Μαρινάκης: Ο πρωθυπουργός πρώτος από τους ηγέτες που ζήτησαν την ενίσχυση της άμυνας της ΕΕ

Στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής άμυνας την οποία προανήγγειλε με δηλώσεις της η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν αναφέρθηκε ο κυβερνητικός επρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, λέγοντας πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν από τους πρώτους ευρωπαίους ηγέτες που έχει τονίσει την ανάγκη η Ευρώπη να ενισχύσει τη συλλογική άμυνά της.

Ακόμη, ο κ. Μαρινάκης είπε ότι αύριο ο πρωθυπουργός «θα μιλήσει στην Βουλή κατά την προ Ημερησίας Διατάξεως Συζήτηση, σύμφωνα με το άρθρο 143 του Κανονισμού της Βουλής, σε επίπεδο Προέδρων Κοινοβουλευτικών Ομάδων την οποία έχουν αιτηθεί ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας και Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ και ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ».
«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι από τους πρώτους ευρωπαίους ηγέτες που έχουν υπογραμμίσει εδώ και καιρό την ανάγκη η Ευρώπη να ενισχύσει τη συλλογική άμυνα και ασφάλειά της, αν θέλει να σταθεί ως υπολογίσιμος γεωπολιτικός παίκτης στο σημερινό σύνθετο και αβέβαιο διεθνές περιβάλλον».

 

Και έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις προς αυτό – προτάσεις που αφορούν τόσο τους εθνικούς προϋπολογισμούς, όσο και την ανάγκη κοινής ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για μεγάλες επενδύσεις στην άμυνα και συγκεκριμένα για χρηματοδότηση προγραμμάτων ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος, όπως μια κοινή ευρωπαϊκή αντιπυραυλική ασπίδα, πρόταση που έχει καταθέσει από κοινού με τον πρωθυπουργό της Πολωνίας Ντόναλντ Τουσκ», επεσήμανε.

Και πρόσθεσε: «Το γεγονός ότι η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν μίλησε πριν από λίγο για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής άμυνας είναι θετικό. Αναμένουμε, ωστόσο, να διευκρινιστούν κάποιες σημαντικές παράμετροι. Σε ό,τι αφορά την Ουκρανία, ο πρωθυπουργός έχει τονίσει ότι σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα είναι πολύ σημαντικό η ΕΕ να μιλά με μία και ενιαία φωνή».

Στο 8,7% μειώθηκε η ανεργία τον Ιανουάριο

«Με βάση τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η ανεργία για τον Ιανουάριο του 2025 μειώθηκε στο 8,7% δηλαδή κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες κάτω σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Πρόκειται μάλιστα για το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα από τον Δεκέμβριο του 2008», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

«Οι άνεργοι μειώθηκαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2008 στους 408,2 χιλιάδες ενώ οι απασχολούμενοι αυξήθηκαν σε 4,29 εκατομμύρια. Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πολιτικές που δημιουργούν ολοένα και περισσότερες και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.
Πηγή:cnn.gr



Ηράκλειο: Νέα απάτη σε βάρος ηλικιωμένης – Ζήτησαν 38.000 ευρώ για δήθεν χειρουργείο της κόρης της

Ακόμη ένα περιστατικό εξαπάτησης ηλικιωμένης γυναίκας για δήθεν εμπολοκή σε τροχαίο ατύχημα συγγενικού της προσώπου, και άμεσης ανάγκης επέμβασης του, σημειώθηκε αυτήν την φορά στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Οι δράστες φέρονται να ζήτησαν από ηλικιωμένη γυναίκα το υπέρογκο ποσό των 38 χιλιάδων ευρώ προκειμένου όπως ισχυρίστηκαν τηλεφωνικά να χειρουργηθεί η κόρη της που είχε εμπλακεί σε τροχαίο.

Σύμφωνα με το flashnews.gr η 83χρονη γυναίκα σύμφωνα όσα καταγγέλθηκαν στις αστυνομικές αρχές δέχτηκε ένα τηλεφώνημα με το οποίο οι απατεώνες παρουσιάστηκαν ως γιατροί και την ενημέρωσαν ότι η κόρη της ενεπλάκη σε κάποιο τροχαίο ατύχημα και χρειάζεται άμεσα χρήματα.

Μάλιστα όπως την ενημέρωσαν το ποσό που χρειαζόταν άγγιζε τις 38.000 ευρώ.

Η ηλικιωμένη γυναίκα φέρεται να σάστισε, και μέσα στον φόβο και τον πανικό της τους είπε ότι δεν έχει τόσα χρήματα αλλά έχει 2.700.

Η 83χρονη σύμφωνα με την καταγγελία έβαλε αυτά τα χρήματα σε ένα φάκελο και τα άφησε σε σημείο που της είχαν υποδείξει κοντά στο σπίτι της. Λίγο αργότερα μια άγνωστη γυναίκα πέρασε και παρέλαβε τον φάκελο.

Μετά την καταγγελία του περιστατικό η αστυνομία ερευνά την υπόθεση.

Πηγή:cnn.gr




Η Δράμα φώναξε “ως εδώ” για την κατάσταση στο Νοσοκομείo

Οι πολίτες ζήτησαν προσλήψεις και στελέχωση του Νοσοκομείου

Το βράδυ της Παρασκευής διεξήχθη στην Δράμα το Πανδραμινό Συλλαλητήριο για την Υγεία, με εκατοντάδες κατοίκους της πόλης να συγκεντρώνονται στο κέντρο της, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Οι συμμετέχοντες, με πανό και συνθήματα, ένωσαν τις φωνές τους απαιτώντας άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με προσωπικό και πόρους, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το συλλαλητήριο, το οποίο οργανώθηκε από τοπικούς φορείς, συλλόγους και πολίτες, ανέδειξε την επιτακτική ανάγκη για άμεσες λύσεις και έστειλε ένα σαφές μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση.

Οι πολίτες της Δράμας τόνισαν πως δεν ανέχονται άλλο την αδιαφορία και ζητούν από το κράτος να αναλάβει τις ευθύνες του, λαμβάνοντας μέτρα για την κάλυψη των κενών θέσεων στο νοσοκομείο.

Δείτε φωτογραφίες :