ελκυστικά ταξιδιωτικά πακέτα από τους εκθέτες που συμμετέχουν στην έκθεση μεταξύ των οποίων είναι το Υφυπουργείο Τουρισμού, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Ταξιδιωτικοί Πράκτορες, Αεροπορικές Εταιρείες, Ξενοδοχεία, Τουριστικά Θέρετρα, Περιφέρειες, Νησιά και Δήμοι της Ελλάδας μεταξύ των οποίων και ο Δήμος Αλεξανδρούπολης και Διεθνείς Συμμετοχές, ενώ στόχο έχει να αυξηθούν οι ροές τόσο των Κυπρίων προς την Ελλάδα όσο και το αντίστροφο.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης δηλώνει δυναμικό παρόν με δικό του περίπτερο όπου παρουσιάζεται ως ένας ελκυστικός και ασφαλής προορισμός με μοναδικές ομορφιές, αρώματα και γεύσεις, παρουσία του Δημάρχου Ioannis Zampoukis – Γιάννης Ζαμπούκης, του Προέδρου και του Αντιπροέδρου της ΤΙΕΔΑ Αναστάσιου Σεραφειμίδη και Πέτρου Κυριακίδη και του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Ιωάννη Μπόγδη.

Χτες το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης από τον Υφυπουργό Τουρισμού Κύπρου Κώστα Κουμή και τον Πρέσβη της Ελλάδας στην Κύπρο Ιωάννη Παπαμελετίου.

Αμέσως μετά σε ειδική εκδήλωση παρουσιάστηκε η #Αλεξανδρούπολη και οι ομορφιές του τόπου μας σε τουριστικούς πράκτορες και επαγγελματίες του τουρισμού· απαρχή ανάπτυξης εποικοδομητικών συνεργασιών.




Οι “Κυριακές στο χωριό” επιστρέφουν στον Δήμο Αλεξανδρούπολης

 

Οι “Κυριακές στο χωριό” επιστρέφουν στον Δήμο Αλεξανδρούπολης. Με μεγάλη χαρά ο Δήμος Αλεξανδρούπολης μας καλεί όλους να γιορτάσουμε όπως παλιά.

 

Παρακάτω η σχετική ανακοίνωση του Δήμου:

“Η “Κυριακή στο χωριό”, μια πρωτοβουλία του Δήμου Αλεξανδρούπολης που αγαπήθηκε και καθιερώθηκε σε θεσμό, επιστρέφει! Φέτος σας καλούμε να ανταμώσουμε και να γιορτάσουμε την Κυριακή όπως παλιά, με γλέντι και χορό σε πέντε διαφορετικούς οικισμούς.

Το πρώτο αντάμωμα θα γίνει τη Δευτέρα του Πάσχα, 17.04.2023 στους ακριτικούς Κήπους. Ακολουθούν η Συκορράχη στις 23.04.2023, το Αετοχώρι στις 07.05.2023, το Αρδάνιο στις 28.05.2023 και ο Άβαντας στις 11.06.2023!

Στις δικές μας Κυριακές πρωταγωνιστεί το χωριό. Εκεί όπου οι άνθρωποι, οι παραδόσεις και το φυσικό περιβάλλον γίνονται ένα!”




Αλεξανδρούπολη | Απαγόρευση στάθμευσης οχημάτων

Απαγόρευση στάθμευσης οχημάτων  ανακοινώθηκε από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης στη ζώνη έργου  λόγω εγκατάστασης δικτύου φυσικού αερίου προκειμένου να ολοκληρωθεί η ασφαλτική αποκατάσταση από την εργολήπτρια εταιρία

Συγκεκριμένα, Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης  ύστερα από την ανακοίνωση απαγόρευσης στάθμευσης  παρακαλεί  τους οδηγούς να μη σταθμεύουν τα οχήματά τους σε ζώνες έργου εγκατάστασης δικτύου φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με τις  σχετικές σημάνσεις από τις προηγούμενες μέρες , καθυστερούν οι ασφαλτικές αποκαταστάσεις και επιβαρύνεται με φόρτο εργασίας η Τροχαία Αλεξανδρούπολης κατά την ειδοποίηση των ιδιοκτητών των οχημάτων.

Σε κάθε παράνομη στάθμευση στο σημείο αυτό  θα χορηγείται χρηματικό πρόστιμο 200 ευρώ, η αφαίρεση πινακίδων και η μετακίνηση του οχήματος με γερανό.




Η δυναμική παρουσία του Δήμου Αλεξανδρούπολης στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA

Δυναμικό «παρών» έδωσε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia στη Θεσσαλονίκη όπως σημειώνεται σε σχετικό Δελτίο Τύπου που εξέδωσε σήμερα το Γραφείο Ενημέρωσης και Δημοσίων σχέσεων του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Πιο αναλυτικά, το Δελτίο Τύπου  αναφέρει τα εξής: «Δυναμική ήταν η παρουσία του Δήμου Αλεξανδρούπολης στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA που πραγματοποιήθηκε στις 12-14 Νοεμβρίου 2021 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στο περίπτερο 15-04 Α , στελέχη του Δήμου Αλεξανδρούπολης υποδέχτηκαν επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους και επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν μέσα από οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη η Αλεξανδρούπολη ως τουριστικός προορισμός αλλά και να γνωρίσουν παραδοσιακά θρακιώτικα προϊόντα.

Το περίπτερο του Δήμου Αλεξανδρούπολης επισκέφτηκαν επίσης, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, η Αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, Χρήστος Μέτιος, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού ΑΜΘ Αθανάσιος Τσώνης και η Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου, καθώς και στελέχη πρεσβειών χωρών που συμμετείχαν στην Έκθεση.

Με μεθοδικότητα και στρατηγικό σχεδιασμό, με τη δυναμική συμμετοχή της σε μεγάλα τουριστικά δρώμενα, η Αλεξανδρούπολη βρίσκεται πλέον στον τουριστικό χάρτη ως ένας προορισμός τεσσάρων εποχών, φιλικός στην οικογένεια, στα παιδιά και τους νέους.»