Συγκλονίζει η μητέρα του 46χρονου ο οποίος πέθανε από θερμοπληξία στην Χαλκίδα την Παρασκευή (21.07.2023)
Μιλώντας στο eviaonline.gr, η μητέρα του 46χρονου από την Χαλκίδα ανέφερε πως ο γιος της δούλευε σε σουβλατζίδικο της περιοχής
Όταν γύρισε από τη δουλειά έδειξε αμέσως πως δεν ήταν καλά, και επικοινώνησε με γιατρό. Τους είπε να του βάλουν πετσέτα στο πρόσωπο και να τον πάνε αμέσως στο νοσοκομείο.
Όπως είπε, έβγαζε αίμα από το στόμα και δεν επικοινωνούσε με το περιβάλλον.
Μιλώντας για το θέμα ο Άδωνις Γεωργιάδης επιβεβαίωσε πως ήταν διανομέας μη δηλωμένος.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό στο περιστατικό η Επιθεώρηση Εργασίας έκανε έλεγχο για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του.
Υπενθυμίζεται πως μετά το τραγικό περιστατικό, η Επιθεώρηση Εργασίας έκανε έφοδο στην ψησταριά που δούλευε ο 46χρονος.
newsit.gr