Μεγάλη ανάγκη για αίμα έχει το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας

Μεγάλη ανάγκη για αίμα έχει τους τελευταίους μήνες το Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας, με την διευθύντρια του αιματολογικού τμήματος κ. Ευαγγελία Πανώρη να δηλώνει πως μέχρι στιγμής δεν έχει προκύψει κάνενα πρόβλημα με την λειτουργία του Νοσοκομείου και η ίδια όπως και όλοι οι συνάδελφοι της κάνουν έκκληση προς του εθελοντές να δώσουν αίμα ώστε να σώσουν ανθρώπινες ζωές.




Επείγουσα έκκληση για αίμα

Όπως κάθε καλοκαίρι οι ανάγκες σε αίμα είναι μεγάλες λόγω μειωμένης προσέλευσης αιμοδοτών

Υπάρχει πολύ μεγάλη ανάγκη για αίμα όλων των ομάδων. Κάνουμε έκκληση στους συμπολίτες και αιμοδότες μας, να έρθουν να δώσουν αυτό το πολύτιμο αγαθό και να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας που το χρειάζονται.

Ωράριο αιμοληψιών: Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00-13:30 και

Σάββατο, Κυριακή και αργίες 10:00-12:00




Χαλκίδα: Συγκλονίζει η μητέρα του 46χρονου που πέθανε από θερμοπληξία – «Έβγαζε αίμα από το στόμα»

Συγκλονίζει η μητέρα του 46χρονου ο οποίος πέθανε από θερμοπληξία στην Χαλκίδα την Παρασκευή (21.07.2023)

Μιλώντας στο eviaonline.gr, η μητέρα του 46χρονου από την Χαλκίδα ανέφερε πως ο γιος της δούλευε σε σουβλατζίδικο της περιοχής

Όπως είπε, έβγαζε αίμα από το στόμα και δεν επικοινωνούσε με το περιβάλλον.

Μιλώντας για το θέμα ο Άδωνις Γεωργιάδης επιβεβαίωσε πως ήταν διανομέας μη δηλωμένος.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό στο περιστατικό η Επιθεώρηση Εργασίας έκανε έλεγχο για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του.

Υπενθυμίζεται πως μετά το τραγικό περιστατικό, η Επιθεώρηση Εργασίας έκανε έφοδο στην ψησταριά που δούλευε ο 46χρονος.

newsit.gr