Θόδωρος Μουριάδης: Μαύρη επέτειος και μέρα θλίψης…

Το μήνυμα του Δημάρχου Καβάλας για την Επέτειο Άλωσης της Πόλης

«Μαύρη επέτειος και μέρα θλίψης, η αποφράδα μέρα της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης. Μέρα στοχασμού και προβληματισμού για όσων η ψυχή δεν αλώθηκε από τη λήθη των καιρών.

Σήμερα, 570 χρόνια μετά, η θλίψη μας μεγαλώνει, βλέποντας το παγκόσμιο μνημείο της χριστιανοσύνης, την Αγιά Σοφιά, όχι μόνο να έχει μετατραπεί σε τζαμί από το σημερινό και αυριανό καθεστώς της Τουρκίας, αλλά να γίνεται και χώρος πανηγυρισμών των νεοβάρβαρων φανατικών οπαδών του Ερντογάν.

Η Ιστορία, πέρα από τους μύθους και τους θρύλους, διδάσκει για άλλη μια φορά πως όταν δεν υπάρχει ενότητα, όταν ο ελληνισμός είναι χωρισμένος στα δύο και κυριαρχούν ακραίες πολιτικές ή θρησκευτικές απόψεις, οι Κερκόπορτες, όσο φανταστικές κι αν είναι, “ξεχνιούνται ανοιχτές”.

Αυτός ας είναι ο στοχασμός μας, τη μέρα που ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, έχοντας αρνηθεί να παραδώσει την Πόλη, έπεσε δίπλα στους στρατιώτες του με το σπαθί στο χέρι, παραδίδοντας μοναδικής αξίας μάθημα αγάπης για την πατρίδα.

Αγάπης, που διατηρήθηκε άσβηστη και διαπότισε, 4 αιώνες μετά, την ψυχή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και των άλλων επαναστατών του 1821, στον αγώνα τους για την ελευθερία της Ελλάδας».

Θεόδωρος Μουριάδης
Δήμαρχος Καβάλας

 

Πηγή: kavalapost.gr




Διακοπή μαθημάτων στο 10ο Νηπιαγωγείο Καβάλας

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, έχοντας υπόψιν:
  •  Τις διατάξεις του άρθρου 94 & 4 περίπτ. 18 και 27 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  •  Το Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 79 (ΦΕΚ 109/01-08-2017, αρθ.4) .
  •  Τις διατάξεις του Ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102/τεύχος Α’ 01-05-2002)  «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και λοιπές διατάξεις».
  •  Τις απαραίτητες εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, κατόπιν βλάβης στις υδραυλικές εγκαταστάσεις του σχολείου, την Πέμπτη 18/05/2023, στο 10ο Νηπιαγωγείο του Δήμου Καβάλας,
αποφασίζει τη διακοπή των μαθημάτων στο 10ο Νηπιαγωγείο του Δήμου Καβάλας, την Πέμπτη 18/05/2023. 



Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας να ανασκευάσει τη δήλωση σε βάρος του Πολωνού συνθέτη, αλλά να προσφύγει σε νομικές ενέργειες, εφόσον υπάρχει παραβίαση του συμφωνητικού»

Η τοποθέτηση του Δημάρχου Καβάλας αμέσως μετά τη δυσάρεστη τροπή που έλαβε το θέμα της συμμετοχής του παγκοσμίου και αναγνωρισμένης φήμης και αξίας μουσικοσυνθέτη Zbigniew Preisner στην τελική συναυλία του Φεστιβάλ “Άδοντες & Ψάλλοντες”, είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ανεξάρτητα από το ποιος φέρει ευθύνη για αυτή την τόσο αρνητική και δυσφημιστική εξέλιξη για τον Δήμο μας, τονίζει ο κ. Παπαδόπουλος.

Ο Δήμαρχος Καβάλας, απευθυνόμενος σε μαθητές και μαθήτριες, χρησιμοποίησε ανάρμοστες και απαξιωτικές εκφράσεις για έναν αναγνωρισμένης αξίας συνθέτη, το έργο του οποίου ήταν τιμώμενο στη φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ. Είναι γνωστό πως ο συνθέτης Zbigniew Preisner έχει συνθέσει ένα από τα διασημότερα μουσικά έργα για την Προς Κορινθίους Επιστολή Α’ του Αποστόλου Παύλου.

Συγκεκριμένα λοιπόν, ο Δήμαρχος Καβάλας ανέφερε: «Τα παιδιά να πάρουν ένα μάθημα, να μην σκύβουν το κεφάλι σε κανέναν που το παίζει επαΐοντας».

Η απαξιωτική αναφορά και συμπεριφορά του Δημάρχου Καβάλας απέναντι στον συνθέτη συνιστά κάκιστο παράδειγμα του Πρώτου Δημότη προς τους νέους μας!

Οφείλουμε εμείς οι μεγαλύτεροι να διδάσκουμε στα παιδιά ότι η αξία και η αριστεία είναι αρετές που οφείλουμε να σεβόμαστε και να επιδιώκουμε στο πλαίσιο της μάθησης. Όχι να τις αποδομούμε και να τις απαξιώνουμε με ανάρμοστο τρόπο, όπως ο Δήμαρχος Καβάλας ενθάρρυνε τους νέους να κάνουν, κάθε φορά που νομίζουμε λανθασμένα ότι στέκονται απέναντί μας!

Είναι άλλο “να μην σκύβουμε το κεφάλι”, με την οποία άποψη συμφωνούμε γενικά, και άλλο να απαξιώνουμε και να προσβάλλουμε το έργο, την κρίση ή τις απόψεις ενός διεθνώς αναγνωρισμένου συνθέτη.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο ο Δήμαρχος Καβάλας οφείλει να πράξει τα εξής:

  1. Να καταθέσει στο Δημοτικό Συμβούλιο το συμφωνητικό που υπογράφτηκε μεταξύ του Δήμου και του συνθέτη, ώστε να δούμε τους όρους που προβλέπονταν.
  2.  Να προσφύγει σε νομικές ενέργειες σε βάρος του γνωστού συνθέτη, εφόσον ο Δήμος αποπλήρωσε την αμοιβή του, χωρίς ο συνθέτης να έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του. Είναι αυτονόητο ότι η διοίκηση του Δήμου οφείλει να υπερασπιστεί το κύρος, τα δικαιώματα και τα χρήματα του Δήμου, από τη στιγμή που θεωρεί πως η ευθύνη βρίσκεται στην πλευρά του συνθέτη.

 




Μάκης Παπαδόπουλος: Καταγγελίες εκφοβισμού και τρομοκρατίας από τον Δήμαρχο Καβάλας

Σήμερα το πρωί, συνδημότισσα από το Πολύστυλο κατήγγειλε επώνυμα ότι η ίδια και ο σύζυγός της έχουν πέσει θύματα
εκφοβισμών, τρομοκρατίας και διώξεων από τον Δήμαρχο Καβάλας και άλλα στελέχη της Δημοτικής Αρχής, επειδή ο σύζυγός
της τόλμησε να ασκήσει πολιτική κριτική στις επιλογές και παραλείψεις της διοίκησης του Δήμου!

Για ακόμη μία φορά, επιβεβαιώνεται το καθεστώς, αδιαφάνειας, ρουσφετιών και τρομοκρατίας που έχει εγκαθιδρύσει στον Δήμο Καβάλας ο Θόδωρος Μουριάδης. 

Η προέλευση μάλιστα της καταγγελίας από τη συνδημότισσα που παραδέχτηκε με θάρρος ότι ο σύζυγός της ήταν μέλος της
παράταξης του Δημάρχου Καβάλας αποδεικνύει την εκδικητική στάση του Θόδωρου Μουριάδη ακόμη και σε συνεργάτες του,
επειδή διαφώνησαν μαζί του!

Ο κ. Παπαδόπουλος δηλώνει: “Δυστυχώς, όλα αυτά τα φαινόμενα κακοδιοίκησης, εξυπηρέτησης “φίλων”, ρουσφετιών, ομηρίας, εκφοβισμών και διώξεων δεν μας κάνουν εντύπωση ούτε είναι πρωτοφανή. Τα έχουμε ζήσει με τον Δήμαρχο Καβάλας και σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. εργαζόμενες στο ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ) και φυσικά τα έχουμε υποστεί και εμείς ως παράταξη, και άλλες παρατάξεις, μέσα από τις προκλητικές και προσβλητικές επιθέσεις και τραμπουκισμούς του ιδίου του Δημάρχου και στελεχών της διοίκησης του Δήμου. Καταδικάζουμε απερίφραστα, και για ακόμη μία φορά, το “καθεστώς” πιέσεων, εκφοβισμών, τρομοκρατίας και διώξεων του Δημάρχου Καβάλας σε βάρος δημοτών! Καλούμε τους δημότες που υφίστανται τέτοιες συμπεριφορές από τη διοίκηση του Δήμου να μην φοβηθούν και να τις καταγγείλουν! Επιβάλλεται ο Δήμος Καβάλας “να αλλάξει σελίδα”!

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 




Ο δήμαρχος Καβάλας έδωσε εντολή να μαζεύουν οι εργαζόμενοι του Δήμου τα απορρίμματα μέσα από ιδιωτική τουριστική επιχείρηση

-Εάν δεν κάνουμε λάθος, ο Δήμος Καβάλας έχει τοποθετήσει κάδους σε σημεία κοντά σε επιχειρήσεις εστίασης, ξενοδοχεία, βιοτεχνίες και βιομηχανικές μονάδες, για την περισυλλογή των απορριμμάτων τους. Έτσι, σε προκαθορισμένες ημέρες (και ώρες) διέρχονται τα ειδικά οχήματα και μαζεύουν τα απορρίμματα. Προφανώς υπάρχουν κάδοι κοντά στην τουριστική επιχείρηση Tosca, όπως και στις άλλες επιχειρήσεις που λειτουργούν κατά μήκος του δρόμου Καβάλα-Παληό (Τσιφλίκι). Οι κάδοι αυτοί μεταφέρθηκαν και τοποθετήθηκαν απέναντι από το εστιατόριο του τουριστικού συγκροτήματος.

-Το σωματείο εργαζομένων στον Δήμο Καβάλας διαμαρτυρήθηκε (εγγράφως) ότι, το απορριμματοφόρο του Δήμου Καβάλας αναγκάζεται νε εισέρχεται στην τουριστική μονάδα, για να κάνει την περισυλλογή των απορριμμάτων. Αναφέρει, μάλιστα, πως δόθηκε σχετική εντολή από τον δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη!

-Καταρχάς, είναι απαράδεκτο ο δήμαρχος να παρεμβαίνει στην λειτουργία της Υπηρεσίας καθαριότητας και να παρακάμπτει τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας και τον αντιδήμαρχο ποιότητας ζωής. Ο Δήμος δεν διοικείται από ένα πρόσωπο και με το στιλ «αποφασίζω και διατάζω». Κάθε Υπηρεσία έχει διοικητική και λειτουργική αυτονομία. Ο δήμαρχος συντονίζει το έργο των Υπηρεσιών, μέσω των συνεργατών του, αντιδημάρχων και προέδρων των δημοτικών επιχειρήσεων και Νομικών Προσώπων.

-Εάν έγινε αίτημα από την ιδιοκτησία της τουριστικής επιχείρησης Tosca προς την Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καβάλας, να μεταφερθούν οι κάδοι απορριμμάτων κοντά στο εστιατόριο, η Υπηρεσία έπρεπε να απαντήσει αρνητικά. Εφόσον ο όγκος των απορριμμάτων της επιχείρησης είναι μεγάλος, είτε πρέπει να μειώσει τα απορρίμματα, είτε να βρει τρόπο ώστε να τα μεταφέρει μέχρι τους κάδους που τοποθέτησε ο Δήμος. Όπως κάνουν το προσωπικό και οι ιδιοκτήτες των άλλων επιχειρήσεων. Επίσης, αν ο όγκος των απορριμμάτων είναι μεγάλος, μπορεί η ιδιοκτησία της τουριστικής επιχείρησης να ζητήσει από την Υπηρεσία καθαριότητας, να τοποθετήσει κι άλλον, ή κι άλλους κάδους στον χώρο εκτός της επιχείρησης. Ή να ρωτήσει αν υπάρχει η δυνατότητα για πυκνότερα δρομολόγια του απορριμματοφόρου.

-Σε τελική ανάλυση, αν ο λόγος ήταν σοβαρός και έπρεπε να τοποθετηθούν κάδοι απορριμμάτων πλησίον του εστιατορίου, νομίζουμε πως δεν ακολουθήθηκε η ορθή διαδικασία. Απ’ όσο γνωρίζουμε, το σχετικό αίτημα πρέπει να εγκριθεί από την επιτροπή ποιότητας ζωής και στην συνέχεια από το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Καβάλας. Εννοείται πως αρκεί η εντολή του δημάρχου. Είναι ζήτημα ισοτιμίας απέναντι στους δημότες.

-Επειδή η διαμαρτυρία του σωματείου εργαζομένων του Δήμου Καβάλας έγινε εγγράφως και απευθύνεται προς τον δήμαρχο, τον αντιδήμαρχο ποιότητας ζωής και τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας καθαριότητας, αναμένουμε την έγγραφη απάντηση των ανωτέρω προσώπων. Για να ενημερωθούμε και να ενημερωθούν οι δημότες, γιατί δόθηκε η εντολή να μεταφερθούν οι κάδοι κοντά στο εστιατόριο της τουριστικής επιχείρησης και γιατί εισέρχεται το απορριμματοφόρο σε ιδιωτικό χώρο. Ίσως με την απάντηση να πειστούμε για την αναγκαιότητα της απόφασης.

 

Πηγή: k-tipos.gr