Στην Ανθρωποκτονιών η υπόθεση Καλογήρου

Υπόθεση Βασίλη Καλογήρου: Η Ανθρωποκτονιών αναλαμβάνει την έρευνα – Στέλνεται η δικογραφία στην Αθήνα

Νέα τροπή λαμβάνει η υπόθεση του θανάτου του Βασίλη Καλογήρου, καθώς με εντολή της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, η δικογραφία διαβιβάζεται στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών της ΕΛ.ΑΣ. στην Αθήνα, το οποίο και αναλαμβάνει την περαιτέρω έρευνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή ελήφθη ώστε η υπόθεση να φύγει από το τοπικό επίπεδο της Λάρισας και να χειριστεί από κεντρική υπηρεσία, με στόχο την εξασφάλιση διαφάνειας και την αποφυγή αμφισβητήσεων ή ενστάσεων από οποιαδήποτε πλευρά.

Ποιο το επόμενο βήμα στην έρευνα

Ο φάκελος με όλα τα έως τώρα στοιχεία θα σταλεί στην Αθήνα και πλέον την προανακριτική διαδικασία θα διενεργούν εξειδικευμένοι αστυνομικοί του Τμήματος Ανθρωποκτονιών.

Η οικογένεια του 39χρονου, που βρέθηκε νεκρός μετά από 50 ημέρες εξαφάνισης, εξακολουθεί να υποστηρίζει σθεναρά το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται με στόχο την πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών θανάτου του.

Τοξικολογικά ευρήματα και σημεία των ερευνών

Όπως έχει γίνει γνωστό, στις τοξικολογικές εξετάσεις του Βασίλη Καλογήρου ανιχνεύθηκε η ουσία ολανζαπίνη (Zyprexa) – ένα ισχυρό αντιψυχωτικό φάρμακο, το οποίο χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση σχιζοφρένειας και διπολικής διαταραχής.

Παράλληλα, οι ιστολογικές εξετάσεις και τα ευρήματα από την κατάσταση της σορού ενισχύουν την εκτίμηση ότι ο θάνατος επήλθε στο σημείο όπου βρέθηκε το πτώμα, γεγονός που μειώνει τα ενδεχόμενα εγκληματικής ενέργειας και στρέφει την έρευνα προς την εκδοχή παθολογικών αιτίων.

Η οικογένεια επιμένει στο σενάριο εγκλήματος

Παρά τα πορίσματα των εξετάσεων, η οικογένεια συνεχίζει να εκφράζει την πεποίθηση ότι κάτι σκοτεινό κρύβεται πίσω από τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου και καλεί τις Αρχές να ερευνήσουν κάθε ενδεχόμενο.

Η υπόθεση, που συγκλόνισε την κοινή γνώμη, παραμένει σε πλήρη εξέλιξη, και πλέον όλες οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην τεκμηριωμένη εξαγωγή πορίσματος από την Ανθρωποκτονιών, που θα απαντήσει με σαφήνεια στο ερώτημα: Τι οδήγησε στον θάνατο τον 39χρονο άνδρα;




Έρευνα για υπόθεση εμπρησμού στο περιγιάλι

 Οι Αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για τη φωτιά που ξέσπασε σε σταθμευμένα οχήματα και δίκυκλο στο Περιγιάλι.

Αν και εξετάζεται το ενδεχόμενο εμπρηστικής ενέργειας, μέχρι στιγμής δεν έχουν βρεθεί αποδεικτικά στοιχεία για τα υλικά ή τη μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε. Οι Αρχές συλλέγουν υλικό από κάμερες ασφαλείας για την εξιχνίαση της υπόθεσης.

Πηγή: proininews.gr




Εξελίξεις στην υπόθεση του Βασίλη Καλογήρου

Νέα στοιχεία αναφορικά με την υπόθεση θανάτου του Βασίλη Καλογήρου, που βρέθηκε νεκρός 50 ημέρες μετά την εξαφάνισή του στον Τύρναβο, βάζει στο «τραπέζι» των ερευνών ο δικηγόρος της οικογένειας του 39χρονου. «Βρέθηκε σε μια στάση στην οποία ο ίδιος δεν θα μπορούσε να τοποθετήσει τον εαυτό του» επεσήμανε το πρωί της Πέμπτης 27/2 ο Αθανάσιος Σανιδάς.

«Το θέμα είναι ότι σε αυτήν την υπόθεση με αυτά τα δεδομένα τα οποία υπάρχουν, κανείς μπορεί να κάνει πάρα πολλές σκέψεις», δήλωσε χαρακτηριστικά στο MEGA και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» ο Αθανάσιος Σανιδάς.

«Η στάση του σώματος έχει επιβεβαιώσει σε μια εμπειρότατη δικαστικό όπως είναι η μητέρα, την πεποίθηση ότι πρόκειται για εγκληματική ενέργεια. Η στάση του σώματος τόσο όσον αφορά το μπατζάκι, τόσο όσον αφορά στα ρούχα τα οποία ήταν άθικτα, τόσο όσον αφορά στο δεξί χέρι που σχηματίζει ευθεία γραμμή και άξονα περί το σώμα μαζί με το πόδι, τόσο όσο προς το ότι το αριστερό μανίκι από το μπουφάν καλύπτει την παλάμη χωρίς να φαίνεται ότι έχει τραβηχτεί από κάποιο τρίτο πρόσωπο… έτσι φαίνεται ότι έχει τοποθετηθεί εκεί» διευκρίνισε.

«Η οικογένεια θέλει να μάθει την αλήθεια»

«Αν μεταφέρθηκε τις τελευταίες 5 μέρες, αυτό σημαίνει ότι τις 45 μέρες προηγούμενες κάπου φυλασσόταν. Αν φυλασσόταν σε κάποιο μέρος που ήταν υπόγειο και είχε και ανάλογη χαμηλή θερμοκρασία θα μπορούσαν να είχαν προκληθεί πληγές στο κεφάλι, γιατί μόνο εκεί υπάρχουν πληγές, από τρωκτικά ή από άλλου είδους επιθέσεις από ζώα, οι οποίες στη συνέχεια αφού εκτέθηκε σε ανοιχτό χώρο να συμπληρωθούν από πτηνά ή άλλα ζώα», συμπλήρωσε ο δικηγόρος της οικογένειας του 39χρονου Βασίλη.

 

«Έχουμε δεδομένο ότι ο χρόνος θανάτου δεν είναι τώρα που βρέθηκε, είναι το πρώτο 3ημερο μετά την εξαφάνισή του», τόνισε ο Αθανάσιος Σανιδάς.

«Η οικογένεια αυτό που θέλει να μάθει είναι η αλήθεια, αυτό ψάχνει», δήλωσε κλείνοντας.

 

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Ξάνθη: Εξιχνιάστηκε αμεσα υπόθεση απάτης σε βάρος ηλικιωμένου

Με ταχύτατες έρευνες, οι αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Τοπείρου κατάφεραν να εξιχνιάσουν υπόθεση απάτης που διαπράχθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2025, σε βάρος ηλικιωμένου σε οικισμό της Ξάνθης.

Ο ηλικιωμένος δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο δράστη, ο οποίος προσποιήθηκε τον ιατρό και ισχυρίστηκε ότι συγγενικό του πρόσωπο είχε τραυματιστεί και χρειαζόταν άμεση χειρουργική επέμβαση. Για να γίνει πιο πειστικός, άγνωστη συνεργός παρενέβη στην τηλεφωνική συνομιλία, προσποιούμενη το τραυματισμένο συγγενικό πρόσωπο. Με αυτόν τον τρόπο, κατάφεραν να πείσουν το θύμα να παραδώσει 2.500 ευρώ και τέσσερις χρυσές λίρες σε άτομο που εμφανίστηκε στην οικία του.

Μετά από καταγγελία του περιστατικού, οι αστυνομικοί ξεκίνησαν άμεσα έρευνες και το μεσημέρι της ίδιας ημέρας συνέλαβαν τον ημεδαπό δράστη, ο οποίος παρέλαβε τα χρήματα και τα τιμαλφή από το θύμα. Στην κατοχή του βρέθηκαν οι χρυσές λίρες και μέρος του αφαιρεθέντος ποσού, τα οποία κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον ηλικιωμένο.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό των συνεργών του και την πιθανή εμπλοκή τους σε άλλες παρόμοιες απάτες.

Συμβουλές για την Αποφυγή Απατών

Με αφορμή το περιστατικό, η Ελληνική Αστυνομία δίνει τις παρακάτω οδηγίες προς τους πολίτες:

  • Να είστε επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι ζητούν χρήματα επικαλούμενοι επείγουσα ανάγκη συγγενικού σας προσώπου.
  • Να επιβεβαιώνετε οι ίδιοι την κατάσταση των συγγενών σας πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια.
  • Μην παραδίδετε χρήματα αν δεν επιβεβαιώσετε την αλήθεια των ισχυρισμών.
  • Να ενημερώνετε την αστυνομία ακόμα και σε περίπτωση απόπειρας απάτης.
  • Να συγκρατείτε χαρακτηριστικά των δραστών και των οχημάτων που χρησιμοποιούν.

Οι πολίτες καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ενημερώνουν άμεσα τις Αρχές σε περίπτωση ύποπτων τηλεφωνικών κλήσεων ή προσπαθειών εξαπάτησης.




Υπόθεση Βασίλη Καλογήρου: «Οι κάμερες θα δείξουν τον πιθανό δολοφόνο»

«Οι κάμερες θα δείξουν τον πιθανό δολοφόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Τσούκαλης, μιλώντας για τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου, η υπόθεση εξαφάνισης του οποίου είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, καθώς ο 39χρονος αγνοούταν από τις 30 Δεκεμβρίου όταν σύμφωνα με την οικογένειά του είχε πάει για έναν περίπατο, όπως άλλωστε συνήθιζε.

Ο ιδιωτικός ερευνητής που είχε μάλιστα αναλάβει την υπόθεση εξαφάνισης του 39χρονου μίλησε στον ΣΚΑΪ και αποκάλυψε τα νεότερα στοιχεία.
«Ένα – ένα τα αναπάντητα ερωτήματα έρχονται να βοηθήσουν – εφόσον απαντηθούν – στην διαλεύκανση της μυστηριώδους αυτής εξαφάνισης. Οι κάμερες από το ποιμνιοστάσιο “γράφουν” για 30 ημέρες. Αν αυτές τις 30 μέρες δεν φαίνεται πουθενά ο Βασίλης Καλογήρου να περιφέρεται εκεί, σίγουρα είναι ένα στοιχείο που μας ρίχνει φως», είπε αρχικά.

Στη συνέχεια μιλώντας για το τι άλλο θα μπορούσαν να αποκαλύψουν οι κάμερες, ο Γιώργος Τσούκαλης είπε: «Από τις κάμερες μπορεί να φανεί και κάτι άλλο. Αν κάποιος ή κάποιοι άλλοι άγνωστοι βρέθηκαν στην περιοχή».

Επιπλέον, αναφέρθηκε σε ορισμένα αναπάντητα ερωτήματα. «Ο Βασίλης έφυγε 17:00 από το σπίτι του, στις 20:00 εθεάθη από το ζευγάρι το οποίο εντόπισα τις πρώτες ημέρες και για μένα είναι 100% αξιόπιστο, διότι αυτά που μου είπε το ζευγάρι επαληθεύτηκε και από άλλους περιπατητές που συνάντησα στον Πηνειό. Έχουμε λοιπόν από τις 17.00 μέχρι τις 20.00 τρεις ώρες. Από εκεί και πέρα μια απόσταση 14,15 ίσως και 16 χιλιόμετρα, με κακές καιρικές συνθήκες σε δύσβατη περιοχή, βράδυ, για να το έκανε ο Βασίλης σημαίνει πως πρέπει να περπάτησε 4-5 ώρες», τόνισε

«Που διέμενε λοιπόν ο Βασίλης, σε συνδυασμό με το ότι ο ιατροδικαστής δίνει ένα στίγμα ότι ο θάνατος προήλθε 4-5 μέρες μετά την εξαφάνιση του Βασίλη;», αναρωτήθηκε ο ιδιωτικός ερευνητής.

 

Το δεύτερο ερώτημα που έθεσε αφορούσε τον κτηνοτρόφο, ο οποίος ήταν εκείνος που εντόπισε την σορό που ταυτοποιήθηκε πως άνηκε στον Βασίλη Καλογήρου και ανέφερε πως τις τελευταίες 4-5 ημέρες γάβγιζαν τα σκυλιά. «Γιατί δεν γάβγιζαν τα σκυλιά τις προηγούμενες ημέρες, αν ήταν ο Βασίλης από την πρώτη μέρα εκεί», είπε χαρακτηριστικά.

 

Πηγή:newsbomb.gr

 




Οικογενειακή υπόθεση οι συναντήσεις με πολιτικούς για τον Μασκ

Συνήθειο φαίνεται ότι έχει κάνει τις οικογενειακές συναντήσεις με πολιτικούς ο Έλον Μασκ. Μετά, λοιπόν τον Ντόναλντ Τραμπ και το Λευκό Οίκο όπου πήγε με τον γιο του, συνάντησε τον Ινδό πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι με τρία από τα παιδιά του.

Η συνάντηση έγινε χθες στο Blair House γνωστό και ως The President’s Guest House στην Ουάσιγκτον. Εκεί, λοιπόν, ο Mr.Tesla εμφανίστηκε να κρατάει από το χέρι τον 4χρονο γιο του X και την 3χρονη κόρη του Azure.

Η σύντροφός του Shivon Zilis τον συνόδευε μαζί με το δίδυμο αδερφάκι της Azure, τον Strider, ενώ μαζί τους ήταν και οι νταντάδες των παιδιών.

Ο Ινδός πρωθυπουργός τόνισε ότι ήταν χαρά του να γνωρίσει την οικογένεια του Έλον Μασκ και «να μιλήσουμε για μία ευρεία γκάμα θεμάτων!»

Πηγές είπαν στο Reuters ότι η συζήτηση Μασκ -Μόντι περιστράφηκε γύρω από τα σχέδια της Starlink να λανσάρει δορυφορικές ευρυζωνικές υπηρεσίες στην Ινδία.

 




Νέα Τροπή στην υπόθεση των Τεμπών: Τα Βίντεο της Interstar και οι υποψίες Συγκάλυψης

Η έρευνα για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών παίρνει νέα τροπή, καθώς τα τρία βίντεο που ήρθαν στη δημοσιότητα από την εταιρεία Interstar εξετάζονται εξονυχιστικά από τα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας.

Η ξαφνική εμφάνιση του υλικού μετά από δύο χρόνια έχει προκαλέσει ερωτήματα και αντιδράσεις, ιδίως από τις οικογένειες των θυμάτων που διεκδικούν διαφάνεια και δικαιοσύνη.

Η έφοδος στα γραφεία της Interstar στη Μεταμόρφωση αποκάλυψε έναν υπολογιστή, 11 σκληρούς δίσκους και τρία καταγραφικά, τα οποία θα εξεταστούν για να διαπιστωθεί αν το βίντεο είναι γνήσιο ή έχει υποστεί επεξεργασία. Παράλληλα, η ύπαρξη ενός «υπαλλήλου-φάντασμα» που φέρεται να γνώριζε για τα βίντεο αλλά δεν κατέθεσε ποτέ, εντείνει τις υποψίες για πιθανή συγκάλυψη.

Οι συγγενείς των θυμάτων εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την καθυστέρηση στη διερεύνηση, τονίζοντας ότι είχαν ζητήσει το υλικό από το 2023, όμως η εταιρεία ισχυριζόταν τότε πως δεν υπήρχε διαθέσιμο αρχείο. Πλέον, απαιτούν σαφείς απαντήσεις και δεν πείθονται εύκολα από τις τελευταίες εξελίξεις.

Η κοινωνία παρακολουθεί με έντονο ενδιαφέρον την υπόθεση, καθώς το τραγικό γεγονός των Τεμπών εξακολουθεί να αποτελεί μια ανοιχτή πληγή. Οι νέες αποκαλύψεις θα μπορούσαν είτε να φέρουν την αλήθεια στο φως είτε να ενισχύσουν την αίσθηση της συγκάλυψης, που πολλοί υποψιάζονται. Το σίγουρο είναι ότι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι κρίσιμες για την πορεία της έρευνας και για το αν τελικά η δικαιοσύνη θα μπορέσει να αποδώσει ευθύνες εκεί που πραγματικά ανήκουν.




Υπόθεση ασέλγειας σε 8χρονο – Πώς γνωστοποίησε το παιδί την κακοποίησή του

Νέα υπόθεση ασέλγειας ερευνούν οι Αρχές με θύμα έναν 8χρονο και πιθανό δράστη τον ίδιο τον πατέρα του ανηλίκου.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, η αποκάλυψη της υπόθεσης που βρίσκεται υπό διερεύνηση ήρθε, όταν ο 8χρονος ζωγράφισε στο κέντρο λογοθεραπείας που πήγαινε, τις ασελγείς πράξεις που φέρεται να του έκανε ο πατέρας του, μέσα στο σπίτι τους.
Τις ζωγραφιές είδε μια από τις λογοθεραπεύτριες, ρώτησε το παιδί τι συμβολίζουν και αυτό τις εξιστόρησε τα γεγονότα, ότι δηλαδή ο πατέρας του, σε δύο διαφορετικούς χρόνους, ο πρώτος στις 3 Φεβρουαρίου του 2025 και ο δεύτερος σε προγενέστερο χρόνο που δεν μπόρεσε να προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία, και ενώ ήταν στο σπίτι τους του έκανε ασελγείς πράξεις.

Η λογοθεραπεύτρια χθες το πρωί (09/02) πέρασε το κατώφλι της Ασφάλειας και κατέθεσε ότι στα πλαίσια συνεδρίας ατομικής ψυχοθεραπείας, παρουσία ψυχολόγου, και μέσω ζωγραφιώνο ανήλικος της αποκάλυψε πως ο πατέρας του ενήργησε σε βάρος του πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα.

Για την καταγγελία ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Ανηλίκων, και χθες το απόγευμα ο 8χρονος κατέθεσε και σε ψυχολόγο της αστυνομίας και επιβεβαίωσε την καταγγελία της λογοθεραπεύτριας.

Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του φερόμενους ως δράστη, ενώ ο ανήλικος συνοδεία συγγενικού του προσώπου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για παραμονή και φιλοξενία, ενώ παραγγέλθηκε και ιατροδικαστική εξέταση.

Πηγή:cnn.gr




Αγωνία για τον 39χρονο Βασίλη στη Λάρισα: Τα νεότερα στοιχεία και τα βίντεο στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. – «Πολύ περίεργη υπόθεση»

«Η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση των τελευταίων 50 ετών»

Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη στη Λάρισα, όπου εξαφανίστηκε ο 39χρονος Βασίλης Καλογήρου. Άνθρωποι που εμπλέκονται στις έρευνες κάνουν λόγο για μια πολύ περίεργη υπόθεση, ενώ ο ιδιωτικός ερευνητής, Γιώργος Τσούκαλης, μίλησε για «την πιο μυστηριώδη εξαφάνιση των τελευταίων 50 ετών από την εμπειρία που έχω».

Τα ίχνη του Βασίλη χάθηκαν πριν από 9 ημέρες στη Λάρισα. Άνδρες της ΕΜΑΚ, Αστυνομία και Πυροσβεστική συνεχίζουν ασταμάτητα τις έρευνες στον Πηνειό. Drones και εκπαιδευμένα σκυλιά σαρώνουν την παραποτάμια περιοχή. Αυτοψίες από μέλη εθελοντικών ομάδων σε εγκαταλελειμμένα κτίρια γύρω από το ποτάμι συνθέτουν το θρίλερ της εξαφάνισης του 39χρονου αγνοούμενου.

Η Αστυνομία έχει αποστείλει έγγραφο στον ΟΣΕ στις 3 Ιανουαρίου, ζητώντας να λάβει οπτικό υλικό από τις κάμερες στις αποβάθρες και τα εκδοτήρια του σταθμού της Λάρισας και συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα 17:00 με 20:00 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκονται δύο βίντεο που δείχνουν τον 39χρονο να διασχίζει μία γέφυρα μέσα στον αστικό ιστό πάνω από το ποτάμι και μετά να εξαφανίζεται.




Σύλληψη Δύο Ανήλικων και των Γονέων τους στην Καβάλα για Υπόθεση Ληστείας και Παραμέληση Εποπτείας

Συνελήφθησαν στις 16-12-2024 το βράδυ στην Καβάλα από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας δύο ανήλικοι ημεδαποί, κατηγορούμενοι για ληστεία.

Σύμφωνα με τις αρχές, ο ένας από τους δράστες προσέγγισε έναν ανήλικο ημεδαπό και, με την απειλή χρήσης βίας, αποπειράθηκε να του αφαιρέσει χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια, ο δεύτερος δράστης, ενεργώντας ως συνεργός, χρησιμοποίησε παρόμοια τακτική για να αφαιρέσει χρήματα από τον ίδιο ανήλικο, τα οποία όμως επέστρεψε αμέσως μετά. Ακολούθως, ο ίδιος δράστης αφαίρεσε χρηματικό ποσό από άλλον ανήλικο ημεδαπό.

Επιπλέον, οι αστυνομικοί συνέλαβαν και δύο ημεδαπούς, γονείς των ανηλίκων δραστών, οι οποίοι κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου. Η υπόθεση ερευνάται από το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας.




Εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής, που κατηγορείται ότι βίαζε τα παιδιά και τη σύζυγό του. Όπως αποκάλυψε το πρωί της Παρασκευής 13/12 ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας, «όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα».

«Δεν φτάνουμε στο τέλος της υπόθεσης, αλλά τώρα άρχισαν να εξετάζονται τα ψυχιατρικά. Πρέπει να υπάρχει μεγάλη προσοχή, γιατί θα εξεταστεί από ψυχίατρο και ψυχολόγους και ο αστυνομικός», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Όπως, δε, τόνισε στόχος είναι «να φύγει από τη μέση και για αυτόν (τον 45χρονο) και για αυτή (τη σύζυγό του) το ενδεχόμενο να προβάλουν ψυχολογικά και ψυχασθενικά προβλήματα, ώστε να είναι πιο ήπια η αντιμετώπισή τους».

«Οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις»

«Ενδεχομένως και να της εντοπιστούν ψυχικά ή ψυχιατρικά προβλήματα, θα είναι όμως τέτοιας φύσεως ώστε να μην επηρεάζουν την κρίση της για τη διάπραξη ποινικών αδικημάτων», δήλωσε ο Σταύρος Μπαλάσκας για τη μητέρα.

«Και να της βρουν κάτι, δεν θα είναι ο καταλύτης για τις πράξεις που έχει κάνει», τόνισε εξηγώντας πως οποιοδήποτε ψυχιατρικό πόρισμα για τη μητέρα των παιδιών δεν αλλάζει τις πράξεις.

«Έχουμε συμπλοκή στις δηλώσεις των παιδιών με τις δηλώσεις της μητέρας. Βγήκαν πολύ σοβαρά πράγματα από τις καταθέσεις. Όσοι έχουν δει τις καταθέσεις έχουν τρελαθεί από αυτά που λένε τα παιδιά για τη μητέρα», διαμήνυσε ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής.

«Για τον αστυνομικό δεν το συζητώ, είναι τελειωμένη υπόθεση, θα μπει μέσα ισόβια», υπογράμμισε.

www.newsbeast.gr

 



Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: «Λέει ότι το ένα κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό»

«Είδαμε ένα περιβάλλον που αδιαφορούσε, δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά»

Αρνείται τα πάντα ο αστυνομικός της Βουλής που κατηγορείται ότι βίασε τα παιδιά του και την επίσης αστυνομικό σύζυγό του. Ο 45χρονος έχει προφυλακιστεί στην Τρίπολη και μάλιστα έκανε δηλώσεις σε τηλεοπτικά κανάλια μέσα από τη φυλακή.

Ο 45χρονος αστυνομικός και η 35χρονη σύζυγός του συνεχίζουν να αλληλοκατηγορούνται, προβάλλοντας διαφορετικές εκδοχές της φρίκης, την οποία συνεχίζουν να βιώνουν τα 5 ανήλικα παιδιά τους, για τα οποία οι Αρχές αναζητούν δομές να τα φιλοξενήσουν.

«Βρέθηκαν πολλά λάπτοπ, βρέθηκαν τάμπλετ, δύο κάμερες. Άρα θα πρέπει να δούμε τι περιέχουν οι συσκευές. Αυτός λέει ότι δεν κακοποίησε ποτέ τα παιδιά του, ότι η γυναίκα του είναι ψυχικά ασθενής. Λέει ότι το δεύτερο κοριτσάκι φαίνεται κακοποιημένο, γιατί είχε ατύχημα με κούκλα όταν ήταν μωρό», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος των Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ για την υπόθεση του αστυνομικού της Βουλής.

«Είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο αδιαφορούσε»

«Σε όλες τις υποθέσεις της ενδοοικογενειακής βίας διαπιστώνουμε πάρα πολλά κενά. Πρώτον, είναι το κενό που αφήνει η άπειρη γραφειοκρατία στην οποία τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας καλούνται να είναι ψύχραιμα και να διαχειριστούν τις νέες καταστάσεις», δήλωσε παράλληλα στο Mega η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου.

«Ειδικά όταν υπάρχουν θύματα παιδιά, περιμένουμε από τους συγγενείς να τα αναλάβουν, γιατί τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη από σταθερότητα. Ωστόσο, όταν υπάρχουν τέτοια περιστατικά, θα πρέπει οι συγγενείς να βοηθήσουν πριν, στην πρόληψη. Εδώ δεν είδαμε κάτι τέτοιο, είδαμε ένα περιβάλλον το οποίο δεν είχε ιδέα ή το οποίο αδιαφορούσε, οπότε δεν μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κάποιος δεν αναλαμβάνει τα παιδιά», είπε ακόμη.

Σύμφωνα με την ίδια, «βλέπουμε ένα περιβάλλον αρκετά συγχωνευτικό που κρύβονται μυστικά. Είναι λυπηρό ότι, ενώ έχουν συμβεί όλα αυτά, δεν υπάρχει ένας άνθρωπος στο συγγενικό περιβάλλον να ανοίξει τις φτερούγες του και να αγκαλιάσει αυτά τα πληγωμένα παιδιά».




Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής

«Είναι θέμα ωρών, ημερών, εβδομάδων το ένταλμα σύλληψης» για τη μητέρα και σύζυγο του αστυνομικού της Βουλής, ο οποίος προφυλακίστηκε και οδηγήθηκε στις φυλακές Τρίπολης, με την κατηγορία ότι βίαζε τα ανήλικα παιδιά του.

«Τα κορίτσια στις απόρρητες καταθέσεις τους και γενικότερα τα παιδιά τα αναφέρουν όλα μέσα: μαμά… αυτό με μένα, με το άλλο… Η μαμά, η μαμά και ο μπαμπάς με το τρίποδο και την κάμερα και μερικές φορές και με το κινητό, τα έγραφε. Και μετά έμπαινε και ο μπαμπάς στο παιχνίδι», εξήγησε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

«Και όταν μιλάμε για οκτώ χρόνια συνεχή ποινικά αδικήματα, καταλαβαίνετε ότι δεν θα περάσει έτσι», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αν κάποιος -που δεν πρέπει, που απαγορεύεται- δημοσιοποιήσει τις καταθέσεις των κοριτσιών, να ξέρετε ότι θα μαζέψουν πούλμαν από όλη την Ελλάδα και θα πάνε στην Τρίπολη», θέλοντας να πει ότι τα όσα περιγράφουν ξεπερνούν και την πιο νοσηρή σκέψη.

Παραδόθηκε στις Αρχές λάπτοπ, βρέθηκε η κάμερα

Σημειώνεται πως η έρευνα για τη σοκαριστική υπόθεση τόσο σε προανακριτικό όσο και σε ανακριτικό επίπεδο συνεχίζεται. Tο λάπτοπ, που είχε ζητήσει ο 45χρονος από τον μεγάλο του γιο να κρύψει, παραδόθηκε στην αστυνομία, όπου ειδικοί στα εγκληματολογικά εργαστήρια θα σπάσουν τους κωδικούς, για να διερευνηθούν τα αρχεία που περιέχει. Οι αρχές έχουν επίσης στην κατοχή τους ένα τάμπλετ και άλλα ψηφιακά πειστήρια, αναφέρουν πληροφορίες της ΕΡΤ.

Στο σπίτι – κολαστήριο έχουν βρεθεί το τρίποδο και η κάμερα που είχε περιγράψει ένα από τα ανήλικα παιδιά στους αστυνομικούς και βρίσκονται στα εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ, όπου επιχειρούν να ανασύρουν τι υλικό παιδικής πορνογραφίας υπάρχει, με τα παιδιά που βίωναν τον απίστευτο εφιάλτη σε αυτό το σπίτι.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση, σε ένα από τα ανήλικα κορίτσια εντοπίστηκαν και ευρήματα σεξουαλικής κακοποίησης. Ο 45χρονος υποστηρίζει ότι πρόκειται για αυτοτραυματισμό.

Συνεχίζει να επιμένει ότι όλα αυτά είναι αποκύημα της φαντασίας της συζύγου του, της 32χρονου αστυνομικού, λέγοντας ότι πάσχει από διπολική διαταραχή. Και η γυναίκα «μπαίνει στο κάδρο» των ερευνών πλέον, γιατί για όλο αυτό το διάστημα δεν είχε μιλήσει στις αστυνομικές αρχές.

www.newsbeast.gr




Καβάλα | Υπόθεση ομαδικού βιασμού

Στο Δικαστήριο Ανηλίκων του Πρωτοδικείου Καβάλας θα εκδικαστεί την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου υπόθεση ομαδικού βιασμού ανηλίκου που φέρεται να σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2022 σε δομή φιλοξενίας εντός πρώην στρατοπέδου της περιοχής. Κατηγορούμενοι στην υπόθεση είναι δύο ανήλικοι αλλοδαποί, οι οποίοι καταγγέλθηκαν από έναν 13χρονο (τότε) Αφγανό.

Το περιστατικό φέρεται να έλαβε χώρα μέσα στις εγκαταστάσεις της δομής, όπου διέμεναν τόσο το θύμα όσο και οι κατηγορούμενοι. Σύμφωνα με την καταγγελία, οι εργαζόμενοι και υπεύθυνοι της δομής αντέδρασαν άμεσα, ενημερώνοντας τις αρμόδιες αρχές και την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, για να διαχειριστούν το σοβαρό αυτό περιστατικό.

Σήμερα, το θύμα και η οικογένειά του βρίσκονται σε χώρα της Βόρειας Ευρώπης, ενώ ένας από τους κατηγορούμενους έχει επίσης φύγει στο εξωτερικό. Ο δεύτερος φέρεται να παραμένει εντός της δομής φιλοξενίας.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία στην τοπική κοινωνία, με τη δίκη να αναμένεται να ρίξει φως στις συνθήκες του περιστατικού και να αποδώσει δικαιοσύνη.




Αλεξανδρούπολη | Υπόθεση 5χρονου

Έντονα απασχολεί την κοινή γνώμη η υπόθεση με την καταγγελία για σεξουαλικη κακοποίηση 5χρονου στην Αλεξανδρούπολη. Μετά τις χθεσινές διαδικασίες στο Δικαστικό Μέγαρο, αποφασίστηκε η αναβολή εκδίκασης της υπόθεσης για τις 12 Νοεμβρίου. Αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα των δικηγόρων και των δύο πλευρών, προκειμένου να προετοιμαστούν για την υπόθεση και ενώ αρχικά η Πρόεδρος είχε αρνηθεί, τελικά έγινε δεκτό.

Ένα σημείο που έχει δημιουργήσει έντονη αντιπαράθεση, είναι η παρουσία εκπαιδευτικών έξω από το Δικαστήριο, για να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στις δύο νηπιαγωγούς που κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας και έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Υπενθυμίζουμε οτι την πρώτη ημέρα είχε κηρυχτεί τρίωρη στάση εργασίας των εκπαιδευτικών σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να μπορέσουν να παραστούν στο δικαστήριο, πράγμα που έπραξαν και μάλιστα με “πανώ” συμπαράστασης. Για το πρωί της Τρίτης δεν έχουμε υπόψη μας κάποια ανακοίνωση για νέα στάση εργασίας, αλλά και πάλι πολλοί εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στον ίδιο χώρο.

Αυτή η στάση, πριν ακόμα διαλευκανθεί η υπόθεση και κριθεί από τη δικαιοσύνη, προκάλεσε αντιδράσεις από πολλές πλευρές, με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές στιγμές με λεκτικές αντιπαραθέσεις. Η ουσία είναι οτι στην υπόθεση θα κριθούν συγκεκριμένα πράγματα και καλό είναι να ξεκαθαριστούν πριν εκφράσει ο καθένας προσωπική άποψη.

Έγινε κακοποίηση;

-Ο ιατροδικαστής κ. Παυλίδης που εξέτασε το παιδί, λέει οτι έγινε. Οπότε θεωρείται δεδομένο γεγονός και με βάση αυτό θα συνεχιστεί η διαδικασία. Το οτι η κακοποίηση έγινε με κάποιο αντικείμενο, δεν έχει σημασία. Αυτό ήταν που πυροδότησε και αμφισβητήσεις αρχικά, αφού οργανικά είναι προφανώς αδύνατο δύο 5χρονα αγόρια να βιάσουν ένα άλλο παιδί. Ακόμα όμως και αν χρησιμοποιηθεί άλλο αντικείμενο, πάλι είναι σεξουαλική κακοποίηση.

Έχουν ευθύνη οι νηπιαγωγοί;

-Εδώ είναι ένα κρίσιμο σημείο της υπόθεσης. Πρέπει να αποδειχτεί οτι το συμβάν έγινε στο σχολείο κατά τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου. Θεωρείται βέβαιο οτι αυτό το θέμα θα απασχολήσει κυρίως τους δικηγόρους και των δύο πλευρών, προκειμένου να υπάρξει διευκρίνιση. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολη η διαδικασία, γιατί πρέπει οι αποδείξεις να είναι αδιαμφισβήτητες. Ποιός άραγε θα μπορέσει να αποδείξει οτι έγινε εντός του σχολείου, χωρίς να υπάρχει άλλος μάρτυρας ή παραδοχή των ίδιων των φερομένων ως θυτών; Εδώ το ζήτημα των αμφιβολιών θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο.

Τι ποινές προβλέπονται για τους κατηγορούμενους;

-Με τα σημερινά δεδομένα, εάν ο κατηγορούμενος κριθεί ένοχος για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και δεν είναι ο γονέας (δηλαδή η περίπτωση των νηπιαγωγών), προβλέπεται ποινή φυλάκισης μέχρι ένα έτος. Στην περίπτωση όμως των τεσσάρων γονεών (το δύο φερομένων ως θυτών) προβλέπεται ποινή φυλάκισης μέχρι δύο έτη. Αξίζει να σημειωθεί οτι σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υφυπουργού Δικαιοσύνης Γ. Μπουγά, η κυβέρνηση ετοιμάζει αλλαγές στο θέμα αυτό και οι ποινές αναμένεται να γίνουν το λιγότερο ένας χρόνος φυλάκισης για τους μη γονείς και τουλάχιστον δύο χρόνια για τους γονείς.

Εάν το συμβάν έγινε εκτός σχολείου;

-Αυτό θα είναι πολύ δύσκολο να αποδειχθεί, όπως αναφέραμε και παραπάνω. Εάν όμως αποδειχθεί, τότε οι νηπιαγωγοί θα απαλλαχθούν από τις κατηγορίες. Οι γονείς όμως θα κριθούν και πάλι με την κατηγορία παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου. Με ορισμένες προϋποθέσεις, εάν αποδειχθεί κάποια “περίεργη” εξέλιξη, δεν αποκλείεται να βρεθούν κατηγορούμενοι και άλλοι.

Όλα αυτά βέβαια τα γνωρίζουν πολύ καλά οι δικηγόροι και οι δικαστές και αναμένεται ενδιαφέρουσα δικονομική “μάχη” κατά την εκδίκαση της υπόθεσης. Το σημαντικότερο όλων είναι να υπάρξει βοήθεια προς το 5χρονο θύμα, το οποίο είναι σίγουρο οτι θα αντιμετωπίσει προβλήματα κάθε είδους στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και με τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου, τα οποία σίγουρα κάτι έχουν μάθει και θα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερος τρόπος αντιμετώπισης του γεγονότος από τους υπευθύνους της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Παραμένει βέβαια ένα ακόμα ερώτημα. Αυτά τα παιδιά, οι 5χρονοι, πηγαινοέρχονταν μόνα τους από το Τέρμα Άβαντος στο νηπιαγωγείο Μαΐστρου καθημερινά; Δεν είναι κάπως επικίνδυνο αυτό για τέτοιας ηλικίας παιδιά να κινούνται σε δρόμους με κίνηση οχημάτων για χιλιόμετρα;

Δεν υπάρχει νηπιαγωγείο στην περιοχή κατοικίας τους;

Εάν όχι, γιατί δεν υπάρχει;

Εάν ναι, γιατί δεν πήγαιναν σε εκείνο το νηπιαγωγείο;

Πληροφορίες υπάρχουν και έχουν σχέση με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί εδώ και δεκαετίες, αλλά καλύτερα να απαντήσουν κάποια στιγμή οι υπεύθυνοι. Είτε είναι ο Δήμος Αλεξανδρούπολη, είτε η Διεύθυνση Εκπαίδευσης, είτε η κυβέρνηση.

 e-evros.gr




Οι κινήσεις της κυβέρνησης στην υπόθεση της Β. Μακεδονίας

Η επιλογή της νέας πολιτικής ηγεσίας της Βόρειας Μακεδονίας να βαδίζει σε μονοπάτια εμπρηστικού λόγου, μεγαλώνει σε καθημερινή βάση την απόσταση που χωρίζει την Αθήνα και τα Σκόπια.

Παρά τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα της ελληνικής πρωτεύουσας, εκπεφρασμένα σε όλους τους τόνους από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών, στη γείτονα μετά την πρόεδρο της χώρας έρχεται η σειρά του εκλεγμένου πρωθυπουργού, Χρίστιαν Μιτσκόσκι, να δηλώσει ότι δε θα χρησιμοποιεί στον προφορικό λόγο τη συνταγματική ονομασία. Η κυβέρνηση, σε κάθε περίπτωση, εξακολουθεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις με ψυχραιμία, με στελέχη να διαμηνύουν ότι δικαιώθηκε απόλυτα η θέση που κράτησε η Νέα Δημοκρατία απέναντι στη συμφωνία των Πρεσπών.

Εμμένει ο πρόεδρος του VMRO-DPMNE

Ακολουθώντας τα… χνάρια της νέας προέδρου της Βόρειας Μακεδονίας, ο Χρίστιαν Μιτσκόσκι εμμένει, με τη σειρά του, στη χρήση του όρου “Μακεδονία”, χαρακτηρίζοντας, ταυτόχρονα, ως αξιοπρεπή τη στάση που έχει επιλέξει η Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα.

“Εάν η Ελλάδα θεωρεί ότι παραβιάσαμε τη συμφωνία των Πρεσπών ας προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο… Δεν περιμένω οι σχέσεις των δύο χωρών να βασίζονται σε πολιτικές επίδειξης ισχύος, περιμένουμε να έχουμε καλές και άριστες σχέσεις γειτονίας. Εκτιμώ ότι το VMRO-DPMNE και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχουν τη δική τους θέση σχετικά με τη συμφωνία των Πρεσπών, σε κανέναν μας δεν αρέσει αυτή η συμφωνία”, ανέφερε ο πρόεδρος του VMRO-DPMNE και εκλεγμένος πρωθυπουργός της γείτονος.

Παράλληλα, σημείωσε πως στην επικοινωνία εντός των θεσμικών οργάνων και μεταξύ των θεσμών της χώρας του θα χρησιμοποιείται η συνταγματική ονομασία, αλλά στις δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους ή σε ομιλίες αποτελεί ατομικό δικαίωμα η χρήση των όρων “Μακεδονία” και “μακεδονικός”, τραβώντας περαιτέρω το σκοινί των προκλήσεων.

“Περιμένω ότι η πρόεδρος Σιλιάνοφσκα θα χρησιμοποιεί το όνομα “Μακεδονία” και τη λέξη “μακεδονικός”, γιατί σύμφωνα με την ερμηνεία μας για τη συμφωνία των Πρεσπών, δεν υπάρχει καμία παραβίαση και χρησιμοποιώ αυτήν την ευκαιρία για να πω στους φίλους μας από την Ελλάδα να σταματήσουν τις απειλές, τα εμπόδια, και αντί να γυρίζουμε πίσω ας κοιτάξουμε το μέλλον. Αυτά είναι έγγραφα που αποτελούν μέρος του νόμου. Εάν νομίζουν ότι παραβιάσαμε τη συμφωνία, τότε υπάρχει Διεθνές Δικαστήριο, οπότε εκεί θα διασταυρώσουμε τα επιχειρήματά μας. Δε θα ήθελα να συμβεί αυτό. Τους καλώ να έχουμε φιλικές σχέσεις, να βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Και εάν κάποιος περιμένει από το VMRO να επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος, να είστε σίγουροι ότι δεν θα το κάνουμε αυτό”, υποστήριξε ο Χρίστιαν Μιτσκόσκι.

Τα σήματα της Αθήνας

Ο πρωθυπουργός, μέσα από την τηλεοπτική συνέντευξη που παραχώρησε στον “ΣΚΑΪ”, έσπευσε να θέσει επί τάπητος τη βασική γραμμή της ελληνικής πρωτεύουσας.

“Εμείς δε θα κυρώσουμε τα μνημόνια όσο δεν είμαστε απολύτως πεπεισμένοι ότι σε όλες τις προβλέψεις της Συμφωνίας των Πρεσπών η άλλη πλευρά συμμορφώνεται… Προειδοποίησα με μία σαφή μου δήλωση και τη νέα κυβέρνηση των Σκοπίων ότι οποιαδήποτε απόκλιση από την εφαρμογή της συμφωνίας, είναι βέβαιο ότι θα έχει σοβαρές συνέπειες στις δικές μας σχέσεις με τη Βόρεια Μακεδονία, αλλά και στον δρόμο της Βόρειας Μακεδονίας προς την Ευρώπη”, τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ έστρεψε την εντός των τειχών κριτική του εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ για την κίνηση να καταθέσει τα τρία μνημόνια προς ψήφιση στη Βουλή.

“Τι έρχονται και μας λένε; Τώρα δηλαδή, που βλέπουμε αυτό το οποίο υποψιαζόμασταν εδώ και καιρό, ότι μπορεί να έρθει η επόμενη κυβέρνηση και με κάποιο τρόπο να αμφισβητήσει τον πυρήνα της συμφωνίας, που είναι το erga omnes, ένα όνομα έναντι όλων, τώρα να έρθουμε ουσιαστικά και να κυρώσουμε εμείς τα μνημόνια και να απωλέσουμε οποιοδήποτε διαπραγματευτικό όπλο έχουμε εναντίον των Σκοπίων. Είναι μία πράξη η οποία πραγματικά αγγίζει τα όρια του παραλογισμού, αυτό το οποίο μας ζητάει σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνουμε”, επεσήμανε ο πρωθυπουργός.

“Ο λόγος για τον οποίο άλλαξε η πρόεδρος ή η επόμενη κυβέρνηση τη θέση της έχει να κάνει με την κύρωση ή με τη μη κύρωση των μνημονίων; Δικαιωθήκαμε απόλυτα από την πολιτική μας αυτή. Επειδή κι εμείς βλέπαμε τις εσωτερικές εξελίξεις στα Σκόπια, βλέπαμε ότι έρχεται μία άλλη κυβέρνηση, διαβάζαμε αυτά τα οποία έλεγε η άλλη κυβέρνηση και κατά συνέπεια κάναμε την επιλογή να μην κυρώσουμε τα μνημόνια…”, πρόσθεσε.

Ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας, Γιώργος Γεραπετρίτης, από την Πράγα και στο περιθώριο της συνάντησής του με τον υπουργό Εξωτερικών της Τσεχίας έστειλε το δικό του μήνυμα, με σημείο αναφοράς την ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων.

“Είμαστε κατ’ αρχήν υπέρ της διεύρυνσης. Θεωρούμε ότι η φυσική πορεία για τα κράτη των Δυτικών Βαλκανίων είναι η ευρωπαϊκή οικογένεια. Θεωρώ ότι αυτό θα είναι προς όφελος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα αναζωογονήσει το ευρωπαϊκό εγχείρημα και είναι πάντα καλό να δίνουμε θετικά μηνύματα στους λαούς της Ευρώπης για το μέλλον τους… Προφανώς, όλα τα κράτη μέλη θα κριθούν τελικά στα θεμελιώδη. Πρέπει να τηρούν το σημείο αναφοράς που έχει τεθεί για τη χώρα τους και, ασφαλώς, το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Όσον αφορά στη Βόρεια Μακεδονία, γνωρίζουμε ότι μία από τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της προενταξιακής διαδικασίας είναι η κυβέρνηση της Βόρειας Μακεδονίας να τηρήσει πλήρως τη συμφωνία των Πρεσπών, η οποία υποδεικνύει ακριβώς τη συνταγματική ονομασία της χώρας. Σε κάθε περίπτωση, είναι βούληση της ελληνικής κυβέρνησης να συνεχίσει να εφαρμόζει τη Συμφωνία. Ωστόσο, πρέπει να έχουμε πλήρη επίγνωση του γεγονότος ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία παραχώρηση όταν πρόκειται για την πραγματική εφαρμογή των διεθνών συμφωνιών, οι οποίες εξ’ ορισμού, εκ του Συντάγματος, υπερισχύουν των κοινών νόμων. Δεν υπάρχει περιθώριο για οποιαδήποτε παραχώρηση. Η Ελλάδα θα παρακολουθεί αυστηρά την κατάσταση στη Βόρεια Μακεδονία”, ανέφερε ο υπουργός Εξωτερικών.

capital.gr




Νίσυρος | Τα νέα σοκαριστικά στοιχεία για την υπόθεση του αρχαιοφύλακα ο οποίος έχει καταγγελθεί για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση.

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τη δράση του αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο, ο οποίος έχει καταγγελθεί από πολλά παιδιά για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, απογευματινές ώρες της 19ης Απριλίου πραγματοποιήθηκε έρευνα στο σπίτι του δράστη, στον χώρο του αρχαιολογικού μουσείου, καθώς υπήρχαν βάσιμες υπόνοιες ότι έκρυβε πράγματα που έχουν σχέση με την ανακρινόμενη υπόθεση. Στο δωμάτιο όπου έμενε βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα τάμπλετ μέσα σε μια μαύρη πλαστική σακούλα, καθώς και μία συσκευή καταγραφής βιντεοληπτικού υλικού από τον χώρο του αρχαιολογικού μουσείου.

Το κρίσιμο στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα είναι μια κούκλα, η οποία έμοιαζε με εκείνη που είχε περιγράψει το 11χρονο παιδί, από το οποίο ξεκίνησε η έρευνα για την υπόθεση. Η κούκλα αυτή εντοπίστηκε σε κάδο σε κοντινή απόσταση από το σπίτι του αρχαιοφύλακα.

Βραδινές ώρες της ίδια ημέρας και πρωινές ώρες της 20ής Απριλίου, ελήφθησαν συνολικά 8 ένορκες καταθέσεις γονέων αναφορικά με την υπόθεση, εκ των οποίων η μία ένορκη ήταν συμπληρωματική και αφορούσε την εγχείριση της ιατρικής βεβαίωσης ανηλίκου, δυνάμει της οποίας είναι θετικός στην εξέταση για κάνναβη.

Το απόγευμα του Σαββάτου έφτασαν στη Νίσυρο πραγματογνώμονες-παιδοψυχολόγοι από την Κω, παρουσία των οποίων ελήφθησαν συνολικά 11 καταθέσεις ανηλίκων.

Από τη διενέργεια της προανάκρισης, προέκυψαν τα εξής στοιχεία:

Τα κατασχεθέντα πειστήρια, που βρέθηκαν στην οικία του δράστη, όπως ερωτικά βοηθήματα και γυναικεία εσώρουχα, αναγνωρίστηκαν από την πλειοψηφία των ανηλίκων, που κατέθεσαν, παρουσία παιδοψυχολόγου.

Σύμφωνα με την πλειοψηφία των καταθέσεων, ο δράστης υποδείκνυε τα ερωτικά βοηθήματα στα ανήλικα, ενώ πολλές φορές προέβαινε στη χρήση αυτών, έχοντας βγάλει πλήρως τα ρούχα του, ενώπιον των ανηλίκων, αγγίζοντας παράλληλα το μόριό του.

Προσέγγιζε τα ανήλικα θύματα, εξιστορώντας σε αυτά την προσωπική ερωτική του ζωή, που αφορούσε συνευρέσεις με ομοφυλόφιλα και ετεροφυλόφιλα άτομα.

Σύμφωνα με τις καταθέσεις των ανηλίκων, παρουσία παιδοψυχολόγων, ο δράστης πρότεινε σε δύο ανήλικα θύματα τη χρήση κάνναβης και αλκοόλ. Οι προτάσεις αυτές έλαβαν χώρα, σε διάστημα κατά το οποίο τα θύματα βρίσκονταν στην οικία του δράστη.

Σε άλλο ανήλικο θύμα, 14 ετών, ο δράστης έδινε αλκοόλ και ινδική κάνναβη, ενώ επιχείρησε να προβεί σε γενετήσια πράξη με το ανήλικο, που είναι πρόσωπο νεότερο των 15 ετών. Ειδικότερα, ο δράστης, στην οικία του, αρχικά έδωσε στον ανήλικο μπίρα και στη συνέχεια κάνναβη, ενώ ο ανήλικος πίστευε ότι είναι τσιγάρο. Έτσι με αυτήν τη μέθοδο, τον εξώθησε στη χρήση κάνναβης, με αποτέλεσμα ο ανήλικος να εθιστεί σε αυτή. Ύστερα από αυτό το περιστατικό, ο ανήλικος κάθε φορά επισκεπτόταν τον δράστη έχοντας την επιθυμία να κάνει χρήση κάνναβης, μιας και εθίστηκε σε αυτή. Το θύμα μετέβαινε στην οικία του δράστη μόνος, έτσι ώστε να κάνει χρήση κάνναβης, χωρίς ο αρχαιοφύλακας να του ζητάει κάποιο χρηματικό αντίτιμο.

Επιπροσθέτως, ο δράστης, σε κάθε επίσκεψη του ανηλίκου, έβγαζε εντελώς τα ρούχα του, μένοντας γυμνός και προβαίνοντας ο ίδιος σε άσεμνες πράξεις εμπρός στα μάτια του ανηλίκου, κάνοντας χρήση των ερωτικών βοηθημάτων, που ο ίδιος κατείχε, όπως τη γυναικεία πλαστική κούκλα σιλικόνης και το παιχνίδι αυνανισμού-ερωτικό βοήθημα για άνδρες (fleshlight). Έτσι ταυτόχρονα, ο ανήλικος πίνοντας αλκοόλ έβλεπε το πορνογραφικό υλικό στο τάμπλετ του δράστη και έκανε παράλληλα χρήση κάνναβης, ενώ ο δράστης ολόγυμνος προέβαινε σε χρήση ερωτικών βοηθημάτων, ενώπιον του ανηλίκου.

Στις αρχές του Φεβρουαρίου του 2024, το ανήλικο θύμα μετέβη στην οικία του δράστη, όπου έκανε εκ νέου χρήση αλκοόλ και κάνναβης, ενώ ο δράστης ήταν ξαπλωμένος ολόγυμνος στο κρεβάτι του και πλησιάζοντας αυτή τη φορά το θύμα, το οποίο βρισκόταν σε έτερο κρεβάτι και παρακολουθούσε ταινία πορνογραφικού περιεχομένου, ο δράστης κινήθηκε προς το μέρος του και τον έπιασε στον μηρό. Ο ανήλικος αισθάνθηκε πολύ άβολα και αντιλαμβανόμενος την πρόθεση του δράστη για ερωτική επαφή, τον απώθησε και αποχώρησε και έκτοτε διέκοψε κάθε επαφή μαζί του. Η μητέρα του ανηλίκου μετέφερε τον ανήλικο σε ιατρικό διαγνωστικό εργαστήριο, για εξειδικευμένη ιατρική εξέταση, από την οποία προέκυψε ότι το ανήλικο ήταν θετικό σε χρήση κάνναβης.

Χθες Κυριακή, ενημερώθηκε πλήρως η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κω, η οποία χαρακτήρισε τις παραπάνω πράξεις, υπαγόμενες στις διατάξεις των άρθρων 337 Π.Κ. «Προσβολή Γενετήσιας Αξιοπρέπειας», 339 Π.Κ. «Γενετήσιες Πράξεις με Ανήλικο ή ενώπιόν του» σε συνδυασμό με το άρθρο 42 Π.Κ. «Απόπειρα» και Ν. 4139/2013 «Περί εξαρτησιογόνων ουσιών».

Πηγή: newsbeast.gr




Υπόθεση 12χρονης στον Κολωνό | Έφεση από την εισαγγελία για την αθώωση της μητέρας για μαστροπεία

Την άσκηση έφεσης ως προς το σκέλος της αθώωσης της μητέρας της 12χρονης από τον Κολωνό για το αδίκημα της διακεκριμένης μαστροπείας αποφάσισε η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας. 

Κατά πληροφορίες, κρίθηκε ότι δεν αξιολογήθηκαν επαρκώς τα αποδεικτικά στοιχεία της δικογραφίας.

Υπενθυμίζεται πως η αθώωση της μητέρας της 12χρονης για το συγκεκριμένο αδίκημα ήταν οριακή (4-3) με τις ψήφους των 4 ενόρκων. Αντίθετα, η αθώωση της μητέρας για το αδίκημα της πορνογραφίας ανηλίκων ήταν ομόφωνη.

Πηγή: newsit.gr




Νέα υπόθεση revenge porn στη Θεσσαλονίκη | 12χρονη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει όταν 13χρονος διακίνησε γυμνές φωτογραφίες της

Σοκάρει η νέα υπόθεση revenge porn στη Θεσσαλονίκη, καθώς μία 12χρονη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει όταν ένας 13χρονος διακίνησε στο διαδίκτυο γυμνές φωτογραφίες της.

Τα παιδιά μιλούσαν αρχικά μέσω ίντερνετ, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ. Το αγόρι ζήτησε κάποια στιγμή να του στείλει φωτογραφίες και βίντεο, κάτι που το κορίτσι έκανε. Συγκεκριμένα έστειλε 8 βίντεο και μία φωτογραφία, όπου φαίνονταν και κάποια γυμνά σημεία του σώματός της, ενώ φαινόταν και το πρόσωπό της.

Το κορίτσι διαπίστωσε ύστερα από κάποιες μέρες ότι το υλικό αυτό μοιράστηκε σε συμμαθητές και γνωστούς της. Η ίδια είπε ότι δεν γνώριζε ότι συνομιλούσε με κάποιον, ο οποίος ήταν στην ίδια περιοχή μαζί της, στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά πηγαίνουν σε δύο κοντινά μεταξύ τους σχολεία.

Όταν κατάλαβε ότι είχαν διαμοιραστεί οι εικόνες αυτές, αποπειράθηκε δύο φορές να αυτοκτονήσει, σύμφωνα με την καταγγελία των γονιών της. Όλα αποκαλύφθηκαν στους γονείς, οι οποίοι έκαναν την καταγγελία.

Σε έρευνα σε σπίτι του 13χρονου βρέθηκαν τα στοιχεία και έτσι συνελήφθη. Κρατείται και αναμένεται σήμερα να απολογηθεί. Ειδικότερα, ο ανήλικος χθες οδηγήθηκε ενώπιον του εισαγγελέα και σε βάρος του ασκήθηκε κακουργηματική δίωξη, καθώς χωρίς την άδεια της μικρής διακινούσε οπτικοακουστικό υλικό που αφορά την ιδιωτική ζωή, ενώ κατηγορείται ότι κατείχε υλικό παιδικής πορνογραφίας.

Πηγή: newsbeast.gr 




Κολωνός | Κανένα ελαφρυντικό σε Μίχο και μητέρα για την υπόθεση της 12χρονης προτείνει η εισαγγελέας

Η εισαγγελέας της έδρας, σύμφωνα με πληροφορίες, εισηγήθηκε να μην αναγνωριστούν ελαφρυντικά στον Ηλία Μίχο λόγω των ειδεχθών πράξεων, για τις οποίες καταδικάστηκε, και στη μητέρα της 12χρονης από τον Κολωνό λόγω της ποινικής απαξίας της πράξεως της εκβίασης και της παραμέλησης, που είχε επιδείξει απέναντι στο παιδί της.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η εισαγγελέας εισηγήθηκε επίσης να αναγνωριστεί το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου σε όσους «πελάτες» καταδικάστηκαν για την τέλεση της πράξεως που τους αποδίδεται άπαξ.

Να αναγνωριστεί το ελαφρυντικό της ειλικρινούς μεταμέλειας για έναν καταδικασθέντα, ο οποίος έκανε απόπειρα αυτοκτονίας ενώ ζήτησε να μην αναγνωριστεί το ελαφρυντικό της καλής συμπεριφοράς μετά την πράξη σε κανέναν εκ των καταδικασθέντων.

Τέλος, η εισαγγελέας πρότεινε να μην αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό στον «Μιχάλη».

Πηγή: newsit.gr




Εκτός φυλακής 50χρονος για υπόθεση revenge porn | Έστελνε στα παιδιά της πρώην του υλικό με προσωπικές τους στιγμές

Εκτός φυλακής οδηγεί απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης 50χρονο, ο οποίος καταδικάστηκε για υπόθεση εκδικητικής πορνογραφίας. Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο τού αναγνώρισε ελαφρυντικό πρότερου σύννομου βίου, με συνέπεια η πρωτόδικη ποινή της 6ετούς κάθειρξης να μειωθεί σε φυλάκιση 4 ετών (και δύο μηνών) και να μετατραπεί σε εξαγοράσιμη (προς 5 ευρώ/ημερησίως).

Θύμα του, σύμφωνα με τη δικογραφία, υπήρξε γυναίκα, με την οποία διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση. Όταν ο κατηγορούμενος διαπίστωσε ότι η γυναίκα εξακολουθεί να διατηρεί επαφές με τον (πρώην πλέον) σύζυγό της, έστειλε -μέσω δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης- υλικό από προσωπικές τους στιγμές στα ανήλικα παιδιά της. Το υλικό αυτό φέρεται να κατέληξε και σε φίλους των παιδιών, ενώ αργότερα «ανέβηκε» και σε ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου.

Η υπόθεση εκτυλίχθηκε το 2016 σε περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, με τον κατηγορούμενο να παραπέμπεται σε δίκη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων σε βαθμό κακουργήματος και εκβίαση, επειδή ζητούσε από την παθούσα να του επιτρέψει χρηματικό ποσό 200 ευρώ.

Στην απολογία του απέδωσε την ενέργειά του στη μέθη, τονίζοντας ότι υπήρξε «ερωτευμένος» με τη γυναίκα, ενώ ανέφερε ότι αισθάνθηκε προσβεβλημένος από λόγια που ειπώθηκαν εναντίον του από τον πρώην σύζυγο.

Κρίθηκε ένοχος και για τις δύο πράξεις, όπως και στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο πέρσι τον Απρίλιο, όταν μετά την καταδίκη του οδηγήθηκε στις φυλακές.

Πηγή: newsbeast.gr




Η δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης για την υπόθεση του Κολωνού | «Αδικαιολόγητη και πρόχειρη η πρόταση της εισαγγελέως»

Αντίστροφη μέτρηση  για την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου όπου εκδικάζεται η πολύκροτη υπόθεση μαστροπείας της 12χρονης από τον Κολωνό. Μετά από δύο μήνες ακροαματικής διαδικασίας, η οποία διενεργείται κεκλεισμένων των θυρών, η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, εισηγήθηκε την καταδίκη της μητέρας της για την οποία υπήρξε «καταπέλτης».

Η εισαγγελική λειτουργός έβαλε στο «κάδρο» ως κεντρικό πρόσωπο στην εκμετάλλευση του παιδιού την ίδια του τη μητέρα, που από την πρώτη στιγμή έχει αρνηθεί την εμπλοκή της στην υπόθεση έχοντας στο πλευρό της την 12χρονη αλλά και ολόκληρη την οικογένειά τους.

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελική λειτουργός και για τον βασικό κατηγορούμενο της υπόθεσης για τέσσερα αδικήματα, όχι όμως για βιασμό, αδίκημα για το οποίο εισηγήθηκε την αθώωσή του, λόγω αμφιβολιών.

Η εισαγγελέας ζήτησε να κριθεί ένοχος ο 55χρονος καταστηματάρχης για τα αδικήματα της διακεκριμένης κατάχρησης ανηλίκου, της κατοχής πορνογραφικού υλικού (με ανήλικο κάτω 12 ετών αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία), της διευκόλυνσης της ανήλικης να εκδίδεται και της οπλοκατοχής.

Αντίθετα, εισηγήθηκε την απαλλαγή του, εκτός από το αδίκημα του βιασμού, και από τις κατηγορίες της μαστροπείας σε οίκους ανοχής, της μαστροπείας μέσω εξαναγκασμού με αποκόμιση πορνικών εσόδων και της εμπορίας. Μιλώντας στο MEGA η Σοφία Πολυζωγοπούλου, δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης, ανέφερε πως η εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία της δικογραφίας στην πρότασή της.

«Η πρόταση της εισαγγελέως ως προς το σκέλος που αφορά τη μητέρα, αλλά και την κατηγορία του βιασμού που αποδίδεται στον κατηγορούμενο, είναι επιεικώς πρόχειρη και αδικαιολόγητη. Η κα εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία στη δικογραφία και όλα όσα έχουν προκύψει κατά την ακροαματική διαδικασία», είπε. Όπως είπε η δικηγόρος, η μητέρα της ανήλικης σοκαρίστηκε από την εισαγγελική πρόταση και επιμένει στην αθωότητά της.

Πρόταση ενοχής και για τον «Μιχάλη»

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελέας και για τον περιβόητο «Μιχάλη», ο οποίος κατηγορείται ότι προωθούσε μέσω διαδικτύου την ανήλικη σε άλλους άνδρες, για τον οποίο ζήτησε να κριθεί ένοχος για διακεκριμένη μαστροπεία και διακεκριμένη πορνογραφία ανηλίκου. Η εισαγγελέας ζήτησε, επίσης, να κριθούν ένοχοι και οι 22 εκ των 23 κατηγορουμένων που κατηγορούνται κατά περίπτωση για την τέλεση γενετήσιων πράξεων με την ανήλικη και παιδική πορνογραφία.

Στα πρόσωπα αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων επιχειρηματίες, καταστηματάρχες, ένας γιατρός και ένας οδοντοτεχνίτης και ένας πρώην διαιτητής.

πηγή: newsbeast.gr

 




Υπόθεση 12χρονης στον Κολωνό | Αθώωση Μίχου για μαστροπεία και βιασμό προτείνει η εισαγγελέας – Ζητεί ενοχή για 4 κατηγορίες

Να κηρυχθεί αθώος λόγω αμφιβολιών ο βασικός κατηγορούμενος για την υπόθεση της 12χρονης από τον Κολωνό, για βιασμό, μαστροπεία σε οίκους ανοχής και για μαστροπεία μέσω εξαναγκασμού με αποκόμιση πορνικών εσόδων, ζητεί η εισαγγελέας της έδρας.

Αντιθέτως, η εισαγγελέας προτείνει να κηρυχθεί ένοχος για τέσσερα αδικήματα και συγκεκριμένα για διακεκριμένη κατάχρηση ανηλίκου που δεν συμπλήρωσε τα 14 έτη από πρόσωπο που του το είχαν εμπιστευτεί, για κατοχή πορνογραφικού υλικού με ανήλικο κάτω των 12 ετών, αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία, για διευκόλυνση της ανήλικης να εκδίδεται, καθώς και για οπλοκατοχή.

Η εισαγγελέας συνεχίζει την αγόρευσή της, στη δίκη που διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, και για τους άλλους 25 κατηγορούμενους, μεταξύ των οποίων είναι και η μητέρα του κοριτσιού.

πηγή: naftemporiki.gr




Κοντονής για την υπόθεση Novartis | Έπαθα σκοτοδίνη όταν είδα τον φάκελο με τα 10 ονόματα πολιτικών προσώπων

Σκοτοδίνη, όπως είπε, έπαθε ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής, όταν είδε ότι στον φάκελο της υπόθεσης Novartis διώκονται 10 πολιτικά πρόσωπα. Οι αποκαλύψεις του κ. Κοντονή γίνονται στον απόηχο της παραδοχής του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, που είπε ότι υπήρξαν λάθη στους χειρισμούς της υπόθεσης.

Ο κ. Κοντονής δήλωσε στο Open ότι μόλις διαβιβάστηκε ο φάκελος στο γραφείο του και είδε τα ονόματα των πολιτικών προσώπων που βρίσκονται σε αυτόν, προκειμένου να τον διαβιβάσει στη Βουλή, έπαθε σκοτοδίνη.

«Είδα ανθρώπους που εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να είχαν καμία ευθύνη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο τότε υπουργός Δικαιοσύνης.

Ερωτηθείς γιατί μπήκαν τα ονόματα αυτά, ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε πως υπήρξε μια προσπάθεια εμπλοκής πολιτικών προσώπων που δεν ήταν αρεστά στον ΣΥΡΙΖΑ. Την ίδια ημέρα, αποκάλυψε, συνάντησε τον Αλέξη Τσίπρα στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου και στάθηκε σε τρία σημεία.

Το πρώτο σημείο είναι ότι το πρωί που διαβιβάστηκε η δικογραφία της Novartis στη Βουλή ο κ. Τζανακόπουλος, τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος, πήγε στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου, προσθέτοντας ότι ο ίδιος δεν ήξερε τίποτα.

Την επόμενη ημέρα, όπως σημείωσε, ο τότε αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, δήλωσε ότι γνωρίζει τους προστατευόμενους μάρτυρες.

«Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι θα το έλεγε μέλος της κυβέρνησης. Είχα έντονο διάβημα: τι είναι αυτά που ακούμε», σημείωσε.

Το τρίτο σημείο είναι πως είχε δει στοιχεία από τις καταθέσεις που τον άφησαν άναυδο. «Να καταθέσει προστατευόμενος μάρτυρας και να λέει ότι είδα τον τάδε να μπαίνει στο Μέγαρο Μαξίμου με μια τροχήλατη βαλίτσα και πιθανόν στη βαλίτσα να ήταν λεφτά, αυτό ήταν ακατανόητο», ανέφερε. 

Πηγή: protothema.gr

 




Η αδερφή του πατέρα της οικογένειας «παλαιοχριστιανών» στην Κορινθία μιλά για την πρωτοφανή υπόθεση

Μια υπόθεση-θρίλερ εξετάζουν οι Αρχές και αφορά την οικογένεια στην Κορινθία, τα μέλη της οποίας δηλώνουν παλαιοχριστιανοί και ζουν σε ένα αυτοσχέδιο λαγούμι στην ορεινή Κορινθία. Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Καλημέρα Ελλάδα και στον Γιώργο Παπαδάκη μίλησε η αδερφή του Μανώλη Καλαϊτζιδάκη, του πατέρα της οικογένειας.

Σχετικά με τον αδερφό της είπε πως «η ζωή του αδερφού μου δεν είχε κάτι το περίεργο, από μικρούς μας μεγαλώσανε πάρα πολύ ωραία, δεν μας έλειψε ποτέ τίποτα. Απλά μεγαλώσαμε σε νησί. Ο αδερφός μου λατρεύει τα παιδιά του, δεν υπάρχει περίπτωση αιμομιξίας».

Όσον αφορά τις πεποιθήσεις που έχει ο αδερφός της ανέφερε: «Τα πιστεύω του κάθε ανθρώπου είναι σεβαστά. Είμαστε μια οικογένεια πολύ δεμένη».

Συνέχισε λέγοντας ότι δεν γνώριζε ακριβώς τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας. «Όσον αφορά τα παιδιά εγώ δεν πίστευα ότι θα δω κάτι τέτοιο, στις κλήσεις βλέπαμε ένα τροχόσπιτο. Δεν ξέρω γιατί ο αδερφός μου δεν τα πήγαινε σχολείο, αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω. Άμα ο αδερφός μου είχε τέτοιες πεποιθήσεις, δεν θα είχαν τελειώσει το σχολείο ούτε θα σπουδάζανε. Τις απόψεις του κάθε ανθρώπου και τα πιστεύω του τα σεβόμαστε».

«Δεν μου αρέσει που δεν πηγαίνουν σχολείο τα παιδιά του αδερφού μου, δεν ξέρω γιατί το κάνει», είπε ακόμη.

Σχετικά με το γεγονός ότι ο αδερφός της δούλευε από απόσταση είπε: «Και εγώ κάποια στιγμή έχω δουλέψει από απόσταση. Δύο χρόνια ήταν άνευ αποδοχών, το υπόλοιπο κομμάτι δεν μπορώ να το ξέρω».

Σε ερώτηση για τον λόγο που αρνείται ο αδερφός της να γίνει τεστ DNA είπε: «Το ποιανού είναι το παιδί της ανιψιάς μου δεν αφορά κανέναν. Ο αδελφός μου αρνείται το τεστ DNA στα πλαίσια του παλαιοχριστιανισμού. Θέλω να πω στον αδερφό μου να κάνει το τεστ DNA. Είμαστε όλοι εδώ για να σας βοηθήσουμε, η σύζυγος του αδερφού μου μπορεί να έχει φοβηθεί μην της πάρουνε τα παιδιά. Κάνω έκκληση στην σύζυγο του αδερφού μου να γυρίσει με τα παιδιά».

Νωρίτερα στην εκπομπή ο Γιώργος Καλλιακμάνης είπε σχετικά με την πληροφορία ότι η μητέρα των παιδιών της οικογένειας κρύβεται σε ένα μοναστήρι ότι δεν ισχύει. Επίσης, το πιθανότερο είναι ότι δεν είναι ούτε στη γιαγιά των παιδιών.

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Υπόθεση MeToo στο ελληνικό δημόσιο | Αποζημίωση σε υπάλληλο που συστηματικά παρενοχλούσε σεξουαλικά ο προϊστάμενός της

Μια υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης με την εμπλεκόμενη υπάλληλο τελικώς να δικαιώνεται. Μία δημόσια υπάλληλος υπουργείου κέρδισε αγωγή εις βάρος του ελληνικού δημοσίου.

Η γυναίκα είχε καταγγείλει περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης, ωστόσο ο προϊστάμενός της φαίνεται πως παρέμεινε στη θέση του επί 9 συνεχείς μήνες μετά την καταγγελία και μάλιστα παρέμεινε ενώ είχε ήδη ασκηθεί ΕΔΕ για να διερευνηθεί το περιστατικό και τι ακριβώς είχε συμβεί στην υπηρεσία του, και ήταν υπεύθυνος για να την αξιολογήσει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Mega και της εκπομπής Κοινωνία Ώρα Mega.

Καθώς αυτός ο άνδρας παρέμεινε στη θέση του, η γυναίκα κατέθεσε αγωγή στο Διοικητικό Πρωτοδικείο, ζήτησε να κατηγορηθεί ο άνδρας για σεξουαλική παρενόχληση και να αποζημιωθεί η ίδια για ηθική βλάβη.

Αρχικά η υπάλληλος ζητούσε 20.000 ευρώ ως αποζημίωση από το δημόσιο. Η υπόθεση εκδικάστηκε από το Διοικητικό Πρωτοδικείο και τελικώς κατάφερε να της επιδικαστούν 6.000 ευρώ.

Σημειώνεται δε πως δεν αναγνωρίστηκε η σεξουαλική παρενόχληση, αλλά η προσβολή της προσωπικότητάς της.

Στην καταγγελία και αγωγή της ανέφερε χαρακτηριστικά πως ο άνδρας την πρόσβαλε χρησιμοποιώντας άσεμνες λέξεις, χαρακτηρισμούς και βρισιές, της ζητούσε να βγουν έξω. Επίσης, μιλούσε υποτιμητικά για τη δική του σύζυγο, ενώ, όπως ανέφερε η καταγγέλλουσα, ο υπάλληλος της ζήτησε ακόμα και να παντρευτούν με την ίδια να αρνείται την πρότασή

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Trafficking – Ηλιούπολη | Παραγγελία Αρείου Πάγου για την υπόθεση δίωξης της 19χρονης

Την παρέμβαση της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου προκάλεσαν δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία η 19χρονη που είχε πέσει θύμα μαστροπείας από αστυνομικό βρίσκεται και η ίδια κατηγορούμενη.

Η κ. Αδειλίνη στην παραγγελία της προς τον προϊστάμενο της εισαγγελίας πρωτοδικών της Αθήνας, ζητεί να διερευνηθεί εάν έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βάρος της 19χρονης, η οποία μάλιστα, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα αναμένεται να δικαστεί στις 26 Φεβρουαρίου,  καθώς εκδιδόταν χωρίς να έχει πιστοποιητικό άσκησης επαγγέλματος,  «ενώ η πράξη αυτή που της αποδίδεται φέρεται να τελέστηκε όσο η ίδια ήταν αιχμάλωτη του προαγωγού αστυνομικού, που την εξέδιδε και την κακοποιούσε».

Στην παραγγελία της η ανώτατη εισαγγελική λειτουργός αναφέρει:

«Σας αποστέλλουμε δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου (Η ΑΥΓΗ: “Trafficking στην Ηλιούπολη/Σέρνουν σε δίκη την 19χρονη-θύμα του αστυνομικού μαστροπού”, efsyn: “Διώκεται η 19χρονη, θύμα trafficking από την Ηλιούπολη”, in.gr

: “Ηλιούπολη: Διώκεται ποινικά η 19χρονη θύμα trafficking κατόπιν ανώνυμου τηλεφωνήματος”), σύμφωνα με τα οποία διώκεται και πρόκειται να δικαστεί στις 26 Φεβρουαρίου 19χρονη, θύμα trafficiking, με βάση ανώνυμη καταγγελία, κατηγορούμενη ως υπαίτια του ότι «διαπιστώθηκε να εκδίδεται με αμοιβή, χωρίς να κατέχει το απαιτούμενο πιστοποιητικό άσκησης επαγγέλματος και χωρίς να υποβάλλεται στους σχετικούς ιατρικούς ελέγχους», ενώ η πράξη αυτή που της αποδίδεται φέρεται να τελέστηκε όσο η ίδια ήταν αιχμάλωτη του προαγωγού αστυνομικού, που την εξέδιδε και την κακοποιούσε, αυτός δε ήδη έχει καταδικαστεί σε ποινή κάθειρξης 5,5 ετών σε πρώτο βαθμό και επίκειται η άμεση εκδίκαση της έφεσής του».

Η εισαγγελέας του Αρείου πάγου «λόγω του ευαίσθητου χαρακτήρα της πιο πάνω περίπτωσης»,  ζητεί να διερευνηθεί άμεσα η καταγγελία και να ενημερωθεί μέσα στην ημέρα και σε  περίπτωση που διαπιστωθεί η κίνηση της ποινικής διαδικασίας “να προβείτε στις αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να ενημερωθεί σχετικά το αρμόδιο Δικαστήριο της 26/2/2024».

Πηγή: naftemporiki.gr




Η μυστηριώδης υπόθεση των παλαιοχριστιανών στην Κορινθία | Η δουλειά του πατέρα και οι σπουδές του παιδιού

Στο μικροσκόπιο των Αρχών βρίσκεται η μυστηριώδης υπόθεση της οικογένειας παλαιοχριστιανών που βρέθηκε να ζει στην ορεινή Κορινθία. Ο δικηγόρος της οικογένειας μίλησε στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», όπου τόνισε πως «δεν είναι σπηλιά, είναι καλύβα. Στη σπηλιά είναι η εκκλησία».

Ο Ανδρέας Θεοδωρόπουλος παρομοίασε την οικογένεια με τους ορεσίβιους στην Κρήτη, τα παιδιά των οποίων κάνουν αγροτικές δουλειές και διαβεβαίωσε πως το αγόρι έχει τελειώσει το Δημοτικό και την Α’ Γυμνασίου.

Ως προς τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο 45χρονος, είπε πως «ο εντολέας μου ήθελε εσφαλμένα να διώξει τους κυνηγούς και το έκανε με λάθος τρόπο».

«Έχουν γονική μέριμνα και οι δύο, τα παιδιά δεν έχουν κανένα πρόβλημα, δεν αγνοούνται ούτε τα έχει απαγάγει η μητέρα», είπε σχετικά με την «εξαφάνιση» της μητέρας και των παιδιών από τις Αρχές ο δικηγόρος, σημειώνοντας πως «και στις δύο αστυνομικές επιχειρήσεις ήταν εκεί τα παιδιά», ενώ ερωτηθείς για το πού βρίσκονται απάντησε πως «η μητέρα τους είχε ανειλημμένη υποχρέωση προς συγγενικό της πρόσωπο και πήρε τα παιδιά μαζί».

Για τις συνθήκες διαβίωσης είπε πως στον χώρο υπάρχει ρεύμα, αφού «ο πατέρας είχε τοποθετήσει φωτοβολταϊκά και λειτουργούσαν όλες οι συσκευές» και καταλόγισε υποκρισία στην κοινωνία, διερωτώμενος «γιατί τέσσερα χρόνια που όλοι ήξεραν ότι ζούσε εκεί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για τα παιδιά».

Ερωτηθείς για τα όπλα που βρέθηκαν στον χώρο, είπε πως «τα όπλα τα είχε για την προστασία του, όχι για άλλο λόγο. Τα είχε παράνομα, όπως όλοι οι Κρητικοί».

Τέλος, για το πώς διαβιούσε η οικογένεια σημείωσε ότι «ο πατέρας είναι υπάλληλος σε δήμο και πληρώνεται κανονικά, επίσης παράγει την τροφή του μόνος του. Έχει ελιές, γάλα, ζώα».

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Ανατροπή στην υπόθεση με το βιτριόλι στο Ηράκλειο | «Αδιανόητο να στραφεί νομικά σε βάρος γυναίκας»

To 2022 ένας άντρας είχε δεχτεί επίθεση με καυστικό υγρό στην Κρήτη από την εν διαστάσει σύζυγό του και η υπόθεση είχε απασχολήσει το πανελλήνιο. Τώρα, ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας ανακοίνωσε ότι ο 38χρονος σήμερα από το Ηράκλειο αποσύρεται από το δικαστήριο ως πολιτική αγωγή, καθώς το ήθος του δεν του επιτρέπει να στραφεί δικαστικά κατά οποιασδήποτε γυναίκας.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει, σύμφωνα με το neakriti.gr: «Όπως είναι γνωστό, μαζί με την εκλεκτή συνάδελφο, Αλεξάνδρα Σπανάκη, δικηγόρο του Δ.Σ. Ηρακλείου Κρήτης, έχουμε αναλάβει, από την πρώτη ημέρα της απόπειρας ανθρωποκτονίας με ιδιαίτερα επικίνδυνο καυστικό υγρό που του κατέστρεψε το αριστερό του μάτι, το βήμα της υποστηρίξεως της κατηγορίας, κατά της Μ.Σ.

Στο δικαστήριο μετά από ορθές νομικές επιλογές της κας Σπανάκη και εμού, συγκατηγορούμενη για το αδίκημα της απλής συνέργειας σε απόπειρα ανθρωποκτονίας είναι και η φίλη της δράστιδος με την οποία μαζί παγίδεψαν το ανυποψίαστο θύμα, Γ.Μ.

Χθες, το θύμα, Γ.Μ., μας ενημέρωσε ότι για τους κανόνες ηθικής που υπηρετεί ο ίδιος, τόσο στην περιοχή στην οποία ανδρώθηκε, όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό του περιβάλλον, του είναι αδιανόητο να παραστεί στο δικαστήριο και να εκπροσωπηθεί από δικηγόρους στρεφόμενος εναντίον γυναίκας, οποιοδήποτε έγκλημα και να έχει διαπράξει εις βάρος του αυτή και ότι, κατόπιν αυτής της επιλογής του, εγκαταλείπει το δικαστήριο, χωρίς τη δική του παρουσία, να αποφασίσει αυτεπαγγέλτως για τη τύχη των δύο κατηγορούμενων γυναικών».

πηγή: Newsbeast.gr




«Αποκρούει» η ηγεσία του Αρείου Πάγου αναφορές για παραλείψεις και καθυστερήσεις στην υπόθεση των Τεμπών

Με κατηγορηματικό τρόπο η ηγεσία του Αρείου Πάγου διαψεύδει αναφορές για παραλείψεις και καθυστερήσεις στις δικαστικές διαδικασίες που αφορούν την έρευνα για την τραγωδία στα Τέμπη.

Με κοινή ανακοίνωση τους η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ιωάννα Κλάπα και η εισαγγελέας Γεωργία Αδειλίνη κάνουν λόγο για «παραπειστικά δημοσιεύματα» που «εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα» και υπεραμύνονται των ενεργειών της δικαιοσύνης σημειώνοντας πως ήδη για την υπόθεση έχουν διωχθεί 31 πρόσωπα.

«Αποκρούοντας, με όλη μας τη δύναμη, τα ανωτέρω παραπειστικά δημοσιεύματα, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν τους θεσμούς της Χώρας μας, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα, τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς επιτελούν το έργο τους, έργο τιτάνιο, με απόλυτη αφοσίωση, μη φειδόμενοι κόπου και προσωπικών θυσιών, κατά τρόπο ανεπίληπτο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται, σύντομα, η κυρία ανάκριση, ένα χρόνο περίπου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, στο πλαίσιο της οποίας, έχουν καταστεί κατηγορούμενοι 31 άτομα, μέχρι στιγμής και να διαφαίνεται η σε σύντομο χρόνο εκδίκαση της υπόθεσης, ενώπιον του αρμόδιου ποινικού δικαστηρίου. Η πολυσυζητημένη ποινική ή άλλη ευθύνη των πολιτικών προσώπων ερευνάται από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ενώπιον της οποίας έχει διαβιβαστεί η δικογραφία, σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης Υπουργών, όπως ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας» αναφέρουν χαρακτηριστικά και συμπληρώνουν «Διαβεβαιώνουμε τους παθόντες και τους συγγενείς των θυμάτων του πολύνεκρου δυστυχήματος, αλλά και το σύνολο των πολιτών ότι οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς έχουν αποδείξει ότι, χειριζόμενοι βαρύτατες υποθέσεις, επιτελούν το έργο τους, με βαθιά αίσθηση του καθήκοντος, με σθένος, ανεξαρτησία, αμεροληψία, αντικειμενικότητα και με απόλυτο σεβασμό των αρχών του κράτους δικαίου, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα, οι κανόνες δικαίου της ημεδαπής έννομης τάξης και το ενωσιακό δίκαιο».

Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση της ηγεσίας του Αρείου Πάγου αναφέρει:

Η Πρόεδρος και η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ως εκπροσωπούσες τους Έλληνες δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς, θεωρούν υποχρέωσή τους, κατά τον δεδομένο, κρίσιμο για τον θεσμό της Δικαιοσύνης, χρόνο, να δηλώσουν τα εξής:

Δημοσιεύματα και ανακοινώσεις, που είδαν το φως της δημοσιότητας, μέσω των Μ.Μ.Ε., στρέφονται κατά της Ελληνικής Δικαιοσύνης και των λειτουργών της, προσάπτοντας αδιαφορία και πλημμέλειες στη δικαστική αντιμετώπιση της «τραγωδίας των Τεμπών». Στα πιο πρόσφατα, μάλιστα, η Ελληνική Δικαιοσύνη φέρεται να μην ενεργεί αυτοβούλως, αλλά να «σύρεται» να πράξει το χρέος της ως προς το πολύνεκρο αυτό δυστύχημα από την Ευρωπαία Γενική Εισαγγελέα, η οποία κάλεσε, δήθεν εσπευσμένα, στο Στρασβούργο τον Έλληνα Εντεταλμένο Ευρωπαίο Εισαγγελέα, Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για την πορεία της σχετικής έρευνας. Στην υποτιθέμενη αυτή κίνησή της αποδόθηκε, μάλιστα, ως αποτέλεσμα των υποδείξεών της, η ποινική δίωξη που άσκησε ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Λάρισας σε υπόθεση σχετική με την πιο πάνω τραγωδία. Το ψευδές των ανωτέρω δηλώσεων, που αποκλειστικό σκοπό έχουν να κλονίσουν την εμπιστοσύνη των παθόντων και πενθούντων εκ του ως άνω τραγικού ατυχήματος, αλλά και του συνόλου των πολιτών στην Ελληνική Δικαιοσύνη, συνάγεται από το γνωστό στους ασχολούμενους με τη νομική επιστήμη δεδομένο ότι η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ασχολείται με την έρευνα και δίωξη σοβαρών εγκλημάτων, που στρέφονται, αποκλειστικά και μόνον, κατά των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Των ανωτέρω δηλώσεων και δημοσιευμάτων προηγήθησαν άλλα, τα οποία επιχείρησαν να «παραποιήσουν» την εικόνα και το έργο της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου και να την εμφανίσουν, επιεικώς, ως «αφελή», που αδυνατεί να κατανοήσει τη σοβαρότητα της υποθέσεως και δεν ενδιαφέρεται για την απονομή της Δικαιοσύνης σε μια υπόθεση, η οποία έχει συγκλονίσει και συνεχίζει να συγκλονίζει το Πανελλήνιο.

Αποκρούοντας, με όλη μας τη δύναμη, τα ανωτέρω παραπειστικά δημοσιεύματα, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν τους θεσμούς της Χώρας μας, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αλλότρια συμφέροντα, τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς επιτελούν το έργο τους, έργο τιτάνιο, με απόλυτη αφοσίωση, μη φειδόμενοι κόπου και προσωπικών θυσιών, κατά τρόπο ανεπίληπτο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώνεται, σύντομα, η κυρία ανάκριση, ένα χρόνο περίπου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, στο πλαίσιο της οποίας, έχουν καταστεί κατηγορούμενοι 31 άτομα, μέχρι στιγμής και να διαφαίνεται η σε σύντομο χρόνο εκδίκαση της υπόθεσης, ενώπιον του αρμόδιου ποινικού δικαστηρίου. Η πολυσυζητημένη ποινική ή άλλη ευθύνη των πολιτικών προσώπων ερευνάται από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ενώπιον της οποίας έχει διαβιβαστεί η δικογραφία, σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης Υπουργών, όπως ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας.

Διαβεβαιώνουμε τους παθόντες και τους συγγενείς των θυμάτων του πολύνεκρου δυστυχήματος, αλλά και το σύνολο των πολιτών ότι οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς έχουν αποδείξει ότι, χειριζόμενοι βαρύτατες υποθέσεις, επιτελούν το έργο τους, με βαθιά αίσθηση του καθήκοντος, με σθένος, ανεξαρτησία, αμεροληψία, αντικειμενικότητα και με απόλυτο σεβασμό των αρχών του κράτους δικαίου, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα, οι κανόνες δικαίου της ημεδαπής έννομης τάξης και το ενωσιακό δίκαιο.

πηγή: Newsbeast.gr