Ημερίδα για τα έργα Οδικής Ασφάλειας του ΕΣΠΑ διοργάνωσε η Περιφέρεια ΑΜΘ στην Ξάνθη

Έργα της Περιφερειακής Διοίκησης που υλοποιούνται και αυτά που σχεδιάζονται παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος

Την πολιτική της Διοίκησής του στοντομέα της Οδικής Ασφάλειας παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος σε ειδική ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφέρεια στην Ξάνθη

Ο κ. Μέτιος ξεκίνησε την ομιλία τουπαρουσιάζοντας στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τις επιπτώσεις που έχουν τα τροχαία ατυχήματα διεθνώς όσον αφορά την απώλεια ανθρώπινων ζωών, την υποβάθμιση του επιπέδου ζωής ατόμων που έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα, τη ζημία σε οχήματα και υποδομές, τη μείωση της παραγωγικότητας, το οικονομικό κόστος κ.ά.

Ανέφερε ότι το ζήτημα της Οδικής Ασφάλειας είναι παγκόσμιο και πανευρωπαϊκό και πωςη Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά από τα κράτη-μέλη και από τις Περιφέρειες την εκπόνηση Σχεδίων Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Μέτιος τόνισε πως η Περιφέρεια ΑΜΘ έχει εκπονήσει και επικαιροποιεί το δικό της Ολοκληρωμένο Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο χρηματοδοτεί από το ΕΣΠΑ.

Την Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 εντάχθηκαν για χρηματοδότηση 15 έργα Οδικής Ασφάλειας συνολικού προϋπολογισμού 35,6 εκατομμυρίων ευρώ:

ΠΕ Έβρου

  • Βελτίωση επαρχιακού δρόμου Κομάρων – Ελιάς, π/υ 3 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Ροδόπης

  • Συντήρηση του δρόμου Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή –– Αρριανά π/υ 2,2 εκ. € (εκτελείται)
  • Βελτίωση του δρόμου Ίασμος – Κοπτερό, π/υ 5,1 εκ. € (υπογράφεται η σύμβαση)
  • Κατασκευή νέας γέφυρας στο Κόσμιο στην ίδια θέση με τη σημερινή, π/υ 2,2 εκ. €(εκτελείται)
  • Βελτίωση οδικής ασφάλειας ΠΕ Ροδόπης, π/υ 1 εκ. € (εκτελείται)

ΠΕ Ξάνθης

  • Παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στο δρόμο Ξάνθη – Τοξότες, π/υ 6,4 εκ. € (ολοκληρώθηκε)
  • Βελτίωση της Επαρχιακής Οδού 2 (Συδινή – Πολύσιτος) και της γέφυρας Πολυσίτου, π/υ 3,5 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Καβάλας

  • Παράκαμψη Ελαιοχωρίου, π/υ 1,5 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

ΠΕ Δράμας

  • Ανακατασκευή του κόμβου ΣΟΦΤΕΞ και μετατροπή του σε κυκλικό, π/υ 900.000 € (εκτελείται)
  • Συντήρηση – ασφαλτόστρωση από τη διασταύρωση της

ΒΙΠΕ Δράμας έως τη διασταύρωση προς Βώλακα, π/υ 1,4 εκ. € (ολοκληρώθηκε)

  • Βελτίωση της οδικής ασφάλειας από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Πλατανιάς έως τα όρια του νομού Ξάνθης, π/υ 1,2 εκ. € (υπογράφεται η σύμβαση)
  • Κατασκευή της γέφυρας Μαρμαριάς, π/υ 3,6 εκ. € (ολοκληρώθηκε)
  • Ανακατασκευή του κόμβου Ξηροποτάμου και μετατροπή του σε κυκλικό, π/υ 928.000 € (ολοκληρώθηκε)
  • Βελτίωση της οδικής Ασφάλειας από τη Δράμα έως το

Σιδηρόνερο, π/υ 1,3 εκ. €(εκτελείται)




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Δέσμευση πέμπτη: Ανάπλαση του Παλιού Υδραγωγείου και διάθεσή του για πολιτιστική και τουριστική αξιοποίηση   

Το Παλιό Υδραγωγείο αποτελεί ένα συγκρότημα κτιρίων ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας, το οποίο βρίσκεται σε μεγάλη έκταση ιδιοκτησίας της ΔΕΥΑΚ. Υπάρχουν Καβαλιώτες που ίσως αγνοούν ακόμη και την ύπαρξή του, ωστόσο οι πιο παρατηρητικοί, οδηγώντας προς ή από την Ελευθερούπολη, βλέπουν το κυρίως κτίριο να ρημάζει και να καταρρέει, ξεχασμένο από όλες τις Διοικήσεις του Δήμου Καβάλας, περιμένοντας μάταια το «θαύμα» της αξιοποίησής του. Σε οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή πόλη της Ευρώπης το Παλιό Υδραγωγείο θα είχε προ πολλού ανακαινισθεί και θα είχε γίνει πόλος έλξης φιλότεχνων και τουριστών, ωστόσο ο Δήμος Καβάλας επιδεικτικά αδιαφορεί για τη διάσωση ενός υπέροχου κτιρίου, η αξιοποίηση του οποίου θα αναβαθμίσει σημαντικά ολόκληρη τη γειτονική περιοχή.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η διάσωση του κτιριακού συγκροτήματος του Παλιού Υδραγωγείου, με σεβασμό στην ιστορία και τα ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά στοιχεία, τόσο του κυρίως κτιρίου όσο και των βοηθητικών κτιρίων του συγκροτήματος, ούτως ώστε να χρησιμοποιηθεί ως ένας υπερσύγχρονος χώρος πολιτιστικών εκδηλώσεων. Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, η ανακαίνιση του συγκροτήματος και η ανάπλαση της περιοχής, η οποία θα γίνει μέσα από διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα, φροντίζοντας παράλληλα για την πλήρη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και με την πρόβλεψη της λειτουργίας χώρου υγειονομικού ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες, προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας.

Παράλληλα, θα αξιοποιηθεί ολόκληρη η έκταση γύρω από το κεντρικό κτίριο του συγκροτήματος, με τη δημιουργία υπαίθριας σκηνής και κερκίδων, με στόχο στον χώρο αυτόν να πραγματοποιείται κάθε χρόνο το μεγαλύτερο φεστιβάλ jazz μουσικής των Βαλκανίων, αλλά και άλλες εκδηλώσεις (όπως φεστιβάλ κινηματογράφου με ιδιαίτερη θεματική, καθώς και συναυλίες κλασικής μουσικής), που θα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον επισκεπτών από ολόκληρο τον κόσμο.

Η πραγματοποίηση αυτού του έργου, παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου σύνδεσης όλων των αξιοθέατων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων (Αρχαιολογικός Χώρος Φιλίππων – Φυλακή Αποστόλου Παύλου – Βαπτιστήριο Λυδίας – Βραχογραφίες Φιλίππων – Ντικιλί Τας (Ορθόπετρα)) και την κατάρτιση μακροπρόθεσμου σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξή της, θα αλλάξει για πάντα τη φυσιογνωμία του Αμυγδαλεώνα και της ευρύτερης περιοχής, εξασφαλίζοντας πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους της, για όλους τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, για όλους τους κατοίκους του Δήμου Καβάλας.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.

 

 




Έργα κατασκευής φυσικού αερίου στην Καβάλα – Δείτε σε ποιες οδούς

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις οδούς Παστέρ, Αστεριάδη, Φιλίππου και Φιλοπτώχου ανακοίνωσε ο Δήμος Καβάλας

Στις οδούς αυτές θα εκτελούνται έργα κατασκευής δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ, τα οποία θα διαρκέσουν από την Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023, έως και το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023.

Σχετική ανακοίνωση:

Εξαιτίας των εργασιών κατασκευής δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ, θα πραγματοποιηθούν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από τη Δευτέρα 28 Αυγούστου έως και το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023, στις οδούς Παστέρ και Αστεριάδη και στις οδούς Φιλίππου και Φιλοπτώχου, κατά το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 28 έως και την Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023.

Οδός: Παστέρ και Αστεριάδη

Πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας της στενότητας των οδών, θα πραγματοποιηθεί μονοδρόμηση αυτών (μόνο άνοδος) για λόγους ασφαλείας και παράλληλη απαγόρευση στάσης και στάθμευσης. Η κυκλοφορία των οχημάτων προς κάθοδο θα διακόπτεται στη συμβολή της οδού Παστέρ με την οδό Μέξη και θα γίνεται παράκαμψη αυτών διαμέσου της Περιμετρικής οδού, της Δωδεκανήσου και της Μετεώρων, όπου τα οχήματα θα καταλήγουν στην οδό Αστεριάδη με τη χρήση ρυθμιστικών πινακίδων.

Η κυκλοφορία των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης, των αστικών και των βαρέων οχημάτων θα γίνεται κανονικά (άνοδος και κάθοδος) με τη χρήση σημαιοφόρων κατά τις ώρες 07:30-15:30.

Οδός: Φιλίππου και Φιλοπτώχου

Εξαιτίας της στενότητας των οδών, θα πραγματοποιηθεί διακοπή κυκλοφορίας στην οδό Φιλοπτώχου και στην οδό Φιλίππου (από τη συμβολή της με την οδό Δαγκλή έως τη συμβολή της με την οδό Φιλοπτώχου) για λόγους ασφαλείας και παράλληλη απαγόρευση στάσης και στάθμευσης.

Η διακοπή κυκλοφορίας θα πραγματοποιείται κατά τις ώρες 07:30-17:30 και στη συνέχεια οι οδοί θα δίνονται σε κυκλοφορία, εφόσον εκτιμηθεί ότι δεν υφίσταται κίνδυνος για την ασφάλεια των χρηστών της οδού.

kavalanews.gr

 




Συνεχίζονται μετά τον Δεκαπενταύγουστο τα έργα φυσικού αερίου στην Καβάλα

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας φυσικού αερίου ΔΕΔΑ, οι εργασίες στην πόλη της Καβάλας θα διακοπούν τις ημέρες των εορτών και θα συνεχιστούν απο την Τετάρτη 16 Αυγούστου.




Έργα υποδομής και αισθητικής αναβάθμισης στις τοπικές κοινότητες του Δήμου Καβάλας

Συνεχίζονται τα έργα για τη κατασκευή νέων υποδομών και έργων αισθητικής αναβάθμισης, στις δημοτικές κοινότητες της Νέας Καρβάλης και των Φιλίππων

Αναλυτικά τα έργα που εκτελούνται στο τελευταίο χρονικό διάστημα, υπό την επίβλεψη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας και της ΔΕΥΑΚ, είναι τα εξής:

Αμυγδαλεώνας: Εργασίες ασφαλτόστρωσης

Βουνοχώρι: Κατασκευή εξωτερικών βρυσών επισκευή προαύλιου χώρου

Κοινότητας Ζυγός: Κατασκευή αγωγού χαράς υδάτων, κατασκευή νέας πλατείας

Κρηνίδες: Κατασκευή πεζοδρομίου

Λιμνιά: Επισκευή κτηρίου παλιάς Κοινότητας, επισκευή Κοιμητηρίων , προεργασία ασφαλτόστρωσης

Πολύστυλο: Επισκευή Νηπιαγωγείου

Εργασίες ασφαλτόστρωσης, καθώς και ουσιαστικές παρεμβάσεις μικρής και μεγάλης κλίμακας από τις ανάδοχες εταιρείες και τις υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας, θα πραγματοποιηθούν οι επόμενοι μήνες σε όλες τις τοπικές κοινότητες.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης:

Ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς και επίλυση του κυκλοφοριακού και άσκηση κοινωνικής πολιτικής

¨Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις η ενίσχυση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς αποτελεί το Α και το Ω για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, συνιστώντας ταυτόχρονα και μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής, με την πρόβλεψη ελαφρύνσεων για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες ή με βάση εισοδηματικά κριτήρια.

Δυστυχώς, οι πρόσφατες Διοικήσεις του Δήμου Καβάλας δεν φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, με αποτέλεσμα Αστικό ΚΤΕΛ, Υπεραστικό ΚΤΕΛ και οδηγοί ταξί να παλεύουν μόνοι τους, κάτω από αντίξοες συνθήκες και σε ένα εξαιρετικά δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της πόλης και της περιοχής μας.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η γενναία ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς (Αστικού ΚΤΕΛ, Υπεραστικού ΚΤΕΛ και ταξί) με την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων οι οποίες, μεταξύ άλλων, θα προβλέπουν:

  • Ενίσχυση των δρομολογίων και επιμήκυνσή των ωραρίων τους, ούτως ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού
  • Χάραξη νέων γραμμών, ιδιαίτερα για την εξυπηρέτηση των πιο δύσβατων περιοχών εντός του αστικού ιστού
  • Εξυπηρέτηση του δρομολογίου της Παναγίας με ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών χωρίς εισοδηματικά κριτήρια
  • Εισαγωγή 2 νέων γραμμών νυχτερινών λεωφορείων (ένα για τις ανατολικές και ένα για τις δυτικές συνοικίες της Καβάλας), τα οποία θα εξυπηρετούν τους δημότες ανά μία ώρα από τη λήξη και μέχρι την έναρξη των ημερήσιων δρομολογίων
  • Λήψη μέτρων σε συνεννόηση με τους οδηγούς ταξί για την ενίσχυση του κλάδου και την εισαγωγή κινήτρων για τη μεγαλύτερη χρήση του ταξί από τους δημότες και τους επισκέπτες της περιοχής μας, ιδιαίτερα από ευπαθείς ομάδες συνδημοτών μας και συνδημότες που ζουν σε περιοχές όπου δεν έχουν πρόσβαση άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς

Όπως φαίνεται και στους σχετικούς χάρτες που έχουν ετοιμαστεί σε συνεννόηση με το Αστικό ΚΤΕΛ, η εισαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, για πρώτη φορά στην Καβάλα, θα καλύψει ένα τεράστιο μέρος του αστικού ιστού και θα εξυπηρετήσει ιδιαίτερα εργαζόμενους και φοιτητές, συμβάλλοντας τα μέγιστα και στην αναγέννηση της νυχτερινής ζωής της πόλης, με πολλαπλά οφέλη για όλους τους δημότες. Η σύναψη των προγραμματικών συμβάσεων θα πραγματοποιηθεί στο πρότυπο ανάλογων επιτυχημένων προγραμματικών συμβάσεων που έχουν συνάψει, μεταξύ άλλων, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Κομοτηνής και ο Δήμος Ηρακλείου.

Ασφαλώς, οι παρεμβάσεις της Διοίκησής μας για την επίλυση του κυκλοφοριακού δεν θα περιοριστούν μόνο στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, αλλά έχει προβλεφθεί, μετά από υπόδειξη ειδικών, δέσμη μέτρων, η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αλλαγή της πολιτικής στάθμευσης με πρόβλεψη συγκεκριμένου αριθμού νόμιμων θέσεων για 3 κατηγορίες οδηγών (κάτοικοι του κέντρου-επισκέπτες-απασχολούμενοι στο κέντρο), καλύτερη αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία, επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακής μελέτης, εύρεση νέων χώρων για τη δημιουργία πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης και στις γειτονιές (ήδη έχουν βρεθεί 3 κατάλληλοι χώροι) και (πιο μακροπρόθεσμα) επανέναρξη των διαδικασιών για τη δημιουργία υπόγειων πάρκινγκ, όπου προβλέπεται από το Σχέδιο Πόλης.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή”.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Παρά τη γειτνίαση με τον αρχαιολογικό χώρο των Φίλιππων, οι κάτοικοι των Κρηνίδων απειροελάχιστα οικονομικά οφέλη αποκομίζουν από την έλευση των τουριστών στην περιοχή τους. Ούτως ή άλλως η ανακήρυξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων σε Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO ελάχιστο αντίκτυπο είχε στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, η οποία συνεχίζει να παραμένει σε χαμηλότατα επίπεδα σε σχέση με τα εκατομμύρια τουριστών που κατακλύζουν άλλα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Αλλά και αυτοί οι λίγοι τουρίστες που επισκέπτονται τον αρχαιολογικό χώρο ουσιαστικά παρακάμπτουν τις Κρηνίδες και φτάνουν απευθείας σε αυτόν, χωρίς να διέλθουν μέσα από τους κεντρικούς της δρόμους. Όλες οι πρόσφατες Δημοτικές
Αρχές υποσχέθηκαν να δώσουν λύση στο πολύ σημαντικό αυτό πρόβλημα, ωστόσο καμία από αυτές δεν είχε την πολιτική βούληση να προβεί σε πραγματικές παρεμβάσεις. Έτσι, παρόλο που οι Κρηνίδες θα έπρεπε να είναι η πιο πλούσια
κωμόπολη ολόκληρης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, συνεχίζουν να μην αποκομίζουν κανένα απολύτως οικονομικό όφελος από τον τουρισμό της περιοχής μας.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η πραγματοποίηση ευρείας παρέμβασης στο κέντρο των Κρηνίδων με πρωταρχικό στόχο τη διέλευση των τουριστών μέσα από την κωμόπολη και την παραμονή σε
αυτήν για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το πάρκινγκ για τα τουριστικά λεωφορεία θα μεταφερθεί σε κατάλληλο χώρο στην είσοδο των Κρηνίδων.

Ήδη έχουν εντοπιστεί δύο πιθανοί χώροι και η τελική επιλογή θα γίνει μετά από διαβούλευση με τους κατοίκους και συνδρομή εξειδικευμένων μελετητών.

Ασφαλώς, θα υπάρξει και ειδική πρόβλεψη για επισκέπτες με κινητικά προβλήματα, οι οποίοι θα επιβιβάζονται σε ειδικό όχημα του Δήμου (για παράδειγμα ηλεκτρικό λεωφορείο ή τρενάκι) το οποίο θα πραγματοποιεί στάσεις ανά λίγα μέτρα κατά μήκος του δρόμου από το πάρκινγκ και μέχρι την είσοδο του αρχαιολογικού χώρου.

Ο Μύλος των Κρηνίδων θα περάσει άμεσα στα χέρια του Δήμου, θα αναπλαστεί πλήρως και θα χρησιμοποιηθεί ως κέντρο υποδοχής τουριστών (tourist information centre) και χώρος πολιτιστικών εκδηλώσεων και εκθέσεων. Παράλληλα, θα
προβλεφθεί και ριζική ανάπλαση ολόκληρης της κεντρικής οδού που θα ενώνει το νέο πάρκινγκ με τον αρχαιολογικό χώρο.

Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, η ανακαίνιση του συγκροτήματος και η ανάπλαση της περιοχής, η οποία
θα γίνει μέσα από διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στην ιστορία του συγκροτήματος και του περιβάλλοντος χώρου, φροντίζοντας παράλληλα για την πλήρη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και με την πρόβλεψη της λειτουργίας καταστημάτων που θα προσφέρουν νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα
χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας.

Η πραγματοποίηση αυτού του έργου, παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου σύνδεσης όλων των αξιοθέατων της περιοχής (Αρχαιολογικός Χώρος Φιλίππων – Φυλακή Αποστόλου Παύλου – Βαπτιστήριο Λυδίας – Βραχογραφίες Φιλίππων – Ντικιλί Τας (Ορθόπετρα) και την κατάρτιση μακροπρόθεσμου σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, αποτελούν τα εχέγγυα για την εκτόξευση της τουριστικής κίνησης στις Κρηνίδες και την ευρύτερη περιοχή, με πολλαπλά οφέλη για τους
κατοίκους της, για όλους τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, για όλους τους κατοίκους του Δήμου Καβάλας.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν.

Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς.

Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.




Έβρος: Ξεκίνησαν τα έργα για τον φράχτη

Ελέγχεται η περιοχή για να καθαριστεί και να τοποθετηθεί το νέο αποτρεπτικό εμπόδιο – Διαμορφώνονται χώροι δίπλα στο ανάχωμα και προς την περιοχή της ελληνικής όχθης του ποταμού Έβρου

Ξεκίνησαν εδώ και μερικές μέρες τα έργα για την κατασκευή του νέου φράχτη στον Έβρο που θα έχει μήκος 35 χλμ. , μεταξύ Ψαθάδων Διδυμοτείχου και Κορνοφωλιάς Σουφλίου.

Τα εργοτάξια των δύο αναδόχων, της ΤΕΡΝΑ και της Intrakat που ανέλαβαν με την υπογραφή σύμβασης τον περασμένο Μάρτιο, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην περιοχή των Φερών, αντί ποσού 99,2 εκατ. ευρώ να κατασκευάσουν το νέο τμήμα, έχουν ήδη εγκατασταθεί στην Κορνοφωλιά.

Αυτή τη στιγμή τοπικοί υπεργολάβοι πραγματοποιούν τις πρόδρομες εργασίες που αφορούν καθαρισμό της περιοχής που θα τοποθετηθεί το νέο αποτρεπτικό εμπόδιο, με κόψιμο δέντρων αλλά και διαμόρφωση των χώρων δίπλα στο ανάχωμα και προς την περιοχή της ελληνικής όχθης του ποταμού Έβρου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών γίνονται περιπολίες Στρατού και Συνοριοφυλάκων, για αποτροπή εισόδου παράτυπων μεταναστών.

Το νέο έργο που ήδη ξεκίνησε, αφορά στην κατασκευή Τεχνητού Εμποδίου και συνοδών έργων κατά μήκος της Ε/Τ Μεθορίου απ’ την περιοχή Ψαθάδες Διδυμοτείχου έως Κορνοφωλιά Σουφλίου, προς διασφάλιση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας.

Περιλαμβάνει:

  • νέο τεχνητό εμπόδιο, ύψους 5 μέτρων, πακτωμένο στο έδαφος σε βάθος 6 μέτρων
  • την κατασκευή 7 αντιβαλιστικών παρατηρητηρίων με θωρακισμένες καμπίνες.
  • τη συντήρηση και εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση υπαρχόντων 4 ΕΦ και 4 ΕΠ του Στρατού
  • τη διαμόρφωση οδών επιτήρησης και συντήρησης των εμποδίων
  • την κατασκευή θυροφραγμάτων
  • κατασκευή νέου κτιρίου 300 τμ για τον εξοπλισμό φύλαξης συνόρων και
  • την επισκευή/βελτίωση υφιστάμενων κτιριακών και λοιπών υποδομών στην ευρύτερη περιοχή του έργου.

Στην κατασκευή όλων των έργων τηρούνται αυστηρά οι περιβαλλοντικές προβλέψεις, ιδιαίτερα δε στις περιοχές Natura.

 

Πηγή: protothema.gr




Τραυματίστηκε εργάτης στην οδό Κουντουριώτου

Τραυματίστηκε εργάτης στο έργο της οδού Κουντουριώτου και μεταφέρθηκε στο Γ.Ν. Καβάλας

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας τραυματίστηκε στο πόδι από καπάκι φρεατίου.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Δέσμευση δεύτερη: Διάσωση της Οικίας Κραντονέλλη – η αρχή για την αξιοποίηση των διατηρητέων κτιρίων της Καβάλας, συμπεριλαμβανομένων των καπναποθηκών

Η οικία Κραντονέλλη αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα (αν όχι το πιο όμορφο) κτίρια της πόλης μας. Αντιπροσωπευτικό και ταυτόχρονα πολύ σπάνιο για τη χώρα μας δείγμα γαλλικού ροκοκό, με πληθώρα υπέροχων αρχιτεκτονικών και γλυπτικών στοιχείων, ένα κτίριο το οποίο έχει κηρυχθεί ως διατηρητέο, αντί να αποτελεί ένα πραγματικό κόσμημα για την πόλη μας, καταρρέει μπροστά στα μάτια μας λόγω της έλλειψης πολιτικής βούλησης για τη διάσωσή του.

Χτισμένο στην οδό Βενιζέλου, δίπλα στο σημερινό Δημοτικό Ωδείο Καβάλας, ένα κτίριο με πλούσια ιστορία, στο οποίο μεταξύ άλλων διέμεινε και η Μελίνα Μερκούρη στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας Τοπ Καπί στην πόλη μας, κυριολεκτικά ρημάζει γιατί καμία από τις πρόσφατες Δημοτικές Αρχές δεν αντιμετώπισε με σοβαρότητα το ενδεχόμενο να αποκτήσει το κτίριο ο Δήμος Καβάλας, να το ανακαινίσει πλήρως και η χρήση του να αποδοθεί στους συνδημότες μας.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η διάσωση της Οικίας Κραντονέλλη. Έχουμε ήδη ξεκινήσει προκαταρκτικές συζητήσεις με τον ιδιοκτήτη του κτιρίου και επιβεβαιώνουμε ότι βούληση και των δύο πλευρών είναι να περάσει η Οικία Κραντονέλλη στα χέρια του Δήμου Καβάλας για να αξιοποιηθεί ως χώρος πολιτισμού και τέχνης.

Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, η ανακαίνιση του κτιρίου, η οποία θα γίνει μέσα από διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στη μοναδικότητα και την ιστορία του κτιρίου, φροντίζοντας παράλληλα για την πλήρη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και με την πρόβλεψη της λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος και πωλητηρίου που θα προσφέρει νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας (με πολύ πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Δήμου Ελευσίνας).

Η διάσωση της Οικίας Κραντονέλλη θα είναι μόνο η αρχή για την αξιοποίηση του κτιριακού αποθέματος της πόλης μας. Θα ακολουθήσει, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και ιδιώτες επενδυτές, μια μεθοδική προσπάθεια για τη διάσωση και αξιοποίηση των καπναποθηκών και όλων των διατηρητέων κτιρίων εντός των ορίων του Δήμου Καβάλας.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας τον έναν πεζόδρομο (της οδού Αβέρωφ) στην πλατεία Καπνεργάτη!»

Και τελειώνουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με διπλές βάρδιες και πολύ προσωπικό το έργο της ανάπλασης της πλατείας Καπνεργάτη!

Δήλωσε δημόσια ο Δήμαρχος ότι το έργο ανάπλασης της πλατείας Καπνεργάτη κινδυνεύει και μετάνιωσε που το άρχισε!

Μετάνιωσε δηλαδή για το μοναδικό μεσαίου μεγέθους έργο που ξεκίνησε και ΔΕΝ θα ολοκληρώσει εδώ και 4 χρόνια!

Απαντάμε: 10 χρόνια λάθη, λάθη λάθη!

– Λάθος μελέτη, που ανάγκασε τον Δήμο να τροποποιήσει το Σχέδιο Πόλης.

– Πολλές καθυστερήσεις και έναρξη του έργου λίγο πριν τη λήξη της χρηματοδότησης.

– Άστοχος προγραμματισμός εκτέλεσης – απένταξη της ανάπλασης της οδού Κύπρου.

– Ζουν οι Καβαλιώτες ένα ατέλειωτο κυκλοφοριακό “κομφούζιο” σε όλη την πόλη!

Και αναρωτιόμαστε: για την ανικανότητά του και για τη βλάβη που προκάλεσε στους Καβαλιώτες ο απερχόμενος Δήμαρχος Καβάλας δε μετάνιωσε;

Μήπως να θυμηθούμε που (ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών την περίοδο 2011-2014) καθυστέρησε 4 χρόνια (!) να ολοκληρώσει για 1.000 μέτρα (!) τον δρόμο που συνδέει τον Αγ. Λουκά με το νέο Νοσοκομείο και ταλαιπώρησε εκατοντάδες δημότες, νοσηλευτές και γιατρούς;

Να θυμηθούμε που αφήνει μέχρι σήμερα ανεξέλεγκτες “να αλωνίζουν” τις εταιρείες που εγκαθιστούν δίκτυα στους δρόμους της Καβάλας, χωρίς σωστές αποκαταστάσεις, και να ταλαιπωρούν τους Καβαλιώτες;

ΕΜΕΙΣ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ:

– Τάχιστη ολοκλήρωση του έργου ανάπλασης της πλατείας Καπνεργάτη!

– Ο πεζόδρομος της οδού Αβέρωφ στην πλατεία Καπνεργάτη θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, για να εξυπηρετούνται οι δημότες!

 

Μάκης Παπαδόπουλος

 Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας




Η Καβάλα Μπροστά : Έκθεση με έργα του Διαμαντή Σταγγίδη

Έκθεση με έργα του εικαστικού Διαμαντή Σταγγίδη στα γραφεία του ανεξάρτητου δημοτικού συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά»

Ποια η σχέση τέχνης και πολιτικής; Η απάντηση στο «προαιώνιο» αυτό ερώτημα φυσικά δεν είναι καθόλου εύκολη. Ωστόσο, ο ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης και ο συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» φιλοδοξούν τα γραφεία του συνδυασμού στην οδό Ομονοίας 79 (απέναντι από την Τράπεζα Πειραιώς) να αποτελέσουν χώρο, όχι μόνο πολιτικών, αλλά και καλλιτεχνικών ζυμώσεων.

Ανοιχτό κάλεσμα, λοιπόν, σε όποιον καλλιτέχνη μας επιθυμεί να εκθέσει τα έργα του σε έναν όμορφο, καλαίσθητο χώρο στο κέντρο της Καβάλας.

Την αρχή κάνει ο εικαστικός Διαμαντής Σταγγίδης, έργα του οποίου εκτίθενται από σήμερα στα γραφεία του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά».

Η έκεθση θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή 2 Ιουνίου, από τις 8 το βράδυ, για ένα κρασί και χαλαρή «πολιτικο-καλλιτεχνική» ή «καλλιτεχνικο-πολιτική» συζήτηση, παρέα με 11 υπέροχους πίνακες του Διαμαντή Σταγγίδη.

 




Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ | Εγκρίθηκαν οι παρεμβάσεις στο αλιευτικό καταφύγιο του πρώην Δήμου Ορφανού ύψους 74.000 ευρώ

Οι παρεμβάσεις θα γίνουν κατόπιν πρότασης του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Αλέξη Πολίτη-Πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της στερεομεταφοράς και των προσχώσεων στην είσοδο του λιμανιού.

Εγκρίθηκε κατά την μαραθώνια συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το απόγευμα της Παρασκευής 31 Μαρτίου 2023 η εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Αλέξη Πολίτη για το έργο της αποκατάστασης βαθών του αλιευτικού καταφυγίου του πρώην Δήμου Ορφανού, προϋπολογισμού 74.000 ευρώ.

Σκοπός του έργου είναι να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της στερεομεταφοράς και των προσχώσεων (μεταφορά άμμου από τα ρεύματα και τα κύμματα) που παρατηρήθηκε στην είσοδο του αλιευτικού καταφυγίου και να εξασφαλιστεί η ομαλή είσοδος και έξοδος από το λιμάνι.

Οι εργασίες προβλέπονται να γίνουν δια βυθοκόρησης, με πλευστό τρόπο και χωρίς χερσαίες ή θαλάσσιες μεταφορές, ενώ το αμμώδες υλικό που θα μετακινηθεί κατά τη διάρκειά τους υπολογίζεται στα 25.000 κυβικά μέτρα.

«Συνεχίζουμε τις προσπάθειες για έργα ουσίας και ενέργειες προώθησης της τοπικής οικονομίας και ανάπτυξης», αναφέρει ο κ. Πολίτης στο μήνυμά του.

Πηγή: kavalapost.gr



Στο Ταμείο Ανάκαμψης πρόσθετα έργα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, ύψους 161 εκατ. ευρώ

Υπεγράφη από τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, Στέλιο Πέτσα και τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θόδωρο Σκυλακάκη, η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), με την οποία δέσμη έργων εντάσσεται στο «Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Πρόκειται για έργα οδικής ασφάλειας, που αφορούν σε 76 Δήμους της χώρας και έχουν συνολικό προϋπολογισμό 161.032.998,59 ευρώ. Στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος, χρηματοδοτούνται, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στοχευμένες επεμβάσεις, βελτιώσεις και τροποποιήσεις επί του υφιστάμενου οδικού δικτύου, με τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα, στις ευρύτερες περιοχές παρέμβασης, από την υλοποίηση των έργων να είναι:

  • η βελτίωση της οδικής ασφάλειας και η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου
  • η μείωση της καταναλισκόμενης ενέργειας του οδοφωτισμού λόγω εφαρμογής led
  • η βελτίωση της ποιότητας και της αισθητικής του αστικού περιβάλλοντος
  • η βελτίωση της προσβασιμότητας/μετακινήσεων
  • η βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του υπαίθριου δημόσιου χώρου
  • η μείωση των ρύπων από τις μετακινήσεις
  • η εξοικονόμηση φυσικών πόρων
  • η αύξηση των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου
  • η διευκόλυνση κυκλοφορίας στα πεζοδρόμια πεζών και ΑμεΑ

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας, δήλωσε: «Με τη σημερινή απόφαση προσθέτουμε 161 εκατ. ευρώ σε ένα ευρύ πλέγμα έργων συνολικού ύψους 612 εκατ. ευρώ για την οδική ασφάλεια. Με σκοπό τη μεγαλύτερη ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών και τη μείωση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων χρηματοδοτούμε τους Δήμους και τις Περιφέρειες μας με μια ισχυρή, χωρίς προηγούμενο, χρηματοδότηση. Με την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, επιχειρείται για πρώτη φορά να αντιμετωπιστεί, με σχέδιο και σοβαρότητα, ένα ζήτημα που βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων και το εθνικό σύστημα υγείας και ενισχύει την ελληνική οικονομία».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Θόδωρος Σκυλακάκης, επισήμανε«Επιπλέον πόροι, ύψους 161 εκατ. ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας διοχετεύονται για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, μέσα από την υλοποίηση σημαντικών γι’ αυτό τον σκοπό έργων σε 76 Δήμους της χώρας».

 

Πηγή: newsbomb.gr




Κώστας Καραμανλής: Οι πρώτες κάλπες είναι σαν τελικές κάλπες – Η νάρκη της απλής αναλογικής εγκυμονεί κινδύνους

Την κρισιμότητα των επικείμενων εκλογών υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας Νομού Θεσσαλονίκης, καθώς και οι Δ.Ε.Ε.Π  Α’ και Δ.Ε.Ε.Π. Β’ Θεσσαλονίκης, το βράδυ του Σαββάτου, 18 Φεβρουαρίου.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι στη Θεσσαλονίκη «χτυπά πάντα δυνατά η καρδιά της παράταξής μας. Γιατί η Νέα Δημοκρατία γεννήθηκε εδώ στη Μακεδονία. Είναι σάρκα από την σάρκα αυτού του τόπου».

Υπενθύμισε ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αποφάσισε να διεξαχθεί το πρώτο συνέδριο της παράταξης στη Μακεδονία το 1979 και τόνισε: «Σήμερα, λοιπόν, 46 χρόνια μετά, το όραμα του ιδρυτή μας για τη Νέα Δημοκρατία είναι ζωντανό και ακμαίο».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε στη συνέχεια ότι στις επικείμενες εκλογές θα συγκριθούν δύο διαφορετικές νοοτροπίες, δύο διαφορετικοί κόσμοι: «Από την μία η Νέα Δημοκρατία, των έργων και των πράξεων και από την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ των ψεύτικων υποσχέσεων».

Επισήμανε ότι οι εκλογές θα γίνουν στην ολοκλήρωση της κυβερνητικής θητείας, καθώς ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης υπήρξε απόλυτα συνεπής και σε αυτό. Υπενθύμισε επίσης ότι η Κυβέρνηση την περασμένη τετραετία ήρθε αντιμέτωπη με αλλεπάλληλες εξωγενείς κρίσεις και στήριξε την κοινωνία και τους πιο αδύναμους.

«Ευτυχώς σε όλες αυτές τις κρίσεις είχαμε για πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη και όχι τον Τσίπρα. Ευτυχώς που είχαμε στην Κυβέρνηση τη Νέα Δημοκρατία και όχι το ΣΥΡΙΖΑ. Τη σοβαρότητα και όχι την ανευθυνότητα», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Σημείωσε εξάλλου ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν απών από προτάσεις, πράξεις και δράσεις.

«Στο μόνο που εμφανίζονται συνεπείς είναι στο να λοιδορούν πολιτικούς αντιπάλους. Να καταφεύγουν στα συνθήματα του χθες», σχολίασε ο κ. Καραμανλής και υπογράμμισε: «Μιλούν για εκτροπή, αυτοί που είναι δήθεν αυτόκλητοι προστάτες των θεσμών. Τους θυμίζουμε εδώ στη Θεσσαλονίκη ότι η 3η ελληνική δημοκρατία που θέσπισε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, την έχουμε θωρακίσει και δε φοβόμαστε γιατί την είχε εγκαθιδρύσει πάνω σε γερές βάσεις».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε επίσης ότι: «Το διακύβευμα των εκλογών είναι ξεκάθαρο: Σταθερότητα ή αβεβαιότητα; Προκοπή ή Μιζέρια; Μητσοτάκης ή Τσίπρας;»

Αναφέρθηκε στη συνέχεια μεταξύ άλλων στην αναβάθμιση της Άμυνας της πατρίδας μας, που έστειλε μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως η χώρα μας δεν απειλεί, αλλά ούτε και απειλείται.

«Η εξωτερική μας πολιτική έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό. Δεν δεχόμαστε κανένα συμβιβασμό σε ζητήματα εθνικής κυριαρχίας», σημείωσε ο κ. Καραμανλής.

Αναφέρθηκε επίσης στο μεταναστευτικό και τη θωράκιση των συνόρων. «Ο Έβρος ξανάγινε ο προμαχώνας της πατρίδας μας», τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι στον τομέα των μεγάλων έργων συντελέστηκε μια πραγματική έκρηξη υποδομών, ενώ και στις μεταφορές πραγματοποιήθηκαν τομές και μεταρρυθμίσεις που είχαν να συμβούν χρόνια. Υπογράμμισε επίσης τον κεντρικό ρόλο της Θεσσαλονίκης στο μεγάλο πρόγραμμα έργων που υλοποιούνται.

«Βάζουμε τη Θεσσαλονίκη στην πρώτη γραμμή, ακριβώς όπως της αξίζει. Με ένα τεράστιο πακέτο μεγάλων έργων, που ξεπερνά τα 6 δισ. ευρώ», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ανέφερε ότι: «Η βασική γραμμή του Μετρό ολοκληρώνεται στο τέλος του 2023, παρά τις προσφυγές και παρά τις λυσσαλέες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης. Η Θεσσαλονίκη -και σας κοιτώ στα μάτια και το εννοώ αυτό – θα έχει το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ελλάδα».

Επισήμανε ότι πρόσφατα χιλιάδες συμπολίτες μας μπήκαν στο Μετρό και είδαν ότι το έργο αυτό δεν είναι μία υπόσχεση, αλλά βρίσκεται στην τελική ευθεία.

«Και η επέκταση προς την Καλαμαριά θα παραδοθεί έξι μήνες μετά τη βασική γραμμή. Παράλληλα, για πρώτη φορά σχεδιάζουμε με επιμέλεια και σοβαρότητα τις επεκτάσεις προς τα δυτικά και το αεροδρόμιο. Όσο είναι ο Μητσοτάκης πρωθυπουργός και ο Καραμανλής υπουργός δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες», πρόσθεσε.

Υπενθύμισε ότι ξεκινά η νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός, το λεγόμενο Flyover και δήλωσε: «Σε λίγες εβδομάδες θα δείτε τα πρώτα εργοτάξια».

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης μεταξύ άλλων στους σύγχρονους οδικούς άξονες που ήταν για χρόνια μπλοκαρισμένοι, όπως το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και το Δράμα – Αμφίπολη, αλλά και στα σπουδαία σιδηροδρομικά έργα που γίνονται πια πράξη, όπως το Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες, καθώς και στη σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ αλλά και την Εγνατία, η οποία βρίσκεται στο τελικό στάδιο.

«Ας μην ξεχνάμε, ότι όχι μόνο σώσαμε τον ΟΑΣΘ από τον βέβαιο θάνατο, αλλά ότι σε λίγο καιρό θα παραλάβει και τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα. Ας συγκρίνουμε τον ΟΑΣΘ του κ. Παππά του 2019 με τον ΟΑΣΘ του 2023», επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, καταλήγοντας: «Η Θεσσαλονίκη αλλάζει. Και αλλάζει πρωτίστως με έργα. Χωρίς πολλά λόγια χωρίς βαρύγδουπες υποσχέσεις. Γιατί εμείς σε αυτή την πολιτική πιστεύουμε».

Ο κ. Καραμανλής διαμήνυσε όμως προς τα μέλη της Νέας Δημοκρατία ότι η δημοσκοπική διαφορά των δύο κομμάτων δεν πρέπει να οδηγήσει σε εφησυχασμό.

«Η νάρκη της απλής αναλογικής εγκυμονεί κινδύνους. Η απάντηση μας και η απάντηση όλων πρέπει να είναι ηχηρή. Καμία ψήφος χαμένη. Οι πρώτες κάλπες είναι σαν τελικές κάλπες.  Εκεί θα διαμορφωθούν σημαντικά οι συνθήκες για την αυτοδυναμία στις δεύτερες κάλπες».

Κλείνοντας ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και πάλι στη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία. «Τον τόπο που γέννησε την οικογένεια μου και με τον οποίο με συνδέει ένα ισχυρό, αόρατο, νήμα», όπως υπογράμμισε.

«Όπου και να γυρίσει κανείς το κεφάλι του σε αυτή την πόλη θα δει κάτι από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή.  Θα τον δει στις 31 Αυγούστου 1974 να κάνει την πρώτη του ομιλία μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και από το μπαλκόνι του Μακεδονία Παλλάς να σας λέει ‘‘Θεσσαλονικείς ήρθα’’. Το 1977, έξω από την Θεσσαλονίκη, στην Βεργίνα, μαζί με τον φίλο του Μανώλη Ανδρόνικο να σκύβουν πάνω από την λάρνακα του Φιλίππου. Το 1978 στην πρώτη γραμμή μετά τον καταστροφικό σεισμό. Το 1991 να δακρύζει για την μια και μοναδική ελληνική Μακεδονία. Το νήμα αυτό θα πάρει ο Κώστας Καραμανλής, ο πρωθυπουργός που ξεκίνησε εδώ από τη Θεσσαλονίκη σε αδιάσπαστη συνέχεια. Έχοντας πάντα και σταθερά την Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία στην πρώτη γραμμή. Το 2015 το νήμα αυτό θα πιάσει και ο Αντώνης Σαμαράς και θα διαφυλάξει το ευρωπαϊκό κεκτημένο του Καραμανλή», ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Και πρόσθεσε:  «Αυτό το νήμα είναι ο πυρσός της παράταξής μας, που περνά από χέρι σε χέρι. Και σήμερα, με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, είμαστε και πάλι εδώ με τον πυρσό στο χέρι, αναμμένο, να δώσουμε μία ακόμα μεγάλη μάχη».




Κυριάκος Μητσοτάκης | Σχέδιο με πάνω από 30 έργα για τη Θεσσαλονίκη του 2030

Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με περισσότερα από 30 έργα για τη Θεσσαλονίκη του 2030, ύψους αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ, θα παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά την ολοκλήρωση των συσκέψεων που είχε με εκπροσώπους παραγωγικών και επιστημονικών φορέων και εκλεγμένους της αυτοδιοίκησης, εν όψει της 86ης ΔΕΘ.

Ο κ. Μητσοτάκης έκανε σαφή “την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει ένα σχέδιο έργων που όμοιό του δεν έχει ποτέ γνωρίσει η Θεσσαλονίκη στο παρελθόν, ώστε το 2030 η Θεσσαλονίκη πραγματικά να είναι η πόλη που αξίζει στους κατοίκους της, στους φοιτητές της, στους επενδυτές που θα έρθουν να επενδύσουν”.

Το σχέδιο αυτό σημείωσε ότι περιλαμβάνει παρεμβάσεις σε τέσσερις βασικούς άξονες. Στις υποδομές, στην υγεία και την πρόνοια, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, αλλά και αναπλάσεις και επεμβάσεις που αναβαθμίζουν συνολικά την Θεσσαλονίκη πολιτιστικά, αθλητικά και δίνουν πρόσβαση σε χώρους πρασίνου και αναψυχής.

Το σχέδιο έχει τυπωθεί σε ένα τεύχος που φέρει στο εξώφυλλο τον αριθμό “30” και θα παρουσιαστεί αναλυτικά από τον υφυπουργό Μακεδονίας και Θράκης Σταύρο Καλαφάτη την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ στη συνέχεια θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υφυπουργείου και θα μπορεί να το δει ο κάθε πολίτης.

Ολόκληρη η δήλωση του πρωθυπουργού έχει ως εξής:

«Σας ευχαριστώ πολύ, είχαμε μια ακόμα πολύ παραγωγική συζήτηση ενόψει της τακτικής προετοιμασίας που κάνουμε κάθε χρονιά πριν από την ετήσια παρουσία μας στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, πολύ αναλυτικές συζητήσεις με τους εμπορικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς και εκπαιδευτικούς φορείς της πόλης. Και βέβαια είχαμε και την ευκαιρία να εξετάσουμε αναλυτικά την εξέλιξη του κυβερνητικού σχεδίου ειδικά για την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Είναι ένα σύνολο πολλαπλών, διαφορετικών, παράλληλων πρωτοβουλιών, που αλλάζουν σταδιακά και αναβαθμίζουν προς το καλύτερο την πόλη και τη ζωή των κατοίκων της.

Δεν θα παρουσιάσω αναλυτικά όλο το εύρος των παρεμβάσεων, διότι συζητάμε για παραπάνω από 30 σημαντικά έργα τα οποία και τελικά θα συγκροτήσουν τη Θεσσαλονίκη του 2030. Το έντυπο αυτό το οποίο σας δείχνω θα παρουσιαστεί αναλυτικά από τους αρμόδιους φορείς στις αρχές της επόμενης εβδομάδος και η σχετική πληροφορία θα είναι διαθέσιμη για όλους στον ιστότοπο του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης.

Ενδεικτικά αναφέρω, ότι μιλάμε για παρεμβάσεις σε τέσσερις βασικούς άξονες πολιτικής: παρεμβάσεις στις υποδομές, στην υγεία και την πρόνοια, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, αλλά και αναπλάσεις και επεμβάσεις που αναβαθμίζουν σημαντικά τη Θεσσαλονίκη πολιτιστικά, αθλητικά και ως προς την πρόσβαση σε χώρους πρασίνου και αναψυχής.

Θα χρειαζόμουν, αγαπητέ μου Υπουργέ, τουλάχιστον μία ώρα για να διατρέξω όλα τα έργα αναλυτικά. Δεν θα το κάνω. Θα σταθώ μόνο ενδεικτικά σε έργα όπως το Μετρό, το οποίο νομίζω ότι όλοι πια οι Θεσσαλονικείς πρέπει να είναι απολύτως πεπεισμένοι ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί και θα γίνει πραγματικότητα. Γνωρίζετε τις μεγάλες δυσκολίες που χρειάστηκε να ξεπεράσουμε. Η Θεσσαλονίκη θα έχει και σύγχρονο Μετρό και αρχαία στο σταθμό Βενιζέλου, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευθεί.

Θα αναφερθώ ενδεικτικά στο πάρα πολύ σημαντικό έργο του flyover, το οποίο αποτέλεσε μία αποκλειστικά κυβερνητική πρωτοβουλία ως προς την ωρίμανσή του και ως προς την επιλογή του αναδόχου, και βέβαια μια σειρά από παρεμβάσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και πολλά άλλα οδικά έργα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Ως προς την υγεία και την πρόνοια, η απόφασή μας για το νέο ογκολογικό νοσοκομείο έχει γίνει πράξη. Γνωρίζουμε τον χώρο, δίπλα στα δύο σημαντικά νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, και ωριμάζουμε πολύ γρήγορα τις σχετικές μελέτες.

Σε ζητήματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, να σταθώ ιδιαίτερα στη μετατροπή της άτυπης βιομηχανικής συγκέντρωσης στο Καλοχώρι, αλλά και στην πολύ μεγάλη ταχύτητα με την οποία προχωρά το project του Thess INTEC.

Και τέλος, για τα ζητήματα των αναπλάσεων και των παρεμβάσεων στον πολιτισμό και τον αθλητισμό, δύο σημαντικά γήπεδα της Θεσσαλονίκης: η ολοκλήρωση του Προεδρικού Διατάγματος για το γήπεδο του ΠΑΟΚ και η πολύ γρήγορη ωρίμανση της διπλής ανάπλασης με μετακίνηση του γηπέδου του ‘Αρη σε οικόπεδο του ΟΑΕΔ και μια σημαντική ανάπλαση στον χώρο του παλιού Χαριλάου.

Όλα αυτά, Υπουργέ μου, θα παρουσιαστούν αναλυτικά και θα πιστοποιήσουν την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει ένα σχέδιο έργων, όμοιο του οποίου δεν έχει ποτέ γνωρίσει η Θεσσαλονίκη στο παρελθόν, ώστε το 2030 η Θεσσαλονίκη πραγματικά να είναι η πόλη που αξίζει στους κατοίκους της, στους επισκέπτες της, στους φοιτητές της, στους επενδυτές οι οποίοι θα έρθουν να επενδύσουν σε αυτήν την πανέμορφη πόλη.

Σας ευχαριστώ πολύ».

Στις διαδοχικές συσκέψεις που είχε ο Πρωθυπουργός συμμετείχαν, από την πλευρά της κυβέρνησης, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Επικρατείας ‘Ακης Σκέρτσος, η Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας αρμόδιος για θέματα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Νίκος Ταγαράς, ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής της ΝΔ Α’ Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές Γιώργος Καραγιάννης, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό Γιάννης Μπρατάκος, ο Γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιος Μπακογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Ιωάννης Κωτσιόπουλος, ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Παύλος Μαρινάκης και η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου.

Μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχαν ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Παναγιώτης Πικραμμένος, ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, ο Υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας, ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων αρμόδιος για την Έρευνα και την Καινοτομία Χρίστος Δήμας, ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού της Κυβέρνησης Θανάσης Κοντογεώργης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Στις συναντήσεις έλαβαν μέρος, επίσης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο Πρόεδρος Περιφερειακής Ένωσης των Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. Συμμετείχαν ακόμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΑΘ ‘Ανθιμος Αμανατίδης, ο Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΘ Αθανάσιος Λιάγκος, ο Πρόεδρος του ΔΣ του Αττικό Μετρό Νικόλαος Ταχιάος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Αττικό Μετρό Νικόλαος Κουρέτας.

Ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε πρώτα με τους βουλευτές Α΄ και Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας. Στη συνάντηση μετείχαν οι βουλευτές Α’ Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, Ελένη Ράπτη, Στράτος Σιμόπουλος, ‘Αννα Ευθυμίου, Δημήτρης Κούβελας, οι βουλευτές Β΄ Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Καράογλου, Σάββας Αναστασιάδης και Δημήτρης Βαρτζόπουλος και ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη Ζήσης Ιωακείμοβιτς.

 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ




Ξεκινάει από την Περιφέρεια η αποκατάσταση των αντιπλημμυρικών υποδομών σε ρέματα της Αλεξανδρούπολης

Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο και τον κ. Νίκο Καιρίδη,  εκπρόσωπο της αναδόχου Κοινοπραξίας «ΕΝΙΠΕΑΣ Α.Ε. – ΚΑΙΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ», η σύμβαση του έργου για την αποκατάσταση των αντιπλημμυρικών υποδομών σε ρέματα του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 4,2 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά σε παρεμβάσεις αποκατάστασης σε αναχώματα τα οποία υπέστησαν ζημιές κατά τις βροχοπτώσεις του περασμένου έτους.

Πιο συγκεκριμένα, παρεμβάσεις θα γίνουν στα ρέματα Άνθειας – Αγνάντιας – Αρίστηνου – Μαΐστρου – Απαλού – Άβαντα – Αισύμης – Αμφιτρίτης – Κίρκης – Συκορράχης – Παλαγίας – Χιλής – Μάκρης – Δικέλλων  του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 15 μήνες από την έναρξη κατασκευής του.

Στην υπογραφή της σύμβασης παρούσα ήταν η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της ΠΕ Έβρου κυρία Χριστίνα Μαυράκη.




Νεα έργα στο δήμο Νέστου | Επιλύονται πολλά και χρονίζοντα προβλήματα

Για το ανοιχτό κολυμβητήριο με τη χρήση γεωθερμίας που αποκτά η Χρυσούπολη μίλησε στην εκπομπή αναλυτής και στον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης.  Το έργο είναι το πρώτο βιοκλιματικό κτηριακό αθλητικό κέντρο στην Ελλάδα με μηδενικούς ρύπους και μηδενικό λειτουργικό κόστος, ένα έργο που άρχισε να σχεδιάζεται πριν από αρκετά χρόνια σε ένα οικόπεδο που βρίσκεται απέναντι από το γήπεδο της Χρυσούπολης. Το κολυμβητήριο είναι ανοιχτού τύπου και αυτό γιατί μειώνει το κόστος κατασκευής και λειτουργίας, με τις εργασίες να ξεκινούν το 2024. Αξίζει να σημειωθεί πως το έργο αγγίζει τα 7 εκατομμύρια ευρώ ενώ έχει υπογραφεί η ένταξη και η χρηματοδότηση του στο πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” του υπουργείου εσωτερικών. Παράλληλα, ο Δήμαρχος Νέστου, αναφέρθηκε στα έργα τα οποία θα επιλύσουν χρονίζοντα προβλήματα, διασφαλίζοντας επάρκεια σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη τουριστική περιοχή.

Από την άλλη πλευρά ο σταθερά υψηλός αριθμός κρουσμάτων σε ημερήσια βάση δεν αλλάζει το σχέδιο της Κυβέρνησης για την αποκλιμάκωση των μέτρων αλλά και τον χρόνο αποκλιμάκωσης που είχε ορίζοντα το Πάσχα, ενώ, ανοίγει σταδιακά και η πλατφόρμα των ραντεβού για εμβολιασμό με την τέταρτη δόση (αποκαλείται επίσης δεύτερη αναμνηστική δόση) με το εμβόλιο κατά του Covid-19, για τους πολίτες άνω των 80 ετών.




Π.Ε. Καβάλας | Εξέλιξη σημαντικών έργων των Τεχνικών Υπηρεσιών

Με συντονισμένες ενέργειες το πρώτο τρίμηνο του 2022 με στοχευμένη συνεργική δράση των Τεχνικών Υπηρεσιών μας και του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας
κ. Αλέξη Πολίτη πραγματοποιούνται τα εξής έργα:

  1. ▪ «Επέκταση Δικτύων Ηλεκτροφωτισμού και Τροφοδοσίας Ελλιμενισμένων Σκαφών – Επιστρώσεις στο Προσήνεμο Μόλο του Κεντρικού Λιμένα Καβάλας». Το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη, ελέγχοντας συνεχώς ποιοτικά και ποσοτικά τις εργασίες που εκτελούνται καθώς και την τήρηση του αναθεωρημένου χρονοδιαγράμματος.
  2. «Συντήρηση Οδικού Δικτύου Νομού Καβάλας – Αποκατάσταση Ασφάλειας & Βατότητας» και «Συντήρηση Οδικού Δικτύου Νήσου Θάσου Νομού Καβάλας – Αποκατάσταση Ασφάλειας & Βατότητας». Τα συγκεκριμένα έργα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη απαιτώντας συνεχή επίβλεψη από τα στελέχη της Υπηρεσίας μας. Με τα έργα αυτά αντιμετωπίζουμε σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα που προκύπτουν κατά την χειμερινή περίοδο στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Π.Ε. Καβάλας (προμήθεια άλατος, αποχιονισμοί, αλατοδιανομές, αντιμετώπιση κατολισθήσεων, κ.α.). Επίσης μέσα από τα συγκεκριμένα
    έργα, πραγματοποιήθηκε προμήθεια ψυχρής ασφάλτου για επούλωση λάκκων, τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε κατεστραμμένο τμήμα της γέφυρας στη Νικήσιανη και καθαρισμός τεχνικών οχετών στην Παλαιά Καβάλα και στις Κορυφές Καβάλας.

  3. «Συστήματα Αναχαίτισης Οχημάτων στο Οδικό Δίκτυο Ν. Καβάλας». Με το συγκεκριμένο έργο γίνεται αντικατάσταση φθαρμένων – κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας με νέα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων συμβάλλοντας σημαντικά στην ασφάλεια των οδηγών. Το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη και κατά το 1 ο δίμηνο του 2022 έχουν αντικατασταθεί στηθαία σε επιλεγμένα σημεία της Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, της 6 ης επαρχιακής οδού μεταξύ Αγιάσματος και Κεραμωτής και στην Παράκαμψη του Ελαιοχωρίου.

  4. «Εργασίες Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων Οδικού Δικτύου Ν. Καβάλας». Το έργο συμβάλλει στην συντήρηση των Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων του Οδικού Δικτύου (Φωτισμός, Φανάρια). Με το έργο αυτό, κατά το 2022 έχουν αντιμετωπιστεί προβλήματα κυρίως στο οδικό δίκτυο της νήσου Θάσου.

  5. Εργασίες συντήρησης του οδικού δικτύου: Οι υπηρεσίες μας σε καθημερινή βάση προβαίνουν αφενός σε τακτικές εργασίες συντήρησης του οδικού δικτύου, οι οποίες περιλαμβάνουν επούλωση λάκκων με ψυχρή άσφαλτο (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 1ο δίμηνο του 2022 υπάλληλοι της υπηρεσίας μας ενέργησαν σε τμήματα της 10ης επαρχιακής οδού μεταξύ Ελαιοχωρίου – Μυρτοφύτου – Φωληάς, σε τμήματα της 11ης επαρχιακής οδού μεταξύ Ελευθερούπολη και Νικήσιανης, σε τμήματα της παραλιακής  εθνικής οδού Καβάλας – Θεσσαλονίκης και σε τμήματα της υπ΄αρίθμ. 2 Εθνικής οδού Καβάλας – Ξάνθης), καθαρισμούς χόρτων και κλαδιών (το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επενέβησαν επί της 10ης επαρχιακής οδού μεταξύ Καβάλας – Παληού και σε επιλεγμένα τμήματα της εθνικής οδού Καβάλας – Ξάνθης) αποκατάσταση φθαρμένων πινακίδων, έλεγχο και συντήρηση ηλεκτροφωτισμού και φωτεινής σηματοδότησης
    καθώς σε αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών που προκύπτουν, όπως εργασίες αποχιονισμού (συνεργεία της υπηρεσίας μας από μόνα τους ή συνδυαστικά με αυτά των εργολαβιών συντήρησης επιχειρούν σε αποχιονισμούς και αλατοδιανομές σε διάφορα  του οδικού δικτύου), άρσης καταπτώσεων, επιδιόρθωσης βλαβών φωτεινών σηματοδοτών κ.α.

Συνεχίζουμε καθημερινά τις προσπάθειές μας για άμεσες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις σε όλο τον Νομό Καβάλας, για εξασφάλιση χρηματοδότησης νέων έργων, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την ασφάλεια των πολιτών μας




Π.Ε Καβάλας | Αντιμετώπιση των ρηγμάτων στο ανάχωμα της δυτικής όχθης του Νέστου

Σε αντιμετώπιση των ρηγμάτων που προκλήθηκαν στο ανάχωμα της δυτικής όχθης του ποταμού Νέστου, συνέπεια των έντονων βροχοπτώσεων που εκδηλώθηκαν τη χειμερινή περίοδο και τον συνακόλουθο κίνδυνο πρόκλησης πλημμυρικών φαινομένων στην ευρύτερη περιοχή, το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της ΠΕ Καβάλας υπό τον συντονισμό του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κου Αλεξίου Πολίτη προσωπικά, ενεργοποιήθηκαν άμεσα και αφού προχώρησαν στην εκτίμηση του φαινόμενου, αποκατέστησαν την ζημία με την εναπόθεση μεγάλου όγκου αργιλικού υλικού και την επαναδιαμόρφωση του προστατευτικού αναχώματος. Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, το έργο ολοκληρώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ ταυτόχρονα έγιναν και εγγειοβελτιωτικές παρεμβάσεις στο αγροτικό οδικό δίκτυο, ώστε να αποφευχθούν τυχόν πλημμυρικά φαινόμενα το επόμενο χρονικό διάστημα που θα είχαν αρνητικές συνέπειες στις καλλιέργειες αλλά και τις διάφορες εγκαταστάσεις της περιοχής. Οι υπηρεσίες της ΠΕ Καβάλας και ο Αντιπεριφερειάρχης, θα συνεχίσουν να παρακολουθούν την κατάσταση στον ποταμό Νέστο, ώστε να παρέμβουν άμεσα και αποτελεσματικά όπου και όποτε απαιτηθεί.