Και επίσημα “Αργοναύτης ” ο Βασίλης Κουτσιανικούλης
Στην ανακοίνωση της η διοίκηση του ΑΟΚ, καλωσορίζει τον 35χρονο μεσοεπιθετικό, κάνοντας λόγο για έναν αθλητή με πλούσιο βιογραφικό και αξιοζήλευτη ποδοσφαιρική καριέρα. Η ανακοίνωση του ΑΟΚ αναφέρει σχετικά:
«Ο ΑΟ Καβάλα ανακοινώνει την απόκτηση του έμπειρου μεσοεπιθετικού Βασίλη Κουτσιανικούλη, ο οποίος γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1988, αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός και σίγουρα έχει ένα πολύ πλούσιο βιογραφικό με αξιοζήλευτη ποδοσφαιρική καριέρα. Ο Βασίλης σε νεαρή ηλικία ξεχώρισε με το ιδιαίτερο ταλέντο του και κλήθηκε στην Εθνική Νέων του Νίκου Νιόπλια, όταν αγωνιζόταν στον Ηρακλή Χάλκης. Μετρά περισσότερες από 200 συμμετοχές στην Superleague 1, 30 συμμετοχές στην Superleague 2, έχει αγωνιστεί στο Europa League αλλά και στην Εθνική ομάδα (Νέων & Ελπίδων) ενώ μεταξύ άλλων έχει φορέσει την φανέλα του Εργοτέλη, του ΠΑΟΚ, του ΟΦΗ, της Λάρισας και του Ολυμπιακού Βόλου.
Βασίλη καλώς ήρθες στον ΑΟΚ, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας»!
Με Γιώτα Κεφαλά στο προπονητικό team και ιστορικό χρυσό για την εθνική Παγκορασίδων στο Βαλκανικό
Με την προπονήτρια του ΓΣΕ Γιώτα Κεφαλά στο προπονητικό team, η εθνική ομάδα Παγκορασίδων κατέκτησε χρυσό μετάλλιο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα της Σερβίας.
Η ελληνική ομάδα βρέθηκε να χάνει με 2-0 σετ και 10-5 στο γ’ σετ, αλλά όπως και στον αντίστοιχο αγώνα του ομίλου, δεν πέταξε λευκή πετσέτα και με υπομονή κι επιμονή έφερε τούμπα το ματς κατακτώντας πανάξια το χρυσό μετάλλιο (με πέντε νίκες σε ισάριθμα ματς και δύο νικηφόρα τάι μπρέικ σε διάστημα τριών ημερών).
Η Εθνική ομάδα παγκορασίδων επικράτησε με 3-2 της Τουρκίας και κατέκτησε το Βαλκανικό πρωτάθλημα βόλεϊ που διεξήχθη στην πόλη Βρίνιατσκα Μπάνια της Σερβίας.
Η νέα πρόκληση για την ελληνική ομάδα είναι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα σε λίγες ημέρες.
Μαρία Σάκκαρη: «Κόντρα» με το κορίτσι του Τσιτσιπά στο Wimbledon
Δύσκολη κλήρωση και για τη Μαρία Σάκκαρη στο φετινό Wimbledon, η οποία θα αντιμετωπίσει την Ουκρανή Μάρτα Κόστγιουκ (Νο35) στον πρώτο γύρο, ενώ στη συνέχεια πέφτει πάνω στην Πάουλα Μπαντόσα.
Την αντίπαλό της στην πρεμιέρα της στο Wimbledon έμαθε την Παρασκευή (30/6) η Μαρία Σάκκαρη (Νο8), μετά τη σχετική κλήρωση στο Γκραν Σλαμ του Λονδίνου.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια θα τεθεί αντιμέτωπη με τη μαχητική Ουκρανή ΜάρταΚόστγιουκ (Νο35) στον πρώτο γύρο του τουρνουά.
Ωστόσο, η συνέχεια είναι… ιδιαίτερη, καθώς η Σάκκαρη είναι πιθανό να διασταυρωθεί με τη σύντροφο του Στέφανου Τσιτσιπά, ΠάουλαΜπαντόσα, εφόσον η Ισπανίδα ξεπεράσει στην πρεμιέρα της το εμπόδιο της ΆλισονΡισκ!
Στο υποθετικό σενάριο προκρίσεων για την Ελληνίδα, στον τρίτο γύρο πιθανότατα θα αντιμετωπίσει την ΜάντισονΚις και στη φάση των «16» μπορεί να βρει μπροστά της την Μπάρμπορα Κρεϊτσίκοβα.
Η Μαρία Σάκκαρη αν φτάσει στα προημιτελικά θα παίξει απέναντι στην ισχυρή Αρίνα Σαμπελένκα, ενώ στα ημιτελικά η πιθανότερη αντίπαλος είναι η κάτοχος του τίτλου Έλενα Ριμπάκινα.
«Χρυσή» η Άννα Κορακάκη στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες της Πολωνίας
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Ελληνίδα Ολυμπιονίκης, Άννα Κορακάκη, στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες της Πολωνίας.
Η ΆνναΚορακάκη σημείωσε νέα επιτυχία και πρόσθεσε ένα ακόμα μετάλλιο στη συλλογή της.
Αγωνιζόμενη στο πιστόλι 25μ., η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήταν πρώτη στον αγώνα κατάταξης του τελικού (15 πόντοι) και συνέχισε για τον αγώνα του μεταλλίου.
Εκεί, η ΆνναΚορακάκη με 27 βαθμούς πέρασε πρώτη, αφήνοντας δεύτερη τη Βουλγάρα αντίπαλό της ΑντοανέταΚοσταντίνοβα και πήρε ένα ακόμη χρυσό μετάλλιο.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε η Γερμανίδα ΝτορένΒενεκάμπ.
Το συγκινητικό μήνυμα για την Έμμα Κατζουράκη
Μια μέρα νωρίτερα η Άννα Κορακάκη έκανε και μία ανάρτηση για συγχαρητήρια προς την σκοπεύτρια Έμμα Κατζουράκη, που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο.
«Σαν σκοπεύτρια του σταθερού στόχου, δεν έχω την ευκαιρία να παρακολουθώ από κοντά τους αγώνες του πήλινου στόχου, μιας που, πολύ σπάνια έχουμε κοινές διοργανώσεις. Με αφορμή όμως τους Ευρωπαϊκούς Αγώνες, συναντηθήκαμε ξανά, και σήμερα είχα τη χαρά να καμαρώσω την Εμμανουέλα από κοντά. Σε έναν τελικό για (πολύ) γερά στομάχια, κέρδισε σήμερα το ασημένιο μετάλλιο στο σκητ γυναικών!
Εκείνο όμως που κάνει ακόμα πιο σπουδαία τη διάκρισή της, είναι ότι έξι σκοπεύτριες, διεκδικούσαν 1 ολυμπιακή κάρτα! Η Έμμα για πολύ λίγο δεν κέρδισε το εισιτήριο για το Παρίσι, καθώς αυτό πήγε στην πρώτη θέση στην Ιταλίδα συναθλήτριά της.
Θέλω (και δημόσια) να τη συγχαρώ από καρδιάς, καθώς επίσης και με αυτή την ευκαιρία να επισημάνω κάτι που κατάφερα σήμερα να δω πολύ καθαρά ως θεατής «απ’ έξω» (παρ’ όλο που το βιώνω στο πετσί μου χρόνια τώρα). Κάθε διάκριση είναι μοναδική και είναι συναρπαστικό το πόσο κοντά, σε τόσο υψηλό επίπεδο, είναι η επιτυχία από την «αποτυχία» (εντός πολλών εισαγωγικών η «αποτυχία») και ΠΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ είναι οι παράγοντες (πέρα από τη δουλειά) που παίζουν το ρόλο τους στο να πραγματοποιηθεί αυτή ή όχι. Ιδίως στους τελικούς, στο άθλημά μας, όλα είναι πιθανά, μέχρι την τελευταία στιγμή· δεν υπάρχουν «στάνταρ» ούτε «φαβορί». Δεν κερδίζει ο καλύτερος που είναι σε κάθε αγώνα μόνος του «ο καλύτερος». Κερδίζει ο καλύτερος εκείνης της ημέρας. Γι’ αυτό, όσοι «μελετούν σκοποβολή», μπορούν να δουν, ότι, σε κάθε διοργάνωση, τα μετάλλια δεν πηγαίνουν σε έναν-δύο σκοπευτές που είναι πάντα στο βάθρο.
Πολλά συγχαρητήρια και πάλι στην Έμμα· προσωπικά αισιοδοξώ ότι στο μέλλον, πέρα από μετάλλια, θα κερδίσει και την ολυμπιακή κάρτα! Στο σταθερό στόχο ήδη έχουμε «κλείσει» τις δύο ολυμπιακές συμμετοχές (που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στην ιστορία του αγωνίσματος), στα 10μ αεροβόλο πιστόλι γυναικών, με τη Χριστίνα Μόσχη κι εμένα.
Επομένως ονειρεύομαι στο Παρίσι και με την Έμμα στον πήλινο στόχο να έχουμε ισχυρή γυναικεία παρουσία με τρεις γυναίκες σκοπεύτριες σε σταθερό & πήλινο στόχο!
Τέλος, συγχαίρω επίσης για την προσπάθειά τους και τους άνδρες στο σκητ, Μπάμπη & Νίκο, που για πολύ λίγο δε μπήκαν στον τελικό του αγωνίσματος!».
Τεντόγλου: «Αυτό που έκανα σήμερα θεωρώ πως δεν μπορεί να το κάνει άλλος αθλητής»
Γεμάτος αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τον εαυτό του φάνηκε ο Μίλτος Τεντόγλου μετά τον αγώνα του στο Ευρωπαϊκό ομάδων.
Λίγο μετά τη νίκη του στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ομάδων στίβου, με άλμα στα 8.34μ. και νέο φετινό ρεκόρ, ο 25 άλτης Μίλτος Τεντόγλου μίλησε στον ΣΕΓΑΣ και δήλωσε τα εξής:
«Θεωρώ πως αυτό που έκανα εγώ σήμερα, το 8.34μ. με -1.3 αέρα, δεν μπορεί να το κάνει άλλος αθλητής αυτή τη στιγμή. Είδατε πως και οι υπόλοιποι σήμερα, που είναι πολύ καλοί αθλητές, δεν μπόρεσαν να κάνουν 8 μέτρα. Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό, έχω αυτοπεποίθηση. Πάντα έχω
Δουλεύω ακόμη κάποιες λεπτομέρειες στα άλματά μου, ας πούμε σήμερα βγήκε μόνο το τελευταίο άλμα καλό αλλά θα μπορούσε να βγει στην αρχή, τέτοιες λεπτομέρειες κοιτάζουμε. Συνεχίζουμε. Είμαι ευχαριστημένος που έδωσα 16 πόντους στην Ελλάδα και να πω συγχαρητήρια στα παιδιά που έχουν αγωνιστεί ήδη και καλή επιτυχία στα παιδιά που θα αγωνιστούν. Πιστεύω πως το έχουμε, πάμε!
Όλοι οι αγώνες είναι έτσι (σ.σ. ευκαιρία για να διορθώνει τα λάθη του), αλλά αυτό ισχύει πιο πολύ για μένα. Για τα άλλα παιδιά αυτή η διοργάνωση μοιάζει πιο πολύ με ένα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και θεωρώ πως είναι μία καλή εμπειρία».
«Είμαι καλός στο να προσπαθώ να βρω τα λάθη μου μέσα στον αγώνα», είπε αργότερα στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και εξήγησε:
«Δεν το έκανα επίτηδες (σ.σ. που πήδηξε στην τελευταία προσπάθεια). Είχε αρνητικό αέρα, δεν είχε καλές συνθήκες και δυσκολεύτηκα, νομίζω όλοι δυσκολεύτηκαν δηλαδή αφού κανείς δεν έκανε οχτώ μέτρα. Στο τελευταίο άλμα έδεσα όλα τα λάθη μου μαζί και βγήκε. Μπορεί και να μην έβγαινε, στους προηγούμενους αγώνες δεν είχε βγει ας πούμε.
Ένας καλός αγώνας, μία καλή επίδοση και κοντά στο ρεκόρ αγώνα, το 8.38μ. που είναι και δικό μου ρεκόρ. Αν είχε καλό αγώνα σήμερα θα έκανα 8.40μ. φεύγα… Ο στόχος είναι να ανεβαίνουμε σιγά σιγά μέχρι το Παγκόσμιο, αυτό με νοιάζει εμένα».
Ολυμπιακοί Αγώνες: Το Συμβούλιο της Ευρώπης ζητά τον αποκλεισμό Ρώσων και Λευκορώσων αθλητών από το «Παρίσι 2024»
Η ΔΟΕ συνέστησε τον περασμένο Μάρτιο την επανένταξη Ρώσων και Λευκορώσων αθλητών
Τον πλήρη αποκλεισμό Ρώσων και Λευκορώσων αθλητών από τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, που θα γίνουν το 2024 στο Παρίσι, «όσο συνεχίζεται ο πόλεμος της Ρωσίας στην Ουκρανία», ζήτησε το συμβούλιο της Ευρώπης.
Σε ψήφισμα που ενέκρινε κατά την διάρκεια της θερινής ολομέλειάς της, η οποία διεξάγεται αυτήν την εβδομάδα στο Στρασβούργο, η συνέλευση «προέτρεψε την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και τα αθλητικά όργανα που την συνιστούν, να διατηρήσουν την θέση που εκφράσθηκε το 2022 και να απαγορεύσουν τη συμμετοχή αυτών των αθλητών στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες και σε όλα τα άλλα μεγάλα αθλητικά γεγονότα», αναφέρεται χαρακτηρισδτικά σε σχετικό δελτίο Τύπου.
Αυτό το ψήφισμα έρχεται, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενώ η ΔΟΕ «εξετάζει αυτήν την στιγμή την δυνατότητα να εξουσιοδοτήσει αθλητές με ρωσικό ή λευκορωσικό διαβατήριο, να αγωνισθούν στο Παρίσι ως «ουδέτεροι αθλητές», συνεχίζει η κοινοβουλευτική συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Η ΔΟΕ συνέστησε τον περασμένο Μάρτιο την επανένταξη Ρώσων και Λευκορώσων αθλητών σε διεθνείς αγώνες, υπό ουδέτερο έμβλημα και «με ατομική ιδιότητα», υπό την προϋπόθεση ότι δεν υποστήριξαν και δεν υποστηρίζουν ενεργά, τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Αλλά η PACE κρίνει στο ψήφισμά της ότι οποιαδήποτε συμμετοχή αυτών των αθλητών, είναι «αδιανόητη» και «θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα ως εργαλείο προπαγάνδας, ενώ θα εμπόδιζε εκ των πραγμάτων άλλους αθλητές -ιδίως τους Ουκρανούς- να συμμετάσχουν».
Σύμφωνα με την PACE, τα επιχειρήματα υπέρ της συμμετοχής τους «δεν έχουν επαρκή βαρύτητα μπροστά στην επιτακτική ανάγκη να καταδικάσουν και να αποκηρύξουν τις φρικαλεότητες που διαπράχθηκαν και να δείξουν την πλήρη και ακλόνητη υποστήριξη της διεθνούς κοινότητας στην Ουκρανία, όπου η επίθεση συνεχίζεται».
Σύμφωνα με τους βουλευτές της συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, «Ρώσοι και Λευκορώσοι κορυφαίοι αθλητές, λάμβαναν κρατικούς μισθούς και συχνά συμμετείχαν σε στρατιωτικές αθλητικές ομάδες».
«Φαίνεται αδύνατο να επιδείξουν την ουδετερότητά τους και την απόστασή τους από αυτά τα καθεστώτα, αλλά και να κάνουν μια δήλωση κατά του πολέμου», πρόσθεσαν, και όσοι το έκαναν θα «έβαζαν τον εαυτό τους σε μια επικίνδυνη θέση».
Κατά την διάρκεια ακρόασης τον περασμένο Απρίλιο ενώπιον της PACE, εκπρόσωποι της ΔΟΕ, συμπεριλαμβανομένης της Γκάμπι Αχρενς, πρώην ξιφομάχου και προέδρου της Επιτροπής Αθλητών της Ένωσης Εθνικών Ολυμπιακών Επιτροπών της Αφρικής (ANOCA), είχαν ζητήσει να μην «καταδικασθούν οι αθλητές για τις ενέργειες των ηγετών τους».
Η Γαλλίδα υπουργός Αθλητισμού, Αμελί ΟυντέαΚαστέρα, είχε στο μεταξύ εκτιμήσει ότι εναπόκειται στην ΔΟΕ να λάβει «κυρίαρχη απόφαση» σχετικά με την συμμετοχή Ρώσων και Λευκορώσων αθλητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Τσιτσιπάς | Ξεκινά για τον 3ο διαδοχικό τίτλο στο Μόντε Κάρλο με αντίπαλο τον Μπονζί
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κάνει πρεμιέρα στη χωμάτινη σεζόν από το Masters του Μόντε Κάρλο, με πρώτο αντίπαλο τον Γάλλο, Μπέντζαμιν Μπονζί, στην αρχή του δρόμου για τον 3ο διαδοχικό τίτλο στο Πριγκιπάτο.
O Στέφανος Τσιτσιπάς αρχίζει την προσπάθειά του στο Μόντε Κάρλο, με αντίπαλο τον Γάλλο, Μπέντζαμιν Μπονζί.
Ο 24χρονος Έλληνας τενίστας ανοίγει την παρουσία του στις χωμάτινες επιφάνειες, από το 1000άρι του Μόντε Κάρλο, στο οποίο έχει αναδειχεί πρωταθλητής το 2021 και το 2022.
Αντίπαλός του θα είναι ο 26χρονος Γάλλος, Μπέντζαμιν Μπονζί που νίκησε τον Ισπανό, Ζαπάτα Μιράγες με 6-1, 7-5 και προκρίθηκε στο 2ο γύρο.
Ο Τσιτσιπάς, Νο.2 στο ταμπλό θα αντιμετωπίσει τον Μπονζί στο 4ο κατά σειρά παιχνίδι του προγράμματος στο κεντρικό γήπεδο, σε ένα παιχνίδι που θα αρχίσει στις 17:00 ώρα Ελλάδας, περίπου.
Με τον Μπονζί ο Τσιτσιπάς μετρά δύο νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, όλες πέρυσι στο γρασίδι, στη φάση των «32» στο Χάλε με 7-6(1), 1-6, 6-3 και στα ημιτελικά στο τουρνουά της Μαγιόρκα με 6-4, 6-4.
Εφόσον ο Τσιτσιπάς πάρει την πρόκριση, στη φάση των «16» θα αντιμετωπίσει τον νικητή της αναμέτρησης ανάμεσα στον Χιλιανό, Νίκολας Τζάρι και τον Αυστραλό, Αλεξέι Ποπίριν.
Το πρόγραμμμα της Τρίτης στο κεντρικό κορτ θα ανοίξει στις 12:00 με το παχνίδι των Ζβέρεφ-Μπούμπλικ, θα ακολουθήσει η αναμέτρηση των Ρούμπλεφ-Μούναρ και του Νόβακ Τζόκοβιτς με έναν εκ των Γκακόφ ή Μακντόναλντ.
Τέμπη | Παίκτες ΑΕΚ, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού έδωσαν αίμα στη μνήμη του Ιορδάνη Αδαμάκη
Τέμπη: Σε μία σημαντική πρωτοβουλία προχώρησε ο ΠΣΑΠΠ, καθώς έξι παίκτες από ΑΕΚ, Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό έδωσαν αίμα στη μνήμη του Ιορδάνη Αδαμάκη που πέθανε στο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής επέβαινε στην μοιραία αμαξοστοιχία της 28ης Φεβρουαρίου και βρήκε τραγικό θάνατο έπειτα από τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. Ο Ιορδάνης Αδαμάκης ήταν μέλος του ΠΣΑΠΠ και ο σύνδεσμος των ποδοσφαιριστών θέλησε να τιμήσει τη μνήμη του.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρεται:
«Ο χρόνος «πάγωσε» το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, όταν η τραγωδία των Τεμπών βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη χώρα.
Στον μακρύ, δυστυχώς, κατάλογο των όσων έφυγαν τόσο άδικα από κοντά μας ήταν και ο Ιορδάνης Αδαμάκης, ο δικός μας Ιορδάνης, μέλος του ΠΣΑΠΠ μόλις στα 22 του χρόνια.
Τις πρώτες ώρες του τραγικού συμβάντος η κοινωνία μας έδειξε και πάλι πως ξέρει να στέκεται αλληλέγγυα. Η εικόνα χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανέμεναν καρτερικά να προσφέρουν αίμα στηρίζοντας έμπρακτα τους δεκάδες τραυματίες, αναπτέρωσε την ελπίδα μας για ένα καλύτερο αύριο.
Τη μνήμη του Ιορδάνη θέλουμε και πρέπει να τη διατηρήσουμε ζωντανή μέσα από τις πράξεις μας.
Η ανάγκη για αίμα είναι διαρκής για αυτό βγάλε και εσύ το εισιτήριο διαρκείας με την εθελοντική αιμοδοσία γιατί μία φορά δεν είναι αρκετή.
Μόλις πέντε λεπτά απ’ τη ζωή σου, όλη η ζωή κάποιου άλλου.
Οι Γεράσιμος Μήτογλου, Βασίλης Χατζηεμμανουήλ της ΑΕΚ, Θανάσης Ανδρούτσος, Μάριος Βρουσάι του Ολυμπιακού και Γιώργος Βαγιαννίδης, Γιάννης Κώτσιρας του Παναθηναϊκού ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας στείλαμε το «μήνυμα» πως το ποδόσφαιρο δύναται να αποτυπώσει εικόνες που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη. Σήμερα παίζουμε όλοι στην ίδια ομάδα φορώντας την ίδια φανέλα, εκείνη της εθελοντικής αιμοδοσίας.
Για τον Ιορδάνη, για όλα τα θύματα τις τραγωδίας των Τεμπών, για όλους τους τραυματίες, για το ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ που δυστυχώς δεν μας επιτρέπεται να το πιστέψουμε
*Ευχαριστούμε θερμά τις τρεις ομάδες για την πολύτιμη βοήθεια και συνεργασία τους».
Στέφανος Τσιτσιπάς | Πρώτος αντίπαλος ο 36χρονος Γκασκέ στο Miami Open
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς μπαίνει το Σάββατο (25/03) στη μάχη του Miami Open, όπου θα αντιμετωπίσει τον Γάλλο Ρισάρ Γκασκέ στο δεύτερο γύρο του τουρνουά.
Πρόκειται για το Νο40 του κόσμου και ιδιαίτερα έμπειρο 36χρονο, Ρισάρ Γκασκέ, τον οποίο θα αντιμετωπίσει ο Στέφανος Τσιτσιπάς -για τρίτη φορά στην καριέρα του- στην πρεμιέρα του στο Miami Open.
Κι αυτό γιατί ο Γάλλος πήρε την πρόκριση από τον πρώτο γύρο της διοργάνωσης μετά τη νίκη του επί του Αυστραλού Κρίστοφερ Ο’Κόνελ με 6-4, 3-6, 6-1 έπειτα από μια ώρα και 50 λεπτά παιχνιδιού.
Ο Γκασκέ ήταν εξαιρετικός στο πρώτο σερβίς του, κερδίζοντας το 84% των πόντων του (43/51). Παράλληλα, είχε τη ψυχραιμία να σβήσει τα 4/5 break-point του Ο’Κόνελ, ενώ ο ίδιος εκμεταλλεύτηκε τις 3 από τις 5 ευκαιρίες του για break.
Στο δεύτερο γύρο θα αντιμετωπίσει τον Στέφανο Τσιτσιπά, Νο2 του ταμπλό, σε μια ενδιαφέρουσα τρίτη μεταξύ τους μονομαχία (έχουν από μία νίκη σε αναμετρήσεις που έγιναν το 2018).
Το μονοπάτι μέχρι τον τελικό
Βάσει του ranking της ATP, ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας στον επόμενο γύρο αναμένεται να βρει στον δρόμο του τον Αργεντινό, ΣεμπάστιανΜπάες.
Στο υποθετικό σενάριο που ο Στέφανος Τσιτσιπάς φτάσει με προκρίσεις μέχρι τον τελικό, στη φάση των «16» πιθανότατα θα αντιμετωπίσει τον Ρώσο, Κάρεν Χατσάνοφ, ενώ στη συνέχεια, στα προημιτελικά θα περιμένει λογικά έναν εκ των Φελίξ–Οζέρ Αλιασίμ και ΦράνσιςΤιάφο.
Εφόσον ξεπεράσει όλα αυτά τα σημαντικά εμπόδια, τότε στα ημιτελικά ο 24χρονος πρωταθλητής θα βρεθεί απέναντι σε μια μεγάλη πρόκληση.
Ο πιο πιθανός αντίπαλος σε αυτή τη φάση δεν είναι άλλος από τον φιναλίστ του Indian Wells, ΝτανίλΜεντβέντεφ, με τον ΚάρλοςΑλκαράθ να περιμένει κάποιον εκ των δύο στον τελικό.
Θυμίζουμε πως ο Στέφανος Τσιτσιπάς δεν έχει ξεπεράσει στο 100% ένα πρόβλημα τραυματισμού στον ώμο, όπως φάνηκε και στο πρόσφατο IndianWells.
Όσο για τον Νόβακ Τζόκοβιτς, δεν θα έχει συμμετοχή στο Miami Open, καθώς του απαγορεύτηκε η είσοδος στις ΗΠΑ λόγω του ότι δεν έχει εμβολιαστεί κατά του Covid…
Ο Παναθηναϊκός νίκησε τον ΠΑΟΚ και “βλέπει” έξοδο στην Ευρώπη
Με τον Άρη να έχει γκελάρει νωρίτερα κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Παναθηναϊκός είχε την ευκαιρία να τον πιάσει στους 47 βαθμούς και στην 4η θέση, αλλά έπρεπε να νικήσει τον ΠΑΟΚ. Και ακριβώς αυτό έκανε. Με γκολ των Αϊτόρ και Χουάνκαρ οι πράσινοι πήραν μεγάλη νίκη επί των ασπρόμαυρων, για τους οποίους μείωσε ο Ζίβκοβιτς, ανανεώνοντας τις ελπίδες τους για έξοδο στην Ευρώπη.
Ο αγώνας
Ο αγώνας άρχισε με νεύρα για τους γηπεδούχους, αφού στο 8′ ο διαιτητής σφύριξε πέναλτι υπέρ των φιλοξενούμενων για χέρι του Βέλεθ σε σουτ του Ζαμπά, αλλά γρήγορα επανήλθε η ηρεμία αφού ο ρέφερι πήγε τελικά στο VAR και άλλαξε την απόφασή του, από τη στιγμή που η μπάλα στον αγκώνα του Βέλεθ, ο οποίος είχε μαζέψει το χέρι του.
Κανένα πέναλτι επομένως και συνέχεια στο παιχνίδι με τις δύο ομάδες να ψάχνουν τα πατήματά τους, να προσπαθούν να βρουν ρυθμό. Και η αλήθεια είναι πως οι πράσινοι ήταν αυτοί που πατούσαν καλύτερα μετά το 15′-20′, πλησιάζοντας αρκετές φορές στην αντίπαλη περιοχή.
Η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς στάθηκε άτυχη στο 30′, αφού ο Βιγιαφάνιες δεν μπορούσε να συνεχίσει λόγω μυικού τραυματισμού και άφησε τη θέση του στον Αλεξανδρόπουλο, αλλά λίγα λεπτά μετά η ανησυχία έδωσε τη θέση τους στους πανηγυρισμούς: Ωραία σέντρα του Παλάσιος, όχι ωραία έξοδος του Πασχαλάκη και ο Αϊτόρ με κεφαλιά προ κενής εστίας έκανε το 1-0 στο 34′. Σκορ που έμεινε ως το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
2ο ημίχρονο
Στο ξεκίνημα του δεύτερου οι ασπρόμαυροι προσπάθησαν να πιέσουν για την ισοφάριση και η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν στο 52′, όταν ο Άκπομ τα έκανε όλα σωστά και έδωσε στον Ελ Καντουρί, αλλά αυτός αστόχησε από πολύ καλή θέση. Όπως και να έχει, η ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου ήταν καλύτερη, είχε τον έλεγχο και πίεζε, αλλά ο Παναθηναϊκός ήταν πιο αποτελεσματικός και το απέδειξε και στο 64′.
Μετά την εκτέλεση κόρνερ του Παλάσιος ο Ίνγκασον απομάκρυνε με κεφαλιά και η μπάλα πήγε προς τον Χουάνκαρ, ο οποίος έπιασε αμέσως ένα πολύ ωραίο σουτ και έγραψε το 2-0.
Ήταν η στιγμή που όλοι πίστεψαν ότι το παιχνίδι κρίθηκε, αλλά δεν ήταν έτσι τελικά, αφού ο ΠΑΟΚ αντέδρασε και μάλιστα γρήγορα: Στο 70′ ο Κούρτιτς έκανε σέντρα, η μπάλα κόντραρε στον Άκπομ και ο Ζίβκοβιτς από κοντά, από κανονική θέση, την έστειλε στα δίχτυα μειώνοντας σε 2-1.
Οι Θεσσαλονικείς ήταν ξανά στο παιχνίδι και πίεσαν ως το τέλος για να φτάσουν στην ισοφάριση, οι πράσινοι όμως κράτησαν το σκορ και πήραν τη νίκη, με αποτέλεσμα να είναι πλέον μαζί με τον Άρη στην 4η θέση.
Ολυμπιακός – ΑΕΚ 1-1 | Απολαυστικό ντέρμπι χωρίς όμως νικητή
Ερυθρόλευκοι και κιτρινόμαυροι έμειναν στο 1-1 σε ένα ωραίο παιχνίδι
Ο Ολυμπιακός ήθελε τη νίκη για να πλησιάσει κι άλλο στο πρωτάθλημα και φυσικά για το γόητρο. Η ΑΕΚ ήθελε τη νίκη για να κάνει αποφασιστικό βήμα για την 3η θέση και φυσικά για το γόητρο. Τελικά καμία από τις δύο ομάδες δεν πέτυχε αυτό που ήθελε αλλά και οι δύο μαζί πέτυχαν να προσφέρουν θέαμα, σίγουρα καλύτερο από ό,τι έχουμε δει σε άλλα ντέρμπι φέτος, μένοντας τελικά στο 1-1.
Από τα πρώτα λεπτά οι ερυθρόλευκοι έδειξαν διάθεση να πρεσάρουν ψηλά, ενώ οι κιτρινόμαυροι από την άλλη πλευρά προσπαθούσαν να χτίσουν το παιχνίδι τους από πίσω. Όπως και να έχει, το σημαντικό είναι ότι το ντέρμπι είχε καλό ρυθμό και μετά το 10λεπτο είχε και τις πρώτες φάσεις, με την Ένωση να απειλεί στο 18′ με τον Τσούμπερ, στον οποίο είπε «όχι» με πολύ ωραία απόκρουση ο Βατσλίκ.
Η ομάδα του Σωκράτη Οφρυδόπουλου είχε την κατοχή της μπάλας, έκανε το παιχνίδι της και η αλήθεια είναι ότι δεν ένιωθε κάποιον ιδιαίτερο κίνδυνο, αλλά λίγα λεπτά μετά αποδείχθηκε ότι δεν χρειαζόταν να είναι και εντυπωσιακός ο Ολυμπιακός για να σκοράρει. Αρκούσε, στο 30′, ένας κακός υπολογισμός του Μοχαμαντί για να πάρει τη μπάλα ο Μασούρας και να κάνει το γύρισμα για τον Καρβάλιο, ο οποίος έγραψε το 1-0 με κοντινή προβολή.
Δύο λεπτά μετά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και ο Μασούρας αλλά το γκολ ακυρώθηκε σωστά για οφσάιντ στην αρχή της φάσης, ενώ στο 39′ ο Εμβιλά ήταν άστοχος από καλή θέση εντός περιοχής. Και αφού οι Πειραιώτες δεν εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι οι φιλοξενούμενοι έμοιαζαν χαμένοι μετά το γκολ που δέχθηκαν, ήρθε η αντίδραση και η ισοφάριση πριν το τέλος του ημιχρόνου: Στο 43′ ο Άμραμπατ εκτέλεσε κόρνερ και ο Σιμάνσκι με κεφαλιά ισοφάρισε (1-1).
Ευκαιρίες εκατέρωθεν, επανεμφάνιση Φορτούνη και τελικά ισοπαλία
Οι ερυθρόλευκοι θα μπορούσαν να απαντήσουν άμεσα αλλά στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου η μπάλα πήγε στο δοκάρι μετά το κοντινό σουτ του Μασούρα και την απόκρουση του Στάνκοβιτς, για να αρχίσει το β’ μέρος με δύο φάσεις για την ΑΕΚ. Τόσο ο ο Άμραμπατ στο 48′, όσο και ο Ρότα στο 49′, όμως, δεν βρήκαν στόχο. Λίγα λεπτά μετά, στο 53′, ήταν η σειρά των γηπεδούχων να πλησιάσουν στο δεύτερο γκολ αλλά ο Στάνκοβιτς απέκρουσε το πλασέ του Ελ Αραμπί από καλή θέση, με το ντέρμπι να έχει πολύ καλό ρυθμό και να είναι ανοιχτό σε όλα τα αποτελέσματα.
Έτσι φαινόταν, τουλάχιστον, εκείνη τη στιγμή, με τους Πέδρο Μαρτίνς και Σωκράτη Οφρυδόπουλο να βάζουν στη συνέχεια τους Βαλμπουενά και Μάνταλο αντίστοιχα, περιμένοντας από αυτούς τη μια ενέργεια που θα έκανε τη διαφορά. Κάτι που θα μπορούσε να κάνει και ο Φορτούνης, ο οποίος επίσης πέρασε ως αλλαγή στη συνέχεια, για να αποθεωθεί στην επανεμφάνισή του έπειτα από… 283 μέρες! Και όντως θα μπορούσε να έχει δώσει την ασίστ της νίκης στο 79′ αλλά ο Ελ Αραμπί δεν τελείωσε καλά τη φάση, ενώ στο 86′ η κεφαλιά του Παπασταθόπουλου έφυγε λίγο άουτ.
Έτσι, έπειτα από ένα γεμάτο παιχνίδι, με ωραίο ρυθμό και καλές φάσεις εκατέρωθεν, με τελευταία αυτή του Αραούχο στις καθυστερήσεις με το σουτ που έφυγε λίγο πάνω από το οριζόντιο δοκάρι, Ολυμπιακός και ΑΕΚ έμειναν στο 1-1, με τους ερυθρόλευκους να είναι στο +11 από τον ΠΑΟΚ και τους κιτρινόμαυρους να είναι στην 3η θέση, στο +1 από Παναθηναϊκό και Άρη.
Βαθμολογία UEFA | Ο ΠΑΟΚ κρατάει την Ελλάδα μόνη στη 15η θέση
Τι σημαίνει η κάθε θέση για τη σεζόν 2023/24
Ο ΠΑΟΚ νίκησε χθες τη Γάνδη και κρατάει την Ελλάδα στη 15η θέση. Αν μάλιστα προκριθεί στους 8 του Europa Conference League, θα αυξηθούν οι ελπίδες για την Ελλάδα να διατηρήσει τη 15η θέση στη βαθμολογία της UEFA μέχρι τέλους.
Ναι, νίκησε και η Σλάβια Πράγας (4-1 τη Λίντσερ). Όμως η νίκη της έδωσε στην Τσεχία 400 βαθμούς. Την ίδια ώρα στην Τούμπα η νίκη του ΠΑΟΚ έδινε 500 βαθμούς στην Ελλάδα. Κι έτσι η 15η θέση στη Βαθμολογία της UEFA έχει μόνο έναν κάτοχο. Την Ελλάδα. Ο Δικέφαλος του Βορρά συνεχίζει να κρατά το όνειρο της 15ης θέσης ζωντανό. Παραμένει δύσκολο γιατί η Σλάβια όχι μόνο νίκησε, αλλά απέκτησε τεράστιο προβάδισμα πρόκρισης για τους 8 του Europa Conference League.
Για την ώρα όμως η Ελλάδα είναι στο +100 από την Τσεχία και όλα θα κριθούν την άλλη Πέμπτη στις ρεβάνς του Europa League και του Europa Conference League.
Η βαθμολογία της UEFA
13η Βέλγιο 30.600 (1/5)
14η Ελβετία 29.675 (1/4)
15η Ελλάδα 27.700 (1/4)
16η Τσεχία 27.600 (1/5)
17η Δανία 27.175 (1/5)
18η Κροατία 27.150 (0/4)
19η Τουρκία 27.100 (1/5)
20η Νορβηγία 26.500 (1/4)
21η Κύπρος 26.375 (0/4)
22η Ισραήλ 24.375 (0/4)
Κίνδυνο δεν αποτελεί μόνο η Τσεχία βεβαίως. Η Δανία με την Κοπεγχάγη παραμένει γερά στο κόλπο μετά το 4-4 με την Αϊντχόφεν στην Ολλανδία. Μικρότερος κίνδυνος είναι η Τουρκία. Ναι μεν η Γαλατασαράι έκανε την έκπληξη της βραδιάς με το 0-0 μέσα στο Καμπ Νόου με την Μπαρτσελόνα αλλά η λογική λέει πως δεν θα αποκλείσει τους «μπλαουγκράνα». Και τέλος υπάρχει η εκπληκτική Μπόντο Γκλιμτ η οποία ναι μεν νίκησε με γκολ-πέναλτι στο 92′ (αυστηρό) την Αλκμααρ αλλά ανέβασε τη Νορβηγία στην 20η θέση και μειώνει τις διαφορές από Τουρκία, Κροατία και Δανία.
Τα μπόνους
Θυμίζουμε πως υπάρχουν και τα μπόνους. Το κακό είναι πως στο Conference League τα μπόνους θα αρχίζουν από τα ημιτελικά του θεσμού ενώ για το Europa League από τη φάση των 16 και μετά. Το καλό είναι πως μόνο η Γαλατά βρίσκεται στο Europa League. Τα μπόνους είναι ίδια και για τις τρεις διοργανώσεις από τη στιγμή που δίνονται. 1000 βαθμοί στον σύλλογο και το αντίστοιχο… ποσοστό που ανήκει στην κάθε χώρα. Για παράδειγμα, αν προκριθεί η Γαλατά θα δώσει +200 βαθμούς στην Τουρκία
Τι σημαίνει η κάθε θέση για τη σεζόν 2023/24
Η 11η και η 12η θέση
Ο πρωταθλητής στα play off του Champions League
Ο δεύτερος στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο Κυπελλούχος στα play off του Europa League
Ο τρίτος στον 3ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
Ο τέταρτος στον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
Η 13η και η 14η θέση
Ο πρωταθλητής στον 3ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο δεύτερος στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο Κυπελλούχος στον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League
O τρίτος και ο τέταρτος στον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
Η 15η θέση
Ο πρωταθλητής στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο δεύτερος στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο Κυπελλούχος στον 3ο προκριματικό γύρο του Europa League
Ο τρίτος και ο τέταρτος στον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
Η 16η και η 17η θέση
Ο πρωταθλητής στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο δεύτερος, ο τρίτος και ο Κυπελλούχος στον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
* Δεν θα έχουμε πέμπτη ομάδα στην Ευρώπη και δεν θα έχουμε ομάδα και στο Europa League
Η 18η θέση και κάτω (μέχρι την 28η δεν αλλάζει κάτι)
Ο πρωταθλητής στον 1ο προκριματικό γύρο του Champions League
Ο δεύτερος, ο τρίτος και ο Κυπελλούχος στον 2ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League
* Δεν θα έχουμε πέμπτη ομάδα στην Ευρώπη και δεν θα έχουμε ομάδα και στο Europa League
ΠΑΟΚ-Άρης 0-1 | Τέσσερις συλλήψεις για τα επεισόδια στο ντέρμπι ΠΑΟΚ – Άρης
Τεράστιο διπλό του Άρη, εισβολή των οπαδών του ΠΑΟΚ στην Τούμπα – Δείτε βίντεο με τα επεισόδια
Μετά από 12 χρόνια ο Άρης κέρδισε πανάξια τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, αλλά ο αγώνας στιγματίστηκε από τα σοβαρά επεισόδια των οπαδών του Δικεφάλου – Στο 90′ από τη Θύρα 4 έπεσε βροχή από κροτίδες, φωτοβολίδες ενώ οπαδοί έκαναν και ντου στον αγωνιστικό χώρο με τον Σκωτσέζο διαιτητή Μάντεν να στέλνει τις δύο ομάδες στα αποδυτήρια για 40 λεπτά – Ο Δικέφαλος γλίτωσε την καταστροφή με την επανέναρξη του αγώνα
Tο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Άρη στην Τούμπα, διεκόπη στο 92ο λεπτό, με τους φίλους των γηπεδούχων να πετούν φωτοβολίδες και καπνογόνα στον αγωνιστικό χώρο
Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ. κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στο γήπεδο της Τούμπας, στο ντέρμπι ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Άρη, με τους κιτρινόμαυρους να νικάνε με 0-1, μέχρι και το 91′, οπότε και δόθηκε εντολή για διακοπή του αγώνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, η ΕΛ.ΑΣ. έχει προχωρήσει και σε προσαγωγές άλλων ατόμων, οπότε υπάρχει πιθανότητα ο αριθμός των συλλήψεων να αυξηθεί.
Tο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Άρη στην Τούμπα, διεκόπη στο 92ο λεπτό, με τους φίλους των γηπεδούχων να πετούν φωτοβολίδες και καπνογόνα στον αγωνιστικό χώρο. Ολα φέρονται να ξεκίνησαν όταν δύο πυρσοί από την κερκίδα εκτοξεύθηκαν στον αγωνιστικό χώρο.
Δευτερόλεπτα αργότερα υπήρξε εισβολή οπαδών του ΠΑΟΚ στον αγωνιστικό χώρο, με τους παίκτες του Άρη να κατευθύνονται αμέσως προς τα αποδυτήρια, ενώ δυνάμεις των ΜΑΤ μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και παρατάχθηκαν μπροστά από τη Θύρα 4, έχοντας μάλιστα και συγκρούσεις με οπαδούς. Οι περισσότεροι φίλοι του ΠΑΟΚ έχουν αποχωρήσει από το γήπεδο, περιμετρικά του οποίου έχουν αναπτυχθεί αστυνομικές δυνάμεις. Σημειώνεται πως το ντέρμπι άρχισε και πάλι έπειτα από 28 λεπτά διακοπής.
Το ματς ήταν στο 92΄και ο Άρης με το γκολ του Μαντσίνι από το 41′ κρατούσε στα χέρια του μια μεγάλη νίκη. Απέμεναν δύο ακόμη λεπτά αλλά οι ανεγκέφαλοι χούλιγκανς δεν έδωσαν καν την ευκαιρία στην ομάδα που λένε πως αγαπούν να διεκδικήσει έστω την ισοπαλία. Μπουκάλια, πέτρες, φωτοβολίδες και μετά ντου από την Θύρα 4. Ροντέο ο αγωνιστικός χώρος, μάχες με την αστυνομία και φυσικά διακοπή. Ο Ισραηλινός διαιτητής Ρόμπερτ Μάντεν έστειλε τους πάντες στα αποδυτήρια και εκεί έμειναν για περισσότερο από 40 λεπτά μέχρι να καθαρίσει ο αγωνιστικός χώρος και να αποχωρήσουν οι χούλιγκανς. Μετά οι δύο ομάδες βγήκαν ξανά στο γήπεδο, έπαιξαν για μερικά τυπικά δευτερόλεπτα και τέλος. Ο Άρης νίκησε, αλλά η ΑΛΗΤΕΙΑ θριάμβευσε!
Όμως για 92΄ είχαμε και αγώνα…
Έτσι ξεκίνησαν το ντέρμπι
Οι επιστροφές του Γιάννη Μιχαηλίδη και του Κάρολ Σφιντέρσκι ήταν λίγο πολύ αναμενόμενες, ωστόσο ο Ραζβάν Λουτσέσκου έδωσε φανέλα βασικού και στον Τόμας Μουργκ, επιλέγοντας τον Αυστριακό μέσο για το δεξιό άκρο της μεσοεπιθετικής γραμμής, με δεδομένο το κακό πρόσωπο που έδειξε ο Ομάρ Ελ Καντουρί στα παιχνίδια με Ατρόμητο και Σλόβαν.
Δείτε βίντεο με τις καλύτερες φάσεις του αγώνα ΕΔΩ.
Ο Στέφαν Σβαμπ επέστρεψε κι αυτός στο βασικό σχήμα των «ασπρόμαυρων» δίπλα στον Γιάσμιν Κούρτιτς, ενώ ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς μεταφέρθηκε στο αριστερό άκρο της επίθεσης κι ο Ντιέγκο Μπίσεσβαρ είχε έναν πιο ξεκάθαρο ρόλο, αυτό του επιτελικού μέσου, πάνω στο χορτάρι. Ο Άκης Μάντζιος έκανε πράξη όλα όσα σχεδίασε και δοκίμασε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, με την συνύπαρξη των Μπαντού Ντιαγέ, Τζέγκο και Λούκας Σάσα στη μεσαία γραμμή του Άρη. Στα μετόπισθεν δεν υπήρξε κάποια έκπληξη, όπως αντίστοιχα και σ’ αυτά του ΠΑΟΚ.
Ο Ματέο Γκαρσία από την στιγμή που πήρε δύο προπονήσεις στα πόδια του ξεκίνησε στο αρχικό σχήμα των «κιτρινόμαυρων», αντί του Μπρούνο Γκάμα, ενώ στην άλλη πτέρυγα κινήθηκε ο Ντάνιελ Μαντσίνι και στην κορυφή της επίθεσης παρέμεινε ο Αμπουμπακάρ Καμαρά.
Ο Άρης είχε απαντήσεις στην πίεση του ΠΑΟΚ
Το ντέρμπι ξεκίνησε με εντυπωσιακά γρήγορο ρυθμό, την μπάλα πάνω κάτω και τις δύο ομάδες να έχουν μοιρασμένη την κατοχή της μπάλας και τις στιγμές τους για να φτάσουν σ’ ένα γκολ. Ο ΠΑΟΚ πίεσε πολύ ψηλά, την ίδια ώρα που το πλάνο του Μάντζιου ήταν να κρατάει σηκωμένο το χειρόφρενο και να ψάχνει την κόντρα. Ήξερε ότι οι «ασπρόμαυροι» είναι ευάλωτοι, θα έκαναν κάποιο λάθος και το σχέδιο του δούλεψε. Κι από την στιγμή που ο Κουέστα έβγαλε με εντυπωσιακό τρόπο την εκτέλεση φάουλ του Κούρτιτς (19’) κρατώντας το μηδέν, όλα πήγαιναν πρίμα για τους «κιτρινόμαυρους».
Πήρε κεφάλι στο σκορ με Μαντσίνι
Με τον Εντιαγιέ να είναι μια ομάδα μόνος του στο χώρο της μεσαίας γραμμής και τον Γκαρσία να βρίσκει τρόπους να κουβαλάει την μπάλα από τα άκρα, ο Άρης πάτησε με καλές προϋποθέσεις στην περιοχή του Πασχαλάκη. Στο πρώτο λάθος (από τον Ζίβκοβιτς) ο Καμαρά πέταξε την σπουδαία ευκαιρία στα σκουπίδια (17’), αλλά δεν έγινε το ίδιο και στο 41ο λεπτό. Οι «κίτρινοι» έκλεψαν την μπάλα από τον Σφιντέρσκι, ο Εντιαγέ έκανε σπουδαία ενέργεια και ο Μαντσίνι με πλασέ νίκησε τον Πασχαλάκη γράφοντας το 0-1.
Η Τούμπα «πάγωσε» και παράλληλα οι πρώτες αποδοκιμασίες από την εξέδρα έδειχναν ότι ο ΠΑΟΚ είχε μπροστά του να ανέβει μεγάλη ανηφόρα στο δεύτερο μέρος. Ο Άρης ήταν ανώτερος στο πρώτο μισό του ντέρμπι, δίκαια έπαιρνε αυτό που δικαιούταν με βάση την εικόνα του αγώνα. Απέναντι του είχε μια ομάδα άκρως προβληματική στη μεσαία γραμμή, με εξαφανισμένους τους Κούρτιτς και Σβαμπ, αργή στο τρανζίσιον και αδυναμία να βγάλει σωστά την μπάλα από την άμυνα της.
«Πολιορκία» του ΠΑΟΚ δίχως αποτέλεσμα
Η είσοδος του Ελ Καντουρί, αντί του Μουργκ, ήταν η πρώτη κίνηση του Λουτσέσκου, με τον Άρη να παραμένει στο μισό γήπεδο με στόχο να κρατήσει το υπέρ του σκορ και να ψάχνει την κόντρα, όπως συνέβη με τον Καμαρά στο 57’, γνωρίζοντας ότι ο ΠΑΟΚ ήταν υποχρεωμένος να βγει και να πιέσει για το γκολ της ισοφάρισης. Με την συμπλήρωση μιας ώρας ο Λουτσέσκου έκανε δύο μαζεμένες αλλαγές, έβγαλε τον κακό Σβαμπ και πέρασε τον Μιτρίτσα, άλλαξε και τον φορ περνώντας στο ματς τον Άκπομ. Η «πολιορκία» της εστίας του Κουέστα συνεχιζόταν με τον Κούρτιτς στο 68’ να βλέπει τον τερματοφύλακα του Άρη να διώχνει ενστικτωδώς την μπάλα σε κόρνερ. Οι «κίτρινοι» είχαν πρόβλημα στο να κρατήσουν την μπάλα γι’ αυτό ο Μάντζιος πέρασε στο ματς αρχικά τον Γκάμα αντί του σκόρερ Μαντσίνι και λίγο αργότερα τους Ματίγια και Μάνο αντί των Εντιαγέ και Καμαρά, που ό,τι είχαν να δώσουν, το είχαν δώσει.
Το 0-1 κρατούσε τον ΠΑΟΚ μέσα στο ματς, όμως τα χρονικά περιθώρια άρχισαν να στενεύουν δραματικά για τους παίκτες του. Το σχέδιο του Μάντζιου, αν και υπήρχαν στιγμές που οι ποδοσφαιριστές του πιέστηκαν, είχε πιάσει.
Εισβολή και διακοπή. Όλα αυτά μέχρι το 92’ και την εισβολή των οπαδών του ΠΑΟΚ από τη Θύρα 4 στον αγωνιστικό χώρο που οδήγησε σε μάχες με τις δυνάμεις των ΜΑΤ και τη διακοπή του αγώνα. Μετά από περίπου 40 λεπτά βγήκαν ξανά οι παίκτες και των δύο ομάδων και έπαιξαν περίπου 2 λεπτά απλά για να ληξει το ματς.
MVP: Ο Εντιαγέ ήταν απολαυστικός και ο κορυφαίος του Άρη μέχρι που ξέμεινε από δυνάμεις
ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ: Μεγάλο παιχνίδι από Γκαρσία και τον Καμαρά.
Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ: Ο Σβαμπ ήταν σαν να μην υπήρχε στο γήπεδο.
Η «ΓΚΑΦΑ»: Η εισβολή των χούλιγκανς έβαλε ταφόπλακα στον ΠΑΟΚ
ΤΟ «ΣΤΡΑΓΑΛΙ»: Ο Σκοτσέζος Ρόμπερτ Μάντεν ήθελε να μην σφυρίξει αρκετά, άφησε το παιχνίδι να αποκτήσει ρυθμό.
ΤΟ «ΤΑΜΕΙΟ» ΤΟΥ GAZZETTA: Ο Άρης όχι μόνο κέρδισε μετά από έντεκα χρόνια στην Τούμπα, αλλά με τη δικαιότατη νίκη του κατάφερε και έβαλε επιπλέον μπελάδες στον ΠΑΟΚ.
Yποβολή αιτήσεων για έκδοση αδείας διεξαγωγής αθλητικών συναντήσεων
Η Δ/νση Δημόσιας υγεία και Κοιν. Μέριμνας ΠΕ Καβάλας ανακοινώνει προς όλους τους αθλητικούς συλλόγους και σωματεία καθώς και τις οικείες ενώσεις αυτών τα κάτωθι, αναφορικά με τα αιτήματά τους προς την Υπηρεσία μας για έκδοση άδειας διεξαγωγής αθλητικών συναντήσεων:
Ήδη, σε προηγούμενο Δελτίο τύπου της 17/9/2020, σας είχαμε ενημερώσει μεταξύ άλλων ότι βάση των σχετικών διατάξεων, τα αιτήματα θα πρέπει να καταφθάνουν στην Υπηρεσία μας με πλήρη δικαιολογητικά τουλάχιστον έξι ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής της αθλητικής συνάντησης ώστε να είμαστε εντάξει με την προθεσμία των πέντε ημερών για την κοινοποίηση στην αρμόδια αστυνομική αρχή βάση των διατάξεων του αρ. 20 της Κ.Υ.Α. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑ/ΑΕ/408113/21902/ 2725/603/17(ΦΕΚ 3568 Β/10-10-2017). Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που διαμορφώνονται από τις συνθήκες της πανδημίας και επειδή θα πρέπει να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος στις αρμόδιες αρχές ελέγχου, μεταξύ των άλλων μέτρων, και αυτών που ορίζονται από τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτοκόλλα κατά της COVID19, καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη τήρησης της ανωτέρω προθεσμίας.
Η ανωτέρω προθεσμία είναι η ελάχιστη δυνατή, ώστε να έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία μας τουλάχιστον μία εργάσιμη ημέρα για την επεξεργασία του σχετικού αιτήματος. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή εάν η ημέρα κατάθεσης της αίτησης στην Υπηρεσία μας εφόσον είναι εργάσιμη, (ή η αμέσως επόμενη εργάσιμη εάν κατατεθεί ηλεκτρονικά), δεν απέχει χρονικά τουλάχιστον έξι ημέρες από την ημέρα που είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί η αθλητική συνάντηση, ή εάν τα δικαιολογητικά είναι ελλιπή, σας ενημερώνουμε με το παρόν ότι, τηρώντας τις σχετικές διατάξεις, δεν θα εκδίδουμε τη σχετική άδεια και η αίτησή σας θα τίθεται στο αρχείο.
Super League | Συμπαράσταση των παικτών στους συναδέλφους των κατηγοριών Super League 2 και Football League
Οι ποδοσφαιριστές της Super Legaue συμπαραστέκονται στους συναδέρφους τους των Super League 2 και Football League, πρωταθλήματα που λόγω κορωνοϊού δεν έχουν εκκινήσει.
Με ένα λεπτό καθυστέρηση θα ξεκινήσουν όλα τα παιχνίδια της 9ης αγωνιστικής στην Super League, μετά από απόφαση των ποδοσφαιριστών να διαμαρτυρηθούν για την μη διεξαγωγή των πρωταθλημάτων των μικρότερων κατηγοριών, εκδηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την συμπαράσταση στους συναδέλφους τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι παίκτες Λαμίας και Αστέρα Τρίπολης, των δύο ομάδων που άνοιξαν την αυλαία της αγωνιστικής, σχημάτισαν σε κύκλο για ένα λεπτό ζητώντας την εκκίνηση και της δεύτερης και τρίτης κατηγορίας.
Η ανακοίνωση του ΠΣΑΠ:
«Οι ποδοσφαιριστές της Super League 1 συμπαραστέκονται στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μας της Super League 2 και της Football League, για άμεση έναρξη των πρωταθλημάτων τους.
Όπως αποφάσισε ο ΠΣΑΠ, οι αναμετρήσεις της πρώτης κατηγορίας που θα διεξαχθούν το τριήμερο 21, 22 και 23 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της SL1 θα αρχίσουν με 1 λεπτό καθυστέρηση, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον διαχωρισμό που υφίστανται οι συνάδελφοί μας και ζητάμε από τους αρμόδιους να κατανοήσουν το μεγάλο πρόβλημα που έχει προκληθεί από την παρατεταμένη αγωνιστική τους απραξία.
Οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματός μας δεν επιτρέπουν περιθώρια για μακροχρόνια απουσία από τα γήπεδα και οι δύο κατηγορίες παραμένουν ανενεργές από τον περασμένο Μάρτιο.
Σκεφτείτε πως εμείς περιμένουμε μόνο ένα λεπτό για τη σέντρα της 9ης αγωνιστικής, ενώ οι συνάδελφοί μας της Super League 2 και της Football League περιμένουν τη δική τους για περισσότερα από 345.000 λεπτά, που αντιστοιχούν σε περισσότερους από 8 μήνες αγωνιστικής απραξίας. Είμαστε όλοι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός, ανάλογα την κατηγορία που αγωνιζόμαστε.
Οι ποδοσφαιριστές της Super League 1 στεκόμαστε αλληλέγγυοι στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων μας των δύο κατηγοριών ώστε να αρχίσουν άμεσα τα πρωταθλήματά τους, απαιτούμε να δοθεί λύση στο πρόβλημά τους και να επιστρέψουν στα γήπεδα».