Σέρρες | Όλα έτοιμα για την έκθεση “Serexpo 2023”

Σε ειδική συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας, ο πρόεδρος του ΕΒΕΣ Αθανάσιος Μαλλιαράς και ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος ως συνδιοργανωτής, μίλησαν για το μεγάλο επιχειρηματικό γεγονός.

Η Serexpo 2023 ανοίγει τις πύλες της την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, ενώ τα επίσημα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 22 του μήνα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Το Πρόγραμμα Παράλληλων Εκδηλώσεων καλύπτει κάθε ηλικία και όλους τους τομείς ενδιαφέροντος, με απώτερο στόχο μας πάντα την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών και συνεπώς την αύξηση της εμπορικής αποτελεσματικότητας της SEREXPO 2022.

Για ακόμη μία χρονιά βέβαια δίνουμε έμφαση στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Το Σάββατο 23 του μηνός θα είναι μια ημέρα γεμάτη από εκδηλώσεις επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Στις 10.00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί Διευρυμένη Συνεδρίαση της ΚΕΕΕ στην αίθουσα «Γ.Χρηστίδης» του Επιμελητηρίου. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για εμάς που θα έχουμε εδώ τον Πρόεδρο της ΚΕΕΕ Ιωάννη Μασούτη καθώς και μέλη του κεντρικού θεσμικού οργάνου των Επιμελητηρίων και πιστεύω πως θα γίνει μια πολύ ουσιαστική συζήτηση.

Θα ακολουθήσει την ίδια μέρα στον ίδιο χώρο στις 12.30 εκδήλωση για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με τον τίτλο «Γυναίκες που τολμούν, γυναίκες που επιχειρούν», σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών , παρουσία της Πρόεδρου του ΕΕΔΕΓΕ που είναι και πρόεδρος του ΕΒΕΑ κυρίας Σοφίας Κουνενάκη- Εφραίμογλου. Επίσης , μια εξαιρετική εκδήλωση με τις γυναίκες στο επίκεντρο.

Την ίδια μέρα , στις 19.00 το απόγευμα θα έχουμε μια εκδήλωση που εισάγουμε για πρώτη φορά. Πρόκειται για τα Βραβεία Επιχειρηματικότητας όπου εκεί θα βραβευτούν για την επιχειρηματική τους δράση 13 σερραϊκές επιχειρήσεις.

Φυσικά από τη SEREXPO δεν θα λείπει και το Συνέδριο Αγροτικής Οικονομίας με την επωνυμία AGROSERRES που γίνεται για 3η φορά φέτος και που θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κλάδο. Το AGROSERRES θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 23-24 του μήνα.

Επιπρόσθετα, επενδύουμε και πάλι στη ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ με:

– Επισκέψεις σχολείων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από όλο το Νομό. Πέρυσι οι μαθητές που επισκέφτηκαν τη SEREXPO ήταν περισσότεροι από 3000 και φέτος θα πλησιάσουν τις 4000!! Μάλιστα φέτος οι μαθητές γυμνασίου και λυκείου θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάρια για τα οφέλη των τεχνικών επαγγελμάτων, μια δράση που την εντάσσουμε στη SEREXPO σε συνεργασία με την ΟΕΒΕΣΣ και τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης.
Επίσης, θα υπάρχουν παρουσιάσεις δραστηριοτήτων των σχολείων, πολλές από τις οποίες έχουν αναπτυχθεί στο δικό μας ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ.

Στην SEREXPO φιλοξενούνται φυσικά και πολλές δραστηριότητες για ΠΑΙΔΙΑ & ΝΕΟΥΣ καθώς και ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της:
Θα αναφέρω το 2ο SERRES STREET BASKETBALL 3×3 που θα γίνει και φέτος σε συνεργασία με τη Siris Basketball Academy, το TEQBALL καθώς και τη λειτουργία Λούνα Παρκ όλες τις ημέρες της SEREXPO.
Από τη SEREXPO βεβαίως δεν λείπει ποτέ και η γαστρονομία. Ξεκινάμε την Τετάρτη 20 του μήνα με τον Διαγωνισμό Παραδοσιακής πίτας στις 18.30 , στον οποίοι συμμετέχουν πολιτιστικοί και άλλοι σύλλογοι του Νομού Σερρών ενώ την Πέμπτη το απόγευμα έχουμε μια… γλυκιά εκδήλωση που θα αφορά στην Παρασκευή της μπουγάτσας και του ακανέ από το Σωματείο Ζαχαροπλαστών

– Μπουγατσοποιών. Το Σάββατο στις 19.00 το δραστήριο Σωματείων Κρεοπωλών διοργανώνει ημερίδα για τον «Κρεοπώλη του χθες και του σήμερα» και την Κυριακή το απόγευμα τα μικρά παιδιά, μαγειρεύουν στην εκδήλωση JUNIOR CHEFS.

Πλούσιο βέβαια είναι και το πρόγραμμα πολιτισμού της SEREXPO 2023. Tα παιδιά των σχολών χορού χορεύουν την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου στις 19.00 και το Σάββατο στις 19.00 το απόγευμα έχουμε ένα μεγάλο αφιέρωμα στη Θράκη για τα 100 χρόνια εγκατάστασης των προσφύγων στο Ν. Σερρών.
Επιπλέον Σερραίοι καλλιτέχνες και τοπικά συγκροτήματα εμπλουτίζουν το μουσικό πρόγραμμα και φυσικά έχουμε και την εκδήλωση για τις γυναίκες με το SEREXPO WALK Σαλόνι ομορφιάς, σε συνεργασία με τα Σωματεία Κουρέων- Κομμωτών και Περιποίησης Άκρων Μανικιούρ-Πεντικιούρ Ν. Σερρών και τη συμμετοχή πολλών Σερραϊκών επιχειρήσεων, την Κυριακή 24 του μηνός στις 18.00

Και θα κλείνουμε ως είθισται κάθε μέρα με τις ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ που απογειώνουν την SEREXPO. Κάθε βράδυ στις 21.00 στο συναυλιακό stage της SEREXPO θα εμφανιστούν: Οι Αδελφοί Τσαχουρίδη, Τετάρτη 20.09 – η Αναστασία, Πέμπτη 21.09 – η Λαϊκή Ορχήστρα Μίκη Θεοδωράκη, Παρασκευή 22.09- η Γλυκερία με τη Μελίνα Ασλανίδου, Σάββατο 23.09 και την Κυριακή 24.09 γιορτάζουμε όλοι μαζί με τον αιώνιο έφηβο , αγαπημένο Βασίλη Παπακωνσταντίνου τα 50 χρόνια παρουσία τους στο τραγούδι.




Η Πρόξενος της Ζάμπιας Rose Chizi θα εγκαινιάσει την έκθεση «Τέχνης Φλόγα» στη Θάσο

Η πρόξενος της Ζάμπιας στην Ελλάδα θα εγκαινιάσει την έκθεση του εικαστικού θεσμού «Τέχνης Φλόγα» στο καλογερικό της Θάσου

Σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρει:

Η Αυτής Εξοχότης η Πρόξενος της Ζάμπιας στην Ελλάδα κα Rose Chizi θα εγκαινιάσει στις 24 Αυγούστου 2023 την νέα έκθεση του εικαστικού θεσμού Τέχνης Φλόγα που  θα ευλογήσουν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κος Στέφανος και Ζάμπιας κος Ιωάννης με οικοδεσπότη τον Δήμαρχο της Θάσου κο Ελευθέριο Κυριακίδη παρουσία εκπροσώπων των πολιτικών, πολιτειακών και στρατιωτικών αρχών του τόπου.

Ο εικαστικός θεσμός Τέχνης Φλόγα που διευθύνεται από τον ιδρυτή του Σταύρο Δεληγιάννη συνεχίζοντας τις θερινές δράσεις του παρουσιάζει νέα έκθεση ζωγραφικής και γλυπτικής  στο Καλογερικό στον Λιμένα της Θάσου από τις 21 ως τις 26 Αυγούστου 2023 με δημιουργίες του ελληνοαφρικανού καλλιτέχνη Νίκου Ζάρα και τιμητικό αφιέρωμα στην Θάσια δημιουργό Σέβα Καλοπούλου.

Την έκθεση που διοργανώνει ο Δήμος Θάσου και η Δημοτική κοινωφελής επιχείρηση Θάσου σε συνεργασία με τον εικαστικό θεσμό, θα προλογίσει ο καλλιτεχνικός Διευθυντής του θεσμού, ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς που έχει επισημάνει μεταξύ άλλων:

’’H συνύπαρξη των δύο δημιουργών κινείτε στο εκλεπτυσμένο μεταίχμιο της ουσιαστικής διείσδυσης και της κατανυκτικής αισθητικής που με μοναδικότητα καθοδηγούν την χωρονομική γραφή των αρμονικών μετουσιώσεων.

Στο φόντο κάθε ξεχωριστής και διάχυτης αφήγησης συγκροτούνται ενορχηστρώσεις ανάγνωσης με νύξεις μεστότητας για την διαχρονικότητα.

Τα πρόσωπα και οι φιγούρες του Νίκου Ζάρα επισυνάπτονται σε λεπτομέρειες που ατενίζουν τα  επεισόδια της ενδελεχούς αναφοράς με στοιχεία που αγγίζουν διερευνητικά και περίοπτα την καθημερινότητα.

Η τέχνη της Σέβας Καλοπούλου άμεσα γίνεται μεσολαβητής μιας πληθωρικής και ενισχυμένης ανάπλασης που με απόλυτη διαφάνεια συνδυάζει περιεκτικά δεδομένα.

Χρωματίζει εύστοχα τα θέματα της που λειτουργούν αναδρομικά και εξυφαίνουν πολλαπλές προσεγγίσεις.

Με ξεχωριστή ικανότητα και ασυμβίβαστο ρυθμό η τεχνική της ενέχει καινοτόμα και πολυδιάστατα μοτίβα από ένα ιδιότυπο και ελεγειακό περιβάλλον με αλήθεια συνειρμών.

Η επιμέλεια της έκθεσης έχει ανατεθεί στις επιμελήτριες Έφη και Αριστέα Δεληγιάννη.




Έκθεση με έργα της εικαστικού Θωμαής Βασιλείου-Λασκαρίδου στα γραφεία του ανεξάρτητου δημοτικού συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά»

Τα γραφεία του ανεξάρτητου υποψήφιου Δημάρχου Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη και του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» στην οδό Ομονοίας 79 (απέναντι από την Τράπεζα Πειραιώς) αποτελούν σχεδόν από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας τους χώρο, όχι μόνο πολιτικών, αλλά και καλλιτεχνικών ζυμώσεων.

Τη σκυτάλη παίρνει η εικαστικός Θωμαή Βασιλείου-Λασκαρίδου, έργα της οποίας εκτίθενται από τις 12 Ιουλίου στα γραφεία του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά». Πρόκειται για έργα μικτής τεχνικής με υλικά όπως ορείχαλκος, χαλκός, φύλλα χρυσού, ανάμεικτη πάστα, ξύλο, πέτρα και ακρυλικό λάδι.

Σας περιμένουμε την Παρασκευή 14 Ιουλίου, από τις 8 το βράδυ, για ένα κρασί και χαλαρή «πολιτικο-καλλιτεχνική» ή «καλλιτεχνικο-πολιτική» συζήτηση, παρέα με τα υπέροχα έργα της Θωμαής Βασιλείου-Λασκαρίδου.

 

 

 




Η έκθεση Δεινοσαύρων στην Καβάλα

Στο γήπεδο “Ανθή Καραγιάννη” θα φιλοξενηθεί από 5 έως 30 Ιουλίου, μια έκθεση Δεινοσαύρων. Μια αξιοθαύμαστη έκθεση ρομποτικών δεινοσαύρων σε πραγματικές διαστάσεις.

Οι “Δεινόσαυροι” έρχονται στην πόλη μας για ένα μοναδικό θέαμα!!!

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να γυρίσουν πίσω στο παρελθόν, αφού τα τεράστια ρομποτικά εκθέματα με τα χρώματα, τους ήχους και την ατμόσφαιρα θα τους πάνε στην εποχή των εντυπωσιακών αυτών ζώων. Τα σπάνια αυτά γιγαντιαία ζώα που κυριαρχούσαν στη Γη κατά τον Μεσοζωικό αιώνα δεν γίνεται απλώς με την απλή ξενάγηση και περιήγηση σε ένα εκθεσιακό χώρο φυσικού περιβάλλοντος με πελώρια εκθέματα, φυτά και απολιθώματα. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα μέσα από την κίνηση των δεινοσαύρων να οδηγηθούν σε μια φανταστική περιπέτεια!

Ο Τυραννόσαυρος ΡΕΞ ο εντυπωσιακός δεινόσαυρος που παρουσιάζεται στην έκθεση, τεραστίων διαστάσεων, ο οποίος συνεχίζει ακάθεκτος να μαγνητίζει την ανθρώπινη προσοχή! Παραμένει «γαλαζοαίματος» στην επικράτεια των δεινόσαυρων, ένα από τα δεινότερα σαρκοφάγα που είχαν την τιμή να τρομοκρατήσουν ποτέ τη Γη μας. Εκτός από τον Ρεξ με 6 μέτρα ύψος και 14 μέτρα μήκος, επίσης ο Διπλόδολος με τη μακριά ουρά που παρασέρνει τους πάντες στο πέρασμά της, ο Βραχιόσαυρος, με τον πανύψηλο λαιμό που θυμίζει ελέφαντα και πολλά άλλα, διαφόρων μεγεθών, προϊστορικά ζώα που εξιτάρουν τη φαντασία μικρών και μεγάλων! Όλα τα εκθέματα είναι ρομποτικά, με κινήσεις, χρώματα, υφές και ήχους, που σε συνδυασμό με τη διακόσμηση του χώρου, ο επισκέπτης βιώνει την αίσθηση ότι βρίσκεται στον πραγματικό κόσμο που ζούσαν αυτά τα εντυπωσιακά προϊστορικά ζώα.

Περιλαμβάνει πρωτότυπες ιδέες που σχεδιάστηκαν, κατά βάση, για τις ανάγκες της οικογενειακής ψυχαγωγίας και των σχολικών επισκέψεων, οι οποίες καλύπτουν όμως και τα ενδιαφέροντα των
μεμονωμένων, ενήλικων και ξένων επισκεπτών. Μικροί και μεγάλοι επισκέπτες θα αντικρύσουν τους τεράστιους και αγαπημένους δεινόσαυρους, όπως ποτέ μέχρι σήμερα μέσα από τα βιβλία, τις ταινίες, τα παραμύθια, τα κινούμενα σχέδια, τις εκπομπές και τα κόμικς.

Από την αρχή μέχρι το τέλος της έκθεσης ο επισκέπτης θα παρακολουθεί και θα συμμετέχει σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στην εποχή των δεινοσαύρων. Με την ολοκλήρωση της επίσκεψης μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία ο επισκέπτης θα συνειδητοποιήσει ότι βίωσε και έμαθε πολλά ενδιαφέροντα και σημαντικά πράγματα για την ιστορία αυτών των προϊστορικών ζώων!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : Από 5 ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΩΣ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 

Κάθε Μέρα από 18.00 – 23.00
*τελευταία είσοδος στην έκθεση 50′ λεπτά πριν το κλείσιμο
Κάθε Τρίτη Κλειστά

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
Παιδικό (έως 12 ετών) 8 €/άτομο
Για μεγάλους 10 €/άτομο
Οικογενειακό (2 γονείς με 2 παιδιά) 30€

ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
 Στο ταμείο της έκθεσης
 Στο http://www.dinosaurslive.net

Τηλέφωνο Πληροφοριών : 6940502756




“Η Καβάλα των Φεστιβάλ – Η Ιστορία της εκτύπωσης μέσα από την δημιουργική ματιά της Θώμης Αγγέλου”

Τρίτη 4 Ιουλίου 2023, Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης ΕΚΘΕΣΗ

“Η Καβάλα των Φεστιβάλ – Η Ιστορία της εκτύπωσης μέσα από την δημιουργική ματιά της Θώμης Αγγέλου”.

20:30 – Εγκαίνια έκθεσης

– Προβολή θεματικού βίντεο σε συνεργασία με τους μουσικούς Π.Λαζαρίδη, Χ.Πεχλιβανίδη, Crea Centers Kavala

Διάρκεια έκθεσης: 4 Ιουλίου – 7 Ιουλίου 2023
Ώρες λειτουργίας: Πρωί: 10.00 – 13.00, Απόγευμα: 19.00 – 22.00

Παράλληλες δράσεις:

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023 , Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης, Δημοτικός Κήπος Καβάλας, 10:00-12:00
– Masterclass : Οι συμμετέχοντες θα εισαχθούν στην έννοια της αφίσας ως βασικό επικοινωνιακό εργαλείο, στην ιστορία της, στα βασικά βήματα για την δημιουργία της και σε καλές πρακτικές.
– Βιωματικό Εργαστήριο: Οι συμμετέχοντες δημιουργούν τη δική τους αφίσα εμπνευσμένη από το θεσμό των Ελευθερίων, με την καλλιτεχνική τεχνική εκτύπωσης Stencil Art (low abilities needs)

Δηλώσεις Συμμετοχής στα τηλέφωνα: 2510 232005 & 6977 527317

Παρασκεύη 7 Ιουλίου 2023 _ 20:30 _ Ισόγειο Μεγάλης Λέσχης Ομιλία-Απονομή.

«Αναδρομή στην ιστορία της τυπογραφίας στην πόλη του καπνού και της προσφυγιάς» Παρουσίαση: Κωνσταντίνος Π. Παπακοσμάς – Ερευνητής Τοπικής Ιστορίας, Βασίλης Λωλίδης, Δημοσιογράφος ΑΠΕ.

Απονομή επαίνων σε παλαίμαχους τυπογράφους.

Συνδιοργάνωση:
– Crea Centers Kavala
– ΕΚΤυποΣΕ_Σωματείο Καταστηματαρχών Τυπογράφων & Συναφών Επαγγελμάτων Ν.Καβάλας

Με την υποστήριξη:
– Τμήμα Μαγειρικής Τέχνης Δ.ΙΕΚ Καβάλας
– 4ο ΕΠΑΛ Καβάλας,
– 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καβάλας
– Εurope Direct ΑΜΘ
– Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας Δ.Κ.
– Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού Τ.Τ. Καβάλας




Η Καβάλα Μπροστά : Έκθεση με έργα του Διαμαντή Σταγγίδη

Έκθεση με έργα του εικαστικού Διαμαντή Σταγγίδη στα γραφεία του ανεξάρτητου δημοτικού συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά»

Ποια η σχέση τέχνης και πολιτικής; Η απάντηση στο «προαιώνιο» αυτό ερώτημα φυσικά δεν είναι καθόλου εύκολη. Ωστόσο, ο ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης και ο συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» φιλοδοξούν τα γραφεία του συνδυασμού στην οδό Ομονοίας 79 (απέναντι από την Τράπεζα Πειραιώς) να αποτελέσουν χώρο, όχι μόνο πολιτικών, αλλά και καλλιτεχνικών ζυμώσεων.

Ανοιχτό κάλεσμα, λοιπόν, σε όποιον καλλιτέχνη μας επιθυμεί να εκθέσει τα έργα του σε έναν όμορφο, καλαίσθητο χώρο στο κέντρο της Καβάλας.

Την αρχή κάνει ο εικαστικός Διαμαντής Σταγγίδης, έργα του οποίου εκτίθενται από σήμερα στα γραφεία του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά».

Η έκεθση θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή 2 Ιουνίου, από τις 8 το βράδυ, για ένα κρασί και χαλαρή «πολιτικο-καλλιτεχνική» ή «καλλιτεχνικο-πολιτική» συζήτηση, παρέα με 11 υπέροχους πίνακες του Διαμαντή Σταγγίδη.

 




Μαθητικές Δραστηριότητες για τα 100 χρόνια Νέα Ορεστιάδα

Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων των 100 χρόνων από την ίδρυση της πόλης μας δυναμική παρουσία έχουν οι μαθητικές δραστηριότητες με τη συμμέτοχη των μαθητικών κοινοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου μας.

από έργα ζωγραφικής, ποιήματα, κατασκευές και επιτραπέζια παιχνίδια στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο της Ν. Ορεστιάδας.

Λειτουργία έκθεσης
Δευτέρα 8 Μαΐου – Τρίτη 23 Μαΐου 9:00 με 14:00 και 17:00 με 20:00

Τηλέφωνο επικοινωνίας για την παρακολούθηση της έκθεσης
2552027272 και ώρες 9:00 με 14:00




ΠΑΜΘ: Έκθεση τυποποιημένων ελαιολάδων της Περιφέρειας

Λάτρεις του ελαιολάδου θα μπορούν να δοκιμάσουν τυποποιημένα ελαιόλαδα της περιφέρειας στην έκθεση που έχει προγραμματιστεί να γίνει την Τετάρτη 3 Μαϊου, στο κτήριο της Μεγάλης Λέσχης Καβάλας, από τις 5.00 μ.μ. έως τις 8.00 μ.μ.
Πιο συγκεκριμένα, επίκειται σε μια έκθεση με 33 εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα και 18 τυποποιητές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπου βρίσκεται πλέον ανερχόμενος ελαιώνας της Ελλάδας με προοπτικές εξέλιξης στην ελαιοπαραγωγή.

Μια τέτοιου είδους παρουσίαση-γευστική δοκιμή γίνεται για πρώτη φορά στην περιοχή και απευθύνεται σε καταναλωτές αλλά και σε επαγγελματίες που πωλούν ή χρησιμοποιούν τυποποιημένα εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα. Σκοπός είναι να γνωρίσουν προϊόντα που βραβεύονται επανειλημμένα σε διεθνείς διαγωνισμούς Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας και εκτός από υψηλή ποιότητα επιδεικνύουν σαφή αρωματική και γευστική διαφορετικότητα.

Τα περισσότερα από τα 33 αυτά ελαιόλαδα παράγονται από γηγενείς ποικιλίες ελιάς, όπως η Χαλκιδικής και η Θάσου. Αυτά από Χαλκιδικής, που κάνει δεύτερη καριέρα στην ελαιοπαραγωγή, αφού ως βρώσιμη διαπρέπει ανέκαθεν, είναι φρουτώδη και πικάντικα, με αρώματα πράσινου αμύγδαλου, φύλλων ελιάς, συκιάς και ντομάτας και φρέσκων βοτάνων. Της Θάσου είναι συνήθως πιο γλυκά, λιγότερο πικάντικα και διακρίνονται για τα αρώματα κόκκινου μήλου, χαμομηλιού, αποξηραμένων ανθών και γλυκού κόκκινου πιπεριού.

Οι ελαιώνες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης αριθμούν περί τα δύο εκατομμύρια ελαιόδεντρα και 30.000 περίπου στρέμματα. Αφορούν, ουσιαστικά, τρεις περιοχές, των Δήμων Παγγαίου, Θάσου και Νέστου – Καβάλας, κατά σειρά μεγέθους. Τα τελευταία 15 περίπου χρόνια η επανάκαμψη των ιστορικών αυτών ελαιώνων, οι οποίοι ξεκινούν πραγματικά από τη θάλασσα και σκαρφαλώνουν στα βουνά, είναι εντυπωσιακή.

Η παρουσίαση-γευστική δοκιμή ελαιολάδων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης τελεί υπό την αιγίδα τού Athena International Olive Oil Competition, του μοναδικού διεθνή διαγωνισμού ελαιολάδου της Ελλάδας που διοργανώνει ετησίως από το 2016 η εταιρεία επικοινωνίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων Vinetum. H διεθνούς εμβέλειας επιτροπή του, που φέτος θα αξιολογήσει περί τα 530 ελαιόλαδα, είναι 30μελής, με 10 κριτές από την Ελλάδα και 20 από 14 ακόμα χώρες, οι οποίοι θα παρίστανται στην παρουσίαση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Διότι φέτος και ο ATHENA διεξάγεται στην Καβάλα, 4-5 Μαΐου, στον ίδιο χώρο, το κτήριο της Μεγάλη Λέσχη Καβάλας. Το πανέμορφο και ιστορικό αυτό κτήριο παραχωρεί για τις εκδηλώσεις αυτές ο Δήμος Καβάλας, υποστηρικτής της παρουσίασης-γευστικής δοκιμής ελαιολάδων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου | Η αρχαία Θάσος «έλαμψε» μέσω του Αναστάση Μπίλια

Η έκθεση με θέμα «Η αρχαία Θάσος αλλιώς» του Αναστάσιου Μπίλια, «ταξίδεψε» στην Καβάλα και φιλοξενείται μέχρι το βράδυ της Μεγάλης Τετάρτης στο ισόγειο της Μεγάλης Λέσχης.

Η υποψήφια Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία της Π.Ε. Καβάλας, Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου, έχοντας ως κοινό με τον κ. Μπίλια την αγάπη για το νησί, με τους δύο να κατάγονται από αυτό, ξεναγήθηκε στο χώρο της έκθεσης θαυμάζοντας τις μοναδικές δημιουργίες.

Όπως είπε ο Αναστάσης Μπίλιας το έναυσμα δόθηκε την περίοδο της καραντίνας, με την έρευνα ωστόσο να αρχίζει από το 2002.

Πρόκειται για 18 διοράματα πλαισιωμένα με φιγούρες playmobil και ανακυκλώσιμα υλικά με τα οποία επιχειρείται η ακριβής απεικόνιση της αρχαίας πόλης του Λιμένα. Μία έκθεση με κτίρια, πύλες, πύργους, ιερά, όπου διαδραματίστηκαν σημαντικά γεγονότα σχετικά με την ιστορία, τον πολιτισμό και την ανάπτυξη την Πόλη Κράτους των Θασίων.

Η έκθεση ήταν άκρως πετυχημένη με εκατοντάδες επισκεπτών, μεταξύ των οποίων και μαθητές σχολείων, ενώ επόμενος σταθμός αποτελεί το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης.

Η Μαίρη Χατζηκωνσταντίνου συνεχάρη τον κ. Μπίλια και τόνισε ότι μέσα στις γκρίζες μέρες του lockdown ο Αναστάσης με τρόπο δημιουργικό και καινοτόμο, δημιούργησε την ευφάνταστη αυτή έκθεση που σύντομα θα μεταφερθεί και εκτός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και ότι κατάφερε με έναν πρωτοποριακό τρόπο να αναδείξει τον πολιτισμό και την ιστορία της Θάσου.




Αφοί Δερμιτζάκη ΑΒΕΕ | Με τη δύναμη του λευκού μαρμάρου

Η εταιρεία Αφοί Δερμιτζάκη ΑΒΕΕ – Ελληνικά Λευκά Μάρμαρα με παρουσία δύο λατομείων & δύο εργοστασίων στην Δράμα & στην Καβάλα, θα είναι παρούσα για ακόμη μια χρονιά στην διεθνή έκθεση Coverings – The Global Tile & Stone Experience, από 18 έως 21 Απριλίου.

Στην έκθεση θα παρουσιάσει τα ακόλουθα είδη μαρμάρου, Volakas, Pirgon White, Areti White, Thassos Snow White, Kavala Semi White, Lucina, Arabesco, Lefkipi, Fiorito, Perla, Talos, Travertine, Perla Beige, Oasis Green, Silver Grey κ.α, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να τη βρουν στο περίπτερο 3295.

Αφοί Δερμιτζάκη ΑΒΕΕ – Ελληνικά Λευκά Μάρμαρα

Η εταιρεία Αφοί Δερμιτζάκη ΑΒΕΕ – Ελληνικά Λευκά Μάρμαρα ιδρύθηκε στις αρχές του 1990 στην περιοχή της Καβάλας, μία από τις μεγαλύτερες περιοχές εξόρυξης μαρμάρων στην Ελλάδα. Μετά από μια περίοδο σημαντικών επενδύσεων και ανάπτυξης, θεωρείται πλέον ως μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες στον τομέα των μαρμάρων.

Οι Αφοί Δερμιτζάκη ΑΒΕΕ – Ελληνικά Λευκά Μάρμαρα παρέχουν μάρμαρα, που χαρακτηρίζονται από την υψηλή ποιότητα και αισθητική τους, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής των λατομείων της εταιρείας είναι τα λευκά μάρμαρα.

Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας, εκτάσεως 6.000 τ.μ., είναι εξοπλισμένες με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό που τη στελεχώνει είναι πλήρως καταρτισμένο και με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και εμπειρίας.

Η εταιρεία, χάρη στην παραγωγική ικανότητα των λατομείων της, μπορεί να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και συνέπεια στη ζήτηση πρώτων υλών των πελατών της, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα, τα μεγάλα αποθέματα μαρμάρων της επιτρέπουν να τροφοδοτεί και κατασκευαστικά έργα μεγάλης κλίμακας σε όλον τον κόσμο. Τέλος, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της, η εταιρεία δημιούργησε και μια νέα μονάδα έκθεσης και επεξεργασίας μαρμάρου στην ΒΙΠΕ Προσοτσάνης.

 

 

Πηγή: stonenews.eu




Καβάλα | Πρόσκληση για τα εγκαίνια της έκθεσης «Η αρχαία Θάσος αλλιώς»

Τα εγκαίνια της έκθεσης «Η αρχαία Θάσος αλλιώς»  θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 4 Απριλίου στις 19:00 στο ισόγειο τής Μεγάλης Λέσχης.

Πρόκειται για την παρουσίαση 18 διοραμάτων πλαισιωμένων με playmobil με τα οποία επιχειρείται η ακριβής απεικόνιση της αρχαίας πόλης του Λιμένα.

Κτίρια, Πύλες, Πύργοι, Ναΐσκοι, Ιερά, Τείχη όπου διαδραματίστηκαν, στους αρχαϊκούς μέχρι τους ρωμαϊκούς χρόνους, σημαντικά γεγονότα που πλαισιώνουν όλη την ιστορία, τον πολιτισμό, την ανάπτυξη, την Πόλη Κράτους των Θασίων.

Μικρόσωμες πολύχρωμες φιγούρες των Playmobil «συνθέτουν» εικόνες, αναπαριστούν ιστορικά γεγονότα, περιγράφουν σκηνές καθημερινότητας, απεικονίζουν ποικίλες μορφές της Πόλης.

Το Βουλευτήριο, η Σκηνή του Αρχαίου Θεάτρου, οι πύλες του Διός και της Ήρας, του Ερμή, της Θεάς με το άρμα, τα διοικητικά κτίρια, τα Προπύλαια, η αψίδα του Καρακάλλα είναι κάποια από τα διοράματα που δεσπόζουν στην έκθεση.

Έτσι αστικοποιούνται, με κατανοητό και ευφάνταστο τρόπο, όσα θέλει να αφηγηθεί η έκθεση και η Ιστορία δημιουργώντας ένα απολαυστικό ταξίδι στον χρόνο για μικρούς και για μεγάλους.

Εγκαίνια:
Τρίτη 4 Απριλίου
Ώρα: 19:00
Μεγάλη Λέσχη

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6946506997

Αρωγοί της εκδήλωσης:
Δήμος Καβάλας –Δημοφέλεια Καβάλας -Επιμελητήριο Καβάλας
Θασιακή ‘Ενωση Καβάλας-Σωματείο Επιπλοξυλουργών Καβάλας




Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη έκθεση «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία Θράκη»

Με μεγάλη επιτυχία και την προσέλευση πολύ κόσμου της Αθήνας, ολοκληρώθηκε η πρώτη έκθεση «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία Θράκη», που διοργάνωσαν τα έξι Επιμελητήρια της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, μέσω του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου, στην καρδιά της μεγαλύτερης αγοράς της χώρας μας, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα.

Η Έκθεση, που στηρίχθηκε ενεργά, από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας, εγκαινιάστηκε την Πέμπτη 09 Μαρτίου 2023 και διήρκησε μέχρι και την Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 φέρνοντας επιχειρήσεις και τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας ΑΜΘ στην καρδιά της πρωτεύουσας.
Η προσπάθεια για την διοργάνωση της Έκθεσης, αποτέλεσε κοινή πρωτοβουλία των έξι Επιμελητηρίων της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, με τους προέδρους και τους συνεργάτες τους, να έχουν εργαστεί αρμονικά, για την επιτυχή υλοποίηση αυτής της μοναδικής δράσης, με σκοπό να προβληθούν οι επιχειρήσεις μας και να τους δοθεί ένα βήμα γνωριμίας και ανάπτυξης στην αγορά της Αθήνας.
Κοινή και πάγια θέση και των έξι προέδρων αποτελεί η πεποίθηση ότι τα Επιμελητήρια οφείλουν να ενισχύουν την Εξωστρέφεια των τοπικών μας επιχειρήσεων και η εν λόγω Έκθεση ήταν ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Το καταναλωτικό κοινό τίμησε τις επιχειρήσεις και τους παραγωγούς, που μετέβησαν στην Αθήνα και διέθεσαν τα προϊόντα τους, ωστόσο αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι το γεγονός ότι «άνοιξε μία σοβαρή συζήτηση για την τοπική μας παραγωγή, στην Πρωτεύουσα», όπως επεσήμανε σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος του ΠΕΣΥ ΑΜΘ και Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης.

Οι κ.κ. Δέμπας, Γραβάνης, Αγγελίδης και Μωραΐτης από τα Επιμελητήρια Καβάλας, Ροδόπης και Ξάνθης αντίστοιχα, σημείωσαν στους χαιρετισμούς τους από το βήμα των εγκαινίων -μεταξύ άλλων- την ανάγκη θεσμοθέτησης της εν λόγω Έκθεσης και την διοργάνωση της σε ετήσια βάση, ώστε τουλάχιστον μία φορά το χρόνο τα τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας μας να εκτίθενται και να πωλούνται στην Αθήνα, ώστε και το καταναλωτικό κοινό να αποκτά πρόσβαση σε αυτά, αλλά και οι ίδιοι οι παραγωγοί να έχουν ευκαιρίες συναντήσεων και διερεύνησης συνεργασιών.
Στην Έκθεση συμμετείχαν 40 επιχειρήσεις, 25 εξ αυτών με φυσική παρουσία και πώληση των προϊόντων τους, με μεγάλη επιτυχία, ενώ οι υπόλοιπες εκπροσωπήθηκαν μέσω των επιμελητηριακών εκθετηρίων.
Στην τελετή των εγκαινίων παρέστη η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Χριστιάνα Καλογήρου, που μεταξύ άλλων εξήρε την προσπάθεια των παραγωγών της ΑΜΘ, αλλά και την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων, ενώ σημείωσε και την αγαστή συνεργασία του ΥΠΑΑΤ με τα Επιμελητήρια της χώρας.

Από την Νέα Δημοκρατία παρέστησαν επίσης οι βουλευτές του κόμματος Δημήτρης Καιρίδης, αλλά και οι Εβρίτες βουλευτές Αναστάσιος Δημοσχάκης και Χρήστος Δερμεντζόπουλος. Επίσης, παρέστησαν οι Ροδοπίτες βουλευτές Τάκης Χαρίτου (ΣΥΡΙΖΑ) και Ιλχάν Αχμέτ (ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ) και ο Δραμινός βουλευτής Θεόφιλος Ξανθόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ). Επιπλέον στην τελετή παρέστη ο Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων της ΝΔ Άκης Μπάφρας, ενώ το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ εκπροσωπήθηκε και από την υπεύθυνη του τομέα Ανάπτυξης και Τροφίμων Άννα Αγγελοπούλου.
Παρόντες ήταν επίσης ο Αναπληρωτής του Δημάρχου και Αντιδήμαρχος Αθηναίων Νικόλαος Βαφειάδης, ο Δήμαρχος Ξάνθης και εκπρόσωπος της ΠΕΔ ΑΜΘ Μανώλης Τσέπελης καθώς και ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης.
Από την επιμελητηριακή κοινότητα παρέστησαν ο Α’ Αντιπρόεδρος Ιορδάνης Τσώτσος και ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας Παναγιώτης Αγνιάδης, ο πρόεδρος του ΕΟΑΕΝ Δημήτρης Συξέρης, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Κέρκυρας Σπύρος Σπαής και φυσικά οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων της ΑΜΘ: Μάρκος Δέμπας (Καβάλα), Νίκος Αγγελίδης (Ροδόπη), Αντώνης Γραβάνης (Ροδόπη), Στέλιος Μωραΐτης (Ξάνθη) και Χριστόδουλος Τοψίδης (Έβρος). Εκ μέρους του Πρόεδρου του Επιμελητηρίου Δράμας Στεφάνου Γεωργιάδη παρών ήταν ο Βασίλης Πολυτάρχης (Οικονομικός Επόπτης).
Την τελετή των εγκαινίων παρακολούθησαν και οι πρόεδροι των ΟΕΒΕΣ Έβρου Τριαντάφυλλος Χατζάκης και Ροδόπης Ανέστης Βαφειάδης. Την Έκθεση επισκέφθηκαν οι αντιπεριφερειάρχες Καβάλας και Ξάνθης Αλέξης Πολίτης και Κωνσταντίνος Κουρτίδης αντίστοιχα.
Την εκδήλωση παρουσίασε αφιλοκερδώς ο δημοφιλής Εβρίτης παρουσιαστής Πέτρος Πολυχρονίδης και τον ευχαριστούμε πολύ.

 

Στα περίπτερα του Επιμελητηρίου Καβάλας, συμμετείχαν οι επιχειρήσεις:

Κουραμπιέδες:

  • Monopolio
  • Ιωακειμίδης
  • Ιωσηφίδης
  • Βικελίδης – Χρυσανθίδης

Αλλαντικά:

  • Ατλαμάζογλου
  • Ανανιάδης -Βασίλειος

Κρασί:

  • Βιβλία Χώρα
  • Συμεωνίσης

Μπύρα:

  • Μαρμίτα

Ούζο και Λικέρ:

  • Το Δικό μας -Ούζο και Λικέρ

Τσίπουρο:

  • Μπαμπατζίμ

Ελιές και Λάδι:

  • Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμένων
  •  Αγροτικός Συνεταιρισμός Πιερίας ΚΟΙΛΑΔΑΣ ΝΕΟΡΑΜΑ

Μέλι:

  • Μελισσοκομικός Συνεταιρισμός Θάσου
  • Νοβακίδου

Γαλακτοκομικά Προϊόντα:

  • Φάρμα Μουσθένης
  • Μάρτος Νικόλαος

Ενημερωτικό Υλικό:

  • Δημοφέλεια
  • Δήμος Παγγαίου
  • Τουριστικός Οργανισμός Θάσου

 




Η έκθεση «Η αρχαία Θάσος αλλιώς» ταξιδεύει στην Καβάλα

Στην Καβάλα ταξιδεύει η έκθεση με θέμα «Η αρχαία Θάσος αλλιώς». Θα φιλοξενηθεί στο ισόγειο της Μεγάλης Λέσχης από τις 4 έως τις 12 Απριλίου.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 4 Απριλίου στις 19:00 στο ισόγειο τής Μεγάλης Λέσχης.

Πρόκειται για την παρουσίαση 18 διοραμάτων πλαισιωμένων με playmobil με τα οποία επιχειρείται η ακριβής απεικόνιση της αρχαίας πόλης του Λιμένα.

Κτίρια, Πύλες, Πύργοι, Ναΐσκοι, Ιερά, Τείχη όπου διαδραματίστηκαν, στους αρχαϊκούς μέχρι τους ρωμαϊκούς χρόνους, σημαντικά γεγονότα που πλαισιώνουν όλη την ιστορία, τον πολιτισμό, την ανάπτυξη, την Πόλη Κράτους των Θασίων.

Μικρόσωμες πολύχρωμες φιγούρες των Playmobil «συνθέτουν» εικόνες, αναπαριστούν ιστορικά γεγονότα, περιγράφουν σκηνές καθημερινότητας, απεικονίζουν ποικίλες μορφές της Πόλης.

Το Βουλευτήριο, η Σκηνή του Αρχαίου Θεάτρου, οι πύλες του Διός και της Ήρας, του Ερμή, της Θεάς με το άρμα, τα διοικητικά κτίρια, τα Προπύλαια, η αψίδα του Καρακάλλα είναι κάποια από τα διοράματα που δεσπόζουν στην έκθεση.

Έτσι αστικοποιούνται, με κατανοητό και ευφάνταστο τρόπο, όσα θέλει να αφηγηθεί η έκθεση και η Ιστορία δημιουργώντας ένα απολαυστικό ταξίδι στον χρόνο για μικρούς και για μεγάλους.

Τίτλος: «Η αρχαία Θάσος αλλιώς»
Σχεδιασμός – υλοποίηση – Επιμέλεια: Αναστάσιος Μπίλιας
Έκθεση: Μεγάλη Λέσχη
Διάρκεια: 4 – 12 Απριλίου
Ώρες λειτουργίας: 10:00 – 14:00 και 17:00 – 21:00

Είσοδος Ελεύθερη

Εγκαίνια : Τρίτη 4 Απριλίου
Ώρα: 19:00
Μεγάλη Λέσχη

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6946506997

Αρωγοί της εκδήλωσης
Δήμος Καβάλας –Δημοφέλεια Καβάλας -Επιμελητήριο Καβάλας -Θασιακή ‘Ενωση Καβάλας-Σωματείο Επιπλοξυλουργών Καβάλας

 




Τιμώμενη Περιφέρεια η ΑΜΘ στις φετινές Εκθέσεις Detrop & Oenos στη Θεσσαλονίκη

Στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος και ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Βασίλης Δελησταμάτης  

Ως τιμώμενη Περιφέρεια συμμετέχει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στη φετινή διοργάνωση των καταξιωμένων διεθνών εκθέσεων τροφίμων και ποτών Detrop & Oenos, που πραγματοποιούνται από τις 18 έως τις 20 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

«Είναι ιδιαίτερη τιμή για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης να είναι τιμώμενη Περιφέρεια στις φετινές εκθέσεις Detrop & Oenos.

Η Detrop είναι μια εμβληματική διοργάνωση στον τομέα της αγροδιατροφής και η συμμετοχή μας κάθε χρόνο σε αυτή δίνει στις επιχειρήσεις μας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην προσπάθειά τους για αναγνωρισιμότητα, εξωστρέφεια και επέκταση των εμπορικών τους δραστηριοτήτων.»

Με αυτά τα λόγια, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος ξεκίνησε την τοποθέτησή του κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή του Προέδρου της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Τάσου Τζήκα, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΘ-HELEXPO, Δρ. Κυριάκου Ποζρικίδη, του Γενικού Διευθυντή της ΔΕΘ-HELEXPO, κ. Αλέξη Τσαξιρλή, του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης και Κτηνιατρικής ΑΜΘ κ. Βασίλη Δελησταμάτη και του Τομεάρχη Καινοτομίας και Εξωστρέφειας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Σωτήρη Μπάτου.

Αρχικά, ο κ. Μέτιος έκανε μια συνολική παρουσίαση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και των πλεονεκτημάτων της, ιδιαίτερα στους τομείς των μεταφορών, της ενέργειας και του εμπορίου, τονίζοντας πως το στοίχημα για τα επόμενα χρόνια είναι η περιοχή, εκτός από πέρασμα, να καταστεί και ελκυστικός προορισμός.

Ανέφερε πως ο πρωτογενής τομέας και η αγροδιατροφή αποτελούν σημαντικά πλεονεκτήματα της περιοχής και πως στην ΑΜΘ παράγονται σημαντικές ποσότητες αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων. «Η Περιφέρειά μας είναι πατρίδα ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια ο κ. Μέτιος, έκανε αναφορά στις δράσεις της Περιφέρειας για την στήριξη του πρωτογενούς τομέα και της αγροδιατροφής:

στ) στη χρηματοδότηση και στην κατασκευή βασικών υποδομών για τη γεωργία και την κτηνοτροφία,

α) στο ειδικό πρόγραμμα της Περιφέρειας με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης για τη στήριξη των παραγωγών,

β) στη σύσταση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης,

γ) στη χρηματοδότηση αγροδιατροφικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο των Επενδυτικών Σχεδίων Έρευνας και Καινοτομίας του ΕΣΠΑ,

δ) στη χρηματοδότηση ιδιωτικών επενδύσεων σε αγροτικές περιοχές στους τομείς της παραγωγής και μεταποίησης αγροτικών προϊόντων μέσω του LEADER,

ε) στη διοργάνωση, συμμετοχή και έμπρακτη στήριξη εκθέσεων αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

«Τα προϊόντα μας είναι κομμάτι της πολιτιστικής και γαστρονομικής μας ταυτότητας. Αυτό που επιδιώκουμε είναι να τα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο, να τα καταστήσουμε ακόμα πιο αναγνωρίσιμα και να τα συνδέσουμε με την τουριστική μας ταυτότητα. Να αποτελούν κομμάτι της συνολικής εμπειρίας του επισκέπτη που θα έρθει στον τόπο μας. Παράλληλα οι επιχειρήσεις μας που τα παράγουν να αποτελούν ένα συνεχώς δυναμικό και εξελισσόμενο κομμάτι της περιφερειακής μας οικονομίας.»

Για «αυθεντικό γαστρονομικό πλούτο» που διαθέτει η Περιφέρεια ΑΜΘ έκανε λόγο από την πλευρά του ο κ. Δελησταμάτης.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης της ΑΜΘ εξειδίκευσε τα όσα ανέφερε ο κ. Περιφερειάρχης και έδωσε περισσότερα στοιχεία για τις δράσεις της Περιφέρειας για την στήριξη του πρωτογενούς τομέα και της αγροδιατροφής.

Ανέφερε επίσης ότι στη φετινή διοργάνωση Detrop & Oenos η Περιφέρεια ΑΜΘ συμμετέχει ως τιμώμενη Περιφέρεια με 30 τοπικές επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων και των ποτών, από κρασιά και γαλακτοκομικά μέχρι αλλαντικά και ελιές.

Οι δύο εκθέσεις Detrop & Oenos συγκεντρώνουν φέτος σε εκθεσιακό χώρο 15.000 τ.μ. περισσότερους από 420 εκθέτες από όλη την Ελλάδα και από τις Ουγγαρία, Τουρκία, Σαουδική Αραβία, Αρμενία, Ιταλία, Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο.

Στις δύο εκθέσεις θα βρεθούν 136 ξένοι εμπορικοί επισκέπτες από 19 χώρες, μεταξύ των οποίων μεμονωμένοι hosted buyers, αλλά και ομαδικές επισκέψεις από τη Βόρεια Μακεδονία και τη Βουλγαρία.

Detrop & Oenos θα εγκαινιαστούν το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στις 18:00 στο περίπτερο 10 από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Γεωργαντά.

 

Πηγή: xanthinea.gr




Ακούμε περισσότερη μουσική από ποτέ σύμφωνα με μία νέα έκθεση

Οι μουσικόφιλοι ακούνε σήμερα περισσότερη μουσική από ποτέ, σύμφωνα με τα ευρήματα μίας νέας έκθεσης.

Όπως αναφέρει η IFPI (Διεθνής Ένωση της Φωνογραφικής Βιομηχανίας) στην έκθεση «Engaging with Music 2022», οι μουσικόφιλοι αφιερώνουν κατά μέσο όρο 20,1 ώρες την εβδομάδα για να ακούσουν μουσική, από 18,4 ώρες το 2021 – αριθμός που ισοδυναμεί με την ακρόαση 34 επιπλέον τραγουδιών διάρκειας 3 λεπτών την εβδομάδα.

Η έκθεση, η οποία συγκέντρωσε απαντήσεις από περισσότερα από 44.000 άτομα σε 22 χώρες, διαπίστωσε επίσης ότι το 46% των θαυμαστών επιλέγουν συνδρομητικές μουσικές υπηρεσίες επί πληρωμή.

Επίσης ένα ποσοστό μεγαλύτερο των τριών τετάρτων των ερωτηθέντων δήλωσε ότι απολαμβάνει τη μουσική σε πολλαπλές μορφές, όπως video και audio streaming, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ταινίες, παιχνίδια και άλλα.

«Η φετινή έκθεση “Engaging with Music” δίνει μία συναρπαστική εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο οι θαυμαστές σε όλο τον κόσμο ακούνε και αλληλεπιδρούν με τη μουσική σήμερα», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της IFPI, Frances Moore.

«Δείχνει τα αποτελέσματα της συνεργασίας των δισκογραφικών εταιρειών με τους καλλιτέχνες και το έργο τους να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες για να συνδέσουν τους θαυμαστές με τα αγαπημένα τους τραγούδια με ακόμη περισσότερους τρόπους», συνέχισε.

«Συνεχίζουμε το έργο μας για να διασφαλίσουμε ότι όσοι επιδιώκουν να επωφεληθούν από τη μη αδειοδοτημένη και μη εξουσιοδοτημένη μουσική δεν μπορούν να απειλήσουν τη ζωντάνια ενός μουσικού οικοσυστήματος που είναι απαραίτητο για τους καλλιτέχνες και τους θαυμαστές», τόνισε.

«Η έκθεση “Engaging with Music 2022” αποτελεί μία υγιή και εορταστική υπενθύμιση της πραγματικής παγκόσμιας σημασίας και αξίας της μουσικής και της ανάγκης προστασίας και υποστήριξής της», πρόσθεσε η Frances Moore.

Η έκθεση κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι η μουσική εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ευημερίας των ανθρώπων, με το 69% να απαντά ότι η μουσική είναι σημαντική για την ψυχική υγεία τους και για τη σωματική άσκησή τους.

Τα αποτελέσματα υπογράμμισαν επίσης ότι η μουσική διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με εφαρμογές όπως το TikTok, καθώς το 63% του συνολικού χρόνου που αφιερώνεται σε εφαρμογές για βίντεο σύντομης διάρκειας αφορά βίντεο με μουσική.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι, ενώ το ραδιόφωνο συνεχίζει να αποτελεί δημοφιλή επιλογή για τους ανθρώπους να ακούν μουσική, σχεδόν ένας στους τρεις ερωτηθέντες δήλωσε ότι χρησιμοποίησε μη εξουσιοδοτημένες ή μη αδειοδοτημένες μεθόδους για να ακούσει ή να κατεβάσει μουσική.

Περισσότερα από 500 διαφορετικά είδη μουσικής κατονομάστηκαν από τουλάχιστον έναν ερωτηθέντα, συμπεριλαμβανομένων των sertanejo, samba, disco-polo και Dangdut εκτός από δημοφιλή είδη όπως οι hip-hop, rock και pop.

Πηγή: hit-channel.com




Ο Δήμος Θάσου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βουκουρέστι

Ο Δήμος της Θάσου συμμετείχε με επιτυχία στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «TTR Bucharest 2022», η οποία πραγματοποιήθηκε από 24 έως 27 Φεβρουαρίου 2022 στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας. Την πρώτη ημέρα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης είχε την τιμή να υποδεχθεί στο περίπτερο του Δήμου Θάσου την Πρέσβη της Ελλάδος στη Ρουμανία καθώς και τον Υπουργό Τουρισμού της Ρουμανίας.

Επίσης, κατά την πρώτη μέρα της έκθεσης, ο Δήμος της Θάσου, σε συνεργασία με το τοπικό γραφείο του ΕΟΤ, πραγματοποίησε με επιτυχία ειδική εκδήλωση με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και bloggers που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό καθώς και τουριστικών πρακτόρων της αγοράς της Ρουμανίας. Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότεροι από 25 δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι των ΜΜΕ της Ρουμανίας, ενώ τίμησαν το Δήμο Θάσου με την παρουσία τους εκπρόσωποι της Ελληνικής Πρεσβείας στη Ρουμανία και ο Προϊστάμενος του ΕΟΤ στη Ρουμανία.

 

Κατά την διάρκειά της εκδήλωσης ο Δήμαρχος Θάσου τίμησε τον Προϊστάμενο του ΕΟΤ στη Ρουμανία κ. Γεώργιο Σταφυλάκη για τη συνεχή στήριξη και συνεργασία με το Δήμο της Θάσου. Η έκθεση αποτέλεσε πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών κι εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας και αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για την προβολή της Θάσου, την προσέλκυση επισκεπτών και τη δημιουργία σημαντικών επαφών και συνεργασιών με επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας της Ρουμανίας.

Σχετικά ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Η συμμετοχή του Δήμου Θάσου στην έκθεση ήταν επιβεβλημένη και η παρουσία του επιτυχής. Είχαμε την ευκαιρία να προβάλουμε τον τόπο μας, της Θάσο, σε μια από τις πλέον σημαντικές αγορές για τον τουρισμό της».