Μητσοτάκης από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας: Θα τρέξουν «σφαίρα» τα προγράμματα για νέα Canadair

Στην Αεροπορική Βάση της Ελευσίνας, βρεθηκε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου επισκέφθηκε την 383 Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων και Αεροπυρόσβεσης και την 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών, οι οποίες συμμετέχουν στις επιχειρήσεις αεροπυρόσβεσης.

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για το ιδιαίτερα δύσκολο έργο κατάσβεσης των πυρκαγιών που ξέσπασαν αυτή την εβδομάδα, ενώ είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τα πληρώματα που καθημερινά δίνουν τη μάχη με τις φωτιές και τους μηχανικούς που συντηρούν τα πυροσβεστικά CL-215 και CL-415, διασφαλίζοντας την επιχειρησιακή τους ετοιμότητα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια, παρακολούθησε την απογείωση ενός «κύματος» δύο ελληνικών, δυο γαλλικών και ενός κροατικού CL-415, και ευχαρίστησε τους χειριστές και τους μηχανικούς, σημειώνοντας ότι έχουν την αμέριστη στήριξη της πολιτείας στο έργο τους.

«Κάνετε πολύ σπουδαία δουλειά και σας είμαστε πολύ βαθιά υποχρεωμένοι, και σε σας και στους τεχνικούς. Αυτό το οποίο μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να φροντίσουμε να αναβαθμίσουμε τα αεροπλάνα σας και φυσικά να αποκτήσουμε το συντομότερο δυνατόν καινούργια Canadair, για να αντικαταστήσουμε κυρίως τα παλαιότερα, τα CL- 215.
Η επένδυση στις υποδομές πολιτικής προστασίας, ειδικά στα αεροσκάφη μας, είναι απολύτως απαραίτητη. Να ξέρετε ότι θα έχετε όλη μας τη στήριξη, ο Υπουργός θα τρέξει “σφαίρα” τα προγράμματα», σημείωσε ο Πρωθυπουργός μιλώντας με τους πιλότους της 383 Μοίρας η οποία έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη αλλά αναπτύσσεται στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Ελευσίνας κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

«Ξέρετε, οι κάμερες δείχνουν αυτούς που πετάνε τα αεροπλάνα, αλλά σπανίως δείχνουν εσάς που τα κρατάτε στον αέρα. Οπότε εσείς δουλεύετε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Δίνετε τη δυνατότητα να μπορούμε να αποδείξουμε κάτι σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Οπότε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλο το τεχνικό προσωπικό», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνομιλία που είχε με το τεχνικό προσωπικό της Μοίρας.

Στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τους πιλότους της 355 Μοίρας που πετούν τα CL-215 για την επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Δυτική Αττική: «Πραγματικά νομίζω ότι αυτή η φωτιά ήταν μια δύσκολη φωτιά, αλλά σίγουρα τα εναέρια κάνανε πολύ σημαντική δουλειά. Φροντίσαμε κι εμείς όσο μπορούμε να σας ενισχύσουμε με εναέρια από το εξωτερικό, νομίζω ό,τι μπορούσαμε να βρούμε το επιστρατεύσαμε και το φέραμε εδώ. Είναι κι αυτή μια πολύ έμπρακτη, ωραία απόδειξη της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.
Κι επειδή ξέρω ότι πετάτε κι ένα αεροπλάνο το οποίο είναι παλιό και δύσκολο και βγάζει βλάβες, ειδικά για τους χειριστές των CL- 215 έχω πολύ βαθιά εκτίμηση. Η δική μας η δουλειά είναι να σας υποστηρίζουμε έμπρακτα στη δουλειά την οποία κάνετε εσείς και το συντομότερο δυνατόν να αντικαταστήσουμε πια τα CL-215 με τα καινούρια CL-515.
Είναι στο προγραμματισμό μας να είμαστε από τους πρώτους οι οποίοι θα τα αποκτήσουμε όταν με το καλό ξαναπάρει μπροστά η γραμμή παραγωγής, για να μπορείτε κι εσείς να πετάτε το πιο σύγχρονο αεροπλάνο το οποίο θα υπάρχει διαθέσιμο», επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Πρωθυπουργός που είχε συνομιλία και με τον αξιωματικό – σύνδεσμο της γαλλικής αποστολής επισκέφθηκε και το υπόστεγο όπου γίνεται νυχθημερόν η συντήρηση των Canadair και συνομίλησε με τους μηχανικούς της Πολεμικής Αεροπορίας και της ΕΑΒ που δούλευαν εκείνη την ώρα πάνω στα αεροσκάφη.




«Πρωτιά» για το αεροδρόμιο Καβάλας στην επιβατική κίνηση – Συνεχίζονται οι καλές επιδόσεις του «Μακεδονία»

Την μεγαλύτερη αύξηση στην επιβατική κίνηση για τον μήνα Μάιο σημείωσε το αεροδρόμιο της Καβάλας ενώ στις καλές του επιδόσεις φαίνεται πως επέστρεψε και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, καθώς άνοδο κατέγραψε τόσο η εγχώρια, όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2022 κατά 14% αλλά και της χρονιάς ρεκόρ του 2019 κατά 1.7%.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιοποίησε η Fraport, ο Μάιος του 2023 έκλεισε με 4,979 πτήσεις για το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το «Μακεδονία» εκ των οποίων 3,153 ήταν διεθνείς πτήσεις (9.9% αύξηση συγκριτικά με το 2022) και 1,826 εγχώριες πτήσεις (11.3% αύξηση σε σχέση με τον Μάιο του 2022).

Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη αφίχθησαν συνολικά τον Μάιο 629,127 επιβάτες από τους οποίους οι 446,194 προέρχονται από το εξωτερικό (15.8% άνοδο σε σύγκριση με τον Μάιο του 2022) και οι 182,933 από το εσωτερικό (9.9% άνοδο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς), με τα μηνύματα για την πορεία των αφίξεων να είναι αρκετά ενθαρρυντικά και για τους επόμενους μήνες, δεδομένου ότι και ο ελληνικός τουρισμός επανακάμπτει πλήρως.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας είχε την μεγαλύτερη άνοδο στην επιβατική κίνηση (+29.9%) σε σχέση με τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport αλλά και σε σύγκριση με τον Μάιο του 2022, καθώς διακινήθηκαν συνολικά 24,311 επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού. Αν λάβουμε υπόψη όμως τα επίπεδα του 2019, η Καβάλα σημείωσε την μεγαλύτερη μείωση (19,1%) στην επιβατική κίνηση.

Στοιχεία κίνησης Μάιος 2023

Άνοδος συγκριτικά με Μάιο του 2019

Συγκρίνοντας παράλληλα, με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, έτος ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, συνεχίστηκε η αύξηση της τάξεως του 1.7% στην συνολική επιβατική κίνηση του αεροδρομίου «Μακεδονία». Όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της Fraport, τον Μάιο του 2023 διακινήθηκαν συνολικά 629,127 επιβάτες, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2019 κινήθηκαν 618,776. Όσον αφορά τους αριθμούς επιβατών εσωτερικού, σημειώθηκε άνοδος της τάξεως του 4.8% και 0.4% στους ξένους επιβάτες (446,194 άτομα προσγειώθηκαν συνολικά στη Θεσσαλονίκη). Σχετικά με τις πτήσεις (αφίξεις και αναχωρήσεις αεροσκαφών εσωτερικού και εξωτερικού), καταγράφεται ωστόσο μικρή μείωση κατά 0.2% έναντι του 2019.

Το πρώτο πεντάμηνο του 2023, η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ανήλθε σε 2,346,739 επιβάτες και είναι αυξημένη έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2019 κατά 0.4%. Αντιθέτως, οι πτήσεις το συγκεκριμένο διάστημα παρουσίασαν μια πτώση της τάξεως του 5%.

Στοιχεία κίνησης Μάιος 2023 – 2019

Το Ηνωμένο Βασίλειο ψήφισε τον Απρίλιο Ελλάδα

Και τον μήνα Μάιο, το Ηνωμένο Βασίλειο βρέθηκε πρώτο στη λίστα με τις χώρες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα ενώ στη συνέχεια, ακολούθησαν με διαφορά η Γερμανία, η Ολλανδία και η Πολωνία. Σημειώνεται ότι την πρώτη πεντάδα των τουριστών που ταξίδεψαν προς την χώρα μας συμπλήρωσε η Γαλλία, με την κατάταξη να διαφοροποιείται ελάχιστα σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, καθώς η Σουηδία και η Δανία βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα.

Στοιχεία για τις χώρες προέλευσης

 

Πηγή: thesstoday.gr




Λεωνίδας Παππάς: “Η απαξίωση της Καβάλας συνεχίζεται”

Με αφορμή την ανακοίνωση για την μείωση των πτήσεων από Καβάλα προς Αθήνα τοποθετήθηκε ο Υποψήφιος Βουλευτής Καβάλας κ. Παππάς, αναφέροντας:

“Με έκπληξη και οργή πληροφορηθήκαμε χθες από τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό την μείωση των δρομολογίων των πτήσεων από το αεροδρόμιο της Καβάλας προς την Αθήνα. Εν μέσω τουριστικής περιόδου και ενώ όλοι οι αρμόδιοι φορείς συζητούν και προτείνουν λύσεις για την ανάπτυξη και αύξηση του τουριστικού προϊόντος, όχι μόνο μειώνονται τα δρομολόγια προς την
πρωτεύουσα αλλά τοποθετούνται χρονικά και σε ώρες εντελώς ακατάλληλες για τους πολίτες.

Μόλις πριν λίγες ημέρες ο κ. Μητσοτάκης, στα πλαίσια της επίσκεψής του  στην Θάσο και την Δράμα, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας, ένα από τα πλέον απαξιωμένα αεροδρόμια με ό, τι αυτό συνεπάγεται για το τουριστικό
προϊόν της Καβάλας.

Οι δηλώσεις που έκανε, όμως, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας περιορίστηκαν αποκλειστικά και μόνο στην προσπάθεια και στην επιθυμία της παράταξής του να εκλέξει και 4ο βουλευτή στην εκλογική αναμέτρηση της 25 ης Ιουνίου. Επιδιώκει, λοιπόν, η ΝΔ ένα κοινοβουλευτικό μονοπώλιο στην περιοχή μας χωρίς καμία αντιπολιτευτική φωνή από άλλες παρατάξεις.

Ο κ. Μητσοτάκης προσπέρασε επιδεικτικά τα προβλήματα της Καβάλας, ακόμη κι αν βρίσκονταν μπροστά του, και προέταξε μόνο το κομματικό διακύβευμα. Επειδή, λοιπόν, η ενδεχόμενη εκλογή και της 4 ης βουλευτικής έδρας από τη ΝΔ θα οδηγήσει σε τέτοιες καταστάσεις χωρίς κανέναν απολύτως αντίλογο, το ΠΑΣΟΚ θα παλέψει ως η μόνη δύναμη που μπορεί να σταθείαπέναντι σε αυτές τις λογικές και πρακτικές. Οφείλουμε να ενώσουμε όλοι τις φωνές μας και να κινητοποιήσουμε την κοινωνία της Καβάλας ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω απαξίωση του αεροδρομίου μας.




Η Ολυμπιακή καταργεί τα δύο επιπλέον δρομολόγια της από Καβάλα προς Αθήνα

Μέχρι την Παρασκευή  23 Ιουνίου θα ισχύουν τα δύο επιπλέον εβδομαδιαία δρομολόγια που είχε καθιερώσει η Ολυμπιακή Αεροπορία προς Αθήνα.

Τα δύο αυτά δρομολόγια είχαν προκύψει με πρωτοβουλία και προσπάθειες του Περιφερειακού Συμβούλου Ξάνθης  και Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών κ.Μιχάλη Αμοιρίδη.

Με την ακύρωση των δύο αυτών πτήσεων , τους δύο βασικούς καλοκαιρινούς μήνες, που η τουριστική κίνηση στην περιοχή εκτοξεύεται, η σύνδεση της πόλης μας με την Αθήνα θα γίνεται με επτά πτήσεις εβδομαδιαίως, μια κάθε μέρα ,άλλοτε πρωί και άλλοτε βράδυ και μάλιστα σε καθόλου βολικές ώρες για το επιβατικό κοινό.

Οι δύο επιπλέον  εβδομαδιαίες πτήσεις επανέρχονται στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής από Καβάλα για Αθήνα στις 5 Σεπτεμβρίου.




Σύλληψη καταζητούμενου στο αεροδρόμιο της Καβάλας

Συνελήφθη το Σάββατο 3 Ιουνίου 2023 το πρωί στον Αερολιμένα Καβάλας “Μέγας Αλέξανδρος”, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αερολιμένα Καβάλας ένας ημεδαπός, ο οποίος επιχείρησε να επιβιβαστεί σε πτήση με προορισμό την Γερμανία και κατά τον έλεγχο των αστυνομικών διαπιστώθηκε ότι εκκρεμεί σε βάρος του ένταλμα σύλληψης από τις Ελληνικές Δικαστικές Αρχές, για το αδίκημα της φοροδιαφυγής.

Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα Καβάλας.




«Ελ. Βενιζέλος» | Αυξημένη κατά 60% η επιβατική κίνηση το τρίμηνο του 2023 σε σχέση με το 2022

Διακινήθηκαν 4,5 εκατ. επιβάτες.

Αυξημένη κατά 40,5%, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2022, καταγράφεται η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Μαρτίου 2023, με τους επιβάτες να ανέρχονται σε 1,67 εκατ..

Ειδικότερα, τον περασμένο μήνα στο Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» διακινήθηκαν συνολικά 1.670.716 εκατ. επιβάτες έναντι 1.188.823 εκατ. επιβάτες τον Μάρτιο του 2022, περίοδο κατά την οποία παρέμεναν ορατές οι επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου COVID-19 στο αεροπορικό ταξίδι.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στατιστικά στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η επιβατική κίνηση τον μήνα Μάρτιο είναι αυξημένη και κατά 1,1% σε σχέση με τα προ-COVID-19 επίπεδα του 2019. Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση, ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2022 κατά 30,9% και 45,4% αντίστοιχα. Σε σύγκριση με το 2019, τόσο οι επιβάτες εσωτερικού όσο και οι διεθνείς επιβάτες παρουσίασαν άνοδο κατά 2% και 0,7% αντίστοιχα.

Συνολικά, κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου ανήλθε σε 4,5 εκατ., αυξημένη κατά 60% σε σύγκριση με το 2022 (2,7εκατ.) αλλά και κατά 2,4% σε σύγκριση με το 2019.

Αναλυτικά, τόσο η εγχώρια, όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν τα επίπεδα του 2022 κατά 41,1% και 70,6% αντίστοιχα, ενώ παρουσίασαν άνοδο και σε σύγκριση με το 2019, κατά 1,1% και 2,9%, αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά τις πτήσεις, σύμφωνα με τα ίδια στατιστικά στοιχεία του ΔΑΑ, κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του 2023 ανήλθε σε 41.087, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 21,8% σε σχέση με το 2022 και 2,2% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019. Τόσο οι πτήσεις εσωτερικού όσο και οι διεθνείς πτήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 13,4% και 29% αντίστοιχα σε σχέση με το 2022, ενώ σημείωσαν άνοδο και σε σύγκριση με το 2019, κατά 5,1% και 0,1% αντίστοιχα.

 

 

Πηγή: protothema.gr




Θεοκλής Ζαούτης: Θα κοιτάμε τα λύματα στο αεροδρόμιο – Όχι στις μάσκες

Πόσο ανησυχητική είναι η έκρηξη της πανδημίας; Ποια είναι η κατάσταση στην Κίνα; Υπάρχει φόβος για μετάλλαξη;

Όλα αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα κλήθηκε να απαντήσει ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ,  Θεοκλής Ζαούτης

Ο Θεοκλής Ζαούτης, Πρόεδρος ΕΟΔΥ και καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, μιλώντας στην ΕΡΤ σχολίασε την κατάσταση της πανδημίας στην Κίνα και την Αμερική, το πώς θα δεχτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση τους τουρίστες από την ασιατική χώρα, την έξαρση των ιών του αναπνευστικού στη χώρα μας και τα αντιβιοτικά.

Σε ότι αφορά την κατάσταση στην Κίνα ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, δήλωσε πως «αυτό που βλέπουμε αυτή τη στιγμή στην Κίνα είναι πως υπάρχει μια μεγάλη αύξηση στα κρούσματα κορονοϊού. Αυτό είναι συνέπεια της πολιτικής του μηδενικού Covid-19 που όταν έχουμε έναν ιό που μεταδίδεται τόσο εύκολα και η διασπορά γίνεται τόσο εύκολα, είναι δύσκολο να ακολουθήσουμε μακρόχρονα μηδενική στρατηγική. Έτσι βλέπουμε αυτή την έξαρση με το που άνοιξαν τα μέτρα στην Κίνα».

Για όσους ταξιδεύουν από την Κίνα τόνισε ότι «η Ευρώπη προσπαθεί να έχει μια ενιαία προσέγγιση προς την Κίνα. Και πραγματικά όλες οι συναντήσεις είναι στη ”γραμμή” να είμαστε όλοι ενωμένοι στις απόψεις μας. Υπάρχει μια κατεύθυνση που θα ακολουθήσει όλη η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι προτάσεις θα έχουν να κάνουν με κάποιο υποχρεωτικό τεστ πριν φύγει η πτήση από την Κίνα προς την Ευρώπη. Υποχρεωτικό τεστ για όλους που έρχονται με απευθείας πτήση από την Κίνα».

Μεγάλο προβληματισμό δημιουργεί η μυστικοπάθεια της Κίνας για τα δεδομένα του κορονοϊού, διευκρινίζοντας πως «υπάρχει ένα θέμα όσον αφορά τα δεδομένα από την Κίνα, αλλά ας θεωρήσουμε πως τα τεστ θα είναι αξιόπιστα. Θα προβλέπεται σύσταση για μάσκα στις πτήσεις αυτές και αυξημένη επιτήρηση από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Να είμαστε σε εγρήγορση, να δούμε κάποια νέα μετάλλαξη».

Για το κατά πόσο ανησυχητική είναι αυτή η έκρηξη της πανδημίας ανέφερε ότι, «αυτή τη στιγμή έχουμε ένα υψηλό ποσοστό ανοσίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα. Έχουμε δηλαδή εμβολιασμένους και άτομα που έχουν κολλήσει και έχουν ανοσία από τη λοίμωξη. Οι μεταλλάξεις που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Κίνα δεν είναι διαφορετικές από αυτές που έχουμε αντιμετωπίσει και έτσι θεωρούμε πως είμαστε προστατευμένοι από σοβαρή νόσο και από θάνατο. Αυτή τη στιγμή δεν ανησυχούμε πολύ. Είμαστε σε εγρήγορση και θα αυξήσουμε την επιτήρηση για μεταλλάξεις».

Αν υπάρχει φόβος για μετάλλαξη επισήμανε πως, «θα κοιτάζουμε τα λύματα στα αεροδρόμια. Ήδη κοιτάμε τα λύματα σε όλη την επικράτεια, αλλά θα κάνουμε κάποιες συζητήσεις να εστιάσουμε σε λύματα στα αεροδρόμια. Τα λύματα γενικότερα στην Ελλάδα έχουν λειτουργήσει πάρα πολύ καλά στην περίοδο της πανδημίας».

«Την μετάλλαξη που είναι στην Αμερική δεν τη βλέπουμε στην Ελλάδα. Πιθανόν να έρθει όπως έχει γίνει με όλες τις άλλες μεταλλάξεις. Είναι μια μετάλλαξη της παραλλαγής της Όμικρον. Οι λοιμώξεις που προέρχονται από αυτές τις μεταλλάξεις δεν έχουν αυξημένη νοσηρότητα, θνησιμότητα που είναι πάρα πολύ σημαντικό», τόνισε για την κατάσταση στην Αμερική.

«Δεν θα τελειώσουμε με τον κορονοϊό. Μπορεί να τελειώσουμε με την πανδημία κάποια στιγμή, αλλά αυτός ο συγκεκριμένος ιός είναι εδώ και θα μείνει μαζί μας και θα κυκλοφορεί όπως κυκλοφορούν και άλλοι αναπνευστικοί ιοί. Πρέπει να ακολουθούμε τα επιδημιολογικά δεδομένα. Φαίνεται πως όλες οι μεταλλάξεις πηγαίνουν προς τις πιο μεταδοτικές αλλά όχι τόσο σοβαρές. Αυτό όμως αναμένεται να το παρακολουθούμε».

«Δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να επιστρέψουμε στις μάσκες. Δεν ανησυχούμε γιατί ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού που έχει ανοσία. Δεν είμαστε εκεί που είμαστε. Καλύπτεται η νέα παραλλαγή από το εμβόλιο όσον αφορά σοβαρή νόσο και θάνατο» δήλωσε αναφορικά με τα μέτρα για τις μάσκες και το εμβόλιο.

Κλείνοντας, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην γρίπη και τον ιό RSV που απειλούν το τελευταίο διάστημα τα παιδιά:

«Βλέπουμε μια αύξηση των αναπνευστικών ιών. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή είναι η γρίπη και ο ιός RSV. Ο RSV επηρεάζει τα παιδιά. Σχεδόν όλα τα παιδιά μέχρι την ηλικία δύο ετών θα κολλήσουν. Και αυτό γιατί επί δύο χρόνια ήταν κάτω από ένα άλλο καθεστώς. Άλλα μέτρα, κλείσιμο σχολείο, με μάσκες κλπ. Έτσι δεν κόλλησαν όλα αυτά τα παιδιά που ήταν 0 έως 2 ετών εκείνη την περίοδο. Και βέβαια τώρα που έχουμε επανέλθει σε μια κανονικότητα θα κολλάνε τον ιό και άλλους αναπνευστικού ιούς, τους οποίους δεν επιτηρούμε κάθε ήμερα».

Ενώ για την μάστιγα των αντιβιοτικών και την κατανάλωση τους σε μεγάλη ποσότητα δήλωσε: «Η Ελλάδα έχει ένα μεγάλο ποσοστό μικροβίων που είναι ανθεκτικά στα αντιβιοτικά και είμαστε πολύ υψηλά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην κατανάλωση αντιβιοτικών για τις ιώσεις. Συγκεκριμένα για τους ιούς τα αντιβιοτικά δεν είναι αποτελεσματικά, δεν έχουν καμία επιρροή και έτσι όλα αυτά τα αντιβιοτικά που δίνουμε για τους αναπνευστικού ιούς δεν χρειάζονται και δεν βοηθάνε. Μπορεί να κάνουν κακό στη δημόσια υγεία, δηλαδή το μικρόβιο να αναπτύξει αντοχή. Η πλειοψηφία των λοιμώξεων αυτών από ιών δεν χρειάζονται αντιβιοτικά».

Πηγή: newsbomb.gr




Η “EGNATIA AVIATION” αποχαιρετά την Κοζάνη

Ως ηχηρό πλήγμα για την πόλη της Κοζάνης και για ένα σημαντικό κομμάτι ιδιωτικής δραστηριότητας, το οποίο είχε αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, χαρακτηρίζει τοπικό ΜΜΕ της περιοχής την οριστική απόφαση της EGNATIA AVIATION να αποχωρήσει από την περιοχή στις 31 Μαρτίου.

Η εταιρεία με επίσημη ανακοίνωση που δόθηκε στον Τύπο το μεσημέρι της Τετάρτης 23 Φεβρουαρίου 2022, ξεκαθαρίζει πως η απόφασή της είναι οριστική και αποτελεί απόρροια «των συνεχόμενων προβλημάτων και περιορισμών που προκύπτουν σε καθημερινή βάση, δυσχεραίνοντας σημαντικά την διεκπεραίωση των υποχρεώσεών της».

Σύμφωνα με πληροφορίες τις οποίες επικαλείται το τοπικό Μέσο, η εταιρεία θεωρεί πως τα προβλήματα που προκύπτουν στη λειτουργία του αεροδρομίου «Φίλλιπος» της Κοζάνης, ουσιαστικά είναι αξεπέραστα για την ομαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων της, παρά τις πολλές υποσχέσεις αλλά και προσπάθειες που έγιναν για να επιλυθούν.

Το ζήτημα του ωραρίου λειτουργίας, το οποίο λύθηκε σε ένα μέρος, αλλά και το θέμα του προσωπικού για το οποίο είχε γίνει παρέμβαση και από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, τελικώς δεν έδωσαν οριστικές λύσεις στο πρόβλημα, με τους ίδιους τους σπουδαστές πολλές φορές να καταλαβαίνουν πως καθυστερεί η ολοκλήρωση της απόκτησης του διπλώματός τους, από τις δυσλειτουργίες του αεροδρομίου της Κοζάνης.

Την ίδια στιγμή στην Καβάλα, τα πράγματα -συνεχίζει το δημοσίευμα- λειτουργούσαν άψογα, με αποτέλεσμα οι ίδιοι οι σπουδαστές να ζητάνε να μείνουν στην πόλη της Ανατολικής Μακεδονίας και πλέον η ίδια εταιρεία θα αποτελέσει παρελθόν για την Κοζάνη. Ήδη η EGNATIA AVIATION έχει ενημερώσει μια σειρά ιδιοκτητών σπιτιών τα οποία μίσθωνε, για την αποχώρησή τους, ενώ ενημερώθηκε και το προσωπικό για τη συνέχιση εργασίας στην Καβάλα και αργότερα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα, το οποίο περιήλθε στην ιδιοκτησία της εταιρείας από διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, ώστε να αναπτύξει ένα project το οποίο αρχικώς είχε σχεδιάσει για την πόλη της Κοζάνης.

«Είναι προφανές πως η Κοζάνη της απολιγνιτοποίησης και της αναζήτησης ταυτότητας για την επόμενη μέρα, δέχεται ένα ηχηρό χαστούκι και γι’ αυτό σίγουρα υπεύθυνοι είναι πολλοί οι οποίοι τα τελευταία χρόνια δε συνέβαλαν σε επίπεδο πολιτικών παρεμβάσεων για τη διευκόλυνση παραμονής μιας ιδιωτικής εταιρείας με συγκεκριμένο αναπτυξιακό σχέδιο, στην περιοχή», αναφέρει καταληκτικά το δημοσίευμα.

*Πηγή: e-ptolemeos.gr-Ζήσης Πιτσιάβας