Μακάριος Λαζαρίδης: Υλοποιούμε την υπόσχεση ότι οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη πάνε χέρι-χέρι

«Σήμερα μιλάμε για πραγματική πολιτική. Για πολιτική που αγγίζει την καθημερινότητα των εκατομμυρίων συμπολιτών μας, οι οποίοι από την 1η Απριλίου θα δουν νέα ενίσχυση στο εισόδημά τους».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης, με αφορμή τη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη διακυβέρνηση δεδομένων.

Ο κ. Λαζαρίδης δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η συγκεκριμένη απόφαση δεν αφορά μόνο αριθμούς και στατιστικά, αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στη ζωή κάθε εργαζόμενου, κάθε οικογένειας, κάθε πολίτη αυτού του τόπου.
Με υπευθυνότητα και στρατηγική, η κυβέρνηση αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι στηρίζει την κοινωνία και ενδυναμώνει την πίστη για ένα καλύτερο μέλλον.
Με τη συγκεκριμένη σημαντική πρωτοβουλία, υλοποιούμε την υπόσχεση ότι οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη πάνε χέρι-χέρι».

Παράλληλα, τόνισε:

«Δεν πανηγυρίζουμε. Ξέρουμε πως δεν αρκεί η παραπάνω αύξηση για να ανακουφιστούν οι μεγάλες ανάγκες των νοικοκυριών.
Προφανώς υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν. Και το γνωρίζουμε πολύ καλά.
Οι παγκόσμιες -διαφόρων ειδών- κρίσεις και η ουσιαστική πτώχευση της χώρας την προηγούμενη δεκαετία έχουν αφήσει βαθιές πληγές.
Αλλά, σ’ αυτήν την πραγματικότητα, η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει αποδείξει ότι υπάρχει δρόμος αντοχής και ανασύνταξης».

Κλείνοντας, αναφέρθηκε και στα ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και κυριαρχικών δικαιωμάτων, σημειώνοντας πως:

«Σήμερα όλοι οι υπερπατριώτες σιώπησαν.
Και το λέω αυτό γιατί δεν άκουσα τίποτα για το ισχυρό διπλωματικό αποτύπωμα για την εδραίωση των εθνικών συμφερόντων στην Ανατολική Μεσόγειο…».




Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Υπόσχεση Ελέγχου και Ευθύνης ως Αντιπολίτευση

Χαράλαμπος Χρυσανίδης | «Με αίσθημα ευθύνης θα ασκήσουμε το καθήκον μας ως αντιπολίτευση, ελέγχοντας τις αποφάσεις και τις πράξεις σας,σε περίπτωση σπατάλης ή κακοδιαχείρισης»

Την διαβεβαίωση πως θα ασκήσει εποικοδομητική κριτική στην διοίκηση του δήμου Καβάλας, έδωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού Χαράλαμπος Χρυσανίδης μιλώντας στην διάρκεια της τελετής ορκωμοσίας των μελών του νέου δημοτικού συμβουλίου.

Ο κ. Χρυσανίδης ζήτησε από τον δήμαρχο να εργαστεί με όλες τους τις δυνάμεις για να αντιμετωπίσει τα πολλά και μεγάλα χρονίζοντα προβλήματα, σημειώνοντας πως δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες και παράπονα για καθυστερήσεις. 

Υπογράμμισε επίσης πως ο δήμαρχος θα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι σύμφωνα με το εκλογικό αποτέλεσμα το 62% των συνδημοτών που τον ψήφισαν τον αποδοκίμασε την πρώτη Κυριακή αν και είχε την στήριξη ορισμένων παραγόντων διαφορετικών αποχρώσεων και συμφερόντων.

Ακολουθεί η πλήρης ομιλία του επικεφαλής του συνδυασμού Χαράλαμπου Χρυσανίδη προκειμένου να υπάρχει ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών δεδομένου ότι δεν έγινε καμία αναφορά στις δηλώσεις των επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο νέο δημοτικό συμβούλιο. 

«Κυρίες και κύριοι,

Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα όσους μας τίμησαν με την ψήφο τους για να είμαστε εδώ σήμερα για να τους διαβεβαιώσω ότι θα φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης τους.

Κύριε Δήμαρχε,

Σας συγχαίρω για την εκλογή σας και εύχομαι σε σας και τους συνεργάτες σας να μπορέσετε να λύσετε τα προβλήματα της καθημερινότητας  και πολλά από τα υπάρχοντα εδώ και χρόνια μεγάλα προβλήματα του Δήμου Καβάλας που ταλαιπωρούν δημότες και επισκέπτες.

Θέλω όμως να τονίσω ιδιαίτερα κάποια σημεία που θα φανούν χρήσιμα στην διοίκησή σας αν τα αξιοποιήσετε σωστά: 

1) Από την μέχρι σήμερα θητεία σας δεν σας είναι άγνωστες οι λιγοστές κρατικές χρηματοδοτήσεις και οι ελλείψεις στο προσωπικό του Δήμου Καβάλας, γι’ αυτό και δεν έχουν θέση δικαιολογίες και παράπονα. Χρειάζεται να σηκώσετε τα μανίκια και με καλή οργάνωση, μείωση της κάθε μορφής σπατάλης, αξιοποίηση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου για νέα έσοδα και έγκαιρη προετοιμασία για ένταξη αναγκαίων έργων στο νέο ΕΣΠΑ, να πετύχετε το ποθητό σε όλους μας καλό αποτέλεσμα.

2) Στην προηγούμενη θητεία σας έγιναν λάθη και παραλείψεις – ίσως κάποια απ’ αυτά  παρά τη θέλησή σας – λόγω απειρίας ή των ειδικών συνθηκών που επικαλείσθε. Πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών το 62% των συνδημοτών μας που ψήφισαν, σας αποδοκίμασε την πρώτη Κυριακή, αν και είχατε την στήριξη ορισμένων παραγόντων διαφορετικών αποχρώσεων και συμφερόντων

Ευτυχώς, το εκλογικό σύστημα που ισχύει σήμερα, σας έδωσε τη δεύτερη Κυριακή την αναγκαία πλειοψηφία για να διοικήσετε.

3) Είναι τώρα μοναδική ευκαιρία όλους αυτούς τους παράγοντες που ήταν δίπλα σας εμφανώς ή αφανώς να τους «αξιοποιήσετε» για να φέρουν τα αναγκαία για το Δήμο αποτελέσματα με τις παρεμβάσεις τους στην κεντρική εξουσία. Έτσι, θα είναι μεν συμμέτοχοι στις επιτυχίες σας για να δικαιούνται την φωτογράφηση μαζί σας, αλλά θα είναι και συνένοχοι στις ενδεχόμενες αστοχίες σας.

Εμείς ως παράταξη με αίσθημα ευθύνης θα ασκήσουμε το καθήκον μας ως αντιπολίτευση, ελέγχοντας τις αποφάσεις και τις πράξεις σας, σε περίπτωση σπατάλης ή κακοδιαχείρισης. 

Θα στηρίξουμε όμως όλες σας τις ενέργειες, που θα αποβλέπουν στην επίλυση των μικρών και μεγάλων προβλημάτων του Δήμου και των συνδημοτών μας, αφού όμως πρώτα τα δούμε να γίνονται πράξη, δίχως τα πολλά  θα … που ακούσαμε σήμερα και αυτά της προηγούμενης θητεία σας.

Εμείς οι Πόντιοι λέμε μία παροιμία σ’ αυτές τις περιπτώσεις. «Πρώτα όβοσον και επ΄ εκεί κακάνσον» που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «οι κότες πρώτα κάνουν το αυγό και μετά το διαλαλούν και χαίρονται».

 Σας ευχαριστώ».