Όλα καλά στην Ονειρούπολη | Την ερχόμενη εβδομάδα στήνεται το χριστουγεννιάτικο δέντρο

“Η φετινή Ονειρούπολη προχωρά με εντατικούς ρυθμούς και η μέχρι τώρα πορεία των εργασιών δείχνει ότι όλα θα είναι έτοιμα νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά” αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Δράμας.

Σημειώνει δε ότι την  ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθεί το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική Πλατεία, γύρω από το οποίο θα εγκατασταθεί το παγοδρόμιο και όλα προχωρούν  βάσει του σχεδιασμού.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει:

Όλοι οι οικίσκοι έχουν ήδη τοποθετηθεί στον Δημοτικό Κήπο, πολλοί νέοι και οι παλαιοί ανακατασκευασμένοι, βαμμένοι, δημιουργώντας μια νέα αισθητική στην όλη διοργάνωση. Αμέσως μετά ακολουθεί η τοποθέτηση των παιχνιδιών και στη συνέχεια θα γίνουν τα δρομάκια και οι πλατείες. Την  ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθεί το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική Πλατεία, γύρω από το οποίο θα εγκατασταθεί το παγοδρόμιο και όλα προχωρούν  βάσει του σχεδιασμού.

Παράλληλα είναι σχεδόν έτοιμο το πρόγραμμα της Ονειρούπολης το οποίο θα ανακοινωθεί άμεσα, με πλούσιες εκδηλώσεις, πρωτότυπες δραστηριότητες και μεγάλη συμμετοχή.

Ο Χρήστος Μαυρίδης, υπεύθυνος για την Ονειρούπολη, εκφράζει  την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών και δήλωσε: «Με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τη βαρύτητα του ρόλου που ανέλαβα ως υπεύθυνος της Ονειρούπολης, εκφράζω την ικανοποίησή μου για την πορεία της προετοιμασίας της διοργάνωσης, γεγονός που οφείλεται σε όλους όσους εργάζονται γι΄αυτήν. Είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε τη μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή, την Ονειρούπολη της Δράμας. Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, είναι σχεδόν όλα έτοιμα και αυτό οφείλεται στην κατάλληλη προετοιμασία που είχαμε ώστε να γίνουν όλα στην ώρα  τους. Ο στόχος μας ήταν ομολογουμένως υψηλός και δύσκολος , γιατί η κατάσταση στην οποία αναλάβαμε την Ονειρούπολη ήταν απογοητευτική. Έχουμε θέσει ένα τριετές σχέδιο ανάκαμψης του θεσμού και μέχρι στιγμής καταφέραμε με σύστημα και με σειρά να βρισκόμαστε στο επιθυμητό σημείο».

Ο Δήμαρχος, Γιώργος Παπαδόπουλος, παρακολουθώντας με ικανοποίηση την πορεία προετοιμασίας της Ονειρούπολης, δήλωσε: «Αναθέτοντας την ευθύνη διοργάνωσης της Ονειρούπολης στο Χρήστο Μαυρίδη, θεωρούσα δεδομένο  ότι θα πνεύσει αέρας ανανέωσης στη μεγάλη μας Χριστουγεννιάτικη Γιορτή, και αυτό αποδεικνύεται στην πορεία. Οι εργασίες προχωρούν γρηγορότερα και από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει σωστός συντονισμός και συνεργασία. Τα όσα θα απολαύσουν  οι επισκέπτες φέτος, θα δώσουν το στίγμα της νέας εποχής για την Ονειρούπολη καθιστώντας τη Δράμα Πρωτεύουσα των Χριστουγέννων.»

Η φετινή Ονειρούπολη υπόσχεται μια νέα αναβαθμισμένη εμπειρία, έτοιμη να καλωσορίσει μικρούς και μεγάλους στην πιο ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη Γιορτή.

Πηγή :alpha-news.gr




Φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελευθερούπολη

Σήμερα το βράδυ της Παρασκευής (8/12), φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου.

Βίντεο :

 




Φωταγωγήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Καβάλα – Πλήθος κόσμου στην πλατεία

Φωταγωγήθηκε στην Πλατεία Ελευθερίας στην Καβάλα παρουσία πλήθους πολιτών το Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Στην συνέχεια ακολούθησε συναυλία της Anastasia ενώ στην πλατεία έχουν συγκεντρωθεί αρκετοί πολίτες.

default




Σέρρες: Νεκρός 40χρονος υλοτόμος στο Καστανοχώρι – Τον καταπλάκωσε δέντρο που έκοβε

Νεκρός είναι ένας 40χρονος υλοτόμος, ο οποίος καταπλακώθηκε από δέντρο που έκοβε στο Καστανοχώρι Σερρών

Σύμφωνα με το Infonews24, ο άτυχος άνδρας από τον Σταυρό Θεσσαλονίκης φέρεται να είχε πάει για υλοτομία στην περιοχή «Γιανίτση» της Κοινότητας Καστανοχωρίου Σερρών.

O λάθος υπολογισμός έκανε την οξιά να πέσει πάνω του, με αποτέλεσμα να τον καταπλακώσει. Η τοπική κοινωνία του Καστανοχωρίου στο Δήμο Βισαλτίας είναι συγκλονισμένη από τον τραγικό θάνατο του 40χρονου, που βύθισε στο πένθος την οικογένειά του. Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βισαλτίας.

newsit.gr