ΔΕΘ: Σε εξέλιξη οι διαμαρτυρίες ενόψει της ομιλίας Μητσοτάκη στο Βελλίδειο

Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στο επίκεντρο έντονων κινητοποιήσεων και διαμαρτυριών, καθώς λαμβάνουν χώρα τα εγκαίνια της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) και η ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Τα μέτρα ασφαλείας είναι αυξημένα, ενώ διάφορες κοινωνικές ομάδες, από εργαζομένους και συνταξιούχους μέχρι μέλη συνδικάτων και φοιτητές, συμμετέχουν σε πορείες διαμαρτυρίας.

Οι διαδηλωτές εκφράζουν δυσαρέσκεια για την οικονομική κατάσταση, την ακρίβεια, και τις συνθήκες εργασίας, ζητώντας καλύτερους μισθούς, κοινωνική κατοικία, και ενίσχυση του ΕΣΥ. Σημαντική είναι η παρουσία του ΠΑΜΕ και του Γενικού Γραμματέα του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα, ενώ πορείες διαμαρτυρίας λαμβάνουν χώρα και από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, επικεντρωμένες στην εμπορευματοποίηση της υγείας και της παιδείας.




ΔΕΘ 2022 – Ομιλία Μητσοτάκη | Οι παρουσίες και τα «πηγαδάκια» στο Βελλίδειο

Κατάμεστο ήταν το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο όπου πραγματοποίησε την ομιλία του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ 2022)


Το παρών έδωσαν πλήθος βουλευτών και στελεχών της Νέας Δημοκρατίας καθώς και προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής και της επιχειρηματικής ζωής της χώρας.

Τα χαμόγελα, οι χειραψίες και τα «πηγαδάκια» έδιναν και έπαιρναν λίγο πριν την ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

 

Πηγή: newsit.gr