Ο Κικίλιας υποστηρίζει τα δρομολόγια από το λιμάνι της Καβάλας

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, έπειτα από κοινή πρωτοβουλία με τον πρ. υπουργό και βουλευτή Λέσβου – Λήμνου Χαράλαμπο Αθανασίου και παρουσία του υφυπουργού, Στέφανου Γκίκα και του γγ Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλη Κουτουλάκη, πραγματοποίησε σήμερα το πρωί συνάντηση εργασίας με τη δήμαρχο Λήμνου, Ελεονώρα Γεώργα, τον έπαρχο Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου, Απόστολο Κουτσογιάννη και τον δήμαρχο Αγίου Ευστρατίου, Κωσταντίνο Σινάνη.

Ο υπουργός ενημερώθηκε από τον βουλευτή κ. Αθανασίου και τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης για τα προβλήματα που σχετίζονται με την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιών και την ανάγκη ανάληψης πρωτοβουλιών, εκ μέρους του υπουργείου, για την ταχύτερη αποκατάσταση της συγκοινωνίας.

Ο κ. Κικίλιας ενημέρωσε για το ενδιαφέρον που έχουν εκφράσει ακτοπλοϊκές εταιρείες για την ανάληψη δρομολογίων, στο πλαίσιο του διαγωνισμού που υλοποιείται, μετά τη δικαίωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής από το ΣτΕ.

Επίσης παρουσίασε το πλαίσιο για την αποκατάσταση των δρομολογίων, επισημαίνοντας ότι η γραμμή Λαύριο – ‘Αγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα, αποτελεί αδιαπραγμάτευτο πυλώνα του συγκοινωνιακού δικτύου του Βορείου Αιγαίου και ότι θα υπάρχει ανοικτός και ειλικρινής διάλογος με σεβασμό στις ανάγκες των νησιωτών.

Δελτίο τύπου




Απολογείται ο 50χρονος που σκότωσε τον κουνιάδο του στον Βόλο – «Ήθελα να ομολογήσει όσα έκανε στην κόρη μου» υποστηρίζει

Πληροφορίες ότι η 18χρονη πλέον κοπέλα είχε μοιραστεί το μαρτύριο που βίωνε με καθηγήτριά της στο πανεπιστήμιο όπου σπουδάζει και πήγαινε σε ψυχολόγο

Στον ανακριτή θα οδηγηθεί σήμερα, Δευτέρας 15/1 ο 50χρονος πατέρας από τον Βόλο που την περασμένη Τρίτη, αφού έμαθε ότι ο αδελφός της συντρόφου του κακοποιούσε σεξουαλικά την 18χρονη κόρη του από την τρυφερή ηλικία των εννέα ετών, τον σκότωσε.

Όπως υποστηρίζει ο άνδρας ήθελε να κάνει τον κουνιάδο του να ομολογήσει τις αποτρόπαιες πράξεις του και όχι να τον σκοτώσει.

Έξι ημέρες μετά, σύμφωνα με τους δικηγόρους του και όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας (15/1) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο 50χρονος βρίσκεται σε τραγική κατάσταση και σκέφτεται μόνο τα παιδιά του.

Η κοπέλα είχε μιλήσει σε καθηγήτρια και σε ψυχολόγο

Την ίδια ώρα, συγκλονίζει συγκλονίζουν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» και σύμφωνα με αυτά η 18χρονη, πριν μιλήσει στον πατέρα της, είχε μοιραστεί το μαρτύριο που βίωνε με καθηγήτριά της στο πανεπιστήμιο όπου σπουδάζει και πήγαινε σε ψυχολόγο.

Η νεαρή που κατήγγειλε ότι τα τελευταία εννιά χρόνια κακοποιούταν σεξουαλικά, βιαζόταν κατ’ εξακολούθηση και εκβιαζόταν από τον θύτη της, αδελφό της μητριάς της, σήμερα νιώθει τύψεις που αποκάλυψε τα πάντα στον πατέρα της. Αισθάνεται ότι εκείνη φταίει που ο πατέρας της σήμερα είναι κρατούμενος.

Στο πλευρό του 50χρονου τα παιδιά του

Στο πλευρό του 50χρονου κατηγορούμενου βρίσκονται τα παιδιά του από τον πρώτο γάμο. Απέναντί του η σύντροφος του και αδελφή του θύματος.

Σήμερα δευτέρα ο 50χρονος θα απολογηθεί στον ανακριτή.




Λιβύη: «Της φάνηκε περίεργο που προσγειώθηκαν αλλού» υποστηρίζει ο σύζυγος της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη

Ο σύζυγος της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη, η οποία σκοτώθηκε την περασμένη Κυριακή (17.09.2023) σε τροχαίο στη Λιβύη, ενώ μετείχε στην ελληνική αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στους πληγέντες της κακοκαιρίας, μίλησε στην εκπομπή “Χαμογέλα και Πάλι” για τις τελευταίες τους στιγμές, πριν το μοιραίο ταξίδι

«Το αποτέλεσμα για εμένα δεν θα αλλάξει. Τι να σχολιάσω; Να σχολιάσω ότι θα γίνει εισαγγελική έρευνα; Ας γίνει. Και άλλες φορές έχουν γίνει εισαγγελικές έρευνες και δεν έχει διορθωθεί τίποτα σε αυτή τη χώρα», λέει χαρακτηριστικά.

Και συνεχίζει: «Εγώ μιλούσα με την Εύη και που μπήκε στο λεωφορείο. Όλα τα μηνύματα που μου έστειλε η Εύη ήταν μέσα από το whats app. Δεν μίλησα τηλεφωνικά με την Εύη από την στιγμή που έφτασε στη Βεγγάζη. Και η Εύη έμαθε ότι θα φτάσει στη Βεγγάζη όταν προσγειώθηκαν. Η Εύη και εγώ, όταν μου είπε πού θα πάει, ξέραμε άλλο αεροδρόμιο».

Σύμφωνα με τον σύζυγο της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη, «της φάνηκε περίεργο που προσγειώθηκαν αλλού γι΄ αλλού. Το λέω κατηγορηματικά ότι η Εύη δεν πήγε εθελοντικά εκεί πέρα. Τους υποχρέωσαν, τους έβαλαν σε μία λίστα από την Υπηρεσία και την έθεσαν σε δίωρη αναμονή από την Πέμπτη. Η Εύη περνούσε σχολείο στα ελικόπτερα στον Μαραθώνα, και εκεί την ενημέρωσαν ότι είναι σε δίωρη αναμονή για να φύγει για τη Λιβύη. Δεν μπήκε εθελοντικά, το λέω κατηγορηματικά».

Για το πώς ενημέρωσαν την άτυχη επισμηναγό για το ότι θα πάει στη Λιβύη, ο σύζυγός της αποκάλυψε πως, «εάν βγει κάποιος από το ΓΕΑ και πει ότι μπήκε εθελοντικά, εγώ έχω και το όνομα αυτού που την έβαλε στη λίστα. Την πήραν 8 τηλέφωνα να της πουν ότι είναι σε 2ωρη αναμονή, τους απάντησε κάποια στιγμή γιατί ήταν στην πισίνα, για να κάνουν αυτά που πρέπει να κάνουν, και εκεί βρήκε 8 τηλεφωνήματα από τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Τον πήρε τηλέφωνο και της είπε: “Εύη είσαι σε δίωρη αναμονή για Λιβύη” και της το έκλεισε».

Και συμπλήρωσε: «Εγώ την πήρα τηλέφωνο δύο φορές εξέφρασα τις βαρύτατες αντιρρήσεις μου, δηλαδή σφοδρές αντιρρήσεις σε αυτό το κομμάτι, σε φάση που να μου λέει “δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, στήριξέ με σε αυτό”. Πήγε σε εμπόλεμη ζώνη γιατί της το επέβαλαν».

«Όταν πήρε τηλέφωνο, της το έκλεισαν και μετά πήρε τηλέφωνο να του πει, “τι κάνεις εδώ πέρα, δεν με ρώτησες, έχω τον άντρα μου, δεν θέλω να φύγω από εδώ πέρα”, και δεν της σήκωνε το τηλέφωνο. Εξέφρασε τις φοβίες της, γιατί μέχρι την Πέμπτη ήξερε ότι θα πάνε 5μελη μόνο, από το Υγειονομικό μόνο. Και συγκεκριμένα της λέω: καλά, εσείς του Υγειονομικού που δεν έχετε ρίξει ούτε μία σφαίρα στη ζωή σας, θα πάτε σε εμπόλεμη ζώνη;

Και μου λέει: “τι να σου πω, μάλλον θα πάμε εκεί πέρα, θα αφήσουμε το υγειονομικό υλικό και θα σηκωθούμε να φύγουμε. Τι να πάμε να κάνουμε εμείς εκεί πέρα;”. Αυτό μου είπε και η ίδια.

Την Παρασκευή όταν πήγε στο γραφείο, γιατί σας λέω την ελλιπής η ενημέρωση της Εύης, με παίρνει κάποια στιγμή τηλέφωνο και μου λέει: “εντάξει, μπορείς να ηρεμήσεις, θα έρθουν και τα παιδιά από την ΕΤΑ μαζί μας”. Εγώ της είπα ότι θα κάνω κάτι να μην πάει. Της είχα πει την Πέμπτη το βράδυ και την Παρασκευή το πρωί που σηκωθήκαμε να κάνει κάτι για να μην πάει. Έφτασα σε σημείο να της πω να φύγει από το στράτευμα. Δεν ήθελα με τίποτα να πάει εκεί πέρα», υπογράμμισε ο σύζυγος της Εύης Ανδρεαδάκη.

newsit.gr