Χρήστος Χατζηπαπάς: “Η Ίδρυση ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης είναι ζωτικής σημασίας για όλη την ΑΜ-Θ”

Σε συνέντευξη του στον Αναλυτή, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου, Χρήστος Χατζηπαπάς, αναφέρεται στη ζωτικής σημασίας ίδρυσης μιας Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Δημοσιογράφος: Κύριε Χατζηπαπά, ευχαριστούμε που είστε μαζί μας σήμερα. Μπορείτε να μας εξηγήσετε τη σημασία της ίδρυσης μιας ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;

Χρήστος Χατζηπαπάς: Ευχαριστώ και εγώ για την πρόσκληση. Η ίδρυση μιας Μονάδας Εντατικής Θεραπείας Παίδων (ΜΕΘ Παίδων) στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης είναι ζωτικής σημασίας για την περιοχή μας. Η απουσία μιας τέτοιας μονάδας δυσκολεύει την παροχή υψηλού επιπέδου ιατρικής φροντίδας στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας.

Δημοσιογράφος: Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι οικογένειες και οι γιατροί όταν δεν υπάρχει ΜΕΘ Παίδων στην περιοχή;

Χρήστος Χατζηπαπάς: Οι οικογένειες αναγκάζονται να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη ή η Αθήνα, για να λάβουν την απαραίτητη φροντίδα. Αυτή η διαδικασία είναι ψυχοφθόρα και δαπανηρή, και πολλές φορές η μεταφορά μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση του παιδιού. Οι γιατροί μας, από την άλλη, εργάζονται κάτω από μεγάλη πίεση, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν την υποδομή να αντιμετωπίσουν τα πιο σοβαρά περιστατικά.

Δημοσιογράφος: Πόσο σημαντικό είναι για την τοπική κοινωνία να υπάρχει ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;

Χρήστος Χατζηπαπάς: Είναι εξαιρετικά σημαντικό. Μια ΜΕΘ Παίδων θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής στην περιοχή μας, παρέχοντας άμεση και εξειδικευμένη φροντίδα στα παιδιά. Επιπλέον, θα μειώσει το άγχος και την ταλαιπωρία για τις οικογένειες, καθώς θα μπορούν να παραμείνουν κοντά στα σπίτια τους και στους οικείους τους κατά τη διάρκεια της θεραπείας του παιδιού τους.

Δημοσιογράφος: Τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης;

Χρήστος Χατζηπαπάς: Απαιτείται πρώτα απ’ όλα η πολιτική βούληση και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Δημοσιογράφος: Ποιο είναι το μήνυμά σας προς την πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς;

Χρήστος Χατζηπαπάς: Το μήνυμά μου είναι απλό: Η υγεία των παιδιών μας πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η ίδρυση μιας ΜΕΘ Παίδων στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης δεν είναι απλώς ένα ζήτημα τοπικής υγειονομικής υποδομής, αλλά ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας στην πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου ιατρική φροντίδα. Καλώ την πολιτεία να αναλάβει δράση άμεσα για να γίνει αυτή η μονάδα πραγματικότητα.