Κάτω απο 15 ευρώ το κιλό η τιμή των αμνοερίφιων στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ φέτος το Πάσχα
Μειωμένη αλλά σε καλά επίπεδα για την εποχή είναι η καταναλωτική κίνηση στα κρεοπωλεία της Ξάνθης, όπου μπορεί λόγω της Σαρακοστής η κίνηση να είναι μειωμένη αλλά οι επαγγελματίες εποφελουνται και από τις γιορτές των μουσουλμάνων όπως είναι το Μπαϊράμι. Την ίδια ώρα οι προετοιμασίες και οι παραγγελίες για την περίοδο του Πάσχα έχουν ήδη ξεκινήσει, με τον πρόεδρο του σωματείου κρεοπωλών Ξάνθης να διαψεύδει τις φήμες περι μεγάλης ανόδου της τιμής των αμνοεριφιων και όπως δηλώνει ο ιδιος η τιμή θα είναι η τομή θα είναι κάτω από 15 ευρώ το κιλό στην δικιά μας περιοχή.
Συνάντηση πρόεδρος Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜ-Θ με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας
Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 ο Πρόεδρος της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Άγγελος, πραγματοποίησε στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ Θεόδωρο.
Από τον πρόεδρο της Ένωσης μας, στο πλαίσιο της καθ’ολα εποικοδομητικής συζήτησης, έγινε ειδική μνεία των θεμάτων που απασχολούν την τρέχουσα περίοδο το συνδικάτο μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο με έμφαση στην ουσιαστική και έμπρακτη αναγνώριση του υψίστης εθνικής σημασίας αγώνα των Αστυνομικών για την γενικότερη διασφάλιση της τάξης, ασφάλειας και κοινωνικής ειρήνης των πολιτών.Ακολούθως, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και ιδίως της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας,καθώς και στα προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν στις Υπηρεσίες ενόψει έναρξης της τουριστικής περιόδου.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Αρνητική απάντηση για την δημιουργία Παιδιατρικής ΜΕΘ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ από το Υπ. Υγείας
Αρνητικό είναι το Υπουργείο Υγείας στο αίτημα πολιτών και φορέων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης σχετικά με τη δημιουργία Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Όπως είναι γνωστό, εδώ και λίγους μήνες και μετά από δύο τραγικά περιστατικά που σημειώθηκαν πρόσφατα, με το θάνατο ενός 5χρονου αγοριού από τη Θάσο και μίας 9χρονης από το Διδυμότειχο, έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια για τη δημιουργία ΜΕΘ Παίδων στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Θα πρέπει να σημειωθεί πως από τον Έβρο ως τη Θεσσαλονίκη υπάρχουν μόλις 8 κλίνες ΜΕΘ για παιδιά στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
Σε απάντηση που έδωσε ο Υπουργός Άδωνης Γεωργιάδης σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνεται πως υπάρχουν κυρίως λόγοι οικονομικοί και πληθυσμιακοί που δεν επιτρέπουν τη δημιουργία μίας ΜΕΘ Παίδων στην ΑΜΘ.
Σε αναμονή για την περίοδο του Πάσχα τα καταστήματα λιανικού εμπορίου στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ
Σε αναμονή για την περίοδο του Πάσχα για να μπορέσουν να πάρουν μια κάλη οικονομική ανάσα βρίσκονται τα περισσότρα καταστήμα της Περιφέρειας ΑΜ-Θ με την καταναλωτική κίνηση να έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να κορυφωθεί στα τέλη του μήνα.
Παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες επιχειρήσεις τους τελευταίους μήνες με νέα μέτρα και με τις ανατιμήσεις να βρίσκονται στο επίκεντρο ενας νέος προβήματισμος είναι και πάλι στο τραπέζι και αυτό αφορά την ψηφιακή κάρτα την οποία θα πρέπει να έχει κάθε εργαζένος απο τον Ιούλιο του 2024.
Τα προβλήματα ωστόσο των επιχειρήσεων επεκτείνονται και με νέα μετρά για τους καταναλωτές, οι οποιοί θα πρέπει να κάνουν αγορές με την κάρτα τους όταν το ποσο ξεπερνά τα 500 ευρώ και οχι να πληρώνουν με μετρητά.
Ξεκίνησαν οι ψεκασμοί για τα κουνούπια στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ
Η περιφέρεια ΑΜ-Θ έχοντας ψηλά στην ατζέντα της την υγεία των πολιτών της, φέτος πρίν μπεί ο Απρίλιος ξεκίνησε τους ψεκασμούς για τα κουμούπια σε όλη την περιφέρεια για να μήν υπάρξουν προβήματα υγείας και κυρίως για να αποφύγουμε τα κρούσματα του Δυτικού Νείλου. Οι ψεκασμοί σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχης προστασίας του πολίτη, κ. Κωνσταντίνο Βενετίδη, έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ οι δράσεις για τον σκοπό αυτόν θα γίνουν εντονότερες κατα τον μήνα Ιούλιο και Αύγουστο οπού τα κουνούπια λόγω της ζέστης είναι περισσότερα.
Με πολύ κόσμο οι παρελάσεις σε ΑΜ-Θ και Λήμνο – Παρέλαση με άλογα στην παρέλαση του Δοξάτου
Κορυφώθηκαν στην Ξάνθη οι εκδηλώσεις εορτασμού της 25ης Μαρτίου, με τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική οδό της πόλης. Την κυβέρνηση εκπροσώπησε η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Ξάνθης κ. Πολυξένη Μπρίκα.
Ημερίδα για το νέρο απο την ΔΕΥΑ Δράμας και την Europe Direct ΑΜ-Θ
Hμερίδα για το νερό με τίτλο ” Νερό απο την φύση στη βρύση” πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 20 Μαρτίου απο την ΔΕΥΑ Δράμας αλλά και την Europe Direct ΑΜ-Θ. Το παρόν στηνημερίδα αυτή έδωσαν πλήθος φορέων της Π.Ε. Δράμας και του Δήμου Δράμας για να ακούσουν πως μπορούν να βελτιωθούν τα προβλήματα ύδρευσης στην περιοχή.
Συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ στην έκθεση τουρισμού στην Ρουμανία
Βάζοντας ψηλά στην ατζέντα για το έτος 2024 το τουριστικό κομμάτι η Περιφέρεια ΑΜ-Θ συμμετείχε την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας για να αναπτύξη το συγκεκρίμένο κομμάτι και να αυξηθούν οι τουριστικές ροές σε ολόκληρη την Περιφέρεια.
Στην έκεθση αυτή συμμετείχαν κυρίως εκπρόσωποι απο τους Δήμους της Π.Ε Καβάλας με το αποτύπωμα να είναι θετικό καθώς αρκετοί ητάν οι επισκέπτες οι οποιοί ενδιαφερθηκαν να ενημερωθούν για τις περιοχές της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.
Εκλογές ΠΕΔ ΑΜ-Θ | Πρώτος σε σταυρούς ο Σάββας Μιχαηλίδης – Ισχυρό σενάριο να είναι ο νέος Πρόεδρος
Πρώτος σε σταυρούς ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης.
Η συνέλευση έγινε με παρόντες όλους σχεδόν τους 125 εκπροσώπους των Δήμων.
Οι υποψηφιότητες από πλευράς δημάρχων και δημοτικών συμβούλων ήταν περίπου όσες και οι θέσεις στο νέο συμβούλιο. Στο συμβούλιο εκλέγονται οι Δήμαρχοι Θάσου- Καβάλας, οι δημοτικοί σύμβουλοι Παπαδόπουλος Μ (Καβάλας), Χριστοδουλίδης Γ (Παγγαίου). Αντιπρόσωποι στη συνέλευση της ΚΕΔΕ οι Βακιρτζής Κ (Καβάλας), Μποσμπότης Χ (Παγγαίου).
Στην Κομοτηνή ο ΥΠΑΑΤ Λ. Αυγενάκης – Συμμετέχει σε σύσκεψη με τους αγρότες της ΑΜ-Θ
Στην Κομοτηνή βρίσκεται από τις 15:30 το μεσημέρι της Κυριακής 11 Φεβρουαρίου 2024 ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης.
Ο κ. Αυγενάκης συμμετέχει σε κλειστή σύσκεψη όπου παρόντες είναι εκπρόσωποι αγροτικών και κτηνοτροφικών συλλόγων της ΑΜ-Θ.
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας ΑΜ-Θ
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε συνεδρίαση που έγινε στην έδρα της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, παρόντος και του Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.
Κατόπιν της σχετικής διαδικασίας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΕΞΑΚΟΥΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΤΣΑΤΑΛΜΠΑΣΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΜΕΛΗ
ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΑΜΕΤ ΧΑΣΑΝ
ΠΑΠΑΖΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
Ο Περιφερειάρχης ευχήθηκε καλή επιτυχία στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και καλή δύναμη ώστε να φέρουν σε πέρας το έργο τους, που αφορά άμεσα την αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)
Πρωτοβουλία πολιτών για την δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ
Η επιστολή αναφέρει τα εξής:
“Κύριε Περιφερειάρχη, Διευθυντές των παιδιατρικών ΜΕΘ της χώρας μας έχουν κρούσει εδώ και καιρό τον κώδωνα του κινδύνου για την έλλειψη κλινών της ειδικότητάς τους στην βόρεια Ελλάδα. Επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά πριν έναν μήνα, όταν το νησί μας σκεπάστηκε με βαρύ πένθος με τον θάνατο του Γιωργάκη. Χάσαμε ένα 5χρονο παιδί επειδή δεν πρόλαβε να νοσηλευτεί σε μία από τις μόλις 8 παιδιατρικές ΜΕΘ του “Ιπποκρατείου” που διατίθενται για ολόκληρη την Βόρεια Ελλάδα (!). Άλλος ένας θάνατος μικρού παιδιού της περιοχής μας επειδή δεν πρόλαβε να βρει το κατάλληλο κρεβάτι έγκαιρα. Μια περιφέρεια, 5 νομοί, 5 νοσοκομεία, ένα πανεπιστήμιο με ιατρική σχολή και ούτε ένα κρεβάτι παιδιατρικής ΜΕΘ! Σας φαίνεται λογικό; Το βρίσκετε δίκαιο; Δεν σας ενοχλεί; Σε μια χώρα με ανησυχητική υπογεννητικότητα, σε μία χώρα που οι δείκτες υγείας επιδεινώνονται ραγδαία και σε μια Περιφέρεια που βρίσκεται σε ιδιαίτερα ευαίσθητη γεωγραφική θέση, η δυνατότητα έγκαιρης πρόσβασης των βρεφών και των παιδιών μας σε κατάλληλες μονάδες ΜΕΘ και ΜΑΦ είναι εθνικό καθήκον και η έλλειψή της εθνικός κίνδυνος. Ο 3ος από τους 17 παγκόσμιους στόχους του ΟΗΕ για βιώσιμη ανάπτυξη προβλέπει τα επόμενα χρόνια επίτευξη καθολικής υγειονομικής κάλυψης, πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και εξάλειψη της παιδικής θνησιμότητας για όλο τον Πλανήτη. Η Περιφέρεια ΑΜΘ εξαιρείται; Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Δημόσιας Υγείας 2021-2025 της Ελλάδας προβλέπει αντιστροφή της αυξητικής τάσης των δεικτών επιδείνωσης της παιδικής υγείας και μείωση της βρεφικής θνησιμότητας. Η Περιφέρεια ΑΜΘ εξαιρείται; Κύριε Περιφερειάρχη, Αν ειλικρινά θεωρείται άδικη την ανισότητα πρόσβασης των παιδιών μας σε μονάδες που μπορούν να σώσουν τις ζωές τους, τότε οφείλετε να στηρίξετε έμπρακτα, με σθένος και επιμονή, την πρωτοβουλία των κατοίκων της ΑΜΘ για δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ. Αν δεν βλέπετε τα παιδιά του τόπου μας, από την Θάσο μέχρι τον Έβρο, σαν παιδιά ενός κατώτερου Θεού, τότε οφείλετε να ενώσετε τις δυνάμεις σας με τους Διοικητές των νοσοκομείων μας και να εκπονήσετε οικονομοτεχνική μελέτη με την οποία θα απευθυνθείτε στην κυβέρνηση, σε δωρητές και στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά προγράμματα ώστε να γίνει κορυφαίο αίτημά σας η δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ στο νοσοκομείο της Περιφέρειάς μας που θα θεωρηθεί το πλέον κατάλληλο. Αν συναισθάνεστε την αγωνία και τον πόνο των γονιών της Περιφέρειάς σας θα πρέπει να φέρετε άμεσα το αίτημά μας για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Όσες κλίνες ΜΕΘ κι αν γίνουν στο μέλλον στην Θεσσαλονίκη ούτε τα παιδιά από τον Έβρο, ούτε καν τα παιδιά από την Καβάλα θα προλαβαίνουν να φτάσουν. Επομένως είναι επιτακτική ανάγκη η απαίτηση για δημιουργία παιδιατρικής ΜΕΘ να διεκδικηθεί χωρίς άλλη καθυστέρηση από την Περιφέρεια ΑΜΘ καθώς η δημιουργία της είναι σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία. Να είστε σίγουρος ότι όλοι οι πολίτες της Περιφέρειας θα την υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η Πρωτοβουλία για την δημιουργία ΜΕΘ στην ΑΜΘ θα είναι μόνιμος και ένθερμος αρωγός, δημιουργώντας δίκτυο υποστήριξης και τεκμηρίωσης του αιτήματος και της υλοποίησής του. Περιμένουμε με αγωνία και αποφασιστικότητα τις άμεσες κινήσεις σας.”
Μπορείτε και εσείς να συνεισφέρετε με την υπογραφή σας σε αυτήν την προσπάθεια πατώντας εδώ
Παρουσιάστηκε η ενσωμάτωση των τμημάτων της ΑΜ-Θ στο Δημοκρίτειο – Αποκτά δεύτερη σχολή η Καβάλα!
Μέσα από ανακοίνωση του νομοσχεδίου για τα μη-κρατικά πανεπιστήμια έγινε γνωστό από τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ότι προχωρά και βγαίνει σε διαβούλευση η ενδυνάμωση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης μέσα από την ενσωμάτων των τμημάτων της ΑΜ-Θ.
Μάλιστα όπως παρουσιάζεται στην παρακάτω φωτογραφία δημιουργείται πλέον επίσημα και δεύτερη σχολή στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα της Καβάλας, αυτή την Σχολής Διοικητικής Επιστήμης και Λογιστικής.
Αντιδρούν οι συνταξιούχοι της ΑΜ-Θ με τις αλλαγές στην υγεία
Αντιδρούν τα συνταξιουχικά σωματεία της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στις επικείμενες αλλαγές που έρχονται στην υγεία.
Πιο συγκεκριμένα μετά από την γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης στην Κομοτηνή σύσσωμα τα συνταξιουχικά σωματεία της ΑΜ-Θ εξέφρασαν τις ανησυχίες τους σχετικά με τις αλλαγές που έρχονται στην υγεία, και κυρίως στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Μεγάλη διαμαρτυρία αγροτών και κτηνοτρόφων της ΑΜ-Θ στην Κομοτηνή
Aγρότες και κτηνοτρόφοι από τη Δράμα έως και τον Έβρο ένωσαν τις φωνές τους και διαμαρτυρήθηκαν στην έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης
Λίγα εικοσιτετράωρα μετά τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη από τη φετινή έκθεση Agrotica, οι άνθρωποι του πρωτογενούς τομέα βγήκαν ξανά στους δρόμους, δείχνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο ότι τα μέτρα δεν απαντούν στις πραγματικές ανάγκες του πρωτογενούς τομέα.
Ξανά στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας ΑΜ-Θ το φωτοβολταϊκό πάρκο
Στο ENA CHANNEL, για το πολυσυζητήμενο θέμα της δημιουργίας του φωτοβολταϊκού πάρκου στην Δημοτική Ενότητα Λεκάνης, μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης αγροτικής οικονομίας, περιβάλλοντος και ενέργειας, κ. Αργύρης Πατακάκης, ο οποίος δηλώσε πως το εν λόγω θέμα θα ξανα τεθεί σε συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο και πως η προταιρεότητα της διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜ-Θ είναι η τοπική κοινόνια άρα και οι γνώμες αυτών.
Στην συνέχεια ο κ. Παρακάκης αναφέρεθηκε και στις κινητοποιήσεις των αγροτών της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, και σύμφωνα με τον ίδιο, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ τάσσεται δίπλα στους αγρότες, ωστε να δικδικήσουν μαζί τα δίκαια αιτήματα τους.
Τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή ΑΜ-Θ
Το Σάββατο 3-2-2024 στο Αστυνομικό Μέγαρο Κομοτηνής, πραγματοποιήθηκε η τελετή παράδοσης – ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στο πλαίσιο της τελετής ανέλαβε τα καθήκοντα του από τον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων, ο κ. Νικόλαος Ευκαρπίδης ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, ο κ. Θεμιστοκλής Τζενετίδης ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Κομοτηνής, ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Αρμενίων κ. Σαγντζιαν Χοβαννές, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Κομοτηνής κ. Τζιχάτ Χαλήλ, ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος, ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Κομοτηνής και Διοικητής της 29ης Ταξιαρχίας (ΠΖ), Ταξίαρχος Ανέστης Ελευθεριάδης, oΔιοικητής της 21ης Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας (ΧΧΙ ΤΘΤ), Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Αλεξανδρής και ο Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος Σπυρίδων Κούτρας.
Επιπλέον, παρέστησαν οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Αστυνομίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Διοικητής της Σχολής Αστυφυλάκων, εκπρόσωποι των Συνδικαλιστικών Ενώσεων και των Ενώσεων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, Απόστρατοι Αξιωματικοί του Σώματος, Αξιωματικοί και λοιπό αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό των αστυνομικών υπηρεσιών της Γενικής, καθώς επίσης συγγενείς και φίλοι του Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας και του νέου Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Στο πλαίσιο της τελετής πραγματοποίησαν ομιλίες ο Υπαρχηγόςτης Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης Συριτούδης, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής,ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ Παντελεήμων,ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας.
Κατά τη διάρκεια της τελετής, ο Υπαρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Πασχάλης ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ απένειμε αναμνηστικές πλακέτες στον Ταξίαρχο ε.α. Ευάγγελο ΓΚΙΚΑ, στον Ταξίαρχο ε.α. Χρήστο ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Αθανάσιο ΣΕΡΤΗ, στον Ταξίαρχο ε.α Πασχάλη ΓΙΩΡΗ, στον Ταξίαρχο ε.α. Κωνσταντίνο ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗ, για την πολύτιμη προσφορά τους στην Ελληνική Αστυνομία.
Ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού Αντιστράτηγος Σταύρος Παπασταθόπουλος και ο πρώην Διοικητής της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αντιστράτηγος ε.α. Κωνσταντίνος Κούκουρας απένειμαν αναμνηστικές πλακέτες στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.
Ακολούθως, ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγος Ιωάννης Καραμανλής απένειμε αναμνηστική πλακέτα, στον απερχόμενο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης του πολύπλευρου, ουσιαστικού και αποτελεσματικού έργου που επιτέλεσε, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Τέλος, ο Αστυνομικός Υποδιευθυντής Κωνσταντίνος ΠΑΝΤΑΖΗΣ εκπροσωπώντας το προσωπικό του Επιτελείου της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προσέφερε συμβολικό δώρο στον Υπαρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Πασχάλη Συριτούδη.
https://youtu.be/mIE2-Ritwqc
Συνάντηση εκαιδευτών οδήγησης με τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ
Το Σάββατο 27 Ιανουαρίου, ο ΣύνδεσμοςΕκπαιδευτών Οδήγησης ΑΜ-Θ, πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονίατικης του πίτας, κάνοντας απολογισμό του προηγούμενου έτους και βέβαια συζήτηση για την νέα χρόνια.
Στην εκδήλωση αυτή, το παρόν έδωσε και ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, όπου άκουσε όλους τους προβληματισμούς που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτές τους τελευταίους μήνες.
Ενώ μιλώτας στο ENA CHANNEL, o πρόεδρος εκαιδευτών υποψήφιων οδηγών κ. Αντώνης Μαστοράκης, τους τελευταίους μήνες ο ίδιος και οι συνάδελφοι του, αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ακρίβεια στην τιμή των καυσίμων κίνησης.
Συνάντηση Επιμελητηρίων με τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ
Την πρώτη επίσημη συνάντηση με τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ, κ. Χριστόδολο Τοψίδης, πραγματοποίησαν οι πρόεδροι των επιμελητηρίων όλης της Περιφέρειας την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου.
Σε αυτή την συνάντηση συζητήθηκαν θέματα και ζητήματα της τοπικής επιχειρηματικότητας και τα νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, τα οποία μπορούν να προσφέρουν όφελος πρός όλες τους επιχειρήσεις και όλους τουε επαγγελματίες και όπως δηλώνει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας, ο περιφερειάρχης πρόερχεται απο την θέση του Επιμελητηρίου Έβρου και κατανοεί τα Επιμλητήρια της περιοχής και στέκεται δίπλα σε αυτά.
Την ίδια ώρα το επιμελητήριο της Καβάλας, είναι αρωγός των επιχειρήσεων της πόλης και βοηθαεί με κάθε τρόπο τις εκδηλώσεις που προγραμματίζονται, όπως είναι και η Λευκή Νύχτα.
Χαμηλές θερμοκρασίες φέρνει η κακοκαιρία Avgi στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ -Πρόγνωση από τον Τάσο Αρνιακό
Χαμηλές θερμοκρασίες θα φέρει μέχρι τέλος της εβδομάδας μόνο η κακοκαιρία με την ονομασία Avgi στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Κάλεσμα του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ στον ΥΠΑΑΤ Λ. Αυγενάκη στην Κομοτηνή για τον πρωτογενή τομέα
Ανοιχτό κάλεσμα έκαναν προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρη Αυγενάκη οι φορείς που συνεδρίασαν το απόγευμα της Δευτέρας 29 Ιανουαρίου 2024 στην Κομοτηνή παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη.
Μάλιστα μετά το πέρας της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων αγροτικών και κτηνοτροφικών συλλόγων της ΑΜ-Θ οι συμμετέχοντες προχώρησαν σε δηλώσεις στα ΜΜΕ καλώντας τον κ. Αυγενάκη να επισκεφτεί την Κομοτηνή για να τεθούν επί τάπητος τα μείζονος σημασίας ζητήματα που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα.
Επίσκεψη του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη στον Δήμο Θάσου
Σήμερα, Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμο της Θάσου ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καβάλας & Θάσου κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο, τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων της ΔΤΕ της Π.Ε Καβάλας κ. Γεώργιο Κυπραίο.
Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης υποδέχθηκε τον κ. Περιφερειάρχη και τους κ. Αντιπεριφερειάρχες στο Δήμο της Θάσου και ακολούθησε σύσκεψη στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Θάσου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκ μέρους του Δήμου Θάσου ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Θάσου, οι Πρόεδροι του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου και της ΔΕΥΑΘ καθώς και Δημοτικοί Σύμβουλοι.
Στη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε αναλυτική ενημέρωση από τους εκπροσώπους του Δήμου Θάσου για θέματα αρμοδιότητας της Περιφέρειας ΑΜΘ που απασχολούν το Δήμο και τη Θάσο ενώ συζητήθηκαν οι τρόποι αντιμετώπισης και επίλυσης χρόνιων εκκρεμοτήτων, διά της στενής συνεργασίας.
Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε ανάμνηση της επισκέψεως του κ. Περιφερειάρχη και των κ. Αντιπεριφερειαρχών στο Δήμο της Θάσου, τους πρόσφερε από ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου.
Μετά το πέρας σύσκεψης ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:
«Αποτελεί χαρά και τιμή για εμάς να υποδεχόμαστε το νέο Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης καθώς και τους Αντιπεριφερειάρχες κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο και κ. Παναγιώτη Αρχοντή στο Νησί της Θάσου στην πρώτη τους σύσκεψη από την ανάληψη των καθηκόντων τους σε Δήμο της Περιφέρειας ΑΜΘ.
Τον ευχαριστούμε για το συνεχές έμπρακτο ενδιαφέρον του και υπολογίζουμε στη στενή συνεργασία με την Περιφέρεια για την επίλυση χρόνιων εκκρεμοτήτων».
Αντίθετοι οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι ΑΜ-Θ με την δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου στα ορεινά του Δήμου Νέστου
Έντονες αντιδράσεις έχει φέρει η απόφαση για την δημιουργία ένος φωτοβολταϊκού πάρκου στα ορεινά του Δήμου Νέστου, τόσο απο φορείς της Δημοτικής Αρχής όσο και απο τους κτηνοτρόφους της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των κτηνοτρόφων ΑΜ-Θ, κ. Νίκο Δημόπουλο αλλά και τον Δήμαρχο Νέστου, κ. Σάββα Μιχαηλίδη, το συγκεκριμένο πάρκο αφορά 1.500 στρέμματα κάτι το οποίο δεν τους βρίσκει σύμφωνους ενω ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα θεωρείται πως κάνενας δεν πήρε την γνώμη του Δήμου για την υλοποιήση του εν λόγου έργου.
Συνάντηση Τοψίδη-Στυλιανίδη στην Κομοτηνή για την ανάπτυξη της ΑΜ-Θ
Με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη συναντήθηκε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης, συζητώντας την αναπτυξιακή προοπτική της Ροδόπης. Μία συνάντηση που πραγματικά δημιουργεί προσδοκίες για την Ροδόπη, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Βουλευτής Ροδόπης και ο πρώην Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος δεν είχαν και την καλύτερη συνεργασία, τα αποτελέσματα της οποίας καταγράφηκαν κατα την περίοδο της διοίκησης του κ. Μέτιου.
Οι δύο πολιτικοί άντρες συμφώνησαν σε τρία μείζονος σημασίας θέματα που θα βοηθήσουν την Ροδόπη και κατα επέκταση και την Θράκη γενικότερα αν από κοινού συστρατευτούν όπως τόνισε ο κος Στυλιανίδης Βουλευτές, Περιφέρεια και Δήμοι.
Ορίστηκε το νέο Προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ
Ορίστηκε το νέο Προεδρείο του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Πρόεδρος εξελέγη ο Μιχάλης Πιτιακούδης (Έβρος), Αντιπρόεδρος η Αλεξάνδρα Γκουλιάμα (Έβρος) και γενικός γραμματέας ο Χάρης Σεϊτανίδης (Καβάλα)
Παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη η κοπή πίτας της Π.Ε Ροδόπης
Παρουσία του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλου Τοψίδη που ανέλαβε καθήκοντα από σήμερα 1η Ιανουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας της Π.Ε Ροδόπης.
Το παρών έδωσαν πλήθος πολιτικών και τοπικών φορέων στην Κομοτηνή που έλαβε χώρα η εκδήλωση.
Νέος Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης της ΑΜ-Θ ο Αλέξανδρος Ιωσηφίδης
Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της Περιφέρειας ΑΜΘ, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Ευχαριστώ από καρδιάς τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη για την εμπιστοσύνη του και την απόφαση του να με ορίσει Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας. Με σκληρή δουλειά, αφοσίωση και απόλυτη διαφάνεια, δεσμεύομαι να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα μας και να ανέβει η Περιφέρεια μας στη θέση που της αξίζει.
Αυτοί είναι οι νέοι Αντιπεριφερειάρχες στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ
Ακολουθεί το δελτίο τύπου με την ανακοίνωση των νέων Αντιπεριφερειαρχών (χωρικών-θεματικών) από 01/01/24 :
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη, από την 1 η Ιανουαρίου 2024 το νέο διοικητικό σχήμα της ΠΑΜΘ διαρθρώνεται ως εξής:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Προτείνεται, ως Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου ο ΜΙΧΑΗΛ ΠΙΤΙΑΚΟΥΔΗΣ, Περιφερειακός Σύμβουλος της Π.Ε Έβρου.
ΧΩΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ
Ορίζονται χωρικοί Αντιπεριφερειάρχες των περιφερειακών ενοτήτων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης οι εξής:
Π.Ε ΕΒΡΟΥ
ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ : ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΥΛΙΛΙΟΣ
Π.Ε ΡΟΔΟΠΗΣ
ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ : ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΑΠΑΤΖΑΣ
Π.Ε ΞΑΝΘΗΣ
ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ : ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΡΙΚΑ
Π.Ε ΚΑΒΑΛΑΣ
ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ : ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
Π.Ε ΔΡΑΜΑΣ
ΧΩΡΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ : ΜΙΧΑΗΛ ΜΟΥΡΒΕΤΙΔΗΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ Α.Μ.Θ.
Ορίζονται θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης οι εξής:
Εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Ψηφιακής Μετάβασης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Πολιτικής Γης : ΡΙΤΒΑΝ ΜΟΛΛΑ ΙΣΑ
Εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Ορεινής Πολιτικής και Διαπολιτισμικής Ανάπτυξης : ΣΑΛΗ ΓΙΟΥΡΟΥΚ
Εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα Αθλητισμού και Απασχόλησης : ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Ορίζεται ως Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ο Παναγιώτης Χαλβατζής, Στέλεχος της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων με σπουδές στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Δημόσιο Δίκαιο και την Πολιτική Επιστήμη.
Ορκίστηκε ο νέος Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης
Ορκίστηκε το απόγευμα της Κυριακής 17 Δεκεμβρίου το νέο περιφερειακό συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και θράκης σε μία εκδήλωση που προγραμματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση το παρών έδωσαν τα μέλη του νέου περιφερειακού συμβουλίου αλλά και ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Υφυπουργός Εσωτερικών Θόδωρος Λιβάνιος.
Στα λευκά ντύθηκαν αρκετές περιοχές της Περιφέρειας ΑΜ-Θ
Στα λευκά ντύθηκαν αρκετές περιοχές της χώρας τα ξημερώματα του Σαββάτου 16 Δεκεμβρίου με την θερμοκρασία να έχει πέσει κάτω απο το 0.
Η αλλαγή του καιρού μάλιστα επηρέασε και αεκετές περιοχές της Π.Ε Καβάλας μς χίονια και χαμηλή θερμοκρασία στα ορεινά,όπως είναι η Λεκάνη αλλά και το Βουνοχώρι.
Ενω αρκετό χιόνι έπεσε και στα ανατολίκα του Δ. Παγγαίου.