Παρέμβαση Μάκη Παπαδόπουλου για το θέμα της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης του ΔΗΠΕΘΕ

Ο Μάκης Παπαδόπουλος καλεί τη Δημοτική Αρχή να σταματήσει τις παρεμβάσεις και να σεβαστεί τη διαδικασία του Υπουργείου Εσωτερικών

«Μιλάει ο Δήμαρχος Καβάλας για πολιτικές σκοπιμότητες; Έλεος κάπου!»

Παρέμβαση με αιχμές προς τη δημοτική αρχή και τον Δήμαρχο Καβάλας πραγματοποίησε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής μας”, Μάκης Παπαδόπουλος, αναφορικά με την υπόθεση της ανανέωσης της θητείας της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας.

Ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει ότι, σύμφωνα με τη δήλωση του Δημάρχου, την τελική απόφαση έχει το Υπουργείο Εσωτερικών, καλώντας τη διοίκηση του Δήμου να σεβαστεί την προβλεπόμενη διαδικασία και να σταματήσει τις πολιτικές παρεμβάσεις. Παράλληλα, ασκεί δριμεία κριτική για προσπάθεια “νομιμοποίησης” μιας παράνομης, όπως τη χαρακτηρίζει, πράξης μέσω επίκλησης στο πρόσωπο της σημερινής Καλλιτεχνικής Διευθύντριας.

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση:

Μάκης Παπαδόπουλος:
«Μιλάει ο Δήμαρχος Καβάλας για πολιτικές σκοπιμότητες; Έλεος κάπου!»

Είναι θετικό που ο Δήμαρχος Καβάλας παραδέχτηκε ότι, στο θέμα της ανανέωσης της θητείας της Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του ΔΗΠΕΘΕ, την τελική απόφαση την έχει το Υπουργείο Εσωτερικών.

Ας αφήσει όμως το Υπουργείο Εσωτερικών… “ήσυχο” να αποφασίσει με βάση τη σχετική εγκύκλιο, χωρίς τις γνωστές πολιτικές παρεμβάσεις, και ας αρχίσει να προετοιμάζεται για την προκήρυξη…

Το πιο λυπηρό όμως είναι που τόσο η Διοίκηση του Δήμου όσο και γνωστοί κύκλοι συμφερόντων της πόλης επικαλούνται το πρόσωπο της σημερινής Καλλιτεχνικής Διευθύντριας του ΔΗΠΕΘΕ για να “νομιμοποιήσουν” μία παράνομη πράξη. Αυτό και αν είναι πολιτική σκοπιμότητα και εκμετάλλευση!

Τα υπόλοιπα μετά την απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών.

Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




«Τραβάει στα άκρα το σχοινί» η Τουρκία | «Προκλητικότατη η δήλωση Ερντογάν» για την Ελλάδα

«Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα που δεν μπορούμε να επιλύσουμε με την Ελλάδα» δήλωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων κατά την πτήση επιστροφής του από το Βερολίνο, ζητώντας όμως ο διάλογος να γίνεται σε διμερές επίπεδο, χωρίς την ανάμειξη τρίτων χωρών.

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του τούρκου προέδρου, ο καθηγητής Ευρωπαϊκής Πολιτικής Παντείου Πανεπιστημίου, Κώστας Λάβδας, τόνισε: «Δεν θα θεωρούσα άνοιγμα ούτε δήλωση φιλική τη δήλωση Ερντογάν προς την ελληνική πλευρά. Αντιθέτως, θα τη θεωρούσα επανάληψη της γνωστής τουρκικής θέσης επί πάρα πολλά χρόνια – και πριν το αποτυχημένο πραξικόπημα του 2016 και πριν την υποτιθέμενη στροφή Ερντογάν σε πιο σκληρές θέσεις – ότι πρέπει οι δυο μας να λύσουμε τις διαφορές μας».

Παράλληλα, τη χαρακτήρισε «προκλητικότατη» θέση και υπογράμμισε πως αυτό «σημαίνει πως η Ελλάδα πρέπει να απεκδυθεί των δυνατοτήτων που της δίνει η πλήρης συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να απεκδυθεί πολλά πράγματα, ώστε να μπει σε μια συνομιλία με τη σαφώς ισχυρότερη – ποσοτικά τουλάχιστον – Τουρκία».

«Αυτό είναι μια θέση που ευνοεί αμιγώς αποκλειστικά και μόνο την Τουρκία» επεσήμανε ο κ. Λάβδας.

Αναφορικά με τις σχέσεις Ερντογάν με τη Δύση τόνισε πως ο Τούρκος πρόεδρος «τραβάει στα άκρα στο σχοινί διότι θεωρεί ότι θα του βγει αυτή η τακτική, όπως του βγήκε και εξακολουθεί να του βγαίνει με τον πόλεμο Ρωσίας Ουκρανίας» σημειώνοντας όμως την προσωπική εκτίμηση πως κάνει λάθος χαρακτηρίζοντάς το «υπερβολικά ριψοκίνδυνο» τονίζοντας πως από την μία το Κατάρ και όχι η Τουρκία είναι η χώρα που παίζει αυτή τη στιγμή ρόλο σοβαρά διαμεσολαβητικό αλλά και γιατί έχει φτάσει στα ακρότατα όρια τις σχέσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Μάλιστα ο κ. Λάβδας υπογράμμισε πως «βάζει με σαφήνεια τους όρους, ότι αυτοί είμαστε, εκπροσωπούμε το πολιτικό Ισλάμ σε πολύ μεγάλο βαθμό, αλλά σε ένα πλαίσιο πιο μετριοπαθές από τους τρομοκράτες. Και αυτό πρέπει να γίνει αποδεκτό εάν μας θέλετε, στο ΝΑΤΟ και στη Δύση».

Ερωτηθείς γιατί δεν απάντησε στις προκλήσεις Ερντογάν ο Σολτς έκανε λόγο για «πολιτική αυτοσυγκράτησης» από την πλευρά της Γερμανίας η οποία δείχνει ότι η Γερμανία είναι μια δύναμη ειρήνης, ενώ σχολίασε και την πρόθεση του Βερολίνο να κρατήσει μια καλή σχέση με την Τουρκία.

Αναφορικά με το εάν έπραξε καλά ο Σολτς που δεν απάντησε σημείωσε πως «από την ευρωπαϊκή οπτική γωνία δεν έκανε καθόλου καλά, διότι θα έπρεπε να γίνει σαφές κάποτε στην Τουρκία ότι αυτού του είδους της πολιτικής αλητείας, γιατί περί αυτού πρόκειται, πρέπει να έχει κάποια όρια».

Προσθέτοντας τέλος πως «το ότι η Τουρκία όμως αυτή τη στιγμή θέλει να γίνει και γαλάζια δύναμη, γαλάζια πατρίδα, ναυτική δύναμη, αυτό είναι κάτι το οποίο περνάει και από εμάς, την Ελλάδα και το Αιγαίο και αυτό μας ανησυχεί.

Σημειώνεται πως απομένουν 17 ημέρες για τη συνεδρίαση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας που θα πραγματοποιηθεί στις 7 Δεκεμβρίου στην Αθήνα και τα διπλωματικά επιτελεία των δύο χωρών έχουν πάρει «φωτιά» για τις προετοιμασίες, καθώς η τουρκική αποστολή που θα έρθει στη χώρας μας θα είναι πολυπληθής με τον πρόεδρο της Τουρκίας να συνοδεύεται από 9 υπουργούς και τους συμβούλους τους, ενώ αξιοσημείωτη θα είναι και η παρουσία Τούρκων επιχειρηματιών. Αυτό σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθούν διμερείς συναντήσεις στα υπουργεία μεταξύ των ομολόγων στο περιθώριο της κύριας διευρυμένης συνεδρίασης.




Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Η Επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου συμβολίζει την ανάγκη και το χρέος όλων μας απέναντι στην Πατρίδα μας να αγωνιζόμαστε για Ελευθερία, Δημοκρατία, Δικαιοσύνη και Αλληλεγγύη.

Για μία καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς, με ευκαιρίες για όλους.   

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Δελτίο τύπου




Δήλωση Χριστόδουλου Τοψίδη στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (15/11)

Ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χριστόδουλος Τοψίδης έκανε την κάτωθι δήλωση στην έναρξη της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τετάρτη 15/11. Η εν λόγω συνεδρίαση ήταν η πρώτη συνεδρίαση του οργάνου μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου και πιθανότατα η τελευταία για την τρέχουσα αυτοδιοικητική περίοδο. 

Η δήλωση του κ. Τοψίδη: 

«Κύριοι συνάδελφοι,

θέλω να απευθυνθώ στο Περιφερειακό Συμβούλιο κατά την πρώτη συνεδρίαση του οργάνου μετά τις εκλογές για να ευχαριστήσω τους πολίτες οι οποίοι, τίμησαν με την ψήφο την παράταξη της «Περιφερειακής Σύνθεσης» και την εξέλεξαν στην διοίκηση και εμένα στην θέση του 4ου εκλεγμένου Περιφερειάρχη. Επιπλέον, θα πρότεινα στο προεδρείο να δοθεί η δυνατότητα στους επικεφαλής όλων των παρατάξεων να μιλήσουν (προ Η.Δ.) για τις εκλογές και για την πορεία της ΑΜΘ στην συνέχεια.

Κύριοι συνάδελφοι,

επιθυμώ να προτάξω τις ευχαριστίες προς τους πολίτες που μας εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους. Θέλω, επίσης να ευχαριστήσω όλους τους υποψήφιους της παράταξής μας για την συστράτευσή τους στην κοινή προσπάθεια. Όπως επίσης, θέλω να συγχαρώ και τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων, οι οποίοι συμμετείχαν στις εκλογές, είτε εξελέγησαν, είτε όχι. Νιώθω ότι αυτό είναι όχι μόνο στοιχείο πολιτικού πολιτισμού αλλά και υποχρέωση δημοκρατικής ουσίας καθώς κατά την δική μας άποψη στο ΠΣ δεν υπάρχουν αντίπαλοι. Υπάρχουν βεβαίως διαφορετικές απόψεις. Αυτό είναι στοιχείο της δημοκρατίας αλλά και της δημοκρατικής θεώρησης, η οποία θέλουμε να μας χαρακτηρίζει. Οι αντίπαλοι είναι τα προβλήματα και όποιος αντιστρατεύεται την αναπτυξιακή προσπάθεια που δικαιούται η περιφέρειά μας.

Κύριοι συνάδελφοι,

Θέλω να τονίσω ότι η φιλοδοξία μας είναι η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλά και το ίδιο το Περιφερειακό Συμβούλιο να είναι σημαντικά διαφοροποιημένα στο τέλος της πενταετούς θητείας κατά την οποία η ΑΜΘ θα διοικηθεί από την «Περιφερειακή Σύνθεση». Στόχος μας είναι η ΑΜΘ να ξεκολλήσει από τις τελευταίες θέσεις της ελληνικής και της ευρωπαϊκής κατάταξης των περιφερειών. Για να επιτευχθεί ο στόχος σκοπεύουμε να αναδιατάξουμε όσο είναι εφικτό τις δυνάμεις της περιφέρειας αλλά και να εισάγουμε και να εφαρμόσουμε την διεκδίκηση ως έννοια και ως πρακτική έναντι κυρίως της κυβέρνησης αλλά και της ΕΕ. Ως ένας άνθρωπος που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα δεν μπορώ ούτε εγώ, ούτε η παράταξη της «Περιφερειακής Σύνθεσης» να δεχθούμε ότι αρκούμαστε με ό,τι μας παρέχουν και να μην διεκδικούμε όπως κάνουν όλες οι διοικήσεις των περιφερειών στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

Σκοπός μας είναι να δρομολογήσουμε τις προσπάθειες μας επενδύοντας πόρους εκεί όπου συγκλίνουν η επιστημονική προσέγγιση αλλά και όπου παρέχεται ο υψηλότερος πολλαπλασιαστής που εγγυάται την καλύτερη απόδοση προς όφελος της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης πρέπει να αποκτήσει ένα όραμα ανάπτυξης στα πλαίσια της ευρωπαϊκής περιφερειακής προοπτικής. 

Όσον αφορά  την λειτουργία του Περιφερειακού Συμβουλίου (καθώς και των άλλων οργάνων) θεωρούμε ότι υποχρέωση της νέας διοίκησης είναι να επιτευχθεί η αναβάθμιση της λειτουργίας με έμφαση σε συζητήσεις ουσίας με γνώμονα την συνθετική λειτουργία. Το Περιφερειακό Συμβούλιο πρέπει να λειτουργεί σε ουσιαστική βάση και όχι σε μία διεκπεραιωτική λογική, όπου το επιτάσσει η νομοθεσία.

Κύριοι συνάδελφοι,

Ο νέος Περιφερειάρχης και η νέα διοίκηση θα απευθύνουμε πρόσκληση με την ανάληψη των καθηκόντων μας ώστε κάθε υγιής δύναμη να συστρατευθεί μαζί μας και κάθε εύλογη πρόταση να αξιοποιηθεί στα πλαίσια του προγράμματος μας»




Άδωνις Γεωργιάδης: «Η δήλωσή μου διαστρεβλώθηκε – Η ΝΔ θέλει διαλεύκανση της υπόθεσης των Τεμπών»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης διευκρίνισε τη δήλωση που έκανε για τα Τέμπη και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων με την αντιπολίτευση να ζητά την αποπομπή του

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει η δήλωση του υπουργού Εργασίας, Άδωνι Γεωργιάδη αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο υπουργός Εργασίας σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου απάντησε: «Δηλαδή σήμερα στην Ελλάδα, πόσοι πιστεύετε από τους εκατό συμπολίτες μας αν τους ρωτήσουμε ενδιαφέρονται για εξεταστική ή για προανακριτική Επιτροπή για τα Τέμπη;», με τις αντιδράσεις να είναι έντονες από τα πολιτικά κόμματα, που ζητούν την αποπομπή του.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης στην χθεσινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών δήλσε ότι παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις του, ενώ σύσσωμα τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξαπολύουν πυρά κατά του Άδωνι Γεωργιάδη και ζητούν να αποπεμφθεί για τη δήλωσή του.

«Ο κ. Μητσοτάκης να αποπέμψει αμέσως τον Άδωνι Γεωργιάδη»

«Υπάρχουν όρια. Η δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι μόνο όσοι ζουν στον μικρόκοσμό τους ενδιαφέρονται σήμερα για τα Τέμπη, είναι από τις πιο κυνικές και απάνθρωπες δηλώσεις που έχουν γίνει στην πολιτική ιστορία του τόπου μας», αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του στο Facebook, ζητώντας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να αποπέμψει άμεσα τον υπουργό από την κυβέρνηση. «Να αποπέμψει αμέσως τον Άδωνι Γεωργιάδη από την κυβέρνησή του», γράφει.

«Η αλαζονεία της ΝΔ μετατρέπεται σε κυνισμό πέρα από κάθε όριο» σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Μάντζος. «Είναι ένα παράδειγμα του πόσο γρήγορα και εντυπωσιακά μπορεί η αλαζονεία της εξουσίας να μετουσιωθεί σε κυνισμό. Για τις υποκλοπές το είχαμε συνηθίσει, ειδικά από τον κ. Γεωργιάδη, αλλά και από όλη την κυβέρνηση, να τις θάβουν. Αλλά με την τραγωδία των Τεμπών το τερμάτισαν».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης μετά τις διαστάσεις που πήρε η δήλωσή του προχώρησε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας λόγο για διαστρέβλωση των λεγομένων του, ενώ από το βήμα της Βουλής ζήτησε συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων.

«Αν είχα πει αυτό που εσείς λέτε θα είχα παραιτηθεί από μόνος μου από ντροπή. Ζητώ πραγματικά συγγνώμη από τους συγγενείς γιατί αυτή η αναφορά μου έδωσε ευκαιρία να κάνετε αυτήν τη φασαρία και να τους προκαλέσετε, και ‘γω μαζί, περισσότερο πόνο».

Την ίδια στιγμή το ΚΚΕ πρότεινε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τα Τέμπη, την οποία η Νέα Δημοκρατία θα υπερψηφίσει, σύμφωνα με τον Παύλο Μαρινάκη.




Δήλωση του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη για τη βεβήλωση του μνημείου του ολοκαυτώματος των Εβραίων

“Θέλω να καταδικάσω με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη βεβήλωση του μνημείου του ολοκαυτώματος των Εβραίων της Καβάλας.

Πρόκειται για μία απαράδεκτη ενέργεια μισαλλοδοξίας και τυφλού φανατισμού.

Όσοι προσπαθούν να αμαυρώσουν την εικόνα της πόλης μας, αμφισβητώντας τις αρχές της ελευθερίας και της ειρηνικής συνύπαρξης λαών, πολιτισμών και θρησκειών, θα μας βρουν σταθερά και αταλάντευτα απέναντί τους.

Ο Δήμος Καβάλας, με κάθε πρόσφορο μέσο και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, θα διαφυλάξει την ιστορία και τις δημοκρατικές καταβολές του.

Η Καβάλα, σε πείσμα κάποιων, ευτυχώς ελαχίστων, που έχουν οικοδομήσει την ύπαρξη τους στον αντισημιτισμό, θα συνεχίσει να αποτελεί παράδειγμα αλληλεγγύης και σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων”.

 




Δήλωση του Δημήτρη Πέτροβιτς μετά την υποβολή παραίτησής του από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου:

«Ύστερα από εννέα χρόνια και δυο μήνες στη διοίκηση της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, σήμερα ολοκληρώνεται ένας πολύ σημαντικός κύκλος της ζωής μου. Την 1η Σεπτεμβρίου 2014 ανέλαβα τα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου. Μια θέση τιμής, αλλά συγχρόνως μεγάλης ευθύνης απέναντι στους πολίτες του τόπου μας, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονική συγκυρία, εν μέσω φυσικών καταστροφών, οικονομικής κρίσης, υβριδικών επιθέσεων στα σύνορά μας, πανδημίας και άλλων προβλημάτων που δοκίμαζαν αδιάκοπα τις αντοχές της κοινωνίας και που κληθήκαμε όλοι μαζί να διαχειριστούμε.

Όλα αυτά τα εννέα χρόνια, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και με διαρκή παρουσία στο πεδίο, ειλικρινά κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών των πολιτών αυτού του ευλογημένου τόπου. Έδωσα μάχες στα κέντρα των αποφάσεων για να ανατρέψω αδικίες και να προασπίσω τα συμφέροντα του Έβρου.

Παρά τις όποιες αντιξοότητες που κατά περιπτώσεις και λόγω της διασυνοριακότητας δυσχέραιναν το έργο μας, προσπαθήσαμε σκληρά. Επισκευάσαμε και ενισχύσαμε υποδομές, εκτελέσαμε και προγραμματίσαμε νέα έργα και υποστηρίξαμε θεσμούς που αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και τους ανθρώπους της.

Κάθε διεκδίκηση ή μάχη που δώσαμε ήταν διαφορετική, αλλά η πρόθεσή μου σταθερή και αδιαπραγμάτευτη: Να πάμε τον Έβρο ακόμη ένα βήμα μπροστά.

Γι’ αυτό και πάντα έλεγα στους συνεργάτες μου ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε ίσως να κάνουμε κάτι περισσότερο.

Καθώς ένας κύκλος κλείνει σήμερα, οφείλω να ομολογήσω ότι η ενασχόληση μου στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση, σε συνδυασμό με την πολυετή επαγγελματική μου εμπειρία στη δημοσιογραφία, με κάνουν να αισθάνομαι πολύ πιο ολοκληρωμένος και ώριμος για κάθε επόμενη πρόκληση.

Συγχρόνως το νέο κεφάλαιο που ανοίγει στον πρώτο βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τη συμμετοχή του συνδυασμού, στον οποίο ήμουν επικεφαλής, από τη θέση της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο, αποτελεί ένα ωφέλιμο και σημαντικό βήμα προσφοράς στα κοινά, καθώς καλούμαι, ως Δημοτικός Σύμβουλος, να υπηρετήσω την πόλη
που γεννήθηκα, την Αλεξανδρούπολη.

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, πρωτίστως στην οικογένεια μου, που όλα τα χρόνια του επαγγελματικού και πολιτικού μου βίου, στήριξε σθεναρά τις επιλογές μου.

Για ακόμη μια φορά αισθάνομαι την ανάγκη να μνημονεύσω τον αείμνηστο περιφερειάρχη μας Γιώργο Παυλίδη που με ενέπνευσε και με ώθησε να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά, αποτελώντας για εμένα μέντορα στα πρώτα μου βήματα στην Αυτοδιοίκηση.

Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο για την συνεργασία μας. Τους συναδέλφους Αντιπεριφερειάρχες, τους Περιφερειακούς Συμβούλους του Έβρου και των άλλων περιφερειακών ενοτήτων, της περιόδου 2014-2023, για τις από κοινού μάχες που δώσαμε στο Συμβούλιο και στα άλλα θεσμικά όργανα για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Περιφέρειας της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος Απόστολο Τζιτζικώστα, το Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς και την Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιφερειών, των οποίων υπήρξα μέλος, για την εποικοδομητική συνεργασία μας.

Ευχαριστώ τους δημάρχους και αντιδημάρχους του Έβρου, τους αξιωματικούς και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και όλες τις άλλες υπηρεσίες, φορείς και εθελοντικές οργανώσεις, για την αγαστή συνεργασία που είχαμε από το 2014 έως σήμερα, ιδιαίτερα σε περιόδους διαχείρισης κρίσεων από φυσικές καταστροφές.

Ευχαριστώ, επίσης, τους δύο Σεβασμιότατους Μητροπολίτες Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο και Διδυμοτείχου κ. Δαμασκηνό για την εξαιρετική συνεργασία και την πνευματική τους στήριξη.

Κλείνοντας, ευχαριστώ θερμά τους Προϊσταμένους και τους υπαλλήλους όλων των Διευθύνσεων της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, με τους οποίους συνεργάστηκα άριστα και αποτελεσματικά σε όλους τους τομείς αρμοδιότητάς μου τα τελευταία εννέα χρόνια.

Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους άμεσους συνεργάτες μου στο Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, χάρη στην υποστήριξη και το ζήλο των οποίων μπόρεσα να ανταποκριθώ στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης μου, στους ρόλους και τις ευθύνες που απέρρεαν από αυτή.

Σε όλη μου όμως την πορεία, το κέντρο του κόσμου μου, ήταν πάντα οι συμπατριώτες μου.

Το πιο μεγάλο λοιπόν ευχαριστώ ανήκει στους πολίτες του Έβρου, της Αλεξανδρούπολης, της Σαμοθράκης, της Ορεστιάδας, του Διδυμοτείχου, του Σουφλίου, του Τυχερού, των Φερών, αλλά και σε όλους αυτούς τους σιωπηλούς μαχητές της ζωής, που με την παραμονή τους στα δεκάδες χωριά μας φυλάνε και σήμερα Θερμοπύλες, εθνικές αλλά και πατριωτικές.

Όλοι εσείς ήσασταν πάντα το κουράγιο και η δύναμη μου. Ειλικρινά σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ήταν τιμή μου που σας υπηρέτησα».

Με εκτίμηση
Δημήτρης Πέτροβιτς




ΣΥΡΙΖΑ – Κοινή δήλωση Αχτσιόγλου, Χαρίτση και Ηλιόπουλου για τις εξελίξεις: Διαλυτική η κατάσταση στο κόμμα

Με μία κοινή δήλωσή τους η Έφη Αχτσιόγλου, ο Νάσος Ηλιόπουλος και ο Αλέξης Χαρίτσης, παίρνουν αποστάσεις σχετικά με τις αποφάσεις Κασσελάκη για τις διαγραφές στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να συντάσσονται με τις απόψεις στελεχών της «Ομπρέλας», ενώ δηλώνουν χαρακτηριστικά: «Έχουμε όλες και όλοι ευθύνη για την ενότητα. Και πρώτη απ’ όλους η ηγεσία του κόμματος».

Η κοινή δήλωση των τριών

Ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται σε σοβαρότατη κρίση. Η κατάσταση στο κόμμα μας δεν είναι πια ανησυχητική. Είναι διαλυτική. Και έχουμε υποχρέωση – απέναντι στους εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που μας στηρίζουν – να σταματήσουμε αυτόν τον κατήφορο.

Οι πολιτικές διαφωνίες είναι υπαρκτές. Για αυτό άλλωστε έχει ήδη προσδιοριστεί η διεξαγωγή Έκτακτου Συνεδρίου, το οποίο θα πρέπει πια να επισπευσθεί. Η πορεία μας όμως μέχρι αυτό θα πρέπει να διανυθεί με σεβασμό στις προγραμματικές μας θέσεις και στο καταστατικό που ορίζει σαφώς τους κανόνες της λειτουργίας μας. Δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται από λογικές εσωτερικού εχθρού και πρακτικές εκκαθαρίσεων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει μια μακρά παράδοση εσωτερικής δημοκρατίας με κανόνες και σεβασμό των διαδικασιών. Ακόμα και σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, η αναζήτηση της σύνθεσης των διαφορετικών απόψεων ήταν δεδομένη. Η ενότητα προϋποθέτει συλλογικότητα, τήρηση των διαδικασιών, αρχές.

Υπό τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί είναι αναγκαία η άμεση συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του Κόμματος. Έχουμε όλες και όλοι ευθύνη για την ενότητα. Και πρώτη απ’ όλους η ηγεσία του κόμματος.




Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για το αποτέλεσμα του β’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών

Οι δημότες ανέδειξαν δήμαρχο για την επόμενη πενταετία στον Δήμο Καβάλας. Η πρότασή μας για εξωστρέφεια, ανάπτυξη και αλλαγή δεν έγινε αποδεκτή. Σεβόμαστε την απόφασή τους και την αποδεχόμαστε στο ακέραιο.

Δώσαμε έναν καθαρό και έντιμο αγώνα με αξιοπρέπεια, με πρόγραμμα, με θέσεις και προτάσεις. Γι’ αυτόν τον αγώνα, μας επιβράβευσαν οι χιλιάδες των συνδημοτών μας με την ψήφο τους.

Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη τους!

Είχαμε μαζί μας ένα λαμπρό ανθρώπινο δυναμικό, που τους ευχαριστώ όλους, υποψηφίους, εθελοντές και συνεργάτες. Και φυσικά την οικογένειά μου.

Η επόμενη μέρα μας θέλει στην Αντιπολίτευση. Συνεχίζουμε να δίνουμε τον αγώνα μας μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Κοινωνία με την ίδια μαχητικότητα, δίπλα σε κάθε δημότη που βιώνει καθημερινά τα προβλήματά του.

Αποδείξαμε αυτά τα 10 χρόνια ότι η εξουσία δεν ήταν ο αυτοσκοπός μας. Ήταν η διάθεση για προσφορά και στόχος μας η ανάπτυξη του δήμου μας. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.

Συγχαίρω τον κύριο Θεόδωρο Μουριάδη για τη νίκη του, αλλά και τους Επικεφαλής των άλλων Συνδυασμών για τον προεκλογικό τους αγώνα και τη συμμετοχή τους στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως και όλους τους εκλεγμένους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο και στα όργανα του Δήμου, θα δοθεί η μάχη για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο της ζωής μας!

Συνεχίζουμε!




Δήλωση Δαμιανού Καγκελίδη για τη δεύτερη Κυριακή

Ενόψει του δεύτερου γύρου των περιφερειακών εκλογών καλούμε τους ψηφοφόρους να προσέλθουν στις κάλπες και να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Η όσο το δυνατόν μαζικότερη συμμετοχή είναι προς όφελος της δημοκρατίας. 

Η αυτοδιοίκηση είναι η πιο άμεση μορφή δημοκρατίας και πρέπει να βγει ενισχυμένη. Όσον αφορά το μείζον θέμα που μας ρωτάει όλους, η άποψη μας είναι ξεκάθαρη. Ψήφος κατά συνείδηση. Δεν έχουμε το δικαίωμα απέναντι στους ψηφοφόρους μας αλλά και απέναντι στη δημοκρατική μας συνείδηση ​​να δίνουμε κατευθύνσεις. 

Δεν είναι στην πολιτική μας κουλτούρα κάτι τέτοιο. Οι πολίτες, αφού σταθμίσουν όλα τα δεδομένα που θα αποφασίσουν οι ίδιοι ποιος θέλει να έχει στα χέρια του το τιμόνι της περιφέρειάς μας. 

Ευχαριστούμε όλους τους ψηφοφόρους που μας τίμησαν με την ψήφο τους και θα προσπαθήσουμε να τους εκπροσωπήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο νέο περιφερειακό συμβούλιο. 

 




Δήλωση Κωστή Σιμιτσή για τις Περιφερειακές εκλογές

Ήρθαν έτσι τα πράγματα ώστε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στις επαναληπτικές εκλογές για την Περιφέρεια τη νίκη διεκδικούν δύο παρατάξεις προερχόμενες από τη Νέα Δημοκρατία.

Με βάση τη μέχρι τώρα εμπειρία μου από αυτόν τον θεσμό της Αυτοδιοίκησης και από τα πρόσωπα που τον υπηρέτησαν μετά το 2019 έχω καταλήξει στην -αυστηρά προσωπική- απόφαση να ψηφίσω τον Χρήστο Μέτιο.

Το σκεπτικό μου είναι το ακόλουθο:

  • Προσωπικά η ουδετερότητα δεν με συγκινεί. Θεωρώ σημαντικό η ψήφος μου να έχει θετικό περιεχόμενο και να εκπληρώνει το ύψιστο δημοκρατικό καθήκον της διαμόρφωσης του εκλογικού αποτελέσματος έστω και με το ελάχιστο βάρος της προσωπικής συμμετοχής.
  • Με την εκλογή του Χρήστου Μέτιου η παράταξη του Δαμιανού Καγκελίδη, που στήριξα και ψήφισα την πρώτη Κυριακή, θα διατηρήσει τις τρεις έδρες που κέρδισε με μεγάλη προσπάθεια σε Δράμα, Καβάλα και Έβρο. Διαφορετικά θα χαθεί η έδρα στον Έβρο κι έτσι θα απολεσθεί το πολιτικό πλεονέκτημα της κατάκτησης της τρίτης θέσης. Η απώλεια αυτή θα επιδράσει αρνητικά στην παρουσία της παράταξης τα επόμενα πέντε χρόνια σε ένα οιονεί μονοκομματικό περιφερειακό συμβούλιο ενώ θα έχει και πρακτικές επιπτώσεις στην κοπιαστική αντιπολιτευτική προσπάθεια.
  • Θεωρώ τον Χρήστο Μέτιο περισσότερο έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του νέου ΕΣΠΑ και των άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων, με διοικητική εμπειρία και αυτοπεποίθηση που έχουν αποκτηθεί επί του πεδίου τα προηγούμενα χρόνια. Επιπλέον, η πολιτική συνεργασία μας, παρά τις αναπόφευκτες τριβές, μου έχει αφήσει θετικές εντυπώσεις για την προσωπική του εντιμότητα, την ειλικρίνεια αλλά και τη διαλλακτικότητα με την οποία συμφωνούσε με τις εισηγήσεις της δικής μας παράταξης.



Δήλωση του επικεφαλής της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης και υποψήφιου Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους πολίτες της Περιφέρειάς μας που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία καθώς επίσης όλους τους υποψηφίους της παράταξής μας.

Το πρώτο μεγάλο βήμα έγινε! Πετύχαμε μια σπουδαία νίκη!

Η Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση είμαστε η μεγαλύτερη παράταξη στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με διαφορά 7% και περισσότερες από 21.000 ψήφους!

Την ερχόμενη Κυριακή θα κληθούμε ως κοινωνία και ως πολίτες να επιλέξουμε Περιφερειάρχη, τον άνθρωπο που θα έχει την ευθύνη της αναπτυξιακής προσπάθειας που χρειάζεται ο τόπος μας.

Σε αυτήν την κρίσιμη επιλογή για την πορεία του τόπου μας δε χωρούν πειραματισμοί.

Ο Περιφερειάρχης οφείλει να έχει εμπειρία, γνώση και πρόγραμμα. Πρέπει να μπορεί να διοικεί και να παίρνει δύσκολες αποφάσεις.

Έχω τη βεβαιότητα ότι οι πολίτες θα αποφασίσουν με υπευθυνότητα και θα μας εμπιστευτούν.

Καλώ όλους τους πολίτες να προσέλθουν στην κάλπη στις 15 Οκτωβρίου. Καμία ψήφος να μην πάει χαμένη.

Συνεχίζουμε όλοι μαζί για τη μεγάλη νίκη!




Δήλωση Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη για την οριστική καταδίκη του Οσμάν Καβάλα από το Ανώτατο Εφετείο της Τουρκίας

“Καταπατώντας κάθε έννοια του Διεθνούς Δικαίου, αυτού που εφαρμόζεται, τουλάχιστον, στον λεγόμενο πολιτισμένο κόσμο, το Ανώτατο Εφετείο της Τουρκίας επικύρωσε την ποινή των ισοβίων δεσμών στον επίτιμο συνδημότη μας Οσμάν Καβάλα.
Καταγγέλλω την απόφαση αυτή, η οποία, στην πραγματικότητα, επικύρωσε, την έωλη πολιτική απόφαση της -μόνον κατ’ όνομα δημοκρατικής- τουρκικής Κυβέρνησης του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που τιμωρεί όποιον θεωρεί αντίπαλό της χρησιμοποιώντας το δικαστικό σύστημα.
Υπενθυμίσω ότι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έκρινε προ πολλού ότι ο Καβάλα και άλλοι κατηγορούμενοι πρέπει να αποφυλακιστούν, επειδή παραβιάστηκαν τα δικαιώματά τους, κι ότι η Τουρκία δεν εφάρμοσε ποτέ αυτήν την απόφαση.
Πλέον, η τύχη του Οσμάν Καβάλα βρίσκεται στα χέρια της διεθνούς κοινότητας, η οποία θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αντιδράσει δυναμικά και να απαιτήσει την επιβολή κυρώσεων από το Συμβούλιο της Ευρώπης και όποιο άλλο όργανο μπορεί να αλλάξει αυτήν την κατάπτυστη απόφαση.
Ήδη σχεδιάζουμε τις επόμενες ενέργειες του Δήμου Καβάλας, ο οποίος θα συμπαρασταθεί μέχρι τελικής δικαίωσης στον επίτιμο συνδημότη μας, τον ακτιβιστή που αποτελεί σημαντική προσωπικότητα της κοινωνίας των πολιτών στην Τουρκία”.



Ο Γιάννης Εριφυλλίδης για τη δήλωση στήριξης της υποψηφιότητάς του από τον Νίκο Κούτρα

Η δήλωση στήριξης της υποψηφιότητάς μου από τον Νίκο Κούτρα με τιμά και με συγκινεί ιδιαίτερα

Με τιμά, γιατί προέρχεται από έναν άνθρωπο που έχει αφιερώσει τη ζωή και το είναι του, πρώτα στον αγώνα κατά της Χούντας και στη συνέχεια στους κοινωνικούς αγώνες, στην ανάδειξη της ιδιαίτερης πατρίδας του, της Λεκάνης, και στην τοπική αυτοδιοίκηση, πρώτα στη γενέτειρά του και μετέπειτα στην Καβάλα, από θέσεις ευθύνης, ως Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας, θέσεις τις οποίες υπηρέτησε με ήθος, συνέπεια και επιτυχία.

Με συγκινεί, γιατί ο Νίκος Κούτρας θα είναι πάντοτε για μένα πάνω από όλα Δάσκαλός μου, καθώς υπήρξα μαθητής του στο 5ο Γυμνάσιο, Δάσκαλός μου όμως και ως υπόδειγμα ενεργού πολίτη, αγνού ιδεολόγου, αγωνιστή που νοιάζεται πραγματικά για τον τόπο του.

Η ευθύνη μου σήμερα γίνεται ακόμη πιο μεγάλη. Δάσκαλε, υπόσχομαι ότι δεν θα σε διαψεύσω.

 

 




Δήλωση Μ. Μπαράν για το συλλαλητήριο για την υποβάθμιση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης

Καθημερινά εγώ και οι συμπολίτες μου στο Νομό Ξάνθης, γινόμαστε μάρτυρες της αποδόμησης του συστήματος Υγείας, που παραπαίει και ισοπεδώνει την ελεύθερη, δωρεάν και αξιοπρεπή πρόσβαση στις υγειονομικές υπηρεσίες

Η ΥΓΕΙΑ, το υπέρτατο αυτό έννομο αγαθό, μόνο ως τέτοιο δεν αντιμετωπίζεται πλέον, εξαιτίας των πολλαπλών αστοχιών της παρούσας Κυβέρνησης.

Η ανασφάλειά και η αγωνία όλων μας, στην δυνητική περίπτωση που κάποιος από εμάς νοσήσει, έχει ενταθεί στο έπακρο αφού γνωρίζουμε πολύ καλά την εξαθλιωτική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το Γενικό Νοσοκομείο της πόλης μας.

Τα λόγια περισσεύουν. Οι πράξεις έχουν τελματώσει.

Η υποβάθμιση η αδιαφορία και η παραμέληση του Νοσοκομείου μας, είναι εδώ και χρόνια γεγονός αυταπόδεικτο παρά τις εκκλήσεις τόσο όλων των αρμόδιων εμπλεκομένων φορέων και προσώπων (ιατρικός σύλλογος, ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κλπ), όσο και τις δικές μου πρωτίστως ως γιατρός και έπειτα ως βουλευτής του νομού.

Παρ’ όλα αυτά το εξουθενωμένο σωματικά και ψυχικά λιγοστό προσωπικό συνεχίζει να προσφέρει αγόγγυστα και υπό αντίξοες συνθήκες τις υπηρεσίες του, τιμώντας τον όρκο του Ιπποκράτη με αυταπάρνηση και πολλαπλές προσωπικές θυσίες. Χωρίς ουσιαστικά κίνητρα. Χωρίς επαίνους και χειροκροτήματα.

Σήμερα όλοι μαζί ενώνουμε τις φωνές και τις δυνάμεις μας για να αποκτήσουμε ξανά ό,τι βίαια στερηθήκαμε. Για μια ποιοτική και αξιοπρεπή Δημόσια Δωρεάν Περίθαλψη. Απαίτηση όλων μας είναι να δοθούν άμεσες λύσεις χωρίς ευχολόγια και λόγια έωλα.

Δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι για το καλό αυτού του τόπου και να βάζω το μαχαίρι στο κόκκαλο σε ό,τι μας απασχολεί ως τοπική κοινωνία. Τα κυβερνητικά τεχνάσματα για την απροκάλυπτη υποβάθμιση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης και την μετέπειτα μετατροπή του σε Πρωτοβάθμιο Κέντρο Υγείας, δεν θα το επιτρέψουμε όλοι μαζί σαν μια γροθιά να συνεχιστούν.

Σήμερα η Ξάνθη στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις διεκδικώντας το αυτονόητο. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα ποιοτικό και αξιοπρεπές Εθνικό Σύστημα Υγείας για εμάς και για τις μελλοντικές γενιές.

Μαζί θα τα καταφέρουμε!




Δήλωση στήριξης της υποψηφιότητας Γιάννη Εριφυλλίδη από τον Νίκο Κούτρα

«Εκτιμώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή, την κατάλληλη ώρα για την πόλη και τους κατοίκους της»

Γνωρίζω τον Γιάννη Εριφυλλίδη από τα μαθητικά του χρόνια. Άριστος μαθητής, σταθερά επίμονος, υπομονετικός για την επιτυχία των στόχων του και φιλόδοξος. Μεγάλωσε και ωρίμασε και τώρα διεκδικεί την Δημαρχία της πόλης της Καβάλας.

Εκτιμώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή, την κατάλληλη ώρα για την πόλη και τους κατοίκους της.

Προγράμματα συντάσσουν πολλοί ,προτείνουν λύσεις για τα σοβαρότατα προβλήματα της πόλης μας και των συμπολιτών μας, λύσεις  που, δυστυχώς, συνεχώς  αναβάλλονται.

Οι συμπολίτες βιώνουν καθημερινά την υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους και την στασιμότητα για την επίλυση προβλημάτων της πόλης.

Πιστεύω ότι ο Γιάννης με το νεανικό του θάρρος και θράσος, με το  κατάλληλο και ικανό επιτελείο του θα προσπαθήσει σταθερά και σοβαρά να πάει την πόλη μπροστά.

Χρειάζεται λοιπόν την στήριξη των ψηφοφόρων,  να του δοθεί η ευκαιρία αυτά που θέλει και υπόσχεται, να τα πραγματοποιήσει.

Εγώ εκτιμώ ότι έχει την βούληση, την ικανότητα και την φιλοδοξία να γράψει ιστορία στην πόλη και στα δημοτικά μελλοντικά πεπραγμένα της.

Θέλουμε όλοι την ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.

 

 

 




Δήλωση Στάθη Κωνσταντινίδη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, κ. Στάθης Κωνσταντινίδης, επισκέφθηκε σήμερα το δημοτικό σχολείο Παλαγίας στον Έβρο και παρακολούθησε μαζί με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τον καθιερωμένο αγιασμό επ’ ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς. Το συγκεκριμένο σχολείο είχε υποστεί ζημιές από την πρόσφατη πυρκαγιά, οι οποίες αποκαταστάθηκαν άμεσα.

Ο κ. Κωνσταντινίδης ευχήθηκε σε μαθήτριες, μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες, εποικοδομητική, αποδοτική και δημιουργική χρονιά, προσθέτοντας ότι η εκπαίδευση λειτουργεί ως πηγή προόδου και ανοίγει νέους ορίζοντες.

Στο μήνυμά του προς τις μαθήτριες και τους μαθητές, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, τόνισε τα εξής: «Στο ξεκίνημα του νέου σχολικού έτους, η πατρίδα μας βιώνει τις συνέπειες μίας πρωτοφανούς κακοκαιρίας, ως αποτέλεσμα της κλιματικής έκρηξης. Η σκέψη μας βρίσκεται στους συμπατριώτες μας που δοκιμάζονται. Είμαστε στο πλευρό τους με όλες τις δυνάμεις μας.

Η σκληρή αυτή δοκιμασία μας υπενθυμίζει ότι το σχολείο δεν είναι μονάχα πηγή γνώσης, αλλά και φορέας διαπαιδαγώγησης, που μας εκπαιδεύει να είμαστε υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες, να νοιαζόμαστε για τον συνάνθρωπο, να σεβόμαστε το περιβάλλον, να έχουμε ψηλά τις αξίες της προσφοράς και της αλληλεγγύης.

Δυστυχώς, τα προηγούμενα χρόνια, ο κόσμος όλος δεν είχε διδαχθεί και δεν είχε εκτιμήσει όσο έπρεπε, τις συνέπειες της ανθρώπινης παρέμβασης σε βάρος της φύσης, γι’ αυτό και σήμερα πληρώνουμε ακριβό τίμημα.

Είμαι σίγουρος ότι εσείς, η νέα γενιά, με τη βοήθεια των δασκάλων σας, θα έχετε πιο ευαίσθητα αισθητήρια και ισχυρότερες περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Εύχομαι μια σχολική χρονιά δημιουργική, μακριά από προβλήματα και δυσκολίες.

Εύχομαι δύναμη, φώτιση, υγεία και πρόοδο σε όλες και όλους».




Δήλωση του Διονύση Κλάδη για την νέα σχολική χρονιά

Ο Διονύσης Κλάδης, μέλος της ΚΕ, Γραμματέας της ΕΠ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης του ΚΚΕ και υποψήφιος Περιφερειάρχης με τη Λαϊκή Συσπείρωση, από το 2ο δημοτικό σχολείο Αλεξανδρούπολης στο οποίο παραβρέθηκε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Μέσα στις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η περιοχή μας και η χώρα συνολικά είναι ελπιδοφόρα η προσπάθεια και η διάθεση μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών που συνεχίζουν να αγωνίζονται για ουσιαστική μόρφωση και ένα καλύτερο μέλλον.

Στον αγώνα αυτό είμαστε στην πρώτη γραμμή για ένα σχολείο ασφαλές που θα καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών, θα το αγαπούν και θα χαίρονται την επιστροφή τους σε αυτό.

Σε αυτόν το δρόμο συνεχίζουμε να διεκδικούμε ασφαλή μεταφορά όλων των μαθητών, ασφαλή κτίρια, ανέγερση νέων σχολικών μονάδων, κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Ο αγώνας αυτός μπορεί να εξασφαλίσει να έχουμε όντως μια καλή σχολική χρονιά. Ευχόμαστε υγεία και καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές!»

 




Δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτριος Πέτροβιτς απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με πλήρες αίσθημα ευθύνης και την ηθική που χαρακτήρισε την πορεία μου τα τελευταία 13 χρόνια στο δημόσιο βίο, σε συμφωνία με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο, συναποφασίσαμε να παραμείνω στη θέση του χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, με μόνη αρμοδιότητα αυτή της Πολιτικής Προστασίας.

Πρόθεση μου ήταν να αποχωρήσω από τη θέση μου στην Περιφέρεια μας στις 31 Αυγούστου, που έγινε και η κατάθεση της υποψηφιότητας μου για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Δεν υπήρξα ποτέ ρίψασπις, δεν έβαλα ποτέ το εγώ πάνω από το εμείς και δεν είχα σκοπό να το κάνω τις προηγούμενες ημέρες που ο τόπος μας βρέθηκε μέσα σε μια καταστροφική δίνη φωτιάς και ανεξέλεγκτων κλιματικών φαινομένων.

Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για τη θέση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης παραμένοντας ταυτόχρονα στην πρώτη γραμμή των υποχρεώσεων μου στην Πολιτική Προστασία της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου».




Χρήστος Μέτιος | Ως Περιφέρεια ΑΜ-Θ αυτά τα ζητήματα θέσαμε στους Υπουργούς στον Έβρο

Τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση

Με το πέρας των συσκέψεων που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 28 Αυγούστου στην Αλεξανδρούπολη, με τη συμμετοχή πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου υπό τον Υπουργό Επικρατείας κ. Μάκη Βορίδη, του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστου Μέτιου καιφορέων του Έβρου για το θέμα των πυρκαγιών, ο κ. Μέτιος δήλωσε:

«Ο Έβρος, και μαζί ολόκληρη η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, περνάει δύσκολες στιγμές.

Οι καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ημερών είναι ένα ακραίο φαινόμενο που δοκιμάζει τις αντοχές όλων μας.

Από την πρώτη στιγμή, οι υπηρεσίες και τα στελέχη της Περιφέρειάς μας, και εγώ ο ίδιος προσωπικά, ήμασταν παρόντες σε όλα τα μέτωπα των πυρκαγιών, κάνοντας περισσότερα από τις αρμοδιότητές μας, σε συνεχή επικοινωνία και συνεννόηση με την Πυροσβεστική, την Αστυνομία, τον Στρατό και τους Δήμους.

Ταυτόχρονα, ήμουν σε ανοιχτή επικοινωνία με την Κυβέρνηση για την αποστολή ακόμη περισσότερων μέσων κατάσβεσης και συνομίλησα και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Η παρουσία στον Έβρο πολυάριθμου κυβερνητικού κλιμακίου υπό τον Υπουργό Επικρατείας Μάκη Βορίδη είναι κάτι που ζήτησα προσωπικά έτσι ώστε οι απαντήσεις και οι λύσεις να δοθούν εδώ, στον Έβρο.

Στις συσκέψεις που κάναμε για όλα τα θέματα – για την αυτοδιοίκηση, την πολιτική προστασία και τις αποζημιώσεις, τη μετανάστευση, την αστυνόμευση, τον πρωτογενή τομέα και την προστασία των δασών – εμείς, ως Διοίκηση της Περιφέρειας, θέσαμε τα εξής ζητήματα:

  • την στήριξη των πληγέντων σε όλη την Περιφέρειά μας
  • τη δρομολόγηση των απαραίτητων έργων στο περιβάλλον και στις υποδομές
  • την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας
  • και τη λήψη επιπλέον μέτρων σε επίπεδο σχεδιασμού για την αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον.

Η Διοίκησή μας, κι εγώ προσωπικά, θα είμαστε στην πρώτη γραμμή, δίπλα στις προσπάθειες της Πολιτείας για ένα Κράτος αποτελεσματικό, όπως κάνουμε άλλωστε σταθερά όλα αυτά τα χρόνια στη διαχείριση απανωτών κρίσεων.

Θα ήθελα τέλος να πω, ότι επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά και του ζήτησα την στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αποκατάσταση του Δάσους της Δαδιάς. Ο κ. Σχοινάς έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το θέμα αυτό.»

Τα μέτρα αρωγής που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον Έβρο μετά την επίσκεψη του κυβερνητικού κλιμακίου στην περιοχή εδώ.




Θόδωρος Μουριάδης: Δήλωση για τα δημοσιεύματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σχετικά με τις προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού

“Με αφορμή δημοσιεύματα που αναπαράγονται τις τελευταίες ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού, οι οποίες εγκρίθηκαν πρόσφατα από το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, επιθυμεί να ξεκαθαρίζει τα εξής:

«Η σημερινή διοίκηση του Δήμου Καβάλας, μετά την αποστολή εγκυκλίου από το υπουργείο Εσωτερικών, αποφάσισε να εισάγει στην κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου της περασμένης Τρίτης 22 Αυγούστου 2023, λόγω της καταληκτικής ημερομηνίας που έθεσε ο εν λόγω φορέας (31 Αυγούστου), το θέμα του προγραμματισμού προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Καβάλας έτους 2023.

Τα μέλη του  Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, αφού εξέτασαν με προσοχή τα έγγραφα του Τμήματος Καθαριότητας της Διεύθυνσης Ποιότητας Ζωής και του Τμήματος Συντήρησης Οχημάτων και Μηχανημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, τα οποία καταδεικνύουν την αναγκαιότητα κάλυψης συγκεκριμένων αναγκών, ενέκριναν κατά πλειοψηφία την πρόσληψη τριάντα οκτώ ατόμων.

Οι προσλήψεις, όπως και στους υπόλοιπους δήμους της χώρας που έλαβαν πρόσφατα αντίστοιχες αποφάσεις, θα γίνουν σε κάθε περίπτωση μετά τις επικείμενες δημοτικές εκλογές και με την προβλεπόμενη από το νόμο αδιάβλητη διαδικασία, ήτοι μέσω ΑΣΕΠ, το οποίο καθορίζει και τα κριτήρια επιλογής προσωπικού, κατόπιν σχετικής έγκρισης του Υπουργείου Εσωτερικών και της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

Επομένως, οι δηλώσεις ορισμένων διεκδικητών του δημαρχιακού θώκου, υπό την πίεση που τους ασκεί η τρέχουσα προεκλογική περίοδος, προκαλούν, αν μη τι άλλο, θυμηδία.

Όσο επιδίδονται στη διασπορά ψευδών για να διατηρήσουν την όποια επαφή τους με την επικαιρότητα, και δείχνουν να αγνοούν συστηματικά τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου Καβάλας και της Κεντρικής Διοίκησης, τόσο θα μεγαλώνει και η απόσταση τους από το πεδίο της υγιούς και πολιτισμένης αντιπαράθεσης ιδεών και απόψεων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των συνδημοτών μας”.




Φωτιά στον Έβρο: Δήλωση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου για τα θύματα στο δάσος της Δαδιάς

Η οδύνη για τις πυρκαγιές που μαίνονται και η αγωνία για τις προσπάθειες κατάσβεσής τους «γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς», αναφέρει σε δήλωσή της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

«Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε», σημειώνει ακόμη η κυρία Σακελλαροπούλου που χαρακτηρίζει χρέος όλων μας να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, «ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα».

Ολόκληρη η δήλωση της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, είναι η ακόλουθη:

«Με οδύνη βλέπουμε τις πυρκαγιές να μαίνονται στον Έβρο, την Αττική, τη Βοιωτία, την Εύβοια, με αγωνία παρακολουθούμε τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλονται για την κατάσβεσή τους. Οδύνη και αγωνία που γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς.

Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε. Χρέος όλων μας είναι να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα, αλλά να αντιμετωπισθεί με αποφασιστικότητα και τόλμη».




Δήλωση Μ. Λυχούνα για τον τουρισμό

Παρακάτω, παρατίθεται μία γραπτή δήλωση του υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου της Περιφερειακής Σύνθεσης για την ΠΕ Καβάλας κου Μιχάλη Λυχούνα. Ο κος Λυχούνας καυτηριάζει τις δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών Μιχάλη Αμοιρίδη, αναφορικά με την τουριστική κίνηση στην ΠΑΜΘ και περιγράφει την κατάσταση ως έχει, χωρίς «φίλτρα» ωραιοποίησης.

Η Περιφερειακή Σύνθεση, υιοθετεί τη δήλωση του κου Λυχούνα.

Γιατί δεν είμαστε και …. άμοιροι στοιχείων

Καθώς και αυτή η τουριστική χρονιά οδηγείται στο τέλος της (ο Σεπτέμβριος ελπίζουμε να είναι καλός) επανέρχεται η συζήτηση σχετικά με την πορεία και τις προοπτικές του τουρισμού στην περιφέρεια. Επί χρήμασι ντονμέδες του συνδυασμού Μέτιου περιαυτολογούν και αερολογούν.

Ας δούμε τα πράγματα από την αρχή. Η αποκατάσταση της ενότητας των Αν. Βαλκανίων και εμμέσως της Τουρκίας κατέστησαν την περιφέρεια μας μέρος μιας πληθυσμιακής οντότητας περίπου 55 εκ. κατοίκων (από την Προύσα μέχρι το Βουκουρέστι και από τη Σόφια μέχρι τα Σκόπια και το Βελιγράδι), όσο δηλαδή πηγαίνεις άνετα σε μια μέρα με το αυτοκίνητο (στο δικό μου κατάλυμα είχα επισκέπτες από την Προύσα έως το Βουκουρέστι και το Βελιγράδι). Η κυκλοφορία του οδικού τουρισμού απογειώθηκε με τα μεγάλα έργα της Ε.Ε. Όπως επίσης έδειξε η επανάκαμψη των Τούρκων φέτος, δεν είναι συχνά οικονομικοί, αλλά πολιτικοί οι λόγοι της παρουσίας ή απουσίας εθνοτικών ομάδων.

Με άλλα λόγια η αύξηση του οδικού τουρισμού δεν είναι κατόρθωμα, αλλά δώρο της γεωγραφίας και των σύγχρονων πολιτικών εξελίξεων, όπως και των μεγάλων δικτύων της Ε.Ε.

Για όσους μάλιστα έχουμε κάποια σχέση με τη Χαλκιδική, είναι ξεκάθαρο πως η ΠΛΗΡΗΣ αποτυχία προσέλκυσης ΜΕΓΑΛΩΝ και ΥΨΗΛΗΣ ποιότητας επενδύσεων έχει οδηγήσει τον αφρό των επισκεπτών εκτός περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης. Τόσο το βαρύ διεθνές τουριστικό, όσο και το αθηναϊκό και θεσσαλονικιό κεφάλαιο έχουν γυρισμένη την πλάτη στην περιφέρεια και στο βαρύ πυροβολικό της, Καβάλα και Θάσο. Δεν είναι άμοιρος των εξελίξεων ο επι χρήμασι ντονμές σύμβουλος…. δραστηριοποιείται στη Χαλκιδική!

Όταν όμως η κουβέντα φτάσει στο αν μπορούμε να πάρουμε μερίδιο από το διεθνή αεροπορικό ανταγωνισμό, η εικόνα είναι αποκαρδιωτική. Παρά το φτιασίδωμα του Μ. Αλέξανδρος, η κίνησή του βαλτώνει. Από τους 406.949 επιβάτες το 2018 (και το 2019 πτώση είχε) έφτασε τους 251.615 το 2022. Άρα η περιοχή δε μπορεί να προσελκύσει υψηλότερα ευρωπαϊκά στρώματα, αλλά περιορίζεται στη Βαλκανική πελατεία. Μήπως όμως κατόρθωσε να προσελκύσει Ισραηλινή πελατεία; Όχι βέβαια! Ενώ η Θεσσαλονίκη βοά και τα Ζαγοροχώρια και τα Ιωάννινα γεμίζουν.. η περιφέρεια …παραμένει …. άμοιρη αδελφή της συμπρωτεύουσας.

Οι συμπαθείς Εβραίοι λένε πως αν εγώ έχω ένα προϊόν που έχεις ανάγκη και στο πουλάω στην τιμή που θες, δεν είμαι έμπορος! Είμαι κακΑμοίρης! Δεν έχω τίποτε να δώσω παρά όσα έδωσε ο καλός Θεός με σοβαρό κίνδυνο να τα εξαντλήσω από την κατάχρηση (βλέπε νερό στη Θάσο ή την Ηρακλείτσα και κυκλοφοριακή κατάρρευση στη Θάσο).

Καμία διαφοροποίηση, καμία νέα ιδέα, κανένας νέος προορισμός. Η ΠΑΜΘ είναι ουραγός σε συνεδριακό, εκτός τουριστικής σαιζόν, πολιτιστικό, οινικό ή φυσιολατρικό τουρισμό, καμιά μεγάλη επένδυση που να συζητηθεί στα μέσα. Μιζέρια rooms to let και arbnb με δεδομένα όρια (αρκεί να δει κανείς αν υπάρχουν υπερπολυτελείς κατοικίες αλά Ραγκούση στην περιοχή με υπηρεσίες και πολλά χιλιάρικα την εβδομάδα).

Ευχαριστούμε τον Θεό και τη γεωγραφία για την κίνηση στην περιοχή μας…. κακΑμοίρηδες δε θα γίνουμε, θέλουμε περισσότερα και καλύτερα!

Μιχάλης Λυχούνας – Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Καβάλας Περιφερειακή Σύνθεση




Δήλωση Μάκη Παπαδόπουλου για τον άδικο χαμό του φιλάθλου της ΑΕΚ

Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό τυφλής οπαδικής βίας που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, εκφράζουμε ως παράταξη τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος και στη μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ. Επιπλέον, αισθανόμαστε την ανάγκη να καταδικάσουμε κάθε περιστατικό βίας μέσα και έξω από τα γήπεδα.

 




Δήλωση της υποψήφιας βουλευτού ΚΚΕ Καβάλας Τασίας Τσώμου

Σε δήλωση της η υποψήφια με το ΚΚΕ βουλευτής Καβάλας και μόνιμη κάτοικος Θάσου, Τασία Τσώμου αναφέρει :

“Είναι συνεχής ο εμπαιγμός της κυβέρνησης και του ΟΠΕΚΕΠΕ από την καθυστέρηση της καταβολής της επιδότησης των νησιών του Αιγαίου για τη διατήρηση παραδοσιακών ελαιώνων, την οποία κατέβαλαν εδώ και χρόνια πριν τις γιορτές του Πάσχα και μέχρι σήμερα δεν έχει πιστωθεί ακόμη στους λογαριασμούς των δικαιούχων.
Να καταβληθούν οι επιδοτήσεις άμεσα, οι οποίες στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι απαραίτητες για την επιβίωση των μικρομεσαίων αγροτών.
Και από την πολιτική ξεκληρίσματος των βιοπαλαιστών αγροτών που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις, βγαίνει ένα συμπέρασμα: την Κυριακή ΚΚΕ, για να ταράξουμε τα νερά!”