Καβάλα: Ταμίας σωματείου κατηγορείται για απάτη – Η μήνυση του υπουργείου Παιδείας

Η έρευνα των αστυνομικών στην Καβάλα για απάτη από σωματείο, ξεκίνησε μετά από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας

Ταμίας σωματείου με έδρα την Καβάλα κατηγορείται για απάτη και παραβάσεις συνδεόμενες με τους νόμους περί εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών και ίδρυσης – λειτουργίας κολεγίων, όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία. Πρόκειται για 58χρονη σε βάρος της οποίας απαγγέλθηκε ποινική δίωξη, σε βαθμό πλημμελήματος.

Το συγκεκριμένο Σωματείο βρέθηκε στο επίκεντρο εισαγγελικής έρευνας, ύστερα από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας. Την προκαταρκτική έρευνα διενήργησαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., από τη διενεργηθείσα έρευνα προέκυψε ότι το συγκεκριμένο σωματείο προκειμένου να προσελκύσει πολίτες, χρησιμοποιούσε παρανόμως εκπαιδευτικούς όρους (όπως ακαδημαϊκό έτος, φοιτητές κ.ά.) για να δημιουργήσει την εικόνα ενός αναβαθμισμένου φορέα, ενώ ανακοίνωνε ψευδώς την υλοποίηση προγραμμάτων στο πλαίσιο συνεργασίας με Πανεπιστήμιο της Βόρειας Ελλάδας- χωρίς να υπάρχει σχετική σύμβαση, χορηγώντας σχετικές βεβαιώσεις παρακολούθησης των προγραμμάτων αυτών, χωρίς την άδεια του Υπουργείου Παιδείας.

Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, το σωματείο ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2013 και χαρακτηρίζεται ως εκπαιδευτικός φορέας με σκοπό την επιμόρφωση των μελών του σε διάφορους τομείς, με οικονομικό αντάλλαγμα.

«Για την εγγραφή και παρακολούθηση των μαθημάτων τα μέλη κατέβαλαν ετησίως το χρηματικό ποσό τουλάχιστον των 120 ευρώ έναντι των 15 ευρώ, που όριζε το καταστατικό», σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ.

Το προανακριτικό υλικό διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών και απαγγέλθηκε δίωξη εις βάρος της 58χρονης που είχε την ιδιότητα της ταμία και είχε αναλάβει την οικονομική διαχείριση του σωματείου, ενώ στις εκδηλώσεις εμφανιζόταν ως επικεφαλής και υπεύθυνη οργάνωσης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.




Ξάνθη: Η απάτη ολοκληρώθηκε αλλά ο «εισπράκτορας» της σπείρας συνελήφθη

Η απάτη στην Ξάνθη στήθηκε με τη γνωστή συνταγή της σπείρας. Μια άτυχη γυναίκα πείστηκε και έδωσε σχεδόν 10.000 ευρώ.

Τα πράγματα όμως δεν κύλησαν όπως ευελπιστούσε ο εισπράκτορας της οργάνωσης

Σαν… κομάντος δρούσαν τα μέλη μιας σπείρας απατεώνων που τηλεφωνούσαν σε ανυποψίαστους ηλικιωμένους, παρίσταναν τους γιατρούς, τους έπειθαν ότι έπρεπε να πληρώσουν για να υποβληθούν σε χειρουργική επέμβαση τα παιδιά τους που τάχα είχαν τραυματιστεί σε τροχαίο ατύχημα και μόλις έπαιρναν τα χρήματα, μετακόμιζαν σε άλλες πόλεις στην κεντρική Μακεδονία και την Θράκη.

Με τη γνωστή πια μέθοδο, διέπραξαν από τις 8 Σεπτεμβρίου τρεις απάτες σε περιοχές της Ξάνθης, του Διδυμοτείχου και της Κατερίνης, από τις οποίες είχαν αποκομίσει συνολικά 59.200 ευρώ.

Όμως, μετά την τελευταία περίπτωση, από την συντονισμένη έρευνα που έναν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Καβάλας, Κατερίνης, Διδυμοτείχου και Ξάνθης ταυτοποιήθηκε ο αλλοδαπός «εισπράκτορας» της σπείρας και συνελήφθη από άνδρες του αστυνομικού τμήματος Νέας Ζίχνης σε περιοχή των Σερρών.

Σύμφωνα με το thestival.gr, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο Ι.Χ. αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε ο δράστης και κατασχέθηκε, βρέθηκε κρυμμένο το ποσό των 9.400 ευρώ, το οποίο είχε αποσπάσει προηγουμένως από μια ηλικιωμένη στην Ξάνθη και της αποδόθηκε.

Κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα που εξετάζονται για να ταυτοποιηθούν οι συνεργοί του και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης με την δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για σύσταση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και απάτη.

newsit.gr

 




«Μάξιμος Σαράφης» | Πώς δρούσε το κύκλωμα με τα δάνεια – Τα τεράστια ποσά και οι εταιρείες «μαϊμού»

Οι έρευνες για την υπόθεση ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2022, ωστόσο μόλις στα μέσα Δεκεμβρίου ανακάλυψαν ότι η ιστορία ήταν στημένη από τον πρώην προστατευόμενο μάρτυρα της Νovartis.

O «Μάξιμος Σαράφης» είχε έναν ευρύ κύκλο γνωριμιών λόγω της θέσης του ως διευθυντής επικοινωνίας και marketing της Novartis. Ο ίδιος προσέγγιζε επιχειρηματίες που για διάφορους λόγους αδυνατούσαν να πάρουν δάνεια από τράπεζες, υποσχόμενος ότι θα κατάφερνε να πάρει ομαδοποιημένα δάνεια 15-20 εκατ. είτε από το Κατάρ ή από τα Εμιράτα.

Προκειμένου να γίνει πιστευτός είχε δημιουργήσει εικονικές ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και μια εικονική εταιρεία επενδύσεων διατηρώντας πολυτελή γραφεία στο κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα, προκειμένου να πείσει τα θύματά του έδειχνε την ηλεκτρονική αλληλογραφία που δήθεν είχε με εταιρείες από Εμιράτα και Κατάρ και εν συνεχεία πραγματοποιούσε βιντεοκλήσεις με έναν Ινδό δήθεν διευθύνων σύμβουλο εταιρείας, ο οποίος ήδη έχει ταυτοποιηθεί και κατηγορείται για τη συμμετοχή του. Παράλληλα, στο Κατάρ και τα Εμιράτα γίνεται έρευνα για την εμπλοκή άλλων δύο ατόμων.

Μάλιστα, ο «Μάξιμος Σαράφης» προκειμένου να προχωρά τις νομικές διαδικασίες σύστασης του δανειοδοτικού φακέλου έφερνε τα θύματά του σε επαφή με μια γυναίκα δικηγόρο από την Κύπρο. Στην Ασφάλεια πιστεύουν ότι η ίδια είναι όντως δικηγόρος αλλά εμφανιζόταν με ψεύτικα στοιχεία. Ήδη οι κυπριακές Αρχές διεξάγουν έρευνα για την ταυτοποίησή της.

Από την πλευρά του ωστόσο, ο «Μάξιμος Σαράφης» υποστηρίζει ότι ο Ινδός τον εξαπάτησε και πως ο ίδιος είχε νόμιμη εταιρεία. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, επειδή η διαδικασία απόσπασης χρημάτων ήταν κλιμακωτή,  ο «Σαράφης» έπαιρνε ως προκαταβολή 100.000 ευρώ, 55.000 ευρώ για έξοδα φακέλου δανειοδότησης και 18.000 ευρώ για την αδειοδότηση του δανείου.

Τουλάχιστον 20 άτομα γλίτωσαν οι Αρχές ερευνώντας την ιστορία γιατί ενημερώθηκαν από τους αστυνομικούς που ερευνούσαν την υπόθεση. Μάλιστα, όταν πια οι επιχειρηματίες άρχισαν να πιέζουν τον «Σαράφη» για ποιους λόγους καθυστερούσε η έγκριση των δανείων, ο ίδιος τους έλεγε ότι δήθεν υπήρχαν θέματα με γερμανικές τράπεζες και πως οι υπόλοιποι επιχειρηματίες ήταν «μαυρισμένοι» με αποτέλεσμα να «παγώνει» η διαδικασία λόγω της ομαδοποίησης. Ο ίδιος ωστόσο έδινε την υπόσχεση πως για τους «καθαρούς» θα προχωρούσε η έγκριση του δανείου.

Ανάμεσα στα θύματά του συγκαταλέγονται ένας ιδιοκτήτης τυροκομείου, ένας ιδιοκτήτης κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας, αλλά και ένας ιδιοκτήτης ιχθυοκαλλιέργειας. Τα υπόλοιπα θύματά του εκ των οκτώ, ήταν «αεριτζήδες» που έφτιαξαν εταιρείες για να πάρουν δάνεια από το Κατάρ και κατόπιν να πτωχεύσουν τις εταιρίες.

 

Πηγή: real.gr




Σέρρες | Προσποιήθηκαν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και άρπαξαν από ηλικιωμένες 150.000 ευρώ

Τις έπεισαν να βάλουν τα χρήματα σε μαξιλαροθήκη.

Απάτη με θύματα δύο ηλικιωμένες αδελφές από χωριό του δήμου Βισαλτίας Σερρών και λεία ύψους 150.000 ευρώ, σε μετρητά, εξιχνίασαν αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Σερρών. Ως δράστες ταυτοποιήθηκαν δύο ημεδαποί (Ρομά), 37 και 31 ετών, οι οποίοι προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΕΗ και με πρόσχημα τον κίνδυνο πρόκλησης φωτιάς εξαιτίας υποτιθέμενου προβλήματος στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, έπεισαν τις ανυποψίαστες ηλικιωμένες να συγκεντρώσουν τα χρήματα που φύλαγαν μέσα στο σπίτι τους και να τα τοποθετήσουν μέσα σε μαξιλαροθήκη.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, ο 37χρονος ήταν αυτός που μπήκε στη μονοκατοικία των δύο ηλικιωμένων αδελφών (76 και 80 ετών) και άρπαξε με την παραπάνω μέθοδο τα μετρητά, ενώ ο 31 ετών συνεργός του τον περίμενε σε όχημα διαφυγής.

Το περιστατικό συνέβη στις αρχές του έτους (4/1) και καταγγέλθηκε στην αστυνομία που ξεκίνησε τις έρευνες. Από τα στοιχεία του οχήματος, οι αστυνομικοί έφτασαν στα ίχνη των δραστών, ενώ ο 37χρονος φέρεται να αναγνωρίστηκε από τις παθούσες. Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Σερρών για τα περαιτέρω.

 

Πηγή: newsbeast.gr




Σέρρες: Παρίστανε τον γιατρό και εξαπάτησε δυο ηλικιωμένους

Θύματα ενός δήθεν γιατρού έπεσαν μία ηλικιωμένη γυναίκα κι ένας ηλικιωμένος άνδρας στην πόλη των Σερρών.

Ένας 44χρονος, προσποιούμενος τον γιατρό, πλησίασε αρχικά τους δυο ηλικιωμένους (73 χρονών και 89 χρονών αντίστοιχα) και με τη μέθοδο της απασχόλησης αφαίρεσε από την κατοχή τους το χρηματικό ποσό 110 ευρώ, ένα κινητό τηλέφωνο και μία τραπεζική κάρτα.

Ο δήθεν γιατρός, μάλιστα, με την τραπεζική κάρτα που έκλεψε πραγματοποίησε σε πρακτορεία ΟΠΑΠ τέσσερις συναλλαγές αξίας 600 ευρώ.

Η υποδιεύθυνση Ασφάλειας σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του 44χρονου, μετά από έρευνα που διεξήγαγε.

Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων




Νέες απάτες σε Δράμα και Καβάλα με λεία 85.510 ευρώ

Σε εξέλιξη οι έρευνες από τις αστυνομικές αρχές.

Με μήνυμα σε κινητό τηλέφωνο κατάφερε και απέσπασαν από Δραμινή 73.000 ευρώ

Δύο νέες υποθέσεις απάτης μέσω μηνυμάτων σε κινητό τηλέφωνο, διερευνούν οι αστυνομικές στη Δράμα και την Καβάλα.

Στην Καβάλα

Σε περιοχή της Καβάλας, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με έτερη παθούσα και με διάφορα τεχνάσματα κατάφερε να αποσπάσει τους τραπεζικούς της κωδικούς, πραγματοποιώντας στη συνέχεια μεταφορά χρηματικού ποσού ύψους 12.510 ευρώ από τον λογαριασμό της.

Την προανάκριση και τις έρευνες διενεργούν αντίστοιχα το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας και το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου Καβάλας.

Με αφορμή τα παραπάνω περιστατικά, κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθούν οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης των πολιτών:

Δεν συμπληρώνουμε ποτέ στοιχεία πρόσβασης τραπεζικών λογαριασμών σε φόρμες που αποστέλλονται από άγνωστες ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή μηνύματα ή μέσω υπερσυνδέσμων (links).

Δεν δίνουμε ΠΟΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.

Καμία τράπεζα ή οργανισμός δεν ζητά τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.

Να είστε καχύποπτοι όταν σας ζητούνται προσωπικές πληροφορίες μέσω μεμονωμένων e-mail ή sms.

Στη Δράμα

Στην περίπτωση μάλιστα της Δράμας, μέσω μηνύματος (SMS) σε κινητό τηλέφωνο Δραμινής, οι απατεώνες κατάφεραν να την αποσπάσουν 73.000 ευρώ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση στην Καβάλα, κατάφεραν και υπέκλεψαν κωδικούς, με αποτέλεσμα να αρπάξουν 12.510 ευρώ.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για την ταυτοποίηση αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών, οι οποίοι την 30-5-2022 εξαπάτησαν σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, δύο πολίτες σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, στη Δράμα, παθούσα έλαβε μήνυμα (sms), που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα που την ενημέρωνε ότι «απαιτείται άμεση δράση» και το οποίο εμπεριείχε σύνδεσμο (link). Η παθούσα μεταφέρθηκε στον παραπάνω σύνδεσμο, που προσομοίαζε με αυτή της τράπεζας, όπου πληκτρολόγησε τους τραπεζικούς της κωδικούς, με αποτέλεσμα ο δράστης να αποκτήσει πρόσβαση στον τραπεζικό λογαριασμό και να προβεί σε μεταφορές χρημάτων, συνολικού ύψους 73.000 ευρώ περίπου.




Ξάνθη: Μέσα σε σακούλα έδωσε 17.000 € σε ένα άτομο που έβλεπε για πρώτη φορά

Δεν είναι πρωτοφανές αυτό που συνέβη στην Ξάνθη, αλλά παρόλα αυτά προκαλεί αίσθηση. Μια γιαγιά παγιδεύτηκε και από την απάτη έχασε τις οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής…

Η απάτη στην Ξάνθη ολοκληρώθηκε ταχύτατα, με τους άγνωστους δράστες να γνωρίζουν όπως φαίνεται δύο σημαντικά πράγματα. Ότι η γιαγιά που είχαν στο στόχαστρο ήταν μόνη. Χωρίς όπως φάνηκε, να έχει έγκαιρα άτομα για να την προστατέψουν, ενώ είχε στο σπίτι ένα μεγάλο χρηματικό ποσό. Την πήραν τηλέφωνο, της είπαν το γνωστό παραμύθι, για ένα στενό συγγενικό της πρόσωπο που χρειάζεται χρήματα μετά τον τραυματισμό του, σε τροχαίο και εκείνη παγιδεύτηκε.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για την ταυτοποίηση άγνωστων μέχρι στιγμής δραστών.

Συγκεκριμένα, άγνωστος δράστης τηλεφώνησε στην ηλικιωμένη, προφασιζόμενος ότι συγγενικό της πρόσωπο χρειάζεται άμεση χειρουργική επέμβαση, πείθοντάς την να εναποθέσει το χρηματικό ποσό των 17.000 ευρώ σε σακούλα, τα οποία παρέλαβε άγνωστος συνεργός του. Για την υπόθεση διενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.




Απέσπασαν συνολικά 55.430 € απο λογαριασμούς σε Καβάλα, Θάσο και Ξάνθη!

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για τον εντοπισμό και την σύλληψη άγνωστων μέχρι στιγμής δραστών, οι οποίοι εξαπάτησαν σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις, τέσσερις ημεδαπούς στην Καβάλα, την Ξάνθη και τη Θάσο.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, την 15-4-2022 το μεσημέρι στην Καβάλα, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με δύο ημεδαπούς ιδιοκτήτες επιχείρησης προσποιούμενος τον πελάτη και με το πρόσχημα αγοράς προϊόντων, κατάφερε με διάφορα τεχνάσματα να αποσπάσει τους τραπεζικούς τους κωδικούς και να μεταφέρει από τον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, το χρηματικό ποσό των 45.330 ευρώ.

Στη δεύτερη περίπτωση, την 19-4-2022 το μεσημέρι σε οικισμό της Ξάνθης, άγνωστη δράστιδα επικοινώνησε τηλεφωνικά με ημεδαπό παθόντα, με το πρόσχημα υποτιθέμενης αγοράς παιδικών ειδών που είχε αναρτήσει η σύζυγό του για πώληση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Κατά την επικοινωνία τους, εστάλη στο κινητό τηλέφωνο του παθόντα μήνυμα που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα, το οποίο εμπεριείχε σύνδεσμο (link) και η δράστιδα τον παρέπεμπε να τον ακολουθήσει προκειμένου να του καταβάλει το χρηματικό ποσό για την παραπάνω αγορά.

Ακολούθως ο παθών μεταφέρθηκε στον παραπάνω σύνδεσμο, όπου πληκτρολόγησε τους προσωπικούς τραπεζικούς του κωδικούς, χρησιμοποιώντας παράλληλα κωδικούς σε ηλεκτρονική εφαρμογή του κινητού του τηλεφώνου, με αποτέλεσμα η δράστιδα να αποκτήσει πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό και να του αποσπάσει το χρηματικό ποσό των 5.000 ευρώ.

Στην τρίτη περίπτωση, την 19-4-2022 το μεσημέρι στη Θάσο, ημεδαπός παθόντας κατόπιν αναζήτησης ηλεκτρονικής υπηρεσίας τράπεζας σε μηχανή αναζήτησης ιστοσελίδων του διαδικτύου, μεταφέρθηκε μέσω συνδέσμου σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε με αυτή της τράπεζας και στην οποία πληκτρολόγησε τους προσωπικούς τραπεζικούς του κωδικούς, με αποτέλεσμα άγνωστοι δράστες να αποκτήσουν πρόσβαση σε τραπεζικό του λογαριασμό και να αφαιρέσουν το χρηματικό ποσό των 5.100 ευρώ.

Την προανάκριση και τις έρευνες διενεργούν αντίστοιχα τα Τμήματα Ασφάλειας Καβάλας και Ξάνθης και το Αστυνομικό Τμήμα Θάσου.

Με αφορμή τα παραπάνω περιστατικά, κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθούν οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης των πολιτών:

• Δεν συμπληρώνουμε ποτέ στοιχεία πρόσβασης τραπεζικών λογαριασμών σε φόρμες που αποστέλλονται από άγνωστες ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή μηνύματα ή μέσω υπερσυνδέσμων (links).
• Για πρόσβαση σε ιστοσελίδα τράπεζάς να πληκτρολογείτε τη διεύθυνση στον browser και να μην πραγματοποιείτε είσοδος μέσω υπερσυνδέσμων.
• Δεν δίνουμε ΠΟΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.
• Καμία τράπεζα ή οργανισμός δεν ζητά τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής μας κάρτας.
• Να είστε καχύποπτοι όταν σας ζητούνται προσωπικές πληροφορίες μέσω μεμονωμένων e-mail ή sms.

Πληροφορίες και συμβουλές για περιστατικά ηλεκτρονικών απατών υπάρχουν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ( www.cyberalert.gr )

 




Καβάλα | Απάτη 25.000 ευρώ σε ηλικιωμένο

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών αρχών για τον εντοπισμό και τη σύλληψη αγνώστων δραστών οι οποίοι κατάφεραν να εξαπατήσουν ηλικιωμένο στην Καβάλα. Aναλυτικότερα, προσποιούμενη την αστυνομικό αγνωστη γυναικα επικοινώνησε με ηλικιωμένο με το πρόσχημα ότι συγγενικό του πρόσωπο έχει εμπλακεί σε θανατηφόρο τροχαίο και ζήτησε από αυτόν χρήματα. Με τον τρόπο αυτό κατάφερε να πείσει τον ηλικιωμένο να παραδώσει το χρηματικό ποσό των 25.000 ευρώ σε συνεργό της, η οποία μετέβη εξωτερικά του σπιτιού για να παραλάβει τα χρήματα, ενώ έφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.




Του πήρε 5.500 € για διαδικτυακή συναλλαγή που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ !

Εξιχνίαση απάτης στην Καβάλα μέσω διαδικτύου και σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος  Έλληνα

Εξιχνιάστηκε, ύστερα από τις έρευνες των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας, υπόθεση απάτης μέσω διαδικτύου, σε βάρος ημεδαπού.

Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ημεδαπού, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη.

Αναλυτικότερα, ο δράστης εντόπισε αγγελία σε διαδικτυακή ιστοσελίδα, την οποία είχε αναρτήσει ο παθών, σχετικά με πώληση αυτοκινήτου και επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί του.

Κατά την επικοινωνία τους, ο δράστης με το πρόσχημα της ανταλλαγής οχημάτων τον έπεισε να του καταβάλλει τμηματικά με ταχυδρομικές επιταγές το χρηματικό ποσό των -5.500- ευρώ για την συναλλαγή, η οποία ουδέποτε πραγματοποιήθηκε.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου.