Θρίλερ στου Ζωγράφου: Ζευγάρι έπεσε από τον τρίτο όροφο

Σκηνές σοκ τα ξημερώματα της Πέμπτης στην περιοχή του Ζωγράφου, όταν ένα ζευγάρι εντοπίστηκε νεκρό στο οδόστρωμα. Οι Αρχές ερευνούν εξονυχιστικά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τραγικό συμβάν.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Αμμοχώστου, όπου σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, ηλικίας μεταξύ 40 και 50 ετών, βρέθηκαν νεκροί στον δρόμο, έχοντας προηγουμένως πέσει από το μπαλκόνι τρίτου ορόφου πολυκατοικίας.

Οι έρευνες των αστυνομικών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ συγγενείς του ζευγαριού που έφτασαν στο σημείο, ανέφεραν στους αστυνομικούς πως και οι δύο αντιμετώπιζαν ψυχολογικά προβλήματα. Το στοιχείο αυτό εξετάζεται σοβαρά από τις Αρχές.

Ιατροδικαστής έχει ήδη κληθεί στο σημείο προκειμένου να προβεί σε αυτοψία και να διακριβώσει τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες θανάτου των δύο ανθρώπων.

Πηγή:enikos.gr




Ανάληψη ευθύνης για την πυρπόληση 5 σχολικών λεωφορείων πριν μερικές ημέρες στου Ζωγράφου

Tην ευθύνη για την πυρπόληση 5 σχολικών λεωφορείων πριν μερικές ημέρες στου Ζωγράφου ανέλαβε οργάνωση, χωρίς ωστόσο να την υπογράφει.

Η ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στο Indymedia αναφέρει:

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 14/3 πραγματοποιήσαμε εμπρηστική επίθεση σε 5 λεωφορεία του ιδιωτικού σχολείου Κανάση επί της οδού Ταξίλου στου Ζωγράφου. Αποτέλεσμα αυτής ήταν η ολοκληρωτική καταστροφή των λεωφορείων καθώς και η πρόκληση ζημιών στο ίδιο το κτήριο. Ακόμη και σε επίπεδο λειτουργίας αποδιοργανώθηκε πλήρως το πρόγραμμα της σχολής. Καταρχάς θέλουμε να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν τασσόμαστε υπέρ ούτε της ιδιωτικής ούτε της δημόσιας-κρατικής εκπαίδευσης. Στόχος του παρόντος εκπαιδευτικού συστήματος είναι η “εξημέρωση”, ο εκπολιτισμός μέσω της εμπέδωσης των αξιών και των αρχών του συστήματος κυριαρχίας και η παραγωγή πειθαρχημένων σκλάβων, πιστών υπηκόων. Ο τρόπος διδασκαλίας είναι πλήρως τυποποιημένος και αποστειρωμένος, αποκομμένος από τη βιωματική εμπειρία, προσανατολισμένος στην ευημερία του τεχνοβιομηχανικού συστήματος. Κάθε ίχνος πρωτοβουλίας και δημιουργικότητας εξουδετερώνεται δυσχεραίνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ανάπτυξη και την όξυνση της κριτικής σκέψης. Ένας ακόμη στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος είναι η δόμηση προσωπικοτήτων εξ’ ολοκλήρου εναρμονισμένων με τα κανονιστικά πρότυπα και τις νόρμες η οποία υλοποιείται μέσω του διπόλου τιμωρίας-επιβράβευσης. Το σχολείο απευθείας σε εισαγάγει σ’ έναν προκαθορισμένο τρόπο ζωής εμποτισμένο από τη μιζέρια της ρουτίνας και νοηματοδοτημένο από τη μισθωτή σκλαβιά. Συγχρόνως, σ’ εξαναγκάζει να συμμορφωθείς σ’ ένα μοντέλο εξουσιαστικών σχέσεων βασιζόμενο στις ιεραρχικές φιγούρες των καθηγητών και των διευθυντών οι οποίες εν συνεχεία αντικαθίστανται από τα τιποτένια αφεντικά, τους σιχαμένους πολιτικούς, τους δικαστές, τους μπάτσους και από κάθε προνομιούχο που αποτελεί πιόνι στη σκακιέρα του συστήματος. Αυτό είναι το σχολείο και το αποστερημένο μοτίβο ζωής που προωθεί το οποίο διαιωνίζει την αλλοτρίωση του ανθρώπου. Συμπερασματικά, το σχολείο συντελεί στην οικοδόμηση μίας αποχαυνωμένης κοινωνίας που απαρτίζεται από πειθήνιους και ευκόλως χειραγωγήσιμους πολίτες, οι οποίοι συμβιβάζονται με την παρηκμασμένη τους “ζωή”. Αυτές οι συγκαταβάσεις και αυτές οι παραιτήσεις για μας συνιστούν τον πραγματικό θάνατο.

Γι’ αυτούς τους λόγους, κάθε σχολείο, κάθε πανεπιστήμιο και κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα εν γένει θα έπρεπε να γίνει στάχτη.

Επιπρόσθετα, θέλουμε να γίνει αντιληπτό ότι δε συμμεριζόμαστε τη θέση ορισμένων αναρχικών οι οποίοι περιορίζονται σ΄έναν “αγώνα” για “δικαιώματα” παραχωρημένα από το κράτος για να γευτούν την κοινωνική αποδοχή και την πιθανότητα να κερδίσουν πολιτική επηροή μέσα στους πανεπιστημιακούς μικροπολιτικούς κύκλους.

Τα ΜΜΕ αμέσως διαμόρφωσαν ένα κλίμα τρομολαγνείας και η αστυνομία προέβη σε τυφλές κινήσεις που βρωμούσαν απελπισία προκειμένου να κατευνάσει την κοινωνική δυσαρέσκεια. Συγκεκριμένα, προχώρησε σε επιχείρηση εισβολής στις φοιτητικές εστίες επί της Ούλωφ Πάλμε προσαγάγοντας και εν τέλει συλλαμβάνοντας άτομα που απλώς διέμεναν εκεί. Στη συνέχεια, ενώ εντόπισε και συνέλεξε πράγματα απολύτως νόμιμα τα παρουσίασε ως πιθανά ενοχοποιητικά στοιχεία και κατασκεύασε μία ψευδή εικόνα περί “οπλοστασίου” και “γιάφκας κουκουλοφόρων”. Παράλληλα, στη Θεσσαλονίκη, η αστυνομία εισέβαλε αναίτια στο ΑΠΘ συλλαμβάνοντας 49 φοιτητές που βρίσκονταν στον κατειλημμένο πανεπιστημιακό χώρο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, οι “ρυθμιστές του νόμου και της τάξης” εγκωμιάζονται ενώ οι ενέργειές τους στην πραγματικότητα είναι εντελώς άκαρπες καταφέρνοντας παρ’ όλα αυτά να αποπροσανατολίσουν και να κατευθύνουν τη γνώμη της κοινωνίας.

Κρατικοί και καπιταλιστικοί στόχοι είναι διαθέσιμοι παντού, το μόνο που μένει είναι να τους επιτιθόμαστε διαρκώς.

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

πηγή: newsbeast.gr




Κυβέρνηση για εμπρησμούς στου Ζωγράφου | Τέλος η εποχή της ασυλίας και της ανομίας | Η αστυνομία κάνει τα πάντα για να γίνουν συλλήψεις

Για το μπαράζ εμπρησμών στην περιοχή του Ζωγράφου και ειδικά στην περιοχή της Πανεπιστημιούπολης ρωτήθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών. «Το πρώτο και σημαντικότερο είναι να συλληφθούν άμεσα οι δράστες. Γνωρίζω ότι η αστυνομία κάνει τα πάντα για να γίνουν συλλήψεις», τόνισε.

«Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε όσο και αν κάποιοι θεωρούν τα πανεπιστήμια άβατα. Τέλος η εποχή της ασυλίας και της ανομίας. Κάθε ένας που κάνει τέτοιες πράξεις θα συλλαμβάνεται και θα οδηγείται στην δικαιοσύνη. Δεν χρειάζεται να εκφράσουμε την καταδίκη μας και τον αποτροπιασμό μας. Έχουν χρέος οι πρυτάνεις και να τρέξει η διαδικασία που προβλέπεται από το πειθαρχικό κάθε πανεπιστημίου. Αυτές οι μικρές μειοψηφίες μολύνουν την πανεπιστημιακή κοινότητα. Να δούμε και πως γίνονται τα διάφορα events στα πανεπιστήμια και ποιος δίνει αυτές τις άδειες», είπε ακόμη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Και κατέληξε: «Είναι σημαντικό να είμαστε όλοι στην ίδια σελίδα. Η Σύνοδος των πρυτάνεων έκανε προτάσεις και η κυβέρνηση τις υλοποιεί».

Για το πώς θα αποζημιωθούν οι κάτοικοι του Ζωγράφου απάντησε: «κανείς δεν θα ήθελε να είναι στην θέση του κατοίκου του Ζωγράφου που με τους φόρους τους πληρώνουν και τις καταστροφές και τα πανεπιστήμια. Ακόμα και αν αποζημιωθούν οι άνθρωποι αυτοί αυτό που πέρασαν δεν ξεπερνιέται».

πηγή: newsbeast.gr




Βίντεο ντοκουμέντο από τον εμπρησμό στου Ζωγράφου | «Πάμε να φύγουμε από εδώ, μη σκοτωθούμε»

Ένα βίντεο-ντοκουμέντο από την εμπρηστική επίθεση στου Ζωγράφου βλέπει το «φως» της δημοσιότητας. Η επίθεση σημειώθηκε τα ξημερώματα, με αποτέλεσμα σχολικά λεωφορεία, ΙΧ αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες να τυλιχτούν στις φλόγες και να γίνουν παρανάλωμα του πυρός. Άγνωστοι τα περιέλουσαν με εύφλεκτο υλικό και η ΕΛ.ΑΣ. εξετάζει το ενδεχόμενο οι δράστες να βγήκαν από την Πανεπιστημιούπολη.

Το βίντεο καταγράφηκε την ώρα που τα οχήματα φλέγονταν και σε αυτό ακούγονται δύο άνδρες να σχολιάζουν όσα βλέπουν. «Πάμε να φύγουμε από εδώ, μη σκοτωθούμε», ακούγεται να λέει ο ένας στο τέλος του βίντεο.

 

Η καταστροφή είναι τεράστια από την πυρκαγιά που ξέσπασε λίγο μετά τις τρεις τα ξημερώματα όταν άγνωστοι προσέγγισαν, στη συμβολή των Οδών Ταξίλου και Εκβατάνων στου Ζωγράφου, σχολικά λεωφορεία, Ι.Χ. αυτοκίνητα και μηχανές και αφού τα περιέλουσαν με εύφλεκτο υλικό άρχισαν τα έκαψαν.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η ΕΡΤ, λόγω της μορφολογίας του δρόμου που είναι κατηφορικός, το εύφλεκτο υγρό έτρεξε προς τα κάτω με τις εικόνες να είναι αποκαλυπτικές.

Συνολικά πέντε σχολικά λεωφορεία έχουν καταστραφεί ολοσχερώς, έξι αυτοκίνητα έχουν υποστεί εκτεταμένες υλικές ζημιές, ενώ τρεις μοτοσυκλέτες έγιναν και αυτές παρανάλωμα του πυρός. Από τις φλόγες, οι οποίες έφτασαν μέχρι και δέκα μέτρα, έχουν προκληθεί υλικές ζημιές εξωτερικά του ιδιωτικού σχολείου, το οποίο κινδύνευσε. Ωστόσο, χάρη στην έγκαιρη επέμβαση των πυροσβεστών, απετράπησαν τα χειρότερα.

Λόγω του γεγονότος ότι η περιοχή είναι πυκνοκατοικημένη και οι δρόμοι είναι στενοί η φωτιά θα μπορούσε να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις. Οι αστυνομικοί της Κρατικής Ασφάλειας έχουν αναλάβει την προανάκριση. Στη σημείο δεν έχει βρεθεί κάποιο υπόλειμμα που να παραπέμπει σε μηχανισμό, γι’ αυτό και εκτιμούν ότι έγινε με τη χρήση εύφλεκτου υγρού.

Οι αστυνομικοί αναζητούν υλικό από κάμερες ασφαλείας αλλά και αυτόπτες μάρτυρες.

Δείτε αποκαλυπτικές φωτογραφίες μετά την εμπρηστική επίθεση…

πηγή: newsbeast.gr

 




Ζωγράφου | Κρανίου τόπο θυμίζει η περιοχή που κάηκαν σχολικά, ΙΧ και μηχανές

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Πέμπτης σε αστυνομία και πυροσβεστική για μία εμπρηστική επίθεση που σημειώθηκε στου Ζωγράφου. Όλα ξεκίνησαν όταν άγνωτοί δράστες που βγήκαν από τη Πανεπιστημιούπολη, περιέλουσαν με εύφλεκτο υλικό, σχολικά λεωφορεία, αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες που ήταν σταθμευμένα επί της οδού Ταξίλου.

Συγκεκριμένα, στις 03:10 τα ξημερώματα της Πέμπτης, η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε κλήση για πυρκαγιά. Μετά το τηλεφώνημα οι κινήσεις έγιναν τάχιστα. Στο σημείο έσπευσαν 12 πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα όπου κατέβαλλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες να κατασβήσουν τη φωτιά πριν επεκταθεί και σε παρακείμενα οχήματα.

Μεγάλες ζημιές μετά από την εμπρηστική επίθεση

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σημειώθηκαν καταστράφηκαν συνομικά 5 σχολικά λεωφορεία, έξι αυτοκίνητα και τρεις μοτοσικλέτες. Οι αρχές εντόπισαν στο σημείο ίχνη από βενζίνη, ενω η έρευνα συνεχίζεται.

Σημειώνεται ότι μετά την κλήση στην πυροσβεστική, τόσο οι αστυνομικές αρχές, όσο και η πυροσβεστική έσπευσαν στο σημείο προκειμένου να διερευνήσουν την υπόθεση, ενώ ήδη βρίσκεται στο σημείο η Σήμανση για να συλλέξει στοιχεία.

«Έχουν καεί πολλά οχήματα» λέει κάτοικος της περιοχής

Χαρακτηριστικά είναι όσα ανέφερε κάτοικος της περιοχής για την εμπρηστική επίθεση. Ανέφερε χαρακτηριστικά:  «Γύρω στις 3 τα μεσάνυχτα είδα έντονη λάμψη, βγήκα στο μπαλκόνι και είδα τα οχήματα να καίγονται οι μπροστινές ρόδες τους. Μετά το εύφλεκτο υλικό που ρίξανε μάλλον στην μπροστινή ρόδα του κάθε αυτοκινήτου η φωτιά αναζωπυρωνότανε.

Κατέβηκα κατευθείαν κάτω για να δω τις μηχανές μου να τις σώσω, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα, καθώς, από τη φωτιά που είχε πάρει όχημα, κύλησε, με συνέπεια να τη μεταδώσει στην πολυκατοικία. Αμέσως έτρεξα πάνω να ανεβάσω την τέντα για να μην εξελιχθεί η φωτιά σε μεγάλο βαθμό.

Έχουν καεί πολλά οχήματα. Η Πυροσβεστική έδρασε αμέσως. Δίπλα είναι η Πανεπιστημιούπολη, έθεσαν τη φωτιά άμεσα υπό έλεγχο. Οι δύο μηχανές μου έχουν λιώσει, υπάρχει μέταλλο λιωμένο στον δρόμο. Δεν επισκευάζονται».

Δείτε την ανάρτηση της Πυροσβεστικής

Η Πυροσβεστική ενημερώθηκε λίγα λεπτά μετά τις 03:00 σήμερα Πέμπτη για πυρκαγιά σε σταθμευμένα στο οδόστρωμα οχήματα επί της οδού Ταξίλου στο ύψος της συμβολής της με την οδό Εκβατάνων. Αμέσως δόθηκε εντολή και 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα έσπευσαν στο σημείο και ρίχτηκαν στη μάχη της κατάσβεσης.

Δείτε φωτογραφίες από το σημείο

πηγή: in.gr